Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsja, dat er geen Brown Streaks op het spoor rijden is een aanname, of niet? Als dat er niet in zit is de kans inderdaad groot dat er verder geen OV in zit. Lekker boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kan me vergissen maar had volgens mij gelezen dat bussen ool daadwerkelijk een lijn volgen en je deze ook kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit stemt me wel goed btw:
Respawning at the nearest hospital, it’s daylight and I’m struck at just how much brighter GTA V is than GTA IV. The harsh, San Andreas sunshine lends vehicles a dazzling gleam, casts sharp shadows, and gives the whole environment a brilliant, suitably over-exposed summertime feel. Aesthetically, Los Santos stands in stark contrast to the somewhat washed-out bleakness of Liberty City.

Dat het veel 'brighter'' is....

[ Voor 109% gewijzigd door Wii4all op 04-09-2013 08:46 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er rijdt ook een trein trouwens.

Over slechte timing gesproken; ik kom er net achter dat ik van 16-09 t/m 20-09 een midweek weg ben, dat we zaterdag de 1e verjaardig van onze kleine meid vieren, en dat we zondag met mijn werk naar de efteling gaan. :+

Wisten jullie trouwens dat je theoritisch gezien een pedestrian de hele dag kan volgen en dat hij dan ook echt naar z'n werk zal gaan en 's avonds weer naar huis?

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 04-09-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

bram1984 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:05:
Wisten jullie trouwens dat je theoritisch gezien een pedestrian de hele dag kan volgen en dat hij dan ook echt naar z'n werk zal gaan en 's avonds weer naar huis?
Wist je dat je hem ook dood kan schieten voordat ie bij zijn werk aan komt en je zijn auto kan jatten en zo nog meer fun haalt uit de game in plaats van uren voor zijn werk te wachten? 8)7

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w4rguy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:15:
[...]

Wist je dat je hem ook dood kan schieten voordat ie bij zijn werk aan komt en je zijn auto kan jatten en zo nog meer fun haalt uit de game in plaats van uren voor zijn werk te wachten? 8)7
Ik ben ook wel benieuwd hoe de routine van zo'n NPC eruit gaat zien. Hele dag volgen, hem verwikkeld zien raken in een verkeersruzie, naar zijn werk etc. Kan wel eens heel leuk worden. Staat zeker op mijn to do lijst 8)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:55
[...]

Wat is dat nou voor een rare uitspraak? Wat Bram zegt maakt gewoon voor een realistischere wereld, dat is toch alleen maar mooi? Ik kan dit soort details wel waarderen hoor!

[ Voor 50% gewijzigd door Slaapje op 04-09-2013 09:22 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Slaapje schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:21:
[...]

Wat is dat nou voor een rare uitspraak? Wat Bram zegt maakt gewoon voor een realistischere wereld, dat is toch gewoon goed? Ik kan dit soort details wel waarderen hoor!
waarderen, ja, maar daar speel je toch geen GTA voor? Doet me dan eerder denken aan een soort Sims 3rd person controll game ding achtig iets :P

Overigens was mijn opmerking puur ter vermaak en contrast bedoeld, niet om iemand aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ah, dan is het voor mij nog te vroeg denk ik :P. Ik vind het namelijk in Gta altijd erg leuk om te kijken hoe dingen reageren, verkeer, mensen, etc. Kan ik me wel een tijdje mee vermaken. All in all hebben we er allemaal veel zin in me dunkt :*)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is toch mooi dat het erin zit. Het voegt werkelijk waar geen ene fuck toe aan de gameplay zelf, maar toch tof dat het er gewoon in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Nu hopen dat de politie niet te "gevoelig" is en je iets meer stunts kan uithalen zonder dat je direct 2+ sterren hebt.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steevo_S schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:30:
Nu hopen dat de politie niet te "gevoelig" is en je iets meer stunts kan uithalen zonder dat je direct 2+ sterren hebt.
Je krijgt 1 ster als je een politie wagen opblaast. 2, as je over de gevangenis vliegt. Wel beter aangepakt dus. Ik weet nog in IV dat je er al meteen 3 kreeg bij het neerschieten van een agent. Twee voor het opblazen van een politie wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:34:
[...]

2, as je over de gevangenis vliegt.
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-pCVe_5RaSEg/ULoGaaA0urI/AAAAAAAAAgA/yB-kGnBHw5s/s320/manuel-que.jpg

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
En hoe snel ben je van de politie af?

*ik kan hier niet op game sites :(

[ Voor 33% gewijzigd door Steevo_S op 04-09-2013 09:42 ]

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt er maar net aan. Elke agent heeft een eigen 'zoekveld' om het zo maar te zeggen. Kan dus heel snel zijn als er maar 1 agent naar je op zoek is, of een tijdje als er heel veel agenten aan het zoeken zijn, dan heb je dus te maken met meerdere zoekvelden waar je aan moet zien te ontkomen. Agenten in V gebruiken de 'line of sight' methode. Dus schuil jij achter een muurtje, dan kunnen ze je niet zien. Zoals in IV wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Hebben de dertigers onder jullie ook van die vrienden die vroeger GTA ook überenthousiast speelden maar nu niet meer omdat ze allemaal van die familiemannetjes zijn geworden en zichzelf te 'volwassen' vinden voor games zoals GTA5 maar ondertussen strontjaloers zijn dat jullie over 2 weken gewoon weer lekker door Los Santos aan het baggeren zijn? :7

spoiler:
/me heeft ook een gezinnetje maar die zitten de komende maanden in de kelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Nog geen gezin (eerste wordt volgend jaar verwacht) maar wel 33 jaar. Ga gewoon spelen. Vriendin vind het ook niet erg, moet kunnen. Ik zit trouwens op zolder :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
30 jaar hier. Heb schijt aan alles en iedereen want GTAV.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
30, kinderen en een vrouw die zelf ook wil spelen. Gewoon lekker in de woonkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
27 (richting 30, dus telt ook), geen kinderen maar wel een verloofde (ja, ja, eigen schuld).

De eerste opmerking "fijn, kun je dan de Xbox niet in de slaapkamer aansluiten zodat ik beneden tv kan kijken" kwam er al uit.

Vrouw, ik heb niet voor niets een nette tv voor de slaapkamer gekocht, ga jij daar maar je project catwalk zooi kijken :P .

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
31 console in de huiskamer en een vriendin die het allemaal wel best vindt zolang de tijd maar een beetje verdeeld wordt :7 . De een kijkt veel tv, de ander gamed. Ik moet wel zeggen dat het voornamelijk op de zaterdag en zondagochtend is, omdat mevrouw lang uitslaapt. Soms ff een uurtje in de avond, maar dat is verwaarloosbaar.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 13:08
24 jaar, geen vaste relatie, wat me goed uitkomt want de eerste twee weken na de 17de zal er van mij waarschijnlijk weinig response komen wat betreft familie, vrienden etc. ;)
[...]

Ja dat kon ook al in GTA 3, maar daar liepen de voorbijgangers rondjes net als in GTA IV en losten ze soms magisch op als je de andere kant op keek. Dat GTA ook in dit opzicht verbeterd is draagt weer bij aan het realisme van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik vond het in GTA4 ook zo raar dat dit wel eens voor kwam :

Je kijkt naar links, geen auto's. Je kijkt naar rechts, geen auto's. Je kijkt weer naar links, staan er ineens 5 voor het stoplicht :?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:26:
Ik vond het in GTA4 ook zo raar dat dit wel eens voor kwam :

Je kijkt naar links, geen auto's. Je kijkt naar rechts, geen auto's. Je kijkt weer naar links, staan er ineens 5 voor het stoplicht :?
Of je dacht een zeldzame sportwagen voorbij te zien komen. Stap je in, zie je ze plots overal rijden.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
xeple schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:28:
[...]

Of je dacht een zeldzame sportwagen voorbij te zien komen. Stap je in, zie je ze plots overal rijden.. :F
Of dat als je achterna gezeten wordt door de coppers en NERGENS een auto kunt vinden.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Hier 22 jaar, vrijgezel en woon samen met 2 andere gasten. Heb een beamer in de woonkamer die ik lichtelijk opeis. Op de gamekamer staat ook nog een grote tv die eigenlijk nergens voor wordt gebruikt behalve voor af en toe een youtube-filmpje en de PS3 die daar ook staat.

Ik ga mij prima vermaken! Alleen is de release van op een dinsdag echt een rare dag... zal wel te maken hebben met load-balancing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 13:59
44 hier, en ik kan niet wachten.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik woon samen met mijn vriendin maar die vind het niet erg. Ze kan ook interactief in HD in de slaapkamer TV kijken. Daarnaast heeft ze genoeg hobby's enzo, daarnaast hoeven we niet continu samen te zijn.
Feit is wel dat ik 2 vrienden over de vloer krijg met grote schermen, dus dat ze waarschijnlijk meer gaat werken in die periode (ze is student, ik heb een full-time baan) lol.

Leeftijden: Ik 24, mijn vriendin(g) is 21.

[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 04-09-2013 10:43 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand van 28 hier.
Vriendin kijkt wel vaker dingen in de slaapkamer dus is het wel gewend.

In de slaapkamer hangt een 47" aan het voet eind dus ze heeft niets te klagen. (In de Woonkamer hebben we een 65" die ze toch te groot vind :p)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Maar dat heb je in het echt ook. Goh, ik zie nooit [automerk/type] rijden. Die koop ik, heb ik een mooie exclusieve auto... Auto gekocht... FFFFFUUUUUUU!!!!!! 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
L1nt schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:50:
[...]

Maar dat heb je in het echt ook. Goh, ik zie nooit [automerk/type] rijden. Die koop ik, heb ik een mooie exclusieve auto... Auto gekocht... FFFFFUUUUUUU!!!!!! 8)7
Nou, om even te patsen; ik heb toch wel dik 4 maanden als enige in mijn stad gereden met de nieuwste Ford Fiesta :P Zag wel het oude type rondrijden, maar niet de nieuwe. Helaas zijn er nu meerdere mensen op het idee gekomen om cool te doen en hebben ze er nu ook een :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:55:
[...]

Nou, om even te patsen; ik heb toch wel dik 4 maanden als enige in mijn stad gereden met de nieuwste Ford Fiesta :P Zag wel het oude type rondrijden, maar niet de nieuwe. Helaas zijn er nu meerdere mensen op het idee gekomen om cool te doen en hebben ze er nu ook een :/
Je moet ook gewoon oude auto's kopen, daar zijn er minder van nieuw te krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 09:17
Eduardboon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:57:
[...]

Je moet ook gewoon oude auto's kopen, daar zijn er minder van nieuw te krijgen :-)
Of dure...
Een Ferrari of lamborghini zie je ook niet elke dag voorbij komen rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/gtajozmw.png

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/sdc11707l8beb.jpg

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hopelijk hebben ze dat wel gefixt nu. Altijd balen als je uren zoekt naar een zeldzame bak en plots rijden ze overal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Waar is dit?

Kan overigens niet wachten op de melding dat ze bezig zijn met een PC versie. Stiekem hoop ik dat ze hem als verrassing ook op de 17e uitbrengen maar realistisch er naar kijkend zal dat wel niet gebeuren.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Zo te zien aan de bordjes die daaronder staan is dit ergens in Duitsland. Waar precies weet ik niet.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:21:
[...]

Hopelijk hebben ze dat wel gefixt nu. Altijd balen als je uren zoekt naar een zeldzame bak en plots rijden ze overal :/
Eigenlijk is het ook wel realistisch. Als je namelijk op het punt staat een andere auto te kopen en je weet het model of je hebt al een andere auto gekocht dan zie je die ineens veel meer/overal rijden.
Maar het is idd altijd vervelend dat je soms erg lang op zoek bent naar een sportbak.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:27:
Zo te zien aan de bordjes die daaronder staan is dit ergens in Duitsland. Waar precies weet ik niet.
Vermoedelijk Berlijn. Spree Lady is een boot die regelmatig over de Spree vaart in Berlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:31:
[...]

Vermoedelijk Berlijn. Spree Lady is een boot die regelmatig over de Spree vaart in Berlijn.
Ik vind die Berlijnse Muur die daar nog staat een beter herkenningspunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
41 hier en deze ga ik ook kopen ( zeg net dat ik alleen battlefield speel op dat topic, maar deze lijkt me ook zwaar de top ! )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Precies. Heeft alleen maar voordelen voor family men: TV (GTA5) bezet? --> PC (BF4). PC bezet? --> TV. Anders moeten we weer gaan vissen/modelbouwen/golfen/met treintjes spelen. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Murphy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:14:
Haha, ouwe gamers zijn we. Ben ook niet van plan om ooit te stoppen. Zie mezelf nog wel GTA10 en BF8 spelen als ik 80 ben. Opa viste, mijn pa speelt met treintjes en ik game...
Zie het straks al helemaal voor me....

kind: papa zullen we gaan voetballen??
Ik: Ja, zet de xbox maar vast aan pak ik even wat drinken....
kind kijkt heel beteuterd met de bal onder z'n arm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
L1nt schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:49:
[...]

Zie het straks al helemaal voor me....

kind: papa zullen we gaan voetballen??
Ik: Ja, zet de xbox maar vast aan pak ik even wat drinken....
kind kijkt heel beteuterd met de bal onder z'n arm.....
deleted

[ Voor 8% gewijzigd door dave1972 op 04-09-2013 11:58 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

F*ckin ZIN manne!

Afbeeldingslocatie: http://www.gaming4u.be/wp-content/uploads/2013/08/GTA-V-Golf.jpg

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Oh R*, you did it again. Bring it on _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Stemmen GTA 5 ingesproken door echte bendeleden

4 sep. 2013 11:39 / Gewijzigd 4 sep. 2013 11:39 / Door: Michel Musters / 4 reacties / Bron: WGN Radio

De stemmen van gangsters in Grand Theft Auto 5 worden ingesproken door echte gangleden. Dat maakt GTA-schrijver en producer Lazlow Jones bekend via de podcast WGN Radio.

Jones meldde dat er rivaliserende gangs in de game zitten en dat hij hier scripts voor heeft geschreven die ingesproken moesten worden. De bedoeling was echter niet dat deze stemmen werden ingesproken door normale acteurs. "Niets is erger dan een luie acteur uit Los Angeles (die een ganglid probeert na te doen), dus zoek gewoon naar de angstaanjagende mensen en vraag of ze het willen doen."

Rockstar vroeg aan echte gangleden of ze de stemmen in wilden spreken. "We hebben een kerel ingehuurd die aan echte gangleden kon komen, zoals El Salvadoran-gangleden met ongelooflijke tattoos. Eentje was letterlijk een dag uit de gevangenis."

Het voorgestelde script bleek hierbij slechts beperkt bruikbaar, omdat de gangleden bepaalde zinnen nooit zouden zeggen. Volgens Jones was dat niet erg, omdat hun eigen interpretaties het spel realistischer maken. Grand Theft Auto 5 is vanaf 17 augustus op Xbox 360 en PlayStation 3 verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Oh shit, GTA spelen én golfen!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Murphy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:00:
Hebben de dertigers onder jullie ook van die vrienden die vroeger GTA ook überenthousiast speelden maar nu niet meer omdat ze allemaal van die familiemannetjes zijn geworden en zichzelf te 'volwassen' vinden voor games zoals GTA5 maar ondertussen strontjaloers zijn dat jullie over 2 weken gewoon weer lekker door Los Santos aan het baggeren zijn? :7

spoiler:
/me heeft ook een gezinnetje maar die zitten de komende maanden in de kelder
Ik moet voor de PC wat langer wachten, en hetb gezinnetje heb ik achterwege gelaten... *Millman wil maar niet volwassen worden :P

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Hahaha episch! Dus een stel ''echte'' gangmembers hebben nog zitten klooien aan het script van GTA V. Legendarisch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://couttandschutz.com/vehicledatabase/rc/azvehdatab_RC32_2.jpg

Ik zie mij al in een Buffalo over de zandweggetjes scheuren met Rebel Radio aan. Kolere wat heb ik zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:16:
[...]

Eh 17 Augustus? Waarom heb ik die game nog niet? :(
Ah, foutje in de bron denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O18TgdI.png

:D

edit :

spoiler:
-Some boats contain equipment such as diving suits, flippers and bottles.
- All vehicles will be customizable.
- There are more than 1000 changes to your vehicle, whether aesthetic or actual: license plates, wide kits, paint, wings, wheels, exhausts, horn, tinted windows, smoke color tires, bull bar, grille, additional headlights, rigid body, safety cages, brakes, engine, suspension, bulletproof tires, general vehicle repair and more.
- Customize the excess vehicles can harm him.
- Possibility to take a photo of your vehicle after customized and then upload it to the Social Club.
- The helmets worn when you are on a motorcycle can finally be changed.
- You can see cargo planes take off from the military base.
- If you give the street a vehicle you have customized or becomes unusable (puncture), it will end up at the pound. You have to pay a fine in order to regain possession.

[ Voor 89% gewijzigd door kaos001 op 04-09-2013 13:56 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:40
Kaos, waar haal jij je info vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Neyluzz schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:02:
Kaos, waar haal jij je info vandaan? :)
Verschillende fora en websites, niet een specifieke bron ofzo.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:40
Oke! Dan blijf ik alleen hier kijken :P Thanks voor het bij elkaar sprokkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik heb serieus hetzelfde gevoel als vroeger. Toen kreeg ik met kerst een spel voor de NES of later voor de MegaDrive. Helemaal gehyped voor dat kutspel.

Afbeeldingslocatie: http://www.freesmileys.org/emoticons/emoticon-cartoon-003.gifAfbeeldingslocatie: http://www.freesmileys.org/emoticons/emoticon-cartoon-005.gifAfbeeldingslocatie: http://www.freesmileys.org/emoticons/emoticon-cartoon-003.gif

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Haha, ik kan ook echt niet meer wachten :'). Ik voel me zo'n idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Na lang dubben toch maar besteld ;)
Dan spelen tot aan november ergens en met playstation, games en al verkopen en wachten totdat ie op de Ps4 uitkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Dus zelfs in GTA ontkom je niet aan social networks, ''Social Club'' waar je foto's kunt posten komt op mij over als een soort Facebook.

Hoop dat je het (zoals in real life) kunt mijden als je wilt en niet dat je het door je strot geduwd krijgt, zoals meetings met vrienden in GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Th_mas schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:37:
Dus zelfs in GTA ontkom je niet aan social networks, ''Social Club'' waar je foto's kunt posten komt op mij over als een soort Facebook.

Hoop dat je het (zoals in real life) kunt mijden als je wilt en niet dat je het door je strot geduwd krijgt, zoals meetings met vrienden in GTA IV.
Dat is dit: http://socialclub.rockstargames.com/ Weet niet of je een account hebt daar. Zo ja dan is het eigenlijk gewoon een profiel met een 'wall' die je tot je beschikking hebt. Alleen vrienden van jou, die ook hun PS3 gelinkt hebben aan hun Social Club account zullen je foto's dus zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
iPodKiller schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:41:
Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic

Aub, praat hier lekker verder over alle off topic gedoe, je gevoelens over GTA V, en pre-orders ook. We gaan nu zo ver dat we onze fapcaves laten zien en iedereen zich laat voorstellen. :')

Praat hier inhoudelijk over de game zelf, niet van, OOOHH IK KANN NIET WACHTEN *JIZZ* *JIZZ*

Het gaat ontzettend druk worden de komende dagen, graag on topic blijven!
OMG je hebt gewoon een topic aangemaakt omdat het je stoort dat mensen het over dingen hebben die jij niet genoeg, in directe zin, met GTA te maken vind hebben?

Je kunt ook overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
iPodKiller schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:41:
Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic

Aub, praat hier lekker verder over alle off topic gedoe, je gevoelens over GTA V, levertijden- en pre-orders.
We zijn nu zover gekomen dat we onze fapcaves posten en iedereen zich laat voorstellen. :')

Praat hier inhoudelijk over de game zelf, en niet van, OOOHH IK KANN NIET WACHTEN *JIZZ* *JIZZ*/ Ik ben 44 jaar en heb twee kinderen en etc.

Het gaat ontzettend druk worden de komende dagen, graag on topic blijven!
Agree!

Hier nog wat nieuws (voor de mensen die het gemist hebben)
- Flying under bridges achievements will return from GTAIV. There are exactly 50 bridges to fly under.
- The city features cracked roads, graffiti, shopfronts and billboards. Every shopfront in the game is unique.
- Night time is more realistic and is a big improvement from IVs "darkness". At a certain part of Blaine County the only real source of light were Trevor's vehicle headlamps.
- Destructible environments have been upped in this game which means that you can use them to your advantage in missions; you can use: gas cylinders, motor cars, fuel tanks and more.
- Animals yelp when hit by a vehicle.
- Neon signs actually have a buzzing noise.
- Helicopter wreckage can be found from high above in the sky.
- Although map is open from the start, it still has a huge element of discovery.
- Grove Street will be making a return.
- GTAV feels like a "best of R* experience" because of the elements from all of R*'s greatest games.
- Normal walking is quite slow.
- The weather system is different, featuring virtual sunrays.
- Water physics are fantastic feturing realistic waves that foam back and forth.
- The framerate is consistent and there seems to be no stuttering when switching between characters to complete a mission.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52

-tom-562

Oliesjeik

- The weather system is different, featuring virtual sunrays.
Wat bedoelen ze met virtual sunrays? Glare effecten in games zijn toch al zo oud als de weg naar Rome in games?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het eigenlijk bekend of je 2 wapens kan vasthouden? In Max Payne kon je een shotgun en pistool tegelijk vasthouden. Wellicht hebben ze die functie ook naar V gehaald.

[ Voor 17% gewijzigd door The Outlaw op 04-09-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wel zo fijn dat de framerate vast is,nu maar testen of het tijdens grote explosies ook waar is.

@ The Outlaw, in SA kon je ook dual weapons dragen, ik denk/hoop het wel! De Rage engine kan dat wel aan iig.

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 04-09-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:21:
Wel zo fijn dat de framerate vast is,nu maar testen of het tijdens grote explosies ook waar is.

@ The Outlaw, in SA kon je ook dual weapons dragen, ik denk/hoop het wel! De Rage engine kan dat wel aan iig.
Hoop het ook. Beter nu ook dat de cutscenes direct doorlopen. Dus niet meer staan op het pijltje of wachten in het cirkeltje. Nee bam! Het loopt soepel in elkaar over O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cutscenes maken ze inderdaad altijd een ware diamant van. Zoals deze bijvoorbeeld. Niet zozeer het voorstukje maar als ze in de bank zijn. Genoten! Hadden best meer missies van mogen komen.

In V gaan we dit allemaal plannen.Welke auto nemen we, waar gaan we hem zetten. welke wapens etc. Moet zeggen dat de scenes in TBOGT echt de leukste waren, maar dat komt vooral door Mori en Yusef Amir :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:27:
Aan de muur er onder te zien, Berlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Murphy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:32:
[...]

Ik vind die Berlijnse Muur die daar nog staat een beter herkenningspunt ;)
Dat bedoel ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/181-1280.jpg

Lekker sfeertje niet? :9

[ Voor 14% gewijzigd door kaos001 op 04-09-2013 16:15 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker. Dit is het beginpunt van de game volgens mij. De vrouw van Michael die de auto neemt en Michael die per fiets iets gaat doen. Hopelijk is het net zo levendig als de screenshots doen vermoeden. We've been fooled before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-09 18:22
Damn idd man :9~

Nu de verwachtingen van iedereen zo hoog zijn, kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen ofniet

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:17:
Zeker. Dit is het beginpunt van de game volgens mij. De vrouw van Michael die de auto neemt en Michael die per fiets iets gaat doen. Hopelijk is het net zo levendig als de screenshots doen vermoeden. We've been fooled before.
Leuke spoiler man, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En al was dat het niet, dan zou het vermelden van dat een bepaalde acteur aan een film mee doet ook een spoiler zijn :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:26:
[...]

Heeft in vele previews gestaan. Dit kun je geen spoiler meer noemen.
Wel voor mij die krampachtig heel gericht probeert te lezen. Maar maakt verder niks uit man, wil niet gaan zeiken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Persoonlijk snap ik niet dat sommige mensen alle spoilers willen weten. Ik probeer een wauw gevoel te krijgen als ik voor de 1e keer het spel start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
No offence, maar dan moet je echt niet op fora komen zoals dit :+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:29:
I know. Lees ook heel gericht. Als ik een spoiler aan zie komen: NEXT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:29:
En zeker niet de laatste dagen voor de release. We zullen geen spoilers posten natuurlijk. Maar info uit previews die al een jaar oud zijn mogen toch wel besproken worden?

Afbeeldingslocatie: http://couttandschutz.com/vehicledatabase/nc/azvehdatab_NC14_3.jpg

Matzwart en dubbele uitlaat. Badboy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:31:
[...]

En zeker niet de laatste dagen voor de release. We zullen geen spoilers posten natuurlijk. Maar info uit previews die al een jaar oud zijn mogen toch wel besproken worden?

[afbeelding]

AWWWW YEAH ! 8) De naam van deze auto schijnt de hellenbach te zijn. een soort mix tussen de oude en nieuwe mustang !

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:17:
Inderdaad.
Als je googled op de officiele screenshots van GTA IV zie je ook zulke foto's.
Niets van waargebleken uiteindelijk, dus ik wordt niet heel enthousiast van zulke screenshots.
Doe mij maar gamelplay video's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

dutchgio schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:13:
[...]

Inderdaad.
Als je googled op de officiele screenshots van GTA IV zie je ook zulke foto's.
Niets van waargebleken uiteindelijk, dus ik wordt niet heel enthousiast van zulke screenshots.
Doe mij maar gamelplay video's ;)
True... Maar als ik de screenshots van gta 4 vergelijk met die van gta 5, valt me wel 1 belangrijk punt op.. Het grauwe, beetje wazige tint, is eruit.
Komt ook mede door de setting, NY versus LA.. Maar wel een heel belangrijk verschil IMO !

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Precies, mij ook idd.

Daarom hoop ik stiekem nog een beetje dat de 360 versie lekt en we op Youtube alvast wat spul kunnen bekijken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Het lijkt net of die vrouw helemaal rechts zweeft....

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:31:
[...]

[afbeelding]

Deze lijkt me wel mooi om te bemachtigen

Afbeeldingslocatie: http://www.igta5.com/images/official-screenshot-what-you-lookin-at.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat een geluid geven haha. Strakke klassieke bak! Franklin zal die wel direct tot zijn beschikking hebben als repo man voor die rijke Armenier. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb nu m'n geluidsinstallatie op m'n PC aangesloten, voor het gamen/muziek/films, maar voor GTA V zal ik een uitzondering maken en hem lekker op m'n TV aansluiten. Puur genieten.

Wat ik me eigenlijk het meeste afvraag is hoe het er nou uitziet. Op wat voor resolutie het draait, of het hapert, etc. Soms wordt het namelijk wel enigszins ongeloofwaardig als ik die screens/gameplay zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Outlaw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:48:
Goeie vraag. Heb even gezocht en hier hebben ze het er ook over. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=582148 Wie weet dat je daar wat wijzer van wordt?
Had dit al gelezen ja, maar is volgens mij een troll. Zou ook wel heel raar zijn als ze het op zo'n ongelofelijk lage reso lieten draaien. Vind trouwens (om even in te haken op de discussie) de GTA IV official screenshots er veel slechter uit zien dan die van GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
http://m.ign.com/articles...n-grand-theft-auto-online

Hands on voor GTA Online

[ Voor 12% gewijzigd door Styx_ op 04-09-2013 18:04 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.