Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Royeboi schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:20:
[...]

2 euro goedkoper, doosje erbij, en minder moeite doen om hem om te zetten in een andere taal / of het risico lopen dat de website gewoon niet levert, waarna jij geen poot hebt om op te staan. Ik wil best op een goede deal ingaan, maar zodra het bedrag niet erg veel scheelt, kies ik toch liever voor de vertrouwde game shop om de hoek in plaats van een russische webwinkel met een PayPal account met de naam ''Tatiana''....
ik heb de CE editie voor 115 euro.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ienni1983 schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:37:
[...]

ik heb de CE editie voor 115 euro.
Wat heeft dat met mijn post te maken? Ik heb het over de regular edition retail in vergelijking met slechts de DVD - key van één of andere buitenlandse webshop. Als je dit met elkaar vergelijkt, zou ik toch echt voor mijn eigen lokale game boer gaan in plaats van naar een onbekende web shop geld overmaken en dan maar hopen dat je via de mail een code toegestuurd krijgt. Dat jij de CE (Collectors Edition, dus editie erachter zetten is dubbelop) hebt, heeft toch niets met het verhaal te maken verder? :).

Ik wilde alleen maar aangeven dat niet meteen elke deal op de gamekey websites goedkoper is dan wat je er bij de reguliere winkels voor zou betalen. Was meer als ''heads up'' waarschuwing bedoeld, voor het geval dat men daar gaat bestellen en misschien wel een hoop moeilijkheden tegenkomt terwijl de winkel versie ongeveer dezelfde prijs is.

Ik heb ook de CE besteld, en krijg hem voor 103,- als we het daar dan toch over hebben ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 11-12-2011 22:48 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Royeboi schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:48:
[...]

Wat heeft dat met mijn post te maken? Ik heb het over de regular edition retail in vergelijking met slechts de DVD - key van één of andere buitenlandse webshop. Als je dit met elkaar vergelijkt, zou ik toch echt voor mijn eigen lokale game boer gaan in plaats van naar een onbekende web shop geld overmaken en dan maar hopen dat je via de mail een code toegestuurd krijgt. Dat jij de CE (Collectors Edition, dus editie erachter zetten is dubbelop) hebt, heeft toch niets met het verhaal te maken verder? :).

Ik wilde alleen maar aangeven dat niet meteen elke deal op de gamekey websites goedkoper is dan wat je er bij de reguliere winkels voor zou betalen. Was meer als ''heads up'' waarschuwing bedoeld, voor het geval dat men daar gaat bestellen en misschien wel een hoop moeilijkheden tegenkomt terwijl de winkel versie ongeveer dezelfde prijs is.

Ik heb ook de CE besteld, en krijg hem voor 103,- als we het daar dan toch over hebben ;).
Zo wow meteen een wall of text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Omdat ik denk dat je niet snapt waarom ik dan liever voor de lokale game shop zou gaan, gezien je reactie. Daarbij leg je nog steeds niet uit waarom je de CE erbij haalt, in mijn optiek heeft dit niets te maken met de posts ervoor? ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Wat een onzinnige discussie jongens, kunnen jullie dit niet via de DM uitvechten? De toegevoegde waarde van dit gesprek ligt rond de nul :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik ga denk ik MW3 bestellen bij gama-gama. Betalen met ideal. Maar uhm.. krijg je de key dan direct? Waar zit de knop om je key te zien precies? en krijg je die ook per email gestuurd?

[ Voor 12% gewijzigd door laugh op 12-12-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Zover alle keywebsites sturen de key per mail op. Mijn ervaring is dat meestal dit tussen 30 minuten tot een uur in beslag neemt, afhankelijk per shop. Gama heb ik persoonlijk nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

laugh schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:28:
Ik ga denk ik MW3 bestellen bij gama-gama. Betalen met ideal. Maar uhm.. krijg je de key dan direct? Waar zit de knop om je key te zien precies? en krijg je die ook per email gestuurd?
Al je vragen zijn al beantwoord in dit topic.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Heeft iemand ergens een Back to karakand key gekocht? Hij stond eerst op g2play, alleen deze is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Ik heb B2K gekocht bij G2Play, zou hem morgen ontvangen volgens de support. Ik laat het even weten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Waarom zou je B2K kopen bij G2Play? Bij origin zelf kost hij 15EUR, tegenover 14EUR bij G2Play. Voor die ene euro ga ik niet nog een dag wachten voordat ik eindelijk een key krijg van ze :).

EDIT: tenzij je natuurlijk de key eerder voor een lagere prijs kon kopen, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door VeeGee op 14-12-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, dat zag ik later ook. Achja, heb de key inmiddels binnen en hij werkt, dus tevreden. Had toch geen tijd om vandaag te spelen dus die dag boeide me ook niet :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• laugh
  • Niet online
Toppie! gehaald bij gama-gama, na afronding DIRECT de key gekregen. Werkt super! Nu aan het downloaden. Één vraagje, hebben jullie nou ook English, french, german, chinese, japanese, russisch? Ik kan kiezen tussen die talen en ik heb de rusische gekocht.

+1 voor Gama-Gama, nu kijken of ik goed kan spelen (duurt nog wel even met downloaden)

EDIT: Ik zie het al. Bij SP alleen Engels en russisch en bij MP dus al die talen.

[ Voor 10% gewijzigd door laugh op 15-12-2011 14:57 ]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

laugh schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:41:
Toppie! gehaald bij gama-gama, na afronding DIRECT de key gekregen. Werkt super! Nu aan het downloaden. Één vraagje, hebben jullie nou ook English, french, german, chinese, japanese, russisch? Ik kan kiezen tussen die talen en ik heb de rusische gekocht.

+1 voor Gama-Gama, nu kijken of ik goed kan spelen (duurt nog wel even met downloaden)

EDIT: Ik zie het al. Bij SP alleen Engels en russisch en bij MP dus al die talen.
Over welk spel heb je het?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Verwijderd

Kan je INTKEYS.COM er ook bij reviewen, ik koop hier altijd mijn spellen, zowel russisch (staat netjes vermeld) als normale cd-keys.

De 5 games die ik daar besteld heb had ik een aantal uur later in mijn email.
Goede support, en tevens goedkoop (vind ik).

• laugh
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:24:
Kan je INTKEYS.COM er ook bij reviewen, ik koop hier altijd mijn spellen, zowel russisch (staat netjes vermeld) als normale cd-keys.

De 5 games die ik daar besteld heb had ik een aantal uur later in mijn email.
Goede support, en tevens goedkoop (vind ik).
Modern Warfare 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jo mannen, zoals sommigen van jullie misschien weten zit ik in Amerika, en ik ben een maand aan het reizen dus de updates zullen wat langzamer gaan. (zit nu in D.C. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ircghost schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 05:16:
Jo mannen, zoals sommigen van jullie misschien weten zit ik in Amerika, en ik ben een maand aan het reizen dus de updates zullen wat langzamer gaan. (zit nu in D.C. :) )
Als het nodig is, wil ik wel mede-auteur worden om alles bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee,
ziet nu op alle key sites beetje te kijken voor de goedkoopste versie van battlefield 3, maar nu zie ik dat er 6 dec een patch was uitgekomen waardoor je game (russische versie) weer in het russisch beland

heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiRw3
  • Niet online
Review

Ten eerste, dankzij deze topic dit ontdekt, een stuk goedkoper, dus bedankt! :)

Ten tweede heb ik 2 sites 'getest'. Beide voor Steam key games, EU/region free. Betaald via Moneybookers/Ideal.

http://www.cjs-cdkeys.com/
Hier heb ik Saints Row: The Third op gekocht. Ging zonder problemen en had binnen 30 sec mijn key. Dus helemaal ok!

http://www.onlinekeystore.com/
Deus Ex: Human Revolution, augmented edition was hier aan de beurt. Ging wederom zonder enige problemen en had zelfs nog sneller mijn key binnen! Niet dat 30 sec lang is ;)

Kortom, ik ben een tevreden klant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:29
www.g2play.net heeft nu tijdelijk de Russian Battlefield 3 voor maar 17 euro! En natuurlijk super goede winkel is het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Cassie789 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:31:
www.g2play.net heeft nu tijdelijk de Russian Battlefield 3 voor maar 17 euro! En natuurlijk super goede winkel is het ;)
Ik heb spijt van de RU versie.
Elke keer als er een update is, en ik wil ehm in het Engels spelen, moet ik weer ergens een aparte patch vinden.
Kost me te veel frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

En weer een +1 voor Gama-Gama. Vorige keer ging het door de betaalprovider even tijdelijk fout, nu nog een keer de gok genomen, en ging in 1x goed en kreeg de Steam key onmiddelijk.

PS voor de TS: gamekeydistrict.com is denk ik opgeheven: The site is currently down for maintenance. Please excuse the dust, and try back later.
The Admin / Webmaster has enabled maintenance at : 2011-12-02 01:56:31

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een MW3 key aangeschaft bij http://www.gamekeyzone.net na wat gekloot met de VPN connectie uiteindelijk werkend gekregen dankzij de FAQ! Via marktplaats ben ik op deze site terecht gekomen, dus ik neem aan dat dit een Nederlands initiatief is. Er is tenslotte ook iDEAL aanwezig tussen de betaalmethoden. Key in mijn mailbox in pakweg.. ongeveer 30 minuutjes, kom zeker nog een keer terug bij die gasten! :)

EDIT: misschien handig om te vermelden: Vergeet niet om de coupon code te gebruiken bij je eerste aankoop, krijg je nml 5% korting. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

MW3 gekocht via http://ezykey.net/ 15 euri, prima koop via PayPal, direct confirmation mail en na 2 uurtjes netjes de serial in gif in de mail (wel ff ophalen uit de junkfilter :) ). Activatie gaat soepel via VPN validatie, nette tutorial hoe dit te doen. Steam herkent meteen en spelen!

edit

Dikke +1

Heb zonet ook voor 2 vrienden keys gehaald en netjes binnen 1,5 uur binnen en werken!

