Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:06
en vanochtend was mijn prime voor de 4e keer vastgelopen, en inderdaad alleen de powerbutton 10 seconden vasthouden lost het probleem op.

Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen binnen kort :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:34
sinds de laatste update heb ik weer regelmatig last van spontane reboots ik ga me nu toch echt afvragen of asus nu niet eens een keer een update znder problemen kan uitbrengen wordt hier wel een beetje ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:08
Ik heb op transformerforums.com ook al gelezen dat er mensen zijn die sinds de update last hebben van het probleem dat de tablet niet meer aan wil. Ik heb het installeren van de update nog even afgehouden en ik denk dat ik er nu echt nog even mee wacht, ik heb daar niet zo'n zin in.

Wel een vraag, is het bij de mensen die dit probleem hebben zo dat je inderdaad de tablet hebt uitgezet en je hem dus niet meer normaal aan krijgt of ook met de tablet aan na een nacht niet gebruiken? Ik laat 'm zelf aan staan, in 't dock, dichtgeklapt en met de laadkabel er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik zet de tablet niet uit, maar gewoon klep dicht, of in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29
KvdnBerg schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:12:
Ik heb op transformerforums.com ook al gelezen dat er mensen zijn die sinds de update last hebben van het probleem dat de tablet niet meer aan wil. Ik heb het installeren van de update nog even afgehouden en ik denk dat ik er nu echt nog even mee wacht, ik heb daar niet zo'n zin in.

Wel een vraag, is het bij de mensen die dit probleem hebben zo dat je inderdaad de tablet hebt uitgezet en je hem dus niet meer normaal aan krijgt of ook met de tablet aan na een nacht niet gebruiken? Ik laat 'm zelf aan staan, in 't dock, dichtgeklapt en met de laadkabel er op.
Ik heb de tablet gewoon dichtgeklikt, maar vanmorgen was hij toch echt helemaal uit!
de powerknop lang vasthouden werkt en geeft ook een volle accu aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:39:
Slechte bouwkwaliteit toetsenbord bij mij....

[afbeelding]
Hmm dit heb ik nu dus ook.. toetsenbord helften laten aan de achterzijde t.p.v. het scharnier los door de kracht die er op komt te staan met het plaatsen van de tablet in de dock.. ik kan het wel weer aan elkaar klikken maar elke keer raakt hij weer los. Ik ben bang dat het alleen maar erger wordt.

Kan iemand zeggen of dit onder de garantie valt? of wordt dit toch dichtlijmen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Nu moet ik nog een micro HDMI naar normaal HDMI converter hebben.

Nu zie ik deze staan op dealextreme voor 4$

http://www.dealextreme.co...er-converter-black-106350

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_106350_1.jpg

Dat gaat gewoon werken neem ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:24
ik verwacht niet dat je die behuizing onder de garantie kan laten vallen.
Een aantal post terug heb ik iets geschreven over een opengescheurde toetsenbord waarvan ik nog steeds 100% zeker ben dat ik hem niet heb laten vallen.

Ik ben hier nog steeds mee in discussie met asus maar ze houden hun poten stijf.
Volgens hun MOET ik mijn device hebben laten vallen en is dit geen schade die "zomaar" kan ontstaan.

Ik wens je iig heel veel succes met de garantie afhandeling!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
power_user schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:29:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide beschrijving maar is wat teveel moeite, ik heb wel ff geduld en dan stap 4 tot 6 :) Waarom eigenlijk unrooten bij stap 4? En waar staat OTA voor? 8)7
Als je root aan staat wil de update niet installeren, vandaar tijdelijk uit zetten met VOODOO rootkeeper. Dat resulteert eigenlijk in een backup van je "verkregen root-rechten" die je later weer terug kan zetten.
OTA staat voor Over The Air (update). In dit geval via Wifi dus.
Je kan de update ook downloaden via ASUS.com en installeren met ASUS Sync, maar dat leidt tot het wissen van al je gegevens en systeemdata. De interne SD kaart blijft weliswaar in tact, maar je moet dan alles weer opnieuw instellen.
Dit in tegenstelling tot een OTA update, dan worden (bijna) alleen systeembestanden vervangen en blijven data en gegevens intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Grolsch schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:18:
Nu moet ik nog een micro HDMI naar normaal HDMI converter hebben.

Nu zie ik deze staan op dealextreme voor 4$

http://www.dealextreme.co...er-converter-black-106350

[afbeelding]

Dat gaat gewoon werken neem ik aan :?
Heb deze adapter sinds januari in huis en werkt prima. Zowel video als audio. Bij geschikte (3D)TV's krijg je ook 3D beeld in sommige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goherjo schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:09:
Iedereen al gemerkt, dat sinds de laatste update,
je specifiek kan inzien wel Apps het meest van je accu vragen en hoelang dit heeft geduurt.

Raar is het om te zien dat mijn Prime 10% van zijn batterij verstookt met het niet actief zijn 8)7
Wel fijn inderdaad dat dat een keer kan, was echt irritant dat het niet kon. Het is mij ook opgevallen dat als je de Asus live wallpaper gebruikt bij de boom je nu sterren ziet vallen 's nachts en vuurvliegjes e.d. ziet. Wel gaaf gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
Toch nog eens de vraag of mensen problemen hebben met het lezen van SD-kaartjes (dock of via usb reader).
Wanneer ik fotobestanden kopieer of verplaats gaat het soms fout (breekt af) of het systeem wordt zeer traag/hangt.
Hebben meer mensen hier ervaring mee? Zou het alleen aan het dock kunnen liggen (waar de reader en/of usb in zitten)? Deze laatste vraag ivm retour (RMA) sturen van het geheel of alleen dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
fazerrider schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:39:
[...]

Als je root aan staat wil de update niet installeren, vandaar tijdelijk uit zetten met VOODOO rootkeeper. Dat resulteert eigenlijk in een backup van je "verkregen root-rechten" die je later weer terug kan zetten.
Onzin. Je hoeft niet te 'unrooten' of uitzetten met rootkeeper.
Ik kreeg hem zo ook binnen. Na update even rootkeeper gebruiken om weer root te krijgen. Dat is alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:46:
[...]

Hmm dit heb ik nu dus ook.. toetsenbord helften laten aan de achterzijde t.p.v. het scharnier los door de kracht die er op komt te staan met het plaatsen van de tablet in de dock.. ik kan het wel weer aan elkaar klikken maar elke keer raakt hij weer los. Ik ben bang dat het alleen maar erger wordt.

Kan iemand zeggen of dit onder de garantie valt? of wordt dit toch dichtlijmen?
Bij mij schoot ie ook telkens weer los. Als je er wat druk op zet of tijdens het dichtklikken, voel je dan bij een van de achterste rubbers een puntje er doorheen?

->Ja
____->rubber er afhalen en schroef aandraaien.
->Nee
___->rubber er afhalen schroef aandraaien.
_____|
_____\-> Probleem verholpen?
__________->Ja-> mooi.
__________->Nee -> terugsturen die hap

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 12:47
midy922 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:17:
[...]

Onzin. Je hoeft niet te 'unrooten' of uitzetten met rootkeeper.
Ik kreeg hem zo ook binnen. Na update even rootkeeper gebruiken om weer root te krijgen. Dat is alles!
Geen onzin, dat lukt bij mij (net als velen anderen) ook niet.
Dat je zelf dan een uitzondering hebt wil nog niet zeggen dat anderen onzin verkopen.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:37:
[...]

Bij mij schoot ie ook telkens weer los. Als je er wat druk op zet of tijdens het dichtklikken, voel je dan bij een van de achterste rubbers een puntje er doorheen?

->Ja
____->rubber er afhalen en schroef aandraaien.
->Nee
___->rubber er afhalen schroef aandraaien.
_____|
_____\-> Probleem verholpen?
__________->Ja-> mooi.
__________->Nee -> terugsturen die hap
Ik zal vanavond eens even kijken of dit de oplossing is..
->zoja
___->bedankt
->Zonee
____->toch bedankt! 8)

Edit: Dit was inderdaad de oplossing! De schroefjes onder de rubbers zaten helemaal los!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 18:26 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
renevdeertwegh schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:30:
[...]

Vandaag bericht gekregen van de Mediamarkt EHV. Asus heeft hem niet op tijd kunnen repareren dus ik kan een waardebon (heb ik niet gewoon recht op geld terug?) komen halen. Toch vind ik het zo'n fijn apparaat dat ik een nieuwe wil maar die was uiteraard niet op voorraad :'( . Iemand die weet of ik ook geld terug kan vragen zodat ik hem ergens anders kan halen?
Gisteren nieuwe prime gehaald, nu toch maar voor de 64 gb gegaan omdat ik het toetsenbord niet veel gebruikte. De spec ''gps'' is nu inderdaad van de doos verdwenen, heb de GPS ook nog niet aan de praat gekregen. Lijkt wel alsof hij er helemaal niet meer in zit! De Prime ziet ook geen GPS meer in het apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Nou, zonder de update te installeren vanochtend toch het fenomeen gehad dat de prime niet meer aan wilde. Lijkt dus niet direct met de update te maken te hebben. Installeren die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Bij mij was de Prime vannacht ook weer gecrashed.

Het heeft niet met een bepaalde tijdsduur te maken, want ik slaap korter dan dat ik werk :)

Op zich niet heel erg, maar wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renevdeertwegh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:01:
[...]

Gisteren nieuwe prime gehaald, nu toch maar voor de 64 gb gegaan omdat ik het toetsenbord niet veel gebruikte. De spec ''gps'' is nu inderdaad van de doos verdwenen, heb de GPS ook nog niet aan de praat gekregen. Lijkt wel alsof hij er helemaal niet meer in zit! De Prime ziet ook geen GPS meer in het apparaat!
Dat is wel apart. Hoe is het wifi bereik verder dan? Misschien dat ze echt die module hebben verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09-2023
Heeft iemand een goed alternatief voor het standaard Youtube programma dat op de Prime staat?
Bij mij durft de interface van het programma nog al eens raar te doen! Flikkeren, niet reageren etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Cyleo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:42:
[...]

Dat is wel apart. Hoe is het wifi bereik verder dan? Misschien dat ze echt die module hebben verwijdert?
Wifi-bereik is net als mijn oude Prime prima! Ik zit nu op 7 meter van de router, met een gipsmuur en een (gewapende) betonnen muur van 35 cm er tussen en ik heb 2 streepjes en prima snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kami88 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:49:
Heeft iemand een goed alternatief voor het standaard Youtube programma dat op de Prime staat?
Bij mij durft de interface van het programma nog al eens raar te doen! Flikkeren, niet reageren etc
Gewoon Youtube via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:41

D75

Ik was gisteren bezig met het mycloud/my desktop programma op de prime.
Heb de asus pc suite op mijn media pc geinstalleerd.
Ik wilde dan met mijn prime mijn media pc bedienen.

Ik heb verbinding en heb toegang tot alles op mijn media pc.

Maar...
als ik bijvoorbeeld muziek afspeel dan speelt het af via mijn prime ipv dat de muziek uit mijn boxen die aangesloten op zijn op mijn pc.
Moet ik naar een alternatief programma kijken om mijn media pc te bedienen... of mis ik ergens een setting??

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb het al gemeld, maar ik heb al een aantal FW's last van rare problemen met bepaalde spellen. Tot nu toe zijn de meest in het oog springend sims freeplay en zen pinball.
De sims start en speelt over het algemeen prima, maar na een x aantal keer spelen (de x is variabel) start de sims wel op, maar krijg ik een flikkerend beeld, en kan ik het spel niet spelen. Bij zen pinball kom ik wel in het hoofdmenu maar na het laden van een willekeurige tafel krijg ik een CTD. Echter dit gebeurt ook pas na een aantal keer spelen.
De apps afsluiten in de "taskmanager" biedt geen soelaas, het enige wat te doen valt is het uit- en aanzetten van de prime, waarna beide spellen weer fatsoenlijk spelen (voor een tijdje).

Iemand die dit herkent?

(Daarnaast heb ik ook regelmatig dat chrome een zwart beeld geeft en als ik 'm dan sluit (via de vraag of ik dat wil doen, of via de "taskmanager", dan doet chrome het wel weer, echter is de automatische aanvulling van bijvoorbeeld internetadressen verdwenen. Ook hier is een reboot de enige manier om het te herstellen. Nu is chrome natuurlijk beta, maar ik vraag me af of het mogelijk toch samenhangt met het probleem hierboven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D75 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:16:
Ik was gisteren bezig met het mycloud/my desktop programma op de prime.
Heb de asus pc suite op mijn media pc geinstalleerd.
Ik wilde dan met mijn prime mijn media pc bedienen.

