Op https://uk.gamesplanet.com/ eergisteren Bioshock Infinite gepreordered (24 pond), key onmiddellijk ontvangen, preorder bonus keys (XCOM en nog een game) ook een paar uur later ontvangen. Nog geen ervaring met klantenservice, maar voorlopig lijkt alles in orde. +1 dus!
Zo, na de meest frustrerende accountregistratie ooit een klein +1tje voor OnlineKeyStore.com. Mijn key voor Bioshock Infinite is binnen, en aan steam gehangen. Het gaat schijnbaar wel om de "Asia" versie, maar ik verwacht daar geen problemen mee.
De accountregistratie moet zowel het e-mailadres als (en dat komt na aankoop pas) je telefoonnummer verifieren. Het telefoonnummer dat geverifieerd wordt, hoeft niet overeen te komen met het telefoonnummer wat je in je account aangeeft
Overigens geeft het artikel er aan dat ik een scan van de hoes zou ontvangen, wat ik uiteindelijk niet gekregen heb. De e-mail waar mijn code in zou moeten staan staat op de plaats van de code enkel een leeg vlak. Via mijn account op de site heb ik echter wel een zipje met een txt bestandje met mijn code kunnen downloaden.
Met andere woorden, ik heb een werkende code gekregen, zelfs vrijwel direct na de betaling (en verificatie van mijn telefoonnummer), maar het was mijn meest frustrerende aankoopprocedure ooit. Ik zou er ook niet snel weer wat kopen. Vandaar het kleinste +1-tje wat er gegeven kan worden.
De accountregistratie moet zowel het e-mailadres als (en dat komt na aankoop pas) je telefoonnummer verifieren. Het telefoonnummer dat geverifieerd wordt, hoeft niet overeen te komen met het telefoonnummer wat je in je account aangeeft
Overigens geeft het artikel er aan dat ik een scan van de hoes zou ontvangen, wat ik uiteindelijk niet gekregen heb. De e-mail waar mijn code in zou moeten staan staat op de plaats van de code enkel een leeg vlak. Via mijn account op de site heb ik echter wel een zipje met een txt bestandje met mijn code kunnen downloaden.
Met andere woorden, ik heb een werkende code gekregen, zelfs vrijwel direct na de betaling (en verificatie van mijn telefoonnummer), maar het was mijn meest frustrerende aankoopprocedure ooit. Ik zou er ook niet snel weer wat kopen. Vandaar het kleinste +1-tje wat er gegeven kan worden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb net via http://www.gameholds.com Battlefield 3 EU gekocht voor 10,94.
Met een minuut of 10 had ik de key ontvangen. Perfect!
Met een minuut of 10 had ik de key ontvangen. Perfect!
Verwijderd
Bioshock Infinite voor €23.49 zojuist gehaald http://www.directgamecard...hock-infinite-cd-key.html
Code: OZBIOSHOCK
Alles ging goed.
JUST CAUSE 2 voor 3 EURO:
http://store.steampowered.com/app/8190/?snr=1_7_15__13
Alles ging goed.
Zojuist bij G2Play de Defiance Digital Download gekocht voor 28,99 en bij GreenManGaming de Digital deluxe upgrade gekocht voor 19,99
Toch weer even een voordeel van circa 20 euro
Toch weer even een voordeel van circa 20 euro
http://tinyurl.com/5sdar8p
Key is wel alleen voor US...Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:32:
Bioshock Infinite voor €23.49 zojuist gehaald http://www.directgamecard...hock-infinite-cd-key.html
Alles ging goed.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Van Just Cause 2? Vaag, ik krijg het gewoon op Steam te zien (in het Nederlands) en kan tot kopen overgaan, kreeg het overigens van een Australische maat. Heb het zelf niet geprobeerd omdat ik het spel al bezit. Heb je het net gekocht en geprobeerd?
Nee van Bioshock, this prepaid code can only be redemed by acounts registerd in the US
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Dat lijkt me sterk als ik het heb kunnen redeemen en vrienden van mij ook. Het is zelfs multi-language Europees..MrVegeta schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:01:
Nee van Bioshock, this prepaid code can only be redemed by acounts registerd in the US
[edit] mijn fout, zie idd dat het op de website zo staat terwijl er region-free staat, haha kan je iig wel verzekeren dat het EU is
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 22:04 ]
Weird, zonet hadden ze er een andere afbeelding bij
. Anyway, ik heb hem nu ook gekocht. 23,50, awesome.
Verwijderd
Nee ik zag het ook hoor, volgens mij was het gewoon een foutje van hun! Verkeerd getypt waarschijnlijk
Zojuist problemen gehad me g2play.net.
Twee spelen besteld (betaald met Paypal) voor 68 euro, (Bioshock Infinite en Tombraider). Nadat ik effe gewacht heb en geen keys ontvang, eens gekeken naar mijn orderstatus; die blijkt op status 'Admin approval to get processed' te staan.
Mailtje gestuurd met de vraag of ik lang moet wachten omdat ik deze avond graag zou willen gamen.
Als antwoord krijg ik een mail met de wens het volgende op te sturen:
- mijn naam
- IP adres
- of ik een proxy gebruik
- scan van paspoort
- scan van handgeschrever ordernummer
Met als argument dat ze dit nodig hebben om hun klanten te beschermen. Right.
Nou, nee. Dat gaan ze dus niet van mij krijgen. Ik zal helemaal maf zijn om paspoort scans naar Hong Kong te gaan sturen. Zojuist gemeld dat ik de order cancel en het geld terug wil.
G2Play.net is dus geen aanrader.
- - -
Update: Paar uur later geld inderdaad terug gekregen.
Twee spelen besteld (betaald met Paypal) voor 68 euro, (Bioshock Infinite en Tombraider). Nadat ik effe gewacht heb en geen keys ontvang, eens gekeken naar mijn orderstatus; die blijkt op status 'Admin approval to get processed' te staan.
Mailtje gestuurd met de vraag of ik lang moet wachten omdat ik deze avond graag zou willen gamen.
- mijn naam
- IP adres
- scan van paspoort
Nou, nee. Dat gaan ze dus niet van mij krijgen. Ik zal helemaal maf zijn om paspoort scans naar Hong Kong te gaan sturen. Zojuist gemeld dat ik de order cancel en het geld terug wil.
- - -
[ Voor 12% gewijzigd door Rarz op 29-03-2013 10:02 ]
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Eerste keer bij g2play? Is volgens mij altijd dat het de eerste keer wat langer duurt, iets met er voor zorgen dat niet iemand 10(0) keys koopt van een buitgemaakt paypalaccount en er binnen 5 minuten mee weg is. Kost hun een hoop moeite (zonder resultaat) als dit gebeurt gezien ze niet net als gamersgate even een belletje kunnen plegen naar Steam om keys te blokkeren van steam.Rarz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:42:
- mijn naam
- IP adres
- scan van paspoort
- - -
Geen zin om een paar uur te wachten = bewijs maar dat je het bent
Imho geen reden voor negativiteit; je hoeft ze niks te sturen, als je de volgende morgen in je mail had gekeken dan had je gewoon je keys ontvangen
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 29-03-2013 11:57 ]
^ Of je stuurt ze gewoon een mail terug met daarin antwoord dat je het niet toevertrouwd om je identiteit naar een crimineel land als Hong Kong te sturen. Heb ik wel gedaan, waarna ik mijn Battlefield 3 Premium key direct ontving.
An a day keeps the doctor away.
Ik heb niet echt klachten over G2Play.net, maar handig zijn ze niet bezig. Alle communicatie is netjes verlopen en het terugstoren is prompt gebeurd.
Eerste mail: Hoe lang duurt het voordat ik de keys krijg? (want kan mailen om het meteen te regelen volgens de site)
Antwoord: Gebruik je een proxy? Wat is je IP? Welke stad woon je?
Tweede mail: geen proxy, ip gegeven (hadden ze al uit m'n eerste mail kunnen halen en checken met de serverlogs), stad gegeven (hadden ze ook al toen ik m'n account daar aanmaakte)
Antwoord: Kopie van paspoort + handgeschreven ordernummer opsturen.
Derde mail: Nee, want dat doe ik principieel niet ivm. mijn eigen veiligheid.
Antwoord: We begrijpen het, maar kopie van paspoort + handgeschreven ordernummer opsturen
Vierde mail: Laat maar. Cancel + refund graag.
Het blijft jammer, want ik koop veel games. Ik vindt wel een webshop die niet zo moeilijk doet; die paar euro is het me niet waard.
Eerste mail: Hoe lang duurt het voordat ik de keys krijg? (want kan mailen om het meteen te regelen volgens de site)
Antwoord: Gebruik je een proxy? Wat is je IP? Welke stad woon je?
Tweede mail: geen proxy, ip gegeven (hadden ze al uit m'n eerste mail kunnen halen en checken met de serverlogs), stad gegeven (hadden ze ook al toen ik m'n account daar aanmaakte)
Antwoord: Kopie van paspoort + handgeschreven ordernummer opsturen.
Derde mail: Nee, want dat doe ik principieel niet ivm. mijn eigen veiligheid.
Antwoord: We begrijpen het, maar kopie van paspoort + handgeschreven ordernummer opsturen
Vierde mail: Laat maar. Cancel + refund graag.
Het blijft jammer, want ik koop veel games. Ik vindt wel een webshop die niet zo moeilijk doet; die paar euro is het me niet waard.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Ik ook. directgamecards.com +1 dusMrVegeta schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:50:
Weird, zonet hadden ze er een andere afbeelding bij. Anyway, ik heb hem nu ook gekocht. 23,50, awesome.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Weet iemand of wanneer je Battlefield 3 Premium Edition koopt bij de Ubisoft Store (Uplay) je een key krijgt voor Origin? Of dat je via Uplay speelt?
Battlefield is een Origin-exclusive, dus ga er van uit dat je gewoon via Origin moet spelen (wel raar dat ze t verkopen in de UbiStore dat wel6pack15 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:14:
Weet iemand of wanneer je Battlefield 3 Premium Edition koopt bij de Ubisoft Store (Uplay) je een key krijgt voor Origin? Of dat je via Uplay speelt?
Ja, het enige wat ik erover kon vinden op het internet is dat Ubi en EA ook games op het andere platform te koop zetten. Maargoed, dan ga ik die trekker maar eens overhalen ;PMusicAddict schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:40:
[...]
Battlefield is een Origin-exclusive, dus ga er van uit dat je gewoon via Origin moet spelen (wel raar dat ze t verkopen in de UbiStore dat wel)
Verwijderd
Waar op de Ubistore heb je dit kunnen vinden dan? Was de prijs zo aantrekkelijk?6pack15 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:07:
[...]
Ja, het enige wat ik erover kon vinden op het internet is dat Ubi en EA ook games op het andere platform te koop zetten. Maargoed, dan ga ik die trekker maar eens overhalen ;P
Nee, stond ergens op een nieuwssite. Maar op dit moment heeft Uplay naar mijn weten de aantrekkelijkste prijs. 29.95 voor Battlefield 3 Premium Edition. (dus niet alleen de premium ''code'', maar ook bf3 zelf). Hij was net een tijdje 25e op Origin dacht ik, maar die actie heb ik net gemist.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:19:
[...]
Waar op de Ubistore heb je dit kunnen vinden dan? Was de prijs zo aantrekkelijk?
What the duck?
Battlefield 3, maar ook andere EA titels gewoon te koop bij Ubisoft!?
