Dat is waar , maar niet heel de torrent lang (circa 15 minuten heeft het geduurd om hem binnen te halen, gemmidelde snelhied 666kb/s). Normaal verwacht je zeker als je een 100tal peers hebt dat na enkel momenten de torrent aan een constante snelheid gaat en zeker geen sprongen meer maakt van een MB grootGrannd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:13:
[...]
Is dat niet inherent aan torrents, die willen bij mij op pc, zeker in het begin, ook behoorlijk fluctueren kwa snelheid.
Wat kosten die sleeves/tassen toch veel geld zeg, dat kan goedkoper! 
Dealextreme tips:Totaal nog geen €15
Edit: mini-hdmi hierboven moet micro hdmi zijn, prijs blijft gelijk
Edit: mini-hdmi hierboven moet micro hdmi zijn, prijs blijft gelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Simkin op 12-01-2012 12:48 ]
Je hebt Micro HDMI nodig.Simkin schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:18:
Canon Digital Ixus V2
Gisteren mijn tablet omgeruild bij CAPI aangezien mijn eerste veel dode pixels had en wat andere probleempjes. Deze tweede heeft nog meer dode/stuck pixels (krijg ze er niet uit) en veel meer light bleed.
Dus ik had CAPI weer gemaild en die zeggen dat ze voorlopig geen voorraad krijgen en al heel veel klachten over het product hebben gehad en daarom liever mijn geld terug geven.
Erg slecht ASUS!
Dus ik had CAPI weer gemaild en die zeggen dat ze voorlopig geen voorraad krijgen en al heel veel klachten over het product hebben gehad en daarom liever mijn geld terug geven.
Erg slecht ASUS!
Wifi is toch echt wel bagger. Thuis in de slaapkamer 5-13mbps, galaxy s doet daar 58. In de woonkamer naast de router gaat hij wel naar 72 toe en werkt het prima. Op het werk steeds aan/uit. Daar net 24mbps als ik mazzel heb, galaxy s zit dan vrolijk op de 48 of hoger continu.
Ik zit er zeker over te denken om hem te modden, losse achterkanten zijn vast wel te vinden, anders maar een sticker over het gat. Hij is nu gewoon waardeloos aan het worden. 3G zou nu ERG handig zijn, rooten en een dongle dan maar.
Ik zit er zeker over te denken om hem te modden, losse achterkanten zijn vast wel te vinden, anders maar een sticker over het gat. Hij is nu gewoon waardeloos aan het worden. 3G zou nu ERG handig zijn, rooten en een dongle dan maar.
Verwijderd
Wat een supertablet is dit toch! Ik heb geen WiFi problemen, met 8 MB / 1 MB haal ik hetzelfde als op mijn desktop voor wat betreft internet. Later dit jaar stap ik over op glasvezel, vermoedelijk ga ik dan niet meer dezelfde resultaten halen.
Streamen heb ik nog niet kunnen testen, ga binnenkort Splashtop installeren zodat mijn HTPC/NAS een extra functie gaat krijgen: Windows 7 streamen op de tablet (en natuurlijk alle media die er op staat).
Ik heb totaal geen problemen gehad met de update naar ICS, alles is vlekkeloos (streeploos?) verlopen. Oftewel: Een geweldig apparaat!
Streamen heb ik nog niet kunnen testen, ga binnenkort Splashtop installeren zodat mijn HTPC/NAS een extra functie gaat krijgen: Windows 7 streamen op de tablet (en natuurlijk alle media die er op staat).
Ik heb totaal geen problemen gehad met de update naar ICS, alles is vlekkeloos (streeploos?) verlopen. Oftewel: Een geweldig apparaat!
Eens wat zitten Speedtests enzo gedaan met een iPad ernaast:
Test1: iPad2 16Mbit vol bereik, Asus 14Mbit 1 streepje minder
Test2: iPad2 19Mbit vol bereik, Asus 12Mbit 2 streepjes minder
Test3: iPad2 17Mbit vol bereik, Asus 12Mbit vol bereik
Test4: iPad2 2Mbit, 2 streepjes, Asus 1Mbit 1 streepje
Test5: iPad1 19Mbit vol bereik, Asus 15Mbit 1 streepje minder***
Dit was bij iemand anders thuis met een andere iPad.
Bij test 1, 2, 3 en 5 was de afstand tot de router circa 3 meter.
Bij test 4 was de afstand circa 10 meter, in een andere kamer waar ik altijd héél slecht WiFi bereik heb, ook met de iPad2.
Conclusie: Tja... WiFi haalt op de Asus beduidend lagere snelheden dan een iPad op hetzelfde netwerk, maar echt schokkend vind ik het verschil niet. Ik stop hierbij in ieder geval om me er druk over te maken over WiFi. Het werkt slechter dan andere apparaten, maar alsnog prima. GPS interesseert me niet. Geen zin ook om te testen.
Ik wil genieten van deze supersnelle heerlijke ICS tablet en dat ga ik dan ook doen!
Test1: iPad2 16Mbit vol bereik, Asus 14Mbit 1 streepje minder
Test2: iPad2 19Mbit vol bereik, Asus 12Mbit 2 streepjes minder
Test3: iPad2 17Mbit vol bereik, Asus 12Mbit vol bereik
Test4: iPad2 2Mbit, 2 streepjes, Asus 1Mbit 1 streepje
Test5: iPad1 19Mbit vol bereik, Asus 15Mbit 1 streepje minder***
Dit was bij iemand anders thuis met een andere iPad.
Bij test 1, 2, 3 en 5 was de afstand tot de router circa 3 meter.
Bij test 4 was de afstand circa 10 meter, in een andere kamer waar ik altijd héél slecht WiFi bereik heb, ook met de iPad2.
Conclusie: Tja... WiFi haalt op de Asus beduidend lagere snelheden dan een iPad op hetzelfde netwerk, maar echt schokkend vind ik het verschil niet. Ik stop hierbij in ieder geval om me er druk over te maken over WiFi. Het werkt slechter dan andere apparaten, maar alsnog prima. GPS interesseert me niet. Geen zin ook om te testen.
Ik wil genieten van deze supersnelle heerlijke ICS tablet en dat ga ik dan ook doen!
