Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
rickyy schreef op zondag 15 april 2012 @ 03:16:
[...]

Ik geloof dat L.A. Noire ook op de RAGE engine was gebaseerd.
Nee, Team Bondi had al een eigen engine in ontwikkeling voordat RAGE überhaupt werd gebruikt. Daarnaast zou Rockstar de game in eerste instantie niet eens uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topic zie ik net!

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoop echt dat hij dit jaar nog uit komt en niet doorgeschoven wordt naar 2013 zoals veel games ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

@Twylight, ik zie het donker in. Het lijkt erop dat Rockstar Max Payne gewoon constant aan het promoten is, ze hebben de trailer gelanceerd en dat was dat. GTA V is ondertussen lekker stoffig aan het worden :(

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kecin schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:06:
@Twylight, ik zie het donker in. Het lijkt erop dat Rockstar Max Payne gewoon constant aan het promoten is, ze hebben de trailer gelanceerd en dat was dat. GTA V is ondertussen lekker stoffig aan het worden :(
Gek hè, die game moet hier nog gelanceerd worden.

Denk je nou echt dat ze niks meer aan GTA aan het doen zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
Haha, zo is dat altijd al geweest. GTA is één van de grootste franchises ooit. Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik vind het goed dat het naar 2013 doorschuift. Vind het namelijk vreselijk irritant als iedereen z'n games in de najaarsperiode uitbrengt.
Ik loop nu al achter (wegens tijdsgebrek) qua games dat ik wil aankopen en spelen, dus voor mijn part mogen er nog games opschuiven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Zolang er maar AA inzit. Uiteindelijk wel te verhelpen met een FXAA injector, maar toch.

Also: Planes please. En een manier om fatsoenlijk heli te vliegen met je muis. links/rechts kantelen kan namelijk niet aan mouse movement gebonden worden, en dat werkt wel het fijnste. (zoals in BF dus)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jeroenneman schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:54:
Zolang er maar AA inzit. Uiteindelijk wel te verhelpen met een FXAA injector, maar toch.

Also: Planes please. En een manier om fatsoenlijk heli te vliegen met je muis. links/rechts kantelen kan namelijk niet aan mouse movement gebonden worden, en dat werkt wel het fijnste. (zoals in BF dus)
Ow boy. Ik herinner mij die missie in GTA: SA in de woestijn, waar je met een vliegtuigje door die cirkels moest vliegen. Gekkenwerk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Laatst online: 24-09 13:28
In het boekje van Max Payne wordt reclame gemaakt voor GTA V:
"Create your Gang in Max Payne 3 and play with it in GTA V"

Nice nice nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:59

Update

• Lijst met voertuigen gevonden op de disk van Max Payne 3. Link
• Crews die je in Max Payne 3 aanmaakt via Rockstars Social Club kunnen vanaf dag 1 in GTA V worden gebruikt in de multiplayer. Hiermee kun je extra punten scoren als je bijvoorbeeld iemand van een vijandelijke crew target en omlegt. Link (via remcheese)
• Verwijzingen naar het interieur van een vliegveld gevonden. Link (via me_mrtn)

[ Voor 23% gewijzigd door MuddyMagical op 24-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
In die laatste link van je is ook het interieur van een airport terug te vinden. Dat was iets wat ik wel miste in de vorige GTA-games en dat was het gebrek aan een groot aantal interieur-ruimtes. Met de Episodes-content was dit al iets beter, maar toch. Oh en de Snowplough is helemaal tof als er ook echt sneeuw zou zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

me_mrtn schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:28:
In die laatste link van je is ook het interieur van een airport terug te vinden. Dat was iets wat ik wel miste in de vorige GTA-games en dat was het gebrek aan een groot aantal interieur-ruimtes. Met de Episodes-content was dit al iets beter, maar toch. Oh en de Snowplough is helemaal tof als er ook echt sneeuw zou zijn. :P
Inderdaad, alleen bij een paar missies kom je binnen in gebouwen, wat erg jammer is, omdat het cover systeem best goed werkte.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Cabo schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:51:
[...]

Haha, zo is dat altijd al geweest. GTA is één van de grootste franchises ooit. Komt wel goed.
Mogen ze zeven maanden na de eerste trailer wel eens wat meer laten zien. Had begin dit jaar een nieuwe trailer verwacht (begin januari, 2 maanden na de eerste, niet heel raar om te denken) en we zijn nu zo goed als halverwege dit jaar. :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Het is voor mij ook een raadsel waarom ze nog niet meer hebben laten horen. GTA is net een Hulk, hij kan wanneer dan ook met iets komen en alle aandacht gaat naar hem.

