[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:30:
ja het blijft vreemd idd. Zo hebben sommige een blauwig scherm,
anderen weer een gelig scherm, de ene wel gele "vlekken" en de ander niet......
Dat zijn gewoon hardware-gerelateerde zaken dunkt me, ook al is de schermgeligheid met apps in te stellen...
Gele vlekken zijn lijm die (nog) niet goed opgedroogd is... Voor de rest benchmarks tussen verschillende toestellen... Kom op, geniet van je toestel.. What the hell maakt het uit als Piet 1000 punten meer haalt? :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Dat zijn gewoon hardware-gerelateerde zaken dunkt me, ook al is de schermgeligheid met apps in te stellen...
Gele vlekken zijn lijm die (nog) niet goed opgedroogd is... Voor de rest benchmarks tussen verschillende toestellen... Kom op, geniet van je toestel.. What the hell maakt het uit als Piet 1000 punten meer haalt? :9
Is het nou zo dat die gele vlekken na verloop van tijd weg gaan dan? Want ik heb een gele plek links onderin.. en ben echt aan het twijfelen of ik hem op zou sturen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kun je op voorhand natuurlijk nooit zeggen helaas, maar bij andere toestellen (iPhones) was dit wel het geval

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
[b][message=38144455,noline]
Ik vind het wel echt ronduit slecht dat changelogs van htc niet terug te vinden zijn. Je krijgt echt daardoor echt een gevoel dat de klanten een soort van "trial&error"-users zijn.
Alhoewel HTC de changelog openbaar dient te maken, ben ik het totaal niet eens met deze stelling/mening.
HTC biedt goede support met snelle fw updates. Updates werken goed. Ik heb tot zover nog niets over 'nieuwe' bugs gelezen. Zelf heb ik ook geen nieuwe bugs meegemaakt.

Software support van HTC is naar mijn mening prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:21

D33F

Tweelingtemmer

Cyw00d schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:35:
[...]

Is het nou zo dat die gele vlekken na verloop van tijd weg gaan dan? Want ik heb een gele plek links onderin.. en ben echt aan het twijfelen of ik hem op zou sturen.
Bij mij zijn ze er helaas nog na 3 weken, maar ik heb dan ook het gevoel dat het niet om lijm gaat maar de onderliggende structuur van het LCD scherm zelf. (gele vlekken worden groter nadat je op het scherm drukt in de buurt van de vlekken). + bij opwarming van het toestel worden ze ook steeds duidelijker zichtbaar naarmate de temperatuur stijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door D33F op 01-05-2012 13:40 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 15:59

Deathchant

Don't intend. Do!

@CLB: ow nee mij maakt het niet bijster veel uit. Ik benoem alleen maar op wat ik ondervind :) ik stoor me niet aan het gelige. Ik gebruik de app screenadjuster en schuif het blauwe slidertje gewoon naar +3, zodat wit echt wit is. Maar zelfs zonder dit maakt het me niet veel uit.
Ik stoor me echter wel echt aan de sense reload bug en de klote implementatie van de witbalans van de camera, maar ik snap niet waarom dat niet zou mogen ;)

Ik geniet wel van mijn toestel hoor :) Ik heb alleen nooit echt in een "eerste batch" gezeten met apparatuur. Mijn PC spullen, TV en andere elektronica heb ik pas gekocht toen de kinderziektes eruit waren. Dus dit is idd even nieuw voor me. Zoals ik in mijn uitgebreide review ook zei: het heeft minpuntjes, maar ze zorgen er niet voor dat je je telefoon niet goed kunt gebruiken ;)
Dus wat mij betreft werkt het allemaal prima, op die sense reload bug en de slechte witbalans van de camera na dan.

@goofer....tja zoals ik hierboven ook aan CLB uitleg is dit de eerste keer kinderziekte-ervaring ;)
De sense reload bug zou opgelost zijn vanaf 1.28, maar dit was niet het geval.
GPU acceleratie werkt dan nu gelukkig wel, waardoor ik goeie hoop heb dat de batterij wat langer meegaat.
Ze slopen het beats-studio profiel en het beats-pro profiel eruit en fixen geen batterijduur in de beloofde 1.28.
Ik noem hun support ook zeker weten niet slecht. Ik vind het alleen slecht dat er geen changelogs zijn. Dat mag ik toch wel vinden? Dat wilt niet zeggen dat ik heel HTC slecht vind of de telefoon slecht vind ;)
Kijk, als we al proefkonijnen zijn, laat ons dan op zijn minst even weten wat de changelogs zijn zodat we deze ook kunnen testen.

Dus vergeef me als ik nu wat sceptisch overkom over de 1.29fw :) Ik ben voor mezelf dus eerst wat info aan het opdoen voordat ik de update installeer, want ik weet niet wat er "stuk" kan gaan. Gelukkig is er niet nog een beatsprofiel weg :P Tja en als het scrollen idd mij meerdere gebruikers niet echt vloeiender aanvoelt, of de sense-bug stiekem toch niet weg is, zie ik voorlopig het nut er nog niet van in om te updaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Deathchant op 01-05-2012 13:47 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 22:16
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Wat een pak aannames zeg, kan me voorstellen dat mensen met een heel afwijkend kleuren display hebben dat ze het toestel terug sturen, heb hier foto's gezien waar het toch echt dusdanig afwijkt dat het gewoon storend is (zonder ze 1 op 1 naast elkaar te leggen).

Daarnaast gele vlekken die wel weg trekken?
Nou dacht het niet, igg niet in mijn geval, had de telefoon meer dan 2 weken in gebruik voor de eerste gele vlekken zichtbaar werden. Dus eerder lijm die lelijk opdroogt dan lijm die nog moet opdrogen. (in mijn geval)

Dan met flits die groene foto's, natuurlijk is het op te lossen met software update.
Maar wie zegt mij niet dat er verschillende leds zijn gebruikt in toestellen? En dat het dus niet zo simpel valt op te lossen?

Bij een toestel van 532 euro en meer, verwacht je ook gewoon een prima toestel.
En daar laat htc op dit moment gewoon punten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sense reload bug ken ik niet, nooit gehad, maar na 1 dag was Sense ook al vervangen voor 'n andere launcher :) Witbalans van m'n scherm is out-of-the-box ok en ook bij de camera heb ik (totaal?) geen groene waas...

