Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:19
Ircghost schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 06:23:
Ik bijna klaar met de reis, dus bijna weer updaten! (nu in San Diego)
Poser. :)

Hele goede reis, ik hoop dat je daar ietsje beter weer hebt dan wij hier in dit gare, grauwe kikkerland (kom dus net na een maand uit Nepal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 07:00

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Haha ja moet toch even trots zijn op mijn once in a lifetime journey ;) (D.C, philadelphia, New York, Boston, Las Vegas, Monument Valley, Grand Canyon, Death Valley, Los Angeles, San Diego en vanaf vandaag San Fransisco :P. Het is hier nu ongeveer 20 graden, redelijk acceptabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ircghost schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:47:
Haha ja moet toch even trots zijn op mijn once in a lifetime journey ;) (D.C, philadelphia, New York, Boston, Las Vegas, Monument Valley, Grand Canyon, Death Valley, Los Angeles, San Diego en vanaf vandaag San Fransisco :P. Het is hier nu ongeveer 20 graden, redelijk acceptabel!
Ben je op die glazen walkway geweest over de Grand C?

p.s. hoeveel gewonnen in Las Vegas? Is dat deelbaar met medetwaeakers? :9

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 03-01-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 23:09
Nadat ik enigszins teleurgesteld was over de korting op Saints Row: The Third tijdens de Steam Sale van afgelopen weken, heb ik gezocht naar een alternatieve manier om legaal aan het spelletje te komen. Ik had de game retail kunnen bestellen maar toen kwam ik dit topic tegen.

Eigenlijk was ik van plan om te bestellen bij een webshop waarbij geen VPN-validatie nodig was maar aangezien mijn PayPal-account plotseling dienst weigert ben ik toch voor G2Play.net te gaan. Ten eerste omdat deze shop iDeal accepteert en toevalligerwijs was het ook nog eens goedkoopste die ik kon vinden: Saints Row kost op dit moment maar € 15,99.

De game besteld en 10 minuten later werd de key opgestuurd. Deze heb ik inmiddels in Steam geactiveerd en tot mijn blije verbazing was een VPN-validatie niet nodig: de code werd gewoon geaccepteerd.

Mijn ervaring met G2Play.net is dus goed. Wel raad ik iedereen aan om met PayPal te betalen want mocht er iets fout gaan dan ben je met PayPal beter af dan met iDeal. Een betaling met iDeal loopt namelijk via een omweg van MoneyBookers dus als je problemen krijgt heb je te maken met drie verschillende partijen: iDeal, MoneyBookers en de webshop zelf. Zie dan nog maar je gelijk (of je geld) te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvanelten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 18:24
Iemand ervaring met http://www.culgame.com ?
Wil daar Norton Internet Security 2012 kopen.
2 jaar met 3pc's voor maar $33,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 22:56

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Iemand nog ergens een site waar voor 5 euro bf2 gekocht kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 15:00
Net Portal 2 gekocht bij g2play.net.
Binnen een poep en een scheet gebeurd.

Bijna 50% goedkoper dan de steamstore en geen VPN activatie nodig.
Het was even spannend, maar alles werkt naar behoren.
Betaald met iDeal en binnen enkele minuten had ik een geldige key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Crazymonkey schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:24:
Iemand nog ergens een site waar voor 5 euro bf2 gekocht kan worden?
Beetje zoeken helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:07

Arfman

Drome!

J!M!B schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:26:
Net Portal 2 gekocht bij g2play.net.
Binnen een poep en een scheet gebeurd.

Bijna 50% goedkoper dan de steamstore en geen VPN activatie nodig.
Het was even spannend, maar alles werkt naar behoren.
Betaald met iDeal en binnen enkele minuten had ik een geldige key.
Als je 1 week eerder had bedacht dat je Portal 2 wilde had je hem voor 7,95 via Steam zelf kunnen kopen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carino
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-09 12:08
Ik heb bij gameshop-cdkeys.com een RUS key van Skyrim aangeschaft om te kijken hoe dat in z'n werking zou gaan. Helaas bleek de key al eerder en onder een ander Steam Account geregistreerd te zijn en de verkoper werkt op alle fronten tegen door geen andere key te willen leveren en ook niet het geld terug te willen geven.

er mag een negatiefe ervaring bij deze shop geregisteerd worden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:32
Ff een extra twijfelachtige Review van CJS-CDKeys.
Had er een hele tijd geleden de Orange Box besteld, meer dan een jaar geleden.
Na 24 uur wachten key nog steeds niet ontvangen dus mail gestuurd. Binnen 10 minuten antwoord top!
Daarin stond dat ze de key niet hadden en dan het nog wel een week kon duren voordat ze die weer hadden.
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen dus mail gestuurd met wanneer die weer beschikbaar zijn en of ik me geld terug kon krijgen. Geen reactie. Week later weer mail gestuurd geen reactie. Twee weken daarna weer mail gestuurd met daarin of ik me geld wilde terugkrijgen of dat ik de game ook wel wilde ruilen voor een andere en 2 dagen later had ik een andere key. Er was met iDeal betaald. Als ik met paypal had betaald had ik een paypal ticket geopend. Het probleem is voor de rest wel netjes opgelost na veel mailen.

Ervaring CJS-CDKeys (twijfelachtig) zou er misschien wel meer bestellen alleen als de prijs veel lager is dan bij g2play.net

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Ik heb net Assassin´s Creed Revelations gekocht van gama-gama.ru daarbij krijg je een code, maar die code is niet voor Steam. (Er staat geen `steam` bij de tags) Waar kan ik deze code dan wel invullen? Ik heb het spel al gedownload bij de downloadlink die erbij staat, maar daar moet je uiteindelijk inloggen bij de Ubilauncher, maar ik heb nog geen activatieprocedure gezien. Is de activatie nadat je bent ingelogd bij Ubisoft? Want dat inloggen werkt gewoon niet, registreren vanuit die launcher ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 15:07

Rpower18

PSN: Rpower18

WitchHunter schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:43:
Ik heb net Assassin´s Creed Revelations gekocht van gama-gama.ru daarbij krijg je een code, maar die code is niet voor Steam. (Er staat geen `steam` bij de tags) Waar kan ik deze code dan wel invullen? Ik heb het spel al gedownload bij de downloadlink die erbij staat, maar daar moet je uiteindelijk inloggen bij de Ubilauncher, maar ik heb nog geen activatieprocedure gezien. Is de activatie nadat je bent ingelogd bij Ubisoft? Want dat inloggen werkt gewoon niet, registreren vanuit die launcher ook niet....
Ubisoft heeft een eigen launcher waar je de game moet activeren zoals Anno 2070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
ShittyNL schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:19:
Ff een extra twijfelachtige Review van CJS-CDKeys.
Had er een hele tijd geleden de Orange Box besteld, meer dan een jaar geleden.
Na 24 uur wachten key nog steeds niet ontvangen dus mail gestuurd. Binnen 10 minuten antwoord top!
Daarin stond dat ze de key niet hadden en dan het nog wel een week kon duren voordat ze die weer hadden.
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen dus mail gestuurd met wanneer die weer beschikbaar zijn en of ik me geld terug kon krijgen. Geen reactie. Week later weer mail gestuurd geen reactie. Twee weken daarna weer mail gestuurd met daarin of ik me geld wilde terugkrijgen of dat ik de game ook wel wilde ruilen voor een andere en 2 dagen later had ik een andere key. Er was met iDeal betaald. Als ik met paypal had betaald had ik een paypal ticket geopend. Het probleem is voor de rest wel netjes opgelost na veel mailen.

Ervaring CJS-CDKeys (twijfelachtig) zou er misschien wel meer bestellen alleen als de prijs veel lager is dan bij g2play.net
dus je gaat nadat je een jaar later een key nog niet ontvangen hebt lopen klagen bij de verkoper?

sorry maar hoe kan je deze ervaring nu nog toe voegen waarna ze misschien wel allang hun afterservice verbeterd hebben?

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ienni1983 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:07:
[...]

dus je gaat nadat je een jaar later een key nog niet ontvangen hebt lopen klagen bij de verkoper?

sorry maar hoe kan je deze ervaring nu nog toe voegen waarna ze misschien wel allang hun afterservice verbeterd hebben?
Omdat hij over zijn ervaring van een jaar geleden schrijft? HIj heeft dat toen meegemaakt, geeft het enkel nu paas aan in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Review: Gisteren twee BF3 keys gekocht bij gama-gama voor twee vrienden. Beetje puzzelen tijdens bestelling, maar is goed te doen. Voor 14,70 per key natuurlijk een koopje en keys waren instant in je account te zien. Zeer goed, zeker een +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:52
Gisteren nog XBOX Live 2100 Points gehaald bij g2play.
Zo gedaan, betaald via iDEAL en key was snel bninen.

Tevens heb ik dit altijd bij g2play. Heb al vele honderden euro's(500+) daar weggehaald aan keys en altijd goede service. Als een key niet werkt, screenshot + uitleg erheen en krijg altijd weer nieuwe key terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

HellStorm666 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:18:
Schopje...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Laat maar zitten, al gekocht via ebay voor €24,99 per 3 pc's voor 24 mnd.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

HellStorm666 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:54:
Laat maar zitten, al gekocht via ebay voor €24,99 per 3 pc's voor 24 mnd.
Jammer dat we dan nog geen ervaring met culgame hebben, want zoek nog een goedkope AV voor mijn vriendin.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Jammer dat we dan nog geen ervaring met culgame hebben, want zoek nog een goedkope AV voor mijn vriendin.
Waarom gebruik je geen MS security essentials, is gratis, simpel en doet zijn ding.

Edit: by the way Norton/symantec is voor 2011 niet eens als een van de toppers gekozen, als je toch wilt betalen voor je Anti virus zou ik een van deze nemen:
Product of the Year:
Kaspersky

Top Rated:
Avira
Bitdefender
ESET
F-Secure

bron: http://www.av-comparatives.org/

[ Voor 31% gewijzigd door shenr op 11-01-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

shenr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:25:
[...]

Waarom gebruik je geen MS security essentials, is gratis, simpel en doet zijn ding.

