Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even mijn browser mishandelt (tweakers, engadget, teamhww, geenstijl, cnn, anandtech en facebook achter elkaar open klikken) en hij crasht daar nog steeds. Ik verwacht dus daar geen susbstantiele verbetering.

Play store werkt hier wel naar behoren, hij laadt hier zelfs een stuk sneller dan eerst.

Edit: Misschien dat we voor de browser nog even moeten wachten op Android 4.0.4. Volgens een onofficiele changelog werkt de browser daarin beter

[ Voor 26% gewijzigd door Cyleo op 29-03-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Cyleo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:30:
Net even mijn browser mishandelt (tweakers, engadget, teamhww, geenstijl, cnn, anandtech en facebook achter elkaar open klikken) en hij crasht daar nog steeds. Ik verwacht dus daar geen susbstantiele verbetering.

Play store werkt hier wel naar behoren, hij laadt hier zelfs een stuk sneller dan eerst.

Edit: Misschien dat we voor de browser nog even moeten wachten op Android 4.0.4. Volgens een onofficiele changelog werkt de browser daarin beter
Met welke browser werk je dan wel?
Ik kan geloven dat er andere browsers zijn die het misschien wel beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Dankje, heb inderdaad dezelfde. Play doet het nog steeds niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Laatst online: 19:14
Ik heb de nieuwe update binnen gekregen, maar ik vind nog nergens waar ik notifications op mijn lockscreen kan krijgen of waar ik de face unlock kan vinden. (zo maar 2 dingen waarvan ik gelezen heb dat deze features erin zouden zitten.) Ik gebruik overigens wel een encrypted tablet met een PIN lockscreen. Zou ik het niet kunnen gebruiken daarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:04
Ook hier werkt play niet, account verwijderd maar krijg hem nooit meer geinstaleerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij mij werkte play weer na een reboot, er mist direct na de update blijkbaar een ssl certificaat van google waardoor de markt niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Reboot hier geen uitkomst

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Hoe kan het nou dat bij de een de Play wel en bij de ander niet werkt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:09
hier geen enkel probleem na de update.
Play werkt gewoon direct.
Nog geen enorme verschillen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Je moet een reset uitvoeren door een paperclip in de linker zijkant te prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:14
Ook hier werkt play niet meer na de update. Ook na een reboot krijg ik het niet aan de gang. Elke keer een time-out. Vreemd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:16:
Ook hier werkt play niet meer na de update. Ook na een reboot krijg ik het niet aan de gang. Elke keer een time-out. Vreemd.
ha, ik nu ook een time-out. Direct op refresh gedrukt en daarna werkt weer. Denk eerder aan externe problemen dan dat het met je TFP heeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
m0ridin schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:33:
[...]

Flash en dergelijke stoppen inderdaad als je het naar de achtergrond stopt, waarschijnlijk streaming music via een internetpagina ook...

Maar spotify, de gewone muziek app en dergelijke werken bij mij prima hoor...

Misschien kun je naar Overskreen kijken, een app waarbij je een browserwindow altijd op de voorgrond kan laten staan (resizable dus kan hem dan klein maken zodat je er minder last van hebt, maar zou dan wel moeten blijven spelen iig).
Iemand al een wat betere oplossing voor dit probleem gevonden? Ik wil graag dat youtube blijft spelen als ik het scherm verlaat.

[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 29-03-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik denk inderdaad dat het probleem met Play niet aan de tablet, maar aan Play ligt. ook als ik op de PC nu kijk op de Play website, gaat dat niet lekker..

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondanks dat het aantal wifi-streepjes gelijk is gebleven heb ik wel het idee dat wifi nu sneller werkt. verder totaal geen issue's kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Hmmm, hij blijft hier na de update nog steeds 'proces.android.media is gestopt' weergeven. Hoopte daar eigenlijk van af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:14
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1537260

komt dus nog een update aan binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Waarom ziet mijn prime mijn SGS telefoon niet als ik hem inplug als massaopslag via USB. Ik heb ook op koppelen gedrukt op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:47
Ik heb sinds gisteren ook de Prime, en ben er erg content mee.
De besturing werkt super! (ICS 4.0.3 volgens mij).

Vanochtend wilde ik snel nog even "tabletten" maar ik kreeg de tablet niet aan :?

Gebeurt dit wel vaker, en moet ik de tablet nu resetten dmv de reset knop :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Is mij nog nooit overkomen. Is de accu niet gewoon leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Toen ik hem gisteravond uitzette zat de dock 80% vol en de tablet 73%, het zou toch vreemd zijn als de accu in 1 nacht leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:31:
Ik heb sinds gisteren ook de Prime, en ben er erg content mee.
De besturing werkt super! (ICS 4.0.3 volgens mij).

Vanochtend wilde ik snel nog even "tabletten" maar ik kreeg de tablet niet aan :?

Gebeurt dit wel vaker, en moet ik de tablet nu resetten dmv de reset knop :?
Wat je ook kan doen is;

1) Druk op de "volume down"-knop.
2) Houd de knop ingedrukt en druk daarna op de "power on"-knop.
3) Houd beide knoppen +- 10 seconden ingedrukt.

Als alles goed gaat zou je Prime terug moeten opstarten.

Ik had gisteren hetzelfde als jouw aan de hand en die methode heeft bij mij geholpen! Je kan het maar proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:44

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nou, de update staat er toch nog op.

Ik heb de tips op XDA maar gevolgd... Dus eerst weer de firmware van de Asus site downloaden, en erop zetten. Vervolgens gaat de update zonder problemen. Factory reset was dus niet eens nodig. Al mijn savegames kwijt :@

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:44
Als je tablet zomaar uitvalt/uitstaat zonder dat hij weer aangaat.
Power button een halve minuut inhouden en hij start weer.

Waarom dit nodig is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:45
Ook hier sinds de update werkt de Play Store niet meer. Zeer irritant. Had ervoor net nog gewoon de market/Play gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
power_user schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:52:
Waarom ziet mijn prime mijn SGS telefoon niet als ik hem inplug als massaopslag via USB. Ik heb ook op koppelen gedrukt op mijn telefoon.
Iemand? Wil graag al mijn foto's en muziek overpompen naar mn prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
power_user schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:05:
[...]

Misschien niet direct het antwoord, maar je kan ook het SD kaartje eruit halen en in je prime stoppen. Er is vast nog wel een elegantere oplossing maar dit zou ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Bartske schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Misschien niet direct het antwoord, maar je kan ook het SD kaartje eruit halen en in je prime stoppen. Er is vast nog wel een elegantere oplossing maar dit zou ook moeten werken.
Ik heb helaas geen sd kaart in mijn galaxy s. Alles staat op interne HD... :(

Daarnaast werkt de Google Play Store nog steeds niet. Geeft al 24 uur: "No connection, Retry" Nog meer mensen met deze issue?

[ Voor 14% gewijzigd door power_user op 30-03-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
power_user schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Ik heb helaas geen sd kaart in mijn galaxy s. Alles staat op interne HD... :(

Daarnaast werkt de Google Play Store nog steeds niet. Geeft al 24 uur: "No connection, Retry" Nog meer mensen met deze issue?
Dan zal dat misschien het probleem zijn, op een 'gewone' computer doet hij het wel? Anders moet je het via een tussenstap overzetten of even naar de klantenservice van asus mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Bartske schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Dan zal dat misschien het probleem zijn, op een 'gewone' computer doet hij het wel? Anders moet je het via een tussenstap overzetten of even naar de klantenservice van asus mailen.
Ja op een Windowsbak geen problemen. Vind het wel bizar dat je 2 android devices geen bestanden kan laten uitwisselen met behulp van een datakabel. Het blijft zo heel omslachtig werken.

Doet jou google play store het wel? Ik draai op 4.0.3 en heb mn prime net 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook problemen met de antenne.

Ik heb met mn gsm en laptop in het hele huis behoorlijk goede ontvangst, met mijn transformer prime matige tot geen ontvangst.

Heeft asus een deftige hersteldienst? Gaan zij dit probleem wel erkennen als een defect of zullen ze verklaren dat dit "normale ontvangst" is? Vervangen zij je product of proberen ze dit te herstellen? Vandaag is de laatste dag dat ik mijn prime kan inruilen in de winkel, maar nieuwe primes worden niet geleverd. Het wordt dus een Ipad of binnensturen voor herstelling en ik vrees dat ze gewoon gaan zeggen dat er geen probleem is en een ondermaats presterend toestel terug zullen geven.

Heeft iemand hier ervaring mee?

PS: GPS signaal ook zo dood als een pier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:11:
ik heb ook problemen met de antenne.

Ik heb met mn gsm en laptop in het hele huis behoorlijk goede ontvangst, met mijn transformer prime matige tot geen ontvangst.