Net dat gekke AnTuTu maar is geïnstalleerd voor jullie dan:
FW 1.29 zonder 2D acceleratie: 11.269
FW 1.29 - AnTuTu - Zonder 2D acceleratie

FW 1.29 met 2D acceleratie: 10.555 , nou hip ;)
FW 1.29 - AnTuTu - Met 2D acceleratie
Practics schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:45:
Wat een pak aannames zeg, kan me voorstellen dat mensen met een heel afwijkend kleuren display hebben dat ze het toestel terug sturen, heb hier foto's gezien waar het toch echt dusdanig afwijkt dat het gewoon storend is (zonder ze 1 op 1 naast elkaar te leggen).
Oftewel jij zegt dat het scherm softwarematig gepimpt kan worden en er hardwarematig geen verschillende schermen zijn gebruikt? Het maakt mij niet uit hoor, maar als ik een witte heb en m'n schoonmoeder een gele, terwijl we dezelfde batch hebben, dezelfde software en de toestellen van dezelfde dag zijn uit dezelfde fabriek...

Dan zou ik toch zeggen dat het hardware-matig is, net zoals bij vorige toestellen van HTC het geval was.
Daarnaast gele vlekken die wel weg trekken?
Nou dacht het niet, igg niet in mijn geval, had de telefoon meer dan 2 weken in gebruik voor de eerste gele vlekken zichtbaar werden. Dus eerder lijm die lelijk opdroogt dan lijm die nog moet opdrogen. (in mijn geval)
Ik zei:
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:37:
Dat kun je op voorhand natuurlijk nooit zeggen helaas,
maar bij andere toestellen (iPhones) was dit wel het geval
Dan met flits die groene foto's, natuurlijk is het op te lossen met software update.
Toch is het dan gek dat er toestellen zijn die er wel last van hebben en toestellen die dit niet hebben...
En daar laat htc op dit moment gewoon punten vallen.
Zelfde als Samsung, Motorola, Apple of elke andere fabrikant doet :)

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 01-05-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

opvallend dat de HTC One X zo warm wordt van draaiende navigatie. Ik heb hem hier liggen in mijn kamer (20gr C) aan de lader in de schaduw en de H1X is van 32grC naar 41grC gegaan nu. Terwijl ik stil zit is de navigatie met gps aan dus blijkbaar genoeg om het toestel bijna 10grC te laten stijgen.

Vorige week kreeg ik in de auto groen-rood-groen-rood geflitst van de LED en de indicatie dat de batterij aan het overheaten was. Het lijkt me toch dat er iets niet goed zit als het zo snel zo warm wordt.

En laden tijdens het navigeren is echt nodig. Zoals al eerder gemeld verlies je steeds een procentje ipv dat je kan blijaden tijdens het navigeren.

Verder ben ik heel tevreden met mijn H1X.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@CLB, het is niet zo dat we staan te kicken op die antutu scores hoor ;) Het is gewoon dat ze een indicatie geven van of de 3d accelleratie wel/niet werkt en hoe deze de boel beinvloedt. Of het nou 10800 is of 11000, zolang de video's e.d. vloeiend afspelen zonder haperingen en zonder al te veel batteryloss bij het afspelen van non *mp4 files (dus mkv en andere files niet niet hardware accellerated zijn), vind ik het prima.
Maar goed, ik lees dat er wat mensen zijn waarbij de games haperiger lopen dan voor de 1.29fw.....dus ik wacht toch nog even :)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook ;)
Maar goed, ik lees dat er wat mensen zijn waarbij de games
haperiger lopen dan voor de 1.29fw.....dus ik wacht toch nog even :)
Tsjaa er zijn er ook (genoeg) die zeggen dat 't weer (veel) vlotter loopt :) Maar doe je ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik zie wel dat bij jouw screenshots de score voor 3d nagenoeg gelijk is, maar bij CPU en 2d idd een flinke afwijking is. Vreemd dat je in je screenshot MET 2d accelleratie een mindere score hebt dan in je screenshot ZONDER.
(moet dat niet andersom zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
[b][message=38144546,noline]
@goofer....tja zoals ik hierboven ook aan CLB uitleg is dit de eerste keer kinderziekte-ervaring ;)
De sense reload bug zou opgelost zijn vanaf 1.28, maar dit was niet het geval.
GPU acceleratie werkt dan nu gelukkig wel, waardoor ik goeie hoop heb dat de batterij wat langer meegaat.
Ze slopen het beats-studio profiel en het beats-pro profiel eruit en fixen geen batterijduur in de beloofde 1.28.
Ik noem hun support ook zeker weten niet slecht. Ik vind het alleen slecht dat er geen changelogs zijn. Dat mag ik toch wel vinden? Dat wilt niet zeggen dat ik heel HTC slecht vind of de telefoon slecht vind ;)
Kijk, als we al proefkonijnen zijn, laat ons dan op zijn minst even weten wat de changelogs zijn zodat we deze ook kunnen testen.
in 1.28 is de batterijduur echt wel verbeterd hoor en die sensebug heeft volgens mij echt bijna niemand meer last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

In ieder geval las ik hier dat naast mij, nog 2 andere mensen er last van hadden na 1.28 en ook op andere fora. Ik heb echter maar 2x deze reload bug gehad sinsdien, dat moet ik wel erbij zeggen, maar helemaal weg is hij nog niet.
Het is nu in ieder geval niet onwerkbaar meer zoals in 1.26. De batterijduur was dan bij mij waarschijnlijk in 1.26 al in orde.

Maar goed. ff afwachten op wat meer gebruikerservaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:02:
In ieder geval las ik hier dat naast mij, nog 2 andere mensen er last van hadden na 1.28 en ook op andere fora. Ik heb echter maar 2x deze reload bug gehad sinsdien, dat moet ik wel erbij zeggen, maar helemaal weg is hij nog niet.
Het is nu in ieder geval niet onwerkbaar meer zoals in 1.26. De batterijduur was dan bij mij waarschijnlijk in 1.26 al in orde.

Maar goed. ff afwachten op wat meer gebruikerservaringen :)
Ik heb de reload 'bug' een of twee keer gehad nadat ik een half uurtje shadow gun had gespeeld. Wat op zich niet zo raar is. Ik denk dat we daarmee moeten leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

mwah, weet ik niet. Ik kan er idd best mee leven als het alleen na zo'n enorm zware game/app ff gereload moet worden. Zou het een memoryissue zijn? Ik kan me zo slecht voorstellen dat android geen "voorrang" zou geven aan de sense skin als dit betekent dat het altijd meer dan 5 seconde duurt om de skin in te laden. Klinkt alsof hij iets wegsnoept van het mem dat de sense skin nodig heeft.....Ik zou dan denken dat het zo geregeld is dat android het memory anders toekent, ik zeg maar wat he. Maar goed, ik blijf toch hopen dat het vooraltijd weg gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:57:
ik zie wel dat bij jouw screenshots de score voor 3d nagenoeg gelijk is, maar bij CPU en 2d idd een flinke afwijking is. Vreemd dat je in je screenshot MET 2d accelleratie een mindere score hebt dan in je screenshot ZONDER. (moet dat niet andersom zijn?)
Geen idee... :+ Nu is het weer heel anders :+