Edit: by the way Norton/symantec is voor 2011 niet eens als een van de toppers gekozen, als je toch wilt betalen voor je Anti virus zou ik een van deze nemen:
Product of the Year:
Kaspersky

Top Rated:
Avira
Bitdefender
ESET
F-Secure

bron: http://www.av-comparatives.org/
Eset IS/Nod32 staat ook op de site en die wil ik hebben en gaat ook over de beoordeling van de site ensich.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op mijn vorige post: Zie ik zojuist dat www.gamekeyzone.net een 'special pack' heeft toegevoegd waarin 1x Battflefield 3 en 1x Modern Warfare 3 in zit. Baal nu wel dat ik deze games apart heb besteld, want had me toch wel weer een paar euro's bespaard :P

Om mensen te tippen die momenteel op zoek zijn naar BEIDE games raad ik jullie dus aan om deze hier aan te schaffen! http://gamekeyzone.net/Sp...n-Warfare-3-Battlefield-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 12:42

Satom

Verzamel ervaringen

Gamerkeys.net mag van mij nog wel een +2 krijgen. Heb daar op de release dag va MW3 een key gekocht, zonder problemen en werkt perfect ;)

En afgelopen dinsdag een Skyrim key gekocht, werkt ook, zoals ik verwacht had, perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb bij gama-gama.ru eergister ofzo MW3 gekocht, kreeg meteen de key en verder geen problemen gehad, prima dus.

Ik heb nog wel een vraagje: is er iemand die Saints Row 3 bij gama-gama.ru heeft gekocht, en werkt hij gewoon goed? en heb je er VPN voor nodig of engelse patch of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Larkinzzz schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:42:
Ik heb bij gama-gama.ru eergister ofzo MW3 gekocht, kreeg meteen de key en verder geen problemen gehad, prima dus.

Ik heb nog wel een vraagje: is er iemand die Saints Row 3 bij gama-gama.ru heeft gekocht, en werkt hij gewoon goed? en heb je er VPN voor nodig of engelse patch of iets dergelijks?
Ik heb SR3 bij gama-gama aangeschaft, werkt precies hetzelfde als MW3 qua activeren.
Voorderest krijg je gewoon een Engelse installatie, niks geen Russisch tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Toen ik SR3 kocht, was hij zonder VPN te activeren. Of dit nog zo is, weet ik niet.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boatfreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 16:11
Ik zit nu zelf ook te denken om BF3 te halen, maar is het wel verstandig om een RU versie te kopen? Wil het spel wel gewoon kunnen blijven spelen in het engels het liefst ;)

Mocht het nou echt geen hol uitmaken is die bovenstaande pack (BF3 +MW3) wel interresant voor 30 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

boatfreak schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:11:
Ik zit nu zelf ook te denken om BF3 te halen, maar is het wel verstandig om een RU versie te kopen? Wil het spel wel gewoon kunnen blijven spelen in het engels het liefst ;)

Mocht het nou echt geen hol uitmaken is die bovenstaande pack (BF3 +MW3) wel interresant voor 30 euro!
Je moet activeren via VPN, na elke update weer een language pack of aanpassing maken. Voor mij de hassle niet waard.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:14
Iemand een tip voor mij waar ik de master Collection van Adobe voordelig kan krijgen? Heb bij Slim.nl gekeken, maar daar gaat het om een jaarlijkse licentie, en dan alleen voor studenten Grafisch-nog-iets. Zou mooi zijn als er een Russisch alternatief zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
JL Koppelle schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:02:
Iemand een tip voor mij waar ik de master Collection van Adobe voordelig kan krijgen?
Nog nooit van die game gehoord? Iets nieuws? Wat voor genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Hoe zit het eigenlijk met CD KEY (Retail)?

Ik wil bijvoorbeeld het spel F1 2011 kopen, maar bij de meeste sites is dan een zogenaamde "CD KEY (Retail)" te koop. Hoe werkt deze manier eigenlijk?

En nog bedankt voor de reacties op mijn vraag over SR3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
maartend schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:06:
[...]
Nog nooit van die game gehoord? Iets nieuws? Wat voor genre?
Doe niet zo moeilijk.
Oke, de titel van dit topic duidt niet op software, maar iedereen weet dat die online keystores naast een hoop games soms ook wel wat software verkopen. Ik zie het probleem niet.
Larkinzzz schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:05:
Hoe zit het eigenlijk met CD KEY (Retail)?
Ik wil bijvoorbeeld het spel F1 2011 kopen, maar bij de meeste sites is dan een zogenaamde "CD KEY (Retail)" te koop. Hoe werkt deze manier eigenlijk?
Retail? Dan moet je zelf voor een dvd/iso zorgen. Niet zo praktisch dus.

Steam keys zijn altijd handig, omdat je direct een handig en gemakkelijk portaal hebt om je game te downloaden. Dat mis je bij andere keys. Daarom dat non-Steam keys meestal wat goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Tweaker36 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:08:
[...]

Doe niet zo moeilijk.
Oke, de titel van dit topic duidt niet op software, maar iedereen weet dat die online keystores naast een hoop games soms ook wel wat software verkopen. Ik zie het probleem niet.
Was idd erg vlauw van me.
Heb zelf ook og wel gezocht maar ook nog nix gevonden. Anders had ik je het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
JL Koppelle schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:02:
Iemand een tip voor mij waar ik de master Collection van Adobe voordelig kan krijgen? Heb bij Slim.nl gekeken, maar daar gaat het om een jaarlijkse licentie, en dan alleen voor studenten Grafisch-nog-iets. Zou mooi zijn als er een Russisch alternatief zou zijn!
Vrees dat die niet ergens als RU o.i.d. te vinden is. Zit je gelijk ook met die taal opgeschept.

Maar de Master Collection blijft erg duur. Voor mij als student bijvoorbeeld, nog steeds dik €700:
http://www.academicshop.b....5_Student_Edition_Win_NL
Ok, dat is 'weinig' i.v.m. de normale prijs, maar toch...

Btw, is Green Man Gaming al bekend?
http://www.greenmangaming.co.uk
Betrouwbaar, lijkt me. Heb er zelf F.3.A.R. gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Green Man Gaming is een officieel kanaal voor voornamelijk indie games, maar ook voor games zoals Sniper: Ghost Warrior (die laatst gratis werd weggegeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:14
Thanks voor de reacties! :) Kan zo ook nog geen el cheapo versie vinden van Creative Suites. Jammer. Dan maar een alternatief gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:08
weet iemand waar ik momenteel het goedkoopst een mw3 key online kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 18:09
Ik gok op Gama-gama.ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bij Culgame wat besteld. Ik dacht, ik neem de gok.

Gisteren besteld, betaald met paypal.
Eerste bestelling, dus er zou een verification komen of ik wel echt was.
Vandaag een telefoontje, maar ik zat in de auto. Dus vriend even laten afhandelen.

Toen ik thuis kwam, zat de key van Norton in mijn mailbox, een ngescande.

Eerste ervaring ; goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Ok ik ga weer bijwerken nu :). Bedankt voor alle reacties!

----
Alles hierboven is weer bijgewerkt, zal binnenkort nog even doorlezen of ik alles heb toegevoegd!

[ Voor 69% gewijzigd door Ircghost op 15-01-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
heb keys gekocht van http://www.gamekeyzone.net/ ben voor het special pack gegaan van mw3 en bf3, kreeg na betaling de keys 30 min later in mn mailbox ! zat op hun site om te zien hoe ik ze nu moest activeren en terwijl ik daar mee bezig ben word ik gecontacteerd door iemand van de site om te vragen of ik hulp nodig had was zelfs een nederlander !

zeer vriendelijk en vlot verlopen.

ps. achteraf gezien heb ik geen interesse in BF3 dus verkoop ik mijn key voor 15 euro is ie de jouwe. heb de key dus niet in gebruik genomen, geactiveerd of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:58
Ik heb daar ook even zitten kijken. Ze bieden Assassin's Creed Revelations aan voor 18 euro, die wil ik wel.
http://gamekeyzone.net/Re...-Creed-Revelations-CD-Key
Die is echter niet voor Steam of Origin. Hoe gaat dat dan in z'n werk? Heb even gechat met de verkoper daar, die zei dat ik dan een schijfje van een vriend moest lenen of een torrent downloaden. Vrienden die spelen doen dat alleen op console, dus die optie valt af. Is via een torrent dan wel legaal, heb er toch een dubbel gevoel bij, ook al heb ik een legale key. Of is er nog een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Melkunie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:18:
Ik heb daar ook even zitten kijken. Ze bieden Assassin's Creed Revelations aan voor 18 euro, die wil ik wel.
http://gamekeyzone.net/Re...-Creed-Revelations-CD-Key
Die is echter niet voor Steam of Origin. Hoe gaat dat dan in z'n werk? Heb even gechat met de verkoper daar, die zei dat ik dan een schijfje van een vriend moest lenen of een torrent downloaden. Vrienden die spelen doen dat alleen op console, dus die optie valt af. Is via een torrent dan wel legaal, heb er toch een dubbel gevoel bij, ook al heb ik een legale key. Of is er nog een andere optie?
je hebt de game in feite alleen nodig met installeren.

dus je download enkel de dvd, installeert de game, maakt een account aan voert de key in, installeert de updates en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Iemand eigenlijk ervaring met culgame??? ik zag idd windows 7 ultimate voor 20 dollar en dan vraag ik me idd af of het legale keys zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ienni1983 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:40:
Iemand eigenlijk ervaring met culgame??? ik zag idd windows 7 ultimate voor 20 dollar en dan vraag ik me idd af of het legale keys zijn
Laatst Norton bij gekocht. Geen probleem mee.
Maar 20 euro is wel echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:39

-d-

Ienni1983 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:40:
Windows 7 ultimate voor 20 dollar, wat denk je zelf.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
-d- schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Windows 7 ultimate voor 20 dollar, wat denk je zelf.... 8)7
Nou dat weet ik dus niet he pipo.

Daarom vraag ik het hier.

Nou ja in feite zou ik de sprong wel kunnen maken ...20 dollar is niet veel.

En als het werkt nou hoppa :P

[ Voor 47% gewijzigd door Ienni1983 op 17-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:39

-d-

Haal 'm dan gelijk van Piratebay al, is net zo 'legaal'.
Goedkoopste OEM in pricewatch is 175 EUR en retail 240 EUR. Hij staat daar voor 16 EUR. Zelfs al zou het een russische versie zijn zoals bij sommige steam games, dan gaat dat nog niet eens in de buurt komen van die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
-d- schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:00:
Goedkoopste OEM in pricewatch is 175 EUR en retail 240 EUR. Hij staat daar voor 16 EUR. Zelfs al zou het een russische versie zijn zoals bij sommige steam games, dan gaat dat nog niet eens in de buurt komen van die prijs.
Sorry maar jouw opmerkingen ga ik dus nu met een korreltje zout nemen.

Als je nou goede opmerkingen en meningen had dan had ik het nog begepen.

Maar volgens jou zou het dus totaal NIET kunnen want het is TE goedkoop.

Stel dat je inderdaad zelf ervaring had ermee kopen bij die zaak dan had ik je graag geloofd maar ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 17-01-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb gisteren bij OnlineKeyStore bf3 gekocht, paypal gebruikt en had het binnen in een paar minuten (+_5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
En ook maar vandaag de uitbreiding gekocht, binnen 30 seconden had ik de serial. Bij cdkeyshere.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G2play.net daar haal ik het altijd. Binnen 2/4 minuten heb je een mail met de serial. Erg snel en goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
-d- schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:00:
Is dus klets wat je daar zegt.
W7 kost in landen waar de levensstandaard heel laag is (Nepal bijv.) en waar ong. 90% van de software illegaal is heel goedkoop. Het zou dus best wel eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ienni1983 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:25:
[...]

Sorry maar jouw opmerkingen ga ik dus nu met een korreltje zout nemen.

Als je nou goede opmerkingen en meningen had dan had ik het nog begepen.

Maar volgens jou zou het dus totaal NIET kunnen want het is TE goedkoop.
Hij heeft gewoon gelijk. Legale Windows 7 keys aanbieden voor die prijs kan gewoon niet.

@Maartend: dat de prijs in Nepal voor Windows 7 heel laag is vanwege het grote illegale aanbod is onzin, been there. Het probleem is meer dat het grootste deel van het aanbod (ook in winkels) vaak illegaal is.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 22-01-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:14
Weer een positieve klant van gama-gama.ru.
Gister voor het eerst een game gekocht (CiV5 voor € 12); was voor Steam. Staat na betaling direct een key in je account. Kon hem echter niet direct activeren ('niet voor deze regio blabla') dus diende een support ticket in. In de tussentijd heb ik op een andere site een VPN-uitleg gevonden en de game kunnen activeren.
Wel snel antwoord gekregen op de ticket. Wellicht dat de site zelf nog een uitleg zou kunnen plaatsen maar verder in orde :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jason X op 22-01-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bor de Wollef schreef op zondag 22 januari 2012 @ 00:47:
[...]

Hij heeft gewoon gelijk. Legale Windows 7 keys aanbieden voor die prijs kan gewoon niet.

@Maartend: dat de prijs in Nepal voor Windows 7 heel laag is vanwege het grote illegale aanbod is onzin, been there. Het probleem is meer dat het grootste deel van het aanbod (ook in winkels) vaak illegaal is.
Ik ben er ook geweest.
En ja, veel aanbod is illegaal (ik heb geen internetcafe gezien dat op legale sw draaide)
Maar het is bekend van Microsoft dat ze hun OS in landen met veel illegale troep en een laag inkomen veel en veel goedkoper aan de man brengen. Ik weet niet of het 20 euro is, maar ik weet wel dat het heel weinig is.
Zelfs in nl. kun je legaal heel goedkoop (18 euro) aan W7 komen. Studenten bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 13:31
Studenten betalen pakweg 50 euro via surfspot voor Windows 7 ;) Het zou kunnen dat docenten het nog goedkoper kunnen vinden maar dat weet ik niet zo 1 2 3 uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

maartend schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:52:
[...]

Zelfs in nl. kun je legaal heel goedkoop (18 euro) aan W7 komen. Studenten bijv.
Klopt maar ook daarbij moet je voldoen aan de eisen van de licentieovereenkomst. Een dergelijke studentenlicentie is voor een non student evenmin legaal namelijk. Bovendien mogen die licenties alleen door bepaalde organisaties aan deelnemende onderwijsinstellingen worden uitgegeven. Dat een key werkt wil niet zeggen dat je een legale en geldige licentie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Als het goed is kan ik bij mijn Amerikaanse Universiteit Adobe 5 master collection krijgen voor 200 dollar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdadlp
  • Laatst online: 03-10 09:52
-LvD- schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 01:07:
Ik heb net een MW3-key op gama-gama.ru besteld, je kan zelfs met iDeal betalen! Ik heb chrome gebruikt met automatisch vertaling.

Voor iDeal selecteer je het blauwe vakje bij de betalingsmogelijkheden, dan klappen er nog meer betalingsmogelijkheden uit (ze hebben er veel trouwens!). Dan klik je op Visa/Mastercard USA/Europe (3e van links en 2e van onder). Dan kom je op een website die je gewoon in het engels kan zetten. Laat je de payment method staan op internet cheque/WWW-Bon, klik submit en je kan met iDeal betalen.

Dan gebruik je een Oekraïense vpn om 'm te activeren via steam (hier) en klaar is kees.

Edit: hij is dus wel 100 roebel duurder dan bij yuplay.ru, maar daar kan je alleen met creditcard betalen en is bij mij nooit het verificatie-bedrag afgeschreven. Battlefield 3 is overigens gelijk geprijsd.

Edit 2: Inmiddels gedownload, werkt perfect, alles is in het engels. Hoefde het niet eens te veranderen :)
Werkte perfect zonder problemen! Heb er uiteindelijk 12.33 euro voor betaald, en kreeg de key direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 15:07

Rpower18

PSN: Rpower18

Jason X schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:10:
Weer een positieve klant van gama-gama.ru.
Gister voor het eerst een game gekocht (CiV5 voor € 12); was voor Steam. Staat na betaling direct een key in je account. Kon hem echter niet direct activeren ('niet voor deze regio blabla') dus diende een support ticket in. In de tussentijd heb ik op een andere site een VPN-uitleg gevonden en de game kunnen activeren.
Wel snel antwoord gekregen op de ticket. Wellicht dat de site zelf nog een uitleg zou kunnen plaatsen maar verder in orde :)
Heb je een beetje pech gehad aangezien er bij de meeste spellen(MW3/Skyrim etc) wel word aangegeven dat het voor een bepaalde regio is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:14
Dat viel me inderdaad op ja, toen ik verder zat te snuffelen naar aanleiding hiervan. Scheelt toch weer dat ik door dit topic wel wist dat zoiets kon spelen.

OT: Heb ook op een andere manier goedkoop officiële spellen via Steam kunnen bemachtigen, door een Amerikaan ze te laten giften. Steamprices.com gaf aan dat de Sims 3 hier €49 kost en in de US €23.
Via een ander forum wist ik betrouwbare Amerikanen te vinden. Hem €25 betaald (fooitje voor de moeite van 2 clicks) en floep: de game voor de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Bij www.gamekey.nl krijg je alleen vandaag 10% korting als je GAME10 gebruikt tijdens het uitchecken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 18:50
Ik wil graag via Gamma-Gamma (is de goedkoopste volgens mij)
football manager 12 aanschaffen.

Alleen staat er de volgende tekst:
Aandacht! Dit product bieden wij alleen de activeringssleutels, niet het spel zelf. Moet u Het spel Rechtstreeks via Steam. Moet u het spel rechtstreeks via Steam. Om zegt te DOEN, Moet u EEN-rekening te Registreren op Het Systeem Steam. Om dit te doen, moet u een account te registreren op het systeem Steam.

Over Het spel DAT JE Moet Installeren: Om het spel dat je moet installeren:

1. 1. Download, Installeren en uitvoeren van Steam: http://steampowered.com/download/SteamInstall.msi Download, installeren en uitvoeren van Steam: http://steampowered.com/download/SteamInstall.msi
2. 2. Aanmelden Steam. Aanmelden Steam.
3. 3. Open Het tabblad "My Games" in Het hoofdmenu, drukt u op de onderstaande Knop "Activeren via Steam ..." Open het tabblad "My Games" in het hoofdmenu, drukt u op de onderstaande knop "Activeren via Steam ..."
4. 4. U wordt gevraagd OM de product code in te Voeren, Voert u gekocht van ons De Sleutel. U wordt gevraagd om de product code in te voeren, voert u gekocht van ons de sleutel.
5. 5. Mâäk JE Klaar for the installatie (injectie) - ongeveer 15-90 minuten (afhankelijk van Uw internet Kanaal en de geselecteerde spel). Maak je klaar voor de installatie (injectie) - ongeveer 15-90 minuten (afhankelijk van uw internet kanaal en de geselecteerde spel).

Aandacht! Aandacht! Dit product is bedoeld VOOR gebruik in Rusland en GOS-Landen. Dit product is bedoeld voor gebruik in Rusland en GOS-landen.
Wat word bedoelt met die laatste zin? En hoe gaat dit is zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Chris89 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:56:
Ik wil graag via Gamma-Gamma (is de goedkoopste volgens mij)
football manager 12 aanschaffen.

Alleen staat er de volgende tekst:

[...]

Wat word bedoelt met die laatste zin? En hoe gaat dit is zijn werk?
Je bedoelt het hele "rusland" verhaal? Nou zo. In Monther Russia zijn de prijzen wat lager dan in de EU, en cd-key handelaren maken daarmee flinke business. Jij kan het spel kopen, maar moet via een Russische IP het spel koppelen aan je Steam account. Gezien dit niet legaal is, kunnen we op GoT je niet ver helpen met het activeren hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 09-10 18:50
DeX schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:01:
[...]

Je bedoelt het hele "rusland" verhaal? Nou zo. In Monther Russia zijn de prijzen wat lager dan in de EU, en cd-key handelaren maken daarmee flinke business. Jij kan het spel kopen, maar moet via een Russische IP het spel koppelen aan je Steam account. Gezien dit niet legaal is, kunnen we op GoT je niet ver helpen met het activeren hiervan.
Ehms loop dus vast op het VPN verhaal inderdaad... Nogal rottig als je hem net gekocht heb :(
EDIT: Het is toch alleen activatie en VPN hoeft dus niet constant open te staan?

[ Voor 6% gewijzigd door Chris89 op 28-01-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Chris89 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:03:
[...]

Ehms loop dus vast op het VPN verhaal inderdaad... Nogal rottig als je hem net gekocht heb :(
Dat het niet op GoT staat, houd natuurlijk niet in dat het niet mogelijk is. Ik ga er vanuit dat Google je "comrade" hierin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Heb net gisteren voor mijn huisgenootje bij www.cdkeyshere.com The Witcher 2 gekocht voor 12,95. Prima prijsje, Internationale validatie werkte gewoon op Steam. De key was ongeveer binnen 5 seconden binnen dus zeer snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
DeX schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:11:
[...]

Dat het niet op GoT staat, houd natuurlijk niet in dat het niet mogelijk is. Ik ga er vanuit dat Google je "comrade" hierin is.
Ik ga niet vertellen hoe of wat omdat dit in de grijze legale zone van Tweakers is, maar kijk voor het gemak bij een van de sites in mijn TS die russiche validatie heeft.. bijna elke heeft wel een FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Iemand hier ervaring met GameKeyZone.de? De naam is hetzelfde als GameKeyZone.net, maar de layout enzo zijn anders. De prijzen zijn daar ook wel gunstig :) ongeveer hetzelfde als de .net versie.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Gister bij keysoutlet.com Battlefield 3 aangeschaft voor 15 euro. Dit is volgens de support de nieuwe website van gamekeyzone.net. Had na het betalen de key incl foto binnen 5 minuten binnen. Activeren via Origin ging perfect en language patchen is ook een eitje :)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Thanks Tjado! Ik zal die vandaag toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Laatst online: 27-09 16:27
Tjado schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:12:
Gister bij keysoutlet.com Battlefield 3 aangeschaft voor 15 euro. Dit is volgens de support de nieuwe website van gamekeyzone.net. Had na het betalen de key incl foto binnen 5 minuten binnen. Activeren via Origin ging perfect en language patchen is ook een eitje :)
Jammer, hij is nu al in prijs gestegen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
karstnl schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:49:
[...]
Jammer, hij is nu al in prijs gestegen:(
Bij gama-gama is hij nog steeds 599 rouble = 15 E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

15,99 :X sorry, zelfde prijs als waar ik hem voor had ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Key gekocht bij Gamekeyzone.net en de shop is Nederlands maar verkocht een Russische key (hier werken ze nog aan). Toen ik probeerde het taalbestand aan te passen ging dat niet en ik heb een refund gehad. Wat mij betreft topzaak waar ik in het verleden wel vaker bestelt heb. Wel moeten ze er zorg voor dragen dat Russiche keys niet meer op hun Nederlandse pagina te zien zijn, want wij Nederlanders kunnen niets met die key omdat ze RU Only zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:25:
Key gekocht bij Gamekeyzone.net en de shop is Nederlands maar verkocht een Russische key (hier werken ze nog aan). Toen ik probeerde het taalbestand aan te passen ging dat niet en ik heb een refund gehad. Wat mij betreft topzaak waar ik in het verleden wel vaker bestelt heb. Wel moeten ze er zorg voor dragen dat Russiche keys niet meer op hun Nederlandse pagina te zien zijn, want wij Nederlanders kunnen niets met die key omdat ze RU Only zijn.
Lees de topic eens door zou ik zeggen, wij kunnen genoeg met die RU keys (of het mag is grijs). Misschien ook handig om te melden voor welk spel het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 22:35
Net bij http://www.onlinekeystore.com Trackmania gekocht.

Door een gek foutje betaalde ik de prijs die stond in pond.

Euro prijs: 8,99
Pond prijs: 8,72.

Ik betaalde dus 8,72

Verder kostte het ongeveer 10min van de betaling(paypal) naar de key, en die deed het gewoon!

Top winkel dus :)

Edit: Te vroeg gejuicht, het spel is nergens te downloaden, dus ik moet eerst een support mailtje sturen naar Trackmania zelf. Ik zie dus wel hoe dit uitpakt :p

Edit2: Mailtje terug gekregen die vraagt om een order nummer etc. Dus ik denk niet helemaal dat het de bedoeling is dat de keys via andere winkels worden verkocht.

Uiteindelijk spel gedownload via TPB(kijk Tim, niet alles daar is erg) en vervolgens de key ingevoerd die ik heb binnengekregen, het is omslachtig, maar werkt wel!

[ Voor 48% gewijzigd door Dorest0rm op 01-02-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
precies wat shenr zegt.

en "wij nederlanders" kunnen wel iets met die keys ook al zijn ze RU only.

dat heet gewoon vpn.

En ik kan gokken dat ik denk dat het Battlefield 3 is

[ Voor 3% gewijzigd door Ienni1983 op 31-01-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dorest0rm schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:58:
Net bij http://www.onlinekeystore.com Trackmania gekocht.

Door een gek foutje betaalde ik de prijs die stond in pond.

Euro prijs: 8,99
Pond prijs: 8,72.

Ik betaalde dus 8,72

Verder kostte het ongeveer 10min van de betaling(paypal) naar de key, en die deed het gewoon!

Top winkel dus :)

Edit: Te vroeg gejuicht, het spel is nergens te downloaden, dus ik moet eerst een support mailtje sturen naar Trackmania zelf. Ik zie dus wel hoe dit uitpakt :p
welke versie heb je gekocht?

TrackMania² Canyon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 22:35
Ienni1983 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:47:
[...]

welke versie heb je gekocht?

TrackMania² Canyon?
United, maar ik heb mijn post al geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:51
Edit.

