This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
EXACT!DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:43:
Ik begrijp dat compleet, maar voor mij was GTA IV juist zo'n succes omdat je al die rare dingen kon doen in een wereld die realistisch en 'echt' aanvoelde.
En blijkbaar denkt de overgrote zwijgzame meerderheid daar ook zo over gezien de verkoopcijfers van GTA IV vergeleken met Saints Row.
Nu weet ik zeker dat GTA V ook een succes wordt, zie alleen al de preorders. Dit is echter ook voor een groot deel op de aanname dat het een verbetering is van GTA IV.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer het merendeel GTA V daadwerkelijk gespeeld heeft. Of men dan nog steeds zo enthousiast is over de "nieuwe verbeterde physics".
/edit: physics gebaseerd op midnight club.... JA want dat spel was zo'n groot succes.

Aha, dat wordt nog wat: http://gtaforums.com/topi...sk-anything/?p=1063330871
[ Voor 10% gewijzigd door KBDE op 15-09-2013 18:36 ]
Schadesysteem heb ik niet helemaal meegekregen, ik heb een stream gezien waarbij een auto van de zijkant op een andere auto inreed, en daar viel zelfs het wiel vanaf, die je dus later op de weg zag liggen, ik vond dat wel echt vet.
iemand die even kort kan uitleggen wat er goed/niet goed aan is?
joon schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:30:
Kan iemand me vertellen hoe ik een sticky bomb laat exploderen ? kom er maar niet achter.. :c
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2013 18:31 ]
Het indeuken van de carrosserie is minder dan bij GTA 4.Ambianz schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:30:
@zombymario
Schadesysteem heb ik niet helemaal meegekregen, ik heb een stream gezien waarbij een auto van de zijkant op een andere auto inreed, en daar viel zelfs het wiel vanaf, die je dus later op de weg zag liggen, ik vond dat wel echt vet.
iemand die even kort kan uitleggen wat er goed/niet goed aan is?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
DankMartinspire schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:31:
[...]
spoiler:Links op de d-pad. Vanuit de auto lukt dat overigens niet.
YouTube: GTA heeft geen kuthandling
Kijkt u vooral op 0:47 even mee
[ Voor 5% gewijzigd door DutchManticore op 15-09-2013 18:43 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
PSN ID: Beest41
Niet minder maar wel veel minder voorspelbaar of bugged.Zombymario schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:32:
[...]
Het indeuken van de carrosserie is minder dan bij GTA 4.
Klein stukje terug heb ik mijn ervaringen op een ps3 besproken.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Ja net echt. Bij het minste stuurwerk ligt die hele wagen bija gelijk op de zijkant.DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:41:
Misschien niet het meest tekenende filmpje, maar de handling is niet kut. T ligt echt aan jou als je in GTA IV niet kunt rijden. En dit is nog met keyboard ook.

Ik kan me verder prima redden hoor in IV, maar ik ben heel blij dat ze de boel nu hebben aangepast.
edit:
Gaan we nu dit soort dingen ook al tussen spoiler tags plaatsen?Martinspire schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:31:
[...]
spoiler:Links op de d-pad. Vanuit de auto lukt dat overigens niet.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 15-09-2013 18:53 ]
YouTube: GTA 5 Physics
[ Voor 11% gewijzigd door KBDE op 15-09-2013 18:53 ]
Het is een SUV van 2600kgbram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:51:
[...]
Ja net echt. Bij het minste stuurwerk ligt die hele wagen bija gelijk op de zijkant.![]()
Ik kan me verder prima redden hoor in IV, maar ik ben heel blij dat ze de boel nu hebben aangepast.

Mijn ouders hadden vroeger in financieel wat sterkere jaren een Range Rover Vogue en dat ding rolt nou eenmaal als je m zo maximaal door bochten hoekt. Die auto's zijn geveerd op comfort. En hij rolde nog lang niet ingame.
Dat is realistisch of het je nu bevalt of niet.
En net zeurde je over dat je geen bocht kon maken, nu laat ik zien dat het met een lastige SUV wel kan en nu is t ineens weer niet realistisch...
Anoniem: 179336
SUV zijn alleen gemaakt voor rechtdoor.bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:51:
[...]
Ja net echt. Bij het minste stuurwerk ligt die hele wagen bija gelijk op de zijkant.
YouTube: Toyota Hilux fails the Moose test
nee, dat met die schommel was realistischKBDE schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:53:
Dit is inderdaad veel beter:

Volgens mij kan je pas echt oordelen als je het gespeeld hebt. Het is eigenlijk net als het verschil tussen COD en Killzone
http://imgur.com/l3HtHgJ
Dat je zulke auto's kan besturen. Geweldig
[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 15-09-2013 19:02 ]
Alles behalve realistisch... Weet niet of je zelf wel eens auto's rijdt, maar dat slaat dus nergens op.DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:56:
[...]
Het is een SUV van 2600kg![]()
Mijn ouders hadden vroeger in financieel wat sterkere jaren een Range Rover Vogue en dat ding rolt nou eenmaal als je m zo maximaal door bochten hoekt. Die auto's zijn geveerd op comfort. En hij rolde nog lang niet ingame.
En net zeurde je over dat je geen bocht kon maken, nu laat ik zien dat het met een lastige SUV wel kan en nu is t ineens weer niet realistisch...
Linkje voor Magic Mike?
PSN ID: Beest41
YouTube: GTA IV - Drift (No Mod)
Of deze geedit en met mods:
YouTube: GTA IV - HARD CHARGER: WIDE OPEN (1080p)
We zullen het gaan zien in GTA5
[ Voor 65% gewijzigd door KBDE op 15-09-2013 19:42 ]
Ik heb 'm al gespeeld op PS3.RisingSun schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:05:
Denk dat iedereen pas echt kan oordelen na het spelen? Of ben ik de enige die nog zonder GTA5 zit?
Ik rij 45.000 per jaar...waarvan 20.000 in een bejaarde maar sportieve cabrio en de rest in een eerste generatie X5 35d. Geloof mij, ik weet waar ik het over heb.SCARfaceE schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:04:
[...]
Alles behalve realistisch... Weet niet of je zelf wel eens auto's rijdt, maar dat slaat dus nergens op.
Linkje voor Magic Mike?
Ik heb het gespeeld en dat met die schommel was een glitch die express nooit gefixed is omdat de community het een geweldige feature vond.t mac schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:59:
[...]
nee, dat met die schommel was realistisch![]()
Volgens mij kan je pas echt oordelen als je het gespeeld hebt. Het is eigenlijk net als het verschil tussen COD en Killzone
We hebben het over physics van voertuigen overigens.
Jullie zitten allemaal helemaal in de gamewereld met die begrippen van 'realistisch' van jullie.
Zo presteren moderne SUV's wanneer je er scherpe bochten mee maakt, en die Range Rover Vogue uit 2007 waar ik het net over had voelde nog veel gevaarlijker.
YouTube: Jeep Grand Cherokee fail moose test part-2
Youtube: Moose Test SUV fail
[ Voor 88% gewijzigd door DutchManticore op 15-09-2013 19:18 ]
pookie1 heeft een (naar mijn mening) 100% correcte uitleg gegeven waarom het huidige physics model totaal niet past in GTA V: http://gtaforums.com/topi...e-handling-its-that-gtav/
Ben benieuwd hoe jullie erover denken.
PS: http://gtaforums.com/topi...f-gta-driving-begins-now/
[ Voor 17% gewijzigd door KBDE op 15-09-2013 19:57 ]
Compleet mee eens.
Ik hoop dat Rockstar de klachten honoreert, en een tweede handling option beschikbaar maakt.
Dan is iedereen tevreden.
[ Voor 72% gewijzigd door DutchManticore op 15-09-2013 19:57 ]
Het is niet bedoeld als simulator nee, maar wel om realistisch te zijn.Meulendijks89 schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:58:
GTA is toch ook niet bedoeld om realistisch te zijn?
Rockstar zelf heeft meerdere keren gezegd "Prepare for the most realistic driving experience in a GTA ever. It's much more racing game inspired this time." bladiblah.
Daar zaai je verkeerde verwachtingen mee.
En GTA is niet bedoeld om realistisch te zijn, maar vindt wel plaats in een realistische wereld.
Het verhaal en wat je uit kunt voeren hoeft niet realistisch te zijn nee, maar hoe de wereld voelt en reageert wel.
Oke, als rockstar dat heeft gezegd heb je gelijk. Ik ben benieuwd dinsdag middag.DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:59:
[...]
Het is niet bedoeld als simulator nee, maar wel om realistisch te zijn.
Rockstar zelf heeft meerdere keren gezegd "Prepare for the most realistic driving experience in a GTA ever. It's much more racing game inspired this time." bladiblah.
Daar zaai je verkeerde verwachtingen mee.
En GTA is niet bedoeld om realistisch te zijn, maar vindt wel plaats in een realistische wereld.
Het verhaal en wat je uit kunt voeren hoeft niet realistisch te zijn nee, maar hoe de wereld voelt en reageert wel.
Maar de meeste mensen verwachten zooooveel van GTA dat het alleen nog maar tegen valt..
Misschien komt rockstar nog met een Patch als er maar genoeg mensen klagen

Kun je kiezen welke rijstijl jij prefereertCar handling style
[Car] [Boat]
[ Voor 4% gewijzigd door BeefHazard op 15-09-2013 20:04 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Polariseer nu niet continu zo...BeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:04:
Misschien moeten ze maar een switch erin patchen bij de opties.
[...]
Kun je kiezen welke rijstijl jij prefereert
Zeg gewoon [GTA IV style] [GTA V style].
Je mist net een hele uitgewerkte discussie over wat nu realistisch is en dan ga je weer stoken.
Ik heb het nergens over bochten. In de rechte stukken gaat 'ie al bijna op z'n kant, zie je dat dan niet? Ooit wel eens een SUV op de snelweg van baan zien wisselen, waarbij de hele auto als een gek op en neer begint te wiebelen? Ik niet namelijk.DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:56:
[...]
Het is een SUV van 2600kg![]()
En met al je ervaring vind ik het extra vreemd dat je GTA IV realistisch vindt en lekker vindt rijden.
Haha ja, ze gaan in GTA V een optie bouwen die GTA IV style heet.DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:06:
[...]
Polariseer nu niet continu zo...
Zeg gewoon [GTA IV style] [GTA V style].
Je mist net een hele uitgewerkte discussie over wat nu realistisch is en dan ga je weer stoken.

En dan misschien een uitlegje erbij: "slippery driving with extreme jelly suspension and no grip whatsoever."
Discussie? Proest. Dit was een hoop kinderachtig geschreeuw. "Nee ik heb het juist" "Nee ik heb het juist"DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:06:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ja dan blijf maar dom stoken. Ik zeg express "GTA IV style sheet" en niet "Realistic style sheet" om te voorkomen dat we daar weer een discussie over krijgen. Onze mening wat betreft realisme verschilt nogal, dus ik probeer niet jouw mening als achterlijk af te doen door te stellen dat ik gelijk heb wat betreft realisme.bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:20:
[...]
Ik heb het nergens over bochten. In de rechte stukken gaat 'ie al bijna op z'n kant, zie je dat dan niet? Ooit wel eens een SUV op de snelweg van baan zien wisselen, waarbij de hele auto als een gek op en neer begint te wiebelen? Ik niet namelijk.
En met al je ervaring vind ik het extra vreemd dat je GTA IV realistisch vindt en lekker vindt rijden.
[...]
Haha ja, ze gaan in GTA V een optie bouwen die GTA IV style heet.![]()
En dan misschien een uitlegje erbij: "slippery driving with extreme jelly suspension and no grip whatsoever."
Ik zou zeggen kijk die filmpjes nog even die ik stuurde.
En nee, auto's die op het rechte stuk bijna omvallen kom ik in GTA IV niet tegen.
Stellen dat ik ondanks al die ervaring nog steeds dom ben (omdat ik het niet met je eens ben) stel ik niet op prijs.
Met sommige mensen kun je niet praten. Heb al meerdere keren gezegd, dan maar eens zijn oneens te zijn.
Inderdaad. Ik was de enige die met argumenten kwam, de rest bleef alleen maar meningen asserteren.BeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:25:
[...]
Discussie? Proest. Dit was een hoop kinderachtig geschreeuw. "Nee ik heb het juist" "Nee ik heb het juist"
En nogmaals, ik denk ook dat dit de enige oplossing is waarbij iedereen 100% tevreden is.BioHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:27:
De een vond de handling in 4 prima en leuk, de ander niet. Rockstar heeft dus voor 1 van deze "kampen" gekozen, en de handling flink veranderd.
Het enige juiste in mijn ogen is een optie om te wisselen tussen beide, maar goed. Daar komt natuurlijk ook een en ander bij kijken. Maar zo had Rockstar in ieder geval de complete fanbase tevreden gehad.
En anders mogen ze 't ook gewoon modbaar maken zoals bij GTA IV PC, dan pas ik het zelf wel aan.
[ Voor 37% gewijzigd door DutchManticore op 15-09-2013 20:33 ]
Het enige juiste in mijn ogen is een optie om te wisselen tussen beide, maar goed. Daar komt natuurlijk ook een en ander bij kijken. Maar zo had Rockstar in ieder geval de complete fanbase tevreden gehad.
Persoonlijk vind ik arcade ok tot een zekere hoogte, als een auto maar het gevoel van 'gewicht' heeft. Dat je ook langzaam en netjes kan rijden in het verkeer zonder dat de auto de neiging heeft te planken etc. Met een duidelijk verschil tussen iedere auto. We zullen het wel merken.
Meulendijks89 schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:33:
Ik hoop ook echt dat er een PC versie komt, bij deel 4 kwam die ook een half jaar later... lekker wat mods eroverheen
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:48:
[...]
Dit zegt an sich nog weinig, kan ook voor debugging of wat dan ook zijn, maar 't lijkt me duidelijk dat met een productie en marketing budget van 262 miljoen ze deze game niet alleen gaan uitbrengen voor twee 7 jaar oude consoles.
1. Eerst even cashen op de oude consoles.
2. Vervolgens upgraden veel mensen naar next-gen consoles, dan ligt GTA V daar ook weer mooi voor in de schappen met opgepoetste graphics, hogere resolutie en weet ik wat en tegelijk met next-gen release of ervoor of erna komt ook nog de PC versie.
Dan kan Rockstar hetzelfde spel aan één klant minstens 2, soms zelfs 3x verkopen.
Het is gewoon een bedrijf he jongens, Rockstar heeft ook gewoon investeerders en aandeelhouders die tevreden gehouden moeten worden, zeker met zulke investeringen.
Geloof mij maar. Hij komt voor PC en next-gen consoles 100% zeker uit.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=678177
Ff op voorbehoud natuurlijk...
Imagine the mods for GTA5

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik kan bevestigen dat het eerste filmpje wel degelijk mogelijk is. Je moet wel even wennen, maar met je handrem kun je nog best veel doen. Verder moet je eens een Amerikaanse bak pakken of een ander ding waarvan je weet dat de handling niet fantastisch is.KBDE schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:05:
Achja en het ligt er maar net aan welke auto's je hebt in gta4 (origineel zonder patches oid)
YouTube: GTA IV - Drift (No Mod)
Of deze geedit en met mods:
YouTube: GTA IV - HARD CHARGER: WIDE OPEN (1080p)
We zullen het gaan zien in GTA5
Een leuker iets om uit te zoeken vind ik overigens om te kijken waar auto's van afgeleid zijn. Je ziet heel sterk bepaalde lijnen van auto's terug in de game. Audi, Ferrari, Aston Martin, BMW, etc. Ze lijken dan aan de voorkant bv op een BMW maar hebben de achterkant van een Audi. Naast het feit dat ze echt zoveel mooier zijn dan de auto's uit GTA 4 (dat verschil is behoorlijk). Dat soort dingen kan ik meer waarderen dan bitchen over welke handling beter was. Sure, het is niet perfect, maar driften kan nog wel degelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2013 20:44 ]
Dat zou heel fijn zijn als R* dat maaktBeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:04:
[...]
Ik heb in Amerika in een hele hoop amerikaanse autos gereden door de jaren heen.BeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:04:
[...]
Bijna allemaal reden ze als een boot
, als ze dus realisme na streven zitten ze goed
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
men !!!!yzx schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:39:
Nu hopen dat het geen ports worden
Imagine the mods for GTA5
Dat kon vaak in de voorgaande GTA's ook dus niks aan de handKBDE schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:53:
Dit is inderdaad veel beter:
Zo rijd ik ook vaak in GTA games, maar dan met wat meer handrem gebruikDutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:41:
Misschien niet het meest tekenende filmpje, maar de handling is niet kut. T ligt echt aan jou als je in GTA IV niet kunt rijden. En dit is nog met keyboard ook.
Verder vond ik GTA:VC eigenlijk het leukst rijden en dan vooral met de Cheetah i.c.m. de camera die je met de muis/rechter pookje @ consoles kon verplaatsen!
Dat kon al in GTA:SA dus niet echt nieuw, maar wel leukJerry schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:01:
Magic Mike net op zijn stream:
http://imgur.com/l3HtHgJ
Dat je zulke auto's kan besturen. Geweldig
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Blijkbaar zijn een paar ijverige gamers in de code van GTA V gedoken en daar zitten verwijzingen in naar twee platforms: PC en Orbis. PC is natuurlijk de oude vertrouwde computer en Orbis is het OS van de PS4. De vermoedens van een mogelijke nextgen-versie waren er al maar lijken nu ook min of meer bevestigd.
Linkje naar het artikel op PU.nl
Onderstaande plaatje was voor velen ook al reden om te speculeren over een nextgen-versie. Bovenste screenshot komt uit een van de eerste trailers, onderste plaatje uit een latere trailer. Zouden de eerste trailers gebaseerd zijn op de nextgen-versies? Let's hope so!

Het verschil in graphics tussen vliegen en stil op de grond staan is natuurlijk wel een groot verschil. Het is logisch dat je bij het vliegtuig minder details ziet. Hetzelfde gebeurd als je met een auto snel door de stad scheurt. Sta je effe een tijdje stil, dan ziet de gamer echt wel uit zoals in de trailers.SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:28:
Good news everyone!
Blijkbaar zijn een paar ijverige gamers in de code van GTA V gedoken en daar zitten verwijzingen in naar twee platforms: PC en Orbis. PC is natuurlijk de oude vertrouwde computer en Orbis is het OS van de PS4. De vermoedens van een mogelijke nextgen-versie waren er al maar lijken nu ook min of meer bevestigd.
Onderstaande plaatje was voor velen ook al reden om te speculeren over een nextgen-versie. Bovenste screenshot komt uit een van de eerste trailers, onderste plaatje uit een latere trailer. Zouden de eerste trailers gebaseerd zijn op de nextgen-versies? Let's hope so!
[afbeelding]
Dit is namelijk ook een afbeelding uit de game, niet bewerkt, gewoon even een schermafdruk van mn hdmi capturekaart: http://imgur.com/AVaOA0C
Hier ook nog 1 (en ja die gozer neemt een foto van mn auto): http://i.imgur.com/s1c66BB.jpg
Edit: even aangevuld. Dit is dus ook ingame: http://i.imgur.com/r1FRvH8.jpg
[ Voor 2% gewijzigd door Martinspire op 16-09-2013 01:53 . Reden: mooier plaatje erbij ]
Vet!Martinspire schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:57:
[...]
Het verschil in graphics tussen vliegen en stil op de grond staan is natuurlijk wel een groot verschil. Het is logisch dat je bij het vliegtuig minder details ziet. Hetzelfde gebeurd als je met een auto snel door de stad scheurt. Sta je effe een tijdje stil, dan ziet de gamer echt wel uit zoals in de trailers.
Dit is namelijk ook een afbeelding uit de game, niet bewerkt, gewoon even een schermafdruk van mn hdmi capturekaart: http://imgur.com/AVaOA0C
Hier ook nog 1 (en ja die gozer neemt een foto van mn auto): http://i.imgur.com/s1c66BB.jpg
Gewoon random event?
De kleine details, dat is wat ik zo cool vind aan dit soort games
[ Voor 4% gewijzigd door Dongersmooi op 15-09-2013 23:00 ]
Jup. Gebeurd vaker. Gewoon een mooie auto pakken en ergens stil gaan staanDongersmooi schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:59:
[...]
Vet!
Gewoon random event?
De kleine details, dat is wat ik zo cool vind aan dit soort games
Dank u, ik heb 40 pagina's door te ploegen qua nieuwe comments.Gropah schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:48:
[modbreak]Het is nu 22:46. Het heeft dus grofweg 3 uur gekost om het op te ruimen. Ik had ook 40+ pagina's aan reactie's weg kunnen gooien van de afgelopen 2 dagen, maar er zat toch nog 10 pagina's aan redelijke content/discussie tussen, dus dat vond ik overbodig.
Mensen, hou het aub een beetje ontopic, vooral gezien er een slowchat topic is. Bespreek daar maar hoe je de gamemania gaat overvallen voor een early copy.[/]
Alleen jammer dat vele leak video's al dood zijn intussen. Niets aan te doen. Maar wel wat kinds van Rockstar om politie te spelen. De game is geleaked, Rockstar, nu leaks wissen is dwijlen met de kraan open!
Jullie lijken wel Brein en al die andere pippo's die sites offline halen, zonder enig nut.
Mensen met discipline.Martinspire schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:54:
Hij komt inderdaad wel naar next-gen en pc, maar wie gaat hier dan nog maanden wachten voor die versie uitkomt? Ik vind het geen probleem om hem 2x te halen. Ik hoop alleen wel dat je je voortgang ook naar die andere games kunt overzetten, want ik ga niet alles weer helemaal overnieuw doen
Ik voel me aangesproken
edit: naar small text gezet omdat het mss wat offtopic is he...Mr.DD schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:34:
[...]
Ik voel me aangesprokenBij GTA IV ook maanden kinds zitten wachten, forums ontwijken etc. Na morgen kijk ik alleen af een toe op gtav.net voor nieuws omtrend pc versie.
Ik had moeten zetten: mensen met discipline, en die intussen niet met hun vingers hoeven zitten te draaien.
Zelf wacht ik op de PC versie. Dit heb ik bij GTA 4 ook gehad en ik had nooit moeite om spoilers te ontwijken. Eigenlijk koop ik al m'n games +- een jaar na release (ik maak handig gebruik van Steam sales) en ik heb nog niet echt last gehad van gespoilde ervaringen, toch niet qua verhaallijn.
Wel kijk ik wat gameplay van games maar zorg dat de verhaallijn niet centraal te zien is.
Heb wel intussen een PS3 Slim gekocht voor de exclusives, dus ik zou de PS3 versie kunnen halen maar toch ga ik wachten. Tis dat ik nog zoveel andere games moet doorploegen dat ik bij het spelen van die games niet aan GTA V denk dus wachten op PC versie is geen drama.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 15-09-2013 23:52 ]
Same, same. Echter bleek wachten op RDD tevergeefs. Ik woon in een studentenhuis, dus een PS3 +TV kopen gaat 'm ook niet zo snel worden. Laten we hopen dat de voorspellingen kloppen van december.Asgaro schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:42:
[...]
Ik had moeten zetten: mensen met discipline, en die intussen niet met hun vingers hoeven zitten te draaien.Als ik echt geen andere games meer had te spelen, zou ik ook de toegeving doen.
Zelf wacht ik op de PC versie. Dit heb ik bij GTA 4 ook gehad en ik had nooit moeite om spoilers te ontwijken. Eigenlijk koop ik al m'n games +- een jaar na release (ik maak handig gebruik van Steam sales) en ik heb nog niet echt last gehad van gespoilde ervaringen, toch niet qua verhaallijn.
Wel kijk ik wat gameplay van games maar zorg dat de verhaallijn niet centraal te zien is.
Heb wel intussen een PS3 Slim gekocht voor de exclusives, dus ik zou de PS3 versie kunnen halen maar toch ga ik wachten. Tis dat ik nog zoveel andere games moet doorploegen dat ik bij het spelen van die games niet aan GTA V denk dus wachten op PC versie is geen drama.
- Is het mogelijk om in een tram/metro te reizen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Overigens was ik wel wat te ongeduldig en wou ik de gelekte versie proberen: didn't work. Heb ook geen zin om allerlei versies te proberen, wacht dan wel gewoon tot morgen...
Nog één dagje!
Volgens mij wel, maar niet zeker.Mars18 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:17:
Vraagje:
- Is het mogelijk om in een tram/metro te reizen?
Waarom zou je dat eigenlijk willen? Ik zie mensen dit vaker vragen. Dan koop je een game van € 50,- en ga je met je character stil zitten in het openbaar vervoer. Ik zie de funfactor niet helemaal, tenzij het voor fast travel bedoeld is.
Anoniem: 179336
Om te kapen natuurlijk!bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:20:
[...]
Volgens mij wel, maar niet zeker.
Waarom zou je dat eigenlijk willen? Ik zie mensen dit vaker vragen. Dan koop je een game van € 50,- en ga je met je character stil zitten in het openbaar vervoer. Ik zie de funfactor niet helemaal, tenzij het voor fast travel bedoeld is.
om de stad mooi te verkennen.bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:20:
[...]
En toen in Mafia kon je met een sniper vanuit de tram/metro schieten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 527024
SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:28:
Good news everyone!
[afbeelding]
Dat is nu het sandbox gevoelbram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:20:
De PC-versie van GTA-V geeft mij een BF3 gevoel, ben je helemaal happy met BF3 op de console qua graphics en alles, start je de PC versie op... dát zijn pas graphics.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2013 09:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
http://instagib.tv/comedyyVince22 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:50:
Is er nog een stream?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hij zegt toch niet dat het het eerste is wat hij gaat doen? Of dat hij alleen per OV wil reizen? Ik ben er ook wel benieuwd naar, niet omdat ik niet kan wachten om erin te gaan zitten maar omdat ik het mooi zou vinden als het erin zit. In GTA IV stapte ik soms ook in een metro, van Hove Beach naar Algonquin of zo, om daar weer een auto te highjacken.bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:20:
[...]
Kon je in de metro in GTA IV dan?Th_mas schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:25:
[...]
Hij zegt toch niet dat het het eerste is wat hij gaat doen? Of dat hij alleen per OV wil reizen? Ik ben er ook wel benieuwd naar, niet omdat ik niet kan wachten om erin te gaan zitten maar omdat ik het mooi zou vinden als het erin zit. In GTA IV stapte ik soms ook in een metro, van Hove Beach naar Algonquin of zo, om daar weer een auto te highjacken.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Wow vet!iPodKiller schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:05:
Hier zat ik lang op de wachten, zijn GT5 video's zijn ook awesome![]()
[video]
😆 - Denk ook eens om ;)
ja.

www.youtube.com/DerOllie
De 'bovengrondse' ja
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Beste release tot nu toe voor mij op de ps3, mijn gamehartje van 28 is weer op volle toeren en zal nog veel plezier beleven met deze game!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zoals hij nu met zijn character erbij loopt lijkt hij op de great Technoviking

GTA VI - All aboard the hype train!!
Anoniem: 465756
Denk dat niemand dat weet, gewoon gokken denk ikAnoniem: 465756 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:11:
Ik ga vanavond naar mediamarkt Roermond...iemand enig idee hoelang zo een rij kan worden of niet? Ben van plan om kwart voor 12 aan te komen. Of is t aansluiten uur van te voren?
Echt, de ene glazen bol vraag is nog mooier dan de andere.Anoniem: 465756 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:11:
Ik ga vanavond naar mediamarkt Roermond...iemand enig idee hoelang zo een rij kan worden of niet? Ben van plan om kwart voor 12 aan te komen. Of is t aansluiten uur van te voren?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Anoniem: 465756
Nederlandse PS5 clan / 30+
Een goede 10 seconden voor mijn gevoel. Misschien iets langer.. Te lang voor mijn gevoel ook hahaThe Outlaw schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:16:
Zijn er hier al mensen die de game al hebben? Wil niets weten over de storyline ofzo. Maar hoelang duurt het switchen tussen karakters?
Ah oke. Lekker snel dusDonnie schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:16:
Seconde of 10 max
Nederlandse PS5 clan / 30+
Anoniem: 296375
Heeft iemand hier ervaring mee bij andere games die via dit principe verkocht worden?
Voor de mensen die het gemist hadden inderdaad vanavond een speelsessie vanaf 22:30 tot 0:00 op MTVAnoniem: 153905 schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:08:
Toch een heel fijne en spannende week om naar uit te kijken en vooral deze uitzending op TV niet missen
http://www.mtv.nl/gta5?ut...ebutton&utm_campaign=GTAV
http://www.gamekings.tv/n...s-showcase-gta-v-edition/
Jammer dat kan ik niet zien, rond die tijd sta ik bij Mediamarkt voor de deurkaasaanfiets schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:13:
[...]
Voor de mensen die het gemist hadden inderdaad vanavond een speelsessie vanaf 22:30 tot 0:00 op MTV

Ze zouden niets gaan spoileren. Het lijkt me dus sterk dat ze een speelsessie gaan doen. Lijkt me meer een uitzending met veel gelul en een paar interviews.kaasaanfiets schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:13:
[...]
Voor de mensen die het gemist hadden inderdaad vanavond een speelsessie vanaf 22:30 tot 0:00 op MTV
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ligt er nogal aan wat je onder spoiler verstaat. Sommigen vinden een screenshot al een spoiler, de meesten vinden details van de storyline pas een spoiler.Jackal131 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:34:
[...]
Ze zouden niets gaan spoileren. Het lijkt me dus sterk dat ze een speelsessie gaan doen. Lijkt me meer een uitzending met veel gelul en een paar interviews.
Als ze die laatste definitie van een spoiler aanhouden kunnen ze dus wel degelijk stukken van het spel laten zien door gewoon te rijden/vliegen/schieten en even weg te blijven van de missies.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik ga naar Mediamarkt Eindhoven en ja de winkel gaat pas om 23;59 openBFmango schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:39:
Ik twijfel of ik naar Eindhoven rij (ik woon net over de grens in België) om hem daar bij de Media Markt op te halen om middernacht. Zouden ze echt pas om 23.59 open gaan? En kost hij daar ook 47 euro?
47 euro ook daarBFmango schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:39:
Ik twijfel of ik naar Eindhoven rij (ik woon net over de grens in België) om hem daar bij de Media Markt op te halen om middernacht. Zouden ze echt pas om 23.59 open gaan? En kost hij daar ook 47 euro?
Anoniem: 540729
Het word een bende met alleen Nederlanders.
Post ff je PSN of stuur een berichtje met je PSN en ik invite je.
Zoek anders op social club naar: Dutch Outlawz.
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.