Nog 'n x uitgevoerd:
FW 1.29 zonder 2D acceleratie: 10.150
FW 1.29 - AnTuTu - Zonder 2D acceleratie II

FW 1.29 met 2D acceleratie: 10.778
FW 1.29 - AnTuTu - Met 2D acceleratie II

FW 1.29 met 2D acceleratie: 10.133
FW 1.29 - AnTuTu - Met 2D acceleratie III

Daarom zeggen benchmarks me ook weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:13

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:09:
mwah, weet ik niet. Ik kan er idd best mee leven als het alleen na zo'n enorm zware game/app ff gereload moet worden. Zou het een memoryissue zijn? Ik kan me zo slecht voorstellen dat android geen "voorrang" zou geven aan de sense skin als dit betekent dat het altijd meer dan 5 seconde duurt om de skin in te laden. Klinkt alsof hij iets wegsnoept van het mem dat de sense skin nodig heeft.....Ik zou dan denken dat het zo geregeld is dat android het memory anders toekent, ik zeg maar wat he. Maar goed, ik blijf toch hopen dat het vooraltijd weg gaat :)
Ik weet bijna zeker dat het een memory issue is. Ik heb nu twee keer gehad dat sense moet reloaden en elke keer is dat voorafgegaan aan een melding die tasker geeft: low system memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Over die gele vlekken: na een periode van een aantal weken werd er bij mij eentje zichtbaar linksonder. Maar die is na een week weer weggetrokken.

Dus over dat lijm opdrogen of intrekken: geen idee hoe dat zit.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 11:44
En ik heb de eerste haarscheurtjes/barstjes in de behuizing te pakken.
Rechtsbovenin en rechtsonderin de behuizing.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
_Christiaan_ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:21:
Over die gele vlekken: na een periode van een aantal weken werd er bij mij eentje zichtbaar linksonder. Maar die is na een week weer weggetrokken.

Dus over dat lijm opdrogen of intrekken: geen idee hoe dat zit.
Hij lijkt bij mij nu ook minder te worden... ben benieuwd, ik kan hem natuurlijk ook over enkele weken pas opsturen als het probleem er dan nog steeds is.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
Net ook even Antutu gedraaid, en kom op een score uit van 11.439 met 2D acceleratie.
Zonder haal ik minder als de bovengenoemde score.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:21:
Dat zijn geen haarscheurtjes, dat lag aan de mal: HTC One X - Scheurtjesprobleem behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

En ik ook, het komt doordat ik het toestel heb laten vallen van een half metertje hoogte. Ik heb een hard case maar de witte behuizing blijkt snel haarscheurtjes te krijgen, die ook opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 17:07
Weet je zeker dat dit haarscheurtjes zijn? Een week nadat de One X uitkwam was er ook veel om te doen geweest. Het leek echter niet om scheurtjes, maar om fabricage oneffenheden te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

ruurd v. schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:26:
[...]

Weet je zeker dat dit haarscheurtjes zijn? Een week nadat de One X uitkwam was er ook veel om te doen geweest. Het leek echter niet om scheurtjes, maar om fabricage oneffenheden te gaan...
ja weet ik zeker. Het is anders dan deze fabricage-naden aan de zijkant (HTC One X - Scheurtjesprobleem behuizing ). Dit zijn echt een stuk of 10 haarscheurtjes naast elkaar die ook op de voorzijde direct naast het scherm zitten (in mijn geval dus wel het witte deel maar dan voorop.

[ Voor 5% gewijzigd door aardbeix15 op 01-05-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Exact, haarscheurtjes, geen fabrikage fout. Stuk of 10 streepjes naast elkaar, boven in en onderin.
Deze is nooit gevallen, dus gaat terug naar HTC.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edw!n
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-06 23:18
Hallo iedereen,
Ik weet niet of je dit specifieke deel (one x) van het forum kunt doorzoeken, dus misschien een vraag die al eerder beantwoord is:

Als ik bewegend beeld opneem (720 of 1080) vind ik het toch een beetje hakkelen/stotteren. Alsof de telefoon het 'niet redt' om alle beelden op te slaan. Als ik rustig beweeg gaat het goed, als ik op mijn burostoel rustig ronddraai dan stottert het beeld, bij openen en afspelen.

Moet ik hiermee leren leven ("een gsm is geen videocamera"), is het de 1 of andere instelling (videostabilisatie staat aan, uit werkt echt niet), of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:38:
Exact, haarscheurtjes, geen fabrikage fout. Stuk of 10 streepjes naast elkaar, boven in en onderin.
Deze is nooit gevallen, dus gaat terug naar HTC.
Ik kijk het gewoon een jaar aan, hij kan altijd nog terug dan. Aan de andere kant als het niet erger wordt laat ik het lekker ik heb namelijk geen gele vlekken, flikkeringen, schermkraakjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Bah, alle kleuren zijn minder mooi en 'zachter' ( en eerder faler ) dan vóór de update was uitgevoerd.

Thnx HTC :(

[ Voor 3% gewijzigd door NLuna op 01-05-2012 14:41 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dat krijg je als je hem laat vallen..

Okay, iets te voorbarig, balen als het een fabrieksfout is.
Ach je kunt er tenminste mee bellen ;-)

Kan me niet voorstellen dat dit gebeurt door normaal gebruik.
Polycarbonaat kan namelijk tegen extreme temperaturen ( meer dan je handje ).

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 01-05-2012 14:46 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Denk dat ik zelf wel beter weet weet of ik het toestel heb laten vallen, niet? Moet niet gekker worden.
Dergelijke scheurtjes zijn inherent aan het design van het toestel. Door spanning behoudt de behuizing zijn rigiditeit. Helaas is mijn ervaring wel dat de scheurtjes erger worden wat de stevigheid niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 18:36
huh? ik ben overgezet vandaag van hi naar Vodafone. Kreeg de vraag om Vodafone instellingen over te nemen (klantenservice nummer, voicemail etc), nu is mijn hele telefoon gereset (desktop, snelkoppelingen etc.) is er een makkelijke manier om dit weer terug te zetten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
B-Force schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:50:
huh? ik ben overgezet vandaag van hi naar Vodafone. Kreeg de vraag om Vodafone instellingen over te nemen (klantenservice nummer, voicemail etc), nu is mijn hele telefoon gereset (desktop, snelkoppelingen etc.) is er een makkelijke manier om dit weer terug te zetten? :(
NIet als je geen back-up hebt gemaakt. Kortom rustig weer een paar uurtjes de tijd voor nemen. Succes d:)b

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

alleen de snelkoppelingen en de instellingen van je homescreens is gereset, als je apps en data is nog intact. In een half uurtje heb je dat echt wel weer recht. Je kan ook gewoon van ieder homescreen een screenshot maken dan heb je ook een soort van backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:38

JB

Cédric roelt!

Goed om te weten, ik ga binnenkort ook over van T-Mobile naar Vodafone.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 26-09 17:07
JB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Goed om te weten, ik ga binnenkort ook over van T-Mobile naar Vodafone.
ik heb afgelopen vrijdag ook de overstap van T-mobile naar Vodafone gemaakt, maar geen last gehad van een reset. Lijkt dus niet altijd op te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ruurd v. schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:14:
[...]

ik heb afgelopen vrijdag ook de overstap van T-mobile naar Vodafone gemaakt, maar geen last gehad van een reset. Lijkt dus niet altijd op te gaan...
Dat is apart dan idd, maar goed ff screenshots maken voor de zekerheid :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Vandaag opeens een update beschikbaar volgens mijn One X. 1.29.401.7

Batterij voelt langer mee te gaan. :)

[ Voor 5% gewijzigd door R2-D2 op 01-05-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swennienl
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik kreeg de update ook ineens binnen vanmorgen. Ben benieuwd wat dit voor verschil mee brengt (1.29.401.7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Iemand die ook last heeft van het volgende probleem?
Als en toe lijkt mijn wifi connectie in een soort van oneindige loop te zitten, op zich geen ramp, maar wel tot ons corporate wifi modem mij blacklist voor een uur. Ik weet niet precies hoe het probleem ontstaat, maar misschien komt het omdat me signaal op een gegeven moment net iets te zwak is waardoor hij te "agressief" word.

Ervaringen dan wel ideeen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.vanbeek5
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Het laden scherm met ronddraaiend pijltje...

Vreemd... na update..1.29 en 1x keer vinkje zetten bij GPU rendering (ook weer ongedaan gemaakt trouwens )meerdere malen opnieuw opgestart maar blijft zich herhalen.

ik zit in mail, whatsapp or whatever wat voor app...
als ik nu links onderin op pijltje < klik komt er telkens het laden scherm ??
dit laden duurt dan 11 SECONDEN....

Dit heb ik tot op heden, 3 weken in bezit nog niet eerder meegemaakt >>??

enig idee hoe dit komt en weer voorkomen kan worden ??

ps niet alleen bij pijltje naar links maar ook op andere 2 knoppen onderin scherm merk ik nu.??
schakelen tussen applicaties duurt nu meer dan 11 seconden ..

zou het aan sence kunne liggen ??
hoe kan ik sence opnieuw instellen rebooten ??

[ Voor 17% gewijzigd door j.vanbeek5 op 02-05-2012 08:30 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Foto's van de scheurtjes gemaakt, ze zijn nog niet heel groot, maar dit baart mij wel zorgen, gezien het spanningscheuren zijn en daarmee niet 1-2-3 op te lossen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7178/7132235031_8d4d085f70_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7266/6986150020_34766a7cbd_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm die eerste zie ik duidelijk, ugly zeg... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Ja, en ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die hier (op termijn last van zal hebben)...
Dat is nog het ergste. Ik hoop voor HTC dat het een incident is.

Apple heeft iets dergelijks ook gehad met de witte (polycarbonaat) MacBook, dat was ook een en al ellende met reparaties. Veel machines met continue spanning op de body en dus...scheurtjes.

Het is niet zozeer het scheurtje waar ik mij aan stoor, maar met de wetenschap dat de inhoud van de One X in de body 'gezet' is bestaat er een risico dat bij doorscheuren het binnenwerk gewoon uit de body dondert.

[ Voor 23% gewijzigd door MGSNK op 01-05-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:23
2d acceleratie is toch vrij nutteloos, hij past dat alleen toe bij applicaties die nog niet geupdate zijn naar ICS (zijn die er nog wel)

Elke normale applicatie heeft gewoon de line van hwacceleratie er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik heb even gegoogled, voorzover de resultaten lijkt het geen veel voorkomend probleem, misschien is het gewoon een slechte batch materiaal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Bij mij is hij momenteel ook de update aan het uitvoeren, al met al ben ik tot nu een zeer tevreden man.

Een dag op de accu haalt hij gemakkelijk.
Ik speel zo'n half uur Angry Birds Rio, ondertussen luister ik muziek. Verder whatsapp en sms ik de gehele dag. Aan het einde van de dag heb ik dan zo'n 20% over en een screen time van 2 uur. WiFi staat altijd aan net als de data verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
brilsmurfffje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:09:
Bij mij is hij momenteel ook de update aan het uitvoeren, al met al ben ik tot nu een zeer tevreden man.

Een dag op de accu haalt hij gemakkelijk.
Ik speel zo'n half uur Angry Birds Rio, ondertussen luister ik muziek. Verder whatsapp en sms ik de gehele dag. Aan het einde van de dag heb ik dan zo'n 20% over en een screen time van 2 uur. WiFi staat altijd aan net als de data verbinding.
Ik ben ook tevreden met de batterij, ik heb idee dat hij langer volhoud dan mijn HTC Desire.
Ook het geluid tijdens het bellen vind ik beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Mensen, zoals eerder genoemd heb ik nu een topic geopend speciaal voor het behandelen van foto''s gemaakt met de One X. Heb je prachtig mega super coole mooie foto's gemaakt deel ze dan (ook) vooral hier!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-sk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:58
Ik heb mijn One X nu een weekje en bevalt me prima. Ik heb de switch gemaakt van iOS naar Android en vind het allemaal beter werken dan verwacht. Ik mis wel een beetje de uniformiteit van de interface van iOS. Daarmee bedoel ik dan dat in iOS vrijwel alles in elke applicatie/menu op dezelfde manier werkt, waardoor je het systeem snel doorhebt. Verder is het een toptelefoon!

Bovendien ook totaal geen last van geen enkel van de genoemde problemen, afgezien van de miniscule streepjes in de hoeken (vrijwel onzichtbaar, dus stoor me er niet aan).

De batterij houdt het ook zonder veel moeite een dag uit. Ik laad hem in de ochtend op, en als ik dan ga slapen is er meestal zo'n 20% over. Ongeveer dezelfde resultaten als brilsmurfffje beschrijft dus.

1 ding waar ik me aan stoor: in het toetsenbord zit de punt meteen rechts naast de spatie. Aangezien ik met mn rechterduim op spatie druk, komt het vaak voor dat ik de punt raak. Is er een mogelijkheid om dit te wijzigen? Evt met gratis beschikbare toetsenborden uit de Play store?

Ik wil ook nog eens een custom ROM erop gooien, maar ben tot nu toe tevreden met de functies/batterijduur/looks van interface dus denk dat ik het voorlopig nog maar even laat. Ik neem aan dat in de loop van de tijd de ROMs steeds beter worden/minder bugs ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:49:
Foto's van de scheurtjes gemaakt, ze zijn nog niet heel groot, maar dit baart mij wel zorgen, gezien het spanningscheuren zijn en daarmee niet 1-2-3 op te lossen zijn.

[afbeelding]
niet voor het een of ander,

maar het feit dat de scheurtjes in de eerste foto op 2 verschillende onderdelen die los van elkaar precies dezelfde lijnen vertonen is wel merkwaardig.
Heeft niet iemand anders met je toestel lopen spelen, zonder je medeweten.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:49:
is het optisch bedrog dat de scheurtjes op de eerste foto doorlopen in het zwarte gedeelte of gebeurd dat echt?
dat zou betekenen dat het niet om spanningsscheuren kan gaan

edit: ah net te laat gepost :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brackpc op 01-05-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 08:45
reaL_G schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:07:
[...]

maar het feit dat de scheurtjes in de eerste foto op 2 verschillende onderdelen die los van elkaar precies dezelfde lijnen vertonen is wel merkwaardig.
Dat wou ik ook zeggen, dat lijkt mij meer op een ouderwetse val partij op een stoep en dat de telefoon een stukje geschuift heeft. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Twitter post van Mark Moons:

''1.29 verbetert onder andere: HDR camera functie, power management, volume controle in DLNA modus, en veel andere kleine dingetjes. #htconex''

https://twitter.com/#!/markmoons/status/197373375943946241

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 20-09 14:26
Bij de tweede net zo, daar kan je zien dat de stalen rand om het scherm, gescheurd is. Dat had ik met m'n eerste ook, die is nooit echt gebruikt en sowieso nooit gevallen oid. Dat had ook met voorspanning te maken, dank ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK

Daar is niks merkwaardigs aan, sterker nog, ik zou mij inderdaad zorgen gaan maken als dat niet zo was.

Het materiaal zou overal de zelfde eigenschappen moeten hebben als het een goed ontwikkelde plastic is, en dus... op dezelfde manier scheuren moeten vertonen. Dit ligt dus aan het materiaal icm met eventuele spanning op die specifieke plekken.

Know your materials friend ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MGSNK op 01-05-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Dat wou ik ook zeggen, dat lijkt mij meer op een ouderwetse val partij op een stoep en dat de telefoon een stukje geschuift heeft. ;p
Als het een schuiver was zou je dat denk ik wel op meer plekken moeten zien, niet alleen op die plekjes. Los van het feit dat de scheurtjes met het blote oog bijna niet te zien zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:22:
[...]

Daar is niks merkwaardigs aan, sterker nog, ik zou mij inderdaad zorgen gaan maken als dat niet zo was.

Het materiaal zou overal de zelfde eigenschappen moeten hebben als het een goed ontwikkelde plastic is, en dus... op dezelfde manier scheuren moeten vertonen. Dit ligt dus aan het materiaal icm met eventuele spanning op die specifieke plekken.

Know your materials friend ;)
ehh leuk verhaaltje van know...... enz.,

deze materialen zijn losse onderdelen, die aan elkaar zitten op een of ander manier,
dus dat van zelfde materiaal zelfde spanning zelfde eigenschappen verhaal gaat niet echt op, of eigenlijk wel.

hoe meer materiaal de doorsnede bevat, hoe hoger de (eventuele) spanning in het materiaal mag/kan zijn.
en aangezien de 2 onderdelen niet gelijk zijn hoeft het dus niet gelijktijdig en exact hetzelfde te reageren, sterker nog zal bijna nooit gebeuren.

gevolg van het ene kan de oorzaak van het andere zijn, maar bijna nooit indentiek

waar is het eigenlijk. zal morgen eens ff chekken bij een x device.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Niet om het een of ander, maar er zitten alleen scheurtjes in de witte behuizing, niet op een twee losse onderdeel... :z

Even teruglezen ;)

Rechtsboven in en rechts onderin.

[ Voor 19% gewijzigd door MGSNK op 01-05-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort een app gekocht voor mijn HTC One X, System Panel. Heeft me 2,20€ gekost. Ik wilde een app die alle processen op mijn One X zichtbaar weergaf, met analyse en grafieken erbij. Deze app geeft dat weer in alle mogelijke opties, helder en duidelijk. Ik kan apps killen, excluderen, taken beheren, info opzoeken, monitoren etc. Je ziet de processen die bezig zijn real time, de belasting van de cores, alles! Alles!
Mijn One X (maand geleden gekocht) ging ook hooguit een dag mee kwa batterijduur. Heel frustrerend! Tot ik op een avond zag in mijn nieuwe app, terwijl mijn wifi uit stond, dat mijn 4 cores volop bezig waren. Mijn batterij werd werkelijk gedraind! Welke app dat was? Facebook! Ik was én uitgelogd én wifi stond uit. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan?
FB heb ik eraf geflikkerd, en mijn batterij gaat nu 1,5 dag mee terwijl ik geregeld alles doe: bellen, wifi, BT, thuis surfen, apps, spelletjes....bij normaal gebruik! Ik ben heel tevreden. En zet ik mijn wifi uit en doe ik niets met mijn One X....? Dan gaat hij een hele week mee!!!
Is er iemand die eens kan uitzoeken wat FB allemaal inhoud, welke belasting het geeft aan je smartphone, welke processen ermee gemoeid zijn, etc.? Want ik ben van één ding overtuigd: zonder FB (en wellicht zijn er nog van die apps die drainen - twitter misschien?) is de One X de gsm waarvan ik vooraf heb gedroomd! Wat een klassebak van HTC! Heerlijk! Ik geniet sinds twee weken eindelijk voor 100% van The One I've been waiting for!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:55:
Niet om het een of ander, maar er zitten alleen scheurtjes in de witte behuizing, niet op een twee losse onderdeel... :z
op de eerste foto zie je het ook op de zwarte rand, of is dat het glas wat weerspiegeld?.
als dat zo is heb ik niks gezegd. :X

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
i-sk schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:34:
1 ding waar ik me aan stoor: in het toetsenbord zit de punt meteen rechts naast de spatie. Aangezien ik met mn rechterduim op spatie druk, komt het vaak voor dat ik de punt raak. Is er een mogelijkheid om dit te wijzigen? Evt met gratis beschikbare toetsenborden uit de Play store?
Ik zeg Swype for life!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Tv9g8lnOvWGRIn3LsuSv5Tht/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7wnACmrRQbBE69vIpyxTm0yV/full.png

Ook een punt rechts, maar die gebruik je nooit...
Maar duik de Market in of kijk in de Topicreeks: Android Software & Discussie :)
reaL_G schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:59:
op de eerste foto zie je het ook op de zwarte rand, of is dat het glas wat weerspiegeld?.
Inderdaad, dat zie ik ook hoor... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
reaL_G schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:59:
[...]

Nee, dat zie je verkeerd, dat is gewoon viezig, zit echt niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
MGSNK schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:05:
[...]

Nee, dat zie je verkeerd, dat is gewoon viezig, zit echt niks :)
Die viezige lijntjes op het zwart lopen anders wel precies in lijn met de scheurtjes op het wit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijken idd meer krasjes dan scheurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 12:14
Iets vreemds: Met mijn vriendin d'r HTC One X krijg ik als ik de volume down knop indruk iedere keer de volgende dingen: Volume lager -> Stil -> Tril. Met mijn eigen One X krijg ik: volume lager -> Tril. De stille modus slaat ie over. Nu heb ik even onze instellingen vergeleken, en er is totaal niets verschillend. Alles waarvan ik denk dat het uit zou kunnen maken heb ik aangepast, maar geen effect. Hoe is dit bij jullie? Overigens kan ik de stille modus wel kiezen met de HTC widget. (ook die heb ik al een keer verwijderd)

Ook heb ik steeds vaker last van een bug die er voor zorgt dat ik het speakervolume tijdens een telefoongesprek niet zachter kan zetten. Ik heb dit al eerder door nog iemand voorbij zien komen hier. Het volume staat dan vol open, terwijl als ik de volume knop aanpas het volume niet lager kan. Het gebeurt zo 2x van de 10 gesprekken. erg irritant. Als ik de volume down knop indruk laat de HTC wel de gespreksvolume indicator zien, en die staat op een kwart, maar kan niet aangepast worden, ook niet naar "harder". Als ik dan de notificatiebalk tevoorschijn haal en weer weg doe dan kan ik wel het volume aanpassen.

Verder zeer tevreden, Enkele bugs en kleine irritatiepuntjes blijf je altijd houden. Het is een smartphone, maar deze basisdingen zoals het belvolume aanpassen moet toch wel verholpen worden. Dit kon zelfs mijn 1e Nokia 5110 uit 1999 zonder problemen. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door The Stimp! op 01-05-2012 20:47 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde als je meisje... geluid... stil... tril... :) Toevallig andere Scene / Skin dan je meisje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Bij hoeveel mensen is het camera glas trouwens al beschadigd?
Naar mijn idee gaat dit veel te snel, ik heb er al twee en ik ga echt niet onvoorzichtig met mijn telefoon om.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 12:14
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:49:
[...]

Zelfde als je meisje... geluid... stil... tril... :) Toevallig andere Scene / Skin dan je meisje?
Nope. Allebei de standaard HTC Scene en skin, wel met een andere achtergrond. :*) Heb trouwens ook effe getest of een andere scene of skin kiezen effect heeft, maar helaas. Wel 1 opmerkelijk verschil: Haar scherm is wit, en de mijne geel... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Ik heb dan(nog) geen 1X maar lees al wel ff mee in dit topic.
Op mn Desire zie ik ook vaak dat de FB app veel power vraagt terwijl ie idle staat.
met de app "Where is my droid power" kwam ik er achter. Dit gebeurt echter pas na de laatste update.
Daarvoor was er niks mis mee. Als k m "kill" is het verbruik direct verdwenen.

Ik heb de 1X ff vast kunnen houden op mn werk en ff naast mn Desire gelegd in fel licht.
Ik heb geloof k door waarom de 1X beter te lezen is in zonlicht. lijkt wel n soort van coating die minder licht weerkaatst dan het platte Desire scherm. dus je ziet in feite minder je gezicht en wat er achter is.
Heb ik dit juist?
Ff vakantiegeld afwachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 18:36
aardbeix15 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:54:
[...]

alleen de snelkoppelingen en de instellingen van je homescreens is gereset, als je apps en data is nog intact. In een half uurtje heb je dat echt wel weer recht. Je kan ook gewoon van ieder homescreen een screenshot maken dan heb je ook een soort van backup.
heb meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn One X te rooten. Is goed gelukt, binnen 20 minuten van A tot Z voor elkaar. Nu maar eens rondkijken naar leuke custom ROMS ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
Hoppa, mijn schermflicker is over net de ARHD 5.0.0 custom rom.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
Vraagje, want vind het niet zo direct terug.

Als ik de update van 1.26 naar 1.28 uitvoer (HK versie), wordt alles dan naar fabrieksinstellingen terug gezet?
Of blijven mijn instellingen behouden?

Bedank ;)

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
anglico schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:57:
Vraagje, want vind het niet zo direct terug.

Als ik de update van 1.26 naar 1.28 uitvoer (HK versie), wordt alles dan naar fabrieksinstellingen terug gezet?
Of blijven mijn instellingen behouden?

Bedank ;)
Alles blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
tzeunis schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:53:
Hoppa, mijn schermflicker is over net de ARHD 5.0.0 custom rom.
serieus? Wat voor soort flikkeringen had je? Had je flikkeringen op grijs/donker beeld? Ik heb dat namelijk wel.. En heb mijn toestel ervoor naar dynafix gestuurd gisteren 8)7

edit: ik lees dus op XDA dat er ook mensen zijn waarbij het flikkeren alleen maar erger geworden is die ARHD 5.0.0 geïnstalleerd hebben

[ Voor 15% gewijzigd door Ruben1992 op 01-05-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik snap niet dat HTC voor de One X voor de Tegra 3 gedaan is. In America heeft HTC voor AT&T een ONE X met Krait gemaakt en het resultaat is een telefoon die na genoeg net zo snel is als niet sneller in dingen die nu belangrijk zijn en veel langer mee gaat met de accu: http://www.anandtech.com/...tc-one-x-for-att-review/8

Een gemiste kans als je het mij vraagt. De One S is me te klein de One X zou nog net voldoende zijn. Ik weet dat veel mensen die mening niet delen maar buiten dat is de Qualcomm Krait een veel betere en modernere SOC dan de Tegra 3. Alleen ARM15 kan hiermee concurreren. En de T3 is nog ARM9.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Astennu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:15:
Ik snap niet dat HTC voor de One X voor de Tegra 3 gedaan is. In America heeft HTC voor AT&T een ONE X met Krait gemaakt en het resultaat is een telefoon die na genoeg net zo snel is als niet sneller in dingen die nu belangrijk zijn en veel langer mee gaat met de accu: http://www.anandtech.com/...tc-one-x-for-att-review/8

Een gemiste kans als je het mij vraagt. De One S is me te klein de One X zou nog net voldoende zijn. Ik weet dat veel mensen die mening niet delen maar buiten dat is de Qualcomm Krait een veel betere en modernere SOC dan de Tegra 3. Alleen ARM15 kan hiermee concurreren. En de T3 is nog ARM9.
De gemiddelde consument leest alleen quadcore. De coretechnologie hebben ze helemaal geen weet van. Stukje marketing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
RoD schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:17:
[...]

