Even een serieuze vraag, en niet specifiek als reactie op jouw, maar meer in het algemeen.
G2Play heeft het imho sinds een jaar of 1.5 te hoog in de bol gekregen door zeer goedkope, meestal grijze import, keys tegen retail prijzen te verkopen.
Ken verder The Old Republic niet, dus even gezocht, en die wordt zo te zien als pre-order verkocht voor 40 tot max 55 euro (Gemiddeld rond de 47 euro). Gewoon 100% legaal in Nederlandse (web)shops.
Nu is dit toevallig een Origin download, maar spellen zonder Origin of Steam moet je ook nog eens zelf je installatiebron verzorgen, vaak nog met cracks ook. Dat is wel het laatste wat ik wil imho.
Dan de serieuze vraag: Waarom zou je dan bij G2Play of elke andere keyshop dit spel voor deze IMHO belachelijke prijs kopen? Vooral gezien dit een pre-order is en het dus niet uitmaakt of je hem nu of morgen koopt. En een pre-order heb je normaal altijd wel 1 dag van te voren in huis.
Ik zie dat best vaak bij G2Play, dat ik hem bij een normale (web)shop kan kopen voor minder, of nagenoeg hetzelfde bedrag. (MW3: 42 euro @ g2play, en voor 38 retail of zelfs 33 euro als import uit de UK).
Tenzei je hem echt direct "moet" hebben (Dus geen pre-order), zie ik dan ook geen reden om voor die veel te hoge prijs te kopen.
Ik koop dan ook alleen keys als ze redelijk veel schelen, en als het even kan ook alleen Steam of Origin keys. Is het verschil maar 5 euro wil ik best wel even wachten en koop ik via een normale (web)shop.