Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Avioto schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:43:
Ik ben het helemaal met Hitler eens, deze keer.
Couldn't agree more, hehe.

Ik ben nu alweer fan. De iPhone, maar dan met een fruitmandje als logo. Vind het nu alweer leuk _/-\o_ Dit is een spel wat voor mij reden is om tijdelijk een xbox360 / ps3 in huis te halen, pc release is altijd te lang wachten. Probs een 360 gezien de prijs :+

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
GTA IV hoort op consoles thuis. Met keyboard en muis was het niet fijn te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ach, dat is hetzelfde als de PC versus Consoles discussie. Wat je zelf dan ook fijn vind om te gamen, er zijn gewoon genoeg PC gamers die de GTA-reeks een warm hart toe dragen. Het is voor die mensen gewoon jammer dat ze langer moeten wachten. Dat gezegd hebbende is het ons niet onbekend (het is al sinds GTA 3 zo), en denk ik niet dat we ons zorgen hoeven te maken dat hij er wellicht helemaal niet komt.

Overigens vind ik niet dat er iets mis is of was met de controls van GTA games op de PC. Er zijn genoeg games waarbij er bij het porten van de game niet genoeg rekening werd gehouden met het feit dat de invoer anders was, maar bij GTA had ik daar persoonlijk nooit last van. Instelmogelijkheden zijn bovendien talrijk, dus als toetsenlayouts niet naar wens zijn dan is het een peulenschil om daar iets aan te doen.

Natuurlijk is het jammer dat er niet direct een PC versie beschikbaar is, maar het is niet onverwacht en we kunnen er gewoon van uitgaan dat het wel snor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
offtopic:
[quote]Mu.siQ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:55:
[...]

Couldn't agree more, hehe.

Ik ben nu alweer fan. De iPhone, maar dan met een fruitmandje als logo. Vind het nu alweer leuk _/-\o_ Dit is een spel wat voor mij reden is om tijdelijk een xbox360 / ps3 in huis te halen, pc release is altijd te lang wachten. Probs een 360 gezien de prijs :+
[/quote]

Ik ben sinds jaar en dag een PC-gamer. Toch heb ik 2 jaar geleden een PS3 Slim gekocht om wat PS3 exclusives te spelen en Red Dead Redemption (die game kwam nooit naar PC... maar wat een pracht van een game! _/-\o_ )
Maar ik ben niet van plan om GTA V op PS3 te halen. Zolang er nog genoeg games zijn die ik in de tussentijd kan spelen vooraleer de game naar PC komt, hou ik het wel vol. :P

Toen GTA IV uitkwam, had ik nog geen PS3 en heb ik dus gewacht op de PC-versie. Die heb ik dan uitgespeeld.
Na het kopen van die PS3 Slim heb ik ook goedkoop GTA IV gekocht om te zien hoe de console-versie nu vergeleek met de PC-versie:
- Op zich heb ik niets op de graphics aan te merken: ik wist van te voren dat het qua graphics niet zal kunnen tippen aan de scherpte van de PC-versie (1080p versus 720p). Het blijft een leuke beleving op consoles.
- Wat ik wél jammer en storend vond bij de console-versie, zijn de framedrops als er veel op je scherm gebeurt. Dit vond ikzelf wel irritant en daarom heb ik de game niet op PS3 volledig uitgespeeld.
Ik had verwacht dat, net omdat elke console hetzelfde is op hardware-gebied, dat ze dit wel zouden kunnen zo optimaliseren dat er geen framedrops zijn. Maar niets is minder waar... Feitelijk toont dit ook dat de PS3 en 360 niet de nodige hardware hebben om een volwaardige GTA te draaien zoals het moet. Open world games zijn tenslotte zeer zwaar daar er continu data in- en uitgelezen moet worden.
- Ook miste ik de iCEnhancer mod waardoor je alles kleuriger kunt maken. (Maar dit is niet echt een breekpunt.)
- En eerlijk gezegd moet ik niets hebben van een controller: die vibration is wel leuk, maar ik vind het zo onnozel dat je auto-aim moet aanzetten om te kunnen genieten van het spel. En zonder auto-aim zou je teveel tijd verliezen met je crosshair op elke flik in je omgeving te krijgen en neer te schieten.
Ook zaken zoals rijden en tegelijk accuraat schieten vanuit je raam is extreem omslachtig en frustrerend met een controller. :>

