Ik probeer dat wel veel maar lukt me vrijwel nooit. Het jammere is dat de uitleg vrijwel ontbreekt en de non violent way van landen vergaren minder straight forward is en en moeilijker te leren gok ik?Postius schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:23:
[...]
Ik zelf vind in crusader king's oorlog voor verreweg de meest saaie manier van landjes veroveren. Het is zo straight forward en gewoon saai. Maar heel veel mensen lijken toch zo op de total war manier te spelen. Jammer, zijn echt 10tallen manieren hoe je landjes in handen kan krijgen. Valt me toch op (ook op paradox forums), dat heel veel mensen gewoon niet echt anders kunnen spelen dan alles met geweld veroveren, simpelweg omdat dat 10 jaar lang de enige optie is geweest in games en nog steeds. Alles wordt opgelost met geweld, toch jammer (Vroegah, in fallout 1 kon je met genoeg charisma je overal uitlullen i.p.v. altijd maar schieten).
Wat ik wil zeggen, is dat je door huwelijken, omkoperij en wat spionage en intrige ook in een heel hoog tempo landjes erbij kan krijgen en het speelt een stuk leuker! (imo want voor militaire shit moet je geen ck2 spelen)
Edit: Vandaag maar is op het update knopje gedrukt. Blijkt dat ik een zeer oude versie draaide en niet de optie had om te plotten tegen de AI. Nu maar opnieuw begonnen aangezien die optie het minder agressief spelen waarschijnlijk een stuk makkelijker en interessanter maakt. Ben benieuwd!
[ Voor 10% gewijzigd door Bremg op 27-12-2012 09:23 ]