Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
"Hit a bong together"

Right... Met visual effects nog wel.

Je moet het ze nageven, ze hebben oog voor detail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Excuses zat op mijn telefoon, niet opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:57
Vis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:19:
[...]

True... Maar als ik de screenshots van gta 4 vergelijk met die van gta 5, valt me wel 1 belangrijk punt op.. Het grauwe, beetje wazige tint, is eruit.
Komt ook mede door de setting, NY versus LA.. Maar wel een heel belangrijk verschil IMO !
Klopt als een bus.
Die grijze tint van NY lijkt te zijn vervangen voor een mooi, zonnig LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb wat posts naar de TrashCan moeten verplaatsen. Al de foto's en talk over kamers, woonsituatie's ed worden hier niet gewaardeerd. Voor deze keer staan we toe dat er geslowchat wordt in het Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic. Ja, dit is een useractie, maar dit betekend niet dat iedereen zomaar slowchat topics oid mag gaan aanmaken. Dit mag alleen in overleg met de mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk wel dingen die we allemaal al wisten. Heb het maar even vluchtig doorgelezen maar was niet verbaasd. Online is mooi meegenomen maar voor mij telt echt de SP ervaring

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Vis schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:19:
[...]

True... Maar als ik de screenshots van gta 4 vergelijk met die van gta 5, valt me wel 1 belangrijk punt op.. Het grauwe, beetje wazige tint, is eruit.
Komt ook mede door de setting, NY versus LA.. Maar wel een heel belangrijk verschil IMO !
Dat kan mij nog wel het meeste bekoren. Weg met het grauwe!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Franko P. schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:47:
[...]

Dat kan mij nog wel het meeste bekoren. Weg met het grauwe!
Ik vond juist het donkere sfeertje wat in GTA4 hing heel erg tof. De regen zag er ook echt sfeervol uit met de wind die erbij zat. Het feit dat het kan sneeuwen en regenen in GTAV vind ik dus ook weer geweldig :9

Soundcloud

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

[message=40824933,nolos- schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:50[/message]:
[...]

Ik vond juist het donkere sfeertje wat in GTA4 hing heel erg tof. De regen zag er ook echt sfeervol uit met de wind die erbij zat. Het feit dat het kan sneeuwen en regenen in GTAV vind ik dus ook weer geweldig :9
Het paste idd wel in de setting van gta4 ja.. Alleen ben ik nu de DLCs nog aan het spelen op de PS3, en het is soms gewoon te donker ... Dat je sommige missies gewoon niet goed kunt spelen omdat je niks kunt zien omdat t zó donker is...
Daarnaast was de sfeer wel lekker duister, alleen waren de grahics gewoon wazig. En dat i.c.m. het grauwe van de stad, maakte het een toch wel depri spel.. Oostblokker Nico past daar natuurlijk wel goed bij.

Ik ben weer toe aan een lekker zonnig, zomerse setting.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Th_mas
  • Laatst online: 19-09 13:08
Ik vond dat grauwe Liberty City in GTA IV wel wat hebben, een Los Santos sfeertje had het er denk ik gewoon niet bijgepast, bij de stad, het verhaal, Nico Belic..

Wat ik wel enigszins minder vond was dat Niko gedwongen leek deze missies te doen en eigenlijk alleen opzoek was naar een nieuw (ander) leven. Dat geeft soms een haast belemmerend gevoel, als speler zelf wil je gewoon lol maken en over de schreef gaan, niets te maken hebben met het moralistische aspect, dat past niet bij GTA. Dat lijkt in GTA V beter te zijn, alleen Franklin doet misschien deels mee om voor zichzelf een betere toekomst op te bouwen. Daarom verheug ik me het meest op Trevor, niet nadenken gewoon knallen haha.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Vis schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:13:
[...]

Het paste idd wel in de setting van gta4 ja.. Alleen ben ik nu de DLCs nog aan het spelen op de PS3, en het is soms gewoon te donker ... Dat je sommige missies gewoon niet goed kunt spelen omdat je niks kunt zien omdat t zó donker is...
Daarnaast was de sfeer wel lekker duister, alleen waren de grahics gewoon wazig. En dat i.c.m. het grauwe van de stad, maakte het een toch wel depri spel.. Oostblokker Nico past daar natuurlijk wel goed bij.

Ik ben weer toe aan een lekker zonnig, zomerse setting.
De vrijheid in San Andreas is geweldig en dat zie ik nu terug komen.
De beleving van de stad vindt ik goed in GTA 4.
Het lijkt erop dat ze deze twee zaken gaan combineren en dat is erg leuk :D

Game of the year naast Battlefield 4 voor mij.

Angelo NL / Global Cargo VTC

http://www.kitguru.net/so...-to-delay-shipping-gta-v/

rockstar heeft alle retailers gevraagd om gta v niet te verzenden naar de klanten voor 16 september

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:45:

rockstar heeft alle retailers gevraagd om gta v niet te verzenden naar de klanten voor 16 september
Dat Is voor winkels gewoon onhandig. Komen de games Maandag binnen en moet alles als een gek verspreid worden enz.

Kan me niet voorstellen dat hier gehoor aan wordt gegeven.
Gameshops hebben vaak al jaren goed contact met hun leveranciers waardoor er een hoop mogelijk is. Of Rockstar het nou wil of niet :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Weet niet of deze al is gepost, maar dit gaat over de hands on van IGN.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
DigitalError schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:45:

In het artikel staat dat het niet meer dan om een "verzoek" gaat, in plaats een aggressieve mail over de embargo. Ook staat er dat het gaat om de UK. En daar zitten we niet :P.

Overigens wordt de meeste post hier bezorgt via PostNL en komt dat, vaak genoeg, de volgende dag zonder problemen binnen. Dat R* dit mailtje heeft gestuurd betekend wel dat het spel dus al snel aanwezig moet zijn bij winkels, misschien toch maar eens Jennifer van 16 even bezoeken :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
SacreBleu schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:00:
[...]

In het artikel staat dat het niet meer dan om een "verzoek" gaat, in plaats een aggressieve mail over de embargo. Ook staat er dat het gaat om de UK. En daar zitten we niet :P.

Overigens wordt de meeste post hier bezorgt via PostNL en komt dat, vaak genoeg, de volgende dag zonder problemen binnen. Dat R* dit mailtje heeft gestuurd betekend wel dat het spel dus al snel aanwezig moet zijn bij winkels, misschien toch maar eens Jennifer van 16 even bezoeken :+
Jennifer is helaas dik aan de zuip in de lokale schuurtoko van nu tot en met zondag, dus eerder dan maandag wordt het hem helaas niet. :'(

• SacreBleu
Eduardboon schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:20:
[...]

Jennifer is helaas dik aan de zuip in de lokale schuurtoko van nu tot en met zondag, dus eerder dan maandag wordt het hem helaas niet. :'(
Dikke lol! Ik moet me echt bezig zien te houden deze anderhalve week. Zeker met die IGN GTA V week is het bijna niet te harden.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik baal er echt zo enorm van dat ik een half jaar geleden mijn xbox heb verkocht. Nu moet ik verplicht wachten tot hij op de nextgen uitkomt. Maar ik ben zo benieuwd naar de eerste gameplay beelden :) !

Reviews komen zeker aankomende week of wachten ze tot de release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik heb ook een PS3 nog aangeschaft voor The Last of Us en deze game. Ikzelf wacht met smart op de next gens, maar ik kon het niet laten om deze twee games aan me neus voorbij te laten gaan. Ik zit ook net als iedereen hier echt de dagen af te tellen.

Ik ben benieuwd of er vandaag gameplay bij IGN komt. Dat waren de laatste geruchten tenminste. Fingers crossed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Hoe laat komt IGN eigenlijk vandaag met nieuws ?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

creapYYY schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:48:
Ik baal er echt zo enorm van dat ik een half jaar geleden mijn xbox heb verkocht. Nu moet ik verplicht wachten tot hij op de nextgen uitkomt. Maar ik ben zo benieuwd naar de eerste gameplay beelden :) !

Reviews komen zeker aankomende week of wachten ze tot de release datum?
Neem aan tot de releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Thomasx4 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:05:
[...]

Neem aan tot de releasedatum.
Ben benieuwd of GT nu wel eens op release zelf met een review komt dan :P Kan ik die mooi tijdens het installeren kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 06-09-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Eduardboon schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:09:
[...]

Ben benieuwd of GT nu wel eens op release zelf met een review komt dan :P Kan ik die mooi tijdens het installeren kijken.
Ja zelfde hier :) .

Trouwens, ik vind dat slowchat topic een beetje nutteloos tbh. Is het niet beter om alles in één topic te houden i.p.v. diverse subtopics? Soms ging het hier wel iets te ver qua slowchat, maar het viel echt reuze mee. Het is een beetje raar om hier het nieuws in te zetten om er vervolgens in een ander forum over te praten, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Thomasx4 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:27:
[...]

Ja zelfde hier :) .

Trouwens, ik vind dat slowchat topic een beetje nutteloos tbh. Is het niet beter om alles in één topic te houden i.p.v. diverse subtopics? Soms ging het hier wel iets te ver qua slowchat, maar het viel echt reuze mee. Het is een beetje raar om hier het nieuws in te zetten om er vervolgens in een ander forum over te praten, niet?
/eens, de discussies en verhalen bloeden nu redelijk dood, in beide topics overigens.
Heb zojuist de online zaken gelezen in de review van IGN, waarom krijgen hun een eerste test eigenlijk? Ik kan nergens lezen of ze met andere journalisten waren of niet. Echt een IGN exclusive dus?!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
:D
Epsilon Program tegenstanders :)

http://www.cultstoppers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Deze nieuwe foto zal iedereen wel kunnen bekoren :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/782-1280.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Ik hoop stiekem op een cult stopper bonus, zoals je die kreeg in de oude GTA's als je het hele rijtje Hare Krishna omver reed O-)

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100806095529/gta/pl/images/e/ec/Gouranga!_(GTA1).jpg

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Nieuws van mijn bron en geheel tegen de verwachting in :

Rockstar heeft een tekort aan games geproduceerd.
Dus de mensen die hem 100% willen, zou ik of naar een midnight launch gaan of pre-orderen (als dat nog mogelijk is).

(er gaan geruchten dat die expres gedaan is door Rockstar om de vraag nóg hoger te maken)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Th_mas schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:23:
Deze nieuwe foto zal iedereen wel kunnen bekoren :*)

[afbeelding]
Niet als je op je werk zit en net toevallig je baas/leidinggevende langsloopt en een blik op je scherm neemt. :+
Maarja, moet je ook maar niet op tweakers zitten tijdens je werk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
kaos- schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:23:

Dus de mensen die hem 100% willen, zou ik of naar een midnight launch gaan of pre-orderen (als dat nog mogelijk is).

(er gaan geruchten dat die expres gedaan is door Rockstar om de vraag nóg hoger te maken)
Dat had ik jaren geleden ook, het album van K3 kwam uit, persoonlijk niet mijn smaak maar toen ik hoorde dat hij overal uitverkocht was wilde ik hem écht zeker hebben! 8)7

En Rockstar doet moeite om winkels te vragen het spel niet vóór de 16de te shippen zodat iedereen op hetzelfde moment het spel kan beleven, maar produceren er dan wel een paar duizend minder zodat niet iedereen het spel kan beleven?

Dat het spel moeilijk te vinden wordt in bepaalde steden en in bepaalde winkels wil ik zo van je aannemen, maar dat R* willens en wetens hun productie heeft teruggedreven lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Het is niet zo dat ik dat zeg he. Ik rapporteer alleen maar.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
kaos- schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:52:
Het is niet zo dat ik dat zeg he. Ik rapporteer alleen maar.
Ik neem jou ook helemaal niet kwalijk, sorry als ik aanvallend overkom. Maar dit soort verhalen gaan altijd de rondte als er een nieuwe console of een nieuw triple-A spel uitkomt. Ik denk dat er weinig is om zorgen over te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik denk dat wij ons eerder zorgen moeten maken over eventuele bugs en glitches die we tegen zullen komen in de eerste week/weken...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:05:
[...]

9 daarvan zijn niet nieuw :P
Lol, faal site xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Niet zozeer omdat sommige screenies al bekend waren, maar vooral omdat ze van IGN zijn gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

kaos- schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:23:

Denk dat het aannemelijker is dat ze deze geruchten de wereld in slingeren om zo nog hogere day 1 sales te genereren.
Uit die groep die nog twijfelt zullen er ongetwijfeld zat zijn die alsnog een pre-order gaan plaatsen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Als dat bericht al waar is;

Is het spel niet 'gewoon' te downloaden in de stores van MS & Sony??
Is dat misschien de reden om minder te verschepen? Ze zien graag dat er uit de stores gedownload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
heihar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:23:

Is dat misschien de reden om minder te verschepen? Ze zien graag dat er uit de stores gedownload wordt.
Dat is een mooie inderdaad, compleet over het hoofd gezien. Is het spel niet meer te krijgen? Dan hop je lekker op PSN en koop/download je het spel daar. Kortom, iedereen kan van GTA V genieten op 17 september. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zat net weer eens GTA IV TBOGT te spelen, en wat me eigenlijk ook heel erg tegenvalt van die game is dat het er écht niet uitziet vanuit een helicopter. Het lijkt gewoon echt een blokkendoos waarin alle schaduwen verdwijnen. Mag hopen dat dat beter is in V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
heihar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:23:

Zonder mogelijkheid om door te verkopen en een tientje meer. :(
De PS Store is helemaal niet aantrekkelijk om je game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
SacreBleu schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:24:
[...]

Dat is een mooie inderdaad, compleet over het hoofd gezien. Is het spel niet meer te krijgen? Dan hop je lekker op PSN en koop/download je het spel daar. Kortom, iedereen kan van GTA V genieten op 17 september. :)
Probleem alleen is wel dat die game in de store 70 (!!) euro moet kosten.
Belachelijk natuurlijk, maar als de game uitverkocht is zullen genoeg mensen dit toch gaan doen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
kaos- schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:52:
[...]

Probleem alleen is wel dat die game in de store 70 (!!) euro moet kosten.
Belachelijk natuurlijk, maar als de game uitverkocht is zullen genoeg mensen dit toch gaan doen.
Idd het is voor mij ook mijn plan B, ik weet precies hoe dat gaat als ik het spel niet kan spelen scoor ik toch een paar kras-kaartjes van Sony en download het, iets dat echt als laatste redmiddel zie.
Maar ik preorder niet omdat ik graag een paar dagen voor de release al de shops afloop om te zien of hij misschien al te verkrijgen is.

Iets meer on topic:
Heb net de nieuwste bijdrage van IGN gelezen maar vond het dit keer toch een beetje minder dan de andere twee.
(http://www.ign.com/articl...-theft-auto-v-week-on-ign)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
heihar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:36:
[...]
Iets meer on topic:
Heb net de nieuwste bijdrage van IGN gelezen maar vond het dit keer toch een beetje minder dan de andere twee.
(http://www.ign.com/articl...-theft-auto-v-week-on-ign)
Ik vind eigenlijk, tot-nu-toe, die hele week tegenvallen. Er is naar mijns inziens niet veel nieuwe informatie beschikbaar gekomen. Ze vertellen meerendeels hetzelfde als wat we van Rockstar en de trailers hebben vernomen niet veel extra informatie waar we iets mee kunnen.

Het is wel leuk om te vernemen dat het spel er goed uitziet en dat het zeker een stapje hoger boven GTA IV is. Ook blijkt de view distance hoog te liggen, dus dat wordt helemaal genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Dat strand :o man wat zou ik daar graag lopen met mn ingame hond :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/878-1280.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nieuwe preview van vandaag op IGN: http://www.ign.com/articl...onflicting-points-of-view

Hij heeft het over 2 missies dus pas op als je geen spoilers wilt lezen ;).

[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 06-09-2013 18:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Haha ja geniaal "The Underbelly of Paradise" _/-\o_
Wat ben ik blij dat ik in de week van de GTAV release vrij ben, want na al die gameplay en screenshots kan ik echt niet wachten om dit spel te spelen. Week onbereikbaar, behalve voor de pizza koerier :)

[ Voor 33% gewijzigd door Motabeatz op 06-09-2013 18:58 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Oe! http://www.rockstargames.com/V/lsbc/fitness-and-relaxation

Die Egochaser energy bar reclame is nice! Toch een beetje extra gameplay beelden :P
http://www.rockstargames....relaxation/egochasers.mp4

[ Voor 21% gewijzigd door Vuvuzela op 06-09-2013 19:16 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het is toch ook gewoonweg geniaal hoe deze game gehyped wordt. Werkelijk iedere man in mijn omgeving, jonger dan ~45, gaat deze game spelen volgens mij :D

Ik ben nog even aan het twijfelen hoe ik het ga aanpakken. PS3 kopen speciaal voor GTA 5, of maandje wachten en dan direct een PS4 halen i.c.m. GTA 5. Wil eigenlijk ook direct Fifa14 fixen, die komt blijkbaar ook voor zowel de PS3 als de PS4.

Aan de ene kant ook weer niet zo slim gedaan. Heb weinig zin om 2 consoles te halen :(

Maar godsamme, wat heb ik een zin in deze game zeg. Dat wordt een weekje vrij nemen van school en werk!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

OMG dat filmpje bij Fitness and Relaxations :9~ :9~
Huge!!!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 07:45

PBP

Las Vegas schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:56:
Het is toch ook gewoonweg geniaal hoe deze game gehyped wordt. Werkelijk iedere man in mijn omgeving, jonger dan ~45, gaat deze game spelen volgens mij :D

Ik ben nog even aan het twijfelen hoe ik het ga aanpakken. PS3 kopen speciaal voor GTA 5, of maandje wachten en dan direct een PS4 halen i.c.m. GTA 5. Wil eigenlijk ook direct Fifa14 fixen, die komt blijkbaar ook voor zowel de PS3 als de PS4.

Aan de ene kant ook weer niet zo slim gedaan. Heb weinig zin om 2 consoles te halen :(

Maar godsamme, wat heb ik een zin in deze game zeg. Dat wordt een weekje vrij nemen van school en werk!
GTA5 komt niet op de PS4. Hij is niet aangekondigd, misschien in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

PBP schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:01:
[...]

GTA5 komt niet op de PS4. Hij is niet aangekondigd, misschien in de toekomst.
Ah ja en de PS4 is niet backwards compatible. Nou, never mind. Even een PS3 fixen dan maar :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Zou ik wel doen ja, kan nog wel eens tot ver in het volgende jaar duren voordat ie beschikbaar word op next-gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vis schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:59:
[...]

OMG dat filmpje bij Fitness and Relaxations :9~ :9~
Huge!!!
Die van de leadership zit ook vol humor :D. Heerlijk :P.
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/leadership-you-can-trust

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als we mochten stemmen zou ik op die jock cranley stemmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Kung fu rainbow lazer force :9~
http://www.rockstargames....entertainment/weazel.webm
CNT _O-
http://www.rockstargames....nd-entertainment/cnt.webm

[ Voor 82% gewijzigd door beuker19 op 06-09-2013 19:45 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:28

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Die radiozenders zijn echt te gek, die sfeer ook die het creëert. Met Trevor door Sandy Shores rijden en echte redneck muziek opzetten (Rebel Radio).
Met Franklin door de sloppenwijken van Los Santos en old school hiphop aan (bv. West Coast Classics).

Het wachten wordt steeds erger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 18:00
Is er bekend hoeveel van het spel met 1 personage te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
GE-NI-AAL! _/-\o_

Get your complete apocalypse kit at Ammunation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fUlBlN6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HgUkePj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nkd2247.jpg

It's happening!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
Hmm wat ik hier van denken moet..

http://www.psx-sense.nl/1...oor-ons-als-next-gen-aan/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik heb geen current gen maar next-gen is wel besteld. Als ik het zo lees dan vindt rockstar gta5 next-gen genoeg? Maw geen gta5 op next-gen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
AtlAntA schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 10:58:
[...]

Ik heb geen current gen maar next-gen is wel besteld. Als ik het zo lees dan vindt rockstar gta5 next-gen genoeg? Maw geen gta5 op next-gen.?
dat misschien wel, maar waarschijnlijk niet veel beter dan op current gen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 09:21

mzx

Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 07:45

PBP

mzx schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:30:
[...]

Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?
GTAforums/instagram. Zijn display boxes, dus exclusief de game. Dus er 'happened' helemaal niks :+

[ Voor 7% gewijzigd door PBP op 07-09-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Natuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze al werken aan een Next-Gen editie en dat die weer fenomenaal gaat worden qua graphics e.d., dan snijden ze zichzelf in de vingers. Die Next-Gen gaat er zeker wel komen, alleen niet volgend jaar maar op de langere termijn. In eerste instantie willen ze alles uit deze release halen en uit GTA Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 09:21

mzx

PBP schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:34:
[...]

GTAforums/instagram. Zijn display boxes, dus exclusief de game. Dus er 'happened' helemaal niks :+
Ah, oke. Toch wordt ik er een beetje blij van :P! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Wat ik wel raar vind is dat in vergelijking met de backside cover van GTA IV het spuitje met de titel ''drugs'' is weggehaald, naast ''bad language'', ''violence'' en ''online''. Terwijl Trevor notabene een drugs addict is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:35
Hier beginnen de GTA kriebels ook alweer, al ben ik ergens sterk in de neiging om de PS3 versie lekker te laten liggen en op de PC versie te wachten. Dat gedult kan ik vaak nog wel opbrengen (kijk top films enz ook pas als ze ergens uitzijn op blu-ray, ga zelden naar de bios bijv..)

Echter ben ik wel te veel info aan t opzoeken, damn wat lijkt dit een top game te gaan worden.

Heeft iemand al opgemerkt dat de "muziek site" van GTA V ook al in de lucht is?
(dat was deze al, maar toen stond er nog niks op..)

http://www.rockstargames.com/V/music/radio

Was ik begin van week nog niet zover ik weet, en rest week heb ik de boel wat gemist hier,

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenBatt op 07-09-2013 13:39 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

GoldenBatt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:37:
Hier beginnen de GTA kriebels ook alweer, al ben ik ergens sterk in de neiging om de PS3 versie lekker te laten liggen en op de PC versie te wachten. Dat gedult kan ik vaak nog wel opbrengen (kijk top films enz ook pas als ze ergens uitzijn op blu-ray, ga zelden naar de bios bijv..)

Echter ben ik wel te veel info aan t opzoeken, damn wat lijkt dit een top game te gaan worden.

Was ik begin van week nog niet zover ik weet, en rest week heb ik de boel wat gemist hier,
Gisteren zijn er 3 "sites" bijgekomen ja. Ook leuk is die home entertainment, als je toch bezig bent. En het spotje van Ammu-Nation bij security :') .

Nog 10 dagen mensen, het komt al lekker dichtbij.

E: He wat leuk, ik zie dat WCTR er ook weer in zit! Kan me dat nog zo goed herinneren van GTA: SA :9~ .

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 07-09-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:35
Had die 3 sites gezien, scrolde snel dag of 2 terug, zag geen melding van de music site ;)

En inderdaad, erg tof allemaal weer. Dan toch de twijfel, toch de PS3 versie kopen? :+

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14
GoldenBatt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:37:

(dat was deze al, maar toen stond er nog niks op..)

Dat word oneindig Rebel Radio draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Weet niet of deze al langs is gekomen, maar dit zijn de in-game TV commercials en deze bevatten in-game beelden die ik nog niet eerder heb gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
eats los fm wordt mijn zender...geweldig om te horen die preview.

mooi stukje ook over de triathlon:
spoilertje voor de zekerheid:
spoiler:
Triathlons
Triathlons bring three activities together in an epic way. In nature, it is doubtful you will be required to swim, bike, and run to escape the jaws of a bear or shark – but these days – the threat is your own ego and the darkness setting in as you grow older. The marathon was an ancient ritual popularized by the Greeks – like buggery – but combining exercise and ego is an American tradition.

Beren en haaien....

en over BMX:
BMX Riding
Southern San Andreas practically invented the art of turning ordinary transportation options into ways to maim yourself while showing off. Bicycle Motocross or BMX is a great way to make the urban landscape your playground. Just don't be surprised when people post video of you faceplanting off a flight of stairs.

[ Voor 102% gewijzigd door Wii4all op 07-09-2013 16:29 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Laatst online: 18-08-2020
720p hoe kan het ook anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wii4all schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:20:
eats los fm wordt mijn zender...geweldig om te horen die preview.

mooi stukje ook over de triathlon:
spoilertje voor de zekerheid:
spoiler:
Triathlons
Triathlons bring three activities together in an epic way. In nature, it is doubtful you will be required to swim, bike, and run to escape the jaws of a bear or shark – but these days – the threat is your own ego and the darkness setting in as you grow older. The marathon was an ancient ritual popularized by the Greeks – like buggery – but combining exercise and ego is an American tradition.

Beren en haaien....

en over BMX:
BMX Riding
Southern San Andreas practically invented the art of turning ordinary transportation options into ways to maim yourself while showing off. Bicycle Motocross or BMX is a great way to make the urban landscape your playground. Just don't be surprised when people post video of you faceplanting off a flight of stairs.
Spoiler lijkt me niet nodig aangezien het gewoon op de officiele website staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
misschien willen mensen het zelf ontdekken in de game.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tja, als je de officiele info niet eens wilt dan moet je ook niet in dit topic zijn naar mijn mening. Als we zo alles in spoilers moeten gaan zetten dan is de lol er ook snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Dat was GTA IV ook al, 1080p optie was er wel volgens mij, maar dan werd het gewoon van 720p naar 1080p geupscaled

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie wilt weten wat IGN is opgevallen aan hun tijd met IGN, ze doen een Q&A. Dan klikken voor de link. Zo niet, beschouw het als niet gelezen http://www.ign.com/videos...v-your-questions-answered

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Laatst online: 18-08-2020
Wat wil je daarmee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Aan je eerdere reactie maakte ik op dat je het jammer/raar vond dat het spel niet in 1080p word uitgezonden. Lijkt me toch logisch dat als GTA IV al in 720p uitgezonden werd dat GTA5 met nog zwaardere graphics dit ook zal zijn.

Als ik je reactie verkeerd heb opgevat, mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Dat het logisch mogen zijn dat we nu geen 1080p titels meer gaan zien op de PS3. Dus dat je reactie nietszeggend was. Aangezien je mag aannemen dat GTA V geen fullHD titel zou zijn. GTA IV was het immers ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
The Outlaw schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:22:
Voor wie wilt weten wat IGN is opgevallen aan hun tijd met IGN, ze doen een Q&A. Dan klikken voor de link. Zo niet, beschouw het als niet gelezen http://www.ign.com/videos...v-your-questions-answered
IGN V? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trek het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
Haha ken het gevoel, dit was met gta sa ook zo. Lekker met zijn alllen f5-en en ieder stukje nieuws verscheuren. En dan komt het leukste straks als iedereen het spel heeft.
Dan gaan we met zijn alle onze mooiste momenten delen. Kan niet wachten.. Die gasten van IGN zijn na een week nog steeds onder de indruk van wat ze al gezien hebben. Dus dat beloofd wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zo hoppa vandaag toch nog ook ff bij de MM rdam centrum de special edition gepreorderd.
Had hem ook al bij de Dixons gepreorderd :9 Better be sure :P :9

Beide zonder aanbetaling :) Dus dat is wel relaxed.

Die gast van MM zei dat er al zo'n 150 pre-orders waren.

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 07-09-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:28

nFo

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R8alB5fPysEJoyY64fvUvcYz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
falcon123 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:29:
Zo hoppa vandaag toch nog ook ff bij de MM rdam centrum de special edition gepreorderd.
Had hem ook al bij de Dixons gepreorderd :9 Better be sure :P :9

Beide zonder aanbetaling :) Dus dat is wel relaxed.

Die gast van MM zei dat er al zo'n 150 pre-orders waren.
150 pre orders van mensen die hem op 5 plekken reserveren en er 4 afbellen op launch (als ze dat al doen).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Maandagavond 16 september vanaf half elf tot middernacht een Gamekings special op mtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
SacreBleu schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:56:
[...]

Dat het logisch mogen zijn dat we nu geen 1080p titels meer gaan zien op de PS3. Dus dat je reactie nietszeggend was. Aangezien je mag aannemen dat GTA V geen fullHD titel zou zijn. GTA IV was het immers ook niet.
Uit een interview wat twee gasten van IGN gaven, die zo'n vijf uur met GTA V mochten spelen hoef je je niet druk te maken over de 720p. Ze zeggen dat het een Next-Gen ervaring is, zelfs dat geen Next-Gen spel kon tippen aan de grootsheid en perfecte afwerking van GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

The Outlaw schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:27:
[video]

Dat is wat ik te zeggen heb. Wat een plaat! Zojuist geluisterd op de R* website. Geweldig! _/-\o_
Juist ja, deze plaat en dan met bijvoorbeeld deze auto dwars door een woestijn scheuren. Als het even kan met het halve leger achter je aan. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/en_us/home/lsbc/vehicle-customization/4.jpg

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:50

OMD

Doet me een beetje denken aan de oude game Interstate '76

I'm getting old :'(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
OMD schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:39:
Doet me een beetje denken aan de oude game Interstate '76

I'm getting old :'(
Oe oe ja interstate 76! Olie tekorten en machine Guns op het dak!

Ontopic : datzelfde model zit toch ook in gta4?

Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.