Die kan je dan beter bij je retrieve cronjob instoppen zodat ie het direct after doet.Amelandbor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:37:
[...]
Naar zoiets ben ik ook op zoek, ik denk dat je eigenlijk elke dag een cronjob moet draaien waarbij je weer die entry's uit de database verwijderd.
Ik heb sinds een aantal dagen problemen met retrieven. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Zie onderstaand output van retrieve.php
Zie onderstaand output van retrieve.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Last retrieve at 12/02/11 11:39:50 Retrieving new Spots from server reader.xsnews.nl... Spots in database: 195745 Looking for articlenumber for messageid Searching from 494937 to 499938 Appr. Message count: 499938 First message number: 0 Last message number: 499938 Current message: 499887 Retrieving 499887 till 499939PHP Fatal error: Call to undefined function curl_init() in C:\xampp\htdocs\SpotWeb\lib\SpotsOverview.php on line 406 Fatal error: Call to undefined function curl_init() in C:\xampp\htdocs\SpotWeb\lib\SpotsOverview.php on line 406 |
@warstomper:
Ga eens naar je spotweb installatie en bekijk testinstall.php eens
www.spotwebinstallatie.nl/testinstall.php
Waarschijnlijk is Curl niet actief in je php installatie.
Ga eens naar je spotweb installatie en bekijk testinstall.php eens
www.spotwebinstallatie.nl/testinstall.php
Waarschijnlijk is Curl niet actief in je php installatie.
[ Voor 19% gewijzigd door hhoekstra op 02-12-2011 12:05 ]
Yay! Works again
Hij laat nu wel een gat achter van een aantal dagen, maar dat zal hier niet mee te maken hebben. Hij haalt in ieder geval weer spots op.
Bedankt voor de hint
Bedankt voor de hint
Ik zie dat je xsnews gebruikt. Heb zelf ook een gat van een aantal dagen. Ligt dus blijkbaar aan xsnews. Bij mij hebben deze dagen wel in de database gezeten, maar zijn later verdwenen.Warstomper schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:20:
Yay! Works againHij laat nu wel een gat achter van een aantal dagen, maar dat zal hier niet mee te maken hebben. Hij haalt in ieder geval weer spots op.
Bedankt voor de hint
Start spotweb op. Ga naar settings. Dan naar instellingen. Hier kan je bij het tabje servers een vinkje zetten bij "buggy", hij zal dan ook oudere spots proberen op te halen. Hoever terug weet ik niet precies.Warstomper schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:20:
Yay! Works againHij laat nu wel een gat achter van een aantal dagen, maar dat zal hier niet mee te maken hebben. Hij haalt in ieder geval weer spots op.
Bedankt voor de hint
Collega kwam met de --retro optie voor retrieve.php. Dat lijkt het hele gebeuren opnieuw binnen te halen. Duurt wel even, maar lijkt tot nu toe te werken.
Ik heb de laatste paar dagen dat spotweb niks meer ophaalt van mijn news reader.
ik heb xsnews.nl hebben anderen mensen hier ook last van?
Nee, anderen hebben daar geen last van. Zie een paar posts boven je.firefly112 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:47:
Ik heb de laatste paar dagen dat spotweb niks meer ophaalt van mijn news reader.
Erotiek is blijkbaar erg simpel weg te halen doorin te loggen, de categoie erotiek verwijderen en dat dan opslaan als standaard 
Overigens heb ik in mijn crontab */15 * * * * root cd /var/www/spotweb && /usr/bin/php retrieve.php > /dev/null staan en hij heeft 19 uur geleden voor het laatst spots binnengehaald (Heb ik zelf handmatig gedaan)
Overigens heb ik in mijn crontab */15 * * * * root cd /var/www/spotweb && /usr/bin/php retrieve.php > /dev/null staan en hij heeft 19 uur geleden voor het laatst spots binnengehaald (Heb ik zelf handmatig gedaan)
Vergeten cron te herstarten?
/var/www/spotweb is het juiste pad?
/var/www/spotweb is het juiste pad?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 15:37 ]
Meerdere keren gedaan, ook de server zelfVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:36:
Vergeten cron te herstarten?
Tim_ofzo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:56:
Wat is de beste manier om Erotiek volledig te verwijderen?
Dat houdt dus in dat er geen erotiek spots meer in de database staan en komen en dat het dus ook niet via search te vinden is.
Met google vind ik ik wel wat maar dat werkt geen een van alle.
Het zou eigenlijk gewoon bij de instellingen moeten staan maar helaas...
SQL:
1
2
3
4
5
6
7
8
| DELETE FROM spots, spotsfull, commentsxover, reportsxover, spotstatelist, reportsposted, cache USING spots LEFT JOIN spotsfull ON spots.messageid=spotsfull.messageid LEFT JOIN commentsxover ON spots.messageid=commentsxover.nntpref LEFT JOIN reportsxover ON spots.messageid=reportsxover.nntpref LEFT JOIN spotstatelist ON spots.messageid=spotstatelist.messageid LEFT JOIN reportsposted ON spots.messageid=reportsposted.inreplyto LEFT JOIN cache ON spots.messageid=cache.resourceid WHERE spots.subcatz = 'z3|'; |
Nieuwe erotiek-spots komen er nog wel in, daar is (op dit moment) geen manier voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 15:49 ]
In welk bestand moet ik dat zetten?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:48:
[...]
SQL:
1 2 3 4 5 6 7 8 DELETE FROM spots, spotsfull, commentsxover, reportsxover, spotstatelist, reportsposted, cache USING spots LEFT JOIN spotsfull ON spots.messageid=spotsfull.messageid LEFT JOIN commentsxover ON spots.messageid=commentsxover.nntpref LEFT JOIN reportsxover ON spots.messageid=reportsxover.nntpref LEFT JOIN spotstatelist ON spots.messageid=spotstatelist.messageid LEFT JOIN reportsposted ON spots.messageid=reportsposted.inreplyto LEFT JOIN cache ON spots.messageid=cache.resourceid WHERE spots.subcatz = 'z3|';
Uitvoeren in phpmyadmin of via SQL commandline.
Als je daar een PHP script van maakt en dat in je cronjob zet om te runnen na je retrieve.php ben je aardig klaar lijkt me...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Alleen ben ik pas net HTML aan het leren en komt de rest later pas, ben ook niet zo gewedig goed met linux, heb nog veel te leren maar dat komt allemaal vanzelf welRowdy.nl schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:58:
Als je daar een PHP script van maakt en dat in je cronjob zet om te runnen na je retrieve.php ben je aardig klaar lijkt me...
Ik kwam zojuist een script tegen die alles automatisch installeert en configureert:
http://www.spotx.nu/topic...voor-ubuntu-easy-install/
Da is het LaSi script van Mar2zz en die staat op de 1 pagina van dit topic tussen de handleidingmagnifor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:11:
Ik kwam zojuist een script tegen die alles automatisch installeert en configureert:
Als ik op zoek ben naar een spot,
Dan vul ik de search in, en dan vind ik niet wat ik zoek. Bv een artiest.
