Hey!
Met gepa(t)st(e) trots mijn nieuwe aanwinst showen hierbij.
Al jaren passief forum kijker maar weinig toevoegingen, desalniettemin nu mijn beurt
Vorige post
DSLR Exit
Besloten om te switchen naar mirrorless en alles in één keer in te ruilen.
:strip_exif()/f/image/hUXUZJRSue6VJ9GUhkRYs1rk.jpg?f=fotoalbum_large)
Verzamelen accessoires die bij de spullen horen (doosjes helaas ooit weggegooid uitgaande dat ik het nooit zou verkopen

)
:strip_exif()/f/image/hvW2U7Kfk3vUFZhmdruuSCRf.jpg?f=fotoalbum_large)
Een beest van een camera, 11 jaar met verwondering gebruikt. Dag lief tankje van mij
Shutter Counter : 88.373 van de 150.000 rated actuations zover ik kan achterhalen.
:strip_exif()/f/image/el8LT5eizAJe55aAD6J1woaE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zal het eerlijk opbiechten, toentertijd was bij aanschaf de EF24-70L I net vervangen voor de EF24-70L II maar niet op voorraad. Omdat ik eigenlijk erg graag toch een aanschaf wilde doen heb ik gekozen om de 24LII aan te schaffen. Uiteindelijk zijn de 24-70LII en de 70-200LII alsnog in bezit gekomen en daarmee het gebruik van de 24LII eigenlijk nihil geworden.
De 24-70LII is eigenlijk al die jaren mijn primaire lens geweest waarbij de 70-200II incidenteel opgeschroefd geweest is.
:strip_exif()/f/image/PFlMnXCBSiCRkoWyP5iKMEnV.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles weer retour in de originele tas ter inruil voor nieuwe goodies.
:strip_exif()/f/image/CsolGwKmFJN3taLn4tyJjL0t.jpg?f=fotoalbum_large)
Oude en nieuwe 'tas' met nieuw spul wachtend om uitgepakt te worden thuis.
:strip_exif()/f/image/z9dq6UnsKPokbyKbsxUQwgPi.jpg?f=fotoalbum_large)
Complete nieuwe aanwinst.
:strip_exif()/f/image/V4kvGsmgBtBAJtq7uabCp7yl.jpg?f=fotoalbum_large)
Canon R6 Mark II body
:strip_exif()/f/image/eftSpnKomu0iaNqd5zxFCRfN.jpg?f=fotoalbum_large)
Canon R6 Mark II body met RF15-35L
Keuze nieuwe objectieven.
De 24-70 was en is mijn goto lens waarbij ik vaak toch wel iets te kort kwam kwa groothoek (denk aan indoor, musea, overzicht, etc.). Ik merk nu al na enkele dagen gebruik dat de 15-35 meer gebruikt zal worden dan de 70-200. De 50mm kostte in een bundel en een cashback actie vrijwel niets dus zonde om te laten liggen.
Voor nu de handleiding doorlezen en dit apparaat proberen te 'masteren'. Tot over ruim 10 jaar weer misschien?