Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Dat weet ik nu niet zo uit mijn hoofd, maar ik heb ze na elkaar gewogen en dat scheelde dus bijna niks. Volgens de info van Amazon is de Anker 50 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Tiroz schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Really? En dan gewoon even wachten en dan fixen ze het of..? Ben benieuwd naar je ervaringen! Kan je mij anders die mail even doorsturen in PM?
Tankiej schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:44:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, woon vlakbij Groningen dus het is wel interessant om te weten :o
Onderstaand quote uit de mail van HTC. Zelf nog geen tijd gehad om heen te gaan, dus ervaring kan ik helaas niet delen! Klik op bijlage voor de adressen in Groningen.
1. In shop-repair. In de bijlage vindt u een lijst met winkels waar u het toestel naar toe kunt brengen. De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen. Mocht het moederbord van uw toestel moeten worden vervangen of het toestel worden omgeruild, dan stuurt de winkel uw toestel door naar Dynafix. Na de reparatie door Dynafix kunt u het toestel weer in de winkel ophalen. De totale procedure zal dan 2 tot 3 weken duren, maar dit kan enigszins variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ok, thanks! Die Kielerbocht van KPN is wel de enige waar ze dit mogelijk zouden kunnen doen, Phone House en Vodafone hebben echt niet zo'n uitgebreide reparatieservice op locatie in hun standaardwinkel, dan wordt de telefoon gewoon opgestuurd.

Kwam dit nog tegen; ICS in de komende 2 weken, lijkt redelijk geloofwaardig -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1439822

[ Voor 26% gewijzigd door Tiroz op 14-01-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in vodafone winkel in utrecht is er als het goed ook altijd een smartphone expert(monteur)
dat zeiden ze tegen mij in een andere vodafonewinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
KarlMarX schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:34:
Dat weet ik nu niet zo uit mijn hoofd, maar ik heb ze na elkaar gewogen en dat scheelde dus bijna niks. Volgens de info van Amazon is de Anker 50 gram.
Op de weegschaal met ut spul dan weten we wat, het kan zijn dat de anker 50gram weegt als hij volledig opgeladen is. :?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
Supertip schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Op de weegschaal met ut spul dan weten we wat, het kan zijn dat de anker 50gram weegt als hij volledig opgeladen is. :?
Mijne is 34gram met 96% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
agoNITE schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:44:
[...]

[...]

Onderstaand quote uit de mail van HTC. Zelf nog geen tijd gehad om heen te gaan, dus ervaring kan ik helaas niet delen! Klik op bijlage voor de adressen in Groningen.

[...]
Bedankt!
Ik heb m'n Sensation XE bij die Phone House gehaald, maar het leek me nou niet echt alsof dat monteurs waren die daar werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt omdat hun hem opsturen naar een centrale reparatie centrum das de rede dat het zo god vertege lang duurt altijd :P
Rubman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:34:
Vanochtend bij het KPN service centre in Amsterdam geweest op aanraden van HTC voor hetzelfde probleem als J0ey rare vlek midden op het scherm en keurig binnen 1,5 uur geholpen en met mooi nieuw scherm weer weg gewandeld. Blijf het alleen wel vreemd vinden dat ik een Vodafone abbo heb en het via hun minimaal 3 weken duurt om te repareren ik rustig bij een willekeurig service centre binnen kan wandelen en mijn tel kan laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
kan het zijn dat de sensation bij synchronisatie mijn outlook overhoopt haalt??
ND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
colorito schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:38:
Ik heb sinds vandaag ook mijn XE en ik kon dit even niet terug vinden hoor dus sorry als het al gevraagd is. Als ik videos wil toevoegen moet ik ze perse converteren? Bij mijn iphone had ik VLC en kon zo via iTunes videos toevoegen zonder te converteren en dat vond ik erg fijn. Is dit ook mogelijk bij de HTC?
Welkom in de wondere wereld van android.. Je kunt de meeste videoformaten gewoon op de sd kaart zetten en afspelen met bijvoorbeeld rockplayer, zonder om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

Ik heb sinds vandaag ook mijn XE en ik kon dit even niet terug vinden hoor dus sorry als het al gevraagd is. Als ik videos wil toevoegen moet ik ze perse converteren? Bij mijn iphone had ik VLC en kon zo via iTunes videos toevoegen zonder te converteren en dat vond ik erg fijn. Is dit ook mogelijk bij de HTC?
dangerousp schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:21:
[...]

Welkom in de wondere wereld van android.. Je kunt de meeste videoformaten gewoon op de sd kaart zetten en afspelen met bijvoorbeeld rockplayer, zonder om te zetten.
tenzij je een film in 1080p probeert te kijken... dat word um dan weer net niet gezien nfts niet ondersteunt word en dingen dus niet groter dan 4gig mogen zijn -.-' (fat32)

iemand btw nog een specifieke datum waneer we ICS kunnen verwachten? ik wacht er namelijk met smacht op :)

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik ook! met smart dan...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:24
Smachten met smart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
ik hoop dat ics ook ntfs gaat ondersteunen, op deze manier is 1080p misschien wel mogelijk..

en zobiezo dat er wat beter met de batterij omgesprongen gaat..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorito
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08-2018
Is er een email programma waarmee je een emailbevestiging van ontvangen/openen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Gisteren (eergisteren nu :+ ) mijn telefoon ingeleverd bij Vodafone in Eindhoven, ik had ze de problemen uitgelegd (uitvallen 6 keer per dag, krakende cover, warm worden, screenshots maken) ze herkende de problemen gelijk en zei dat het een vaak gehoord probleem was bij dit model. Ze zeiden dus ook gelijk dat ze hem op gingen sturen.

Nu dus 2 weken zonder smartphone en weer back to basic, hoop stiekem dat hij wel eerder dan 2 weken terug is, en dan maar hopen dat hij wél goed is. Anders komt er hier een iPhone! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
maikel schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:17:
Aangezien ik mijn huidige Desire wil vervangen door een wat nieuwer model, zit ik te kijken naar de Sensation XE. Wel twijfel ik nog wat na het lezen van de berichten over wifi-problemen en spontane reboots. Dat laatste is namelijk ook de reden dat ik mijn Desire wil vervangen: als ik de telefoon gebruik als navigatie, valt deze na een tijdje uit. Dit gebeurt voornamelijk als ik de telefoon tegelijkertijd aan de auto-oplader heb hangen en software als Navigon of Route 66 gebruik. Met de Google Maps-navigatie heb ik hier normaal gesproken geen last van.

Nu heb ik sinds kort ook een carkit en een Spotify Premium-account. Echter, bij de eerste keer testen met navigatie (deze keer zelfs met Google Maps), bluetooth en Spotify via 3G viel de telefoon na een half uurtje uit en startte spontaan opnieuw op. Het enige wat ik kan bedenken is, dat de batterij te heet is geworden. Ik heb een nieuwe batterij besteld, maar heb er eerlijk gezegd niet heel veel vertrouwen in.

Heeft er iemand ervaring met zulk 'intensief' gebruik van de Sensation? Dus navigeren, bluetooth en audio streamen via 3G.
Ik lees wel meer verhalen over oververhitting, dus ben een beetje bang dat deze dezelfde problemen gaat vertonen.
Is er iemand die hier nog wat meer over kan zeggen? Ik zou graag ook wat positieve reacties zien, aangezien er al weer een paar zijn bijgekomen waarbij de telefoon te warm wordt en regelmatig spontaan opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:34

reaL_G

G

genoeg players in de store.

mx-player of bs-player

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

gotomtom95 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:32:
[...]

[...]

tenzij je een film in 1080p probeert te kijken... dat word um dan weer net niet gezien nfts niet ondersteunt word en dingen dus niet groter dan 4gig mogen zijn -.-' (fat32)

iemand btw nog een specifieke datum waneer we ICS kunnen verwachten? ik wacht er namelijk met smacht op :)
moet je misschien je bitrate ff aanpassen, 1080p met een hoge bitrate is een beetje overkill. het is geen flatscreen. :O

720p met een goede bitrate en codec is ruim voldoende.
zelfs op 1080p is een 4GB bestand makkelijk haalbaar.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:27
maikel schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:12:
[...]

Is er iemand die hier nog wat meer over kan zeggen? Ik zou graag ook wat positieve reacties zien, aangezien er al weer een paar zijn bijgekomen waarbij de telefoon te warm wordt en regelmatig spontaan opnieuw opstart.
Ik heb de normale htc sensation en ik heb hem sinds augustes.
Ik heb tot nu toe geen problemen gekregen met stof onder het scherm, met het rebooten van het telefoon en ook niet met het kraken.
De telefoon word wel warm tijdens het spelen van bijvoorbeeld modern combat 3 of andere applicaties die veel van je telefoon verwacht.
Ik heb ook geen problemen gekregen tijdens het gebruiken van een navigatie software. Ik gebruik Google navigatie en sygic als navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
Gebruik je tijdens het navigeren ook nog andere functies? Bluetooth, 3G, etc?
Mijn Desire werkte ook altijd prima met alleen Google Maps aan, maar gisteren, toen ik ook muziek er mee afspeelde via Bluetooth, viel de telefoon toch spontaan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 01:47

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Blijkbaar kan ik de interface-taal van van een in NL gekochte Sensation XL niet switchen naar Spaans vanuit het menu? Zijn er andere opties om dit toch voor elkaar te krijgen?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:27
maikel schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:14:
Gebruik je tijdens het navigeren ook nog andere functies? Bluetooth, 3G, etc?
Mijn Desire werkte ook altijd prima met alleen Google Maps aan, maar gisteren, toen ik ook muziek er mee afspeelde via Bluetooth, viel de telefoon toch spontaan uit.
Tijdens het navigeren staat mijn 3g en WiFi aan, maar ik ben niet vaak op internet geweest tijdens het navigeren. Ik heb het wel een paar keer gedaan toen sygic op de achtergrond aan stond en toen had ik geen problemen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
Van 't weekend had ik iets raars. Hij was bijna leeg dus ik gooi 'm aan de oplader en loop weg. Even later hoor ik 'm even trillen en zie 'm opnieuw opstarten. Dit deed hij 3 keer achter elkaar zonder tot het HTC riedeltje te komen dus ik haal 'm van de lader en batterij er uit gehaald. Daarna deed ie 't weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
ma9ma schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:21:
Blijkbaar kan ik de interface-taal van van een in NL gekochte Sensation XL niet switchen naar Spaans vanuit het menu? Zijn er andere opties om dit toch voor elkaar te krijgen?
Daar is een app voor in de Market: MoreLocale2

Weet ik toevallig na bestelling van een Engelse Flyer.. Werkt perfect.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 01:47

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

_Nick__ schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:57:
[...]

Daar is een app voor in de Market: MoreLocale2

Weet ik toevallig na bestelling van een Engelse Flyer.. Werkt perfect.. ;-)
Bedankt voor de tip, die ga ik vanavond meteen even controleren....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Iemand toevallig nog een reservefrontje of volumeknop over..
Pakte vandaag mijn telefoon uit m'n hoesje en merkte dat ik die van mij kwijt ben:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MattyBomba schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:47:
Pakte vandaag mijn telefoon uit m'n hoesje en merkte dat ik die van mij kwijt ben:s
Dan zou ik eens hier checken...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Zojuist eerst even contact opgenomen met htc-service.
Heb fotos moeten maken van het probleem en op sturen.
Krijg waarschijnlijk nieuwe achterkant.
Als het zo word opgelost vind ik het netjes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperSchievink
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 14:01
Ik heb sinds 13-12-2011 de Htc Sensation Xe.
Wat een geweldige telefoon, en de bovenstaande problemen omtrend stof en kraken komen mij niet bekend voor. Wel word de telefoon iets warmer als je wat langer aan het gamen bent. Maarja tis natuurlijk geen high-end game console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Kreeg zojuist al mailtje terug.

Ik heb inmiddels een nieuwe back cover voor u aangevraagd.
Indien de aanvraag wordt goedgekeurd ontvangt u normaal gesproken binnen 2 weken een nieuwe back cover.

Netjes opgelost dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
MattyBomba schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:47:
Had ik ook: contact opgenomen met HTC, moest een fotootje ervan maken en mailen om vervolgens een nieuwe backcover toegestuurd te krijgen :)

edit: zie dat je hetzelfde al gedaan hebt

[ Voor 5% gewijzigd door bribrab op 17-01-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Even een update voor de mensen die een Anker batterij overwegen: ik heb hem inmiddels een maand of 3 en merkte dat hij nog net zo lang meeging als de originele. Op het gegeven moment viel m'n telefoon ook steeds uit waarna het batterijniveau ineens met minmaal 30% gedaald was. Sinds ik de originele accu er weer in heb, heb ik nergens meer last van. Geen idee of ik gewoon een slecht exemplaar had, maar wat mij betreft het geld dus niet echt waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Ik heb de Anker nu een kleine week en bij mij gaat de batterij wel zo'n 20% langer mee.
Geen reboots of errors gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 15:32

TMV

TMV schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:19:
[...]

Dat doe ik ook nog even, maar daar heb ik de komende dagen nog geen tijd voor (kan pas donderdag avond). Als ik daar dan ben en ik kan de telefoon niet meteen omruilen weet ik meteen wat gunstiger is qua afhandeling.
Nou, ben weer terug van een korte vakantie en zal even aanvullen wat er tot nu toe is gebeurd.

Ik heb inderdaad mijn telefoon om kunnen ruilen voor een andere. Deze kwam, net zoals de eerste, uit een oude batch gezien ze beide firmwareversie 1.35 hadden. Nu geen stof onder het scherm maar ik heb de telefoon wel 6x opnieuw moeten aanzetten in 3 dagen omdat deze willekeurig uitviel.

Wederom mee teruggegaan en gevraagd om een telefoon uit een nieuwere batch. De enige telefoon die ze hadden was wederom een oude dus die heb ik geweigerd. Heb toen maar besloten om iets bij te betalen voor een XE. Deze bevalt tot nu toe goed. Geen krakende behuizing, geen stof tot nu toe en de aan/uit knop voelt beter aan dan mijn vorige sensation. :)

3 keer is scheepsrecht laten we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuppen90
  • Laatst online: 20-01-2012
Ik heb sinds 2 maanden een HTC Sensation XE, gaaf toestel. Maar sinds een paar weken doet hij irritant omtrent het scannen naar netwerken(Wi-Fi). Terwijl ik thuis zonder problemen op het Wi-Fi netwerk zit, wil het vaak niet gelijk het Wi-Fi netwerk van school oppakken, of andersom. 'Kan niet scannen naar netwerken' geeft het dan aan. Na lang wachten(soms meer dan half uur) of een reboot wordt het netwerk wel weer gevonden.
Dit begint te irriteren, iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Zit je toevallig op een eduroam netwerk of zoiets (universiteit/hogeschool)? Daar had ik ook soortgelijke problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
tiguan schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:08:
Van 't weekend had ik iets raars. Hij was bijna leeg dus ik gooi 'm aan de oplader en loop weg. Even later hoor ik 'm even trillen en zie 'm opnieuw opstarten. Dit deed hij 3 keer achter elkaar zonder tot het HTC riedeltje te komen dus ik haal 'm van de lader en batterij er uit gehaald. Daarna deed ie 't weer goed.
Met de originele lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zojuist Anker accu binnen gekregen (bedankt KarlMarX! d:)b ). Hij is vol, dat ben ik niet gewend van net nieuwe accu's :o

Ben benieuwd hoe hij verder presteert qua tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Eey,

Ik heb sinds een paar maand ook een HTC Sensation maar de laatste tijd heb ik problemen dat hij steeds uitvalt. Ook de batterij is dan voor meer dan de helft leeg.

Iemand met de zelfde problemen? En wat kan je er tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Paar dagen een anker batterij en een behoorlijke verbetering..

Gaat nu bijna 2 dagen mee met veel verbruik als mail / browsen / spelletjes..
Tevens is het kraken zo goed als verdwenen omdat het klepje nu beter past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:19
Een ankerbatterij sinds vrijdag in gebruik. Momenteel 13h 40m in gebruik met nog 48% over. Veel in de trein met het scherm aan gezeten (wel op 0% helderheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

i bought a cow http://cheezburger.com/AmazedOE/lolz/View/5706067712

iedereen hier met de anker batterij van KarlMarX :P ik heb um zelf nog niet kunnen uitproberen, gisteren in m'n foon gestopt en leeg laten lopen met scherm op max helderheid, nu volledig opgeladen. we gaan beleven hoe lang die mee gaat :)

btw nog steeds niemand die weet wanneer we nou ICS krijgen?

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:52
Vraag aan diegenen die ook last hebben van spontane reboots bij de XE:
Krijgen jullie na de reboot ook een melding "HTC op de hoogte brengen" in de notification bar (circel met uitroepteken)?
Die van mij crashed blijkbaar echt alvorens opnieuw te booten. Daarna wil de telefoon graag een 'systeemcrash-rapport' versturen naar HTC.
Ik heb mijn eerste telefoon na 1 1/2 week teruggestuurd, maar de nieuwe die ik dinsdag heb gekregen heeft exact dezelfde verschijnselen. Ik heb het IMEI nummer van de 1e niet genoteerd en ik weet dus niet of ik echt een andere heb gekregen, of dat ze dezelfde met een andere accu terug hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

gotomtom95 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 06:55:
i bought a cow http://cheezburger.com/AmazedOE/lolz/View/5706067712

iedereen hier met de anker batterij van KarlMarX :P ik heb um zelf nog niet kunnen uitproberen, gisteren in m'n foon gestopt en leeg laten lopen met scherm op max helderheid, nu volledig opgeladen. we gaan beleven hoe lang die mee gaat :)

btw nog steeds niemand die weet wanneer we nou ICS krijgen?
Ik zou zeggen controleer deze draad eens.
ICS binnen 10 dagen

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
Is gepost op 11 januari . Zou dus rond de 21e moeten verschijnen . Hoop het wel maar vrees van niet .
Customs zijn uiteraard wel al een optie :) .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Laatst online: 23:24
dennisfr schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:47:
Vraag aan diegenen die ook last hebben van spontane reboots bij de XE:
Krijgen jullie na de reboot ook een melding "HTC op de hoogte brengen" in de notification bar (circel met uitroepteken)?
Die van mij crashed blijkbaar echt alvorens opnieuw te booten. Daarna wil de telefoon graag een 'systeemcrash-rapport' versturen naar HTC.
Ik heb mijn eerste telefoon na 1 1/2 week teruggestuurd, maar de nieuwe die ik dinsdag heb gekregen heeft exact dezelfde verschijnselen. Ik heb het IMEI nummer van de 1e niet genoteerd en ik weet dus niet of ik echt een andere heb gekregen, of dat ze dezelfde met een andere accu terug hebben gestuurd.
Ik heb de reboots ook bij de XE, ongeveer een keer per dag. Eveneens dan mogelijkheid om HTC op de hoogte te stellen. Kan geen oplossing voor het probleem vinden. Lijkt net of de telefoons het allemaal plotseling hebben gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:15
Miyamoto schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:20:
Heb hier zelf geen last van, maar mijn toestel komt ook net uit het ei ;)
Had ik maar niks gezegd. Hier inmiddels ook 'n toestel retour naar Coolblue. Start spontaan opnieuw op. Verwachting is dat reparatie-traject 10-15 werkdagen duurt. Mijn vorige telefoon is drie keer weg geweest voor reparatie, altijd binnen 'n week retour!!

Heb overigens twee toestellen gekocht en slechts één daarvan heeft de opnieuw-opstart-problemen. Apps identiek, m.u.v. Wordfeud & Facebook.

Inmiddels ook een Anker batterij in gebruik. Het scheelt wel iets, maar geen volle dag extra hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuppen90
  • Laatst online: 20-01-2012
Tiroz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:00:
Zit je toevallig op een eduroam netwerk of zoiets (universiteit/hogeschool)? Daar had ik ook soortgelijke problemen mee
Ja, dat is eduroam van Fontys geloof ik. Is daar iets tegen te doen? En waarom heeft het thuis ook moeite om weer die omschakeling te maken naar gewoon netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Ik snap nog niet helemaal waarom de Sensation XE nu door tweakers zo de grond in geboord wordt...

reviews: HTC Sensation XE: meters in het rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 15:28
yannickie111 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:39:
Ik snap nog niet helemaal waarom de Sensation XE nu door tweakers zo de grond in geboord wordt...

Ik zat ook al te kijken en wilde zowat overgaan tot de koop van een XE, maar twijfel nu wel weer.. Iemand die een andere mening heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
gertjanw1993 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:44:
[...]

Ik zat ook al te kijken en wilde zowat overgaan tot de koop van een XE, maar twijfel nu wel weer.. Iemand die een andere mening heeft? :)
Wat ze denk ik vooral met de review bedoelen:
Wie echter op zoek is naar een mooie Android-telefoon met een redelijk goed geluid, behoorlijk wat grafische spierballen en een goede featureset, kan met de XE prima uit de voeten - al kan je voor die honderd euro extra zelf wel betere oortjes kopen.
Ze vinden het volgens mij dus niet een slechte telefoon, maar het prijsverschil tussen de XE en de gewone is niet te rechtvaardigen.
Alleen de rode accenten (kwestie van smaak), de oortjes (kun je zelf dus los kopen), en de "beats audio: op de XE, maar dat is software. Die kun je met een custom rom ook wel op je sensation zetten (heb die nu ook op mijn Desire HD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 15:28
yannickie111 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Wat ze denk ik vooral met de review bedoelen:

[...]

Ze vinden het volgens mij dus niet een slechte telefoon, maar het prijsverschil tussen de XE en de gewone is niet te rechtvaardigen.
Alleen de rode accenten (kwestie van smaak), de oortjes (kun je zelf dus los kopen), en de "beats audio: op de XE, maar dat is software. Die kun je met een custom rom ook wel op je sensation zetten (heb die nu ook op mijn Desire HD).
Ik denk dat ik hem alsnog koop, want ik vind die rode accenten erg mooi :) . Verkoop de beats wel door, want die passen toch niet in mijn gehoorgang.. kan ik de kosten die extra maak er weer uit halen :) Of ben ik dan me garantie ook meteen kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
gertjanw1993 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:57:
[...]
Ik denk dat ik hem alsnog koop, want ik vind die rode accenten erg mooi :) . Verkoop de beats wel door, want die passen toch niet in mijn gehoorgang.. kan ik de kosten die extra maak er weer uit halen :) Of ben ik dan me garantie ook meteen kwijt?
Door de oortjes te verkopen lijkt het me niet dat je je garantie kwijt bent. (Want die kun je ook kwijtraken ofzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ik vind het ook wel een rare negatieve review van Tweakers. Over de Sensation waren ze nog best tevreden. Natuurlijk is de XE niet de meest vernieuwende smartphone van het jaar. Maar ze testen het nu pas, terwijl de XE ook al een aantal maanden uit is.
HTC heeft gewoon een aantal "unieke" eigenschappen, zoals de aluminium unibody en Sense. HEt is ene persoonlijke afweging of je dat belangrijk vind. Ik heb liever de Sensation dan een plastic wegwerp ding als een Galaxy II, die wellicht ietjepietsje sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
KarlMarX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
Ik heb liever de Sensation dan een plastic wegwerp ding als een Galaxy II, die wellicht ietjepietsje sneller is.
Ben ik het mee eens.
Alleen dat de Galaxy SII een wegwerpding is, dat is dan weer een beetje te overdreven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13-09 08:16
SGII is geen wegwerp telefoon, maar qua bouwkwaliteit kan het ding niet op tegen de Sensation XE. Het is ook wat vreemd om een paar maanden na release een toestel te reviewen. In telefoonland is dat tijdsbestek niet te verantwoorden, gezien de snelheid waarmee gsm's worden ontwikkeld. Het lijkt me niet geheel fair, als je vandaag de dag een Samsung Galaxy II gaat reviewen ben je ook minder onder de indruk dan een half jaar geleden. Het is opvallend dat het design en de bouwkaliteit van de SXE zo laag uitvallen, dan ben ik benieuwd wat een SGII dan aan sterren heeft gekregen.

Maar goed, ik heb het toestel zelf wel en ik ben meer dan tevreden. Dat de benchmark niet goed uitvalt voor deze telefoon, daar merk ik als gebruiker vrij weinig van eigenlijk. Mijn vriendin heeft zelf een SGII, maar echt veel verschil in snelheid merk ik niet op.

Wel heb ik al een zeer licht en klein krasje op mijn scherm, dat is vreemd want ik ben uitermate voorzichtig en ik heb er een Melkco hoes omheen zitten vanaf minuut 1. Mijn vorige telefoons hebben nergens last van, ook niet na 2 jaar. Heb nog een Legend liggen, krasloos, en die had geen hoesjes eromheen. Dat is wel wat vreemd. Weet iemand of zo'n heel licht krasje verwijderbaar is? Je ziet het bijna niet, alleen als je hem in fel licht houdt en in een bepaalde stand. Niet heel ernstig maar ik ben een pietlut met dit soort dingen, zeker als ze nog zo nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Toegegeven, mijn XE draait niet op officiële software, maar op een custom ROM genaamd Energy, waarvan ik trouwens nog de 22 december versie gebruik. Verder geen aanpassingen wat kloksnelheid etc. betreft. Mijn AnTuTu-score ziet er toch heel anders uit... IK ben erg tevreden met het toestel (kom van een Desire Z) en daar gaat het uiteindelijk allemaal om, toch?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/123ks3q.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Hakkie op 20-01-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
yannickie111 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:39:

Arnoud Wokke :9

Dat zegt genoeg, een Apple liefhebber maar dat mag natuurlijk.
Het klopt wel inderdaad dat hij wellicht stock wat langzamer is en dus voor non tweakers niet echt mogelijk om bloatware ect er uit te halen via custom rom.

Maar ik haalde zelf al 100.000 browsermark punten met 2.3.7 cm7 alpha, met stock browser.
In de review haalt hij rond de 40.000, dan is HTC's zijn software toch vrij ondermaats.
Ik haal nu met de ICS leak weer juist iets minder browsermark punten, maar inderdaad ook rond de 6000antutu's!

Dus achja, hopelijk krijgt hij een nieuwe review als binnenkort 4.0 er opstaat. Want dat verbeterd de gebruikers ervaring enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
KarlMarX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
Ik vind het ook wel een rare negatieve review van Tweakers. Over de Sensation waren ze nog best tevreden. Natuurlijk is de XE niet de meest vernieuwende smartphone van het jaar. Maar ze testen het nu pas, terwijl de XE ook al een aantal maanden uit is.
HTC heeft gewoon een aantal "unieke" eigenschappen, zoals de aluminium unibody en Sense. HEt is ene persoonlijke afweging of je dat belangrijk vind. Ik heb liever de Sensation dan een plastic wegwerp ding als een Galaxy II, die wellicht ietjepietsje sneller is.
De HTC Sensation heefft een 'Zeer Goed' predicaat gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ChiMan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:57:
[...]

De HTC Sensation heefft een 'Zeer Goed' predicaat gekregen!
Ja, dus we kunnen toch wel aannemen dat tweakers vooral het verschil tussen de normale sensation en de XE te klein vinden voor het prijsverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Minaaj schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:38:
[...]

Arnoud Wokke :9

Dat zegt genoeg, een Apple liefhebber maar dat mag natuurlijk.
Het klopt wel inderdaad dat hij wellicht stock wat langzamer is en dus voor non tweakers niet echt mogelijk om bloatware ect er uit te halen via custom rom.

Maar ik haalde zelf al 100.000 browsermark punten met 2.3.7 cm7 alpha, met stock browser.
In de review haalt hij rond de 40.000, dan is HTC's zijn software toch vrij ondermaats.
Ik haal nu met de ICS leak weer juist iets minder browsermark punten, maar inderdaad ook rond de 6000antutu's!

Dus achja, hopelijk krijgt hij een nieuwe review als binnenkort 4.0 er opstaat. Want dat verbeterd de gebruikers ervaring enorm.
huidige ics arhd met antutu haal ik rond de 6700, zelfs met de stock testrom kom daar in de buurt, wel een xe device.

zowiezo zijn de benchprogrammas erg onregelmatig.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
MattyBomba schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:28:
Kreeg zojuist al mailtje terug.

Ik heb inmiddels een nieuwe back cover voor u aangevraagd.
Indien de aanvraag wordt goedgekeurd ontvangt u normaal gesproken binnen 2 weken een nieuwe back cover.

Netjes opgelost dus:)
Even hierop terugkomen.
Vandaag is de nieuwe cover al binnengekomen.

Erg nette service dus van htc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:15
Over het opnieuw opstarten. Contact met HTC opgenomen: Ze raden aan om een nieuwe simkaart aan te vragen. Dit zou het probleem veel kans moeten verhelpen. Helaas is Vodafone niet zo makkelijk te bereiken, dus wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Hakkie schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:24:
Toegegeven, mijn XE draait niet op officiële software, maar op een custom ROM genaamd Energy, waarvan ik trouwens nog de 22 december versie gebruik. Verder geen aanpassingen wat kloksnelheid etc. betreft. Mijn AnTuTu-score ziet er toch heel anders uit... IK ben erg tevreden met het toestel (kom van een Desire Z) en daar gaat het uiteindelijk allemaal om, toch?

[afbeelding]
Ik haal een totale score van 5487 met alles stock. Dat is zelfs nog bijna 500 punten meer dan bij de review :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorito
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08-2018
Ik had deze week een screenprotector gekocht die volgens de site zou passen op de XE. Echter sloot hij zowel aan de bovenkant, als aan de zijkant niet aan. En hierbij bedoel ik, er was zo'n halve mm tot 1cm over. Hierdoor zie je gelijk dat er een protector overheen zit en dat vind ik niet mooi.

Daarnaast had ik goedkope protectors via ebay gekocht maar deze gaat rimpelen. Qua formaat waren ze echter perfect. Nu las ik ergens dat de XE een bol scherm heeft waardoor dat zou kunnen.

Hebben jullie er een screenprotector over heen of niet? Ik weet dat het scherm niet snel zal gaan krassen maar ik heb er toch liever extra bescherming opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 22:14

BPP

Ik heb mijn Sensation nu bijna zeven maanden. Maar de laatste weken alleen maar problemen mee gehad. HTC Sense dat constant opnieuw laadt en de powerbutton + screenshot probleem. Dit gebeurt nu dagelijks tientallen keren. Nu begint die de laatste dagen ook nog eens uit te vallen als ik muziek aan het luisteren ben. Iemand die weet of een (stabielere) custom rom installeren deze problemen verhelpt? Of moet ik hem maar opsturen naar HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
colorito schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:20:
Ik had deze week een screenprotector gekocht die volgens de site zou passen op de XE. Echter sloot hij zowel aan de bovenkant, als aan de zijkant niet aan. En hierbij bedoel ik, er was zo'n halve mm tot 1cm over. Hierdoor zie je gelijk dat er een protector overheen zit en dat vind ik niet mooi.

Daarnaast had ik goedkope protectors via ebay gekocht maar deze gaat rimpelen. Qua formaat waren ze echter perfect. Nu las ik ergens dat de XE een bol scherm heeft waardoor dat zou kunnen.

Hebben jullie er een screenprotector over heen of niet? Ik weet dat het scherm niet snel zal gaan krassen maar ik heb er toch liever extra bescherming opzitten.
Heb de invisible shield screenprotector erop zitten . Sluit perfect aan , wil geen andere meer .

Edit: URL weg gehaald ivm spam

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 21-01-2012 01:17 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 12-09 13:26
Bij mij verschijnt nu ook het 1e hoopje stof en de achterklep begint weer te kraken. Daar is ie al eens voor naar HTC gegaan.. Toch teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warzel schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:51:
Mijn HTC sensation telefoon begin na een aantal maanden kuren te vertonen met de aan/uit knop,
Deze blijft hangen waardoor er screenshots worden gemaakt als je op de home toets drukt.

Ook is het toestel moeilijk in/uit (slaap stand) te krijgen omdat het spontaan weer aan/uit springt. Heb al een paar keer gehad dat het toestel bloedheet in m'n broekzak aan stond.
De telefoon is voor reparatie naar HTC geweest, Na 6 dagen was hij weer terug en alles lijkt nu goed te werken.

Netje afgehandeld door HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
smartje74 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:48:
Bij mij verschijnt nu ook het 1e hoopje stof en de achterklep begint weer te kraken. Daar is ie al eens voor naar HTC gegaan.. Toch teleurstellend.
Mee eens. Mijn sensation kraakte ook, toen heb ik in een winkel in mijn woonplaats een nieuwe cover laten bestellen en na een week was hij binnen. Dit ging gewoon via de garantie, prima service dus. Helaas kraakt de nieuwe ook al na een week, dus eigenlijk ben ik niet zo veel opgeschoten.

Ik heb nu een dun strookje sport tape op de binnenkant van mijn cover geplakt aan de kant waar speling was. Dat heeft wel wat geholpen.
yannickie111 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Ja, dus we kunnen toch wel aannemen dat tweakers vooral het verschil tussen de normale sensation en de XE te klein vinden voor het prijsverschil?
Dat en de XE is een half jaar later geïntroduceerd, dan verwacht je gewoon een betere telefoon. Ik vind de kritiek in de review dus wel terecht.

[ Voor 23% gewijzigd door Manu_ op 22-01-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 13:09
Waar kan ik het automatisch uploaden van de net gemaakte foto's uitzetten?
Na de optie "Raster"hoort er volgens de HTC site de onderstaande optie te zitten:
"Automatisch uploaden (alleen in fotomodus)
Laat u automatisch foto's uploaden naar Facebook of Flickr. U kunt de frequentie voor het uploaden instellen, het album selecteren om naar te uploaden, en het privacyniveau instellen."

Maar die optie heb ik helemaal niet, kan ik het nog ergens anders vinden?

Edit: android versie 2.3.4. mocht dat belangrijk zijn.
Verder gewoon standaard simlock vrij toestel.

[ Voor 10% gewijzigd door Ad de Jong op 22-01-2012 10:47 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
Settings > Accounts & sync > Google > Auto upload uitvinken ;)

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 13:09
Harmani schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:27:
Settings > Accounts & sync > Google > Auto upload uitvinken ;)
_/-\o_ d:)b

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
iemand al enig idee wanneer die update nou eens komt? :(

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
furian88 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:04:
iemand al enig idee wanneer die update nou eens komt? :(
Ben ook geregeld aan het checken..

Normaal was er vaak een update binnen drie weken na de RUU-versie..

Dus het zou deze week zo maar eens kunnen gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
_Nick__ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Denk dat deze versie, vanwege een volledige nieuwe Android-versie, nog wel een weekje of 2-3 langer op zich kan laten wachten. Ben ook elke dag aan het checken :X do want ICS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Tiroz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:50:
[...]

Denk dat deze versie, vanwege een volledige nieuwe Android-versie, nog wel een weekje of 2-3 langer op zich kan laten wachten. Ben ook elke dag aan het checken :X do want ICS!
ICS is vandaag al door middel van diverse ROMs te installeren, maar ben zelf ook meer een voorstander van het officiële spul..

Heeft altijd goed gewerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Laatst online: 12-09 13:46
Hallo Sensation gebruikers!

Ik heb nu een iPhone 3GS, maar mijn abonnement is bijna afgelopen, dus het is tijd om te vernieuwen. Mijn oof is gevallen op de HTC Sensation. Heeft iemand diezelfde stap ook gemaakt? Want mijn iPhone werkte altijd wel lekker, maar begint de laatste tijd toch echt langzaam te worden. Is er nog iets wat ik ga missen op de Sensation t.o.v. de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Gister avond/vanochtend toch een raar probleem. Ik wildde een liedje afspelen via mijn oordopjes maar de oordopjes werden niet herkend. Omdat toch nog maar een dopje het deed dacht ik dat de oordopjes kapot waren en heb hem afeluisterd via de speaker. Vanochtend hing ik hem voor muziek aan de radio en tv die het beiden niet deden. Het meest aparte was dat wanneer ik oordopjes oid. aangesloten had de beats equalizer het wel deed over de speaker. Na bedacht te hebben dat ik hem origineel wildde maken en HTC wildde bellen bedacht ik pas dat ik hem maar eens opnieuw moest opstarten, dit was toch de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Leeuw070 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:05:
[...]

Heb de invisible shield screenprotector erop zitten . Sluit perfect aan , wil geen andere meer .

[mbr] Edit: URL weg gehaald ivm spam [/]
Heb deze tot voor kort ook gehad en was er - los van de perfecte pasvorm - niet over te spreken. Vond hem te stroef, waardoor je vingers niet soepel over de shield konden. Nu via DX een set van 5 protectors gekocht die weliswaar niet perfect past, maar wel precies binnen de zwarte ronden (het gehele beeld). Ben ik meer tevreden mee, ondanks mindere pasvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
_Nick__ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Er is toch nog geen officiële RUU versie? Zijn allemaal test versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensation 3.24.401.1 Ice Cream Sandwich RUU
http://www.theandroidsoul...wich-ruu-leaked-download/
wie durf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Als je de link volgt krijg je een RUU waar 'test' achter staat. Lijkt me niet officieel dus en dus niet verstandig om het zomaar te installeren ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Upbeat op 23-01-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:19
Probleempje (al een tijdje): Laaaaang geleden kwam er een update uit voor de HTC Twitter Client. Als ik deze installeer, dan krijg ik tijdens het rebooten een Android-poppetje met een uitroepteken; dat schiet niet op. Ik geef niets om die update, maar wil het icoon wel linksboven uit mijn balk hebben.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Daar worden al lang roms van gemaakt, neem een kijkje in het custom rom topic zal ik zeggen.
Die RUU's worden gestript van bloatware en meestal ook nog getweaked.

Vorige leak was ook gewoon stabiel, alleen kan het nog wat beter performance wise.
Maar deze heeft ook al Sense 3.6 zoals veel roms hebben atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josky
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Sensation nu 7 maanden in bezit.
Sinds een week herstart mijn sensation automatisch na het volledig opladen van mijn batterij. Precies op het moment dat hij overspringt van het oranje lampje naar groen loopt hij vast en herstart automatisch mijn telefoon.

Batterij eruit gehaald en teruggezet naar fabrieksinstelling. Sim verwisseld maar hij blijft hem abrupt herstarten. Ik gebruik ook de bijgeleverde lader..... herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@josky je hebt niet toevallig een of ander 'battery calibration' tooltje geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Farid_A schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:31:
Hallo Sensation gebruikers!

Ik heb nu een iPhone 3GS, maar mijn abonnement is bijna afgelopen, dus het is tijd om te vernieuwen. Mijn oof is gevallen op de HTC Sensation. Heeft iemand diezelfde stap ook gemaakt? Want mijn iPhone werkte altijd wel lekker, maar begint de laatste tijd toch echt langzaam te worden. Is er nog iets wat ik ga missen op de Sensation t.o.v. de iPhone?
Ik kom van de iPhone 3GS af, als ik jou was zou ik de 4 of de 4S nemen. Het gezeik wat ik met mijn telefoon heb gehad tot nu toe is het niet waard om er op te bezuinigen.

edit:
Overigens werkt mijn telefoon na reparatie wel naar behoren. Maar pas nadat ik een custom rom heb geïnstalleerd gaat de batterij lang genoeg mee voor een hele dag.
Ook kraakt de cover nog bij de home button.

[ Voor 14% gewijzigd door Xevoo op 24-01-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Xevoo schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:59:
[...]

Ik kom van de iPhone 3GS af, als ik jou was zou ik de 4 of de 4S nemen. Het gezeik wat ik met mijn telefoon heb gehad tot nu toe is het niet waard om er op te bezuinigen.

edit:
Overigens werkt mijn telefoon na reparatie wel naar behoren. Maar pas nadat ik een custom rom heb geïnstalleerd gaat de batterij lang genoeg mee voor een hele dag.
Ook kraakt de cover nog bij de home button.
Nou nou nou.. Een beetje nuance mag wel. Problemen worden in ieder geval goed opgelost.. Ook na 1,5 jaar.. (bij mijn iPad moest ik er bijna om smeken). Er zijn een aantal slechtere batches geweest. Ikzelf en een aantal in mijn omgeving hebben er nooit een probleem mee gehad. Qua functionaliteit ga je er niet op achteruit, maar op vooruit. Elke telefoon heeft zijn zwakke punten.. Bij de iPhone het glas dat wel eens barst als hij ongelukkig valt en bij de sensation de backcover die soms kan kraken. Over de batterij heb ik echt niets te klagen (gemakkelijk 1,5 a 2 dagen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josky
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:30:
@josky je hebt niet toevallig een of ander 'battery calibration' tooltje geinstalleerd?
Geen battery tooltjes geinstalleerd!

Is er een verschil in het type reset van de telefoon, wanneer je het via het menu persoonlijk gegevens doet of het bij een uitgeschakelde telefoon met volume omlaag en de power knop indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:52
Miyamoto schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:25:
Over het opnieuw opstarten. Contact met HTC opgenomen: Ze raden aan om een nieuwe simkaart aan te vragen. Dit zou het probleem veel kans moeten verhelpen. Helaas is Vodafone niet zo makkelijk te bereiken, dus wordt vervolgd...
Ik heb vanochtend een nieuwe simkaart (provider Hi) ontvangen en geactiveerd. Aan het eind van de week weet ik of het probleem (1 a 2 keer dag rebooten) voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:46
Josky schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:31:
[...]

Geen battery tooltjes geinstalleerd!

Is er een verschil in het type reset van de telefoon, wanneer je het via het menu persoonlijk gegevens doet of het bij een uitgeschakelde telefoon met volume omlaag en de power knop indrukt?
Als je volumeknop omlaag en de power knop in drukt komt je in Hboot (soort BIOS van de telefoon) maar de telefoon gaat niet resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Vorige week mijn HTC Sensation XE besteld bij typhone.nl in combinatie met een Tmobile Smartplus 300 abonnement. Maandag contract etc doorgestuurd, ben benieuwd wanneer ik mijn telefoon in huis heb.

Had hiervoor een Sony Ericsson x10, dus dit is een flinke vooruitgang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een uitvallende microfoon te vervangen moet er dus blijkbaar een volledig nieuw scherm in mijn Sensation gezet worden. Blij dat het onder de garantie valt :P.

Overigens maakt die Anker batterij een flink verschil bij mij - ook na veel gebruik zit ik 's avonds nog minstens op een procent of 50. De meegeleverde batterij is rond een uur of 20:00 volledig op.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Laatst online: 12-09 13:46
dangerousp schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Nou nou nou.. Een beetje nuance mag wel. Problemen worden in ieder geval goed opgelost.. Ook na 1,5 jaar.. (bij mijn iPad moest ik er bijna om smeken). Er zijn een aantal slechtere batches geweest. Ikzelf en een aantal in mijn omgeving hebben er nooit een probleem mee gehad. Qua functionaliteit ga je er niet op achteruit, maar op vooruit. Elke telefoon heeft zijn zwakke punten.. Bij de iPhone het glas dat wel eens barst als hij ongelukkig valt en bij de sensation de backcover die soms kan kraken. Over de batterij heb ik echt niets te klagen (gemakkelijk 1,5 a 2 dagen.)
Beide bedankt voor jullie antwoord. Ik heb hem uiteindelijk gister toch maar besteld bij smartphoneshop, en vandaag binnen. Wel even wennen t.o.v. iOS, maar dat komt goed. Nu maar hopen dat ik een goed toestel heb gekregen, haha.

Trouwens. Is er nog iets nieuws bekend over de ICS update voor onze sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Heeft iemand een oplossing voor het ''vastzitten'' van de powerbutton? Als ik gewoon een spelletje speel komt af en toe uit het niets het powermenu tevoorschijn (uitschakelen/vliegtuigmodus/restart). Bij internetten komt het dan weer niet voor. Zou dit een softwareprobleem kunnen zijn?
Hij is al een keer teruggeweest naar HTC waar ze het moederbord hebben vervangen omdat de telefoon niet meer wou opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Nou, het ging de afgelopen 1,5 week heel goed met m'n telefoon, niets op te merken eraan, totdat... je raad het al. Dinsdag starte hij spontaan opnieuw op, ik dacht: hmm, kan gebeuren, misschien ligt het aan de ROM. Gisteren starte hij nogmaals een keer opnieuw op, toen dacht ik al van het zal toch niet hè...

Nu vandaag is hij al weer 4 keer uitgevallen, 3 keer voordat ik de batterij eruit heb gehaald en daarna nog een keer.

Hij is dus al een keer naar HTC geweest, daar hebben ze "een onderdeel vervangen" waar ik dan vanuit ga is dat het het mobo is. Heel misschien zou het de batterij nog kunnen zijn? dat die misschien geen goed contact maakt?

En sorry dat ik het in mijn bovenstaande reactie niet nuanceerde, maar ik verwacht meer van zo'n telefoon, als hij nieuw is, en zeker als hij al een keer weg is geweest voor reparatie.

Morgen weer naar Vodafone Service Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Gisteren is mijn telefoon opgestuurd. Problemen dat de toetsverlichting niet werkt. Batterij belachelijk snel leeg soms (Anker batterij, soms binnen een halve dag). Krakende luidspreker bij bellen.

ben benieuwd hoe die weer terug komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Niet dat het iets zegt, meneer Moons kennende maar...
Geen harde datum, maar (zeer) binnenkort. RT @Local_Joost: @markmoons is er al een datum bekend voor #ICS voor de #SensationXE ? #dtv
https://twitter.com/#!/markmoons/status/162894179725361152
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.