Ik heb verbinding en heb toegang tot alles op mijn media pc.

Maar...
als ik bijvoorbeeld muziek afspeel dan speelt het af via mijn prime ipv dat de muziek uit mijn boxen die aangesloten op zijn op mijn pc.
Moet ik naar een alternatief programma kijken om mijn media pc te bedienen... of mis ik ergens een setting??
Daar gebruik ik deze voor:
Google Play: Unified Remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Fly-guy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:19:
......

(Daarnaast heb ik ook regelmatig dat chrome een zwart beeld geeft en als ik 'm dan sluit (via de vraag of ik dat wil doen, of via de "taskmanager", dan doet chrome het wel weer, echter is de automatische aanvulling van bijvoorbeeld internetadressen verdwenen. Ook hier is een reboot de enige manier om het te herstellen. Nu is chrome natuurlijk beta, maar ik vraag me af of het mogelijk toch samenhangt met het probleem hierboven.)
Dit heb ik ook ervaren, volgens mij ligt dat puur aan Chrome. Ik heb er ook meer problemen mee, herladen van tabs wat niets lijkt te doen, ook intikken van een ander adres doet dan niets. Ik vind dit ook herkenbaar van Chrome op mijn (wat oudere) WinXP laptop als die in standby heeft gestaan. Verder is typen op een forum verschrikkelijk, als je probeert iets te wijzigen gaat het helemaal mis, tekst verdwijnt met elke toets of er wordt vanalles gedupliceerd.

Ik gebruik nu ICS Browser+, bevalt erg goed, loopt niet zo vaak vast als de stock browser (afkloppen) en alles wekt zoals je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
KvdnBerg schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:10:
[...]

Dit heb ik ook ervaren, volgens mij ligt dat puur aan Chrome. Ik heb er ook meer problemen mee, herladen van tabs wat niets lijkt te doen, ook intikken van een ander adres doet dan niets. Ik vind dit ook herkenbaar van Chrome op mijn (wat oudere) WinXP laptop als die in standby heeft gestaan. Verder is typen op een forum verschrikkelijk, als je probeert iets te wijzigen gaat het helemaal mis, tekst verdwijnt met elke toets of er wordt vanalles gedupliceerd.

Ik gebruik nu ICS Browser+, bevalt erg goed, loopt niet zo vaak vast als de stock browser (afkloppen) en alles wekt zoals je verwacht.
Ik merk ook dat de door jouw genoemde browser veel beter werkt, maar ik vind de bookmark synch van chrome eigenlijk ook wel handig en als chrome werkt, dan is het wel een betere browser dan ICS+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhagen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:54
Petertjuh schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:44:
[...]

Ik heb de tablet gewoon dichtgeklikt, maar vanmorgen was hij toch echt helemaal uit!
de powerknop lang vasthouden werkt en geeft ook een volle accu aan.
Dit probleem treed bij mij sinds de update ook op. Een aantal keer in de morgen, maar nu net zelfs gewoon terwijl hij naast me staat. Denk dat ik hem een klein half uurtje niet heb aangeraakt, of misschien wel korter, en vervolgens is hij uit. En aankrijgen gaat erg moeizaam. Denk dat een puntje bug melden wordt. Erg vervelend in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:41

D75

Dank je.. maar voor deze moet ik mijn TV aanzetten. Ik vond het voordeel van die andere dat ik het scherm gewoon op mijn prime heb en zonder TV mijn muziek kan afspelen e.d..

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KvdnBerg schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:10:
[...]

Gebruik die browser ook en vind het echt een verademing tov stock. Echt al heel wat beter, niet perfect uiteraard, maar wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:44

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Weet iemand hier of er een Instant Messaging cliënt a-la Pidgin beschikbaar is voor Android? Of in ieder geval een cliént die het MSN protocol ondersteund.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:46:
Weet iemand hier of er een Instant Messaging cliënt a-la Pidgin beschikbaar is voor Android? Of in ieder geval een cliént die het MSN protocol ondersteund.
Ik begrijp uit je vraag dat je zelf nog helemaal niet gezocht hebt. Zoek eens op "messenger" in Google Play.

Ik kan je IMO aanbevelen. Ondersteund niet alleen MSN, maar ook Skype (chat), Facebook, Hyves (wie gebruikt dat nog), Yahoo, GTalk, etc etc etc. En voor de Desktop is er een web versie: http://imo.im . Voordeel is dat je op beide tegelijk online kan zijn, history loop gelijk, very easy.
Maar er is ook nog IM+ etc etc etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:24:
[...]

Ik begrijp uit je vraag dat je zelf nog helemaal niet gezocht hebt. Zoek eens op "messenger" in Google Play.

Ik kan je IMO aanbevelen. Ondersteund niet alleen MSN, maar ook Skype (chat), Facebook, Hyves (wie gebruikt dat nog), Yahoo, GTalk, etc etc etc. En voor de Desktop is er een web versie: http://imo.im . Voordeel is dat je op beide tegelijk online kan zijn, history loop gelijk, very easy.
Maar er is ook nog IM+ etc etc etc.
Ik had al gekeken, maar omdat ik op mijn desktop ook de nodige cliënts had geprobeerd voordat ik bij Pidgin uitkwam, hoopte ik op wat gebruikerservaringen. Ik zal jouw lijstje eens aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:17
Ik heb IM+ op de Prime staan als MSN cliënt. Tot nu toe een paar keer gebruikt en werkt best goed. Alleen worden soms de contactpersonen niet helemaal goed weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Play: Trillian

Trillian heb ik een poosje daarvoor gebruikt, maar omdat goddank MSN bij mij uitgefasseerd is weet ik niet meer of dat nog steeds een fijne is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Cyleo op 05-04-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 27-09 16:40
Dit moet ook werken!

Google Play: Messenger WithYou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Heb die Imo geprobeerd, werkt prima.

Daarnaast wil ik graag weten hoe ik homescreens kan sluiten zonder hiervoor een launcher te installeren. ADW Launcher kost meteen weer een paar euro en voor de rest ben ik tevreden met de stock launcher al is dat coldfusion theme van adw wel heel mooi op de prime.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietschiet
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 16:59
Weet er iemand of er garantie staat op backlight bleeding? Het is niet heel veel, maar bij zwarte beelden stoort het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gordian
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:32
D75 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:38:
[...]

Dank je.. maar voor deze moet ik mijn TV aanzetten. Ik vond het voordeel van die andere dat ik het scherm gewoon op mijn prime heb en zonder TV mijn muziek kan afspelen e.d..
Je kan bij instellingen van de desktop client instellen op welk apparaat het geluid wordt afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:19:
[...]
Hier in nederland wordt er geen dock los verkocht, volgens mij. Ik heb die van mij besteld via amazon.com. Snelle levering (4 dagen) en werkt verder perfect.
Hoe heb je die besteld? Als ik dat probeer word er gezegd dat er niet naar Nederland word verzonden...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis GPS add-on voor Prime eigenaars volgens Engadget.

Volgens een artikel op Engadget zouden geregistreerde ASUS Members een fysieke addon kunnen krijgen om de GPS ontvangst te verbeteren. De foto op de Engadget site lijkt me echter niets aan te tonen.

Heeft iemand al meer nieuws?

http://www.engadget.com/2...sformer-Prime-GPS-Dongle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
zojuist ook een prime besteld.. alleen jammer dat er geen 3G mogelijkheid is ( ook niet via dongle )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:02:
Gratis GPS add-on voor Prime eigenaars volgens Engadget.

Volgens een artikel op Engadget zouden geregistreerde ASUS Members een fysieke addon kunnen krijgen om de GPS ontvangst te verbeteren. De foto op de Engadget site lijkt me echter niets aan te tonen.

Heeft iemand al meer nieuws?

Die foto is ook een oude standaard foto.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1584213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:34
Ik heb liever een oplossing voor de wifi de gpsvind ik minder belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baco101 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:22:
Ik heb liever een oplossing voor de wifi de gpsvind ik minder belangrijk
Nu heb ik hier zelf eigenlijk niet zoveel last van, maar het zal ze als bedrijf zeker sieren om een recall actie te doen en het te fixen voor de mensen die er wel echt last van hebben.

Wat ik het liefst van ze zie is een update naar 4.04, dat schijnt ook alle rare browser not responding dingen op te lossen en ICS veel soepeler te laten draaien (als ik de verhalen in het GN topic mag geloven). Gezien Asus's zijn snelheid in updaten verwacht ik die eigenlijk wel snel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:20:
[...]

Nu heb ik hier zelf eigenlijk niet zoveel last van, maar het zal ze als bedrijf zeker sieren om een recall actie te doen en het te fixen voor de mensen die er wel echt last van hebben.

Wat ik het liefst van ze zie is een update naar 4.04, dat schijnt ook alle rare browser not responding dingen op te lossen en ICS veel soepeler te laten draaien (als ik de verhalen in het GN topic mag geloven). Gezien Asus's zijn snelheid in updaten verwacht ik die eigenlijk wel snel een keer.
Recall om wat te doen? Het enige wat zou helpen is een totaal andere backplate. Echter die backplate is niet simpelweg een stukje aluminium om de achterkant af te sluiten, maar een integraal deel van de tablet. Er zitten zoveel dingen aan vast "geplakt" dat het vervangen van de achterkant een nieuw ontwerp vereist.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat dat echt alle redelijkheid qua kosten te boven gaat, hoe graag ik ook een nog sterker WiFi signaal had ontvangen (in de praktijk heb ik er weinig last van, echter ik gebruik m ook bijna niet om dingen te streamen of andere veel eisende zaken te doen qua WiFi).

Je laatste punt zou ik ook wel willen. Als ik kijk naar het gedrag van chrome/andere browsers op mijn nexus (4.04), dan is er echt een gigantisch verschil in bruikbaarheid. nu weet ik niet of het komt door wat asus doet met ICS, wat de tegra nodig heeft qua drivers of wat de kernel/ICS versie voor verschil maakt, het zou mooi zijn als de prime inderdaad dichtbij of gelijk trekt aan de prestaties van de nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fly-guy schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:29:
[...]
Je laatste punt zou ik ook wel willen. Als ik kijk naar het gedrag van chrome/andere browsers op mijn nexus (4.04), dan is er echt een gigantisch verschil in bruikbaarheid. nu weet ik niet of het komt door wat asus doet met ICS, wat de tegra nodig heeft qua drivers of wat de kernel/ICS versie voor verschil maakt, het zou mooi zijn als de prime inderdaad dichtbij of gelijk trekt aan de prestaties van de nexus.
Ik hoop nog steeds dat de tablet van Google/ASUS er komt met Tegra 3. Dan kan google zich tegen de kernel aan bemoeien en daar zullen wij denk ik ook voordeel van hebben. Ik las een poosje terug in dit topic dat Asus een zwaar gemodificeerde honeycomb kernel gebruikt itt een echte ICS kernel, en ik kan mij voorstellen dat ook dat niet heel bevordelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:02:
Gratis GPS add-on voor Prime eigenaars volgens Engadget. Heeft iemand al meer nieuws?

Zojuist m'n Prime geregistreerd op die site, maar ik krijg nergens een melding m.b.t. een GPS Dongle. Misschien is dit een USA only actie? Of is er iemand die 't al wel gelukt is om de GPS Dongle te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
jpg97 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:17:
zojuist ook een prime besteld.. alleen jammer dat er geen 3G mogelijkheid is ( ook niet via dongle )...
Die 3g mogelijkheid via een dongle is er wel, je moet er alleen wat moeite voor doen...

http://gdgt.com/question/...he-transformer-prime-ihq/
http://www.transformerfor...onnecting-3-g-dongle.html

Connectie via een 3g mobile router kan natuurlijk ook: zie tweede link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Fly-guy schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:29:
[...]
Recall om wat te doen? Het enige wat zou helpen is een totaal andere backplate. Echter die backplate is niet simpelweg een stukje aluminium om de achterkant af te sluiten, maar een integraal deel van de tablet. Er zitten zoveel dingen aan vast "geplakt" dat het vervangen van de achterkant een nieuw ontwerp vereist.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat dat echt alle redelijkheid qua kosten te boven gaat, hoe graag ik ook een nog sterker WiFi signaal had ontvangen (in de praktijk heb ik er weinig last van, echter ik gebruik m ook bijna niet om dingen te streamen of andere veel eisende zaken te doen qua WiFi).

Op XDA is al een custom rom uit op basis van 4.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
tajvdz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:16:
Ik heb 2 korte vragen.

De eerste is hoe krijg ik Silverlight werkend?
Ik had gelezen dat dit lukte met de browser Skyfire. Ik heb deze gedownload en je kan er wel Silverlight mee downloaden maar daarna gebeurd er niets. Ik zou niet weten hoe ik het dan moet installeren. Iemand een oplossing? Of een hele andere optie mag natuurlijk ook.

Mijn 2e vraag gaat over het opladen van de batterij via 12 volt. De meegeleverde lader voor 220 volt heeft als output 5-15 volt. Ik heb van die adapters waar voor 12 volt waar de usb kant 5 volt is. Kan ik die gebruiken?
Iemand nog een antwoord op de 2 bovenstaande vragen?

Verder ben ik benieuwd waar je kan zien welke versie van de software er op de tablet staat. Ik kreeg gister een aanbod voor nieuwe firmware maar weet niet waar ik kan zien welke er nu op staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tajvdz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:21:
[...]Iemand nog een antwoord op de 2 bovenstaande vragen?
Silverlight op android zal er wel nooit komen, aangezien Microsoft stilletjes aan de focus van silverlight naar html5 aan het verleggen is. Moonlight (een alternatieve Silverlight implementatie gebaseerd op Mono, de open source variant van .NET) is er al wel voor Linux. Volgens http://jeffreystedfast.bl...moonlight-on-android.html zijn ze al wel aan het poorten en is er al een demo van Moonlight voor android geweest, maar een publieke release kan ik niet vinden.

Update
Quote van http://mono-for-android.1...on-Android-td5116141.html (Jan 2012, dus recenter):
The MIX 2011 demos were very much a "What is actually possible?" exercise. When showing the demo, we did try to make clear that it was merely proof of concept work, and that we don't have plans to bring the entire Moonlight platform to Android. While we do still have interest in productizing some features of Moonlight into our Mono for Android product, we don't have any immediate plans to do so.

[ Voor 30% gewijzigd door [ti] op 06-04-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
tajvdz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:21:
[...]

Iemand nog een antwoord op de 2 bovenstaande vragen?
Verder ben ik benieuwd waar je kan zien welke versie van de software er op de tablet staat. Ik kreeg gister een aanbod voor nieuwe firmware maar weet niet waar ik kan zien welke er nu op staat..
Settings -> About Tablet -> Build number

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Laatst online: 31-03 00:43
KvdnBerg schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:55:
[...]

Settings -> About Tablet -> Build number
ok en wat is dan de nieuwste versie van het besturingssysteem?
kan zo even niet zien welke ik er op heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:45

mucuracat

YES

renevdeertwegh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:01:
[...]

Gisteren prime 64gb versie gehaald. vandaag buiten getest en kreeg connectie met gps. Niet voluit maar had wel verbinding met 11 satellieten.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag iets gaafs tegen gekomen tijdens wat kloten met instellingen. In de Asus customized settings kun je nu de system bar locken. Er komt dan een klein stipje te staan in de taskbar (de balk onderaan) met een klein grijs stipje waar je dan op kan drukken. Versleep je dan het slotje dan is de taskbar gestopt, zodat je niet per ongeluk op home, terug of je notificatie drukt. Erg prettig naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

En het beste.....geen systray meer in games :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Sinds gisteren ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd naar tot nu toe het beste tablet wat ik voorheen ook al eens gehad heb, ondanks dan de 2 manko's van het ietwat onstabielere Wifi en GPS die volgens mij niet werkt bij mijn Prime. Nu is de Wifi verbinding wel verder stabiel en eerlijk gezegd zal ik GPS toch eigenlijk niet gaan gebruiken en is/was voor mij vooral het lezen van boeken en strips de hoofdzaak, waarbij toch de Prime het beste presteerd.

Ook heb ik momenteel nog een Motorola Xoom 2 waarvan ik alleen maar kan zeggen dat het een heel goed tablet is en qua degelijkheid gelijk is aan de Prime, echter ik mis toch net dat stuk extra wat de Prime qua kracht bied. Plus het nadeel dat de Motorola Xoom 2 pas achter een aantal maanden ICS zal krijgen en ik toch wel ICS gewoon gemakkelijker vind werken, vooral de mogelijkheid om apps in mapjes te kunnen stoppen.

Enfin in elk geval ook hier een tevreden Prime gebruiker en tot nu toe op de normale Android ( ook Windows ) kleine crashes na van afzonderlijke apps, verder geen gekke dingen ontdekt.

Overigens heb ik de 64GB versie zonder dock omdat voor mij interne opslag veel belangrijker is dan een dock en dan de helft aan interne opslag.

[ Voor 6% gewijzigd door Roel1966 op 06-04-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 04:11
Mijn schoonbroer heeft de prime gekocht nadat ik hem deze had aangeraden.
Nu krijg ik net het bericht dat hij slecht verbind met het wifi netwerk, terwijl zijn oude laptop er wel gewoon goed op verbind.

Morgen ga ik kijken wat er scheelt, iemand met wat tips waar ik het kan gaan zoeken ?
Ik dacht aan het wifi signaal te verplaatsen naar een ander minder gebruikt kanaal.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootma
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2024
tajvdz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:16:
Ik heb 2 korte vragen.

...

Mijn 2e vraag gaat over het opladen van de batterij via 12 volt. De meegeleverde lader voor 220 volt heeft als output 5-15 volt. Ik heb van die adapters waar voor 12 volt waar de usb kant 5 volt is. Kan ik die gebruiken?
Je kan inderdaad met een 5V autoadapter de tablet opladen. Zorg er wel voor dat het Amperage hoog genoeg is, liefst 1000-2000 mA. De dock kan je helaas niet laden met 5V, deze vereist 15V. Waarschijnlijk is de standaard Asus lader uitgerust met wat intelligentie, deze schroeft de laadspanning omhoog naar 15V als hij merkt dat hij op de dock is aangesloten.
Ik heb laatst bij DX een voeding 230V-5V 2A met meerdere USB uitgangen gekocht om de stortvloed aan laders tot één te reduceren, deze laadt ook alleen de tablet en niet de dock.

Zijn er trouwens meer mensen die sinds de laatste update last hebben van een hangende Prime?
Ik moet bijna iedere ochtend de tablet opnieuw starten. Begint me een beetje te vervelen.