[ Voor 14% gewijzigd door Maddog McHare op 18-12-2011 12:43 ]

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:58
VeeGee schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:12:
EDIT: tenzij je natuurlijk de key eerder voor een lagere prijs kon kopen, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
zo onwaarschijnlijk is dat niet bij g2play: ik heb bijvoorbeeld The Old Republic gepre-ordered (spelling?) voor 39.99 terwijl hij momenteel voor 45.99 in de shop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:42
Hier een dikke min voor intkeys.com Vrijdag een key voor F1 2011 besteld en met paypal betaald, zaterdagmiddag nog niets. 3 keer contact met support chat via de website gehad waarbij telkens beloofd werd dat het geregeld zou worden en nu zondag nog niets. Mijn lanparty is inmiddels voorbij waarvoor ik hem wilde aanschaffen, lekker dus.... Nu een mail gestuurd waarin ik vraag om mijn order te annuleren en een refund. Ben benieuwd, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.

Voortaan blijft ik bij g2play. Daar al meerdere keren besteld en altijd snel en betrouwbaar. die krijgen van mij wel een dikke +

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennG
  • Laatst online: 14-09 18:08
Wederom een game gekocht bij onlinekeystore.com.
Zoals altijd een verliep de bestelling soepel en was de key direct na betaling in de mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Maddog McHare schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:35:
MW3 gekocht via http://ezykey.net/ 15 euri, prima koop via PayPal, direct confirmation mail en na 2 uurtjes netjes de serial in gif in de mail (wel ff ophalen uit de junkfilter :) ). Activatie gaat soepel via VPN validatie, nette tutorial hoe dit te doen. Steam herkent meteen en spelen!

edit

Dikke +1

Heb zonet ook voor 2 vrienden keys gehaald en netjes binnen 1,5 uur binnen en werken!
-1

Gebruikt Comic Sans :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

kladblokje schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:46:
[...]
zo onwaarschijnlijk is dat niet bij g2play: ik heb bijvoorbeeld The Old Republic gepre-ordered (spelling?) voor 39.99 terwijl hij momenteel voor 45.99 in de shop staat.
Even een serieuze vraag, en niet specifiek als reactie op jouw, maar meer in het algemeen.

G2Play heeft het imho sinds een jaar of 1.5 te hoog in de bol gekregen door zeer goedkope, meestal grijze import, keys tegen retail prijzen te verkopen.
Ken verder The Old Republic niet, dus even gezocht, en die wordt zo te zien als pre-order verkocht voor 40 tot max 55 euro (Gemiddeld rond de 47 euro). Gewoon 100% legaal in Nederlandse (web)shops.

Nu is dit toevallig een Origin download, maar spellen zonder Origin of Steam moet je ook nog eens zelf je installatiebron verzorgen, vaak nog met cracks ook. Dat is wel het laatste wat ik wil imho.

Dan de serieuze vraag: Waarom zou je dan bij G2Play of elke andere keyshop dit spel voor deze IMHO belachelijke prijs kopen? Vooral gezien dit een pre-order is en het dus niet uitmaakt of je hem nu of morgen koopt. En een pre-order heb je normaal altijd wel 1 dag van te voren in huis.

Ik zie dat best vaak bij G2Play, dat ik hem bij een normale (web)shop kan kopen voor minder, of nagenoeg hetzelfde bedrag. (MW3: 42 euro @ g2play, en voor 38 retail of zelfs 33 euro als import uit de UK).
Tenzei je hem echt direct "moet" hebben (Dus geen pre-order), zie ik dan ook geen reden om voor die veel te hoge prijs te kopen.

Ik koop dan ook alleen keys als ze redelijk veel schelen, en als het even kan ook alleen Steam of Origin keys. Is het verschil maar 5 euro wil ik best wel even wachten en koop ik via een normale (web)shop.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik denk dat voor veel mensen de media niet zoveel meer uitmaakt. DVD's/CD's nemen ruimte in, kunnen kwijt/stuk gaan. Steam / Origin levert een alternatief, maar niet voor alle spellen. Ik merk dat veel uitgevers langzamerhand over aan het stappen zijn van Media based (Ik heb de DVD, dus mag ik het spelen), naar Licence based (ik heb een key, dus mag ik spelen). Zo heb ik AC2:Brotherhood en AC:Revelations gekocht met alleen de Key. Ik installeer de game via een grijze omweg, koppel de Key aan mijn account: klaar!

