Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment bezig met mijn Plex/Sonarr/Radarr/Prowlarr setup wat uitbreiden zodat deze ook wat meer nederlandse content kan binnen halen. Ik kwam er achter dat je dit onder andere via bijv. nzbstars kan doen. Deze draait zover ik weet op ook op spotweb.
Wanneer ik in Sonarr een query doe naar een bepaalde nederlandse serie, zie ik die netjes via prowlarr naar nzbstars gaan, en komt er vervolgens in de results netjes een .nzb terug.
Aangezien je spotweb ook zelf kan hosten, dacht ik, waarom niet.
Inmiddels draait de docker container met een Postgres database en heeft deze alle spots > 2009 opgehaald. Wanneer ik dezelfde titel invoer in de WebUI van mijn spotweb instance vind hij die ook netjes terug.
Probleem
Het probleem waar ik echter tegen aanloop is dat zodra ik de zelfde vraag (via Sonarr/Prowlarr) stuur naar mijn eigen instance, daar geen resultaat op terug komt.
Daarnaast zie ik ook dat mijn zoekresultaten behoorlijk anders naar voren komen op mijn eigen instance dan via bijv. nzbstars. Bij nzbstars zie je bijvoorbeeld 1 resultaat als je zoekt naar iets als: 'het roer om s06e05'. Bij mijn eigen isntance zie ik als ik sorteer op relevantie in ieder geval de juiste episode eerst. Maar er komt veel meer naar boven:
Wanneer ik sorteer op datum wordt het nog veel gekker:
Hij lijkt alle spots met het woordje "het" te vinden.
Mijn vraag is dus of deze twee problemen gerelateerd zijn, en of iemand anders dit wel werkend heeft gekregen in Sonarr/Prowlarr?