[ Voor 9% gewijzigd door grootma op 07-04-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
grootma schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:37:
Zijn er trouwens meer mensen die sinds de laatste update last hebben van een hangende Prime?
Ik moet bijna iedere ochtend de tablet opnieuw starten. Begint me een beetje te vervelen.
Eergisteren had ik vergeten de Prime helemaal uit te zetten wat ik normaal doe maar gisteren klikte ik gewoon op het powerknopje en hij ging normaal aan zonder hangup vanuit de stand-by stand dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Roel1966 op 07-04-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel1966 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:15:
[...]

Eergisteren had ik vergeten de Prime helemaal uit te zetten wat ik normaal doe maar gisteren klikte ik gewoon op het powerknopje en hij ging normaal aan zonder hangup vanuit de stand-by stand dan.
Alsof dat zo bijzonder is. Die van mij is nog nooit volledig uitgeweest sinds de aanschaf eind januari. En ik heb alle versies gehad en zit nu op .21 . Nog helemaal geen hangup gehad oid. Vind het een beetje vreemd om te doen alsof een hangup 's ochtends de normaalste zaak is.

... bedenk me wel net dat ik hem elke nacht automatisch reboot (PowerBoot, zie eerdere posts), om elke ochtend een frisse start te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Waar moet ik mijn Prime registeren op de Asus site? Kan het zo gauw niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:27:
Waar moet ik mijn Prime registeren op de Asus site? Kan het zo gauw niet vinden.
Binnenkort kon dat pas.
Rond 16 april

Edit: ik dacht dat je het hierover had?
http://www.nu.nl/gadgets/...em-transformer-prime.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ste
C00P schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:38:
Mijn schoonbroer heeft de prime gekocht nadat ik hem deze had aangeraden.
Nu krijg ik net het bericht dat hij slecht verbind met het wifi netwerk, terwijl zijn oude laptop er wel gewoon goed op verbind.

Morgen ga ik kijken wat er scheelt, iemand met wat tips waar ik het kan gaan zoeken ?
Ik dacht aan het wifi signaal te verplaatsen naar een ander minder gebruikt kanaal.
Het kanaal aanpassen waarop de de wifi verbinding nu uitzend naar de minst gebruikte in de omgeving.
Je kan tevens met wifi analyzer zien welk kanaal het beste werkt op de prime.
Dan vervolgens dit kanaal instellen op de router/extender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:47:
[...]

Binnenkort kon dat pas.
Rond 16 april

Edit: ik dacht dat je het hierover had?
http://www.nu.nl/gadgets/...em-transformer-prime.html
Ah ja, in het frontpage artikel stond de datum 16 april niet... Even afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook na de laatste update,ik heb al 5 keer gehad,dat ik hem aan wil zetten,maar dat hij niets doet.Ik moet dan de reset knop 10 seconde inhouden,en dan doet hij het weer.Ik begin er langzamerhand spijt van te krijgen,dat ik hem heb gekocht.En dat kost 599euro.Ik hoop dat Asus snel een update brengt,dat dit probleem verholpen is,anders ga ik hem verkopen,en ga dan voor de ipad3.Ik vind dat Asus wel eens een reactie mag geven op deze problemen in deze topic,want zij lezen deze toch ook.Dit is een zeer slechte reclame voor ze.Zo helpen ze de concurentie.In plaats van plezier,begint het een ergernis te worden.
Grolsch schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:06:
en vanochtend was mijn prime voor de 4e keer vastgelopen, en inderdaad alleen de powerbutton 10 seconden vasthouden lost het probleem op.

Ik hoop dat ze daar wat aan gaan doen binnen kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 02:48:
[...]

Hoe heb je die besteld? Als ik dat probeer word er gezegd dat er niet naar Nederland word verzonden...
Wat raar.. Ik heb hem gewoon vanuit nederland via amazon.com besteld. Niks speciaals. En waarom zouden ze dan niet naar NL willen versturen? Ik heb netjes betaald hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
Ok naar aanleiding van de vele problemen heb ik de bestelling van de prime geannuleerd. Ga nu maar voor de samsung galaxy denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Volgens mij kun je hier registreren i.v.m. de GPS Dongle:

https://vip.asus.com/member/join_member_01.aspx

Heb ff geen tijd om te checken, moet weg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Is het iemand al gelukt om met de standaard meegeleverde polaris excel 2 velden met elkaar te vermenigvuldigen :?

Normaal gesproken doe je =A1*A2 maar dat gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Gelukkig heb ik hier tot nu toe geen vreemde dingen meegemaakt met die standby mode of met niet willen opstarten maar ik ben wel tegen iets anders vreemds aangelopen. Op het moment dat ik een grijs vlak voor mij heb op de Prime dan is het net alsof het vlak een soort van marmerstructuur heeft. Het vreemde hierbij is dat ik het bij geen enkele andere kleur zie en alleen bij grijs en zowel donker als lichte vlakken.

Ik dacht eerst al dat er misschien iets op het scherm zou zitten maar het scherm is helemaal zuiver en frapant ook dat ik het bij een wit vlak helemaal niet zie. Verder is het scherm ook hardstikke scherp en ik heb zelfs nagenoeg geen backlightbleeding maar toch blijf ik het vreemd vinden. Ergens vraag ik mij af of het nu iets hardwarematigs is of softwarematig omdat het net bij andere kleuren helemaal niet is.

Hopelijk zijn er mensen die dit ook eens op hun Prime willen bekijken en dan gewoon even via b.v. Youtube even grey screen pakken en dan op vol scherm zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronem
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-07 09:50
FunZip schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:06:
Volgens mij kun je hier registreren i.v.m. de GPS Dongle:

https://vip.asus.com/member/join_member_01.aspx

Heb ff geen tijd om te checken, moet weg......
Server is to busy atm. Later nogmaals proberen.

Als ik de stukken lees zie ik alleen dat de GPS wordt verbeterd. Is het ook mogelijk om op deze manier de Wifi te verbeteren? Dat zou mooi zijn. Dit vind ik persoonlijk belangrijker dan de GPS.

---

Even ter info. De laatste update werkt prima bij mij. Eigenlijk heb ik nog helemaal geen problemen gehad t/m heden. Mijn TFP is van de eerste batch 6 januari. Wifi is mijn grootste ergernis, de slechte werking was toen nog niet bekend. Ik haal 72mbps op zich nog lang niet zo slecht als andere verhalen, maar dit moet toch beter kunnen. Het is ook wel eens fijn om goede verhalen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Registreren bij Asus is gelukt maar als je je product wil registreren wordt mij serienummer niet herkent. In mijn geval is het enige mogelijk onduidelijke het begin wat C30 of C3O kan zijn. Beide getest, beide werken niet. Lekker Asus....

