Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het is ook logisch dat het zoveel minder is.. gta IV kwam immers veel later uit op pc tov console.. (29 april vs 3 december..)
Heel veel mensen kochten hem dan ook voor de ps3/xbox360 ipv PC (wat ik nu ook ga doen voor GTA V), nog een deel mensen kopen hem uit princiepe niet (pc die later uitkomt) en dan zijn er een heel deel die hem gewoon via steam of iets dergelijks (in een sale) kochten ..

Je kan het gewoon niet vergelijken.
En die VGcharts klopt gewoon niet (geen digitale sales), ze zaten in 2011 al aan 22 miljoen sales..

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Asgaro schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:10:
[...]

Ik vind dat toch geen struisvogeltactiek... Het is toch algemeen geweten dat digitale distributie bij PC gaming massaal veel populairder is dan gewoon retail verkopen?
Dan lijkt het me ook logisch om niet teveel waarde te hechten aan VGChartz, want daar draait het puur om retail verkopen.

En het klopt dat games zoals GTA IV een groot aantal GB beslaan, maar ik denk dat dat nog weinig mensen tegenhoudt. We zijn tenslotte 2013: zelfs de ISPs in mijn Belgenlandje - die bekend staan voor zijn strenge downloadlimieten - bieden nu degelijke limieten waardoor alles digitaal downloaden te doen is.

Even over en weer naar de winkel kan misschien wel sneller zijn, maar veel mensen kiezen toch de voordelen van Steam: je betaalt vanuit je zetel en begint te downloaden, je hebt automatic patching, achievements, etc.
Dusja: VGChartz is representatief voor console gaming, maar voor PC al jarenlang achterhaald. ;)

En dan over je Skyrim verhaal: die VGChartz tonen duidelijk niet het volledige verhaal voor PC, want Skyrim heeft op Steam records verbroken betreffende Concurrents Users ;) http://www.pcgamer.com/20...s-on-day-one-topples-mw3/
Dat lukt alleen als je game heel goed verkocht natuurlijk.

Voor de rest moet ik u gelijk geven.

Edit: conclusie: PC verkopen lopen zeker achter tov console verkopen, maar VGChartz tonen lang niet het volledige verhaal. :)
Dat klopt, maar het ging over de winstgevendheid van de verschillende platforms voor een uitgever. Je gaat voorbij aan het feit dat:
- Een uitgever verdient veel minder aan een Steam sale (ook als die voor retailprijs verkocht wordt)
- Het feit dat die digitale distributie zo goed loopt vanwege de enorme aanbiedingen die Steam regelmatig doet! Daar verdient een uitgever natuurlijk nog veel minder aan!
- Ik vraag me erg af of die verhouding ook zo gunstig ligt voor games die net uit zijn en de 'retailprijs' kosten, iedereen die ik ken koopt dan gewoon het fysieke exemplaar in de winkel.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Solomon schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:40:
[...]

Dat klopt, maar het ging over de winstgevendheid van de verschillende platforms voor een uitgever. Je gaat voorbij aan het feit dat:
- Een uitgever verdient veel minder aan een Steam sale (ook als die voor retailprijs verkocht wordt)
- Het feit dat die digitale distributie zo goed loopt vanwege de enorme aanbiedingen die Steam regelmatig doet! Daar verdient een uitgever natuurlijk nog veel minder aan!
- Ik vraag me erg af of die verhouding ook zo gunstig ligt voor games die net uit zijn en de 'retailprijs' kosten, iedereen die ik ken koopt dan gewoon het fysieke exemplaar in de winkel.
Je vergeet dan wel de 2e hands verkoop bij de console, die is ook immens groot ;)

en mensen die nog fysieke exemplaren kopen voor de pc, verdoen gewoon veel geld.
PC Budget Gaming topic

Je kan zowat elk spel voor minder dan 35 euro vinden op release dag. (veel spellen al na een maand voor rond de 20 euro)
Online Gamekeys kopen - Deel II

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
SmokingCrop schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:42:
[...]

Je vergeet dan wel de 2e hands verkoop bij de console, die is ook immens groot ;)

en mensen die nog fysieke exemplaren kopen voor de pc, verdoen gewoon veel geld.
PC Budget Gaming topic

Je kan zowat elk spel voor minder dan 35 euro vinden op release dag. (veel spellen al na een maand voor rond de 20 euro)
Online Gamekeys kopen - Deel II
Dat laatste weten jij ik, maar als iedereen dat wist zag je die spellen helemaal niet meer liggen bij de retail winkels/webshops :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik kocht GTA IV ook op de ps3 vond het een ruk spel en daarom kocht ik het niet op de pc.
Een echt fan van GTA kan gewoon geen jaar wachten.
En GTA was ook nog eens een hele slechte port :(
Ik ben ook meer een pc gamer toch stof ik voor GTA 5 mijn ps3 weer af :D
En denk niet dat ik de game een jaar later nog eens voor de pc koop.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:Mensen, lees de topicwarning nog eens; hou de discussie bij de game GTA V. Laat de platformen waarop de game draait achterwege.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
NickySantoro schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:12:
Om maar weer even ontopic te gaan, map heeft een update gekregen:

-Plaatje-

Meer info hier: http://www.gtav.net/map/
Is dit niet de eerste map dan waarbij de map niet uit meerdere eilanden bestaat? Oke, een kleintje waar enkel een berg op staat. Zou dus betekenen dat je niet meer de bruggen hoeft vrij te spelen?

Aan de ene kant fijn, maar haalt wel weer een beetje een drive weg om de storyline uit te spelen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 21:18

iFrost

Vroem vroem

.Sjoerd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:37:
[...]

Is dit niet de eerste map dan waarbij de map niet uit meerdere eilanden bestaat? Oke, een kleintje waar enkel een berg op staat. Zou dus betekenen dat je niet meer de bruggen hoeft vrij te spelen?

Aan de ene kant fijn, maar haalt wel weer een beetje een drive weg om de storyline uit te spelen.
De hele map is vanaf het begin unlocked.

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bijhorende info :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:40
Solomon schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:08:

Gedrukt, als in 'drukken', iets doen reduceren. Ik hoop toch dat je met me eens bent dat er voor de PC meer piraterij is dan voor de consoles... Kijk meer eens naar de hoeveelheid torrents voor verschillende platformen...

Die vraag om cijfers voor iets wat iedere idioot kan beredeneren is weer zoiets wat mensen als jij doen, puur omdat ze weigeren de gevolgen van piraterij voor de game-industrie onder ogen te zien. Als jij niet doorhebt dat een significant deel van de miljoenen mensen die games downloaden de game niet meer koopt, waar men dat anders wel had gedaan, dan geef ik het op hoor. Het zijn net religieuze fanatici, er valt gewoon niet mee te praten...
Bedankt voor het uitleggen dat je met drukken, reduceren bedoelde. Dat snapte ik nog niet namelijk maar ja wat had je verwacht van een 'mens als ik', zo'n 'religieuze fanaticus'?

Mijn oprechte excuses voor het vragen van harde feiten i.p.v. als een schaap promotiepraatjes accepteren van partijen die daar overduidelijk belang bij hebben.

Ontopic.
Over die map: Ik mag toch hopen dat er nog wel wat urban environment bij komt op die map. Vind de ratio stad/natuur nu wel beetje teveel naar natuur neigen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:44

RMX

Inderdaad. Heel knap om de grootste map ever te maken, maar dat is niet moeilijk als je alleen maar natuur er in stopt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
RMX schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:25:
Inderdaad. Heel knap om de grootste map ever te maken, maar dat is niet moeilijk als je alleen maar natuur er in stopt haha
Ik heb er ook een "meh" gevoel bij.
Maar we moeten wel onthouden dat nog niet alle wegen op die kaart staan: Rockstar gaf al aan dat er genoeg kleine stadjes in de countryside zullen zijn zoals bij GTA SA het geval was.

Maar toch vind ik het wat lame dat inderdaad zeker 50% van de map gebergten zijn. Ik had liever 2 grote steden gezien gescheiden door gebergten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• castle87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 20:43

castle87

PSN: drke87

Had inderdaad ook gehoopt dat er meerdere steden zouden zijn. Vond dat cruisen van de ene stad naar de andere in SA altijd geniaal.

Ook al heb ik wel het vermoeden dat Sandy Shores nog wel een redelijke formaat stad zal worden. Dit vanwege de outlines rondom de stad op de map en de niet afgemaakte wegen.

[ Voor 17% gewijzigd door castle87 op 26-07-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

We lopen nu wel te speculeren over een te kleine map maar wie zegt dat dit ook zo is? R* is een meester in dingen geheim te houden waarom zouden ze dan een map vrijgeven?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wie weet komt er ook nog ooit DLC he met daarin nieuwe een nieuwe stad o.i.d. (las venturas , san fierro) , je weet maar nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 26-07-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Het was al bekend dat het maar 1 stad zou worden, jammer maar helaas

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:59:
We lopen nu wel te speculeren over een te kleine map maar wie zegt dat dit ook zo is? R* is een meester in dingen geheim te houden waarom zouden ze dan een map vrijgeven?
Om te teaseren natuurlijk ;)

En volgens www.gtav.net is de map 2x zo groot als San Andreas. Ik kan me van SA-MP herinneren dat het 9 minuten duurde om met een Banshee op full speed de map rond te gaan. Dus ruimte zat voor meer dorpjes en gehuchten in GTA V. Los Santos zelf schijnt net zo groot te zijn als Liberty City van GTA IV. Okee, het is geen L.A. Noire maar toch behoorlijk groot voor alleen een stad.

@iPodKiller

Dat zou wat zijn, een vette DLC met Las Vegas ofzo. Maar ik vrees dat ze hetzelfde doen als met Max Payne 3 en alleen multiplay DLC maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:55:
[...]

Maar toch vind ik het wat lame dat inderdaad zeker 50% van de map gebergten zijn. Ik had liever 2 grote steden gezien gescheiden door gebergten...
Gewoon Skyrim met guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Asgaro schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:55:
Wat is er zo saai aan gebergte? RDR of Skyrim zeker niet gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zarif schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:56:
[...]

Nee, ben zeker fan van open world games hoor, en ik hield van de countryside in GTA SA.

Maar toen ik dit indertijd las
Yes, factor in the land mass and the new underwater environments, GTA V is five times the size of Red Dead Redemption's world. To put it in another way, Los Santos and the surrounding area is bigger than Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV, and Read Dead Redemption combined.
http://www.destructoid.co...d-redemption-252932.phtml

had ik gewoon meer verwacht... 2 grootsteden had ik altijd gedacht. :)

Maargoed, Rockstar zal wel niet teleurstellen: ik verwacht dat er genoeg te doen zal zijn buiten de stad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zarif schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:56:
[...]

Dan vind ik skyrim nog wel een wat onhandig voorbeeld, jezus wat waren die bergen daar onhandig, met al je leete level tig skills kon je nog steeds niet over een rotsblok heenklimmen. Eindeloos omlopen. Argh!

Zolang er weer een jetpack in zit vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 15:15
Asgaro schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:53:
[...]

Nee, ben zeker fan van open world games hoor, en ik hield van de countryside in GTA SA.

Maar toen ik dit indertijd las

[...]

http://www.destructoid.co...d-redemption-252932.phtml

had ik gewoon meer verwacht... 2 grootsteden had ik altijd gedacht. :)

Maargoed, Rockstar zal wel niet teleurstellen: ik verwacht dat er genoeg te doen zal zijn buiten de stad!
De bron vermeldt, iets van "dusver" kortom, dit is de map zoals nu bij ons bekend is hoe hij eruit ziet, en is waarschijnlijk niet compleet.

[ Voor 14% gewijzigd door SacreBleu op 27-07-2013 12:56 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik verwacht zelf dat ze de map het perfecte formaat weten te maken.
Ik heb mijn game ook blindelings gepreordered, en dat durf ik ook te doen bij rockstar games.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-09 09:58
Zal GTA V wel voor de PC komen? Dat hoop ik echt, ik ga niet speciaal voor GTA V een andere console kopen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cloud schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:38:
[modbreak]Mensen, lees de topicwarning nog eens; hou de discussie bij de game GTA V. Laat de platformen waarop de game draait achterwege.[/modbreak]
Riolaro schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:07:
Zal GTA V wel voor de PC komen? Dat hoop ik echt, ik ga niet speciaal voor GTA V een andere console kopen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Pre order vraagje, ik wil graag de Collectors edition pre-orderen, iemand een idee waar ik dat het beste kan doen? (Desnoods nachtrelease, of op de dag zelf bezorgd). Bol.com is uitverkocht, Wehkamp heeft hem niet en T.net pricewatch laat geen bedrijven zien die hem hebben :-(

iemand? Stuur me desnoods een PM ivm spam ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Kecin op 28-07-2013 16:15 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Kameraad van me heeft em gister bij de MediaMarkt in Hengelo gepreorderd, het was wel de laatste maar misschien zijn er nog vestigingen waar ze hem wel hebben.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

martijntjuhh schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:19:
Kameraad van me heeft em gister bij de MediaMarkt in Hengelo gepreorderd, het was wel de laatste maar misschien zijn er nog vestigingen waar ze hem wel hebben.
Fuuuu, dat is de meest dichstbijzijnste hierzo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:43
Zal s ff kijken bij zo'n eenmanszaakje hier die games verkoopt. Als die nog een shitload heeft kunnen mensen em via mij reserveren? ( ofzo, want hij verzend zelf niet )

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Kecin schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:05:
[...]

Fuuuu, dat is de meest dichstbijzijnste hierzo :(.
Enschede misschien? Of eventueel Duitsland maar dan wordt het meteen wel erg ver als je hem moet ophalen.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kecin schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:15:
Pre order vraagje, ik wil graag de Collectors edition pre-orderen, iemand een idee waar ik dat het beste kan doen? (Desnoods nachtrelease, of op de dag zelf bezorgd). Bol.com is uitverkocht, Wehkamp heeft hem niet en T.net pricewatch laat geen bedrijven zien die hem hebben :-(

iemand? Stuur me desnoods een PM ivm spam ofzo?
Ik heb de CE bij Dixons besteld, je kreeg toen ook 10 euro korting als je voor de nieuwsbrief in schreef.

edit: ow ik zie nu pas dat ze hem niet meer hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Motabeatz op 28-07-2013 23:54 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

R* op de Gamescom! Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

NickySantoro schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:53:
[...]

Ik heb de CE bij Dixons besteld, je kreeg toen ook 10 euro korting als je voor de nieuwsbrief in schreef.

edit: ow ik zie nu pas dat ze hem niet meer hebben
Inmiddels ook bovenstaande gedaan, dan maar de special edition. Had ook de 10 euro kortingsbon. Goedkoper dan dat nog nergens kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:38

Player1S

Probably out in the dark

Om de vertraging van GTA 5 aan te kondigen?? :+

Begin langzaam toch nog enthousiast te worden voor deze game. Dacht dat ik hem later wel uit de budgetbin zou plukken maar komt in mn vakantie uit dus wie weet

[ Voor 30% gewijzigd door Player1S op 29-07-2013 14:55 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:38:
[modbreak]Mensen, lees de topicwarning nog eens; hou de discussie bij de game GTA V.[/modbreak]
:+

Maar goed...

De Gamescom is van 22 tot 25 augustus dus slechts een paar weken voor de release. Grote gamesites krijgen dan een review copy (en een week later kun je GTA V via een torrent binnenhalen). En Rockstar zit meestal alleen in de business-sectie op de Gamescom.

Alhoewel, met de release zo dichtbij laten ze misschien wel een preview van GTA V zien in de entertainment sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, kijk er meer en meer naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beter melden dat R* op de GC aanwezig is(wat sommige misschien nog niet weten) dan zeggen dat je GTA V op de PC gaat aanschaffen of niet.

on: Die screens zien er veelbelovend uit, kan echt niet meer wachten, al denk ik dat het niet de echte console graphics zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 29-07-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ziet er goed uit.
Nu hopen dat hij inderdaad ook zo goed speelt en het beter uitgewerkt is dan in IV.
Niet dat die echt slecht was, maar had toch wat meer opties verwacht NA de storyline.
Leuk ook om de NASCAR auto uit de Vice city Dome weer te zien en vliegen met een chinook lijkt me ook wel leuk. Benieuwd hoe dat nou vliegt tov een normale heli.
Wel leuk dat de hond mee kan op de veranda. Zou leuk zijn als die opeens niet mee mag met de taxi of ander openbaar vervoer. Moet je de bestuurder bedreigen oid omdat chop anders wegloopt en je moet gaan zoeken haha.
Nu nog hopen dat ze er een goede GTA V + PS3 deal bij doen. mijn Motordrive van de BR is ws stuk en heb geen zin in weer een tweedehandsje dat snel stuk kan gaan.
Liefst een PS3 slim icm GTA V, maar dat kan vast niet. Heb 2 katten en dat klepje is vast snel stuk.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:40:
[...]

Beter melden dat R* op de GC aanwezig is(wat sommige misschien nog niet weten) dan zeggen dat je GTA V op de PC gaat aanschaffen of niet.

on: Die screens zien er veelbelovend uit, kan echt niet meer wachten, al denk ik dat het niet de echte console graphics zijn.
Kijk een paar pagina's terug voor een vergelijking van screenshots/trailers met de door Rockstar uitgegeven 'screenshots'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 15:15
Kennelijk is er een 'detailed' map van GTA V geleaked: http://www.evilsourcegami...VLbCIAAkhB2.jpg-large.jpg

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Beetje de vorm van een hoofd... :)

Waar ben je? Rij net door z'n neus heen ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42

kronolith

[EDIT]

Mooi, die verwijzing naar GTA: VC :D ! (Zie het "Love Fist" t-shirt op het 4e plaatje 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

rgras schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:31:
[...]

Kijk een paar pagina's terug voor een vergelijking van screenshots/trailers met de door Rockstar uitgegeven 'screenshots'.
Kan het niet vinden... Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:34
Mooie screens - wordt een topspel. Maar lijkt me sterk dat deze gedetailleerde beelden daadwerkelijk uit de ps3 en xbox360 geperst kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

kronolith schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:03:
[...]

Mooi, die verwijzing naar GTA: VC :D ! (Zie het "Love Fist" t-shirt op het 4e plaatje 8) )
Wou het inderdaad posten. Geweldig dit! Die jacht is vet, zou tof zijn als je dat als huis zou kunnen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Stay tuned for much more details and media from the game in August including the first proper unveiling of Grand Theft Auto Online.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thelanorth
  • Laatst online: 23-04 09:54
Oeh, als ik die gedetaileerde map zie kan ik niet wachten totdat ik er met een mooie wagen helemaal een rondje omheen kan rijden! Zoals in San Andreas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Dat jacht lijkt best wel veel op het jacht uit Max Payne 3.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KOUP7p6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lEJddFS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 23-09 14:22
Ik verwacht niet dat die deurtjes in GTAV open kunnen. Zou wel vet zijn als daar een jetski uit komt, maar ik verwacht dat niet.

Mij lijk het echt ubervet om met dat jacht te kunnen varen. En om met die chinook te vliegen. Ik ben direct weer hooked voor GTAV.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

nog 8 weken en dan kunnen we echt genieten van de game, het aftellen is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Pykow schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:09:
nog 8 weken en dan kunnen we echt genieten van de game, het aftellen is begonnen.
7 weken zelfs nog maar! O-)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Omg, nog een paar nachtjes slapen. Ik ga vroeg naar bed vanavond. </zomerslaap>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het leaked altijd wat eerder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
rgras schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:17:
[...]

Het leaked altijd wat eerder. :P
Oh hij valt een paar dagen eerder in de bus door een bevriende Game webshop ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
offtopic:
Heeft het zin om SA te halen bij steam en dan wat te gamen tot 5 uitkomt?

Wil dan wel wat modden, maar vrees dat ik niet zo heel ver kom met mijn Q6600 2.4GHz Quadcore, 4GB ram en GTX260.

Hoop dat hij ook snel op "dat andere platform" uitkomt, maar ik haal wel gewoon de PS3 versie aangezien de mijne kapot is.

Nog "maar" 7 weken voor de release... die gaan lang duren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Koos2009 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:22:
offtopic:
Heeft het zin om SA te halen bij steam en dan wat te gamen tot 5 uitkomt?

Wil dan wel wat modden, maar vrees dat ik niet zo heel ver kom met mijn Q6600 2.4GHz Quadcore, 4GB ram en GTX260.
offtopic:
Wees gerust: je zal San Andreas perfect kunnen draaien, met alles erop en eraan!
Die game was nog gemaakt in de tijd van single-core Pentium 4's. :P

Recommended System Requirements:
Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
384(+) MB of RAM
16x DVD-ROM drive
4.7 GB of free Hard Disk space for a full install
128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)

Zelfs een smartphone heeft tegenwoordig betere hardware dan wat je nodig had voor GTA SA. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Dat had ik al gelezen, maar wilde er wat mods op zetten.
en dan met een blank figuur oid. Tommy uit gta VC denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Je kunt inderdaad met Tommy uit Vice City spelen, zie ook: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=19193

Nu weer on-topic:
Ik had niet eens in de gaten dat het nog maar 7 weken is tot de release, ik dacht dat het er nog 12 zouden zijn. Weer een fijne meevaller in ieder geval. Hopen dat er echt binnenkort info komt over GTA Online. Ik ben wel heel benieuwd of ze dat drastisch hebben veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog 7 weken voor de release van Grand Theft Auto V maar het zou zo maar kunnen dat deze game word verschoven naar 2014 .
Je weet het maar nooit met RockStarGames Studio en misschien toch de ontwikkeling naar de Playstation 4 en de Xbox One en naatuurlijkde PC versie .
Het zou zomaar kunnen want in het verleden was GTA IV ook vaak uitgesteld vlak voor de release .
Ikzelf kan de game helaas niet spelen als hij 17-09-2013 mocht uitkomen vanwege geen console bezit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mooi, net terug van vakantie en dan is hij uit, ik kijk er erg naar uit, echt een naam die ik toch als 1 van de eerste kan opnoemen die ik wil spelen.

Zolang er maar geen CPU gezeik is zoals IV, dat was echt jammer.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

RonaldDesigns schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:29:
Mooi, net terug van vakantie en dan is hij uit, ik kijk er erg naar uit, echt een naam die ik toch als 1 van de eerste kan opnoemen die ik wil spelen.

Zolang er maar geen CPU gezeik is zoals IV, dat was echt jammer.
CPU problemen op de consoles ?
ik wist dat hij af en toe gezeik had met slechte frames. xbox360 was ietjes stabieler dan de PS3 versie.
maar mij niks bekend over CPU probleem op de consoles.

op de PC wel, maar daar komt tie voorlopig nog niet op uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
YdieresiS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:45:
Hopen dat er echt binnenkort info komt over GTA Online. Ik ben wel heel benieuwd of ze dat drastisch hebben veranderd.
Nou, vergeleken met GTA IV kun je dat wel zeggen. Ik denk dat het vrijwel gelijk is aan de multiplay in Max Payne 3. Dus met kills/objectives verdien je geld om wapens te kopen en te levelen. En we weten al dat het crew systeem gelijk is aan dat uit MP3.

Ben vooral nieuwsgierig welke game modes er zullen zijn en of ze zich afspelen in heel de map of alleen in kleine gebieden zoals in MP3. Of onder water, dat zou wel gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Bobnofski schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:44:
[...]

Nou, vergeleken met GTA IV kun je dat wel zeggen. Ik denk dat het vrijwel gelijk is aan de multiplay in Max Payne 3. Dus met kills/objectives verdien je geld om wapens te kopen en te levelen. En we weten al dat het crew systeem gelijk is aan dat uit MP3.

Ben vooral nieuwsgierig welke game modes er zullen zijn en of ze zich afspelen in heel de map of alleen in kleine gebieden zoals in MP3. Of onder water, dat zou wel gaaf zijn.
Een aantal dingen is inderdaad al bekend, waar ik vooral benieuwd naar ben, is of het echt zo massaal kan zijn en ook in alle game modes, zoals aan het einde van de gameplay trailer. Dat lijkt me echt gaaf. Dat is vooral wat ik miste in IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik denk een combinatie van RDRs en MP3s multiplayer. Dus freeroamen op de hele map met verschillende challenges en objectives. Gesloten competitieve gamemodes op kleine delen van de map. Met het unlock en crew systeem uit MP3.

Verder hoop ik dat ze een hoop uit de RDR multiplayer overzetten naar GTA5. Je kon daar bijvoorbeeld Poker spelen in multiplayer. Zou tof zijn het niet alleen om schieten gaat online, maar dat ook bijna alle minigames te spelen zijn tegen echte spelers. Verder had RDR best toffe coop missies, ik denk dat dit ook wel terugkomt in V.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik vond het in de San Andreas mutliplayer mod ook altijd geweldig om een auto te tunen en dan te racen tegen anderen on-line. Ikzelf ben niet zo van het omleggen van on-line mede personen, dus ik hoop dat er ook gewoon races en andere minigames te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

YdieresiS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:35:
Ik vond het in de San Andreas mutliplayer mod ook altijd geweldig om een auto te tunen en dan te racen tegen anderen on-line. Ikzelf ben niet zo van het omleggen van on-line mede personen, dus ik hoop dat er ook gewoon races en andere minigames te spelen zijn.
Met het Tweakers clubje (destijds sa-mp.nl, nu zit het vol met vanalles en iedereen) veel "cruises" gereden. Met tientallen getunede auto's rondkarren om Mnt. Chiliad. Geweldig. Chat erbij, teamspeak erbij. Uren mee vermaakt. Ik kan me nog herinneren dat ik het forum heb geopperd en zelfs ID 1 had daar :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
YdieresiS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:12:
[...]Een aantal dingen is inderdaad al bekend, waar ik vooral benieuwd naar ben, is of het echt zo massaal kan zijn en ook in alle game modes, zoals aan het einde van de gameplay trailer. Dat lijkt me echt gaaf. Dat is vooral wat ik miste in IV.
Off-road bike en jetski races zijn al bevestigd en sowieso wat races betreft kunnen we vrijwel alles wat mogelijk is verwachten. Ik bedoel, het zijn tenslotte maar een zooi checkpoints en racen maar.

En heel eerlijk gezegd vond ik multiplay niet zo massaal in de gameplay trailer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HsxomZQ.jpg

Je ziet maar relatief weinig blips op de mini-map en best kans dat het gewoon weer maximaal 16 players is. En op de PC met 32 players kwam het ook nooit in de buurt van SA-MP waar, toen ik ermee stopte in 2008, 150 spelers heel normaal was.

Daarentegen is Max Payne 3, zowel op de console als PC, met slechts 16 spelers super intens omdat de maps zo klein zijn. Als ze dat kunnen overbrengen naar GTA V hoor je mij niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Als je het zo bekijkt dan valt het tot nu toe qua massalheid wel tegen ja. Het leek heel wat al die namen die voorbij kwamen over de weg daar, maar qua blips is het niet veel.

We zullen moeten afwachten wat het wordt. Hoewel ik SAMP met 100 man altijd best tof vond. Ik hoop dat ze dat kunnen overbrengen naar GTA Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:38:
[...]

op de PC wel, maar daar komt tie voorlopig nog niet op uit :)
Vgareleases is weer eens niet geupdate 8)7 8)7 8)7 8)7
Grand Theft Auto 5 on PC has a confirmed release date on Tuesday 17 September 2013. It is 48 days left until

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Laatst online: 22:33

auto660

1991 240 GL Brick

Komt gta v serieus uit voor de pc op 17 september? Dat zou wel awesome zijn :D

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
En daar gaan we weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
auto660 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:45:
Komt gta v serieus uit voor de pc op 17 september? Dat zou wel awesome zijn :D
Alleen voor Mac en Linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YCzMI.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Heb ik iets verkeerds gezecht? :$

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Laatst online: 23-09 09:36
nu sowieso! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

auto660 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:11:
zoals je ziet in de topic warning, wordt er te vaak gediscussieerd over PC vs Console.
en na jou zin gaat net waarschijnlijk mensen toehappen ;)

Laat ik het zo zeggen, ik heb een console en PC i dont care.
ik koop hem waarschijnlijk toch voor de PC mocht die er ooit komen en zo niet, pech dan geniet ik ervan op de xbox360. maar om te zeggen dat de 1 beter is dan de anderen doe ik niet.
GTA blijft GTA klaar een geweldige game die je moet gespeeld hebben, wil je je eigen een gamer willen noemen :P zo BAM die zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 31-07-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Het was niet bedoeld zoals het in de topicwarning staat. Maar ik wou even weten of die site nou gelijk had. Anders koop ik hem gewoon voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 15:38
Bedankt Asgaro, je maakte net even mijn dag weer goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

auto660 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:15:
Het was niet bedoeld zoals het in de topicwarning staat. Maar ik wou even weten of die site nou gelijk had. Anders koop ik hem gewoon voor de PS3.
Je kan er vanuit gaan, als er op de officiele site niks vermeld staat dat er nog geen uitspraak over is gedaan.
Zodra dit wel gebeurd zal internet Exploderen en dan merk je het wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

False Positive dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het is een hype, iedereen wilt GTA kopen, zoals laatst bekend heeft GTA IV 25 miljoen verkocht en dat is echt heel veel.
Kan je echt niet meer wachten om de game te kunnen spelen, dan koop je gewoon de console.
heb je geen console, koop er 1 net als mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Patrick Brown heeft weer een nieuwe tekening gemaakt.

Fan Art:
Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/9527/k54f.jpg

Zijn toelichting hierbij:
Introducing my latest work to my fresh new website.
Grand Theft Auto V deserves something special, so for the past few weeks I've been putting this together. My usual GTA V artworks have always had the main characters in one big scene, but this time I wanted a bit more freedom so I've broken it up into three scenes, one for each character. This also gave me the chance to show the what types of areas GTA V will include.

Michael (left)

This scene is from the GTA V trailer where Michael catches his wife cheating and he chases the guy through his bedroom window. I thought this would add a bit of humor to the image rather than my usual action packed scenes.

Franklin (top)

I really wanted to capture the hood with this scene, from the trailers we get a good look at what it is like in Los Santos' ghetos and I wanted to try and get that vibe.

Trevor (bottom)

From everything we've scene with Trevor, he is an absolute loose cannon! So I really wanted to show that in one picture with him. Total chaos would describe him well, but somehow I find him to be my favorite just because he adds that great sense of humor to the game.

I hope you all enjoy this one, please let me know what you think below. You can expect much more GTA V art on the way.
Bron: http://patrickbrownart.co...michael,-franklin-trevor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:43

Vis

Woaah f*ck wat heb ik hier zin in! Mijn PS3 gaat overuren draaien in september ...

Moet wel nog even een snelle webshop vinden die m kan leveren...
Of anders volle mep bij Saturn ofzo..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
auto660 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:11:
In ieder geval "gezecht". :)

Iemand dat stuk op Gamer.nl trouwens gelezen over GTA V op de next gens en PC? Niet om er wéér over te beginnen (vandaar dat ik het niet quote), maar de theorie erin is interessant. Heb het hier nog niet langs zien komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:01

Vos

AFCA

bram1984 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:31:
[...]

In ieder geval "gezecht". :)

Iemand dat stuk op Gamer.nl trouwens gelezen over GTA V op de next gens en PC? Niet om er wéér over te beginnen (vandaar dat ik het niet quote), maar de theorie erin is interessant. Heb het hier nog niet langs zien komen namelijk.
Misschien wel handig om dan in ieder geval naar het artikel te linken? Dit artikel?

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 01-08-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel een briljante titel in elk geval :D

"GTA 5 komt naar PC, Xbox One en PS4, vinden wij "

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Zit te twijfelen of ik niet gewoon een usb stick moet kopen om de game vanaf te laten draaien in de xbox,

weet iemand of er een groot verschil tussen zit , game vanaf xbox hd of een snelle usb flash drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:24:
Woaah f*ck wat heb ik hier zin in! Mijn PS3 gaat overuren draaien in september ...

Moet wel nog even een snelle webshop vinden die m kan leveren...
Of anders volle mep bij Saturn ofzo..
Edit:

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 21-08-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:47
Scorchor schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:10:
Zit te twijfelen of ik niet gewoon een usb stick moet kopen om de game vanaf te laten draaien in de xbox,

weet iemand of er een groot verschil tussen zit , game vanaf xbox hd of een snelle usb flash drive?
Ligt geheel aan de game. De ene game is merkbaar sneller vanaf de HDD, de andere game merkt je eigenlijk niets van behalve dat de Xbox wat stiller is tijdens het gamen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Maikel64 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:29:
[...]

Ligt geheel aan de game. De ene game is merkbaar sneller vanaf de HDD, de andere game merkt je eigenlijk niets van behalve dat de Xbox wat stiller is tijdens het gamen.
ik bedoel het verschil tussen hdd en usb, want alle games die ik nu heb installeer ik zoiezo altijd al op hdd, weet alleen niet of een usb stick sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Zal wellicht aan de USB stick liggen natuurlijk en of het spel het ondersteund.

Ik hoop wel dat ze weer een geweldige playlist heben op de radio en niet van dat matige. Heb liever "maar" 6 stations oid als bij Vice city, maar met geweldige muziek en commentaar over de n die tijd geldende onderwerpen en reclames dan 10-12 (SA en IV) stations waarvan ik er bij bijv IV maar 2 leuk vond. Liberty rock? en die andere metal zender.
Bij SA had ik de VC playlist geïmporteerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een Xbox 360 Slim 250GB gekocht bij Gamemania te Maastricht vanwege de game Grand Theft Auto V en deze gelijk pre-order .
Dat zo een grote titel nog uitkomt op de Playstation 3 en Xbox 360 maakt deze consoles nog waardevoller en mag er gerust de next gen gameconsoles uitkomen is alleen maar goed voor de ontwikkelingen van het hele game industrie .
Maar heb 1 week zitten te twijfelen om deze aanschaf en nou staat deze mooie Xbox 360 in mijn woonkamer .
Grand Theft Auto V zet de hele game industrie op zijn kop door het slimme aanpak van strategie ( natuurlijk geld verdienen ) en marketing .
Hier mijn aankoop

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=27876

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik wil geen console war starten, maar waarom een Xbox? Ik heb beide systemen staan, maar als ik GTA haal, wordt het toch echt de PS3 versie. Gratis online, wellicht een grafisch voordeel (nagenoeg alle vertoonde footage tot nu toe, is afkomstig van de PS3 versie) en maar 1 disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg waarom ik de Xbox 360 heb gekocht .
De game ForzaMotorSoprt 4 wilde ik heel graag spelen .
Vind de Xbox 360 controller toch fijner ( vooral race games ) .
Ik speel helemaal niet online en ook op de PS3 heb ik nooit online gespeeld
En wat betreft de DVD disc is inderdaad een minpunt en moet je meestal 2 tot 3 disc installeren maar daar maak ik niet zo,n punt van .
Ik weet zelf ook dat ik in de toekomst de Xbox One ga kopen om dezelfe reden als ik schreef hierboven .
Heb daar zeker over nagedacht en weet zelf ook dat ik met mijn Xbox 360 geen 2 jaar zal houden maar dan weer verkoop vanwege de Xbox One
bram1984 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:55:
Ik wil geen console war starten, maar waarom een Xbox? Ik heb beide systemen staan, maar als ik GTA haal, wordt het toch echt de PS3 versie. Gratis online, wellicht een grafisch voordeel (nagenoeg alle vertoonde footage tot nu toe, is afkomstig van de PS3 versie) en maar 1 disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb de Xbox versie besteld en heb ook beide systemen hier staan, maar ik vind persoonlijk de Xbox controller fijner in mijn handen zitten dan de PS3. 35 euro betalen voor 13 maanden online vind ik ook geen probleem.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wat ik begrepen heb is dat je beide discs moet installeren, maar dat je niet hoeft te swappen dus dat hoeft geen argument te zijn :)

Ik heb ook beide consoles, maar ik ga zeker voor de Xbox-versie.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 01-08-2013 23:06 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Gunner schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:04:
[...]

wat ik begrepen heb is dat je beide discs moet installeren, maar dat je niet hoeft te swappen dus dat hoeft geen argument te zijn :)

Ik heb ook beide consoles, maar ik ga zeker voor de Xbox-versie.
Een disc voor installatie en een disc om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Battlefield 3 heb je ook 2 disc, singleplayer en multiplayer. heb er dan niet zoveel problemen mee.
Ach ja op de PC koop je ook een CD en daarna gaat hij nog tig downloads van het internet halen voordat de game echt goed werkt.

Pagina: 1 ... 22 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.