Nee ik heb geen DVD/CD er van, maar heb er wel een licentie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

In de V&A kom ik ze ook al regelmatig tegen: keys die duidelijk worden doorverkocht van onze Russische of Aziatische vrienden: http://tweakers.net/aanbod/cat/user/318450 Deze user heeft bijvoorbeeld 9 titels op voorraad. Mag zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Nikeo schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:36:
In de V&A kom ik ze ook al regelmatig tegen: keys die duidelijk worden doorverkocht van onze Russische of Aziatische vrienden: http://tweakers.net/aanbod/cat/user/318450 Deze user heeft bijvoorbeeld 9 titels op voorraad. Mag zoiets?
Bllijkbaar wel. Er wordt nl. niet op ingegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

maartend schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:37:
[...]

Bllijkbaar wel. Er wordt nl. niet op ingegrepen
Zo te zien maakt hij niet zo veel winst. Ik had het er nooit voor over gehad. Die kleine marge + de grote kans dat er gezeur komt ivm onduidelijkheid mbt installatie/downloaden/activaties had het voor mij niet rendabel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nikeo schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:39:
[...]

Zo te zien maakt hij niet zo veel winst. Ik had het er nooit voor over gehad. Die kleine marge + de grote kans dat er gezeur komt ivm onduidelijkheid mbt installatie/downloaden/activaties had het voor mij niet rendabel gemaakt
Mij ook niet. Maar dat was de vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nikeo schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:36:
Dat mag niet, zie dit onlangs besloten topic: Einde verkoop buitenlandse gamekeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Misschien even een idee voor TS, vermelding van betaalmethoden zou erg handig zijn. credit card, ideal, paypal, webmoney etc.

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat hij zegt :)

V&A advertenties die de regels overtreden graag melden via het meldpunt, zodat de Frontpage admins ze kunnen afhandelen.

Graag hier weer on-topic verder, voor V&A zaken is dit niet helemaal de juiste plek.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Dat is leuk.

Net een spel gekocht op gama-gama.ru
CD-Key gekregen, activeren op steam lukt niet:

"'sorry, but the following items are not available for purchase in this country"

Weg 20 euro of..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

HaWkY61 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:30:
Dat is leuk.

Net een spel gekocht op gama-gama.ru
CD-Key gekregen, activeren op steam lukt niet:

"'sorry, but the following items are not available for purchase in this country"

Weg 20 euro of..?
Wat zegt gama-gama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
VPN gebruiken.

[ Voor 182% gewijzigd door Cardinal op 19-12-2011 13:39 . Reden: Even ontopic houden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Ik heb vraag niet voorgelegd bij gama-gama, maar ik lees op google dat dit vaker voorkomt.
Alleen heb ik nog niet onder de knie hoe ik een VPN verbinding naar Rusland kan opzetten op een MacBook.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
HaWkY61 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:02:
Ik heb vraag niet voorgelegd bij gama-gama, maar ik lees op google dat dit vaker voorkomt.
Alleen heb ik nog niet onder de knie hoe ik een VPN verbinding naar Rusland kan opzetten op een MacBook.
Met windows kan ik je wel helpen. maar met de mac niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Op zich hoef er maar 1 keer geactiveerd te worden toch? Anders activeer ik hem gewoon op mijn W7 machine en daarna installeren via steam..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
HaWkY61 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:30:
Op zich hoef er maar 1 keer geactiveerd te worden toch? Anders activeer ik hem gewoon op mijn W7 machine en daarna installeren via steam..?
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

HaWkY61 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:02:
Als je er wat geld voor uit wilt geven, kan ik blackvpn aanraden, die geven ook een handleiding hoe je de VPN moet instellen (ook mac).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Het activeren is gelukt, Yay! :)

Echter, als ik spel aanzet is het russisch, ik dacht okay cool.. Enlish pack downloaden en gaan met die banaan.

Blijkt dus helemaal niet te kunnen, booee :(

En nu..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Even de properties opvragen in Steam van dat spel (rechterknop) staat er als het goed is een language tabje. Zoniet dan even naar je install dir gaan en kijken of er een "zone"mapje is , dat dan veranderen van russian naar english.

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Helaas, geen van beide optie's bestaan..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Dit topic is bedoeld voor aankoopervaringen, niet voor technische discussie over hoe je de gekochte keys aan het werk krijgt. Zie ook de topicwaarschuwing.

Graag weer on-topic verder.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:58
Nakebod schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:42:
[...]

Even een serieuze vraag, en niet specifiek als reactie op jouw, maar meer in het algemeen.

G2Play heeft het imho sinds een jaar of 1.5 te hoog in de bol gekregen door zeer goedkope, meestal grijze import, keys tegen retail prijzen te verkopen.
Ken verder The Old Republic niet, dus even gezocht, en die wordt zo te zien als pre-order verkocht voor 40 tot max 55 euro (Gemiddeld rond de 47 euro). Gewoon 100% legaal in Nederlandse (web)shops.

Dan de serieuze vraag: Waarom zou je dan bij G2Play of elke andere keyshop dit spel voor deze IMHO belachelijke prijs kopen?
De meest belangrijke reden is - voor mij - de prijs. Je hebt gelijk dat de prijzen voor tor en mw3 momenteel beter zijn in reguliere winkels en eerlijk gezegd vind ik dat opmerkelijk (toen ik mijn pre-order plaatste was het prijsverschil met de officiele store van ea (origin) 15 euro).

Ik bestel al een aantal jaren producten via g2play (meestal timecards en mmo's en een enkele keer een reguliere game of xbox live points) en dat deed ik om twee redenen: prijs en gebruiksgemak. Maar mischien moet ik de prijzen wat beter in de gaten gaan houden.

p.s. ter info voor de openingspost: pre order één dag voor lancering binnen gehad, dus +1 voor g2play

[ Voor 4% gewijzigd door kladblokje op 20-12-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom een dikke plus voor www.gamekeyzone.net! Dit keer een BF3 RU Key besteld, betaald via iDEAL en had de cdkey met 10 minuten binnen! Activeren ging super, maar wist alleen niet zo goed hoe ik de taal moest veranderen naar Engels, dus contact opgenomen met de helpdesk. Is toch wel heerlijk dat je dan je probleem uit kan leggen in het Nederlands en in het Nederlands feedback krijgt! Had BF3 uiteindelijk in een half uurtje werkend in het Engels. Volgende keer ga ik eerst naar de FAQ voordat ik contact opneem met de helpdesk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik goedkoop The old republic krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:59:
Waar kan ik goedkoop The old republic krijgen?
Bij onder andere CDKeyPrices kan je de prijzen vergelijken. In de TS staan meer vergelijkingssites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Maddog McHare schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:12:
Misschien even een idee voor TS, vermelding van betaalmethoden zou erg handig zijn. credit card, ideal, paypal, webmoney etc.
Ik zal daar zeker over nadenken, dat wordt echter pas wel gedaan nadat ik terug ben van mijn reis. Is namelijk best veel werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
http://cdkeyshere.com/sta...df6765b94328&currency=EUR

daar is het het goedkoopst.

39,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Vraagje, bij onlinekeystore hoe lang duurt dat ongeveer tot je de serial krijgt als je betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Lebon schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:11:
Vraagje, bij onlinekeystore hoe lang duurt dat ongeveer tot je de serial krijgt als je betaald hebt?
ligt eraan welke spel je besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:05:
[...]

ligt eraan welke spel je besteld hebt.
Battlefield 3, maar de status is nu backordered... :(

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Net even bij G2Play een BF3 serial besteld, had het al vrij snel binnen en ga zo testen of het ook werkt. Handig dat je met iDeal kunt betalen.

Edit: werkt gewoon, RUS versie geconverteerd naar US versie, voor 15 euro maar.

[ Voor 22% gewijzigd door YoghurtO_o op 23-12-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Via gama-gama kom ik voor football manager 12 uit op 399 roebels. dit is volgens gwk convertor maar ~9 euro. Zo goedkoop kan toch niet? Komen er nog extra kosten bij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genovese
  • Laatst online: 06-09 18:29
Iemand enig idee waarom mijn BF3 download niet start bij Origin? Heb bij G2play.net een rus key gekocht en verzilverd op Origin, game kwam er netjes bij te staan. Hierna klik op op de button installeren, pc begint wat te ratelen, maar vervolgens gebeurd er niets

[edit]
Heb vernomen dat dit niet toegestaan is te vragen. Wel een + voor G2play, heb wel even moeten mailen voor key, maar kreeg reactie binnen 5 minuten. Goede service + goed werkende key

[ Voor 27% gewijzigd door Genovese op 23-12-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:31

Fresh

nee is nee

Iemand ervaring met http://gamehos.com? ik heb er zelf een tijdje terug minecraft gekocht voor 10 euro. Had m'n key binnen 5 minuten in de mailbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Net Anno 2070 bij Gama-gama gekocht, had de key meteen binnen + netjes een lijstje met downloads + torrents om de game binnen te halen, haal de game nu in 1 keer binnen via een torrent met een gemiddelde snelheid van 5MB/s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

SYQ schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:34:
Via gama-gama kom ik voor football manager 12 uit op 399 roebels. dit is volgens gwk convertor maar ~9 euro. Zo goedkoop kan toch niet? Komen er nog extra kosten bij op?
Nee, er zitten geen extra kosten bij. Het wordt namelijk vanuit de roebel omgerekend naar de US dollar en dan wordt de dollar nog verrekend met de euro, dus dat zijn 2 gunstige koersen voor ons! Vandaar de lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kan gama-gama ook in het engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Rpower18 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 09:57:
[...]

Nee, er zitten geen extra kosten bij. Het wordt namelijk vanuit de roebel omgerekend naar de US dollar en dan wordt de dollar nog verrekend met de euro, dus dat zijn 2 gunstige koersen voor ons! Vandaar de lage prijs.
Is deze te spelen zonder continu VPN op te hoeven zetten ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op FB gezien dat je nu bij www.gamekey.nl 10% korting krijgt...gelijk Skyrim gekocht, ben um nu aan het downloaden via steam...:-)

edit: gebruik SNOW tijdens het uitchecken voor 10% korting

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

punisher007 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:31:
http://translate.google.c...d%2FFootball_Manager_2012
Attention! This product is intended for use in Russia and CIS countries.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

punisher007 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:31:
[...]

Ja je moet 1 keer VPN gebruiken om de key te activeren en dan kan je gewoon via je eigen verbinding downloaden en activeren. Ik zou zeggen google even een tutorial dan ben je binnen 5 min. klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Dat staat er altijd bij.. Je moet die key dan 1x via VPN activeren, en dan kan je gewoon downloaden en spelen via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Weet niet of dit de bedoeling is, maar wil vandaag een BF3 key gaan kopen, en zoek dus ook de goedkoopste.
Volgens mij is dat op dit moment deze?
http://gamekeyzone.net/store2/Battlefield-3-CD-Key

Via Gama-Gama vind ik teveel moeite.

Zie dat Gamekeyzone ook nog niet in de lijst staat, iemand ervaring met deze site?

[ Voor 15% gewijzigd door NoFearCreations op 25-12-2011 16:07 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

NoFearCreations schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:44:
Weet niet of dit de bedoeling is, maar wil vandaag een BF3 key gaan kopen, en zoek dus ook de goedkoopste.
Volgens mij is dat op dit moment deze?
http://gamekeyzone.net/store2/Battlefield-3-CD-Key

Via Gama-Gama vind ik teveel moeite.

Zie dat Gamekeyzone ook nog niet in de lijst staat, iemand ervaring met deze site?
onlinekeystore is 1 euro goedkoper, Net ff bf3 daar gekocht. 1 seconde na betaling kreeg ik keycode binnen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bedankt, alle beetje helpen natuurlijk :D
Zodra ik straks thuis ben maar even doen.

Nou, hij is betaald, nu maar afwachten wanneer hij binnen is.

Edit2
Binnen, en aan het downloaden!

[ Voor 44% gewijzigd door NoFearCreations op 25-12-2011 22:23 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:29:
Bedankt, alle beetje helpen natuurlijk :D
Zodra ik straks thuis ben maar even doen.

Nou, hij is betaald, nu maar afwachten wanneer hij binnen is.

Edit2
Binnen, en aan het downloaden!
Dat ik zo zie is GameKeyZone het goedkoopst op dit moment. Maargoed, die gasten zullen waarschijnlijk wel constant elkaar in de nekharen zitten aangezien ze allemaal de goedkoopste willen zijn. Voor ons alleen maar voordelig toch :D ?

Heb gisteren BF3 bij hun besteld en had de key - ondanks dat het kerst is - binnen met een half uurtje. Kreeg de key binnen als een foto, dus dat zit wel goed denk ik. Prijzen kun je absoluut niks van zeggen. Ze komen zwaar overeen met de concurrenten, maar de populairste games van dit moment zijn toch wel het goedkoopst te vinden bij deze gasten, ookal scheelt het maar enkele centen.. Ik zie dat mensjes hierboven ook al positieve berichten hebben neergezet over deze site. Alleen ze staan nog niet in de lijst met aanbieders, dus neem aan dat ze vrij nieuw zijn?

Nick

Edit: PS Merry Xmas :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:06:
Alleen ze staan nog niet in de lijst met aanbieders, dus neem aan dat ze vrij nieuw zijn?
Inderdaad, de domeinnaam lijkt pas begin december geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
karkand addon voor BF3 nergens goedkoop te krijgen, overal 1499 (zelfde als op origin) :(

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sten Vollebregt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 09:28
Crysis 2 gekocht bij CDKeyHouse (goedkoopste die hem op voorraad had). Na confirmatie per SMS en betaling had ik de key binnen een minuut in de mail zitten. Activatie bij Origin ging prima.

