Leuke slides, maar volgens mij kan niemand bevestigen dat het werkt. Er zijn genoeg mensen die het zouden willen, dus er is maar een conclusie mogelijk....
[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-03-2013 00:00 ]
Leuke slides, maar volgens mij kan niemand bevestigen dat het werkt. Er zijn genoeg mensen die het zouden willen, dus er is maar een conclusie mogelijk....
[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-03-2013 00:00 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 20:41 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
Dus ik heb 2 minidiplay poorten. Ik kan dan maximaal vier monitoren tegelijkertijd aansluiten, correct?Nextron schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:03:
Je kan maximaal twee niet-displayportaansluitingen gebruiken. Als je geen monitor hebt die displayport ondersteunt, hoef je maar één actieve adapter te gebruiken.
AMD adverteert dus met dingen die niet er zijn? Vergezocht, lijkt mij.Olaf van der Spek schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 00:00:
[...]
Verwijderd
Waar kan ik zien dat dit een actieve adapter is?Nextron schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:03:
Je kan maximaal twee niet-displayportaansluitingen gebruiken. Als je geen monitor hebt die displayport ondersteunt, hoef je maar één actieve adapter te gebruiken.
nou bij de bovenste slide de configuratie links onderin (met de 3 verschillende schermen) is dus voor zover ik heb kunnen vinden inderdaad onmogelijk. En aangezien hier niemand heeft gereageerd op mijn post ga ik er maar vanuit dat niemand hier het tegendeel kan bewijzen. waarom ze dat erop hebben gezet is volgens mij voor de "flexible bezel comp" voor schermen van verschillende grootte. de configuratie en de weergave erop zoals je in die slide ziet kan echter niet ingesteld worden.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:13:
[...]
AMD adverteert dus met dingen die niet er zijn? Vergezocht, lijkt mij.
[ Voor 18% gewijzigd door superwashandje op 08-03-2013 16:01 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Marketing! (georganiseerde oplichting)Hatsieflatsie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:13:
[...]
AMD adverteert dus met dingen die niet er zijn? Vergezocht, lijkt mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 08-03-2013 15:20 ]
KloptVerwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:45:
Dus ik heb 2 minidiplay poorten. Ik kan dan maximaal vier monitoren tegelijkertijd aansluiten, correct?
Dat was al dat ik moest weten.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
YouTube: 2 Different Size and Resolution Displays Running Dirt 3 in Eyefinity(almost playable)Olaf van der Spek schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:19:
[...]
Marketing! (georganiseerde oplichting)
Je negeert mijn argumenten en op die slides staat niet dat PLP wordt ondersteund. Of wel?
Staat bij de specificaties van de adapter. Houdt er wel rekening mee dat ze wat duurder zijn dan passieve adapters.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:58:
Waar kan ik zien dat dit een actieve adapter is?
CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik had een DP-DVI-adapter besteld voor m'n setup met 3x 3007WFP 2560x1600.sain onez schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:16:
@Hatsieflatsie, die DP-DVI dongles van V&A van vanmiddag waar je ook interesse toonde, zijn die voor eyefinity te gebruiken, of moet je toch een zoals ik hierboven link hanteren?
Interessant! Welke resoluties? Nog geen PLP...
Passieve dual-link adapters? Dacht dat je alleen passieve single-link adapters had, weet je zeker dat ze dual-link zijn?Hatsieflatsie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 02:20:
Nu blijtk dat de monitoren deze adapters niet slikken, omdat ze passief zijn. Je moet dan een actieve adapter hebben, die de klok gelijkzet en doorstuurt naar de monitoren.
[ Voor 41% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-03-2013 08:44 ]
Heb je dan zo'n converter nodig?Hatsieflatsie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 02:20:
[...]
Ik had een DP-DVI-adapter besteld voor m'n setup met 3x 3007WFP 2560x1600.
Nu blijtk dat de monitoren deze adapters niet slikken, omdat ze passief zijn. Je moet dan een actieve adapter hebben, die de klok gelijkzet en doorstuurt naar de monitoren.
Dus ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, daar ik ze niet heb kunnen uitproberen. Maar dat lijkt mij eerder afhankelijk van de monitoren dan van Eyefinity.
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
Hij had mini displayport adapters nodig, niet de gewone, die zijn net ff wat duurdersain onez schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:16:
https://www.4launch.nl/sh...-dvi-single-link/tweakers
scheelt je 30%
@Hatsieflatsie, die DP-DVI dongles van V&A van vanmiddag waar je ook interesse toonde, zijn die voor eyefinity te gebruiken, of moet je toch een zoals ik hierboven link hanteren?
