@slommer
Verschillende keys werken gewoon nog. Andere werken niet meer.
Om eerlijk te zijn heeft dat momenteel geen prioriteit. Uiteindelijk is het wel de bedoeling om alle functionaliteit van spotweb weer terug in dit template te krijgen. Maar zoals ik eerder al aangaf, de originele code is zo ontzettend rommelig.... Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat ik van elke 30 minuten werk, zeker 10 minuten bezig ben om de originele code te ontrafelen, en vervolgens nog 5 a 10 om deze "logischer, en leesbaarder" te maken.
Voor degene die ook maar een klein beetje kennis heeft van php/html/javascript hier een voorbeeld:
Een regel html code kan in de originele code soms terug gevonden worden op wel 3 of 4 verschillende manieren.
Bijvoorbeeld: file1.php
code:
1
| <table class="spots"><tr><th>Naam:</th><th>grootte</th></tr></table> |
file2.php
code:
1
| <?php echo '<table class="spots"><tr><th>Naam:</th><th>grootte</th></tr></table>'; ?> |
file3.php
code:
1
| <?php echo "<table class='spots'><tr><th>Naam:</th><th>grootte</th></tr></table>"; ?> |
Dit is natuurlijk maar een simpel voorbeeld, in de "echte" code zijn de verschillen natuurlijk veel groter omdat de code veel complexer is.
Maar om alles zo goed en snel mogelijk te laten draaien is het in mijn ogen zowiezo NOT-DONE om html code door te server te laten genereren (tenzij het echt niet anders kan).
Dus om de leesbaarheid beter te maken, en om de performance te vergroten wil ik de html code ook gewoon als html code zien.
Daarnaast moet alle php code op dezelfde manier opgemaakt worden. Dus bijvoorbeeld geen enkele aanhalingstekens in de ene regel en dubbele in de andere. Ook moet het leesbaar zijn, dus netjes inspringen waar dat hoort, enz.
Lang verhaal kort...
Om de gehele spotweb in bootstrap om te bouwen is, zoals jullie zien, wel mogelijk. Maar om het netjes te doen kost tijd. En tijdens dat proces hebben bepaalde zaken voorrang op bijvoorbeeld keybindings.