Heeft asus een deftige hersteldienst? Gaan zij dit probleem wel erkennen als een defect of zullen ze verklaren dat dit "normale ontvangst" is? Vervangen zij je product of proberen ze dit te herstellen? Vandaag is de laatste dag dat ik mijn prime kan inruilen in de winkel, maar nieuwe primes worden niet geleverd. Het wordt dus een Ipad of binnensturen voor herstelling en ik vrees dat ze gewoon gaan zeggen dat er geen probleem is en een ondermaats presterend toestel terug zullen geven.

Heeft iemand hier ervaring mee?

PS: GPS signaal ook zo dood als een pier
Ik zou even naar het XDA prime forum gaan en lezen, daar kan je super veel vinden, en ik moet ook zeggen mijn gps is ook op sterven na dood (af en toe met lang stil laten liggen een aantal sats, maar geen lock of iets) maar het zou kunnen dat het ook software matig is, durf het absoluut niet te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Herkent je prime een gewone USB stick wel? Bij mij herkende hij in het begin ook geen USB devices, een herstart verhielp dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Tel aansluiten op usb van dock. Dan op tel kiezen voor usb mounten. Dan op prime naar settings -> opslag en onderin usb opslag koppelen.

Telefoon moet dan wel op mass storage device mode staat en niet op mtd (of hoe dat ook heet)

[ Voor 26% gewijzigd door Tadango op 30-03-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:14:
[...]

Ik zou even naar het XDA prime forum gaan en lezen, daar kan je super veel vinden, en ik moet ook zeggen mijn gps is ook op sterven na dood (af en toe met lang stil laten liggen een aantal sats, maar geen lock of iets) maar het zou kunnen dat het ook software matig is, durf het absoluut niet te zeggen
Software is alleszins laatste versie. trucje met het "knijpen" aan de antennes werkt alleszins niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Tadango schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:19:
Tel aansluiten op usb van dock. Dan op tel kiezen voor usb mounten. Dan op prime naar settings -> opslag en onderin usb opslag koppelen.

Telefoon moet dan wel op mass storage device mode staat en niet op mtd (of hoe dat ook heet)
Dit leek de oplossing, helaas heeft mijn telefoon nu weer besloten om het mountschermpje niet meer te tonen als ik hem koppel aan mn ATP. Steek ik de usb kabel 3 seconden er na in mijn laptop tovert hij wel het het usb verbinden schermpje ervoor. Gister werkte dit ook nog op de prime. Nu dus al niet meer.......GRRRRRRR

Edit: Na reboot van prime doet hij het! Bedankt Tadango :)

En ik begin me ook af te vragen wat er toch aan de hand is met de Play Store.

[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 30-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:08
Hier de update (nog) niet uitgevoerd en Play doet het prima, vanochtend Opera en Chrome geinstalleerd en nu nog een keertje gekeken..... Misschien wacht ik nog maar even met die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hier doet play het nu ook gewoon weer. Zal idd wel een server issue geweest zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:41

D75

power_user schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:33:
[...]

Iemand al een wat betere oplossing voor dit probleem gevonden? Ik wil graag dat youtube blijft spelen als ik het scherm verlaat.
Misschien is dit een oplossing?
http://www.tablified.com/...tick-it-free-your-player/

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar58
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-12-2020
KvdnBerg schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:58:
[...]

Toch gek, hier staat ie er gewoon bij, onder Location services. Nieuwe Prime geleverd met Android 4.0.3
Bij mij staat daar:
Locatieservice van Google (uit)
GPS satellieten (aan)
Locatie en Google zoeken (aan)

Als ik Googlemaps gebruik, bijvoorbeeld, kan ie de locatie niet vinden. Als ik dan in het Asuspaneel kijk, staat daar ook dat icoontje niet.
Wat doe ik dan verkeerd...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
Hier zojuist ook de update geïnstalleerd. Tot mijn verrassing heb ik voor de eerste keer een GPS-fix ontvangen en dat binnen achter het raam. Wifi signaal lijkt overigens niet erg verbeterd. Verdere wijzigingen nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:08
mar58 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Bij mij staat daar:
Locatieservice van Google (uit)
GPS satellieten (aan)
Locatie en Google zoeken (aan)