[ Voor 33% gewijzigd door Ben1985 op 15-03-2013 19:14 ]
CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
Dat is tearing. Of het met bepaalde monitoren erger is weet ik niet, misschien ligt het er ook aan of je de schermen via DP of DVI aansluit. In theorie is het oplosbaar, maar of de 7970 dat in praktijk ook kan weet ik niet.Macaco schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:27:
Ik ben in de game opties al aan het stoeien gegaan met de V-sync maar echt verdwijnen doet het niet.
LOL EU: InXzitoWeTrust
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 16:43 ]
Verwijderd
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Steam/XBL: Avioto
Ik spring er middenin maar probeeris metje memory en core clocks en met de power limit in de cccMacaco schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:03:
Het screen tearing verhaal ,de online shop waar ik mijn graka's vandaan heb liet mij weten dat screen tearing ook aan een defecte videokaart kan liggen.
Als ik de buitenste schermen uitzet en ik draai bijv Bioshock Infinite op het middelste scherm,dan zie ik geen screen tearing meer zou dit ook betekenen dat mijn graka's gewoon goed zijn ? Dan scheelt het weer een RMA namelijk.
Geen ervaring mee, maar wilde wel wat vragenTennisbal schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:38:
excuus zie nu opeens dat er al een geweldig topic isHier mijn topic die wel dicht kan, ivm dubbel
Mijn huidige setup 3 x 1920-1200 (24 inch) vind ik te klein worden. Ik wil daarom hexasetup gaan draaien, met een monitor rack systeem.
Heeft iemand hier ervaring mee? (dus 6 x 24 inch)? 2 rijden van 3 monitoren boven elkaar.
Ik draai nu hackintosh met parallels windows 8 bootcamp en merk dat ik nog teveel vensters moet swappen. Ook virtuele pc's kan ik niet lekker kwijt.
5 monitoren setup lijkt me niks want dan is de draaihoek van je nek extreem, de hoogte in bouwen lijkt me wel wat.
Ben benieuwd! Ik heb 6 videouitgangen dus dat komt wel goed. Ben vooral geïnteresseerd in de productiviteitservaringen.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Dat kun je zelf uitzoeken toch? Zoek naar de breedte, hoogte en pixel pitch / pixels per inch.Daikirai schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:40:
Mijn vraag is; welke resoluties moeten de schermen hebben om op deze wijze (zo goed als) ernaast te passen? (Het middelste scherm moet minstens 1080p en 24" zijn.)
Verwijderd
Je kan dit doen met alle schermen. Hier op het plaatje zie je denk ik een 30" + 2x19". Ik zelf doe het met een 24" als hooft scherm:Mijn vraag is; welke resoluties moeten de schermen hebben om op deze wijze (zo goed als) ernaast te passen? (Het middelste scherm moet minstens 1080p en 24" zijn.)
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 21:04 ]
Nee is super simpel, MITS je de juiste videokaart hebtarmageddon_2k1 schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:44:
[...]
Geen ervaring mee, maar wilde wel wat vragen
Is het moeilijk met de Hackintosh 3 schermen voor elkaar te krijgen? En.... hoe kom jij aan 6 video-uitgangen?
[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 09-04-2013 00:03 ]
Ik kan het persoonlijk niet aanraden eigenlijk... mijn ervaring is dat als je schermen draait dat het dan niet prettig kijkt omdat je inkijkhoek minder is en de font rendering niet goed gaat. Anti-aliasing kan je font rendering wel wat fixen, maar prettig is het imho niet.Daikirai schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:40:
Beste Tweakers, ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor mijn opties wat betreft schermen.
Mijn huidige GPU is een Sapphire HD 6970.
Mijn wens is om onderstaande opstelling te hebben:
[afbeelding]
Mijn vraag is; welke resoluties moeten de schermen hebben om op deze wijze (zo goed als) ernaast te passen? (Het middelste scherm moet minstens 1080p en 24" zijn.)
Note: Ik hoef geen games over 3 schermen te spelen, maar wel de mogelijkheid om deze schermen actief te houden (bijv website/mail op zijschermen) tijdens fullscreen gamen op het middelste scherm.
Thanks!
Verwijderd
Das een plaatje van de NightVision in ArmA2...Geen mono chroom dus!damn, Eyefinity op 3 monochrome beeldschermen.. die houdt van retro
Met EyeFinity krijg ik zelfs met Bezel Compensation aan gewoon de video in het midden in 1080p verhouding dus ik gok dat je bij nVidia ergens moet aangeven wat je Primaire scherm isAvioto schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:13:
Heeft hier iemand het voor elkaar gekregen om een flash video (zoals youtube) fullscreen op 1 monitor af te spelen met nvidia surround?
Ik krijg het niet voor elkaar, ook niet met Matrox Powerdesk.
Als ik silverlight videos kijk, dan gaat ie altijd fullscreen op het 1ste scherm (de linkse dus).
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik ben met de memory ,core clocks en power limit bezig geweest maar geen uitkomst.rodebest schreef op maandag 08 april 2013 @ 01:06:
[...]
Ik spring er middenin maar probeeris metje memory en core clocks en met de power limit in de ccc
Misschien als je de memory clock 5mhz verlaagt heb je kans dat het over is.
Dit werkte bij mijn 5850 cf setup op 2 schermen.
Ik zou zeker voor 1200 hoog gaan. Drie breedbeeldschermen naast elkaar is een lange lap pixels, dus dat beetje extra hoogte is welkom. Games die triple screen ondersteunen hebben over het algemeen geen moeite met 5760x1200. Ik ben er iig nog geen tegengekomen.Gait schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:05:
Dus vraag 1 is 5760x1080 of 5760x1200?
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
[ Voor 85% gewijzigd door Ijstheefles op 12-04-2013 21:14 ]
1200!!! heb zelf 3 x 24 inch 1920-1200. Zou echt niet die achterlijke resolutie willenGait schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:05:
Wat raden jullie mij aan betreffende een triple monitoren setup in onderstaande situatie.
Op dit moment heb ik een verouderde PC die ik over een half jaartje wil upgraden.
Nu gebruik ik één Samsung 2443BW @ 1920x1200.
Vaak lees ik dat men bij een triple monitor setup voor 1080 i.p.v. 1200 gaat, maar de redenen die ik kan vinden vind ik niet heel duidelijk. Bijvoorbeeld het ligt eraan wat het spel ondersteund. Op dit moment speel ik iRacing en heel soms eens Call of Duty deze werken perfect op 1920x1200.
Zelf zou ik zeggen als je een triple setup doet is 1200 fijner, omdat het anders nog veel breder dan hoger is wanneer je voor 1080 gaat.
Dus vraag 1 is 5760x1080 of 5760x1200?
Dan het volgende op dit moment kan ik 2 dezelfde monitoren van iemand over nemen voor € 125,-/st. zodat ik 3x Samsung 2443BW heb. Maar ik moet dan dus wachten tot ik m'n PC heb geüpgraded.
Of kan ik beter voor 3 nieuwe schermen gaan als Dell U2312HM of Dell U2412HM? Of misschien andere schermen.
Verwijderd
29" is 23" qua hoogte. Vandaar dat er nu ook een 23" naast staat. Ik had ook liever 1200pix gezien hoor. Dit scherm bevalt erg goed maar had voor mij best hoger mogen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:03:
Ziet er goed uit! Wie weet is het wat om de 29" met twee 24" schermen te combineren voor een super surround setup. Maar dan moet er wel eerst een 29" met 1200pix komen.
Die zijn er al een paar jaar uit. Denk niet dat ze nog terugkomenPaprika schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:15:
[...]
Jij bent een neppe PilatuS. Ik zie geen leuke poppetjes in de kast.
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 12-04-2013 22:16 ]
Jij bent een neppe PilatuS. Ik zie geen leuke poppetjes in de kast.PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:36:
Nieuwe setup.
[afbeelding]
1x Dell 23" en 1x Dell 29" Bevalt een stuk beter dan de oude 2x 24"
Verwijderd
Das relaxtMacaco schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 08:58:
Ik wou nog even laten weten,
Mijn screentear probleem is verholpen ,ik heb nu de Asus HD7970-DC2T-3GD5
Mijn eyefinity setup is nu aangesloten enkel met Displayport kabels en het is gewoon een verademing.
V-sync moet wel enebled worden in games en dat werkt nu ook gewoon,en geen screen tearing meer.
Voor degene die problemen ondervinden met aansluiten van meerdere monitoren is goed nieuws opkomst
http://nl.hardware.info/n...or-eyefinity-opstellingen
Zal nog wel even duren voor deze hub daadwerkelijk te verkrijgen is .
Ben van plan de 29" te kopen volgende maand, ik kom van 22" 1650x1050.PilatuS schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:36:
Nieuwe setup.
[afbeelding]
1x Dell 23" en 1x Dell 29" Bevalt een stuk beter dan de oude 2x 24"
Je hebt toen met die D3Doverrider zitten spelen, geeft die ook weer een verbetering, vorige keer hielp dat namelijk ook wat, en als het je nu nog soepeler laat spelen, is mijn lobbying voor die tool toch nog ergens goed voor, want ik kan niet meer zonder.. zeker omdat je hier vsync toch moet enablen?Macaco schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 08:58:
Ik wou nog even laten weten,
Mijn screentear probleem is verholpen ,ik heb nu de Asus HD7970-DC2T-3GD5
Mijn eyefinity setup is nu aangesloten enkel met Displayport kabels en het is gewoon een verademing.
V-sync moet wel enebled worden in games en dat werkt nu ook gewoon,en geen screen tearing meer.
Voor degene die problemen ondervinden met aansluiten van meerdere monitoren is goed nieuws opkomst
http://nl.hardware.info/n...or-eyefinity-opstellingen
Zal nog wel even duren voor deze hub daadwerkelijk te verkrijgen is .
Het is nu zo dat in Tombraider 2013 V-Sync standaard op double buffering staat,zet ik dat helemaal uit ,en ik draai de benchmark van TR 2013 dan loopt het gewoon niet,heel schokkerig gaat alles,maar zodra ik hem op tripple buffering zet dan loopt die benchmark veel beter.sain onez schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:24:
[...]
Je hebt toen met die D3Doverrider zitten spelen, geeft die ook weer een verbetering, vorige keer hielp dat namelijk ook wat, en als het je nu nog soepeler laat spelen, is mijn lobbying voor die tool toch nog ergens goed voor, want ik kan niet meer zonder.. zeker omdat je hier vsync toch moet enablen?
De resolutie en hoogte is met de 29" beter dan wat je nu hebt. Voor desktop werk vind ik het scherm wat minder en de vraag is hoe belangrijk dit voor jou is. Voor gamen en films is het een geweldig scherm. Het is peroonlijk of je het wel of niet bevalt.jannen schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:07:
[...]
Ben van plan de 29" te kopen volgende maand, ik kom van 22" 1650x1050.
Was eerst van plan de u2412hm aan te schaffen vanwege 1920x1200.
Denk je dat ik de verticale resolutie te laag ga vinden?
Het is zoizo beter dan ik nu heb, want als het even hoog is als een 23" 1080p + de 30 extra pixels in de hoogte kom ik altijd beter uit.PilatuS schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:53:
[...]
De resolutie en hoogte is met de 29" beter dan wat je nu hebt. Voor desktop werk vind ik het scherm wat minder en de vraag is hoe belangrijk dit voor jou is. Voor gamen en films is het een geweldig scherm. Het is peroonlijk of je het wel of niet bevalt.
Verwijderd
Gewoon zelf maken met wat steigerpijp heb ik ook gedaan voor een 3 monitor setup werkt perfect.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 03:03:
g'woon 6 leuke schermpies en 2 leuke 3-dvi-poort kaartjes en gaan! Het grote probleem is de standaard die zal wel wat mogen kosten denk ikDeze standaard kost maar 450€ (komt de set al gouw op 1500€)
http://www.mountedconcept...ReleaseConnect_p_643.html
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 15:59 ]
Ik heb het ingame uitstaan, en forceer zoals vsync als triple buffering vanuit D3doverrider, je herkend de 60fps cap ingame met een uitleestool als afterburner/fraps..Macaco schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:47:
@sain onez vraag over D3Doverrider, is het nou de bedoeling dat de v-sync opties ingame uit moet staan als je deze tool gebruikt?
Als ik nu een game opstart hoor ik wel degelijk dat windows geluid op de achtergrond,wat aangeeft dat de tool dus werkt,dit was met de andere videokaarten niet het geval.
En het ziet er fantastisch uit in alle games.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Verwijderd
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Eyefinity
Bij AMD/ATI staan de videokaarten met ondersteuning van drie monitoren beter bekend als Eyefinity. Vereiste hiervoor is dat de videokaart een DisplayPort uitgang heeft. Het ondersteunt slechts 3 hetzelfde resoluties, en geen meerdere resoluties.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Verwijderd
Nvidia kan dit helaas (nog) niet, ATI is al wat verder met deze techniek dus mogelijk heb je daarmee meer geluk. Als omweg kan je wel een software matig hulp middel gebruiken die ook gebruik kan maken van een multi-gpu opstelling > http://www.kegetys.fi/SoftTH/ <Ondersteunt eyefinity alleen monitoren met dezelfde resolutie?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dat heet 5:4Intru schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:55:
4:3, waren 2 oude Samsung Syncmaster 940BF's (1280x1024)
niet echt hulpvolCode 43
Windows heeft dit apparaat gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Aanbevolen oplossing
Een van de stuurprogramma's van het apparaat heeft het besturingssysteem gemeld dat het apparaat op de een of andere manier niet werkt.
