Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:16

Vis

Th_mas schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:57:
[...]

Uit een interview wat twee gasten van IGN gaven, die zo'n vijf uur met GTA V mochten spelen hoef je je niet druk te maken over de 720p. Ze zeggen dat het een Next-Gen ervaring is, zelfs dat geen Next-Gen spel kon tippen aan de grootsheid en perfecte afwerking van GTA V.
Ik hoop zo zwaar dat ze hier gelijk in hebben he..
Als de kartel randjes maar verdwenen zijn, scheelt een hoop.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

AtlAntA schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:41:
[...]

Oe oe ja interstate 76! Olie tekorten en machine Guns op het dak!

Ontopic : datzelfde model zit toch ook in gta4?
Jep.

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100131121312/gta/pl/images/8/8c/Vigero_(IV).jpg

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Inderdaad, kartelrandjes moeten weg en de framerate mag wel wat stabieler worden. Verder vind ik het ook wel prima. Bij de meeste games, GTA V in het bijzonder, draait het toch om de gameplay en de sfeer.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 13:08
Vis schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:14:
[...]

Ik hoop zo zwaar dat ze hier gelijk in hebben he..
Als de kartel randjes maar verdwenen zijn, scheelt een hoop.
Hier is een link naar een artikel waar je dat interview kunt beluisteren.
Ik waarschuw iedereen die zo weinig mogelijk (inhoudelijk) van de game wil weten en vooral zelf alles wil ontdekken als de game uitkomt; beluister dit interview dan liever niet.

http://www.gta5blog.nl/gta-v-vraag-en-antwoord/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Th_mas schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:43:
[...]

Hier is een link naar een artikel waar je dat interview kunt beluisteren.
Ik waarschuw iedereen die zo weinig mogelijk (inhoudelijk) van de game wil weten en vooral zelf alles wil ontdekken als de game uitkomt; beluister dit interview dan liever niet.

http://www.gta5blog.nl/gta-v-vraag-en-antwoord/
Zitten er spoilers in over de storyline dan? Dan lees ik hem niet :).

E: Oh, ken deze al. Valt mee qua spoilers, er worden wel wat features genoemd etc., een aantal missies worden beschreven, maar over de storyline wordt niks verteld. Voor mij spoilt dit interview in ieder geval niks.

[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 08-09-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
martijntjuhh schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:22:
Inderdaad, kartelrandjes moeten weg en de framerate mag wel wat stabieler worden. Verder vind ik het ook wel prima. Bij de meeste games, GTA V in het bijzonder, draait het toch om de gameplay en de sfeer.
720p is niet veel slechter dan 1080p het is inprincipe maar 1/4 minder pixels en dit valt niet op als je intensief aan het gamen bent. Dus die kartelige randjes zal wel meevallen ;)

Wat ik uit een aantal interviews kan opmaken is dat ze doormiddel van 'popping' een stabielere framerate proberen te halen. Dit was ook sterk het geval met GTA:SA op de PS2 :+

Maar ik ben naar mening dat ik liever 'popping' heb dan dat zodra ik een druk stuk stad in rijd dat mijn framerate naar de <30fps gaat

[ Voor 3% gewijzigd door rjpurk op 08-09-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:40
Wat is popping? Ik heb gezocht op popping en popping game development maar ik kreeg geen bruikbare hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

rjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:53:
[...]

720p is niet veel slechter dan 1080p het is inprincipe maar 1/4 minder pixels en dit valt niet op als je intensief aan het gamen bent. Dus die kartelige randjes zal wel meevallen ;)
1080p heeft 2,25x zoveel pixels als 720p. Iets met oppervlaktes en zo ;) Vandaar ook dat het zoveel performance scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:05
Neyluzz schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:23:
Wat is popping? Ik heb gezocht op popping en popping game development maar ik kreeg geen bruikbare hits.
Texture popping betekent dat de textures (het uiterlijk van objecten) gedurende het spelen worden geladen en weergegeven. Als een computer het zwaar heeft tijdens het weergeven van de 3D wereld, dan kan het gebeuren dat sommige textures vrij laat in beeld verschijnen. Soms zo laat dat het gevolgen heeft voor de gameplay, bijvoorbeeld als een auto op hoge snelheid tegen 'onzichtbare' objecten botst.

Als een game engine geen textures zou laten poppen kan je een sterk wisselde en lage fps krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Playa del C. schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:29:
[...]

Texture popping betekent dat de textures (het uiterlijk van objecten) gedurende het spelen worden geladen en weergegeven. Als een computer het zwaar heeft tijdens het weergeven van de 3D wereld, dan kan het gebeuren dat sommige textures vrij laat in beeld verschijnen. Soms zo laat dat het gevolgen heeft voor de gameplay, bijvoorbeeld als een auto op hoge snelheid tegen 'onzichtbare' objecten botst.

Als een game engine geen textures zou laten poppen kan je een sterk wisselde en lage fps krijgen.
die goede oude tijd met GTA:SA :P net die ene moeilijke missie gehaald, je hoeft alleen nog maar te ontsnappen. Je denkt éh, een handig steegje om te ontsnappen en opeens sta je stil en staat je auto in brand en verschijnt er opeens een muur. MISSION FAILED! 8)7

ik hoop dus wel dat ze dat nu dan wat beter hebben geregeld. Toen had het ook wat meer te maken met het feit dat het van een DVD moest afgelezen worden en GTA:SA was toen qua grootte wel de game met de meeste data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

OMD schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:39:
Doet me een beetje denken aan de oude game Interstate '76

I'm getting old :'(
Interstat 76 _/-\o_

Ik kan echt niet meer wachten tot de release.... Zoveel te ontdekken je weet zo gek niet waar je moet beginnen. Natuurlijk is niet alles van het begin af aan beschikbaar maar toch, net even op de rockstar site kijkende kan je _zoveel_ potentieel doen...... Echt niet normaal....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Slasher schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:08:
[...]

Interstat 76 _/-\o_

Ik kan echt niet meer wachten tot de release.... Zoveel te ontdekken je weet zo gek niet waar je moet beginnen. Natuurlijk is niet alles van het begin af aan beschikbaar maar toch, net even op de rockstar site kijkende kan je _zoveel_ potentieel doen...... Echt niet normaal....
Ik dacht juist ergens te hebben gelezen dat de hele wereld gelijk beschikbaar is. Ik denk wel dat je sommige dingen eerst moet vrijspelen. lijkt me logisch dat je niet meteen in een F-35B straaljager kan stappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

rjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:15:
[...]

Ik dacht juist ergens te hebben gelezen dat de hele wereld gelijk beschikbaar is. Ik denk wel dat je sommige dingen eerst moet vrijspelen. lijkt me logisch dat je niet meteen in een F-35B straaljager kan stappen :P
Klopt, maar je moet eerst ook geld hebben om auto's/huizen te kopen enzo dat bedoelde ik meer

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
YouTube: GTA V - 101 Confirmed Facts! (GTA 5 Gameplay, Fun Facts, Animals, Multiplayer and More!)

Staan wat leuke facts tussen die het nog moeilijker maken om die paar dagen te wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fet allemaal zeg.

Ze hebben voor sommige dingen goed naar Saintsrow 1en2 gekeken lijkt het.
Overvallen van kleine winkeltjes en Hjtman/bountyhunter modus waren daar altijd erg leuk. Volgens deze video zit dat nu ook in Gta.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Donstil schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:48:
[...]

Fet allemaal zeg.

Ze hebben voor sommige dingen goed naar Saintsrow 1en2 gekeken lijkt het.
Overvallen van kleine winkeltjes en Hjtman/bountyhunter modus waren daar altijd erg leuk. Volgens deze video zit dat nu ook in Gta.
ja ze hebben veel leuke dingen uit bijvoorbeeld red dead redemption en saints row gepakt en die bij GTA toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Door alle filmpjes, verhalen en afbeeldingen heb ik hoge verwachtingen van het spel. Weet niet of ik deze moet hebben, mijn PS3 ligt al een jaartje of 2 te verstoffen in mijn kelder. Dat ik dat ding nog eens ging afstoffen voor GTA5, welke ik mijn beleving revolutionair ging worden op alle vlakken zoals gameplay en graphics. Gameplay twijfel ik niet aan, maar graphics?

Ik ben benieuwd, veel mensen zijn er goed over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockstar Games zou V op de PS3 niet maken als ze niet tevreden waren over de graphics. Ik denk dat ze de engine nu zover hebben dat het echt op de max zit. Zonder twijfel is dit een van de....misschien wel de beste game die ooit op de PS3 zal uitkomen. Dat durf ik wel te zeggen. Deze game alleen laten liggen omdat de graphics misschien niet next gen zijn is slap. Deze game speel je voor de ervaring.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben overigens erg benieuwd hoe GTA V eruit zou hebben gezien zonder de bottlenecks van de huidige consoles, meer voetgangers (met betere textures), elke auto een cockpit view, textures hoeven niet tot op de stiksel te zien zijn maar gewoon net genoeg om de dashboard en etc. te zien,

Maar GTA op de next gen consoles gaat weer zo'n GTA IV experience worden, sublieme launch game(soort van) voor de next gen consoles, wat weer overtroffen gaat worden door zijn opvolger. Iig het is het wel mooi de volgende generatie consoles makkelijker mee te ontwikkelen is.

Hoop ook dat R* met een nieuwe Midnight club komt, vind LA nog steeds een gaaf spel, alleen jammer dat online daar dood is en de auto's outdated zijn, maar iig een van de betere arcade racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
The Outlaw schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:20:
Rockstar Games zou V op de PS3 niet maken als ze niet tevreden waren over de graphics. Ik denk dat ze de engine nu zover hebben dat het echt op de max zit. Zonder twijfel is dit een van de....misschien wel de beste game die ooit op de PS3 zal uitkomen. Dat durf ik wel te zeggen. Deze game alleen laten liggen omdat de graphics misschien niet next gen zijn is slap. Deze game speel je voor de ervaring.
Klinkt goed! We gaan het zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The Outlaw schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:20:
Tevreden is natuurlijk een erg breed begrip, laten we voorop stellen dat RockStart gewoon een bedrijf is wat geld wil verdienen, ze maken een product wat op de huidige generatie consoles zo goed is als mogelijk. Ze hebben gewoon het beste gemaakt van de beperkte hardware, de enige reden dat ze gekozen hebben voor de huidige generatie is puur en alleen het aantal potentiele verkopen.

Betere graphics voegen voor een hoop games toch wel degelijk wat toe (voor mezelf bv), ik laat er geen games voor liggen maar ik kijk wel uit naar de nieuwe generatie consoles puur voor de nieuwe graphics enz.

Een goeie film met goeie specialefects kijkt ook lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mwa, denk dat Rockstar ergens nog wel een bedrijf is dat goede games wil maken. Niet zoals het gros wat door Activision en EA wordt uitgegeven. De enige respectabele (grote) developers zijn voor mij Valve, Rockstar en Blizzard.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KOpjusxCSJY]

Nummer van die Franklin trailer, heerlijk om te luisteren. Denk dat ik als hem nog wel het vaakst zal spelen, lekker gangster :). Vraag me trouwens af of je las Michael/Trevor/Franklin ook anders wordt behandeld. Dat je als Michael niet zo maar bij Grove Street naar binnen kan lopen (waar Franklin volgens mij wel bij zit?) en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die nummer van Jay Rock is awesome, maar dit is 10000% awesome, dit is gewoon gemaakt voor GTA V! beat alleen al zou heerlijk zijn als loading screen

Doin my own, thang, and if you got a problem with that
Then the nina go bang, bang, and I'll be everywhere on the map - but
I rep that West

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Passen jullie op dat je geen rechtengelden moet afdragen aan brein? :+

Lijpe muziek trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De hype wordt nu zo groot dat het allemaal wel tegen moet gaan vallen ;)

Ben benieuwd wanneer de 360 versie lekt zodat we op Youtube wat echte ingame gameplay kunnen zien. Een deze dagen komt de game bij de groothandels binnen dus dan moet het haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee leden van de Crew toevoegd als Commisioner: Flyingdutchbox en SL65AMG. Ik denk dat het handig is op deze positie maximaal 5 leden te zetten, zodat de Crew altijd kan doen wat het wil doen.

Dus mocht je Commisioner willen worden stuur me een bericht op Rockstar Socialclub.

Edit: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat houdt dat in, Commisioner zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:03:
Wat houdt dat in, Commisioner zijn?
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/23j4hdw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou ook zo'n epic nummer zijn voor gta5 :) Zeker met die clip

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 08-09-2013 20:39 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me is zijn Pre-order bon kwijt van Game Mania, is die brief nodig bij het ophalen van het spel, of voldoet je naam, adres en/ of klantenkaart ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:16

Vis

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:50:
Een vriend van me is zijn Pre-order bon kwijt van Game Mania, is die brief nodig bij het ophalen van het spel, of voldoet je naam, adres en/ of klantenkaart ook?
Je Klantenkaart is voldoende

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:01:
Twee leden van de Crew toevoegd als Commisioner: Flyingdutchbox en SL65AMG. Ik denk dat het handig is op deze positie maximaal 5 leden te zetten, zodat de Crew altijd kan doen wat het wil doen.

Dus mocht je Commisioner willen worden stuur me een bericht op Rockstar Socialclub.

Edit: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
Thanks. Heb gelijk maar een emblem ingesteld. Alleen de crew tag: "8453" kunnen we niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Lees al een week of 2 mee en ook hier begint het steeds meer te leven ;)
Heb me net ook aangemeld bij de crew maar wat is hier precies het nut van? Speel niet heel veel games meer maar voor GTA stof ik de Xbox weer af. (Heb dat social club dus niet echt mee gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gewoon, samen spelen :). Een soort "clan" is het volgens mij, maar goed, zonder verplichtingen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry898
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09-2023
heb ook de crew gejoint jerry88 is de naam.
Ik heb ook zon uber veel zin gta 5 ik ga ook naar een midnight launch voor het eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Het voordeel van een crew is dat je multiplayer kan spelen met mensen die hopelijk een beetje dezelfde insteek hebben als jij. Random kan leuk zijn, maar er zitten vaak een hoop douchebags bij en ik ga er van uit dat dat hier minder is :). Hebben we trouwens ook commissioners voor de Xbox, misschien wel handig om voor ieder platform wat piefen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Laatst online: 18:14
DriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:32:
Het voordeel van een crew is dat je multiplayer kan spelen met mensen die hopelijk een beetje dezelfde insteek hebben als jij. Random kan leuk zijn, maar er zitten vaak een hoop douchebags bij en ik ga er van uit dat dat hier minder is :). Hebben we trouwens ook commissioners voor de Xbox, misschien wel handig om voor ieder platform wat piefen te hebben?
Je kan dus gewoon sneller elkaar vinden in een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:32:
Yep, ik heb een xbox en ben nu commissioner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry898
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09-2023
staat zelfs een release date bij 15/10/2013 0.0
ik zelf heb op g2play nog nooit gepreorderd maar zij zijn meestal wel legit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:04
'Steam key'
Ik denk toch echt dat 95%, al dan niet meer tweakers in dit topic een consoleversie heeft besteld. _/-\o_
En die 15 oktober is natuurlijk ook puur speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Zojuist ook de crew gejoined. Ik heb ook een friend request/message naar de leader gestuurd om te vragen of hij nog commisioners wil hebben. Zelf heb ik de SE voor de PS3 gehaald.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Heb me ook aangemeld voor de crew, ben benieuwd.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:04
Slaapje schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:59:
Heb me ook aangemeld voor de crew, ben benieuwd.
Same here.
Nu nog wachten tot 1 oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle posts voor Commisioner zijn bezet, aangezien dit er vijf zijn lijkt het me netjes om 10 luitenanten toe te wijzen; nog 9 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:11:
[...]

Thanks. Heb gelijk maar een emblem ingesteld. Alleen de crew tag: "8453" kunnen we niet aanpassen.
Wist niet wat de tag voostelde, dus heb daar maar wat ingevuld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:04:
[...]

misschien is TWKS een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een heel fijne en spannende week om naar uit te kijken en vooral deze uitzending op TV niet missen
http://www.mtv.nl/gta5?ut...ebutton&utm_campaign=GTAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:04:

Maken we toch even een nieuwe crew aan? :P

Ik moet me echt zo inhouden om dingen te lezen, luisteren en te kijken. Ik probeer alle info te vermijden, als ik hier een grote lap tekst zie dan lees ik er maar meteen omheen. Ik zal toch wel ergens iets tegenkomen, maar het liefst weet ik zo min mogelijk. Ik kan overigens wel meteen 's ochtends beginnen (twijfel of ik mijn pre-order cancel en naar de stad fiets om 9u), heb toch maar vrij genomen.

[ Voor 17% gewijzigd door DriveSand op 08-09-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zit te twijfelen om naar de nacht release te gaan. Voel me dan wel een heel erg grote nerd namelijk, en doorhalen is kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

En ik zit ook in de crew als BSG_Athena. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:09:
[...]
Nah, alleen voor de tag een nieuwe crew aanmaken vind ik dan weer onzin :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hmm, crewtag veranderen kan niet volgens rockstar. Andere crew aanmaken dan? Persoonlijk vind ik het niet zo erg, maar goed, is wel zo leuk om iets passends te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:16:

Ik had er even /sarcasme bij moeten zetten, was namelijk niet serieus bedoeld... alhoewel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Thomasx4 schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:11:
Zit te twijfelen om naar de nacht release te gaan. Voel me dan wel een heel erg grote nerd namelijk, en doorhalen is kut.
Goed toch ? ;p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook, lijkt me een leuke ervaring :).

Ps: Nog 7 LIEUTENANTS gezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Net ook lid geworden van de Crew. Jacobse is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Ik ben ook gejoined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DriveSand schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:09:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ook :) Nick is BabyDino

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 13-09 19:00
Komt die tag niet voor onze naam te staan wanneer we online spelen?
Dus soort van [8453]LochpatjeNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
lochpatje schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:45:
Komt die tag niet voor onze naam te staan wanneer we online spelen?
Dus soort van \[8453]LochpatjeNL?
Ik hoop het niet, want dan is het misschien verstandig om even een emailtje te sturen naar R*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb zojuist ook de crew gejoined straks voor Gta Online !

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjpurk schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:47:
[...]

Ik hoop het niet, want dan is het misschien verstandig om even een emailtje te sturen naar R*
Ik zal een mailtje sturen.

Edit: verzonden...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:52:
[...]

Ik zal een mailtje sturen.

Edit: verzonden...
http://support.rockstarga...Crews-Tags-on-Social-Club

Lijkt er niet op dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mehh.... Ik open net Spotnet en zag daar een spot staan van GTA V.... één of andere "prelease china torrent" crap.... Hij is gepost voor de 360 net om 23:43.....

Heb geen 360 dus kan ook niet testen :P

Hoop dat die nep is.....

Ps. Als ik dit soort info hier niet mag plaatsen, laat ff weten dan. Dan wijzig ik direct mijn bericht:)

[ Voor 34% gewijzigd door falcon123 op 09-09-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoezo hoop je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Eventuele spoilers die straks overal op internet komen te staan.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Spoilers everywhere!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Die zijn eenvoudig te omzeilen.

Overigens zit er een wachtwoord op het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:05:
Die zijn eenvoudig te omzeilen.

Overigens zit er een wachtwoord op het bestand.
Heh, helaas :(

[ Voor 18% gewijzigd door SacreBleu op 09-09-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb 'm al binnen en er zit gewoon een wachtwoord op.

[ Voor 23% gewijzigd door rgras op 09-09-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Wat een geknaak weer met dat SocialClub, blijkt dat ik ooit op een oud email adres van mij al mijn nickname te hebben gebruikt, email adres gebruik ik niet meer en wachtwoord kan ik ook niet meer terug krijgen. dus maar mn secundaire nickname gebruikt. Wil je vervolgens je PSN aan je account koppelen, bedenk ik me net dat die natuurlijk ook op mijn oude email adres geregistreerd staat en ik kan me zo 1 2 3 niet bedenken welk wachtwoord ik 6 à 7 jaar geleden gebruikte :P

Dat word dus leuk mailtjes rond sturen wil ik wat aan dat SocialClub hebben 8)7
rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:08:
Die encrypties zijn makkelijk te kraken. zal niet lang duren voordat iemand met ordinaire brute force het wachtwoord weet te kraken en blijkt het dan wel een volledige kopie van het spel te zijn dan verschijnt een wachtwoordloze versie over een dag of 2 ;w

Ik zit persoonlijk niet te wachten op volledige gameplay videos voor de officiele release.
rgras schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:08:
Dat doe je snel, laten we er vanuit gaan dat het spel 20Gb+ is dan lijkt het mij haast onmogelijk het spel in 25 minuten binnen te hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door rjpurk op 09-09-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
rjpurk schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:10:
Wat een geknaak weer met dat SocialClub, blijkt dat ik ooit op een oud email adres van mij al mijn nickname te hebben gebruikt, email adres gebruik ik niet meer en wachtwoord kan ik ook niet meer terug krijgen. dus maar mn secundaire nickname gebruikt. Wil je vervolgens je PSN aan je account koppelen, bedenk ik me net dat die natuurlijk ook op mijn oude email adres geregistreerd staat en ik kan me zo 1 2 3 niet bedenken welk wachtwoord ik 6 à 7 jaar geleden gebruikte :P

Dat word dus leuk mailtjes rond sturen wil ik wat aan dat SocialClub hebben 8)7

[...]

Die encrypties zijn makkelijk te kraken. zal niet lang duren voordat iemand met ordinaire brute force het wachtwoord weet te kraken en blijkt het dan wel een volledige kopie van het spel te zijn dan verschijnt een wachtwoordloze versie over een dag of 2 ;w

Ik zit persoonlijk niet te wachten op volledige gameplay videos voor de officiele release.

[...]

Dat doe je snel, laten we er vanuit gaan dat het spel 20Gb+ is dan lijkt het mij haast onmogelijk het spel in 25 minuten binnen te hebben.
Op 100Mb/s heb je dat heus in 25 minuten binnen hoor, dat zou het namelijk bij mij ook duren.
En tegenwoordig heeft UPC ook 120, 150 en 200 Mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
rjpurk schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:10:
...]
Welkom in 2013. ;)

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/extra/

En dan zijn er ook nog genoeg mensen die over dit beschikken: http://www.kpn.com/prive/internet/glasvezel-internet.htm

[ Voor 15% gewijzigd door rgras op 09-09-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
SacreBleu schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:18:
[...]

Op 100Mb/s heb je dat heus in 25 minuten binnen hoor, dat zou het namelijk bij mij ook duren.
En tegenwoordig heeft UPC ook 120, 150 en 200 Mb/s
Vergissing van mij, word tijd dat wij hier ook glasvezel krijgen :*) begin net een beetje te wennen aan een 80Mbit lijn. Dat vond ik al een hele verbetering t.o.v. ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
falcon123 schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:56:
Mehh.... Ik open net Spotnet en zag daar een spot staan van GTA V.... één of andere "prelease china torrent" crap.... Hij is gepost voor de 360 net om 23:43.....

Heb geen 360 dus kan ook niet testen :P

Hoop dat die nep is.....

Ps. Als ik dit soort info hier niet mag plaatsen, laat ff weten dan. Dan wijzig ik direct mijn bericht:)
Nice, hoop dat hij echt is, niet dat ik hem download (heb een ps3 ook) maar zie graag wat Ingame spul komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel nu echt 20gb? Volgens eerdere berichten was het 'maar' 8gb, als het meer is moet ik serieus zijn wat ik zo al weg doe.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xbox 360 is ie volgens geruchten op 2 discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIO3Y
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 19:14
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 07:47:
Is het spel nu echt 20gb? Volgens eerdere berichten was het 'maar' 8gb, als het meer is moet ik serieus zijn wat ik zo al weg doe.
8GB is de installatiegrootte op PS3 (ook 360?). Die pre-load PSN-versie was ook 29GB ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Meen ergens gelezen te hebben dat je 15 GB vrij moet hebben op je xdoos, maar kan natuurlijk meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik geloof dat ik even wat ruimte op de hardeschrijf moet gaan vrijmaken voor GTA V.
Heb nog maar 14 gb over en dat lijkt mij net niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

8 gig is voldoende wordt overal aangegeven, 14gb lijkt me dus ruim voldoende hoor.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ahh dat zou mooi zijn. Scheelt weer een hoop moeite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA V voor de PC please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

En dat zeg jij met je nick :) xbox2go hahahaha

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Hier ook al van die onzinnige afbeeldingen? Ontopic als het even kan..

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad gaat nergens over :) GTA V naar PC zou een welkome toevoeging zijn voor velen denk ik :) Maar zal niet voor dit jaar zijn i guess :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nieuws: GTA V veruit duurste game ooit gemaakt

265 miljoen... ja geen wonder dat alles er zo goed uit ziet. WOW :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:25:
nieuws: GTA V veruit duurste game ooit gemaakt

265 miljoen... ja geen wonder dat alles er zo goed uit ziet. WOW :D
En toch valt het vies tegen. Kijk eens naar Destiny of iets dergelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:25:
Inderdaad gaat nergens over :) GTA V naar PC zou een welkome toevoeging zijn voor velen denk ik :) Maar zal niet voor dit jaar zijn i guess :(
Het gaat nergens over dat de PC-boys maar niet stoppen met huilen. Het is bekend dat hij niet voor de PC is aangekondigd, dus kap es met offtopic PC gelul.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:30:
[...]

Het gaat nergens over dat de PC-boys maar niet stoppen met huilen. Het is bekend dat hij niet voor de PC is aangekondigd, dus kap es met offtopic PC gelul.
Goh verrassend dat hij niet is aangekondigd, dat zie ik zelf ook wel paasei. Hoop dat dat nog gaat komen (komt ook nog wel alleen wanneer is de vraag), maar het is hier geen FOK! om een random plaatje te posten als reactie, post dan niets dan voeg je evenveel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Redax schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:24:
[...]
Hier ook al van die onzinnige afbeeldingen? Ontopic als het even kan..
Really?? Ophouden met vragen of hij op pc/next gen komt als het even kan...

Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:32:
[...]

Really?? Ophouden met vragen of hij op pc/next gen komt als het even kan...

Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic
Volgens mij vraagt niemand of dat zo is, zeg alleen dat ik dat hoop meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:31:
[...]

Goh verrassend dat hij niet is aangekondigd, dat zie ik zelf ook wel paasei. Hoop dat dat nog gaat komen (komt ook nog wel alleen wanneer is de vraag), maar het is hier geen FOK! om een random plaatje te posten als reactie, post dan niets dan voeg je evenveel toe.
Nee vragen om een PC versie is lekker informatief. :F

ot : Komt er deze week nog wat nieuws naar buiten via IGN toevallig? Of gaat het vanaf nu stilte voor de storm worden..

[ Voor 12% gewijzigd door kaos001 op 09-09-2013 10:34 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:33:
[...]

Nee vragen om een PC versie is lekker informatief. :F
Persoonlijke aanvallen worden niet gewaardeerd hier op tweakers.

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 09-09-2013 22:15 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.