[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 74 Laatste
Acties:
  • 589.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:45:
Ik ben erachter gekomen dat, sinds de fw1.28 upgrade,
ik niet meer kan kiezen uit zoveel Beats profielen.
Was al 'n keer genoemd ja... Hier heb ik 'm hier volgens mij op UrBeats ofzo staan met m'n Sennheiser inears.

4000e posts in dit topic :) Ik ben bezig met het pimpen van de TS'en, zal volgende week worden geplaatst :)

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 26-04-2012 10:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-04 13:09
Deathchant schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:45:
Pfff ignoren die meuk ;)

Ik ben erachter gekomen dat, sinds de fw1.28 upgrade, ik niet meer kan kiezen uit zoveel Beats profielen.
Ik kon eerst dit:
[afbeelding]

En na de fw1.28 kan ik alleen kiezen uit: Beats Solo, irBeats, en other. Solo klinkt zelfs met mijn echte solo headset gewoon echt hol. Dus dat is een no go. De irBeats klinkt alsof de hoge tonen veel te scherp zijn, en other is goed. Maar minder goed dan Studio of Pro was. Jammer!!
Ik gebruikte de studio instelling voor de update. Ik vind het jammer dat de opties weg zijn. Wat zou de reden ervoor zijn? Nu gebruik ik de urBeats instelling maar vind ik inderdaad dat de hoge tonen veel te scherp zijn.

Het maximale volume is ook een stuk minder. Ik heb een luidsprekertje die ik vaak op het maximale volume luister op beide dingen. Nu kan ik er gewoon doorheen praten en voorheen moest ik echt mijn stem verheffen om mij verstaanbaar te maken. Erg jammer. Is er misschien een optie dat ik de oude Beats speler nog kan installeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-04 22:38
Mijn One X is vastgelopen. Er brandt alleen een rood lichtje, sinds ik hem via usb heb aangesloten. Misschien is dit al bekend maar ik kon er niet echt iets over vinden.

Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
power knopje 10 seconden ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Laatst online: 07-04 22:38
Gelukt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-04 18:48

D33F

Tweelingtemmer

Victor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:37:
Ik heb bij Engadget een tip ingediend over de Build Issues van de One X. Ik hoop jullie aan te sporen dit ook te doen. Veel problemen zijn eigen voor het toestel en het lijkt er niet op dat HTC moeite doet om het op te lossen of hun klanten tegemoet te komen. Op deze manier kunnen we het iig onder de media aandacht brengen wat heel belangrijk is tegenwoordig.

Ik heb bij de tip de defecten genoemd en dat sommige mensen na 7(!) vervangende toestellen nog steeds last hebben van defecten. Ik zit inmiddels bijna op mijn 4e toestel. ONACCEPTABEL dus.

Ik hoop dat het gepubliceerd wordt en dat HTC zijn lesje leert.
Dat ga ik nu dus ook doen. Ik snap dat er mensen zijn met een perfect toestel maar voor diegene wat nu al 6 keer hebben moeten omruilen vind ik dit echt onacceptabel. Heb mijn eigen toestel ook willen omruilen, maar na meer dan 6 toestellen uitgeprobeerd te hebben in de winkel die nog erger waren dan mijn toestel heb ik het omruilen ook maar opgegeven.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Wat ik vreemd vind;
ik heb Telfort. Omdat die gebruik maakt van KPN netwerk moest ik op m'n Legend altijd roaming aanzetten. Maar op mn One X hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
Komt omdat de MVNO-codes zijn bijgewerkt, de firmware "weet" dat Telfort uitsluitend gebruik maakt van het KNP netwerk en het geen roaming betreft.
Bij bepaalde custom roms op m'n Desire hoefde ik roaming ook niet meer aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Ah, vandaar. Handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 10:58
Ik twijfel heel erg om de X te nemen, niet door de grote of de kleine problemen, maar ik had de white in me handen en die gleed in een paar minuten al een paar x uit mijn handen. Nu kijk ik naar de grey. Is die minder glad? Ik hoop hetzelfde materiaal als de incredible s. Jaar lang veel plezier van gehad. Iemand een vergelijking voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik had ook wel snel dat hij uit mijn handen gleed. Maar dat kwam doordat ik hem verkeerd vasthield. Ik kom van een N8 en die is heel makkelijk vast te houden. Deze telefoon moet je echt ondersteunend vast houden. Ik ondersteun hem altijd met mijn pink eronder zegmaar als ik hem in portrait houd. maar ik typ en browse enzo meestal in landscape, dus met 2 handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ja dat snap ik. Maar ik hou in portrait bij se incredible s ook altijd me pink eronder. Gaat mij om de backcover of dat hetzelfde is als de witte of ander laagje erop zoals de i s heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Zover ik weet is hij hetzelfde .. ik heb beide toestellen vast gehouden in de winkel en mij is niks opgevallen of ze nou anders voelen ofzo. lijkt mij dat ze gewoon hetzelfde zijn qua stroefheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
_FrostBite_ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:20:
Zover ik weet is hij hetzelfde .. ik heb beide toestellen vast gehouden in de winkel en mij is niks opgevallen of ze nou anders voelen ofzo. lijkt mij dat ze gewoon hetzelfde zijn qua stroefheid.
Merci. Heb namelijk geen zin om net als de iPhone hem zo van de bank af zien glijden :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Een dun rubberen hoesje meeleveren zoals bij de Nokia 800 was wellicht geen overbodige luxe geweest :).
Overigens heb ik geen last van de issues die genoemd zijn. Dientengevolge vind ik het nog steeds een fantastisch apparaat. Zelfs de accu is behoorlijk, bij hetzelfde gebruik doe ik behoorlijk langer met mijn accu dan bij mijn SGS2, echter wel korter dan bij mijn HTC Sensation XE. Heel handig vind ik de ingebouwde handenwarm feature ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-04 21:11
Er is al veel over gezegd , de menubalk die onderin een kleine cm van de app wegsnoept
behalve de standaard apps die door htc zelf zijn gemaakt ,heb ik tot nu toe geen app kunnen vinden die gebruikt maakt van de nieuwe menu zodat er geen zwarte menubalk meer te zien is .

Wel nu heb ik de nieuwe app weerplaza geïnstalleerd en war schetst mn verbazing geen menubalk onderin en een ICS menu knop in de app zelf . Hoop dat dit het begin is van vele updates zodat de menubalk uitsterft.
Nu nog een anti scherm flicker update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 17-04 07:45
indofk schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:59:
Er is al veel over gezegd , de menubalk die onderin een kleine cm van de app wegsnoept
behalve de standaard apps die door htc zelf zijn gemaakt ,heb ik tot nu toe geen app kunnen vinden die gebruikt maakt van de nieuwe menu zodat er geen zwarte menubalk meer te zien is .