Als u de wizard Apparaatproblemen oplossen reeds hebt uitgevoerd, kunt u mogelijk de hardwaredocumentatie raadplegen voor meer informatie over het oplossen van het probleem.
[ Voor 43% gewijzigd door sjirafje op 18-04-2013 22:15 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Wat wil je nu precies zeggen, dat het gewoon gaat werken met AMD kaarten?Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:21:
[...]
Nvidia kan dit helaas (nog) niet, ATI is al wat verder met deze techniek dus mogelijk heb je daarmee meer geluk. Als omweg kan je wel een software matig hulp middel gebruiken die ook gebruik kan maken van een multi-gpu opstelling > http://www.kegetys.fi/SoftTH/ <
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Dat soort gezeik bedoelde ik dus... ben benieuwd of het überhaupt mogelijk is om beide werkend te krijgen...sjirafje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:56:
Ik heb inmiddels het volgende geprobeerd:
De laatste caltalyst geinstalleerd (13.1) (geen beeld op de HD4870) en daar overheen de meest recente legacy catalyst. Nu krijg ik wel beeld via beide kaarten maar wordt de HD4870 niet herkend in Catalyst. Schakel ik echter de HD7950 uit in apparaatbeheer dan wordt de HD4870 wel correct herkend in Catalyst. In alle gevallen werkt de overclock functionaliteit van Catalyst niet (na het accepteren van de voorwaarden krijg je een amd infopagina te zien).
Ik zou denken dat je met de 12.6 drivers, als het goed is de meest recente met legacy support voor de 4xxx kaarten, ook gewoon de 7950 kan draaien erbij. Alleen die drivers dus. Wat zonde is, want in de nieuwere betas zitten veel fixes voor je 7950..sjirafje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:35:
Mogelijk een stomme vraag maar ik kan het antwoord nergens vinden.
Ik heb onlangs een HD7950 aangeschaft om mijn HD4870 te vervangen. De HD7950 functioneert en bevalt prima maar heeft slechts 1 DVI aansluiting tegen de 2 DVI aansluitingen die mijn HD4870 heeft. Mijn beide monitoren hebben allebei een DVI aansluiting. Daarnaast wil ik ook graag af en toe gebruik maken van de S-Video aansluiting op de HD4870.
Vandaar mijn vraag: Hoe krijg ik beide videokaarten werkend onder Windows 7?
Ik heb het hierbij uitdrukkelijk niet over crossfire of iets dergelijks.
Even een toevoeging:
Zolang de standaard windows drivers gebruikt worden werken beide kaarten prima naast elkaar. Pas op het moment dat de Catalystsoftware wordt geinstalleerd werkt de HD4870 niet meer. In windows apparaatbeheer wordt de volgende foutmelding gegeven: "Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)"
Microsoft heeft hier over het volgende te zeggen:
[...]
niet echt hulpvol
[ Voor 21% gewijzigd door sjirafje op 20-04-2013 12:03 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Hatsieflatsie op 27-04-2013 13:28 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Klopt niet, IGP moet beide mogelijk zijn, ik heb een ander board, Q77M-2DH en ik kan het volgens hackintosh forum. Wil 6 monitorsetup gaan draaien, dus lijkt me sterk dat hij het niet kanGeeBee schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:15:
Volgens mij kan dat niet. Het is óf via mobo, óf via grafische kaart.
[ Voor 3% gewijzigd door psp1122 op 27-04-2013 18:41 ]
Verwijderd
de samsung zou niet gescikt zijn vanwege dit :Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:14:
Ik denk dat je dan nog een jaar kan wachten met je vraag tot alles waar je het over hebt leverbaar isWaarom zou je een Samsung niet geschikt zijn? Kijk anders is naar de Dell Ultrasharp serie of elk ander willekeurig scherm het kan overal mee! Wat heb je zelf al opgezocht?
U2412M hier, 8ms en nergens last van met gamen. Totaal geen verschil met mijn oude LG 22" full HD met 2ms.nero355 schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:10:
Ik ken meerdere mensen die op een Dell IPS monitor gamen en nergens last van hebben en er zitten een flink aantal Tweakers hier op het forum ook met een dergelijke monitor op hun bureau te gamen zonder problemen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq