• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

bram1984 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:40:
[...]

Inderdaad, nu je het zegt. Wat een amateurs zeg.
Oh u bent professioneel game-maker :?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

[...]

Ga je echt de game afzeiken om die doeken die toevallig hetzelfde zijn? :'( 8)7

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

Je mag kiezen, 6 dezelfde doeken en een release over 245 dagen. Of 6, net iets verschillende doeken, en een release over 1470 dagen.

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 15:20
FiXeR.nl schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:52:
[...]

Je mag kiezen, 6 dezelfde doeken en een release over 245 dagen. Of 6, net iets verschillende doeken, en een release over 1470 dagen.
Dat 2e! Want dit is echt zo opvallend lelijk!.

Verwijderd

Gezien ik al een aardig tijdje bezig ben met enb is het wel een leuk moment om de boel tegenover elkaar te zetten.

Gta 5
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/8485/gallery1378345172518.jpg

Gta4
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/7797/gtaiv2012082223234239.jpg

Gta5
Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/1231/gallery8933870141005.jpg

Gta4
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/6683/gtaiv2012082217253387.jpg

Gta5
Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/9294/screencre.jpg

Gta4
Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/9434/gtaiv2012082220370456.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/4008/gtaiv2012082303511670.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/9029/gtaiv2012082303501335.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 11:14 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
BioHazard schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Ga je echt de game afzeiken om die doeken die toevallig hetzelfde zijn? :'( 8)7
Ik vind het amateurs ja (als je dat bedoelt).

Is dit nu het resultaat van een jarenlange ontwikkeling? Een tennisbaan met wazige achtergrondheuvels en hergebruikte textures. Ik heb mensen al op hun achterste poten zien staan omdat MW3 textures uit MW2 hergebruikte, en dan praten we maar over 2 jaar ontwikkeltijd. Ik mag toch aannemen dat GTA V minstens dubbel zolang in ontwikkeling is. Als je dan al zo weinig info naar buiten laat komen en wat gaat lopen teasen met screenshots, zorg dan in ieder geval dat dit niet opvalt. Hoeveel werk kan het zijn?
FiXeR.nl schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:52:
[...]

Daar gaat het niet om verder. Ik kan best begrijpen dat een game van deze omvang dit trucje uithaalt. Ik vind het alleen slecht om dit in teaser screenshots te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 23-08-2012 11:27 ]

Verwijderd

@bram1984
De ene kant heb je wel een punt watbetreft de textures etc
Toch denk ik dat het niet zozeer aan R* zelf ligt maar aan de hardware beperkingen van de console`s.
Dat zag je al met Gta4, ook niet even de moeiete nemen om het om te zetten maar gewoon het meestte het zelfde houden als de console versie`s. Er kan zoveel meer trafiic/peds in gta 4, 3x zoveel particles , hogere lod distances etc

Gezien je met een kritisch oog naar de screens kijkt (wat ik persoonlijk alleen maar een goed punt vindt)
Ben ik erg benieuwd wat je van de gemodde gta 4 screens tov de gta 5 screens.

Greetz

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
Die mods voor GTA 4 zijn leuk en aardig, maar totaal geen vergelijken omdat de mods voor de PC zijn en deze game duidelijk primair gericht is op de consoles. En ja, dan zit er maar een vijfdubbele texture in bij een tennisbaan. Daar kan ik mij niet zo sabbel over maken, als de draw distance en de popup straks maar meevallen. Dat vind ik veel meer een belemmering. Ja, ik ga de game gewoon op de PS3 spelen zoals het ook bedoeld is.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:07:
Gezien ik al een aardig tijdje bezig ben met enb is het wel een leuk moment om de boel tegenover elkaar te zetten.

Gta 5
[afbeelding]

Gta4
[afbeelding]

Gta5
[afbeelding]

Gta4
[afbeelding]

Gta5
[afbeelding]

Gta4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chic!

Ik heb onlangs ook geprobeerd om GTA IV met icEnhancer te draaien, maar het liep niet al te vlot... Zelfs na wat tweaken. Volgende zomervakantie ga ik wel mijn PC een deel upgraden en dan ga ik zeker een GTA IV replay doen met icEnhancer :)

Edit: en betreffende die 3 laatste screens: zijn dat totaal nieuwe locaties die toegevoegd werden via mods? Want palmbomen en berglandschappen herinner ik me niet :P Welke mod is dit?

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 23-08-2012 12:45 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:25:
[...]

Ik vind het amateurs ja (als je dat bedoelt).

