Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik zag dit doordat ik die dag nog niet ge-internet heb, wel mail uiteraard maar zag wel in een keer die dag 30 MB verbruikt terwijl hij net 1 uur van de lader was.

Ik houd dit bij via de data counter widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Mijn toestel halen ze morgen ook op vanwege het probleem met de power knop en het maken van screenshots. Hopelijk is er een hardware oplossing voor want het is onwijs irritant. Ook is het kraken van de backcover weer begonnen terwijl ik daar al een tijdje geleden een nieuwe voor heb gekregen.

Ik zal hier wel weer een post maken als het toestel terug is met het resultaat. Volgens HTC duurt het 7 tot 10 dagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Amstel76 op 07-12-2011 11:10 ]

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Ik vraag me af of het nu bij iedereen problemen geeft met de powerbutton, backcover? Ik ben namelijk van plan dit toestel te komen en ik kom dit probleem vaker tegen in deze thread :/
Voor 500 euro wil ik geen kat in een zak uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Hier geen last.

Backcover kraakt alleen als ik Super Mario speel op de SNES emulator. Maar dat komt omdat ik te krampachtig zit te spelen 8)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

vDR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:30:
Ik vraag me af of het nu bij iedereen problemen geeft met de powerbutton, backcover? Ik ben namelijk van plan dit toestel te komen en ik kom dit probleem vaker tegen in deze thread :/
Voor 500 euro wil ik geen kat in een zak uiteraard..
Same here, vandaar dat ik voor de S2 ben gegaan. De Sensation schijnt ook problemen met stof onder het scherm te hebben.Jammer, want ik vind het een mooier toestel dan de S2. Ook Sense is veel sneller dan touchwiz waar ik toch lag in merk, maar al met al, toch best tevreden met de S2.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ik was ook van plan dit toestel te nemen , maar dit zal ook hoogwaarschijnlijk de S2 worden. Enorm jammer dat het toestel toch met wat kwaaltjes zit, maar als ik +- 500 euro neertel voor een telefoon dan verwacht ik toch wel een degelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik de tel nu ruim 2 maanden en ik heb nergens last van. Draait heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
_Christiaan_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:43:
Hier geen last.

Backcover kraakt alleen als ik Super Mario speel op de SNES emulator. Maar dat komt omdat ik te krampachtig zit te spelen 8)
Zelfde hier, nergens last van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb hier lange tijd oplossingen gevonden voor problemen die ik had,
maar dit probleem kan ik nergens terugvinden.

Ik heb het probleem dat mijn Sensation mijn WIFI thuisnetwerk platgooit.
Dus niet het grip probleem, want mijn PC's hebben ook geen internetverbinding meer.
Wifi van de Sensation uit is geen probleem, zodra ik deze aanzet stopt het zaakje ermee.
Meerdere keren getest en elke keer hetzelfde liedje.

Wanneer ik dan op mijn PC een netwerkcontrole uitvoer dan geeft deze een probleem met de DNS server weer. Maar ik denk dat het probleem is dat mijn router niet meer met mijn modem praat.
(Ik heb nog een los modem en een losse router)

Ik heb zowel variabele IP adressen gebruikt en ook, een ander, fixed IP adres, met hetzelfde resultaat.
Ik zou toch wel graag mijn thuisnetwerk gebruiken met mijn Sensation, dat houdt de kosten binnen de perken.

Heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fbikker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-08 23:52
_Christiaan_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:43:
Hier geen last.

wat is een goeide emulator? en is het makkelijk om een rom te vinden/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Wildfire S van dochter heeft sinds gisteren Fw-versie 2.01.401.1 met Android 2.3.5
en wij voor de Sensation maar wachten.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Wat wachten?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
_Nick__ schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:24:
Wildfire S van dochter heeft sinds gisteren Fw-versie 2.01.401.1 met Android 2.3.5
en wij voor de Sensation maar wachten.. ;-)
Kan niet echt lang meer duren... ik gok op begin januari ergens (hopelijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Ja.. ik weet dat er andere mogelijkheden zijn..

Maar ik wil toch eerst eens graag de originele HTC-variant van ICS zien, voordat ik me aan iets anders waag..

Moet zeggen dat ik met de standaard-fw en Launcher Pro Plus (zelfs met bijna 200 apps) prima uit te voeten kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:35
Na eerst de telefoon opgestuurd te hebben naar HTC voor die brakke power knop, nu ook een lading stof onder het scherm. Bij de aanschaf twijfelde ik tussen de Galaxy S2 en de Sensation en begin haast spijt te krijgen van m'n keuze. Had juist voor HTC gekozen om de goede bouwkwaliteit (m'n Desire heeft het altijd perfect gedaan, niks mis mee) maar hier slaan ze toch wel erg de plank mis..

Kan hem nu wel wéér opsturen, maar van wat ik er over lees heeft dat weinig zin. Het enige wat ze doen is hem schoonmaken, het stof komt er toch wel weer onder.

[ Voor 17% gewijzigd door Forcepoint op 08-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Nick__ schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:29:
[...]

Ja.. ik weet dat er andere mogelijkheden zijn..

Maar ik wil toch eerst eens graag de originele HTC-variant van ICS zien, voordat ik me aan iets anders waag..

Moet zeggen dat ik met de standaard-fw en Launcher Pro Plus (zelfs met bijna 200 apps) prima uit te voeten kan..
ICS is niet 2.3.5 maar 4.0. Dus denk dat jij iets door elkaar haalt. Volgens mij heeft de sensation standaard al 2.3.5, kan niet checken aangezien ik CM7.1 draai.

