• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

Tja schijnbaar zit ik dan toch echt vast aan die achterlijke Sensation dan ga ik binnen kort maar eens een koper vinden voor dit toestel dan probeer ik er maar zo af te komen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
Rom met 4.0.3 + Sense 4.0 uit (ook rosie(htc's launcher)

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/6094/s4xbanner.jpg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1513055

Denk dat ik die zelf ga proberen zal jullie een update geven indien ik daar aan toekom.

ps, ik post dit ook in normal Sensation forum omdat ik het toch beetje relevant vind sinds mensen zich ook afvragen of we Sense 4.0 krijgen, blijkt in ieder geval mogelijk.

Verdere discussie over deze ROM moet in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's topic!

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 23-02-2012 18:25 ]

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:26
Heb sinds 2 weken een Sensation XE nadat ik een tijdje een Desire S heb gehad.
Het toestel is een pak sneller en loopt vlotter dan de Desire S.

Maar ik vraag me af of er nog toestellen zijn waarbij het luidsprekertje op maximum stand geen goede kwaliteit geeft. Het lijkt wel alsof de microfoon dan te hard staat waardoor het geluid soms vervormt geraakt.
Wanneer ik het een stand lager zet is het probleem direct verholpen maar dan staat het mij wat te stil.

Is dit normaal? Iets aan te doen? Of moet ie terug naar HTC voor nazicht?
Probleem is dat ik voor het werk echt niet zonder telefoon kan ...

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 23:55

BPP

Heb mijn Sensation ter reparatie aangeboden bij HTC. Dit vanwege het bekende powerbutton/screenshot probleem, het regelmatig uitvallen van het toestel, het crashen van Sense en stof onder het scherm. :F
Hij wordt dinsdag opgehaald door Dynafix. Hoor er weinig goede verhalen over, maar ik kon op deze manier echt niet verder met mijn Sensation. Hoop (tegen beter weten in) dat het opgelost gaat worden. En snel ook.

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:35
Ik weet niet of dit al door iemand opgemerkt is maar, de handleiding op de HTC website is de handleiding voor ICS http://www.htc.com/manage...ation_MR_HTC_Dutch_UM.pdf

Kunnen we alvast plaatjes kijken^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
BPP schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:14:
Heb mijn Sensation ter reparatie aangeboden bij HTC. Dit vanwege het bekende powerbutton/screenshot probleem, het regelmatig uitvallen van het toestel, het crashen van Sense en stof onder het scherm. :F
Hij wordt dinsdag opgehaald door Dynafix. Hoor er weinig goede verhalen over, maar ik kon op deze manier echt niet verder met mijn Sensation. Hoop (tegen beter weten in) dat het opgelost gaat worden. En snel ook.
Wees gerust, komt bijna altijd goed.

Doordat ik een aantal keer de cover heb verwisseld begon het onderaan een beetje te kraken. Na een mailtje te hebben gestuurd is een nieuwe cover verstuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door dangerousp op 24-02-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Marijn100 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:43:
Ik weet niet of dit al door iemand opgemerkt is maar, de handleiding op de HTC website is de handleiding voor ICS http://www.htc.com/manage...ation_MR_HTC_Dutch_UM.pdf

Scherp! Ziet er mooi uit zeg. Als dit al in het Nederlands beschikbaar is kan het toch echt niet lang meer duren nu.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
bribrab schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:12:
[...]

Scherp! Ziet er mooi uit zeg. Als dit al in het Nederlands beschikbaar is kan het toch echt niet lang meer duren nu.. _/-\o_
Lijkt mij eigenlijk ook! Alleen jammer (en logisch :P ) dat er niks over Sense 4.0 in staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
agoNITE schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:46:
[...]

Lijkt mij eigenlijk ook! Alleen jammer (en logisch :P ) dat er niks over Sense 4.0 in staat ;)
Omdat er in eerste instantie ook geen Sense 4.0 gaat komen op de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Upbeat schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:21:
[...]

Omdat er in eerste instantie ook geen Sense 4.0 gaat komen op de Sensation.
Vandaar dat ik logisch zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
agoNITE schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:35:
[...]

Vandaar dat ik logisch zei :)
Ik kan echter niet wachten tot het in de vorm van een officiële update gaat komen! :) Ziet er erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Upbeat schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:53:
[...]

Ik kan echter niet wachten tot het in de vorm van een officiële update gaat komen! :) Ziet er erg goed uit!
Ik ook niet! Gaat natuurlijk vooral om de update naar ICS. Maar over een tijd daarna zou ik een update naar Sense 4.0 zeker niet erg vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
BPP schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:14:
Mwa, mijn Sensation werkt nu ook een week of 3 / 4 zonder problemen, laatste keer hebben ze me volgens mij gewoon een nieuw toestel gegeven, had ook een nieuw imei nr en een nieuwe backcover.

Enige probleem nu nog is dat ik wat stof onder het scherm heb, maar denk dat ik hem daar niet meer voor op stuur gezien ik hem dan weer een week kwijt ben en daar zit ik niet zo op te wachten.

Door Vodafone ook nog gecompenseerd door een maand gratis abbo wat ik ook wel netjes vond (omdat ik voor langere tijd niets had aan mijn abbo omdat m'n telefoon dus 2 keer weg was :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Xevoo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:50:
[...]

Mwa, mijn Sensation werkt nu ook een week of 3 / 4 zonder problemen, laatste keer hebben ze me volgens mij gewoon een nieuw toestel gegeven, had ook een nieuw imei nr en een nieuwe backcover.

Enige probleem nu nog is dat ik wat stof onder het scherm heb, maar denk dat ik hem daar niet meer voor op stuur gezien ik hem dan weer een week kwijt ben en daar zit ik niet zo op te wachten.

Door Vodafone ook nog gecompenseerd door een maand gratis abbo wat ik ook wel netjes vond (omdat ik voor langere tijd niets had aan mijn abbo omdat m'n telefoon dus 2 keer weg was :9 )
Als ik de verhalen over Dynifix lees. :X Klanten die een telefoon terugkrijgen met krasjes en gebarsten schermen. Hoelang duurde het bij jou totdat je je toestel terug kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marijn100 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:43:

Klopt, maar via de US site is nog de GB versie .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
:? Iets niet goed gegaan op mijn vingertelefoon.

[ Voor 76% gewijzigd door Supertip op 27-02-2012 15:47 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Supertip schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:16:
Verkeerd gevingerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Supertip schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:16:
Vingertelefoon? Is dat een ander woord voor touchtoestel? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Morgen wordt mijn telefoon opgehaald door HTC/Dynafix. Weet iemand hoe ik mijn HTC moet verpakken. Of uberhaupt moet verpakken? In de email staat dat ik hem niet hoef te verpakken. Maar op het formulier staat dat ik de originele verpakking (doos?) moet gebruiken. Ik vind dat geen probleem, maar ik ben bang dat ik achteraf de doos niet meer terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
BPP schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:03:
Morgen wordt mijn telefoon opgehaald door HTC/Dynafix. Weet iemand hoe ik mijn HTC moet verpakken. Of uberhaupt moet verpakken? In de email staat dat ik hem niet hoef te verpakken. Maar op het formulier staat dat ik de originele verpakking (doos?) moet gebruiken. Ik vind dat geen probleem, maar ik ben bang dat ik achteraf de doos niet meer terugkrijg.
Volgens mij wordt dat geregeld door UPS die een mooi verzenddoosje bij zich heeft van HTC. Vandaar dat ze dat melden. Maar waarschijnlijk kan je dat wel teruglezen in dit topic, heb het namelijk wel ergens gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Ik zit sinds 3 dagen met het volgende probleem en kan niet exact achterhalen wat er aan de hand is.

Sinds 3 dagen verbruikt de mail app enorm veel dataverkeer, eergisteren ~500MB, gisteren ~400MB en vandaag ook alweer bijna 300MB. Als ik in de mail app zit, verschijnt er onregelmatig en willekeurig de melding: "er is onvoldoende geheugen beschikbaar om deze mail te downloaden". Deze melding komt niet wanneer ik een specifieke email open, maar echt willekeurig.

Het lijkt erop dat er een email is die continu geprobeerd wordt te downloaden en die al dat dataverkeer genereert. Op het interne geheugen is 597Mb beshcikbaar, op de sd-kaart 3,99GB, dus daar ligt het niet aan zou je zeggen.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? en wat ik er aan kan doen? Zoeken op de melding van onvoldoende geheugen heeft me niet verder geholpen. Recent geen wijzigingen etc. gedaan. Probleem is spontaan opgetreden.

Info: HTC Sensation, standaard, niet geroot, androidversie 2.3.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
FilthyViper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:30:
Ik zit sinds 3 dagen met het volgende probleem en kan niet exact achterhalen wat er aan de hand is.

Sinds 3 dagen verbruikt de mail app enorm veel dataverkeer, eergisteren ~500MB, gisteren ~400MB en vandaag ook alweer bijna 300MB. Als ik in de mail app zit, verschijnt er onregelmatig en willekeurig de melding: "er is onvoldoende geheugen beschikbaar om deze mail te downloaden". Deze melding komt niet wanneer ik een specifieke email open, maar echt willekeurig.

Het lijkt erop dat er een email is die continu geprobeerd wordt te downloaden en die al dat dataverkeer genereert. Op het interne geheugen is 597Mb beshcikbaar, op de sd-kaart 3,99GB, dus daar ligt het niet aan zou je zeggen.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? en wat ik er aan kan doen? Zoeken op de melding van onvoldoende geheugen heeft me niet verder geholpen. Recent geen wijzigingen etc. gedaan. Probleem is spontaan opgetreden.

Info: HTC Sensation, standaard, niet geroot, androidversie 2.3.4.
Al naar de instellingen gekeken wat er opgehaald moet worden? Alle mails, alleen van de laatste 3 dagen of laatste week etc. Daarnaast bijlagen, worden die automatisch gedownload?

Welke app gebruik je trouwens om te kunnen zien dat jouw mail dat verbruikt, dus per app het dataverkeer zien? Ik heb nu een app waarmee ik alleen het totaal kan zien, niet per app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
Tankiej schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:39:
[...]

Al naar de instellingen gekeken wat er opgehaald moet worden? Alle mails, alleen van de laatste 3 dagen of laatste week etc. Daarnaast bijlagen, worden die automatisch gedownload?

Welke app gebruik je trouwens om te kunnen zien dat jouw mail dat verbruikt, dus per app het dataverkeer zien? Ik heb nu een app waarmee ik alleen het totaal kan zien, niet per app..
Mail van de laatste 30 dagen wordt gedownload, bestand toevoegen (bedoel je dat met bijlagen?) staat op nooit, bijlagecache is externe opslag. Heb geen wijzigingen hierin doorgevoerd.

Ik gebruik Radio Opt om het dataverkeer per app te kunnen monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
FilthyViper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:48:
[...]

Mail van de laatste 30 dagen wordt gedownload, bestand toevoegen (bedoel je dat met bijlagen?) staat op nooit, bijlagecache is externe opslag. Heb geen wijzigingen hierin doorgevoerd.

Ik gebruik Radio Opt om het dataverkeer per app te kunnen monitoren.
Gebruik je de standaard mail app van HTC? Zo ja, als je een Mailgroottelimiet instelt bij instellingen, helpt dat? Als dat nog niet ingesteld staat tenminste.

Ja, met bijlage bedoel ik inderdaad een bijgevoegd bestand van een mail :)

Ik kan geen Radio Opt in de market vinden, maar ik heb nu wel een andere app gevonden die hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:13
@Tankiej : Radio opt staat op widget, Traffic Monitor is de appname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
Tankiej schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:58:
[...]

Gebruik je de standaard mail app van HTC? Zo ja, als je een Mailgroottelimiet instelt bij instellingen, helpt dat? Als dat nog niet ingesteld staat tenminste.

Ja, met bijlage bedoel ik inderdaad een bijgevoegd bestand van een mail :)

Ik kan geen Radio Opt in de market vinden, maar ik heb nu wel een andere app gevonden die hetzelfde doet.
Mailgrootte limiet staat nu ingesteld op maximale grootte. Kan testen of dat uitmaakt, maar dat zou betekenen dat ik bepaalde mails niet meer zou ontvangen omdat ze dan te groot zijn? Lijkt me geen oplossing voor het probleem an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Benjike schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:21:
@Tankiej : Radio opt staat op widget, Traffic Monitor is de appname
Ah ok, bedankt! :)
FilthyViper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:03:
[...]

Mailgrootte limiet staat nu ingesteld op maximale grootte. Kan testen of dat uitmaakt, maar dat zou betekenen dat ik bepaalde mails niet meer zou ontvangen omdat ze dan te groot zijn? Lijkt me geen oplossing voor het probleem an sich.
Ik heb het op 50kb staan en ontvang gewoon alle mails, alleen hij geeft een melding als ik de mail open en de mail is groter dan 50kb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@FilthyViper : Wat protocol gebruik je voor de mail ? IMAP/POP3/Exchange...? Evt extra folders die je hebt gesyncroniseerd of laten syncroniseren? Gmail mail of andere provider ?

Normaal gezien zoals Tankie zegt ; indien een file groter is dan duidt ie dat aan en heb je vooralsnog de mogelijkheid om het te downloaden.

Probeer eens via webmail of zo te connecteren naar die mail en te zien of er iets is/staat dat vrij groot is en de downloads verklaart...

In slechtste geval : mailaccount verwijderen en terug aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
Benjike schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:03:
@FilthyViper : Wat protocol gebruik je voor de mail ? IMAP/POP3/Exchange...? Evt extra folders die je hebt gesyncroniseerd of laten syncroniseren? Gmail mail of andere provider ?

Normaal gezien zoals Tankie zegt ; indien een file groter is dan duidt ie dat aan en heb je vooralsnog de mogelijkheid om het te downloaden.

Probeer eens via webmail of zo te connecteren naar die mail en te zien of er iets is/staat dat vrij groot is en de downloads verklaart...

In slechtste geval : mailaccount verwijderen en terug aanmaken...
Ik denk dat ik het gevonden heb. N.a.v. je tip eens via webmail te kijken of er rare mails instonden, zag ik in één van de POP mailboxen 2 mails staan die niet op mijn telefoon binnenkwamen. Het verzendtijdstip van deze mails komt ongeveer overeen met de start van het probleem op mijn telefoon. Dus daar lijkt wel een relatie te liggen. Heb deze mails verwijderd. Eens kijken of het probleem nu opgelost is.

Dank voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Hoe kan ik de koppeling die ik aangemaakt heb in veel van mijn contacten (Google, Whatsapp, Twitter, Linkedin, Facebook) back-uppen? In contactpersonen van Gmail (ik gebruik Gmail als basis van mijn contacten met telefoonnummers en mailadressen, op mijn telefoon / sim kaart staat verder niets) zie ik wel de Facebook link: <HTCData><Facebook>id:******</Facebook></HTCData> maar van Whatsapp, Twitter en Facebook zie ik hier niets van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Joster schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:37:
Hoe kan ik de koppeling die ik aangemaakt heb in veel van mijn contacten (Google, Whatsapp, Twitter, Linkedin, Facebook) back-uppen? In contactpersonen van Gmail (ik gebruik Gmail als basis van mijn contacten met telefoonnummers en mailadressen, op mijn telefoon / sim kaart staat verder niets) zie ik wel de Facebook link: <HTCData><Facebook>id:******</Facebook></HTCData> maar van Whatsapp, Twitter en Facebook zie ik hier niets van terug.
Ehm waarom zou je daar een backup van willen maken? Als je je toestel een reset hebt gegeven en daarna alles weer ingesteld/gesynct hebt, linkt de HTC Contacts app zelf de FB/Twitter/Whatsapp contacten weer.

Enige wat je dan waarschijnlijk moet doen is per contact bevestigen of de koppeling klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
Oké ik word helemaal gek! Stuur ik nu voor de tweede keer mijn sensation op voor stof onder het scherm en software problemen. Krijg ik hem terug met een barst in de lens van mijn camera en, je raadt het al, stof onder mijn scherm. |:(
Die mensen bij Dynafix kunnen ook helemaal niets. Wat hebben ze in godsnaam gedaan in die tien dagen? Homeopathische reparatie ofzo?

Kortom hij kan weer terug, maar ik heb zoooo weinig zin om weer een dikke week zonder smartphone te zitten. Is er geen mogelijkheid om hem naar een reparatie-centrum in de buurt van Amsterdam te brengen? Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
jOnAt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:54:
Oké ik word helemaal gek! Stuur ik nu voor de tweede keer mijn sensation op voor stof onder het scherm en software problemen. Krijg ik hem terug met een barst in de lens van mijn camera en, je raadt het al, stof onder mijn scherm. |:(
Die mensen bij Dynafix kunnen ook helemaal niets. Wat hebben ze in godsnaam gedaan in die tien dagen? Homeopathische reparatie ofzo?

