PS1 kan niet eens DVD's lezen.Dylan93 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:09:
[...]
Huh ? GTA 3 was een launchtitel voor de PS2, deze is nooit op de PS1 verschenen, dat ding zou in vlammen opgaan.
Mooi, dan zijn er het er nu met z'n allen over eens dat GTA 3 niet op de PS1 is verschenen.
Next.............
Next.............
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Nuttige bijdrage!Maikel64 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:18:
Mooi, dan zijn er het er nu met z'n allen over eens dat GTA 3 niet op de PS1 is verschenen.
Next.............
Eigenlijk zou je de GTA SA trailer moeten vergelijken met GTA SA zelf.
Het zelfde voor GTA IV, zo kun je een inschatting maken in hoeverre de trailer afwijkt van het uiteindelijke spel.
Het zelfde voor GTA IV, zo kun je een inschatting maken in hoeverre de trailer afwijkt van het uiteindelijke spel.
Ik denk dat het niet heel erg lang op zich hoeft te laten wachten.
Als je al nagaat wat ze allemaal laten zien, kan je alleen maar concluderen dat ze tenminste alle props klaar hebben. Nu nog bugfixen en dan kunnen ze doorgaan met de missies te maken.
Ik denk dat ergens in augustus/september 2012 het uit zal komen.
Hoop het zeker
Als je al nagaat wat ze allemaal laten zien, kan je alleen maar concluderen dat ze tenminste alle props klaar hebben. Nu nog bugfixen en dan kunnen ze doorgaan met de missies te maken.
Hoop het zeker
Als het echt niet anders kan.....
Je zit nu alleen met de vraag of alle versies tegelijkertijd uit komen.ChevyVanDude schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:21:
Ik denk dat het niet heel erg lang op zich hoeft te laten wachten.
Hoop het zeker
Ik verwacht aan de game te zien dat GTA V gewoon op de XBOX360, PS3 en Wii U uitkomt. In het verleden bracht men meestal twee GTA versies (op dezelfde 'engine') voor een bepaalde generatie consoles/PC hardware. Mochten de nieuwe XBOX en PS3 later dit jaar of begin volgend jaar uitkomen, kunnen ze makkelijk een opgepoetste (meer gelijkwaardige versie als de PC) later uitbrengen, eventueel gelijk met de PC versie. Ik verwacht dat de ze de PC versie namelijk niet weer gelijk met de consoles gaan uitbrengen. De consoles verdienen ze gewoon meer aan, hoe je het ook went of keert.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Er komt geen nieuwe XBOX. De XBOX die eind 2012 op de markt komt is slechts een aangepaste versie van de 360 zodat deze Windows 8 kan draaien. Een nieuwe XBOX komt niet voor 2014.Jumpman schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:00:
Ik verwacht aan de game te zien dat GTA V gewoon op de XBOX360, PS3 en Wii U uitkomt. In het verleden bracht men meestal twee GTA versies (op dezelfde 'engine') voor een bepaalde generatie consoles/PC hardware. Mochten de nieuwe XBOX en PS3 later dit jaar of begin volgend jaar uitkomen, kunnen ze makkelijk een opgepoetste (meer gelijkwaardige versie als de PC) later uitbrengen, eventueel gelijk met de PC versie. Ik verwacht dat de ze de PC versie namelijk niet weer gelijk met de consoles gaan uitbrengen. De consoles verdienen ze gewoon meer aan, hoe je het ook went of keert.
http://www.gamersnet.nl/n...en_nieuwe_xbox_voor_2014/
En aangezien dat wat die meneer zegt nog niet door Microsoft is bevestigd, kunnen wij ook weer vrolijk doorgaan met speculeren.mufana schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:50:
[...]
Er komt geen nieuwe XBOX. De XBOX die eind 2012 op de markt komt is slechts een aangepaste versie van de 360 zodat deze Windows 8 kan draaien. Een nieuwe XBOX komt niet voor 2014.
Ik hoop wel dat ze eindelijk stoppen met die ruk installaties.
Ik kan de games nog beter piraten, dan werkt het tenminste fatsoenlijk.
Ergernissen:
GFWL is gewoon de ergste prut ooit gemaakt voor games
Waarom moet die rot CD er iedere keer in?! Breng gewoon een NO CD patch uit ofzo?
Waarom krijg je continu foutmeldingen tijdens de install, maar werkt de game prima
Waarom moet GFWL zo nodig een update uitvoeren, waardoor het hele spel traag als stroop loopt?!
Als koper ben je de pineut, terwijl pirates de game prima kunnen spelen, zonder al dat gezeik eromheen....
Dan zou ik GTA V al een betere game vinden, als ze simpelweg die rotzooi weg lieten!
Ergernissen:
Waarom moet die rot CD er iedere keer in?! Breng gewoon een NO CD patch uit ofzo?
Waarom krijg je continu foutmeldingen tijdens de install, maar werkt de game prima
Waarom moet GFWL zo nodig een update uitvoeren, waardoor het hele spel traag als stroop loopt?!
Als koper ben je de pineut, terwijl pirates de game prima kunnen spelen, zonder al dat gezeik eromheen....
Dan zou ik GTA V al een betere game vinden, als ze simpelweg die rotzooi weg lieten!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
@Jeroenneman koop je GTA toch lekker via steam, verdwijnen 3 van de 4 van je problemen al.
Naar mijn mening is het nogsteeds erg jammer dat je steeds bepaalde stukken van de map hebt die super gedetaileerd zijn ingericht. Waarbij andere stukken een stuk simpeler zijn. Kijk naar de vorige trailers en wat je vervolgens kreeg...
Naar mijn mening is het nogsteeds erg jammer dat je steeds bepaalde stukken van de map hebt die super gedetaileerd zijn ingericht. Waarbij andere stukken een stuk simpeler zijn. Kijk naar de vorige trailers en wat je vervolgens kreeg...
Asus Zenbook i7 256gb
Die gedachte had ik eerst ook, maar via steam werkt het heerlijk. GFWL is ook wel makkelijk aangezien je gewoon kan deelnemen aan de actieve sessie van vrienden zonder te vragen voor uitnodiging enzo...Jeroenneman schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:01:
Ik hoop wel dat ze eindelijk stoppen met die ruk installaties.
Ergernissen:
Dus omdat Rockstar niet nadenkt, moet ik het via Steam kopen? Dan vervalt GFWL al helemaal, want Steam kan alles wat dat prutpakket kan en nog meer.SL65 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:00:
[...]
Die gedachte had ik eerst ook, maar via steam werkt het heerlijk. GFWL is ook wel makkelijk aangezien je gewoon kan deelnemen aan de actieve sessie van vrienden zonder te vragen voor uitnodiging enzo...
