Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:54
kaasaanfiets schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:13:
[...]

Voor de mensen die het gemist hadden inderdaad vanavond een speelsessie vanaf 22:30 tot 0:00 op MTV

http://www.gamekings.tv/n...s-showcase-gta-v-edition/
Jammer dat kan ik niet zien, rond die tijd sta ik bij Mediamarkt voor de deur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11
kaasaanfiets schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:13:
[...]

Voor de mensen die het gemist hadden inderdaad vanavond een speelsessie vanaf 22:30 tot 0:00 op MTV

http://www.gamekings.tv/n...s-showcase-gta-v-edition/
Ze zouden niets gaan spoileren. Het lijkt me dus sterk dat ze een speelsessie gaan doen. Lijkt me meer een uitzending met veel gelul en een paar interviews.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Jackal131 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:34:
[...]

Ze zouden niets gaan spoileren. Het lijkt me dus sterk dat ze een speelsessie gaan doen. Lijkt me meer een uitzending met veel gelul en een paar interviews.
Ligt er nogal aan wat je onder spoiler verstaat. Sommigen vinden een screenshot al een spoiler, de meesten vinden details van de storyline pas een spoiler.

Als ze die laatste definitie van een spoiler aanhouden kunnen ze dus wel degelijk stukken van het spel laten zien door gewoon te rijden/vliegen/schieten en even weg te blijven van de missies.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik twijfel of ik naar Eindhoven rij (ik woon net over de grens in België) om hem daar bij de Media Markt op te halen om middernacht. Zouden ze echt pas om 23.59 open gaan? En kost hij daar ook 47 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
BFmango schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:39:
Ik twijfel of ik naar Eindhoven rij (ik woon net over de grens in België) om hem daar bij de Media Markt op te halen om middernacht. Zouden ze echt pas om 23.59 open gaan? En kost hij daar ook 47 euro?
Ik ga naar Mediamarkt Eindhoven en ja de winkel gaat pas om 23;59 open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
BFmango schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:39:
47 euro ook daar :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 540729

Mensen die nog een crew willen joinen?
Het word een bende met alleen Nederlanders.
Post ff je PSN of stuur een berichtje met je PSN en ik invite je.
Zoek anders op social club naar: Dutch Outlawz.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/255140g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 12:40
Nieuwe topic online: [Multi]Grand Theft Auto V - deel 2

Martinspire - PC, PS4, X1

Pagina: 1 ... 49 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.