Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord dat binnenkort android 4.0 er aan komt :)
Weten jullie wat de beste verbeteringen zijn voor de XE?
Mij lijkt de browser snelheid wel erg nuttig.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 22:05 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Vandaag mijn Sensation weer opgehaald bij de Vodafone winkel, had er deze keer een ander doosje bij zitten :+ toch wel leuk dat ze die steeds anders maken :9

Het is nu in principe helemaal een nieuwe telefoon, ze hebben het moederbord verwisseld en de casing ook.

Hij kraakt nu niet meer als je op de home knop drukt. Het uitvallen is tot nu toe ook nog niet voorgekomen maar dat was eerst ook niet, dus ik wacht af! Heb goede hoop in ieder geval.

Enige minpuntje is dat ze de accu waren vergeten mee terug te sturen, dus nu heb ik daar een andere gekregen, ik hoop wel een nieuwe :+

Al met al een goede service! pluspunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Ook ik had het probleem met mijn Sensation van het inmiddels 'welbekende' screenshots probleem.

Contact met HTC via online chat medewerker. Die raadde mij aan om eerst een 'soft-reset' uit te voeren. Probleem niet verholpen.
Opnieuw een medewerker gechat, dit keer raadde hij me een 'hard-reset' aan. Ook uitgevoerd, probleem helaas niet verholpen. (begon al direct met screenshot maken, bij het herindelen van de home-screens)

Weer een online medewerker gesproken, die regelde dat er de volgende ochtend een koerier voor mijn deur stond, om vervolgens mijn telefoon naar de reparatie-center te brengen. In totaal was ik 10 dagen mijn telefoon kwijt. (back 2 basics met mijn Nokia 3110 classis ;-)

Netjes mijn telefoon terugbezorgd gekregen. De powerbutton was vervangen door een nieuwe. Ik dacht van het probleem af te zijn. Maar echt jammer, het probleem deed zich weer voor! Wel een paar dagen later dan dat ik mijn telefoon weer terug had.

Meteen even de hele back-cover verwijderd, en gecheckt of het echt niet daar aan lag. Nee, was echt iets 'intern'.

Maandag neem ik weer contact op met HTC, maar denk ook echt dat het aan de laatste update ligt. En hoop uiteraard dat dit zich dan niet meer voordoet met ICS.

Kortom, de power-button laten vervangen heeft dus ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
belblade schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:09:
heeft er iemand deze telefoon (eu-versie) al gebruikt in de US?
hij is quad-band dus zou moeten lukken; wil me immers een data-kaartje aanschaffen voor trip NYC (1 week) maar wil wel zeker zijn dat ie gaat werken op 3G/4G ?
tx
Ik heb hem een maand lang gebruikt in de VS (van oost naar west gereden). Het duurde alleen even met contact maken op JFK. Kortom op het vliegveld kan het zijn dat het moeilijk is. In NYC was het gebruik goed te noemen :)

"Getest" met T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Kijk ik vanmorgen op mn scherm... zie ik wat stof onder het scherm zitten... het zit me ook echt niet mee :')

Je ziet het amper, maar nu ik weet dat het er zit valt het op, redelijk irritant... morgen maar eens een nieuwe telefoon eisen denk ik, dit kan zo niet langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:04:
Android 4 komt eraan. Eerst leek het alsof we voor 1 maart Android 4 zouden krijgen maar Tweakers.net heeft het artikel naderhand ge-update. De witte sensation komt ook gewoon met Android 2.3.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe het zit met de krasbestendigheid van het scherm? Ik heb sinds zaterdag mijn Sensation maar ik lees vandaag dat er mensen zijn die zeggen dat het scherm vrij makkelijk krast. Ik heb hiervoor een Legend gehad en dat ding ziet er na anderhalf jaar nog bijna als nieuw uit. Scherm is nog helemaal perfect terwijl ik hem altijd in mijn zak heb gehad. Wat mij wel opviel is dat als je op het scherm van de Legend tikt het toch wat harder en steviger aanvoelt (vind ik trouwens voor de hele telefoon gelden. Maargoed echte aluminium unibody vs nep unibody) dan bij de Sensation.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn mail goed in moet stellen? Ik wil graag dat mijn telefoon synchroon loopt met mijn hotmailaccount op mijn computer. Ik wil ze op beide ontvangen, maar wil ook dat als ik een mailtje lees op mijn computer, dat hij op mijn telefoon ook zo wordt weergegeven. dit gebeurt nu niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:17

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

BootVluchteling schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:16:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn mail goed in moet stellen? Ik wil graag dat mijn telefoon synchroon loopt met mijn hotmailaccount op mijn computer. Ik wil ze op beide ontvangen, maar wil ook dat als ik een mailtje lees op mijn computer, dat hij op mijn telefoon ook zo wordt weergegeven. dit gebeurt nu niet...
hotmail via exchange instellen in de standaard email app op je HTC... server is m.hotmail.com geloof ik. verder gewoon je email en ww invullen en klaar!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
BootVluchteling schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:16:
Android Market: Hotmail - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5ob3RtYWlsLlo3Il0.

Dit misschien wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
t_o_c schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:33:
Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe het zit met de krasbestendigheid van het scherm? Ik heb sinds zaterdag mijn Sensation maar ik lees vandaag dat er mensen zijn die zeggen dat het scherm vrij makkelijk krast. Ik heb hiervoor een Legend gehad en dat ding ziet er na anderhalf jaar nog bijna als nieuw uit. Scherm is nog helemaal perfect terwijl ik hem altijd in mijn zak heb gehad. Wat mij wel opviel is dat als je op het scherm van de Legend tikt het toch wat harder en steviger aanvoelt (vind ik trouwens voor de hele telefoon gelden. Maargoed echte aluminium unibody vs nep unibody) dan bij de Sensation.
Ik heb nog helemaal nergens gelezen dat het scherm van de Sensation makkelijk krast :?

De Sensation heeft ook Gorilla Glass, erg lastig om daar krasjes op te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep lijkt mij ook sterk, hier de sensation al een aantal maanden in het bezit maar kan nog geen krasje ontdekken hoor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:04:
Draai al een paar weken ICS / android 4.0 met mijn eigen kwbr rom en snelheid is idd een van de verbeteringen. Met name mijn dataverbinding is echt super snel. Dit merk je idd echt met browsen. Ook leuk is dat je nu mappen aan kunt maken waar je snelkoppelingen in kunt plaatsen.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
retlaw schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:51:
[...]

hotmail via exchange instellen in de standaard email app op je HTC... server is m.hotmail.com geloof ik. verder gewoon je email en ww invullen en klaar!
Ik heb em nu zo ingesteld. Kijken of het werkt. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:17

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

BootVluchteling schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:26:
[...]

Ik heb em nu zo ingesteld. Kijken of het werkt. Bedankt.
werkt zeker weten! Kijk wel even hoe lang je berichten wilt synchroniseren en met welk interval ze opgehaald worden. Als push aanstaat, kan dit zorgen voor een accu die sneller leeg is.. Ik heb het op handmatig staan...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

nou, die htc helpdesk werkt ook niet heel erg mee met telkens "hier is nog niets over bekend"

heb ze maar even het volgende getweet:
@HTC_NL gezien alle tweets met vragen over updates, kunnen jullie niet een paar dev'ers achter hun pc vandaan trekken die het WEL weten?
https://twitter.com/#!/Gotomtom95/status/166560466540314624

en dan hopen dat er een goed antwoord uitkomt :9

retweet bitte O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Gelunox op 06-02-2012 17:44 ]

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Cyrax0508 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:06:
SGII is geen wegwerp telefoon, maar qua bouwkwaliteit kan het ding niet op tegen de Sensation XE.
Beetje laat, maar ik moet zeggen dat ik het hier compleet niet mee eens ben. Ja, als je de telefoons nieuw vast hebt zou je dat denken. Maak je de Sensation een paar keer open kraakt het klepje als een gek, en daar gaat je "mooie" bouwkwaliteit. Ook zit er mega snel stof op allebei de lenzen (van de front en achtercamera), en om dat fatsoenlijk weg te halen moet je het klepje er weer afhalen wat weer zorgt voor meer kraken. En neen, dit ligt niet aan mijn toestel, heb al meerdere Sensation's (ook XE's) vastgehad die het allemaal hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Laatst online: 14-09 19:00
Tja dat bakjes achtige back cover is ook niet echt een ontwerp succes. Hadden ze beter voor een achterkant kunnen gaan die je eraf kan schuiven. Maargoed het beste ontwerp blijft natuurlijk zoals bij de Legend. Gewoon 1 solide stuk aluminium. Voor de rest vind ik Samsung telefoons wel altijd erg plastic aanvoelen.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Helaas heb ik ook "ineens" last van het vast hangen van de powerknop waardoor hij onbedoeld foto's maakt van de achtergrond...
Wanneer ik soms de home toets indruk maakt hij een foto.

Dit is spontaan gekomen helaas (niet gevallen o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

donvalentino schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 07:47:
Helaas heb ik ook "ineens" last van het vast hangen van de powerknop waardoor hij onbedoeld foto's maakt van de achtergrond...
Wanneer ik soms de home toets indruk maakt hij een foto.

Dit is spontaan gekomen helaas (niet gevallen o.i.d.).
Ik heb soms het idee dat dit probleem meer software dan hardware gerelateerd is. Mijn telefoon gaat softwarematig echt hard achteruit. Wordt traag, maakt schermafdrukken, vaak het herladen van Sense... niet echt blij mee. Ik heb dan ook goede hoop op ICS.

Als de powerknop blijft hangen dan gaat de telefoon toch in 'Uitschakel-menu' stand? Hebben mensen met een Custom Rom hier nog last van?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb precies hetzelfde... Minstens 1 keer per minuut vliegt het htc logo in beeld en herstart Sense. Ik heb al andere accu en hard reset geprobeerd, maar helaas. Als ICS geen oplossing biedt, stuur ik hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

Kan iemand mij een detail foto plaatsen van de binnen kant van zijn achterkantje ? Dan met name de boven en onderkant. Ik heb zojuist een "nieuwe" sensation gekregen en heb het idee dat hier een nieuwe achterkant bij zit.

Verder is mijn telefoon nu 3x bij de reparateur geweest vanwege nagenoeg ALLE klachten die hier genoemd zijn.
Lijst met klachten die ik tot nu gehad heb:
Stof onder het scherm
Niet kunnen telefoneren / weg vallen gesprek
Wegvallende WIFI
Random crashes
Htc Sense freezes
Powerknop hangt en laat het toestel dus aan gaan of rebooten of screenshots maken.
En nog wel het grootste probleem in mijn mening, het kraken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mag ik ook even melden dat ik de Sensation nu sinds Oktober heb en nog geen van bovenstaande problemen herken? Ik ben er erg tevreden mee. Dankjewel.

[ Voor 10% gewijzigd door Jelte op 07-02-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 04:01
Shunt schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:24:
Kan iemand mij een detail foto plaatsen van de binnen kant van zijn achterkantje ? Dan met name de boven en onderkant. Ik heb zojuist een "nieuwe" sensation gekregen en heb het idee dat hier een nieuwe achterkant bij zit.
Heb je een nieuwe gekregen naar 3 x laten reparen. Of wat was de reden. En bij welke reperateur is hij geweest Dynafix? En was dit met een winkel er tussen of liet jij hem iedere keer zelf ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

tweaker013 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:58:
[...]

Heb je een nieuwe gekregen naar 3 x laten reparen. Of wat was de reden. En bij welke reperateur is hij geweest Dynafix? En was dit met een winkel er tussen of liet jij hem iedere keer zelf ophalen?
De telefoon is 3x via mijn verzekering opgestuurd proassist belgarant. En tot nu is hij iedere keer naar HTC gegaan volgens eigen zeggen (kreeg er ook iedere keer zo'n HTC doosje om heen) Tot drie keer toe zijn er dingen vervangen. De eerste keer is het scherm vervangen en een software update (toestel is dus meteen terug gegaan) De tweede keer is de behuizing vervangen en volgens eigen zeggen zijn er intern ook dingen vervangen. En de Derde keer is het volledige toestel vervangen. Het kraken is nu nog even weg maar uit ervaring weet ik dat dit voor korte duur zal zijn. En de andere problemen zullen gewoon weer volgen. Dus dit toestel gaat ook dan gewoon weer retour HTC en dan als het goed is kan ik eindelijk een fatsoenlijk toestel nemen een WP7.5 toestel waarschijnlijk. Ik heb het een beetje gehad met HTC en helemaal met Android.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Goeiemorgen, Een vriend van mij heeft zijn htc sensation verloren en wil hem dus proberen op te sporen.
Hij heeft jammergenoeg geen lookout of iets dergelijks geinstalleerd. Weet iemand of dit alsnog kan bijv. met HTC Sense? Of iets van een IMEI nummer bij de politie afgeven? Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Als ik dit forum zo lees, zijn er alleen maar problemen met de Sensation en is het een zeer slecht toestel.

Ik heb mijn telefoon sinds zaterdag en hopelijk ga ik de genoemde erors niet ervaren. Enige wat ik een nadeel vind is dat mijn batterij zo snel leeg gaat.

Ik moet nog een MicroSD kaartje kopen. Jullie een goede suggestie?

[ Voor 11% gewijzigd door steefje op 07-02-2012 11:57 . Reden: Toevoeging ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
@steefje: Dat valt reuze mee. Je hoort voornamelijk mensen met problemen. Mensen die geen problemen hebben, zullen niet zo snel iets posten. Ik heb zelf geen problemen met dit toestel en heb 'm sinds juni.

@luuj: je kan via de htcsense.com website je telefoon opsporen, als je dit hebt ingeschakeld op de telefoon zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 07-02-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Het is een prima toestel, met inderdaad soms wat probleemjes (ik heb nu ook stof onder het scherm, lijkt onmogelijk, zie geen kiertje of iets, maar toch).
Maar welk toestel/merk is zonder problemen? Kijk eens in het Galaxy SII topic, als je dat leest lijkt dat toestel nog veel slechter. })

Maar dat is de prijs van de supersnelle vooruitgang denk ik. Er is gewoon geen tijd om toestellen eerst zeer grondig te testen. Geen tijd, en bovendien teveel kans op vroegtijdig uitlekken van design etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
steefje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:56:
Als ik dit forum zo lees, zijn er alleen maar problemen met de Sensation en is het een zeer slecht toestel.

Ik heb mijn telefoon sinds zaterdag en hopelijk ga ik de genoemde erors niet ervaren. Enige wat ik een nadeel vind is dat mijn batterij zo snel leeg gaat.

Ik moet nog een MicroSD kaartje kopen. Jullie een goede suggestie?
Heb de mijne 5 maanden en niets dan lof over de telefoon. Draai wel een custom rom. :)
Batterij gaat vanzelf langer mee, wacht maar eens 2 weken.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
luuj schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:31:
Goeiemorgen, Een vriend van mij heeft zijn htc sensation verloren en wil hem dus proberen op te sporen.
Hij heeft jammergenoeg geen lookout of iets dergelijks geinstalleerd. Weet iemand of dit alsnog kan bijv. met HTC Sense? Of iets van een IMEI nummer bij de politie afgeven? Alvast bedankt! _/-\o_
https://www.htcsense.com/ ? Moet het toestel wel geregistreerd zijn daar, en de dienst moet aan staan op het toestel. Je zou dan de laaste locatie moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Wat een onzin! Heb hier nog geen enkel maar dan ook geen enkel probleem gehad tot zover. Zonder twijfel het beste en fijnste toestel dat ik ooit heb gehad.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Wederom net contact opgenomen met Chat-support op de website van HTC. (over het probleem met de 'screenshots') Het enige wat ze me kon aanraden is óf weer op laten halen door HTC óf inderdaad de update naar ICS afwachten.

Wat ik op verschillende fora lees dat ICS begin maart naar de Sensation komt, dus nog 3 tot 4 weken wachten. Mocht het volgens de medewerkster van HTC dan nog niet zijn opgelost, kan ik hem altijd nog op laten halen en laten repararen.
Zit sinds deze problemen stiekem toch steeds vaker aan de Galaxy Note of SG3 te denken, ondanks dat ik al 3 verschillende HTC's heb gehad. In mei loopt mijn contract af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Mijn volgende telefoon is geen HTC meer.

Baggerslechte microfoon, kleine viewing angle van de camera (net alsof hij heel de tijd is ingezoomd), stof onder het scherm, stof in de camera wat lastig weg te halen is (dit komt door het design), powerbutton problemen wat iedereen heeft (ik ken niemand die dit niet heeft en HTC doet helemaal niks!)

Allemaal problemen die makkelijk op te lossen zijn maar waar HTC gewoon niet aan denkt. Het lijkt wel alsof ze hun telefoons alleen maar in een laboratorium testen en niet onder normale gebruiks omstandigheden met bijbehorende eisen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Aangenaam kennis te maken, hier iemand zonder het powerbutton probleem.

Sorry mensen, maar er posten in dit topic een aantal mensen die een wat mij betreft de sfeer in dit topic bepalen. Nogmaals ik heb mijn telefoon sinds oktober en ik herken geen enkele van de genoemde problemen. Naar mijn mening zal een volgende HTC en/of Samsing/Apple/Nokia een zelfde aantal problemen opleveren. Zo gaat dat in deze tijd.

Ik ga hopelijk nog een tijd genieten van deze telefoon en vermoedelijk ligt het aan mijzelf als deze telefoon vervangen gaat worden (of zelf kapot gemaakt, of gewoon tijd voor een nieuwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
agoNITE schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:46:
[...]

https://www.htcsense.com/ ? Moet het toestel wel geregistreerd zijn daar, en de dienst moet aan staan op het toestel. Je zou dan de laaste locatie moeten kunnen zien.
Ik heb mijn toestel geregistreerd en het staat aan op m'n toestel. Maar hij geeft de melding dat ik het aan moet zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 01:13
ook vanaf juni in bezt van de Sensation,en nada problems.

[ Voor 5% gewijzigd door erp833 op 07-02-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Jelte schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:18:
Aangenaam kennis te maken, hier iemand zonder het powerbutton probleem.

Sorry mensen, maar er posten in dit topic een aantal mensen die een wat mij betreft de sfeer in dit topic bepalen. Nogmaals ik heb mijn telefoon sinds oktober en ik herken geen enkele van de genoemde problemen. Naar mijn mening zal een volgende HTC en/of Samsing/Apple/Nokia een zelfde aantal problemen opleveren. Zo gaat dat in deze tijd.

Ik ga hopelijk nog een tijd genieten van deze telefoon en vermoedelijk ligt het aan mijzelf als deze telefoon vervangen gaat worden (of zelf kapot gemaakt, of gewoon tijd voor een nieuwe).
^^ +1

Ik snap dat mensen het vervelend vinden als het toestel niet naar behoren werkt en ik zou het zelf ook super ruk vinden, uiteraard. Maar het het lijkt er idd soms op of een groepje mensen hier alleen komen op te bitchen op het toestel terwijl er zat mensen zijn er totaal géén problemen mee hebben.

Zoals gezegd hier nog een. Vanaf begin juni in het bezit van een top Sensation. Geef stof onder het scherm, geen aan/uit knop die zit te kloten, geen reboots en er komt ook geen rook uit. Helemaal top!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

JKratos schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
[...]

^^ +1

Ik snap dat mensen het vervelend vinden als het toestel niet naar behoren werkt en ik zou het zelf ook super ruk vinden, uiteraard. Maar het het lijkt er idd soms op of een groepje mensen hier alleen komen op te bitchen op het toestel terwijl er zat mensen zijn er totaal géén problemen mee hebben.

Zoals gezegd hier nog een. Vanaf begin juni in het bezit van een top Sensation. Geef stof onder het scherm, geen aan/uit knop die zit te kloten, geen reboots en er komt ook geen rook uit. Helemaal top!
We praten niet over één of twee gevalletjes.

http://www.google.nl/sear...534641d7&biw=1680&bih=900

Het net staat er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:28
BPP schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:14:
[...]

Ik heb ook geen problemen met mijn HTC Sensation en ik heb hem al sinds ongeveer september. Dus ik heb geen last van reboots, het kraken van de telefoon, stof onder scherm en stof op de lens van de camera. Ik heb ook geen problemen met de power button en ik heb geen problemen met het laden van HTC Sense behalve als ik een spel speel die veel RAM vraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door yeth3119 op 07-02-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ja echt hoor, je kan hem beter gelijk van 11 hoog gooien, bespaart je de ellende die je te wachten staat!

:) Het is een prima toestel, ja er zijn wat problemen, maar de HTC service is helemaal prima. En sowieso lees je op een forum vaak alleen de slechtere ervaringen. Mocht er wat mis zijn wordt je toestel gewoon opgehaald en binnen een paar dagen gerepareerd terug gebracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:33
BPP schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:14:
[...]

Hier 140 pagina's met steeds terugkerende klachten over stof,,, zelfs na herhaaldelijke reparaties. Niet best.
http://forum.xda-develope...ad.php?t=1114612&page=139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Zijn er tegenwoordig smartphones die geen enkel probleem hebben? Kortom is deze Sensation echt slechter dan andere smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Jelte schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:44:
Zijn er tegenwoordig smartphones die geen enkel probleem hebben? Kortom is deze Sensation echt slechter dan andere smartphones?
Geen idee, ik kan in ieder geval zeggen dat ik tot de (kennelijk zeldzame) groep hoor die geen problemen heeft. -Geen stof onder het scherm
-Camera werkt gewoon goed
-Geen problemen met de aan uitknop (behalve die door custom roms komen ;))
-Geen krakend geluid
-Geen krassen op scherm/backcover

En als je ziet wat de telefoon al meegemaakt heeft... 2 weken zonder case rond geslingerd op de vloer van een bus waarna die in een te grote verpakking zonder opvulling teruggestuurd is via de luchtpust van Colorado naar Nederland.

Enige puntje is een dode pixel vlak boven de menuknop

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Als je kritisch bent laat de Sensation zeker wel steekjes vallen. Bij normaal gebruik gaan er dingen gewoon binnen veel te korte tijd kapot. Dat is jammer idd. Bij mij zijn de meeste problemen wel opgelost na hem binnen een maand voor reparatie weggebracht te hebben. Alleen de camera vernacheld roodtinten steeds, het sier-ringetje rond de lens is los en bij abnormale belasting kraakt het toestel idd!
Het is alleen een beetje jammer dat er een topic als dit mee stuk gespammed word, is het geen idee om een apart problemen topic te starten? Inc. ervaringen met reparaties en batch nummers enz?

Verder draai ik veel verschillende custom ROM's en geil ik op antutu scores ;) ik heb 'm dan ook op 1.7ghz lopen :P Hierdoor voelt het ding sneller aan dan de meeste sgs 1 of 2's die ik vaak genoeg in handen heb!

[ Voor 26% gewijzigd door warhamstr op 07-02-2012 23:41 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Mag ik trouwens iedereen aanraden Chrome for Android te proberen? Dat gaat echt heel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
warhamstr schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:43:
Mag ik trouwens iedereen aanraden Chrome for Android te proberen? Dat gaat echt heel snel!
Tuurlijk, maar is alleen voor ICS he...
Die zal nog lang niet iedereen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
android 4 is nog niet echt de standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Puc van S. schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:05:
[...]

Geen idee, ik kan in ieder geval zeggen dat ik tot de (kennelijk zeldzame) groep hoor die geen problemen heeft. -Geen stof onder het scherm
-Camera werkt gewoon goed
-Geen problemen met de aan uitknop (behalve die door custom roms komen ;))
-Geen krakend geluid
-Geen krassen op scherm/backcover

En als je ziet wat de telefoon al meegemaakt heeft... 2 weken zonder case rond geslingerd op de vloer van een bus waarna die in een te grote verpakking zonder opvulling teruggestuurd is via de luchtpust van Colorado naar Nederland.

Enige puntje is een dode pixel vlak boven de menuknop
Zelfde hier..

Als eerste in de winkel op 26 mei 2011 en sindsdien geen problemen gehad..

Draai 170 apps, wat wel duidelijk teveel is voor het Sense-spul..

Maar met Launcher Pro Plus geen probleem en veel makkelijker in te richten (verbergen minder vaak gebruikte programma's of dubbele programma's (zoals vaak bij unlock-keys of pro-versies))..

Het verschil tussen de SGSIII en de nieuwe Supreme moet wel groot zijn, wil ik niet weer voor de HTC gaan..

Hoewel het gerucht over een waterdichte SGSIII natuurlijk wel interessant is..

Onder de douche of in bad zijn -tot nu- de weinige "smartphone-loze" momenten.. ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
In bad gaat anders prima :') wel goed vasthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
warhamstr schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:31:
In bad gaat anders prima :') wel goed vasthouden!
Ben toch te bang voor vochtschade.. en heb een kritische dochter,
die het al te lang duurt, voordat ik een nieuw toestel heb.. ;-))

Het waterafstotend maken, zal wel de trend van 2012 en later worden..

YouTube: Samsung Galaxy S2 - Fishtank Commercial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ook hier vanaf 26 mei en geen enkel probleem. 2 vrienden met een normale en een XE ook geen problemen. Allemaal zonder hoesje in de broekzak en geen stof of wat dan ook.

Nadeeltje van chrome (en waardoor ik de HTC browser echt stukken fijner vind) is dat de tekst niet automatisch geresized wordt bij inzoomen. Ik dacht dat alle browsers dat deden, maar je mist het pas als het er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Hmm, dat is wel jammer inderdaad. Maar het is vooralsnog een beta versie dus er zal vast nog wel het één en ander aan veranderen. Wat ik er van kan zien tot nu toe aan de hand van de hands-on filmpjes zorgt ervoor dat ik nu nóg meer uitkijk naar de ICS update voor Sensation :9~

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik heb vandaag mail gehad dat mijn telefoon weer opgehaald kan worden.
Was opgestuurd naar HTC met de klachten:

- Scherm reageert niet altijd even goed
- Aanraakgevoelige toetsen lichten niet meer op
- Batterij heel snel leeg

In de mail stond dat de displaymodule is vervangen en een software update (2.3.4)

Toestel had al de laatste software voordat deze werd opgestuurd, maar blijkbaar is er in de tussentijd een nieuwe versie opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Ik heb mijn sensation nu een maand en ben er blij mee.(2.3.4)
Alles werkt in principe goed op de sense na. Deze crashed gemiddeld 2 keer per dag.
Er is niet echt een oplossing voor heb ik begrepen.

Wat zal ik doen..wachten op de officiele ICS update of er zelf een custom rom opzetten of launcher pro?
Als ik launcher ex erop zet vervangt deze dan je sense of draait dit op je sense? Dit zou dan natuurlijk ook kunnen helpen tegen het crashen.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
ionicdog schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 07:24:
Alles werkt in principe goed op de sense na. Deze crashed gemiddeld 2 keer per dag.

Wat zal ik doen..wachten op de officiele ICS update of er zelf een custom rom opzetten of launcher pro?
Als ik launcher ex erop zet vervangt deze dan je sense of draait dit op je sense? Dit zou dan natuurlijk ook kunnen helpen tegen het crashen.
Elke andere launcher vervangt Sense, je zal je Sense widgets dus ook kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
ionicdog schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 07:24:

Launcher Pro installeert zich als een soort shell naast Sense..

Bij het klikken op de "Home"-knop volgt dan een keuze welke van de twee de voorkeur heeft..

Zelfs dan kan steeds gekozen worden.. maar ook als een definitieve keuze..

LPP heeft meer dock-knoppen en dezelfde knop kan met klikken of swypen verschillende programma's opstarten..

In het menu is het daarnaast mogelijk om niet of minder gebruikte programma's te verbergen..

Ook is de indeling in het menu aan te passen (rijen van 5, 3d-effecten) etc..

Gebruik het al een maand op acht zonder reboots met 170 apps..

Mooi en snel:

YouTube: *NEW* Launcher Pro PLUS Full REVIEW Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
je bedoelt dat je geen standaard sense widgets meer kan gebruiken?
Ik gebruik bijv de jorte kalender, die zou dan niet meer werken..?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
agoNITE schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:07:
[...]

Elke andere launcher vervangt Sense, je zal je Sense widgets dus ook kwijt zijn.
Je kunt wel soortgelijke widgets -zelfs in Sense-stijl- gebruiken bij LPP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
ionicdog schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:27:
je bedoelt dat je geen standaard sense widgets meer kan gebruiken?
Ik gebruik bijv de jorte kalender, die zou dan niet meer werken..?
Jorte-kalendar is geen standaard Sense-widget en dus prima te gebruiken met LPP (waarschijnlijk zelfs grotere widget en beter "scrollable")..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
Ok
en de launcher pro plus is zeker een betaalde versie.
Is de standaard launcher ex voldoende of zit daar reclame bij oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
ionicdog schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:30:
Ok
en de launcher pro plus is zeker een betaalde versie.
Is de standaard launcher ex voldoende of zit daar reclame bij oid?
De Launcher Pro is gratis..

Er is geen reclame, maar zij verdienen aan de verschillende widget-stijlen..

De standaard-versie is mooi, maar er zijn toch mensen, die de Sense-widgets leuker vinden..
Die kosten dan 0,79 (meen ik)..

Met Plus-unlock heb je wat meer functies, maar de basis-functionaliteit is al prima..

Vond deze prettiger dan de GO of EX of AWD-launchers, hoewel GO SMS weer leuker werkt dan de standaard sms en Contapps weer beter dan de standaard Contacten-app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
volgens mij moet ik er even bij zeggen dat ik het heb over de Go launcher ex.
Het was de bedoeling die erop te zetten.
Ik ga het gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
ionicdog schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:37:
volgens mij moet ik er even bij zeggen dat ik het heb over de Go launcher ex.
Het was de bedoeling die erop te zetten.
Ik ga het gewoon proberen!
Succes!

Valt best mee en daarna wordt het niet meer zo moeilijk om te kiezen tussen HTC en Samsung..
of juist wel.. ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
hoezo kiezen? ik heb al een Htc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
De volgende dan..