Ook leuk: GTA IV via Steam gekocht, ELFC op CD gehaald, maar no way dat je dan ELFC vanuit de main game kan starten, nee hoor, Windows Live popt dan keurig op met een venstertje om je het te laten kopen....
En dit had ik 1 jaar geleden niet door, maar waarom zit er zo verschrikkelijk veel pop-up en aliasing artifacts in het spel?! Zon beetje elke auto heeft last van enorme zaagtanden bij de ramen en ook stoplichten zien er echt niet uit.
Er valt nog veel werk te verzetten voor Rockstar, nu ik een nuchter naar GTA IV kijk...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Via steam ja. Vast. Probeer het spel maar eens opnieuw te installeren, na een schone windowsinstallatie. Een drama, mede door GFWL. Maar al die verschillende platforms zijn natuurlijk nergens goed voor. Hopelijk pakken ze gewoon steam en verder niks. Klaar. Kun je tenminste normaal spelen, ipv 3 dagen bezig te zijn met de installatie.SL65 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:00:
[...]
Die gedachte had ik eerst ook, maar via steam werkt het heerlijk. GFWL is ook wel makkelijk aangezien je gewoon kan deelnemen aan de actieve sessie van vrienden zonder te vragen voor uitnodiging enzo...
Verwijderd
Kort vraagske: GTA4 blokkeert telkens opnieuw als ik hem wil spelen in mijn xbox. Alle andere games werken perfect. Ligt dat aan mijn xbox of aan de cd zelf?
Wauw, dus wat je zegt is dat er geen nieuwe Xbox komt en tegelijkertijd komt er wel een nieuwe Xbox die Windows 8 kan draaien?mufana schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:50:
[...]
Er komt geen nieuwe XBOX. De XBOX die eind 2012 op de markt komt is slechts een aangepaste versie van de 360 zodat deze Windows 8 kan draaien. Een nieuwe XBOX komt niet voor 2014.
Trouwens top hoor. Via-via-via nieuws. Gamersnet.nl heeft het van een of andere leipe Amerikaanse/Britse site en die hebben het weer van een analist. Ja, dit bericht is erg betrouwbaar. Analisten zeggen zoveel.
Dat is een nieuwe xbox 360. Een nieuw model en dus geen nieuwe console. Dat ik dit überhaupt nog moet uitleggen.Uniciteit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:55:
[...]
Wauw, dus wat je zegt is dat er geen nieuwe Xbox komt en tegelijkertijd komt er wel een nieuwe Xbox die Windows 8 kan draaien?
Trouwens top hoor. Via-via-via nieuws. Gamersnet.nl heeft het van een of andere leipe Amerikaanse/Britse site en die hebben het weer van een analist. Ja, dit bericht is erg betrouwbaar. Analisten zeggen zoveel.
Hij heeft het over een nieuwe Xbox. Of dat nu een vernieuwde Xbox 360 is of een compleet nieuwe Xbox doet er niet toe. Een nieuwe Xbox 360 is nog steeds een nieuwe Xbox.AMD1800 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:12:
[...]
Dat is een nieuwe xbox 360. Een nieuw model en dus geen nieuwe console. Dat ik dit überhaupt nog moet uitleggen.
En daarnaast, zoals ik al zei, als je zoiets al beweert kom dan met betrouwbare bronnen. Het is waarschijnlijker dat er in 2012 wel een compleet nieuwe generatie consoles komt, dan slechts een vernieuwde Xbox 360.
Lezen is ook vak... ik beweer niks. Dat doet de analist in het artikel wat ik linkte.Uniciteit schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:53:
[...]
Hij heeft het over een nieuwe Xbox. Of dat nu een vernieuwde Xbox 360 is of een compleet nieuwe Xbox doet er niet toe. Een nieuwe Xbox 360 is nog steeds een nieuwe Xbox.
Misschien moet ik hier op reageren met iets wat jij zelf schreef.En daarnaast, zoals ik al zei, als je zoiets al beweert kom dan met betrouwbare bronnen. Het is waarschijnlijker dat er in 2012 wel een compleet nieuwe generatie consoles komt, dan slechts een vernieuwde Xbox 360.
Kom jij ook maar eens met een betrouwbare bron die bevestigd dat er een nieuwe console komt in 2012.Trouwens top hoor. Via-via-via nieuws. Gamersnet.nl heeft het van een of andere leipe Amerikaanse/Britse site en die hebben het weer van een analist. Ja, dit bericht is erg betrouwbaar. Analisten zeggen zoveel.
Maar goed... Ontopic!
zolang MS nog niks heeft bevestigd kunnen we hier speculeren tot we een ons wegen.
Dat, plus het feit dat dit topic er niet voor geschikt ismufana schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:
Maar goed... Ontopic!
zolang MS nog niks heeft bevestigd kunnen we hier speculeren tot we een ons wegen.
PSXExtreme.com denkt dat de Game of the Year 2012 strijd tussen The Last of Us en GTA V zal zijn. Ik denk niet dat The Last of Us GTA V zou kunnen verslaan. GTA is altijd al een enorme hit geweest en dat zal nu niet anders zijn.
http://www.psxextreme.com/ps3-news/10352.html
Klein stuk off-topic
Het is waarschijnlijker, maar niet zeker. En waarom dit waarschijnlijker is? Omdat er de afgelopen maanden al tig berichten* zijn geweest over de nieuwe generatie consoles met als mogelijke launch datum in 2012. Dat, en het feit dat er ook berichten zijn voorbij gekomen dat er 1st party studio's aan titels voor next-gen consoles werken.
[i]* En daarmee bedoel ik dus vanaf site's die al een goed verleden hebben met geruchten en hun bronnen. Site's die het vaak 1000x beter correct voorspelen dan een analist.
http://www.psxextreme.com/ps3-news/10352.html
Klein stuk off-topic
Jij beweert wel. Jij presenteert als een feit dat er geen nieuwe Xbox komt, maar wel een nieuwe Xbox 360.mufana schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:
[...]
Lezen is ook vak... ik beweer niks. Dat doet de analist in het artikel wat ik linkte.
Ik zeg niet dat er een nieuwe console komt in 2012 (om jezelf maar even te citeren: "Lezen is ook een vak..." Het enige wat ik zeg, is dat het waarschijnlijker is dat er nieuwe generatie consoles komen in 2012 dan dat er enkel een vernieuwde Xbox 360.[...]
Misschien moet ik hier op reageren met iets wat jij zelf schreef.
[...]
Kom jij ook maar eens met een betrouwbare bron die bevestigd dat er een nieuwe console komt in 2012.
Maar goed... Ontopic!
Het is waarschijnlijker, maar niet zeker. En waarom dit waarschijnlijker is? Omdat er de afgelopen maanden al tig berichten* zijn geweest over de nieuwe generatie consoles met als mogelijke launch datum in 2012. Dat, en het feit dat er ook berichten zijn voorbij gekomen dat er 1st party studio's aan titels voor next-gen consoles werken.
[i]* En daarmee bedoel ik dus vanaf site's die al een goed verleden hebben met geruchten en hun bronnen. Site's die het vaak 1000x beter correct voorspelen dan een analist.
[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 15-12-2011 15:31 ]
Lijkt dat de cd niet helemaal lekker is.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:36:
Kort vraagske: GTA4 blokkeert telkens opnieuw als ik hem wil spelen in mijn xbox. Alle andere games werken perfect. Ligt dat aan mijn xbox of aan de cd zelf?
Btw. hier hebben we een GTA IV topic of problemen/vragen subforum voor:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1327687
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/53
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Merci merci, ik denk dat het idd aan de cd ligt. Allez da hoop ikFlex0r schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:46:
[...]
Lijkt dat de cd niet helemaal lekker is.
Btw. hier hebben we een GTA IV topic of problemen/vragen subforum voor:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1327687
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/53
Dan Houser (Rockstar co-founder) had het volgende te zeggen over GTA V:
"I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly what's in the press release. It's Los Santos and the surrounding countryside - and a very big map."
Vooral dat laatste is natuurlijk erg interessant. 'And a very big map.' Hoe groot zou het dan wel niet zijn? Groter dan GTA: San Andreas? Groter dan Liberty City maar kleiner dan San Andreas?
"I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly what's in the press release. It's Los Santos and the surrounding countryside - and a very big map."
Vooral dat laatste is natuurlijk erg interessant. 'And a very big map.' Hoe groot zou het dan wel niet zijn? Groter dan GTA: San Andreas? Groter dan Liberty City maar kleiner dan San Andreas?
Zo vaag, daar kun je nog niks mee zolang je niet weet wat hij groot vindt. Ik heb eigenlijk liever dat er veel te doen is (spelletjes, zat worden, daten, discotheek etc) en dan het liefst met zo veel mogelijk random dingen er in
bijvoorbeeld stappen met je buddy en dan wel of niet ruzie krijgen, wel of niet een leuke meid (random plek en uiterlijk) tegen komen etc
dat klooien en zat worden met roman vond ik altijd lachen
zo blijft er ook wat te doen als je hem uitgespeeld hebt en tussen de missies in
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik hoop ook dat, nadat je het hebt uitgespeeld, meer random wordt ja - en dat er meer te doen is. Zodra je klaar was met GTA IV was er eigenlijk weinig te doen behalve wat klooien.FireFoz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:33:
Zo vaag, daar kun je nog niks mee zolang je niet weet wat hij groot vindt. Ik heb eigenlijk liever dat er veel te doen is (spelletjes, zat worden, daten, discotheek etc) en dan het liefst met zo veel mogelijk random dingen er inbijvoorbeeld stappen met je buddy en dan wel of niet ruzie krijgen, wel of niet een leuke meid (random plek en uiterlijk) tegen komen etc
dat klooien en zat worden met roman vond ik altijd lachen
zo blijft er ook wat te doen als je hem uitgespeeld hebt en tussen de missies in
Er moeten eigenlijk gewoon random dingen gebeuren die zelden voorkomen (dus niet dat je in een situatie terecht komt en denkt "oh, dit weer").
Mijn beleving was heel anders, na het uitspelen heb ik het meeste plezier gehad. De replay waarde van de GTA reeks is voor mij persoonlijk erg hoog. Het kutten, klooien, schieten en rijden waren geweldig. Epische tijden, helaas genoeg in een gameUniciteit schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:31:
[...]
Ik hoop ook dat, nadat je het hebt uitgespeeld, meer random wordt ja - en dat er meer te doen is. Zodra je klaar was met GTA IV was er eigenlijk weinig te doen behalve wat klooien.
Er moeten eigenlijk gewoon random dingen gebeuren die zelden voorkomen (dus niet dat je in een situatie terecht komt en denkt "oh, dit weer").
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Mwoah, dat is wat in GTA IV toch wel erg karig was anders. Er waren bijvoorbeeld geen taximissies of ambulance- en brandweermissies zoals die in de vorige delen wel aanwezig waren. Ook het ontbreken van de parachute is echt idioot, zeker met zoveel hoge gebouwen. De parachute zit dan wel in TBOGT, maar het speelt om de een of andere reden toch het fijnst met Niko en in de episodes zijn ook weer dingen beperkt (je kan bijvoorbeeld niet kledingwinkels in).Kecin schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 01:27:
[...]
Mijn beleving was heel anders, na het uitspelen heb ik het meeste plezier gehad. De replay waarde van de GTA reeks is voor mij persoonlijk erg hoog. Het kutten, klooien, schieten en rijden waren geweldig. Epische tijden, helaas genoeg in een game
Ook heeft geld nauwelijks enige functie in GTA IV. In GTA Vice City was nog een soort huizensysteem opgebouwd waarmee je clubs en huizen kon kopen, waardoor je zowel een nuttige besteding van je geld had én het idee kreeg dat je een belangrijke baas in de stad werd. Hopelijk kunnen ze deze meer RPG-achtige elementen wat terugbrengen in GTA V zodat het langer leuk blijft om te spelen.
Voor mij juist ook, maar bij de oudere GTA's had ik altijd het gevoel alsof er toch wat meer leven was nadat je het uitgespeeld. Bij GTA IV was het nogal dood en, zoals aangegeven, als er dan ook dingen zoals jets en parachutes missen dan wordt het snel al minder.Kecin schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 01:27:
[...]
Mijn beleving was heel anders, na het uitspelen heb ik het meeste plezier gehad. De replay waarde van de GTA reeks is voor mij persoonlijk erg hoog. Het kutten, klooien, schieten en rijden waren geweldig. Epische tijden, helaas genoeg in een game
Juist wat jij beschrijft vind ik ook geweldig aan GTA, maar bij GTA IV had ik dat gevoel wel minder dan bij GTA San Andreas en Vice City. GTA IV voelde nog al 'leeg' aan.
Het is apart te verwoorden, maar wat replay value vond ik San Andreas en Vice City 100x beter.
LC in GTA IV is groter dan SA. Al voelt 't minder groot aan omdat er minder diversiteit (lees: bijna geen) in het landschap zit.Uniciteit schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:47:
Wanneer je de zee meetelt misschien... SA met al die dorpjes, woestijn, platteland, drie steden is toch echt groter dan de wereld van 4 hoor..Sjoerd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:03:
[...]
LC in GTA IV is groter dan SA. Al voelt 't minder groot aan omdat er minder diversiteit (lees: bijna geen) in het landschap zit.
Voordat GTA 4 uitkwam was het verkooppraatje idd dat de wereld van 4 groter was dan SA, omdat er meer te doen was qua verticale gameplay. Je zou grote gebouwen enzo in kunnen. Na release viel dit echt enorm tegen. Ik heb beide games helemaal kapotgespeeld, maar ik weiger te geloven dat 4 meer speloppervlak heeft dan SA.
Dat het speloppervlak beter gebruikt werd in 4 zal ik niet betwisten overigens.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Bron?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:16:
deze game word echt f@ckng gaaf zeker dat ik deze ga halen
Alvast bedankt voor je relevante maar zeer zeker ook inhoudelijke post.
ik vind gta sa map iets te groot, ben het nu weer aan spelen maar meestal als ik een ver stuk moet rijden pak ik het vliegtuig. vooral in die woestijn en berg gebied is het soms erg vervelend lange stukken.Voxalizer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:32:
[...]
Wanneer je de zee meetelt misschien... SA met al die dorpjes, woestijn, platteland, drie steden is toch echt groter dan de wereld van 4 hoor.
Voordat GTA 4 uitkwam was het verkooppraatje idd dat de wereld van 4 groter was dan SA, omdat er meer te doen was qua verticale gameplay. Je zou grote gebouwen enzo in kunnen. Na release viel dit echt enorm tegen. Ik heb beide games helemaal kapotgespeeld, maar ik weiger te geloven dat 4 meer speloppervlak heeft dan SA.
Een map in GTA kan mij niet groot genoeg zijn, maar ze moeten de missies wel zo maken dat je niet elke keer van die eindeloze afstanden moet afleggen om ze te kunnen halen. Het beste is dat de missies rond het verhaal steeds een beetje verschuiven qua locatie, zodat je toch alles in de spelwereld tegenkomt.soccerroos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:09:
ik vind gta sa map iets te groot, ben het nu weer aan spelen maar meestal als ik een ver stuk moet rijden pak ik het vliegtuig. vooral in die woestijn en berg gebied is het soms erg vervelend lange stukken.
Dat gebeurde toch ook in SA? Je begon in Los Santos, daarna platteland, daarna San Fierro, daarna woestijn, Las Venturas en weer terug naar LS.
Misschien was de spelwereld idd groter in IV officieel dan in SA, maar het gevoel van grootte was in SA veel meer aanwezig. In 4 had ik niet echt het idee in New York te zijn. Meer Amsterdam ofzo, waar je in een half uurtje wel van noord naar zuid kan rijden
Ik speel San Andreas nog steeds wel is, in mijn ogen de beste GTA ooit...
Ben dan ook zeer benieuwd naar de terugkeer naar San Andreas. Hoop dat Las Vegas (Venturas) er ook weer inzit en dat de casino's ed iets uitgebreider zijn.
Misschien was de spelwereld idd groter in IV officieel dan in SA, maar het gevoel van grootte was in SA veel meer aanwezig. In 4 had ik niet echt het idee in New York te zijn. Meer Amsterdam ofzo, waar je in een half uurtje wel van noord naar zuid kan rijden
Ben dan ook zeer benieuwd naar de terugkeer naar San Andreas. Hoop dat Las Vegas (Venturas) er ook weer inzit en dat de casino's ed iets uitgebreider zijn.
de "hometown" was Los SantosKingKoning schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:06:
Dat gebeurde toch ook in SA? Je begon in San Andreas, daarna platteland, daarna San Fierro, daarna woestijn, Las Venturas en weer terug naar SA.
Ik vond de country side net iets van de leukere dingen!soccerroos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:09:
[...]
ik vind gta sa map iets te groot, ben het nu weer aan spelen maar meestal als ik een ver stuk moet rijden pak ik het vliegtuig. vooral in die woestijn en berg gebied is het soms erg vervelend lange stukken.
Je had echt dat gevoel van "alone in a big world". Er zijn geruchten dat ze terug een stuk country side in GTA V gaan doen, ik kijk er naar uit
volgens mij was dat al uitgesloten.KingKoning schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:06:
Enkel Los Santos plus wat omgeving zit in GTAV.
Verwijderd
het is gewoon jammer dat ze geen info over deze game uitbrengen. als ze dat zouden doen zouden ze mischien veel meer verkopen alhoewel dit spel waarschijnlijk toch wel records gaat breken:)
En jij denkt echt dat ze niet veel meer info gaan droppen zodra er een release datum in beeld komt?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:28:
het is gewoon jammer dat ze geen info over deze game uitbrengen. als ze dat zouden doen zouden ze mischien veel meer verkopen alhoewel dit spel waarschijnlijk toch wel records gaat breken:)
De game gaat echt wel meer en meer gehyped worden richting de release datum.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
True, er gaat ongetwijfeld meer info komen. Het duurt echter wel aardig lang. Vlak na de release van de trailer had ik hoop dat het spel in mei/juni uitgebracht zou worden, maar aangezien het toch lang stil blijft vermoed ik eerder november 2012 nu. Straks hebben we maar een kleine maand om te spelen voor de wereld vergaat
Hmmm, de meeste websites geven April 2013 aan. 
Dit zou 5 jaar na GTA IV zijn, zonder een hele nieuwe engine lijkt het. wel erg lang. Ik hoop ook op November 2012.
Dit zou 5 jaar na GTA IV zijn, zonder een hele nieuwe engine lijkt het. wel erg lang. Ik hoop ook op November 2012.
[ Voor 55% gewijzigd door Jumpman op 13-01-2012 12:55 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik vind het wel gek dat ze niet vaker een nieuwe gta uitbrengen. Ik snap dat het veel werk is maar het is een van de best verkopende games zet er dan gewoon meer mensen op. Ik denk dat als er ieder jaar een nieuwe zou uitkomen zoals met cod dat ik die ieder jaar zou kopen
Vergeet niet dat ze in 2009 en in 2010 twee expensions hebben uitgebracht, maar toch hele volwaardige games als je het mij vraagt. Lost n Damned en Balled of Gay Tony.
En elk jaar een GTA? Dan zou na 5 jaar iedereen er klaar mee zijn en is de serie afgeschreven. Dat gaat bij CoD nog wel gebeuren. Te veel kortetermijn denken is niet goed. Hoewel de lange termijn in de gamesindustrie nogal moeilijk te bepalen is.
En elk jaar een GTA? Dan zou na 5 jaar iedereen er klaar mee zijn en is de serie afgeschreven. Dat gaat bij CoD nog wel gebeuren. Te veel kortetermijn denken is niet goed. Hoewel de lange termijn in de gamesindustrie nogal moeilijk te bepalen is.
Verwijderd
ik denk dat als gta ieder jaar zou komen het net als cod hetzelfde spel in een ander jasje wordt. Ik wacht wel 5 jaar op een goede game.FireFoz schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:40:
Ik vind het wel gek dat ze niet vaker een nieuwe gta uitbrengen. Ik snap dat het veel werk is maar het is een van de best verkopende games zet er dan gewoon meer mensen op. Ik denk dat als er ieder jaar een nieuwe zou uitkomen zoals met cod dat ik die ieder jaar zou kopen
Ja das waar, die addons waren zeker erg goed ja. Ik kan echt niet wachten, hoop wel dat het dit jaar is dat ie uit komt
Die kleine dorpjes, woestijnen, bergen stelden qua speloppervlak echt geen ruk voor. Het eiland van Los Santos was niet veel groter dan Bohan.Voxalizer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:32:
[...]
Wanneer je de zee meetelt misschien... SA met al die dorpjes, woestijn, platteland, drie steden is toch echt groter dan de wereld van 4 hoor.
Verticale gameplay ben ik met je eens, al was ie bij SA ook niet alles.
Geen GTA V op huidige consoles
ik hoop toch dat dit niet waar is anders baal ik echt.
Bron: http://games.fok.nl/nieuw...-op-huidige-consoles.html
Geen echte betrouwbare bron maar toch.
Dat is bullshit, zoals al eerder in dit topic is aangehaald. Een nieuw platform heeft géén userbase van miljoenen waar GTA het van moet hebben.soccerroos schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:01:
Geen GTA V op huidige consoles
Ik vrees dat GTA V niet meer dit voorjaar uitkomt, ook al is GTA V al in november aangekondigd. Het blijft angstvallig stil.
Lol, dit voorjaar.. Daar was dan ook echt sprake van.Uniciteit schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:03:
Ik vrees dat GTA V niet meer dit voorjaar uitkomt, ook al is GTA V al in november aangekondigd. Het blijft angstvallig stil.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Bij GTA is het altijd zo geweest dat de game circa 6 maanden na de eerste aankondiging in de winkels lag (of in ieder geval de bedoeling, zo werd GTA IV uitgesteld vanwege problemen maar was de release wel veel eerder bedoeld). Mei zou een goede mogelijkheid zijn geweest, maar aangezien er nog niet eens een tweede (teaser) trailer is...Voxalizer schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:20:
[...]
Lol, dit voorjaar.. Daar was dan ook echt sprake van.
Ik vond alleen die gebieden veroveren ontzettend irritant. Zeker omdat ze dat gewoon net niet helemaal goed uitgewerkt hadden. Zo had ik een gebied dat letterlijk 1 pixel breed was. De vijanden komen dan 3 straten verderop in het spel, en als je er naartoe loopt ben je direct te ver uit het gebied en moet je terug.KingKoning schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:06:
Dat gebeurde toch ook in SA? Je begon in Los Santos, daarna platteland, daarna San Fierro, daarna woestijn, Las Venturas en weer terug naar LS.
Daarnaast vond ik het irritant dat je gebieden verliest als je aangevallen wordt; sta je lekker te gokken in een casino en dan moet je ineens terug gaan vliegen om een paar kogels af te vuren. Alsof mijn gang die 99% van de gebieden bezit ineens niet meer zonder me kan
Ik hoop daarom dat ze dat concept maar helemaal weg laten uit GTA V; verder mogen ze wel weer wat meer richting die onrealistische setting van SA gaan. Vind het nog steeds de meest epische missies in GTA ooit om met een hippie die zo stoned als een garnaal is rond te crossen en Area 51 leeg te jatten
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Als je dat wilt moet je Saints row gaan spelen. Ik denk dat we moeten accepteren dat GTA een andere weg is ingeslagen die een stuk serieuzer is dan voorgaande games. Persoonlijk vind ik dit prima! Sterker nog, ik denk dat GTA V nog een stukje serieuzer wordt dan IV. GTA IV was een twijfel geval, waar een serieus verhaal (immigrant met moeilijk oorlogsverleden die het moet zien te redden in een ander werelddeel) Gemixt werd met totale absurditeit. Nico Belic paste totaal niet tussen de karakters waarin zijn verhaal zich afspeelde. Het ene moment heeft hij het zelf over de gruwelen die hij heeft meegemaakt in de oorlog en 2 minuten later heeft zijn neef het over tieten. Of door Brucie met zijn alpha male grapjes. Wel grappig hoor, maar het past niet helemaal bij elkaar.XyritZz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:36:
[...]
verder mogen ze wel weer wat meer richting die onrealistische setting van SA gaan. Vind het nog steeds de meest epische missies in GTA ooit om met een hippie die zo stoned als een garnaal is rond te crossen en Area 51 leeg te jatten
Een mooi filmpje wat aangeeft wat ik bedoel is een review van GTA IV in de show "Errant Signal"
Youtube link
Dit hoeft niet automatisch te betekenen dat er geen zak te beleven valt indien het verhaal iets serieuzer/realistischer wordt. Ook in serieuze games kan er prima vermaak zijn.
Ik denk niet dat hij Saints Row 'fun' bedoeld.Shodan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:55:
[...]
Als je dat wilt moet je Saints row gaan spelen. Ik denk dat we moeten accepteren dat GTA een andere weg is ingeslagen die een stuk serieuzer is dan voorgaande games. Persoonlijk vind ik dit prima! Sterker nog, ik denk dat GTA V nog een stukje serieuzer wordt dan IV. GTA IV was een twijfel geval, waar een serieus verhaal (immigrant met moeilijk oorlogsverleden die het moet zien te redden in een ander werelddeel) Gemixt werd met totale absurditeit. Nico Belic paste totaal niet tussen de karakters waarin zijn verhaal zich afspeelde. Het ene moment heeft hij het zelf over de gruwelen die hij heeft meegemaakt in de oorlog en 2 minuten later heeft zijn neef het over tieten. Of door Brucie met zijn alpha male grapjes. Wel grappig hoor, maar het past niet helemaal bij elkaar.
Een mooi filmpje wat aangeeft wat ik bedoel is een review van GTA IV in de show "Errant Signal"
Youtube link
Dit hoeft niet automatisch te betekenen dat er geen zak te beleven valt indien het verhaal iets serieuzer/realistischer wordt. Ook in serieuze games kan er prima vermaak zijn.
GTA IV was gewoon té serieus met te weinig mogelijkheden. Om maar een paar dingen te noemen: met vliegtuigen en parachute vond ik altijd wel dat je leuke dingen kon doen. Of dat er ook een leger was.
In GTA: San Andreas kon je gewoon nog duizenden uren doorspelen als het verhaal al uit was. In GTA IV is dit misschien een tiental tot honderdtal uren en daarna heb je het wel gezien.
Een meer realistische game betekent niet gelijk dat het niet leuk kan zijn.
Daarnaast denk ik niet dat GTA V nog 'serieuzer' wordt zoals jij denkt. Waarom? Simpelweg omdat GTA IV erg experimenteel was. Je zag ook met de uitbreidingen dat ze een betere balans vonden tussen de fun en realisme ('serieusheid') en dat ze dit bij Red Dead Redemption nog beter deden.
Ik denk dus eerder dat GTA V een tussenweg wordt: de realiteit van GTA IV, met de fun van GTA: San Andreas.
Daarnaast is Saints Row simpelweg niet te vergelijken met GTA. Je zegt wel dat als je minder serieuze dingen wilt, maar naar Saints Row moet gaan maar dat is eigenlijk geen optie. GTA: San Andreas is 1000x zo realistisch als Saints Row, maar toch grandioos!
[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 06-02-2012 21:38 ]
Ja, ik ben het met je eens wat betreft meer fun in de omgeving, dus meer te doen. Maar ik bedoel eigenlijk dat het verhaal zelf en de karakters mogelijk (hopelijk) wat serieuzer worden. Ik vond het verhaal best ok, maar de karakters paste niet in de realistischere setting.
Achja we zien wel, voor mij was echter GTA IV de beste GTA. Ik snap trouwens niet dat de meeste mensen San Andreas de beste GTA vonden. Vice City is kwa setting een stuk leuker naar mijn mening. San Andreas was voor mij toch veel meer kwantiteit over kwaliteit. Ik vond het ontzettend vet hoe groot de wereld was, maar alles leek daardoor wel een stuk leger. Het verhaal boeide me na Los Santos totaal niet meer. Het sleepte maar door en door. Vice City was precies lang genoeg. GTA IV vond ik eigenlijk ook net te lang kwa verhaal. Heel leuk al die side missions, maar het voegde naar mijn idee niet altijd wat toe.
Aan de andere kant, als er weer minder te doen is en maar 1 lineair wat korter verhaal, dan kan je net zo goed maffia gaan spelen of LA Noire. GTA moet het juist van de open wereld hebben...
Achja we zien wel, voor mij was echter GTA IV de beste GTA. Ik snap trouwens niet dat de meeste mensen San Andreas de beste GTA vonden. Vice City is kwa setting een stuk leuker naar mijn mening. San Andreas was voor mij toch veel meer kwantiteit over kwaliteit. Ik vond het ontzettend vet hoe groot de wereld was, maar alles leek daardoor wel een stuk leger. Het verhaal boeide me na Los Santos totaal niet meer. Het sleepte maar door en door. Vice City was precies lang genoeg. GTA IV vond ik eigenlijk ook net te lang kwa verhaal. Heel leuk al die side missions, maar het voegde naar mijn idee niet altijd wat toe.
Aan de andere kant, als er weer minder te doen is en maar 1 lineair wat korter verhaal, dan kan je net zo goed maffia gaan spelen of LA Noire. GTA moet het juist van de open wereld hebben...
Naar mijn mening was Vice City veruit de beste GTA ooit, qua sfeer, qua muziek, etcetera. Bij San Andreas vond ik het skills, kleding, tattoo, training aspect vervelend en dat gang wars gebeuren had van mij ook niet gehoeven.
Vice City is voor mij ook de beste die homie crap is heel slecht voor het verhaal en saai. Het is ook de GTA waar de muziek top is en geen grauw gevoel is zoals in LIberty City.FrankRicard schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:04:
Naar mijn mening was Vice City veruit de beste GTA ooit, qua sfeer, qua muziek, etcetera. Bij San Andreas vond ik het skills, kleding, tattoo, training aspect vervelend en dat gang wars gebeuren had van mij ook niet gehoeven.
http://www.nu.nl/games/27...maanden-zich-wachten.html
Hmpf, we kunnen nog wel effe wachten op een volgende trailer... Die 24-05 is dus geen releasedate maar de volgende trailer date oid?
Hmpf, we kunnen nog wel effe wachten op een volgende trailer... Die 24-05 is dus geen releasedate maar de volgende trailer date oid?
Waar haal je die 24-05 vandaan dan? Verder inderdaad jammer dat het nog een aantal maanden gaat duren voor we er weer wat van horen.
Zat meerdere malen in de trailer verwerkt.Stef.NL schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:32:
Waar haal je die 24-05 vandaan dan? Verder inderdaad jammer dat het nog een aantal maanden gaat duren voor we er weer wat van horen.
Quote van http://www.pu.nl/nachtwacht/far-cry-3-wordt-gekkenwerk :
GTA V nieuws nog maanden weg!
Iedereen die met smart aan het wachten is op nieuwe info omtrent Grand Theft Auto V (met andere woorden: de complete gamesbizz) kan de zakdoekjes er vast bijpakken. Rockstar heeft in een vraagggesprek namelijk aangegeven dat we de komende maanden nog ff op een houtje moeten bijten wat betreft details over het vijfde deel van hun free-roaming blockbuster:
"Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months' time."
Verdomme rocksterretjes, een paar maanden wachten nog? We willen harde info en we willen het nu! Nou ja, gelukkig houdt Rockstar ons in de tussentijd zoet met Max Payne 3...
GTA V nieuws nog maanden weg!
Iedereen die met smart aan het wachten is op nieuwe info omtrent Grand Theft Auto V (met andere woorden: de complete gamesbizz) kan de zakdoekjes er vast bijpakken. Rockstar heeft in een vraagggesprek namelijk aangegeven dat we de komende maanden nog ff op een houtje moeten bijten wat betreft details over het vijfde deel van hun free-roaming blockbuster:
"Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months' time."
Verdomme rocksterretjes, een paar maanden wachten nog? We willen harde info en we willen het nu! Nou ja, gelukkig houdt Rockstar ons in de tussentijd zoet met Max Payne 3...
Naast GTA 5 heeft rocktstar ook Max Payne 3 in de maak zie nieuwste trailer
YouTube: Max Payne 3 Official Trailer #2
YouTube: Max Payne 3 Official Trailer #2
Ben benieuwd of de datum/data die ze eind vorig jaar aan selecte mensen van de pers hebben gegeven nog klopt/kloppen.
Grappig, heb niets gehoord van Rockstar anders. Ook selecte pers krijgt dit niet door hoor, dit houdt Rockstar maar al te graag geheim in verband met lekken.rgras schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:59:
Ben benieuwd of de datum/data die ze eind vorig jaar aan selecte mensen van de pers hebben gegeven nog klopt/kloppen.
[ Voor 16% gewijzigd door me_mrtn op 16-02-2012 20:00 ]
Dat bedoel ik dus. Buiten Rockstar weet bijna niemand dat en zeker de pers niet. Schei toch eens uit met die geruchten.rgras schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:08:
Ik heb uiteraard geen idee wie er nog meer iets te horen heeft gekregen van Rockstar.
Dus het is onmogelijk dat iemand onder het genot van een kopje koffie op hun Nederlandse HQ het één en ander te horen krijgt?me_mrtn schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:03:
[...]
Dat bedoel ik dus. Buiten Rockstar weet bijna niemand dat en zeker de pers niet. Schei toch eens uit met die geruchten.
[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 16-02-2012 23:09 ]
Ik heb lang genoeg meegedraaid in die wereld om mijn mening daarover te vormen. Niets is zeker zolang het te staven is, klaar. Punt. En bij Take 2 Benelux weten ze het ook niet hoor.rgras schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:07:
[...]
Dus het is onmogelijk dat iemand onder het genot van een kopje koffie op hun Nederlandse HQ het één en ander te horen krijgt?
[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 16-02-2012 23:11 ]
Uiteraard, maar zij kunnen het ook af doen met een "Excuses, ons is nog geen datum bekend".
[ Voor 7% gewijzigd door rgras op 16-02-2012 23:16 ]
Verwijderd
Zolang ze maar weer inbouwen dat je dik/gespierd kan worden en je skills kan opbouwen door activiteiten veel te doen. Dat gaf een besliste meerwaarde aan het 'zomaar' rondstruinen in gebieden.
Is er trouwens een manier om gebieden waar je nog niet in mag in GTA IV te betreden zonder tot gatenkaas gedegradeerd te worden?
Is er trouwens een manier om gebieden waar je nog niet in mag in GTA IV te betreden zonder tot gatenkaas gedegradeerd te worden?
Een trainer installeren
daardoor cheat je dat je niet gepakt wordt en kan je vrij rondrijden
Jan Meijroos tweete een link naar dit bericht.
bron: https://www.examiner.com/...from-ex-rockstar-employee
bron: https://www.examiner.com/...from-ex-rockstar-employee
Hello!
I am a friend of someone who recently got sacked from RockStar North for general misconduct. Because one contract to RockStar covered everything, including secrecy, and his contractual obligaton was now removed, he was legally allowed to spill the beans on Rockstar's upcoming GTA V. And he is making damn sure everyone knows about it.
Here is the info you really want:
1. The protagonist will be one character, and one character alone. His name is (as some rumours said) Albert De Silva. He's a half hispanic man who was once part of a crime family in Vice City. He decided to settle down and have kids in Los Santos. He has one son called Kevin De Silva who is your stereotypical CoD player. He's lazy, useless and shouts racial abuse online and is really into FPS games. Kevin does admire his Dad though.
2. Multiplayer will hold 32 people on the Xbox and PS3. I wasn't told how many were able to be on the PC. Just like in RDR, players will be able to form Gangs. These gangs are not ranked through XP anymore, but via Reputation. Instead of gang hideouts, you can do jobs that range from robbing a launderette to breaking into a military base and stealing state-of-the-art weaponary. The Gang leader has much more control over his or her gang by being able to rank members of their gang and setting more specific objectives to specific members of their gang. Gangs can have their own terratory but this only applies to areas inside the city of Los Santos.
3. The map is about 5x as large as the GTA IV map and the City of Los Santos takes up just under half of this area (so it's a bit bigger than 2 GTA IV Liberty Cities).
The map is (like most GTAs) seperated into three different sections. 4. Planes are flyable, they range from World War 2 fighter planes to Private Jets.
5. Cars and guns are customisable to an extent, for example, you can cusomise a gun to have a supressor on it and you can install nitrous into cars.
Here's some stuff you might like:
1. The protagonist is the "rich guy" from the GTA V debut trailer. You get to learn more about this man in the second when he talks about his troubles. You only see the protagonist twice in the trailer. First time is the side of his face and second time is when he is driving a Deceptor (Audi R8). The people robbing the jewellery store are just with the protagonist. He is driving the van ready to get away.
2. Gunfights are more realistic. When you are shooting a gun out of a window of a car, depending on how fast it's going you will have troubles aiming due to shaking cameras.
3. The game is due in May 2013. A more specific date has not been decided because the game is still needing 6 months to be fully developed. They will have a playable demo at E3.
4. Police chases are now way more than either running or driving. Depending on how wanted you are, police may bring out riot shields and flash bangs. 5. When someone reaches 4 star wanted level, there will be a radio warning on some stations.
6. Radio stations now do traffic reports that are actually correct. So if you don't know what route to take, you can check the traffic reports on your phone or the radio. 7. The in-game TV now has many more channels
8. The protagonist DOES NOT die unlike in the last two Rockstar games.
9. The underworld actually has a working economy that you can contribute too by buying and selling drugs, weapons and illegal cars in single player.
10. The protagonist can take drugs which will have some effects. But smoking weed on the streetwalk will lead to getting a one star wanted level.
11. Police cars will go after you if you're obviousely breaking the speed limit. Having high speed crashes will also damage your health.
Wanted levels:
1 star - police follow you on foot and try to make an arrest. No sirens, no car chases (unless you are speeding).
2 star - police will still attempt to make an arrest. If a weapon is drawn then the police will begin opening fire. Police will use stun guns if a weapon is not drawn.
3 star - Chases begin and the police don't care how they stop you, they just want to do it.
4 star - road traps, radio stations and much more hostile police.Even when you have evaded them, they will still search for 24 in-game hours for someone matching your description.
5 star - shoot to kill, arrest only if it's made very possible. Even when you have evaded them, they will still search for 48 in-game hours for someone matching your description. Few missions become unavailable if you are wanted.
6 star - military vehicles come after you. Even when you have evaded them, they will still search for 72 in-game hours for someone matching your description. Some missions become unavailable if you are wanted.
grrr je bent me net voor.....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Klinkt goed! Hopelijk wordt het niet irritant dat je bij te hard rijden politie achter je aan krijgt. En gelukkig weer vliegtuigen!!!
Jammer dat er niks in staat over cheats (ook wel logisch). Maar ik vind dat de cheats San Andreas juist geniaal maakt. Zelfs nu nog.
Jammer dat er niks in staat over cheats (ook wel logisch). Maar ik vind dat de cheats San Andreas juist geniaal maakt. Zelfs nu nog.
Volgens mij is het niet zozeer dat je een wanted level krijgt bij speeding, maar eerder dat ze achter je aankomen als je op wanted level 1 gaat speeden. Blijkbaar zou je dan dus wel 'op het gemak' kunnen wegrijden en je wanted level clearen.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:56:
Klinkt goed! Hopelijk wordt het niet irritant dat je bij te hard rijden politie achter je aan krijgt. En gelukkig weer vliegtuigen!!!
n.a.
Mis ik toch even dat de geheimhoudings verklaring van iemand die bij RockStar eruit getrapt niet meer geldig zou zijn. Volgens mij is dit één van de dingen die altijd in stand blijft.
Ik vind de bron toch wat vaag moet ik zeggen.
Het lijkt me ook vrij sterk dat NDA's niet meer gelden na ontslag.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik zie dat het nu ook op de FP staat. Tweakjur in 'nieuws: 'Ex-medewerker Rockstar brengt GTA V-informatie naar buiten'' geeft aan dat men vind dat het 'waarschijnlijk correct' is vanwege het feit dat er veel indicaties in staan die ook in andere geruchten al naar voren zijn gekomen. Dit vind ik eigenlijk geen argument.
Er staat ook niet echt veel informatie in waarvan ik zou verwachten dat iemand die alle geheimen bloot wil leggen van zijn voormalig werkgever zou onthullen. Naar mijn idee is het een combinatie van eerdere geruchten en verzinsels.
Edit: Daarnaast is er ook geen spoor te vinden van Rockstar op de E3 die 5 tot 7 Juni in LA wordt gehouden.
Er staat ook niet echt veel informatie in waarvan ik zou verwachten dat iemand die alle geheimen bloot wil leggen van zijn voormalig werkgever zou onthullen. Naar mijn idee is het een combinatie van eerdere geruchten en verzinsels.
Edit: Daarnaast is er ook geen spoor te vinden van Rockstar op de E3 die 5 tot 7 Juni in LA wordt gehouden.
[ Voor 26% gewijzigd door MuddyMagical op 26-03-2012 17:24 ]
Precies, het is bij zulke zooi standaard dat je bij ontslag een bepaalde tijd lang je mond niet mag open doen over bepaalde zooi die je bij het bedrijf gezien hebt.MuddyMagical schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:12:
Mis ik toch even dat de geheimhoudings verklaring van iemand die bij RockStar eruit getrapt niet meer geldig zou zijn. Volgens mij is dit één van de dingen die altijd in stand blijft.
Mocht dit er niet instaan dan zou ik als ik Rockstar was maar eens wat andere advocaten zoeken.
Leuke geruchten. Of ze waar zijn zullen we vanzelf wel zien. Overigens denk ik dat dit 'gewoon' door Rockstar zelf is gelekt onder de sluier van een ontslagen werknemer. Hierdoor hoeven ze voorlopig geen media meer naar buiten te brengen en blijft de fanbase toch van informatie voorzien.
Daarnaast kunnen ze erin zeggen wat ze willen, indien er nog zaken veranderen of de E3 bijvoorbeeld niet klopt dan zal men nooit op Rockstar terugvallen.
En daarbij, waarom zou de zogenaamd ontslagen werknemer niet zelf onder een schuilnaam dit verhaal posten?
Naar mijn idee is dit een stukje best wel smerige marketing van Rockstar.
Desalniettemin lijkt de game me heel vet
Daarnaast kunnen ze erin zeggen wat ze willen, indien er nog zaken veranderen of de E3 bijvoorbeeld niet klopt dan zal men nooit op Rockstar terugvallen.
En daarbij, waarom zou de zogenaamd ontslagen werknemer niet zelf onder een schuilnaam dit verhaal posten?
Naar mijn idee is dit een stukje best wel smerige marketing van Rockstar.
Desalniettemin lijkt de game me heel vet
het lijkt mij juist leuk als je voor speeding, door rood licht rijden, door een park etc, politie achter je aan krijgt. Iets meer realisme lijkt me leukVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:56:
Nog meer realisme lijkt me echt de doodsteek voor deze game, ik werd er in GTA4 al gestoord van dat je na een paar geraakte bumpers al politie achter je aan kreeg, als dat nog erger wordt laat ik hem lekker liggen. Ik zal deze sowieso niet meer blind kopen, dat kon met alle eerdere GTA's nog wel.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Rockstar dat pad onderzoekt, er zijn massas sandboxgames, wellicht willen zij zich gaan onderscheiden door realisme. Hoe groot die markt is kan ik niet inschatten maar ik vermaak me ook wel met Saint's Row en Just Cause games
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Rockstar dat pad onderzoekt, er zijn massas sandboxgames, wellicht willen zij zich gaan onderscheiden door realisme. Hoe groot die markt is kan ik niet inschatten maar ik vermaak me ook wel met Saint's Row en Just Cause games
Misschien maken ze 't wel zo dat je het zelf kan instellen, net als met de Vehicle Density slider. Een Seriousness schuifje, zogezegd.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Da's best een idee, of op zijn minst een seriousness cheat zodat je rustig aan verder kunt klooien nadat je de game zelf uitgespeeld hebt.
Volgens mij doet Rockstar niet aan de E3.MuddyMagical schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:18:
Mwah in sommige opzichten had GTA IV wel wat meer realisme mogen gebruiken. De verkeers opstoppingen op de bruggen gingen helemaal nergens over en de politie die nog dommer was dan een parkiet....
Volgens laatste geruchten zou GTA V uitkomen in oktober 2012. Bron 9lives.be (Werknemer Rockstar North hint releasedatum GTA V
Net zoals de meeste games uit de franchise wordt ook GTA V ontwikkeld in de studio van Rockstar North in Edinburgh. Uit een ondertussen alweer verwijderd cv van een werknemer kon opgemaakt worden dat GTA V in oktober van dit jaar zou verschijnen.)
Voor ge allemaal begint te roepen: tis maar een gerucht hé
Net zoals de meeste games uit de franchise wordt ook GTA V ontwikkeld in de studio van Rockstar North in Edinburgh. Uit een ondertussen alweer verwijderd cv van een werknemer kon opgemaakt worden dat GTA V in oktober van dit jaar zou verschijnen.)
Voor ge allemaal begint te roepen: tis maar een gerucht hé
Ik denk het niet. Alle andere geruchten + als er naar historie gekeken wordt dan zou het april-mei 2013 worden.
Daarom dat ik zei dat het ook maar een gerucht was.Sjoerd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:08:
Ik denk het niet. Alle andere geruchten + als er naar historie gekeken wordt dan zou het april-mei 2013 worden.
Verwijderd
Is er al bekend met wat voor game engine gta 5 zal draaien?? ik hoop niet dezelfde als gta 4??
De RAGE is inmiddels net als de Source-engine. Die wordt constant geoptimaliseerd. Eerst met dat Rockstar Presents Table Tennis, GTA IV, Red Dead Redemption, Midnight Club en straks Max Payne 3.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:40:
Is er al bekend met wat voor game engine gta 5 zal draaien?? ik hoop niet dezelfde als gta 4??
Volgens mij is RAGE al een stukje verder geoptimaliseerd en er komen nog steeds best mooie plaatjes uit. Als je ziet wat de modcommunity ervan bakt, dan heb ik geen slechte hoop. Met zo'n verscheidenheid aan verschillende games, kan een engine toch niet slecht zijn
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ik geloof dat L.A. Noire ook op de RAGE engine was gebaseerd.me_mrtn schreef op donderdag 12 april 2012 @ 07:54:
[...]
De RAGE is inmiddels net als de Source-engine. Die wordt constant geoptimaliseerd. Eerst met dat Rockstar Presents Table Tennis, GTA IV, Red Dead Redemption, Midnight Club en straks Max Payne 3.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dit topic is gesloten.
Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.