Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Welke provider? HI was ook later dan KPN, kan ermee te maken hebben...MueR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
Ik krijg hem anders nog altijd niet. Gewone stock Sensation
Ik moest even twee keer achter elkaar checken. De eerste gaf nog niks.MueR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
Ik krijg hem anders nog altijd niet. Gewone stock Sensation
Stock sensation op vodafone netwerk.
Stock sensation (geen simlock) op vodafone overigens
[ Voor 34% gewijzigd door MueR op 29-03-2012 13:58 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Bij mij is hij toch echt iets van 200Mb (iets in die richting)Upbeat schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:02:
Yep hier ook de update, na 2x checken achter elkaar! Update is 6MB ongeveer, ik kom van 3.32.401.3
Bijna klaar met updaten
Ja voor mij is het een kleine update (let op de versie die ik al had staanJasps schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Bij mij is hij toch echt iets van 200Mb (iets in die richting)
Bijna klaar met updaten
Hij heeft een patch van ICS naar ICS, wij van GB naar ICS...Jasps schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Bijna klaar met updaten
Hij zat al in het pre-update programma om te testenJasps schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Bijna klaar met updaten
[ Voor 14% gewijzigd door _Christiaan_ op 29-03-2012 14:11 ]
NOSIG
C:\>Signature.bat
Same here.. Kom op met die updategoldcard schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:06:
Sensation XE unbranded, T-Mobile sim ... nog geen updates (net handmatig gecontroleerd)
Ja, volgens mij moet je dan wachten totdat jouw provider met een "goedgekeurde / aangepaste" ICS komt over het netwerk van je provider.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Sensation (non-XE), unbranded
Ja, als je je toestel root + custom rom installeert. Maar dan ontvang je volgens mij geen OTA updates meer...DemptD schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:12:
Maar hij is wel simlock vrij, kan ik de branded versie er ook gewoon afhalen of?
Simlocked of simlock vrij heeft geen effect op deze roll-out
"Android 4.0 update with HTC Sense 3.6 - 3.32.401.5"
[ Voor 19% gewijzigd door Xurk op 29-03-2012 14:16 ]
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Haha, ik vermoed dat XE niet lang achter blijft.DemptD schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:16:
Pff, had ik mijn oude sensation nu nogmaar ipv. deze XE =(
Geduld is een schone zaak en het wordt toch echt beloond!!!

je moet even wachten, hij springt vanzelf aan als hij klaar is.Gaoske schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:20:
Heeft er iemand nog meer last van dat het toestel na de update niet aan wil met de aan/uit knop? Durf mijn batterij er niet uit te halen
THNX!! Stuk ongeduld dat ik bendonvalentino schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:21:
[...]
je moet even wachten, hij springt vanzelf aan als hij klaar is.

NL Vodafone branded Sensation, download looptTMV schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:11:
[...]
Dan moet je wachten op de door je provider aangepaste update waarschijnlijk

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Nu nog even wachten tot ik op een betrouwbaar WiFi zit
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Verwijderd
Heb je al geprobeerd de Market te stoppen en de gegevens en cache te verwijderen?
Nu de dekens nog...
- Voelt wat soepeler aan
- Je kan bloatware disablen
(setting - app > kies de app en klik op disable)
Wat ik wel vervelend vond was dat mijn agenda en contacten automatisch met FB synchroniserden!!!
Gelijk alles eraf gehaad. Wil namelijk prive en FB gescheiden houden.
Hij was er al in meipaulklooster schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:29:
Bij mij ook even wachten op WiFi, want hij staat klaar! Unbranded, meteen in juni besteld
Branded Vodafone is hier in de omgeving ook al paar keer gedownload.
Lijkt me niets met je factory reset te maken te hebben. Bij mij werkt de nieuwe market ook niet momenteel. Zal wel een storing zijn ergens.DemptD schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
Attention
A server error had occurred. Retry or cancel and return to the previous screen.
Nu de dekens nog...
Hopelijk lost dit ook het uitval probleem op.
[ Voor 35% gewijzigd door TenTimes op 29-03-2012 14:38 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Ik heb deze link voor je: Android 4.0 for Users Simple, beautiful, beyond smartdonvalentino schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:26:
Staat er ergens een lijst met nieuwe features ?
Hoe heb je dat eraf gehaald?ChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
Eerste bevindingen:
- Voelt wat soepeler aan
- Je kan bloatware disablen![]()
Wat ik wel vervelend vond was dat mijn agenda en contacten automatisch met FB synchroniserden!!!
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Mee eens, voelt inderdaad soepeler aan.ChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
Eerste bevindingen:
- Voelt wat soepeler aan
De snelkoppelingen onder aan het scherm (customisable) zijn handig.
Zie wat nieuwe apps, maar die tip van disable is super
Verder kijk ik vanavond nog eens wat ie allemaal meer en sneller doet
Succes allemaal nog met de update, ik hoop dat de XE bezitters ook snel aan de beurt zijn
Volgens mij is dat een bug die ze nog niet gefixt hebben.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Idd, eerste bevindingen zijn erg positief. Nu even de wat langere termijn afwachten natuurlijk. Had niet verwacht dat HTC zich aan "einde maart" zou houdenShunt schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:50:
Nou ik moet zeggen ik ben voor het eerst echt tevreden met mijn android omgeving. Smoothnes geen haperingen in de gui. En simpelweg gewoon een snappy feel.
Op enkele vlakken is hij ook iets trager trouwens. Whatsapp duurt nu marginaal iets langer om te openen. Maar kan ook zijn dat ik hem even opnieuw moet starten... Dus even aankijken.
Wat me ook opvalt is dat ik bijna overal wat meer anti aliasing aan zie. Ziet er allemaal wat softer uit. Duidelijk dat de GPU meer wordt gebruikt overal nu.
NOSIG
Staat GPU-Rendering afdwingen automatisch aan? (menu-> instellingen -> opties voor ontwikkelaars)_Christiaan_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:54:
[...]
Idd, eerste bevindingen zijn erg positief. Nu even de wat langere termijn afwachten natuurlijk. Had niet verwacht dat HTC zich aan "einde maart" zou houden
Op enkele vlakken is hij ook iets trager trouwens. Whatsapp duurt nu marginaal iets langer om te openen. Maar kan ook zijn dat ik hem even opnieuw moet starten... Dus even aankijken.
Wat me ook opvalt is dat ik bijna overal wat meer anti aliasing aan zie. Ziet er allemaal wat softer uit. Duidelijk dat de GPU meer wordt gebruikt overal nu.
Net de menu reboot gedaan:Hooglander1 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:52:
Als men na de update reboot, krijgt men dan weer het scherm met "android is upgrading" tezien? Dit na een cold boot of een restart uit het menu'tje.
Volgens mij is dat een bug die ze nog niet gefixt hebben.
Ik zie:
android wordt bijgewerkt... (blauw)
Apps worden geoptimaliseerd blabla, duurt een halve minuut en dan start ie (pincode e.d.)
Dus dat is een bekende bug en die wordt (snel? ooit? tzt?) gefixed?
[ Voor 10% gewijzigd door rockhopper op 29-03-2012 14:56 ]
Maar die optimalisatie is bij heel veel ICS devices, heb er nog geen fix voor gezien. Misschien hoort het ook wel bij ICS, maar ik kan het me niet voorstellen.
NOSIG
Nog een kwartiertje en dan ben ik hier klaar. Dan nog maar 3 uur reistijd en dan kan ik de update ook binnenhalen
Nu de dekens nog...
Altijd leuk als je net een andere rom aan het testen bentHooglander1 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:00:
De Play Store ligt op dit moment plat, stom toeval.
Maar die optimalisatie is bij heel veel ICS devices, heb er nog geen fix voor gezien. Misschien hoort het ook wel bij ICS, maar ik kan het me niet voorstellen.

Nu is hij bezig met instaleren
[ Voor 16% gewijzigd door -Bas op 29-03-2012 15:04 ]
NOSIG
Dit merk ik ook inderdaad, als ik WhatsApp open via het icoontje of via een notification dan blijft het een paar seconden zwart eer ik wat te zien krijg. Dat is wel vreemd. Maar daarnaast lijkt alles inderdaad sneller / soepeler te zijn geworden tot nu toe! Ik zal straks in de trein naar huis meer uitproberen_Christiaan_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:54:
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Thanx, relaxte optie. Maar als je een applicatie hebt uitgeschakeld (disabled) hoe kun je hem dan weer inschakelen? De app is dan verdwenen uit de lijstChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
Eerste bevindingen:
- Voelt wat soepeler aan
Hij staat dan onderaan die lijstGaoske schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:12:
[...]
Thanx, relaxte optie. Maar als je een applicatie hebt uitgeschakeld (disabled) hoe kun je hem dan weer inschakelen? De app is dan verdwenen uit de lijst
Verwijderd
nogmaals Thanks! blijkbaar te lui om zover te scrollen

Ik kreeg gelijk een update van WhatsApp beschikbaar, waarmee dit probleem verholpen lijkt te zijn..Xurk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Dit merk ik ook inderdaad, als ik WhatsApp open via het icoontje of via een notification dan blijft het een paar seconden zwart eer ik wat te zien krijg. Dat is wel vreemd. Maar daarnaast lijkt alles inderdaad sneller / soepeler te zijn geworden tot nu toe! Ik zal straks in de trein naar huis meer uitproberen
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
[list]
• Homescreens zijn nu te verwijderen. Ik gebruikte er maar 3, dus staan er nu maar 3 aan
• De galerij begint nu beneden i.p.v. boven
• Whatsapp scrollen gaat nu veel beter
• Dropbox 3 GB erbij... (Voor een jaar

• Android moet alle apps optimaliseren bij het opstarten. Kan ik eerlijk gezegd niet mee zitten, aangezien ik mijn toestel zelden opnieuw opstart. En dan nog... Het is enkel bij het opstarten
• GPS niet meer uit te zetten in de statusbalk. Zal wel een app beschikbaar voor zijn om dit op je homescreen te zetten.
• Multi task menu totaal vernieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door _Christiaan_ op 29-03-2012 15:31 ]
NOSIG
Camera start sneller vanuit lockscreen
Sense 3.6 draait soepel
De HTC boog is vervangen door een wat fijner dock
Tot nu toe erg tevreden met de nieuwe Android (4.0) en Sense (3.6)
• GPS niet meer uit te zetten in de statusbalk. Zal wel een app beschikbaar voor zijn om dit op je homescreen te zetten.
[/quote]
- Widget -> Instellingen -> GPS
Dan krijg je een icoontje op je homescreen waarmee je GPS kunt in- en uitschakelen door erop te klikken
Oh, nou daar is ie opeens haha, opgelost!
Super.Ezequiel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:31:
[...]
[/quote]
Dan krijg je een icoontje op je homescreen waarmee je GPS kunt in- en uitschakelen door erop te klikken
Laatste wat me opvalt trouwens is dat de browser heel anders aanvoelt. Wat meer iPhone achtig.
NOSIG

Ik ben over uurtje thuis. Dan wordt het de "Update" spammen

Is dat een goed of een slecht iets?_Christiaan_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:33:
[...]
Laatste wat me opvalt trouwens is dat de browser heel anders aanvoelt. Wat meer iPhone achtig.

[ Voor 0% gewijzigd door Gaoske op 29-03-2012 15:45 . Reden: typo ]
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 29-03-2012 15:53 ]
Up
_Christiaan_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:29:GPS niet meer uit te zetten in de statusbalk. Zal wel een app beschikbaar voor zijn om dit op je
De fijnste methode blijf ik die van de Widgetsoid vinden, bijzonder veel verschillende functionaliteiten in je telefoon (tijdelijk) aan en uit zetten.GPS niet meer uit te zetten in de statusbalk. Zal wel een app beschikbaar voor zijn om dit op je homescreen te zetten.Ezequiel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:31:

Dat is alleen als de Dalvik cache is gecleared en als het goed is maar 1 keer._Christiaan_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:29:
Meer opvallende dingen:
[list]
• Android moet alle apps optimaliseren bij het opstarten. Kan ik eerlijk gezegd niet mee zitten, aangezien ik mijn toestel zelden opnieuw opstart. En dan nog... Het is enkel bij het opstarten![]()
Hoeveel Browsermark haal je nu met stock? Google Chrome is ook een aanrader._Christiaan_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:33:
[...]
Super.
[ Voor 26% gewijzigd door Minaaj op 29-03-2012 16:00 ]
HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 7)
![]() | Platform | Android 4.0 met HTC Sense (3.6) |

Bij de Sensation schijnt er een bug in te zitten dat dit meerdere keren kan gebeuren, bij mij is het nu ook voor de 2e keer aan de gang.Minaaj schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:58:
[...]
Dat is alleen als de Dalvik cache is gecleared en als het goed is maar 1 keer.
Hoe kan je de Dalvik cache opschonen?Minaaj schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:58:
[...]
Dat is alleen als de Dalvik cache is gecleared en als het goed is maar 1 keer.
[...]
Hoeveel Browsermark haal je nu met stock? Google Chrome is ook een aanrader.
Echt alle applicaties? of 2de keer wat minder.Tiroz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:01:
[...]
Bij de Sensation schijnt er een bug in te zitten dat dit meerdere keren kan gebeuren, bij mij is het nu ook voor de 2e keer aan de gang.
Als je hem via HTC's menu opnieuw opstart staat er ook "als u de telefoon opnieuw opstart worden de tijdelijke bestanden uit het geheugen gewist"
Vind dat maar vreemd inderdaad, maar hopelijk hoef je niet al te vaak te rebooten.
Er zal wellicht ook nog een update komen na deze OTA (HTC heeft zelf multitouch problemen opgelost in nog nieuwere versie)
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.