Bewijs: http://shop.ubi.com/store...ld-3-Premium-Edition.html
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Voor diegene die wil, deze keys heb ik al 
Red Faction Armageddon C6QFW-7CIT2-L3054
Darksiders AE45K-4W2VY-4K7G2
Red Faction Guerilla IQ3K0-XW786-73FB3
Red Faction Armageddon C6QFW-7CIT2-L3054
Darksiders AE45K-4W2VY-4K7G2
Red Faction Guerilla IQ3K0-XW786-73FB3
Ik heb je key van Red Faction Armageddon gebruiktVerwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:06:
Voor diegene die wil, deze keys heb ik al
Red Faction Armageddon -
Bedankt
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Zoals gewoonlijk heeft weer iemand asociaal gedaan en niet laten weten dat die guerrilla ook gebruikt is
Dat is in het aanbiedingen topic ook zo erg, zou het niet erg vinden als bepaalde dingen van GoT achter een login verscholen werden 

http://arstechnica.com/ga...e-downloadable-libraries/
Neemt ook niet weg dat het geen ene reet uitmaakt uiteindelijk waar men ze heeft staan, irritant is het soms wel al die stores. Zelf speel (*start*) ik gewoon mijn Origin games via Steam zelf, werkt net zo makkelijk
Blijkt dat ze allemaal aan het delen zijn in hun games collecties, EA/Ubisoft etc. onderlingiApp schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:00:
What the duck?
http://arstechnica.com/ga...e-downloadable-libraries/
Neemt ook niet weg dat het geen ene reet uitmaakt uiteindelijk waar men ze heeft staan, irritant is het soms wel al die stores. Zelf speel (*start*) ik gewoon mijn Origin games via Steam zelf, werkt net zo makkelijk
[ Voor 63% gewijzigd door MusicAddict op 29-03-2013 23:00 ]
Wat je dan meestal kan doen is gewoon er met koeienletters op zetten COPY COPY COPYRarz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:42:
- mijn naam
- IP adres
- scan van paspoort
- - -
en erbij melden dat deze voor g2play bedoelt is.
Kunnen ze dus in ieder geval niets met je id of paspoort doen.
En ze vragen de id / paspoort voor als je ze probeert te scammen.
Dan kunnen ze zeggen deze meneertje heeft de betalingen teruggedraait met de bewering dat ze geen keys gekregen hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 29-03-2013 23:07 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Van de week Tomb Raider gekocht bij www.cdkeyonline.nl. Zie ik net dat deze in de sale staat!
Ze deden niet moeilijk en ik kreeg een kortingscode van het verschil! Meteen Max Payne gekocht die ook in de sale staat. +2 voor die CKO.
Ze deden niet moeilijk en ik kreeg een kortingscode van het verschil! Meteen Max Payne gekocht die ook in de sale staat. +2 voor die CKO.
Goede ervaring met inexus.us. Snelle levering (direct) en werkte.
[ Voor 11% gewijzigd door Willaaam op 01-04-2013 00:12 ]
Directgamecards +1
Simcity LE gekocht bij www.directgamecards.com
Eerst aangemeld voor nieuwsbrief voor de kortingscode (5%).
Betaald met paypal en bijna direct key ontvangen per e-mail (scan).
Simcity LE gekocht bij www.directgamecards.com
Eerst aangemeld voor nieuwsbrief voor de kortingscode (5%).
Betaald met paypal en bijna direct key ontvangen per e-mail (scan).
Vanavond bij gamecardwinkel.nl een key gekocht voor Simcity voor 40 euro. Maar deze werkt niet. Volgens de live chat helpdesk van EA is het omdat het een disabled key is.
SimCity is weer afgeprijsd bij gamekeysbuy.com de standard edition global/multi language is nu $43,99
Fijn dat het topic blijkbaar ook in de AK is opeens, wordt mij niks meer verteld tegenwoordig
.
Ik zal morgen weer even updaten!
Had ik aangedragen aan de modjes van AK om dat te overleggen met HSAIrcghost schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:30:
Fijn dat het topic blijkbaar ook in de AK is opeens, wordt mij niks meer verteld tegenwoordig.
Was geen slechte suggestie bleek al snel
Vond het eigenlijk altijd ook wel passen in een van die fora's (nu vooral met het nieuwe AK), toen ze over aliassen begonnen (china topic bijv.) was de link al snel gelegd voor dit topic en budget gaming
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 04-04-2013 00:40 ]
Het is absoluut geen slecht idee inderdaad, goed bedacht!
Dit weekend voor de RPG liefhebbers:
http://www.gog.com/promo/...king_weekend_promo_050413
De hele AD&D saga voor $1,99 per stuk of $21,10 voor alles.
Baldur's Gate: The Original Saga
Baldur's Gate 2 Complete
Icewind Dale Complete
Icewind Dale 2 Complete
Forgotten Realms: Demon Stone
Temple of Elemental Evil, The
Dungeons & Dragons: Dragonshard
Neverwinter Nights: Diamond Edition
Neverwinter Nights 2: Complete
Planescape: Torment
Een groot deel heb ik al analoog, maar alleen al voor het gemak digitaal.
Uit de goede oude tijd van RPG bouwers. Hier kan je wel een paar avondjes mee vullen...
Ook zit alle digitale content en alle kaarten, manuals, soundtracks, wallpapers, etc erbij
http://www.gog.com/promo/...king_weekend_promo_050413
De hele AD&D saga voor $1,99 per stuk of $21,10 voor alles.
Baldur's Gate: The Original Saga
Baldur's Gate 2 Complete
Icewind Dale Complete
Icewind Dale 2 Complete
Forgotten Realms: Demon Stone
Temple of Elemental Evil, The
Dungeons & Dragons: Dragonshard
Neverwinter Nights: Diamond Edition
Neverwinter Nights 2: Complete
Planescape: Torment
Een groot deel heb ik al analoog, maar alleen al voor het gemak digitaal.
