Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:44
interessante aanbieding voor een micro SD geheugen
http://www.amazon.co.uk/S...F8&qid=1332430677&sr=8-23 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat is een flink kaartje :P Heb de 32 GB versie daarvan onlangs bij iBood besteld. Moet ik ook wel een poosje mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zo? Die krijg je in Nederland voor evenveel geld en heb je hem morgen 8)

pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB

Dataio is betrouwbaar en is welgeteld 1 eurie goedkoper. Als je hem dan via Amazon.co.uk besteld ben je niet slim bezig... alleen al het feit dat Dataio een betrouwbaar nederlands bedrijf is. Niks mis met buitenlandse leveranciers... tot je aftersales problemen hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Iemand die een goed OSK weet? Ik vind de standaard echt bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tumbkeyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt fijn. Is gesplitst in 2 duimdelen. In het midden cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
fazerrider schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Meerdere mensen zeggen dat Volume+ een oplossing biedt. Ik heb dat ooit werkend gekregen, maar deed niks op mijn Prime. In de Market (o nee, ik moet Google Play zeggen...) zag ik dat ik vroeger eens de betaalde versie van Volume+ gekocht had. Die opnieuw geinstalleerd en aan gezet. Dat gaf idd een hele volume-boost. Ook met alle soorten films. Ik moet het geluid terugschroeven naar tussen de 25-50 procent, anders kunnen bij wijze van spreken de buren meegenieten....
Tenzij je dus in het vliegtuig zit. Volume was bij mij bij tig films/series nog steeds te laag, ondanks Volume+. Ik heb uiteindelijk geen gebruik kunnen maken van de Prime tijdens die vlucht. Vorige week vloog ik tussen NL - Singapore en toen had ik die Fijo ertussen; en dat was voor mij in ieder geval een echte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Heb je dan geen koptelefoon op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Tadango schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:15:
Heb je dan geen koptelefoon op?
:). Shure inears...en de herrie van de motor kwam in de eerste instantie overal bovenuit. Let wel, alleen bij afspelen mkv's....bij standaard muziek was er niks aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Update over de aanstaande update:
3/22/2012 Update -
1. I am back for the next few days. I will get caught up on messages and updates shortly.
2. The next firmware update is in qualification testing now. We are also working on solving some flickering problems reported by a few users and hopefully that will be addressed in this next release.
3. The announcements on the TF201 (not being canceled as speculated) will occur as soon as I have a release to do it.
4. Full time forum support at a few Android centric sites will be launched in the near future as discussed.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:44
Sinds gisteren problemen met mijn Wifi op de Prime.
Na 2 a 3 minuten valt de verbinding weg (grijs) en komt dan ook niet meer terug.

Oplossingen die ik reeds geprobeerd heb zijn:
- controle router, deze werkt gewoon want andere pc's hebben wel verbinding
- wifi uitzetten en dan weer aan. Werkt even en dan valt hij weer uit
- netwerk vergeten en opnieuw toevoegen en inloggen. Zelfde probleem na 2 a 3 minuten
- TF gereset, geen oplossing

komt iemand dit euvel bekend voor, en wie weet een oplossing?
Dit is namelijk echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Regelmatig komt er een accessoire voor bij in dit topic, voor deze dingen hebben we een eigen plekkie: Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peterjgp schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:03:
Sinds gisteren problemen met mijn Wifi op de Prime.
Na 2 a 3 minuten valt de verbinding weg (grijs) en komt dan ook niet meer terug.

Oplossingen die ik reeds geprobeerd heb zijn:
- controle router, deze werkt gewoon want andere pc's hebben wel verbinding
- wifi uitzetten en dan weer aan. Werkt even en dan valt hij weer uit
- netwerk vergeten en opnieuw toevoegen en inloggen. Zelfde probleem na 2 a 3 minuten
- TF gereset, geen oplossing

komt iemand dit euvel bekend voor, en wie weet een oplossing?
Dit is namelijk echt heel irritant.
Probeer oof ff de router uit (10 sec) en aan te zetten en misschien het kanaal op nummer 1 te zetten.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Probeer oof ff de router uit (10 sec) en aan te zetten en misschien het kanaal op nummer 1 te zetten.