Als ik Googlemaps gebruik, bijvoorbeeld, kan ie de locatie niet vinden. Als ik dan in het Asuspaneel kijk, staat daar ook dat icoontje niet.
Wat doe ik dan verkeerd...??
Bij mij staat locatieservice ook aan maar dat zou niet uit moeten maken. GPS staat niet echt in het Asus paneel, maar het icoontje in de bar zie je hier:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ma3xqttN0PE/T3X7qd0YeiI/AAAAAAAACV8/9AcKWAkYQo4/s576/picsay-1333132178.jpg

Lijkt erg op het "my location" icoontje in Google maps, als ie gaat zoeken naar sattelieten knippert het middelste rondje, en dan staat er als je het paneel opent "searching for GPS" onderaan het paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Geprobeerd te rooten met voodoo prime tool maar zonder succes. Zou het komen omdat ik 9.4.2.21 heb en voodoo prime maar tot 9.4.2.11 gaat? Voor de rest alles zo uit gevoerd als in het filmpje... maar rootchecker zegt Neen,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
power_user schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:04:
Geprobeerd te rooten met voodoo prime tool maar zonder succes. Zou het komen omdat ik 9.4.2.21 heb en voodoo prime maar tot 9.4.2.11 gaat? Voor de rest alles zo uit gevoerd als in het filmpje... maar rootchecker zegt Neen,,,,,
Hier geen probleem mee. Update naar. 21 geïnstalleerd en toen Rootkeeper weer aangeklikt en voila...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:16:
[...]

Wat je ook kan doen is;

1) Druk op de "volume down"-knop.
2) Houd de knop ingedrukt en druk daarna op de "power on"-knop.
3) Houd beide knoppen +- 10 seconden ingedrukt.

Als alles goed gaat zou je Prime terug moeten opstarten.

Ik had gisteren hetzelfde als jouw aan de hand en die methode heeft bij mij geholpen! Je kan het maar proberen. ;)
Dit werkte inderdaad ! tnx voor de tip.

Ik heb ook even ter info GPS en wifi getest, en beiden zijn bij mij goed.

Ik heb buiten binnen 30 seconden een fix op meerdere satelieten, en wifi was buiten beter als die van mijn HTC Desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Neem aan dat je al wel root had? Anders gaat het inderdaad niet lukken. Je moet eerst root hebben, dan die tool gebruiken, en dan kan hij bij een update weer simpel opnieuw root verkrijgen. Maar vanuit het niets root verkrijgen kan het tooltje Voodoo OTA rootkeeper niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Na de update heeft eerst de market het bijna een volle dag niet gedaan, nu werkt ie weer als vanouds.
Verder is er ineens een app bij, ik heb hem iig niet zelf geinstalleerd. @Vibe free musig heet ie, helemaal aan het begin van de appslijst.
Hebben jullie deze ook staan of ben ik de enige, hiervoor had ik hem nog niet volgens mij.
Wat de app zelf betreft, het is niet veel bijonders. Je kan nummers luisteren via stream, sommige zijn gratis, maar het luisteren gebeurt via een browser, wat niet erg handig is. Ook kan je krantenartikelen lezen, ook dit gebeurt via een browser. Verder zijn er boeken, deze kosten wel allemaal geld en dat was het eigenlijk wel. Totaal geen waardevolle toevoeging. (als het al een toevoeging is, het kan ook zijn dat ik al weken eroverheen kijk xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Is het mogelijk om 1 bladzijde af te schermen met een password :?

Dit lijkt mij handig voor " zakelijke " zaken waar de rest niets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

wat bedoel je met bladzijde? Een van de homescreens? Dat lijkt me niet mogelijk met deze launcher. Wel is er een app geinstalleerd om andere apps van een wachtwoord te voorzien.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb nu 1 homescreen ingericht met zakelijke widgets (mailboxen en agenda).

Iemand die ff m'n tablet wil uitproberen heeft hier natuurlijk niets mee te maken.
Maar dit wil dus niet begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
wouter03 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:57:
Verder is er ineens een app bij, ik heb hem iig niet zelf geinstalleerd. @Vibe free musig heet ie, helemaal aan het begin van de appslijst.
Hebben jullie deze ook staan of ben ik de enige, hiervoor had ik hem nog niet volgens mij.
Idem hier. Waardeloze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Grolsch schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:11:
Ik heb nu 1 homescreen ingericht met zakelijke widgets (mailboxen en agenda).

Iemand die ff m'n tablet wil uitproberen heeft hier natuurlijk niets mee te maken.
Maar dit wil dus niet begrijp ik.
Dan is het makkelijkste om gewoon die app locker te gebruiken die standaard op je Prime staat. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar in principe kan je daarmee elke individuele app locken met een wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
[...]

Dat komt omdat je Prime (=linux) geen usb-host driver heeft voor je Samsung. Als je je telefoon aan windows koppelt, dan moet die driver onder windows ook gedownload worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46

Rocco

nightlife

GTA3 met PS3 controller via usb op dock werkt, maar hoe kan ik de buttons remappen? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Er is een nieuwe versie uitgekomen voor de .21 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
Ik heb 2 korte vragen.

De eerste is hoe krijg ik Silverlight werkend?
Ik had gelezen dat dit lukte met de browser Skyfire. Ik heb deze gedownload en je kan er wel Silverlight mee downloaden maar daarna gebeurd er niets. Ik zou niet weten hoe ik het dan moet installeren. Iemand een oplossing? Of een hele andere optie mag natuurlijk ook.

Mijn 2e vraag gaat over het opladen van de batterij via 12 volt. De meegeleverde lader voor 220 volt heeft als output 5-15 volt. Ik heb van die adapters waar voor 12 volt waar de usb kant 5 volt is. Kan ik die gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
fazerrider schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:18:
[...]

Er is een nieuwe versie uitgekomen voor de .21 dacht ik
Heb je een linkje? De rooting tools die ik gebruik lopen vast bij stap 3 waardoor busybox niet geinstalleerd wordt. Aan het einde zegt de batch wel dat ik nu geroot ben maar dit is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Tapatalk 2 beta werkt na de update niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:14
ik heb sinds de update steeds meer last van een freeze, dan reageert er een aantal seconden helemaal niets meer en trager reageren vooral als er wat apps openstaan,stuk of 5 a 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 11:23
Ff een noob vraag.

In de Prima gaat een microSD. In mijn camera een SD.
Nu wil ik op vakantie de foto`d van mijn camera op de Prime zetten.

Iemand een idee voor de makkelijkste manier?
Werkt het om met een USB kabel de camera aan te sluiten?
Anders kan ik een MicroSD card in adapter in mijn camera gebruiken met dezelfde kwaliteit als een gewone SD card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Er zijn wmb 3 manieren hiervoor:
- gewone SD kaart uit de camera in het dock plaatsen (mocht je geen dock hebben dan gaat dat uiteraard niet)
- een microSD kaart met adapter kopen, en het kaartje in de tablet zelf stoppen. Hierbij zul je zelf even na moeten gaan of de schrijfsnelheid van de SD kaart van belang is. Voor een simpele point&shoot camera zal dit niet zoveel uitmaken. Spiegelreflexcamera's of camera's met HD-film functie vereisen vaak een wat hogere schrijfsnelheid. Een 32 GB class 10 kaartje (altijd goed) kost nu nog maar zo'n 27 euro, geen geld dus.
- camera via de USB aansluiten. Het kan voorkomen dat dit niet altijd werkt. Dat ligt voornamelijk aan de camera. Mijn Nikon spiegelreflex kan ik zonder problemen via de USB kabel uitlezen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb misschien een idee waarom de browser in ICS zo vaak crashed. Ik las op de Sony Developers Site dit stuk:
Slower interaction with the SQL database
Another change in ICS compared to Gingerbread is that Google has moved a lot of the SQL handling from the native to the Java layer. In our internal studies, we have seen that read and write operations to the SQL database takes longer time, which slows down the apps. Many applications perform a lot of SQL operations when started, which greatly impacts the start-up time.
According to good practice, database operations or http requests should not be performed in the main thread. However, we know that there are quite a few applications that perform these kinds of operations directly in the main thread, which might cause them to hold up other operations. Also, when reading feedback on ICS software out on the market now, we’ve seen comments about people having problems with some applications and games.
If an operation takes too long, there is a risk of getting an Application Not Responding (ANR) as a result. An ANR occurs when an application doesn’t answer an intent, or responds to an input event, within a certain time limit. In case of intent, the time out is set to five seconds. For the input event, such as screen touch or button click, it’s ten seconds.
This can result in a user experience that is perceived as slower and less stable, due to longer response times and increased ANRs.
Bron

Ik vermoed dat dat ook is wat gebeurd als chrome/browser weer eens vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

baco101 schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:41:
ik heb sinds de update steeds meer last van een freeze, dan reageert er een aantal seconden helemaal niets meer en trager reageren vooral als er wat apps openstaan,stuk of 5 a 6
/signed

Bij de vorige versie had ik alleen last van freezes in de verschillende browsers. Je kan dan wel Javascript uitzetten yadayadyaydya...maar dat is eigenlijk ook een band aid fix.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Weet iemand waar de gouden versie met dock nog te koop is én voorradig? Alle winkels uit de PW hebben geen voorraad.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
power_user schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:38:
[...]

Heb je een linkje? De rooting tools die ik gebruik lopen vast bij stap 3 waardoor busybox niet geinstalleerd wordt. Aan het einde zegt de batch wel dat ik nu geroot ben maar dit is dus niet het geval.
Kan echt niets vinden om de .21 update te rooten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Mijn update is gewoon geroot, dmv rootkeeper. Was totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
l3art schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:39:
Mijn update is gewoon geroot, dmv rootkeeper. Was totaal geen probleem.
Helaas heb ik mijn prime pas een paar dagen en werd hij meteen naar .21 geupdate toen ik hem voor het eerst opstarte. Rootkeeper stond er dus nog niet op en hij was dus ook nog niet geroot. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Wachten...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 15:45
Ik weet dat het niet helemaal mag, dus haal ik je post weg.

[ Voor 54% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de bedoeling. Maak een topicreport aan als je iets ziet wat niet door de beugel kan.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb nu 3 x meegemaakt (in 4 dagen) dat de tablet 's morgens niet opstart :?

Ik moet dan volume down + aan/uitknop 10 seconden vasthouden, en dan werkt het wel.

Herkennen jullie dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Sinds de .21 update heb ik dat 1 keer gehad, daarvoor nooooit. Update voelt ook trager aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:25

rommelkast

kitesmurf

Grolsch schreef op maandag 02 april 2012 @ 07:35:
Ik heb nu 3 x meegemaakt (in 4 dagen) dat de tablet 's morgens niet opstart :?

Ik moet dan volume down + aan/uitknop 10 seconden vasthouden, en dan werkt het wel.

Herkennen jullie dit :?
Had ik gister morgen ook, nog geen .21. Vol down was echter niet nodig, alleen de powerknop ingedrukt houden geeft een reboot.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Hoe sluiten jullie de prime 's avonds af met Docking :?

Gewoon klep dicht (dan gaat het tablet ook uit).

Of de powerknop op het tobo of tablet en dan klep dicht :?

Ik neem aan dat dit geen verschil mag maken, maar kben benieuwd hoe jullie dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er gewoon vanaf waar ik zin in heb. ;)
Af en toe zet ik hem af en af en toe laat ik hem aanstaan. Ik denk niet dat dit heel veel verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:43:

Ik neem aan dat dit geen verschil mag maken, maar kben benieuwd hoe jullie dat doen.
Ik gooi gewoon de klep dicht. Tablet is dan niet uit, maar standby.
Ik heb wel een app geinstalleerd die elke nacht mijn tablet reboot, zodat ik 's ochtends altijd een 'frisse' start heb. Ondanks dat ik hem nooit uit zet, hoef ik maar één keer in de week alles weer op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:46:
[...]
.........heb wel een app geinstalleerd die elke nacht mijn tablet reboot...........
Welke app is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerBoot
Zie net dat je ROOT toegang moet hebben. Ikhad dat, draai nu op .21 en ben vergeten rootkeeper te installeren. Hij is nu dus niet meer geroot en ik weet niet of hij nu nog wel werkt .... Maar zodra ROOT weer beschikbaar is, dan root ik hem weer.

edit: Net gekeken op mijn Prime. Rebooten doet hij nog steeds elke nacht, ondanks dat hij niet meer geroot is. Dus enkel voor het installeren heb je root-access nodig.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
power_user schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:08:
[...]

Kan echt niets vinden om de .21 update te rooten... :(
Je hebt gelijk, er is nog geen root-method voor de .21. Als je persé wilt rooten dan zul je 1) terug moeten naar een eerdere versie, 2) rooten, 3) VOODOO-rootkeeper gebruiken, 4) vanuit dat programma temp-unrooten, 5) OTA, en dan weer 6) rooten. Was zelf al rooted+VooDoo rootkeeper (met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1427125) en heb bij ontvangt van de .21 OTA stap 4) t/m 6) uitgevoerd.
Root rechten gehouden na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Ik ben ook niet zo tevreden over de .21 update. Er is in mijn optiek niks verbeterd, niks wat ik merk in ieder geval.
Een groot nadeel is er wel, zo lopen apps bij mij veel vaker vast dan voor de update.

Andere punten die nog steeds niet goed werken zijn bijvoorbeeld dat sommige apps afsluiten als je de tablet loskoppelt van het dock. Dit is niet bij alle apps zo en dus is het te voorkomen denk ik.

Het andere punt waar ik nog altijd tegenaan loop is bij het downloaden en installeren van apps. Alles gaat zo ontzettend traag dan en hij blijft wel eens een paar seconden hangen. Ook heb je games die nog een heel pakket moeten downloaden, dat is op zich geen probleem, maar het gebeurt gewoon zo vaak dat de download wordt geannuleerd als je even teruggaat naar het hoofdscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsing
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 14:18
Ik heb geen problemen onder .21. Heb het idee dat multitasken beter gaat. Ook Wifi adhoc netwerk van mijn HD2 (windows mobile 6.5) wordt ineens gezien. Alleen maar positief dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nooit een werkende GPS gehad
na update heb ik ineens 4 satelieten in de huiskamer
ik zet de instelling op kilometer en druk op update gps (dit via app GPS TEST)
toen helemaal geen ontvangst meer

iemand een idee?
alle 3 opties ivm gps staan op "aan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb sinds vrijdag eindelijk ook mijn Prime binnen..

Van het weekend heb ik er lekker mee zitten spelen en werkte het allemaal nog perfect.
Vanochtend klikte ik hem in de docking en heb hem meegenomen naar mijn werk (nee hij is niet gevallen).
Alleen nu wil die niet meer aan?

De docking zou nog zo goed als vol moeten zijn..

Heb nog geen mogelijkheid gehad om hem aan de oplader te hangen, maybe dat ie dan een kick geeft..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
AMDFreak schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:40:
Ik heb sinds vrijdag eindelijk ook mijn Prime binnen..

Van het weekend heb ik er lekker mee zitten spelen en werkte het allemaal nog perfect.
Vanochtend klikte ik hem in de docking en heb hem meegenomen naar mijn werk (nee hij is niet gevallen).
Alleen nu wil die niet meer aan?

De docking zou nog zo goed als vol moeten zijn..

Heb nog geen mogelijkheid gehad om hem aan de oplader te hangen, maybe dat ie dan een kick geeft..
Hetzelfde probleem als wat ik dus al 3 x heb gehad (zie een paar posts boven je).

Volume down + powerbutton ca. 10 seconden ingedrukt houden totdat je de prime voelt trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitsing schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:46:
Ik heb geen problemen onder .21. Heb het idee dat multitasken beter gaat. Ook Wifi adhoc netwerk van mijn HD2 (windows mobile 6.5) wordt ineens gezien. Alleen maar positief dus.
Ook het schrijven met een stylus (Dagi) werkt nu veel beter. Dus wel een degelijke verbetering dan .15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Grolsch schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:01:
[...]

Hetzelfde probleem als wat ik dus al 3 x heb gehad (zie een paar posts boven je).

Volume down + powerbutton ca. 10 seconden ingedrukt houden totdat je de prime voelt trillen.
Of een paperclip in het resetgaatje onder de volume-knoppen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
renevdeertwegh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:12:
Vandaag ga ook ik mijn prime terug brengen naar de MM (Eindhoven). GPS dood, backlight bleeding, vuil achter mijn scherm wat erg opvalt bij lichte kleuren en heb ook dode pixels.
Vandaag bericht gekregen van de Mediamarkt EHV. Asus heeft hem niet op tijd kunnen repareren dus ik kan een waardebon (heb ik niet gewoon recht op geld terug?) komen halen. Toch vind ik het zo'n fijn apparaat dat ik een nieuwe wil maar die was uiteraard niet op voorraad :'( . Iemand die weet of ik ook geld terug kan vragen zodat ik hem ergens anders kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

Grolsch schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:01:
[...]

Thnx, het heeft geholpen..
Bijzonder dat het zo uit het niks ergens vandaan komt, maargoed opgelost :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb het nu al 3 vd 4 ochtenden gehad, ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Iedereen al gemerkt, dat sinds de laatste update,
je specifiek kan inzien wel Apps het meest van je accu vragen en hoelang dit heeft geduurt.

