Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Jep.AtlAntA schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:41:
[...]
Oe oe ja interstate 76! Olie tekorten en machine Guns op het dak!
Ontopic : datzelfde model zit toch ook in gta4?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Het is bedoening, niet bedoeling
Hier is een link naar een artikel waar je dat interview kunt beluisteren.Vis schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:14:
[...]
Ik hoop zo zwaar dat ze hier gelijk in hebben he..
Als de kartel randjes maar verdwenen zijn, scheelt een hoop.
Ik waarschuw iedereen die zo weinig mogelijk (inhoudelijk) van de game wil weten en vooral zelf alles wil ontdekken als de game uitkomt; beluister dit interview dan liever niet.
http://www.gta5blog.nl/gta-v-vraag-en-antwoord/
Zitten er spoilers in over de storyline dan? Dan lees ik hem nietTh_mas schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:43:
[...]
Hier is een link naar een artikel waar je dat interview kunt beluisteren.
Ik waarschuw iedereen die zo weinig mogelijk (inhoudelijk) van de game wil weten en vooral zelf alles wil ontdekken als de game uitkomt; beluister dit interview dan liever niet.
http://www.gta5blog.nl/gta-v-vraag-en-antwoord/
E: Oh, ken deze al. Valt mee qua spoilers, er worden wel wat features genoemd etc., een aantal missies worden beschreven, maar over de storyline wordt niks verteld. Voor mij spoilt dit interview in ieder geval niks.
[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 08-09-2013 12:46 ]
720p is niet veel slechter dan 1080p het is inprincipe maar 1/4 minder pixels en dit valt niet op als je intensief aan het gamen bent. Dus die kartelige randjes zal wel meevallenmartijntjuhh schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:22:
Inderdaad, kartelrandjes moeten weg en de framerate mag wel wat stabieler worden. Verder vind ik het ook wel prima. Bij de meeste games, GTA V in het bijzonder, draait het toch om de gameplay en de sfeer.
Wat ik uit een aantal interviews kan opmaken is dat ze doormiddel van 'popping' een stabielere framerate proberen te halen. Dit was ook sterk het geval met GTA:SA op de PS2
Maar ik ben naar mening dat ik liever 'popping' heb dan dat zodra ik een druk stuk stad in rijd dat mijn framerate naar de <30fps gaat
[ Voor 3% gewijzigd door rjpurk op 08-09-2013 12:54 ]
1080p heeft 2,25x zoveel pixels als 720p. Iets met oppervlaktes en zorjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:53:
[...]
720p is niet veel slechter dan 1080p het is inprincipe maar 1/4 minder pixels en dit valt niet op als je intensief aan het gamen bent. Dus die kartelige randjes zal wel meevallen
Texture popping betekent dat de textures (het uiterlijk van objecten) gedurende het spelen worden geladen en weergegeven. Als een computer het zwaar heeft tijdens het weergeven van de 3D wereld, dan kan het gebeuren dat sommige textures vrij laat in beeld verschijnen. Soms zo laat dat het gevolgen heeft voor de gameplay, bijvoorbeeld als een auto op hoge snelheid tegen 'onzichtbare' objecten botst.Neyluzz schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:23:
Wat is popping? Ik heb gezocht op popping en popping game development maar ik kreeg geen bruikbare hits.
Als een game engine geen textures zou laten poppen kan je een sterk wisselde en lage fps krijgen.
die goede oude tijd met GTA:SAPlaya del C. schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:29:
[...]
Texture popping betekent dat de textures (het uiterlijk van objecten) gedurende het spelen worden geladen en weergegeven. Als een computer het zwaar heeft tijdens het weergeven van de 3D wereld, dan kan het gebeuren dat sommige textures vrij laat in beeld verschijnen. Soms zo laat dat het gevolgen heeft voor de gameplay, bijvoorbeeld als een auto op hoge snelheid tegen 'onzichtbare' objecten botst.
Als een game engine geen textures zou laten poppen kan je een sterk wisselde en lage fps krijgen.
ik hoop dus wel dat ze dat nu dan wat beter hebben geregeld. Toen had het ook wat meer te maken met het feit dat het van een DVD moest afgelezen worden en GTA:SA was toen qua grootte wel de game met de meeste data
Interstat 76OMD schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:39:
Doet me een beetje denken aan de oude game Interstate '76
I'm getting old
Ik kan echt niet meer wachten tot de release.... Zoveel te ontdekken je weet zo gek niet waar je moet beginnen. Natuurlijk is niet alles van het begin af aan beschikbaar maar toch, net even op de rockstar site kijkende kan je _zoveel_ potentieel doen...... Echt niet normaal....
Elect a clown, expect a circus.
Ik dacht juist ergens te hebben gelezen dat de hele wereld gelijk beschikbaar is. Ik denk wel dat je sommige dingen eerst moet vrijspelen. lijkt me logisch dat je niet meteen in een F-35B straaljager kan stappenSlasher schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:08:
[...]
Interstat 76![]()
Ik kan echt niet meer wachten tot de release.... Zoveel te ontdekken je weet zo gek niet waar je moet beginnen. Natuurlijk is niet alles van het begin af aan beschikbaar maar toch, net even op de rockstar site kijkende kan je _zoveel_ potentieel doen...... Echt niet normaal....
Klopt, maar je moet eerst ook geld hebben om auto's/huizen te kopen enzo dat bedoelde ik meerrjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:15:
[...]
Ik dacht juist ergens te hebben gelezen dat de hele wereld gelijk beschikbaar is. Ik denk wel dat je sommige dingen eerst moet vrijspelen. lijkt me logisch dat je niet meteen in een F-35B straaljager kan stappen
Elect a clown, expect a circus.
Staan wat leuke facts tussen die het nog moeilijker maken om die paar dagen te wachten
Fet allemaal zeg.rjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:23:
YouTube: GTA V - 101 Confirmed Facts! (GTA 5 Gameplay, Fun Facts, Animals, Multiplayer and More!)
Staan wat leuke facts tussen die het nog moeilijker maken om die paar dagen te wachten
Ze hebben voor sommige dingen goed naar Saintsrow 1en2 gekeken lijkt het.
Overvallen van kleine winkeltjes en Hjtman/bountyhunter modus waren daar altijd erg leuk. Volgens deze video zit dat nu ook in Gta.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ja ze hebben veel leuke dingen uit bijvoorbeeld red dead redemption en saints row gepakt en die bij GTA toegevoegdDonstil schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:48:
[...]
Fet allemaal zeg.
Ze hebben voor sommige dingen goed naar Saintsrow 1en2 gekeken lijkt het.
Overvallen van kleine winkeltjes en Hjtman/bountyhunter modus waren daar altijd erg leuk. Volgens deze video zit dat nu ook in Gta.
Ik ben benieuwd, veel mensen zijn er goed over te spreken.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Maar GTA op de next gen consoles gaat weer zo'n GTA IV experience worden, sublieme launch game(soort van) voor de next gen consoles, wat weer overtroffen gaat worden door zijn opvolger. Iig het is het wel mooi de volgende generatie consoles makkelijker mee te ontwikkelen is.
Hoop ook dat R* met een nieuwe Midnight club komt, vind LA nog steeds een gaaf spel, alleen jammer dat online daar dood is en de auto's outdated zijn, maar iig een van de betere arcade racers.
Klinkt goed! We gaan het zienThe Outlaw schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:20:
Rockstar Games zou V op de PS3 niet maken als ze niet tevreden waren over de graphics. Ik denk dat ze de engine nu zover hebben dat het echt op de max zit. Zonder twijfel is dit een van de....misschien wel de beste game die ooit op de PS3 zal uitkomen. Dat durf ik wel te zeggen. Deze game alleen laten liggen omdat de graphics misschien niet next gen zijn is slap. Deze game speel je voor de ervaring.
Tevreden is natuurlijk een erg breed begrip, laten we voorop stellen dat RockStart gewoon een bedrijf is wat geld wil verdienen, ze maken een product wat op de huidige generatie consoles zo goed is als mogelijk. Ze hebben gewoon het beste gemaakt van de beperkte hardware, de enige reden dat ze gekozen hebben voor de huidige generatie is puur en alleen het aantal potentiele verkopen.The Outlaw schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:20:
Rockstar Games zou V op de PS3 niet maken als ze niet tevreden waren over de graphics. Ik denk dat ze de engine nu zover hebben dat het echt op de max zit. Zonder twijfel is dit een van de....misschien wel de beste game die ooit op de PS3 zal uitkomen. Dat durf ik wel te zeggen. Deze game alleen laten liggen omdat de graphics misschien niet next gen zijn is slap. Deze game speel je voor de ervaring.
Betere graphics voegen voor een hoop games toch wel degelijk wat toe (voor mezelf bv), ik laat er geen games voor liggen maar ik kijk wel uit naar de nieuwe generatie consoles puur voor de nieuwe graphics enz.
Een goeie film met goeie specialefects kijkt ook lekkerder.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KOpjusxCSJY]
Nummer van die Franklin trailer, heerlijk om te luisteren. Denk dat ik als hem nog wel het vaakst zal spelen, lekker gangster
Doin my own, thang, and if you got a problem with that
Then the nina go bang, bang, and I'll be everywhere on the map - but
I rep that West
Lijpe muziek trouwens!
Ben benieuwd wanneer de 360 versie lekt zodat we op Youtube wat echte ingame gameplay kunnen zien. Een deze dagen komt de game bij de groothandels binnen dus dan moet het haast wel.
Verwijderd
Dus mocht je Commisioner willen worden stuur me een bericht op Rockstar Socialclub.
Edit: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 20:03 ]
Verwijderd
Thomasx4 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:03:
Wat houdt dat in, Commisioner zijn?
Zou ook zo'n epic nummer zijn voor gta5
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 08-09-2013 20:39 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Je Klantenkaart is voldoendeVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:50:
Een vriend van me is zijn Pre-order bon kwijt van Game Mania, is die brief nodig bij het ophalen van het spel, of voldoet je naam, adres en/ of klantenkaart ook?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Thanks. Heb gelijk maar een emblem ingesteld. Alleen de crew tag: "8453" kunnen we niet aanpassen.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:01:
Twee leden van de Crew toevoegd als Commisioner: Flyingdutchbox en SL65AMG. Ik denk dat het handig is op deze positie maximaal 5 leden te zetten, zodat de Crew altijd kan doen wat het wil doen.
Dus mocht je Commisioner willen worden stuur me een bericht op Rockstar Socialclub.
Edit: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
Heb me net ook aangemeld bij de crew maar wat is hier precies het nut van? Speel niet heel veel games meer maar voor GTA stof ik de Xbox weer af. (Heb dat social club dus niet echt mee gekregen)
Ik heb ook zon uber veel zin gta 5 ik ga ook naar een midnight launch voor het eerst
Je kan dus gewoon sneller elkaar vinden in een game?DriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:32:
Het voordeel van een crew is dat je multiplayer kan spelen met mensen die hopelijk een beetje dezelfde insteek hebben als jij. Random kan leuk zijn, maar er zitten vaak een hoop douchebags bij en ik ga er van uit dat dat hier minder is. Hebben we trouwens ook commissioners voor de Xbox, misschien wel handig om voor ieder platform wat piefen te hebben?
HOI.
Yep, ik heb een xbox en ben nu commissioner!DriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:32:
Het voordeel van een crew is dat je multiplayer kan spelen met mensen die hopelijk een beetje dezelfde insteek hebben als jij. Random kan leuk zijn, maar er zitten vaak een hoop douchebags bij en ik ga er van uit dat dat hier minder is. Hebben we trouwens ook commissioners voor de Xbox, misschien wel handig om voor ieder platform wat piefen te hebben?
staat zelfs een release date bij 15/10/2013 0.0Bananenspin schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:39:
Iemand de game al hier besteld? https://www.g2play.net/st...eft-Auto-V-Steam-Key.html
ik zelf heb op g2play nog nooit gepreorderd maar zij zijn meestal wel legit
'Steam key'Bananenspin schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:39:
Iemand de game al hier besteld? https://www.g2play.net/st...eft-Auto-V-Steam-Key.html
Ik denk toch echt dat 95%, al dan niet meer tweakers in dit topic een consoleversie heeft besteld.
En die 15 oktober is natuurlijk ook puur speculatie.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
To dare is to do
Same here.Slaapje schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:59:
Heb me ook aangemeld voor de crew, ben benieuwd.
Nu nog wachten tot 1 oktober
Verwijderd
Verwijderd
Wist niet wat de tag voostelde, dus heb daar maar wat ingevuldSL65 schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:11:
[...]
Thanks. Heb gelijk maar een emblem ingesteld. Alleen de crew tag: "8453" kunnen we niet aanpassen.
misschien is TWKS een idee?Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:04:
[...]
Wist niet wat de tag voostelde, dus heb daar maar wat ingevuld
Verwijderd
http://www.mtv.nl/gta5?ut...ebutton&utm_campaign=GTAV
Maken we toch even een nieuwe crew aan?Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:04:
Wist niet wat de tag voostelde, dus heb daar maar wat ingevuld
Ik moet me echt zo inhouden om dingen te lezen, luisteren en te kijken. Ik probeer alle info te vermijden, als ik hier een grote lap tekst zie dan lees ik er maar meteen omheen. Ik zal toch wel ergens iets tegenkomen, maar het liefst weet ik zo min mogelijk. Ik kan overigens wel meteen 's ochtends beginnen (twijfel of ik mijn pre-order cancel en naar de stad fiets om 9u), heb toch maar vrij genomen.
[ Voor 17% gewijzigd door DriveSand op 08-09-2013 23:11 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Verwijderd
Nah, alleen voor de tag een nieuwe crew aanmaken vind ik dan weer onzinDriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:09:
[...]
Maken we toch even een nieuwe crew aan?
Ik had er even /sarcasme bij moeten zetten, was namelijk niet serieus bedoeld... alhoewel...Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:16:
Nah, alleen voor de tag een nieuwe crew aanmaken vind ik dan weer onzin.
Goed toch ? ;pThomasx4 schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:11:
Zit te twijfelen om naar de nacht release te gaan. Voel me dan wel een heel erg grote nerd namelijk, en doorhalen is kut.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
Nah, alleen voor de tag een nieuwe crew aanmaken vind ik dan weer onzinDriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:09:
[...]
Maken we toch even een nieuwe crew aan?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dus soort van [8453]LochpatjeNL?
Ik hoop het niet, want dan is het misschien verstandig om even een emailtje te sturen naar R*lochpatje schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:45:
Komt die tag niet voor onze naam te staan wanneer we online spelen?
Dus soort van \[8453]LochpatjeNL?
Suh dude
Verwijderd
Ik zal een mailtje sturen.rjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:47:
[...]
Ik hoop het niet, want dan is het misschien verstandig om even een emailtje te sturen naar R*
Edit: verzonden...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 23:55 ]
http://support.rockstarga...Crews-Tags-on-Social-ClubVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:52:
[...]
Ik zal een mailtje sturen.
Edit: verzonden...
Lijkt er niet op dat het kan.
Heb geen 360 dus kan ook niet testen
Hoop dat die nep is.....
Ps. Als ik dit soort info hier niet mag plaatsen, laat ff weten dan. Dan wijzig ik direct mijn bericht:)
[ Voor 34% gewijzigd door falcon123 op 09-09-2013 00:01 ]
Eventuele spoilers die straks overal op internet komen te staan.rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:01:
Hoezo hoop je dat?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Spoilers everywhere!!rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:01:
Hoezo hoop je dat?
Heh, helaasrgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:05:
Die zijn eenvoudig te omzeilen.
Overigens zit er een wachtwoord op het bestand.
[ Voor 18% gewijzigd door SacreBleu op 09-09-2013 00:10 ]
[ Voor 23% gewijzigd door rgras op 09-09-2013 00:08 ]
Dat word dus leuk mailtjes rond sturen wil ik wat aan dat SocialClub hebben
Die encrypties zijn makkelijk te kraken. zal niet lang duren voordat iemand met ordinaire brute force het wachtwoord weet te kraken en blijkt het dan wel een volledige kopie van het spel te zijn dan verschijnt een wachtwoordloze versie over een dag of 2rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:08:
Ik heb 'm al binnen en er zit gewoon een wachtwoord op.
Ik zit persoonlijk niet te wachten op volledige gameplay videos voor de officiele release.
Dat doe je snel, laten we er vanuit gaan dat het spel 20Gb+ is dan lijkt het mij haast onmogelijk het spel in 25 minuten binnen te hebben.rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:08:
Ik heb 'm al binnen en er zit gewoon een wachtwoord op.
[ Voor 44% gewijzigd door rjpurk op 09-09-2013 00:17 ]
Op 100Mb/s heb je dat heus in 25 minuten binnen hoor, dat zou het namelijk bij mij ook duren.rjpurk schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:10:
Wat een geknaak weer met dat SocialClub, blijkt dat ik ooit op een oud email adres van mij al mijn nickname te hebben gebruikt, email adres gebruik ik niet meer en wachtwoord kan ik ook niet meer terug krijgen. dus maar mn secundaire nickname gebruikt. Wil je vervolgens je PSN aan je account koppelen, bedenk ik me net dat die natuurlijk ook op mijn oude email adres geregistreerd staat en ik kan me zo 1 2 3 niet bedenken welk wachtwoord ik 6 à 7 jaar geleden gebruikte
Dat word dus leuk mailtjes rond sturen wil ik wat aan dat SocialClub hebben
[...]
Die encrypties zijn makkelijk te kraken. zal niet lang duren voordat iemand met ordinaire brute force het wachtwoord weet te kraken en blijkt het dan wel een volledige kopie van het spel te zijn dan verschijnt een wachtwoordloze versie over een dag of 2![]()
Ik zit persoonlijk niet te wachten op volledige gameplay videos voor de officiele release.
[...]
Dat doe je snel, laten we er vanuit gaan dat het spel 20Gb+ is dan lijkt het mij haast onmogelijk het spel in 25 minuten binnen te hebben.
En tegenwoordig heeft UPC ook 120, 150 en 200 Mb/s
Welkom in 2013.rjpurk schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:10:
...]
Dat doe je snel, laten we er vanuit gaan dat het spel 20Gb+ is dan lijkt het mij haast onmogelijk het spel in 25 minuten binnen te hebben.
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/extra/
En dan zijn er ook nog genoeg mensen die over dit beschikken: http://www.kpn.com/prive/internet/glasvezel-internet.htm
[ Voor 15% gewijzigd door rgras op 09-09-2013 00:22 ]
Vergissing van mij, word tijd dat wij hier ook glasvezel krijgenSacreBleu schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:18:
[...]
Op 100Mb/s heb je dat heus in 25 minuten binnen hoor, dat zou het namelijk bij mij ook duren.
En tegenwoordig heeft UPC ook 120, 150 en 200 Mb/s
Nice, hoop dat hij echt is, niet dat ik hem download (heb een ps3 ook) maar zie graag wat Ingame spul komen.falcon123 schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:56:
Mehh.... Ik open net Spotnet en zag daar een spot staan van GTA V.... één of andere "prelease china torrent" crap.... Hij is gepost voor de 360 net om 23:43.....
Heb geen 360 dus kan ook niet testen
Hoop dat die nep is.....
Ps. Als ik dit soort info hier niet mag plaatsen, laat ff weten dan. Dan wijzig ik direct mijn bericht:)
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 07:47 ]
8GB is de installatiegrootte op PS3 (ook 360?). Die pre-load PSN-versie was ook 29GB ofzo.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 07:47:
Is het spel nu echt 20gb? Volgens eerdere berichten was het 'maar' 8gb, als het meer is moet ik serieus zijn wat ik zo al weg doe.
Heb nog maar 14 gb over en dat lijkt mij net niet genoeg.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hier ook al van die onzinnige afbeeldingen? Ontopic als het even kan..
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Verwijderd
265 miljoen... ja geen wonder dat alles er zo goed uit ziet. WOW
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
En toch valt het vies tegen. Kijk eens naar Destiny of iets dergelijksWybo schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:25:
nieuws: GTA V veruit duurste game ooit gemaakt
265 miljoen... ja geen wonder dat alles er zo goed uit ziet. WOW
Het gaat nergens over dat de PC-boys maar niet stoppen met huilen. Het is bekend dat hij niet voor de PC is aangekondigd, dus kap es met offtopic PC gelul.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:25:
Inderdaad gaat nergens overGTA V naar PC zou een welkome toevoeging zijn voor velen denk ik
Maar zal niet voor dit jaar zijn i guess
Verwijderd
Goh verrassend dat hij niet is aangekondigd, dat zie ik zelf ook wel paasei. Hoop dat dat nog gaat komen (komt ook nog wel alleen wanneer is de vraag), maar het is hier geen FOK! om een random plaatje te posten als reactie, post dan niets dan voeg je evenveel toe.kaos- schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:30:
[...]
Het gaat nergens over dat de PC-boys maar niet stoppen met huilen. Het is bekend dat hij niet voor de PC is aangekondigd, dus kap es met offtopic PC gelul.
Really?? Ophouden met vragen of hij op pc/next gen komt als het even kan...Redax schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:24:
[...]
Hier ook al van die onzinnige afbeeldingen? Ontopic als het even kan..
Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Volgens mij vraagt niemand of dat zo is, zeg alleen dat ik dat hoop meer nietVuvuzela schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:32:
[...]
Really?? Ophouden met vragen of hij op pc/next gen komt als het even kan...
Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic
Nee vragen om een PC versie is lekker informatief.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:31:
[...]
Goh verrassend dat hij niet is aangekondigd, dat zie ik zelf ook wel paasei. Hoop dat dat nog gaat komen (komt ook nog wel alleen wanneer is de vraag), maar het is hier geen FOK! om een random plaatje te posten als reactie, post dan niets dan voeg je evenveel toe.
ot : Komt er deze week nog wat nieuws naar buiten via IGN toevallig? Of gaat het vanaf nu stilte voor de storm worden..
[ Voor 12% gewijzigd door kaos001 op 09-09-2013 10:34 ]
Verwijderd
Persoonlijke aanvallen worden niet gewaardeerd hier op tweakers.kaos- schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:33:
[...]
Nee vragen om een PC versie is lekker informatief.
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 09-09-2013 22:15 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.