My case has so many fans that it hovers above the ground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ik heb mijn oog laten vallen op TES: Skyrim (ik weet dat ik niet de enige ben ;)). Als je met een RU key aan de slag wil is het bij deze game echter wat gecompliceerder. Het spel is namelijk niet zonder VPN i.c.m. steam te spelen. Je kan dus niet gebruik maken van de achievements en ingame chat/browser. Aangezien ik deze zaken het prijsverschil niet waard vind ga ik toch voor de RU versie. Maar dan mijn vraag: denkt iemand dat het een probleem wordt om deze game opnieuw te installeren? Ik wil binnenkort een nieuwe installatie van Windows doen en dan moet het spel wel gewoon weer kunnen draaien. De manier van installeren lijkt vrij omslagtig en ik kan alleen maar hopen dat dit ook een tweede keer werkt. Het feit dat de game niet in je lijst van spellen verschijnt doet mij vermoeden dat dit problemen kan oproepen.

bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

een +1 voor G2play.

Zowel bf3 als de dcl gekocht via ideal, binnen 10 minuten de keys binnen en werkend.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Iemand ervaring met deze site? Is momenteel het goedkoopst, maar om nou 35 euro weg te gooien zo graag wil ik SWTOR ook weer niet..

Linkje

[ Voor 31% gewijzigd door Rpower18 op 27-12-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Ik had 9 dagen geleden Skyrim bij www.gamekeysbuy.com gekocht en die is vandaag opeens spontaan uit mijn steam library verdwenen.

De bestanden staan nog wel gewoon op de HD. Als ik de key opnieuw wil activeren zegt hij dat deze al geactiveerd is.

Ik heb ze een mail gestuurd, als ze niet rap reageren open ik een paypal dispute en haal ik mijn geld terug.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Je bent niet de enige. Een gedupeerde kreeg dit antwoord terug van Valve:
3 Nachricht von Brad - Tue, 27th Dec 2011 8:10 pm
Hallo Herr JeffersonDE,

vielen Dank für Ihre Nachricht an das Steam Support Team.

Ihr CD Key wurde auf Anfrage des Publishers von Ihrem Account entfernt.

Bitte kontaktieren Sie den Verkäufer diesbezüglich direkt.

Beste Grüße,

Steam Support Team

Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.
Gaf de bewuste winkel aan dat het om een key uit een bepaalde regio ging? In het overzicht staat er niets over vermeld, maar op de productpagina staat er "Sorry, the product was not found."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Bedankt voor je link, ik had zelf al op het steam forum gekeken maar kon er zo snel nog niks over vinden. Dit betekend waarschijnlijk dat er meer bij dezelfde winkel hebben gekocht. Dat betekend dus ook dat er meer mensen hun geld terug gaan vragen. Ik kan dan maar beter op de eerste rij zitten. Dus ik ga nu direct een dispute openen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Op het Steam forum werd minimaal één andere shop genoemd. Maar als de shop voor verkoop aankoop aangaf dat de key voor een andere regio bedoeld was, ben ik bang dat je dat geschil zult verliezen. Wat ook nog mee kan tellen is dat de key het ooit wel heeft gedaan en dat niet de verkoper maar Valve (op last van de uitgever) deze ingetrokken heeft. Bovendien heeft PayPal de reputatie verkopers het voordeel van de twijfel te geven als het gaat om zogenaamde 'intangible goods.'

Ben benieuwd naar de uitslag. Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Ik heb inmiddels een mail terug van de verkoper dat hij mij een refund gaat geven. Dus ik ben benieuwd :) Uiteraard stond er niet bij dat deze key regio gebonden was. Anders had ik deze nooit gekocht. Zo koop ik ook geen russische keys die je met een VPN moet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-Heine-I schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:09:
Ik heb mijn oog laten vallen op TES: Skyrim (ik weet dat ik niet de enige ben ;)). Als je met een RU key aan de slag wil is het bij deze game echter wat gecompliceerder. Het spel is namelijk niet zonder VPN i.c.m. steam te spelen. Je kan dus niet gebruik maken van de achievements en ingame chat/browser. Aangezien ik deze zaken het prijsverschil niet waard vind ga ik toch voor de RU versie. Maar dan mijn vraag: denkt iemand dat het een probleem wordt om deze game opnieuw te installeren? Ik wil binnenkort een nieuwe installatie van Windows doen en dan moet het spel wel gewoon weer kunnen draaien. De manier van installeren lijkt vrij omslagtig en ik kan alleen maar hopen dat dit ook een tweede keer werkt. Het feit dat de game niet in je lijst van spellen verschijnt doet mij vermoeden dat dit problemen kan oproepen.