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
grootma schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:37:
[...]

Ik heb dat ook voor de update gehad. Woensdag de update geïnstalleerd, had vanochtend de eerste, vanmiddag de tweede keer sinds de update. Altijd gewoon aan laten staan, geen powerboot oid. Lees het erg vaak, ook op Engelse fora, hopelijk komt er binnenkort een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
power_user schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:01:
Registreren bij Asus is gelukt maar als je je product wil registreren wordt mij serienummer niet herkent. In mijn geval is het enige mogelijk onduidelijke het begin wat C30 of C3O kan zijn. Beide getest, beide werken niet. Lekker Asus....
Het is iig C 3 O(van otto). Dit zag ik iig op het xda forum.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik had het probleem dat het serienummer niet werd herkend ook. Na een paar keer proberen lukte het wel.
Het is iig C3O (O van Otto dus).

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:50

rtv

V3g3ta schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:22:
Ik had het probleem dat het serienummer niet werd herkend ook. Na een paar keer proberen lukte het wel.
Het is iig C3O (O van Otto dus).
Bij mij lukte het uiteindelijk met firefox op m'n desktop pc. Na het invullen van het s/n werd gelijk de tf201 in het formulier herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:04:
Is het iemand al gelukt om met de standaard meegeleverde polaris excel 2 velden met elkaar te vermenigvuldigen :?

Normaal gesproken doe je =A1*A2 maar dat gaat dus niet.
Dat was ff zoeken, maar het gaat zonder problemen. Wel de juiste toetsvolgorde gebruiken. Zonder dock, dus met het scherm, doe je het volgende: type in de cel waar je de uitkomst wil een =teken. Dat tab je op de cel die je in de berekening wil. Dan tab je in de invoerbalk. Daarna het *teken en dan tde 2e cel die je wilt berekenen. En dan, dat is belangrijk, op OK rechts van de invoerbalk.... kind kan de was doen.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:57:
[...]

Alsof dat zo bijzonder is. Die van mij is nog nooit volledig uitgeweest sinds de aanschaf eind januari. En ik heb alle versies gehad en zit nu op .21 . Nog helemaal geen hangup gehad oid. Vind het een beetje vreemd om te doen alsof een hangup 's ochtends de normaalste zaak is.

... bedenk me wel net dat ik hem elke nacht automatisch reboot (PowerBoot, zie eerdere posts), om elke ochtend een frisse start te hebben.
Nog nooit last gehad van hangende prime of reboots, dwz sinds ik hem heb, januari, - C1OKAS04...- 3 keer de uitknop moeten gebruiken om te resetten. Laat hem altijd aan staan (ff in slaap met de uitknop). Ik sluit wel met enige regelmaat mijn apps echt af door ze uit de lijst te swipen.

Ben erg tevreden met het apparaat. Een lastig dingetje, en dat heeft me de aantekeningen van een hele vergadering gekost :( is dat verschillende apps, maar vooral Springpad, stoppen als je hem in of uit de dock haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40
rtv schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:39:
[...]

Bij mij lukte het uiteindelijk met firefox op m'n desktop pc. Na het invullen van het s/n werd gelijk de tf201 in het formulier herkend.
Bij mij ging het registreren vlekkeloos, maar ik kreeg geen melding van een GPS- update oid... moet je daar nog wat speciaals voor doen?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:01:
[...]

Dat was ff zoeken, maar het gaat zonder problemen. Wel de juiste toetsvolgorde gebruiken. Zonder dock, dus met het scherm, doe je het volgende: type in de cel waar je de uitkomst wil een =teken. Dat tab je op de cel die je in de berekening wil. Dan tab je in de invoerbalk. Daarna het *teken en dan tde 2e cel die je wilt berekenen. En dan, dat is belangrijk, op OK rechts van de invoerbalk.... kind kan de was doen.... 8)
Om even hier op in te haken: vinden jullie de meegeleverde software goed werken of zijn er betere oplossingen in de market te vinden (officesuite bijv bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:35:
[...]

Om even hier op in te haken: vinden jullie de meegeleverde software goed werken of zijn er betere oplossingen in de market te vinden (officesuite bijv bijv)
Tot nu toe vind ik polaris prima werken. Heb goede reacties gehoord over quick office, maar het nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Aesculapius schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:24:
[...]

Bij mij ging het registreren vlekkeloos, maar ik kreeg geen melding van een GPS- update oid... moet je daar nog wat speciaals voor doen?
Die melding krijgt niemand meer, het vermoeden is dat die melding weggehaald is en dat er na de officiële aankondiging (rond 16april) er een nieuwe manier op de site komt om je te registeren voor de dongle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naze1975
  • Laatst online: 15-09 16:50
Waar kun je het serie nummer vinden van de prime, behalve die op de doos staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Ik had al eerder een vraag gesteld of anderen ook problemen hebben met een vreemde grijsweergave op de Prime en er een soort van marmerstructuur achter zit. Nu heb ik er een foto van gemaakt en ben ik benieuwd of iemand een idee heeft wat dit kan zijn en of ik hiermee terug moet gaan naar de winkel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Eny0rCOkvrdkCDiQn4btjsnM/full.jpg

Zoals ik al eerder schreef is het geen vuil wat op het oppervlak van het scherm zit want ik heb meerdere keren het scherm helemaal schoon geveegd en het oppervlak blinkt. Het lijkt net alsof het Gorillaglas ietwat golft want als ik het grijze plaatje heen en weer beweeg blijven die golven op dezelfde plaats. Bij andere kleuren als wit of rood zie ik diezelfde golven niet en dat blijf ik er zo vreemd aan vinden.

Overigens is het een strak grijze foto met geen relief erin of iets hetgeen ik extra bekeken heb op zowel mijn laptop als ook nog een ander tablet, en dan blijft het gewoon een strak grijs geheel.

[ Voor 11% gewijzigd door Roel1966 op 09-04-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnevel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:24:
[...]

Tot nu toe vind ik polaris prima werken. Heb goede reacties gehoord over quick office, maar het nog niet geprobeerd.
Heb dit weekend zitten kijken naar alternatieven voor Polaris en heb nu Kingsoft Office als alternatief geinstalleerd. De tekstverwerker is naar mijn mening iets uitgebreider en intuïtiever als je MS Word gewend bent. Verder een zeer snelle response op mijn vraag of er binnenkort een autosave functie komt (ja, vanaf volgende versie als het goed is).

Proberen kan geen kwaad aangezien het pakket gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

naze1975 schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:45:
Bij de connector zit ook een sticker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
naze1975 schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:45:
In de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roel1966 schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:01:
Ik had al eerder een vraag gesteld of anderen ook problemen hebben met een vreemde grijsweergave op de Prime en er een soort van marmerstructuur achter zit. Nu heb ik er een foto van gemaakt en ben ik benieuwd of iemand een idee heeft wat dit kan zijn en of ik hiermee terug moet gaan naar de winkel.

[afbeelding]

Zoals ik al eerder schreef is het geen vuil wat op het oppervlak van het scherm zit want ik heb meerdere keren het scherm helemaal schoon geveegd en het oppervlak blinkt. Het lijkt net alsof het Gorillaglas ietwat golft want als ik het grijze plaatje heen en weer beweeg blijven die golven op dezelfde plaats. Bij andere kleuren als wit of rood zie ik diezelfde golven niet en dat blijf ik er zo vreemd aan vinden.

Overigens is het een strak grijze foto met geen relief erin of iets hetgeen ik extra bekeken heb op zowel mijn laptop als ook nog een ander tablet, en dan blijft het gewoon een strak grijs geheel.
Ik heb net nog even goed gekeken maar kan echt niets vinden wat daarop lijkt met mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:53:
Ik heb net nog even goed gekeken maar kan echt niets vinden wat daarop lijkt met mijn tablet.
Dank je voor het kijken en blijf het maar raar vinden dat het alleen bij grijze vlakken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Veel mensen ergeren zich aan het oplaad gedag van het dock: wanneer de tablet <70% komt wordt deze opgeladen met het gevolg dat het dock binnen 1 nacht geheel leeg kan raken.
Dit gaat het doel van de extra accu gewoon voorbij. Het liefst bepaal ik zelf wanneer de tablet wordt opgeladen in standby (bv pas na 5% of helemaal niet).
Uiteraard moet dan dock accu wel worden aangesproken wanneer je de tablet gebruikt. Pas dan haal je maximale gebruikstijd. Nu ontkoppel ik het dock vaak maar, zodat hij niet leeg loopt: best iritant.

Antwoord Asus:
Dear Sir,

I am begining to hear more cases like this and I'm sure android is looking into a solution regarding this issue. Unfortunately I do not know when a next firmware will be released to address the issue at this time.

Regards,

B2B
Het lijkt dus zeker wel software matig aan te passen te zijn. Ik heb nogmaals gemaild om wat meer info over de status vanh deze bug/wish/feature. Hopelijk wordt het asap opgelost en kunnen we de dock eindelijk optiomaal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
RayMan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:19:
Veel mensen ergeren zich aan het oplaad gedag van het dock: wanneer de tablet <70% komt wordt deze opgeladen met het gevolg dat het dock binnen 1 nacht geheel leeg kan raken.
Dit gaat het doel van de extra accu gewoon voorbij. Het liefst bepaal ik zelf wanneer de tablet wordt opgeladen in standby (bv pas na 5% of helemaal niet).
Uiteraard moet dan dock accu wel worden aangesproken wanneer je de tablet gebruikt. Pas dan haal je maximale gebruikstijd. Nu ontkoppel ik het dock vaak maar, zodat hij niet leeg loopt: best iritant.

Antwoord Asus:

[...]

Het lijkt dus zeker wel software matig aan te passen te zijn. Ik heb nogmaals gemaild om wat meer info over de status vanh deze bug/wish/feature. Hopelijk wordt het asap opgelost en kunnen we de dock eindelijk optiomaal gebruiken.
Ik snap het nadeel, maar zo is de prime wel in de markt gezet. Het idee was dat je tablet "altijd" stroom zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Op welke site kan ik me registreren voor de GPS Dongel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
qntal schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:14:
Op welke site kan ik me registreren voor de GPS Dongel?
(Nog) nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:22:
[...]

Ik snap het nadeel, maar zo is de prime wel in de markt gezet. Het idee was dat je tablet "altijd" stroom zou hebben.
Akkoord, maar het kan toch niet zo moeilijk zijn om ergens een optie te zetten dat de batterij uit het dock pas aangesproken word als de batterij van de tablet zelf onder een bepaalde percentage is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:55:
[...]

Akkoord, maar het kan toch niet zo moeilijk zijn om ergens een optie te zetten dat de batterij uit het dock pas aangesproken word als de batterij van de tablet zelf onder een bepaalde percentage is?
Je bedoelt dat je zelf dat punt moet kunnen bepalen, aangezien het nu ook al aangesproken wordt als de batterij van de tablet zelf onder een bepaalde percentage is (±70%)?

Zou inderdaad wel handig kunnen zijn, al is dat dus niet wat asus als uitgangspunt nam (uitgaande van hun persberichten e.d.) en persoonlijk zie ik het probleem ook niet. Ik neem aan dat het probleem zit in het docked zijn/laten terwijl je niets met de prime doet zodat je naar bed gaat met 50/100% en wakker wordt met 90/0%.
Als je je tablet niet zou docken heb je bij het wakker worden 45/100% hebben wat beter lijkt, maar het niet is. Zou je dan weer met je tablet gaan werken tot de tablet batterij bijna op is en dan weer docked zal je een bijna gelijke totaal "werktijd" hebben dan wanneer je de tablet in de nacht wel zou hebben gedocked.
Je dock is echter wel sneller leeg, maar je tablet is weer voller. Daarnaast blijft je dock ook "leeg" werken.

[ Voor 34% gewijzigd door Fly-guy op 10-04-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Roel1966 schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:01:
Grijs is sowieso een vervelende kleur om weer te geven. Ik zie op mijn prime ongeveer hetzelfde (moet er wel bij zeggen dat het lastig vergelijken is) als op jouw foto, inclusief tekst van een potje Wordfeud :+ Van een egaal grijs vlak is geen sprake. Andere kleuren worden wel probleemloos weergegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 10-04-2012 16:28 ]

Strava

Pagina: 1 ... 46 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]