Ook zit alle digitale content en alle kaarten, manuals, soundtracks, wallpapers, etc erbij
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Bioshock 1 gescoord van directgamecards voor €4
Coupon code: biobargain
Direct geleverd als altijd +1
[edit] ging om een retail key (geen zin om dmv torrents te downloaden), heb me geld teruggevraagd en teruggekregen. Blijkbaar omdat ik vaker bij ze koop
Coupon code: biobargain
Direct geleverd als altijd +1
[edit] ging om een retail key (geen zin om dmv torrents te downloaden), heb me geld teruggevraagd en teruggekregen. Blijkbaar omdat ik vaker bij ze koop
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 19:44 ]
Komt me bekend voor...Turralyon schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:47:
Vanavond bij gamecardwinkel.nl een key gekocht voor Simcity voor 40 euro. Maar deze werkt niet. Volgens de live chat helpdesk van EA is het omdat het een disabled key is.
Had MoH Warfighter bij ze gekocht en een tijdje gespeeld.
Na maanden origin niet meer gebruikt te hebben kwam ik er bij de release van Crysis achter dat de game uit mijn lijst verdwenen was en bij battlelog zie ik doodleuk "banned" staan.
Blijkt dus ook inderdaad de key disabled te zijn.
Volgens Origin lag dit aan de verkoper.
Voor mij geen aankopen meer bij Gamecardwinkel.nl
Dan maar wat meer betalen via Origin zelf of een bij een "offline" gamewinkel
Mijn speeltje
Verwijderd
Had ik inderdaad ook een keer gehad. Origin helpdesk zei toen dat het komt omdat er een chargeback was voor die game. Wat me wel is opgevallen dat over het algemeen dit alleen voorkomt bij digitale codes (pas 1x gebeurd bij mij maar van anderen gehoord). De scans werken altijd probleemloos tot nu toe!novalite schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:28:
[...]
Komt me bekend voor...
Had MoH Warfighter bij ze gekocht en een tijdje gespeeld.
Na maanden origin niet meer gebruikt te hebben kwam ik er bij de release van Crysis achter dat de game uit mijn lijst verdwenen was en bij battlelog zie ik doodleuk "banned" staan.
Blijkt dus ook inderdaad de key disabled te zijn.
Volgens Origin lag dit aan de verkoper.
Voor mij geen aankopen meer bij Gamecardwinkel.nl
Dan maar wat meer betalen via Origin zelf of een bij een "offline" gamewinkel
Verwijderd
Jammer heb het gemist, nu heb ik um voor 26 euro met dezelfde couponcode. Daarnaast ook Defiance gehaald bij directgamecards.com voor 29 euro.Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:32:
Alles ging goed.
Slechte ervaring met gamekeys4u.net zijn zeer onvriendelijk, maar waarschijnlijk wel legitiem.
Ik kocht om 18:00 een gamekey en schreef in de comment dat ik van plan was om 22:00 te gaan spelen en ze me het beste een refund kunnen geven indien ze om 21.45 nog geen steam key hebben gestuurd omdat ik dan het spel via steam zelf zal aanschaffen. (gewoon op normale toon)
Kreeg direct een refund en mailtje in gebrekkig engels over dat ik voortaan niet meer moet bestellen bij webshops en vervolgens vragen om een refund als ze niet snel genoeg kunnen leveren, al 'helemaal niet op zondag'.
Ik kocht om 18:00 een gamekey en schreef in de comment dat ik van plan was om 22:00 te gaan spelen en ze me het beste een refund kunnen geven indien ze om 21.45 nog geen steam key hebben gestuurd omdat ik dan het spel via steam zelf zal aanschaffen. (gewoon op normale toon)
Kreeg direct een refund en mailtje in gebrekkig engels over dat ik voortaan niet meer moet bestellen bij webshops en vervolgens vragen om een refund als ze niet snel genoeg kunnen leveren, al 'helemaal niet op zondag'.
Verwijderd
Ik geef ze groot gelijk tbh. Iets kopen en dan eisen gaan stellen dat het er binnen zo veel uur moet zijn. Lees dan gewoon duidelijk hoe lang het duurt bij de FAQ oid, want dat zie ik nergens bij je terug behalve dat je het meteen na de bestelling er neerplemptTWeaKLeGeND schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:01:
Slechte ervaring met gamekeys4u.net zijn zeer onvriendelijk, maar waarschijnlijk wel legitiem.

Met ^^
Een andere keyshop heeft inmiddels Facebook uitstaan, omdat ie veel te laat levert (CDkeydeals), maar om nou op zondag een key binnen drie uur te eisen? Dan had je even hier moeten kijken welke sites dat geautomatiseerd doen.
Een andere keyshop heeft inmiddels Facebook uitstaan, omdat ie veel te laat levert (CDkeydeals), maar om nou op zondag een key binnen drie uur te eisen? Dan had je even hier moeten kijken welke sites dat geautomatiseerd doen.
Are you serious?TWeaKLeGeND schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:01:

Van hun website:
Lijkt mij duidelijk zat. Neem dan nog in ogenschouw dat ze waarschijnlijk ook nog eens niet based in Nederland zijn en je dus ook nog eens met tijdverschil te maken hebt.. Plus dat mij lijkt dat winstmarges zo laag zullen zijn op zulke keys (prijsverschillen zijn vak vrij klein op de verschillende sites) dat de reaktietijd eigenlijk helemaal nog niet zo slecht is.When we are off duty:
It could take 1-8 hours. Never longer than 24 hours after payment.
Ergo; aardig dat je het probeert, maar om vervolgens verbolgen te gaan doen als iets niet uitpakt zoals je gehoopt heb, tsjah, dat lijkt mij dan primair een issue van jou en niet helemaal hun probleem dus ik snap hun reaktie wel.
Je gaat ook boodschappen doen bij de Aldi omdat het zo goedkoop is, om vervolgens tegen de cassiere te gaan schreeuwen als ze de boodschappen niet voor je inpakt en in je auto zet?
