Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Minaaj schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:52:
[...]

Onze telefoon te langzaam voor Sense 4.0? :/ de chip is gemaakt om op 1.5GHz te draaien..

bron
Raar bericht, las laatst op nu.nl nog dat Sense 4.0 efficiënter is dan 3.x. Ook draait het b.v. wel op de One V (met een Qualcomm S3 singlecore Scorpion 1Ghz).

Om dezelfde reden zou de Desire HD bij release van de Sensation ook te langzaam zijn voor Sense 3.0. Toch heeft de Desire HD dit onlangs wel gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 20:42
agoNITE schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:45:
[...]

Raar bericht, las laatst op nu.nl nog dat Sense 4.0 efficiënter is dan 3.x. Ook draait het b.v. wel op de One V (met een Qualcomm S3 singlecore Scorpion 1Ghz).

Om dezelfde reden zou de Desire HD bij release van de Sensation ook te langzaam zijn voor Sense 3.0. Toch heeft de Desire HD dit onlangs wel gekregen.
Idd vreemd, zeker aangezien TripNRaVeR al goed op weg is met het porten van de One X rom naar de Sensation, de beta loopt al prima, de enige vorm van lag die er is is in menu's zoals Instellingen, maar dat komt waarschinlijk door de nieuwe animaties van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Minaaj schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:16:
[...]

Ja als het goed is wel, want screenshot functie is er door HTC zelf ingezet (volume+power) destijds.
Maar ook custom roms draaien gewoon Sense, alleen zijn er met custom roms vaak zo veel tweaks gemaakt dat er wellicht door minder cache/te berekenen dan die functie niet vast hangt in het systeem. Zelf weet ik ook niet precies hoe die bug ontstaat, maar ziet er toch echt uit dat het in Sense zit.

Wel een gok nog natuurlijk, maar niemand heeft zich ooit gemeld het probleem te hebben met een custom rom (heb gezocht). Heb zelf bijvoorbeeld veel cm7 gebruikt en nu cm9 aan het draaien en heb het zelf nog nooit gehad, wat natuurlijk ook geluk kan zijn.

Hopelijk is het straks inderdaad gewoon opgelost voor iedereen, veel Sensation gebruikers hebben er last van.
Ik heb nu launcher plus pro eraf gegooid (was de traagheid zoooo beu) en vervangen door go launcher en ik moet zeggen dat ik zelfs nu het probleem al véél minder heb. Dit kan eigenlijk niet zoals we nu stellen maar het is toch echt zo. Met lpp had ik het echt iedere keer, nu slechts 1 op de 50 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
[...]

Onze telefoon te langzaam voor Sense 4.0? :/ de chip is gemaakt om op 1.5GHz te draaien..

bron
Onzinbericht imo, het was ook allang bekend dat we 4.0 niet gelijk zouden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:09
[...]

bron
Het is logisch dat HTC zegt dat de HTC Sensation geen update krijgt naar Sense 4.0. Want als ze dat zeggen dan gaan veel mensen de HTC One series niet kopen, omdat de HTC Sensation ook een update krijgt naar Sense 4.0. Dat willen ze niet en dus zeggen ze dat de HTC Sensation het update niet krijgt.
En daarom is er een kans dat we de update wel krijgen, maar dan wel veel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
niek87 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:24:
Ik kan bij taalinstellingen geen nederlands kiezen omdat mijn telefoon officieel voor de engelse markt gemaakt is. Weet iemand waar ik een nederlands taalpakket kan downloaden, zodat mijn gehele telefoon in het nederlands is?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Gebruik de zoek functie, er is al genoeg over geschreven.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:11
Ik gebruik Morelocale 2, werkt perfect. Echt alles is nu Nederlands, of welke taal je ook wilt!
https://market.android.co...p.co.c_lis.ccl.morelocale

Ook de spellingscontrole, ondanks dat een recensie zegt dat het niet zo is.

[ Voor 11% gewijzigd door tienuien op 04-03-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
yakutemre1995 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:06:
[...]

Het is logisch dat HTC zegt dat de HTC Sensation geen update krijgt naar Sense 4.0. Want als ze dat zeggen dan gaan veel mensen de HTC One series niet kopen, omdat de HTC Sensation ook een update krijgt naar Sense 4.0. Dat willen ze niet en dus zeggen ze dat de HTC Sensation het update niet krijgt.
En daarom is er een kans dat we de update wel krijgen, maar dan wel veel later.
Klinkt inderdaad logisch dit verhaal.
Joster schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:03:
[...]