Daarbij is het binnenhalen van een populaire torrent geen sinecure, heb je wel eens gekeken hoeveel netwerk sessies er geopend en afgehandeld worden tijdens dat downloaden? Je kan een simpele laptop of router echt op de knieen krijgen, laat staan een arm tabletjeroel0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:15:
[...]
Dat is waar , maar niet heel de torrent lang (circa 15 minuten heeft het geduurd om hem binnen te halen, gemmidelde snelhied 666kb/s). Normaal verwacht je zeker als je een 100tal peers hebt dat na enkel momenten de torrent aan een constante snelheid gaat en zeker geen sprongen meer maakt van een MB groot
Heb gisteren ook nog wat testjes gedaan met filmpjes in de woonkamer. Deze keer 720P mkv bestanden, deze heeft ie zo rond de 10-15Mbit nodig om te streamen als ik naar de stats kijk met DICE player.
In de woonkamer tijdens afspelen gaat het prima. Fluctueerd tussen 8-15Mbit en afspelen gaat zonder problemen. Ga ik naar zolder (2 betonnen vloeren), gaat het nog steeds prima, je ziet hem wel vaker naar 15Mbit blijven gaan dan beneden. Waarschijnlijk omdat de connectie niet echt sterk is, maar naar mijn verbasing doet hij het nog steeds perfect. Filmpje blijft spelen, zonder issues.
In de woonkamer tijdens afspelen gaat het prima. Fluctueerd tussen 8-15Mbit en afspelen gaat zonder problemen. Ga ik naar zolder (2 betonnen vloeren), gaat het nog steeds prima, je ziet hem wel vaker naar 15Mbit blijven gaan dan beneden. Waarschijnlijk omdat de connectie niet echt sterk is, maar naar mijn verbasing doet hij het nog steeds perfect. Filmpje blijft spelen, zonder issues.
Had hier een vraag gesteld over de aan en uit knop (zie eigen quote).stimpyrulez schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:08:
Hoe is eigenlijk de aan/uit button bij jullie?
Ik vind zelf dat hij lastig aangaat en moet de button ver indrukken.
Tevens voel ik weinig weerstand, hiermee bedoel ik dat ik hem voor mijn gevoel te ver kan in drukken (mis zeg maar het klik gevoel aan het eind).
Zou iemand dit voor mij kunnen controleren?
Tevens wil ik denk ik een screenprotector aanschaffen, bijv. deze of hier heb je er 8 voor dezelfde prijs
Alleen nu heb je ook ontspiegelende screenprotectors.
Alleen wie heeft er hier ervaring mee en wat zijn precies de voordelen ervan.
En wat is wijsheid?
Beter 1 goede (als dat een goede is) of gewoon 8 voor weinig en eens in de zoveel tijd vervangen?
Heb wel eens zitten spelen op een tablet met zo'n ontspiegelende protector, model tablet unknown, maar dat werkte best relaxed en je kon, zeker wanneer je buiten was of in een kamer met veel licht, zonder problemen je scherm zien zonder zo'n lastige reflectie van jezelfstimpyrulez schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:59:
[...]
Tevens wil ik denk ik een screenprotector aanschaffen, bijv. deze of hier heb je er 8 voor dezelfde prijs
Alleen nu heb je ook ontspiegelende screenprotectors.
Alleen wie heeft er hier ervaring mee en wat zijn precies de voordelen ervan.
En wat is wijsheid?
Beter 1 goede (als dat een goede is) of gewoon 8 voor weinig en eens in de zoveel tijd vervangen?
Dat klinkt goed. Heb zelf thuis ook een WNDR3700 staan. Heb je hem op N-only / Mixed-mode staan?FunZip schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:56:
WiFi was goed en is goed (ook op zolder door twee betonnen vloeren en buiten in de tuin) icm. een Netgear WNDR3700 router.
Gisteren op 6 meter afstand netjes 3MB/sec over een FTP verbinding.
Speedtest geeft gewoon volle snelheid aan (60/6Mbit/sec)
Ik heb dus niet te klagen over de WIFI snelheid. Bij mijn buren heb ik zelfde verbindings kwaliteit als mijn Samsung Galaxy S2. GPS heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is niet primair waar ik hem voor wil gebruiken.
Gister avond naar ICS geupdate. Afwachten hoe alles gaat. Tot nu toe nog niks negatiefs te melden!
Speedtest geeft gewoon volle snelheid aan (60/6Mbit/sec)
Ik heb dus niet te klagen over de WIFI snelheid. Bij mijn buren heb ik zelfde verbindings kwaliteit als mijn Samsung Galaxy S2. GPS heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is niet primair waar ik hem voor wil gebruiken.
Gister avond naar ICS geupdate. Afwachten hoe alles gaat. Tot nu toe nog niks negatiefs te melden!
Gezien alle verschillende uitkomsten in GPS, Wifi, bouwkwaliteit en streperigheid, denk ik dat het vooral ligt aan het probleem dat gisteren op XDA genoemd werd over de soort van "maandag morgen modellen" met bepaalde serienummers. Voor mij nog steeds geen reden om mijn Prime aan het eind van de maand niet te kopen
Hier ook een speedtest van mijn tablet, speedtest.net (desktop site) op 4 meter van tp-link router (in de zelfde ruimte, ziggo alles in 1 extra):
Prime 7,17Mbps
Sensation 25,57Mbps
Het is echt een super snelle tablet, maar veel van de dingen die je er mee doet gaan via internet beetje jammer als daar een flinke bottleneck zit.
Prime 7,17Mbps
Sensation 25,57Mbps
Het is echt een super snelle tablet, maar veel van de dingen die je er mee doet gaan via internet beetje jammer als daar een flinke bottleneck zit.
Na gisteren problemen gemeld te hebben na de ICS update (vastlopers, crashes, lag en strepen), lijkt het sinds gisteravond laat allemaal weer goed te gaan...
Vreemd! Alsof een achtergrondproces roet in het eten gooide. Iemand anders hier ook deze problemen ondervonden?
Vreemd! Alsof een achtergrondproces roet in het eten gooide. Iemand anders hier ook deze problemen ondervonden?
Wilde gisteravond eens goed verschillende testen doen mbt wifi maar had uiteidnelijk minder tijd dan geplanned, kwam er wel achter dat het ook per meting nogal kan verschillen...
De ene keer kwam ik niet boven de 4 a 5mbit/s uit (in de keuken, op een 10 meter afstand van de router en met wat muren ertussen, maar daarna was het opeens 10mbit/s. Ik zal van het weekend nog eens echt proberen een aantal tests te doen en te vergelijken tussen prime, tf101 en sgs2.
Meerdere metingen per situatie, met router op wifi-g, of wifi mixed, met mn nieuwe online modem met wifi en mijn losse router, etc.
Uiteindelijk heb ik wel overal in mn flat wifi op de prime lijkt het en lijkt het ook goed genoeg om ermee te 'werken' dus na mijn eerste balen-gevoel begint het me nu toch wat geruster te stellen.
De ene keer kwam ik niet boven de 4 a 5mbit/s uit (in de keuken, op een 10 meter afstand van de router en met wat muren ertussen, maar daarna was het opeens 10mbit/s. Ik zal van het weekend nog eens echt proberen een aantal tests te doen en te vergelijken tussen prime, tf101 en sgs2.
Meerdere metingen per situatie, met router op wifi-g, of wifi mixed, met mn nieuwe online modem met wifi en mijn losse router, etc.
Uiteindelijk heb ik wel overal in mn flat wifi op de prime lijkt het en lijkt het ook goed genoeg om ermee te 'werken' dus na mijn eerste balen-gevoel begint het me nu toch wat geruster te stellen.
N only.....
habermas schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:33:
[...]
Dat klinkt goed. Heb zelf thuis ook een WNDR3700 staan. Heb je hem op N-only / Mixed-mode staan?
WiFi snelheid lijkt bij mij goed. Wel is mijn upload snelheid 10x sneller dan mijn download snelheid.
Down: 10mbit - Upload: 23mbit.
Ik heb net voor de 2de keer de factory reset gedaan, heel af en toe gaat de Prime zich zelf rebooten! Mij is ook net opgevallen dat als je links onderin de taskmanager aanklikt, dat je de programma's die nog open zijnniet kunt sluiten! Weet niet of het nu in de download van de ICS zit?Nyarlathotep schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:48:
Na gisteren problemen gemeld te hebben na de ICS update (vastlopers, crashes, lag en strepen), lijkt het sinds gisteravond laat allemaal weer goed te gaan...
De echte maandagochtend modellen waren diegene zonder serienummer (unknown sn melding in HC). Deze kregen geen automatische updates binnen en hadden ook een issue met de 2 Wi-Fi antenne's waarvan 1 gewoon niet aangesloten was.Jas99 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:47:
Gezien alle verschillende uitkomsten in GPS, Wifi, bouwkwaliteit en streperigheid, denk ik dat het vooral ligt aan het probleem dat gisteren op XDA genoemd werd over de soort van "maandag morgen modellen" met bepaalde serienummers. Voor mij nog steeds geen reden om mijn Prime aan het eind van de maand niet te kopen
De tweede batch was blijkbaar een stuk beter maar ook hier hoor je verhalen over slechte Wi-Fi/GPS ontvangst. Op XDA is er inderdaad een topic waar mensen denken aan de hand van het serienummer te kunnen bepalen welke TFP je hebt. Mij lijkt het gewoon willekeurig en ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar het aan zou kunnen liggen. Op tweakers lees je regelmatig "Mijn Wi-Fi doet het goed" maar ook "Mijn Wi-Fi bereik is bagger".
In mijn geval was het koppelen van mijn BT headset en een video streamen een gevalletje "everyday i'm buffering..."
[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 12-01-2012 11:03 ]
Sluiten gaat niet meer via het kruisje maar je moet het programma uit die lijst 'swipen' zeg maar. Dus gewoon naar rechts (of links?) vegen.tanzer schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb net voor de 2de keer de factory reset gedaan, heel af en toe gaat de Prime zich zelf rebooten! Mij is ook net opgevallen dat als je links onderin de taskmanager aanklikt, dat je de programma's die nog open zijnniet kunt sluiten! Weet niet of het nu in de download van de ICS zit?
Ook ik kan dit bevestigen. Vreemd gedrag.
XENTiC schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:59:
WiFi snelheid lijkt bij mij goed. Wel is mijn upload snelheid 10x sneller dan mijn download snelheid.
Verwijderd
volgens mij is het ontzettend subjectief. Sommige mensen vinden 5mbit wifi bagger Anderen zijn er prima tevreden mee. Het maakt mij niet uit hoe snel de wifi is, zolang ik er maar geen last van heb met streaming. Dat heb ik niet, dus de wifi is goed.deadsy33 schreef op d.onderdag 12 januari 2012 @ 11:01:
[...]
De echte maandagochtend modellen waren diegene zonder serienummer (unknown sn melding in HC). Deze kregen geen automatische updates binnen en hadden ook een issue met de 2 Wi-Fi antenne's waarvan 1 gewoon niet aangesloten was.
De tweede batch was blijkbaar een stuk beter maar ook hier hoor je verhalen over slechte Wi-Fi/GPS ontvangst. Op XDA is er inderdaad een topic waar mensen denken aan de hand van het serienummer te kunnen bepalen welke TFP je hebt. Mij lijkt het gewoon willekeurig en ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waar het aan zou kunnen liggen. Op tweakers lees je regelmatig "Mijn Wi-Fi doet het goed" maar ook "Mijn Wi-Fi bereik is bagger".
Dat heb ik ook gezien, echter dan op grotere range... in mn achtertuin haalde ik 1.5 mbit down en nog steeds 4 mbit up (de max upstream van mn ziggo verbinding)XENTiC schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:59:
\o/
Thanks! niet aan gedacht!m0ridin schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Sluiten gaat niet meer via het kruisje maar je moet het programma uit die lijst 'swipen' zeg maar. Dus gewoon naar rechts (of links?) vegen.
kan iemand mij antwoord geven op de volgende vragen?
weet iemand of er een vlc player is die op de prime draait?
ik heb veel opnames van de dreambox in .ts formaat die met een vlc player zijn af te spelen..
ook het beeld streamen via de webinterface werkt met vlc player dus dan zou ik ook tv kunnen kijken op de prime
ik heb veel opnames van de dreambox in .ts formaat die met een vlc player zijn af te spelen..
ook het beeld streamen via de webinterface werkt met vlc player dus dan zou ik ook tv kunnen kijken op de prime
Bij mij wel, tussen de reboot's door.XENTiC schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:21:
doet YouTube het nog bij iemand?
De app durft al wel eens te "stoppen"XENTiC schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:21:
Ik gebruik zelf DICE Player, deze speelt voor mij zo goed als alles af.
tajvdz schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:22:
Verwijderd
ik heb af en toe eens een streep op het scherm na het instaleren van ICS ... weet iemand hier raad mee?
Wat ik wel echt relevant vind is, naast de snelheid, de range waarbinnen je kan connecten. Als ik straks met zo'n Prime in een congrescentrum zit, of op een camping, dan hoop ik eigenlijk dat ik net zo makkelijk contact kan maken met het Wifi netwerk als ik dat met m'n laptop kan. Eventueel vergelijkbaar met m'n smartphone, maar zeker niet minder. Snelheid vind ik in dat geval van minder belang, als er maar connectie is.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:07:
[...]
volgens mij is het ontzettend subjectief. Sommige mensen vinden 5mbit wifi bagger Anderen zijn er prima tevreden mee. Het maakt mij niet uit hoe snel de wifi is, zolang ik er maar geen last van heb met streaming. Dat heb ik niet, dus de wifi is goed.
Ik ben er nog niet over uit of de Prime wat dat betreft een goede keuze is...
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Is voor mij ook intressant! Heb de Dreambox8000!tajvdz schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:22:
Enige wat ik kan zeggen is dat ik met mijn transformer (TF101) al geen connectie kon maken toen ik in een huisje zat waar ik met mijn sgs2 nog wel net verbinding kon krijgen. De TF101 zag het netwerk (soms) wel maar kon geen verbinding leggen.Milly schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:01:
[...]
Wat ik wel echt relevant vind is, naast de snelheid, de range waarbinnen je kan connecten. Als ik straks met zo'n Prime in een congrescentrum zit, of op een camping, dan hoop ik eigenlijk dat ik net zo makkelijk contact kan maken met het Wifi netwerk als ik dat met m'n laptop kan. Eventueel vergelijkbaar met m'n smartphone, maar zeker niet minder. Snelheid vind ik in dat geval van minder belang, als er maar connectie is.
Ik ben er nog niet over uit of de Prime wat dat betreft een goede keuze is...
De TF201 is iig niet beter dan de TF101 qua wifi verbinding dus ik zou er maar niet vanuit gaan...
De slechte Wifi van de Prime geld wat mijn exemplaar betreft voor de range en de snelheid, de snelheid zakt eerder naarmate er meer afstand is tussen het toegangspunt en de tablet, en de verbinding op zich verdwijnt ook eerder naarmate de afstand groter wordt ivm smartphone/laptop.
@m0ridin @Grandd
Thanks, dat is duidelijk. Misschien geldt het sowieso wel voor tablets, dat ik geen laptop-class Wifi connectivity moet verwachten...
Thanks, dat is duidelijk. Misschien geldt het sowieso wel voor tablets, dat ik geen laptop-class Wifi connectivity moet verwachten...
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Ik vroeg me nog steeds af of rooten ten koste gaat van de garantie van Asus?
Zelf ben ik inderdaad een gebruiker die tevreden is met wifi als ik er mee kan werken.. Snelheidstest maken me niet veel uit (niet zolang ik niets met nieuwsgroepen doe op m'n tab)..
Zelf ben ik inderdaad een gebruiker die tevreden is met wifi als ik er mee kan werken.. Snelheidstest maken me niet veel uit (niet zolang ik niets met nieuwsgroepen doe op m'n tab)..
Jep. Echt belachelijk als je het mij vraagt. (maar dat doet niemandhaaivda schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:23:
Ik vroeg me nog steeds af of rooten ten koste gaat van de garantie van Asus?
Kan de widget van gmail de inbox niet automatisch vernieuwen? Zie het op het eerste zicht niet staan bij de instellingen.
Heb hier ongeveer hetzelfde testje gedaan, ik ga het later nog wel op wat andere plaatsen proberen maar voor nu op de UT:juba schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:48:
Hier ook een speedtest van mijn tablet, speedtest.net (desktop site) op 4 meter van tp-link router (in de zelfde ruimte, ziggo alles in 1 extra):
Prime 7,17Mbps
Sensation 25,57Mbps
Desire 5316 kbps
Prime 4917 kbps
Ongeveer hetzelfde dus, ping is op de de prime zelfs 13 ms lager dan op de desire.
Ik heb overigens wel het idee dat het contrast verschoven is met de ICS update. Ik denk dat het door een app komt (reader of memo ofzo) en die daarna vergeet de instellingen weer terug te zetten, want het scherm is veel te licht, terwijl dit bij het net opstarten niet het geval is (contrast is te laag). Meer mensen die dat is opgevallen?
En dit gaat ook allemaal werken/passen voor de Prime?Simkin schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:18:
Wat doet niemand?zAo schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:34:
[...]
Jep. Echt belachelijk als je het mij vraagt. (maar dat doet niemand)
Ik zou uitkijken met die leren cover op dealextreme... Vraag me af of dat lekker past. Die anderen wel lijkt me zo (als het maar een micro HDMI is)
Nope .. mini HDMI pas nie... is volgens mij micro hdmi ofzo.el_crosso schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:40:
[...]
En dit gaat ook allemaal werken/passen voor de Prime?
Mini HDMI past wel op de vorige transformer!
Deze dus.
http://www.allekabels.nl/...ter-%28high-speed%29.html
[ Voor 16% gewijzigd door ronaldm3 op 12-01-2012 12:51 . Reden: .... ]
Power to the beat.
Zijn er nog geen aangepaste reviews voor de prime nu ICS uit is?
Ja sorry, zag ik in een latere opmerking inderdaad.ronaldm3 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:47:
[...]
Nope .. mini HDMI pas nie... is volgens mij micro hdmi ofzo.
Mini HDMI past wel op de vorige transformer!
Deze dus.
http://www.allekabels.nl/...ter-%28high-speed%29.html
Wat ik net zie maakt me wel weer blij, en maakt de noodzaak voor 3G een stuk minder. Bleutooth tethering werkt prima
Wifi zuipt veel te veel stroom op mijn tel, is eigenlijk geen optie voor langer dan 1 a 2 uur gebruik. Bleutooth is dan een stuk zuiniger. Snelheid is nog goed en de verbinding stabiel.
Welke app gebruik je om bluetooth tethering aan te zetten?Tadango schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:18:
Wat ik net zie maakt me wel weer blij, en maakt de noodzaak voor 3G een stuk minder. Bleutooth tethering werkt primaWifi zuipt veel te veel stroom op mijn tel, is eigenlijk geen optie voor langer dan 1 a 2 uur gebruik. Bleutooth is dan een stuk zuiniger. Snelheid is nog goed en de verbinding stabiel.
Ik zie er een hoop in de market.
Geen, ICS op SGS heeft dat default. Samsung software ook dacht ik. Het probleem was altijd dan android aan de tablet kant niet het BT PAN profiel ondersteunde, maar ICS op de Prime heeft dat wel netjes blijkbaar.
Transformer (1) doet dat anders ook prima...Tadango schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:00:
Geen, ICS op SGS heeft dat default. Samsung software ook dacht ik. Het probleem was altijd dan android aan de tablet kant niet het BT PAN profiel ondersteunde, maar ICS op de Prime heeft dat wel netjes blijkbaar.
Wat is Bleutooth nou dan weer?Tadango schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:18:
Wat ik net zie maakt me wel weer blij, en maakt de noodzaak voor 3G een stuk minder. Bleutooth tethering werkt primaWifi zuipt veel te veel stroom op mijn tel, is eigenlijk geen optie voor langer dan 1 a 2 uur gebruik. Bleutooth is dan een stuk zuiniger. Snelheid is nog goed en de verbinding stabiel.
Is het iemand al gelukt om GPS te tetheren vanaf een telefoon naar de Prime? Aangezien de GPS niet werkt bij mijn tab wou ik de interne GPS van mijn Galaxy Nexus gaan gebruiken.
Nu heb ik via de market TetherGPS en BluetoothGPS gevonden (trial), echter crashen deze om de haverklap. (programma's stoppen elke keer)
Iemand anders nog alternatieven?
Nu heb ik via de market TetherGPS en BluetoothGPS gevonden (trial), echter crashen deze om de haverklap. (programma's stoppen elke keer)
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Via deze link kan je een petitie tekenen gericht aan Asus om de problemen met de TF201 op te lossen of te vervangen:
Jonney Shih (Chairman) Jerry Shen (CEO): Fix or replace Transformer Prime Model TF201
Of het helpt weet ik niet.. maar je weet maar nooit.
Overigens heb ik weinig tot geen problemen met mijn Prime...
Jonney Shih (Chairman) Jerry Shen (CEO): Fix or replace Transformer Prime Model TF201
Of het helpt weet ik niet.. maar je weet maar nooit.
Overigens heb ik weinig tot geen problemen met mijn Prime...
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 15:12 ]
dit is met terugwerkende kracht wel veelzeggend natuurlijk (11 dec):
Asus ontkent wifi-problemen Transformer Prime
Asus ontkent wifi-problemen Transformer Prime
Hmm wil hem graag tekenen, maar hij pakt hem niet. Iemand anders ook dit probleem?Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:44:
Via deze link kan je een petitie tekenen gericht aan Asus om de problemen met de TF201 op te lossen of te vervangen:
Verwijderd
hmm.. nog even getest maar bij mij doet hij het gewoon (Internet Explorer en Chrome)
Peterjgp schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:19:
[...]
Hmm wil hem graag tekenen, maar hij pakt hem niet. Iemand anders ook dit probleem?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 15:32 ]
thx, dat is wel een beetje hetzelfde als bij mij. Ga je hiermee terug of niet?
J0ey schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:53:
[...]
Had ik al gedaan een paar pagina's terug, hier nogmaals:
[afbeelding]
Trouwens, als je Tweakers gewoon bezoekt is de pagina erg raar naar links geplaatst. Klik je op "desktop versie opvragen" issie wel zoals die moet zijn.. is er al een mogelijkheid om gewoon overal de desktop versie van te krijgen?
Voor degene die dit ook hebben, probeer eens je Wifi op G only te zetten. Je upload zou nooit beter dan je download moeten zijn (of je hebt een heel raar abonnement). Bij mij speelde dit ook met een 4 jaar oude Linksys. Na de laatste firmware-update leek dit verholpen te zijn, maar nu heb ik het weer. Enige optie die 100% werkt is dan de Wifi in je router op G-only te zetten. Met een recente router heb ik dus geen enkel probleem.XENTiC schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:59:
Ja, ik stuur 'm terug naar Coolblue voor een nieuwe. Vind het een mooi apparaat, maar dit kan echt niet voor een apparaat van 600 euro imo.Forza11 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:47:
thx, dat is wel een beetje hetzelfde als bij mij. Ga je hiermee terug of niet?
[...]
Verwijderd
Wachten op de nieuwe prime duurt toch wel heel erg lang
http://www.tabletsmagazin...-kwartaal-naar-nederland/
Hmm.. dat is wel erg lang, minimaal 6 maanden dus.
De iPad2 heeft bij mij thuis een betere verbinding dan mijn netbook en is ook minstens even goed als mijn smartphone.Milly schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:20:
@m0ridin @Grandd
Een slechte Wifi verbinding ligt dus gewoon aan crappy hardware (wat zeker ook het geval is met mijn netbook).
Ik heb er over nagedacht en besloten dat ik geen genoegen neem met de slechte gps.
Ik ga proberen geld terug te krijgen, eventueel nadat ik 'm heb laten omruilen voor dat krakende scherm. Daarna wachten op de Toshiba AT200 / Excite.
Als ze geen geld terug geven gaat de mijne na omruilen op marktplaats.
Ik ga proberen geld terug te krijgen, eventueel nadat ik 'm heb laten omruilen voor dat krakende scherm. Daarna wachten op de Toshiba AT200 / Excite.
Als ze geen geld terug geven gaat de mijne na omruilen op marktplaats.
Vmu
Probeer de combinatie van BlueNMEA (telefoon) met Bluetooth GPS (tablet) eens.Possible schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:29:
Is het iemand al gelukt om GPS te tetheren vanaf een telefoon naar de Prime? Aangezien de GPS niet werkt bij mijn tab wou ik de interne GPS van mijn Galaxy Nexus gaan gebruiken.
Mooi.....dat verminderd het "gevoel" dat de ( voor mij perfect werkende) ATP nu al "oud" is enigszins.......
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:16:
Dat is jammer maar de geduldigen zullen dan wel beloond worden.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:16:
Asus' nieuwe 7" tablet met gelijkaardige specs als de Prime+ gaat maar 250 euro kosten dus ik denk niet dat ze 700 euro voor de Prime+ gaan vragen.
Tegen dan zal de concurrentie ook al zeer groot zijn met wellicht de iPad3 en nieuwe Android tablets.
als je ubuntu wil draaien, dan verlies je wel je garantie, dan heb je namelijk een unlocked bootloader nodig.haaivda schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:32:
zit je bij rooten niet met garantieproblemen met asus, of zal dat meevallen? Ik overweeg het namelijk ook, zodat ik Ubuntu kan draaien tbv libre office..
Het enige wat je doet bij root is de deur open zetten. Aan de originele software verander je niets. Als ik een recovery uitvoer of een script draai ben ik root ook weer kwijt en kan die terug voor garantie.
tnx voor de tip betreft repligo reader.. werkt uitstekend!
Verwijderd
Voor degene die net wat extra opties willen voor de ICS stock browser: http://www.tablified.com/communication/ics-browser/
O.a. de mogelijkheid om user agent te bepalen staat er, heb t nog niet getest..
Na installatie van ICS lijkt het of GPS en Wifi minder werken verder tevreden.
Een paar vragen, heb ze vaker zie langs komen maar nog niet echt gezien dat iemand een antwoord heeft:
- hoe verbinding maken met andere computers zodat ook vanuit polaris normaal documenten op byv. een Nas kunnen worden opgeslagen.
- waarmee films streamen vanaf nas
- heb ergens bij een demo gezien dat je bij ics mappen kunt maken op het bureaublad en daar de snelkoppelingen in kunt slepen. Iemand een idee hoe.
snelheid wifi ongeveer 12 mbps
Een paar vragen, heb ze vaker zie langs komen maar nog niet echt gezien dat iemand een antwoord heeft:
- hoe verbinding maken met andere computers zodat ook vanuit polaris normaal documenten op byv. een Nas kunnen worden opgeslagen.
- waarmee films streamen vanaf nas
- heb ergens bij een demo gezien dat je bij ics mappen kunt maken op het bureaublad en daar de snelkoppelingen in kunt slepen. Iemand een idee hoe.
snelheid wifi ongeveer 12 mbps
Icoontje aanklikken, vasthouden en op een ander icoontje zetten? Als het goed is moet er dan toch automatisch een map ontstaan?seabird schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:58:
Net speedtest even geinstalleerd, en ik haal 24down/10up op de Prime.
Normaal op mijn pc haal ik 120/10.
Zal nog eens wat vaker testen, en kijken of er verschil in zit.
Ik besef me nu overigens wel dat ik hem op mijn b/g netwerk heb aangesloten, mijn n netwerk ziet hij niet eens terwijl mijn telefoon en tv daar wel gewoon mee verbinden.
Normaal op mijn pc haal ik 120/10.
Zal nog eens wat vaker testen, en kijken of er verschil in zit.
Ik besef me nu overigens wel dat ik hem op mijn b/g netwerk heb aangesloten, mijn n netwerk ziet hij niet eens terwijl mijn telefoon en tv daar wel gewoon mee verbinden.
icoontje op icoontje gaat inderdaad prima, thnks.
Helaas, de laatste twee dagen 'verschijnen' er steeds meer defecte pixels op m'n scherm. Aangezien ik al een beetje last had van backlight bleeding heb ik contact gehad met Coolblue en zij raden aan om hem terug te sturen omdat Asus nu nog erg coulant is wat betreft retournering van de TF201. Ik had voor de rest geen enkel probleem met het apparaat dus ik hoop dat ik net zo'n volmaakte tablet terugkrijg.
Inloggen op de configuratie pagina van je router (weet je hoe dat moet?) en dan afhankelijk van je router de juiste pagina zoeken, meestal een pagina genaamd (wireless settings)
Zonet een Micro SD kaart van 32GB (Class 10), een sleeve en een Micro HDMI naar HDMI kabel op Amazon.co.uk gekocht, 57 euro in het totaal (gratis verzending), niet te veel
Zonet een Micro SD kaart van 32GB (Class 10), een sleeve en een Micro HDMI naar HDMI kabel op Amazon.co.uk gekocht, 57 euro in het totaal (gratis verzending), niet te veel
[ Voor 34% gewijzigd door timofp op 12-01-2012 18:33 ]
Verwijderd
Merci! Stond er al op.
Streaming van 720p is met schokken..
Streaming van 720p is met schokken..
timofp schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:30:
Inloggen op de configuratie pagina van je router (weet je hoe dat moet?) en dan afhankelijk van je router de juiste pagina zoeken, meestal een pagina genaamd (wireless settings)
Ook voor ICS is er weer een root methode gevonden.
Of met bijvoorbeeld deze methoden. Die van Sparky is vrij 'vaag' voor beginners.jobr schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:01:
Ook voor ICS is er weer een root methode gevonden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1427125
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1440533
Heeft iemand enig idee of er een Transformer --> microUSB connector bestaat?
Heb tonnen aan microusb kabels liggen, maar waarom moet Asus nou weer een aparte connector hebben?
-edit-
de TF101 kabel is toch hetzelfde?
[ Voor 20% gewijzigd door FunFair op 12-01-2012 19:22 ]
Verwijderd
Druk topic intussen.
Wifi test beneden, 3 meter van de router (N) 266662kbs, vanavond even op de 2e verdieping testen.
Sleeve is hard nodig, ding krast erg snel, dealextreme duurt me te lang en ga ik niet doen, de eerdere link voor 35 euro doe ik zeker niet. De handige tas van 20 euro is voor mij niet handig.
Er schreef nog iemand op mijn reactie waarmee ik het toetsenbord vergelijk: hp dv7 3080 ED laptop.
Wifi test beneden, 3 meter van de router (N) 266662kbs, vanavond even op de 2e verdieping testen.
Sleeve is hard nodig, ding krast erg snel, dealextreme duurt me te lang en ga ik niet doen, de eerdere link voor 35 euro doe ik zeker niet. De handige tas van 20 euro is voor mij niet handig.
Er schreef nog iemand op mijn reactie waarmee ik het toetsenbord vergelijk: hp dv7 3080 ED laptop.
Sinds vanmiddag ook de Prime in mijn bezit.
In één woord GEWELDIG!!!
Alles werkt perfect. Na aangemeld te zijn met Google-account, eerst opgeladen tot 100%.
Daarna opnieuw opgestart. Kreeg gelijk een bericht dat er een update klaar stond. Dat was dus ICS.
Gewoon rustig op mijn bureau laten liggen tot alles klaar was.
Nadat dat gebeurd was Wifi Analyzer en GPS Test opgehaald van de Market. En ben vervolgens gaan analyseren.
Wifi: Vlakbij mijn router natuurlijk geen probleem boven de -50dB. Met twee betonmuren er tussen was het nog steeds zo'n - 55dB. Beneden in de woonkamer met betonnen vloer en verschillende wanden ertussen nog steeds tussen de - 60 en - 55dB.
Met Speedtest komt dit overeen bij download tussen de 20 en 22 mbit en upload verandert helemaal niet en blijft een strakke 10 mbit laten zien.
Die 22 mbit is het maximale daar mijn router(Netgear WDR3700) alleen 11g uitzend. Ik heb namelijk een oudere laptop die alleen 11g aankan.
GPS: Eerst met GPS Test binnen getest. En inderdaad geen satelieten te vinden. Na de update naar ICS ook nog niet. Ik loop naar buiten en binnen de minuut vindt ie er zo 10 en met 8 daarvan een lock. Niet slecht lijkt mij.
Kortom, ik ben zeer tevreden tot nu toe.
Dit hele bericht heb ik op de Prime getikt met de stockbrowser zonder enige lag what so ever!
In één woord GEWELDIG!!!
Alles werkt perfect. Na aangemeld te zijn met Google-account, eerst opgeladen tot 100%.
Daarna opnieuw opgestart. Kreeg gelijk een bericht dat er een update klaar stond. Dat was dus ICS.
Gewoon rustig op mijn bureau laten liggen tot alles klaar was.
Nadat dat gebeurd was Wifi Analyzer en GPS Test opgehaald van de Market. En ben vervolgens gaan analyseren.
Wifi: Vlakbij mijn router natuurlijk geen probleem boven de -50dB. Met twee betonmuren er tussen was het nog steeds zo'n - 55dB. Beneden in de woonkamer met betonnen vloer en verschillende wanden ertussen nog steeds tussen de - 60 en - 55dB.
Met Speedtest komt dit overeen bij download tussen de 20 en 22 mbit en upload verandert helemaal niet en blijft een strakke 10 mbit laten zien.
Die 22 mbit is het maximale daar mijn router(Netgear WDR3700) alleen 11g uitzend. Ik heb namelijk een oudere laptop die alleen 11g aankan.
GPS: Eerst met GPS Test binnen getest. En inderdaad geen satelieten te vinden. Na de update naar ICS ook nog niet. Ik loop naar buiten en binnen de minuut vindt ie er zo 10 en met 8 daarvan een lock. Niet slecht lijkt mij.
Kortom, ik ben zeer tevreden tot nu toe.
Dit hele bericht heb ik op de Prime getikt met de stockbrowser zonder enige lag what so ever!
Inloggen op je router en dan meestal onder de wifi instellingen en dan vaak wordt het als netwerkmode aangegeven.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:28:
Hoe selecteer ik g only?
Hier heb je misschien wat aan, niet te duur, heb hem zojuist ook besteld en Amazon levert snel.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:22:
Druk topic intussen.
Hmm, zojuist plotseling ook strepen door het beeld. Ook blijft de youtube app maar sluiten.
Nog even aankijken, maar anders gaat ie toch terug
Denk eerder dat het iets met de update van ICS te maken heeft!!JeroenV_ schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:00:
Hmm, zojuist plotseling ook strepen door het beeld. Ook blijft de youtube app maar sluiten.
Bij mij lijkt de dock de tablet niet meer op te laden. Vreemd, want de dock loopt wel leeg (na een dag 15%), maar als de tablet in de dock staat geeft 'ie niet aan dat hij de tablet aan het opladen is. Anderen hier ervaring mee?
Hij laad pas op als je tablet onder de 70% batterij komt.. erg vreemd, maar dat zal het waarschijnlijk zijn.Biejor schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:10:
Bij mij lijkt de dock de tablet niet meer op te laden. Vreemd, want de dock loopt wel leeg (na een dag 15%), maar als de tablet in de dock staat geeft 'ie niet aan dat hij de tablet aan het opladen is. Anderen hier ervaring mee?
Aha, dat zou het kunnen zijn inderdaad. Wel raar, want volgens mij laadde hij eerst altijd de tablet op, ongeacht de battery level. Maar bedankt!J0ey schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:14:
[...]
Hij laad pas op als je tablet onder de 70% batterij komt.. erg vreemd, maar dat zal het waarschijnlijk zijn.
Ik werk er nu mee en je kan nu inderdaad weer via opties voor desktop kiezen en hij onthoudt die instellingen ook bij een nieuwe startup. Eigenlijk de fix die voor de standaardversie moet komen.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:50:
Voor degene die net wat extra opties willen voor de ICS stock browser: http://www.tablified.com/communication/ics-browser/
Zojuist ook even mijn Wifi uitvoerig getest in vergelijk met mijn mobiel.
Alvast excuses voor de lange post, maar ik kreeg ze niet mooi naast elkaar.
HTC Desire
0m van router
Ping 34ms
DL 6833
UL 920
dBm -33
Woonkamer
Ping 43ms
DL 6812
UL 925
dBm -63
1e etage, 1 betonnen vloer
Ping 42ms
DL 4680
UL 857
dBm -75
2e etage, 1 betonnen vloer+1 houten vloer
Ping 37ms
DL 5723
UL 870
dBm -69
Prime
0m van router
Ping 27ms
DL 6991
UL 1094
dBm -35
Woonkamer
Ping 29ms
DL 6728
UL 1109
dBm -60
Ping 29ms
DL 882
UL 948
dBm -79
Ping 29ms
DL 1184
UL 902
dBm -76
Al met al kun je concluderen dat zodra je de trap oploopt met de Prime, de Wifi dramatisch inzakt.
Echt heel teleurstellend.
Dat wordt vrees ik
voor de Prime.
Morgen terug naar de MM in Enschede en hopen op een inruil.
Alvast excuses voor de lange post, maar ik kreeg ze niet mooi naast elkaar.
HTC Desire
0m van router
Ping 34ms
DL 6833
UL 920
dBm -33
Woonkamer
Ping 43ms
DL 6812
UL 925
dBm -63
Ping 42ms
DL 4680
UL 857
dBm -75
Ping 37ms
DL 5723
UL 870
dBm -69
Prime
0m van router
Ping 27ms
DL 6991
UL 1094
dBm -35
Woonkamer
Ping 29ms
DL 6728
UL 1109
dBm -60
Ping 29ms
DL 882
UL 948
dBm -79
Ping 29ms
DL 1184
UL 902
dBm -76
Al met al kun je concluderen dat zodra je de trap oploopt met de Prime, de Wifi dramatisch inzakt.
Echt heel teleurstellend.

Morgen terug naar de MM in Enschede en hopen op een inruil.
Ik zou graag een extra lader kopen voor mijn Transformer Prime, waar kan je dat vinden? Ik zou namelijk graag 1 lader wegwerken achter mijn bureau en een andere klaar houden indien ik ergens eentje mee naar toe moet nemen.
je hebt toch hopelijk een paar keer getest?
want ik weet uit ervaring dat er soms wat fluctuaties zijn.
want ik weet uit ervaring dat er soms wat fluctuaties zijn.
Inmiddels vanavond ook de Prime aangeschaft en op het ogenblik is ICS geinstalleerd en nu is ie nog bezig met een update van de camera software. Vantevoren natuurlijk eerst al even met Honycomb geprobeerd maar ik moet zeggen dat ie aanmerkelijk sneller is als de TF 1. De lag is er voor mijn gevoel met Honycomb dan eigenlijk wel helemaal uit en in vergelijk met de Ipad 2 die ik eerst had is er geen verschil meer.
Qua Wifi merk ik hier eigenlijk niets bijzonders en heb ik op ongeveer zeker 7 meter van de router vandaan die 1 etage lager staat de volle sterkte. Met een Ziggo speedtest onder Honycomb haalde ie ongeveer 22 Mbyte download en 9 Mbyte upload ( Ziggo alles in 1 extra ). GPS heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zodadelijk eens testen maar dat is voor mij eigenlijk van minder belang.
Enigste kleine minpuntje is wel dat ik ietwat backlight bleeding zie maar niet dusdanig dat ik zoiets heb van hier moet je mee terug gaan. Alleen bij een helemaal zwart scherm is het ietwat te zien aan de randen maar in normaal beeld eigenlijk zo goed als niet waarneembaar.
Enfin voor zover tot nu toe ook geen rare dingen gezien na de update naar ICS en geen trillend beeld of strepen in beeld gezien. Wel dacht ik bij het de 1ste keer aan zetten van verrek wat zoemt daar en blijkt dus een trilfunctie erin te zitten wat bij de TF1 voor zover ik mij kan herinneren niet zo was.
Qua Wifi merk ik hier eigenlijk niets bijzonders en heb ik op ongeveer zeker 7 meter van de router vandaan die 1 etage lager staat de volle sterkte. Met een Ziggo speedtest onder Honycomb haalde ie ongeveer 22 Mbyte download en 9 Mbyte upload ( Ziggo alles in 1 extra ). GPS heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zodadelijk eens testen maar dat is voor mij eigenlijk van minder belang.
Enigste kleine minpuntje is wel dat ik ietwat backlight bleeding zie maar niet dusdanig dat ik zoiets heb van hier moet je mee terug gaan. Alleen bij een helemaal zwart scherm is het ietwat te zien aan de randen maar in normaal beeld eigenlijk zo goed als niet waarneembaar.
Enfin voor zover tot nu toe ook geen rare dingen gezien na de update naar ICS en geen trillend beeld of strepen in beeld gezien. Wel dacht ik bij het de 1ste keer aan zetten van verrek wat zoemt daar en blijkt dus een trilfunctie erin te zitten wat bij de TF1 voor zover ik mij kan herinneren niet zo was.
Gaat helemaal goed!XENTiC schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:21:
http://www.ebay.com/sch/i...+EeePad+Transformer+TF101timofp schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:57:
Ik zou graag een extra lader kopen voor mijn Transformer Prime, waar kan je dat vinden? Ik zou namelijk graag 1 lader wegwerken achter mijn bureau en een andere klaar houden indien ik ergens eentje mee naar toe moet nemen.
[ Voor 34% gewijzigd door marcelt op 12-01-2012 21:45 ]
Shit does not happen, it's being produced
Ik neem aan dat de quote fout was en dat dit op mijn vraag bedoeld was? Dus de laders van de originele Eeepad transformer werken ook op de nieuwe Transformer Prime?
Ja net gecorrigeerd. En ja deze lader werkt.timofp schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:43:
[...]
Ik neem aan dat de quote fout was en dat dit op mijn vraag bedoeld was? Dus de laders van de originele Eeepad transformer werken ook op de nieuwe Transformer Prime?
Shit does not happen, it's being produced
Youtube werkt bij mij ook prima als antwoord op de vraag van XENTiC en laad prima in en speelt alles goed af, waarbij ik wel het geluid een verademing vind t.o.v. de TF1. Ook ondanks dat het een mono speakertje is klinkt dit wel stukken beter dan dat blikkerige iele geluid van de TF1.
Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]