Ben zelf ook HTC-fan, maar een waterdicht toestel (zou SGSIII zijn) klinkt ook wel interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Robbie T schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:24:
Ik heb vandaag mail gehad dat mijn telefoon weer opgehaald kan worden.
Was opgestuurd naar HTC met de klachten:

- Scherm reageert niet altijd even goed
- Aanraakgevoelige toetsen lichten niet meer op
- Batterij heel snel leeg

In de mail stond dat de displaymodule is vervangen en een software update (2.3.4)

Toestel had al de laatste software voordat deze werd opgestuurd, maar blijkbaar is er in de tussentijd een nieuwe versie opgedoken.
Ik heb m'n telefoon naar het Business Centre KPN gebracht gister, scherm wordt vervangen ivm stof eronder. Was de 2e keer dat ze dit uberhaupt tegenkwamen dus zo vaak komt het nou ook niet voor. Maar goed, ook voor deze hardware-vervanging wordt de hele telefoon gewiped. Om onder de HTC fabrieksgarantie te vallen moet de telefoon namelijk terug naar fabrieksinstellingen zodat deze na de reparatie kan worden getest. Hoe of wat weet ik niet, maar dat is dus standaard. Nieuwe software is het dus niet, is gewoon procedure helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Tiroz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:11:
[...]

Ik heb m'n telefoon naar het Business Centre KPN gebracht gister, scherm wordt vervangen ivm stof eronder. Was de 2e keer dat ze dit uberhaupt tegenkwamen dus zo vaak komt het nou ook niet voor. Maar goed, ook voor deze hardware-vervanging wordt de hele telefoon gewiped. Om onder de HTC fabrieksgarantie te vallen moet de telefoon namelijk terug naar fabrieksinstellingen zodat deze na de reparatie kan worden getest. Hoe of wat weet ik niet, maar dat is dus standaard. Nieuwe software is het dus niet, is gewoon procedure helaas!
Ik weet dat het procedure is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Oh ok :P er is geen sprake van een nieuwere versie namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Van de HTC facebook pagina:
HTC has been working hard to get its Ice Cream Sandwich upgrades ready, and we’re excited to announce that our first round of ICS upgrades will roll out by the end of March for the HTC Sensation, HTC Sensation 4G and HTC Sensation XE, followed soon there after by the HTC Sensation XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Waarom geeft HTC NL dan aan dat het zeer binnenkort uitkomt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
relaxed, ben ben benieuwd bout the Ics !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Eind maart pas, jemig, zo lang wachten nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Houd er rekening mee dat de NL editie niet tegelijk komt met de WWE versie. Of ze moeten hun releasebeleid inmiddels hebben aangepast bij HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Het hele bericht:
HTC has been working hard to get its Ice Cream Sandwich upgrades ready, and we’re excited to announce that our first round of ICS upgrades will roll out by the end of March for the HTC Sensation, HTC Sensation 4G and HTC Sensation XE, followed soon there after by the HTC Sensation XL.

In addition, we can confirm Ice Cream Sandwich upgrades will be coming later this year to the HTC Rezound, HTC Vivid, HTC Amaze 4G, HTC EVO 3D, HTC EVO Design 4G, HTC Incredible S, HTC Desire S and HTC Desire HD. Stay tuned for more updates on Ice Cream Sandwich releases in the coming weeks.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,
Heb sinds 3 weken ook een htc sensation, best wel tevreden mee, kom van een iphone 3G, het verschil in snelheid is enorm! Heb een brando case er rond, een aanrader wel!

Ik heb toch enkele opmerkingen bij het gebruik van deze telefoon.
De menu heb ik liefst in lijstvorm in plaats van in raster, het gebeurd zeer vaak dat de telefoon gewoon terug reset naar raster, gebeurd bij een reboot of als een applicatie crasht.
Wat ik ook al heb gemerkt is dat mn helderheid van het scherm ook naar 100% springt, dat terwijl ik mn helderheid manueel instel op 25%.
Wat het bij mij ook niet goed doet is htcsense.com, ik heb nog maar 1 maal de telefoon kunnen traceren en doen rinkelen, voor de rest krijg ik steeds de melding dat het toestel niet in bereik is.

zijn er nog mensen met dezelfde klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
om even terug te komen op de Go launcher, super! hoef echt geen sense meer.
je kan zoveel meer instellen naar smaak. En geen sense crashes meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Dit is toch wel heel erg pech...heb m'n telefoon opgehaald vanmiddag bij Service Center KPN, scherm in één dag vervangen, doet de microfoon het niet meer >.< niemand hoort mij als ik iemand bel, kan ook geen voice recordings doen... Wat zou er aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Tiroz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:34:
Dit is toch wel heel erg pech...heb m'n telefoon opgehaald vanmiddag bij Service Center KPN, scherm in één dag vervangen, doet de microfoon het niet meer >.< niemand hoort mij als ik iemand bel, kan ook geen voice recordings doen... Wat zou er aan de hand zijn?
Serieus? Ok, vooruit. Je microfoon doet het niet!

Kabeltje niet aangesloten/defect gegaan met de reparatie, had het met mijn tril functie, keertje teruggaan dus. Gelukkig merkte ik het gelijk op, ze hebben het ook gelijk gemaakt en doet het nu nog prima.. Arnhem trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ja dat begrijp ik hahaha, zover was ik ook ;) gelijk gemaakt dus? Dat is fijn! Hoop ik dat ze dat voor mij morgen ook kunnen doen, ga ik even terug.

Ik neem niet aan dat ze 'm weer moeten factory resetten hiervoor XD

[ Voor 19% gewijzigd door Tiroz op 09-02-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Tiroz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:46:
Ja dat begrijp ik hahaha, zover was ik ook ;) gelijk gemaakt dus? Dat is fijn! Hoop ik dat ze dat voor mij morgen ook kunnen doen, ga ik even terug.

Ik neem niet aan dat ze 'm weer moeten factory resetten hiervoor XD
Haha, kon 'm niet laten. ;) Factory reset? Dat deden ze bij niet eens terwijl ik er ook voor m'n scherm was. :P Wat was er mis met jou scherm dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Zat stof onder, zie hierboven, factory reset schijnt dan procedure te zijn. Bij jou vervingen ze 'm gelijk right? Ik moest eerst een week wachten tot het scherm binnen was, hoop niet dat het met de microfoon een soortgelijk verhaal wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Tiroz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:21:
Zat stof onder, zie hierboven, factory reset schijnt dan procedure te zijn. Bij jou vervingen ze 'm gelijk right? Ik moest eerst een week wachten tot het scherm binnen was, hoop niet dat het met de microfoon een soortgelijk verhaal wordt :P
Ah ok, logisch, not.. stof en factory reset. :P Ja, bij mij werd het gelijk vervangen, had geluk dat het scherm op voorraad was. Bij mij was dus een kabeltje niet aangesloten of blokkeerde een kabel het motortje van de trilfunctie.. geen idee wat het precies was, iig werd het gelijk opgelost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Weet iemand waar je een lijst met reparatiecentra van HTC kan vinden? Of is dat alleen bij HTC zelf op te vragen?
Er schijnt eentje in Rotterdam te zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 12-09 13:26
Zoiets??

The Phone House

Amsterdam Buikslotermeerplein 188, 1025 EZ, 020 - 492 18 99
Barneveld Langstraat 129, 3771 BD, 0342 - 44 43 55
Bergen op Zoom Fruiteniersdreef 8, 4614 HH, 0164 - 26 16 91
Drachten Zuidkade 6, 9203 CJ, 0512 - 54 59 88
Emmen Picassopassage 78, 7811 DP, 0591 - 64 72 78
Enschede Hendrik Jan van Heekplein 96, 7511 HL, 053 - 880 00 70
Groningen Herestraat 79, 9711 LC, 050 - 880 00 98
Haarlem Grote Houtstraat 80, 2011 SR, 088 - 0102826
Hardenberg Markt 22, 7772 AE, 0523 - 27 06 06
Hoorn Nieuwsteeg 21, 1621 EB, 0229 - 24 85 24
Leiden Haarlemmerstraat 144, 2312 GE, 071 - 512 41 20
Sassenheim Hoofdstraat 198, 2171 BM, 0252 - 22 54 55
Stadskanaal Eurostate 8a, 9501 DC, 0599 - 65 54 88
Steenwijk Woldpromenade 37, 8331 JE, 0521 - 51 23 78
Veendam Winkler Prins Passage 22, 9641 DA, 0598 - 63 11 15
Venlo Lomstraat 20, 5911 GN, 077 - 351 03 07
Zevenbergen Noordhaven 72, 4761 DC, 0168 - 37 16 13

Vodafone**

Amsterdam Wibautstraat 139, 1097 DN, 020 - 46 27 700
Breda Ginnekenstraat 64, 4811 JJ, 076 - 51 52 433
Den Haag Venestraat 35, 2511 AR, 070 - 39 21 169
Eindhoven Piazza 44, 5611 AE, 040 - 23 65 462
Groningen Herestraat 2, 9711 LJ, 050 - 31 39 181
Haarlem Grote Houtstraat 29, 2011 SC, 023 - 55 12 561
Maastricht Grote Straat 24, 6211 CW, 043 - 35 00 870
Rotterdam Lijnbaan 104, 3012 ER, 010 - 21 34 866
Utrecht Lange Elisabethstraat 26,3511 JD, 030 - 69 10 074
Zwolle Diezerstraat 33, 8011 RB, 038 - 42 29 200

KPN

Amsterdam Spaklerweg 59, 1099 BB, 020 - 46 81 793
Alkmaar Koelmalaan 350, 1812 PS, 072 - 54 06 679
Amersfoort Maanlander 9, 3824 MN, 033 - 45 65 272
Arnhem Vlamoven 2C, 6826 TN, 026 - 36 38 148
Barendrecht Donk 1, 2991 LE, 0180 - 64 44 55
Breda Takkebijsters 5, 4817 BL, 076 - 57 84 455
Den Bosch Utopialaan 22, 5232 CZ, 073 - 64 82 260
Eindhoven Ekkersrijt 4092, 5692 DB, 040 - 26 70 972
Goes Albert Plesmanweg 1, 4462 GC, 0113 - 23 20 22
Groningen Kieler bocht 17, 9723 JA, 050 - 54 92 577
Hengelo Amarilstraat 6 - 12, 7554 TV, 074 - 25 02 585
Leeuwarden Jupiterweg 1, 8938 AD, 058 - 28 89 611
Nieuwegein Ravenswade 1m, 3439 LD, 030 - 28 79 090
Nuth Handelstraat 8, 6361 KC, 045 - 56 56 767
Rijswijk Madame Curielaan 1, 2289 CA, 070 - 45 14 295
Zwolle Russenweg 8A, 8041 AL, 038 - 44 41 122

Diverse
Amsterdam Teleworld, Kinkerstraat 6, 1053 DZ, 020 - 61 81 872
Arnhem Phone to repair, Steenstraat 66a, 6828 CN, 026 - 44 51 566
Assen Optie 1 Noordersingel 11, 9401 JV, 0592 - 33 00 97
Deventer Kruitbosch & de Weerd, Dortmundstraat 10, 7418 BH, 0570 - 66 17 80
Harderwijk Overhoff, Lorentzstraat 6, 3846 AW, 0341 - 433 433
Heerenveen Liditel Telecom, Windas 2, 8441 RC, 0513 - 67 15 15
Nijmegen One Mobility, Augustijnenstraat 40A, 6511 KG, 024 - 38 88 939
Roosendaal Elkor Telecom, Belder 44, 4704 RK, 0165 - 52 61 40
Rotterdam GSM shop R'dam zuid, Beijerlandselaan 24, 3074 EJ, 010 - 29 10 900
Schiedam Ricom, Lorentzlaan 6, 3112 KJ, 010 - 43 75 753
Tilburg Berkelmans, Kraaivenstraat 36-01, 5048 AB, 013 - 58 12 295
Uden V.T.U. Telecom BVV, luchtoord 10, 5406 XP, 0413 - 250 003
Venray Rocom, Acaciastraat 17, 5802 EK, 0478 - 52 10 00
Wateringen DB Telecom, Naaldwijkseweg 100, 2291 PA, 0174 - 31 60 60

**Vodaphone branded devices do always need to go to a Vodaphone repaircenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Bedankt! Hoe heb je dat gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 12-09 13:26
Van HTC zelf ivm reparatie van mijn Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
smartje74 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:24:
Zoiets??
Vodafone**

**Vodaphone branded devices do always need to go to a Vodaphone repaircenter.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
J0ey schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:28:
[...]