Raar is het om te zien dat mijn Prime 10% van zijn batterij verstookt met het niet actief zijn 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door goherjo op 02-04-2012 19:10 . Reden: typo ]

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Grolsch schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:43:

Ik had het vanochtend ook voor t eerst. Wel ff schrikken. Maar idd 10 seconden de powerknop ingedrukt houden does it. Volumeknop niet nodig. Ik had hem keurig afgesloten de avond ervoor. Dus powerknop en dan "shutdown" of afsluiten? als je em in t nederlands hebt ingesteld. Ook wik ik nog steeds rooten maar goed moet maar geduld hebben tot de community weer aansluiting heeft gevonden bij deze nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
fazerrider schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:12:
[...]

Je hebt gelijk, er is nog geen root-method voor de .21. Als je persé wilt rooten dan zul je 1) terug moeten naar een eerdere versie, 2) rooten, 3) VOODOO-rootkeeper gebruiken, 4) vanuit dat programma temp-unrooten, 5) OTA, en dan weer 6) rooten. Was zelf al rooted+VooDoo rootkeeper (met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1427125) en heb bij ontvangt van de .21 OTA stap 4) t/m 6) uitgevoerd.
Root rechten gehouden na de update.
Bedankt voor je uitgebreide beschrijving maar is wat teveel moeite, ik heb wel ff geduld en dan stap 4 tot 6 :) Waarom eigenlijk unrooten bij stap 4? En waar staat OTA voor? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Slechte bouwkwaliteit toetsenbord bij mij....

Afbeeldingslocatie: http://i194.photobucket.com/albums/z36/sjoerd92/IMG_20120402_203523.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:41
Volgens mij is de oplaad-strategie van dock naar tablet gewijzigd. Waar het dock eerst continue de tablet aan het opladen was, lijkt hij nu te wachten tot de tablet onder de 75% is voordat hij gaat laden.

Nog meer die dit 'ervaren'?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:47
MasterMaceMichu schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:39:
Volgens mij is de oplaad-strategie van dock naar tablet gewijzigd. Waar het dock eerst continue de tablet aan het opladen was, lijkt hij nu te wachten tot de tablet onder de 75% is voordat hij gaat laden.

Dit is bij mij vanaf de eerste dag al zo.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
.Sjoerd schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:39:
Slechte bouwkwaliteit toetsenbord bij mij....

[afbeelding]
Ouch...dat moet ff pijn doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Heb ik net na een dikke maand een nieuwe koptelefoon gekregen, kan ik weer iets gaan inleveren wegens defect buiten schuld om. Is echt 't laatste waar ik zin in heb....

Edit:
Rubbertje afgehaald en schroevje aangedraaid deed heeft het verholpen, maar een goede indruk maakt het niet echt.

[ Voor 26% gewijzigd door .Sjoerd op 02-04-2012 22:03 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
.Sjoerd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:31:
Heb ik net na een dikke maand een nieuwe koptelefoon gekregen, kan ik weer iets gaan inleveren wegens defect buiten schuld om. Is echt 't laatste waar ik zin in heb....

Edit:
Rubbertje afgehaald en schroevje aangedraaid deed heeft het verholpen, maar een goede indruk maakt het niet echt.
Ist gebeurd tijdens het draaien van t scherm? Op zich kun je hem wel opsturen, heb je de tab nog, een nieuwe tobo is toch wel de moeite lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
MasterMaceMichu schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:39:

Jep, ik bij mij ook het geval. Hinderlijk is het niet, maar wel opvallend.

@hierboven: Ik heb er gewoon geen zin in om 'm een paar weken kwijt te zijn. aan de hand van de verhalen hier is asus niet de snelste als het op reparaties aankomt.

[ Voor 16% gewijzigd door .Sjoerd op 02-04-2012 22:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreej
  • Registratie: Mei 2011
3 weken geleden mijn Transformer Prime ingeleverd bij Media Markt (Rotterdam Alexandrium) om het Wifi/Bluetooth probleem te laten repareren door Asus. Gisteren terug om hem weer op te halen. Op de omschrijving stond dat ze onderdelen hadden vervangen, maar er stond ook op dat Wifi en Bluetooth niet tegelijkertijd gebruikt konden worden! Welke onderdelen en vooral, waarom zijn er dan onderdelen vervangen??

Ik ben er niet mee akkoord gegaan aangezien dit een feature is die gewoon moet werken, en gelukkig was Media Markt bereidt de Prime terug te nemen (pluim voor Media Markt!).

Een half jaar geleden had ik niet gedacht dat ik ooit een iPad zou kopen, maar inmiddels heb ik een iPad 3 besteld.
Pagina: 1 ... 45 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]