Wel nu heb ik de nieuwe app weerplaza geïnstalleerd en war schetst mn verbazing geen menubalk onderin en een ICS menu knop in de app zelf . Hoop dat dit het begin is van vele updates zodat de menubalk uitsterft.
Nu nog een anti scherm flicker update
Zijn al veel meer apps die geen menubalk onder in meer laten zien. Dat jij ze niet gebruikt is wat anders.
En het is dus duidelijk ook niet de fout van htc maar van de apps bouwers. Waarschijnlijk had je toch iets beter al die berichten er over moeten lezen. Scherm flikkeringen zijn trouwens niet echt software matig aangezien er toestellen zijn die er geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb de officiële Facebook applicatie geïnstalleerd, alleen ik krijg nooit notificaties in de statusbalk. Op mijn Galaxy S had ik hetzelfde probleem. Ik heb toch écht alles aangevinkt en de interval staat op 30 minuten.

Heb ook de Facebook Messenger applicatie, als ik daar een berichtje krijg dan krijg ik wel netjes een melding,

Hebben meer mensen hier last van of treft het alleen mij, ik kwam erachter doordat ik zag dat iemand anders wel notificaties kreeg.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Heb ik ook last van idd, messenger werkt wel goed, facebook zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkeRoel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09-2023
Nu 2 dagen de One X in mijn handen en het is echt een heerlijk toestel! Echter begon vandaag opeens het scherm te flikkeren (soort groen paars stroboscoop effect, de hele tijd). Na een reboot doet die wel weer normaal. Is het flikkeren een hardware fout en zou ik zodoende de telefoon inruilen of zou ik afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:07

The Executer

Lekker belangrijk!

De HTC One X heeft NFC aan boord. Een rondje google levert mij op dat NFC zich ook als rfid tag kunnen voordoen.

Op het werk gebruiken we een 'druppel' voor het aan- en afwezigheidssysteem. Is het mogelijk de telefoon deze tag te laten 'scannen' en de telefoon/chip voortaan als druppel te gebruiken? Zoals vandaag ben ik mijn sleutels vergeten waar de druppel aan hangt, en ben ik dus niet aanwezig. Geen ramp, maar was wel leuk om dit via de telefoon te doen :P.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:44
The Executer schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:25:
De HTC One X heeft NFC aan boord. Een rondje google levert mij op dat NFC zich ook als rfid tag kunnen voordoen.

Op het werk gebruiken we een 'druppel' voor het aan- en afwezigheidssysteem. Is het mogelijk de telefoon deze tag te laten 'scannen' en de telefoon/chip voortaan als druppel te gebruiken? Zoals vandaag ben ik mijn sleutels vergeten waar de druppel aan hangt, en ben ik dus niet aanwezig. Geen ramp, maar was wel leuk om dit via de telefoon te doen :P.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij kan je met de telefoon NFC tags alleen maar lezen en kan de telefoon zich niet voordoen als tag.

Ik heb overigens ook zo'n druppel en kan deze niet scannen met de 1X, een OV chipkaart kan hij wel lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Uitlezen van je druppel (of paspoort / ov chip kaart) kan met bijvoorbeeld Google Play: NFC TagInfo

Volgens mij kun je een tag niet nabootsen i.v.m. security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
The Executer schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:25:

Als je de sleutel uit kunt lezen, dan is het zeker mogelijk om die druppel te herschrijven op een android tag.
Of het ook via je telefoon kan weet ik niet, de software is er nog niet voor, maar je telefoon kan ook een andere telefoon met nfc een opdracht laten uitvoeren. Toekomst muziek denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-04 21:11
Practics schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:14:
[...]

Zijn al veel meer apps die geen menubalk onder in meer laten zien. Dat jij ze niet gebruikt is wat anders.
En het is dus duidelijk ook niet de fout van htc maar van de apps bouwers. Waarschijnlijk had je toch iets beter al die berichten er over moeten lezen. Scherm flikkeringen zijn trouwens niet echt software matig aangezien er toestellen zijn die er geen last van hebben.
Hoezo beter berichten moeten lezen er over ? ik deel alleen mijn ervaring mbt de menubalk
als je goed gelezen hebt geef ik zelf al aan dat er al veel over gezegt is ,dus dan geef ik toch aan dat ik dat heb gelezen.

had voor de update geen last van schermflikkering dus is het waarschijnlijk ook weer met een update te verhelpen , lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Zo. nu enkele minuten de X grey in huis. Is nog steeds de soft ware up date aan het instaleren. Maar totnu toe voelt deze minder glad en glibberig dan de white. Ook lijkt hij kleiner. Gezichtsbedrog maar het gaat er om wat je ziet natuurlijk. Ik wacht af, eerst alles synchroniseren met me incredible s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:07

The Executer

Lekker belangrijk!

JB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
Dagelijks reboot mijn telefoon in mijn broekzak omdat de aan/uit knop zelfs in gelockte mode blijkt te werken. Wanneer deze langer ingedrukt is, gaat de telefoon rebooten. Dit gebeurt me vaker wanneer ik zit en de telefoon wat strakker zit.

Is dit uit te schakelen?
Ik heb inderdaad precies hetzelfde probleem. Met de telefoon in de hand heb ik het nog niet kunnen reproduceren.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
indofk schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:41:
[...]

Hoezo beter berichten moeten lezen er over ? ik deel alleen mijn ervaring mbt de menubalk
als je goed gelezen hebt geef ik zelf al aan dat er al veel over gezegt is ,dus dan geef ik toch aan dat ik dat heb gelezen.

had voor de update geen last van schermflikkering dus is het waarschijnlijk ook weer met een update te verhelpen , lijkt mij
Je typte je bericht zo dat het aan HTC ligt, HTC heeft veel fouten gemaakt maar op dat puntje valt ze nu net niks aan te rekenen.

Mijn toestel had zowel voor als na de update niks geen scherm flikkeringen. van helder 0 tot 100 in alle kleuren van de regenboog nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04 23:21
Practics schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:48:
[...]

Je typte je bericht zo dat het aan HTC ligt, HTC heeft veel fouten gemaakt maar op dat puntje valt ze nu net niks aan te rekenen.

Mijn toestel had zowel voor als na de update niks geen scherm flikkeringen. van helder 0 tot 100 in alle kleuren van de regenboog nergens last van.
Je hoeft niet zo snel op. je teentjes getrapt te zijn als iemand wat commentaar geeft over het toestel. Htc had in de testsoftware een pijltje waarmee je die balk kon verbergen, waarom dat er nu niet meer zit is de vraag.

[ Voor 13% gewijzigd door Victor.S op 26-04-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Victor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:54:
[...]

Je hoeft niet zo snel op. je teentjes getrapt te zijn als iemand wat commentaar geeft over het toestel. Htc had in de testsoftware een pijltje waarmee je die balk kon verbergen, waarom dat er nu niet meer zit is de vraag.
:> Ik zeg juist dat ze veel fouten hebben gemaakt wat ze wel valt aan te rekenen, alleen het punt van die balk onder in sommige apps niet. Dat komt omdat app makers hun software nog niet hebben aangepast naar Android 4.0. Daarnaast is mijn ervaring zo slecht met dit HTC toestel, dat het mijn laatste HTC toestel is die ik ooit zou kopen. Dat na 5/6 jaar toch hardnekkig fanboy te zijn van HTC. Daarnaast beetje offtopic, is het repair center van HTC er zelf ook klaar mee als ik zo mijn repair status volg, toestel is direct van het HTC repair center door gestuurd naar HTC zelf. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Duurde bij jullie de soft ware update ook zo lang? Hier is hij na het downloaden al zeker 15 min mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-04 22:51
jvang schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:07:
Duurde bij jullie de soft ware update ook zo lang? Hier is hij na het downloaden al zeker 15 min mee bezig.
Nog geen 5 minuten hier.. ligt aan aantal apps geloof ik...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-01 21:29
NeoMe schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:18:
Ik heb de officiële Facebook applicatie geïnstalleerd, alleen ik krijg nooit notificaties in de statusbalk. Op mijn Galaxy S had ik hetzelfde probleem. Ik heb toch écht alles aangevinkt en de interval staat op 30 minuten.

Heb ook de Facebook Messenger applicatie, als ik daar een berichtje krijg dan krijg ik wel netjes een melding,

Hebben meer mensen hier last van of treft het alleen mij, ik kwam erachter doordat ik zag dat iemand anders wel notificaties kreeg.
Misschien kan je hier wat mee: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1386394

Het is enigszins omslachtig, maar push notifications werken nu wel bij mij. Zo hoef ik de refresh interval dus ook niet in te stellen, krijg gewoon een melding zo gauw er iets 'nieuws' is. Erg fijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
jvang schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:07:
Heb je de telefoon niet aan de lader hangen? Dan gebeurt er namelijk niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
tzeunis schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:13:
[...]

Nog geen 5 minuten hier.. ligt aan aantal apps geloof ik...
Hmmmm. Alleen de standaard apps staan er nog maar op. Nog steeds bezig. Al n half uur nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
_gibeon_ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:23:
[...]
Heb je de telefoon niet aan de lader hangen? Dan gebeurt er namelijk niets. :)
Top! Had m idd aan de lader hangen! Waarom doet hij het dan niet eigenlijk? Puur uit nieuwsgierigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 18:40
jvang schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:24:
[...]

Top! Had m idd aan de lader hangen! Waarom doet hij het dan niet eigenlijk? Puur uit nieuwsgierigheid?
waarschijnlijk omdat die het systeem flashed, mocht je accu leeg gaan tijdens dit process heb je een mooie brievenlegger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:34

reaL_G

G

Victor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:47:
[...]

Dat is teveel moeite. Bij de Phone House zeiden ze trouwens dat ik geen anders toestel/ waardebon kon krijgen. Snap niet helemaal waarom maar is ook offtopic. Dat je na 7x nog geen goed toestel hebt zegt IMO wel vooral wat over de build quality.
hoe bedoel je veel moeite, je toestel breng je toch terug.

ja ik geef je gelijk, jouw product moet gewoon goed zijn
maar ik zou daar nooit meer naar die shop toe gaan,
een normale verkoper ziet na zoveel keer terugkomen ook wel dat dit toch geen normale zaak.

het is hetzelfde met de mao coating van de one-s op xda, daar zijn ook gevallen van
slechte/loslatende coating, gros van de gebruiker had er last van.
alleen op een forum is het altijd
5% van de 100% heeft er last van, maar minimaal 70% hoor je niet omdat
die niks te zoeken hebben op het forum. maar bijna iedereen bitched erover.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:46
Weet iemand of de digitizer ook gelijk wordt vervangen als het beeldscherm van de One X wordt vervangen?

Heb last van backlight flickering, maar er zit een kras op m'n digitizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Als ik iets van een half uur niets op m'n WiFi doe dan kan ik geen whatsapp berichten meer versturen en ontvangen! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het simpel resetten van m'n verbinding helpt maar hij zou gewoon niet mogen 'uitvallen'. Internet doet het verder wel gewoon.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Mu.siQ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:57:
Als ik iets van een half uur niets op m'n WiFi doe dan kan ik geen whatsapp berichten meer versturen en ontvangen! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het simpel resetten van m'n verbinding helpt maar hij zou gewoon niet mogen 'uitvallen'. Internet doet het verder wel gewoon.
Wifi en whatsapp hebben nog nooit lekker samen gewerkt, helaas is er geen oplossing voor.(zover ik weet)
Dat is ook de reden waarom ik haast nooit wifi heb aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:24
heb nu dan ook eindelijk de HTC One X, de witte :)

door dat ik dit topic regelmatig checkte, wist ik waar ik op moest letten
tot nu toe merk ik alleen het gelige scherm.. als ik de X naast de DHD houd, zie ik duidelijk verschil, zoals CLB met zijn X en van zijn schoonmoeder..

Dus moet morgen maar gelijk terug voor wissel?

Volgens Belcompany is deze HTC afgelopen maandag geleverd aan hun.
Bouwdatum is HT23WW, dus 28-maart-2012 volgens mij..
(made in Taiwan)

en misschien sim issue, haalde net telefoon uit broekzak en geen verbinding, ff aandrukke en toen wel
heb bij Vodafone nieuwe sim gehaald

[ Voor 30% gewijzigd door SuperVeloce op 26-04-2012 21:58 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Mu.siQ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:57:
Dat komt omdat je WiFi dan vanzelf uitgaat. Kan je aanpassen bij je (geavanceerde) WiFi settings, bij het kopje automatisch uitschakelen o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:06:
als ik de X naast de DHD houd, zie ik duidelijk verschil, zoals CLB met zijn X en van zijn schoonmoeder..

Dus moet morgen maar gelijk terug voor wissel?
Moet je toch zelf bepalen... gelige teint is niet perse slecht imho, als je het niet weet zie je het ook niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:36:
[...]

Moet je toch zelf bepalen... gelige teint is niet perse slecht imho, als je het niet weet zie je het ook niet...
En het voordeel is dat je ook geen last van gele vlekken kunt hebben :+
Zou inderdaad kijken of je het storend vind zonder 1 op 1 een andere mobiel er naast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is slechts 1x genoemd door een andere Tweaker (en daarna nog drie keer door mij) maar nog 'n x:
brilsmurfffje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:52:
Nog een handige tip voor de browser, in de browser onder menu -> settings -> labs zit een handige optie waarmee je tijdens het browsen niet meer steeds die balken aan de boven en onderkant krijgt als je daar met je vinger in de buurt komt. Om nu deze functies in beeld te krijgen moet je je vinger vanaf een rand van het scherm naar binnen schuiven. De optie heet: Quick Controls
Gewoon een supertip imho, heb 't gelijk aangezet en wil niks anders meer, de-li-ci-ous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCFMK
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 09:09
Hebben jullie dit ook :
Als ik 'gpu rendering afdwingen' aanvink bij opties voor ontwikkelaars dan is het uitgevinkt zodra ik het menu verlaat.

Ik hoopte dat deze optie het scrollen in apps als tweakers.net soepeler zou maken.
Want vergeleken met mn oude sgs2 is dit echt laggy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
LCFMK schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:33:
Hebben jullie dit ook :
Als ik 'gpu rendering afdwingen' aanvink bij opties voor ontwikkelaars dan is het uitgevinkt zodra ik het menu verlaat.

Ik hoopte dat deze optie het scrollen in apps als tweakers.net soepeler zou maken.
Want vergeleken met mn oude sgs2 is dit echt laggy...
Bekende bug. Voortaan aub eerst even zoeken voordat je hier een vraag stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Weet iemand iets over powerdrain van de Wifi high performance toggle?
standaard staat dit uit, maar ik heb het aan staan en merk zeker verschil! alleen kan ik niks merken van meer powerdrain... m.a.w. waarom staat het niet standaard aan! ben benieuwd of iemand dit wel al goed heeft getest om placebo effecten uit te sluiten. performance vs powerdrain zegmaar

overigens... eindelijk 5ghz op je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-04 21:14

Deathchant

Don't intend. Do!

hebben jullie het ook dat wanneer je whatsapp naar het ringetje sleept om direct te starten vanuit het lockscreen, dat whatsapp gewoon niet start na het invullen van je beveiligingspin (exchange vereist deze pincode)?
Ik moet dan na het invullen van mijn code alsnog de ring-unlock doen alvorens whatsapp getoond wordt.
(trouwens zo'n wifi/3G signal strength-scnanner....heeft iemand van jullie daar een widget voor die niet overal permissies voor nodig heeft?)

[ Voor 18% gewijzigd door Deathchant op 27-04-2012 10:37 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04 17:20

m-buurman

hmmm...coffee!!

CLB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:22:
Het is slechts 1x genoemd door een andere Tweaker (en daarna nog drie keer door mij) maar nog 'n x:

[...]

Gewoon een supertip imho, heb 't gelijk aangezet en wil niks anders meer, de-li-ci-ous!
Installeer 'ICS Browser +' dan eens, you'll love it :).
Dat is grotendeels een stock ICS browser maar dan met quicksettings die je kunt aanpassen, echt ge-ni-aal!
(voelt ook wat sneller dan de browser van HTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 26-04 17:18
CLB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:22:

[...]

Lees het nu pas door jou reactie, ook aangezet en een stuk beter dan die irritante balken die de hele tijd te voorschijn komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
m-buurman schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:38:
[...]

Installeer 'ICS Browser +' dan eens, you'll love it :).
Dat is grotendeels een stock ICS browser maar dan met quicksettings die je kunt aanpassen, echt ge-ni-aal!
(voelt ook wat sneller dan de browser van HTC)
En wat about chrome beta. Dit gebruik ik nu. Ik gebruik ook chrome op mn desktop en laptop. alle bladwijzers enzo worden gesynced. Werkt echt chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Heb de hele dag last dat Twitter niet werkt. Krijg steeds de melding: Twitter is gestopt met werken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
M!chel schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:21:
Heb de hele dag last dat Twitter niet werkt. Krijg steeds de melding: Twitter is gestopt met werken.

Twitter heeft een update gedaan en daardoor zijn wat Twitter apps kapot!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 09:22

Sinds een update van de Twitter for Android app gisteravond werkt de app inderdaad niet meer.
Crasht steeds bij opstarten, zal wel gefixed worden zeer binnenkort verwacht/hoop ik....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_

GOT-topic over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ik geniet nu ongeveer een dag van de grijze. Tot nu toe geen van al de problemen die hier genoemd worden gelukkig. Het enige wat ik irritant vind is dat als ik een whatsapp krijg en vanuit het lock screen met de ring direct naar whatsapp ga en hem dan weer lock het groene melding lampje blijft knipperen terwijl er geen melding meer staat. Als ik dan de melding balk naar beneden haal en weer weg schuif is dat over. Denk elke X dat ik wat gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hehe. iedereen aan het zeuren over een ledje dat na 5 minuten uitgaat en jij die een knipperendblijvend ledje heeft :)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Deathchant schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:09:
hehe. iedereen aan het zeuren over een ledje dat na 5 minuten uitgaat en jij die een knipperendblijvend ledje heeft :)
Nu kijk ik er ook nog elke minuut naar zo die eerste dagen met een nieuw toestel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146008

Godsamme wat geeft dat ding een hitte af, speel nu een half uur Road Warrior, best een grappig spelletje met simpele graphics. Maar die HTC One X is aan 't buffelen zeg, hele bovenkant van de telefoon is heet rondom de camera en zelfs het scherm voelt net zo warm aan.

Heb nog geen telefoon gehad die zo heet werd na zo weinig te doen. Ben er ook maar mee gestopt omdat mn handen gewoon begonnen te zweten, kan niet echt de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Nu online
*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 186% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik heb voor mijn werk email (exchange server) en voor gmail push mail geconfigureerd maar ik heb het idee dat het of soms helemaal niet binnenkomt, of pas heeeeel laat. Nu lijkt het erop dat als ik wifi uitzet (dus wel G-3G), het wel directer om mijn telefoon aankomt maar via wifi (in standby mode) niet.

Heb ik misschien een instelling niet goed staan? Of is dit normaal? Wordt er hopeloos van.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Laatst online: 23:14
*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 116% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456003

Ik heb een aantal toestellen voor ongeveer een halve maand in gebruik gehad (2 witte en 2 zwarte) en elke HTC One X had meerdere van de volgende defecten/gebreken:

-gele vlekken op het scherm
-gele tint ipv wit
-dode pixels
-scherm vervoming
-kleuren vervorming
-flikkerende schermverlichting
-scherm los in de behuizing
-krakende behuizing
-rammelende volume knop
-rammelende camera
-sim kaart leesfouten
-korte accuduur
-accu raakt soms oververhit
-problemen met opladen
-aan/uit knop zit slecht in de behuizing gemonteerd
-groene waas bij het nemen van foto's

Elk goede punt van dit toestel vervaagd gewoon bij de vele nadelen/gebreken naar mijn mening.

Op xda zit net als hier op tweakers een deel van de gebruikers die op een nieuwe of gerepareerde HOX zitten te wachten gewoon te duimen zo niet te bidden dat het toestel dat ze zullen ontvangen geen van deze defecten/gebreken heeft of er in ieder geval minder erg aan toe is als de vorige.
Het lijkt wel wat op gokken als in een casino, als je geluk hebt is je toestel er niet zo erg aan toe of heb je minder last van deze gebreken als anderen.

Voor mijn gevoel heeft een HTC product nog nooit op zo'n schaal zoveel gebreken vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
^ Het lijkt misschien een groot drama, maar bekijk het eens op deze manier:

Jij, en een klein aantal andere mensen, hebben gewoon erg veel pech.
Een klein aantal? Ja, er zijn duizenden HOX toestellen verkocht en hoeveel probleemgevallen zijn er bekend?
Juist, veel minder dan de helft van wat er is verkocht.
Het lijkt misschien alsof iedereen problemen heeft als je zo op internet kijkt, maar dat komt omdat: mensen die niks te klagen hebben doen dat ook niet!
Dus dan lees je inderdaad voornamelijk klachten op diverse fora, terwijl het grootste deel gewoon happy thuiszit, lekker met hun HOX te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ik heb donderdag de mijne gehad en gelukkig geen van die problemen. Toestel wordt wel warm tijdens het opladen. Maja als dat alles is. Accu gebruik nog geen goed zicht op na 1 dag. Wel heel vervelend allemaal, en wordt niet echt goed afgehandeld door htc merk ik. Succes en sterkte misschien wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-04 14:41
Ach ja, het is altijd hetzelfde liedje bij de lancering/uitkomst van een nieuw toestel. Afgelopen zomer/voorjaar was het bij de Sensation ook gezeik. ''Men scherm heeft een dode pixel, de backcover kraakt wanneer ik hem indruk, men accu gaat uber snel leeg, wat een klote ding, ik had hem nooit moeten kopen, men toestel word super heet!''. Bij de Desire in 12010 precies hetzelfde.

Het zijn altijd de zelfde berichten die voorbij komen. Mensen, ik snap dat het vervelend is als een toestel de verwachtingen (welke dan ook) niet waarmaakt. Zou ik ook van balen maar kom op, maar je niet overal druk en mocht er iets mis zijn dan ga je terug naar de betreffende winkel/webshop en overleg wat de mogelijkheden zijn.

Hier in het topic zitten bitchen dat alles ruk is, werkt ook niet in je voordeel maar zorgt alleen maar voor irritatie bij de lezers.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-03 12:07
Dan heb ik verdomd veel geluk.
Buiten 2 zwarte puntjes(wsl stofdeeltjes)die ik enkel zie op een volledig wit scherm heb ik nergens last van.
De puntjes zijn nauwelijks zichtbaar maar enkel ontdekt bij een goede inspectie.
Ik denk,als men eerst de slechte dingen leest en dan het toestel van kop tot teen controleert men altijd wel iets zal vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door Gunth op 27-04-2012 22:49 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Ik heb ook die groene waas bij foto's met flits, maar heeft niet elke one X dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 26-04 17:18
Florine schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:56:
Ik heb ook die groene waas bij foto's met flits, maar heeft niet elke one X dat?
Ik heb het ook, maar volgens mij is het sinds de update naar 1.28 erger geworden. Zal dit niet gewoon met een software update te verhelpen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283201

Ik gebruik nu enkele dagen de One X en dit valt méér dan goed mee. Maar heb wel volgende problemen waar ik niet meteen een oplossing voor vind:

- Hoe kan je makkelijk van geluidsprofiel switchen? Vroeger was dit door de aan/uit knop lang te drukken, maar nu kan je enkel het toestel in vliegtuigmodus zetten zo?
- Hoe kan ik de "standaard" GPS wijzigen naar Google Navigatie? Als ik nu een adres selecteer (bv. in agenda), dan opent steeds die HTC navigatie en die is betalend
- Hoe kan je nieuwe agenda items automatisch laten syncen met je Google Agenda? Nu lukt dit niet (omgekeerde weg wel)
- In de auto heb ik geruis wanneer ik het geluidssysteem aansluit op de audiojack. Dit komt niet door de kabel, want bij mijn vorige gsm was dit niet het geval. Het geruis is er enkel wanneer de telefoon is aangesloten en er géén audio opstaat (ben dus niet aan het bellen of spotify aan't beluisteren, want dan is het geluid perfect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Geluidsprofiel alleen op trillen zetten kan door het volume helemaal naar beneden te drukken. 1 tikje erbij staat trillen ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Anoniem: 283201 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 03:31:
Ik gebruik nu enkele dagen de One X en dit valt méér dan goed mee. Maar heb wel volgende problemen waar ik niet meteen een oplossing voor vind:

- Hoe kan je makkelijk van geluidsprofiel switchen? Vroeger was dit door de aan/uit knop lang te drukken, maar nu kan je enkel het toestel in vliegtuigmodus zetten zo?
- Hoe kan ik de "standaard" GPS wijzigen naar Google Navigatie? Als ik nu een adres selecteer (bv. in agenda), dan opent steeds die HTC navigatie en die is betalend
- Hoe kan je nieuwe agenda items automatisch laten syncen met je Google Agenda? Nu lukt dit niet (omgekeerde weg wel)
- In de auto heb ik geruis wanneer ik het geluidssysteem aansluit op de audiojack. Dit komt niet door de kabel, want bij mijn vorige gsm was dit niet het geval. Het geruis is er enkel wanneer de telefoon is aangesloten en er géén audio opstaat (ben dus niet aan het bellen of spotify aan't beluisteren, want dan is het geluid perfect).
- Zoals al is gezegd met je volumeknoppen. Anders kan je ook een app downloaden (bijvoorbeeld notification toggle) en dan kan je die opties in je statusbalk zien

- Geen idee, ik start altijd gewoon maps op

- Als je een afspraak maakt moet je de agenda selecteren waarin je de afspraak wilt hebben (links boven). Als je je google account selecteert gaat dat wel goed

- Raar, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Laatst online: 26-04 19:07
Ziezo, net Coolblue gemaild i.v.m. het omruilen van m'n toestel. De backlight mankeert effectief wel iets, dat flikkeren begon me echt te storen. Een toestel van deze prijscategorie mag dit gewoon niet hebben!

Hopelijk nemen ze hem terug en moet dit niet via het HTC Repair Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EJPostema schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:58:
[...]

- Zoals al is gezegd met je volumeknoppen. Anders kan je ook een app downloaden (bijvoorbeeld notification toggle) en dan kan je die opties in je statusbalk zien

- Geen idee, ik start altijd gewoon maps op

- Als je een afspraak maakt moet je de agenda selecteren waarin je de afspraak wilt hebben (links boven). Als je je google account selecteert gaat dat wel goed

- Raar, geen idee
- Ok, dacht dat er eventueel nog een andere optie was

- Heb bij instellingen van agenda of algemene instellingen gezien, maar kan daar dus nergens maps kiezen. Moet toch aanpasbaar zijn, vroeger kon ik de auto gewoon mijn agenda checken en dan rechtstreeks de navigatie starten naar mijn volgende afspraak

- Linksboven kan je inderdaad je agenda selecteren, en dan selecteer ik een agenda uit mijn google account (heb er verschillende: professioneel, privé, ...). In de agenda van de HTC staat dat dan mooi in de correcte kleur, maar als ik op mijn PC naar Google Agenda ga dan staat er niets. EDIT: het duurt langer dan een minuut, en dan komt het er wel op. Perfect dus en probleem opgelost!

- Geluid is echt irritant. Is zo'n "elektronisch" geruis, misschien nog het best vergelijkbaar met het geluid van een modem (maar wel niet zoveel verschillende tonen en 10x stiller). Maar het stoort dus wel enorm in de wagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 283201 op 28-04-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
BTW: Er zijn ook widgets te vinden de je op je bureaublad kan zetten om je toestel stil te zetten oid.

ja het syncen duurt altijd nog even ;). Ik heb overigens de HTC skyp locations gedownload. Ook een app, maar volgens mij werkt dat niet echt goed. Maar ik heb het niet echt uitgebreid getest, dus dat is het proberen waard misschien.

Gebruik je in je auto een fm transmitter? Of zit er een jack aansluiting op je radio? Anyway misschien dat je mic aanstaat ofzo? Zet je je telefoon dan ook in car mode oid? Misshcien dat google voice seach aan staat en het omgevings geluid door je speakers komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is audiojack kabel tussen wagen en toestel. Geen transmitter dus. Op andere toestellen heb ik geen "geruis", maar ook op de HTC heb ik dat dus niet wanneer ik aan het bellen ben (zelf al zegt andere niets) of wanneer er bv. muziek op ligt. Telefoon staat niet in car mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het nog eens uitgetest. Ligt volgens mij aan de auto oplader, geeft alleen dergelijk geruis wanneer hij aan't opladen is. Zie dit filmpje, geruis is dus enkel wanneer je "niets" doet. Als je geluid in spotify juist afzet geeft hij geen probleem, maar dan ga je naar het bureaublad en is het er weer wel.

YouTube: Geruis

Dit is mijn lader, van blackberry vroeger. Zou een andere lader het probleem kunnen oplossen?

http://i45.tinypic.com/2qs6wxe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Laatst online: 07:20

sanzut

It's always christmas time

Mijn desire had dit ook, ik dacht altijd dat dit aan mijn brakke autoradio, speakers of kabletje lag :/
Met mijn OneX nog niet in de carkit gezeten, omdat die brodit nog slechtleverbaar is:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is in ieder geval duidelijk dat het iets met die auto oplader heeft te maken. Wil gerust een nieuwe kopen, maar zou dan graag zeker zijn dat ik daar geen problemen er mee ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:47
Anoniem: 283201 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:35:
Het is in ieder geval duidelijk dat het iets met die auto oplader heeft te maken. Wil gerust een nieuwe kopen, maar zou dan graag zeker zijn dat ik daar geen problemen er mee ga hebben.
Het zal lastig worden om zekerheid te krijgen. Sommige radio's hebben ook wel eens last dat je de motor hoort over de boxen. Mogelijk zit het in een lekstroom of aarde waardoor het komt. Dit zal dan ook nog per automerk verschillen en wat er allemaal is aangesloten in de auto.

Betere lader kan dan mogelijk een oplossing bieden. Heb je geen andere GSM met usb aansluiting waarmee je het kunt testen of die het ook heeft. Of toevallig een 220v --> 12v omvormer zodat je in huis kunt testen.
Ook een ontstoringsfiter kan misschien iets verhelpen als andere laders er ook last van hebben.
Laatste optie is een directe aansluiting maken vanaf de accu.

Je kunt ook even bij winkels als Halfords kijken en even testen en als die niet goed is gewoon terugbrengen.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 28-04-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
BIj DX heb je een lader voor nog geen 3,- kan je die misschien uitproberen als het niet anders kan

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
After all this trouble and bickering I finally have 2 Iphones side by side in the comfort of my home to compare.

1x 16gb Iphone 4 week 44 (Blue Tint) (My girlfriend)
1x 32gb Iphone 4 week 36 (Yellow Tint) (Mine)

Set both to max brightness:

Blue Tint:
- appears brighter
- more "White" when on the brightness screen settings
- when tilted to its side and there were no apparent "Light Bleed"

Yellow Tint:
- appears less bright
- less "White"
- when tilted LED backlit can be seen. However, only when looking at this extreme angle. Less extreme angle this is not an issue and should not be of a concern for both Screen Tints

Here's a thread describing what I mean by "tilted to side":
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1030940

Here is what's really surprising

Colors:
Many look at the white screen and think the Blue Tint is a superior screen to the "Yellow Screen" but I exclusively own only IPS screens for my desktop, TV, and laptop and have compare many screens for color reproduction as well as the famous IPS viewing angles.

To do this comparison, the wallpaper settings was use for the many photos as well as Iphone dead pixel test for solid one color (black, red, blue, etc...). The lights was turned off so to get the full effects of the comparison.

Result:
Wow...the yellow screen reproduced color very accurate like an IPS screen should. Blacks look black, yellows are yellows, etc..., pictures are detailed and color accurate.

Blue Tint screen is a tiny bit of a disappointment. Colors look a little washed out. Blacks appear to have tint of gray. Color reproduction was off and not as accurate as the yellow screen. Only the blank white screen appears to be more vibrant but I suspect this is due to its unnatural color reproduction of "White".

Conclusion:
The "Yellow Tint" many of you have complained about (including myself) is not an issue but in actuality a blessing. The "Yellow Tint" has superior color reproduction...Whites, blacks, red, yellow, etc...you name it. However, on initial encounter the "Blue Tint" will appear whiter, brighter, and is reminiscent of TN screen technology and will offer an instant gratification that it is a superior screen but in fact the opposite. However, those who appreciate brightness more than color accuracy should be content with the "Blue Tint" while those who are more picture/graphical directed should opt for the "Yellow Tint". Either screen will be fine for Smart Phone operations but I prefer the "Yellow Tint" and my GF likes the "Whiter-Blue Tint"...Win Win.
als ik dit zo lees, moet ik juist blij zijn dat ik de "Yellow Tint" heb

en dus heb ik een perfect toestel, geen klachten verder :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
post ff verplaatst.

[ Voor 97% gewijzigd door Ruben1992 op 28-04-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231565

Gebruik je gewone originele huislader eens met een verlengkabel tot in de wagen. Dan heb je direct uitsluitsel over combinatie lader/auto/phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ruben1992 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:39:
Ik heb mijn HOX overgenomen van iemand op marktplaats, toestel is 2 weken oud, heb de bon erbij.
Het toestel bevalt me ook super! Alleen heb erg last van het flikkerende beeldscherm..
Ik heb de phone house in Enschede opgebeld (daar komt ie vandaan) of ze het toestel niet konden omruilen voor een nieuwe.
Blijkt dat deze beste man waarvan ik hem gekocht had het toestel al 2x had omgeruild. Of dit nieuwe HOXen zijn geweest weet ik niet, maar ze kon mij geen nieuwe verstrekken.
Staat het in de algemene voorwaarden van de phone house dat ze niet meer dan 2x mogen omruilen? Ik kan het persoonlijk echt nergens vinden. Baal er wel van.
Ze moesten het toestel naar dynafix sturen, maar dan ben ik hem zo 2 weken kwijt zonder garantie dat ie ook echt gemaakt is.
Je moet HTC opbellen, dan komen ze je telefoon halen en in 2 dagen heb je em terug
(teminste uit mijn ervaring)

Want toen ik em bij Vodafone inleverde, duurde het inderdaad zo'n 1 a 1,5week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
SuperVeloce schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:56:
[...]

Je moet HTC opbellen, dan komen ze je telefoon halen en in 2 dagen heb je em terug
(teminste uit mijn ervaring)

Want toen ik em bij Vodafone inleverde, duurde het inderdaad zo'n 1 a 1,5week
ga ik proberen (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

zie ook: Anoniem: 404313 in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X" Dan kan het misschien zelfs ter plekke verholpen worden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 18:40
Heb vandaag mn one X gekregen en lekker vanmiddag fotos gemaakt, nu wil ik echter de camera app openen en gebeurt er niets, na enige seconden wordt de hele app groen zoals de corruption aan de zijkant voor de update (nu echter het hele scherm) de camera app reageert ook niet meer maar verder werkt alles nog goed.

Heb al een factory reset gedaan maar hij doet het nog niet, iemand een soortgelijk probleem gehad en een oplossing....heb geen zin weer een doa aan te moeten melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04 23:21
M!chel schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:41:
^ Het lijkt misschien een groot drama, maar bekijk het eens op deze manier:

Jij, en een klein aantal andere mensen, hebben gewoon erg veel pech.
Een klein aantal? Ja, er zijn duizenden HOX toestellen verkocht en hoeveel probleemgevallen zijn er bekend?
Juist, veel minder dan de helft van wat er is verkocht.
Het lijkt misschien alsof iedereen problemen heeft als je zo op internet kijkt, maar dat komt omdat: mensen die niks te klagen hebben doen dat ook niet!
Dus dan lees je inderdaad voornamelijk klachten op diverse fora, terwijl het grootste deel gewoon happy thuiszit, lekker met hun HOX te spelen!
Update!

Mijn 4e One X heeft wat stofdeeltjes onder het scherm........
Het stoort in principe niet, want je ziet het alleen van dichtbij (het grootste deeltje, nog steeds heel klein) de kleinere deeltjes zie je dan alleen onder een lichtbron als het scherm uitstaat. Verder is deze helemaal goed (voorlopig , vorige defecten kwamen na een paar dagen) behalve het flikkeren van het scherm op grijstinten bij een bepaalde helderheid

Snap niet dat ik al 4 One X's heb gehad en er altijd wel wat is en dat andere mensen 'nergens last van hebben'. Ik denk dat elke One X namelijk last heeft van 1 van de problemen, maar dat gebruikers het slikken of niet opmerken. Flikkeren kan je misschien niet meer zien als je ouder bent (iets slechtere ogen) en kraken zien mensen misschien als 'gewoon'. Ook zijn de stofjes niet makkelijk te zien, maar ze zijn er wel, en dat is dus gewoon crappy QC. Ik ben HTC in ieder geval helemaal zat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

luappul schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:20:
[...]

Ik heb het ook, maar volgens mij is het sinds de update naar 1.28 erger geworden. Zal dit niet gewoon met een software update te verhelpen zijn?
Waarom niet? Witbalans is slechts een berekening he, kan makkelijk met een update verholpen worden.

@jeroen, er is een default widget in je One X om je geluidsprofiel (trillen, geluid aan, geluid uit) te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231565

Victor.S schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:22:
[...]

Update!

Mijn 4e One X heeft wat stofdeeltjes onder het scherm........
Het stoort in principe niet, want je ziet het alleen van dichtbij (het grootste deeltje, nog steeds heel klein) de kleinere deeltjes zie je dan alleen onder een lichtbron als het scherm uitstaat. Verder is deze helemaal goed (voorlopig , vorige defecten kwamen na een paar dagen) behalve het flikkeren van het scherm op grijstinten bij een bepaalde helderheid

Snap niet dat ik al 4 One X's heb gehad en er altijd wel wat is en dat andere mensen 'nergens last van hebben'. Ik denk dat elke One X namelijk last heeft van 1 van de problemen, maar dat gebruikers het slikken of niet opmerken. Flikkeren kan je misschien niet meer zien als je ouder bent (iets slechtere ogen) en kraken zien mensen misschien als 'gewoon'. Ook zijn de stofjes niet makkelijk te zien, maar ze zijn er wel, en dat is dus gewoon crappy QC. Ik ben HTC in ieder geval helemaal zat nu.
Niet iedereen zit te zoeken naar foutjes, onder lichtbron of microscoop. Als je sommige van de hier in het topic aangehaalde "foutjes" wilt waarnemen, moet je echt al maniakaal met je toestel bezig zijn. Niks is blijkbaar te gek om tóch maar een onvolmaaktheidje te vinden. Het lijkt een sport te zijn, met allures van de olympische spelen...

Wees gewoon tevreden met een toestel dat z'n ding doet. Het is een gebruikstoestel, geen brok perfectie om te showen en te koesteren, niet iets waarmee je een emotionele band hoeft op te bouwen. Binnen enkele maanden hebben we alweer een ander toestel in de hand. Aan elke nieuwe wagen scheelt ook wel "iets", maar ik heb nog geen enkele garagist een ruil weten doen...
Ik viseer hier niemand persoonlijk, maar ik volg oplettend dit topic en voor sommigen kan het nooit perfect genoeg zijn.

Ikzelf heb een One X, na enkele andere HTC's, en allen hadden ze wel "iets" wat voor enkelingen hier een reden zou zijn om die te gaan ruilen. Ik ben steeds tevreden geweest, ook van deze One X en 'k blijf een grote fan van de meesterwerkjes die HTC steeds weer aflevert.
Heeft die van mij foutjes? Ja, hij kraakt als ik erop druk, maar dat hoef ik niet te doen en dat doe je ook niet bij normaal gebruik. Ja, hij rammelt ter hoogte van de camera, als ik heeeeeeeeeel hard mijn best doe. Ja, hij flikkert, als ik op een volledig grijs beeld zit te kijken, maar da's wel het laatste waar ik steeds zou zitten naar kijken. Enzovoort...

Natuurlijk is dit topic er ook om de negatieve kantjes aan te halen, om je aandachtig te maken voor echte defecten die daadwerkelijk een goede werking onmogelijk maken en dus terecht dienen geretourneerd te worden.
Er zijn wel enkele tekortkomingen in het ontwerp. Volumetoetsen zijn wat ongelukkig geplaatst en wat overgevoelig. Luidspreker achteraan zou elders mogen zitten, niet net op de plaats die de ondergrond raakt.
Het enige wat voor mij "echt" beter kan, is de groene schijn in foto's met flits. Hem daarvoor terug van de hand doen? Nee. Hopen dat dit met een update kan opgelost worden? Zeker. Maar de One X is enkel voor gelegenheidskiekjes, dus ook weer niet echt een drama.

En nu gewoon weer verder genieten van dit prachtig technisch wondertje...

[ Voor 207% gewijzigd door Anoniem: 231565 op 29-04-2012 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 231565 schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:01:
[...]

Niet iedereen zit te zoeken naar foutjes, onder lichtbron of microscoop. Als je sommige van de hier in het topic aangehaalde "foutjes" wilt waarnemen, moet je echt al maniakaal met je toestel bezig zijn. Niks is blijkbaar te gek om tóch maar een onvolmaaktheidje te vinden. Het lijkt een sport te zijn, met allures van de olympische spelen...

Natuurlijk is dit topic er ook om de negatieve kantjes aan te halen, om je aandachtig te maken voor echte defecten die daadwerkelijk een goede werking onmogelijk maken en dus terecht dienen geretourneerd te worden.

En nu gewoon weer verder genieten van een prachtig technisch wondertje...
Dat geld voor elke foon, alhoewel ik dikke kier bij mijn htc, scherm veerde.
Ben ik wel voor teruggegaan. Terwijl ie verder goed functioneerde.
Kreeg functioneele problemen na reparatie, nieuwtoestel gekregen, scherm problemen waren over en ik ben nog steeds blij.

Als ik het geld had kocht ik een One x , maar moet het nog even doen met Mn htc ds.

Geen één toestel is perfect en geen 2 hetzelfde. Dus mocht je hem onder de micoscope houden en een ander toestel willen krijgen kan het zijn dat het andere toestel slechter is dan het eerste.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Hier ook iemand die super blij is met zijn One x! Nergens last van! Vanaf het moment dat hij aan gegaan is bij de phonehouse geen van al de hier beschreven problemen. Ook niet onder de microscoop! Wel wordt hij idd erg warm tijdens het opladen.

Maar man man wat een super snel toestel! Bizarre echt waar! Raad hem iedereen aan al moet je hem 10 x omruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nu wel in het goede topic:
Gister is voor het eerst mijn telefoon oververhit geraakt. hij lag op mijn kussen aan de oplader en ik was tegelijk aan het browsen. Na ik denk 3 kwartier begon de statusled rood te knipperen afgewisseld met groen. Volgens de temperatuur sensor was de telefoon 51 graden. hij viel niet uit. maar ik heb wel even tegen de telefoon geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-04 00:47

Leedbek

Luuk Luchtloper

Victor.S schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:22:
[...]
Wat een omgekeerde redenatie. Dus omdat jij toevallig een aantal toestellen met mankementen hebt ontvangen, heeft ineens elk toestel mankementen? Ik kan je vertellen dat mijn toestel absoluut géén gele vlekken, stofdeeltjes, dooie pixels of flikkeringen heeft, niet kraakt, en dat aan mijn ogen niks mankeert. En ik ben best kritisch op dat soort dingen, maar ik ga het ding ook niet onder een microscoop leggen. Zoals Koen-Ronse ook al zei, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Misschien ben je wel overdreven kritisch, of misschien heb je gewoon pech met een aantal rotte appels. Ik denk dat het gros van de One X gebruikers erg tevreden is, maar die hoor je uiteraard niet in dit topic.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382423

Leedbek schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:11:
[...]

Wat een omgekeerde redenatie. Dus omdat jij toevallig een aantal toestellen met mankementen hebt ontvangen, heeft ineens elk toestel mankementen? Ik kan je vertellen dat mijn toestel absoluut géén gele vlekken, stofdeeltjes, dooie pixels of flikkeringen heeft, niet kraakt, en dat aan mijn ogen niks mankeert. En ik ben best kritisch op dat soort dingen, maar ik ga het ding ook niet onder een microscoop leggen. Zoals Koen-Ronse ook al zei, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Misschien ben je wel overdreven kritisch, of misschien heb je gewoon pech met een aantal rotte appels. Ik denk dat het gros van de One X gebruikers erg tevreden is, maar die hoor je uiteraard niet in dit topic.
Ook ik ben kennelijk één van de lucky few die een toestel heeft zonder al die mankementen, die hier worden genoemd. Bij elk toestel dat net uit is mankeert er wel iets, lijkt mij normaal. Helemaal als je dan vooraan wil staan en één van de eersten wil zijn met dat toestel.
Ik ben in ieder geval erg tevreden met dit toestel, en maak er nog elke dag met veel plezier gebruik van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-04 15:42
Anoniem: 382423 schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:15:
[...]

Ook ik ben kennelijk één van de lucky few die een toestel heeft zonder al die mankementen, die hier worden genoemd. Bij elk toestel dat net uit is mankeert er wel iets, lijkt mij normaal. Helemaal als je dan vooraan wil staan en één van de eersten wil zijn met dat toestel.
Ik ben in ieder geval erg tevreden met dit toestel, en maak er nog elke dag met veel plezier gebruik van!
+1
Geen problemen hier... ff afkloppen, want je zou (als je dit topic volgt) bijna gaan geloven dat ze niets dan crap produceren bij HTC.
Het is dat ik blij ben met de vele tips en trucks die jullie mede tweakers hier posten, maar het gaat mij de laatste tijd wel wat (te) veel over alle mankementen. Dus ik dacht, evenals anderen hierboven, even iets positiefs posten!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456779

Hallo mensen, ook ik ben tevreden over de htc one x. Alleen sinds de update kantelt het scherm niet meer bij foto's of een filmpje bekijken ondanks dat auto kantelen staat aan gevinkt. Ook heb ik al een reset gedaan en zelfs terug gezet op de fabrieks instellingen. Wie heeft hier meer last van en misschien zelfs een oplossing voor.
Pagina: 1 ... 41 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.