Edit: Verheug je er maar niet op dat ICS al in januari wordt uitgebracht door HTC. Kan het alleen maar tegen vallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Forcepoint schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:33:
Na eerst de telefoon opgestuurd te hebben naar HTC voor die brakke power knop, nu ook een lading stof onder het scherm. Bij de aanschaf twijfelde ik tussen de Galaxy S2 en de Sensation en begin haast spijt te krijgen van m'n keuze. Had juist voor HTC gekozen om de goede bouwkwaliteit (m'n Desire heeft het altijd perfect gedaan, niks mis mee) maar hier slaan ze toch wel erg de plank mis..

Kan hem nu wel wéér opsturen, maar van wat ik er over lees heeft dat weinig zin. Het enige wat ze doen is hem schoonmaken, het stof komt er toch wel weer onder.
Was je powerbutton wel goed gerepareerd of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:00:
[...]

ICS is niet 2.3.5 maar 4.0. Dus denk dat jij iets door elkaar haalt. Volgens mij heeft de sensation standaard al 2.3.5, kan niet checken aangezien ik CM7.1 draai.

Edit: Verheug je er maar niet op dat ICS al in januari wordt uitgebracht door HTC. Kan het alleen maar tegen vallen.
:N

Op mijn Sensation XE staat 2.3.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

fbikker schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:00:
[...]

wat is een goeide emulator? en is het makkelijk om een rom te vinden/downloaden?
offtopic:
snesoid, helaas niet verkrijgbaar in de market

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Lijkt weer een nieuwe update aan te komen, geen Sense 3.5 however, wellicht komt die ook helemaal niet meer ivm ICS; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1381475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:35
Upbeat schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:17:
[...]

Was je powerbutton wel goed gerepareerd of...?
Ja, die was weer in orde na de reparatie. Ook maar de vraag voor hoe lang, maar voorlopig doet ie het nog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:20

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik heb vandaag de nieuwe android market gekregen, en had voorheen de oude ''snelle'' market. De laatste weken had ik problemen met het bijwerken van apps (games) maar dit probleem lijkt met de nieuwe market verholpen! Meer dan welkom dus (except for the looks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:00:
[...]

Weet echt wel het verschil tussen 2.3.5 en ICS..

Sensation heeft nu beide niet..

We wachten het af..

De recente update was ellendig voor Twitter, maar lijkt wel de dual-core beter aan te sturen..
Heb veel minder CPU-gebruik bij dezelfde activiteiten..

En gelukkig hebben we sinds vanavond naast een nieuwe Facebook for Android ook een nieuwe Twitter for Android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 22:32

3DDude

I void warranty's

OK mensen
Ik heb met titanium back up pro al het nodige gebackupt en ben gaan testen.

Getest
Insert coin 3.4.4 ( nu 3.4.5 uit!)
Hypersensation ( kleine rom, zeer snel. maar ik wil uhm wel htc sense :P)
Android Revolution: mooie rom, zeer vlot + tegenwoordig Beats audio (terwijl ik een non-beats heb - werkt perfect overigens)

Ik volg keyan mobli van cyanogenmod voor de update naar ics voor de sensation.

Wat ik zoek:
Minimalistische rom ( dus geen pre-installed facebook apps en weet ik wat meuk ? van htc zelf)

Maar alleen htc sense + minimalistische rom + Dr Dre beats spul (leuke extra)

Wie heeft voor mij de tip welke ik nog moet testen?

Ik ga nu naar insertcoin 3.4.5

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Zit je niet in het verkeerde topic?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:55

BPP

Begin me nu wel heel erg te irriteren aan dat HTC SENSE laadprobleem als ik op de home knop druk. Dit gebeurt me nu op zijn minst 20 keer per dag. En elke keer als ik van mijn browser naar mijn homescreen ga. Heb altijd met plezier een HTC telefoon gehad, maar dit is wel heel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
BPP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:18:
Begin me nu wel heel erg te irriteren aan dat HTC SENSE laadprobleem als ik op de home knop druk. Dit gebeurt me nu op zijn minst 20 keer per dag. En elke keer als ik van mijn browser naar mijn homescreen ga. Heb altijd met plezier een HTC telefoon gehad, maar dit is wel heel erg irritant.
Volkomen me eens, werd er ook echt helemaal gek van... Had het idee langer te wachten op Sense dan het daadwerkelijk te gebruiken. Uiteindelijk maar een custom ROM geïnstalleerd en sindsdien ben ik weer blij met m'n HTC.

Heb hier ook contact over gehad met HTC, maar deze kon ook geen oplossing bieden... Wel vreemd alleen dat je 'gedwongen' wordt een custom ROM te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Aaaww menn, I jinxed it. Na 2 weken mijn Sensation zonder uitval te hebben gebruikt, gebeurt het nu weer uit het niets meerdere keren per dag -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

FabianNL schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:23:
[...]

Volkomen me eens, werd er ook echt helemaal gek van... Had het idee langer te wachten op Sense dan het daadwerkelijk te gebruiken. Uiteindelijk maar een custom ROM geïnstalleerd en sindsdien ben ik weer blij met m'n HTC.

Heb hier ook contact over gehad met HTC, maar deze kon ook geen oplossing bieden... Wel vreemd alleen dat je 'gedwongen' wordt een custom ROM te installeren.
Ik ga hem denk ik ook maar eens opsturen naar HTC vanwege het powerknop probleem.

Weet iemand of ik daar rechtstreeks HTC moet contacteren of via de shop waar ik hem gekocht heb? (Algebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
BPP schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:44:
[...]

Ik ga hem denk ik ook maar eens opsturen naar HTC vanwege het powerknop probleem.

Weet iemand of ik daar rechtstreeks HTC moet contacteren of via de shop waar ik hem gekocht heb? (Algebeld)
Via HTC gaat meestal sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

warhamstr schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:24:
Zit je niet in het verkeerde topic?
Uh nee klik eens bovenaan op dat mooie rode pijltje -> 2 pijltjes terug en je zit in deel 4 zonder XE in de titel - staat tussen haakjes he?

Btw vandaag een probleem hij wil niet meer opladen
Mijn oranje ledje gaat een aantal seconden branden (zoals het hoort) daarna gaat hij knipperen :(.

Dus nu wil hij niet meer opladen.
Morgen maar naar de winkel en ik hoop dat het met een nieuwe batterij verholpen is.
Maar na eerst al een nieuwe backcover regelen en nu weer een nieuwe batterij moet het niet gekker worden.
Misschien dat ik hem weer verkoop.. ben er nog niet uit. Ik heb liever niet een high maintenance telefoon ? Waar ik elke keer weer wat aan moet laten gebeuren.. maargoed hopelijk weet ik morgen of maandag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCandless
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-05-2021

McCandless

I'm supertramp

Hebben jullie dezelfde ervaring als ik dat de HTC Sensation zichzelf wel erg vaak opnieuw opstart op het moment dat je veel app's op hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

3DDude schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:11:
[...]

Uh nee klik eens bovenaan op dat mooie rode pijltje -> 2 pijltjes terug en je zit in deel 4 zonder XE in de titel - staat tussen haakjes he?

Btw vandaag een probleem hij wil niet meer opladen
Mijn oranje ledje gaat een aantal seconden branden (zoals het hoort) daarna gaat hij knipperen :(.

Dus nu wil hij niet meer opladen.
Morgen maar naar de winkel en ik hoop dat het met een nieuwe batterij verholpen is.
Maar na eerst al een nieuwe backcover regelen en nu weer een nieuwe batterij moet het niet gekker worden.
Misschien dat ik hem weer verkoop.. ben er nog niet uit. Ik heb liever niet een high maintenance telefoon ? Waar ik elke keer weer wat aan moet laten gebeuren.. maargoed hopelijk weet ik morgen of maandag meer.
Dit probleem heb ik ook gehad, echter werd dit bij mij veroorzaakt doordat ik me toestel soms oplaadde met een universele oplader...

Heb uiteindelijk een heel nieuw toestel gekregen (nadat ze eerst de batterij + mainboard hadden vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
3DDude schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:11:
Uh ja, hij doelt hier op: [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's ;)

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

fuk een heel nieuw mainboard?

Well dan ben ik dus screwed - custom rom is geen garantie zeiden ze? ik was echt ??? - uh niet opladen = hardware issue?

Ik zie morgen wel: of er gaat een nieuwe batterij in die het hopelijk doet. Of ik heb een probleem want dan kan ik net zo goed een nieuwe telefoon kopen: En dan weet ik het wel - dat wordt geen HTC meer voor mij.

Custom rom geen garantie me hoela het is geen probleem als ik nog wat prik erin had, dan had ik een stock rom erop geknalled en hem weer s-off gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
Überhaupt een andere lader geprobeerd? Sommige USB kabels kunnen ook net niet genoeg stroom leveren voor de phone om te laden.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een volle accu van iemand even lenen die ook de sensation heeft? Dan weet je gelijk of het de accu is en anders stock maken...

En anders krijgen zij hem ook niet meer aan de praat, en bij een boardswap moet de software er ook weer opnieuw op dus zal HTC het niet eens door hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
De nieuwe update die in de US is uitgebracht (zie mn post hierboven) lijkt het power button issue te fixen!
quote: XDA
I'm sure this has already been posted multiple times but the update was painless and ...

IT HAS SOLVED MY POWER BUTTON ISSUE!

I had been struggling with the phone repeatedly turning back on after pressing the power button to turn it off, sometimes requiring up to 10-20 presses to finally keep the screen off. I even had the unfortunate problem where pressing the power button to turn the phone on would automatically turn the phone off as well. This is a welcome relief.

Also, I haven't noted any inadvertent screenshots as well. At times I was unable to exit out of a program (the back button wouldn't take me all the way to the home screen) because hitting home would simply take screenshots. This appears to be resolved as well.

This is a welcome update to me. Was getting to the point of frustration I was going to buy an unlocked Galaxy Nexus ... I can hold off for a little longer now.

-OA

[ Voor 81% gewijzigd door Tiroz op 10-12-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Tiroz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:56:
De nieuwe update die in de US is uitgebracht (zie mn post hierboven) lijkt het power button issue te fixen!

[...]
Het is gewoon versie 1.50, die hier ook uitgekomen is aantal dagen geleden. En hij lost het power button probleem echt niet op :) (uit eigen ervaring!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
:X
3DDude schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:28:

Well dan ben ik dus screwed - custom rom is geen garantie zeiden ze? ik was echt ??? - uh niet opladen = hardware issue?

Ik zie morgen wel: of er gaat een nieuwe batterij in die het hopelijk doet. Of ik heb een probleem want dan kan ik net zo goed een nieuwe telefoon kopen: En dan weet ik het wel - dat wordt geen HTC meer voor mij.

Custom rom geen garantie me hoela het is geen probleem als ik nog wat prik erin had, dan had ik een stock rom erop geknalled en hem weer s-off gemaakt...
Wees gerust! Htc is erg coulant en ik heb mijn hero ook gewoon onder garantie met custom rom laten repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Upbeat schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:36:
[...]

Het is gewoon versie 1.50, die hier ook uitgekomen is aantal dagen geleden. En hij lost het power button probleem echt niet op :) (uit eigen ervaring!)
Ah, excuses, dacht door het versienummer op de screenshots en de change-log dat het wat anders was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Tiroz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:55:
[...]

Ah, excuses, dacht door het versienummer op de screenshots en de change-log dat het wat anders was :P
Ik heb een beetje op XDA rond gekeken en blijkbaar is het een andere update geweest met hetzelfde versienummer aangezien mensen daar aangeven dat de powerbutton bug wel opgelost is met de laatste update. Jammer dat deze fix niet in 'onze' update zat! Bij mij is het in ieder geval niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
Wordt er verwacht dat deze ICS krijgt in eerste 6 maanden van 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Hoeveel geheugen is er beschikbaar voor de installatie van apps? Ik heb nu een Desire en die is om de haverklap vol. Ik heb 6 mailaccounts en tweetdeck met veel kolommen en dat vreet opslagruimte.
Ik twijfel tussen de SII en de Sensation. Bij de SII lijkt er meer geheugen beschikbaar in de specs. Maar als de Sensation genoeg heeft om al mijn mail en tweetdeck en nog heel veel apps aan te kunnen, dan heb ik liever de Sensation denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

(jarig!)
baico schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:15:
Wordt er verwacht dat deze ICS krijgt in eerste 6 maanden van 2012?
Volgens mij is dat wel de bedoeling ja :) Zelf heb ik gemengde gevoelen over de ICS update... ik vind het natuurlijk extreem gaaf en kan er niet op wachten, maar aan de andere kant is mijn toekomstige telefoon (ik heb altijd 1-jarige contracten die verlopen aan het einde van de lente) dan weer minder spannend omdat ik ICS al helemaal zal kennen ;)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
KarlMarX schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:12:
Hoeveel geheugen is er beschikbaar voor de installatie van apps? Ik heb nu een Desire en die is om de haverklap vol. Ik heb 6 mailaccounts en tweetdeck met veel kolommen en dat vreet opslagruimte.
Ik twijfel tussen de SII en de Sensation. Bij de SII lijkt er meer geheugen beschikbaar in de specs. Maar als de Sensation genoeg heeft om al mijn mail en tweetdeck en nog heel veel apps aan te kunnen, dan heb ik liever de Sensation denk ik.
Er is 1gb beschikbaar voor apps. Op de desire is dit volgens mij iets in de buurt van 128 mb.. Daarbij kun je apps2sd toepassen vanuit gingerbread. Ik heb nog niemand gehoord die het geheugen vol heeft gekregen. Ik heb nu nog 746 mb vrij intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

dangerousp schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:08:
[...]

Er is 1gb beschikbaar voor apps. Op de desire is dit volgens mij iets in de buurt van 128 mb.. Daarbij kun je apps2sd toepassen vanuit gingerbread. Ik heb nog niemand gehoord die het geheugen vol heeft gekregen. Ik heb nu nog 746 mb vrij intern.
Ik gebruik tegenwoordig ook apps2sd, omdat die 1GB bijna vol zat. Ik moet zeggen dat ik redelijk veel games erop heb staan, die meestal wel veel mb's vreten. Heb nu vrijwel alle apps verplaatst naar de sd kaart, behalve apps waarvan ik een widget gebruik. (Heb nu zo'n 500MB telefoon geheugen vrij) Ik merk verder niet dat apps trager zijn ofzo. (Heb een 16GB class 6 sd)

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-12-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:06

reaL_G

G

3DDude schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:28:

letterlijke txt van htc.

Daarnaast zijn de garantievoorwaarden van toepassing op alle reparaties. Dit betekent dat de reparatie kostenloos zal zijn zolang het toestel hieraan voldoet. Voor toestellen die buiten garantie vallen zullen er kosten aan u doorberekend worden. Een toestel kan buiten garantie vallen wegens garantie verlopen, vochtschade, gebruiksschade, rom updates op toestel geïnstalleerd die wij niet voor uw toestel aanbieden en dergelijke. U heeft dan de optie voor reparatie, indien mogelijk; de optie om het toestel tegen ca. 40 euro onderzoeks- en verzendkosten terug te krijgen; of om kostenloos afstand te doen van uw toestel.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

reaL_G schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:34:
[...]

letterlijke txt van htc.

Daarnaast zijn de garantievoorwaarden van toepassing op alle reparaties. Dit betekent dat de reparatie kostenloos zal zijn zolang het toestel hieraan voldoet. Voor toestellen die buiten garantie vallen zullen er kosten aan u doorberekend worden. Een toestel kan buiten garantie vallen wegens garantie verlopen, vochtschade, gebruiksschade, rom updates op toestel geïnstalleerd die wij niet voor uw toestel aanbieden en dergelijke. U heeft dan de optie voor reparatie, indien mogelijk; de optie om het toestel tegen ca. 40 euro onderzoeks- en verzendkosten terug te krijgen; of om kostenloos afstand te doen van uw toestel.
Kunnen ze zien dat er een andere rom op heeft gestaan als je de originele terug flasht en unroot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Pat-Juh schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:49:
[...]

Kunnen ze zien dat er een andere rom op heeft gestaan als je de originele terug flasht en unroot??
als je een originele rom terugflashed (dus met een RUU.exe),
en de device weer op S-ON terugzet is er niks te zien, je device is dan in originele staat.

wil je daarna weer gaan flashen moet je dus het gehele stappenplan uitvoeren.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

reaL_G schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:57:
[...]

als je een originele rom terugflashed (dus met een RUU.exe),
en de device weer op S-ON terugzet is er niks te zien, je device is dan in originele staat.

wil je daarna weer gaan flashen moet je dus het gehele stappenplan uitvoeren.
Als het betekend dat ze dan wel garantie erkennen bij een hardwarematig probleem zie ik het probleem niet :)... Als je nou je telefoon sloopt dmv software oké eigenschuld maar hardware matige garantie is imho iets anders dan softwarematige garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Pat-Juh schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:14:
[...]

Als het betekend dat ze dan wel garantie erkennen bij een hardwarematig probleem zie ik het probleem niet :)... Als je nou je telefoon sloopt dmv software oké eigenschuld maar hardware matige garantie is imho iets anders dan softwarematige garantie...
je verhaal gaat niet op, als door (custom) softwarematige aanpassingen er hardware faalt, heb je dus geen garantie, (alleen als je het toestel niet meer in originele staat kan terugzetten).

als je wilt flashen is dat nooit zonder risico. altijd eigen schuld.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
reaL_G schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:19:
[...]

je verhaal gaat niet op, als door (custom) softwarematige aanpassingen er hardware faalt, heb je dus geen garantie, (alleen als je het toestel niet meer in originele staat kan terugzetten).

als je wilt flashen is dat nooit zonder risico. altijd eigen schuld.
Een custom rom (behalve flink overclocken) heeft verder niet met de hardware te maken. Er zijn ook in dit topic al meerdere meldingen, dat HTC niet kijkt naar custom roms en altijd netjes repareert, zonder mokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Heb sinds vorige week ook de Sensation XE. Vanmiddag stond ie ineens uit, en ging niet aan op het moment dat ik de power toets indrukte of vasthield. Heb de batterij eruit moeten halen, daarna ging ie wel weer aan. Balen, hoop dat hier nog een oplossing voor komt.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubmusic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:05
Ritchie schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:30:
Heb sinds vorige week ook de Sensation XE. Vanmiddag stond ie ineens uit, en ging niet aan op het moment dat ik de power toets indrukte of vasthield. Heb de batterij eruit moeten halen, daarna ging ie wel weer aan. Balen, hoop dat hier nog een oplossing voor komt.
toen ik de mijne had gekocht was dat ook 1x gebeurt, maar daarna is dat niet meer gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:34

TTZ

Ritchie schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:30:
Hier hetzelfde probleem meegemaakt. Maar wat vaker gebeurt is dat het toestel ineens zichzelf reboot, bijna altijd als het een tijd niet gebruikt is, of 's ochtend bij het wakker worden wanneer het niet aan de lader heeft gelegen (scherm met pincode invoeren, daarna vraag om foutrapport naar HTC te versturen...).

Niet de enige overigens... klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Tweakers,

M'n vriendin heeft de Sensation en heeft problemen dat er geen updates kunnen worden uitgevoerd/gedownload. Er komt steeds de melding dat er te weinig intern geheugen beschikbaar is.

Toch is er nog 78 mb intern geheugen vrij.
Alle apps die verplaatst kunnen worden naar SD zijn daarnaar verplaatst.
De cache van alle toepassingen heb ik zowel handmatig als met de functie 'meer ruimte maken' al leeg gemaakt.
Ook de geschiedenis en cookies bij de instellingen van internet zijn gewist.
De instellingen van de email staan op max 3 dagen oude emails en de berichtgrootte niet groter dan 10 kb.
De prullenbak-map van de email is ook leeg.

Alles staat dus al op minimale hoeveelheden en toch is er geen mogelijkheid om te updaten of apps te installeren.

Zelf maak ik op mijn HTC HD2 gebruik van Android en heb ik momenteel nog 27 mb aan intern geheugen beschikbaar maar updates kunnen prima worden uitgevoerd.

Is er iemand die nog een idee heeft wat er aan de hand kan zijn of waar ik de oplossing moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Ik zit er aan te denken om een screenprotector op mijn Sensetion te gaan gebruiken.

Er zijn zoveel verschillende protectors te vinden al vanaf een paar € per 5 (Klik)

Zit er verschil in merk protector?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Na een hele tijd overwegen wil ik mij een HTC Sensation aanschaffen. Het is nu op zoek gaan naar de voordeligste webshop, waarbij de service ook in overweging genomen wordt natuurlijk.

Nu zie ik in de Pricewatch dat Amazon.de de voordeligste aanbieding geeft. Alleen vrees ik dat je er dan ook alles in het Duits moet bijnemen. Heeft iemand toevallig al ervaringen met Amazon.de en het aankopen van HTC (Sensation) toestellen? Kan iemand dat aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Sensation XE: wat een leuke telefoon :)
Heb hem nu een paar dagen maar zou er al niet meer vanaf willen.

Heb wel een vraagje: bij m'n oude telefoon kon ik instellen dat ik alleen Vodafone gebruikte en dat hij in t buitenland zei "geen netwerk". Ik zou dit ook graag bij de HTC doen omdat ik veel in t buitenland zit en als ik op school in Belgie internet het dan toch via wifi doe.

Weet iemand hoe dit moet? Heb al overal op de telefoon en internet gezocht maar zonder resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:20

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:28:

Heb wel een vraagje: bij m'n oude telefoon kon ik instellen dat ik alleen Vodafone gebruikte en dat hij in t buitenland zei "geen netwerk". Ik zou dit ook graag bij de HTC doen omdat ik veel in t buitenland zit en als ik op school in Belgie internet het dan toch via wifi doe.

Weet iemand hoe dit moet? Heb al overal op de telefoon en internet gezocht maar zonder resultaat...
Je kunt je Mobiel Netwerk uitzetten. Dan kan je gewoon bellen en smsen, maar gebruik je geen internet. Dit is wat je bedoeld neem ik aan? Even de Meldingen balk naar beneden slepen, dan naar Snel instellen gaan en daar het vinkje bij Mobiel Netwerk weghalen. Dit kan je ook via Instellingen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
MauriX schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:50:
Ik heb de Sensation nu een maand of 3 en hij bevalt me zéér goed.

Sinds 2 weken heb ik iets vreemds.Als ik via de TuneIn app naar radio luister en ik prik mijn koptelefoon erin, dan hoor ik netjes de radiozender waarop ik ben afgestemd over de koptelefoon. So far so good...

Op het moment dat ik mijn telefoon beweeg, start muziek van de HTC Muziek player. Dus op een of andere manier wordt de telefoon getriggerd als ik de telefoon beweeg. In de Tune-In app zit een mogelijkheid om van zender te wisselen door de telefoon te schudden, dus daar zou ergens iets verkeerd kunnen gaan (ondanks dat ik die optie uitgezet heb trouwens).Maarrrrrr....

Ik heb het ook als ik Tune-in niet heb aanstaan. Zelfs vanuit een harde restart springt vanzelf de muziek aan als ik de koptelefoon inplug.
Houdt ik vervolgensde 'homeknop' in zie ik geen actieve muziek applicatie draaiende, dus ergens wordt mijn sensation getriggerd om muziek te gaan spelen zonder HTC Muziek daadwerkelijk op te starten. En ook dan weer bij schudden/bewegen verspringt ineens het nummer. Wil ik de muziek uitkrijgen moet ik de HTC Muziek helemaal opzoeken dan play en weer pauze doen.

Kan ik ergens instellen dat, als ik mijn koptelefoon inplug, er een bepaalde actie plaatsvindt (of in dit geval juist niet!!! :) )
Ik heb ergens gelezen (weet helaas niet meer waar) dat dit verschijnsel op kan treden als de laklaag rondom de 3.5mm socket loslaat. Als de stekker van je headset de metalen body van je toestel raakt, schijnt dat de mediaplayer te triggeren. Weet natuurlijk niet of dit ook jouw probleem is, maar je kunt even testen met het afplakken van 'het randje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:28:

Dit kan je via je instelling instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

dangerousp schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:31:
[...]

Een custom rom (behalve flink overclocken) heeft verder niet met de hardware te maken. Er zijn ook in dit topic al meerdere meldingen, dat HTC niet kijkt naar custom roms en altijd netjes repareert, zonder mokken.
dus volgens jouw stuurt de software niet de hardware aan? :?
hardware falen kan door meerde dingen gebeuren waaronder dus mogelijk ook door software.
dat htc coulant is in meeste gevallen mooi meegenomen,
maar als ze hard gaan spelen heb je niks om op staan. toch? ze hebben het immers van te voren gemeld.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Ik heb de laatste tijd ook veel last van dat het menuutje met energieopties aanspringt. (uitzetten, vliegmodus en opnieuw opstarten). Zal wel in het verlengde liggen van het powerbutton probleem. Ik ga denk ik HTC maar eens even contacteren.

Enig idee of ze de gegegevens op het toestel bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odysseus253 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:39:
[...]

Je kunt je Mobiel Netwerk uitzetten. Dan kan je gewoon bellen en smsen, maar gebruik je geen internet. Dit is wat je bedoeld neem ik aan? Even de Meldingen balk naar beneden slepen, dan naar Snel instellen gaan en daar het vinkje bij Mobiel Netwerk weghalen. Dit kan je ook via Instellingen doen!
Precies, dit moet ik dan iedere aan en uit schakelen, anders heb ik geen i-net terug in NL

Is hier geen permanente setting voor? Gaat natuurlijk voornamelijk om t internet, maar t zou fijn zijn als t mogelijk is om, in mijn geval, dat de telefoon alleen Vodafone NL als netwerk accepteert en geen andere, dus ook niet buiten NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:49:
[...]

Precies, dit moet ik dan iedere aan en uit schakelen, anders heb ik geen i-net terug in NL

Is hier geen permanente setting voor? Gaat natuurlijk voornamelijk om t internet, maar t zou fijn zijn als t mogelijk is om, in mijn geval, dat de telefoon alleen Vodafone NL als netwerk accepteert en geen andere, dus ook niet buiten NL
Voor degene die het niet weet (en een beetje lui zijn om te zoeken ;) ) :

Settings > Wireless & networks > Mobile networks > Data roaming

Data roaming moet niet aangevinkt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik heb net mijn Sensation binnen, maar er zit een UK of US oplader bij met een goedkoop en groot verloopadaptertje, duidelijk geen HTC, maar door de winkel erbij gestopt. Ik ben hier uiteraard niet blij mee. Nu past het niet in ieder stopcontact en is het groot om mee te nemen onderweg.

Welke oplader hoort er bij de Sensation te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
KarlMarX schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:08:
Ik heb net mijn Sensation binnen, maar er zit een UK of US oplader bij met een goedkoop en groot verloopadaptertje, duidelijk geen HTC, maar door de winkel erbij gestopt. Ik ben hier uiteraard niet blij mee. Nu past het niet in ieder stopcontact en is het groot om mee te nemen onderweg.

Welke oplader hoort er bij de Sensation te zitten?
Gewoon een originele met htc erop.
Zo'n USb-verloopje, en dan een kabeltje.
Zie ook de TS:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DeOJjQYt3rimqwuIwwFoXszT/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die ik als cadeau gekocht heb zit er een Engelse usb lader bij zoals yannickie111 op foto ook laat zien en dat verloopstuk heb ik ook maar dat is door de verkoper in de verzenddoos gedaan en niet in de doos van de HTC Sensation.

Ik vind een gewone Nederlandse HTC usb oplader wel mooier uitzien, komt vooral omdat die smaller is, de rest is identiek, maar de stekker is gewoon smaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:58:
[...]

Voor degene die het niet weet (en een beetje lui zijn om te zoeken ;) ) :

Settings > Wireless & networks > Mobile networks > Data roaming

Data roaming moet niet aangevinkt staan.
Check, die instelling ken ik, maar ik dacht dat je dan helemaal geen data via netwerken gebruikt, dus ook niet in eigen land op eigen netwerk? (terwijl het daarop dus wel mag!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:21:
[...]

Check, die instelling ken ik, maar ik dacht dat je dan helemaal geen data via netwerken gebruikt, dus ook niet in eigen land op eigen netwerk? (terwijl het daarop dus wel mag!)
Neenee!
Roaming aan betekent dat je zowel in het buitenland als gewoon in het land van je abbo internet gebruiken kan, roaming uit betekent dat je alleen in NL je internet gebruiken kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulklooster schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:24:
[...]

Neenee!
Roaming aan betekent dat je zowel in het buitenland als gewoon in het land van je abbo internet gebruiken kan, roaming uit betekent dat je alleen in NL je internet gebruiken kan
Als dat klopt dan _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ja, het klopt.
Roaming heb ik zelf gewoon altijd uit staan, omdat even wat internet in het buitenland gebruiken behoorlijk in de papieren loopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Laatst online: 16:53
Nog een leuke aanbieding voor de sensation xe http://www.phonehouse.nl/...aar/?icmp=100004_kerst_xe via de regulier bestel proces kun je het ook met een hoger bundel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:44:
[...]

Ja, het klopt.
Roaming heb ik zelf gewoon altijd uit staan, omdat even wat internet in het buitenland gebruiken behoorlijk in de papieren loopt :+
Idd, had het begrip roaming eens opgezocht. Weer wat geleerd :)

Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Heb nu ruim een half jaar de Sensation tot grote tevredenheid...tot nu.

Sinds gisteren besloot ie ineens om om de haverklap uit te vallen ;( Had bij m'n Desire en tot nu toe nog nooit de typische HTC kwaaltjes, maar helaas. Hij reboot niet, maar valt gewoon uit. Vanochtend alweer 2 keer gehad dus dat zal opsturen worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 14-12-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Southern Sun schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:14:

Sinds gisteren besloot ie ineens om om de haverklap uit te vallen ;( Had bij m'n Desire en tot nu toe nog nooit de typische HTC kwaaltjes, maar helaas. Hij reboot niet, maar valt gewoon uit. Vanochtend alweer 2 keer gehad dus dat zal opsturen worden.
Totaal GEEN stof onder het scherm???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Roost schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:45:
[...]

Zo uniek is dat niet, de mijne heeft ook geen stof onder het scherm....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb m'n Sensation sinds juli (toen hij net uit was in Nederland) en ik heb nog nooit last gehad van stof onder het scherm. Ook heb ik geen last van andere veelvoorkomende klachten, zoals krakende backcover of problemen met de power button. Afkloppen natuurlijk, maar niet elke Sensation hoeft hier dus last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
yannickie111 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:15:
[...]

Gewoon een originele met htc erop.
Zo'n USb-verloopje, en dan een kabeltje.
Zie ook de TS:
[afbeelding]
Ja die foto had ik gezien in de TS, maar daar stond bij dat de foto's vna Engadget kwamen, dus leek me niet representatief voor de NL versie. Ik vind zo'n UK ding nogal enorm en dan ook nog een bulk verloopstekker erbij. -O-
Verder ben ik wel tevreden, al is het scherm wel minder mooi dan van mijn oude Desire met AMOLED scherm. Ook de kijkhoek is veel minder, maar bij een telefoon niet zo heel erg van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
KarlMarX schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:55:
[...]

Ja die foto had ik gezien in de TS, maar daar stond bij dat de foto's vna Engadget kwamen, dus leek me niet representatief voor de NL versie. Ik vind zo'n UK ding nogal enorm en dan ook nog een bulk verloopstekker erbij. -O-
Verder ben ik wel tevreden, al is het scherm wel minder mooi dan van mijn oude Desire met AMOLED scherm. Ook de kijkhoek is veel minder, maar bij een telefoon niet zo heel erg van belang.
ls het goed is zit er bij de nederlandse versie deze bij, dezelfde als in de TS, maar dan met een nederlandse stekker, lijkt me handiger in ons landje ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/HTC/Opladers/HTC_Micro_Travel_Charger_Oplader_Thuislader_TC-E250_4710937343953_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar laat het net zo zijn dat de goedkoopste aanbieders UK modellen verkopen, waaronder Telecomlink verkoopt UK modellen, want ik had daar gekocht en daar zat ook zo'n UK stekker bij, maar wel met reis adapter.

Overigens vinden jullie het onhandig om een micro sd kaart te wisselen met de sensation? Ik heb zelf een HTC Desire HD en moet zeggen het is daar best makkelijk, maar bij de sensation moet die back cover eraf.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:33:
Maar laat het net zo zijn dat de goedkoopste aanbieders UK modellen verkopen, waaronder Telecomlink verkoopt UK modellen, want ik had daar gekocht en daar zat ook zo'n UK stekker bij, maar wel met reis adapter.

Overigens vinden jullie het onhandig om een micro sd kaart te wisselen met de sensation? Ik heb zelf een HTC Desire HD en moet zeggen het is daar best makkelijk, maar bij de sensation moet die back cover eraf.
Ik wissel de sd-kaart niet. Zie ook niet echt in waarom, er zit een 16GB kaart in, meer dan genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:09:
[...]

Ik wissel de sd-kaart niet. Zie ook niet echt in waarom, er zit een 16GB kaart in, meer dan genoeg :+
Oh ik zie wel in waarom van mijn 16GB is er nog ongeveer 8GB vrij en die ga ik vol gooien met afleveringen van een tv serie en de 8GB die ik bij aanschaf van mijn telefoon erbij had die heb ik vol gegooid met films.

En 16+8 = 24GB enige wat ik hoef te doen als ik een van die films wil kijken is 16GB eruit en 8GB erin, gaat vrij eenvoudig bij mijn HTC Desire HD.

Maar goed das alleen wanneer ik bijna hele dag het reizen ben naar de andere kant van de wereld. Voor ik die 16GB had deed ik mijn notebook opstarten, usb kabel en films die ik al gezien had verwijderen en nieuwe erop zetten, maar das ook niet zo handig.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
[...]

Nope, nergens last van gehad. Maar vooral geen zin in dit gezeik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemptD
  • Laatst online: 11-09 20:16
Ik heb mijn Sensation XE bestelt bij Mobily, hier zat een simlock op van o2 deze is eraf gehaalt dmv. een unlockcode alleen ik kan nu geen gebruik maken van mijn internet.. Weten jullie wat het euvel nu hiervan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DemptD schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:44:
Ik heb mijn Sensation XE bestelt bij Mobily, hier zat een simlock op van o2 deze is eraf gehaalt dmv. een unlockcode alleen ik kan nu geen gebruik maken van mijn internet.. Weten jullie wat het euvel nu hiervan is?
offtopic:
Dat mensen nog bij Mobily bestellen, die hele webshop deugt niet blijkt uit shopreviews.

Bedoel je wifi of mobiel internet? Misschien apn instellingen correct zetten? Bij instellingen>draadloos en netwerk>mobiel netwerk>namen toegangspunten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemptD
  • Laatst online: 11-09 20:16
Mobiel internet, ik zit bij vodafone.
Hoe zet je de apn instellingen daarbij correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn aangepaste post. APN instellingen kun je ook online vinden. http://www.vodafone.nl/kl...en/Algemene_instellingen/

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 21:49 ]

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:47:
[...]

offtopic:
Dat mensen nog bij Mobily bestellen, die hele webshop deugt niet blijkt uit shopreviews.

Bedoel je wifi of mobiel internet? Misschien apn instellingen correct zetten? Bij instellingen>draadloos en netwerk>mobiel netwerk>namen toegangspunten.
offtopic:
idd.. mijn rechtsbijstand is er nu al 3 weken meebezig... na ik zelf bijna 1 maand bezig ben geweest om me telefoon terug te krijgen na reparatie

Het beste is dan gewoon de huidige toegangspunten verwijderen en een nieuwe maken, ff googlen naar de instellingen van je provider en die intikken. Vergeet die dan niet als default in te stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pat-Juh op 15-12-2011 11:24 ]

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09 22:34
Southern Sun schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:14:

Virus?? Ik zou eerst beginnen met formatteren van je sd en terug naar fabrieksinstelling gaan...

• KarlMarX
yannickie111 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:57:
[...]

ls het goed is zit er bij de nederlandse versie deze bij, dezelfde als in de TS, maar dan met een nederlandse stekker, lijkt me handiger in ons landje ;)

[afbeelding]
Ik had de shop hierover gemaild en ze hebben me inmiddels al een Europese zoals op jouw tweede foto gestuurd.
Goede service. Beetje omslachtig dat ze niet direct een goed emee sturen. Of zou ik de enige klager zijn? 8)7
Jammer dat de verzegeling verbroken was, maar dat zal zijn geweest om dat verloopstekkerding erbij te stoppen en de telefoon zag er zelf wel als nieuw uit en heb toch 2 jaar garantie lijkt me.

• Southern Sun
  • Nu online
xxACxx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:43:
[...]

Virus?? Ik zou eerst beginnen met formatteren van je sd en terug naar fabrieksinstelling gaan...
Ik hoop stiekem nog dat het vanzelf overgaat. Ben ik verdeurie net level 22 met Paradise Island, daar ga ik echt niet meer opnieuw mee beginnen :D Vannacht de telefoon weer opgeladen, vandaag nog geen problemen gehad. Ik wacht het af.

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 15-12-2011 14:35 ]

Verwijderd

KarlMarX schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:01:
[...]

Ik had de shop hierover gemaild en ze hebben me inmiddels al een Europese zoals op jouw tweede foto gestuurd.
Goede service. Beetje omslachtig dat ze niet direct een goed emee sturen. Of zou ik de enige klager zijn? 8)7
Jammer dat de verzegeling verbroken was, maar dat zal zijn geweest om dat verloopstekkerding erbij te stoppen en de telefoon zag er zelf wel als nieuw uit en heb toch 2 jaar garantie lijkt me.
Nou ik persoonlijk vond het niet waard om te klagen omdat er niks uit de doos gehaald was, maar heb het wel in een shopreview vermeld.

Ik vindt wel dat wel vermeld zou mogen worden, want voordat ik bestelde wist ik niet dat het buitenlandse modellen waren, want de shops die HTC op zijn website als verkoop punten aangeeft zijn flink duurder.

• Amstel76
Mijn Sensation is ook weer terug van reparatie, ben hem een weekje kwijt geweest. Werd keurig thuis opgehaald en weer bezorgd.

Het gedonder met de powerknop is helemaal opgelost en ook kraakt de backcover niet meer. Keurig opgelost en ik ben weer tevreden met mijn Sensation :)

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Voor degenen die twijfelen of GTA3 werkt op de standaard Sensation: kan hier bevestigen dat hij in volle glorie draait.

NOSIG

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Amstel76 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:37:
Mijn Sensation is ook weer terug van reparatie, ben hem een weekje kwijt geweest. Werd keurig thuis opgehaald en weer bezorgd.

Het gedonder met de powerknop is helemaal opgelost en ook kraakt de backcover niet meer. Keurig opgelost en ik ben weer tevreden met mijn Sensation :)
iemand een idee of dit met alle sensations die NU verkocht worden verholpen is? Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen een sensation en een galaxy S2..

• Amstel76
Als je dit topic doorleest dan zie je dat er ook heel veel mensen zijn die nergens geen last van hebben, of de nieuwe series hier ook last van hebben dat weet ik niet. Maar zeker is wel dat als je problemen ondervind HTC het erg netjes oplost. Ze doen niet moeilijk en doen er alles aan om je als klant tevreden te houden, goede zaak dus.

Wel jammer dat dit probleem zich toch regelmatig voordoet, met mijn eerdere HTC toestellen heb ik nog nooit een probleem gehad.

Verwijderd

Amstel76 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:53:
Als je dit topic doorleest dan zie je dat er ook heel veel mensen zijn die nergens geen last van hebben, of de nieuwe series hier ook last van hebben dat weet ik niet. Maar zeker is wel dat als je problemen ondervind HTC het erg netjes oplost. Ze doen niet moeilijk en doen er alles aan om je als klant tevreden te houden, goede zaak dus.

Wel jammer dat dit probleem zich toch regelmatig voordoet, met mijn eerdere HTC toestellen heb ik nog nooit een probleem gehad.
En niet te vergeten, mensen melden eerder een probleem op een forum als GoT dan wanneer ze geen probleem hebben, das met alles zo.
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.