Ik heb nu launcher plus pro eraf gegooid (was de traagheid zoooo beu) en vervangen door go launcher en ik moet zeggen dat ik zelfs nu het probleem al véél minder heb. Dit kan eigenlijk niet zoals we nu stellen maar het is toch echt zo. Met lpp had ik het echt iedere keer, nu slechts 1 op de 50 of zo.
Bwah wat ben ik blij dat ik van lpp af ben zeg (heb alleen wel betaald voor de plus unlocker :( ). Nog nooit zo stabiel gedraaid als nu met go launcher. Snel, geen lag, nooit een vastloper van de launcher. Een custom rom ga ik pas overwegen nadat ICS uit is gebracht. Voor nu is de werking echt keurig (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Mocht iemand nog een keer een kapot schermpje hebben en aardig goed in DIY zijn, voor ongeveer 28 euro een nieuw schermpje:
http://www.dealextreme.co...-for-htc-sensation-114776

Deze is nog goedkoper (+/- 21 euro), maar wellicht niet origineel:
http://www.focalprice.com...rt_for_HTC_G14_Black.html

[ Voor 24% gewijzigd door dangerousp op 05-03-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:01
Joster schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:03:
[...]

Maar nog steeds geen duidelijkheid wanneer de ICS update voor de Sensation nou uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ijsklont schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:45:
[...]

Maar nog steeds geen duidelijkheid wanneer de ICS update voor de Sensation nou uit moet komen.
Het wordt sowieso deze maand. Die test versie, waar ik o.a. gebruik van maak, is bijna perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Goed om te horen, ben zeer benieuwd! Al moet ik zeggen dat ik met deze versie ook nog vooruit kan.
Vraagje, hoe gaat de batterij mee op de nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Die gaat uber veel langer mee!! Althans bij mij maar ik kan me niet voorstellen dat dit bij andere totaal anders is.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
JKratos schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:04:
Die gaat uber veel langer mee!! Althans bij mij maar ik kan me niet voorstellen dat dit bij andere totaal anders is.
Ligt eraan wat je op de achtergrond voor apps hebt draaien en de hoeveel apps en accounts die synchoniseren!
Maar ik zie wel lichte verbetering. Ik ga de telefoon vanavond eens resetten en kijken hoe de update zich dan gedraagd! Ik heb nu toch wel een paar bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Een vriend van me heeft sinds kort een Sensation en heeft daarin zijn bestaande simkaart gedaan met daarop een deel van zijn contacten. Nu heeft hij in zijn contactenlijst sommige contacten dubbel, en sommige niet. Is dat op een eenvoudige manier te verhelpen? 8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Minaaj schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:49:
[...]

Aangevallen much? je komt zelf je gal uitspuwen op een forum, probeerde je alleen te helpen maar aangezien je dat niet zoekt.

Veel plezier met RMA aanvragen. 8)7
In "The heat of the moment" liet ik me een beetje meeslepen door mijn irritatie dat het toestel nu weer niet gemaakt is. Sorry daarvoor.

Neemt niet weg dat ik al meerdere keren in het topic had aangegeven van dit soort dingen op de hoogte te zijn en ook al wat dingetjes te hebben geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Helaas zijn de meeste bugs niet eruit na een hard reset. De nog voorkomende bugs in de 3.32.401.3 update:

- mail instellingen, zoals de updatefrequentie worden niet onthouden, ik heb Hotmail ingesteld als Exchange Activesync

- bij het open van een link vanuit bv. Twitter dan opent de browser de laatst geopende pagina en niet de link

- de meldingsgeluiden van sommige apps worden ook niet onthouden. Voornamelijk bij Whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
Upbeat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:37:
Helaas zijn de meeste bugs niet eruit na een hard reset. De nog voorkomende bugs in de 3.32.401.3 update:

- mail instellingen, zoals de updatefrequentie worden niet onthouden, ik heb Hotmail ingesteld als Exchange Activesync

- bij het open van een link vanuit bv. Twitter dan opent de browser de laatst geopende pagina en niet de link

- de meldingsgeluiden van sommige apps worden ook niet onthouden. Voornamelijk bij Whatsapp
Twitter probleem heb ik niet, ook nog nooit gehad (standaard twitter app) draai ook die firmware + insertcoin.
Meldingsgeluiden zal ik even testen, hotmail gebruik ik alleen via pop3 in htc mail en die heeft nooit problemen vertoont, alleen soms dat hij meerdere meldingen gaf voor zelfde email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Die geluidbug heb ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 04:17
Upbeat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:37:

Sinds een paar dagen is er een nieuwe RUU verschenen op XDA 3.32.401.5, wellicht verhelpen die je probleem. Ik gebruik zelf die nieuwe RUU ook, zal zo eens kijken of het nog steeds bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dijkstra88 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Sinds een paar dagen is er een nieuwe RUU verschenen op XDA 3.32.401.5, wellicht verhelpen die je probleem. Ik gebruik zelf die nieuwe RUU ook, zal zo eens kijken of het nog steeds bestaat
Bedoel je niet ROM? Want de RUU zie ik niet zo snel :?
Minaaj schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:06:
[...]

Twitter probleem heb ik niet, ook nog nooit gehad (standaard twitter app) draai ook die firmware + insertcoin.
Meldingsgeluiden zal ik even testen, hotmail gebruik ik alleen via pop3 in htc mail en die heeft nooit problemen vertoont, alleen soms dat hij meerdere meldingen gaf voor zelfde email.
Ik gebruik het niet als pop3 maar als Activesync. Ik denk dat het een fout is in combinatie met een Hotmail account en de HTC mail app.

De meldingsgeluiden verdwijnen vooral bij Whatsapp en Wordfeud, wat ik heb gemerkt tot nu toe. Dan stel ik netjes een toon in en vervolgens is de instelling na een paar uur verdwenen.

Edit: Valt nu op in mijn instellingen van mail dat het stukje Berichtformaat helemaal grijs is en niet aangeklikt kan worden :/

[ Voor 55% gewijzigd door Upbeat op 06-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Upbeat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:56:
[...]

Bedoel je niet ROM? Want de RUU zie ik niet zo snel :?

[...]
Kwam gisteren ergens op XDA ook tegen dat het een RUU genoemd werd, terwijl er gewoon de ROM mee bedoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

RUU is een exe file, die een ROM installeert. Een RUU kan ook een andere radio, bootloader, etc installeren...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
retlaw schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:43:
RUU is een exe file, die een ROM installeert. Een RUU kan ook een andere radio, bootloader, etc installeren...
En een ROM kan je alleen installeren als je S-OFF bent, als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Een RUU wordt doorgaands ook niet als FOTA verstuurd.

En 3.32.401.3 is enkel via HTC Elevate verspreid als FOTA. 3.32.401.5 is daar weer een patch voor van 6MB. Beide keren geen RUU dus. Vermoed dat Dijkstra88 een custom ROM draait of die Bèta firmware heeft draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Hij bedoelt de OTA denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorito
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08-2018
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn oordopjes niet goed werken. Er komt een soort ruis aan de rechterkant wanneer ik bijvoorbeeld loop met oordopjes in. Heb getest met iPod en precies hetzelfde. Betekend dit dat mijn oordopjes het binnenkort begeven? Het ding is nog geen 1,5 maand oud. :(

Kan ik bij HTC om nieuwe vragen? Waar kan ik dan naar mailen? Ze doen het nog wel maar het is natuurlijk storend om die ruis te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:01
Ik heb een Sensation overgenomen van een medetweaker. Ik was erg blij verrast met de mogelijkheden van Android (ik kom van 'n iPhone 4). Alleen als ik mijn oordopjes of headset wil gebruiken, doet de linkerkant het niet (er komt geen geluid uit). Eerste hit op Google gaf als advies mee dat ik moest checken of het geluid zonder de backcover wel werkt aangezien de plug contact kan maken met de metal/alu case.

Goed, backcover losgemaakt zie ik dat de behuizing rondom de hoofdtelefoon-aansluiting niet helemaal goed uitziet (zie foto). Aangezien ik het van een ander graag bevestigd wil krijgen. Kan iemand vertellen of er gewoon een stuk van gebroken is?(!) Alvast bedankt voor antwoord.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7042/6814532122_3b9796e3fe_b.jpg

Overigens werkt de linkerkant van de het geluid nog steeds niet zonder backcover. Volgens mij is er ook een stukje koper afgebroken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Chiii schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 04:08:
Ik heb een Sensation overgenomen van een medetweaker. Ik was erg blij verrast met de mogelijkheden van Android (ik kom van 'n iPhone 4). Alleen als ik mijn oordopjes of headset wil gebruiken, doet de linkerkant het niet (er komt geen geluid uit). Eerste hit op Google gaf als advies mee dat ik moest checken of het geluid zonder de backcover wel werkt aangezien de plug contact kan maken met de metal/alu case.

Goed, backcover losgemaakt zie ik dat de behuizing rondom de hoofdtelefoon-aansluiting niet helemaal goed uitziet (zie foto). Aangezien ik het van een ander graag bevestigd wil krijgen. Kan iemand vertellen of er gewoon een stuk van gebroken is?(!) Alvast bedankt voor antwoord.

[afbeelding]

Overigens werkt de linkerkant van de het geluid nog steeds niet zonder backcover. Volgens mij is er ook een stukje koper afgebroken..
Koperen connector ziet er goed uit, plastic echter niet. Voor zover ik kan zien is er een stuk afgebroken inderdaad.

Hoeft niet erg te zijn, maar als de hele connector een klap gehad heeft kan er meer kapot zijn natuurlijk (connector kan los zitten op de print bv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Hmm, ik was de afgelopen weken zeer tevreden met mijn HTC Sensation, geen klachten hier, maar net maakte hij ineens weer 2 schermafdrukken, gelockt (lock knop dus ingedrukt) en daarna was het weer weg.. maar ik verwacht dus dat die knop het binnenkort weer gaat begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04

[afbeelding]

Zoals agoNITE zegt mist er inderdaad een stukje van het plastic. Beetje lastig te zien misschien, maar het hoort zoals onderstaande foto. Er hoort nog een stukje bovenop te zitten dat bij jou mist.

Afbeeldingslocatie: http://www.gadget.pdamu.com/wp-content/uploads/2011/06/HTC-Sensation-Inside-Part-Photo-300x225.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
colorito schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:45:
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn oordopjes niet goed werken. Er komt een soort ruis aan de rechterkant wanneer ik bijvoorbeeld loop met oordopjes in. Heb getest met iPod en precies hetzelfde. Betekend dit dat mijn oordopjes het binnenkort begeven? Het ding is nog geen 1,5 maand oud. :(

Kan ik bij HTC om nieuwe vragen? Waar kan ik dan naar mailen? Ze doen het nog wel maar het is natuurlijk storend om die ruis te horen.
Zijn het de Beats oordopjes van de XE of de normale?
Voor de normale zou ik zelf betere aanschaffen en de rest weggooien (ook al vallen ze onder garantie, maar lijkt mij mooie tijd om goede oordopjes te kopen)
Beats oordopjes vallen ook onder de 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
dangerousp schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Voor de normale zou ik zelf betere aanschaffen en de rest weggooien (ook al vallen ze onder garantie, maar lijkt mij mooie tijd om goede oordopjes te kopen)
Ik had bijna letterlijk hetzelfde bericht getypt vanochten, alleen vergeten op verstuur te drukken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:01
Tankiej schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:38:
[...]

Zoals agoNITE zegt mist er inderdaad een stukje van het plastic. Beetje lastig te zien misschien, maar het hoort zoals onderstaande foto. Er hoort nog een stukje bovenop te zitten dat bij jou mist.

[afbeelding]
Zucht hopelijk dat ie snel reageert. Ook nog 'n ander vraagje.. volgens de systeem informatie staat de cores op 1.7ghz. Ik had hier naar gevraagd of de telefoon niet overgeclocked is maar hij zei dat het 'n foutje was van de rom (MIUI). Kan dat?
Ik had de telefoon bijna vol opgeladen voordat ik snachts ging slapen..word ik sochtends (5 uur later) wakker had ik nog maar 15% :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Chiii schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:24:
[...]

Zucht hopelijk dat ie snel reageert. Ook nog 'n ander vraagje.. volgens de systeem informatie staat de cores op 1.7ghz. Ik had hier naar gevraagd of de telefoon niet overgeclocked is maar hij zei dat het 'n foutje was van de rom (MIUI). Kan dat?
Ik had de telefoon bijna vol opgeladen voordat ik snachts ging slapen..word ik sochtends (5 uur later) wakker had ik nog maar 15% :S
Dat zou ik vragen in een ander topic ([HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's) of op het betreffende topic op XDA of modaco. Die kunnen je daar vast beter mee helpen :)

Via Google vind ik nog wel iemand die hetzelfde heeft (http://miuiandroid.com/co...it-headset-builtin.12938/), echter heeft daar niemand op gereageerd dus ik weet niet of het door de rom komt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Chiii schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:24:
[...]

Andere ROM flashen en kijken of het nog steeds gebeurt. Sowieso leuk om verschillende ROMs te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51

BPP

BPP schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:03:
Morgen wordt mijn telefoon opgehaald door HTC/Dynafix. Weet iemand hoe ik mijn HTC moet verpakken. Of uberhaupt moet verpakken? In de email staat dat ik hem niet hoef te verpakken. Maar op het formulier staat dat ik de originele verpakking (doos?) moet gebruiken. Ik vind dat geen probleem, maar ik ben bang dat ik achteraf de doos niet meer terugkrijg.
Vandaag mijn telefoon teruggekregen van reparatie. Duurde net iets langer áls een week. Ik zie dat ze in ieder geval het scherm hebben vervangen wegens een stofje. Heel mooi, want er zat een lichte kras van een centimeter op. _/-\o_ Staat op de factuur alleen niets over het vervangen van het moederbord of de powerknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Op mijn formulier stond ook niks, dat schijnt wel vaker te zijn bij HTC, ook geen software flash oid. Maar de microfoon doet het feilloos sindsdien en de luidspreker is ook wat harder dus ik ben tevreden ondanks dat ik niet precies weet wat ze hebben gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:02

tornado61

jupiter deus est

Tiroz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:56:
Op mijn formulier stond ook niks, dat schijnt wel vaker te zijn bij HTC, ook geen software flash oid. Maar de microfoon doet het feilloos sindsdien en de luidspreker is ook wat harder dus ik ben tevreden ondanks dat ik niet precies weet wat ze hebben gedaan :D
Op welke manier is de microfoon beter geworden? Die van mij geeft altijd zeer slecht geluid bij stereo-opname.... Of was er bij jou een ander probleem?

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorito
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08-2018
dangerousp schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Zijn de Beats. Vind ze al niet zo geweldig maar vorige week hebben mijn andere oordopjes het ook ineens begeven. Gaat lekker zo. Zal eens contact opnemen met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
tornado61 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Op welke manier is de microfoon beter geworden? Die van mij geeft altijd zeer slecht geluid bij stereo-opname.... Of was er bij jou een ander probleem?
Bij mij was de microfoon hardwarematig kapot :P slecht kwaliteit in stereo is volgens mij in ICS opgelost... Las dat het met 3.5 GB roms iig beter was geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Voor diegenen die de 3.32 update gebruiken... Ontbreken bij jullie ook bij Whatsapp de foto's van de contactpersonen? Volgens mij ligt dat aan Sense, maar just checking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Facebook contact sync aan staan? Zo ja, zet eens uit. Bij mij waren de plaatjes meteen terug daarna.
Upbeat schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:00:
Voor diegenen die de 3.32 update gebruiken... Ontbreken bij jullie ook bij Whatsapp de foto's van de contactpersonen? Volgens mij ligt dat aan Sense, maar just checking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
DizzyWeb schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:50:
Facebook contact sync aan staan? Zo ja, zet eens uit. Bij mij waren de plaatjes meteen terug daarna.

[...]
Ga ik proberen! Thanks!

Btw, ik lees op XDA dat sommige gebruikers de ICS-update krijgen aangeboden. Hier nog mensen? :)
Het zou gaan om versie 3.32.401.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Upbeat schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:59:
[...]

Ga ik proberen! Thanks!

Btw, ik lees op XDA dat sommige gebruikers de ICS-update krijgen aangeboden. Hier nog mensen? :)
Het zou gaan om versie 3.32.401.5.
Draai al op die versie via InsertCoin, maar inderdaad mensen uit europa krijgen de update (je kan ook zelf voor updates zoeken)
Het is dus inderdaad wel 3.32.401.5.

Jammer dat dit er nog in zit; YouTube: HTC Sensation ICS multitouch bug

Had zelf nog een email naar HTCdev en ze hebben het ook doorgestuurd naar juiste department als het goed is, games spelen die deze touch methode vereisen is onmogelijk nu. :-( (niet dat ik ooit game, maar probleem hoort er niet te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Minaaj schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:03:
[...]

Draai al op die versie via InsertCoin, maar inderdaad mensen uit europa krijgen de update (je kan ook zelf voor updates zoeken)
Het is dus inderdaad wel 3.32.401.5.
Helaas geen update beschikbaar hier, ik kreeg wel de eerste ICS-update via Elevate aangeboden. Nu wachten op de nieuwere versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Upbeat schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:06:
[...]

Helaas geen update beschikbaar hier, ik kreeg wel de eerste ICS-update via Elevate aangeboden. Nu wachten op de nieuwere versie :)
Zit je nu op de elevate build of op stock? Duitsers krijgen hem ook op dit moment.

Mooi nieuws verder natuurlijk voor iedereen die niet custom roms installeerd, plus dat HTC dan snel met de kernel source komt na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Minaaj schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Zit je nu op de elevate build of op stock? Duitsers krijgen hem ook op dit moment.

Mooi nieuws verder natuurlijk voor iedereen die niet custom roms installeerd, plus dat HTC dan snel met de kernel source komt na release.
Ik zit op 3.32.401.3, dat is de versie dit ik via OTA kreeg van Elevate. Wachtend op .5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Op het draadje van XDA staat dat enkel de nordics en duitsers de update nu binnen krijgen. Ben benieuwd wanneer ons kikkerlandje aan de beurt is...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36

[afbeelding]

Ik zou als ik jou was eens controleren of er geen stof inzit. Bij mij deed ook een kant het niet omdat ik mijn oortjes er niet helemaal meer in kon duwen. Met een pincet haalde ik echt hele stofbolletjes eruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Xevoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:19:
Hmm, ik was de afgelopen weken zeer tevreden met mijn HTC Sensation, geen klachten hier, maar net maakte hij ineens weer 2 schermafdrukken, gelockt (lock knop dus ingedrukt) en daarna was het weer weg.. maar ik verwacht dus dat die knop het binnenkort weer gaat begeven.
irritant is dat he?!

remedy is even de aan uit knop indrukken en t is weg.

Maar ik ben het er mee eens dat t vet irritant is.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je met die nieuwe update, apps kan verwijderen die vast zitten van HTC....zoals twitter etc die ik niet gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:43:
Klopt het dat je met die nieuwe update, apps kan verwijderen die vast zitten van HTC....zoals twitter etc die ik niet gebruik?
Niet echt verwijderen, maar wel "blokkeren". Dan zullen ze dus niet meer opgestart worden, en dus ook geen geheugen en data verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:08
Zou met ICS (net zoals bij de Nexus nu) ook de multicolor LED op de Sensation werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Heb je het bericht wel gelezen?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:26
Weet iemand of je straks die Android 4 'update' zo kunt draaien, of zet ie er echt een hele nieuw ROM op waardoor je alle instellingen / contacten / geinstalleerd apps kwijt bent?

maw.. (Wat) moet ik backuppen??

[ Voor 8% gewijzigd door FragDaddy op 09-03-2012 10:00 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:34
Voor degenen die willen updaten maar niet willen wachten. Dit is de link naar de officiële update.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1536630

Download gaat niet echt snel. Blijkbaar is iedereen bezig met download.

[ Voor 29% gewijzigd door adsa op 09-03-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 23:58
adsa schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:35:
Voor degenen die willen updaten maar niet willen wachten. Dit is de link naar de officiële update.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1536630

Download gaat niet echt snel. Blijkbaar is iedereen bezig met download.
Hoe installeer je zoiets? Gewoon via Clockwork? Moet daarvoor nog en andere HBOOT geflashed worden (denk het wel)? Nu draai ik 2.3.5 van InsertCoin

[ Voor 3% gewijzigd door RuntimeError op 09-03-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

IkWilbert schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:54:
[...]

Heb je het bericht wel gelezen?
Ja, maar misschien niet goed genoeg dan?

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Wihakayda schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Ja, maar misschien niet goed genoeg dan?
Onder andere in Duitsland komt de update nu bij gebruikers binnen op de Sensation en Sensation XE, schrijft HTCInside. Ook in andere landen lijkt de uitrol te zijn begonnen, maar Nederland lijkt nog niet aan de beurt.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
Het lijkt mij dat je deze gewoon op je sd kaart zet en runt. Zo heb ik het een keer met mijn Desire gedaan. Werkte ook prima.
RuntimeError schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:41:
[...]

Hoe installeer je zoiets? Gewoon via Clockwork? Moet daarvoor nog en andere HBOOT geflashed worden (denk het wel)? Nu draai ik 2.3.5 van InsertCoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
FragDaddy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:00:
Weet iemand of je straks die Android 4 'update' zo kunt draaien, of zet ie er echt een hele nieuw ROM op waardoor je alle instellingen / contacten / geinstalleerd apps kwijt bent?

maw.. (Wat) moet ik backuppen??
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Tankiej schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Iemand? :)
Normaal gesproken kun je de update gewoon installeren zonder verlies van data. Dat zal neem ik aan ditmaal niet anders zijn.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
adsa schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:14:
Het lijkt mij dat je deze gewoon op je sd kaart zet en runt. Zo heb ik het een keer met mijn Desire gedaan. Werkte ook prima.

[...]
Nu rom aan het backuppen. Zo even deze ICS zip installeren via CWM. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1538032

Een simpelere how-to is er niet. Je telefoon moet dus wel S-OFF zijn.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Roost schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:35:
Zou met ICS (net zoals bij de Nexus nu) ook de multicolor LED op de Sensation werken?
Lijkt me niet. De LED in de Sensation kan alleen groen en oranje :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02
RuntimeError schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:34:
[...]

Nu rom aan het backuppen. Zo even deze ICS zip installeren via CWM. Ben erg benieuwd!
Dat gaat niet werken, je moet eerst terug naar stock recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
Hooglander1 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:36:

Een simpelere how-to is er niet. Je telefoon moet dus wel S-OFF zijn.
S-OFF is 'ie. Anders had ik InsertCoin al niet kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
Laat ons a.u.b. even weten hoe het is gegaan. ;) Ik ben nu op mijn werk dus geen tijd. Ik kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben. :*)
RuntimeError schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:34:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
adsa schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:41:
Laat ons a.u.b. even weten hoe het is gegaan. ;) Ik ben nu op mijn werk dus geen tijd. Ik kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben. :*)

[...]
Volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1538032 moet de telefoon terug naar de stock ROM. Nu even doen. Ik laat post het als er vorderingen zijn.

Edit: op het werk dus geen tijd? Dat is niet vanzelfsprekend. Ik ben ook op het werk, maar heb wel tijd voor dit soort dingen :*)

[ Voor 13% gewijzigd door RuntimeError op 09-03-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
Ik twijfel een beetje. Volgens de hierboven genoemde link moet ik versie 1.50.401.1 draaien. Kan ik deze downloaden ergens? Of maakt het niks uit als ik deze gewoon via CWM ga flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

RuntimeError schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:46:
[...]

Volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1538032 moet de telefoon terug naar de stock ROM. Nu even doen. Ik laat post het als er vorderingen zijn.

Edit: op het werk dus geen tijd? Dat is niet vanzelfsprekend. Ik ben ook op het werk, maar heb wel tijd voor dit soort dingen :*)
Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen.

Heb vanmorgen voordat ik naar mn werk ging al op XDA gelezen dat alles stukken sneller en vloeiender is. Maar er zouden wel enkele bugs in zitten (multitouch bug bijvoorbeeld).

Jammer genoeg ligt XDA er nu even uit dus ik kan het ff niet laten zien.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
_Christiaan_ schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:05:
[...]

Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen.

Heb vanmorgen voordat ik naar mn werk ging al op XDA gelezen dat alles stukken sneller en vloeiender is. Maar er zouden wel enkele bugs in zitten (multitouch bug bijvoorbeeld).

Jammer genoeg ligt XDA er nu even uit dus ik kan het ff niet laten zien.
Even een quote-je:
Original Sensation:

Firstly - you HAVE to be running 1.50.401.1 to use this OTA file. If you're on ANY other build then don't ask about flashing it as I WILL report you to Mods for being a dumbass.

You also have to be 100% stock (e.g. NOT rooted). If you are running a custom ROM you HAVE to use the 1.50.401.1 RUU to get back to stock but you HAVE to leave the phone S-OFF. CID can be whatever you had if you are running x.xx.401.x when you got it new but if you've flashed the RUU coming from another build then set yours to HTC__001 before starting

1. Download the 3.32.401.5 OTA file from HTC - http://fotadl.htc.com/OTA_PYRAMID_IC...tztog0er50.zip. You do NOT have to rename the file
2. Copy the file to the root of your SD card
3. Turn your phone off and turn it back on whilst holding the volume down button.
4. Select 'Recovery' from the menu to enter the stock Recovery. If CWM loads up, stop now and flash the 1.50.401.1 RUU
5. When you get to the screen with the red ! on it, hold volume up and press power. It will say 'cant open cache/recovery/command' and then bring up the recovery menu
6. Select the option to apply an update from your SD card and then select the OTA file
7. Wait the 10 minutes or so for it to flash
8. When prompted, reboot the phone
9. You're now running stock ICS 4.0.3 with Sense 3.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze ROM ook Nederlands bevat? Aangezien deze is uitgebracht in de Noord Europese landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:13:
Weet iemand of deze ROM ook Nederlands bevat? Aangezien deze is uitgebracht in de Noord Europese landen?
Als niet.. Kun je nog altijd Morelocale(2) gebruiken.. Of twee dagen wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Nick__ schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:17:
[...]

Als niet.. Kun je nog altijd Morelocale(2) gebruiken.. Of twee dagen wachten..
Twee dagen duren me nu te lang :P Flash hem anders wel weer terug naar stock gingerbread als het niet wil ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht in de 90% stopt ie met downloaden, poging 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Zit gewoon elke taal in, hij is precies hetzelfde als de elevate build die weekje geleden uitkwam ongeveer.
Draait lekker (toch heb ik hem nog liever een custom rom met root wegens AdFree/LBE/andere opties zoals overclock (stock naar XE) en custom kernel)

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 09-03-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
Hoe heb jij dit gedaan? Ben je al je instellingen kwijt of kon je alles behouden?
Minaaj schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:46:
Zit gewoon elke taal in, hij is precies hetzelfde als de elevate build die weekje geleden uitkwam ongeveer.
Draait lekker (toch heb ik hem nog liever een custom rom met root wegens AdFree/LBE/andere opties zoals overclock (stock naar XE) en custom kernel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 06:58
niemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
De link naar de FOTA werkt niet.
Zo werkt ie beter: http://fotadl.htc.com/OTA...46627z7pljztztog0er50.zip

[ Voor 25% gewijzigd door tiguan op 09-03-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Minaaj schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:46:
Ik zal even een mirror maken.. momentje

Edit: 5 min staat ie er op!

[ Voor 3% gewijzigd door Zer0cool12342 op 09-03-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
tiguan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:09:
[...]

De link naar de FOTA werkt niet.
http://www.sendspace.com/file/nqzlg0

Iemand een idee of ik deze gewoon via CWM kan flashen?

[ Voor 13% gewijzigd door RuntimeError op 09-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb hem net gedownload van de link uit deze guide:
Ging razendsnel, lijkt ook een link bij htc zelf te zijn:
http://fotadl.htc.com/OTA_PYRAMID_ICS_HTC_Europe_3.32.401.5-1.50.401.1_P_release_246627z7pljztztog0er50.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Link 1: FileFactory.com: FileFactory.com - Sensation4.0

Link2: WeTransfer.com: WeTransfer.com - Sensation4.0

Link3: GigaSize.com: GigaSize.com - Sensation4.0

Link4: Depositfiles.com Depositfiles.com - Sensation4.0

[ Voor 27% gewijzigd door Zer0cool12342 op 09-03-2012 13:44 . Reden: Extra link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ben eerder deze week al over gegaan naar de .5 versie van HTC. Al mijn instellingen bleven bewaard, ook alle widgets/apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
RuntimeError schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:11:
[...]

http://www.sendspace.com/file/nqzlg0

Iemand een idee of ik deze gewoon via CWM kan flashen?
Nee kan niet, je moet stock recovery hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
tiguan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Nee kan niet, je moet stock recovery hebben.
Hoe kan ik die terugzetten? Door de RUU te flashen, toch? Waar vind ik die?

[ Voor 10% gewijzigd door RuntimeError op 09-03-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23
Via de juiste procedure die in het XDA-Topic uitgebreid staat beschreven....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23
Wanneer je een nu al een custrom rom draait kan je beste gewoon opzoek gaan naar een rom welke is gebasseerd op de laatste ruu van HTC, terug flashen geeft een hoog risico om je toestel te bricken

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Woot, het is gelukt. Ik heb ICS op m'n Sensation staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

Orgineel?

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

Acradavos

Poetsfanaat

Zojuist ook maar het downloaden begonnen. Ik ben benieuwd of er nog veel verschillen zijn t.o.v. de InsertCoin 5.1.2.
Deze is ook op basis van ICS 4.03 en Sense 3.6, draait als een trein zonder fouten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

tiguan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:49:
Woot, het is gelukt. Ik heb ICS op m'n Sensation staan :)
En? Eerste indruk?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja die FOTA van HTC zelf. Ik heb nu dus Android 4.0.3 met Sense 3.6. Alles gaat echt een stuk vloeiender zeg, wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is nu aan het flashen, nog een paar minuten en dan ook ICS :D
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.