Op CDKeyHouse bioshock infinite gekocht, na betaling en verificatie onmiddelijk een scan van een key in mn inbox, en nu staat steam te downloaden. +1!
Net Bioshock Infinite gekocht bij DirectGameCards.com voor 26 euro en had meteen een key binnen. Geactiveerd in Steam en het is een Retail EU key.
Netjes hoor.
Netjes hoor.
Hop,hop,hop!
Waar kan ik battlefield premium nu het goedkoopst krijgen? Met de game erbij. kom nu uit op 31 euro is dat wat?
Is een goed prijsje. Let wel op dat je niet alleen de Premium Service koopt. Je moet BF3 Premium Edition kopen (bf3+premium service).Tennisbal schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:25:
Waar kan ik battlefield premium nu het goedkoopst krijgen? Met de game erbij. kom nu uit op 31 euro is dat wat?
Ik heb het een weekje of twee geleden bij Uplay gekocht voor 29.99 (kost nu weer 59.99)
Dit is geen vergelijkingstopic voor prijzen, dan zal je toch echt naar de sites in de topicwarning moeten kijken.
excuus, dacht dat dat wel konSenor Sjon schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:35:
Dit is geen vergelijkingstopic voor prijzen, dan zal je toch echt naar de sites in de topicwarning moeten kijken.
De kans is heel erg groot dat je met die tekst iemand voor het hoofd stoot.TWeaKLeGeND schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:01:
Je hele concept is belachelijk. Je besteld geautomatiseerd een product maar indien het niet binnen de helft van de normale levertijd beschikbaar wordt gesteld dan weet je van te voren al dat je het product ergens anders gaat aanschaffen

Voor dergelijke winkels is het grootste probleem de klant die onterrecht een refund aanvraagd. Het is dan aan de shop om te bewijzen dat dit niet zo is. Gebeurd het te vaak dan wordt de account suspended.
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 09-04-2013 16:03 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Net Football Manager 2013 besteld op worldofcdkeys.com, met iDeal betaald en binnen 3 minuten een code. Mijn eerste keer voor online cd keys bestellen maar is zeker naar tevredenheid 
Beetje jammer dat ik nu ook Steam moet installeren naast Origin... Niet dat ik Origin fijn vind ofzo, maar ik had al SimCity gekocht een paar weken terug en SimCity is onmogelijk op Steam te krijgen, FM wel op Origin maar dan is hij weer rete duur
Beetje jammer dat ik nu ook Steam moet installeren naast Origin... Niet dat ik Origin fijn vind ofzo, maar ik had al SimCity gekocht een paar weken terug en SimCity is onmogelijk op Steam te krijgen, FM wel op Origin maar dan is hij weer rete duur
Simcity toevoegen aan je steamlibrary? Of origin toevoegen en dan vervolgens Simcity aanklikken nadat je origin hebt geopend via steam, krijg je bijna altijd meteen de steam overlayRctworld schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:04:
Net Football Manager 2013 besteld op worldofcdkeys.com, met iDeal betaald en binnen 3 minuten een code. Mijn eerste keer voor online cd keys bestellen maar is zeker naar tevredenheid
Of dit ook andersom werkt weet ik zo niet maat kan ook, al is hij mij origin altijd het aanhangsel geweest vergeleken met steam
[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 12-04-2013 12:26 ]
Of bij EA livechat vragen of ze de game aan je Origin acc willen toevoegen, is me met een aantal games die zowel op Steam als op Origin te krijgen zijn gelukt (Batman, oude BF's, Orcs must die 2 bijv.)MusicAddict schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:24:
[...]
Simcity toevoegen aan je steamlibrary? Of origin toevoegen en dan vervolgens Simcity aanklikken nadat je origin hebt geopend via steam, krijg je bijna altijd meteen de steam overlayZo krijg ik altijd bf3 aan de praat via steam
(kan ook eventueel se origin overlay eerst uitzetten, dan werkt het vaak ook beter)
Dit hangt er tegenwoordig sterk van af wie je krijgt blijkbaar maar ze doen het wel graag want het is toch customer binding dus het is zeker het proberen waard.Kenzi schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:26:
[...]
Of bij EA livechat vragen of ze de game aan je Origin acc willen toevoegen, is me met een aantal games die zowel op Steam als op Origin te krijgen zijn gelukt (Batman, oude BF's, Orcs must die 2 bijv.)
[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 12-04-2013 13:00 ]
Hoi,
Ik was eens aan het rond surfen en kwam deze site tegen die game key's aanbied en als ik goed heb gelezen ook nog hoesjes etc na stuurt.
http://www.go2arena.com/
https://www.facebook.com/go2arenaStore
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? de search in dit topic gaf niets aan dus ik stel het maar even, ik vond sommige prijzen wel erg scherp. Was namelijk op zoek naar de starcraft 2 bundel en deze was hier het goedkoopste.
Update:
Heb hem toch maar besteld, zal hier wel een ervaring posten over de shop
Ik was eens aan het rond surfen en kwam deze site tegen die game key's aanbied en als ik goed heb gelezen ook nog hoesjes etc na stuurt.
http://www.go2arena.com/
https://www.facebook.com/go2arenaStore
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? de search in dit topic gaf niets aan dus ik stel het maar even, ik vond sommige prijzen wel erg scherp. Was namelijk op zoek naar de starcraft 2 bundel en deze was hier het goedkoopste.
Update:
Heb hem toch maar besteld, zal hier wel een ervaring posten over de shop
[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 15-04-2013 14:36 ]
Liefhebber van Tweakers
Nou ik heb er dus het Starcraft 2 pakket aangeschaft en betaald via paypal en 1min later had ik de keys ontvangen, dat is dus een goede en snelle afhandeling.
[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 15-04-2013 15:05 ]
Liefhebber van Tweakers
Afgelopen week bf3 premium keys besteld bij directgamecards.com. Na een uurtje of anderhalf nog niets binnen aan key, dus maar even gemailed, in het Engels. Had geen haast of zo, maar aangezien op de site staat instant delivery, dacht ik, laat ik er toch maar een mailtje aan wagen... Aangegeven in mailtje dat ik spamfilter e.d. al gechecked had.
Nog geen 10 minuten later een telefoontje, netjes te woord gestaan in het Nederlands dat mailtjes gebounced lijken te worden op mijn mailaddy, of ik een mailtje kon sturen naar support vanaf een ander (evt. Gmail) mailadres. Dit gedaan en nog geen 5 minuten later een werkende key. 10 minuten later nog een app met de vraag of het nu werkt. Tsjah, wat kan je daar verder op aanmerken? Volgende bestelling gaat zeker geplaatst worden bij directgamecards.com, zelden online iets besteld met zulke goeie service om eerlijk te zijn.
Thumbs up voor die gasten dus.
Nog geen 10 minuten later een telefoontje, netjes te woord gestaan in het Nederlands dat mailtjes gebounced lijken te worden op mijn mailaddy, of ik een mailtje kon sturen naar support vanaf een ander (evt. Gmail) mailadres. Dit gedaan en nog geen 5 minuten later een werkende key. 10 minuten later nog een app met de vraag of het nu werkt. Tsjah, wat kan je daar verder op aanmerken? Volgende bestelling gaat zeker geplaatst worden bij directgamecards.com, zelden online iets besteld met zulke goeie service om eerlijk te zijn.
En zenden ze inderdaad een hoesje na (ik ben zo'n type die daar nog waarde aan hechtpino85 schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:04:
Nou ik heb er dus het Starcraft 2 pakket aangeschaft en betaald via paypal en 1min later had ik de keys ontvangen, dat is dus een goede en snelle afhandeling.
Ja het hoesje zenden ze inderdaad na werd me vertelt, dus we zullen zien
[ Voor 34% gewijzigd door pino85 op 16-04-2013 00:26 ]
Liefhebber van Tweakers
Zojuist een spel gekocht bij cjs-cdkeys.com (Battlefield 3 LIMITED EDITION CD Key for Origin) en een spel bij cdkeysdirect.com (Sim City). Beide betaald met Paypal en beide geven een fout in transactie weer. Geld is wel afgeschreven.
Bij cdkeysdirect via de chat gevraagd hoe en wat en niet veel later was de order alsnog processed. Met andere woorden, in dit geval ging het allemaal niet vanzelf en zeker niet "instant". Ik wacht nog op de Battlefield key, daar een ticket aangemaakt dus zal ook wel goed komen maar niet volgens verwachting.
Edit: Log zojuist in bij cdkeysdirect: Order completed. Inmiddels key in mijn bezit. Echter, waarom je dan niet even op de hoogte wordt gesteld met een mailtje is mij een raadsel
Edit 2: @hieronder -> Het is niet anders
Edit 3: Inmiddels ook een scan van een onleesbare CD key binnen van cjs-cdkeys, dus maar weer een ticket aangemaakt. Je zou denken dat het handiger kan of wellicht moet je beter uitzoeken welke winkel wel geautomatiseerd is
Bij cdkeysdirect via de chat gevraagd hoe en wat en niet veel later was de order alsnog processed. Met andere woorden, in dit geval ging het allemaal niet vanzelf en zeker niet "instant". Ik wacht nog op de Battlefield key, daar een ticket aangemaakt dus zal ook wel goed komen maar niet volgens verwachting.
Edit: Log zojuist in bij cdkeysdirect: Order completed. Inmiddels key in mijn bezit. Echter, waarom je dan niet even op de hoogte wordt gesteld met een mailtje is mij een raadsel
Edit 2: @hieronder -> Het is niet anders
Edit 3: Inmiddels ook een scan van een onleesbare CD key binnen van cjs-cdkeys, dus maar weer een ticket aangemaakt. Je zou denken dat het handiger kan of wellicht moet je beter uitzoeken welke winkel wel geautomatiseerd is
[ Voor 29% gewijzigd door Eijkb op 18-04-2013 16:10 ]
.
Offtopic, maar zonde! Een maandje geleden deelde EA onder andere Battlefield 3 uit aan iedereen die Simcity aangeschaft had. Als excuses voor de slechte speelbaarheid.
Net Dead Island GOTY gekocht bij GreenManGaming, direct een code in de mailbox, na activering op steam direct downloadbaar. Super, op deze manier wil ik niet terug naar fysieke media
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 18-04-2013 14:06 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Prijzen kan je zelf prima uit vinden.
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 19-04-2013 16:32 ]
knip
[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 19-04-2013 16:33 ]
knip
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 19-04-2013 16:33 ]
knip
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 19-04-2013 16:33 ]
Liefhebber van Tweakers
Beetje late reactie, maar misschien voor iemand die daar een andere game wil aanschaffen. Het antwoord is nee, niet betrouwbaar.iApp schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:25:
Weet iemand of CDKeyHud betrouwbaar is?
http://www.cdkeyhud.com/
Ze verkopen SimCity voor €29,40 en accepteren PayPal.
Iemand?
Denk niet dat ze pure oplichters zijn, maar moest wel mijn simcity order terughalen via een paypal geschil te openen.
Ik denk dat er vanwege vele oorzaken geen keys voor deze winkel beschikbaar waren, maar naast een email met vage beloftes bleef het stil vanuit de winkel, ook werd er niet gereageerd op email en on site vragenformulieren.
Als antwoord op mijn geschil kreeg ik dat ze pas uitbetaalden nadat ik mijn geschil gesloten had, maar eenmaal gesloten is er geen mogelijkheid meer om een nieuwe op te starten.
Al met al, wegblijven dus om zeker te zijn.
Wel fijn dat je je geld terug hebt, maar wel klote situatie man. Bedankt voor het melden!
X-com hier gekocht voor 13 euro
had ze key binnen 2 mins
http://www.mmoga.com/Steam-Games/XCOM-Enemy-Unknown.html
Referrals zijn niet gewenst.
had ze key binnen 2 mins
http://www.mmoga.com/Steam-Games/XCOM-Enemy-Unknown.html
Referrals zijn niet gewenst.
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 29-04-2013 22:46 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik heb bij G2play een black ops 2 season pass besteld, ik heb een mail gekregen dat mijn order is "'processed" maar waar moet ik die steam key dan zien?
Nergens in de mail staat en .jpg of iets dergelijks? Ik neem aan dat je het plaintext ook wel goed hebt bekeken?
Als dat er beide niet staat dan kan het zijn dat je of nog even moet wachten totdat je de serial krijgt, of je zou even in kunnen loggen op g2play en onder je account kijken. Vaak hebben webshops ook daar de informatie staan.
--
edit
Ik had nog even gekeken in mijn inboxen maar ik heb nog nooit wat besteld bij g2play dus ik kan je niet vertellen hoe zij het normaal afhandelen.
Als dat er beide niet staat dan kan het zijn dat je of nog even moet wachten totdat je de serial krijgt, of je zou even in kunnen loggen op g2play en onder je account kijken. Vaak hebben webshops ook daar de informatie staan.
--
edit
Ik had nog even gekeken in mijn inboxen maar ik heb nog nooit wat besteld bij g2play dus ik kan je niet vertellen hoe zij het normaal afhandelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Ircghost op 22-04-2013 21:19 ]
Betekent processed wel dat de code is verzonden? Voor hetzelfde geld komt ie nog? Anders je account even checken.
Het zou ook gewoon kunnen beteken dat je geld ontvangen en geaccepteerd is, misschien is de volgende handeling wel uitgeven code. En komt die morgenochtend ofso.
Vroeg ik mij ook af. Klinkt meer als verwerkte aanvraag maar dat hij nog afgerond moet worden.Senor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:55:
Betekent processed wel dat de code is verzonden? Voor hetzelfde geld komt ie nog? Anders je account even checken.
G2Play stuurt altijd een mail als de bestelling is afgerond. Pas een minuut of tien daarna wordt de code of scan, mits voorradig, verzonden en wordt 'ie onder je account zichtbaar. Storm in een glas water dus
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Misschien, hij mag er natuurlijk altijd naar vragen. Ik vond mijn eerste keer bij zo'n serial winkel bestellen ook wat 'eng'.
http://www.gamekeys4u.net...res-ii-hd-steam-gift.htmlnaaitsab schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:48:
Iemand een adresje voor een goeie prijs voor de Age of Empires II HD pre-order?
17euro vind ik een te veel voor een HD mod.
Geen mega prijsverschil maar scheelt toch weer 2 euro
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Ik heb ondertussen mijn key gehad en geactiveerd op steam ,maar nu krijg ik een alert van steam voor fraude !!! Ik kan niets meer kopen:( wat moet ik doen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Deze vraag stellen aan g2play lijkt mij..elpookie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:49:
Ik heb ondertussen mijn key gehad en geactiveerd op steam ,maar nu krijg ik een alert van steam voor fraude !!! Ik kan niets meer kopen:( wat moet ik doen?
Alvast bedankt
Steam geeft de melding, daar kan G2Play je niet bij helpen. Sowieso is uit de weinige informatie die gegeven is niet op te maken wat er precies gebeurd is en of de activatie van de G2Play key verband heeft met de melding. 't Zinnigste wat je kunt doen is een support ticket op Steam aanmaken met daarin de vraag waarom je geflagged bent.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Dat leek mij evident, maar op 2 paarden wedden lijkt mij in zo'n geval handiger. Sowieso, met de exacte foutmelding kunnen we meer.8088 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:23:
Steam geeft de melding, daar kan G2Play je niet bij helpen. Sowieso is uit de weinige informatie die gegeven is niet op te maken wat er precies gebeurd is en of de activatie van de G2Play key verband heeft met de melding. 't Zinnigste wat je kunt doen is een support ticket op Steam aanmaken met daarin de vraag waarom je geflagged bent.
en google denk ik ook om eerlijk te zijn
Positieve ervaring met www.livecodes.nl. Kreeg direct na het betalen met ideal de 13 maanden xbox-live code per e-mail en op het scherm (scan).
Bestel zojuist twee keys bij gk4.me en krijg binnen een uur een (ongevraagde!) paypal refund. Vreemd!
Oppassen met mmoga. Heb een keer de eis gehad een foto van mezelf + paspoort op te sturen (belachelijk). Uiteindelijk wel een refund gehad.Njay schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 08:57:
X-com hier gekocht voor 13 euro
had ze key binnen 2 mins
http://www.mmoga.com/Stea...html?ref=615¤cy=EUR
[ Voor 66% gewijzigd door sdk1985 op 23-04-2013 19:45 ]
oops dubbelpost
[ Voor 94% gewijzigd door sdk1985 op 23-04-2013 19:45 ]
Opzich geen belachelijke eis hoor zie je vaker, maar als je dat niet wilt doen kun je ook delen laten zien. bijvoorbeeld je BSN weghalen enzo. Maar mooi dat je je geld terug hebt.sdk1985 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:41:
Bestel zojuist twee keys bij gk4.me en krijg binnen een uur een (ongevraagde!) paypal refund. Vreemd!
[...]
Oppassen met mmoga. Heb een keer de eis gehad een foto van mezelf + paspoort op te sturen (belachelijk). Uiteindelijk wel een refund gehad.
Persoonlijk vindt ik het onacceptabel om eerst een betaling te accepteren en vervolgens het product achter te houden totdat iemand de gevraagde legitimatie foto mailed. Heeft overigens wel even geduurd voor het geld terug kwam (ticket of 3).
