Ik had het probleem dat je omschrijft juist met de originele accu. Sinds ik vorige week een Anker erin heb, is het niet meer voorgekomen. Ik had last van spontane reboots, tijdens gebruik maar ook tijdens standby af en toe. Iedere dag wel een keer. Ook was de accuduur fors afgenomen en leek de indicator steeds onbetrouwbaarder te zijn. Nu met de Anker batterij heb ik geen last meer van reboots en gaat de accu weer makkelijk 2 dagen mee.KnoxNL schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:33:
Ik heb dit topic even doorzocht en zie dat meer mensen mijn probleem hebben, maar nog geen definitieve reden/oplossing uit de posts kunnen destilleren.
Ik heb dus sinds 3 dagen het probleem dat mijn sensation reboot. Het contact met de accu LIJKT weg te zijn geweest maar eigenlijk als ik de telefoon visueel controleer kan dit niet. Stofvrij, niets verbogen etc.
Hij start volledig opnieuw op, zeg maar de "lange" boot procedure zoals wanneer je je batterij eruit zou halen.
Op dit moment gebruik ik sinds 2 maanden de welkbekende Anker 1900 batterij, maar zoals gezegd speelt het probleem pas sinds 3 dagen. Wel zal ik maandag testen met de originele batterij (ligt op t werk) en de bevindingen hier posten...
Maar meanwhile.... Kunnen we met alle info in deze draad al iets duidelijker vaststellen waar het probleem ligt? Mijn software is niet veranderd, geen updates van HTC de afgelopen tijd dus het lijkt me toch wel hardware...
Niet echt hoopvol trouwens dat het ook met Anker batterijen soms misgaat, blijkbaar is het niet echt consequent in welke gevallen dit wel en niet kan optreden.