Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12-10 16:15
Ben weer eens begonnen met Vice City. Erg irritant dat je niet vrij rond kan kijken als je in de auto zit.

• Compi_56
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-05-2015
Kinect exclusief voor GTA 5:

:)

Compi_56 wijzigde deze reactie 04-11-2011 13:35 (34%)

• Flotter
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15-10 16:09

Flotter

Pelipper!

Cool, een Formule 1-auto in GTA!

Volgens mij hebben ze gewoon her en der wat kinektfragmenten vandaan gehaald en die in de trailer gezet, het ziet er behoorlijk getruukt uit. En wat bedoelen ze met kinekt-exclusief? Dat je geen controller meer kunt gebruiken? 8)7

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-10 14:35

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@Compi_56 duidelijk fake.

Asus Zenbook i7 256gb

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

NEEE echt?! is het een nep filmpje 8)7 :F

[sarcasme, voor die paar die dit oooook niet doorhebben...]

39

• mieJas
  • Registratie: april 2005
  • Niet online

mieJas

Red!

Eindelijk een windmolen game :+

4200 RPM

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:59
Het is wel erg grappig. Tja... Alsof je echt met je gezin met jonge kinderen GTA V gaat gebruiken om gezellig samen een bank te overvallen. Waarschijnlijk niet. (Mag ik hopen.) :)

• deCube
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15-10 12:38
quote:
Fietsbel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:57:
NEEE echt?! is het een nep filmpje 8)7 :F

[sarcasme, voor die paar die dit oooook niet doorhebben...]
I'm with ya....

... |:(

Work hard & be brave.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:53
quote:
v8power67 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:32:
[afbeelding]
Is volgens mij gewoon cj van san andreas orgineel!!
[afbeelding]
Wat een vergelijkingen hier :F

Oostblok figuur is Niko
En bij de eerste getatoeëerde neger is het CJ :')

dannbla wijzigde deze reactie 04-11-2011 15:42 (6%)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• rickyy
  • Laatst online: 14-09 23:51
http://twitter.com/#!/TorontoJack233

Waarschijnlijk fake, maar toch het posten waard.

Eerder had hij nog allemaal andere tweets daaronder staan die ook wel met rockstar te maken hadden, maar niet direct met GTA V.

Misschien toch niet:

rickyy wijzigde deze reactie 04-11-2011 16:46 (19%)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• DonPr0n
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09-04 14:01
Als hij ze ook gaat verwijderen zoals hij beweert:

• rickyy
quote:
Dan Houser (born 1974) is an English video game producer who is currently vice president (along with his brother Sam) of creativity for Rockstar Games.
Ik denk dat het fake is. Een vice president retired niet op die leeftijd en een vice president gaat al helemaal niet zoiets belangrijks als de map uit laten lekken.

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 02-10 11:15

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wat? Hoe kom je erbij dat het om de vice president gaat?

EDIT: zijn tweets zijn in ieder geval wel weg

Patriot wijzigde deze reactie 04-11-2011 16:54 (32%)

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• rickyy
Volgens GTAforums.com is het Dan Houser.

• DonPr0n
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09-04 14:01
Volgens google alleszins niet.
Jack Tranmere (@TorontoJack233) on Twitter
twitter.com/TorontoJack233 - Vertaal deze pagina
Sign up for Twitter to follow Jack Tranmere (@TorontoJack233). Hi my name is Jack.

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
rickyy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:54:
Volgens GTAforums.com is het Dan Houser.
Dat zegt een random bezoeker uit het niets, waarschijnlijk als grap. Daar moet je geen waarde aan hechten. Dat je niet gelooft dat het echt is, ok, maar dat heeft niks te maken met iemand die verzint dat het om Dan Houser gaat.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• rickyy
Er stond eerst op zn twitter dat hij zich voor deed als Dan Houser.

• AMD1800
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:56
Het zou op zich best kunnen kloppen, die kaart. Een vallei zou toch met zand kunnen zijn. Leg de link met het shot met de oliepomp op de voorgrond en de skyline van LA. Dan heb je inderdaad rechts boven de stad die zandvlakte.

Ook weet je wel van het shot van de golfbaan dat het behoorlijk ver is tot de welbekende toren van de US Bank volgens mij. Ik heb dat op Google Maps bekeken en de afstand vanaf de golfbaan tot die toren, zou zo 1,6 kilometer kunnen zijn, als R* alles een beetje op schaal maakt. Daarnaast zijn er verschillende shots die wel laten zien dat er ook nog stad achter de golfbaan moet zitten.

Links zien we iets met "hill" of "hills"erin op de kaart. Dit komt ook overeen met wat we in de trailers hebben gezien. Denk aan het shot wat ik eerst noem hier, waar je ook het observation point kunt zien en het shot met de hardlopers op de pleasure pier, waar je het observation point ook ziet. Uit dat laatste shot weet je dus ook zowel links als rechts van die zogenaamde hills op de kaart ook nog wat land zit.

Conclusie: Als ik iets zou tekenen wat een kaart moet voorstellen van GTA V, zou ik het ook ongeveer zo doen. (het LA gedeelte dan)
LOL @ Kinect + mensen die zich serieus gaan afvragen of dit fake is. :+

• Liteiten
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 14:58
LOL @ Kinect + de persoon die het post.

• rickyy
Tommy zit erin?

Wikipedia: Ray Liotta

Scroll down...

Maar sinds je wikipedia gewoon kan editten kan dit ook een troll zijn ofc.

• iemand1001
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01-02-2012
quote:
rickyy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 04:01:
Tommy zit erin?

Wikipedia: Ray Liotta

Scroll down...

Maar sinds je wikipedia gewoon kan editten kan dit ook een troll zijn ofc.
Ik zie niks. Staat alleen Vice City.

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 05:12
quote:
iemand1001 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:32:
[...]

Ik zie niks. Staat alleen Vice City.
Het is dan ook weer verwijderd ;)

• rickyy
Het staat er nog steeds hoor. Desnoods heb ik een print screen van toen het er wel stond.
quote:
2012 Grand Theft Auto V Tommy Vercetti

• Melkboer
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18-09-2012

Melkboer

Active

Et wordt iig niet Ray Liottas' stem. Rockstar en Liotta bv hadden toendertijd met Vice City mot met elkaar omdat ie niet genoeg betaald kreeg ofzo. Ze zouden iig niet meer met elkaar samenwerken. Zoek maar es op et net, zijn wel wat artikeltjes hier en daar.

Persoonlijk gaat mijn gamehart weer aardig tekeer met deze teaser. Omdat ze aankondigden dat het om "the pursuit of the almighty dollar" gaat hint dat fragment met die drugdealer en die gozer in die geruite trui naar een mogelijke drug minigame ala Chinatown Wars :*) Het kan natuurlijk ook iets kompleets anders zijn maar ik hoop et iig van wel :P

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-10 11:20

Phyxion

_/-\o_

Geniale video _/-\o_

Phyxion wijzigde deze reactie 05-11-2011 17:03 (13%)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• iemand1001
Vanaf http://www.pu.nl/power/h-l-veel-gta-v-info-gelekt
quote:
GTA V houdt de gemoederen in de bizz behoorlijk bezig en elk snippertje info wordt dankbaar opgezogen door gretige gamers en media. We zijn de journalist die zich op GTA-fora voordoet als ‘werknemer van een Engels PlayStation magazine’ dan ook extreem dankbaar voor het lekken van een shitload aan info omtrent Rockstar’s paradepaardje!

Ja jongens, ga er maar even goed voor zitten, want het is weer een hele opsomming. Let wel: onderstaande bullets zijn gebasseerd op geruchten die afkomstig zijn van één persoon, en er is nog helemaal niks van bevestigd door Rockstar of andere daartoe bevoegden. Neemt niet weg dat het erg sappig is allemaal!

De meest juicy roddels staan hieronder voor je op een rij, de overige info check je hier.

De wereld van GTA V is gigantisch, en pusht de hardware van de Xbox 360 en PS3 als een malle. De game speelt zich hoofdzakelijk af in Los Santos, maar de stad is OP ZIJN MINST vier keer zo groot als Liberty City in GTA IV. Ook het omringende rurale gebied (landerijen, kustlijn etc.) is immens. Zo deed het hoofdpersonage (een Afrikaans/Amerikaanse man van begin 30) er 15 minuten over om per auto vanuit het centrum van Los Santos naar de omringende dorpjes en boerderijen te rijden.

Dat er dieren in GTA V zitten is zeker, alleen of je ze pijn kan doen is nog onbekend.

Rockstar heeft véél meer indoor-locaties aan GTA V toegevoegd, zoals een winkelcentrum, een universiteit, een enorm ziekenhuis en een uitgestrekt rioolstelstel. Deze laatste locatie wordt gebruikt bij een missie in het spel, waarbij je op een jetski ontsnapt aan de cops.

Voertuigen kunnen worden gerepareerd en ge-upgrade, en hebben benzine nodig om te werken. De speler moet dus regelmatig tanken!

Er zitten geen dates meer in GTA V. Je hebt nog steeds een mobiele telefoon, maar alleen de personages die je tijdens het hoofdverhaal leert kennen, zullen je bellen om missies voor hen uit te voeren.

In het wapenarsenaal zitten vlammenwerpers, remote mines, laser trip mines en claymores. Ook kun je objecten oppakken en ze als wapen gebruiken. Er zit zelfs een museum in de game, vanwaaruit je oude zwaarden en bijlen kan jatten.

Lekkende benzine uit auto's kan worden aangestoken, met voorspelbare gevolgen!

Bowlen, darts etc. zitten niet meer in GTA V. Deze mini-games zijn vervangen door sportievere activiteiten als basketbal, gewichtheffen, armworstelen, kooivechten, triathlons, waterracen, kanoën, abseilen, rotsklimmen, base-jumping en ski-diving. Meer volgt...

Het customizen van je personage is terug, maar alleen wat betreft kleding, gewicht etc. Het ras, de leeftijd en de lengte etc. van het personage waarmee je GTA V speelt, kunnen niet worden aangepast.

Er zitten geen kinderen in GTA V.

Je kan NPC's vastpakken en ze gebruiken als menselijk schild.

Het gedrag van de politie is véél realistischer gemaakt. Zo zal je 'wanted-level' niet altijd naar één ster gaan wanneer je iemand koud maakt zonder dat er agenten in de buurt zijn. Verder gebruikt de politie nu traangas en stromrammen om gebouwen waarin de speler zich verbergt open te breken.

Je kan deuren op slot doen en barricades aanleggen in de huizen waarin je je verbergt.

Wanneer je iets vaker doet (motorrijden, schieten met een bepaald wapen), dan wordt je daar à la Oblivion steeds beter in.

Sommige wapens kun je aanpassen, bijvoorbeeld een silencer of scope op je gun plakken.

In één van de missies uit GTA V moet je een iconisch GTA-personage uit de bak bevrijden.

At random zullen er plaatselijke regenbuien en zelfs complete windhozen en stormen uitbreken.

• Babipangang
  • Laatst online: 02-01-2012
in IV had je ook niet altijd een Wanted start als je iemand overhoop knalde

I'm Sorry, Are you from the past?

• rickyy

• iemand1001
quote:
rickyy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:18:
[...]

Was op GTAforums al bekend dat dit een troll was.
Ah jammer :p Volg dat forum niet echt. Zal er eens aan beginnen.

• Crescendo
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2017
4x zo groot, ik verheug me er nu al op! :) Als dit waar is is het echt smullen geblazen!

• HeeTeeCee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-12-2014
Dat ze zo'n trailer kunnen laten zien zegt al dat ze al heel ver zijn met de developement, ik verwacht een release a la zomer 2012, althans dat hoop ik, ik sterf als het niet zo is.

• FireFoz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-10 21:41
Geen dates vind ik wel jammer, vond dat altijd wel lachen. Die disco in gta iv was ook lachen, had liever gezien dat ze dat verder hadden uitgebreid (minder scripted, meer te doen). Toen ik voor het eerst een grietje op de dansvloer had versierd en vervolgens op de wc te grazen nam was ik toch wel verbaasd dat dat kon in een spel :P

Weet er ff geen

• spl3ndr
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 11-10 15:40
Ik hoop dat hij voor de pc word ontwikkeld en dan geport word naar xbox en ps3.
Anders gaan we weer een onbestaande monsterpc ( met het verbruik van een klein dorp) nodig hebben om de boel terug vlot te krijgen....

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14-10 15:04

CoolGamer

What is it? Dragons?

quote:
spl3ndr schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:25:
Ik hoop dat hij voor de pc word ontwikkeld en dan geport word naar xbox en ps3.
Je kan het hopen, maar het zal toch niet gebeuren. De PC-versie komt pas veel later uit, dus zal nu nog geen enkele prioriteit hebben.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 05:12
quote:
CoolGamer schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:53:
[...]

Je kan het hopen, maar het zal toch niet gebeuren. De PC-versie komt pas veel later uit, dus zal nu nog geen enkele prioriteit hebben.
Jij hebt blijkbaar inside info?

De game draait blijkbaar op de oude engine van 4, dus waarom zouden ze de game in de koelkast laten staan voor een paar maanden.

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13-10 18:57
quote:
Megamind schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:22:
[...]

Jij hebt blijkbaar inside info?

De game draait blijkbaar op de oude engine van 4, dus waarom zouden ze de game in de koelkast laten staan voor een paar maanden.
Om de console verkopen op te schroeven natuurlijk omdat daarop minder gekopieerd wordt. Dat is een beproefd concept wat bijna altijd bij alle games wordt toegepast tegenwoordig.

• heuveltje
  • Laatst online: 19:27

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
Ik vind die trailer er idd zwaar gaaf uitzien, zeker t.o.v. San Andreas.
Maar eigenlijk vind ik er het iets TE mooi uitzien.........
Heeft Rockstar ook al bevestigd dat dit allemaal in-game beelden zijn ?
Afaik kan het ook gewoon een aantal zwaar opgepoetse cutscenes zijn oid.
quote:
Kaasje123 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:27:
[...]

Om de console verkopen op te schroeven natuurlijk omdat daarop minder gekopieerd wordt. Dat is een beproefd concept wat bijna altijd bij alle games wordt toegepast tegenwoordig.
Idd was bij de voorgaande delen ook al, zie niet in waarom ze er nu vanaf zouden wijken.

heuveltje wijzigde deze reactie 06-11-2011 10:35 (34%)

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• lindseysew
  • Laatst online: 02-10 12:20
Ik weet zeker dat ik dit spel ga kopen voor de PC :O
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezz
Can't wait :D!

Motormuis! |Desktop | Gigabyte GTX 1080 8GB, 8GB Ram, i5 4460 |

• The-Rescriptor
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-09-2014
als dit spel net zoals red dead redemption niet op de pc komt dan koop ik nooit meer iets van rockstar-.-
nakkers

ik hoef die trailer muziek ook maar te horen of ik ben weer verslaafd aan alle vorige gta's die ik ooit gespeeld heb _/-\o_

The-Rescriptor wijzigde deze reactie 06-11-2011 12:18 (35%)

Scientists have discovered that, people will believe anything when you say that scientists have discovred that.

• Joopieboy
  • Laatst online: 06:48

Joopieboy

Petrolhead

quote:
tommieboy schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:07:
als dit spel net zoals red dead redemption niet op de pc komt dan koop ik nooit meer iets van rockstar-.-
nakkers
Zal wel meevallen, tot dusver zijn alle GTA versies ook op de PC uitgekomen, al staat mij wel bij dat het soms iets later uitkwam. Maar dat kan aan mij liggen.

Maar het ziet er echt serieus goed uit, en klinkt ook zeer goed. Wat ik persoonlijk ook erg fijn vind is dat de dates eruit zouden gehaald zijn. :)

“You can’t patch a wounded soul with a Band-Aid.” » Michael Connelly

• The-Rescriptor
quote:
Joopieboy schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:17:
[...]

Zal wel meevallen, tot dusver zijn alle GTA versies ook op de PC uitgekomen, al staat mij wel bij dat het soms iets later uitkwam. Maar dat kan aan mij liggen.

Maar het ziet er echt serieus goed uit, en klinkt ook zeer goed. Wat ik persoonlijk ook erg fijn vind is dat de dates eruit zouden gehaald zijn. :)
klopt, maar nog steeds baal ik ervan dat Red Dead Redemption nooit naar de pc is gekomen |:(

dat je niet meer lastiggevallen wordt zeker? :*)

Scientists have discovered that, people will believe anything when you say that scientists have discovred that.

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
quote:
tommieboy schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:19:
[...]

klopt, maar nog steeds baal ik ervan dat Red Dead Redemption nooit naar de pc is gekomen |:(

dat je niet meer lastiggevallen wordt zeker? :*)
Idd, maar dat proberen ze goed te maken door volgende week L.A Noire uit te brengen! :)

An  a day keeps the doctor away. :)

• The-Rescriptor
quote:
HardCoreGamer schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:34:
[...]

Idd, maar dat proberen ze goed te maken door volgende week L.A Noire uit te brengen! :)
al is L.A. Noire een compleet andere game als red dead redemption, ja het is een open wereld en je doet missies maar dan houdt het toch ook echt op :P

we beginnen nu alleen beetje off-topic te raken

ontopic: wat een trailer :9~ _/-\o_

The-Rescriptor wijzigde deze reactie 06-11-2011 12:38 (10%)

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 13:25
quote:
heuveltje schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:33:
[...]

Ik vind die trailer er idd zwaar gaaf uitzien, zeker t.o.v. San Andreas.
Maar eigenlijk vind ik er het iets TE mooi uitzien.........
Heeft Rockstar ook al bevestigd dat dit allemaal in-game beelden zijn ?
Afaik kan het ook gewoon een aantal zwaar opgepoetse cutscenes zijn oid.
GTA kent naar mijn weten geen CGI trailer/filmpjes. Alles wat je ziet is in-game.

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-10 15:30

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Cabo schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:50:
[...]

GTA kent naar mijn weten geen CGI trailer/filmpjes. Alles wat je ziet is in-game.
Is ook zo.
Alles is gerendered. Zit geen CGI scene in.

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• TomAtTweakers
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-09 01:25
quote:
Betekent dit dat Los Santos in GTA V vrijwel geheel zal bestaan uit een opgepoetste versie van Los Santos uit GTA SA? In dat geval zou ik het wel ontzettend jammer vinden dat men niet de moeite heeft genomen om een nieuwe stad te ontwikkelen en in plaats daarvan maar een oude te recyclen. Liberty City was in GTA IV toch ook compleet anders dan in GTA3?

• MPeek
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 29-09 12:33

MPeek

Super Colossal

quote:
TomAtTweakers schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:34:
[...]

Betekent dit dat Los Santos in GTA V vrijwel geheel zal bestaan uit een opgepoetste versie van Los Santos uit GTA SA? In dat geval zou ik het wel ontzettend jammer vinden dat men niet de moeite heeft genomen om een nieuwe stad te ontwikkelen en in plaats daarvan maar een oude te recyclen. Liberty City was in GTA IV toch ook compleet anders dan in GTA3?
Ik denk dat ze hetzelfde gaan doen als bij GTA IV: de stad opnieuw ontwerpen a.d.h.v. L.A. en dan daar omheen de countryside en mount chilliad ontwerpen.

1DmkII - Samyang 14mm F2.8 - 50mm F1.4 USM - 24-70 F2.8L - 70-200 F4L USM | HTC HD2 [Android]

• lindseysew
  • Laatst online: 02-10 12:20
Ik hoop dat er ook fietsen in komen joh xD
Was echt lollig in multiplayer xD

En een hond in de video hmmmmm NICE ? :D

Motormuis! |Desktop | Gigabyte GTX 1080 8GB, 8GB Ram, i5 4460 |

• TomAtTweakers
quote:
MPeek schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:41:
[...]

Ik denk dat ze hetzelfde gaan doen als bij GTA IV: de stad opnieuw ontwerpen a.d.h.v. L.A. en dan daar omheen de countryside en mount chilliad ontwerpen.
Ik hoop ook dat ze het zo gaan doen, maar als ik de trailer zo zie wordt de stad qua layout gewoonweg grotendeels een kopie van Los Santos uit GTA SA. Het valt vooral op bij de shots op 00:06, 00:20 en 00:30. De graphics zijn anders, net als de voertuigen en personages maar de omgeving is gewoon 1 op 1 gekopieerd.

Meest opvallend is bij 00:30. Zowel in GTA SA als GTA V voorin een sportparkje, in de achtergrond die pier met reuzenrad.

TomAtTweakers wijzigde deze reactie 06-11-2011 14:49 (9%)

• AMD1800
quote:
TomAtTweakers schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:46:
[...]

Ik hoop ook dat ze het zo gaan doen, maar als ik de trailer zo zie wordt de stad qua layout gewoonweg grotendeels een kopie van Los Santos uit GTA SA. Het valt vooral op bij de shots op 00:06, 00:20 en 00:30. De graphics zijn anders, net als de voertuigen en personages maar de omgeving is gewoon 1 op 1 gekopieerd.

Meest opvallend is bij 00:30. Zowel in GTA SA als GTA V voorin een sportparkje, in de achtergrond die pier met reuzenrad.
Helaas voor jou is dat nou juist en heel kenmerkend iets van la, dus, het is niet heel dat dat precies het
zelfde is. En daarbij zal de spel ervaring heus wel anders zijn.

• rickyy
quote:
[...]

Aha, dus jij heb al door de hele stad van Los Santos gereden in GTA V, wat weet je nog meer?

• TomAtTweakers
Nee, zoals ik al zei heb ik de trailer gezien. Als je dat filmpje bekijkt dat SA met V vergelijkt, zie je dat sommige delen qua opzet/layout identiek zijn (zoals te zien is op 00:06, 00:20 en 00:30). In mijn post daarvoor vroeg ik me af ze op die manier niet de gehele stad hebben gerecycled. Wanneer dat het geval zou zijn, zou ik dat erg jammer vinden omdat het ontdekken van een nieuwe stad in mijn ogen altijd een van de leukste dingen is in GTA games. :)

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
rickyy schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:52:
[...]

Aha, dus jij heb al door de hele stad van Los Santos gereden in GTA V, wat weet je nog meer?
Als je bijdehand wilt doen moet je het goed doen, hij geeft toch aan dat hij het alleen zegt naar aanleiding van het filmpje :') Hij doet niet alsof hij meer weet/heeft gezien dan ons.

• SL65
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-10 08:16
YouTube: GTA V looks slightly better than San Andreas

Leuke vergelijking van de trailer in SA en GTA V, valt toch op dat veel stukken compleet anders zijn.

SL65 wijzigde deze reactie 06-11-2011 16:12 (3%)

• Gwildor
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-03 13:12
quote:
[...]

Nou nou, als dat alles is. Qua stad zal het hoogstwaarschijnlijk meer op het LA uit Midnight Club LA lijken dan op het LA van GTA SA, als ik zo afga van de beelden. En zulke vergelijkingen zijn altijd wel te maken: In III had je ook 3 eilanden met in het midden Manhattan, en in IV ook! Ze zullen veel vergelijkingen hebben, maar ze zullen de stad wel weer vanaf de grond af aan hebben opgebouwd.

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-10 18:46
Ze zullen natuurlijk vergelijkbare dingen hebben aangezien ze op dezelfde stad gebaseerd zijn, maar je kan nu al zien dat het toch anders is, zoals dat sportpark, dat is iets wat je daar echt ook veel hebt en in plaats van een reuzenrad er vlak achter zie je heel in de verte een achtbaan, zelfs als je dat al hetzelfde wilt beschouwen zie je al dat de schaal veel groter is en er dus wel erg veel nieuwe dingen moeten komen om de gaten daartussen op te vullen.

• LuckyLukeNL
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-10 19:15
Weer iets nieuws wat betreft een release datum?

• Gwildor
Net als wat Bol deed lijkt me dit gewoon een placeholder datum.

• LuckyLukeNL
meestal brengt rockstar hun games in 3 tot 6 maanden na de 1e trailer hun game uit. dus mei, juni is opzich logisch ipv 2013

• soccerroos
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 05-10 14:38
Hopelijk kloppen alle geruchten lijkt me wel grappig als je achtervolgd word en in 1x is je benzine op.
al vind ik 15 min rijden naar 1 bepaalde plaats wel erg veel, dan zou die kaart toch wel gigantisch groot moeten zijn.
Kan nu al niet wachten op hem te spelen.

• lometje
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-10 23:07

lometje

Multimediant

quote:
soccerroos schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:40:
Hopelijk kloppen alle geruchten lijkt me wel grappig als je achtervolgd word en in 1x is je benzine op.
al vind ik 15 min rijden naar 1 bepaalde plaats wel erg veel, dan zou die kaart toch wel gigantisch groot moeten zijn.
In San Andreas kun je met de snelste motor een ronde rijden over de drie eilanden in 6 minuten en 40 seconden (althans dat is mijn record destijds).

Vermoedelijk is de map qua oppervlakte niet zozeer groter, maar wel in details. Hetzelfde werd namelijk door Rockstar geopperd bij GTA IV. De grootste map dusver; oftewel, meer straten/steegjes/ toegankelijke ruimtes.

Maar ik hoop het mis te hebben, gezien de grootte van San Andreas mij zeker bevalt.

• iemand1001
quote:
Geen probleem als er ook een straaljager is.

• JanPedaal
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Naar aanleiding van dit topic en de V trailer good old IV weer eens opgestart. Wat een briljant spel is dat toch, zeker online deatchmatch! Als V ook maar de helft biedt van wat IV te bieden heeft ben ik er zeker weer bij :*)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Jheroun
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-10 13:35
quote:
Als ze de concurrentie voor willen blijven moet het wel fors groot worden. Ik heb in Just Cause 2 nooit een rondritje getimed maar dat kan volgens mij zeker wel een kwartier duren. Als ik naar de andere kant van de map wil is het met een auto rijden naar een helicopter, dan naar het dichtsbijzijnde vliegveld en vervolgens met een straaljager verder.

De sfeer van 5 ziet er al een stuk leuker uit dan 4. Ik vond 4 sowieso echt een drama, ik heb hem voor PS3. Na de aankondiging van 5 had ik hem weer eens opgestart maar na een kwartier ben ik ermee gekapt, crapresolutie, slechte framerate. Mooie omgeving maar het speelt als modder. Ik was ook Saint's Row 2 weer aan het spelen in voorbereiding van 3, dat ziet er grafisch niet mooi uit maar het loopt in ieder geval vloeiend. Als ze in GTA 5 de grafische pracht van 4 kunnen brengen in een resolutie en framerate zoals Saint's Row en Just Cause dat doen wordt dat de game die voortaan standaard in mijn PS3 zit. Als dan de politie ook wat minder debiel reageert op iedere bumper die je ramt wordt het helemaal een topgame. :9

• .Sjoerd
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 14-10 10:46
dat van die resolutie en framerate ligt aan je hardware

specs

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-10 14:04
quote:
.Sjoerd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:47:
dat van die resolutie en framerate ligt aan je hardware
Op een PS3? Wat had ie dan moeten doen? Een PS4 kopen? :+

404 error.

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-10 17:03
quote:
MuddyMagical schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:15:
[...]

Op een PS3? Wat had ie dan moeten doen? Een PS4 kopen? :+
Een PC :+

dakong wijzigde deze reactie 08-11-2011 17:59 (90%)

• heuveltje
  • Laatst online: 19:27

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
Jheroun schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:31:
[...]

Als ze de concurrentie voor willen blijven moet het wel fors groot worden. Ik heb in Just Cause 2 nooit een rondritje getimed maar dat kan volgens mij zeker wel een kwartier duren. Als ik naar de andere kant van de map wil is het met een auto rijden naar een helicopter, dan naar het dichtsbijzijnde vliegveld en vervolgens met een straaljager verder.
Mwah.
Veel oppervlakte is leuk. maar niet zaligmakend.
Ik heb liever een kleinere map met veer verschillende gebieden/settings.
Dan een map die 5 keer zo groot is maar gevuld is met continu dezelfde rijen huisjes.
Daarnaast moet het ook leuk blijven, in gta-SA zit de opdrachtgever, en de opdracht plek meestal redelijk bij elkaar. al kom je door verschuivende opdrachtgevers toch vaak keer door elke wijk heem
Als ze nu elke keer de opdrachtgever en de missie 10 minuten rijden van elkaar afzetten om het maar groter te maken, dan is dat wat mij betreft geen verbetering !

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• .Sjoerd
eens

specs

• AMD1800
quote:
Idem. Het gaat er ook om dat er iets te doen of te zien is. Zodat je uitstapt en kijkt ofzo, of dat je ergens overheen kan springen ofzo. Anders is het toch alleen maar dode opvulling.

• LuckyLukeNL
los santos was 4x groter als GTA 4 en GTA V wordt in totaal 2.5x groter dan heel RDR

• Gwildor
quote:
LuckyLukeNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:35:
los santos was 4x groter als GTA 4 en GTA V wordt in totaal 2.5x groter dan heel RDR
San Andreas in GTA SA was 4x groter dan LC in GTA IV bedoel je?
En wat is je bron voor de tweede helft van je zin?

• LuckyLukeNL
sorry bedodelde ( los santos was) Los santos IS*

bron: http://www.psfocus.nl/2_2..._Dead_Redemption_map.aspx

en heb het op meerdere sites zien staan :P

LuckyLukeNL wijzigde deze reactie 09-11-2011 08:58 (13%)

• Merijnww
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 04-10 09:10
quote:
SL65 schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:12:
YouTube: GTA V looks slightly better than San Andreas

Leuke vergelijking van de trailer in SA en GTA V, valt toch op dat veel stukken compleet anders zijn.
Zo hé, knap gevonden hoor al die plaatsen!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-10 18:50

Pykow

Pykow Gaming | BuG

GTA:SA had gewoon heel veel sfeer.
LS was lekker zonnig
SF was grijs en grouw (leuk met china town)
LV de stad zelf was klein, maar het was leuk dat je kon gokken en rijden over de strip, luxe huizen
en dan had je nog platteland tussen LS en SF met die hele hoge berg (leuk om met motor af te rijden)
Tussen LS en LV had je allemaal kleine dorpjes.
en dan had je nog tussen SF en LV een groote woestijn

Ik zou het echt jammer vinden als je alleen in los santos kan komen. Die stad ken je al heel erg goed.
als ze alle 3 de steden pakken ben je denk meer verast en is het imo de beste GTA ever.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• LuckyLukeNL
dit zou een deel van de map zijn genomen door een oud rockstar medewerker ofso.

• AMD1800
Die foto is een paar paginas eerder ook al gepost. Is verder niet veel over gezegd. Ik zei wel dat ik hem ook zo ongeveer zou tekenen. Lees maar terug als je zin hebt.

• LuckyLukeNL
oke, ja idd niet gezien dan :P hou ook niet alles bij XD maar weet nu als alles klopt wat ze zeggen wel gewoon bijna alles wat er tot nu toe gezegd is over GTA :D kan echt niet wachten op dat spel

• whiteclear
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 25-04 19:13
Hoofdrol speler?

Link naar film van de acteur. Stemmen lijken op elkaar.

Bron

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

quote:
Dit boeit me eigenlijk niks. Ik wil meer weten over het spel zelf! :9

• deCube
  • Laatst online: 15-10 12:38
Nog een artikel(tje) dat bij bovenste aansluit: http://www.nu.nl/games/26...ge-heet-albert-silva.html.

Work hard & be brave.

• AMD1800
quote:
Oke, dat is dan mooi. Weten we wie een van de hoofdrolspelers is. Gerucht was dat er meerdere waren toch? Weet niet of je zo blij moet zijn met het spelen van een oude man, maar zolang zijn conditie enzo in orde is en hij geen ouderdomskwaaltjes heeft, zie ik geen probleem.

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-10 17:03
Last van zijn rug :+

• AMD1800
quote:
Bijvoorbeeld ja :') "Your back is hurt. You have to stay in bed today" :') Zal rockstar wel niet doen neem ik aan.

• me_mrtn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-10 12:59
quote:
De zoon van Albert is dat, Kevin.

• .Sjoerd
http://www.imdb.com/name/nm0902623/

Hoe betrouwbaar is die 2012? zou imo veel beter zijn dan de geruchten van begin/april 2013

specs

• HeeTeeCee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-12-2014
Er staat toch 2012 bij GTA V? Hoe kom je op 2013?

• AMD1800
@.Sjoerd: Dat is al lang een keer besproken. Lees dit topic maar eens door. Die 12 pagina's is toch geen moeite?

• mufana
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20:32
Vind het eigenlijk best vreemd dat 'als de geruchten waar zijn' GTA V volgend jaar al verschijnt. Temeer omdat MS welicht in januari hun nieuwe XBOX gaan aankondigen en verschillende ontwikkelaars al devkits hebben en werken aan games voor de nieuwe XBOX.

Lijkt mij voor Rockstar (die toch maar eens in de zoveel jaar hun vlaggenschip GTA uitbrengen) dan veel logischer om GTA V te ontwikkelen voor de nieuwe XBOX. Ook met het oog op het feit dat Rockstar downloadable content uitbrengt voor GTA in de jaren die volgen.

• LuckyLukeNL
Aangezien het Rockstar is zullen ze wel weten wat ze doen. Toch denk ik dat GTA V voor deze xbox komt. aangezien het nogal duurt voordat de nieuwe xbox zal uitkomen.

• bdalenoord
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-10 13:06
quote:
mufana schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:59:
Vind het eigenlijk best vreemd dat 'als de geruchten waar zijn' GTA V volgend jaar al verschijnt. Temeer omdat MS welicht in januari hun nieuwe XBOX gaan aankondigen en verschillende ontwikkelaars al devkits hebben en werken aan games voor de nieuwe XBOX.

Lijkt mij voor Rockstar (die toch maar eens in de zoveel jaar hun vlaggenschip GTA uitbrengen) dan veel logischer om GTA V te ontwikkelen voor de nieuwe XBOX. Ook met het oog op het feit dat Rockstar downloadable content uitbrengt voor GTA in de jaren die volgen.
Dat lijkt me juist niet... voor zo'n topgame kies je een markt die reeds gesettled is... niet een XBOX3 die misschien helemaal wel niet aanslaat... veel te veel risico!

In de auto vindt Bas alle fietsers klootzakken. Op de fiets vindt Bas alle automobilisten klootzakken

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:17
quote:

Zoals al een keer eerder besproken, bij GTA IV was de geplande releasedatum ook 6 a 7 maanden na de eerste trailer. Ik ga er voorlopig niet vanuit dat dat nu heel anders zou zijn.

• me_mrtn
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-10 12:59
quote:

Nee. Rockstar heeft tot nu toe goed gebruik gemaakt van de RAGE. Ze weten precies hoe ze hier nu mee moeten werken op de huidige generatie. Met een nieuwe console als de Xbox 3, zouden ze een geheel nieuwe manier van coden moeten implementeren en daarmee fragmentatie aangaan. Wat betreft de PS4 is er niets bekend (als de Xbox 3 al zou worden getoond). Daarnaast hebben de Xbox 360 en PlayStation3 een userbase van hier tot ginder en dus verkoopt die game gewoon meer. Noem het melken.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het is anders ook wel mogelijk dat GTA V voor zowel een PS4/Xbox 3 als PS3 en Xbox 360 worden uitgebracht. Dat het zoiezo op de PS3 en 360 zal worden uitgebracht lijkt me logisch, grote userbase en een veilige markt.

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:23
GTA3 kwam ook op beide ps1 en ps2 dus dat zou wel kunnen. Het zal mij niets verbazen als GTA V uitkomt voor de PS3, 360 en 'exclusief' op de xbox3

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 04:43
Is GTA3 op de PS1 geweest? De PS2 had al moeite met de graphics

There is no place like 127.0.0.1

quote:
t mac schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:38:
GTA3 kwam ook op beide ps1 en ps2 dus dat zou wel kunnen. Het zal mij niets verbazen als GTA V uitkomt voor de PS3, 360 en 'exclusief' op de xbox3
Dat laatste zou me meer verbazen dan dat 'ie exclusief op de PS3 komt, gezien LA Noire ook al exclusieve content had en de PS3 het leadplatform was (mede door de grootte van een Blu-ray).

• Liteiten
  • Laatst online: 07-07 14:58
quote:
GTA3 kwam ook op beide ps1 en ps2 dus dat zou wel kunnen.
Onzin. GTA3 is niet voor de PS1 uitgekomen.

• Dylan93
  • Laatst online: 16-09 19:02
quote:
Huh ? GTA 3 was een launchtitel voor de PS2, deze is nooit op de PS1 verschenen, dat ding zou in vlammen opgaan.
Pagina: 1 2 3 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.