Succes
Bedankt voor de tip. Resetten en kanaalverandering geeft helaas geen resultaat. Nog steeds uitval na 2 a 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Peterjgp schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Bedankt voor de tip. Resetten en kanaalverandering geeft helaas geen resultaat. Nog steeds uitval na 2 a 3 minuten.
Je zou een soft reset via het gaatje onder de SD-kaart kunnen proberen. (NIET DIE AAN DE BOVENKANT, dat is de MIC)
Volgens gebruikers op xda schijnt dit een hoop problemen op te lossen.

Het is een soort reboot, je verliest dus geen gegevens.

[ Voor 6% gewijzigd door _MB_ op 23-03-2012 16:50 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
MindcrimeNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Duh... Ik ging er even vanuit dat hij het over "echte" GPS had en niet aGPS... aGPS is GEEN GPS, aGPS is een BS naam voor WIFI location spotting...
Ik wil toch nog even corrigeren.
Ik weet niet over welke agps jij het hebt, maar ik heb het over aGPS als in http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS, wat toch echt iets anders ia als plaatsbepaling op grond van wifi spotting. Er wordt recente data over de locatie van de satelietten en nog het eea wat van invloed is op de gps over het netwerk binnengehaald, zodat het device, in dit geval de TFP, beter weet hoe ie naar het GPS signaal moet zoeken. Tooltjes als GPS status helpen dan ook door agps data download af te dwingen. Overigens kan wifi spotting ook helpen om sneller een gpsfix te krijgen, omdat de locatie dan grofweg bekend is en dus wederom uit te rekenen is welke satelieten er zichtbaar zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:06
Ik heb problemen met het connecten van mijn Prime met mijn PS3. Via MyNet vindt ik mijn Sony TV wel, maar mijn PS3 niet. Ze zitten zeker in hetzelfde netwerk. Vanaf mijn windowslaptop met PMS kan ik wel connecten met de PS3. De Prime vindt ook de PMS van de laptop. Dus op zich werkt alles, alleen ziet de Prime de PS3 niet.....

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

is er iemand die splashtop THD (die ' gaming' versie) heeft gekocht en deze heeft geprobeerd met een externe monitor en/of muis? Het lijkt me namelijk een goede oplossing om een werkstation neer te zetten op basis van mijn eigen desktop thuis. De standaard splashtop heeft toch net die kleine vertraging die ik er uit wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app kun je het beste gebruiken om Spotify te streamen van Prime naar WDtv device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Donderdag dock besteld op amazon, als het goed is maandag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindcrimeNL
  • Laatst online: 02-06 11:31
ovigo schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Ik wil toch nog even corrigeren.
Ik weet niet over welke agps jij het hebt, maar ik heb het over aGPS als in http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS, wat toch echt iets anders ia als plaatsbepaling op grond van wifi spotting. Er wordt recente data over de locatie van de satelietten en nog het eea wat van invloed is op de gps over het netwerk binnengehaald, zodat het device, in dit geval de TFP, beter weet hoe ie naar het GPS signaal moet zoeken. Tooltjes als GPS status helpen dan ook door agps data download af te dwingen. Overigens kan wifi spotting ook helpen om sneller een gpsfix te krijgen, omdat de locatie dan grofweg bekend is en dus wederom uit te rekenen is welke satelieten er zichtbaar zouden moeten zijn.
Ja, ok. Wellicht handig om sneller een GPS fix te krijgen, maar als je geen GPS sattelieten ueberhaupt kan vinden (wat bij waarschijnlijk veel mensen het geval is), dan doet de TP location fixen puur en alleen op basis van de WiFi namen en veel mensen denken dan dat hun GPS het doet, terwijl die hartstikke dood is...
Als ik straks midden in een nationaal park zit waar in geen kilometers WiFI spots zijn, dan heb ik dus wel een probleem met mijn GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

MindcrimeNL schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:15:
[...]