[ Voor 92% gewijzigd door Dacuuu op 01-02-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
zojuist The Darkness 2 via mysteam.net besteld.

even afwachten hoe snel de pre order bij mij ge "gift" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Heb daar (zoals te lezen in een paar posts boven je) zelf ook BF3 vandaan. Er staat echt overal aangegeven dat het om een RU versie gaat, en de taal omzetten wordt echt prima uitgelegd :) vreemd ook dat ze refunden als de key al is gebruikt én het aangegeven staat dat het om de RU versie gaat :+ maargoed, voor jou alleen maar mooi ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ienni1983 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:17:
zojuist The Darkness 2 via mysteam.net besteld.

even afwachten hoe snel de pre order bij mij ge "gift" wordt.
Mysteam.net kan ook aan de lijst toegevoegd worden met een positieve puntje.

voor ongeveer 21 euro The Darkness 2 Limited Edition gekocht.

binnen 2 uur als gift in steam gekregen zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Laatst online: 00:07
Net Batman: Arkham City voor iets minder dan €10 binnen gekregen in minder dan 3 minuten. Van CDKeyhouse.com.

Positieve ervaring voor die website erbij derhalve. Key werkte en alles was supersnel geregeld. Hulde.

[ Voor 62% gewijzigd door usgaap op 02-02-2012 00:35 . Reden: Onzin eruit gejonast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
usgaap schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:34:
Net Batman: Arkham City voor iets minder dan €10 binnen gekregen in minder dan 3 minuten. Van CDKeyhouse.com.

Positieve ervaring voor die website erbij derhalve. Key werkte en alles was supersnel geregeld. Hulde.
wow vet. dat is erg cheap, ga ik vanavond ook maar ff bestellen, bedankt voor de tip !

btw ik heb nog BF3 ru key te koop (wil ik ook wel ruilen voor batman AC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je perse voldoen aan die telefoon verificatie bij de OnlineKeyStore? Heb net een key besteld en zit nu in dit OKS Telesign Verification scherm maar ik geef niet graag zomaar mijn telefoonnummer op.

* Opgelost

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr

Welke platform is dit? Krijg je e.o.a. download link van hun, of gaat het via een officiele platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua

meh, kun je alleen via paypal betalen daar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Laatst online: 00:07
shenr schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:01:
[...]

Welke platform is dit? Krijg je e.o.a. download link van hun, of gaat het via een officiele platform?
Platform is Games For Windows Live.

Downloadlink wordt in een email verstuurd en bestaat uit 5 .rars die je met een wachtwoord, welke door CDKeyhouse wordt geleverd, kan uitpakken.

Na uitpakken, installatie en invoeren van in separaat toegestuurde email met GFWL-key kun je prima en zonder save-game hick-ups het spel spelen.
fuqua schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:11:
[...]

meh, kun je alleen via paypal betalen daar ??
Paypal, Mastercard, VISA en Amex.

Ik heb via Paypal betaald.

Ik kan alleen namens mijzelf spreken. En zeggen dat het bij mij prima werkt voor een prima prijs. Ik werk niet bij die toko en heb geen belang bij extra verkoop of iets dergelijks. "Just sayin' ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
[...]

Paypal, Mastercard, VISA en Amex.

Ik heb via Paypal betaald.

Ik kan alleen namens mijzelf spreken. En zeggen dat het bij mij prima werkt voor een prima prijs. Ik werk niet bij die toko en heb geen belang bij extra verkoop of iets dergelijks. "Just sayin' ".
jammer allen welk ik niet heb. hopelijk komen andere sites met gelijkwaardige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
usgaap schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:23:
[...]

Platform is Games For Windows Live.

Downloadlink wordt in een email verstuurd en bestaat uit 5 .rars die je met een wachtwoord, welke door CDKeyhouse wordt geleverd, kan uitpakken.

Na uitpakken, installatie en invoeren van in separaat toegestuurde email met GFWL-key kun je prima en zonder save-game hick-ups het spel spelen.
Thanks voor duidelijk verhaal, hou alleen niet van eigen download links (wil als ik betaal ook een officiele download platform). Wachten tot een steam versie o.i.d. voor een leuke prijs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 10-10 13:31
@Fuqua: Misschien is www.3vcard.nl interessant voor je, kun je Visa vouchers kopen die je dan als creditcard kunt gebruiken (je kunt alleen niet rood staan). Relatief simpel te verkrijgen en hoort in principe bij die winkels te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
kutagh schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:18:
@Fuqua: Misschien is www.3vcard.nl interessant voor je, kun je Visa vouchers kopen die je dan als creditcard kunt gebruiken (je kunt alleen niet rood staan). Relatief simpel te verkrijgen en hoort in principe bij die winkels te werken.
bedankt voor de tip kutagh. ik zal het eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hier ook Darkness II Pre-order (RU) van Mysteam.net, binnen half uur gift mailtje in de mailbox :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verderf schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:29:
Hier ook Darkness II Pre-order (RU) van Mysteam.net, binnen half uur gift mailtje in de mailbox :)
supergiftmanier toch :P op deze manier hebben we toch nog een engelse versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x1ao
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 11:26
net Dirt 3 voor €7.79 gekocht op gamecard.mobi, met paypal betaald en alles werkt top!

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 7 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico