[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
zoals al eerder gezegt heb ik het flikkeren sinds de 1.28 update , maar naar nu blijkt alleen als ik hem op auto helderheid heb staan , heb hem nu zo'n 3 dagen op handmatige helderheid staan en al 3 dagen geen last van backlight flikkering , heb nog steeds de hoop dat het(in mijn geval) met een toekomstige update verholpen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:41:
Hallo mensen, ook ik ben tevreden over de htc one x. Alleen sinds de update kantelt het scherm niet meer bij foto's of een filmpje bekijken ondanks dat auto kantelen staat aan gevinkt. Ook heb ik al een reset gedaan en zelfs terug gezet op de fabrieks instellingen. Wie heeft hier meer last van en misschien zelfs een oplossing voor.
dus bij alle andere programma's draait het scherm(zoals je brouwser) wel gewoon mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik b.v. angry birds opstart of het prog. auto via de htc dan draait het beeld wel. maar een filmpje van you tube of een foto die ik gemaakt heb of de browser draait niet mee. ik kan draaien met het toestel wat ik wil, maar het beeld draait niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Hier ook een zeer tevreden (witte) One X eigenaar/gebruiker. Behoudens de groene gloed met flits op een foto geen problemen. Echt een prachttoestel. Zoals door anderen ook aangegeven, ik ga niet op zoek naar een pixeltje die het niet zou doen of proberen of er een kraakje in het toestel zit als je het een beetje indrukt. Het is wel pech voor diegenen die een niet goed werkend exemplaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat ben ik blij met m'n Gorilla Glas zeg. Gisteren viel hij van de wastafel (face down) ongeveer een halve meter naar beneden, bam, op de tegels in de badkamer. Geen schrammetje! :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:13:
Als ik b.v. angry birds opstart of het prog. auto via de htc dan draait het beeld wel. maar een filmpje van you tube of een foto die ik gemaakt heb of de browser draait niet mee. ik kan draaien met het toestel wat ik wil, maar het beeld draait niet mee.
Gebruik je de youtube app, of in de browser? Misschien even de g sensor kalibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kalibreren heb ik ook al gedaan,,, en ik gebruik van alles ,,de apss, browser ,,ik ben er net wel achter gekomen dat als ik een foto wil maken ,let wel WIL maken, het beeld wel draait.is de foto een maal gemaakt dwars of recht op,,dan kan ik foto alleen maar recht op bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Ik heb hier wellicht ook echt een vraag die voor velen wellicht het stellen niet waard is.. Waar de h*ll vind ik de agenda tussen de rest van de applicaties?

Ik heb de standaard agenda als widget ingesteld.. echter, ik kan er niet op klikken of iets aan toevoegen. Als ik via het menu naar applicaties ga dan zie ik daar geen agenda tussen staan?

Ik heb naar eigen zeggen lang en breed gezocht, wellicht dat iemand mij kan vertellen of hij ergens verstopt kan tussenstaan? Ik heb zelf nog geen mogelijkheid gehad om contact op te nemen met htc, al leek het me vrij onbenullig om daarvoor te bellen/chatten.

Ik heb verder niks met de htc gedaan, in de zin van dat het gewoon de stock rom is die erop staat (met de laatste nieuwe firmware 1.28)..

Iemand hier enig idee?
(weet trouwens niet of ik de vraag hier uberhaupt kan stellen)..if not.. my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jitsert schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:18:
Ik heb hier wellicht ook echt een vraag die voor velen wellicht het stellen niet waard is.. Waar de h*ll vind ik de agenda tussen de rest van de applicaties?

Ik heb de standaard agenda als widget ingesteld.. echter, ik kan er niet op klikken of iets aan toevoegen. Als ik via het menu naar applicaties ga dan zie ik daar geen agenda tussen staan?

Ik heb naar eigen zeggen lang en breed gezocht, wellicht dat iemand mij kan vertellen of hij ergens verstopt kan tussenstaan? Ik heb zelf nog geen mogelijkheid gehad om contact op te nemen met htc, al leek het me vrij onbenullig om daarvoor te bellen/chatten.

Ik heb verder niks met de htc gedaan, in de zin van dat het gewoon de stock rom is die erop staat (met de laatste nieuwe firmware 1.28)..

Iemand hier enig idee?
(weet trouwens niet of ik de vraag hier uberhaupt kan stellen)..if not.. my bad.
Ik weet niet wat je systeemtaal is, maar bij mij heet ie Calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
Wellicht had ik erbij moeten vertellen dat ik de Calender bedoelde... Ik neem aan dat het normaal mogelijk is om dingen toe te voegen aan een Calender of reminders etc te plaatsen.

Het enige dat hij vind tussen de aps die met de letters Cal.. beginnen is de calculator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
heeft htc eigenlijk al officieel gereageerd op het feit dat heel veel mensen backlight flikkeren hebben? Ik zou wel graag willen weten in een bevestiging van htc dat dit te verhelpen is met een software update (en dat ze er mee bezig zijn te verhelpen) of dat het echt een hardwarematig probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 12:48
Jitsert schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:23:
Wellicht had ik erbij moeten vertellen dat ik de Calender bedoelde... Ik neem aan dat het normaal mogelijk is om dingen toe te voegen aan een Calender of reminders etc te plaatsen.

Het enige dat hij vind tussen de aps die met de letters Cal.. beginnen is de calculator.
Heb je wel het juiste tabblad voorstaan;
die met alle apps, en dus niet alleen de gedownloade apps, of de veelgebruikte?

In de NL versie heet-ie gewoon 'Agenda' en is in het menu 'Alles' het 2e icoon. (naast Aanpassen, maar dat is afhankelijk van de ingestelde sortering, bij mij Alfabetisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Nogal wat problemen gehad in de afgelopen weken sinds ik mijn HTC heb.
- Regelmatig valt het toestel opeens uit en gaat opnieuw opstarten. Op volstrekt willekeurige momenten lijkt het, heb geen relatie met een app gezien, zowel bij zwaardere apps, wanneer hij aan het opladen is, maar ook bij alleen een beetje surfen. Erg irritant.
- Heb 2x gehad dat process.android.acore vastliep. Om de seconde verscheen het schermpje weer dat het gestopt was. Kennelijk moet je de cache van Contacten verwijderen, daarna werkt de telefoon weer.
- Heb problemen gehad met opladen. Het bleek dat hij alleen oplaadde wanneer het scherm aan was. Zodra het scherm uit was, stopte die weer. Maar na het uitschakelen van Snel Opstarten werkte het opladen gelukkig wel weer goed.
- Net voor de twee keer dat alle widgets en apps op mijn homescreen plotseling verdwenen zijn.
- Een keer nadat mijn telefoon weer eens was uitgevallen, was ik ook alle instellingen kwijt, kon ik die weer allemaal instellen. Rest van de data en apps stonden er nog wel op.
- Sense crashte ook regelmatig, maar ik geloof dat dat sinds de update wel minder is geworden.

Had nog geen eerdere ervaring met smartphones, kan dit nog aan android liggen, of aan de telefoon zelf?
Ik zit te twijfelen of ik de telefoon terug moet sturen, maar ik heb ook geen zin om een paar weken zonder te zitten. En Typhone levert ook niet geweldige service als ik sommige verhalen op dit forum mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Voor iedereen die een "geel" scherm heeft (zoals ik nu, in m'n tweede One X), met deze app kan je de kleuren bijstellen. Ik heb blauw op +11 gezet, nu klopt het vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 23:33
_gibeon_ schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:44:
Voor iedereen die een "geel" scherm heeft (zoals ik nu, in m'n tweede One X), met deze app kan je de kleuren bijstellen. Ik heb blauw op +11 gezet, nu klopt het vrij aardig.
Thanks, zo'n programma zocht ik :D

Hmm, heb het idee dat je telefoon er iets minder soepel van word

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 29-04-2012 18:12 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
SuperVeloce schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:07:
[...]

Thanks, zo'n programma zocht ik :D

Hmm, heb het idee dat je telefoon er iets minder soepel van word
heb ik ook, toestel wordt er geloof ik laggy van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
zo zie je maar dat het software matig valt op te lossen, dus wie weet met volgende update ;)
of na langer gebruik van de One X ;)

Dus heb een toestel zonder problemen :D

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
RudolfR schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:26:
[...]

In de NL versie heet-ie gewoon 'Agenda' en is in het menu 'Alles' het 2e icoon. (naast Aanpassen, maar dat is afhankelijk van de ingestelde sortering, bij mij Alfabetisch)
Nee, ook daar staat hij niet. Zover was ik namelijk al, dan een andere vraag. Als ik hem er niet meer heb staan, is hij nog ergens te downloaden? of kom ik hem hiervoor terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 20:35

RA7

Wat hebben veel mensen toch veel problemen. Ik heb um sinds het tweakers event, en de update gedaan. nergens last van. Ok hij wordt wat warm tijdens het opladen, maar voor de rest geen probleem.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 00:31
Ruben1992 schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:44:
heeft htc eigenlijk al officieel gereageerd op het feit dat heel veel mensen backlight flikkeren hebben? Ik zou wel graag willen weten in een bevestiging van htc dat dit te verhelpen is met een software update (en dat ze er mee bezig zijn te verhelpen) of dat het echt een hardwarematig probleem is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1617009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:41:
Hallo mensen, ook ik ben tevreden over de htc one x. Alleen sinds de update kantelt het scherm niet meer bij foto's of een filmpje bekijken ondanks dat auto kantelen staat aan gevinkt. Ook heb ik al een reset gedaan en zelfs terug gezet op de fabrieks instellingen. Wie heeft hier meer last van en misschien zelfs een oplossing voor.
Nog even een update : Na dat ook nog eens het geluid was weg gevallen (helemaal nergens met niets geluid) kreeg ik de melding systeem fout. Heb ik maar weer eens een harde reset gedaan. Nu heb ik weer geluid en tot mijn verbazing kantelt het scherm ook weer. Maar dinsdag toch maar naar een service punt gaan om de hard ware er opnieuw te laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2 dagen de htc one x. Hiervoor had ik een galaxy nexus. Ik heb de nexus weggedaan omdat ik me stoorde aan de crappy build quality. Zo kraakte de achterklep en het scherm regelmatig.
Wat kan ik zeggen, ik hou van solide toestellen.

Enkele bevindingen tot op heden...

Pluspunten:
Ten opzichte van de galaxy nexus heeft de one x een meer solide bouw, en het scherm is nog mooier.
De sense software werkt deze keer voor de verandering wel vlot en kan als toevoeging gezien worden.
Audio is zeer goed(zowel tijdens bellen als het beluisteren van muziek zonder oordopjes).
Camera is scherp en beschikt over goede software.

