drakiesoft schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:54:
[...]
Ik denk dat je overmatig agressief bent in de discussie. Je snapt nog steeds niet dat als ik niet meer reageer dat een reden heeft? Als je de FPS discussie niet kan aanzien, waarom lees je hem dan? Je hebt zelf aangegeven geen interesse te hebben in de series x. Waarom kom je dan elke keer weer de discussie verstoren? Ik snap niet waarom je dat doet. Je wordt er niet beter van en wij hebben er geen behoefte aan.
Gaan we de verhalen nu serieus omkeren? Is dit om jezelf in tedekken meneer? Ben je al die spam berichten van jezelf afgelopen jaar vergeten die je telkens stuurde (naja je reageerde op oude berichten) om een statement te maken? Last van korte termijngeheugen ofzo? Ik had je namelijk al een jaar geleden gereport totdat je je snuit opeens liet zien op de forums.
Ik denk dat je overmatig agressief bent in de discussie.
Zal vast zo zijn ja.
Je snapt nog steeds niet dat als ik niet meer reageer dat een reden heeft?
Ja ik snap het, je hebt niks meer te zeggen dan..dat was duidelijk en is altijd duidelijk te merken bij jou. Waarom denk je dat @
Kenny_026 er toch nog even op inging om argumenten uit je te halen?
Als je de FPS discussie niet kan aanzien, waarom lees je hem dan?
Zullen we dit ook even omkeren? De vraag is al, waarom begin jij überhaupt daarover? Wat was de meerwaarde om games (die niet eens op de XSX komen) te vergelijken en met de hoop en met onderbuik gevoelens te zeggen "Deze gaan beter draaien op de XSX". Waar komt die onzin vandaan? Komt als onzekerheid over om je aankoop voor jezelf te verdedigen.
Je hebt zelf aangegeven geen interesse te hebben in de series x. Waarom kom je dan elke keer weer de discussie verstoren?
Eerdere spam berichten en discussies van jou op de frontpage en dat ging maanden door @
bram1984 is getuige, geven aan dat jij daar 1 grote troll was. Daar gaf je al aan dat PS5 je niks interesseerde, maar je wel met links strooide van die Bluekneus en andere vage Xbox troll figuren die met RDNA1 poep berichten kwamen. Als jij geen interesse hebt in de PS5, waarom ben jij daar altijd zo mee bezig om dat met tweets aan te geven, links, of zelfs een hele posts waar je PS5 games naar voren haalt. Ja nu ga je opeens roepen dat de PS5 je wel interesseerde natuurlijk, zo doorzichtig ben je wel.
Ik heb nog niemand in de PS5 topic een tweet zien posten waar een PS head of youtuber de XSX te kakken zet. Ja die kunnen we posten maar we weten wat er dan gaat gebeuren. Niet 1 of 2 personen uit de XSX topic zullen erover vallen, maar meteen de gehele topic loopt dan leeg. Is andersom toch net iets ander.
Het probleem is altijd dat wanneer jij een discussie niet kan eindigen omdat je er gewoon totaal naast zit, ga je gelijk in het slachtoffer rol stappen.
Ik snap niet waarom je dat doet. Je wordt er niet beter van en wij hebben er geen behoefte aan.
Precies, daarom de vraag waarom je zelf constant troll of steek berichten rondom PS5 post, op verschillende en zelfs sneaky manieren? Wordt je daar beter van, voel je je daardoor beter? Kan de XSX alleen goed zijn als de PS5 faalt?
Kap eens met dat "ik doe niks, waar heb je het over". HEEL de PS5 topic ziet dat namelijk. Maar ik bespaar je bij deze over wat je een jaar geleden deed. Uiteindelijk zijn we allemaal gamers en willen we allemaal games spelen, maar stop met dat slachtoffer rol gedoe van je.
Ow je had de verkeerde gequote?..nou goed om te horen
[
Voor 9% gewijzigd door
Recon24 op 13-06-2020 19:16
]