Mr. Happy schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:45:
[...]
[code]
Last retrieve at 12/05/15 23:00:39
Retrieving new Spots from server sslreader.eweka.nl...
SpotWeb v0.67.28.31 on PHP v5.6.16 crashed
Fatal error occured while connecting to the newsserver: (502) Authentication rejected [response: "Too many connections"] [response: ""]
En wat als je Sabnzb eens stopt en dan een retrieve start. Krijg je dan nog dezelfde foutmelding.
Foutmeldingen zijn duidelijk en ergens worden er dus verbinding verbruikt.
Mogelijk dat iemand je account van Eweka (mis)gebruikt als jij zelf er geen gebruik van maakt.
Maar kan ook zijn dat je toch nog ergens iets hebt draaien op de achtergrond/andere systeem wat je mogelijk vergeten bent. Bij Eweka mag je maar 8 verbindingen openzetten.
Log eens in bij Eweka en verander je wachtwoord en dan stap voor stap het nieuwe wachtwoord doorvoeren bij je programma's.
Eerst voor Spotweb en kijken of de retrieve weer gaat lopen. De foutmelding die spotweb geeft kan ook komen doordat hij geen verbinding kan maken met Eweka en zal daarom niet kunnen zien wat er nieuw is.
Omdat het wachtwoord veranderd is kunnen anders programma's geen verbindingen meer opzetten en zou de retrieve moeten gaan starten. Als dit dan nog niet lukt zou ik eens Grabit proberen of je daarmee wel kunt downloaden met de accountgegevens van Eweka.
Lukt dat ook niet dan is er mogelijk is met je account aan de hand en zou ik de foutmeldingen die grabit geeft duursturen naar Eweka of even in Google. Eweka is nu ook niet de beste op dit gebied en
Zet desnoods je systeem eens helemaal uit en start via een andere pc Grabit of het dan wel lukt. Mogelijk draait er iets op je systeem wat er niet hoort (spyware/virus etc)
Pas als dat goed lukt kun je verder testen met de andere programma's. Nu gebruik je div dingen door elkaar en raak je het overzicht kwijt. Het is een kwestie van elimineren.
Maar kan ook heel goed bij Eweka liggen. Ben daar al jaren weg en tot op de dag geen spijt van. Veel spots zijn vrij snel niet meer de vinden, regelmatig problemen met verbinding en slechte support.
Gebruik nu een andere provider en deze gebruik ik nu al ruim 2 jaar en nooit problemen mee. Mag 30 verbindingen gebruiken, 120Mbit en mag het account ook nog eens delen met andere, wat ik ook doe en is nog goedkoper ook

7 euro p/m. En denk dat er wel meer te vinden zijn die beter werken.