Het is per definitie onverstandig om je identificatie rond te gaan mailen (dan kan iemand anders die scan gebruiken om op jou naam iets af te sluiten
).
Het is per definitie onverstandig om je identificatie rond te gaan mailen (dan kan iemand anders die scan gebruiken om op jou naam iets af te sluiten
[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 23-04-2013 20:00 ]
Verwijderd
Het mailen van je paspoort/identiteitsbewijs naar onbekenden is idd vragen om identiteitsfraude.
Verwijderd
Dead Island Riptide Special Edition gehaad bij directgamecards voor 27 eutjes - preloaded nu (kreeg de key al, terwijl game pas over 2 dagen uit is?)! Gaat om een Europese kopie
http://www.directgamecards.com/pre-order-deadisland.html
http://www.directgamecards.com/pre-order-deadisland.html
Ja daarom zou ik, als ik het al deed, zoveel mogelijk afschermen. Mij is het nu 1x gevraagd en toen zei ik zei nee ik heb een goede status bij paypal, doe niet zo moeilijk en kreeg ik het alsnogVerwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:16:
Het mailen van je paspoort/identiteitsbewijs naar onbekenden is idd vragen om identiteitsfraude.
Verwijderd
Trouwens voor de liefhebbers:
http://store.steampowered.com/app/47810/
7.50 voor Ultimate edition van Dragon Age: Origins (krijg je game + expansion, awakening erbij). Mega bargain voor zoveel speelplezier!
http://store.steampowered.com/app/47810/
7.50 voor Ultimate edition van Dragon Age: Origins (krijg je game + expansion, awakening erbij). Mega bargain voor zoveel speelplezier!
Zojuist bij fast2play.com just cause 2 gekocht. Binnen 10 minuten mail binnen met werkende key.
Right for all the wrong reasons.
Je kunt aan steam voorleggen dat je een redelijke prijs hebt betaald aan een website die volledig legitiem lijkt, dat je dus ter goeder trouw in de veronderstelling was een legaal product te kopen.elpookie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:49:
Alvast bedankt
Daarnaast stellen dat als dat spel al als fraudeleus te boek staat, dit zo mag zijn maar dat in ieder geval de rest van jouw account wel geactiveerd kan blijven.
Verder geld terugvragen bij G2play.
Review
Gamecardwinkel.nl
23 maart een key gekocht voor Simcity. Was snel geleverd en werkte in de eerste instantie ook. Na enkele weken kreeg ik echter de melding dat de key in gebruik zou zijn. Hierop contact gehad met gamecardwinkel.nl.
Pas na enkele dagen een reactie dat dit een bekende storing zou zijn van EA/Maxis. Ik zou een nieuwe key toegestuurd krijgen.
De nieuwe key gaf echter ook nog steeds problemen. Ik kon deze niet valideren.
Hierop contact opgenomen met EA Nederland. Deze wist te melden dat gamecardwinkel.nl geen officieel verkoopkanaal is, en de keys die zij verkopen uitgeschakeld zijn/worden in Origin.
Al bij al: niet bij kopen dus.
Gamecardwinkel.nl
23 maart een key gekocht voor Simcity. Was snel geleverd en werkte in de eerste instantie ook. Na enkele weken kreeg ik echter de melding dat de key in gebruik zou zijn. Hierop contact gehad met gamecardwinkel.nl.
Pas na enkele dagen een reactie dat dit een bekende storing zou zijn van EA/Maxis. Ik zou een nieuwe key toegestuurd krijgen.
Hierop contact opgenomen met EA Nederland. Deze wist te melden dat gamecardwinkel.nl geen officieel verkoopkanaal is, en de keys die zij verkopen uitgeschakeld zijn/worden in Origin.
Ach, PayPal deed alle "moeite" en ik heb er nog 12 cent aan verdiend vanwege de wisselkoers.Ircghost schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:25:
Wel fijn dat je je geld terug hebt, maar wel klote situatie man. Bedankt voor het melden!
Ik heb mijn eerste aankopen gedaan via http://www.kinguin.net/
Moet zeggen, goede site en altijd bijna de laagste prijs.
Moet zeggen, goede site en altijd bijna de laagste prijs.
Vraag me nog steeds af of een bedrijf mag bepalen wie die keys verkopen en wie niet. Zo lang ze niet gestolen zijn lijkt me dat ze gewoon verkocht mogen worden.Vimana schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:29:
Review
Gamecardwinkel.nl
Maar EA heeft bij mij echt afgedaan met Simcity, dus koop sowieso voorlopig niets van hen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het is wel bizar dat zij daar zo op reageren het is echt onzin, de keys zelf zijn gewoon legaal.. EA loopt gewoon onnodig te bitchen omdat ze bang zijn dat anders de prijs te laag is voor het spel.
Dat is ook niet altijd waar. Kijk maar naar het Natural Selection schandaal een tijdje geleden.Ircghost schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:38:
Het is wel bizar dat zij daar zo op reageren het is echt onzin, de keys zelf zijn gewoon legaal.. EA loopt gewoon onnodig te bitchen omdat ze bang zijn dat anders de prijs te laag is voor het spel.
http://unknownworlds.com/...-and-discount-steam-keys/
Ik heb twee keys gehad. Beide werken niet.Ircghost schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:38:
Toen ik de keys kocht was men heel snel met reageren op de e-mail.
Ik heb inmiddels over de loop van twee dagen meerdere malen gemaild over het niet functioneren ervan, en nu opeens krijg ik geen reactie...
Ok fair enough er zijn uitzonderingen, maar er zijn genoeg winkels waar je de keys kan kopen die volstrekt legaal zijn.Pheace schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:08:
[...]
Dat is ook niet altijd waar. Kijk maar naar het Natural Selection schandaal een tijdje geleden.
http://unknownworlds.com/...-and-discount-steam-keys/
Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico