Probeer de vodafone winkel, ze ruilen je sim zo om voor een microsim (voor gratis!). Weet je tenminste zeker dat je kan blijven bellen.raptorix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:45:
Vanmorgen bezorgt door Vodafone, had een grijze besteld, maar kreeg een witte, maar maakt me op zich niet zoveel uit. Eerste indruk is goed, alleen nog even een belturk vinden die me sim kan bijsnijden
Wat Stubby ook zegt. Zou ff de plaatselijke telecomtoko in hobbelen en voor gratis een micro sim halen. Weet je zeker dat die werkt. Hoor vaak dat mensen die zo een zelfgebeund dubbelgevouwen en geknipt ding hebben, dat niet werkt.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
JKratos schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:48:
Wat Stubby ook zegt. Zou ff de plaatselijke telecomtoko in hobbelen en voor gratis een micro sim halen. Weet je zeker dat die werkt. Hoor vaak dat mensen die zo een zelfgebeund dubbelgevouwen en geknipt ding hebben, dat niet werkt.

Heb ook deze ervaring. Mijn knipvaardigheiden waren onvoldoende. heb bijna een week zonder mobiel internet en bellen gezeten. Moest een nieuwe microsim via mijn werkgever aanvragen.
hoe benaderde je die? Als je niet offtopic wil gaan kan je me ook een DM sturen..niek87 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:25:
[...]
ligt eraan hoe je de verzekeraar benaderd, ik had met mijn sensation ook een kapot scherm. Werd gelukkig vergoed: kosten 202 euro bij dynafix.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ja was vanmorgen bij de telecom winkel, heb alleen geen pinpas op het moment, en die had je nodig om te kunnen identificeren
Bij de BelCompany hebben ze daar een speciale tang voor. Gewoon even langslopen.JKratos schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:48:
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Klopt, vele winkels (waaronder de 'mijne') hebben die. Zelfs dan hoor je veel signalen dat het kaartje op termijn alsnog verrot is.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Elke onafhankelijke telecom boer heeft het wel, alleen de hi telfort ectra verkopen je liever een nieuwe sim van 20 euro. Ik heb zon knipper op ebay besteld werkt perfect zelfde dingen die bij de phone house en dergelijke staan. Zoiets komt altijd veer van pas, en scheelt dat je de deur niet meer uit hoeft. is na 1x knippen al goedkoper dan een nieuwe sim en bij 2 a 3 keer knippen heb je gelijk de reiskosten en zo er ook uit om steeds de stad in te moeten.Veneficus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:09:
[...]
Bij de BelCompany hebben ze daar een speciale tang voor. Gewoon even langslopen.
Mijn toestel is dus voor reparatie voor scherm en camera. Iemand anders die toevallig voor de zelfde redenen zijn telefoon terug naar htc heeft gestuurd? Man die hem kwam ophalen had het verhaaltje al meerdere malen gehoord. Ben benieuwt hoe htc het gaat afhandelen, zullen er al repair parts zijn?
ik heb bluetooth op me auto radio, dus kan er ook muziek op afspelen van me telefoon en ermee bellenVerwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:54:
Heb me de One X besteld. Dit lijken me wel nuttige accessoires:
http://www.htcaccessoryst...spx?i=230208&phone=139045
http://www.htcaccessoryst...spx?i=230207&phone=139045
Helaas niet op voorraad en ook vrij kostelijk. Zijn er hiervoor andere (eventueel goedkopere- alternatieven)?
Verder ben ik nog op zoek naar een beschermingscase en evt. ook een screen protector. Hier tips voor?
dus die kosten wat je daar betaald, kan je beter investeren in je auto radio
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Even iets waar ik vandaag achter kwam. Sense en Android hebben beiden een andere manier van screwnahots maken.
Vind die van sense(?) wel mooier. Tenminste de manier waarop het gebeurd.
Sense: powerknop + volume down
Android : powerknop + home
Weet niet of de mooie manier van sense is, maar daar is het wel beter gedaan
Mooiere animatie, betere melding, bericht in notificatie bar en de screenshots belanden in een andere aparte screenshots map.
Mooiere animatie, betere melding, bericht in notificatie bar en de screenshots belanden in een andere aparte screenshots map.
Huub Huub Barbatruc!
Tis maar net wat je gewent bent, vind sense manier nog niet echt fijn werken. Enigste voordeel hier aan is dat dropbox hem wel gelijkt upload voor je aangezien die in je camera map komt. Melding is iri van sense staat in de weg als je snel 2 screens achter elkaar wilt maken.DNA_Saint schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:29:
Even iets waar ik vandaag achter kwam. Sense en Android hebben beiden een andere manier van screwnahots maken.
Het is precies omgekeerd. De Sense manier is met de homeknop. In ICS is het standaard power + volume down enkele seconden.DNA_Saint schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:29:
Verwijderd
Ik heb mijn contacten vanuit 2 google accounts gesynchroniseerd. Nu, vanuit het eerste account werd alles meteen gekoppeld aan Facebook (je zag dus mooi de foto staan en meer info).
Nu, vanuit mijn tweede account (het grootste adressenbestand), lukt dit maar niet. Als ik handmatig naar een contactpersoon ga en rechtsboven naar koppelingen, kan ik het wel meteen aanzetten. Maar heb nu niet zoveel zin om dat voor 200 mensen te gaan doen...
Weet iemand hoe je dit automatisch kan doen?
Nu, vanuit mijn tweede account (het grootste adressenbestand), lukt dit maar niet. Als ik handmatig naar een contactpersoon ga en rechtsboven naar koppelingen, kan ik het wel meteen aanzetten. Maar heb nu niet zoveel zin om dat voor 200 mensen te gaan doen...
Weet iemand hoe je dit automatisch kan doen?
Zijn er hier eigenlijk mensen die van de iPhone 4(s) zijn overgestapt naar de HTC One X en zoja, wat zijn de ervaringen? 
Ben zelf een switch aan het overwegen maar ik hebt het gevoel dat ik dat leuke sync gedoe ga missen met m'n macbookje
HTC zou wel aan het werken zijn aan een nieuwe sync tool.. (http://www.htc.com/www/software/htc-sync-manager/)

Ben zelf een switch aan het overwegen maar ik hebt het gevoel dat ik dat leuke sync gedoe ga missen met m'n macbookje
HTC zou wel aan het werken zijn aan een nieuwe sync tool.. (http://www.htc.com/www/software/htc-sync-manager/)
Waarom zouden bestaande synctools voor Android niet voldoende zijn voor jou?Pyr0wl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Zijn er hier eigenlijk mensen die van de iPhone 4(s) zijn overgestapt naar de HTC One X en zoja, wat zijn de ervaringen?
Ben zelf een switch aan het overwegen maar ik hebt het gevoel dat ik dat leuke sync gedoe ga missen met m'n macbookje![]()
Al is dit meer een softwarediscussie dan dat dit echt iets met het toestel te maken heeft.
Wat voor Sync gedoe. Ik gebruik al jaren m'n iMac icm HTC en geen problemen.Pyr0wl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Ben zelf een switch aan het overwegen maar ik hebt het gevoel dat ik dat leuke sync gedoe ga missen met m'n macbookje![]()
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
vreemd bij t-mobile gewoon ff rijbewijs of id kaart laten zien en je krijgt gratis een microsim.raptorix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:55:
Ja was vanmorgen bij de telecom winkel, heb alleen geen pinpas op het moment, en die had je nodig om te kunnen identificeren
Ik weet nog dat ik er 10 euro moest betalen om m'n oude grote sim te laten wisselen voor een mircosim. Maar een rijbewijs overleggen was wel voldoende idd, geen bankpas hoeven te gebruiken!
Verwijderd
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun internet verbinding snachts?
Bij het van standby halen is de internet verbinding weg zoals in een eerder bericht al gemeld.
Na contact met de klantenservice van htc wordt er vermeld dat dit niet hoort en er geen instellingen in het toestel verkeerd kunnen staan die dit veroorzaken.
De oplossing is mogelijk een hard reset en anders het toestel opsturen
Verder heb ik geen probleem met mn telefoon.
Bij het van standby halen is de internet verbinding weg zoals in een eerder bericht al gemeld.
Na contact met de klantenservice van htc wordt er vermeld dat dit niet hoort en er geen instellingen in het toestel verkeerd kunnen staan die dit veroorzaken.
De oplossing is mogelijk een hard reset en anders het toestel opsturen
Verwijderd
Ik ben na een jaar of drie overgestapt van iPhone (de laatste was de 4) naar de HTC One X, gewoon omdat ik eens wat anders wilde dan iOS.Pyr0wl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Mijn ervaringen zijn echt super, ben blij verrast door het Android OS. Het is even wennen, maar dat duurt niet lang. De koppelingen van je contacten met Twitter, Facebook etc werkt super, en ook de agenda bevalt goed.
Voor Android kun je allerlei dingen instellen en aanpassen, bij iOS moest je hem daarvoor al jailbreaken. Ook zijn een hoop apps gratis bij Google Play, terwijl je er op de iPhone vaak voor moest betalen.
Kortom, het was eigenlijk bedoeld als een uitstapje van een jaar, om dan weer terug te gaan naar de nieuwe iPhone. Maar die moet wel heel goed zijn, wil Apple dit Androidvormig hartje weer terug winnen!
Verwijderd
Ik kom ook van een iPhone. Maar ik heb nu al spijt van deze overgang. Niet zo zeer om android, maar om de telefoon zelf. Ik heb last van een geel scherm, flikkeringen en mijn volume toets kraakt. Ik denk dat ik hierna gewoon weer terug ga naar de iPhone.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:23:
[...]
Ik ben na een jaar of drie overgestapt van iPhone (de laatste was de 4) naar de HTC One X, gewoon omdat ik eens wat anders wilde dan iOS.
Mijn ervaringen zijn echt super, ben blij verrast door het Android OS. Het is even wennen, maar dat duurt niet lang. De koppelingen van je contacten met Twitter, Facebook etc werkt super, en ook de agenda bevalt goed.
Voor Android kun je allerlei dingen instellen en aanpassen, bij iOS moest je hem daarvoor al jailbreaken. Ook zijn een hoop apps gratis bij Google Play, terwijl je er op de iPhone vaak voor moest betalen.
Kortom, het was eigenlijk bedoeld als een uitstapje van een jaar, om dan weer terug te gaan naar de nieuwe iPhone. Maar die moet wel heel goed zijn, wil Apple dit Androidvormig hartje weer terug winnen!)
Kan ik bij een flikkerend scherm teruggaan naar de winkel voor een nieuwe? Of komt hier een software update voor uit? zeer irritant
Verwijderd
Je kunt terug maar dat garandeert niet dat de nieuwe dat niet doet. Heb er al 2 omgeruild en heb er nog steeds last vanRuben1992 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:36:
Kan ik bij een flikkerend scherm teruggaan naar de winkel voor een nieuwe? Of komt hier een software update voor uit? zeer irritant
Ik deel deze ervaring. na een jaar iPhone4 terug naar Android en het toestel heeft mij aangenaam verrast. Had voor de iPhone een SE X10 en vond deze ontzettend langzaam. De iPhone4 was beduidend sneller dan de X10 maar had ook zijn gebreken. Met name als er een bericht binnen kwam terwijl je zat te gamen dan haperde die en dat doet de OneX totaal niet! Ook het grote aanbod van gratis apps en de mogelijkheid om alles in te stellen is super.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:23:
[...]
Ik ben na een jaar of drie overgestapt van iPhone (de laatste was de 4) naar de HTC One X, gewoon omdat ik eens wat anders wilde dan iOS.
Kortom, het was eigenlijk bedoeld als een uitstapje van een jaar, om dan weer terug te gaan naar de nieuwe iPhone. Maar die moet wel heel goed zijn, wil Apple dit Androidvormig hartje weer terug winnen!)
Een nadeel die ik reeds op de X10 had en nu ook op de OneX: Push mail duurt soms iets langer op Android dan op de iPhone4. Soms zit er wel een uur tussen maar soms krijg ik het wel tegelijk. Een beetje wisselnd dus.
check je dat niet eerst even in de winkel?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:47:
[...]
Je kunt terug maar dat garandeert niet dat de nieuwe dat niet doet. Heb er al 2 omgeruild en heb er nog steeds last van
Verwijderd
Heb hem gewoon rechtstreeks van tmobileRuben1992 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:26:
[...]
check je dat niet eerst even in de winkel?
Yup... hier hetzelfde... en dat voor de 3 weken voordat m'n andere abo ingaat bij vodafone... best netjes.moca schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:01:
[...]
vreemd bij t-mobile gewoon ff rijbewijs of id kaart laten zien en je krijgt gratis een microsim.
ik kwam van een 3GS.Pyr0wl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Ik vind de One X geweldig... het enige dat ik mis is de voice command via de home button... gewoon vanuit locked direct "bel thuis" en gaan... Dat is er niet meer bij nu.
Nog beter; bel met T-mobile via 1200, sturen ze 'm gratis op!
Bestel op Dealextreme.com met gratis verzendkosten voor een eurootje een microsim adapter, en je kunt hem als gewone simkaart gebruiken in je oude HTC toestel voor op vakantie!
Bestel op Dealextreme.com met gratis verzendkosten voor een eurootje een microsim adapter, en je kunt hem als gewone simkaart gebruiken in je oude HTC toestel voor op vakantie!
Ik heb m'n microsim gewoon in m'n Desire gestopt, gaat prima. Even met een pincetje op z'n plek drukken en klaar.pixels66 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:
geen problemen als je je telefoon hard op tafel legt, dat hij verschuift?
Schudden, subtiel slaan, minder subtiel slaan - hij blijft precies zitten. Bij mij tenminste.pixels66 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:47:
geen problemen als je je telefoon hard op tafel legt, dat hij verschuift?
Iedereen die kampt met een flikkerend scherm: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1617009
Wat HTC over het probleem zegt. En je kan wanneer je hier last van hebt of andere mensen wilt steunen je naam toevoegen aan de lijst. Het doel is om de inruiltermijn voor het toestel (14 dagen hier) te verlengen wanneer dit probleem speelt. Want het lijkt erop dat het hardware is.
Wat HTC over het probleem zegt. En je kan wanneer je hier last van hebt of andere mensen wilt steunen je naam toevoegen aan de lijst. Het doel is om de inruiltermijn voor het toestel (14 dagen hier) te verlengen wanneer dit probleem speelt. Want het lijkt erop dat het hardware is.
Hoe spelen jullie mkv bestanden af zonder te haperen met geluid? Ik kan ze wel hardwarematig afspelen met mx player of dice player, alleen heb ik dan geen geluid.
Als je voorderest geen hardware matig probleem hebt, zou ik zeker niet de gok nemen om je toestel terug te sturen. Ik ben misschien ook 1 van de weinige die geen hardware problemen heeft(een enkele reset, neem aan dat toekomstige software dit wel oplost), maar een ander toestel kan nog wel slechter zijn:pVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:08:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun internet verbinding snachts?
De oplossing is mogelijk een hard reset en anders het toestel opsturen![]()
Ik heb dit probleem de 1e 2 dagen gehad (whatsapps kwamen pas aan zodra ik hem van standby afhaalde) maar nu heb ik dat probleem niet meer. Sinds de update denk ik. Lijkt er dus op dat ook dit een software matig probleem is, en met een beetje geduld vanzelf wel opgelost wordt?
Verwijderd
Normaal gesproken zou ik het ook helemaal niet erg vinden.. Echter werk ik, net als mn vriendin, onregelmatig. Dan kan het best vervelend zijn als een berichtje pas na een paar uur aan komt.K.Rotteveel87 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:16:
[...]
Als je voorderest geen hardware matig probleem hebt, zou ik zeker niet de gok nemen om je toestel terug te sturen. Ik ben misschien ook 1 van de weinige die geen hardware problemen heeft(een enkele reset, neem aan dat toekomstige software dit wel oplost), maar een ander toestel kan nog wel slechter zijn:p
Ik heb dit probleem de 1e 2 dagen gehad (whatsapps kwamen pas aan zodra ik hem van standby afhaalde) maar nu heb ik dat probleem niet meer. Sinds de update denk ik. Lijkt er dus op dat ook dit een software matig probleem is, en met een beetje geduld vanzelf wel opgelost wordt?
Ik denk dat ik toch maar een hard reset probeer van het weekend.
Voel er weinig voor om het toestel opte sturen. Ik kan echt niet meer zonder smartphone!
Verwijderd
Ik zie bij het toestel van mijn vrouw alleen bij een (bijv. bij de website telegraaf.nl) website waar veel witte achtergrond in zit de witte achtergrond wat knipperen (beetje stroboscoop achtig).Victor.S schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:48:
Iedereen die kampt met een flikkerend scherm: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1617009
nee geen bron meer (te lang geleden), maar wel de logische redenatie.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:20:
[...]
Heb je toevallig ook een linkje en/of bronvermelding naar die tekst die je schrijft over de 'missende letters in het HTC alfabet' ?
Ik kon het zelf nergens vinden namelijk, en ben nu wel benieuwd.
de i en de u zijn weggehaald om verwarring (of fraude oid) te voorkomen met de J en V.
GiTS
Misschien dat we daar nog naar kunnen kijken met het witte vs gelige scherm...
Mijn (spier)witte is van 29 maart... Die gele van m'n schoonmoeder moet ik nog bekijken.
Nog steeds geen app gevonden waarmee ik het scherm uit kan lezen namelijk
Mijn (spier)witte is van 29 maart... Die gele van m'n schoonmoeder moet ik nog bekijken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik kon met geen mogelijkheid de 23GB extra dropbox ruimte krijgen...met in het achterhoofd dat ik de dropbox apk van xda had gebruikt op mijn galaxy S2....nu intussen de One X
Ticket aangemaakt op dropbox support en het is nu verholpen kwam wel door de illegale apk...yes nu 27GB aan ruimte
Ticket aangemaakt op dropbox support en het is nu verholpen kwam wel door de illegale apk...yes nu 27GB aan ruimte
Normaal zou dat moeten kunnen met de terminal emulator, en dan het command dmesg invoeren.CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 01:04:
Misschien dat we daar nog naar kunnen kijken met het witte vs gelige scherm...
Uiteindelijk krijg je een hele lap tekst die je moet kopiëren en emailen naar jezelf als het even kan.
Bij het stuke panel type zou je normaal moeten kunnen zien welk LCD paneel je hebt.
Helaas werkt het bij mij niet (zie iig geen panel type ertussen staan)
Lies are obvious to read because the truth is already written
Verwijderd
Oke.reaL_G schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:55:
[...]
nee geen bron meer (te lang geleden), maar wel de logische redenatie.
de i en de u zijn weggehaald om verwarring (of fraude oid) te voorkomen met de J en V.
Thanks.
Had ik ook. Netjes mn verhaal gedaan, ook over de .apk en vannacht kreeg ik mn extra ruimteMichel242186 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 06:34:
ik kon met geen mogelijkheid de 23GB extra dropbox ruimte krijgen...met in het achterhoofd dat ik de dropbox apk van xda had gebruikt op mijn galaxy S2....nu intussen de One X
arnoudwokke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:05:
En o ja, we gaan binnenkort ook nog de Qualcomm S4-processor uitgebreid vergelijken met de
Tegra 3 uit de One X. Stay tuned, want het zijn twee verhalen waar we veel aandacht aan besteden
en die hopelijk de moeite van het wachten waard zijn
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 25-04-2012 10:11 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er zijn best wel veel klachten / problemen met dit toestel (Hardware matige klachten).
Wat ik mij afvraag, zijn deze hardware issues alleen aanwezig in de toestellen uit de eerste batch (batches)? Komen deze toestellen uit Taiwan of China?
Betreft het hoofdzakelijk de witte of grijze toestellen.
Misschien wel interessant om eens een inventarisatie te doen incl. productie datum van het toestel.
Wat ik mij afvraag, zijn deze hardware issues alleen aanwezig in de toestellen uit de eerste batch (batches)? Komen deze toestellen uit Taiwan of China?
Betreft het hoofdzakelijk de witte of grijze toestellen.
Misschien wel interessant om eens een inventarisatie te doen incl. productie datum van het toestel.
Tja inventarisatie is een goed idee, maar veel toestellen zijn al weer teruggestuurd of omgeruild... Ben zelf ook wel benieuwd naar wat er dan uit zou komen (invent.)..
Inventarisatie is al vaker genoemd, en ook beantwoord door veel mensen, kwestie van opzoeken dus
Verwijderd
Dat wordt op XDA ook al geprobeerd, maar t blijkt lastig om er een lijn en/of logica in te vinden.
Ook de wat latere toestellen uit bijv. de (HT) 24****** reeks hebben soms de zelfde gebreken.
Het lijkt ook niet heel veel uit te maken uit welke fabriek ze rollen.
Je kan daar op XDA, zoals al eerder hier aangegeven door victor S, ook je naam op een lijst invullen die binnenkort dan naar htc gaat ivm met verlengde DOA regeling.
Staat hier ergens een paar posts terug een linkje naar dat topic.
Ook de wat latere toestellen uit bijv. de (HT) 24****** reeks hebben soms de zelfde gebreken.
Het lijkt ook niet heel veel uit te maken uit welke fabriek ze rollen.
Je kan daar op XDA, zoals al eerder hier aangegeven door victor S, ook je naam op een lijst invullen die binnenkort dan naar htc gaat ivm met verlengde DOA regeling.
Staat hier ergens een paar posts terug een linkje naar dat topic.
Verwijderd
Denk toch dat dat met die lijst op XDA op dit moment één van de meest kanshebbende manieren is om iets bij HTC voor elkaar te krijgen.
Die man/topicstarter is op verschillende plekken bezig namen van gebruikers te verzamelen en heeft direcht contact met één van de wat hogere pieten bij HTC zelf.
Ik heb zelf geen One X meer, maar heb toch even mn naam erbij gezet omdat ik gewoon vind dat HTC toch wel enige verantwoording mag gaan nemen in de zin van niet ontkennen dat er iest aan de hand is, maar een statement doen !
Ik zou t iedereen ook aanraden om even te doen.
Die man/topicstarter is op verschillende plekken bezig namen van gebruikers te verzamelen en heeft direcht contact met één van de wat hogere pieten bij HTC zelf.
Ik heb zelf geen One X meer, maar heb toch even mn naam erbij gezet omdat ik gewoon vind dat HTC toch wel enige verantwoording mag gaan nemen in de zin van niet ontkennen dat er iest aan de hand is, maar een statement doen !
Ik zou t iedereen ook aanraden om even te doen.
Voor mensen die problemen hebben met flikkeringen, probeer onderstaande eens. En dan met name het stukje onder nieuwe ingeving. Dit heeft bij mij het probleem verholpen. Sinds zaterdag geen last meer gehad van dat redelijk irritante gedoe.
HugoFR schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:42:
Wat de flikkeringen betreft bij grijze/getinte/welke dan ook achtergronden.
Ik heb hier dus ook last van.
Nu was ik ff aan het browsen op tweakers waar ik dus normaal ook die flikkeringen heb, maar nu lag mijn foon aan de lader en nu dus nergens last van. Gelijk kabeltje losgetrokken om te testen en BAM, flikkeringen. Kabeltje er terug in en hoppaaaa weer helemaal ok.
Nieuwe ingeving:
Mijn helderheid staat altijd op ongeveer de helft, nooit automatische helderheid. Dus idee gekregen om helderheid op 100% te zetten, tadaaaa geen geflikker meer. Daarna weer op de helft gezet en nog steeds geen flikkeringen?!?!?
Kan iemand dit verifiëren die ook last van dit euvel heeft.
Ik bel toch vandaag even naar de Phone House waar het toestel van mij vandaan komt. heb hem op 14 april gekocht, maar dat geflikker wordt steeds irritanter.. Hoop dat ze hem willen omruilen. phone house geeft 14 dagen omruiltermijn toch?
De PhoneHouse weet dat het beste, tevens moet je hier zijn: Problemen en garantie-afhandelingen HTC One X
Ruben1992 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:28:
Hoop dat ze hem willen omruilen. phone house geeft 14 dagen omruiltermijn toch?
offtopic:
Sinds begin maart niet meer.
Sinds begin maart niet meer.
Kan iemand mij misschien vertellen wanneer jullie last krijgen van die flikkeringen? Ik heb het toestel nu bijna een week in gebruik, ben inderdaad zoals velen niet geheel tevreden over de accuduur maar heb totop de dag van vandaag eigenlijk geen last gehad van de veel genoemde issue's.. gister echter heb ik toen het toestel bijna helemaal leeg was (3%) gebruik willen maken van de camera, terwijl ik een foto wilde maken flikkerde het scherm enkele keren, daarna heeft deze gewoon gewerkt. (ook met 3%)..
Ik heb vooral flikkeringen op een witte/grijze achtergrond (bvb. Foursquare) maar ook als ik de 'standaard achtergrond' (die gele heuvels) instel, flikkert een bepaald deel van m'n scherm soms. Ik heb m'n helderheid echter wat teruggeschroefd, waardoor het flikkeren een stuk minder voorkomt. Verder wanneer de processor moet 'nadenken' kan het beeld ook wel eens flikkeren.Jitsert schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:54:
Kan iemand mij misschien vertellen wanneer jullie last krijgen van die flikkeringen? Ik heb het toestel nu bijna een week in gebruik, ben inderdaad zoals velen niet geheel tevreden over de accuduur maar heb totop de dag van vandaag eigenlijk geen last gehad van de veel genoemde issue's.. gister echter heb ik toen het toestel bijna helemaal leeg was (3%) gebruik willen maken van de camera, terwijl ik een foto wilde maken flikkerde het scherm enkele keren, daarna heeft deze gewoon gewerkt. (ook met 3%)..
Zondag wou ik ook foto's nemen (automatische helderheid) en flikkerde het beeld ook wat. Verder is m'n wit wel effectief wit en zijn de flikkeringen de enige issue die ik ondervind. Sinds m'n helderheid wat terguggeschroefd is gaat m'n accu 'n stuk langer mee.
Zijn er hier eigenlijk mensen die totaal geen flikkerend beeld hebben op hun One X?
Ja, er zijn mensen die helemaal geen flikkerend beeld hebben, waaronder ik.
Ja, ik! Heb de One X sinds zaterdag. Geen enkele issue. Ik ben super blij met dit toestel.
Had hiervoor de Sensation, en man man, wat een enorme vooruitgang van HTC . . . in 1 woord geweldig!
Toestel is snel, geen flikkeringen van het scherm, ik doe nu ruim 1,5 dag gemiddeld met een volgeladen accu. En dit is met WiFi, 3G, (soms Bluetooth), email sync aan.
Accu gaat al langer mee dan die van mijn Sensation. Kortom, geweldig toestel, kan niet anders concluderen!
Had hiervoor de Sensation, en man man, wat een enorme vooruitgang van HTC . . . in 1 woord geweldig!
Toestel is snel, geen flikkeringen van het scherm, ik doe nu ruim 1,5 dag gemiddeld met een volgeladen accu. En dit is met WiFi, 3G, (soms Bluetooth), email sync aan.
Accu gaat al langer mee dan die van mijn Sensation. Kortom, geweldig toestel, kan niet anders concluderen!
Met RoDRoD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:11:
Ja, er zijn mensen die helemaal geen flikkerend beeld hebben, waaronder ik.
Maar daar maar drie van! Totaal geen last van bovengenoemde 'problemen''. Beste phone evah!
Ook ik heb na de update nergens meer last van. Enige echte minpunt tegenwoordig is dat de batterijduur enorm naar beneden gaat bij het spelen van een spelletje, waarbij een uur spelen ervoor zorgt dat ik nog maar 25% over heb van een volle accu. Maar hier kun je gewoon rekening mee houden dus eigenlijk ben ik zeer tevreden aangezien mijn batterij zonder spellen gerust 2 dagen mee gaat bij enkel wat whatsappen.
same here. Werkt perfectCLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:12:
[...]
Met RoDEn geen haperingen, glitches, gele vlekken, gelig scherm, kraakjes, los scherm, camera-rammel
Iemand al zo'n losse accu gekocht? iets zoals dit
Zit er toch over na te denken om zoiets aan te schaffen. Bij dagelijks gebruik lange na niet nodig, aangezien ik de dag makkelijk haal. Maar als je een paar uurtjes in de trein zit en dan filmpjes/spelletjes speelt misschien wel handig
Ja, maar je zit niet in het juiste topic. Zie RoD in "Accessoires voor de HTC One X"EJPostema schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:42:
[...]
same here. Werkt perfect
Zit er toch over na te denken om zoiets aan te schaffen. Bij dagelijks gebruik lange na niet nodig, aangezien ik de dag makkelijk haal. Maar als je een paar uurtjes in de trein zit en dan filmpjes/spelletjes speelt misschien wel handig
Hehe ja, dat besefte ik mij ook net. ExcusesRoD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:44:
[...]
Ja, maar je zit niet in het juiste topic. Zie RoD in "Accessoires voor de HTC One X"
Ik had mijn toestel (HTC One X) ter reparatie aangeboden en zojuist een prijsopgave van Dynafix ontvangen van maar liefst € 321,30,-. Ik kampte al vanaf dag 1 met het SIM probleem (SIM kaart kon hij soms niet detecteren), maar heb even de update afgewacht om te kijken of dat het probleem zou oplossen.
Het probleem is nu dat er valschade geconstateerd is, terwijl het toestel ECHT niet gevallen is. Maar er zijn lichte beschadigingen te zien op de SIM tray. De foto hebben ze netjes gemaild. Ik herken de schade niet, maar het zou inderdaad kunnen ontstaan doordat ik de SIM tray 100 keer verwijderd heb. HTC verwijst mij door naar Dynafix en Dynafix geeft op haar beurt aan mij niet te kunnen helpen. Vervolgens weer met HTC gebeld en kreeg toen eigenlijk hetzelfde te horen. Er is valschade geconstateerd, dus ze vergoeden het niet.
Uiteindelijk liep het gesprek een beetje uit de hand en kwam er een collega tussendoor die aangaf een escalatie te hebben aangevraagd. Ze gaan nu alsnog kijken of het toestel kosteloos gerepareerd kan worden. Afwachten dus... ondertussen gebruik ik mijn hele hele hele oude HTC Hero, om gek van te worden, haha.
Het probleem is nu dat er valschade geconstateerd is, terwijl het toestel ECHT niet gevallen is. Maar er zijn lichte beschadigingen te zien op de SIM tray. De foto hebben ze netjes gemaild. Ik herken de schade niet, maar het zou inderdaad kunnen ontstaan doordat ik de SIM tray 100 keer verwijderd heb. HTC verwijst mij door naar Dynafix en Dynafix geeft op haar beurt aan mij niet te kunnen helpen. Vervolgens weer met HTC gebeld en kreeg toen eigenlijk hetzelfde te horen. Er is valschade geconstateerd, dus ze vergoeden het niet.
Uiteindelijk liep het gesprek een beetje uit de hand en kwam er een collega tussendoor die aangaf een escalatie te hebben aangevraagd. Ze gaan nu alsnog kijken of het toestel kosteloos gerepareerd kan worden. Afwachten dus... ondertussen gebruik ik mijn hele hele hele oude HTC Hero, om gek van te worden, haha.
Hier ook een perfect toestel zonder de genoemde problemen (in het begin heel soms screen glitches, maar nu al weken niet meer gezien). Ben er dus ook nog steeds heel blij mee!
Zijn er meer mensen met ervaringen met dynafix en de htc One x? Ik zit te twijfelen of ik hem ter reparatie aan wil melden of niet.. het gaat mij echt puur om dat flikkeren.
Ervaringen met garantie-afhandelingen horen hier niet thuis.Ruben1992 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:13:
Zijn er meer mensen met ervaringen met dynafix en de htc One x? Ik zit te twijfelen of ik hem ter reparatie aan wil melden of niet.. het gaat mij echt puur om dat flikkeren.
Tip:Ruben1992 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:13:
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X
[ Voor 24% gewijzigd door Florine op 25-04-2012 17:26 ]
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 25-04-2012 18:03 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik zou wachten op de HTC Two X! Dan is deze pas goedkoop! Oftewel koop wanneer jij wil!
Mjah, normaal zou zo'n post wel redelijk zijn, maar als de S3 net zoals de S2 zo'n populair toestel wordt is het niet dom om even te wachten. Wachten tot oktober omdat een foto van een andere telefoon is gelekt o.id., dat is wel dom
.
Bambu Lab P1S Combo
idd en daarbij is de kans, dat het 1 a 2 batches verder is, minder kans op hardware foutenMacorgaZ schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:55:
Mjah, normaal zou zo'n post wel redelijk zijn, maar als de S3 net zoals de S2 zo'n populair toestel wordt is het niet dom om even te wachten. Wachten tot oktober omdat een foto van een andere telefoon is gelekt o.id., dat is wel dom.
Gaaf! dat lijkt me wel wat. Vind de batterij waardeloos. Gigantisch minpunt wat mij betreft. Als ze er 500 mah bijgeknald hadden haalde ik de dag wel.EJPostema schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:42:
[...]
same here. Werkt perfect
Beetje offtopic (zoals mijn post daarnaIsniedood schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:15:
[...]
Gaaf! dat lijkt me wel wat. Vind de batterij waardeloos. Gigantisch minpunt wat mij betreft. Als ze er 500 mah bijgeknald hadden haalde ik de dag wel.
Voor de rest: meld je maar in dit topic
Accessoires voor de HTC One X
Nog even betreffende de flikkeringen. Ik heb daar zelf ook last van, maar ik vroeg me af het niet alleen optreedt als hij via wifi of 3g data probeert binnen te trekken. Dat gevoel heb ik in de Play Store en het laden van websites. Als alles eenmaal is geladen, stopt bij mij het geflikker. Ik zal er vanavond thuis nog even op letten.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Heb hele gemengde gevoelens bij dit toestel. Aan de ene kant geweldige hardware en prestaties. Aan de andere kant. Ga vrijdag mijn 4e One X halen, en ben bang dat hier weer gewoon defecten aan zitten. Ik neem voortaan genoegen met het scherm dat wat los zit en kraakt, maar met niets anders. Vrees dus dat ik hierna nog 3x terug moet. Niet leuk voor de winkel en helemaal niet leuk voor mij. Kan niet anders zeggen dat de afwerking en de fabricage van HTC voor dit toestel ontzettend ruk zijn. Ik kijk even hoe de volgende wordt maar tot ik die heb ben ik zwaar teleurgesteld in de One X.
Problemen waar ik tegen aan ben gelopen:
- Flikkerend scherm bij grijze achtergrond (Alleen bij hoge helderheid) testplaatje: http://dl.dropbox.com/u/25627335/2012-04-25_16-25-20.png
- Slechte lijm/ bevestiging scherm aan behuizing: Het scherm is aan de linkerzijde in te drukken en maakt hierbij vaak een krakend geluid.
- Gele vlek op scherm. Heb linksonder een gele stip die pas na 7 dagen verscheen. Lijkt nu langzaam weg te trekken maar niet zeker. Ook aan de linker rand van het scherm bijna onwaarneembaar gele zweem.
- Batterij die redelijk snel leegtrekt. Ook bij weinig gebruik. Een custom-rom zou dit op kunnen lossen maar dan verlies je een deel van je garantie...
Verder toch de beste smartphone-ervaring die ik ooit gehad heb. Toch jammer dat het zo vergald wordt.
Problemen waar ik tegen aan ben gelopen:
- Flikkerend scherm bij grijze achtergrond (Alleen bij hoge helderheid) testplaatje: http://dl.dropbox.com/u/25627335/2012-04-25_16-25-20.png
- Slechte lijm/ bevestiging scherm aan behuizing: Het scherm is aan de linkerzijde in te drukken en maakt hierbij vaak een krakend geluid.
- Gele vlek op scherm. Heb linksonder een gele stip die pas na 7 dagen verscheen. Lijkt nu langzaam weg te trekken maar niet zeker. Ook aan de linker rand van het scherm bijna onwaarneembaar gele zweem.
- Batterij die redelijk snel leegtrekt. Ook bij weinig gebruik. Een custom-rom zou dit op kunnen lossen maar dan verlies je een deel van je garantie...
Verder toch de beste smartphone-ervaring die ik ooit gehad heb. Toch jammer dat het zo vergald wordt.
Dat plaatje dat zegt echt niks...
Overigens dat gekraak kan je toch verwachten? Ik heb dat ook en mijn htc heeft geen flaws voor zover ik weet.
Maar als ze de telefoon open maken halen ze het scherm eruit, zoals in het filmpje. Dat is de enige manier.
Dus als het scherm als het ware de deksel is dan is het logisch dat deze is in te drukken en dan een beetje kraakt...
Overigens dat gekraak kan je toch verwachten? Ik heb dat ook en mijn htc heeft geen flaws voor zover ik weet.
Maar als ze de telefoon open maken halen ze het scherm eruit, zoals in het filmpje. Dat is de enige manier.
Dus als het scherm als het ware de deksel is dan is het logisch dat deze is in te drukken en dan een beetje kraakt...
Dat plaatje zegt inderdaad niets neeEJPostema schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:18:
Dat plaatje dat zegt echt niks...

Ga je hem om 1 pixel echt retourneren? Ik heb zelf een stick rode pixel, maar zie hem in normaal gebruik niet.
De pixels zijn ook zo klein.
Verwijderd
Heb ik al een aantal keer gedaan, ik zie hem constant. Ik had me voorgenomen 1 pixel me niet meer laten storen als er weer 1 zou komen, maar ik kan dat ding wel tegen de muur smijten nu.jopie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:13:
Ga je hem om 1 pixel echt retourneren? Ik heb zelf een stick rode pixel, maar zie hem in normaal gebruik niet.
Belabberde kwaliteit is het uiteindelijk gewoon.
Okey, niet zo'n slimme actie van mij:
Wilde m'n simkaart verwissel met m'n oude telefoon voor een activiteit waar ik m'n nieuwe mooie telefoon niet naartoe mee wilde nemen. Ben ik natuurlijk dat onmogelijk kleine ding kwijtgeraakt waarmee dat kan. Heb ik van alles geprobeerd, komt het eropneer dat er nu een klein stukje potloodpunt in zit...
Is dat erg?
Wilde m'n simkaart verwissel met m'n oude telefoon voor een activiteit waar ik m'n nieuwe mooie telefoon niet naartoe mee wilde nemen. Ben ik natuurlijk dat onmogelijk kleine ding kwijtgeraakt waarmee dat kan. Heb ik van alles geprobeerd, komt het eropneer dat er nu een klein stukje potloodpunt in zit...
Is dat erg?
Erg erg, als je telefoon werkt niet, als jij je simkaart nu wil wisselen wel... Paperclipje pakken
Verwijderd
Denk niet dat dat zo'n ramp is, kan me niet voorstellen dat dat gaatje aan elektronische onderdelen is verbonden. Het enige echte effect wat je gaat merken is dat je met je paperclip kan tekenen nadat je hem erin hebt gestoptmasser120 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:35:
Okey, niet zo'n slimme actie van mij:
Is dat erg?
Met een beetje nagel krijg je hem ook al open hoor....Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:38:
[...]
Denk niet dat dat zo'n ramp is, kan me niet voorstellen dat dat gaatje aan elektronische onderdelen is verbonden. Het enige echte effect wat je gaat merken is dat je met je paperclip kan tekenen nadat je hem erin hebt gestopt
Power to the beat.
Okey mooi, thx! Persoonlijk vind ik het alleen niet echt handig ontworpen.
[ Voor 4% gewijzigd door masser120 op 25-04-2012 23:41 ]
Is inderdaad niet zo mooi, bij de One S is het mooier geregeld...
Bij de One X van m'n schoonmoeder is heel dat gaatje al uitgehold / beschadigd, jammer hoor.
Bij de One X van m'n schoonmoeder is heel dat gaatje al uitgehold / beschadigd, jammer hoor.
Ik heb sinds 2 weken ook een One x, maar er begint nu langzaam onder het scerm een gele vlek te vormen.
Ik ben er mee terug geweest naar het htc repair centrum en de beste meneer daar zei dat het op dit moment niet zo heel veel zin had om hem op te sturen voor reparatie. Volgens hem heeft de Sony experia S een soortgelijk probleem. Sony raad aan om de toestellen niet op te sturen voor reparatie omdat er nog geen goede oplossing voor is.
De kans dat dit bij HTC ook zo is, is dus best wel aanwezig.
Ik ben er mee terug geweest naar het htc repair centrum en de beste meneer daar zei dat het op dit moment niet zo heel veel zin had om hem op te sturen voor reparatie. Volgens hem heeft de Sony experia S een soortgelijk probleem. Sony raad aan om de toestellen niet op te sturen voor reparatie omdat er nog geen goede oplossing voor is.
De kans dat dit bij HTC ook zo is, is dus best wel aanwezig.
Ik heb bij Engadget een tip ingediend over de Build Issues van de One X. Ik hoop jullie aan te sporen dit ook te doen. Veel problemen zijn eigen voor het toestel en het lijkt er niet op dat HTC moeite doet om het op te lossen of hun klanten tegemoet te komen. Op deze manier kunnen we het iig onder de media aandacht brengen wat heel belangrijk is tegenwoordig.
Ik heb bij de tip de defecten genoemd en dat sommige mensen na 7(!) vervangende toestellen nog steeds last hebben van defecten. Ik zit inmiddels bijna op mijn 4e toestel. ONACCEPTABEL dus.
Ik hoop dat het gepubliceerd wordt en dat HTC zijn lesje leert.
Ik heb bij de tip de defecten genoemd en dat sommige mensen na 7(!) vervangende toestellen nog steeds last hebben van defecten. Ik zit inmiddels bijna op mijn 4e toestel. ONACCEPTABEL dus.
leuk woord tipVictor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:37:
Ik heb bij Engadget een tip ingediend over de Build Issues van de One X. Ik hoop jullie aan te sporen dit ook te doen. Veel problemen zijn eigen voor het toestel en het lijkt er niet op dat HTC moeite doet om het op te lossen of hun klanten tegemoet te komen. Op deze manier kunnen we het iig onder de media aandacht brengen wat heel belangrijk is tegenwoordig.
waarom begin je geen rechtzaak tegen htc ofzo (met zn allen), ik denk dat je dan meer aandacht gaat trekken,
en tevens kan je ze ook dan echt een lesje leren, mischien haal je er nog je voordeel mee ook.
los van het feit dat het nu htc is,
heb je nooit de tip gehad van de winkel om na de 3de keer gewoon een ander merk en/of toestel te nemen.
het feit dat je na 7de keer nog door blijft gaan zegt meer over jezelf dan over de bouwkwaliteit van het toestel.
ik had bij de 3de keer denk al mn geld teruggevraagd.
GiTS
Dat is teveel moeite. Bij de Phone House zeiden ze trouwens dat ik geen anders toestel/ waardebon kon krijgen. Snap niet helemaal waarom maar is ook offtopic. Dat je na 7x nog geen goed toestel hebt zegt IMO wel vooral wat over de build quality.reaL_G schreef op donderdag 26 april 2012 @ 01:58:
[...]
leuk woord tip
waarom begin je geen rechtzaak tegen htc ofzo (met zn allen), ik denk dat je dan meer aandacht gaat trekken,
en tevens kan je ze ook dan echt een lesje leren, mischien haal je er nog je voordeel mee ook.
los van het feit dat het nu htc is,
heb je nooit de tip gehad van de winkel om na de 3de keer gewoon een ander merk en/of toestel te nemen.
het feit dat je na 7de keer nog door blijft gaan zegt meer over jezelf dan over de bouwkwaliteit van het toestel.
ik had bij de 3de keer denk al mn geld teruggevraagd.
Verwijderd
Heb jij dan zoveel pech, of al die mensen die wel tevreden zijn zoveel geluk?Victor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:47:
[...]
Dat je na 7x nog geen goed toestel hebt zegt IMO wel vooral wat over de build quality.
Ik denk heel veel pech...Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:51:
[...]
Heb jij dan zoveel pech, of al die mensen die wel tevreden zijn zoveel geluk?
Overigens leuke review over de procs. Uiteindelijk maakt het dus niet zoveel uit wat je doet.
Gewoon kiezen welke telefoon het mooiste is of het best in de hand ligt oid.
Ben wel nieuwsgierig waar samsung mee komt dan
EDIT: Laat maar, ik dacht dat samsung al met een quadcore kwam gebasseerd op de core a15. Maar dit blijkt niet zo te zijn
[ Voor 12% gewijzigd door EJPostema op 26-04-2012 09:33 ]
Ik denk ik samen met een hoop ander een hoop pech. Het is een toestel van 600 euro en daar hoort niets mis mee te zijn, en tot nu toe heeft elke wel iets. als je me niet gelooft moet je het generaltopic over de One X op xda lezen. zat mensen met veel problemen.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:51:
[...]
Heb jij dan zoveel pech, of al die mensen die wel tevreden zijn zoveel geluk?
Dagelijks reboot mijn telefoon in mijn broekzak omdat de aan/uit knop zelfs in gelockte mode blijkt te werken. Wanneer deze langer ingedrukt is, gaat de telefoon rebooten. Dit gebeurt me vaker wanneer ik zit en de telefoon wat strakker zit.
Is dit uit te schakelen?
Is dit uit te schakelen?
Mijn boefje is liev!
Want jij denkt niet dat iedereen met klachen het internet opzoekt en iedereen waarbij het toestel lekker werkt, lekker op de bank lounged en geniet van z'n toestel? Tuurlijk zijn er klachten te vinden, maar niet bij iedereenVictor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:27:
als je me niet gelooft moet je het topic over de One X op xda lezen. zat mensen met veel problemen.
Verwijderd
Ik geloof je ook wel als je zegt dat er zat mensen zijn met veel problemen, maar er zijn ook zat mensen (zoals ik) die totaal geen problemen hebben.Victor.S schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:27:
[...]
Ik denk ik samen met een hoop ander een hoop pech. Het is een toestel van 600 euro en daar hoort niets mis mee te zijn, en tot nu toe heeft elke wel iets. als je me niet gelooft moet je het generaltopic over de One X op xda lezen. zat mensen met veel problemen.
Dus om dan de One X als een slechte telefoon af te schilderen vind ik not done.
Dan zou elk type telefoon slecht zijn, want er zijn altijd wel problemen bij elk willekeurig merk en type.
Pfff ignoren die meuk 
Ik ben erachter gekomen dat, sinds de fw1.28 upgrade, ik niet meer kan kiezen uit zoveel Beats profielen.
Ik kon eerst dit:

En na de fw1.28 kan ik alleen kiezen uit: Beats Solo, irBeats, en other. Solo klinkt zelfs met mijn echte solo headset gewoon echt hol. Dus dat is een no go. De irBeats klinkt alsof de hoge tonen veel te scherp zijn, en other is goed. Maar minder goed dan Studio of Pro was. Jammer!!
Overigens ik heb eindelijk een goeie battery indicator gevonden, die ook als 1x1 widget op je screen te plempen is en ook in de notification bar: Battery Widget (van Elvison). Heeft 0,0 toegang nodig, je kunt zelf thresholds in kleurtjes instellen, charging-animatie weergeven, fahrenheit/celsius e.d.
Ik had eerst Battery Indicator, maar die laat alleen in de notificatiebalk de boel zien, en niet in een widget op je homescreen en zonder kleurtjes. Het enige wat ontbreekt is dat er in de notificatiebalk geen text staat hoe lang hij unplugged is, maar dat zie je dan wel weer als je erop klikt.
Ik ben erachter gekomen dat, sinds de fw1.28 upgrade, ik niet meer kan kiezen uit zoveel Beats profielen.
Ik kon eerst dit:

En na de fw1.28 kan ik alleen kiezen uit: Beats Solo, irBeats, en other. Solo klinkt zelfs met mijn echte solo headset gewoon echt hol. Dus dat is een no go. De irBeats klinkt alsof de hoge tonen veel te scherp zijn, en other is goed. Maar minder goed dan Studio of Pro was. Jammer!!
Overigens ik heb eindelijk een goeie battery indicator gevonden, die ook als 1x1 widget op je screen te plempen is en ook in de notification bar: Battery Widget (van Elvison). Heeft 0,0 toegang nodig, je kunt zelf thresholds in kleurtjes instellen, charging-animatie weergeven, fahrenheit/celsius e.d.
Ik had eerst Battery Indicator, maar die laat alleen in de notificatiebalk de boel zien, en niet in een widget op je homescreen en zonder kleurtjes. Het enige wat ontbreekt is dat er in de notificatiebalk geen text staat hoe lang hij unplugged is, maar dat zie je dan wel weer als je erop klikt.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.