Ja, ok. Wellicht handig om sneller een GPS fix te krijgen, maar als je geen GPS sattelieten ueberhaupt kan vinden (wat bij waarschijnlijk veel mensen het geval is), dan doet de TP location fixen puur en alleen op basis van de WiFi namen en veel mensen denken dan dat hun GPS het doet, terwijl die hartstikke dood is...
Als ik straks midden in een nationaal park zit waar in geen kilometers WiFI spots zijn, dan heb ik dus wel een probleem met mijn GPS...
Er is al eerder, en veel vaker gezegd dat TFP geen navigatie apparaat is.
Ik heb de C3 batch, en ik zie nergens meer GPS staan, niet in settings, niet bij de notifications...
Dus ik denk dat het echt over is met de GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:56
Kijk eens bij Locatieservices bij de instellingen. Daar staat hij echt wel bij hoor. Kan me bijna niet voorstellen dat ze dat bij de C3 batch er uit gesloopt hebben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:37

rommelkast

kitesmurf

Toch nog maar even over de GPS hoor, dag 1 dat ik de prime heb, maximaal 1 a2 satalieten in zicht, dus geen fix. Ik maar geaccepteerd dat het niet werkt. voor de grap gister nogmaals geprobeert, 11 in use, 15 in zicht! zojuist geprobeert, 1 a2 in view. Op nieuw opgestart, 9 in view, 6 in use.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het probleem op een of ander manier toch softwarematig kan zijn. Ik heb met mijn mobiel (hele oude HTC HD) het zelfde, als ik deze een week of zo aan heb staan, werkt de GPS niet meer totdat ik hem herstart.
Wellicht dat jullie eens kunnen proberen of het werk, ben beniewd naar de resultaten.

Edit: dus steedt geprobeert op de zelfde plek met wifi aan en de zelfde netwerken om me heen.
edit 2: c20 batch

[ Voor 8% gewijzigd door rommelkast op 25-03-2012 17:39 ]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Ik weet niet precies welke prime jullie allemaal hebben, maar mijne komt uit de c30 batch en hier werkt gps perfect. Onder settings staat ook gewoon location waar gps instellingen zijn te vinden.

edit: umm right dat is dus al verteld :) als gps niet werkt (probeer ook meerdere tools) dan zou ik m gewoon terugsturen, de garantie van asus lijkt redelijk goed te zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door macuz op 25-03-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zien jullie connectors eruit? Ik kwam er vandaag achter dat ik al twee kleine krasjes heb vermoedelijk door de dock. Dit terwijl ik dat altijd echt wel voorzichtig doe, meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Me dock is net binnen gekomen, hence, ik tik deze post nu op dit ding.
Dock was voor 37% vol toen ie binnen was.
Donderdag bij Amazon besteld in de US, vandaag in huis.
Lekker vlot.
Alleen jammer dat de douane nog ff 43 euri wil vangen >_<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:43:
Me dock is net binnen gekomen, hence, ik tik deze post nu op dit ding.
Dock was voor 37% vol toen ie binnen was.
Donderdag bij Amazon besteld in de US, vandaag in huis.
Lekker vlot.
Alleen jammer dat de douane nog ff 43 euri wil vangen >_<.
Bullet NL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:27:
[mbr] Regelmatig komt er een accessoire voor bij in dit topic, voor deze dingen hebben we een eigen plekkie: Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201 [/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zit me wel meer en meer te ergeren aan de stock-browser.. traaaaagg, en bij het minste of geringste 'cracht' ie en krijg je die 'wachten of afsluiten' popup.... het wordt tijd voor een goeie (release-) versie van Chrome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
habermas schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:29:
zit me wel meer en meer te ergeren aan de stock-browser.. traaaaagg, en bij het minste of geringste 'cracht' ie en krijg je die 'wachten of afsluiten' popup.... het wordt tijd voor een goeie (release-) versie van Chrome...
Het is natuurlijk niet echt een oplossing, maar zet bij de standaard browser javascript is uit.
Browser is gelijk 100x zo snel en crached bijna nooit meer.

Het nadeel is natuurlijk dat sommige sites niet echt lekker meer werken. Hier zou je dan chrome voor kunnen gebruiken.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Me dock staat op 100% en me tab op 85% volgens mij gaat er hier iets niet goed?
Het dock hoort toch de tab te chargen?
Maar zo te zien gebeurd dat niet?

Waar door kan dit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:54:
Me dock staat op 100% en me tab op 85% volgens mij gaat er hier iets niet goed?
Het dock hoort toch de tab te chargen?
Maar zo te zien gebeurd dat niet?