Ah ok, logisch, not.. stof en factory reset. :P Ja, bij mij werd het gelijk vervangen, had geluk dat het scherm op voorraad was. Bij mij was dus een kabeltje niet aangesloten of blokkeerde een kabel het motortje van de trilfunctie.. geen idee wat het precies was, iig werd het gelijk opgelost. ;)
Nou, ben weer terug, heeft me een uurtje gekost. Microfoon zit blijkbaar gekoppeld aan het LCD-scherm, loopt met een kleine flat-cable naar de onderkant van het toestel. Hij had 'm gemaakt, ik belde even buiten om te testen, was ik weer niet te verstaan. Weer naar binnen, weer gemaakt, hij belde en ging goed, ik belde: weer geen gehoor. Blijkt het een schroefje te zijn waarmee die kabel 'vast' zit, als die te vast of te los zit doet de microfoon het niet. Hij heeft nu het schroefje eruit gehaald en de microfoon werkt prima, wel een nieuwe LCD-scherm besteld die ik er dus weer even in moet zetten haha... Hij vond het namelijk niet positief dat het alleen werkt zonder dat schroefje :P dat is niet het ontwerp zoals het bedoelt is.

Kan dus nog 2x terug, wel een beetje omslachtig, begin bijna te denken dat ik 'm niet had moeten laten vervangen, wel erg fijn dat het stof weg is ;)

Edit: wel het gevoel dat de trilmotor wat sterker is! Zit misschien ook gekoppeld aan LCD-scherm

[ Voor 8% gewijzigd door Tiroz op 10-02-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Heeft iemand een idee hoe je die woorden uit de woordvoorspeller haalt? Ik typ heel vaak Moët terwijl het moet moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Xevoo schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:29:
Heeft iemand een idee hoe je die woorden uit de woordvoorspeller haalt? Ik typ heel vaak Moët terwijl het moet moet zijn...
Haha, vraag me dit ook al heel erg lang af. Je eigen toegevoegde woorden kan je verwijderen, maar 'standaard' woorden voor zover ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

10x moet typen en dan de juiste aantikken. Deze wordt dan als voorkeur opgeslagen en zal dan eerste keus zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ik heb dus helaas ook stof onder het scherm en als ik het hier zo lees moet gelijk het hele scherm dan vervangen worden. Maar daar ben ik nogal huiverig voor aangezien ik er een dure ZAGG protector op heb zitten. Die is niet echt los te halen en te hergebruiken... Heb ik dan gewoon dikke vette pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:34:
Dat probleem heb ik dus ook sinds ik mijn telefoon heb. Vodafone-reparateur vertelde mij dat er dan weer een heel nieuw scherm in gezet moet worden, omdat de microfoon blijkbaar aan het scherm vast zit. Leek mij onlogisch, maar ja, het is gratis en het gaat mij erom dat hij het straks weer gewoon doet.
Floris-K schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:
10x moet typen en dan de juiste aantikken. Deze wordt dan als voorkeur opgeslagen en zal dan eerste keus zijn
Dat werkt dus niet - blijkbaar doet Android/Sense lekker eigenwijs en vergeet hij je voorkeuren voor Moët en wat andere woorden steeds weer. Heeft bijna iedereen last van, geloof ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:15:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook sinds ik mijn telefoon heb. Vodafone-reparateur vertelde mij dat er dan weer een heel nieuw scherm in gezet moet worden, omdat de microfoon blijkbaar aan het scherm vast zit. Leek mij onlogisch, maar ja, het is gratis en het gaat mij erom dat hij het straks weer gewoon doet.
Same here, scherm wordt bezorgd bij het Business Centre, moet telefoon even langsbrengen en dan kan ik 'm de volgende dag weer ophalen. Wel prima!

@Xevoo: Volgens mij helpt dat 10x goed typen wel, al zul je het soms nog weer een keer moeten doen omdat ie het is vergeten. Bij mij was het vaak na 3x goed overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Mijn sensation start de sense regelmatig opnieuw op,nadat ik internet afgesloten heb.
Is hier een oplossing voor,of komt hier een update voor,want ik meen dat meer mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:22
Ik heb dit topic even doorzocht en zie dat meer mensen mijn probleem hebben, maar nog geen definitieve reden/oplossing uit de posts kunnen destilleren.

Ik heb dus sinds 3 dagen het probleem dat mijn sensation reboot. Het contact met de accu LIJKT weg te zijn geweest maar eigenlijk als ik de telefoon visueel controleer kan dit niet. Stofvrij, niets verbogen etc.
Hij start volledig opnieuw op, zeg maar de "lange" boot procedure zoals wanneer je je batterij eruit zou halen.

Op dit moment gebruik ik sinds 2 maanden de welkbekende Anker 1900 batterij, maar zoals gezegd speelt het probleem pas sinds 3 dagen. Wel zal ik maandag testen met de originele batterij (ligt op t werk) en de bevindingen hier posten...

Maar meanwhile.... Kunnen we met alle info in deze draad al iets duidelijker vaststellen waar het probleem ligt? Mijn software is niet veranderd, geen updates van HTC de afgelopen tijd dus het lijkt me toch wel hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Bluto schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:05:
Mijn sensation start de sense regelmatig opnieuw op,nadat ik internet afgesloten heb.
Is hier een oplossing voor,of komt hier een update voor,want ik meen dat meer mensen hier last van hebben.
Dit heeft te maken met het feit dat Sense 3.0 nogal zwaar is, hopelijk is dat vanaf ICS verleden tijd!

@KnoxNL: Nog even voor de volledigheid; heb je snel opstarten aan- of uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Afgelopen vrijdag mijn telefoon opgehaald. Helaas nu alweer het probleem dat de soft-touch toetsen niet oplichten.

had overigens ook een kleine software update vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Laatst online: 06:22
Je weet dat deze alleen oplichten als je de telefoon in een donkere omgeving gebruikt?

Science is stranger than fiction

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.