Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:04
Hallo allemaal!

Sinds de update van Twitter (26 april, 3.2.0) is de Twitter-app voor Android stuk voor veel gebruikers.
Bij Twitter zelf heeft blijkbaar nog altijd niemand het door, en aangezien je updates niet kan terugdraaien is dit een beetje oncomfortabel.

Tijdelijke workaround:
Als je je systeemtaal op iets anders dan Nederlands zet doet het probleem zich niet voor. Ik gebruik nu tijdelijk English (UK). Je kan natuurlijk ook altijd (tijdelijk) een andere Twitter-app gebruiken.

En nu wachten op een update...

De update naar Twitter 3.2.1 is nu beschikbaar op de Play Store, en die lost het probleem volledig op!

[ Voor 9% gewijzigd door AmbroosV op 29-04-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

rob_erwt

What does this button do?

Ik zat me ook al te irriteren aan de crashes, maar de workaround verhelpt het idd. bedankt voor de tip! :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Doe tijdelijk Seesmic gebruiken, goed alternatief:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Ik had hem nog niet geüpdatet maar wel problemen met de officiele app, versie 3.1.2. Krijg met enige regelmaat sinds gisteren de melding: kan momenteel geen tweets ophalen.
Ligt niet aan de verbinding, was met zowel 3G als Wifi namelijk zo en alle andere apps werken wel. Maar hadden jullie ook last van deze kwaal of nog andere problemen. Heb de update nog niet geïnstalleerd maar zo te lezen wacht ik dus wel even op de volgende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daarom kon ik vanochtend geen tweets ophalen en versturen vanaf m'n Android :O Vond het al zo gek...

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Waarschijnlijk kan de oude app door de update hier en daar sommige dingen niet meer goed, er zijn veel dingen aangepast. Ik hoop in ieder geval dat ze bij Twitter snel met een fix komen, ik kom helemaal in de war door AM/PM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57

JB

Cédric roelt!

Jup hier ook op ICS maar ik begrijp dat het niet Android OS afhankelijk is? Bij ICS kan ik wel de updates verwijderen onder Apps, dan doet ie het ook weer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
JB schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:40:
Jup hier ook op ICS maar ik begrijp dat het niet Android OS afhankelijk is? Bij ICS kan ik wel de updates verwijderen onder Apps, dan doet ie het ook weer.
Je kan updates alleen verwijderen als de app standaard in je ROM aanwezig was... Voor Twitter is dat niet het geval voor de meeste mensen, Facebook bijvoorbeeld meestal wel, Market/Play Store ook.

[ Voor 14% gewijzigd door AmbroosV op 27-04-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het is niet de bedoeling met copyright beschermd materiaal op GoT uit te wisselen.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het is niet de bedoeling met copyright beschermd materiaal op GoT uit te wisselen.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik krijg op de HTC One x Twitter met geen mogelijkheid meer aan de praat. Behalve een andere app installeren maar daar hou ik niet van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ruben1992 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:55:
Ik krijg op de HTC One x Twitter met geen mogelijkheid meer aan de praat. Behalve een andere app installeren maar daar hou ik niet van :(
Apk opzoeken oude app, zo gedaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Aan de andere kant is de nieuwe app niet direct een verbetering. Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar een heerlijk 'lichte' interface (die niet veel plaats innam) heeft plotseling ENORME knoppen gekregen, and I don't like it.
Pagina: 1