In de filters zie ik wel heel veel staan, maar niet wat ik zoek. Als je gaat zoeken wat in de filters staat, dan vind hij het wel.
Wat moet ik doen om wel te vinden wat ik zoek, maar wat niet in de filters staat?
In de filters zie ik wel heel veel staan, maar niet wat ik zoek. Als je gaat zoeken wat in de filters staat, dan vind hij het wel.
Wat moet ik doen om wel te vinden wat ik zoek, maar wat niet in de filters staat?
Heb je een voorbeeld?Gamma_ed schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:34:
Als ik op zoek ben naar een spot,
Bijvoorbeeld, ik vul in Adele, en dan vind hij niets.
VB 2 ik vul iets in de search (wat ook in de filters staat) vb the holiday,,,en dan vind hij het direct.
Ik denk dat dit komt doordat je dan nog enkele filters aan hebt staan oid. Eerst even 'reser filters' drukken, en dan opnieuw op 'Adele' zoeken helpt denk ik
Hé, daar heb ik de knop "Categoriën niet gebruiken" niet voor gemaaktXaero schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:51:
Ik denk dat dit komt doordat je dan nog enkele filters aan hebt staan oid. Eerst even 'reser filters' drukken, en dan opnieuw op 'Adele' zoeken helpt denk ik
Helaas dat werkt ook niet als reset filters doe
Ik heb zojuist een nieuwe versie van spotweb geinstalleerd op mijn nieuwe server, staat het thema op paging. Het gaat om het default thema. Is dat ook uit te zetten, zodat ik bij scrollen weer gewoon 'door kan scrollen' ?
Ik had hiervoor, op mijn oude server, een versie van 28/05 draaien, oudje, maar het werkte prima.
Ook heb ik nu dat als ik 'HD' aanklik, en ik zoek daar op een serie, dat hij dan niets vind. Terwijl ook dat in de oude versie prima werkte. Als ik niet eerst op HD klik, dan zie ik ze wel, in dit geval in de x264-categorie. Iemand een idee hoe ik dat fix?
Ik kan het in de ruim 7500 berichten die nu over spotweb gaan, niet terug vinden.
Ik had hiervoor, op mijn oude server, een versie van 28/05 draaien, oudje, maar het werkte prima.
Ook heb ik nu dat als ik 'HD' aanklik, en ik zoek daar op een serie, dat hij dan niets vind. Terwijl ook dat in de oude versie prima werkte. Als ik niet eerst op HD klik, dan zie ik ze wel, in dit geval in de x264-categorie. Iemand een idee hoe ik dat fix?
Ik kan het in de ruim 7500 berichten die nu over spotweb gaan, niet terug vinden.
Via de desktop kan ik na in te hebben gelogd nu spots doorsturen naar sabnzbd. Dit werkt goed.
Volgens mij stel je de sabnzbd gegevens als adres en api key in per gebruiker.
Als ik via de iPhone kijk dan hoef ik niet in te loggen maar werkt het doorsturen naar sabnzbd niet.
Hier kan ik mij wel iets bij voorstellen omdat ik sabnzbd ook helemaal niet heb ingesteld qua adres en api key.
Hoe hoort dit te werken? Dank je.
Als ik via de iPhone kijk dan hoef ik niet in te loggen maar werkt het doorsturen naar sabnzbd niet.
Hier kan ik mij wel iets bij voorstellen omdat ik sabnzbd ook helemaal niet heb ingesteld qua adres en api key.
[ Voor 0% gewijzigd door technorabilia op 03-12-2011 11:40 . Reden: syntax; nog niet wakker... ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ligt het aan mij of is de laatste versie van spotweb onbruikbaar? De configuratie schermen kunnen niet meer worden geopend bij mij om nieuwsservers in te stellen.
https://github.com/spotweb/spotweb/pull/1292 <-- denk ik (al werkt het bij mij wel normaal ? heb je de laatste versie geinstalleerd ? anders kan het ook nog aan je browser liggen ik gebruik IE9)Deikke schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:07:
Ligt het aan mij of is de laatste versie van spotweb onbruikbaar? De configuratie schermen kunnen niet meer worden geopend bij mij om nieuwsservers in te stellen.
Bij "Voorkeuren wijzigen" moet je "Aantal items per pagina?" op 100 zetten. Dan gaat hij wel automatisch scrollensus schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:57:
Ik heb zojuist een nieuwe versie van spotweb geinstalleerd op mijn nieuwe server, staat het thema op paging. Het gaat om het default thema. Is dat ook uit te zetten, zodat ik bij scrollen weer gewoon 'door kan scrollen' ?
[ Voor 47% gewijzigd door hhoekstra op 03-12-2011 13:26 ]
Heb nu deze cronjob staan:
Minute 34
/home/spotweb/domains/*mijndomein*/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt
Krijg nog steeds de foutmelding SpotWeb v0.53.16.26 on PHP v5.2.17 crashed Error executing query: Table 'spotweb_name.settings' doesn't exist
Minute 34
/home/spotweb/domains/*mijndomein*/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt
Krijg nog steeds de foutmelding SpotWeb v0.53.16.26 on PHP v5.2.17 crashed Error executing query: Table 'spotweb_name.settings' doesn't exist
Dan moet je upgrade-db.php even draaien, die maakt de missende tabellen e.d. aan voor je.
ik heb afgelopen week spotweb en sabnzbd geinstalleerd op mijn synology nas, alles werkt naar behoren ik kan in spotweb een nzb aanklikken en dat word automatisch de download gestart in sabnzbd.
ik heb nog een probleem spotweb wordt niet automatisch geupdate via crontab ik de handleiding van brickman gevolgt zonder resultaat.
dit is de tekst wat ik in crontab heb staan.
#minute hour mday month wday who command
0 0 * * * root /usr/sbin/ntpdate -b
pool.ntp.org
0 */6 * * * root /bin/sh
/volume1/@appstore/scripts/spotweb_cron_upd.sh > /dev/null
15 0 * * * root /bin/sh
/volume1/@appstore/scripts/spotweb_cron_retr.sh > /dev/null
opmaak is een beetje veranderd maar in het origineel heb ik de tabs wel goed staan.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
gr neorec
ik heb nog een probleem spotweb wordt niet automatisch geupdate via crontab ik de handleiding van brickman gevolgt zonder resultaat.
pool.ntp.org
0 */6 * * * root /bin/sh
15 0 * * * root /bin/sh
opmaak is een beetje veranderd maar in het origineel heb ik de tabs wel goed staan.
gr neorec
Je roept scripts aan, als je enigzins wilt dat wij een probleem kunnen vinden zul je toch echt de inhoud daarvan moeten posten.neorec schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:18:
ik heb afgelopen week spotweb en sabnzbd geinstalleerd op mijn synology nas, alles werkt naar behoren ik kan in spotweb een nzb aanklikken en dat word automatisch de download gestart in sabnzbd.
pool.ntp.org
0 */6 * * * root /bin/sh
15 0 * * * root /bin/sh
gr neorec
Waarom wil je upgrade-db via een cron laten verlopen?TereZz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:05:
Dat probeer ik dus midddels die cronjob, die waarschijnlijk niet helemaal goed is?
ik heb niks veranderd aan de scrips ik heb ze neergezet op de aangewezen lokatie.
ik heb gekeken in /volume1/homes/admin/Logs maar daar staat de map logs nog niet, kan zijn om dat het script nog nooit is gedraaid.
spotweb_cron_retr.sh
#!/bin/sh
# Cronjob script for retrieving new spots of spotweb
# Author: J. van Emden (Brickman)
# Latest version: http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html
# 2011-11-26:
# - Initial release
# Directory where to store the log file
LOG_DIR="/volume1/homes/admin/Logs";
# Spotweb only folder
SPOT_LOG_DIR="${LOG_DIR}/spotweb";
LOG_TIME=$(date +%Y_%m_%d_%H_%M);
SPOT_LOG_FILE="${SPOT_LOG_DIR}/retr_${LOG_TIME}.log";
spotweb_cron_upd.sh
!/bin/sh
# Cronjob script for updating spotweb
#
#
# Version:
# 2011-11-26:
# - Initial release
#
# Spotweb only folder
SPOT_LOG_FILE="${SPOT_LOG_DIR}/upd_${LOG_TIME}.log";
ik heb gekeken in /volume1/homes/admin/Logs maar daar staat de map logs nog niet, kan zijn om dat het script nog nooit is gedraaid.
spotweb_cron_retr.sh
#!/bin/sh
# 2011-11-26:
# - Initial release
# Spotweb only folder
spotweb_cron_upd.sh
!/bin/sh
#
#
# Version:
# 2011-11-26:
# - Initial release
#
# Spotweb only folder
[ Voor 6% gewijzigd door neorec op 03-12-2011 16:56 ]
Omdat ik geen SSH toegang heb op me webhosting pakketje..Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:46:
[...]
Waarom wil je upgrade-db via een cron laten verlopen?
De files op http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html zien er toch echt anders uit. Die scripts die jij post doen exact helemaal niets.neorec schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:49:
ik heb niks veranderd aan de scrips ik heb ze neergezet op de aangewezen lokatie.
spotweb_cron_retr.sh
#!/bin/sh
# 2011-11-26:
# - Initial release
# Spotweb only folder
spotweb_cron_upd.sh
!/bin/sh
#
#
# Version:
# 2011-11-26:
# - Initial release
#
# Spotweb only folder
je hebt gelijk ik ben nog niet zo bekend met nano die ik gebruik om de scripts in te kijken.
ik heb ze nog eens gekopieerd van de link die je mij stuurde.
dus de scripts moeten nu wel gelijk zijn.
ik heb ze nog eens gekopieerd van de link die je mij stuurde.
dus de scripts moeten nu wel gelijk zijn.
Kan iemand mij eens uitleggen wat ik nu verkeerd doe aan het maken van die filters in de nieuwe versies? Ik gebruik nu nog altijd de versie van net voor filters in de DB werden gegooid omdat ik filters gewoon niet werkend krijg in mysql
Als voorbeeld probeer ik een filter te maken dat uit de categorie Series alleen Divx laat zien, dan doe ik het volgende:
Reset filters
In de zoekbalk klikken
Use categories
Vervolgens kiezen voor Image -> Series -> Format -> Divx
1x in de zoekbalk klikken en op enter rammen
vervolgens krijg ik netjes van de series alleen de divx te zien.
So far so good..
Opnieuw in de zoekbalk klikken en vervolgens kiezen voor "Save search as filter" naam geven en dit filter in mijn preferences toevoegen.
Maar als ik er vervolgens in spotweb op klik krijg ik te zien:
Divx
HD Other
epub
WMV HD
Wat doe ik hier fout dat ik niet gewoon alleen de divxen te zien krijg zoals het hoort...

Als voorbeeld probeer ik een filter te maken dat uit de categorie Series alleen Divx laat zien, dan doe ik het volgende:
Reset filters
In de zoekbalk klikken
Use categories
Vervolgens kiezen voor Image -> Series -> Format -> Divx
1x in de zoekbalk klikken en op enter rammen
vervolgens krijg ik netjes van de series alleen de divx te zien.
So far so good..
Opnieuw in de zoekbalk klikken en vervolgens kiezen voor "Save search as filter" naam geven en dit filter in mijn preferences toevoegen.
Maar als ik er vervolgens in spotweb op klik krijg ik te zien:
Divx
HD Other
epub
WMV HD
Wat doe ik hier fout dat ik niet gewoon alleen de divxen te zien krijg zoals het hoort...
Ik wil op mijn Syno het update-script draaien, maar het script geeft aan dat het al draait.
Hoe nu verder, is dit te omzeilen of kan ik ergens een proces dat is blijven hangen beëindigen? Zie in mijn process list niets dat te maken heeft met spotweb.
[edit] Oh, hier toch iets...
Vind killen niet zo netjes en is misschien ook niet aan te raden?
[edit 2]
Wel... na een hapje eten is het proces uit zichzelf beëindigd. Nu start het script wel.
DiskStation> /bin/sh /volume1/@appstore/spotweb_upd.sh Er draait al een update, dus niet nog een starten.
Hoe nu verder, is dit te omzeilen of kan ik ergens een proces dat is blijven hangen beëindigen? Zie in mijn process list niets dat te maken heeft met spotweb.
[edit] Oh, hier toch iets...
7943 root 23220 S /usr/bin/php upgrade-db.php
Vind killen niet zo netjes en is misschien ook niet aan te raden?
[edit 2]
Wel... na een hapje eten is het proces uit zichzelf beëindigd. Nu start het script wel.
[ Voor 26% gewijzigd door Mindwalker op 03-12-2011 18:26 ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Gevonden, werkthhoekstra schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:23:
[...]
Bij "Voorkeuren wijzigen" moet je "Aantal items per pagina?" op 100 zetten. Dan gaat hij wel automatisch scrollen
Ik heb hetzelfde probleem, de url staat goed op het moment dat ik hem opsla, maar erna staat in de db een paar filters erbij aan.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:44:
Welk URL genereert dat nieuwe filter?
Haal ik de verkeerde filters eruit in de db zelf dan werkt het wel prima. Pas ik de filter aan via de website dan slaat hij hem weer verkeerd op.
Gebruikt bij alleen bluray als source, spotweb slaat dan alles van hd op dus in totaal 4 sources ipv 1.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Ik ga er vanuit dat dit niet werkt? https://github.com/spotweb/spotweb/issues/786kraades schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:39:
Via de desktop kan ik na in te hebben gelogd nu spots doorsturen naar sabnzbd. Dit werkt goed.
Correct?
👉🏻 Blog 👈🏻
Sinds de laatste updates van vandaag krijg ik geen nieuwe spots meer binnen. De volgende meldingen worden gegenereerd als ik een retreive draai:
Ik heb meer mensen gezien met deze problemen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Wachten en opnieuw proberen heeft nu al 6 uur geen zin gehad. Ik heb een nieuwe installatie naast mijn huidige gedaan met alle standaard settings en deze geeft dezelfde meldingen. Mijn huidige installatie werkt al vele maanden en daar is niets aan verandert.
Alvast bedankt!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| SpotWeb v0.54.17.26 on PHP v5.3.6 crashed Fatal error occured while connecting to the newsserver: (411) No such news group [response: "No such group free.pt"] #0 /volume1/web/spotweb1/NNTP/Protocol/Client.php(915): Net_NNTP_Protocol_Client->throwError('No such news gr...', 411, 'No such group f...') #1 /volume1/web/spotweb1/NNTP/Client.php(266): Net_NNTP_Protocol_Client->cmdGroup('free.pt') #2 /volume1/web/spotweb1/lib/SpotNntp.php(34): Net_NNTP_Client->selectGroup('free.pt') #3 /volume1/web/spotweb1/lib/retriever/SpotRetriever_Abs.php(59): SpotNntp->selectGroup('free.pt') #4 /volume1/web/spotweb1/retrieve.php(130): SpotRetriever_Abs->connect('free.pt') #5 {main} Updating retrieve status in the database Finished retrieving spots. |
Ik heb meer mensen gezien met deze problemen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Wachten en opnieuw proberen heeft nu al 6 uur geen zin gehad. Ik heb een nieuwe installatie naast mijn huidige gedaan met alle standaard settings en deze geeft dezelfde meldingen. Mijn huidige installatie werkt al vele maanden en daar is niets aan verandert.
Alvast bedankt!
Je kunt nog wel op normale manier bij de group komen?
👉🏻 Blog 👈🏻
Dan ben ik dus niet de enige.kfaessen schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:38:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, de url staat goed op het moment dat ik hem opsla, maar erna staat in de db een paar filters erbij aan.
Haal ik de verkeerde filters eruit in de db zelf dan werkt het wel prima. Pas ik de filter aan via de website dan slaat hij hem weer verkeerd op.
Gebruikt bij alleen bluray als source, spotweb slaat dan alles van hd op dus in totaal 4 sources ipv 1.
@nightspirit deze url wordt dan gegenereerd:
?page=index&search[tree]=cat0_z1_a0,cat0_z1_a4,cat0_z1_a5,cat0_z1_a7,cat0_z1_a8,&search[value][]=
Website url zelf expres weggelaten ivm got policy
Je bent de eerste die een antwoord geeft op mijn vraag
In dit geval lijkt het me een bugje, een ticket aanmaken is dan de beste optie.
Inmiddels met de laatste git pull lijkt het weer opgelost. Geen idee wat er veranderd is. Toch bedankt.kraades schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:12:
Je kunt nog wel op normale manier bij de group komen?
Ik zie dat in de nieuwere how-to voor spotweb de manier waarop men de upgrade en update doet is veranderd.
Dat wordt nu via een sh script gedaan, maar ik roep dat via cron nog gewoon via "/usr/bin/php /volume1/web/spotweb/retrieve.php" aan. Zijn er naast de ingebouwde logging in dat script nog andere voordelen om het via scripts te doen? Ik schrijf de output zelf al weg via een log-bestand.
Dat wordt nu via een sh script gedaan, maar ik roep dat via cron nog gewoon via "/usr/bin/php /volume1/web/spotweb/retrieve.php" aan. Zijn er naast de ingebouwde logging in dat script nog andere voordelen om het via scripts te doen? Ik schrijf de output zelf al weg via een log-bestand.
Nee commando's zijn hetzelfde, dus geen andere voordelen.Mindwalker schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:05:
Ik zie dat in de nieuwere how-to voor spotweb de manier waarop men de upgrade en update doet is veranderd.
Iemand een idee?sus schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:57:
Voorbeeld is de zoekopdracht 'mentalitist s04'. Hiermee krijg ik op de hoofdpagina keurig een aantal spots, ook uit de HD x264 sectie. Druk ik eerst links op HD en ga dan zoeken, dan krijg ik niets te zien. Terwijl dat hiervoor wel werkte.
Ik kan waarschijnlijk, nog niet getest moet ik toegeven, bij zoeken ook aangeven waar hij moet zoeken, maar dat zijn dan juist meer muisklikken, duurt dus langer voor ik iets terug krijg.
Het standaard 'HD' filter zoekt alleen op films (kan je zien door in de filters naar de categorieen te kijken), daarom vind je niks terugsus schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:41:
Iemand een idee?
Nou iemand een idee wat ik op deze cronjob kan aanpassen zodat die wel werkt?
34 * * * * /home/spotweb/domains/*mijndomein*/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt
34 * * * * /home/spotweb/domains/*mijndomein*/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt
[ Voor 4% gewijzigd door TereZz op 04-12-2011 12:39 ]
Je ben het "cd" commando vooraan vergeten:TereZz schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:23:
Nou iemand een idee wat ik op deze cronjob kan aanpassen zodat die wel werkt?
34 * * * * /home/spotweb/domains/domein_naam/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt
code:
1
| cd /home/spotweb/domains/domein_naam>/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt |
Daarnaast moet je een folder "log" hebben gemaakt die op hetzelfde niveau staat als spotweb (dus "/home/spotweb/domains/domein_naam/log")
[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Blobby op 04-12-2011 12:40 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Je bent een held!Mr_Blobby schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:38:
[...]
Je ben het "cd" commando vooraan vergeten:
code:
1 cd /home/spotweb/domains/domein_naam>/public_html && date >> ../log/upgrade-db.txt && /usr/local/bin/php upgrade-db.php >> ../log/upgrade-db.txt && date >> ../log/upgrade-db.txt
Daarnaast moet je een folder "log" hebben gemaakt die op hetzelfde niveau staat als spotweb (dus "/home/spotweb/domains/domein_naam/log")
Het is duidelijker om zo'n hell van een job in een extern .sh bestand te zetten, en die dan aanroepen in de crontab.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Welke tabellen moet ik leeggooien om met een nieuwe database te beginnen, maar wel mijn settings / users / etc te houden?
DankVerwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:37:
cache commentsfull commentsxover nntp reportsxover spots spotsfull
Dus, het filter daar aanpassen, zodat hij weer alles weergeeft zou mijn oplossing zijn? ff uitvogelen hoe dat dan tegenwoordig gaat, heb nog niet gewerkt met de DB-methodeelevator schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:21:
[...]
Het standaard 'HD' filter zoekt alleen op films (kan je zien door in de filters naar de categorieen te kijken), daarom vind je niks terug
Je kan in het zoekmenu (na het zoeken) de filter opslaan via de knop 'Sla opdracht op als filter'.sus schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:57:
Dus, het filter daar aanpassen, zodat hij weer alles weergeeft zou mijn oplossing zijn? ff uitvogelen hoe dat dan tegenwoordig gaat, heb nog niet gewerkt met de DB-methode
In het voorkeuren menu kan je onder de tab Filters, de filters wissen en zelf in de juiste volgorde of niveau slepen, oftewel -- alles gaat tegenwoordig via Spotweb zelf en in de database hoef je niet meer te zijn.