Nadelen tot nu toe:
Klikkend geluidje uit de camera(kan er mee leven, hebben meerdere toestellen)
Scherm flikkert op auto brightness(auto brightness uit en probleem over, ik gok een software bug)

De achterkant van de zwarte variant wordt helaas wel snel vaal/krijgt snel krasjes/oneffenheden.
Ik snap niet waarom HTC geen coating heeft aangebracht zoals bij de witte variant het geval is zodat het toestel er langer als nieuw uitziet. Beetje jammer imho...
Daarentegen is het wel weer fijn dat de achterkant mat is. Zo glijdt het toestel niet gelijk uit je handen.
Een case voor de achterkant is bij de zwarte variant dus een aanrader.

Al met al ben ik tot op heden blij verrast met het toestel.
De grote problemen die eerder in dit topic geschetst zijn ben ik nog niet tegengekomen.
Ik heb er een uit de ht23 serie made in taiwan.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Als ik mijn OneX aansluit op de PC dan zie ik dat ik maar 12GB van de 25,2GB vrij heb. Ik ben eens door alle folders heen gegaan en kom maar tot 4GB gebruik. Daarna alles naar de PC gekopieerd, inclusief de . files/folders en daar had ik ook maar 4GB in gebruik. Ik snap dus niet waar die 9GB gebleven is.

Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 08:44
Ik moet zeggen, na een maand in gebruik ben ik toch wel zeer tevreden over dit toestel.

Ik neem hem altijd mee zonder hoesje, aangezien ik het een gebruiksvoorwerp vind en het handig en snel in gebruik moet zijn als ik bijvoorbeeld moet bellen/smsen. Het mooist aan dit toestel vind ik toch wel de bouwvorm en het scherm, het scherm heeft nu al een paar hele lichte krasjes die je in de volle zon heel iets ziet, maar anders ook niet ziet/voelt.

Waar ik toch wat minder over te spreken ben is de goede belkwaliteit. Het klinkt mischien raar, maar ik vind het fijn dat als ik aan het bellen ben, en het is even stil aan de andere kant van de lijn dat ik een soort ruis hoor, zodat ik weet dat ik nog aan de lijn ben. Bij de HOX is het gewoon helemaal stil, en heb ik nu al 2 keer gehad dat de verbinding verbroken was terwijl ik dacht dat ik nog aan de lijn was. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik vind dat dus niet fijn.

Voor de mensen die nog zitten te twijfelen, elk toestel vertoont gebreken, ook die van mij heeft af en toe last van een kraakje en een flikkering, maar daardoor blijft het nog wel het fijnste toestel wat ik tot nu toe in handen heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:21

D33F

Tweelingtemmer

GKW schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:22:
Als ik mijn OneX aansluit op de PC dan zie ik dat ik maar 12GB van de 25,2GB vrij heb. Ik ben eens door alle folders heen gegaan en kom maar tot 4GB gebruik. Daarna alles naar de PC gekopieerd, inclusief de . files/folders en daar had ik ook maar 4GB in gebruik. Ik snap dus niet waar die 9GB gebleven is.

Nee er lijken hier en daar idd menigeen GB te verdwijnen, heb mijn telefoon er zelf ook al op betrapt.
Zie ook deze topics: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1625709
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1625969

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 23-09 17:11
GKW schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:22:

Misschien kan je zien waar je opslag is gebleven als je met ES File Explorer kijkt? (menu --> manager --> SD-kaart analyse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

David Regeling schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:56:
[...]

Nee er lijken hier en daar idd menigeen GB te verdwijnen, heb mijn telefoon er zelf ook al op betrapt.
Zie ook deze topics: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1625709
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1625969
Ben ik gelukkig niet de enige :)
chkdsk vindt niets, fragmenteren doet niets... erg raar hoor.... eens in de gaten houden op XDA, wellicht dat daar gevonden wordt waar het aan ligt...
luappul schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:53:
[...]

Misschien kan je zien waar je opslag is gebleven als je met ES File Explorer kijkt? (menu --> manager --> SD-kaart analyse)
Die laat netjes ziet dat ik maar 4,12GB in gebruik heb en zegt vervolgens ook dat er er maar 12GB van de 25,2GB beschikbaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Mensen, sinds de camera een belangrijk onderdeel is van de One X, althans het is één van de aandachtstrekkers volgens HTC, is het misschien leuk om een 'One X foto topic' te openen waarin foto's gedeeld kunnen worden om te showen. Maar ook om tips, suggesties, ervaringen, etc te delen over bijvoorbeeld instellingen, functies, etc..

Ben met dit prachtige weer net even naar buiten geweest om wat foto's te knallen kwam zo op dit idee. Is hier animo voor of is het een dom idee? ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:12:
Mensen, sinds de camera een belangrijk onderdeel is van de One X, althans het is één van de aandachtstrekkers volgens HTC, is het misschien leuk om een 'One X foto topic' te openen waarin foto's gedeeld kunnen worden om te showen. Maar ook om tips, suggesties, ervaringen, etc te delen over bijvoorbeeld instellingen, functies, etc..

Ben met dit prachtige weer net even naar buiten geweest om wat foto's te knallen kwam zo op dit idee. Is hier animo voor of is het een dom idee? ;)
Ik zou zeggen: "open er een en we zien wel of er animo voor is". Wanneer er geen animo voor is, is er geen paniek in de tent en zal er niets ergs gebeuren, haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe update is beschikbaar voor download: 1.29.401.7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:36:
Nieuwe update is beschikbaar voor download: 1.29.401.7
Nice, is er ook een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJPostema schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:38:
[...]

Nice, is er ook een changelog?
Is mij niet bekend, maar de groene schijn in foto's met flits is nog steeds aanwezig. Dus die zal niet in de changelog staan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:42:
[...]

Is mij niet bekend, maar de groene schijn in foto's met flits is nog steeds aanwezig. Dus die zal niet in de changelog staan... 8)
Hehe, ik kan er op google niks over vinden. Ook niet over een firmware update. Zo eens even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
hier ook de update aan het installeren, hopen dat dan eindelijk de reboots van de sense interface over zijn, ik heb hier nog steeds last van iedere keer als ik een paar minuten gebrowsed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Er valt me iets op als ik een contact persoon oproep , kon ik vroeger gewoon sms aanklikken om er rechtstreeks een te versturen....nu niet meer ?

Of kijk ik er overheen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het flikkeren van het scherm is in ieder geval niet verholpen. Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Nu geinstalleerd. Volgens de app battery mix heb ik nog 27h22min batterij te gaan en zit nu 72%.

Tot nu toe de enige verandering die ik heb waargenomen, maar ben er ook nog niet echt naar op zoek. Heb zelf geen problemen met mijn HTC vooralsnog.

Als batterymix niet liegt zou dat echt geniaal zijn! Even afwachten nog

EDIT: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Gpu 2d-acceleratie afdwingen onder ontwikkelaars lijkt nu naar behoren te werken

[ Voor 6% gewijzigd door D33F op 30-04-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

EJPostema schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:22:
Nu geinstalleerd. Volgens de app battery mixer heb ik nog 27h22min batterij te gaan en zit nu 72%.

Tot nu toe de enige verandering die ik heb waargenomen, maar ben er ook nog niet echt naar op zoek. Heb zelf geen problemen met mijn HTC vooralsnog.

Als batterymixer niet liegt zou dat echt geniaal zijn! Even afwachten nog
Waar kan ik die vinden staat niet op playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/71379229/Screenshot_2012-04-30-18-20-41.png

met de 1.26 versie had ik nog een Quadrant score van 4956

met de 1.28 update had ik nog maar een score van 4625

met de 1.30 1.29 update heb ik nog maar 4331

Nog altijd een snelheid die hoog genoeg is lijkt mij

ben alleen benieuwd wat voor verbeteringen het met zich mee brengt

wellicht de accu die wat langer mee gaat en de proccesor die wat minder warm word

het flikkeren van de backlight in autobrightnes is iig niet verholpen

[ Voor 13% gewijzigd door indofk op 30-04-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
323 schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:33:
[...]

Waar kan ik die vinden staat niet op playstore
Had een typo gemaakt. App heet battery mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
indofk schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:35:

met de 1.30 update heb ik nog maar 4331

wellicht de accu die wat langer mee gaat en de proccesor die wat minder warm word

Ben benieuwd wat voor een
viel mij ook op dat met iedere update mijn quadrant score lager werd :) Gelukkig zegt quadrant weinig over hoe je one x in real-life presteert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:30

BPP

indofk schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:35:
[afbeelding]

met de 1.30 1.29 update heb ik nog maar 4331

Ik haal anders nog steeds een nette score van 4960. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
hmm ik zit nu op 69% met nog ruim 17 uur te gaan. battery mix was dus in het begin een beetje optimistisch.

Nog steeds wel iets van een verbetering denk ik... Maar dat zal de tijd leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
update 1.29 nu aant installeren, ben benieuwd :)

jammer dat er nooit changelog's te vinden zijn van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm vind ik ook... Waarom zou ik hem nu installeren...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
RudolfR schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:26:
[...]

Uiteindelijk heb ik de fabrieksinstellingen teruggezet, omdat dit toch een belangrijke app is voor mij. Nadat ik dat heb gedaan stond de agenda er wel tussen, ik heb van een htc medewerker begrepen dat het door een fout in de update kwam dat de agenda niet mee geïnstalleerd is geworden. Blijkbaar was ik de enige hier met het probleem maar niet de enige bij HTC. Ben blij dat ik het heb kunnen fixen.

Weet iemand al wat de nieuwe update aan verbeteringen heeft meegebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
GPU Forced acceleration is working now
Also i noticed less noise in dark pictures (could be me though)

And overall a decent speedup GUI wise (haven't tried any games yet).
Quadrant/AnTuTu scores seem lower than on 1.28.
Dit staat hier en daar op XDA, evenals berichten dat de telefoon sneller/soepeler oogt en dan het scherm beter is, ook iets over de batterij, zoals ik ook al eerder had vermeld. Maar het is nog te vroeg om daar wat over te zeggen
The Screen is now better.
Here are some measurements on my european HOX with a colorimeter.
Max brightness with a white Background.

Shipped HOX
RGB in %
100 101 78
Temperature
5684
Brightness in cd/m²
370

HOX with 1.29.401.7
RGB in %
100 100 91
Temperature
6148
Brightness in cd/m²
362

HD2
RGB in %
97 101 95
Temperature
6390
Brightness in cd/m²
302

[ Voor 7% gewijzigd door EJPostema op 30-04-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

EJPostema schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:50:
[quute]GPU Forced acceleration is working now
Also i noticed less noise in dark pictures (could be me though)

And overall a decent speedup GUI wise (haven't tried any games yet).
Quadrant/AnTuTu scores seem lower than on 1.28.
[/quote]

Dit staat hier en daar op XDA, evenals berichten dat de telefoon sneller/soepeler oogt en dan het scherm beter is, ook iets over de batterij, zoals ik ook al eerder had vermeld. Maar het is nog te vroeg om daar wat over te zeggen

[...]
Ik heb nu wel wat games geprobeerd en merk wel op dat Dark Meadow iets minder vloeiend lijkt te lopen.
Het zou mij niet verbazen als HTC enkele clock snelheden heeft aangepast ter voorkoming van oververhitting (aangezien de Tegra op 1,5GHz wel heel erg dicht tegen zijn thermische grens aan liep).

Ondertussen op XDA: ''Live wallpaper not fixed, not able to find the file NvCPLSvc.apk in any folder. That can mean the battery life will improve.''

[ Voor 12% gewijzigd door D33F op 30-04-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Wat ze volgens mij ook aangepast hebben , als je van het lockscreen naar de homescreen ging was het net of hij de overlay van de achtergrond nog even in een seconde moest doen , dus bovenaan door de balk en onderaan......

Nu gebeurt dit niet meer, en is het gelijk goed....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Geeft de nieuwe update nog een andere hboot/kernel/radio etc?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

_MB_ schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:19:
Geeft de nieuwe update nog een andere hboot/kernel/radio etc?
Zou wel om een iets nieuwere radio gaan, waarbij de WIFI problemen(in slaapstand) waarschijnlijk verholpen zouden zijn (volgens HTC helpdesk chat op XDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ook al vind ik het jammer dat er geen officiele changelogs zijn van HTC op internet vind ik het toch wel heel knap dat HTC zo vaak en zo snel hun telefoons updaten. Dit had bijv. Samsung vorig jaar niet gedaan met de SGS2.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar vind ik die GPU setting? En dat maakt hem sneller en langere accuduur?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 01:24:
Waar vind ik die GPU setting? En dat maakt hem sneller en langere accuduur?
instellingen - opties voor ontwikkelaars - gpu rendering afdwingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank! En wordt het aangeraden om dat aan te zetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
CLB schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 01:33:
Dank! En wordt het aangeraden om dat aan te zetten of niet?
Ik heb het idee dat alles daardoor een stuk sneller gaat. Maar het kan placebo effect zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee fijn, dan ga ik morgen updaten!
Nu nog even uitzoeken of ik de cameraflash kan blijven gebruiken <10% batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 12:48
Vond dit bericht op XDA wel interessant:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1627517

Een menu waarin te zien is welke energiebesparende opties zijn ingeschakeld en de mogelijkheid om dit aan te passen. Zoals het beperken tot 1 core op 1GHz.
Mogelijk wordt dit actief als het batterijniveau lager is dan +-15%.

Ik heb met Tasker een taak aangemaakt voor 'Load App' met "Instellingen Energiebesparing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:11:
Nou het flikkeren van het scherm is in ieder geval niet verholpen. Beetje jammer
Heb net een nieuwe telefoon gekregen van HTC omdat mijn vorige scherm ook knipperde. Na 2 dagen doet de nieuwe telefoon dat ook weer. Behoorlijk irritant 8)7 , als je op xda-developers kijkt zijn er veel mensen die last hebben van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 14:34
Ik zag dat The Phonehouse ook de XL verkoopt. Dit is de variant met de S4 dualcore erin en LTE ondersteuning.

Heeft iemand er al een aangeschaft?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12

P-ter

...

lexi1986 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:03:
[...]

Heb net een nieuwe telefoon gekregen van HTC omdat mijn vorige scherm ook knipperde. Na 2 dagen doet de nieuwe telefoon dat ook weer. Behoorlijk irritant 8)7 , als je op xda-developers kijkt zijn er veel mensen die last hebben van dit probleem.
Ik had er geen last van (flikkeren op grijze schermen), maar na de laatste update van gisteren is het bij mij wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Btje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:17:
Ik zag dat The Phonehouse ook de XL verkoopt. Dit is de variant met de S4 dualcore erin en LTE ondersteuning.

Heeft iemand er al een aangeschaft?
Bij de Phonehouse betaal je achterlijk veel bij. Ik raad je af om bij hun telefoons of abbo's aan te schaffen.

@ Hieronder, toen ik bij de Phonehouse aankwam kon ik met een abbo van 46,50 p/m daar 160 euro bij betalen. Terwijl ik bij Vodafone niets bij hoefte te betalen met hetzelfde abbonement.

[ Voor 20% gewijzigd door Dakreal op 01-05-2012 10:33 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Dakreal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:26:
[...]

Bij de Phonehouse betaal je achterlijk veel bij. Ik raad je af om bij hun telefoons of abbo's aan te schaffen.
Mijn One X was bij hun maar een tientje duurder dan op het net dus vond dat wel meevallen. Zeker met het gezeur wat veel mensen hadden met omruilen. Gelukkig heb ik het nog gehad dat ik terug moest ;) Maar goed ik geloof dat we hiervoor naar het andere topic moeten :P

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 14:34
lekzzz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Mijn One X was bij hun maar een tientje duurder dan op het net dus vond dat wel meevallen. Zeker met het gezeur wat veel mensen hadden met omruilen. Gelukkig heb ik het nog gehad dat ik terug moest ;) Maar goed ik geloof dat we hiervoor naar het andere topic moeten :P
Het ging mij er eigenlijk meer om dat de XL variant ook in de NL verkrijgbaar is. De processor doet maar weinig onder voor de quadcore. Maar is wel energie zuiniger in vol bedrijf.

Door die slimme 5e core weet ik niet wat het gemiddelde gebruik zal doen.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch heb ik het idee dat de Tegra 3 beter is icm het 720P scherm dan die dualcore, but that's just a feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
Weet iemand misschien wat er allemaal geüpdatet is in de laatste update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13

JB

Cédric roelt!

tumtum100 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:41:
http://www.androidpolice....-heres-what-we-dont-know/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakani-cihan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-04-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Btje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Het ging mij er eigenlijk meer om dat de XL variant ook in de NL verkrijgbaar is. De processor doet maar weinig onder voor de quadcore. Maar is wel energie zuiniger in vol bedrijf.

Door die slimme 5e core weet ik niet wat het gemiddelde gebruik zal doen.
Interessant. Ik ben wel benieuwd naar een review. Deze twee toestellen met elkaar vergelijken ipv de one x vs one s, geeft denk ik een veel beter beeld over de verschillende procs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 16:57
weet iemand of die media link al te verkrijgen is? en zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kun je beter hier vragen: Accessoires voor de HTC One X
JKratos schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:12:
Gewoon doen :)

Normaal:
Grote Kerk Delft normaal

HDR:
Grote Kerk Delft HDR

[ Voor 82% gewijzigd door CLB op 01-05-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paco_NL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 18:41
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 03:31:

- Hoe kan ik de "standaard" GPS wijzigen naar Google Navigatie? Als ik nu een adres selecteer (bv. in agenda), dan opent steeds die HTC navigatie en die is betalend...
Google Play: Select Other Map for HTC

Deze app installeren en kan je bij de volgende keer dat je een item aan klik een andere app selecteren als default.

[ Voor 22% gewijzigd door Paco_NL op 01-05-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 15:59

Deathchant

Don't intend. Do!

vriend van me heeft ook de 1.29 fw. Hij haalt idd 500 punten minder in AnTuTu. maar als je de GPU accelleration aanzet en dan de benchmark nog eens runt, haal je waarschijnlijk 11k+ punten.
Dus waarschijnlijk zul je bij de grafische benches in AnTuTu dan minder scoren omdat hij de hardware acceleratie nu overrulet door dat vinkje en wanneer die dus uitgevinkt is, dat hij neit automatisch meer accellereert.

Ik heb em nog niet gedownload. Ik wacht eerst eens even wat nou echt gefixed is en wat niet.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 24-09 13:33
EJPostema schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Interessant. Ik ben wel benieuwd naar een review. Deze twee toestellen met elkaar vergelijken ipv de one x vs one s, geeft denk ik een veel beter beeld over de verschillende procs.
6 mei brengt AT&T hem uit in de VS, daarna zullen de vergelijkingen tussen de twee versies zeker beginnen. Ben er ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Th_mas schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:57:
[...]

6 mei brengt AT&T hem uit in de VS, daarna zullen de vergelijkingen tussen de twee versies zeker beginnen. Ben er ook wel benieuwd naar.
Ok nog even afwachten dus. Anyway ik denk dat je met beide processors geen miskoop kan doen, maar ben wel benieuwd.
Ik ben nu mn batterij aan het drainen. Zodra hij leeg is gaat hij aan het stopcontact en dan ga ik kijken of 1.29 effect heeft op de batterij duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Th_mas schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Er is anders wel al een vergelijking online. Ze draaien paar benchmarkjes en wegen die tegen elkaar af.

http://www.androidcentral...s4-against-nvidia-tegra-3

[ Voor 29% gewijzigd door Shadowron op 01-05-2012 12:02 . Reden: Verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Er staat:

- New HBOOT 0.94;
- New RADIO 1.26.401.2;
- Fixed HTC Sense Calendar widget crashing;
- Fixed HTC Calendar double dates bug;
- Fixed HTC Sense crashing;
- Fixed Screen glitches;
- Improved Tegra 3 gaming;
- Improved HTC Gallery playback;
- Improved ICS detection, dots removed in YouTube app;
- Improved Beats audio, no more skipping;
- Improved non-Sense widget scrolling
- Improved HTC Teeter gaming;
- Improved overall speed.

Kan iemand me vertellen of de Beats Audio nu weer kan kiezen uit al die verschillende beats headset-presetting? Ik mis nu de Beats Studio en de Beats Pro.

Kan iemand me vertellen of de camera witbalans nu eindelijk gefixed is (dus geen groene foto's e.d.)?
Nu maar hopen dat de sense reload bug echt weg is, dit werd ook beloofd met de 1.28 update.....

Wat was er trouwens met de color temperature? Ik weet dat die van mij IETSJE geler was dan die van een kameraad van me, maar er was verder niks mis mee. Is er een app waarmee je dat kleurenbereik e.d. kunt aflezen van je One X?

[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 01-05-2012 12:03 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:02:
Er staat:

- New HBOOT 0.94;
- New RADIO 1.26.401.2;
- Fixed Screen glitches;

Kan iemand me vertellen of de Beats Audio nu weer kan kiezen uit al die verschillende beats headset-presetting? Ik mis nu de Beats Studio en de Beats Pro.

Kan iemand me vertellen of de camera witbalans nu eindelijk gefixed is (dus geen groene foto's e.d.)?
Nu maar hopen dat de sense reload bug echt weg is, dit werd ook beloofd met de 1.28 update.....

Wat was er trouwens met de color temperature? Ik weet dat die van mij IETSJE geler was dan die van een kameraad van me, maar er was verder niks mis mee. Is er een app waarmee je dat kleurenbereik e.d. kunt aflezen van je One X?
Na update heeft Beats nog steeds geen Pro en Studio. Camera was hier wel beter. Ik had zelf last van vrij erge ruis maar die is nu compleet weg.

Verder weet ik toevallig dat de GPS ontvangst nu ook beter is (staat niet in change logs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:02:
Er staat:

- New HBOOT 0.94;
- New RADIO 1.26.401.2;
- Fixed Screen glitches;

Die bug van sense is bij mij wel weg. Tenzij ik een game heb gespeeld, zoals shadowgun. Volgens een bericht eerder is er nog steeds een groene waas.

Volgens mij geen extra profielen van beats audio. Dus alleen urbeats en beats solo en overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Toch maar weer even geprobeerd (misschien moeten we dit allemaal doen om een statement te maken)
  • Renate: Beste Jeffrey, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
  • Renate: Ik begrijp dat u meer informatie wilt over 1.29 voor de One X
  • Jeffrey Persson: Beste Renate, inderdaad. over veel updates is maar weinig of geen informatie bekend die officieel van HTC komt. wat toch erg fijn kan zijn aangezien het een ingrijpende actie is.
  • Renate: Deze updates zullen het systeem verbeteren maar er is helaas niet bekend wat er precies wordt aangepast.
  • Jeffrey Persson: Precies, het is toch erg belangrijk om dat te weten mocht er iets mis gaan lijkt mij
  • Jeffrey Persson: technisch detail is niet eens nodig, maar de upate is er niet voor niks en ik ben erg benieuwd wat er dan beter zou moeten zijn
  • Renate: Dat begrijp ik maar dat is bij ons helaas niet bekend.
  • Jeffrey Persson: Dat is jammer, kan je je wel voorstellen dat klanten dat fijn vinden om te weten, op verschillende fora's op internet (xda, tweakers) zijn ook hele discussies gaande en niemand weet eigenlijk wat er nou is verbeterd. een tip voor de toekomst dan misschien
  • Renate: Bedankt voor de feedback.
  • Renate: Kan ik u vandaag nog ergens anders mee helpen?
  • Jeffrey Persson: wellicht kan dit aangegeven worden bij interne mensen die daar wel over gaan?
  • Jeffrey Persson: nee dank je, dat was het eigenlijk wel
  • Renate: Dank u voor het contact opnemen met HTC, ik wens u een fijne dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
bij mij is de groene waas er nog steeds met flitser. De bug dat sense opnieuw moet laden (ik had dit vooral na het browsen) heb ik niet meer gezien sinds de update, geen zware spellen gespeeld dus daarna zou ik het niet weten. Er staan idd nog steeds 3 types koptelefoons,(urBeats, Beats solo, overig).

[ Voor 10% gewijzigd door luappul op 01-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
pt0x schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:20:
Toch maar weer even geprobeerd (misschien moeten we dit allemaal doen om een statement te maken)
Wat een zonde van je tijd zeg, ik snap niet dat sommige mensen altijd wat te mauwen hebben...

notes staan een paar posts naar boven.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn geen officiele, gewoon userbased / verzonnen / zelf samengesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-09 21:28

Leedbek

Luuk Luchtloper

Paco_NL schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Google Play: Select Other Map for HTC

Deze app installeren en kan je bij de volgende keer dat je een item aan klik een andere app selecteren als default.
Nice, bedankt voor de tip, werkt perfect!

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13

JB

Cédric roelt!

luappul schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:21:
bij mij is de groene waas er nog steeds met flitser. De bug dat sense opnieuw moet laden (ik had dit vooral na het browsen) heb ik niet meer gezien sinds de update, geen zware spellen gespeeld dus daarna zou ik het niet weten. Er staan idd nog steeds 3 types koptelefoons,(urBeats, Beats solo, overig).
Dat probleem was bij mij na de vorige update al niet meer aanwezig. Wat me toen opviel was het vrije geheugen, eerst zat dit rond de 150 mb vrij, na die update 250 mb en na deze update is het meer dan 300 mb.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Ik vind het best raar dat ik veel mensen hoor klagen over een groene waas wat betreft de flitser.
Ik heb hier zelf echt totaal geen last van. Niet met 1.26/1.28 of 1.29.

Ik zou toch bijna denken dat het om een hardware/afstel fout gaat, aangezien niet alle toestellen hier last van hebben maar toch dezelfde software draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb een mooie S4 vs Tegra 3 vergelijking gevonden (superveel benchmarks), ik zie wel dat de Tegra 3 op de meeste tests de winnaar is, enkel zou ik wel een batterij vergelijking willen zien.

http://phandroid.com/2012...-dual-core-video-roundup/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mafiatounes schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:06:
Heb een mooie S4 vs Tegra 3 vergelijking gevonden (superveel benchmarks), ik zie wel dat de Tegra 3 op de meeste tests de winnaar is, enkel zou ik wel een batterij vergelijking willen zien.

http://phandroid.com/2012...-dual-core-video-roundup/
Op zich is het niet zo verrassend dat de quadcore beter presteerd. De benches HTC One S zijn ook van lagere resoluties waardoor het lijkt alsof de CPU stukken beter is.
Ondertussen moet de Tegra 3 een grotere resolutie met 0,4" verschil vullen.

Hieruit blijkt dus dat de Tegra 3 gewoon superieur is :)

Even als aanvulling qua batterij.
Ik heb mijn One X volledig opgeladen, daarna kon hij ongeveer 65 uur op de accu mee. Dit is bijna het dubbele wat ik met mijn Sensation haalde.

[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 01-05-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

David Regeling schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:06:
Ik vind het best raar dat ik veel mensen hoor klagen over een groene waas wat betreft de flitser.
Ik heb hier zelf echt totaal geen last van. Niet met 1.26/1.28 of 1.29.

Ik zou toch bijna denken dat het om een hardware/afstel fout gaat, aangezien niet alle toestellen hier last van hebben maar toch dezelfde software draaien
waarom zou dit een hardware issue zijn? De auto witbalans is gewoon FUBAR. Lijkt me dat dit met een software update (algortimes ofzo) zo verholpen kan zijn. Het is eerder de hardware die niet afwijkt dan de software hoor ;)
@dakreal, ze hadden de one x net ietsje dikker moeten maken voor een betere accu, een mini heatsinkje op de tegra3 en de problemen waren vanzelf gefixed :)

[ Voor 10% gewijzigd door Deathchant op 01-05-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 14:58

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

tumtum100 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:41:
Even een toevoeging aan deze comment:

Er zijn inmiddels dus vanuit HTC al 2 (FOTA) updates officiëel uitgekomen.

17-04-2012: 1.28.401.9
01-05-2012: 1.29.401.7 (vandaag)

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dakreal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Op zich is het niet zo verrassend dat de quadcore beter presteerd. De benches HTC One S zijn ook van lagere resoluties waardoor het lijkt alsof de CPU stukken beter is.
Ondertussen moet de Tegra 3 een grotere resolutie met 0,4" verschil vullen.

Hieruit blijkt dus dat de Tegra 3 gewoon superieur is :)

Even als aanvulling qua batterij.
Ik heb mijn One X volledig opgeladen, daarna kon hij ongeveer 65 uur op de accu mee. Dit is bijna het dubbele wat ik met mijn Sensation haalde.
Inderdaad dit bevestigd het alleen maar, enkel dit zijn benchs tussen de One X en One XL waar andere benchs tussen de One X en One S in het voordeel van de One S waren, denk door het verschil in resolutie ofzo.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Laatst online: 26-09 15:03
InjecTioN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:19:
[...]

Even een toevoeging aan deze comment:

Er zijn inmiddels dus vanuit HTC al 2 (FOTA) updates officiëel uitgekomen.

17-04-2012: 1.28.401.9
01-05-2012: 1.29.401.7 (vandaag)
Als familie hebben we:
- HTC One X
- LG P990 (optimus speed 2x)
- Sony Ericsson X10 mini
- Motorola Milestone 1
- Asus transformer 1

De software support van HTC vindt ik, tot zover, verreweg het beste. Asus een goede tweede (update na slechte ICS release). LG is echt bagger en op kilometers afstand de slechtste van dit rijtje. De LG hardware is qua prijs/prestatie echter zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@dakreal: misschien wel leuk om te vermelden. Ik had gister, toen ik nog maar 4% overhad, 61 uur en 23 minuten erop zitten. Screenontijd was wel maar 2 uur en 36 minuten.

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 01-05-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:18:
[...]

waarom zou dit een hardware issue zijn? De auto witbalans is gewoon FUBAR. Lijkt me dat dit met een software update (algortimes ofzo) zo verholpen kan zijn. Het is eerder de hardware die niet afwijkt dan de software hoor ;)
@dakreal, ze hadden de one x net ietsje dikker moeten maken voor een betere accu, een mini heatsinkje op de tegra3 en de problemen waren vanzelf gefixed :)
Ja dat snap ik dat de witbalans niet goed werkt, maar het blijft raar dat er mensen zijn (zoals ik) die hier totaal geen last van hebben en nog geen 1 keer last hebben gehad van een groene waas, terwijl andere hier juist wel ernstig last van hebben :P terwijl we wel dezelfde software draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ja het blijft vreemd idd. Zo hebben sommige een blauwig scherm, anderen weer een gelig scherm, de ene wel gele "vlekken" en de ander niet......
Ik heb een ietsje geler scherm dan een vriend van me, maar je ziet het ook alleen als je de "blauwige" ernaast houdt. Ik heb ook een score van 11338 in AnTuTu, die vriend van me 10800 en we draaien dezelfde software. Hij heeft wat meer apps dan ik, maar je ziet echt dat zijn One X in de grafische benchmarks slechter scoort dan mijn One X. CPU trouwens ook, maar is te verwaarlozen. Daarnaast heb ik een hogere read en heeft hij een hogere write.....echt zo raar allemaal.
Maar goed. Geen enkele hardware presteert echt 100% identiek.

Ik vind het wel echt ronduit slecht dat changelogs van htc niet terug te vinden zijn. Je krijgt echt daardoor echt een gevoel dat de klanten een soort van "trial&error"-users zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Laatst online: 26-09 15:03
Deathchant schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:54:
vriend van me heeft ook de 1.29 fw. Hij haalt idd 500 punten minder in AnTuTu. maar als je de GPU accelleration aanzet en dan de benchmark nog eens runt, haal je waarschijnlijk 11k+ punten.
Dus waarschijnlijk zul je bij de grafische benches in AnTuTu dan minder scoren omdat hij de hardware acceleratie nu overrulet door dat vinkje en wanneer die dus uitgevinkt is, dat hij neit automatisch meer accellereert.

Ik heb em nog niet gedownload. Ik wacht eerst eens even wat nou echt gefixed is en wat niet.
Ik haal opde 1.29 fw met 2d GPU acceleration 10.8K. Op de 1.28 fw zonder 2d GPU acceleation haalde ik 11.1K. Geen idee waar de scores beneden 10K vandaan komen. Wellicht batterij <30%? Mij batterijd stond op 75% bij de laatste 1.29 fw benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

haal jij niet meer dan 11K wanneer je de GPU acceleratie echt aanvinkt? Die vriend van me had ook een lage score. iets van 10.400 of 10.500. maar toen hij dat vinkje aanzette en opnieuw de antutu deed, haalde hij 11K+

Pagina: 1 ... 42 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.