Waar door kan dit komen?
Daar begint die mee vanaf 80% tab volgens mij (of nog iets lager, weet het niet precies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Cyleo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Daar begint die mee vanaf 80% tab volgens mij (of nog iets lager, weet het niet precies)
Is natuurlijk wel een beetje onzin die 80%.
Waar bepaald de tab waneer die oplaad, wil het rond de 90% hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Cyleo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Pas <70% en is tot nu toe niet aan te passen. En test dit maar eens:
- tablet rond de 50-60
- dock 100%
- op de avond docken en met rust laten
- in de ochtend is dock 0% of erg laag en tablet max 90%

Dit vindt ik belangrijkste minpunt van dit anders zo mooie product.Ik wil nl zelf bepalen wanneer het dock gaat laden: dus eigenlijk ALLEEN wanner tablet aanstaat. Pas dan heb je net zpo lange standby tijd als wanneer je undocked. Nu ben je al snel complete dock lading kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
_MB_ schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:30:
Het is natuurlijk niet echt een oplossing, maar zet bij de standaard browser javascript is uit.
Browser is gelijk 100x zo snel en crached bijna nooit meer.
bedankt voor de tip, ga t proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 19:47

Nyarlathotep

Crawling Chaos

RayMan schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:22:
[...]

Pas <70% en is tot nu toe niet aan te passen. En test dit maar eens:
- tablet rond de 50-60
- dock 100%
- op de avond docken en met rust laten
- in de ochtend is dock 0% of erg laag en tablet max 90%

Dit vindt ik belangrijkste minpunt van dit anders zo mooie product.Ik wil nl zelf bepalen wanneer het dock gaat laden: dus eigenlijk ALLEEN wanner tablet aanstaat. Pas dan heb je net zpo lange standby tijd als wanneer je undocked. Nu ben je al snel complete dock lading kwijt 8)7
Ik heb hetzelfde probleem. Oplossing: Zet wifi uit voordat je de tablet weglegt. Dan zul je in de ochtend nauwelijks battery drain zien. Het is een kleine moeite, en als je wifi weer aanzet heb je na een halve minuut je mail en updates weer binnen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nyarlathotep schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Oplossing: Zet wifi uit voordat je de tablet weglegt. Dan zul je in de ochtend nauwelijks battery drain zien. Het is een kleine moeite, en als je wifi weer aanzet heb je na een halve minuut je mail en updates weer binnen.
Zal vanavond wel even een tasker profile maken hiervoor.
Na 10 (of 5) min inactief op zwart beeld wifi uitschakelen, wanneer beeld weer aangaat, wifi weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Daar heb je ook gewoon de wifi energie bespaar stand voor hoor :), die kan je dan op 'alleen indien aangesloten' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Bartske schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:17:
Daar heb je ook gewoon de wifi energie bespaar stand voor hoor :), die kan je dan op 'alleen indien aangesloten' zetten.
Na hoeveel minuten wordt de wifi dan uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit gebruikt, maar ik neem aan zodra die in de slaapstand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Merk op dat ie alleen uitschakeld als ie daadwerkelijk niet verbonden is met een AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:04:
[...]

Zal vanavond wel even een tasker profile maken hiervoor.
Na 10 (of 5) min inactief op zwart beeld wifi uitschakelen, wanneer beeld weer aangaat, wifi weer inschakelen.
Kan je hier mee doen: auto airplane mode
Zodra scherm uit gaat, gaat wifi direct uit en v.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:54:
[...]

Kan je hier mee doen: auto airplane mode
Zodra scherm uit gaat, gaat wifi direct uit en v.v.
Waarom een app installeren, als het ook gewoon met tasker kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Een andere vraag. Ik overweeg een TFP aan te schaffen, maar heb daarvoor nog wel een vraag. Hoe goed zijn A4-documenten te lezen op het 10" scherm? Op de 7" tab van mn vader is dat echt te krap. Hoe ervaren jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen mee. Als ik er aan denk zal ik straks een foto proberen te maken met een a4 document geopend op mijn Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:03:
[...]