Maarliefst 7 maanden zonder officiele info vind ik toch wel karig. Hype opbouwen oke, maar dit niet niet erg prettig meer.

De 2e trailer van GTA IV kwam al na 2 maanden oid.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Take-Two heeft net een grote game de deur uitgedaan die natuurlijk ook de nodige aandacht nodig heeft. En Max Payne 3 heeft het al moeilijk zat met Diablo 3 als grote concurrent. Als ze dan plotseling een trailer van één van de grootste franchises laten zien, dan is het hek helemaal van de dam en is er totaal geen (media)aandacht voor Max Payne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 19:56

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De "Bonus Round" op Gametrailers.com. O.a. over GTA V.

http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/607?ch=1

[ Voor 35% gewijzigd door Splinter Cell op 28-05-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52
rickyy schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:53:
Hype opbouwen oke, maar dit niet niet erg prettig meer.
Als je het zo erg gaat vinden, is het wellicht eens tijd om met iemand te gaan praten? :P

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 19:56

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Maikel64 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Als je het zo erg gaat vinden, is het wellicht eens tijd om met iemand te gaan praten? :P
Gewoon even bowlen met Niko. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
zojuist een nieuwe easter egg vanuit max payne 3

Afbeeldingslocatie: http://i1108.photobucket.com/albums/h403/LuckyLukeNL/MaxPayne3EA.jpg

De vliegtuigen zitten niet in max payne en 1 vliegtuig komt voor in de trailer van gta als het goed is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Oh god, werk alsjeblieft ook wat aan de multiplayer! Het kan zo leuk zijn in GTA IV, maar de chat werkt niet, het zit vol met cheaters en sommige idioten spawnen honderden boten uit de lucht, waardoor iedereen disconnect omdat "your computer is running too slowly"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jeroenneman schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:08:
Oh god, werk alsjeblieft ook wat aan de multiplayer! Het kan zo leuk zijn in GTA IV, maar de chat werkt niet, het zit vol met cheaters en sommige idioten spawnen honderden boten uit de lucht, waardoor iedereen disconnect omdat "your computer is running too slowly"...
Haha, ik heb ooit video gezien waar iemand een GTA IV online race deed... met een groot vrachtschip _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Jep, zwaar hinderlijk...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
LuckyLukeNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:50:
zojuist een nieuwe easter egg vanuit max payne 3

[...]

De vliegtuigen zitten niet in max payne en 1 vliegtuig komt voor in de trailer van gta als het goed is... :D
Zijn dit niet gewoon allemaal screens uit GTA San Andreas? Ik zie 2x een Hydra, 2x een Shamal en 1x een vliegtuig wat ik niet meteen herken... In de trailer zitten wel verschillende vliegtuigen die lijken op vliegtuigen die in GTA San Andreas zaten, bijvoorbeeld de Shamal, de Hydra en de Crop Duster, maar dit lijken allemaal screens uit GTA SA.

[ Voor 19% gewijzigd door MPeek op 05-06-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 16:35
Jeroenneman schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:08:
Het zit niet vol met cheaters, het zit vol met mensen die een trainer gebruiken voor de game an dat mag allemaal gewoon in de multiplayer. Inderdaad vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zelf wel hilarisch, moet je eens kijken wat sommige kunnen maken met skatebaan/ramp. Je krijgt er best leuke banen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:33
Wie kan mij helpen?

Ik heb zojuist GTA 4 geinstaleerd op mijn xps 17, i7 2760 @ 2,4 ghz, GT555M en 16 gig ram. Bij het opstarten van het spel stond de resolutie in de allerlaagste stand, terwijl het aangegeven ram gebruik slechts een fractie van de mogelijkheden was. Ik krijg dit niet veranderd. Wanneer ik het spel dan wil beginnen, moet ik mij inschrijven voor windows live, geen probleem want fanatiek Xbox live gamer. Het scherm geeft aan dat er een update beschikbaar is, om na het downloaden hiervan automatisch uit te schrijven, dit blijft zo doorgaan....Wanneer ik mijn 360 opstart is er niks aan de hand.

Ik weet inmiddels weer waarom ik pc gaming vaarwel heb gezegd, kolere wat een gekloot zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ChrisLNFF schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:39:
Wie kan mij helpen?

Ik heb zojuist GTA 4 geinstaleerd op mijn xps 17, i7 2760 @ 2,4 ghz, GT555M en 16 gig ram. Bij het opstarten van het spel stond de resolutie in de allerlaagste stand, terwijl het aangegeven ram gebruik slechts een fractie van de mogelijkheden was. Ik krijg dit niet veranderd. Wanneer ik het spel dan wil beginnen, moet ik mij inschrijven voor windows live, geen probleem want fanatiek Xbox live gamer. Het scherm geeft aan dat er een update beschikbaar is, om na het downloaden hiervan automatisch uit te schrijven, dit blijft zo doorgaan....Wanneer ik mijn 360 opstart is er niks aan de hand.

Ik weet inmiddels weer waarom ik pc gaming vaarwel heb gezegd, kolere wat een gekloot zeg.
Probeer het eens in het goede topic: [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Afbeeldingslocatie: http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld2/gtavscreenshot2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld2/gtavscreen1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wauw die onderste screen, heerlijk dat ze mij met die sfeer impressies altijd meteen weten te pakken.
Het doet een beetje Vice City achtig aan, maar dat trok me juist het meest.

Feit alleen al dat je zulke mooie levendige beelden op het scherm kan toveren. Daarvoor speel ik GTA4 soms nog wel eens, gewoon ergens staan en genieten van het uitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is idd heel mooi ja, afbeeldingen voorspellen een hoop goeds!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nice!
Hoop echt dat de PC versie gelijk met de consoleversies komt. Maar die kans is wat klein...
Achja, in de tussentijd zou ik dan GTA 4 spelen met al die mods die nu mooi op punt staan. Daar wou ik altijd al is aan beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 21:52
Ligt het aan mij, of lijken de graphics uit de screens nog erg GTA IV maar dan een tikkie opgepoetst? Echt super mooi zou ik ze namelijk ook niet willen noemen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als de gameplay maar top is, dan neem ik deze graphics voor lief. Echt het spel waar ik op zit te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

De graphics van GTA IV vond ik al prima, ik denk dat GTA5 weer iets mooier zal worden. Maar inderdaad, de GTA games speel ik vooral om hun gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Asgaro schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:29:
Nice!
Hoop echt dat de PC versie gelijk met de consoleversies komt. Maar die kans is wat klein...
Ik ga er een beetje van uit dat deze als launchtitle komt met de nieuwe PS of Xbox, daarnaast duurde het bij alle voorgaande delen ongeveer 8 maanden voordat ie op de PC uitkwam, zal nu niet anders zijn ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Megamind schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:24:
[...]

Ik ga er een beetje van uit dat deze als launchtitle komt met de nieuwe PS of Xbox, daarnaast duurde het bij alle voorgaande delen ongeveer 8 maanden voordat ie op de PC uitkwam, zal nu niet anders zijn ben ik bang.
Gaan we weer. :/ Ik heb dit al eerder aangegeven waarom GTA V niet als launchtitel komt:
me_mrtn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:31:
[...]

Nee. Rockstar heeft tot nu toe goed gebruik gemaakt van de RAGE. Ze weten precies hoe ze hier nu mee moeten werken op de huidige generatie. Met een nieuwe console als de Xbox 3, zouden ze een geheel nieuwe manier van coden moeten implementeren en daarmee fragmentatie aangaan. Wat betreft de PS4 is er niets bekend (als de Xbox 3 al zou worden getoond). Daarnaast hebben de Xbox 360 en PlayStation3 een userbase van hier tot ginder en dus verkoopt die game gewoon meer. Noem het melken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
me_mrtn schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:41:
[...]

Gaan we weer. :/ Ik heb dit al eerder aangegeven waarom GTA V niet als launchtitel komt:

[...]
Klopt! Alleen zijn je vermoedens vermoedens ;) Daarnaast is SA wel als launchtitle geweest. We weten ook niet hoever development sowieso is van GTA5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Megamind schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Klopt! Alleen zijn je vermoedens vermoedens ;) Daarnaast is SA wel als launchtitle geweest. We weten ook niet hoever development sowieso is van GTA5.
Rockstar kondigt nooit een game aan die pas 2 jaar later uit komt. Aangezien er nog niets bekend is van de nieuwe generatie consoles behalve dan "dat ze in ontwikkeling zijn" zegt voor mij genoeg om de conclusie te trekken dat we die nieuwe generatie consoles met geluk rond kerst 2013 te zien krijgen. Zou me niets verbazen als het 2014 wordt.

Daarnaast heeft me_mrtn gelijk, een launchtitel op een nieuwe console klinkt leuk maar afgezien van de enkeling die de hoofdprijs voor een console gaat betalen koopt niemand je game. Uitbrengen op PS3/Xbox360 betekent gewoon een afzetmarkt die enkele miljoenen fans groter is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Megamind schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Het is gewoon niet logisch. Waarom duidelijk een tweestrijd creëren tussen de current-gen en next-gen qua graphics. Want wat we hier zien draait prima op de PS3 en Xbox 360, dat heeft RAGE wel bewezen. De volgende generatie zou zo over deze generatie heen gaan qua pure kracht, dat Rockstar daar ook wat mee moet doen. En wat je bedoelt met dat San Andreas een launchtitel is geweest? Nee hoor, PS2 en Xbox waren toen al lang en breed op de markt (2004 en 2005!), als download is het later voor OS X en de 360 gebracht. Sterker nog, toen San Andreas voor de Xbox uitkwam, was de 360 min of meer al aangekondigd/uitgelekt. Rockstar gaat echt niet miljoenen en miljoenen in V pompen en dan de huidige generatie overslaan omdat dat gewoon het grootste publiek is. Ik neem aan dat iedereen met een beetje SWOT-analyse geschiedenis dit kan beredeneren. Dat de game later als rerelease nog een keertje uitkomt op de next-gen sluit ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
kaasaanfiets schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:29:
Wauw die onderste screen, heerlijk dat ze mij met die sfeer impressies altijd meteen weten te pakken.
Het doet een beetje Vice City achtig aan, maar dat trok me juist het meest.

Feit alleen al dat je zulke mooie levendige beelden op het scherm kan toveren. Daarvoor speel ik GTA4 soms nog wel eens, gewoon ergens staan en genieten van het uitzicht.
Precies, V wordt gewoon het beste van VC, SA en IV!

De sfeer van VC
De steden en het gevoel van SA
De grafix van deel 4

Kan niet wachten, dit wordt een instant buy!

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diggow
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-08 22:12
Ik heb een super gevoel over GTA V.
Over de graphics : zou natuurlijk mooi zijn wanneer dit mooi is, maar het hoeft niet persee.
Physics boeit me wel maar met de RAGE heb ik daar wel vertrowen in.
En de performance voor PC namelijk, heb hier een goede computer (AM2plus mobo, 4GB DDR2 RAM, HD 6870 en een AMD quadcore) en kan daarmee nog maar net GTA IV op de laagste settings met 30 fps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
me_mrtn schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:41:
[...]

[...]
Jij werkt natuurlijk voor Rockstar en jij weet ook precies wat Microsoft in petto heeft voor de nieuwe generatie van hun console.

Je argumenten zijn poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Liteiten schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Jij werkt natuurlijk voor Rockstar en jij weet ook precies wat Microsoft in petto heeft voor de nieuwe generatie van hun console.

Je argumenten zijn poep.
Nee ik werk niet voor Rockstar of Microsoft, maar ik denk wel rationeel over dingen na. Daarnaast heb ik wel jarenlange ervaring in de gameswereld qua pers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BioHazard schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:15:
De graphics van GTA IV vond ik al prima, ik denk dat GTA5 weer iets mooier zal worden. Maar inderdaad, de GTA games speel ik vooral om hun gameplay.
Ik mag hopen dat de gameplay (lees: besturing) van deze GTA een stuk beter wordt dan die van het vorige deel. Wat een drama is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

me_mrtn schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:00:
[...]

Nee ik werk niet voor Rockstar of Microsoft, maar ik denk wel rationeel over dingen na. Daarnaast heb ik wel jarenlange ervaring in de gameswereld qua pers.
Oja, want pers, dat zijn toch die mensen die ze altijd de waarheid vertellen en juist niet willen beïnvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:27

Saven

Administrator

Kecin schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Oja, want pers, dat zijn toch die mensen die ze altijd de waarheid vertellen en juist niet willen beïnvloeden?
sommige wel sommige niet, denk ook niet dat ie als launchtitle komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk wanneer je de graphic mods (icenhancer 2.0n en zodadelijk 2.1) gewend bent je de graphics van V alleen maar kunnen tegenvallen...dat zal het niet evenaren...
maar daarentegen....gta V + graphics mods :))) lijkt me dan wel geweldig..even van uitgaande dat dit gewoon veel beter moet zijn.

Zal wel eerst weer een ps3 release komen...dus twijfel of ik em eerst op de ps3 koop om 'm (1jaar?) later als ie uitkomt op de pc te kopen voor de modding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kecin schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Daarmee bedoelde ik te vertellen dat ik weet hoe het wereldje in elkaar steekt. Ben er uit inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:57:
ik denk wanneer je de graphic mods (icenhancer 2.0n en zodadelijk 2.1) gewend bent je de graphics van V alleen maar kunnen tegenvallen...dat zal het niet evenaren...
maar daarentegen....gta V + graphics mods :))) lijkt me dan wel geweldig..even van uitgaande dat dit gewoon veel beter moet zijn.

Zal wel eerst weer een ps3 release komen...dus twijfel of ik em eerst op de ps3 koop om 'm (1jaar?) later als ie uitkomt op de pc te kopen voor de modding
Weer een PS3 release?

De laatste GTA game van Rockstar voor consoles kwam voor zowel de 360 en PS3 uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

XyritZz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:00:
Daarnaast heeft me_mrtn gelijk, een launchtitel op een nieuwe console klinkt leuk maar afgezien van de enkeling die de hoofdprijs voor een console gaat betalen koopt niemand je game.
Vergis je niet, volgens mij zitten een boel mensen op een nieuwe generatie consoles te wachten, en ook een boel 'early adopters'. Ik dacht niet dat ik het ooit nog eens zou zeggen, maar voor een nieuwe Xbox zou ik bij wijzen van spreken ook nog wel m'n slaapzak van zolder halen :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Damn, ik kijk hier zo naar uit.

Gisterennacht LA Noire uitgespeeld, en je merkt dat het een Rockstar game is: ongelofelijk veel detail in de game world. Authenticiteit naar de '40s tijdsperiode toe is gewoon perfect gedaan. ( reviewtje Asgaro in "\[360/PS3/PC] L.A. Noire" )

Ik verwacht van GTA V's game world terug zeer veel detail en natuurlijk ook nog een verbetering ten opzichte van GTA IV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Asgaro schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:50:
Damn, ik kijk hier zo naar uit.

Gisterennacht LA Noire uitgespeeld, en je merkt dat het een Rockstar game is: ongelofelijk veel detail in de game world. Authenticiteit naar de '40s tijdsperiode toe is gewoon perfect gedaan. ( reviewtje Asgaro in "\[360/PS3/PC] L.A. Noire" )

Ik verwacht van GTA V's game world terug zeer veel detail en natuurlijk ook nog een verbetering ten opzichte van GTA IV. :)
Het is uitgegeven door Rockstar, niet ontwikkeld door Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Liteiten schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:19:
[...]

Het is uitgegeven door Rockstar, niet ontwikkeld door Rockstar.
True, maar je merkt duidelijk dat Rockstar ook wel wat in de pap te brokken had. De minimap is bijvoorbeeld zeer gelijkaardig aan die in de GTA games.
Daarnaast kan ik mij niet direct een andere free roam game buiten GTA en deze game voorstellen met zoveel detail. :)
Onlangs Saints Row 3 gespeeld en die is een zware teleurstelling op dat gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een leuke video om alvast in de stemming te komen voor GTA V :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grand Theft Auto V staat bovenaan mijn lijst van favoriete game en hoop deze game op mijn Asus Laptop op Lowe te kunnen spelen .

Asus Laptop / 17,3 ich scherm / Intel Core i7 3610 3e generatie / 6 GB DDR3 werkgeugen / 750 GB harddrive / Nvidia G-Force GT 630M 2 GB / Windows Home Premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:
hier een leuke video om alvast in de stemming te komen voor GTA V :

[video]
Op 14:45 het liedje All my Exes live in Texas :D Dat liedje stond jarenlang op mijn gsm en luisterde ik met vrienden soms in het middelbaar naar, puur uit nostalgie en for shit and giggles _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:36:
[...]

Op 14:45 het liedje All my Exes live in Texas :D Dat liedje stond jarenlang op mijn gsm en luisterde ik met vrienden soms in het middelbaar naar, puur uit nostalgie en for shit and giggles _O-
klopt een echte klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:14:
Grand Theft Auto V staat bovenaan mijn lijst van favoriete game en hoop deze game op mijn Asus Laptop op Lowe te kunnen spelen .

Asus Laptop / 17,3 ich scherm / Intel Core i7 3610 3e generatie / 6 GB DDR3 werkgeugen / 750 GB harddrive / Nvidia G-Force GT 630M 2 GB / Windows Home Premium
Je mag eerder hopen dat de game voor de PC uit gaat komen.

Verder is je post niet meer dan wat opscheppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:47

Mijn schatting:
Processor: Prima, moet geen probleem vormen - videokaart: zou twijfelachtig kunnen worden, maar ik denk dat op low moet lukken met een niet al te hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
vreiheid? Gebruik die CPU-kracht maar voor een spellingchecker :P

Ik kan echt niet wachten tot GTA V uitkomt. Kan ik eindelijk m'n Xbox afstoffen. Hopelijk een mooie mix van GTA IV, met een grote map zoals SA en een lekkere vibe als in VC. Wat ik nog meer hoop dat er weer wat meer verborgen stunts inzitten. San Andreas zit echt vol met subtiele jumps enzo, dat misde ik een beetje in IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
FiXeR.nl schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:44:
[...]

vreiheid? Gebruik die CPU-kracht maar voor een spellingchecker :P

Ik kan echt niet wachten tot GTA V uitkomt. Kan ik eindelijk m'n Xbox afstoffen. Hopelijk een mooie mix van GTA IV, met een grote map zoals SA en een lekkere vibe als in VC. Wat ik nog meer hoop dat er weer wat meer verborgen stunts inzitten. San Andreas zit echt vol met subtiele jumps enzo, dat misde ik een beetje in IV.
Dan hoop ik mede dat de handling van de voertuigen ook beter worden. Als de auto's net zo belabberd als IV aan voelen, heb ik niet zo'n zin om Unique Jumps uit te gaan voeren. Dan ben ik allang blij dat ik op de weg kan blijven...

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat denken jullie hoelang na de ps3/xbox release gta 5 op de pc uitkomt? voorheen was dat iets van een jaar?
zal dat nu ook weer zijn of dit keer gelijk bij de launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 25-09 14:33
Michiel706 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Dan hoop ik mede dat de handling van de voertuigen ook beter worden. Als de auto's net zo belabberd als IV aan voelen, heb ik niet zo'n zin om Unique Jumps uit te gaan voeren. Dan ben ik allang blij dat ik op de weg kan blijven...
Grappig, ik vond juist GT4 een stuk fijner dan de hele GT3 serie qua handling.
ik vond het meer realistische gedrag erg geslaagd. Overigens zullen ze daar best aan gesleuteld hebben.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:21:
wat denken jullie hoelang na de ps3/xbox release gta 5 op de pc uitkomt? voorheen was dat iets van een jaar?
zal dat nu ook weer zijn of dit keer gelijk bij de launch
Helemaal niet >:)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Zijn we weer over release dates en launch titles aan het lullen...
Laat ze pot jan dorie eerst eens een keer met een tweede trailer komen.Kom op, ik had wel vader kunnen worden in de tijd tussen deze twee trailers. Waar de tijd tussen de trailers bij GTA IV nog een maandje oid zat krijgen we nu een jaar?

Als ze in dit tempo door gaan dan wordt het niet eens een launch game voor de nieuwe consoles, maar eentje die ongeveer een half jaar tot een jaar daarna uit komt.

En tot die tijd kan ik geen GTA IV spelen, hij opent 'm (zelfs na 3x herinstalleren) niet meer...

edit:
BLAAT/ Intel Core i7 3610 3e generatie / 6 GB DDR3 werkgeugen / BLAAT / Nvidia G-Force GT 630M 2 GB / BLAAT
Nee.

Ik hoop met mijn setup medium aan te kunnen, maar ik vrees voor het ergste. :X

[ Voor 48% gewijzigd door .Sjoerd op 31-07-2012 18:54 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
http://www.epsilonprogram.com/

Zie ook nieuws: Rockstar zet teasersite GTA V online

Wel mooie referenties bij de testimonials. _O-
"At first, I was nervous about giving up my identity and sleeping with all of those men, but I really enjoy it now."
- Mary Fortune, Liberty City
Edit: Kleine correctie. Site is al in 2004 geregistreerd dus lijkt voor GTA:SA bedoelt te zijn, maar het twitter account https://twitter.com/EpsilonismToday is wel nieuw

[ Voor 44% gewijzigd door MuddyMagical op 02-08-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe screenshots :

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20120820151730-201929_10151203110730097_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20120820151737-256205_10151203110825097_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20120820151743-256372_10151203110895097_.jpg

Rockstar heeft via zijn Facebook-pagina drie nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V getoond.

De screenshots tonen een fiets, een straaljager en een sportwagen. De drie screenshots vallen onder de noemen 'transport', oftewel vervoer, waarmee Rockstar lijkt te bevestigen dat de drie voertuigen afgebeeld in de screenshots bestuurd kunnen worden door spelers. Op Rockstar's Facebook-pagina valt te lezen dat er later deze week meer volgt, maar of daar informatie of meer beelden mee bedoeld wordt, is niet bekend.

bron : gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Leuk dat je kunt fietsen! Dat doet me direct denken aan GTA SA natuurlijk.
Is er al iets bekend over een fitness systeem, of dit er in komt? Ik zou het persoonlijk wel willen. :) Maar ik weet dat het kamp verdeeld was hierover bij GTA SA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 26-09 22:53
Weer kunnen fietsen en vliegen! _/-\o_
Begin echt steeds meer uit te kijken naar deze game. :) Hopelijk stappen ze weer een beetje af van het té serieuze (al hoeft het natuurlijk geen Saints Row te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Screenshots toegevoegd aan TS.

Hopelijk kan je op die racefiets een beetje doorrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Asgaro schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:49:
Leuk dat je kunt fietsen! Dat doet me direct denken aan GTA SA natuurlijk.
Is er al iets bekend over een fitness systeem, of dit er in komt? Ik zou het persoonlijk wel willen. :) Maar ik weet dat het kamp verdeeld was hierover bij GTA SA...
Alsjeblieft niet, net als een mobieltje. Opzouten met die overbodige zooi.

Fietsen vind ik ook niet echt boeiend. Een game waarin ik alles kan jatten, dan ga ik een fiets pakken. |:(
superbassie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:55:
Weer kunnen fietsen en vliegen! _/-\o_
Begin echt steeds meer uit te kijken naar deze game. :) Hopelijk stappen ze weer een beetje af van het té serieuze (al hoeft het natuurlijk geen Saints Row te worden).
Ik vind GTA verre van serieus eerlijk gezegd. De icoontjes, radiostations, activiteiten die je kunt doen, besturing, vuurgevechten, hoe Niko bijvoorbeeld sprint etc. Van mij mag het wel wat meer de donkere kant op, maar das dan weer niet echt GTA. Kijk naar Watch Dogs, dat vind ik een stuk interessanter.

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 20-08-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 26-09 22:53
bram1984 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

Alsjeblieft niet, net als een mobieltje. Opzouten met die overbodige zooi.

Fietsen vind ik ook niet echt boeiend. Een game waarin ik alles kan jatten, dan ga ik een fiets pakken. |:(

[...]

Ik vind GTA verre van serieus eerlijk gezegd. De icoontjes, radiostations, activiteiten die je kunt doen, besturing, vuurgevechten, hoe Niko bijvoorbeeld sprint etc. Van mij mag het wel wat meer de donkere kant op, maar das dan weer niet echt GTA. Kijk naar Watch Dogs, dat vind ik een stuk interessanter.
Mja, ik bedoelde eigenlijk van wat je in de vorige delen kon doen vergeleken met GTA 4: vliegen, parachute springen, jetpacks enz.

Watch Dogs is ook zeker interessant ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Watch dogs lijkt me persoonlijk ook wel vet, maar de game komt veel te statisch over, ook de handling van de auto's ala saints row lijkt me niks. vond de handling van auto's in gta IV ook top, iets te logt mischien, maar het realisme kon ik diggen. Gta is ook echt DE game waar ik op zit te wachten. Hoop persoonlijk dat de game op de next gen consoles komt, kleine kans, maar wil eigenlijk volledig van de game kunnen genieten. Gaat niet lukken op mijn macbookje, en tja, de huidige generatie is gewoon verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vind de handling van de auto's in IV maar kut. Zowel op de PC als op de PS3. En dan ook nog dat je steeds manueel moet meedraaien met de camera. Doe mij de handling uit de eerste Driver maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
En weer nieuwe screenshots!
Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/6085/22854110151207876055097.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/8691/41152910151207907205097.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/1073/33784010151207907075097.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door pjlgt op 22-08-2012 15:20 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Wat een toffe screenshots allemaal! _/-\o_

Begin er echt zin in te krijgen. Ik denk dat dit de mother of all GTA's wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Laatst online: 25-09 15:01
Ik ben erg blij dat parachute springen in het spel gaat zitten. In de basisversie van GTA IV was dit toch wel een erg groot gemis. De andere screens zien er ook goed uit. Dat bergachtige gebied lijkt op Mount Chilidad. Zou wel gaaf zijn als ze dat er weer in hebben verwerkt :)

Edit: Leuk dat er in zo'n korte tijd allemaal nieuwe screens worden uitgebracht. Misschien toch nog een release dit jaar in november?

[ Voor 48% gewijzigd door Stef.NL op 22-08-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:14
ziet er echt goed uit, hopelijk dat het in game niet afwijkt :)
kijk er weer na uit om te gaan vliegen in vliegtuigen en lekker te zweven na een base jump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Mother of god! Zoveel variatie in omgeving! :9~
Grote verandering tov GTA IV dat enkel maar urban setting had...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JSBTl.gif

Edit: hier te vinden in iets grotere resolutie door op images te klikken: http://www.gtav.net/news/single.php?id=4454

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 22-08-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Tennis minigame confirmed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ziet er allemaal erg mooi uit.
Verwacht alleen niet dat het ingame daadwerkelijk zo eruit komt te zien, meer een preview van de cutscenes lijkt me.
Mocht dit wel het geval zijn _/-\o_.
Wat moeten dan wel niet de systeemeisen zijn om het lekker te kunnen spelen, aangezien veel mensen al moeite hadden met GTA IV (hoewel dat ook andere oorzaken had denk ik)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Rubman schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:52:
Verwacht alleen niet dat het ingame daadwerkelijk zo eruit komt te zien, meer een preview van de cutscenes lijkt me.
Wat moeten dan wel niet de systeemeisen zijn om het lekker te kunnen spelen, aangezien veel mensen al moeite hadden met GTA IV (hoewel dat ook andere oorzaken had denk ik)
Systeemeisen: Xbox 360 of PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok hij kom eerst uit op een console, ik heb het dan over de versie die (waarschijnlijk veels te veel later) uitkomt voor de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:14
Rubman schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:52:
nou idd spel gaat weer duur worden.... eerst aankoop spel. Weer naar de pc winkel voor betere onderdelen, alleen maar om het beter eruit te laten zien :) maar als het maar een beetje lijkt op de screenshots en het speelt goed dan is het het waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

het zou toch alleen los santos bevatten ? van san andreas ?
nu zie ik de screenshot van de berg in san frierro.

wordt het dan toch GTA San andreas 2 :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Damn, wat een nice screenshots!!! Ben alleen wel teleurgesteld, ik had een trailer verwacht.

Er zijn overigens weer drie vrije slots voor screenshots/trailers op de officiële GTA V website. Misschien deze week nog meer?

[ Voor 41% gewijzigd door martijntjuhh op 22-08-2012 16:07 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gaaf die laatste screens weer......

[ Voor 79% gewijzigd door Wii4all op 22-08-2012 16:36 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik zou even een paar posts boven je kijken, ze staan al in het topic

Off-Topic
Gefeliciteerd trouwens

[ Voor 22% gewijzigd door Rubman op 22-08-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:36:
ik zou even een paar posts boven je kijken, ze staan al in het topic
check ;)

Trouwens iemand had het over een release november misschien.

Denk dat het eerder april 2013 zal worden

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand......ah :)

maar screenshots.....grafisch niet overdreven opgekrikt lijkt me...de meeste IV mods overtreffen dit al behoorlijk
ze geven een screenshot uit met de tennisbaan...ziet er goed uit...alleen de gespande doeken zijn exact hetzelfde...dan weet je dat er kritisch gekeken wordt vooral bij screenshots en laten ze dit liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik vermoed ook wel dat dit console footage is...
Als je naar een grotere versie kijkt, ziet het er ietsje minder spectaculair uit... Let ook op de wazige heuvels in de verte: dit komt doordat de draw distance laag ingesteld is.
De textures van de beplanting zien er ook niet echt goed uit: het is eerder een totaal vlak oppervlak.
Ik ben dus quasi zeker dat dit console footage is.

Maar goed: op statische beelden ziet het er over het algemeen slechter uit dan als je het echt in gameplay ziet, dus we mogen nog geen conclusies trekken.

Afbeeldingslocatie: https://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-7-1280.jpg

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Wii4all schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

check ;)

Trouwens iemand had het over een release november misschien.

Denk dat het eerder april 2013 zal worden
Bij Bol zijn ze aan het aftellen.......nog 245 dagen, 23 uur enz. :(

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wauw. Ziet er super uit, heb gelijk zin om san andreas te doen.
Hopen dat ze wel het driving physics van gta 4 houden want die was super, alleen motoren enz waren beetje vaag. Maar auto's waren best realistisch.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Dit gaat denk ik weer een game worden waar ik vele uren in ga zitten.

Persoonlijk verwacht ik dat de game ergens eind april begin mei uitkomt (alla Red Dead Redemption en meerdere dikke titels van Rockstar). Ze moeten eerst de hype nog wat gaan verhogen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Ziet er erfgoed uit! Veel diversiteit en mooie gebieden. Ik kan niet wachten. Ik verwacht een release eind april, net als GTA IV.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mooi dat Rockstar de publiciteit weer laat opwaaien. Ik verwacht toch eigenlijk tussen nu en 3 maanden het bekend maken van een releasedate.

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:04:
iemand......ah :)

maar screenshots.....grafisch niet overdreven opgekrikt lijkt me...de meeste IV mods overtreffen dit al behoorlijk
ze geven een screenshot uit met de tennisbaan...ziet er goed uit...alleen de gespande doeken zijn exact hetzelfde...dan weet je dat er kritisch gekeken wordt vooral bij screenshots en laten ze dit liggen
Inderdaad, nu je het zegt. Wat een amateurs zeg.
Pagina: 1 ... 5 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.