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 01:06:
GTA IV hoort op consoles thuis. Met keyboard en muis was het niet fijn te spelen.
[/quote]

Voor het rijden is een controller de beste keuze. Maar bij schieten gebruik ik toch liever een muis omdat je meer accuraat bent... Die auto-aim functie bij de controller is wel handig, maar ik vraag me af of dit de ervaring niet breekt. Je moest gewoon je lock-key spammen en automatisch wisselde je van enemy. Niets van skill vereist.
En als je dan auto-aim uitzet: tjah, dan is het net té moeilijk met controller. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 31-10-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:20
Gaat dit topic nu over de game zelf of weer over het verschil PC <-> Consoles. Kom op zeg.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over beide vince.....Rockstars is beetje dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 01:06:
Dan hang je er toch een joypad aan ?
GTA is een spel wat schreeuwt om snelle io, sloten geheugen en veel cpu, om er *echt* briljant uit te zien, en laat dat nou net een zwaktebod van de consoles zijn :(

* heuveltje wants de PC versie in een fatsoenlijke port !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25

Vuvuzela

My spire is forming

Er is nog nooit een gta niet op de pc uitgebracht geloof ik. Dus het is gewoon een kwestie van tijd imo.
Ik hoop dat het op de PS3 iig lekker speelt.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Tot en met GTA SA was de PC m'n favoriet. Maar GTA IV speel ik het liefst op een xbox. Alleen val ik toch elke keer terug op GTA SA, vanwege al die leuke geintjes erin. Overal vette jumps enzo. Hopelijk komt dat toch wel weer terug in GTA V. Stunten was m'n favoriete bezigheid, vooral in SA-MP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
heuveltje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:27:
[...]

Dan hang je er toch een joypad aan ?
GTA is een spel wat schreeuwt om snelle io, sloten geheugen en veel cpu, om er *echt* briljant uit te zien, en laat dat nou net een zwaktebod van de consoles zijn :(

* heuveltje wants de PC versie in een fatsoenlijke port !
Ik heb GTA IV anders met een stuk meer plezier op mijn PS3 gespeeld dan op de PC. De PC versie straalde van alle kanten uit dat het een port was. Ik zou het juist prettige vinden als er goede TB - muis ondersteuning zou zijn, dus een gamepad was niet echt een optie en rijden met een TB is een drama.

Elk spel schreeuwt om de beste hardware om er briljant uit te zien, dus iets nieuws zeg je hier niet. Alhoewel games als Uncharted ook wel weer het tegendeel bewijzen, maar dat is een exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De PC versie was naast een 'slechte' port ook niet leuk om online te spelen dankzij de vele hackers die servers kapot spamden (bestaand woord?) door vanalles te spawnen. Moet zeggen dat dit in SA-MP ook gebeurde, maar veel minder vanwege aanwezige mods.

Ik ben geen console bezitter dus kijk er uit naar de PC versie, komt waarschijnlijk volgend jaar rond deze tijd als het tegen zit dus voorlopig moet ik nog watertanden bij de nieuwe trailers en de gameplay videos die op Youtube komen te staan als de console release eenmaal daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vernomen dat morgen de trailer uitkomt. als het al niet vannacht is.

ik denk zelf aan 5 november.....5 van V en de V van 2 keer 1 ....op de poster staat dat meisje met 2 vingers als zijnde de V maar eigenlijk de aangegeven maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Beetje ver gezocht, vind je niet?

Erg jammer IMHO dat het weer zo laat op de PC uitkomt. de X360 kan het gewoon nooit doen met z'n hardware en de PS3 vind ik gewoon niet fijn spelen. Hmpf...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GTA IV kwam 29 april 2008 uit. Ik gok dat het weer op die datum komt en anders 1 mei (V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ze lijkt er niet eens een beetje op, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/31430677/gtav.png

Verdikkie Sandy. Y U mess with us :(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
Vijf nieuwe POI's 'gelekt'. Zie hier.
  • Grapeseed
  • Vespucci Canals
  • Zancudo River
  • Vinewood Hills
  • Del Pierro Hills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
me_mrtn schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 06:29:
Vijf nieuwe POI's 'gelekt'. Zie hier.
  • Grapeseed
  • Vespucci Canals
  • Zancudo River
  • Vinewood Hills
  • Del Pierro Hills
- Tractors zijn terug :D
- Vinewood hills! Terug naar die stijle smalle straatjes in een heuvellandschap, om daar dan als een gek vanaf te rijden. >:)

Ben ook benieuwd naar de countryside: in GTA SA had je langs de ene kant die locaties waar landbouw zeer belangrijk was, en langs de andere kant had je dan die woestijnvlaktes met Area 69 en dan de legerbasis en van die plaatsen waar krotten staan.
Ik hoop dat GTA V even uitgebreid wordt zodat er in de countryside ook genoeg te bekijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Asgaro schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:01:
[...]

- Vinewood hills! Terug naar die stijle smalle straatjes in een heuvellandschap, om daar dan als een gek vanaf te rijden. >:)

Ben ook benieuwd naar de countryside: in GTA SA had je langs de ene kant die locaties waar landbouw zeer belangrijk was, en langs de andere kant had je dan die woestijnvlaktes met Area 69 en dan de legerbasis en van die plaatsen waar krotten staan.
Ik hoop dat GTA V even uitgebreid wordt zodat er in de countryside ook genoeg te bekijken is.
Horse with no name van America op de platenspeler!
En maar karren. Hoppa

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Kecin schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:11:
[...]

Horse with no name van America op de platenspeler!
En maar karren. Hoppa
Of deze :D
(op K-rose als ik het mij goed herinner)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lMNw_-yUm_0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Leuke fan-made wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MZsUt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

K-Rose! For when love shoots you in the back ... AND steals your horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

[...]

Absoluut idd! Als de natuur en alles ook wat realistischer is en er wat meer te beleven valt daar dan. :P

Ben heel benieuwd hoe en of ze dit allemaal goed gaan afwerken.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
[...]

Denk het wel. Ze hebben genoeg geleerd van Red Dead Redemption. Ik weet wel bijna zeker dat er ook paarden etc in gta v zitten _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Het is vandaag precies een jaar geleden dat de eerste trailer uitkwam. Het zou me niets verbazen als rockstar van plan was om vandaag de trailer te releasen (wat nog kan want in USA is het eerder), maar dat het dus vertraagd is tot vannacht/morgen vanwege de orkaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Tot nog toe was ik wat geserveerd over deel 5, maar naar het zien van de poi's begint het toch weer te kriebelen. Wat zou het tof zijn om weer ala San Andreas door het platteland te crossen!

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop wel dat de wagens realistische snelheden halen...vorige games waren de verschillen (met uitzondering van exotische wagens) nihil. en bij het sturen ging de wagen als een boot heen en weer kon bijna niet op 4 wielen blijven leek het. en motoren mogen sowieso sneller optrekken net als andere auto's die sneller zijn dan andere...was in de vorige delen niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik snap niet dat iedereen de besturing van GTA IV zo gaar vond. Net zoals bij de overgang van 2D naar 3D, was de overgang nu van cartoony naar semi-realisme. De diepgang die dit bracht, verbeterde vering van de wagens, vond ik enorm fijn. Het was wat wennen, maar het bracht veel meer dan handrem en de bocht door als KITT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

De besturing van IV qua rijden was het best tot nu toe voor gta vind ik. En het mag voor mij nog realistischer, aub geen NFS arcade stijl 200km/h door haakse bochten in de stad etc.

Maar qua snelheden klopte het idd niet echt. Voor m'n gevoel kon je bijv ook nooit echt met 200 door 120km/h snelweg verkeer slalommen maar paste het verkeer zich aan jou aan. Soms ging je voor je gevoel heel hard in een snelle auto maar reden er vrachtwagens niet eens veel langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Persoonlijk vond ik de besturing tegenvallen... Ik vond het iets te moeilijk en soms had je wel frustrerende momenten als je bleef doorslippen.
Ik ben normaalgezien de eerste die schreeuwt "Geen dumbed down game aub!" maar het rijgedrag in IV vond ik toch iets té overdreven "realistisch".

En ik vraag me af óf het wel meer realistisch was in IV in vgl met San Andreas: je had in IV de grootste moeite om met je auto een bocht te nemen als je wat snelheid had. Ik denk dat je in real life toch scherpere bochten kunt maken, zelfs rekening houdend met de snelheden. (Niet dat ik zoveel ervaring heb. Ik ben maar 21 jaar :P maar ik rij wel elke weekdag telkens 2x 40 km)
Het bochtenwerk in IV deed mij eerder denken aan de bochten die vrachtwagens nemen in real life: relatief lomp.
Voor mij zou het dus niet geven als ze het "semi-realisme" wat terugdringen zodat je net als in San Andreas wat behendiger tussen het verkeer kunt chasen en slalommen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Van mij mag het wel wat realistischer dan SA maar IV vond ik eerlijk gezegd ook net een stap te ver inderdaad. Er zit een groot verschil tussen echt realisme en iets wat realistisch/natuurlijk aan voelt. IV was misschien realistisch maar voelde absoluut niet natuurlijk aan. De besturing van Saints Row 3 vond ik dan stukken beter.

Maak voetgangers, politie gedrag en overige AI so realistisch mogelijk. Graag zelfs, maar auto besturing etc mag van mij best wat soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik vond San Andreas eigenlijk nergens op slaan. Op de snelweg op hoge snelheid zag je andere auto's binnen een halve seconde van baan wisselen, konden ze binnen een paar meter volledig tot stilstand komen en hadden ze het anticipatie vermogen van een pasgeboren baby.

Ook het rijgedrag van auto's waar je zelf in zat had niets meer met autorijden te maken. En die motion blur als je hard reed was vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

De besturing van IV was prima. Als ze die weer simpeler maken, dan is dat echt een HEEL groot minpunt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:57
Vond die van IV ook echt prima, Saints Row 3 besturing vond ik echt nergens over gaan. Hoop niet dat e die kant op gaan.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Ik (PS3) vond de besturing van GTA IV ook heel goed en eigenlijk niet te moeilijk eens je het gewoon was.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t kan echt niet wachten op deze game :)
Iemand een idee of er een special edition van zal uitkomen?
Of misschien een totaal pack in de steam store met alle GTA games?

Had zelf weer GTA IV uit de kast gehaald en die single player story is echt geniaal.
Soms ook eens met fraps wat gefilmt en wat aan de game gemod.
Zouden jullie eens moeten proberen, mocht je nog GTA geinstalleerd hebben.
De handling van de autos heb ik veranderd, de deformation van de autos, etc.
http://www.gta4-mods.com/...-physics-and-speed-f17860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo dies wel mooi man :)
Thanks

Edit: Sorry, voor dubbelpost, was helemaal vergeten dat ik dit hierboven gister ook al gepost had.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 13:59 . Reden: excuses ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Alstublieft. Een aankondiging van een trailer die zelf zal dienen ter introductie van een game die nog lang niet uitkomt... :')

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/65309_10151324698365097_1752810180_n.jpg

Via https://www.facebook.com/rockstargames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de trailer morgen uit gaat komen ...ben benieuwd!..langer kunnen ze er niet mee wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 01:31:
ik denk dat de trailer morgen uit gaat komen ...ben benieuwd!..langer kunnen ze er niet mee wachten
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 01:31:
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus.....sorry man..zie het nu....14de??? okok volgende week woensdag...prima dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:44:
Ik vond San Andreas eigenlijk nergens op slaan. Op de snelweg op hoge snelheid zag je andere auto's binnen een halve seconde van baan wisselen, konden ze binnen een paar meter volledig tot stilstand komen en hadden ze het anticipatie vermogen van een pasgeboren baby.
Dit! Dit is echt het grootste minpunt van autorijden in San Andreas; het verkeer op de snelwegen reed echt belachelijk hard en er werden de meest idiote maneuvres uitgehaald. Vooral in de buurt van Las Venturas was dat 'leuk', daar gingen snelwegen vrij direct over in relatief kleine weggetjes en dan zag je vrachtwagens die bochten van 90 graden maakten en van 200 naar 20 gingen in enkele seconden.
Ook het rijgedrag van auto's waar je zelf in zat had niets meer met autorijden te maken. En die motion blur als je hard reed was vreselijk.
Dat vond ik dan wel weer meevallen, motion blur was sowieso pas echt vervelend bij nitro (daar was het onderdeel van, dat was wel irritant, zelfs uit stilstand kreeg je dan motionblur).

Goed, het is allemaal gewenning. In het begin had ik IV ook het idee dat ik met groot uitgevallen winkelkarretjes met een grasmaaiermotor erin rondreed. Uiteindelijk kon ik er prima mee uit de voeten, en waren bepaalde maneuvres zelfs wat makkelijker uit te voeren in IV dan in SA. Realistisch zou ik het overigens niet noemen, het was misschien een poging om het realistischer te maken maar het probleem was juist dat je echt moest wennen aan de bijzondere kijk op de natuurkundewetten die ze er wat autorijden betreft op nahielden.

Gewoon de handling van IV wat oppoetsen en dan komen we er na een poosje oefenen wel weer uit denk ik zomaar.

EDIT:
Overigens is het inderdaad wel zo dat de auto's in IV teveel op elkaar leken qua rijgedrag. Ook hadden ze volgens mij allemaal dezelfde draaicirkel, en die was werkelijkwaar gigantisch. De meeste auto's hadden om en nabij vier rijbanen nodig om te draaien.

[ Voor 7% gewijzigd door Patriot op 06-11-2012 05:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 03:00:
jezus.....sorry man..zie het nu....14de??? okok volgende week woensdag...prima dag
LOL, echt gewoon ook een levensgrote afbeelding direct boven je post. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Asgaro schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:22:
je had in IV de grootste moeite om met je auto een bocht te nemen als je wat snelheid had. Ik denk dat je in real life toch scherpere bochten kunt maken, zelfs rekening houdend met de snelheden.
Meeste van die auto's zijn dan ook grote achtertrekkende amerikanen. Die gaan al een stuk moeilijker door de bocht dan de kleine stadswagens in Europa. Kan je in-game ook merken als je een Blista Compact (4th Gen Civic) neemt om te rijden. Die heeft front wheel drive en gaat een stuk korter/gemakkelijker door de bochten.

Yes, but no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Zijn er nog andere winkels behalve GameMania waar je een poster krijgt bij je pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ik het anders formuleren: het stuurgedrag was wel oke....maar de wagen in de bocht was niet realistisch....alsof er enorm veel vering in zat...het kantelen...een wagen kantelt niet bij normale snelheden in een bocht....bij gta IV kantelde die bij elke snelheid...zeeziek wordt je er van

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:49:
laat ik het anders formuleren: het stuurgedrag was wel oke....maar de wagen in de bocht was niet realistisch....alsof er enorm veel vering in zat...het kantelen...een wagen kantelt niet bij normale snelheden in een bocht....bij gta IV kantelde die bij elke snelheid...zeeziek wordt je er van
Nog nooit in een ouwe 4x4 of ouwe Amerikaanse bak gereden zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Megamind schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:34:
[...]

Nog nooit in een ouwe 4x4 of ouwe Amerikaanse bak gereden zeker :P
Hoef je niet eens voor in een oude Amerikaan te rijden hoor, de gemiddelde Amerikaan heeft nog steeds geen strak afgesteld onderstel. En dat is ook niet zo gek als ik soms de wegen in MA zie. :'( Huilen met de pet op soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Realisme: Top
Overdreven realistische voertuig besturing: Nee dankje.

Laat het verkeer zich alstublieft zo realistisch mogelijk gedragen, net als voetgangers, crash impact en collisions maar de besturing van je eigen auto mag wel iets soepeler. Een mix tussen IV en Saints Row 3 zou perfect zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Realistisch betekent niet per se dat het lastiger wordt. Heb het idee dat als je IV realistischer maakt dat het dan alleen maar beter zou rijden. Misschien niet elke auto.. maar de "premium" auto's wel.

En alle auto's een eigen koppelkromme aub. "Hi CJ, Vtec just kicked in yo :P "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:34

nFo

Repost van een aankondiging van een aankondiging *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EOLpgAtZ3X3PDzo2ly8S3MRA/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 07-11-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
spuit11111111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:43:
[...]

Hoef je niet eens voor in een oude Amerikaan te rijden hoor, de gemiddelde Amerikaan heeft nog steeds geen strak afgesteld onderstel. En dat is ook niet zo gek als ik soms de wegen in MA zie. :'( Huilen met de pet op soms.
Amerikaanse bakken zijn inderdaad afgesteld op comfort. Als je er in rijdt, heb je net het idee dat je op de weg zweeft. Heerlijk comfortabel, maar je hebt in het begin echt het idee dat je het contact met de weg mist. Nog erger dan de meest zacht geveerde Citroën hier. Dat verklaart het kantelgevoel ook wel. Want ook in gta 4 heb je sportwagens die dat niet hebben. Daar kun je dan ook redelijk snel bochten mee nemen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
nFo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:20:
aankondiging van een aankondiging *O*

[afbeelding]
Op dezelfde pagina iets naar boven scrollen, chapeau Einstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:59
nFo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:20:
Repost aankondiging van een aankondiging *O*
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:34

nFo

bram1984 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:33:
[...]

Op dezelfde pagina iets naar boven scrollen, chapeau Einstein.
Ja, maar nu kan je lezen dat die hond, chop heet. :P

Nee maar serieus, ik kijk er echt naar uit.
The Ballad of Gay Tony en The Lost and the Damned DLC's waren erg tof, eigenlijk beter dan Gta 4 zelf met niko de klusjes man.
Saints Row 3 viel mij tegen.

Einstein kom je ook tegen in GTA 5:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gdoApoO3H467M2hDcD1F7ZBi/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 07-11-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk als je je eigen hond kan kopen in een kennel.....dan neem ik een golden retriever en ga ik ermee op de bank zitten in mijn gekochte penthouse en de hele dag tv kijken, de rest zou me niet interesseren ik kom dat huis niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dIEjL.jpg
en weer een gelekte ingame screen....morgen big day!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:38:

en weer een gelekte ingame screen....morgen big day!!
Morgen???

Het gevoel alleen al dat er mensen zijn die die game al kunnen 'spelen'. Waar kan ik solliciteren R* :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Waarom is morgen een 'big day' dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

game informer.....18 pagina preview.....info.....plaatjes..maar vooral...ingame info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Oh zo. Mwah, lijkt me sterk dat ze er dingen inzetten welke nog niet bekend zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm Sinner...wat weten we eigenlijk wel? niet veel dus ....alleen maar nieuws

http://www.pu.nl/artikele...wsexplosie-op-8-november/

ow en als je dacht dat je al wat info wist....bleek niet waar

http://ps3life.nl/nieuws/...nd-theft-auto-v-was-fake/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:00:
game informer.....18 pagina preview.....info.....plaatjes..maar vooral...ingame info!
Miljaar, 'k was het al helemaal vergeten! Ja, ik verwacht ook wel veel nieuwe info. :Y
Zelden zie je nog primeurs in gamestijdschriften maar om een of andere reden wordt daar bij elke GTA game een uitzondering voor gemaakt.
(zal wel liggen aan dat die tijdschriften er genoeg geld voor overhebben enzo natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:04:
uhm Sinner...wat weten we eigenlijk wel? niet veel dus ....alleen maar nieuws

http://www.pu.nl/artikele...wsexplosie-op-8-november/

ow en als je dacht dat je al wat info wist....bleek niet waar

http://ps3life.nl/nieuws/...nd-theft-auto-v-was-fake/
Idd, veel is er nog niet bekend.

Enigste is
http://www.gtav.net/info/
en
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=497290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Sinner schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:03:
Oh zo. Mwah, lijkt me sterk dat ze er dingen inzetten welke nog niet bekend zijn..
Euh ja. 18 paginas nieuwe info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sterker nog...elke regel in dat blad is nieuws want het enige nieuws wat we hebben kunnen opmaken zijn analyses vanuit plaatjes en de eerste trailer...dus feitelijk weten we nog eigenlijk niks.

Sinner wilt gewoon even laten blijken dat wat ie morgen vandaag te horen krijgt allang wist :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Die coverstory was natuurlijk gepland om uit te komen NA de trailer.
Maar de trailer is door Sandy vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:13:
sterker nog...elke regel in dat blad is nieuws want het enige nieuws wat we hebben kunnen opmaken zijn analyses vanuit plaatjes en de eerste trailer...dus feitelijk weten we nog eigenlijk niks.

Sinner wilt gewoon even laten blijken dat wat ie morgen vandaag te horen krijgt allang wist :+
Ik weet wel meer wat PS3 releases betreft, maar mag niet altijd alles zeggen.. ;(
Iets met geheimhoudingsplicht en zo, is al een keer eerder bijna misgegaan.
(nou niet denken dat ik alle ins en outs over GTAV weet, of hier een RC oid heb liggen)

[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 08-11-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Vanmiddag vijf uur onze tijd komt de info vrij volgens Gameinformer, erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
Ik meende dat het omgerekend 18:00 onze tijd was en niet 17:00. Op GTAForums staat ook een converter voor de tijd omrekenen. Zie ook: http://www.timeanddate.co...eal&iso=20121108T11&p1=64

Hopelijk komen de scans/pdf's snel beschikbaar, zodat wij hier ook kunnen meegenieten.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Oh ja tuurlijk je hebt gelijk, ik keek naar GMT!

Hier nog een link met tipje van sluier: http://kotaku.com/5958772...rs-an-east-coast-gangster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
Op de nederlandse site Gamer geven ze aan dat zij een preview hebben op 12 november. Ze zijn ook afgereisd naar New York om GTA V te bekijken. Ik ben benieuwd. Zijn er nog meer gamesites/magazines bij Rockstar op bezoek geweest? Hier het artikel van Gamer: http://www.gamer.nl/nieuw...rview-over-gta-5-op-gamer

Heeft Tweakers ook zo'n dergelijk tripje naar New York gemaakt?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenX
  • Laatst online: 21-09 19:56
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/rockstar/gtav/1928356/CoverReg610.jpg
The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos – the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss.

[ Voor 71% gewijzigd door StevenX op 08-11-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:03
Sinner schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:03:
Ja, denk je? Er is nog niks bekend. Hoe kan je 18 pagina's vullen met niets? Nee, dit is juist de grote reveal van GTA V. Ik snap niet hoe je erbij komt dat er niks in staat wat we nog niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

3 Protaganists?

Misschien dat het goed uitpakt, maar het lijkt me leuker als speler om met één karakter echt een verhaal te doorlopen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie main characters waarvan niet één vrouw? Ja goed, zal in dat wereldje misschien niet zoveel voorkomen, maar het was toch eens wat anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

MarcoC schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:41:
[...]
Ja, denk je? Er is nog niks bekend. Hoe kan je 18 pagina's vullen met niets? Nee, dit is juist de grote reveal van GTA V. Ik snap niet hoe je erbij komt dat er niks in staat wat we nog niet weten.
Je snapt blijkbaar wel meer niet. Ik zeg "het lijkt me niet dat" en niet "er staat zeker weten niks in". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:03
Sinner schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:49:
[...]

Je snapt blijkbaar wel meer niet. Ik zeg "het lijkt me niet dat" en niet "er staat zeker weten niks in". ;)
Ja, ik snap niet waarom je dat denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Gut feeling.

Kijk, natuurlijk zullen er dingen in staan welke we nog niet weten, dat is logisch,
maar ik denk gewoon niet dat ze iets revolutionairs/cruciaals zullen gaan prijsgeven.

Nóg niet tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste nieuws idd we spelen dus met 3 hoofdkarakters....maar dat wist Sinner natuurlijk al.

ajoh is niks revolutionairs...is alleen niet eerder voorgekomen in de GTA serie (geen DLC meegerekend)
terwijl de meeste ingame nieuws vandaag nog gaat komen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinner schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:19:
[...]

Ik weet wel meer wat PS3 releases betreft, maar mag niet altijd alles zeggen.. ;(
Iets met geheimhoudingsplicht en zo, is al een keer eerder bijna misgegaan.
(nou niet denken dat ik alle ins en outs over GTAV weet, of hier een RC oid heb liggen)
:z lol...dit heb ik zo vaak voorbij zien komen....anoniem achter de toetsenbord iedereen laten denken dat ie meer weet dan andere..en dan beginnen met nonchalante houding...azo...mwha zo een blad preview stelt wat mij betreft nog niet veel voor voor ik weet het meeste al :O

noem eens 1 dingetje wat wij niet weten en vandaag naar buiten komt...of mag je dat niet zeggen vanwege sancties :+ :+ ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 22:15
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
Game Informer staat in ieder geval al geïnstalleerd op m'n iPad. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Album
http://imgur.com/a/8vOrJ

[ Voor 93% gewijzigd door jmxd op 08-11-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:10:
[...]

:z lol...dit heb ik zo vaak voorbij zien komen....anoniem achter de toetsenbord iedereen laten denken dat ie meer weet dan andere..en dan beginnen met nonchalante houding...azo...mwha zo een blad preview stelt wat mij betreft nog niet veel voor voor ik weet het meeste al :O
Beetje vervelend dat je doet alsof ik de waarheid niet vertel. Maar maakt niet uit, ik heb in het
verleden genoeg 'goodies' (games/hardware) uitgedeeld en mensen support verleend hier
op GoT, dus ik hoef me niet meer te bewijzen. ;)
noem eens 1 dingetje wat wij niet weten en vandaag naar buiten komt...of mag je dat niet zeggen vanwege sancties :+ :+ ;w
Mijn baan is me liever dan dat. :o Daarnaast heb ik al eerder gezegd dat ik van GTAV niks weet.

[ Voor 3% gewijzigd door Sinner op 08-11-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 22:15
Ty _/-\o_

Groter dan red dead en sa samen, dat is nogal wat. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
En GTA IV erbij. ;-)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Heeft iemand die hem al bij gamemania gepre-orderd heeft de poster vandaag opgehaald? Want kreeg het sms'je te laat om hem vandaag op te halen, maar vroeg me af wat er op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:05:
eerste nieuws idd we spelen dus met 3 hoofdkarakters....maar dat wist Sinner natuurlijk al.

ajoh is niks revolutionairs...is alleen niet eerder voorgekomen in de GTA serie (geen DLC meegerekend)
In GTA 1 kun je 8 'personages' kiezen, maar helaas is daar nooit verder iets mee gedaan in latere delen. Lijkt me leuk als dat nu wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:05:

Je zegt inderdaad al, DLC niet meegerekend.
Want ik vond het bij GTAIV inderdaad ook wel leuk met de DLC dat de drie verschillende verhaallijnen toch raakvlakken hadden en elkaar kruisten. Als je dit veel verder doortrekt, en in het hoofdverhaal verwerkt kan dat volgens mij erg leuk uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 26-09 22:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staan heel wat leuke details in....toch veel nieuws vind ik...jammer dat ze niks zeggen over de AI.
als ik het goed begrepen heb de levens van je characters gaan gewoon door als je ze op dat moment niet geselecteerd heb...Mocht je na paar uur weer terug gaan naar Micheal....dan is ie bezig met iets wat jij niet gestart hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 26-09 22:53
Ben wel benieuwd hoe dat systeem gaat werken.
Pagina: 1 ... 7 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.