Waarom een app installeren, als het ook gewoon met tasker kan?
En tasker is geen App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware Update 9.4.2.21 will be released by 3/30 for North America.

Ben benieuwd wanneer Europa aan de beurt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
@sw1ss123: Zou fijn zijn ja. Maar straks is zeker daarnet en vergeten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ovigo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:00:
Een andere vraag. Ik overweeg een TFP aan te schaffen, maar heb daarvoor nog wel een vraag. Hoe goed zijn A4-documenten te lezen op het 10" scherm? Op de 7" tab van mn vader is dat echt te krap. Hoe ervaren jullie dat?
A4-tjes, PDF bijv, zijn in portait mode goed te lezen zonder in te hoeven zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 08:56
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:35:
[...]

A4-tjes, PDF bijv, zijn in portait mode goed te lezen zonder in te hoeven zoomen.
Dit kan ook ik bevestigen, a4 is goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Dankjulliewel. Ik denk dat ik binnenkort een hoop geld ga uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ovigo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:38:
Dankjulliewel. Ik denk dat ik binnenkort een hoop geld ga uitgeven...
En om je nog een beter beeld te geven, even een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/9928/screenshot2012032716351.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar om via hardwarematige codering een in een mkv ingebakken ondertiteling via HDMI op m'n tv te krijgen. De film speelt netjes af op de tv (bijvoorbeeld met Dice) maar de ondertiteling blijft op de tablet :(. Via software codering lukt het wel maar dan trekt de tablet het niet (te traag en schokkerig beeld). Iemand een oplossing hiervoor?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie jammer genoeg niets staan over de stabiliteit van de browser, hoop toch dat ze die meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:00
Cyleo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:05:
[...]

Ik zie jammer genoeg niets staan over de stabiliteit van de browser, hoop toch dat ze die meepakken.
Inderdaad. Dat is wat mij betreft een van de meest irritante dingen aan de Prime. Browsen met javascript uit is ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik gebruik drie browsers door elkaar, de standaard, Chrome en Opera. Na een tijdje kom je er wel achter voor welke site je welke browser moet gebruiken. Natuurlijk zou het prettig zijn als je er maar een nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Ik twijfel over de aanschaf van een prime, voor mij is GPS (of eigenlijk, gewoon een soort van perfect apparaat) wel echt een must op het moment dat ik een tablet koop van €600. Nou zat ik eens te kijken of dat niet zelf te verbeteren is als het hardwarematig verkeerd in elkaar zit, en ik kwam op xda deze thread tegen. Heeft iemand al de moeite genomen z'n prime open te trekken en iets in deze trend te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
henkpeters schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:00:
Ik twijfel over de aanschaf van een prime, voor mij is GPS (of eigenlijk, gewoon een soort van perfect apparaat) wel echt een must op het moment dat ik een tablet koop van €600. Nou zat ik eens te kijken of dat niet zelf te verbeteren is als het hardwarematig verkeerd in elkaar zit, en ik kwam op xda deze thread tegen. Heeft iemand al de moeite genomen z'n prime open te trekken en iets in deze trend te proberen?
Geloof dat ik tijdje terug hier inderdaad een aantal posts over heb gezien. Resultaat was er soms wel, maar ik dacht dat het er op neerkwam dat er geen significante verbetering te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkpeters schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:00:
Als GPS echt een must is koop je beter een tablet waarvan je meer zekerheid hebt dat de GPS naar behoren werkt. Ga dan niet klooien door je Prime open te vijzen en een halve oplossing te bekomen.

Ik heb mijn Prime nu al een maandje ofzo en ik heb nog niet de minste nood gehad aan de GPS (ik zou zelfs niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken). Als ik wil navigeren heb ik de gps op mijn gsm of in de auto en bovendien is die tablet toch te groot om aan het raam te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:08
vandaag m'n prime ontvangen (gisteren besteld bij Coolblue), C30 batch en de GPS is zeker niet dood. Op het balkon getest (met wifi verbinding) en ik krijg binnen een minuut of twee een fix op 11 sats. Wel gaat de accuracy niet lager dan 8m, terwijl m'n desire Z op dezelfde plek op hetzelfde moment wel naar de 4 ging na een tijdje. Ook ik vraag me af waar je de GPS in de praktijk nou echt gaat gebruiken, maar het is natuurlijk wel 'leuk' als alles wel werkt op een apparaat van 600 euro.

Wifi is iets zwakker dan andere apparaten (klein appartement, meeste dingen hebben bijna overal vol bereik, Prime heeft vaker 3 vd 4 bars, soms 2) maar de snelheid is prima, zelfs op speedtest.net ietsje sneller dan m'n PC die via ethernet kabel verbinding heeft. M.a.w., ik ben vooralsnog happy (alleen de dure screenprotector is zeer matig, maar dat is iets voor een ander topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Hoe kun je zien welke batch je hebt?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
power_user schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:03:
Hoe kun je zien welke batch je hebt?
Staat gewoon op de onderkant van je prime ;) Overigens heb ik mijn screenprotector er weer afgehaald, hopelijk beschermt dat gorilla glass icm mijn zuinigheid het genoeg. Vind het toch niet heel fijn werken t.o.v. het gladde glasoppervlak dat het standaard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Cyleo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Staat gewoon op de onderkant van je prime ;) Overigens heb ik mijn screenprotector er weer afgehaald, hopelijk beschermt dat gorilla glass icm mijn zuinigheid het genoeg. Vind het toch niet heel fijn werken t.o.v. het gladde glasoppervlak dat het standaard heeft.
Ik denk niet dat je na het zien van dit filmpje je nog enige zorgen hoeft te maken over je scherm.
YouTube: ASUS Transformer Scratch Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gordian
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:32
darkvortex schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:08:
[...]

Ik denk niet dat je na het zien van dit filmpje je nog enige zorgen hoeft te maken over je scherm.
YouTube: ASUS Transformer Scratch Test
Ik heb wel degelijk minikrasjes op m'n scherm. Geen idee hoe ze erop komen. Ook krijg ik last van strepen als ik 'm gedockt bewaar of dichtklap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
gordian schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Ik heb wel degelijk minikrasjes op m'n scherm. Geen idee hoe ze erop komen. Ook krijg ik last van strepen als ik 'm gedockt bewaar of dichtklap.
Zeer waarschijnlijk zal dit ook maar een reclame stunt zijn of iets dergelijk.
Maar toch denk ik dat je met dit soort glas toch wel goed zit t.o.v. een ander
product uit dezelfde prijsklasse waarvan ik de naam niet zal zeggen.

Tip:De naam start met I de rest vul je zelf wel in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Ik zweer toch wel bij een screenprotector hoor. Heeft zowel bij m'n G1 als m'n Desire Z echt wel schade voorkomen, zijn beide wel eens gevallen op harde onregelmatige ondergrond wat in de screenprotector aardige deuken opleverde maar het scherm zelf was nog helemaal gaaf. En het zou heel goed kunnen dat het transformer scherm heel stevig en krasvast is en ik zal er ook zeker zuiniger mee om gaan dan m'n telefoon maar toch, als ik voor een paar tientjes kan voorkomen dat in een uitzonderlijk geval toch m'n scherm beschadigd van een apparaat van 600.... Het is inderdaad niet echt even prettig als direct op het scherm werken maar je went er echt aan en in mijn ervaring zijn screenprotectors in het begin behoorlijk stroef maar dat wordt al snel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
KvdnBerg schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:03:
Ik zweer toch wel bij een screenprotector hoor. Heeft zowel bij m'n G1 als m'n Desire Z echt wel schade voorkomen, zijn beide wel eens gevallen op harde onregelmatige ondergrond wat in de screenprotector aardige deuken opleverde maar het scherm zelf was nog helemaal gaaf. En het zou heel goed kunnen dat het transformer scherm heel stevig en krasvast is en ik zal er ook zeker zuiniger mee om gaan dan m'n telefoon maar toch, als ik voor een paar tientjes kan voorkomen dat in een uitzonderlijk geval toch m'n scherm beschadigd van een apparaat van 600.... Het is inderdaad niet echt even prettig als direct op het scherm werken maar je went er echt aan en in mijn ervaring zijn screenprotectors in het begin behoorlijk stroef maar dat wordt al snel beter.
Ik denk dat je met wat behoudzaamheid zeer ver kan komen zo heb ik al verschillende (touch)gsm's gehad
waar geen zware krassen inzaten.
Het komt er voor mij gewoon op neer dat een lekker glad scherm echter veel soepeler in omgang is i.p.v.
zo'n screenprotector die nogal bagger is.
Maarja dat hangt natuurlijk af van wat je eisen zijn,en waar je natuurlijk het liefst de voorkeur aangeeft hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem eindelijk binnen !
ik heb een gratis deukje in mij Dockstaton geconstateerd.
Bij de ingang voor de laad connector . (zij kant )
Wat moet ik er mee ,retouneren of laat het maar.
Ben je weer vier weken verder , of niks meer.
Alles zat dicht geseald ,en toch iets niet in orde.
Trouwens Wifi en GPS is prima en serial is C30xxxxxxxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
  • Laatst online: 28-09 19:30
bestaat er ook een goed progje waarmee je via de tablet een htpc kan besturen die win 7 draait.
ik wil graag via een tablet mijn htpc kunnen aansturen ( downloaden via spotnet) zonder dat ik mijn tv moet gebruiken, deze is vaak al bezet door kids of vrouw.
ik begrijp dat silverlight niet wordt ondersteunt , zijn er meer plugins die onder win 7 wel gewoon draaien maar die geen ondersteuning hebben onder android?
Mijn zwager heeft een tf 101 en het rare is dat als hij zijn facturen van upc en hollandse nieuwe download hij ze niet kan bekijken, krijgt een 1 of andere fout melding, dit zijn gewoon pdf files.
maar andere pdfjes zijn wel leesbaar.
er zijn al een aantal andere pdf readers geprobeerd maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Laatst online: 28-09 12:25
Op je prime zit standaard de app Mycloud van Asus. Die app kan gebruik maken van de dienst ''splashtop''. Die splashtop installeer je vervolgens op je htpc en zo kun je vanaf je tablet je htpc bedienen. Je hoeft dus niet eerst splashtop te kopen in de android market, want die zit IN de Mycloud app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
MrRobin schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:05:
Op je prime zit standaard de app Mycloud van Asus. Die app kan gebruik maken van de dienst ''splashtop''. Die splashtop installeer je vervolgens op je htpc en zo kun je vanaf je tablet je htpc bedienen. Je hoeft dus niet eerst splashtop te kopen in de android market, want die zit IN de Mycloud app.
Vind de Splashtop-variant die er standaard op staat ondermaats werken eigenlijk. Het is wel okay voor als je een keer iets nodig hebt, maar je doet het niet voor je lol. Je zou ook gelijk die THD versie kunnen kopen voor zoń acht euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij verliest die Splashtop wel regelmatig de connectie met mijn pc terwijl alle verbindingen ok zijn.
Ik zit wel op (ongeveer) een gelijke afstand van 2 access points, dus misschien dat Splashtop de connectie verliest als de Prime tussen die 2 zit te schakelen.

Nuja, ik gebruik het toch maar zelden dus ik ga me er niet echt veel zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar58
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-12-2020
Hoe zet ik GPS aan? In de handleiding staat daar een icoontje voor in het Asus aanpassingspaneel, rechts naast Autosync. Bij mij niet. Ik kan de instelling om dat aan te zetten niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:56
Kijk eens bij Locatieservices bij de instellingen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44

Sjaak_Afhaak

Bleh!

GPS lijkt idd uit het instellingenmenu te zijn gesloopt. Ik heb even een toggle-widget gebruikt om hem te de-activeren.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:40:
GPS lijkt idd uit het instellingenmenu te zijn gesloopt. Ik heb even een toggle-widget gebruikt om hem te de-activeren.
Toch gek, hier staat ie er gewoon bij, onder Location services. Nieuwe Prime geleverd met Android 4.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Vandaar dat ik het zaakje maar ge-edit heb, ik heb er zelf ook over heen gekeken...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00

KingCrash

Angry Rabbit

ICS v9.4.2.21 firmware is 'over the air' onderweg naar jouw TF201! Google GMS modificatie, nieuwe features & functies.
Aldus Asus benelux op Facebook. Helaas nog geen volledig changelog kunnen vinden.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:11
er is zeker een file in de lucht heb nog geen update binnen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
ik krijg nu nieuwe firmware binnen dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De update faalt tot 2x toe bij mij (Android mannetje op z'n rug met rode driehoek).

Deze skip is dus, want de tablet werkt verder probleemloos.

Edit: hij is wel geroot... Maar dat gaf bij de laatste 2 updates geen problemen...

Edit2: Temp. unroot heeft ook niet geholpen. Lekkere update zeg :/

[ Voor 35% gewijzigd door Nyarlathotep op 29-03-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
update is bij mij in 1x gelukt moest wel de datum opnieuw instellen
yep

[ Voor 52% gewijzigd door baco101 op 29-03-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Zijn er eigenlijk Bittorrent programma's voor Android?

Edit: Ok die zijn er, welke bevalt goed?

[ Voor 29% gewijzigd door power_user op 29-03-2012 13:48 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:34:
update is bij mij in 1x gelukt moest wel de datum opnieuw instellen
ICS v9.4.2.21 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
yep die heb ik er nu op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:16:
[...]

yep die heb ik er nu op staan
Ok.......laat nog ff weten hoe die draait......wat mee/tegenvalt m.b.t. GPS/WiFi,......thnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
tot nu toe nog geen verschil gemerkt in wifi ontvangst, vibe heeft een update gehad gps nog niet getest maar die was bij mij niet goed af en toe had hij 1 a 2 sats in view maar niet gelockd.

1 ding weet niet of het met de update te maken heeft maar ik kan niet meer op google play/markwt krijg mededeling
serverfout, via de browser lukt het wel

vanuit het lockscreen kun je nu direct het mededelingen venster benaderen

edit in de market/play via de browser kan ik ook niets want hij kan de compabiliteit vh apparaat niet vaststellen, heb een paar simpele apps geprobeers

[ Voor 39% gewijzigd door baco101 op 29-03-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:39:
1 ding weet niet of het met de update te maken heeft maar ik kan niet meer op google play/markwt krijg mededeling
Aiii....da's minder.....al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Mijn Desire S met CM9 heeft ook problemen met de market sinds net. Misschien een probleempje aan de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
lijkt er wel op want er is wat vreemds met de market aan de hand want nu kom ik via de app wel de market in maar elke app die ik probeer te downloaden kan dan niet gevonden worden dus ik denk dat het toeval is en dat het niet met de update te maken heeft

[ Voor 4% gewijzigd door baco101 op 29-03-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:58:
lijkt er wel op want er is wat vreemds met de market aan de hand want nu kom ik via de app wel de market in maar elke app die ik probeer te downloaden kan dan niet gevonden worden dus ik denk dat het toeval is en dat het niet met de update te maken heeft
Lijkt inderdaad toeval. Ik kan de Market/Google Play zonder problemen openen en hij is nu wat apps aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update ook net binnen geharkt, duurt vrij lang om te installeren. Nu op zoek naar veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:52
Update hier ook binnen, doet het prima, Google Play ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
google play werkt bij mij inmiddels ook weer zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zelfs na een factory reset wil de update niet installeren. Waardeloos.

Edit: 3 factory resets. Noppes...

[ Voor 20% gewijzigd door Nyarlathotep op 29-03-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Hoe kan je eigenlijk zien welke update je net geinstalleerd heeft. Na het controleren op updates begon ie gelijk met downloaden en installeeren. Heb geen idee welke versie het is. Het ligt natuurlijk wel voor de hand dat het dezelfde is als die iedereen binnen krijgt.
Merk nog geen veranderingen tot zover.
Wel kwam er tijdens de installatie een schermpje in beeld met: 1 van 99 applicaties optimaliseren. Wat dat precies in mag houden...

EDIT: mijn market kan ook geen verbinding maken. Ik kan niet zien welke apps ik geinstalleerd heb en kan ook niet de pagina bekijken van een app die ik nog niet heb. Kan wel bladeren door de verschillende pagina's.

Hoop dat ze hier wel snel wat tegen doen.

[ Voor 22% gewijzigd door wouter03 op 29-03-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
naar instellingen gaan en dan naar over tablet en dan bij build nummer kijken
Pagina: 1 ... 44 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]