Waar vind ik de docs eigenlijk? En de genoemde how-to?Mindwalker schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:05:
http://www.spot-net.nl/spotweb/handleiding/
https://github.com/spotweb/spotweb/wiki
...
[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 04-12-2011 18:47 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Nog een vraagje...er zijn weer 1 dag spots verdwenen na een update (XSnews) en ik lees iets van "buggy-newsgroup server" aanzetten via het admin panel om dit te voorkomen.
Maar hoe doe ik dat? Ik zie er niets van terug.
👉🏻 Blog 👈🏻
Als bij jou het ding nog steeds Admin Panel heet, moet je nodig updaten. Dan komt die optie er ineens wel bij.kraades schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:29:
Nog een vraagje...er zijn weer 1 dag spots verdwenen na een update (XSnews) en ik lees iets van "buggy-newsgroup server" aanzetten via het admin panel om dit te voorkomen.
Ha okay!
(edit: mij versie is overigens een weekje oud ofzo...dat klopt wel dat admin panel oud nieuws is dan...)
Oh ja...
Ik las een diagnose m.b.t. de gaten in de spots.
De conclusie is nog steeds dat het aan de provider ligt?
Thnx.
(edit: mij versie is overigens een weekje oud ofzo...dat klopt wel dat admin panel oud nieuws is dan...)
Oh ja...
Ik las een diagnose m.b.t. de gaten in de spots.
De conclusie is nog steeds dat het aan de provider ligt?
Thnx.
[ Voor 28% gewijzigd door technorabilia op 04-12-2011 19:43 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
@nightspirit @kfaessen Met een pull van net is het filter probleem opgelost
Adding column moderated(BOOLEAN) to commentsxover
Hoe lang hoort dit te duren bij 1M records. Staat nu uurtje te stampen...
DS211.
/Ongeduldig
DS211.
/Ongeduldig
👉🏻 Blog 👈🏻
Oh dat kan wel even duren
Ter vergelijking op een E5606 met 1gb geheugen ( VM ) duurde het ongeveer een half uur.
Hij is er door!
@Spotwebbers: nette update! Dank voor jullie inspanningen!
@Spotwebbers: nette update! Dank voor jullie inspanningen!
👉🏻 Blog 👈🏻
ik dacht dat het aan mij lag, ik schrok me dood. na goed even wachten dankraades schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:55:
Adding column moderated(BOOLEAN) to commentsxover
DS211.
/Ongeduldig
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb deze database gedownload en geimporteerd, duurde ook ff....Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:31:
Voor de geïnteresseerden: ik heb een SpotWeb database erop gezet met alles erop en eraan op nummer iuj2sgQy6FNaqr3@spot.net.
Nu wil ik eigenlijk alles kwijt behalve de spots, 21G database vind ik een beetje veel van het goede. Kan ik dat doen door een aantal tabellen leeg te maken ? Zo ja welke ?
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Ik doelde op de how-to pagina van Brickmankraades schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:46:
[...]
Waar vind ik de docs eigenlijk? En de genoemde how-to?
http://www.spot-net.nl/spotweb/handleiding/![]()
https://github.com/spotweb/spotweb/wiki
...
En dan specifiek deze van spotweb.
De melding
is mijns inziens wat te algemeen. De quicklinks array in de ownsettings file in comment zetten is ook voldoende namelijk. Andere dergelijke foutmeldingen schreven ook netjes dat bepaalde instellingen uit de ownsettings.php file gehaald moeten worden.Quicklinks moeten voortaan ook een voorkeuren check bevatten, wijzig je quicklinks in je (own)settings.php (zie settings.php voor een voorbeeld)
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 05-12-2011 23:57 ]
Je mist echt compleet de logica. Het gaat juist om custom QuickLinks, die moet je wel degelijk aanpassen naar het voorbeeld.CptChaos schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:56:
De melding
[...]
is mijns inziens wat te algemeen. De quicklinks array in de ownsettings file in comment zetten is ook voldoende namelijk. Andere dergelijke foutmeldingen schreven ook netjes dat bepaalde instellingen uit de ownsettings.php file gehaald moeten worden.
Waarom staan je QuickLinks überhaupt in je ownsettings als je de standaard set gebruikt?
Iemand hier nog een idee op?
API settings van spotweb zouden in de LaSi script moeten zitten, maar werken doet het nog niet.. Krijg de volgende error in Sickbeard
Logs & Errors
2011-12-06 09:25:27.892489 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:28.619895 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:33.569032 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:34.611348 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:36.531724 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:37.390725 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
Provider Name: Spotweb
Site URL: http://0.0.0.0/spotweb (ook al interne en externe adres geprobeert)
API Key: 31e411f0fde7b4413d34fa7ade475100 (van aangemaakte user)
API settings van spotweb zouden in de LaSi script moeten zitten, maar werken doet het nog niet.. Krijg de volgende error in Sickbeard
Logs & Errors
2011-12-06 09:25:27.892489 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:28.619895 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:33.569032 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:34.611348 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:36.531724 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
2011-12-06 09:25:37.390725 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: (, HTTPError(), ) -
[ Voor 10% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 06-12-2011 09:30 ]
Tijd geleden, dat ik in dit topic heb gepost.
Weet iemand hoe je nu van de filters de images kan wijzigen?
Ik wil graag de standaard images aanpassen voor al mijn gebruikers :-)
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Api ben ik vergeten mee te nemen in de rewrite van het script dus bij jou is ie dan niet enabled.Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:27:
Iemand hier nog een idee op?
Logs & Errors
Ik vond zelf de noodzaak niet zo groot omdat er een indexer is met spotwebspots erin
Ik zal zsm de api weer opnemen in de scripts.
Aha.. vandaar ;-)Mar2zz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:02:
[...]
Api ben ik vergeten mee te nemen in de rewrite van het script dus bij jou is ie dan niet enabled.
Ik vond zelf de noodzaak niet zo groot omdat er een indexer is met spotwebspots erin![]()
Ik zal zsm de api weer opnemen in de scripts.
en hoe enable je deze dan wel?
En wat bedoel je met indexer spotwebspots?
[ Voor 5% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 06-12-2011 10:17 ]
Ik zie dus, dat iconsprite.png alle images heeft, maar zonder photoshop of poespas kan je dit op een easy way aanpassen?Darkstylo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:58:
Tijd geleden, dat ik in dit topic heb gepost.
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
spotweb draaide een tijdje, en opeens ziet het er zo uit....Wat is hier aan de hand en wat kan ik doen om het op te lossen?
quote-------
.total
0.22288417816162
s:0:"";
..renderpage
0.1292040348053
...render
0.12424397468567
....template:spots
0.061094045639038
a:1:{i:0;a:7:{s:5:"spots";a:3:{i:0;a:24:{s:2:"id";s:4:"4939";s:9:"messageid";s:42:"b8bcd589a36d42ddb20c7411b5c6971348@free.pt";s:8:"category";i:2;s:6:"poster";s:6:"Joejoo";s:13:"downloadstamp";N;s:10:"watchstamp";N;s:9:"seenstamp";N;s:7:"subcata";s:4:"a10|";s:7:"subcatb";s:3:"b4|";s:7:"subcatc";s:3:"c1|";s:7:"subcatd";s:0:"";s:7:"subcatz";s:0:"";s:5:"title";s:20:"4842 4 Elements (EU)";s:3:"tag";s:0:"";s:5:"stamp";s:10:"1294196706";s:9:"moderated";N;s:8:"filesize";s:8:"11052458";s:6:"rating";s:1:"0";s:12:"commentcount";s:1:"0";s:11:"reportcount";s:1:"0";s:9:"spotterid";s:0:"";s:8:"verified";s:1:"0";s:16:"searchrelevancy0";s:16:"7.48296689987183";s:10:"subcatlist";a:4:{i:0;s:3:"a10";i:1;s:2:"b4";i:2;s:2:"c1";i:3;s:0:"";}}i:1;a:24:{s:2:"id";s:4:"2449";s:9:"messageid";s:42:"1359d98c6ac3493d86632deabad9c11b59@free.pt";s:8:"category";i:3;s:6:"poster";s:7:"koel123";s:13:"downloadstamp";s:10:"1323185128";s:10:"watchstamp";N;s:9:"seenstamp";N;s:7:"subcata";s:3:"a0|";s:7:"subcatb";s:3:"b9|";s:7:"subcatc";s:0:"";s:7:"subcatd";s:0:"";s:7:"subcatz";s:0:"";s:5:"title";s:20:"Photoshop elements 9";s:3:"tag";s:0:"";s:5:"stamp";s:10:"1294150879";s:9:"moderated";N;s:8:"filesize";s:10:"3570115860";s:6:"rating";s:1:"0";s:12:"commentcount";s:1:"0";s:11:"reportcount";s:1:"0";s:9:"spotterid";s:0:"";s:8:"verified";s:1:"0";s:16:"searchrelevancy0";s:16:"7.48296689987183";s:10:"subcatlist";a:3:{i:0;s:2:"a0";i:1;s:2:"b9";i:2;s:0:"";}}i:2;a:24:{s:2:"id";s:4:"5311";s:9:"messageid";s:42:"e24ba34bdcd0447c94c5209027bf20eb11@free.pt";s:8:"category";i:3;s:6:"poster";s:8:"gerosnzb";s:13:"downloadstamp";N;s:10:"watchstamp";N;s:9:"seenstamp";N;s:7:"subcata";s:3:"a0|";s:7:"subcatb";s:4:"b25|";s:7:"subcatc";s:0:"";s:7:"subcatd";s:0:"";s:7:"subcatz";s:0:"";s:5:"title";s:50:"Creo Elements/Direct Modeling Personal Edition 3.0";s:3:"tag";s:0:"";s:5:"stamp";s:10:"1294225588";s:9:"moderated";N;s:8:"filesize";s:9:"354134232";s:6:"rating";s:1:"0";s:12:"commentcount";s:1:"0";s:11:"reportcount";s:1:"0";s:9:"spotterid";s:0:"";s:8:"verified";s:1:"0";s:16:"searchrelevancy0";s:16:"7.16096830368042";s:10:"subcatlist";a:3:{i:0;s:2:"a0";i:1;s:3:"b25";i:2;s:0:"";}}}s:10:"quicklinks";a:8:{i:0;a:6:{i:0;s:13:"Reset filters";i:1;s:4:"home";i:2;s:42:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:0;i:1;s:0:"";}i:5;N;}i:1;a:6:{i:0;s:5:"Nieuw";i:1;s:5:"today";i:2;s:68:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=New:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:19;i:1;s:0:"";}i:5;s:14:"count_newspots";}i:2;a:6:{i:0;s:9:"Watchlist";i:1;s:3:"fav";i:2;s:70:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=Watch:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:17;i:1;s:0:"";}i:5;s:14:"keep_watchlist";}i:3;a:6:{i:0;s:10:"Gedownload";i:1;s:8:"download";i:2;s:75:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=Downloaded:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:18;i:1;s:0:"";}i:5;s:17:"keep_downloadlist";}i:4;a:6:{i:0;s:14:"Recent bekeken";i:1;s:3:"eye";i:2;s:69:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=Seen:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:19;i:1;s:0:"";}i:5;s:13:"keep_seenlist";}i:5;a:6:{i:0;s:10:"Mijn spots";i:1;s:3:"fav";i:2;s:78:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=MyPostedSpots:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:37;i:1;s:0:"";}i:5;N;}i:6;a:6:{i:0;s:12:"Statistieken";i:1;s:5:"stats";i:2;s:16:"?page=statistics";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:39;i:1;s:0:"";}i:5;N;}i:7;a:6:{i:0;s:12:"Documentatie";i:1;s:4:"help";i:2;s:39:"https://github.com/spotweb/spotweb/wiki";i:3;s:8:"external";i:4;a:2:{i:0;i:0;i:1;s:0:"";}i:5;N;}}s:7:"filters";a:4:{i:31;a:12:{s:2:"id";s:2:"31";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:5:"Beeld";s:4:"icon";s:4:"film";s:6:"torder";s:1:"0";s:7:"tparent";s:1:"0";s:4:"tree";s:7:"cat0_z0";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:8:{i:0;a:12:{s:2:"id";s:2:"32";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:4:"DivX";s:4:"icon";s:4:"divx";s:6:"torder";s:1:"0";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:10:"cat0_z0_a0";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:1;a:12:{s:2:"id";s:2:"33";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:3:"WMV";s:4:"icon";s:3:"wmv";s:6:"torder";s:1:"1";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:10:"cat0_z0_a1";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:2;a:12:{s:2:"id";s:2:"34";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:4:"MPEG";s:4:"icon";s:3:"mpg";s:6:"torder";s:1:"2";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:10:"cat0_z0_a2";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:3;a:12:{s:2:"id";s:2:"35";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:3:"DVD";s:4:"icon";s:3:"dvd";s:6:"torder";s:1:"3";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:22:"cat0_z0_a3,cat0_z0_a10";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:4;a:12:{s:2:"id";s:2:"36";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:2:"HD";s:4:"icon";s:2:"hd";s:6:"torder";s:1:"4";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:54:"cat0_z0_a4,cat0_z0_a6,cat0_z0_a7,cat0_z0_a8,cat0_z0_a9";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:5;a:12:{s:2:"id";s:2:"37";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:6:"Series";s:4:"icon";s:2:"tv";s:6:"torder";s:1:"5";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:7:"cat0_z1";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:6;a:12:{s:2:"id";s:2:"38";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:6:"Boeken";s:4:"icon";s:4:"book";s:6:"torder";s:1:"6";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:7:"cat0_z2";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:3:{i:0;a:12:{s:2:"id";s:2:"39";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:10:"Nederlands";s:4:"icon";s:4:"book";s:6:"torder";s:1:"0";s:7:"tparent";s:2:"38";s:4:"tree";s:11:"cat0_z2_c11";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:1;a:12:{s:2:"id";s:2:"40";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype
quote-------
.total
0.22288417816162
..renderpage
0.1292040348053
...render
0.12424397468567
....template:spots
0.061094045639038
a:1:{i:0;a:7:{s:5:"spots";a:3:{i:0;a:24:{s:2:"id";s:4:"4939";s:9:"messageid";s:42:"b8bcd589a36d42ddb20c7411b5c6971348@free.pt";s:8:"category";i:2;s:6:"poster";s:6:"Joejoo";s:13:"downloadstamp";N;s:10:"watchstamp";N;s:9:"seenstamp";N;s:7:"subcata";s:4:"a10|";s:7:"subcatb";s:3:"b4|";s:7:"subcatc";s:3:"c1|";s:7:"subcatd";s:0:"";s:7:"subcatz";s:0:"";s:5:"title";s:20:"4842 4 Elements (EU)";s:3:"tag";s:0:"";s:5:"stamp";s:10:"1294196706";s:9:"moderated";N;s:8:"filesize";s:8:"11052458";s:6:"rating";s:1:"0";s:12:"commentcount";s:1:"0";s:11:"reportcount";s:1:"0";s:9:"spotterid";s:0:"";s:8:"verified";s:1:"0";s:16:"searchrelevancy0";s:16:"7.48296689987183";s:10:"subcatlist";a:4:{i:0;s:3:"a10";i:1;s:2:"b4";i:2;s:2:"c1";i:3;s:0:"";}}i:1;a:24:{s:2:"id";s:4:"2449";s:9:"messageid";s:42:"1359d98c6ac3493d86632deabad9c11b59@free.pt";s:8:"category";i:3;s:6:"poster";s:7:"koel123";s:13:"downloadstamp";s:10:"1323185128";s:10:"watchstamp";N;s:9:"seenstamp";N;s:7:"subcata";s:3:"a0|";s:7:"subcatb";s:3:"b9|";s:7:"subcatc";s:0:"";s:7:"subcatd";s:0:"";s:7:"subcatz";s:0:"";s:5:"title";s:20:"Photoshop elements 9";s:3:"tag";s:0:"";s:5:"stamp";s:10:"1294150879";s:9:"moderated";N;s:8:"filesize";s:10:"3570115860";s:6:"rating";s:1:"0";s:12:"commentcount";s:1:"0";s:11:"reportcount";s:1:"0";s:9:"spotterid";s:0:"";s:8:"verified";s:1:"0";s:16:"searchrelevancy0";s:16:"7.48296689987183";s:10:"subcatlist";a:3:{i:0;s:2:"a0";i:1;s:2:"b9";i:2;s:0:"";}}i:2;a:24:{s:2:"id";s:4:"5311";s:9:"messageid";s:42:"e24ba34bdcd0447c94c5209027bf20eb11@free.pt";s:8:"category";i:3;s:6:"poster";s:8:"gerosnzb";s:13:"downloadstamp";N;s:10:"watchstamp";N;s:9:"seenstamp";N;s:7:"subcata";s:3:"a0|";s:7:"subcatb";s:4:"b25|";s:7:"subcatc";s:0:"";s:7:"subcatd";s:0:"";s:7:"subcatz";s:0:"";s:5:"title";s:50:"Creo Elements/Direct Modeling Personal Edition 3.0";s:3:"tag";s:0:"";s:5:"stamp";s:10:"1294225588";s:9:"moderated";N;s:8:"filesize";s:9:"354134232";s:6:"rating";s:1:"0";s:12:"commentcount";s:1:"0";s:11:"reportcount";s:1:"0";s:9:"spotterid";s:0:"";s:8:"verified";s:1:"0";s:16:"searchrelevancy0";s:16:"7.16096830368042";s:10:"subcatlist";a:3:{i:0;s:2:"a0";i:1;s:3:"b25";i:2;s:0:"";}}}s:10:"quicklinks";a:8:{i:0;a:6:{i:0;s:13:"Reset filters";i:1;s:4:"home";i:2;s:42:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:0;i:1;s:0:"";}i:5;N;}i:1;a:6:{i:0;s:5:"Nieuw";i:1;s:5:"today";i:2;s:68:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=New:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:19;i:1;s:0:"";}i:5;s:14:"count_newspots";}i:2;a:6:{i:0;s:9:"Watchlist";i:1;s:3:"fav";i:2;s:70:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=Watch:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:17;i:1;s:0:"";}i:5;s:14:"keep_watchlist";}i:3;a:6:{i:0;s:10:"Gedownload";i:1;s:8:"download";i:2;s:75:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=Downloaded:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:18;i:1;s:0:"";}i:5;s:17:"keep_downloadlist";}i:4;a:6:{i:0;s:14:"Recent bekeken";i:1;s:3:"eye";i:2;s:69:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=Seen:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:19;i:1;s:0:"";}i:5;s:13:"keep_seenlist";}i:5;a:6:{i:0;s:10:"Mijn spots";i:1;s:3:"fav";i:2;s:78:"?search[tree]=&search[unfiltered]=true&search[value][]=MyPostedSpots:0";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:37;i:1;s:0:"";}i:5;N;}i:6;a:6:{i:0;s:12:"Statistieken";i:1;s:5:"stats";i:2;s:16:"?page=statistics";i:3;s:0:"";i:4;a:2:{i:0;i:39;i:1;s:0:"";}i:5;N;}i:7;a:6:{i:0;s:12:"Documentatie";i:1;s:4:"help";i:2;s:39:"https://github.com/spotweb/spotweb/wiki";i:3;s:8:"external";i:4;a:2:{i:0;i:0;i:1;s:0:"";}i:5;N;}}s:7:"filters";a:4:{i:31;a:12:{s:2:"id";s:2:"31";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:5:"Beeld";s:4:"icon";s:4:"film";s:6:"torder";s:1:"0";s:7:"tparent";s:1:"0";s:4:"tree";s:7:"cat0_z0";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:8:{i:0;a:12:{s:2:"id";s:2:"32";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:4:"DivX";s:4:"icon";s:4:"divx";s:6:"torder";s:1:"0";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:10:"cat0_z0_a0";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:1;a:12:{s:2:"id";s:2:"33";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:3:"WMV";s:4:"icon";s:3:"wmv";s:6:"torder";s:1:"1";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:10:"cat0_z0_a1";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:2;a:12:{s:2:"id";s:2:"34";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:4:"MPEG";s:4:"icon";s:3:"mpg";s:6:"torder";s:1:"2";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:10:"cat0_z0_a2";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:3;a:12:{s:2:"id";s:2:"35";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:3:"DVD";s:4:"icon";s:3:"dvd";s:6:"torder";s:1:"3";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:22:"cat0_z0_a3,cat0_z0_a10";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:4;a:12:{s:2:"id";s:2:"36";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:2:"HD";s:4:"icon";s:2:"hd";s:6:"torder";s:1:"4";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:54:"cat0_z0_a4,cat0_z0_a6,cat0_z0_a7,cat0_z0_a8,cat0_z0_a9";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:5;a:12:{s:2:"id";s:2:"37";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:6:"Series";s:4:"icon";s:2:"tv";s:6:"torder";s:1:"5";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:7:"cat0_z1";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:6;a:12:{s:2:"id";s:2:"38";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:6:"Boeken";s:4:"icon";s:4:"book";s:6:"torder";s:1:"6";s:7:"tparent";s:2:"31";s:4:"tree";s:7:"cat0_z2";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:3:{i:0;a:12:{s:2:"id";s:2:"39";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype";s:6:"filter";s:5:"title";s:10:"Nederlands";s:4:"icon";s:4:"book";s:6:"torder";s:1:"0";s:7:"tparent";s:2:"38";s:4:"tree";s:11:"cat0_z2_c11";s:9:"valuelist";a:1:{i:0;s:0:"";}s:6:"sorton";N;s:9:"sortorder";N;s:8:"children";a:0:{}}i:1;a:12:{s:2:"id";s:2:"40";s:6:"userid";s:1:"2";s:10:"filtertype
@hierboven: Gebruik even een [code]-block. Webserver al opnieuw gestart?
Gister spotweb geupgrade en ik kwam vanuit een versie met nntp in de settings.php. Vervolgens zat ik me suf te zoeken naar de nntp-instellingen in spotweb. Blijkt dat ik wel in group 1+2 zit maar niet in 3. Dus of je moet jezelf daar nog in zetten of je moet als admin inloggen anders zie je Algemene Instellingen onder Configuratie niet. Wel even aandachtspuntje dus.
Ik haal nu al tijdje 2 keer per dag automatisch op. Normaal altijd 100-300 spots per keer. 2 weken terug ineens dagen met 0-10 spots en vorige week alleen maar 0-10 spots per keer. Hele weekend niet opgehaald en bij de update van maandag slechts 8 spots maar wel een shitload aan comments wat die binnenhaalt
Krijg toch het idee dat easyusenet loopt te fokken.
Gister spotweb geupgrade en ik kwam vanuit een versie met nntp in de settings.php. Vervolgens zat ik me suf te zoeken naar de nntp-instellingen in spotweb. Blijkt dat ik wel in group 1+2 zit maar niet in 3. Dus of je moet jezelf daar nog in zetten of je moet als admin inloggen anders zie je Algemene Instellingen onder Configuratie niet. Wel even aandachtspuntje dus.
Ik haal nu al tijdje 2 keer per dag automatisch op. Normaal altijd 100-300 spots per keer. 2 weken terug ineens dagen met 0-10 spots en vorige week alleen maar 0-10 spots per keer. Hele weekend niet opgehaald en bij de update van maandag slechts 8 spots maar wel een shitload aan comments wat die binnenhaalt

[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 06-12-2011 17:11 ]
ok, upgrade geprobeerd maar niets. Alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Nu weer goed.
Ik ben op zoek naar tuteriol over sabnzb samen te laten werken met spotnet...
Spotweb bedoel je?Gamma_ed schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:07:
[ Voor 18% gewijzigd door Pistolebob op 06-12-2011 19:30 ]
ja, dat bedoel ik. Ik loop namelijk vast, je kunt in spotweb nzb afhandeling selecteren, dan call sabnzb through http by spotweb, en dan vervolgens moet je API invullen, maar wat ik hier moet invullen is mij een raadsel. Wie weet wat ik hier moet doen?
De api van sabznbdplus moet je daar invullen, die vind je in sabnzbd onder Instellen > Algemeen > NZB sleutel.
Een paar linkjes:Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:13:
[...]
Aha.. vandaar ;-)
en hoe enable je deze dan wel?
En wat bedoel je met indexer spotwebspots?
https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider
Entertainment vanuit de luie stoel: Spotweb als provider
Een indexer met spotwebspots is een newznab-website waarin ook de spotwebdatabase is geintegreerd. Dan kun je in plaats van de spotwebapi gewoon die newznabsite enablen in je progs. Werkt perfect
Hier is daar wel meer over te vinden:
[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a.
ok, thx, gevonden, daar had ik wel eens heel lang kunnen na kunnen zoeken.Mar2zz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:41:
De api van sabznbdplus moet je daar invullen, die vind je in sabnzbd onder Instellen > Algemeen > NZB sleutel.
vraag 1) maar het werkt nog niet, moet ik nog meer instellen? Dan alleen wat er onder change prefferences -> nzb afhandelingen te vinden is?
vraag2) Ik zie achter de spots geen nzb meer dat ik aan kan vinken. Of komt dat soms omdat hij not een retrieve command aan het uitvoeren is?
[ Voor 15% gewijzigd door Gamma_ed op 06-12-2011 19:53 ]
Ja, ik heb daar dit staan:
http://server:8088/
qe34o0uadfljadfuuelajljkdjf
Als je geen aanvink meer ziet staan heb je dat uitgezet via voorkeuren > algemeen.
Sabznbd stuur je nzb's heen met die groene pijl in Spotweb.
Als je geen aanvink meer ziet staan heb je dat uitgezet via voorkeuren > algemeen.
Sabznbd stuur je nzb's heen met die groene pijl in Spotweb.
[ Voor 49% gewijzigd door Mar2zz op 06-12-2011 19:56 ]
Ja, ik heb daar dit staan:Mar2zz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:54:
Ja, ik heb daar dit staan:
ok, ik ook zoiets maar krijg deze foutmelding in sabnzb
WAARSCHUWING:
API Sleutel is fout Vul de API Sleutel van "Algememe instellingen" in bij je hulp programma:
Ook niet, heb zelfs een nieuwe nzb code sleutel laten maken, en opnieuw geprobeerd, zelfde foutmelding. Ik moet niet de api code sleutel hebben ?Mar2zz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:56:
spatie te veel ofzo?
De nzb-sleutel moet voldoende zijn, die gebruik ik ook. De api-sleutel bied alleen maar meer functionaliteit, maar dat gebruikt spotweb toch niet, dus zou niet nodig moeten zijn. Maar proberen kan altijd natuurlijk.
Je hebt toch wel Roep via HTTP aan door Spotweb aan staan in spotweb?
Voor NZB versturen klopt het, maar het Sab-panel werkt dan waarschijnlijk niet toch?Mar2zz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:06:
De nzb-sleutel moet voldoende zijn, die gebruik ik ook. De api-sleutel bied alleen maar meer functionaliteit, maar dat gebruikt spotweb toch niet, dus zou niet nodig moeten zijn. Maar proberen kan altijd natuurlijk.
Let op:
Houd er rekening mee dat je geen link zet naar content, dat levert je direct een waarschuwing op.
LET OP: Linken naar spotweb sites is dus ook niet de bedoeling..
Lees de topicstart voor je een vraag stelt! Hierin staan meerdere antwoorden voorgekauwd.
Houd er rekening mee dat je geen link zet naar content, dat levert je direct een waarschuwing op.
LET OP: Linken naar spotweb sites is dus ook niet de bedoeling..
Lees de topicstart voor je een vraag stelt! Hierin staan meerdere antwoorden voorgekauwd.