bij voorbaat dank ;)
Bij Gamekey.nl is de EU versie 29,99 euro. Dan heb je um zonder problemen en je kan um via steam opstarten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Bedankt, zojuist gelijk maar gekocht. Het spel is verslavender dan crack. Ik ontving de key instant, zal hem vannavond activeren. Nu hoop ik dat ik het spel niet opnieuw hoef te downloaden. Ik heb twee SSD's in RAID zonder TRIM dus liefst zo min mogelijk vervuiling ;)

Ben benieuwd wanneer de verkoper met de paypal terugbetaling over de brug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Ik koop altijd keys bij een spaanse website. http://www.gamebuyers.com.es
Ik vind het zelf erg betrouwbaar alleen het betalen is lastig aangezien dat handmatig moet worden overgeboekt worden naar een buitenlandsnummer (met IBAN) en het neemt dan zo'n 1-3 dagen voordat je je key hebt ontvangen. Daarnaast is er een optie om voor 7,50 ook het hoesje met bij behorende cd geleverd te krijgen.

Ik heb er nu al 4x iets besteld en het heeft altijd mooi gewerkt. Het zijn alleen keys voor de PC en ze verkopen geen keys voor PS3 of XBOX.

Ik heb er onder andere Black Ops, Crysis 2, Assassins Creed Brotherhood en Deus Ex Human Revolution gekocht.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• me1299
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Ik had mijn geld gisteren al terug trouwens :) Ook wel fijn dat ik het spel niet opnieuw hoefde te installeren, key activeren en spelen maar.

[ Voor 50% gewijzigd door me1299 op 29-12-2011 15:50 ]

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm zal eens kijken. Heb onlangs nog 2 games gekocht. een RU en een Europese key voor verschillende spellen. De enige moest ook via VPN geactiveerd worden.

Mijn inziens is het stelen van klanten. Je betaalt een game, activeert hem succesvol en zij pakken het na een tijdje spelen van je af. Liever dat ze zich bezig houden met aimbotters en hackers dan onschuldige mensen pesten door hun games af te pakken.

-edit- spel staat er nog bij zie ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 29-12-2011 11:23 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Heb Skyrim bij gama-gama gehaald, alles prima verlopen en niets ten nadelen van de site maar heb de key nu ingeladen in Steam (vpn) en krijg nu bij het installeren de melding day ik buiten de RU regio zit. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? enige manier is een permanente VPN? mag hopen van niet. Koste maar 12 euri maar zou toch jammer zijn.....
Ik neem aan dat de key wel werkt op een "retail" versie ?

M@Dd09

• Strikeforce
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
* knip *

[ Voor 95% gewijzigd door Strikeforce op 29-12-2011 23:56 . Reden: verkeerde topic ]

• kutagh
  • Laatst online: 11:49
Maddog McHare schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:16:
Heb Skyrim bij gama-gama gehaald, alles prima verlopen en niets ten nadelen van de site maar heb de key nu ingeladen in Steam (vpn) en krijg nu bij het installeren de melding day ik buiten de RU regio zit. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? enige manier is een permanente VPN? mag hopen van niet. Koste maar 12 euri maar zou toch jammer zijn.....
Ik neem aan dat de key wel werkt op een "retail" versie ?
Skyrim is een (van de weinige) game die zelfs tijdens het spelen vereist dat je IP in dezelfde regio als de aankoop van de key is. Helaas pindakaas, dit is volgens mij ook eerder voorbij gekomen ;)
Je zou eventueel nog de situatie kunnen uitleggen en hopen op coulance...

[ Voor 4% gewijzigd door kutagh op 29-12-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

mwah... part of the game zeg ik maar, heb al verschillende titels gekocht maar dit is nieuw voor me. Zal wel kijken of men coulant is.

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 uur gelden via keys4me fifa 2012 gekocht. Kreeg de code vrij snel , echter toen ik hem ging invoeren op origin, kreeg ik een message code already used :( . Hun life chat is ook altijd offline, maar goed dat ik via paypal heb betaald... zal we laten weten hoe dit afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Net bij CDKeyHouse BF3 Back2Karkand gekocht. Was goedkoop, en direct na betaling (en bevestiging telnummer) mijn werkende key aangekregen. Heb mij behoorlijk geamuseerd in Gulf of oman :Y

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
*knip*

Dit topic is niet bedoeld voor het bespreken van allerlei vage methodes om keys werkend/geactiveerd te krijgen. Zie ook de topicwaarschuwing.

[ Voor 74% gewijzigd door Orion84 op 01-01-2012 12:20 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

*knip*

Een TR is voldoende :)

[ Voor 90% gewijzigd door Orion84 op 01-01-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik bijna klaar met de reis, dus bijna weer updaten! (nu in San Diego)
Pagina: 1 ... 6 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico