Thomasx4 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:58:
Mwa, het is toch algemeen bekend dat de x360 véél betere exclusives heeft dan de PS3, en GTA V dus niet de beste game ooit op die console wordt?]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Thomasx4 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:58:
Mwa, het is toch algemeen bekend dat de x360 véél betere exclusives heeft dan de PS3, en GTA V dus niet de beste game ooit op die console wordt?]
Wel klote atijd met die meerdere schijfjesThomasx4 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:58:
Nederlandse PS5 clan / 30+
Gegroet!
Nee hoor. De normale versie zal ook met een map komen. De SE versie zal een map hebben met daarop extra info zoals waar speciale wapens of schatten liggen, zoiets las ik.Decennia schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:04:
Is het zo dat er bij de standaard editie van de game ook een map wordt bijgeleverd? Bij GTA4 vond ik het handig om die map aan de muur naast mijn bank te hangen en zo dingetjes kon aanstrepen of snel kon opzoeken. Of moet ik dan toch voor de special edition gaan?
Voor mij wel GOTY op de xdoos. Exclusives op xdoos zoals Halo bijv. heeft mij nooit getrokken. Ik ben van de race en sandbox games. En ja, dan heb je Forza nog.. maar dat haalt het niet bij de GT reeks.Thomasx4 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:58:
[ Voor 14% gewijzigd door Gummiebeer op 03-09-2013 14:09 ]
Nice! Meer games moeten met een map geleverd worden imo of een boekje zoals GTA4. De boekjes die meegeleverd worden tegenwoordig open ik nooit, maar die van GTA4 open ik altijd even om weer op te frissenThe Outlaw schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:05:
[...]
Nee hoor. De normale versie zal ook met een map komen. De SE versie zal een map hebben met daarop extra info zoals waar speciale wapens of schatten liggen, zoiets las ik.
Dus niets om je zorgen over te maken. Heb ook de normale versie namelijk
Gegroet!
Ah zo, das wel nice. Alleen koop ik vrijwel nooit wat bij Bol omdat ze doorgaans zo achterlijk duur zijn.-Wahtah- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:49:
[...]
Ik bedoel dat je een kortingsbon krijgt van €10,- voor een volgende aankoop. Je bent nu dus wel €50,- kwijt, maar krijgt wel €10,- te besteden voor een toekomstige aankoop.
[...]
Die van mijn stad staat erbij, maar met zo'n nachtrelease heb ik het gevoel dat je daar staat tussen van die opgefokte typetjes die jou wel even voor zijn. En dat je dan mag hopen dat je als ''normale'' klant nog een exemplaar kunt bemachtigen.Kecin schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:28:
Nachtrelease site van MediaMarkt staat eindelijk online. Daar kan je de deelnemende vestigingen vinden waar je op 16 sept om 23:59 terecht kan!
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/gta5.html#nachtverkoop
Waar zo paranoia? Er zijn genoeg games, echt waar.Th_mas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:14:
[...]
Die van mijn stad staat erbij, maar met zo'n nachtrelease heb ik het gevoel dat je daar staat tussen van die opgefokte typetjes die jou wel even voor zijn. En dat je dan mag hopen dat je als ''normale'' klant nog een exemplaar kunt bemachtigen.
[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 03-09-2013 14:21 ]
Vaak bu'j te bang!
Gegroet!
Verwijderd
Nou hierom:kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:18:
[...]
Waar zo paranoia? Er zijn genoeg games, echt waar.
Lees op verschillende fora dat men als de dood is dat ze zonder game naar huis gaan. Dat gaat echt niet het geval zijn. Gewoon pre-orderen, dan weet je het helemaal zeker.
Dan zou ik een dikke middelvinger opsteken naar Media Markt, want dit slaat nergens op natuurlijk.Th_mas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:25:
[...]
Nou hierom:
''Online pre-orders kunnen niet tijdens de nachtopening worden opgehaald.''
Dus wie zegt dat Mediamarkt genoeg voorraad heeft? Ze dekken zich nu al in.
Ik zou, stel dat ik zou gaan, ware het niet dat ik een pre-order heb staan bij Bol.com hoeveel er in de schappen zouden liggen. Dan weet je zeker dat het er is als je aankomt. En niet dat je met lege handen teruggaat.Th_mas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:25:
[...]
Nou hierom:
De MM webshop staat los van de winkels. Natuurlijk kun je die niet in een winkel ophalen, is niet meer dan logisch lijkt me. Pre-orders komen waarschijnlijk uit een magazijn dat speciaal voor de webshop is. Dat zijn andere exemplaren dan de vrije voorraad in de winkels. Of denk je dat de werknemers van MM in de winkel jouw game in een envelop doen en dan naar het postkantoor lopen?Th_mas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:25:
[...]
Nou hierom:
Zou voor mij een reden zijn om niet naar Media Markt te gaan. Snap best dat de webshop en fysieke winkel los van elkaar staan, maar dat zorgt er wel voor dat het voor mij als klant zijnde problematisch gaat worden om de game om 00:00uur daar op te halen.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:31:
[...]
De MM webshop staat los van de winkels. Natuurlijk kun je die niet in een winkel ophalen, is niet meer dan logisch lijkt me. Pre-orders komen waarschijnlijk uit een magazijn dat speciaal voor de webshop is. Dat zijn andere exemplaren dan de vrije voorraad in de winkels. Of denk je dat de werknemers van MM in de winkel jouw game in een envelop doen en dan naar het postkantoor lopen?
Ik vermoed dat er meer dan voldoende exemplaren zullen zijn, anders zullen zo sowieso geen nachtopening doenkaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:36:
[...]
Zou voor mij een reden zijn om niet naar Media Markt te gaan. Snap best dat de webshop en fysieke winkel los van elkaar staan, maar dat zorgt er wel voor dat het voor mij als klant zijnde problematisch gaat worden om de game om 00:00uur daar op te halen.
Ik zou op zoek gaan naar een alternatief in ieder geval.
Waarom? Als je de game zelf wilt halen midden in de nacht, ga je toch lekker in de rij staan? Of je wacht tot deze op releasedatum op je mat ploft. Ik zie het probleem niet zo. Media Markt biedt je zo'n beetje alle opties die er zijn, en nog is het niet goed.kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:36:
[...]
Zou voor mij een reden zijn om niet naar Media Markt te gaan. Snap best dat de webshop en fysieke winkel los van elkaar staan, maar dat zorgt er wel voor dat het voor mij als klant zijnde problematisch gaat worden om de game om 00:00uur daar op te halen.
Ik zou op zoek gaan naar een alternatief in ieder geval.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Beter lezen. Th_mas wilde namelijk niet in de rij gaan staan omdat hij bang was voor "opgefokte mannetjes". Dus de optie : online pre-order maar fysiek ophalen bestaat niet bij Media Markt.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:59:
[...]
Waarom? Als je de game zelf wilt halen midden in de nacht, ga je toch lekker in de rij staan? Of je wacht tot deze op releasedatum op je mat ploft. Ik zie het probleem niet zo. Media Markt biedt je zo'n beetje alle opties die er zijn, en nog is het niet goed.
[ Voor 13% gewijzigd door kaos001 op 03-09-2013 15:09 ]
Je hebt best kans dat je de Spaanse versie krijgt haha.Steevo_S schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:06:
Zojuist de special edition gereserveerd :-) nu maar hopen dat hier in Spanje alles wel gewoon in het Engels is
Bol.com is duurder maar doorgaans heb je het wel op de dag van de release en zelden problemen met leveringen.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:12:
[...]
Ah zo, das wel nice. Alleen koop ik vrijwel nooit wat bij Bol omdat ze doorgaans zo achterlijk duur zijn.
Enfin, ik heb al afgerekend, dus te laat ook.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Heb het 10x gevraagd en ze verzekerde me dat hij in het Engels is, het zal me alleen niets verbazen als hij in het Spaans is (zal ook niet de eerste keer zijn...)The Outlaw schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:09:
[...]
Je hebt best kans dat je de Spaanse versie krijgt haha.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dan loopt je even de MM binnen en reserveer je er eentje. Of je belt ze op, nog makkelijker. Problem solved.kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:07:
[...]
Beter lezen. Th_mas wilde namelijk niet in de rij gaan staan omdat hij bang was voor "opgefokte mannetjes". Dus de optie : online pre-order maar fysiek ophalen bestaat niet bij Media Markt.
Mijn gameboer heeft die optie wel, dus is dat mijn alternatief ipv Media Markt.
Bol maakt gewoon gebruik van PostNL of een andere postbezorger, dus daar zit echt geen verschil in. Of een game uit het buitendland afkomstig is, daar moet je zelf gewoon even op letten. Ik bestel vrijwel al mijn games bij de goedkoopste webshop op Budgetgaming en ik heb tot nu toe, op Max Payne na (vertraging bij PostNL), alles op releasedatum binnen gekregen.L1nt schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:09:
[...]
Bol.com is duurder maar doorgaans heb je het wel op de dag van de release en zelden problemen met leveringen.
Lees vaak genoeg dat iemand het ergens anders voor een tientje goedkoper hebben besteld om vervolgens 1 a 2 weken gefrustreerd te zijn omdat die webshop vanuit het buitenland komt en dus niet op de releasedag kan afleveren in Nederland.
Als ik dan echt perse op de dag zelf wil gamen, betaal ik wel wat meer.
Er zijn er ook genoeg die een buitenlandse webshop pakken om nog goedkoper uit te zijn. En die kunnen soms wel wachten.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:12:
Bol maakt gewoon gebruik van PostNL of een andere postbezorger, dus daar zit echt geen verschil in. Of een game uit het buitendland afkomstig is, daar moet je zelf gewoon even op letten. Ik bestel vrijwel al mijn games bij de goedkoopste webshop op Budgetgaming en ik heb tot nu toe, op Max Payne na (vertraging bij PostNL), alles op releasedatum binnen gekregen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat ook helpt is om gewoon naar de reviews te kijken van de shops. Zou wou ik hem eerst bij een andere shop bestellen omdat hij goedkoper was maar toen ik de reviews keek zag ik dat ze weken na de launch nog niet geleverd hadden van bepaalde spellen.. Nu maar bij ALL4GAMES gepreorderd omdat die goede reviews hadden en maar 4 cent duurder waren dan de goedkoopstebram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:12:
[...]
Dan loopt je even de MM binnen en reserveer je er eentje. Of je belt ze op, nog makkelijker. Problem solved.
[...]
Bol maakt gewoon gebruik van PostNL of een andere postbezorger, dus daar zit echt geen verschil in. Of een game uit het buitendland afkomstig is, daar moet je zelf gewoon even op letten. Ik bestel vrijwel al mijn games bij de goedkoopste webshop op Budgetgaming en ik heb tot nu toe, op Max Payne na (vertraging bij PostNL), alles op releasedatum binnen gekregen.
Dat is het risico, moeten ze ook niet mekkeren.L1nt schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:20:
[...]
Er zijn er ook genoeg die een buitenlandse webshop pakken om nog goedkoper uit te zijn. En die kunnen soms wel wachten.
Overigens is Bol.com een dusdanige grote speler dat PostNL ze wel iets anders behandeld dan een gemiddelde webshop
[ Voor 19% gewijzigd door The Outlaw op 03-09-2013 15:33 ]
Als PostNL al uitzonderingen maakt voor het bedrijf waar ik werk dan maakt PostNL zeker uitzonderingen voor Bol.com. Dus ja, Bol.com krijgt een voorkeursbehandeling.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:25:
[...]
Dat is het risico, moeten ze ook niet mekkeren.
Oh, dus jij denkt dat pakketjes van Bol in een aparte sortering in het districentrum komen en zodoende een voorkeursbehandeling krijgen van PostNL?![]()
Feit is gewoon dat een pakket vandaag versturen morgen ontvangen is. Dat is althans de doelstelling van PostNL. Of je nu de plaatselijke gamediscounter bent of Bol. Dat geldt ook voor standaard post.
Geloof er geen reet van. Zeggen wij namelijk ook tegen al onze klanten.L1nt schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:32:
[...]
Als PostNL al uitzonderingen maakt voor het bedrijf waar ik werk dan maakt PostNL zeker uitzonderingen voor Bol.com. Dus ja, Bol.com krijgt een voorkeursbehandeling.
Wij versturen dagelijks voldoende pakketjes via PostNL. Als wij dreigen met volledig overstappen naar een concurrent komen ze hier al bijna smeken om toch te blijven.kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:35:
[...]
Geloof er geen reet van. Zeggen wij namelijk ook tegen al onze klanten.
Dat weet ik ook wel zeker ja. Als klein winkeltje krijg je het echt niet voor elkaar om 'voor 23.59 bestellen morgen in huis' te garanderen. De coolblue's en bol.com zijn zo groot dat ze dat kunnen afspreken met POstNL.L1nt schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:32:
[...]
Als PostNL al uitzonderingen maakt voor het bedrijf waar ik werk dan maakt PostNL zeker uitzonderingen voor Bol.com. Dus ja, Bol.com krijgt een voorkeursbehandeling.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat snap ik, wij zorgen voor bepaalde klanten ook wel dat ze de spullen krijgen die met veel zorg gemaakt zijn, maar een complete voorkeursbehandeling.....nee.L1nt schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:41:
[...]
Wij versturen dagelijks voldoende pakketjes via PostNL. Als wij dreigen met volledig overstappen naar een concurrent komen ze hier al bijna smeken om toch te blijven.
Bol.com is nog stuk groter. Ze zijn echt een hele grote speler hoor.
En als de werknemers wat te vaak die steekjes laten vallen waardoor die ene hele grote bepaalde klant dreigt op te stappen krijgen ze eerder op hun flikker dan wanneer er bij een kleine speler teveel steekjes vallen.kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:43:
[...]
Dat snap ik, wij zorgen voor bepaalde klanten ook wel dat ze de spullen krijgen die met veel zorg gemaakt zijn, maar een complete voorkeursbehandeling.....nee.
Onbewust door de werknemers misschien, maar ook die laten wel eens steekjes vallen.
Dat is logisch, maar als je gewoon overdag bestelt leveren ook de kleintjes de volgende dag af via PostNL. Ik vraag me dus af wat men nog meer onder die voorkeursbehandeling verstaat, buiten avondzendingen om. Wij versturen ook tot 10 uur 's avonds, maar dat verandert niets aan het feit dat pakketten die gewoon overdag verstuurd worden de volgende dag worden afgeleverd. Of je nu Bol of Mediaoffer heet.Gunner schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:43:
[...]
Dat weet ik ook wel zeker ja. Als klein winkeltje krijg je het echt niet voor elkaar om 'voor 23.59 bestellen morgen in huis' te garanderen. De coolblue's en bol.com zijn zo groot dat ze dat kunnen afspreken met POstNL.
Verwijderd
Nee, wii sports aantallen zal het nooit gaan brekenVerwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:06:
Word het dan toch de meest verkochte game aller tijden ??
39
[ Voor 36% gewijzigd door Nasty Nate op 03-09-2013 16:11 ]
'Opgefokte mannetjes', wat, een stel puisterige nerdskaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:07:
[...]
Beter lezen. Th_mas wilde namelijk niet in de rij gaan staan omdat hij bang was voor "opgefokte mannetjes". Dus de optie : online pre-order maar fysiek ophalen bestaat niet bij Media Markt.
Mijn gameboer heeft die optie wel, dus is dat mijn alternatief ipv Media Markt.
Vaak bu'j te bang!
Inderdaad, het verschil tussen GTA 4 en Wii sports is 60 miljoen.Fietsbel schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:08:
[...]
Nee, wii sports aantallen zal het nooit gaan breken
Ha toch nog iemand ! we zullen het zienNeyluzz schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:25:
[...]
Hey pannekoek, ik heb 'm ook bij dixons besteld. Ik ben benieuwd of ik 'm op de dag zelf krijg (of eerder!).
Suh dude
Ik ook maar ga óók naar de nachtrelease. Geen idee of het een beetje makkelijk terugsturen is naar Dixons, weet iemand dat? Ik heb ookal betaald. (Natuurlijk laat ik hem dan wel in de verpakking)pannekoek141 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:30:
[...]
Ha toch nog iemand ! we zullen het zien
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik doe hetzelfde. Ik ga naar de nachtrelease maar ik zeg mijn pre-order voor alle zekerheid niet op, stuur het pakketje wel terug naar bol.com. Moet volgens mij geen probleem zijn als die niet opengemaakt is.Kecin schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:32:
[...]
Ik ook maar ga óók naar de nachtrelease. Geen idee of het een beetje makkelijk terugsturen is naar Dixons, weet iemand dat? Ik heb ookal betaald. (Natuurlijk laat ik hem dan wel in de verpakking)
The Outlaw schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:52:
Heren, over een uur nieuwe previews en screenshots. Be ready!
Heb je er ervaring mee dan? Ik niet namelijk. Je kunt ze bellen natuurlijk maar hun antwoord is sowieso suggestief omdat ze zelf ook niet weten hoeveel mensen er op die nachtrelease afkomen.kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:51:
Ik vind het echt heel bijzonder jongens. Als je naar een nachtrelease gaat dat weet je toch al 100% zeker dat je de game hebt. Waarom dan nog extra eentje laten bezorgen om die dan later weer terug te sturen. Schiet mij maar lek.
En niet aankomen met : "ja misschien uitverkocht op midnight bla bla" want dat is natuurlijk niet zo.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
http://uk.ign.com/article...n-with-grand-theft-auto-v
[ Voor 29% gewijzigd door Bolk op 03-09-2013 18:10 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Coole screenshots, hier nog een paar die niet op de officiële website staan:
Ik ben ook zeer benieuwd naar de 'echte' gameplay beeldenbram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:32:
Ik blijf het moeilijk vinden te geloven dat dit op de PS3/X360 draait, maar we zullen zien.
Ik hoop het, maar dat is ook waar ik steeds aan moet denken, het ziet er allemaal zo goed uit.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:32:
Ik blijf het moeilijk vinden te geloven dat dit op de PS3/X360 draait, maar we zullen zien.
39
[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 03-09-2013 18:40 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk dat het meer is zoals IGN in de preview schreef:Donstil schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:38:
Ja ik geloof er ook niet zo in, vooral die screenshots als hierboven (dus wel ingame maar ook weer niet) zien er net ff te gelikt uit.
Dat klopt ook beter met wat we zagen in de gameplay trailer.But GTA V does currently have GTA IV’s texture pop-in issues, and graphically, it’s unimpressive. It looks like an enhanced version of Grand Theft Auto IV with an extra sheen added, but it also doesn’t stand up to its far more graphically-impressive contemporaries. It doesn’t look five-plus years newer than the game that came before it.
Het is niet zo strak als in de screenshots. Men heeft wel aliasing bemerkt (zie spoiler)bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:06:
Waar ik met name last van had met IV (PS3) was de resolutie en AA (veel karteltjes) en de draw distance. Als ik de screenshots mag geloven, is dat nu redelijk opgelost.
[ Voor 18% gewijzigd door kaos001 op 03-09-2013 19:08 ]
Ik denk dat ze SMAA toepassen, ongeveer zoals met de SweetFX mod voor de PC. Dat werkt echt heel goed in GTA IV en met nauwelijks extra CPU load. De gameplay trailer liet inderdaad veel minder aliasing zien dan ik had verwacht.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:06:
Waar ik met name last van had met IV (PS3) was de resolutie en AA (veel karteltjes) en de draw distance. Als ik de screenshots mag geloven, is dat nu redelijk opgelost.
Is daar ook een gegronde reden voor?bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:15:
Weliswaar de X360 versie. Ik verwacht dat de graphics op de PS3 iets beter zijn.
Klopt, ik heb de xbox en ps3 versie gespeeld en de xbox was beter.Donstil schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:26:
[...]
Is daar ook een gegronde reden voor?
Staat me iets van bij dat de 360 toen mooier was?
[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 03-09-2013 21:21 ]
39
Klopt, de 360 was voor IV ook het mainplatform (ook het geval met RDR, die heb ik daarom ook voor de 360 gehaald). Die draaide op een hogere resolutie (720p vs. 640p meen ik). Uit een aantal aspecten lijkt nu echter de PS3 het mainplatform te zijn (naast LA Noire eerder al). Vrijwel alle footage en screenshots zijn van de PS3 afkomstig en daarnaast komt Sony met een exclusieve PS3/GTA V bundel (dit zegt natuurlijk niks over de graphics, maar het toont wel aan dat R* en Sony dikke vriendjes zijn). Het lijkt me niet dat je footage en screenshots laat zien van de minst mooie versie waarop de game ook niet ontwikkeld is.Donstil schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:26:
[...]
[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 03-09-2013 21:21 ]
Toen wel ja, maar dat kwam omdat ze de PS3 voor geen meter snapte in die tijd.Donstil schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:26:
[...]
Indien het verschil vergelijkbaar is (waar ik niet vanuit ga overigens) met RDR en GTA IV, dan is dit toch wel aanzienlijk hoor. De framerate op de 360 is een stuk soepeler, naast de betere AA en hogere resolutie. Ach, beide versies zullen er prima uitzien, maar voor nu heeft de PS3 versie toch voor mij de voorkeur. Als er überhaupt al eentje beter wordt, is de kans groter dat die het is.kaos- schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:39:
[...]
Toen wel ja, maar dat kwam omdat ze de PS3 voor geen meter snapte in die tijd.
Nu is de PS3 een stuk bekender onder de ontwikkelaars en zullen de verschillen heel erg klein zijn. De PS3 zal waarschijnlijk zelfs beter zijn. Niet merkbaar denk ik, of je moet beide consoles naast elkaar hebben staan.
Wel af en toe uit je kamer komen. Dan weten ze dat je nog leeftJerry schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:38:
Na het lezen van die IGN hands-on krijg ik er nog meer zin in(was dat überhaupt nog mogelijk
).
Dat wordt opsluiten en niet meer eruit komen totdat ik hem uitgespeeld heb.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Geloof ik, maar ik heb nog nooit een multiplatform dev op voorhand horen zeggen dat een van de twee versies het mooiste is. Daar is Sony/MS nooit zo blij mee.Mu.siQ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:54:
Ze hebben allang aangegeven dat de verschillen tussen de ps3 en 360 verwaarloosbaar waren. Als Rockstar dit zegt dan geloof ik ze hier direct in.
[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 03-09-2013 20:07 ]
Klopt helemaal. Rockstar zal nooit zeggen dat de PS3 of X360 versie er beter uit ziet. PS3 is lead-platform geweest, maar omdat de X360 zo verdomde makkelijk is om voor de poorten hebben ze dat deze keer gedaan.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:55:
[...]
Geloof ik, maar ik heb nog nooit een multiplatform dev op voorhand horen zeggen dat een van de twee versies het mooiste is. Daar is Sony/MS nooit zo blij mee.
Wie is dit? Of kan je ook een baadje laten staan/groeien?
Mwa, ik geloof het wel. Ben nu Red Dead Redemption nog eens aan het spelen en ik sta soms echt versteld van wat er mogelijk is. Er is natuurlijk wel meer aliasing, en in RDR stottert het nog wel eens in wat "zwaardere" gebieden. Wat ik nu eigenlijk in de gameplay en screenshots van GTAV zie zijn minder gedetailleerde gebouwen en natuur dan in Red Dead Redemption (de resolutie van de textures lijkt wat lager, en in de natuur lijkt er weinig gras te zijn naast de plantjes en bomen), maar goed, het is een stuk massaler en dit zal de framerate ook ten goede komen. Daarnaast lijken de verschillende weersomstandigheden etc. mooier te zijn in GTAV.bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:06:
Toch jammer dat dit heus de Grafix niet gaan zijn.
Verwijderd
Ach, graphics boeien me niet zo, als het wat beter dan IV is, vind ik het best. Zolang de gameplay en verdere content maar goed zijn.Donstil schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:08:
[...]
Toch jammer dat dit heus de Grafix niet gaan zijn.
Daar ga ik in mee, en die grauwe setting is verdwenen!Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:13:
[...]
Ach, graphics boeien me niet zo, als het wat beter dan IV is, vind ik het best. Zolang de gameplay en verdere content maar goed zijn.
Hier staan screenshots zonder watermerk en met een hogere reso;
Ja ik ook wel hoor, maar dit is toch wat scheef.Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:13:
[...]
Ach, graphics boeien me niet zo, als het wat beter dan IV is, vind ik het best. Zolang de gameplay en verdere content maar goed zijn.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Neyluzz schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:14:
[...]
Daar ga ik in mee, en die grauwe setting is verdwenen!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchManticore op 04-09-2013 01:36 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq