interessante aanbieding voor een micro SD geheugen
http://www.amazon.co.uk/S...F8&qid=1332430677&sr=8-23
Zo, dat is een flink kaartjetsjarlie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:40:
Verwijderd
Hoe zo? Die krijg je in Nederland voor evenveel geld en heb je hem morgentsjarlie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:40:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 20:16 ]
Tenzij je dus in het vliegtuig zit. Volume was bij mij bij tig films/series nog steeds te laag, ondanks Volume+. Ik heb uiteindelijk geen gebruik kunnen maken van de Prime tijdens die vlucht. Vorige week vloog ik tussen NL - Singapore en toen had ik die Fijo ertussen; en dat was voor mij in ieder geval een echte oplossing.fazerrider schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Meerdere mensen zeggen dat Volume+ een oplossing biedt. Ik heb dat ooit werkend gekregen, maar deed niks op mijn Prime. In de Market (o nee, ik moet Google Play zeggen...) zag ik dat ik vroeger eens de betaalde versie van Volume+ gekocht had. Die opnieuw geinstalleerd en aan gezet. Dat gaf idd een hele volume-boost. Ook met alle soorten films. Ik moet het geluid terugschroeven naar tussen de 25-50 procent, anders kunnen bij wijze van spreken de buren meegenieten....
Tadango schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:15:
Heb je dan geen koptelefoon op?
3/22/2012 Update -
1. I am back for the next few days. I will get caught up on messages and updates shortly.
2. The next firmware update is in qualification testing now. We are also working on solving some flickering problems reported by a few users and hopefully that will be addressed in this next release.
3. The announcements on the TF201 (not being canceled as speculated) will occur as soon as I have a release to do it.
4. Full time forum support at a few Android centric sites will be launched in the near future as discussed.
Canon Digital Ixus V2
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Probeer oof ff de router uit (10 sec) en aan te zetten en misschien het kanaal op nummer 1 te zetten.Peterjgp schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:03:
Sinds gisteren problemen met mijn Wifi op de Prime.
Na 2 a 3 minuten valt de verbinding weg (grijs) en komt dan ook niet meer terug.
Oplossingen die ik reeds geprobeerd heb zijn:
- controle router, deze werkt gewoon want andere pc's hebben wel verbinding
- wifi uitzetten en dan weer aan. Werkt even en dan valt hij weer uit
- netwerk vergeten en opnieuw toevoegen en inloggen. Zelfde probleem na 2 a 3 minuten
- TF gereset, geen oplossing
komt iemand dit euvel bekend voor, en wie weet een oplossing?
Dit is namelijk echt heel irritant.
Bedankt voor de tip. Resetten en kanaalverandering geeft helaas geen resultaat. Nog steeds uitval na 2 a 3 minuten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:17:
[...]
Probeer oof ff de router uit (10 sec) en aan te zetten en misschien het kanaal op nummer 1 te zetten.
Succes
Je zou een soft reset via het gaatje onder de SD-kaart kunnen proberen. (NIET DIE AAN DE BOVENKANT, dat is de MIC)Peterjgp schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:43:
[...]
Bedankt voor de tip. Resetten en kanaalverandering geeft helaas geen resultaat. Nog steeds uitval na 2 a 3 minuten.
[ Voor 6% gewijzigd door _MB_ op 23-03-2012 16:50 ]
Canon Digital Ixus V2
Ik wil toch nog even corrigeren.MindcrimeNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:
[...]
Duh... Ik ging er even vanuit dat hij het over "echte" GPS had en niet aGPS... aGPS is GEEN GPS, aGPS is een BS naam voor WIFI location spotting...
Ja, ok. Wellicht handig om sneller een GPS fix te krijgen, maar als je geen GPS sattelieten ueberhaupt kan vinden (wat bij waarschijnlijk veel mensen het geval is), dan doet de TP location fixen puur en alleen op basis van de WiFi namen en veel mensen denken dan dat hun GPS het doet, terwijl die hartstikke dood is...ovigo schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:56:
[...]
Ik wil toch nog even corrigeren.
Ik weet niet over welke agps jij het hebt, maar ik heb het over aGPS als in http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS, wat toch echt iets anders ia als plaatsbepaling op grond van wifi spotting. Er wordt recente data over de locatie van de satelietten en nog het eea wat van invloed is op de gps over het netwerk binnengehaald, zodat het device, in dit geval de TFP, beter weet hoe ie naar het GPS signaal moet zoeken. Tooltjes als GPS status helpen dan ook door agps data download af te dwingen. Overigens kan wifi spotting ook helpen om sneller een gpsfix te krijgen, omdat de locatie dan grofweg bekend is en dus wederom uit te rekenen is welke satelieten er zichtbaar zouden moeten zijn.
Er is al eerder, en veel vaker gezegd dat TFP geen navigatie apparaat is.MindcrimeNL schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:15:
[...]
Ja, ok. Wellicht handig om sneller een GPS fix te krijgen, maar als je geen GPS sattelieten ueberhaupt kan vinden (wat bij waarschijnlijk veel mensen het geval is), dan doet de TP location fixen puur en alleen op basis van de WiFi namen en veel mensen denken dan dat hun GPS het doet, terwijl die hartstikke dood is...
Als ik straks midden in een nationaal park zit waar in geen kilometers WiFI spots zijn, dan heb ik dus wel een probleem met mijn GPS...
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 8% gewijzigd door rommelkast op 25-03-2012 17:39 ]
[ Voor 30% gewijzigd door macuz op 25-03-2012 19:09 ]
Verwijderd
Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:43:
Me dock is net binnen gekomen, hence, ik tik deze post nu op dit ding.
Dock was voor 37% vol toen ie binnen was.
Donderdag bij Amazon besteld in de US, vandaag in huis.
Lekker vlot.
Alleen jammer dat de douane nog ff 43 euri wil vangen >_<.
Bullet NL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:27:
[mbr] Regelmatig komt er een accessoire voor bij in dit topic, voor deze dingen hebben we een eigen plekkie: Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201 [/]
Het is natuurlijk niet echt een oplossing, maar zet bij de standaard browser javascript is uit.habermas schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:29:
zit me wel meer en meer te ergeren aan de stock-browser.. traaaaagg, en bij het minste of geringste 'cracht' ie en krijg je die 'wachten of afsluiten' popup.... het wordt tijd voor een goeie (release-) versie van Chrome...
Canon Digital Ixus V2
Daar begint die mee vanaf 80% tab volgens mij (of nog iets lager, weet het niet precies)Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:54:
Me dock staat op 100% en me tab op 85% volgens mij gaat er hier iets niet goed?
Het dock hoort toch de tab te chargen?
Maar zo te zien gebeurd dat niet?
Waar door kan dit komen?
Is natuurlijk wel een beetje onzin die 80%.Cyleo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Daar begint die mee vanaf 80% tab volgens mij (of nog iets lager, weet het niet precies)
Pas <70% en is tot nu toe niet aan te passen. En test dit maar eens:Cyleo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Daar begint die mee vanaf 80% tab volgens mij (of nog iets lager, weet het niet precies)
bedankt voor de tip, ga t proberen_MB_ schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:30:
Het is natuurlijk niet echt een oplossing, maar zet bij de standaard browser javascript is uit.
Browser is gelijk 100x zo snel en crached bijna nooit meer.
Ik heb hetzelfde probleem. Oplossing: Zet wifi uit voordat je de tablet weglegt. Dan zul je in de ochtend nauwelijks battery drain zien. Het is een kleine moeite, en als je wifi weer aanzet heb je na een halve minuut je mail en updates weer binnen.RayMan schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:22:
[...]
Pas <70% en is tot nu toe niet aan te passen. En test dit maar eens:
- tablet rond de 50-60
- dock 100%
- op de avond docken en met rust laten
- in de ochtend is dock 0% of erg laag en tablet max 90%
Dit vindt ik belangrijkste minpunt van dit anders zo mooie product.Ik wil nl zelf bepalen wanneer het dock gaat laden: dus eigenlijk ALLEEN wanner tablet aanstaat. Pas dan heb je net zpo lange standby tijd als wanneer je undocked. Nu ben je al snel complete dock lading kwijt
Zal vanavond wel even een tasker profile maken hiervoor.Nyarlathotep schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:56:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Oplossing: Zet wifi uit voordat je de tablet weglegt. Dan zul je in de ochtend nauwelijks battery drain zien. Het is een kleine moeite, en als je wifi weer aanzet heb je na een halve minuut je mail en updates weer binnen.
Na hoeveel minuten wordt de wifi dan uitgeschakeld?Bartske schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:17:
Daar heb je ook gewoon de wifi energie bespaar stand voor hoor, die kan je dan op 'alleen indien aangesloten' zetten.
Verwijderd
Kan je hier mee doen: auto airplane modeBrantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:04:
[...]
Zal vanavond wel even een tasker profile maken hiervoor.
Na 10 (of 5) min inactief op zwart beeld wifi uitschakelen, wanneer beeld weer aangaat, wifi weer inschakelen.
Waarom een app installeren, als het ook gewoon met tasker kan?Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:54:
[...]
Kan je hier mee doen: auto airplane mode
Zodra scherm uit gaat, gaat wifi direct uit en v.v.
Verwijderd
En tasker is geen App?Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:03:
[...]
Waarom een app installeren, als het ook gewoon met tasker kan?
Verwijderd
Verwijderd
A4-tjes, PDF bijv, zijn in portait mode goed te lezen zonder in te hoeven zoomen.ovigo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:00:
Een andere vraag. Ik overweeg een TFP aan te schaffen, maar heb daarvoor nog wel een vraag. Hoe goed zijn A4-documenten te lezen op het 10" scherm? Op de 7" tab van mn vader is dat echt te krap. Hoe ervaren jullie dat?
Dit kan ook ik bevestigen, a4 is goed te lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:35:
[...]
A4-tjes, PDF bijv, zijn in portait mode goed te lezen zonder in te hoeven zoomen.
Verwijderd
En om je nog een beter beeld te geven, even een screenshot:ovigo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:38:
Dankjulliewel. Ik denk dat ik binnenkort een hoop geld ga uitgeven...
Verwijderd
Hier vind je de changes voor de nieuwe release:Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:04:
Firmware Update 9.4.2.21 will be released by 3/30 for North America.
Ben benieuwd wanneer Europa aan de beurt is..
Ik zie jammer genoeg niets staan over de stabiliteit van de browser, hoop toch dat ze die meepakken.kweenie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:32:
[...]
Hier vind je de changes voor de nieuwe release:
http://forum.xda-develope...?p=24131073&postcount=626
Inderdaad. Dat is wat mij betreft een van de meest irritante dingen aan de Prime. Browsen met javascript uit is ook niet te doen.Cyleo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:05:
[...]
Ik zie jammer genoeg niets staan over de stabiliteit van de browser, hoop toch dat ze die meepakken.
Geloof dat ik tijdje terug hier inderdaad een aantal posts over heb gezien. Resultaat was er soms wel, maar ik dacht dat het er op neerkwam dat er geen significante verbetering te zien was.henkpeters schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:00:
Ik twijfel over de aanschaf van een prime, voor mij is GPS (of eigenlijk, gewoon een soort van perfect apparaat) wel echt een must op het moment dat ik een tablet koop van €600. Nou zat ik eens te kijken of dat niet zelf te verbeteren is als het hardwarematig verkeerd in elkaar zit, en ik kwam op xda deze thread tegen. Heeft iemand al de moeite genomen z'n prime open te trekken en iets in deze trend te proberen?
Verwijderd
Als GPS echt een must is koop je beter een tablet waarvan je meer zekerheid hebt dat de GPS naar behoren werkt. Ga dan niet klooien door je Prime open te vijzen en een halve oplossing te bekomen.henkpeters schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:00:
Ik twijfel over de aanschaf van een prime, voor mij is GPS (of eigenlijk, gewoon een soort van perfect apparaat) wel echt een must op het moment dat ik een tablet koop van €600. Nou zat ik eens te kijken of dat niet zelf te verbeteren is als het hardwarematig verkeerd in elkaar zit, en ik kwam op xda deze thread tegen. Heeft iemand al de moeite genomen z'n prime open te trekken en iets in deze trend te proberen?
PSN: Oldzkoel
Staat gewoon op de onderkant van je primepower_user schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:03:
Hoe kun je zien welke batch je hebt?
Ik denk niet dat je na het zien van dit filmpje je nog enige zorgen hoeft te maken over je scherm.Cyleo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:04:
[...]
Staat gewoon op de onderkant van je primeOverigens heb ik mijn screenprotector er weer afgehaald, hopelijk beschermt dat gorilla glass icm mijn zuinigheid het genoeg. Vind het toch niet heel fijn werken t.o.v. het gladde glasoppervlak dat het standaard heeft.
Ik heb wel degelijk minikrasjes op m'n scherm. Geen idee hoe ze erop komen. Ook krijg ik last van strepen als ik 'm gedockt bewaar of dichtklap.darkvortex schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Ik denk niet dat je na het zien van dit filmpje je nog enige zorgen hoeft te maken over je scherm.
YouTube: ASUS Transformer Scratch Test
Zeer waarschijnlijk zal dit ook maar een reclame stunt zijn of iets dergelijk.gordian schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:26:
[...]
Ik heb wel degelijk minikrasjes op m'n scherm. Geen idee hoe ze erop komen. Ook krijg ik last van strepen als ik 'm gedockt bewaar of dichtklap.
Ik denk dat je met wat behoudzaamheid zeer ver kan komen zo heb ik al verschillende (touch)gsm's gehadKvdnBerg schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:03:
Ik zweer toch wel bij een screenprotector hoor. Heeft zowel bij m'n G1 als m'n Desire Z echt wel schade voorkomen, zijn beide wel eens gevallen op harde onregelmatige ondergrond wat in de screenprotector aardige deuken opleverde maar het scherm zelf was nog helemaal gaaf. En het zou heel goed kunnen dat het transformer scherm heel stevig en krasvast is en ik zal er ook zeker zuiniger mee om gaan dan m'n telefoon maar toch, als ik voor een paar tientjes kan voorkomen dat in een uitzonderlijk geval toch m'n scherm beschadigd van een apparaat van 600.... Het is inderdaad niet echt even prettig als direct op het scherm werken maar je went er echt aan en in mijn ervaring zijn screenprotectors in het begin behoorlijk stroef maar dat wordt al snel beter.
Verwijderd
Vind de Splashtop-variant die er standaard op staat ondermaats werken eigenlijk. Het is wel okay voor als je een keer iets nodig hebt, maar je doet het niet voor je lol. Je zou ook gelijk die THD versie kunnen kopen voor zoń acht euro.MrRobin schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:05:
Op je prime zit standaard de app Mycloud van Asus. Die app kan gebruik maken van de dienst ''splashtop''. Die splashtop installeer je vervolgens op je htpc en zo kun je vanaf je tablet je htpc bedienen. Je hoeft dus niet eerst splashtop te kopen in de android market, want die zit IN de Mycloud app.
Verwijderd
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hier staat tekst
Toch gek, hier staat ie er gewoon bij, onder Location services. Nieuwe Prime geleverd met Android 4.0.3Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:40:
GPS lijkt idd uit het instellingenmenu te zijn gesloopt. Ik heb even een toggle-widget gebruikt om hem te de-activeren.
Hier staat tekst
Aldus Asus benelux op Facebook. Helaas nog geen volledig changelog kunnen vinden.ICS v9.4.2.21 firmware is 'over the air' onderweg naar jouw TF201! Google GMS modificatie, nieuwe features & functies.
Angry Rabbit
[ Voor 35% gewijzigd door Nyarlathotep op 29-03-2012 13:34 ]
yep
[ Voor 52% gewijzigd door baco101 op 29-03-2012 14:14 ]
[ Voor 29% gewijzigd door power_user op 29-03-2012 13:48 ]
PSN: Oldzkoel
ICS v9.4.2.21 ??baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:34:
update is bij mij in 1x gelukt moest wel de datum opnieuw instellen
[ Voor 39% gewijzigd door baco101 op 29-03-2012 14:47 ]
Aiii....da's minder.....al opnieuw opgestart?baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:39:
1 ding weet niet of het met de update te maken heeft maar ik kan niet meer op google play/markwt krijg mededeling
[ Voor 4% gewijzigd door baco101 op 29-03-2012 14:59 ]
Verwijderd
Lijkt inderdaad toeval. Ik kan de Market/Google Play zonder problemen openen en hij is nu wat apps aan het updaten.baco101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:58:
lijkt er wel op want er is wat vreemds met de market aan de hand want nu kom ik via de app wel de market in maar elke app die ik probeer te downloaden kan dan niet gevonden worden dus ik denk dat het toeval is en dat het niet met de update te maken heeft
[ Voor 20% gewijzigd door Nyarlathotep op 29-03-2012 17:17 ]
[ Voor 22% gewijzigd door wouter03 op 29-03-2012 16:40 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq