Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:42

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

24 mei zou kunnen. Maar het is niet gebasseerd op een Amerikaanse release dag. In Amerika is het altijd een dinsdag dat er games uit komen. Max Payne 3 wordt ook weer een dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Splinter Cell schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:28:
24 mei zou kunnen. Maar het is niet gebasseerd op een Amerikaanse release dag. In Amerika is het altijd een dinsdag dat er games uit komen. Max Payne 3 wordt ook weer een dinsdag.
24 mei zal dan ook wel de Europese release zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik denk 24 mei Los Santos en later SF + LV komen dmv DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:27
Nog wat over de datum in combinatie met de link met de Glasgow Rangers:

In de trailer wordt iets gezegd over een normaal leven leiden. Daaronder wordt ook `play ball´ verstaan, wat in de UK is gelinkt met voetbal ---> Glasgow Rangers

Oprichting Glasgow Rangers (bron : Wiki
The four founders of Rangers – brothers Moses and Peter McNeil, Peter Campbell and William McBeath – met in 1872 and named their team after an English rugby club upon seeing the name in a book.[10] In May of that year the first match was played, a 0–0 draw in a friendly against Callander F.C. on the public pitches of Glasgow Green.
Dus, als de developers van de Rangers houden, zouden ze ook nog eens 140 jaar na oprichting van hun club, een spel uitbrengen.

Edit:
Volgens mij is de locatie van het observatory verandert. In het begin, bij die hardlopers op de Pleasure Pier, zie je links van de pier in de verte het observatory. (denk tenminste dat dat het is)

[ Voor 11% gewijzigd door AMD1800 op 03-11-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Rik027 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:19:
Ik geloof helemaal niks van die datum, ik heb 24 pagina's doorgespit aan theorieen en de meest vergezochte en vreemde verhalen komen naar boven. Als je maar genoeg doorzoekt is er bij alle dingen wel weer iets bij te verzinnen.

Volgens mij zitten die mensen met hun aluhoedje achter de pc..[afbeelding]
Ja want het is heel toevallig dat er overal 2405 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-10 14:06
Zou erg gaaf zijn als het spel al zo snel komt, ik hoop wel dat het Vice City sfeertje er in zit. In Vice City kon ik soms gewoon een uur lang rond rijden, schieten en een beetje aankloten. Met San Andreas was ik dat al veel sneller beu, en met IV vond ik er geen ruk aan om met iets anders dan missies bezig te zijn.

Als er weer Gang Turfs in zitten, dan hopelijk wel beter uitgewerkt, in GTA: SA waren sommige stukken zo klein dat je het bijna onmogelijk kon veroveren omdat je elke keer te ver uit het gebied ging. Het kleinste gebied was op de minimap letterlijk een paar millimeter breed.

Daarnaast werd ik gek van de 'aanvallen' op mijn gebieden omdat je verplicht was daarop te reageren, het zou leuker zijn dat een gang je steeds minder aan gaat vallen naarmate ze zwakker worden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-10 09:02
Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/5808/unledqc.jpg

Zeggen jullie het maar, viel mij gelijk op... kan het mis hebben natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Webcustoms schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:52:
[afbeelding]

Zeggen jullie het maar, viel mij gelijk op... kan het mis hebben natuurlijk :D
Zou ook die Pulaski kunnen zijn, uit SA.

En die kerel die iemand uit die club smijt, zou dat misschien Tenpenny kunnen zijn?

Buiten dat lijkt het erop dat de stad een flink stuk groter is. :) Volgens mij zou je er best een soort van kaart van kunnen maken op basis van de trailer.

Edit: overigens komen er wel 3 personages constant terug in de trailer: De oudere man op het balkon, de man in de rode auto en de negroide persoon met de groen geblokte trui. :P En dat komt toch wel dicht bij een gerucht....

[ Voor 16% gewijzigd door AMD1800 op 03-11-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Die datum is gwn van een medewerker van Rockstar. Dit was gister al bekend. Op de staart van een vliegtuig i GTA IV staat die datum ook + geboortejaar.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:16:
Die datum is gwn van een medewerker van Rockstar. Dit was gister al bekend. Op de staart van een vliegtuig i GTA IV staat die datum ook + geboortejaar.
Heb je een bron? :)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Tussen de eerste trailer van GTA4 en de release dag, zat ook maar een jaartje.
- De game speelt zich af in San Andreas binnen het jaar 2012. Het einde van de wereld, voorspeld door de Maya's, wordt hierbij regelmatig geparodieerd.
2012 past daar mooi bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Splinter Cell op 03-11-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33
Leuk zo'n live analyse. Beetje jammer dat iemand op zoek ging naar Tommy Vincetti, dat wijst niet echt op veel kennis in de GTA serie maar goed.

Ik zie wel wat in hun punt dat het zich rond/na 2008 ten tijde van de recessie afspeelt. Het lijkt me ook wel geinig als alle hoofdrolspelers van de afgelopen versies nu in één verhaal zijn gestopt.

We shall see. :>

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 21:57

lometje

Multimediant

Nog even wat 'te ver zoeken' :+

Op het vliegtuig: LJK 24051972

L = 12e letter X 2 = 24
J = 10e letter / 2 = 5
K = 11e letter + 2 = 13

24/05/13 lijkt mij te ver gezocht.... Maar altijd leuk om een beetje te speculeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ze kunnen ons toch niet zo lang laten wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Géén San Andreas, alleen Los Santos!

http://www.rockstargames....fficial-announcement.html
We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development.

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.
Lekker groot dus! Hebben we ook geen andere steden nodig.. hehe.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 07:25
Op zich kan ik wel leven met alleen Los Santos. Zolang de natuur eromheen toch een groot deel van de map inneemt en niet dat het een smal groen strookje om de stad heen is.

[ Voor 15% gewijzigd door kilon op 03-11-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Waarom heeft Rockstar zowel een V als 'Five' in het logo verwerkt? Zijn ze bang dat de huidige generatie geen Romeinse cijfers meer kent of is het gewoon 'GTA Fiftyfive' of 'GTA Five-Five'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

hyptonize schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:25:
Waarom heeft Rockstar zowel een V als 'Five' in het logo verwerkt? Zijn ze bang dat de huidige generatie geen Romeinse cijfers meer kent of is het gewoon 'GTA Fiftyfive' of 'GTA Five-Five'?
Ik zou zeggen simpelweg om de nadruk op geld te leggen. It's all about the money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Omdat bedragen op dollarbiljetten ook altijd in letters geschreven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Rik027 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:10:
Géén San Andreas, alleen Los Santos!

http://www.rockstargames....fficial-announcement.html

[...]

Lekker groot dus! Hebben we ook geen andere steden nodig.. hehe.
Meer dan prima vind ik :)

Begint een beetje op een mix tussen GTA VC (sfeer) en Midnight Club LA (omgeving en nadruk op LA) te lijken. Van mij hoeven San Fierro en Las Venturas er in ieder geval niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Toch wel een beetje jammer, ik vond het juist wel knap dat SF en Los Venturas een eigen sfeer hadden in GTA:SA.

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Omdat Vinewood een belangrijke rol speelt in het verhaal :?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 16:12

Pykow

Angelo OTR

pkopf schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:50:
Toch wel een beetje jammer, ik vond het juist wel knap dat SF en Los Venturas een eigen sfeer hadden in GTA:SA.
ik blijf hopen dat het een GTA:SA wordt met 3 steden !!
want hoe wil je los santos uisplitsen ? de map moet niet in 1x open zijn, want dan heb je alles wel snel gezien.

GTA:SA was zo uniek dat je echt van stad naar stad kon rijden of vliegen.
Autos tunen in SF, Gangers vermoorden in LS en gokken in LV.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

pkopf schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:50:
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Vind het jammer dat we dan geen Nevada krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Kanye West op een Speedophile :+

Afbeeldingslocatie: http://api.cld.me/232J0w3i2x1p2D1m3d09/Screen%20Shot%202011-11-03%20at%201.37.59%20PM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dan gaat de map er toch zo uitzien. Alle geruchten lijken gewoon te kloppen hier:

Afbeeldingslocatie: http://saveandquitgaming.com/wp-content/uploads/2011/10/sanandreasmap01.jpg

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37053170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Splinter Cell schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:00:
Dan gaat de map er toch zo uitzien. Alle geruchten lijken gewoon te kloppen hier:

[afbeelding]

Toch niet. San Fierro zit er niet in en ook de woestijn niet. Is al officieel bevestigd dat het Los Santos + omliggend gebied is (Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created), wat verder is uitgebreid. Dus meer richting hoe het er in 'real-life' uit ziet. Zonder San Fierro & Las Venturas.

[ Voor 14% gewijzigd door Rik027 op 03-11-2011 14:06 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Pykow schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:54:
[...]

ik blijf hopen dat het een GTA:SA wordt met 3 steden !!
want hoe wil je los santos uisplitsen ? de map moet niet in 1x open zijn, want dan heb je alles wel snel gezien.

GTA:SA was zo uniek dat je echt van stad naar stad kon rijden of vliegen.
Autos tunen in SF, Gangers vermoorden in LS en gokken in LV.
Gewoon in districten:

Vinewood, downtown, Santa Monica, Compton, etc. Kan best, in Midnight Club LA deden ze het ook in 3 delen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik hoop toch niet dat het spel in 2013 uit komt zolang kan ik niet wachten en dan is er een kans dat hij niet voor de ps3 komt maar de console erna. Hopelijk komt er snel een release date.
Ziet er weer erg mooi uit en heb nu al zin om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
lometje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:53:
Nog even wat 'te ver zoeken' :+

Op het vliegtuig: LJK 24051972

L = 12e letter X 2 = 24
J = 10e letter / 2 = 5
K = 11e letter + 2 = 13

24/05/13 lijkt mij te ver gezocht.... Maar altijd leuk om een beetje te speculeren :+
ik vind 12-10-11 Amerikaanse datum leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

soccerroos schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:40:
[...]
Haha, zeker leuker... maar realistisch :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Als het alleen maar Los Santos zou zijn zou dit niet de grootste game zijn tot nu toe. GTA IV heeft een veel groter stedelijk gebied dan Los Santos.

GTA zou GTA niet zijn als het niet verdeeld is in 3 of meer eilanden.

Ze zeggen wel dat ze met GTA V terug gaan naar Los Santos maar dat zegt nog niks over de overige delen van San Andreas.

Edit: Juist wel idd.

[ Voor 27% gewijzigd door rickyy op 03-11-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:59:
[...]
GTA zou GTA niet zijn als het verdeeld is in 3 of meer eilanden.
(juist wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Voorlopig houd ik het erop dat SF en LV er wel in zitten. Dat R* zegt dat Los Santos wordt gemaakt, wil niet zeggen dat andere steden niet ook wordt gemaakt. Het is eigenlijk alleen een bevestiging van wat we sowieso wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:59:
Als het alleen maar Los Santos zou zijn zou dit niet de grootste game zijn tot nu toe. GTA IV heeft een veel groter stedelijk gebied dan Los Santos.
Hoe kun je dat nou zeggen? Liberty City uit IV is stukken groter dan uit III, en die was weer groter dan uit I (?). Zelfde geldt voor de andere steden. Ze kunnen Los Santos nu 3x zo groot maken als in SA als ze willen. Dat het maar een stad wordt zegt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Gwildor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:03:
[...]

Hoe kun je dat nou zeggen? Liberty City uit IV is stukken groter dan uit III, en die was weer groter dan uit I (?). Zelfde geldt voor de andere steden. Ze kunnen Los Santos nu 3x zo groot maken als in SA als ze willen. Dat het maar een stad wordt zegt helemaal niets.
Maar zeg nou zelf, een stad die even groot is als bijvoorbeeld heel LC uit GTA IV? Denk niet dat Rockstar zoiets zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:11:
[...]

Maar zeg nou zelf, een stad die even groot is als bijvoorbeeld heel LC uit GTA IV? Denk niet dat Rockstar zoiets zal doen.
Wat? Waarom zouden ze niet? Kijk naar LA Noire en Midnight Club LA. Beide games die na IV zijn uitgekomen en beiden spelen ze af in LA. En beide zijn ze gigatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Kans bestaat ook dat de andere twee steden als DLC's uitkomen natuurlijk.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
deCube schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:19:
Kans bestaat ook dat de andere twee steden als DLC's uitkomen natuurlijk.
Dat lijkt me wel heel onlogisch. Dan zouden ze 2/3e van de spelwereld (mits die twee net zo groot worden natuurlijk) als DLC uitbrengen, terwijl lang niet iedereen van DLC houdt. Ik denk dat ze zichzelf dan in hun voet schieten en bij een volgend deel iedereen maar wacht todat alle DLC's uitzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

[afbeelding]

Dit is gewoon een stukje map uit SA hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Ik ben benieuwd op welke platformen gta V allemaal uit komt ( misschien ook iPhone/Android?).
Iemand nog een datum gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 10:34

[afbeelding]

De map zal wel totaal anders zijn dan San Andreas. GTA 3 speelde zich af in Liberty City, maar die map heeft een hele andere vorm dan GTA 4..

Zelf ben ik wel er benieuwd, en hoop dat hij 2012 uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Gwildor schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:21:
[...]

Dat lijkt me wel heel onlogisch. Dan zouden ze 2/3e van de spelwereld (mits die twee net zo groot worden natuurlijk) als DLC uitbrengen, terwijl lang niet iedereen van DLC houdt. Ik denk dat ze zichzelf dan in hun voet schieten en bij een volgend deel iedereen maar wacht todat alle DLC's uitzijn.
Het is enkel een speculatie die ik weer baseer op het volgende commentaar op de officiële aankondiging op de website van Rockstar.
think I understand your buisness plan with Grand Theft Auto V. The last game had one City with a great main campaign and 2 additional episodes. All 3 of them are exelllent, especially The Ballad of Gay Toni, but the additional campaigns did not sell nearly as well as the main game. Mainly because they still took place in Liberty City.
In GTAV we will get the city of Los Santos with a great campaign an one protagonist. I think it will be a mix of GTA IV and San Andreas. It's even possible that we will see Claude or Tommy again. GTA V will also get 2 additional episodes and they will take place in San Fierro and Las Venturas. It could work the same way like in Midnight Club LA with the South Central Addon. The Map will get bigger with every of the 2 Addons. This way you could even avoid the problem that the game would be to big to fit on one XBOX 360 DVD.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 12:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik hoop alleen dat de het auto-gevoel van SA weer gaan gebruiken ipv van dat onderstuurde gedoe in IV
Lekker weer wat rond toeren !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
heuveltje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:28:
Ik hoop alleen dat de het auto-gevoel van SA weer gaan gebruiken ipv van dat onderstuurde gedoe in IV
Meen je dat? Ik vond GTA IV de auto's juist geweldig , lekker driften en nog een beetje uitwijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 10:34
T maakt mij niet uit wat ze doen, als t maar realistisch is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

http://notalwaysright.com...t-them-in-multiplayer/703

;)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een grap? De autohandling in GTA4 is fenomenaal goed, de autos in GTA3 lijken wel strijkijzers eens je GTA4 gewoon bent.
Vooral het hele analoog gas geven/remmen om vlot door bochten te gaan is per-fect uitgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Wat een onzin. Met GTA IV was prima te rijden, als je het niet kan moet je niet de game de schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Vergeleken met III en VC is het wel enorm wennen. Gewoon gas geven is er niet meer bij, omdat je dan enorme overstuur en soms onderstuur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-10 14:06
deCube schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:27:
[...]

Het is enkel een speculatie die ik weer baseer op het volgende commentaar op de officiële aankondiging op de website van Rockstar.

[...]
2/3e van de wereld als DLC uitbrengen is wel extreem de andere kant op doorslaan. Daarnaast is de kracht van SA dat je hup in je straaljager stapt en 3x heel de map rond kan vliegen. Dat betekent dat ze wel erg veel diskruimte in beslag gaan nemen om dat mogelijk te maken. Je moet immers 2/3e van de map/content op harde schijf zetten.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit een rem in de auto hè ;).

Ik vond het gevoel van GTA4 heerlijk qua auto's.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vind de besturing in GTA IV verschrikkelijk, zowel op de PC als de consoles. Alsof je op een zeepbaan rondgleed, om nog maar te zwijgen over de camera die je manueel moest meedraaien.

Sterker nog: als de algehele besturing niet veel verbeterd is, dan haal ik 'm sowieso niet. Ik wil gewoon een layout zoals bijvoorbeeld Uncharted. Hop, cover met rondje (PS3), loopsnelheid bepalen aan de hand van de analoge stick (scheelt weer een knop, en niet dat getik op kruisje) en gewoon een betere feel in de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
bram1984 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:53:
Ik vind de besturing in GTA IV verschrikkelijk, zowel op de PC als de consoles. Alsof je op een zeepbaan rondgleed, om nog maar te zwijgen over de camera die je manueel moest meedraaien.

Sterker nog: als de algehele besturing niet veel verbeterd is, dan haal ik 'm sowieso niet. Ik wil gewoon een layout zoals bijvoorbeeld Uncharted. Hop, cover met rondje (PS3), loopsnelheid bepalen aan de hand van de analoge stick (scheelt weer een knop, en niet dat getik op kruisje) en gewoon een betere feel in de auto's.
Echt een grap. Je kan het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk om te zien hoe mensen die ergens niet mee om kunnen gaan er over zeuren, terwijl mensen die daar wel mee om kunnen gaan het prachtig vinden.
Ik ga er lekker tussen in zitten. De besturing in IV is Oops vind ik beter dan de vorige versies, maar nog niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Liteiten schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:58:
[...]

Echt een grap. Je kan het gewoon niet.
Door deze reactie vind ik jou zelf meer een grote grap. Ik heb GTA IV aardig kapot gespeeld op zowel PS3 als PC, en dit is puur mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 22:00

Zeepbaan rondgleed? Ja sommige Amerikaanse auto's (muscle cars) dweilen ook in het echt over de weg ja. Trouwens de controls kon je toch gewoon veranderen? Het zal niet overeenkomen met de uncharted layout, maar er waren wel meerdere layouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:01:
[...]

Door deze reactie vind ik jou zelf meer een grote grap. Ik heb GTA IV aardig kapot gespeeld op zowel PS3 als PC, en dit is puur mijn persoonlijke mening.
sorry, maar na je zeepbaan opmerking geloof ik daar echt niets van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

GTA4 had gewoon de slechtste besturing inderdaad. De camera vloog alle kanten op. Wanneer je remde, vloog je camera bij wijze van spreken tegen de muur aan. :') GTA SA had het beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De camera sowieso, maar ik vind de handling van de auto's gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
XyritZz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:26:
[...]

2/3e van de wereld als DLC uitbrengen is wel extreem de andere kant op doorslaan. Daarnaast is de kracht van SA dat je hup in je straaljager stapt en 3x heel de map rond kan vliegen. Dat betekent dat ze wel erg veel diskruimte in beslag gaan nemen om dat mogelijk te maken. Je moet immers 2/3e van de map/content op harde schijf zetten.
Twee derde van de map/content op de harde schijf zetten hoeft niet als deze al op de DVD/Bluray zelf zou staan. ;)

Hoe dan ook, Rockstar kennende komen ze toch weer met iets verbluffends, of dat nou één grote stad is of een district opgedeeld in meerdere delen doet daar niet toe. :)

Weet iemand trouwens of GTAV op dezelfde engine als GTAIV gaat draaien?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
deCube schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:28:
[...]

Twee derde van de map/content op de harde schijf zetten hoeft niet als deze al op de DVD/Bluray zelf zou staan. ;)

Hoe dan ook, Rockstar kennende komen ze toch weer met iets verbluffends, of dat nou één grote stad is of een district opgedeeld in meerdere delen doet daar niet toe. :)

Weet iemand trouwens of GTAV op dezelfde engine als GTAIV gaat draaien?
Ja een doorontwikkelde versie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik hoop dat die doorontwikkeling wel betekend dat ze de boel zodanig verbeteren zodat je niet van die belachelijke systeemspecs nodig bent op de pc (vergeleken met GTA4).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
UPDATE: Rockstar issued a press release today (Thursday) confirming what we believed: GTA 5 will be set in the city of Los Santos "and surrounding hills, countryside and beaches." Looks like we'll have to revisit San Fierro and Las Venturas another day.

"A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California," Rockstar states.

No word yet on if the protagonist is, in fact, our old friend Claude.
uit: http://uk.pc.gamespy.com/pc/gta-next/1211355p1.html

das dan wel weer jammer, als de andere steden niet terugkomen :(

[ Voor 0% gewijzigd door vick291 op 03-11-2011 17:58 . Reden: typefout(en) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
soccerroos schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:40:
[...]

denk dat dat de datum voor een tweede trailer zal zijn.

Het cijfer 72 komt trouwens ook vrij vaak voor. Net als 86.
NitroX infinity schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:42:
Ik hoop dat die doorontwikkeling wel betekend dat ze de boel zodanig verbeteren zodat je niet van die belachelijke systeemspecs nodig bent op de pc (vergeleken met GTA4).
GTA IV was gewoon slecht geport. Ik hoop wel dat het spel draaibaar is op de PC specs van een game pc van nu. Dat betekend dat tegen de tijd van de release je met een game bak gewoon op high met redelijke framerates kan spelen. Dat was bij IV wel anders. (haal met m'n huidige rig (zie sig) 60fps, moet je nagaan bij de release van IV).

[ Voor 52% gewijzigd door .Sjoerd op 03-11-2011 18:05 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

.Sjoerd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:00:
[...]
[...]

GTA IV was gewoon slecht geport. Ik hoop wel dat het spel draaibaar is op de PC specs van een game pc van nu. Dat betekend dat tegen de tijd van de release je met een game bak gewoon op high met redelijke framerates kan spelen. Dat was bij IV wel anders. (haal met m'n huidige rig (zie sig) 60fps, moet je nagaan bij de release van IV).
Overigens liep Vice city ook veel beter op dezelfde hardware als III. Oftewel, het lijkt me dat V minder resources nodig heeft dan IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
lometje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:29:
[...]

Overigens liep Vice city ook veel beter op dezelfde hardware als III. Oftewel, het lijkt me dat V minder resources nodig heeft dan IV
Er is nog helemaal niks bekend over de platformen waar de game op uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Liteiten schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:34:
[...]

Er is nog helemaal niks bekend over de platformen waar de game op uit gaat komen.
.... dus? Ze zullen de PC markt echt niet zomaar achterlaten... Daar is nog steeds genoeg te verdienen en al helemaal gezien er een hoop PC fans zijn incl communities enzo
Ze snijden zich niet zomaar in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
NitroX infinity schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:42:
Dezelfde specs zullen wel weer nodig zijn. Daarbij waren de minimal requirements toch veel te laag. Quad core is toch wel een must bij GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
SL65 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:39:
[...]

Dezelfde specs zullen wel weer nodig zijn. Daarbij waren de minimal requirements toch veel te laag. Quad core is toch wel een must bij GTA IV.
Was prima speelbaar op mijn setup hoor. Medium en 1680x1050. Specs hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
.Sjoerd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:00:
[...]

denk dat dat de datum voor een tweede trailer zal zijn.

Het cijfer 72 komt trouwens ook vrij vaak voor. Net als 86.
En 69 :P Maar daar hoeven we geen datum achter te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Afbeeldingslocatie: http://i194.photobucket.com/albums/z36/sjoerd92/Afbeelding3-2.jpg
Ik kan niet helemaal goed oordelen of het dezelfde zou kunnen zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Megamind schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:51:
is die van 0.57 niet Belic uit IV?
Waarom denken mensen dit?!

Niko ziet er absoluut niet uit als deze random zwerver dude!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-10 20:15

[afbeelding]

Onzin. Dat is gewoon de arial map van het originele SA. Hieronder een plaatje van de clean map van SA, waaruit blijkt dat de constateringen dat SF en LV er ook inzitten onjuist zijn.

Afbeeldingslocatie: http://myepsilon.org/maps/gtasa_empty_map.jpg

Rechts onderin is Los Santos, links is SF, rechtsbovenin LV.

Voor de duidelijkheid de arial map van SA:
Afbeeldingslocatie: http://myepsilon.org/maps/gtasa_aerial_map.jpg

Iets duidelijker? :) Het plaatje wat circuleert is gewoon een uitknipsel van de arial map van het originele SA.

[ Voor 5% gewijzigd door Joseph op 03-11-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Trouwens voor de mensen die denken dat de zwerver Niko Bellic is.

Afbeeldingslocatie: http://static.product-reviews.net/wp-content/uploads/gta-v-nico-bellic.jpg
Dit was de persoon die de diamanten vond aan het einde van de Ballad of Gay Tony. Hij lijkt verdacht veel op de zwerver uit de trailer.

[ Voor 10% gewijzigd door SL65 op 03-11-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Joseph schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:11:
[...]

Onzin. Dat is gewoon de arial map van het originele SA. Hieronder een plaatje van de clean map van SA, waaruit blijkt dat de constateringen dat SF en LV er ook inzitten onjuist zijn.

[afbeelding]

Rechts onderin is Los Santos, links is SF, rechtsbovenin LV.

Voor de duidelijkheid de arial map van SA:

Iets duidelijker? :) Het plaatje wat circuleert is gewoon een uitknipsel van de arial map van het originele SA.
Als men duidelijk naar ook dit plaatje kijkt

Afbeeldingslocatie: http://www.multiplayernetwork.net/files/filesystem/images/UpdatedLibertyCityMap_598_1203732421.jpg

Zie je dat Liberty City van GTA IV ongeveer evenveel stedelijk gebied heeft als San Andreas. Aangezien R* bij elke GTA er weer een stapje bovenop doet zou het toch best kunnen dat ze er nog een gigantisch stuk woestijn en wildernis omheen bouwen?

Ik heb vertrouwen in Rockstar.

Dit hoop ik ten minste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:02:
[...]

Als men duidelijk naar ook dit plaatje kijkt

[afbeelding]

Zie je dat Liberty City van GTA IV ongeveer evenveel stedelijk gebied heeft als San Andreas. Aangezien R* bij elke GTA er weer een stapje bovenop doet zou het toch best kunnen dat ze er nog een gigantisch stuk woestijn en wildernis omheen bouwen?

Ik heb vertrouwen in Rockstar.

Dit hoop ik ten minste :'(
Dat is niet de officiele map van IV, maar een fanmade map gebasseerd op III en de, achteraf gezien juiste, verwachting dat IV weer in Liberty City zou afspelen. Kijk maar naar de bruggen die anders lopen en de straten in het zuiden van Manhatten die flink afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Lekker stom. Deze inderdaad:

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/franchises/wiki/grandtheftauto.ign.com/default/uploads/2/2a/Hotspots-Map.jpg

Nog groter zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Over grootte gesproken. GTA IV was 15 vierkante kilometer. GTA SA was 36 vierkante kilometer en LA Noire was 20 vierkante kilometer. En als R* zegt dat ze met hun grootste project ooit bezig zijn, moet de hele map toch op zijn minst 20 vierkante kilometer groot zijn, aangenomen dat juist het maken van de kleine details die in San Andreas misten, juist wel in IV en Noire zitten, waar dus meer tijd in zou zitten. Maar buiten dat, als ze al een boel auto's en gebouwen laten terugkomen, zou het ook wel kunnen dat het veel groter is dan SA bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Grote mappen zijn sowieso al een groot pluspunt, is toch heerlijk om lekker doelloos te kunnen rondrijden, rondschieten en zelfs na een week, of meerdere weken op plekken, wegen komt waarvan je denkt, hé die ken ik nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
ZoutePeper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:50:
Grote mappen zijn sowieso al een groot pluspunt, is toch heerlijk om lekker doelloos te kunnen rondrijden, rondschieten en zelfs na een week, of meerdere weken op plekken, wegen komt waarvan je denkt, hé die ken ik nog niet. :)
Inderdaad. En GTA SA was zelfs al zo groot dat ik pas na 2 jaar via een youtube filmpje een geheime tunnel ontdekte in de woestijn. Geniaal was dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Rockstar houdt van verassingen dus misschien Los Santos + 1 of 2 nieuwe steden? Dat er wordt gezegd dat ze terug gaan naar Los Santos betekend nog niet dat er niet nog meer (nieuwe) steden zijn.

Op borden staat ook Les puerto ofzo (ken geen Spaans) en nog een andere naam.

Het zou typisch Rockstar zijn om deze speculaties te laten opbloeien en dan met een volgende trailer keihard al die speculaties te doen doorbreken. Misschien hebben ze dit wel zo gewild zodat de volgende trailer nog harder aankomt als het werkelijk zo is.

Die truuk zou bij mij in ieder geval werken.

Misschien inderdaad Los Santos + 2 nieuwe steden.

Houd er trouwens rekening mee dat na San Andreas GTA IV werd gemaakt en dat daar 4 jaar tussen zat. (SA = 2004, IV = 2008) maar dat ze vanuit schroot zijn begonnen en in die 4 jaar dus ook nog de RAGE engine moesten maken.

Nu hebben ze de engine al en zijn we, als GTA V uitkomt, ook weer 4 jaar verder. (2012)

Het maken van een Engine kost ruim een jaar misschien wel 2.

[ Voor 57% gewijzigd door rickyy op 03-11-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:06
GTA komt met automatische hype. Echt geweldig wat een trailer allemaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-10 18:44

Patriot

Fulltime #whatpulsert

rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:26:
Rockstar houdt van verassingen dus misschien Los Santos + 1 of 2 nieuwe steden? Dat er wordt gezegd dat ze terug gaan naar Los Santos betekend nog niet dat er niet nog meer (nieuwe) steden zijn.
Dat niet, het feit dat IGN al contact heeft gehad met Rockstar erover en dat die bevestigd hebben dat het gaat om Los Santos met omliggend ruraal gebied wél natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Patriot schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:34:
[...]

Dat niet, het feit dat IGN al contact heeft gehad met Rockstar erover en dat die bevestigd hebben dat het gaat om Los Santos met omliggend ruraal gebied wél natuurlijk.
Die zin kan je op veel manieren interpreteren. Het bevestigd niks. Je kan het zien als; terug naar Los Santos, maar misschien zijn er wel nieuwe steden bijgekomen? En is Los Santos er een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 03:15
Trailer analyse

Enjoy.

[ Voor 14% gewijzigd door Compi_56 op 04-11-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als ik net als in SA met een motor weer overal kan komen, bergen, gebouwen (hilarisch met een motor op die piramide) Dan wordt het weer top...

En als ze voor die tijd even een HD pack uitbrengen voor de PS3 met GTA3, Vice City en SA dan maken ze een heleboel mensen blij denk ik... (wishfull thinking)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Bedankt voor het sharen van deze vid. Hier zat ik op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZoutePeper schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:50:
Inderdaad!! SA heb ik veeel langer gespeeld dan GTA IV voornamelijk met deze reden.

Wat ik verder vind, dat in GTA IV de omgeving zo grauw en grijs aandoet, hoop dat GTA V wat meer kleur bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:07
rickyy schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:26:
Houd er trouwens rekening mee dat na San Andreas GTA IV werd gemaakt en dat daar 4 jaar tussen zat. (SA = 2004, IV = 2008) maar dat ze vanuit schroot zijn begonnen en in die 4 jaar dus ook nog de RAGE engine moesten maken.

Het maken van een Engine kost ruim een jaar misschien wel 2.
Euhm nee niet precies, ze hadden met de launch van de Xbox al de RAGE engine, namelijk voor Rockstar Table Tennis :) de eerste titel met de RAGE engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 18:20
<knip>

[ Voor 98% gewijzigd door Caeruleus op 04-11-2011 09:47 . Reden: reply op "oud" bericht, paar pagina's gemist ;) ]

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:17
Als Rockstar 1 ding heel goed kan, is het wel het promoten van hun eigen games. Gezien de staat van de game in de trailer lijkt het mij niet onmogelijk om hem in april 2012 uit te brengen, time will tell!

Ik ben alleen bang dat de game veel vertraging op zal gaan lopen door beperkingen met de PS3 en de X360. Toen GTA San Andreas uitkwam voor de Xbox (1) en de PS2 liep de game ook heel veel vertraging op, omdat ze tegen de limieten van de Xbox en PS2 aan liepen met programmeren. Hopelijk gaan ze die limieten/beperkingen voorlopig nog niet tegenkomen.

[ Voor 46% gewijzigd door Jorn1986 op 04-11-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 20:13
Bij Red Dead Redemption zat er ongeveer een jaar tussen de eerste trailer en de release. Maar al met al nog veel speculatie, nog maar even afwachten op de officiële info van Rockstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:08:
[...]

Inderdaad!! SA heb ik veeel langer gespeeld dan GTA IV voornamelijk met deze reden.

Wat ik verder vind, dat in GTA IV de omgeving zo grauw en grijs aandoet, hoop dat GTA V wat meer kleur bevat.
Absoluut mee eens.
GTA SA heb ik regelmatig opgestart om even te gaan cruisen, mooie wagen pimpen en dan sighseeing. Heerlijk gevoel, en ik hoefde niet eens echt naar buiten. Dé oplossing voor de doorgewinterde kluizenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Laatst online: 23-09 07:25
Ik krijg spontaan zin om SA opnieuw te spelen. Toch maar eens kijken of er een goede HD mod te vinden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

kilon666 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:54:
Ik krijg spontaan zin om SA opnieuw te spelen. Toch maar eens kijken of er een goede HD mod te vinden is..
Je zou SA:MP eens moeten proberen, hier op GoT was destijds een server genaamd samp.nl. Echt vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Kecin schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:57:
[...]

Je zou SA:MP eens moeten proberen, hier op GoT was destijds een server genaamd samp.nl. Echt vet.
De nieuwe MTA 1.1 is beter vindt ik. Zit nu zelfs voice in.

Het blijft het beste online spel ooit gemaakt. }:O
Dylan93 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:36:
[...]

Euhm nee niet precies, ze hadden met de launch van de Xbox al de RAGE engine, namelijk voor Rockstar Table Tennis :) de eerste titel met de RAGE engine.
Ja, dan klopt dat toch? Xbox was in 2005 uitgebracht. Maart wel te verstaan.

[ Voor 34% gewijzigd door rickyy op 04-11-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Sorry dubbelpost. }:O

[ Voor 95% gewijzigd door rickyy op 04-11-2011 12:15 ]

Pagina: 1 2 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.