De gemiddelde consument leest alleen quadcore. De coretechnologie hebben ze helemaal geen weet van. Stukje marketing dus.
Ja i dat weet ik maar aan de andere kant zijn er wel steeds meer mensen die wel reviews op internet lezen. Anders was de Samsung Galaxy S2 ook niet zo'n succes geweest vs de HTC Sensation. Sensation is imo een mooier toestel veel degelijker en steviger. Daarnaast ook compacter. De S2 is vooral veel sneller. En ook veel meer verkocht. (lijkt ook wat meer op een iphone wellicht heeft dat ook wel wat invloed gehad op de verkoop cijvers)

Maar wat mij betreft hadden ze die One X van AT&T gerust One X2 mogen noemen. En hier mogen uitbrengen :P Ik vraag me trouwens wel af wat ze bij HTC bedacht hebben. Want ze hebben die One X dus met twee verschillende borden ontworpen. Kost ook weer wat geld. Blijkbaar was het toch interessant genoeg om twee verschillende te maken.

Krait heeft als extra voordeel dat deze native 4G heeft. Dus dat is voor Amerika heel belangrijk en interessant. Hier in Europa nog niet zo. Al beginnen de plannen wel te komen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jouw 'X2' is er gewoon hoor, HTC One XL, staat onder andere op de site van The PhoneHouse :)
Ik ben benieuwd hoe de Krait presteert met het 720P scherm, qua kracht, gaming en batterijtijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:39:
Jouw 'X2' is er gewoon hoor, HTC One XL, staat onder andere op de site van The PhoneHouse :)
Ik ben benieuwd hoe de Krait presteert met het 720O scherm, qua kracht, gaming en batterijtijd...
Dan heb je mazzel. Vandaag is schijnbaar het embargo voor de S4-versie eraf gegaan. Alle grote sites hebben een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimmt, stonden al genoeg linkjes hier en op het www...
Maar vandaag vind ik de BlackBerry Alpha Dev interessanter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
The Stimp! schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:46:
... Hoe is dit bij jullie? Overigens kan ik de stille modus wel kiezen met de HTC widget. (ook die heb ik al een keer verwijderd)
...
Zachter -> stil -> tril.

Standaard sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:14
Astennu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:15:
de One X zou nog net voldoende zijn.
Geintje zeker? Het is op de Note na het grootste verkrijgbaar, wat wil je dan, een tablet aan je oor?

Qua processor begrijp ik wat je bedoelt, en dat je daarvoor liever de Krait had.. Zowieso vreemd dat het toestel wereldwijd zó moet verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
pixels66 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 06:25:
[...]

Geintje zeker? Het is op de Note na het grootste verkrijgbaar, wat wil je dan, een tablet aan je oor?

Qua processor begrijp ik wat je bedoelt, en dat je daarvoor liever de Krait had.. Zowieso vreemd dat het toestel wereldwijd zó moet verschillen...
Ik zag laatst iemand met een tablet bij een concert, foto's nemen 8)7 Later zag ik hem er nog even mee bellen 7(8)7

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

lekzzz schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 07:31:
[...]

Ik zag laatst iemand met een tablet bij een concert, foto's nemen 8)7 Later zag ik hem er nog even mee bellen 7(8)7
Weekendje weg naar Londen ook mooi bij de wissel van de wacht daaro :D Staan daar verschillende mensen de iPad door het hek te wringen om een foto te kunnen knippen :X

De grootte valt me niet tegen, ik kom van een Desire Z af en moet zeggen dat ik het toch wel lekker vind.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:07
JB schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:07:
[...]

Weekendje weg naar Londen ook mooi bij de wissel van de wacht daaro :D Staan daar verschillende mensen de iPad door het hek te wringen om een foto te kunnen knippen :X
Ben net 3 weken op rondreis geweest en we zagen daar elke dag wel iemand landschap foto's van o.a. Grand Canyon nemen met hun iPad... Soms zelfs met de front cam zodat ze hunzelf er ook op kunnen zetten 8)7

Heb eindelijk mijn One X ook binnen en ben er erg blij mee. Alles draait lekker soepel en het scherm is fantastisch! Heb opeens geen tablet meer nodig :)

[ Voor 13% gewijzigd door Harmsen op 02-05-2012 08:48 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Harmsen schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:47:
[...]

Heb opeens geen tablet meer nodig :)
Enige wat ik jammer vind is dat ik nog niet zo heel handig TV kan kijken via de One X maar dat ligt aan Ziggo. Dat werkt via de iPad een stuk handiger omdat daar gewoon een app voor is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Kun je mij eens vertellen hoe je je facebook weggooit? Ik heb em alleen forced stop en de app op disabled gezet. Maar ik kan em niet volledig eraf gooien :'(
Ik ga die system panel ook eens proberen.
Voor degene met een gerooted device: gebruiken jullie ook allemaal een soort van firewall app? Die dus een overzicht geeft van apps waarbij je zelf de permissies kunt overrulen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
Ruben1992 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:05:
[...]

serieus? Wat voor soort flikkeringen had je? Had je flikkeringen op grijs/donker beeld? Ik heb dat namelijk wel.. En heb mijn toestel ervoor naar dynafix gestuurd gisteren 8)7

edit: ik lees dus op XDA dat er ook mensen zijn waarbij het flikkeren alleen maar erger geworden is die ARHD 5.0.0 geïnstalleerd hebben
Ja die flikkeringen op grijs/donker. Had dat bij de taskmanager en market bijvoorbeeld. Die grijze achtergrond en ook bij sommige programma overlays. Nu helemaal weg!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
:) Dat geeft dus hoop dat het met een update opgelost kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Deathchant schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Kun je mij eens vertellen hoe je je facebook weggooit? Ik heb em alleen forced stop en de app op disabled gezet. Maar ik kan em niet volledig eraf gooien :'(
Ik ga die system panel ook eens proberen.
Voor degene met een gerooted device: gebruiken jullie ook allemaal een soort van firewall app? Die dus een overzicht geeft van apps waarbij je zelf de permissies kunt overrulen?
Mja das wel met meer applicaties, als dat met alle apps mogelijk is om die er toch af te krijgen dan verneem ik ook graag hoe :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
CLB schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:39:
Ik ben benieuwd hoe de Krait presteert met het 720O scherm, qua kracht, gaming en batterijtijd...
Kijk maar naar de link die 2 posts hoger staat. Hij doet het daar veel beter dan de Tegra 3. GPU is ietsjes minder krachtig (12%).
RoD schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:45:
[...]

Dan heb je mazzel. Vandaag is schijnbaar het embargo voor de S4-versie eraf gegaan. Alle grote sites hebben een review.
Betekend dat dan ook dat die versie voor ons straks te koop is? of is dat voor de VS?
pixels66 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 06:25:
[...]

Nope. Ik heb nu inderdaad een note :) groter moet het niet worden want om te bellen voelt het wel raar. Maar als je aan het internetten bent of aan het lezen bent is zo'n groot scherm een genot. De note is alleen niet ze efficiënt. Hij had kleiner gekund zonder het scherm kleiner te maken. Als ze de note nu zouden bouwen zoals de HD2 was het een veel kleiner toestel geweest. Iets compacter zou wel lekkerder zijn.

Ik zit er gewoon mee dat ik de HD2 gewend ben die had een mooi breed scherm. De Sensation is minder breed en de One X is qua scherm breedte identiek. Alleen een stuk hoger. Zal wel komen door de overstap van 16:10 naar 16:9. Maar de note is dan de enige die net wat breder is.

De note is geen telefoon meer maar ook geen tablet. Dus het deelt de voor en nadelen van zowel telefoons als tablets.
lekzzz schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 07:31:
[...]

Zeker zo'n 7,7"? ik heb wel eens mensen foto's zien nemen met een 10,1" dat ziet er echt dom uit. Note valt dan wel mee compact kamera's hebben ook zo'n soort formaat. Aan het oor is hij alleen wat aan de grote kant.

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 02-05-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 14:07
Astennu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:28:
[...]
De note is geen telefoon meer maar ook geen tablet. Dus het deelt de voor en nadelen van zowel telefoons als tablets.
Een Phablet dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Net de review gelezen die hier een paar posts geleden is gepost.
Zoals tweakers ook al deed vermoeden, qua daily life niet echt een merkbaar verschil in performance.
De tegra 3 is iets beter met zn GPU, maar dat is het dan ook wel.

Battery life is dus een ander verhaal, al zit hier wat mij betreft wel een maar aan zie de quote:
Battery life however is a different story entirely. Today, the AT&T One X offers tangibly better battery life than the international version. There are software updates on the way for the One X (Tegra 3) that may narrow the gap, but we'll have to wait and see.
Ik heb het nergens terug kunnen lezen, maar mijn vermoeden is dat ze de One X met de Tegra 3 met de oude firmware hebben getest (1.27). terwijl 1.28 en ook 1.29 wel een winst hebben opgeleverd qua batterijduur.

Anyway, welke proc je nu in je HTC hebt zitten, het blijft een topper en iedereen is tegenwoordig toch gewend dat ding snachts in het stopcontact te gooien, dus zo heel veel maakt het ook niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 26-09 19:45
Wat vinden jullie van de positionering van de aan/uit knop en de HDMI ingang? Ik vind beide namelijk heel irritant.

Als je tijdens het laden een spel wilt spelen in landscape mode zit de HDMI kabel in de weg. Daarnaast is de HDMI ingang bij veel carholders bedekt achter de klemmen.

De home knop kan ik door mijn vrij kleine handen niet goed bij, als deze aan de rechter zijkant had gezeten was dit geen probleem geweest.

Kleine irritaties die vrij eenvoudig verholpen hadden kunnen worden.

De grote volume-knoppen zijn wel fijn. Al merk ik wel dat ik deze erg vaak per ongeluk indruk. Maar vanuit je broekzak het volume regelen via de volumeknoppen door op je broek te klikken is wel erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan/knop vind ik goed... HDMI ingang ook, alleen jammer dat er geen losse micro-usb & HDMI opzit...
Waarom je HDMI zou willen gebruiken bij carholders? Om op te laden bedoel je dan, koop 'n goede holder?

En knoppenlayout... Tsjaa dat is gewoon zo? Koop een kleinere device of wen eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
EJPostema schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:52:
Net de review gelezen die hier een paar posts geleden is gepost.
Zoals tweakers ook al deed vermoeden, qua daily life niet echt een merkbaar verschil in performance.
De tegra 3 is iets beter met zn GPU, maar dat is het dan ook wel.

Battery life is dus een ander verhaal, al zit hier wat mij betreft wel een maar aan zie de quote:

[...]

Ik heb het nergens terug kunnen lezen, maar mijn vermoeden is dat ze de One X met de Tegra 3 met de oude firmware hebben getest (1.27). terwijl 1.28 en ook 1.29 wel een winst hebben opgeleverd qua batterijduur.

Anyway, welke proc je nu in je HTC hebt zitten, het blijft een topper en iedereen is tegenwoordig toch gewend dat ding snachts in het stopcontact te gooien, dus zo heel veel maakt het ook niet uit :)
Dat is inderdaad de vraag.
Ik vind dat een klote rede. Ik wil maar al te graag terug naar de tijd dat ik dat maar eens in de 5 dagen hoefde te doen. Nu is het om te dag. En met de HD2 kon ik 3 dagen halen (na custom firmware geïnstalleerd te hebben) Van mij hoeft het nu niet perse meer sneller. Liever zuinigere SOC's met dezelfde performance. Zodat 2 dagen in ieder geval makkelijk te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:04:
[...]

Dat is inderdaad de vraag.
Ik vind dat een klote rede. Ik wil maar al te graag terug naar de tijd dat ik dat maar eens in de 5 dagen hoefde te doen. Nu is het om te dag. En met de HD2 kon ik 3 dagen halen (na custom firmware geïnstalleerd te hebben) Van mij hoeft het nu niet perse meer sneller. Liever zuinigere SOC's met dezelfde performance. Zodat 2 dagen in ieder geval makkelijk te halen is.
Ach.. je kan niet alles hebben. Smartphones staan nou eenmaal bekend met een korte batterijduur. Ik vind dat de HTC One X het heel goed doet tegenover de Samsung Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:12:
[...]

Ach.. je kan niet alles hebben. Smartphones staan nou eenmaal bekend met een korte batterijduur. Ik vind dat de HTC One X het heel goed doet tegenover de Samsung Galaxy S2.
Eensch, mijn broer haalt de dag amper met zijn S2 en die doet minder data verstoken enz. dan ik op mijn One X.

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 43 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.