Is dit nu het resultaat van een jarenlange ontwikkeling? Een tennisbaan met wazige achtergrondheuvels en hergebruikte textures. Ik heb mensen al op hun achterste poten zien staan omdat MW3 textures uit MW2 hergebruikte, en dan praten we maar over 2 jaar ontwikkeltijd. Ik mag toch aannemen dat GTA V minstens dubbel zolang in ontwikkeling is. Als je dan al zo weinig info naar buiten laat komen en wat gaat lopen teasen met screenshots, zorg dan in ieder geval dat dit niet opvalt. Hoeveel werk kan het zijn?

[...]

Daar gaat het niet om verder. Ik kan best begrijpen dat een game van deze omvang dit trucje uithaalt. Ik vind het alleen slecht om dit in teaser screenshots te doen.
goed zo bram.

ik ga het spel niet kopen vanwege die doeken...erg jammer dit, dat ze er maar eens goed over nadenken waarmee zij hun eerste screenshots de wereld in schieten... ik betaal er voor...en dan ga ik niet aankijken tegen dezelfde doeken..kinderachtig van Rockstars |:(

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Wees gerust mensen, ik las dat er na de release downloadable content komt om verschillende doeken rond de tennisbaan te krijgen.

GTA V DLC Pack 1 - Multiple textures for tennis court fence covers - 800 MS Points

Kun je tenminste weer genieten van het spel! d:)b

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klasse reacties :D

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Verwijderd

Gaan ze dadelijk ook de rechterpook op de controller gebruiken om te kijken en de linker om te lopen. Wat een enorme faalhazen daar bij Rockstar. Ga eens wat nieuws bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:42:
Gaan ze dadelijk ook de rechterpook op de controller gebruiken om te kijken en de linker om te lopen. Wat een enorme faalhazen daar bij Rockstar. Ga eens wat nieuws bedenken!
Uhm, hoe wil je het anders gaan doen? Is vrijwel geen andere manier om dit fatsoenlijk op een andere manier te doen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ik gok dat de reactie boven jou een "behoorlijk" sarcastische opmerking is over al het gezeur met doeken rond een tennisbaan in een GTA game.

Als het nu een tennis game was ja dan kan ik het me voorstellen, maar dit is een extraatje in een sandbox game waarbij er wat doeken om een tennisbaan dezelfde textures hebben. (Grow up already) en anders ga je toch lekker zelf een GTA ontwikkelen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_ls6ljkQkzR1r3nqnho1_250.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:31:
[...]

goed zo bram.

ik ga het spel niet kopen vanwege die doeken...erg jammer dit, dat ze er maar eens goed over nadenken waarmee zij hun eerste screenshots de wereld in schieten... ik betaal er voor...en dan ga ik niet aankijken tegen dezelfde doeken..kinderachtig van Rockstars |:(
Aangezien je mijn posts blijkbaar toch niet gelezen heb, ga ik hier verder ook niet op in. ;w
Reiben schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:43:
Wees gerust mensen, ik las dat er na de release downloadable content komt om verschillende doeken rond de tennisbaan te krijgen.

GTA V DLC Pack 1 - Multiple textures for tennis court fence covers - 800 MS Points

Haha. >:)
Rubman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:58:
ik gok dat de reactie boven jou een "behoorlijk" sarcastische opmerking is over al het gezeur met doeken rond een tennisbaan in een GTA game.

Als het nu een tennis game was ja dan kan ik het me voorstellen, maar dit is een extraatje in een sandbox game waarbij er wat doeken om een tennisbaan dezelfde textures hebben. (Grow up already) en anders ga je toch lekker zelf een GTA ontwikkelen.
Zoals ik al zei: ik begrijp het, maar ik begrijp niet dat je dit in een screenshot laat zien. MacDonalds beeldt toch ook niet die platgetrapte cheeseburger die in je in het echt krijgt, af op hun borden in de restaurants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi bram.

jawel ik heb je laatste posts allemaal gelezen...ben het volstrekt met je eens,bravo voor je prima uitleg.
die doeken onder andere..kunnen we nog steeds niet bij maar dit is maar een screenshot bram, dus wellicht kan het allemaal toch anders zijn..laten we het hopen....in dit geval hoop ik volgend jaar. die extra tijd hebben ze wel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:18

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:
hoi bram.

jawel ik heb je laatste posts allemaal gelezen...ben het volstrekt met je eens,bravo voor je prima uitleg.
die doeken onder andere..kunnen we nog steeds niet bij maar dit is maar een screenshot bram, dus wellicht kan het allemaal toch anders zijn..laten we het hopen....in dit geval hoop ik volgend jaar. die extra tijd hebben ze wel nodig
Volgens mij is er iets mis met je toetsenbord, hij zet op onnodige plaatsen punten en je shift-toets lijkt ook niet te werken.