Kortom hij kan weer terug, maar ik heb zoooo weinig zin om weer een dikke week zonder smartphone te zitten. Is er geen mogelijkheid om hem naar een reparatie-centrum in de buurt van Amsterdam te brengen? Iemand ideeën?
Als ik jou was zou ik even contact op nemen met HTC zelf, volgens mij is een een regel voor toestellen die voor de 3e keer opgestuurd moeten worden.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Contact opgenomen met htc, moet ze een email sturen met foto's van de schade. Dan gaan ze escaleren. Laat ik nou net mijn foto's maken met mijn sensation 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
jOnAt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:21:
Contact opgenomen met htc, moet ze een email sturen met foto's van de schade. Dan gaan ze escaleren. Laat ik nou net mijn foto's maken met mijn sensation 8)7
Tja, er is vast wel iemand te vinden met een andere telefoon over compact camera.
Het punt is duidelijk, HTC wil jou helpen om je probleem zo snel mogelijk op te lossen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Ja gelukkig wel, ik denk dat ze ook wel nadenken over de impact van social media vandaag de dag. Zo'n klein foutje kan via twitter opeens heel groot worden als meer mensen re-tweeten dat ze dezelfde problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
jOnAt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:35:
Ja gelukkig wel, ik denk dat ze ook wel nadenken over de impact van social media vandaag de dag. Zo'n klein foutje kan via twitter opeens heel groot worden als meer mensen re-tweeten dat ze dezelfde problemen hebben.
Dat dynafix af en toe een steekje laat vallen kan, maar ik geloof niet dat aan HTC zelf is toe te wijden. Die zijn over het algemeen vlot en coulant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:59

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik had ook last van een niet goed sluitende achterklep op mijn oude Incredible S. Vroegen ze ook om een foto. Ik met de telefoon van een collega een foto gemaakt en opgestuurd -> Dezelfde dag nog een reply van HTC, dat er een nieuwe werd opgestuurd. Service van HTC is subliem, in ieder geval met mijn ervaringen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
dangerousp schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:50:
[...]

Dat dynafix af en toe een steekje laat vallen kan, maar ik geloof niet dat aan HTC zelf is toe te wijden. Die zijn over het algemeen vlot en coulant.
Maar dat HTC hun reparaties uitbesteedt aan dynafix is toch ook onderdeel van de service. Dat wil zeggen, HTC is verantwoordelijk voor mijn toestel, als Dynafix er niets van bakt hoort dat het probleem te zijn van HTC en niet van mij, zoals nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Zijn er meer mensen met ervaring met een sensation xe accu in een normale sensation? Ik heb de mijne vandaag ontvangen en mijn sensation lijkt veel sneller te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
@jobw Ik heb ook sinds een paar weken een XE accu in mijn 'gewone' sensation, vond dat een iets veiliger keuze dan een Anker batterij en nauwelijks duurder. Ik heb niet het idee dat de telefoon sneller is, ook merk ik geen significant verschil in accuduur. Het enige voordeel is dat de batterij minimaal dikker is, waardoor het achterklepje nu niet meer kan gaan kraken, het sluit nu beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Merk inderdaad ook dat het achterklepje minder kraakt, kom er nu pas achter dat ik de htc s590 batterij heb gekocht welke normaal in een Evo 3D zit in plaats van s780 Sensation XE accu. Heb geen idee of hier verder nog verschillen tussen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Pff, ik word hier zo moe van.
Net een half uurtje terug mijn telefoon weer in ontvangst mogen nemen nadat deze twee weken voor reparatie weg is geweest. Ik stop de geheugenkaart erin, batterij erin, sim kaart erin. Zet het toestel aan: Probleem niet opgelost. (De verlichting onder de 4 toetsen onderin werkt niet).

Dit was de tweede keer dat het toestel met deze klacht weg ging voor reparatie. Ze gaan het nu escaleren en waarschijnlijk een toestel swap doen. GRAAG!!!

Knap waardeloos in elk geval want betekent dat ik het toestel nu in elk geval weer twee weken kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Robbie T schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:52:
Net een half uurtje terug mijn telefoon weer in ontvangst mogen nemen nadat deze twee weken voor reparatie weg is geweest. Ik stop de geheugenkaart erin, batterij erin, sim kaart erin. Zet het toestel aan: Probleem niet opgelost. (De verlichting onder de 4 toetsen onderin werkt niet).

Dit was de tweede keer dat het toestel met deze klacht weg ging voor reparatie. Ze gaan het nu escaleren en waarschijnlijk een toestel swap doen. GRAAG!!!

Knap waardeloos in elk geval want betekent dat ik het toestel nu in elk geval weer twee weken kwijt ben.
Ook niet als je automatische helderheid instelt? bij weergave? dat is soms een probleem bij custom roms iig, dat de knoppen niet verlichten.
Kan je ook proberen via energiebeheer widget, daar even de helderheid veranderen.

Wel vreemd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Robbie T schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:52:

Je zou toch zeggen dat ze het even testen na een reparatie.. :/

Ik denk trouwens dat ik niet eens zou merken als de toetsenverlichting het niet deed. Die ene keer dat ik in een slecht/niet verlichte ruimte de telefoon gebruik.. Controleer het alleen soms even door een vinger boven de sensor te houden, dan gaat de verlichting aan na enkele seconden :o

[ Voor 16% gewijzigd door Tankiej op 29-02-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Als je HTC zelf belt zodat ze ook zelf de telefoon komen ophalen gaat ie toch niet naar Dynafix geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Klinkt weer goed al die verhalen. :X
Mijne is gisteren door HTC/Dynafix opgehaald vanwege het powerknop/screenshot probleem, stof onder het scherm en het regelmatig uitvallen van het toestel. Ik ben benieuwd in wat voor staat ik mijn toestel terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Mijn toestel is twee keer langs geweest bij Dynafix, de eerste keer was ik m 3,5 week kwijt (stof in het scherm) omdat ze tijdens de reparatie de volumeknop hadden gesloopt. Wachten op een nieuw knopje duurde meer dan een week.
De tweede keer (wederom stof in het scherm, tevens was het volume van de speaker sinds de eerste reparatie veel te laag) had ik mn telefoon na iets meer dan een week weer terug, voorzien van een nieuwe speaker en een nieuw scherm. Niets te klagen dus de tweede keer.

Voor de mensen met het powerknop/screenshot-probleem: haal je cover eens los en druk de powerknop helemaal naar binnen. Goeie kans dat er een zandkorrel of andere meuk tussen de knop en de behuizing zit waardoor de knop blijft hangen. Even goed blazen en dan zou het probleem zo maar verholpen kunnen zijn. Knopje terugduwen op zijn plek kan even pielen zijn, maar met behulp van een stukje stevig papier is het goed te doen.
Tiroz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:59:
Als je HTC zelf belt zodat ze ook zelf de telefoon komen ophalen gaat ie toch niet naar Dynafix geloof ik?
Ik heb mijn reparatie beide keren via de webchat van HTC aangemeld, beide keren is ie naar Dynafix gegaan.

[ Voor 16% gewijzigd door E-Rick op 29-02-2012 15:47 ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Wel bij je thuis opgehaald?

Mijne is nu ter reparatie omdat ze bij de KPN Service Desk mijn microfoon hadden gesloopt xD hoop niet dat het 3,5 week duurt haha

[ Voor 71% gewijzigd door Tiroz op 29-02-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Eerste keer op mijn werk laten ophalen en brengen, tweede keer thuis (was op een zaterdag).

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Minaaj schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:56:
[...]

Ook niet als je automatische helderheid instelt? bij weergave? dat is soms een probleem bij custom roms iig, dat de knoppen niet verlichten.
Kan je ook proberen via energiebeheer widget, daar even de helderheid veranderen.

Wel vreemd inderdaad.
En jij denkt dat ik dat soort dingen niet even heb gecontroleerd, voordat die de eerste keer voor reparatie weg gaat, helemaal als hij voor de tweede keer gaat.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Robbie T schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:02:
[...]

En jij denkt dat ik dat soort dingen niet even heb gecontroleerd, voordat die de eerste keer voor reparatie weg gaat, helemaal als hij voor de tweede keer gaat.

|:(
Aangevallen much? je komt zelf je gal uitspuwen op een forum, probeerde je alleen te helpen maar aangezien je dat niet zoekt.

Veel plezier met RMA aanvragen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 17:22
Hallo,

Ik heb een vlekje in m'n scherm zoals dat wel hier eens eerder is aangehaald dus ik wil mijn Sensation opsturen op hem te laten maken.. Nu heb ik m'n sensation wel geroot, custom rom erop gezet, s-offed en super-cid.
Wat moet ik allemaal terug zetten naar fabrieksinstellingen om garantie te hebben?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Heb net m'n telefoon opgehaald, was in een week dus klaar. In een zo'n mooi HTC doosje, krijg je dat ook als ie door Dynafix is gerepareerd? Ze konden bij het KPN Business Centre niet zien wat er was gerepareerd en hier ook niet achterkomen :P dus ik hoop dat het allemaal nu goed werkt! En hoop dus niet dat ze even de nieuwe software erop hebben gezet ofzo, dat zou nogal belachelijk zijn. Schroefje waar de microfoon zit linksonder is iig wel kapot gedraaid volgens mij dus er is wel iets gebeurt

Edit: alles lijkt het weer prima te doen :D

Ondertussen lees ik net op XDA dat ICS voor degenen die op tijd hadden ingeschreven bij HTC Elevate wordt uitgerold! Kunnen wij nu ook die OTA (want dat is het toch?) installeren als deze als los bestand ergens neer wordt gezet zonder al teveel problemen? Zit natuurlijk copyright op maar je kan er bijna vanuit gaan dat het ergens opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
artie16 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:12:
Hallo,

Ik heb een vlekje in m'n scherm zoals dat wel hier eens eerder is aangehaald dus ik wil mijn Sensation opsturen op hem te laten maken.. Nu heb ik m'n sensation wel geroot, custom rom erop gezet, s-offed en super-cid.
Wat moet ik allemaal terug zetten naar fabrieksinstellingen om garantie te hebben?

Groet
Had ik ook, gewoon zo opgestuurd, ze doen vaak toch eerst een complete reset bij reparatie, en batterij en backcover hoef je ook vaak niet mee te sturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
[b][message=37776997,noline]Ondertussen lees ik net op XDA dat ICS voor degenen die op tijd hadden ingeschreven bij HTC Elevate wordt uitgerold! Kunnen wij nu ook die OTA (want dat is het toch?) installeren als deze als los bestand ergens neer wordt gezet zonder al teveel problemen? Zit natuurlijk copyright op maar je kan er bijna vanuit gaan dat het ergens opduikt.
Lijkt me dat het installeren van een gelekte kopie copyright-schending is. Hoe en wanneer gaat HTC ICS eigenlijk OTA aan Elevate inschrijvers aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
jOnAt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:18:
[...]

Lijkt me dat het installeren van een gelekte kopie copyright-schending is. Hoe en wanneer gaat HTC ICS eigenlijk OTA aan Elevate inschrijvers aanbieden?
Mja..maar die andere RUU's lekken ook voortdurend. Hier meer info iig http://forum.xda-develope...read.php?t=1500133&page=5. Gewoon via OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Tsja Android Revolution HD op sense 3.6 is ook al uit, dus kan je die ook prima draaien toch. Tenzij je liever stock draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ik ben nog niet zo bekend met het hele rooten enzo, stock bevalt prima dus wacht daar nog even op ;) denk dat dit wel één van de laatste grootste updates is dus mocht ik hier dan een keer op uitgekeken zijn kan ik dan alsnog altijd een Custom ROM eroverheen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Snap ik, maar die gelekte stock ROM kan je toch ook alleen flashen als je s-off hebt? Weet niet zeker want heb zelf ook alleen maar OTA updates gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Klopt, maar omdat dit dus juist een OTA is zijn er misschien wat meer mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Ondertussen lees ik net op XDA dat ICS voor degenen die op tijd hadden ingeschreven bij HTC Elevate wordt uitgerold! Kunnen wij nu ook die OTA (want dat is het toch?) installeren als deze als los bestand ergens neer wordt gezet zonder al teveel problemen? Zit natuurlijk copyright op maar je kan er bijna vanuit gaan dat het ergens opduikt.
Dan snap ik je vraag denk ik niet helemaal :? Wil je nou juist wel of niet wachten op OTA ICS? Want een los bestand is niet meer Over The Air toch. Dat zijn toch alleen de officiële updates die door HTC worden gepushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Even patsen met m'n stroomverbruik:

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/419292_279261328810379_660181985_n.jpg

En:

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/424821_276599609076551_100001795420640_637430_1411464374_n.jpg

8)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
jOnAt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:37:
[...]

Dan snap ik je vraag denk ik niet helemaal :? Wil je nou juist wel of niet wachten op OTA ICS? Want een los bestand is niet meer Over The Air toch. Dat zijn toch alleen de officiële updates die door HTC worden gepushed?
Haha snap ik. Wat ik bedoel is: de OTA's zijn tot nu toe gewoon updates die worden gepusht en dan worden geïnstalleerd op je telefoon. Naar mijn weten is dit gewoon een .exe bestand of iets dergelijks, hoef je niet te flashen maar gewoon uit te voeren. Het is dus een los bestand wat over the air wordt gepusht, als je dat bestand van iemand anders kan kopiëren zou je 'm dan ook wellicht vrij makkelijk op je eigen telefoon kunnen installeren...maar goed dat is dus mijn vraag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Yep, hier krijg ik die update ook aangeboden! :D

Alleen jammer genoeg geen 300MB vrij op mijn geheugenkaart, dus eerst maar eens ruimte vrij maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Heb me ook een tijdje terug voor HTC Elevate geregistreerd en mijn gegevens doorgegeven om de update te testen. Ik heb de update alleen nog niet...zal zeker verspreid uitgerold worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hayo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:14:
Heb me ook een tijdje terug voor HTC Elevate geregistreerd en mijn gegevens doorgegeven om de update te testen. Ik heb de update alleen nog niet...zal zeker verspreid uitgerold worden?
Ik kreeg een mail van de week of ik mijn IMEI door wilde geven op Elevate voor de uitrol van de update. Is dat bij jou ook gebeurd? Verspreid is niet nodig want de update is alleen voor een paar honderd mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Upbeat schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Ik kreeg een mail van de week of ik mijn IMEI door wilde geven op Elevate voor de uitrol van de update. Is dat bij jou ook gebeurd? Verspreid is niet nodig want de update is alleen voor een paar honderd mensen :)
Ik kreeg inderdaad van de week ook zo'n email, moest je in de Activity doen, heb ik toen ook gedaan.
Heb de update echter nog niet aangeboden gekregen :'(...geen idee waarom xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Ik heb mij ook opgegeven, niet eens zo'n activity mail :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Bas. op 01-03-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:59

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wat zijn de ervaringen met de update?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
retlaw schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:34:
Wat zijn de ervaringen met de update?
Aangezien de update is gegaan van 3.30 naar 3.32 en het ook al bekend is dat er niet veel veranderd is aan firmware tussen die 2 is het een beetje gissen, maar zal niet lang duren totdat elke custom rom bijna weer wordt geupdate naar deze versie.

Zodat ze wellicht kunnen achterhalen wat precies is veranderd sindsdien.

Als iemand echt de update zelf binnen heeft van elevate mag hij uiteraard zijn ervaringen delen :9

[ Voor 13% gewijzigd door Minaaj op 01-03-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
"Can some1 tell me what can I do to restore/backup apps after wipe? I want fresh data. System is not good after update"

Van XDA, niet zo goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb mijn toestel nu bijna een jaar, maar het wordt er allemaal niet beter op.
Het knopje om het volume te regelen werkt niet meer en verder kraakt de behuizing al flink. Ook de batterij wordt soms dusdanig warm, dat de telefoon bijna uit m'n broek brandt en de telefoon binnen no-time leeg loopt. Ook de aan/uit-knop reageert niet altijd meer. Maar goed, nu wil ik het toestel dus opsturen naar HTC, maar ik kan mijn agenda-items en contacten niet synchroniseren met de pc (Windows 7).. Dit heb ik nog op een andere laptop met Vista geprobeerd, daar kon ik het wel aanklikken, maar dan kan ik kiezen voor Windows Agenda/Contacten of Outlook. Ik heb nu dus een .ics-bestand, kan ik dit bestand dan later weer terug zetten op de HTC? Zo niet, weet iemand dan een andere oplossing om toch mijn agenda-items ergens tijdelijk te kunnen opslaan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
artie16 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:12:
Hallo,

Groet
Ook zo'n witachtig vlekje in het midden van het scherm wat je alleen ziet bij donkere afbeeldingen (grijs vooral).

Heb mn telefoon er 1 keer voor laten reparen, nu een paar maanden later zit het er weer net zo.. Achja, laat het wel zo. Voor mij voorlopig geen HTC meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:45:
[knip]

Ik heb nu dus een .ics-bestand, kan ik dit bestand dan later weer terug zetten op de HTC? Zo niet, weet iemand dan een andere oplossing om toch mijn agenda-items ergens tijdelijk te kunnen opslaan?
Alle Contacten/Agenda-items en mail word opgeslagen in je Google account.
Als het goed is het een kwestie van je Google account weer koppelen als je je toestel terug hebt, en binnen no-time heb je alles weer terug..

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Dan moet je bij contacten -> opties wel even je contacten exporteren naar je google account. Je contacten kan je dan ook makkelijk weer ophalen van google als je je telefoon weer terug hebt. Vergeet ook niet je sms'jes te back-uppen en belangrijke apps met data die niet verloren mag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LocalJoost schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:57:
[...]

Alle Contacten/Agenda-items en mail word opgeslagen in je Google account.
Als het goed is het een kwestie van je Google account weer koppelen als je je toestel terug hebt, en binnen no-time heb je alles weer terug..
Ik sloeg m'n agenda-items altijd op onder 'PC Sync', maar heb ze toch kunnen importeren naar m'n gmail-account :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb de update net geinstalleerd... Sense voelt opzich redelijk snel aan, tegenvaller vind ik het scrollen in apps, contactlijst e.d., voelt best langzaam. Met Whatsapp is ook iets vreemds gebeurt, opeens zie ik alleen Android figuren ipv de foto's van mijn contacten die gekoppeld zijn met Fb. Voorheen was dat wel zo. Ik ga nog even verder vogelen :)

Edit: voor mij belangrijk is dat de powerknop bug eruit is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Upbeat op 01-03-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Upbeat schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:35:
Kijk, dat zijn de berichten! Heb jij een normale Sensation of een XE? In het eerste geval, heb je naast Beats audio settings ook gewoon SRS/Dolby als equalizer instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOnAt schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:08:
Dan moet je bij contacten -> opties wel even je contacten exporteren naar je google account. Je contacten kan je dan ook makkelijk weer ophalen van google als je je telefoon weer terug hebt. Vergeet ook niet je sms'jes te back-uppen en belangrijke apps met data die niet verloren mag gaan.
Ik heb inderdaad ook een 'app back-up &restore' programma gedownload en gebruikt.
Dat bestand moet ik dan waarschijnlijk ook even op de computer zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:09
HTC geeft toe dat vanaf het originele Sense tot en met Sense 3.5 steeds ingewikkelder is geworden.
En dat het bij Sense 4.0 weer makkelijker is geworden en beter is gemaakt.
Dus misschien is er dan wel hoop dat wij later een update krijgen naar Sense 4.0
Bron: Pocket-Lint
En voor de mensen die het graag in het Nederlands wil: Nu.nl

[ Voor 17% gewijzigd door yeth3119 op 02-03-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
yakutemre1995 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:10:
HTC geeft toe dat vanaf het originele Sense tot en met Sense 3.5 steeds ingewikkelder is geworden.
En dat het bij Sense 4.0 weer makkelijker is geworden en beter is gemaakt.
Dus misschien is er dan wel hoop dat wij later een update krijgen naar Sense 4.0
Bron: Pocket-Lint
En voor de mensen die het graag in het Nederlands wil: Nu.nl
Opzich denk ik dat Sense 4.0 er sowieso wel in zit, geen idee wanneer. Maar bijvoorbeeld de Desire HD zou ook geen Sense 3.0 krijgen (toestel te traag en weet ik wat allemaal), maar heeft dit onlangs toch nog gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik heb de update net geinstalleerd... Sense voelt opzich redelijk snel aan, tegenvaller vind ik het scrollen in apps, contactlijst e.d., voelt best langzaam. Met Whatsapp is ook iets vreemds gebeurt, opeens zie ik alleen Android figuren ipv de foto's van mijn contacten die gekoppeld zijn met Fb. Voorheen was dat wel zo. Ik ga nog even verder vogelen :)

Welke Sense draait er op die update dan? 4.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
agoNITE schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 06:54:
[...]

Kijk, dat zijn de berichten! Heb jij een normale Sensation of een XE? In het eerste geval, heb je naast Beats audio settings ook gewoon SRS/Dolby als equalizer instellingen?
Normale Sensation, geen Beats audio settings, wel SRS :)
warhamstr schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:43:
[...]

Welke Sense draait er op die update dan? 4.0?
Sense 3.6

Ik kom nu toch meer bugs tegen. Opeens waren accounts zoals Skype van mijn telefoon verdwenen en de mail instellingen waren op sommige punten aangepast :?

[ Voor 12% gewijzigd door Upbeat op 02-03-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Upbeat schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:02:

Ik kom nu toch meer bugs tegen. Opeens waren accounts zoals Skype van mijn telefoon verdwenen en de mail instellingen waren op sommige punten aangepast :?
Heb je al een full reset gedaan ?
Gelezen her en der dat het dan vlotter werkt...

Echt onlogisch lijkt het me ook niet daar er toch een en ander is gewijzigd.
(is ook geen klein updateje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Benjike schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Heb je al een full reset gedaan ?
Gelezen her en der dat het dan vlotter werkt...

Echt onlogisch lijkt het me ook niet daar er toch een en ander is gewijzigd.
(is ook geen klein updateje)
Nee klopt, veel veranderd ja! Ik ga na het weekend kijken of ik een reset kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp

Al wel onder instellingen -> optie ontwikkelen ->GPU rendering afdwingen aangevinkt? Of zit die optie niet in de update? Dan werkt scrollen bij mij in ICS namelijk veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Ik heb inderdaad ook een 'app back-up &restore' programma gedownload en gebruikt.
Goede vraag, ik heb bij mijn laatste backup die app die mijn sms heeft geback-upt gewoon in zijn geheel op de sd-card gezet, ben der toen maar vanuit gegaan dat ik hem dan wel weer op mijn toestel kon zetten, maar ik geef je nul garantie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Goede vraag, ik heb bij mijn laatste backup die app die mijn sms heeft geback-upt gewoon in zijn geheel op de sd-card gezet, ben der toen maar vanuit gegaan dat ik hem dan wel weer op mijn toestel kon zetten, maar ik geef je nul garantie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
dangerousp schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Al wel onder instellingen -> optie ontwikkelen ->GPU rendering afdwingen aangevinkt? Of zit die optie niet in de update? Dan werkt scrollen bij mij in ICS namelijk veel sneller.
Probeer dan maar eens een applicatie op te starten die niet ICS compatible is (NOS Teletekst bijv) want die werken helemaal niet meer met GPU acceleratie aangevinkt.
GPU Acceleratie aanvinken is vrij overbodig omdat de "goede" applicaties toch wel de regel in de applicatie hebben staan dat hij gebruik moet maken van GPU.

Als het goed is maakt het niks uit voor launcher ect want dat is allemaal al gpu accelerated. Enige wat hij nu probeert is met apps die geen GPU acceleratie hebben het te forceren waardoor apps niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster

Mis ik nu totaal iets of om welke update gaat het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Minaaj schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:12:
[...]

Probeer dan maar eens een applicatie op te starten die niet ICS compatible is (NOS Teletekst bijv) want die werken helemaal niet meer met GPU acceleratie aangevinkt.
GPU Acceleratie aanvinken is vrij overbodig omdat de "goede" applicaties toch wel de regel in de applicatie hebben staan dat hij gebruik moet maken van GPU.

Als het goed is maakt het niks uit voor launcher ect want dat is allemaal al gpu accelerated. Enige wat hij nu probeert is met apps die geen GPU acceleratie hebben het te forceren waardoor apps niet meer werken.
Ik heb nog geen enkele app gehad die niet werkt met deze optie aangevinkt.
(NOS app gebruik ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ah, het ging dus om de update die werd aangeboden voor een paar honderd mensen naar aanleiding van een inschrijving. Helder.

Ik was erg nieuwsgierig naar wat er dan precies is opgelost met de powerknop bug. Ik had het gevoel dat het vooral hardware matig was en heb er zelf ook nogal veel last van.

[ Voor 42% gewijzigd door Joster op 02-03-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Joster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:17:
Ah, het ging dus om de update die werd aangeboden voor een paar honderd mensen naar aanleiding van een inschrijving. Helder.

Ik was erg nieuwsgierig naar wat er dan precies is opgelost met de powerknop bug. Ik had het gevoel dat het vooral hardware matig was en heb er zelf ook nogal veel last van.
Aangezien bijna niemand met een custom rom er last van had, zal het toch wel iets zijn van dat vast liep in Sense zelf waardoor er een knop wellicht in het systeem bleef hangen.
dangerousp schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:12:
[...]

Ik heb nog geen enkele app gehad die niet werkt met deze optie aangevinkt.
(NOS app gebruik ik niet)
Ok dat is goed om te horen, had er zelf wel last van in het begin dus daardoor niet meer aan die setting gezeten.

Verder is de 3.32 build hopelijk niet final want er zit nog een grote "bug" in ICS sinds releases (ook in de nieuwste)

Zie hier; YouTube: HTC Sensation ICS multitouch bug

Hopelijk ziet HTC dit filmpje ook zodat dit niet meer in officiele OTA update zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Minaaj schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Aangezien bijna niemand met een custom rom er last van had, zal het toch wel iets zijn van dat vast liep in Sense zelf waardoor er een knop wellicht in het systeem bleef hangen.

[...]
Ook al gebruik je Launcher Pro over Sense heen (zoals ik) dus? Die powerknop is dan gewoon nog onderdeel van Sense zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Joster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:01:
[...]

Ook al gebruik je Launcher Pro over Sense heen (zoals ik) dus? Die powerknop is dan gewoon nog onderdeel van Sense zeg maar?
Ja als het goed is wel, want screenshot functie is er door HTC zelf ingezet (volume+power) destijds.
Maar ook custom roms draaien gewoon Sense, alleen zijn er met custom roms vaak zo veel tweaks gemaakt dat er wellicht door minder cache/te berekenen dan die functie niet vast hangt in het systeem. Zelf weet ik ook niet precies hoe die bug ontstaat, maar ziet er toch echt uit dat het in Sense zit.

Wel een gok nog natuurlijk, maar niemand heeft zich ooit gemeld het probleem te hebben met een custom rom (heb gezocht). Heb zelf bijvoorbeeld veel cm7 gebruikt en nu cm9 aan het draaien en heb het zelf nog nooit gehad, wat natuurlijk ook geluk kan zijn.

Hopelijk is het straks inderdaad gewoon opgelost voor iedereen, veel Sensation gebruikers hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Ik kan bij taalinstellingen geen nederlands kiezen omdat mijn telefoon officieel voor de engelse markt gemaakt is. Weet iemand waar ik een nederlands taalpakket kan downloaden, zodat mijn gehele telefoon in het nederlands is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
niek87 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:24:
Ik kan bij taalinstellingen geen nederlands kiezen omdat mijn telefoon officieel voor de engelse markt gemaakt is. Weet iemand waar ik een nederlands taalpakket kan downloaden, zodat mijn gehele telefoon in het nederlands is?
Een Europese RUU flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Well, this is some pretty bad news for owners of any of the phones in HTC’s Sensation lineup. As many of you may know, HTC’s latest iteration of their popular Sense UI is known as Sense 4. It runs on Ice Cream Sandwich, the latest version of Android. It has been widely expected that HTC would be updating its more high-end phones to the latest version of Sense. That doesn’t seem to be the case, as the phones will be receiving a bump to Ice Cream Sandwich, but not in the form of Sense 4. It shall be known as Sense 3.6, a ‘lite’ version of Sense 4.

Sense 3.6 will have some of Sense 4′s key features, but it isn’t the whole package. To many users this may be disappointing, but there is a bright side. Considering that a phone like the Sensation (which features a 1.2GHz dual-core processor, 768MB of RAM and 4GB of internal storage), can’t run Sense 4 smoothly, it’s better this way. It’s still frightening to here that HTC couldn’t get Sense 4 running smoothly on hardware that is still quite modern, as they claim the UI is fast. Who’s disappointed that Sense 4 isn’t coming to the Sensation? Are you happy it’s receiving 3.6? Let us know in the comments!
Onze telefoon te langzaam voor Sense 4.0? :/ de chip is gemaakt om op 1.5GHz te draaien..

bron

[ Voor 6% gewijzigd door Minaaj op 03-03-2012 12:52 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.