Ik kan me echt niet storen aan herhalende textures. De huidige hardware heeft natuurlijk ook beperkingen. Deze beperkingen komen natuurlijk meer tot uiting bij zo'n enorme speelwereld als die van GTA. Voor de pc-versie komen vast wel weer mods, waarmee dit soort herhalingen eruit gehaald kunnen worden voor de gamers die zich eraan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
En nog meer screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-12-1280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-11-1280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-10-1280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/global/screenshots/V-9-1280.jpg

Lekker hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
Ziet er goed uit. Nu moeten we alleen weer een paar weken wachten op nieuwe informatie volgens het Facebook account van Rockstar.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04

v8power67

Psn: Mausosaurus

Op die eerste screenshot van die vrachtwagen, gaat er iets niet hellemaal lekker met de wielen....
Ziet er heel raar uit, verder voor console maatstaven zeer strak, veel detail.
Ben benieuwd, zeker naar pc versie, hopelijk doet deze alle bagger van gta4 vergeten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Leuk! Ben echt benieuwd naar die countryside.
Ik hoop dat er terug ergens een Area 51 base is. :P Of dat er een soort van bigfoot figuur is waar het internet terug op los kan gaan zoals met GTA SA :9 (niet dat er ooit een bigfoot was in GTA SA (alles was gefaked), maar mensen zouden wel graag zo'n rare creature zien)

edit:
Ook hoop ik dat er in de countryside wat huisjes staan. Zo van die brakke huisjes, waar iedereen naar country muziek luistert en waar iedereen leeft van de landbouw.
Oh, de herinneringen aan GTA SA komen terug naar boven _/-\o_ Jammer dat de graphics zo ontzettend achterhaald zijn... anders deed ik nog is een replay.

edit2:
En we moeten terug een hippie hebben :D

[ Voor 36% gewijzigd door Asgaro op 24-08-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nieuwe screens zien er goed uit, ben heel erg benieuwd!
Ook omdat GTA SA de laatste is die ik volledig heb uitgespeeld, IV vond ik toch niet zo denderend.

Word alleen hoog tijd voor een nieuwe videokaart. _O-

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Asgaro you go study!

Enige waar ik voor hoop is dat ze het eens optimaliseren voor PC vanaf 0

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
yzx schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:41:
Asgaro you go study!

Enige waar ik voor hoop is dat ze het eens optimaliseren voor PC vanaf 0
Alles van Rockstar Games heeft voorrang... zelfs op studeren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...
ik hoop dat de gameplay echt leuk gaat worden nogmaals...grafisch ....het had wel wat beter gekund...
maar het zijn screenshots...die vertellen niet alles, meestal willen ze dan wel het beste laten zien dus ik wacht geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Zie ik daar nou een lasersight?!

Weapon customization, fuck yeah!

(Nu nog een screeny met een getunede infernus, en mijn dag is goed)

Also, dit zijn waarschijnlijk geen shots uit de final PC versie. Kijk naar schaduwen (blocky), textures (grond is nog steeds pixelig) en naar de draw distance. Ik zie deze screens dan vooral als "wat komt erin voor content", ipv, "hoe zijn de graphics". Dit is nooit PC footage. GTA IV heeft betere schaduwen en draw distance/

[ Voor 54% gewijzigd door Jeroenneman op 24-08-2012 16:18 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

lijkt meer op een lasersight van een Politie/ME/MP/Leger mannetje als je weer eens behoorlijk wat rotzooi hebt getrapt en alles op je dak krijgt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet het idee dat de screens van console zijn. De effecten op het water kunnen de consoles niet in-game aan. Of Rockstar heeft de nieuwe definitie van oude hardware optimaliseren ontdekt. Niet dat het mij verder boeit hoe spellen er it zien. Gameplay ben ik benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Zie ik daar op de laatste screen niet een brug uit San Fierro op de achtergrond?? Even een opgezocht, het deed me denken aan de Kincaid Bridge. Hij lijkt er op, maar niet genoeg om bewijs te zijn voor het bestaan van San Fierro in de game: http://images.wikia.com/e...c/KincaidBridge-GTASA.jpg

Edit: als je goed kijkt, zie je op de GTAV screen ook de skyline van LA op de achtergrond, die te dichtbij lijkt. Qua locatie is het dus ook niet echt logisch, maar toch. Er is hoop. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Svenderson op 24-08-2012 19:08 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Betreffende locaties is deze thread zeer interessant: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242 Ongelofelijk hoeveel die mensen daar al aan research gedaan hebben op een paar screens. :)

Hmm, ik denk toch wel dat dit console screens zijn hoor... Ok, het water ziet er nice uit, maar ziet het water in de Skyrim consoleversie er ook niet goed uit? En die lichtinval in die screen kan ook al veel goed doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Asgaro op 24-08-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Asgaro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:54:
Betreffende locaties is deze thread zeer interessant: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242 Ongelofelijk hoeveel die mensen daar al aan research gedaan hebben op een paar screens. :)

Hmm, ik denk toch wel dat dit console screens zijn hoor... Ok, het water ziet er nice uit, maar ziet het water in de Skyrim consoleversie er ook niet goed uit? En die lichtinval in die screen kan ook al veel goed doen.
Fantastische threat! Echt geweldig om dat soort dingen uit te zoeken. Ik ging met L.A. Noire ook allemaal plaatsen proberen terug te zoeken van mijn vakantiefoto's van een paar jaar geleden. Ik denk zeker dat ze veel assets van veel gebouwen rechtstreeks uit L.A. Noire hebben kunnen overnemen. Ook veel kleine details, zoals de stijl van lantaarnpalen, zijn (als we L.A. Noire mogen geloven) sinds de jaren '50 niet meer veranderd.

Ik vind het ook nog best console-achtige screens. Ze zijn in 720p, en als je ze op fullscreen bekijkt, is het op zich helemaal niet zo indrukwekkend. Zeker wel mooi, maar niet perse iets wat de consoles niet aan zouden kunnen. Ik hoop wel dat ze de hardware beter benutten dan bij GTAIV, ben het nu sinds lange tijd weer aan het spelen op de PS3, en dat valt grafisch nu toch wel tegen. Red Dead Redemption kwaliteit zou ik al heel acceptabel vinden, en dat is een game van ook al weer twee jaar geleden. Dus wie weet mogen we nog net iets mooiers verwachten dan dat? Dan komen deze screens aardig in de buurt.

[ Voor 3% gewijzigd door Svenderson op 24-08-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:05:
Ik heb niet het idee dat de screens van console zijn. De effecten op het water kunnen de consoles niet in-game aan. Of Rockstar heeft de nieuwe definitie van oude hardware optimaliseren ontdekt. Niet dat het mij verder boeit hoe spellen er it zien. Gameplay ben ik benieuwd naar.
Kan prima op de console hoor, kijk maar naar Red Dead Redemption (Ook van Rockstar en op de RAGE engine).
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_ZReVeyMqlsA/TAJMu1H6l-I/AAAAAAAAAr8/FI9itbmZd28/s1600/a0037809_4bf3549501ac1_ps3.JPG
Nog wel mooier water in een rivier in het noorden van het spel, maar kon daar zo snel geen screenshot van vinden.
Red Dead Redemption ziet er prachtig uit (textures ver weg alleen niet), alhoewel de Xbox 360 er soms heel veel moeite mee heeft (dikke fps drops bij regen + onweer).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Nooit last van gehad hoor bij rdr, en heb hem helemaal uitgespeeld. Rdr kwam ik ook pas heeeeel laat achter toen de game eigenlijk al bijna in de winkels lag, zo lekker dat zo'n game er dan ineens is!

Overigens de argumenten dat water niet zou kunnen is toch ook gewoon onzin, het is slechts een texture, ik weet niet precies hoe het zit, maar water in games kan er spectaculair uitzien terwijl het niks hoeft te vragen, Is gewoon pure trucage, Je ziet dit ook heel veel in het vormgeef wereldje, photoshop stelt ook niet veel voor als je weet hoe je dingen toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Reiben schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:43:

Wat hebben sommige mensen toch verdomd slechte humor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Liteiten schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:39:
[...]

Wat hebben sommige mensen toch verdomd slechte humor..
Ik vond 'em wel grappig :P
En die "MS points" maakt het af, want MS is inderdaad de grootste geldklopper vergeleken met de andere 2 grote consolebouwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jeroenneman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:12:

(Nu nog een screeny met een getunede infernus, en mijn dag is goed)
Zegt niet zo heel veel in mijn optiek. Sight kan er ook standaard op zitten. Ik zit er in ieder geval niet echt op te wachten. Meer iets voor FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Screens zien er top uit. Blijf het knap vinden dat ze bij Rockstar zo'n grote omgeving (vrij te navigeren en vanuit de lucht volledig te overzien) die leeft EN er goed uit ziet heeft kunnen maken. Snap dat er wat trucage in zit maar als je het speelt merk je er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 15:13
Jeroenneman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:12:

De laser komt vanuit de helicopter, niet van de AK. Op de screenshot met de Infernus zie je er ook eentje vertrekken vanuit de helicopter.

Ik ben zeer benieuwd naar het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
DonPr0n schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

De laser komt vanuit de helicopter, niet van de AK. Op de screenshot met de Infernus zie je er ook eentje vertrekken vanuit de helicopter.

Ik ben zeer benieuwd naar het spel!
Sterker nog, op de screenshot met de Infernus zie je dat de laserstraal komt vanaf het mannetje dat uit de helikopter hangt. Die heeft blijkbaar wel een lasersight op zijn gun zitten, dus die kan de speler zelf vast ook wel bemachtigen, voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 20:20
Rynji schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:35:
[...]

Kan prima op de console hoor, kijk maar naar Red Dead Redemption (Ook van Rockstar en op de RAGE engine).
[afbeelding]
Nog wel mooier water in een rivier in het noorden van het spel, maar kon daar zo snel geen screenshot van vinden.
Red Dead Redemption ziet er prachtig uit (textures ver weg alleen niet), alhoewel de Xbox 360 er soms heel veel moeite mee heeft (dikke fps drops bij regen + onweer).
Toch jammer dat er na zoveel jaren games ontwikkeling nog steeds kartelige randjes te zien zijn.. Dat was bij de PS2 als zo, en nu blijkbaar nog steeds :?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Yeah, motion blur! het grote gemis in gta4. in gta5 zal alles er wat smoother uitzien tijdens het spelen!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Menesis schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:19:
[...]

Yeah, motion blur! het grote gemis in gta4. in gta5 zal alles er wat smoother uitzien tijdens het spelen!
Smoother? Geblurred en smooth is niet hezelfde. Motion Blur probeer ik als het kan altijd uit te zetten. Net zo irritant als lens flares in games. In BF3 is dat echt zwaar overdreven. Is het daar op elke map zomer ofzo?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ja, het kan inderdaad ook overdreven worden. En bij erg hoge framerates voegt het weinig toe. Echter bij een normale framerate van 25fps voegt het wel degelijk wat toe. Vergeet niet dat bij 3d animatie vrijwel altijd een mate van motionblur wordt toegevoegd waardoor een filmpje er een stuk beter uitziet.
Zie ook hier een random voorbeeldje waarbij de hoeveelheid motionblur misschien iets te veel is:

Dus motion blur is absoluut niet hetzelfde als blur. En die glare effecten zijn inderdaad maar al te vaak veel te overdreven en zou alleen bij hele felle lichtbronnen moeten optreden. Bij GTA5 lijkt het net op het randje, zoals op dit screenshot. Kan net vind ik, met zoveel zon.

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 27-08-2012 15:37 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Menesis schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:13:
[...]
Toch jammer dat er na zoveel jaren games ontwikkeling nog steeds kartelige randjes te zien zijn.. Dat was bij de PS2 als zo, en nu blijkbaar nog steeds :?
AA is altijd een zwak punt geweest van de PlayStation3. Tijdens stills is het natuurlijk helemaal te zien, maar ach, kan er wel mee leven. Heb zelf ook nooit zo'n dikke videokaart gehad dat ik dus daar aan kon ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ze moeten ergens hun kracht uit halen he, ze kunnen niet alles op het maxium trekken want dan krijg je framedrops wat bij de xbox wel eens gebeurd, wat dat betreft hebben ze het net wel even iets beter voor elkaar. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uberhaupt dat ze zich hebben laten beperken vanwege de ps3 is onbegrijpelijk....Had dan de game gewoon een jaar of 2 eerder uitgebracht...of als ze het idd groot willen brengen en aanpakken wacht dan op de next gen en laat iedereen dan verbluffen...om nu te zeggen dat ze rekening moeten gaan houden met max graphicslimits vind ik maar niks. zeker niet als je al weet wat er nu al mogelijk is met de pcmods...deze grafische kick voor IV van jaar geleden zal er al beter uitzien dan wat komen gaat. Voorbarig misschien maar over een jaar zijn zulke spellen op next gen peanuts.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 00:04

v8power67

Psn: Mausosaurus

Joopieboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:54:
Ze moeten ergens hun kracht uit halen he, ze kunnen niet alles op het maxium trekken want dan krijg je framedrops wat bij de xbox wel eens gebeurd, wat dat betreft hebben ze het net wel even iets beter voor elkaar. :)
Ik heb RDR en GTA4 op xbox en ps3 gespeeld, en beide waren xbox beter, in graphics en fps.
Heb letterlijk geen enkele keer een framedrop gehad in RDR en heb hem al 2x uitgespeeld inc alle side missions.
Dus waar die kolder van xbox versie heeft framedrops vandaan komt geen idee.
Heb wel beide games geinstalleerd en misschien dat dat het oplost.
De ps3 versie van RDR is merkbaar minder mooi, gta 4 niet meteen merkbaar minder mooi maar speelt net minder soepel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
zolang je de minimap maar kan uit zetten, dan wordt ook GTA IV een hele andere game...
voor de rest, fuck yeah parachute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:46:
[...]

Ik heb RDR en GTA4 op xbox en ps3 gespeeld, en beide waren xbox beter, in graphics en fps.
Heb letterlijk geen enkele keer een framedrop gehad in RDR en heb hem al 2x uitgespeeld inc alle side missions.
Dus waar die kolder van xbox versie heeft framedrops vandaan komt geen idee.
Heb wel beide games geinstalleerd en misschien dat dat het oplost.
De ps3 versie van RDR is merkbaar minder mooi, gta 4 niet meteen merkbaar minder mooi maar speelt net minder soepel.
Kan kloppen. Beide games zijn namelijk voor de 360 ontwikkeld en hebben een hogere resolutie (RDR in ieder geval). Wel respect dat je RDR al 2x hebt uitgespeeld. Ik ben onlangs opnieuw begonnen zonder 'm überhaupt uitgespeeld te hebben, maar hij ligt alweer stof te happen. Free roaming is toch niet helemaal mijn ding denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Laatst online: 24-09 10:53
http://img846.imageshack.us/img846/4305/planeku.jpg

De berekening voor de snelheid van de harrier van het bovengenoemde forum::

De harrier vliegt in 1 frame ongeveer zijn halve lengte.
Een harrier is 46ft lang, dus de harrier vliegt 23ft in 1 frame.

Er zitten 30 frames in een seconden in deze film (geteld), dus de harrier vliegt 30 fps x 23ft/frame = 690ft per seconde.
690ft/s x 3600s/hr / 5280ft/mi = 470MPH ofwel 757KM/H

In SA gaat de harrier maar 167mph, nu kan je dus twee keer 2,83 maal zo snel! :7

[ Voor 8% gewijzigd door Hoteldebotel op 04-09-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hoteldebotel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:16:

Er zitten 30 frames in een seconden in deze film (geteld), dus de harrier vliegt 30 fps x 23ft/frame = 690ft per seconde.
690ft/s x 3600s/hr / 5280ft/mi = 470MPH or 757KM/H

In SA gaat de harrier maar 167mph, nu kan je dus twee keer zo snel! :7
2,83 maal zo snel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hoteldebotel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:16:

690ft/s x 3600s/hr / 5280ft/mi = 470MPH ofwel 757KM/H

In SA gaat de harrier maar 167mph, nu kan je dus twee keer 2,83 maal zo snel! :7
OMG, wat mensen wel niet allemaal uit de trailer halen :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:40:
[...]
OMG, wat mensen wel niet allemaal uit de trailer halen :D
erg he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D prachtig!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Haha ja mooi. Alleen jammer dat het nog niets zegt over de uiteindelijke snelheid in de game. Kan me goed voorstellen dat ze hem sneller hebben gemaakt, omdat dat er goed uit ziet in de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

het is lang stil geweest hier, geen nieuwe info bekend dus?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

mrc4nl schreef op maandag 24 september 2012 @ 01:19:
het is lang stil geweest hier, geen nieuwe info bekend dus?
In de PU die binnenkort uitkomt (of al uit is ondertussen) staat wel een AD om te pre-orderen. (Vorige week die PU op werk gezien)
Geen idee of de winkel het zomaar doet of ook daadwerkelijk bronnen heeft van Rockstar.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn spellen die je al een half jaar van te voren kan pre orderen...dus daar moet je echt geen conclusies uit trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:09:
er zijn spellen die je al een half jaar van te voren kan pre orderen...dus daar moet je echt geen conclusies uit trekken
Naja, zoiets dacht ik ook, maar ik denk ik vermeldt het toch even :). Wellicht heeft iemand er iets aan of had er wel een conclusie uit getrokken kunnen worden. Wist het niet zo goed...
Zou me eigenlijk ook niet voor kunnen stellen dat een Nederlandse gamewinkel de releasedate weet zonder dat het over de rest van de wereld lekt. Maargoed.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heb maar weer GTA IV geinstalleerd met die http://icelaglace.com/ mod :) Moet weer spelen haha! Wachten op GTA duurt altijd te lang :(.

Foutje :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 25-09-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
IV bedoel je denk ik ;)

Mixed Reality dev

• Asgaro

• Menesis
Ja dat is toch wel fantastisch aan de GTA series: de soms totaal debiele dingen die de AI doet :D Ik hoop echt dat ze die humor er een beetje in houden in 5. Wie mist trouwens nog meer de Kill Frenzies? Even naar @rockstargames twitteren met #iwantkillfrenzyback

Ik reed laatst in GTA IV hard tegen een andere auto zodat die over de kop sloeg. In het echt zouden de inzittende toch wel aardig gewond zijn geraakt. In GTA stappen ze uit, een man en vrouw. De man rent vervolgens naar de vrouw en begint haar te slaan en te schoppen!? Ik kwam niet meer bij :D

[ Voor 10% gewijzigd door Menesis op 27-09-2012 09:24 ]

Mixed Reality dev

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 11:45
"Unless he gets his car painted" _O-

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25

Vuvuzela

My spire is forming

Morgen is het oktober en is het 15 jaar sinds gta1. Verwacht dus wel weer wat nieuws (deze maand)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Vandaag is het oktober en daarmee 11 maanden geleden dat we de eerste en laatste trailer zagen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

.Sjoerd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:49:
Vandaag is het oktober en daarmee 11 maanden geleden dat we de eerste en laatste trailer zagen.
Altijd zo bij Rockstar.
Wanneer ze een game aankondigen kun je het beter vergeten tot 2 jaar na de aankondiging. :+

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Eerste levenstekenen kwamen in januari 2011 meen ik, toen ze stemacteurs zochten voor GTA

Edit:
Oke, maart dan:
nieuws: Take-Two zoekt stemacteurs voor GTA

in februari wel wat levens tekenen:
nieuws: Take-Two registreert nieuwe domeinnamen

juni 2011: GTA V in 2012 "erg waarschijnlijk":
nieuws: Nieuwe GTA in 2012 is 'waarschijnlijk'

De "2405" in de trailer zal dus inderdaad een releasedatum zijn, in 2013 dan.

[ Voor 80% gewijzigd door .Sjoerd op 02-10-2012 20:30 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weedme
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik weet niet hoe betrouwbaar tweaktown.com is, maar volgens een bericht daar zou GTA5 al zo goed als af zijn: http://www.tweaktown.com/...f_to_the_press/index.html
Dat zou wel voor een verrassing kunnen zorgen. Wie denkt dat we mogen hopen op een snelle release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Komt door deze tweet:
https://twitter.com/GI_AndyMc/status/256446546739068928

Opzich wel redelijk betrouwbaar, alleen zegt hij niet expliciet dat de game af is toch, dat maken de andere sites er weer van.

[ Voor 19% gewijzigd door Megamind op 16-10-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Was bij gamekings laatst ook al een berichtje over. Die zeggen dat ze in december mogelijk de officiële releasedatum bekend gaan maken. Wel een mooie quote uit het bericht, wat al het nieuws over GTA V wel goed samenvat:
Eigenlijk zijn we niet anders dan de ondervoede en zwaar verveelde BN’ers op Expeditie Robinson. Gebroederlijk delen we de kruimels met je rond. Ja het is rijst, gortdroog en overal zit zand op. Maar we zuigen alle smaakmoleculen er één voor één uit, omdat we al zo lang niks fatsoenlijks meer hebben gehad. We doen onze ogen dicht, en dromen lange hongerige nachten van een broodje frikandel. Het komt, het komt, dat is zeker, maar tot die tijd… Eten we rijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA V komt in januari uit, mijn beroep is paragnost voor een tarief van 2.50 euro wil ik enkele details prijsgeven.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:14:
GTA V komt in januari uit, mijn beroep is paragnost voor een tarief van 2.50 euro wil ik enkele details prijsgeven.
dank u
stuur die 2.50 dan maar mijn kant op en onthul die details
grapje moet kunnen toch ?:>

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1351091842.jpg

http://www.rockstargames....artwork-pest-control.html

Lots of info coming next month. Get ready.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cPIWd.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
Ik ben heel benieuwd of we een releasedate gaan horen komende maand en of we horen op welke platformen GTA V uit gaat komen. Ik kan eigenlijk niet wachten op meer informatie. Het heeft tot nu toe best lang geduurd voordat er nieuwe info uitkomt.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hmm, heel leuk hoor dat artwork. Maar ik had op z'n minst een trailer verwacht. Bij de screenshots van 'Business' stond dat er over een paar weken meer informatie kwam. Wacht je meer dan 2maanden en dan krijg je een artworkje te zien. Valt me erg tegen dit. :(

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe brak de huidige generatie consoles dit gaat draaien, ik heb GTAIV op zowel de PC als de PS3 gespeeld maar vooral op de console loopt het gewoon net niet helemaal vloeiend. (prima speelbaar maar wel merkbaar dat ie er moeite mee heeft)
Vooral als ik deze screenshots zie hou ik mijn hart vast voor de framerates. (of ze slopen 50% van de details er uit net zoals ze bij BF3 hebben gedaan) In dit geval geld voor mij toch wel dat speelbaarheid belangrijker is dan mooie plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:21:
Ik ben benieuwd hoe brak de huidige generatie consoles dit gaat draaien, ik heb GTAIV op zowel de PC als de PS3 gespeeld maar vooral op de console loopt het gewoon net niet helemaal vloeiend. (prima speelbaar maar wel merkbaar dat ie er moeite mee heeft)
Vooral als ik deze screenshots zie hou ik mijn hart vast voor de framerates. (of ze slopen 50% van de details er uit net zoals ze bij BF3 hebben gedaan) In dit geval geld voor mij toch wel dat speelbaarheid belangrijker is dan mooie plaatjes :)
Heb je Red Dead Redemption gespeeld? Die game ziet er op de PS3 toch een stuk beter uit dan GTA4, gebruikt dezelfde engine, en draait prima. Ik neem aan dat ze de engine voor GTA5 nog weer een stukje verder geoptimaliseerd hebben. Als je de screenshots op fullscreen bekijkt zie je dat het niet zo heel indrukwekkend is, de graphics lijken net weer iets mooier dan RDR, maar zijn van een niveau die de huidige consoles volgens mij prima aankunnen. Ze zijn ook in 720 resolutie, dus wat dat betreft klopt het wel een beetje denk ik. Van de PC versie kunnen we nog heel wat meer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Even on the side; GTA Vice City komt naar iOS en Android deze herfst. Mijn treinreizen worden nu zoveel beter. :p Zie bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Svenderson schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:18:
[...]

Heb je Red Dead Redemption gespeeld? Die game ziet er op de PS3 toch een stuk beter uit dan GTA4, gebruikt dezelfde engine, en draait prima. Ik neem aan dat ze de engine voor GTA5 nog weer een stukje verder geoptimaliseerd hebben. Als je de screenshots op fullscreen bekijkt zie je dat het niet zo heel indrukwekkend is, de graphics lijken net weer iets mooier dan RDR, maar zijn van een niveau die de huidige consoles volgens mij prima aankunnen. Ze zijn ook in 720 resolutie, dus wat dat betreft klopt het wel een beetje denk ik. Van de PC versie kunnen we nog heel wat meer verwachten.
Laat de PS3 versie van RDR nu nét niet op 720p draaien, maar de 360 versie wel. Ook de reden dat ik voor de 360 versie ben gegaan.

Hopelijk pakken ze voor GTA (net als LA Noire) de PS3 als lead platform, want die console geniet toch mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:18

RMX

bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:03:
[...]

Laat de PS3 versie van RDR nu nét niet op 720p draaien, maar de 360 versie wel. Ook de reden dat ik voor de 360 versie ben gegaan.

Hopelijk pakken ze voor GTA (net als LA Noire) de PS3 als lead platform, want die console geniet toch mijn voorkeur.
Ga er maar vanuit dat dit de Xbox zal zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
De - bijna 1 jaar oude - trailer heeft de kaap van 25.000.000 views bereikt! *O*

Kan echt niet wachten op nieuwe info/screens/gameplay! In m'n vakantie in februari ga ik GTA IV maar is terug uitspelen want dankzij mijn PC upgrade zal dit nu met de iCEnhancer mod keurig moeten werken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:03
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/52832399/GTAV_SPRING_2013/gtafive.pl_gtav_spring2013_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ok... maar geen link, geen info? :P

Dan zal ik het maar doen:
SPRING 2013 is de release. Voor PS3 en 360.
Er is geen PC logo te zien dus die zal wel na een halfjaar pas komen as usual...
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=528746&st=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:03
Het "gta-five.pl"-watermerk was je niet opgevallen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
MarcoC schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:45:
Het "gta-five.pl"-watermerk was je niet opgevallen? :P
Ah, m'n excuses. :)

Btw, je link werkt niet meer:
Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2012/10/A6ch43tCQAAYSh4-1.jpg

Na de eerste lek via een sony zaak, komt dit blijkbaar van een gameshop uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Vers van de pers: http://www.rockstargames....s-coming-spring-2013.html

spring 2013 it is!

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1351545051.jpg

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:59
*O* Whoei!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik zie hier geen goof verder in met het aantal vingers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

me_mrtn schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:30:
Ik zie hier geen goof verder in met het aantal vingers. :+
Que?

Wel tof van die Quad btw :9 Heb het gevoel dat dit weer een ouderwetse gta gaat worden. Met veel variatie in landschap stad, groen, bergen en woestijn. En vliegtuigen, parachutes, jet ski's, dieren, onderwater etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zie ik daar nu een iPhone 4!? :9

Spring 2013 X360 & PS3 --> PC Versie oktober 2013? :'(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 20:39
Ben benieuwd naar alle nieuwe informatie die volgende maand zal komen. Wellicht nieuwe trailers? Al is Rockstar hier vaak wel wat terughoudend in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Het artwork van GTA IV was niet helemaal sjofel, kijk maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Haha, briljant! >:)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lbXoTVmnVn8]

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 30-10-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik ben het helemaal met Hitler eens, deze keer.

[ Voor 5% gewijzigd door Avioto op 30-10-2012 22:43 ]

Steam/XBL: Avioto

Pagina: 1 ... 6 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.