Feedback op moderatie binnen Spielerij

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Kenny_026 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:06:
[...]

Je loopt te janken... Wat boeit het als je berichtje verwijderd wordt...

Overigens was het wel mosterd na de maaltijd 😊
Het gaat niet om mijn bericht, gewoon in het algemeen over het hele topic.

En praat lekker voor jezelf, ipv mensen iedere keer aan te vallen en dan een smiley erachter te zetten om het op een grapje te laten lijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nee ik neem het allemaal niet zo serieus. Zou je ook eens moeten proberen. Je loopt hier continue om bans en het sluiten van topics te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Laten we het maar weer over moderatie hebben in plaats van over elkaar.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Segafreak83 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:05:
Misschien het PS5 topic maar gewoon sluiten dan, als toch alles wordt geknipt en je het niet eens over pre-orders mag hebben in een pre-release topic?!

Of pas na de zomer weer openen, of iets van die strekking?

Nu zochten mensen wel grenzen op, maar nog niet zo ernstig dat alles maar weg moest..

* Segafreak83 snapt er niets meer van
Je mag het best over pre orders hebben het enige wat ik weggeknipt heb is de discussie over meerdere pre orders en al dan niet met winst verkopen etc. Dit was een doelloos wellus nietus discussie geworden met op de man opmerkingen, afzeiken etc. Dit onderwerp is eerder ook al eens ontspoort.

Niet meer dan terecht dat zoiets verwijderd wordt. En als je problemen hebt met het topic kun je er ook vrijwillig wegblijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 21-05-2020 01:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:02:
Blijkbaar is iemand anders bericht aanvullen met een tweet die is weggelaten, die mogelijk aangeeft dat een XSX titel mogelijk toch niet exlusief is een poging to trollen in the XSX topic ?

Snap dat je MODS op scherp staan maar leek mij wel relevante info ? Maar blijkbaar moet ik dan minder enthousiast erover doen dat een game mogelijk multiplatform is ?

Heb het nu maar in het ps5 topic gezet, dus dan staat daar nu een bericht over een XSX titel die mogelijk toch niet exclusief is en mogelijk dus op ps5 komt.

Zal voortaan wel boos reageren als een game mogelijk toch ook op het andere platform gaat draaien, moeten toch console wars instand houden blijkbaar....
de toon van je zin kwam over als een sneer "lol,de mooiste xbobx game is niet eens een exclusive", ook bij mij.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
Waarom is mijn post aangepast?
Het is niet zo dat tweakers een fantastische embed functie heeft om 2 reacties op twitterberichten eenvoudig te embedden. Sterker nog waar is die embed knop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKu4dHmV8bOheg7-XfozXWgG1E8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OsckfmW1ucnOcElkpZpTfpYF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
drakiesoft schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 09:43:
Waarom is mijn post aangepast?
Het is niet zo dat tweakers een fantastische embed functie heeft om 2 reacties op twitterberichten eenvoudig te embedden. Sterker nog waar is die embed knop?
[Afbeelding]
Dit intypen:

[embed]https://twitter.com/FYQD_Studio/status/1263143319858630657[/embed]

Geeft dit resultaat:

Je komt hier volgens mij lang genoeg om te weten dat niet voor elke tag een apart knopje is. Dat is dus wel een matig argument om te komen klagen.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 09:54:
[...]

Dit intypen:

Geeft dit resultaat:
[Twitter]

Je komt hier volgens mij lang genoeg om te weten dat niet voor elke tag een apart knopje is. Dat is dus wel een matig argument om te komen klagen.
Hij geeft anders wel gewoon op een normale constructieve manier feedback. Maar jullie zien bijna alles als "klagen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 09:54:
[...]

Dit intypen:

Geeft dit resultaat:
[Twitter]

Apart, pas 4 post eerder melde iemand in het topic hoe embed werkt. Op dat moment wist ik pas dat die optie er was en heb daar gebruik van gemaakt. Sterker nog de post zelf was het eerste bericht mijn eerste embed ooit en was superblij dat het gelukt was.
Toen ik later een vraag en reactie op het betreffende Twitter bericht wilde posten, kreeg ik dat niet voor elkaar met embed. Jij ook niet blijkbaar in je voorbeeld.
Dus heb daarom maar een schermprint gebruikt.
Heb dat daarvoor ook altijd gedaan, maar die zijn nooit aangepast overigens. Een tip was ook goed geweest, knippen een beetje overdreven vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Segafreak83 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:06:
[...]

Hij geeft anders wel gewoon op een normale constructieve manier feedback. Maar jullie zien bijna alles als "klagen"..
Serieus? Het sarcasme druipt er vanaf door het te hebben over een 'fantastische' embed functie. Dat is geen normale constructieve manier van feedback geven.

Hier een voorbeeld van een normale constructieve manier van feedback geven:
Hoi, ik zag dat jullie mijn reactie aangepast hebben. Ik was even benieuwd waarom. Ik kende de embed-functie nog niet, hoe kan ik dat zelf toepassen? Hoor het graag van jullie :).
Het verschil lijkt me duidelijk.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:09:
[...]

Serieus? Het sarcasme druipt er vanaf door het te hebben over een 'fantastische' embed functie. Dat is geen normale constructieve manier van feedback geven.

[...]

Nee, dat is hoe jij het graag wil zien, groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
drakiesoft schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:08:
[...]

Apart, pas 4 post eerder melde iemand in het topic hoe embed werkt. Op dat moment wist ik pas dat die optie er was en heb daar gebruik van gemaakt. Sterker nog de post zelf was het eerste bericht mijn eerste embed ooit en was superblij dat het gelukt was.
Toen ik later een vraag en reactie op het betreffende Twitter bericht wilde posten, kreeg ik dat niet voor elkaar met embed. Jij ook niet blijkbaar in je voorbeeld.
:? Mijn voorbeeld werkt prima, ik zie gewoon een embedded twitterbericht.
Dus heb daarom maar een schermprint gebruikt.
Heb dat daarvoor ook altijd gedaan, maar die zijn nooit aangepast overigens. Een tip was ook goed geweest, knippen een beetje overdreven vind je niet?
@Geronimous had het misschien net wat behulpzamer kunnen verwoorden, maar ik zie er geen aanval in of zo. Hij geeft advies en laat zien hoe het ook kan.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:09:
[...]

[...]

Ik was idd geïrriteerd over het geknipt. Was in dit geval gewoon niet nodig geweest. Een bericht kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Segafreak83 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Nee, dat is hoe jij het graag wil zien, groot verschil.
Semantiek, maar ja, ik zie inderdaad graag feedback zonder sarcasme. Net als alle moderators hier. Dat zijn normale omgangsvormen hier op Tweakers.net. Als je dat niet kunt of wilt, dan kun je beter op een ander forum feedback gaan geven.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:13:
[...]
:? Mijn voorbeeld werkt prima, ik zie gewoon een embedded twitterbericht.

[...]

@Geronimous had het misschien net wat behulpzamer kunnen verwoorden, maar ik zie er geen aanval in of zo. Hij geeft advies en laat zien hoe het ook kan.
Zoals ik al zei, het Twitter bericht was een vraag en antwoord. Ik zie die bij jouw voorbeeld de vraag nog steeds niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
drakiesoft schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:15:
[...]

Zoals ik al zei, het Twitter bericht was een vraag en antwoord. Ik zie die bij jouw voorbeeld de vraag nog steeds niet terug.
Omdat ik die niet embed heb.
Stel dat je deze Tweet plus reactie wil embedden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FQywXsLtedMijoy7uQTEwIiF2s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aa23naWNgV18FRnuLMOX2CJP.png?f=user_large

Dan klik je rechts op '15 u' en dan kopieer je de url. Herhaal dat voor de reactie die je wil embedden. Die plak je dan weer tussen embed-tags:

[embed]https://twitter.com/FYQD_Studio/status/1263141398557032448[/embed]
[embed]https://twitter.com/FATALENIGMA/status/1263142943965184005[/embed]

Dat geeft dan dit resultaat:

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
drakiesoft schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Ik was idd geïrriteerd over het geknipt. Was in dit geval gewoon niet nodig geweest. Een bericht kan ook.
Het had inderdaad ook in een berichtje gekund. Ik denk echter wel dat je het negatiever opvat dan dat het bedoeld is. Wat op zich niet gek is gezien de gebeurtenissen van de afgelopen periode.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:20:
[...]

Dat geeft dan dit resultaat:
[Twitter]
[Twitter]
Eigenlijk zeg je dat ik ze apart,dus twee keer moet embedden... Dat zijn twee losse berichten die niet direct gerelateerd aan elkaar hoeven te zijn. Ik vind dat niet zo'n mooie oplossing, dus daarom het schermprint wat het wel duidelijk maakte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8bZZn8BBkwzphbT8T4VO9iaen4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BjQ4rgfixNg3ASIlUOVrIWR0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geronimous schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 07:35:
[...]

de toon van je zin kwam over als een sneer "lol,de mooiste xbobx game is niet eens een exclusive", ook bij mij.
Tja dat ligt dan meer aan jouw interpretatie en gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Tja dat ligt dan meer aan jouw interpretatie en gevoel.
Nee hoor, ik zei ook bij mij. Er werd al op gereageerd, en daarom heb ik het weggehaald. Uit voorzorg om te voorkomen dat er weer een stroom slechte reacties op losgaat.

Ik had misschien beter kunnen knippen met 'het komt over als trollen'. Aan de andere kant is het voor ons geen doen om eerst bij iedere knip eerst te gaan vragen of je het wel zo bedoelde.

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2020 10:51 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
drakiesoft schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:29:
[...]

Eigenlijk zeg je dat ik ze apart,dus twee keer moet embedden... Dat zijn twee losse berichten die niet direct gerelateerd aan elkaar hoeven te zijn. Ik vind dat niet zo'n mooie oplossing, dus daarom het schermprint wat het wel duidelijk maakte.

[Afbeelding]
Het is misschien niet zo mooi, maar wel herleidbaar. Iedereen kan een plaatje fabriceren. Niet dat ik zeg dat jij fake news maakt of zo, maar niemand kan zien waar jij je plaatje vandaan hebt gehaald. Links naar Tweets linken naar de bron. Dan kan iedereen voor zichzelf oordelen of hij dat een geloofwaardige bron vindt of niet. Dat is imo belangrijker dan of het er mooi uitziet of niet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geronimous schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:49:
[...]

Nee hoor, ik zei ook bij mij. Er werd al op gereageerd, en daarom heb ik het weggehaald. Uit voorzorg om te voorkomen dat er weer een stroom slechte reacties op losgaat.

Ik had misschien beter kunnen knippen met 'het komt over als trollen'. Aan de andere kant is het voor ons geen doen om eerst bij iedere knip eerst te gaan vragen of je het wel zo bedoelde.
Dus mag ik nou wel of niet zeggen dat een bepaalde game mogelijk niet exclusief is ?

En zo ja , dan mag ik dus niet zeggen dat ik het een mooie game vond ?

En ik mag ook niks zeggen over op welke voor de hand liggende console het dan ook op kan komen ?

Zoals ik al zei snap ik dat modjes op scherp staan maar om meteen bestempeld te worden als troll is niet fijn. Volgens mij laat mijn posthistorie dat verder ook niet zien.

Maar goed dat wilde ik dus alleen maar zeggen.
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:52:
[...]
Het is misschien niet zo mooi, maar wel herleidbaar
Dit is inderdaad het belangrijkste.Het is zo makkelijk een aanvullende tweet weg te laten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:58:
[...]

Dus mag ik nou wel of niet zeggen dat een bepaalde game mogelijk niet exclusief is ?

En zo ja , dan mag ik dus niet zeggen dat ik het een mooie game vond ?

En ik mag ook niks zeggen over op welke voor de hand liggende console het dan ook op kan komen ?

Zoals ik al zei snap ik dat modjes op scherp staan maar om meteen bestempeld te worden als troll is niet fijn. Volgens mij laat mijn posthistorie dat verder ook niet zien.

Maar goed dat wilde ik dus alleen maar zeggen.
Beetje stroman argumenten zo :) Ik zeg nergens dat je niet mag zeggen dat een game mogelijk niet exclusief is. Ook niet dat je hem wel of niet mooi vind. En ook niet op welk platform deze dan komt. Tuurlijk niet.

Ik snap dat een moderatie niet fijn is, zeker als je het anders bedoelde. Maar het is ook niet het einde van de wereld. Neem het gewoon mee dat je in deze beladen topics wat beter oplet dat wat je post verkeerd kan worden opgevat.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Bart ® schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:52:
[...]
Het is misschien niet zo mooi, maar wel herleidbaar. Iedereen kan een plaatje fabriceren. Niet dat ik zeg dat jij fake news maakt of zo, maar niemand kan zien waar jij je plaatje vandaan hebt gehaald. Links naar Tweets linken naar de bron. Dan kan iedereen voor zichzelf oordelen of hij dat een geloofwaardige bron vindt of niet. Dat is imo belangrijker dan of het er mooi uitziet of niet.
Fake news, is dat de reden?
Het bericht zelf had al een Twitter embed bron, dus prima herleidbaar. Maw het was allemaal niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
drakiesoft schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:29:
[...]

[Afbeelding]
Ik snap je deels wel als het gaat om reacties op tweets, maar die kun je gewoon los van elkaar embedden. De embed functie is er al lang, en is er speciaal gekomen omdat veel users (en mods) zich irriteren aan de screenshots van twees van een smartphone met 4k resolutie, waardoor die tweets veel te groot en schreeuwerig de aandacht vragen. Bijkomend voordeel van embedden is dat het voor anderen direct terug te vinden is en de rest van de tweets en replies te lezen zijn.

had ik dat met nog meer uitleg kunnen knippen, of in een bericht kunnen doen? had gekund. Maar de functie bestaat al een tijdje en ik doe dit vaker. niet consequent, want dat is teveel werk. Als ik merk dat het veel gebeurd in een topic, of door (een) user(s), dan verander ik dat in een aantal posts, als duwtje in de goede richting :)

niet iedere knip is meteen een tik op de vingers, of correctie, soms ook gewoon als aandachtspuntje :) Ik kan dat met een berichtje doen, maar als ik het in het topic zelf doe, bij een aantal verschillende users, dan is dit zichtbaar voor iedereen en komt dat bij meer mensen aan.

Ik heb het er nu ook maar in de topicwarnings gezet bij XBX en PS5 kroegen.

De tekst in het blauw was ook niet straffend?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Geronimous schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:35:
[...]

Ik snap je deels wel als het gaat om reacties op tweets, maar die kun je gewoon los van elkaar embedden. De embed functie is er al lang, en is er speciaal gekomen omdat veel users (en mods) zich irriteren aan de screenshots van twees van een smartphone met 4k resolutie, waardoor die tweets veel te groot en schreeuwerig de aandacht vragen. Bijkomend voordeel van embedden is dat het voor anderen direct terug te vinden is en de rest van de tweets en replies te lezen zijn.
De embed voldoet deels. De reacties kan je dus niet goed embedden. Een verbeterpuntje lijkt me voor het ontwikkelteam. Er wordt bronvermelding verwacht, gezien de reacties op mijn eerdere post. Maar ja dan moet het wel goed kunnen. Ik zal het volgende keer met twee embeds doen. Graag een icoon in de editor, want op de telefoon is niet te doen met knippen switchen plakken code typen. Dat kan vast beter.
niet iedere knip is meteen een tik op de vingers, of correctie, soms ook gewoon als aandachtspuntje :) Ik kan dat met een berichtje doen, maar als ik het in het topic zelf doe, bij een aantal verschillende users, dan is dit zichtbaar voor iedereen en komt dat bij meer mensen aan.
zoals ik al zei, knip was niet nodig geweest. Opmerking is voldoende.
De tekst in het blauw was ook niet straffend?
Heeft de kleur een betekenis? Nooit geweten en nooit opgevallen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Het zou idd mooi zijn als er ook een knopje kwam bovenin om een tweet te embedden, ben ik helemala met je eens :)

Maar dat verzoek mag je plaatsen in Mooie Features ;)

PS: of er geknipt wordt is nog altijd aan de modjes ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2020 12:29 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

@drakiesoft soms moet je zelf ook een beetje creatief zijn. Op m'n iPhone gebruik ik SwiftKey als toetsenbord. Kun je instellen dat je bepaalde woorden moet vervangen. Als ik embed tik, dan wordt dat automatisch aangepast naar [embed] [/embed] Hoef je alleen de Twitter url maar te pasten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5FXmEuDIH_VYB0n0irYsQ9DPZw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YiMAudvGGtnp1LNH4e3P8VQh.jpg?f=user_large

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 18:52:
@drakiesoft soms moet je zelf ook een beetje creatief zijn. Op m'n iPhone gebruik ik SwiftKey als toetsenbord. Kun je instellen dat je bepaalde woorden moet vervangen. Als ik embed tik, dan wordt dat automatisch aangepast naar [[URL=" "]Embed[/URL]] Hoef je alleen de Twitter url maar te pasten.

[Afbeelding]
Een default feature in iOS overigens, heb je geen keyboard van een derde partij (met mogelijke nadelen) voor nodig :)

Instellingen > algemeen > toetsenbord > tekst vervanging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uugihpWIaJbsxcHrwh6xeZKbHVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2fzxtw4pTR6OpBmEy0okSIj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 22-05-2020 00:05 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Kunnen we weer ontopic gaan, in plaats van het te hebben over hoe je tweets kan embedden en hoe makkelijk/moeilijk dat wel niet is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Dit is niet de plek om je frustatie over anderen te uiten. Daarvoor kun je altijd een TR aanmaken of een bericht naar een moderator sturen

[ Voor 82% gewijzigd door Gropah op 24-05-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Wat een gezeik. Hoe lezen mods een topic? Vorige pagina volledige discussie tussen XSX externe geheugen vs PS5 uitbreidingslot.

Ik geef aan dat het verschil tussen 1TB en 825 beide niet groot is/beide sowieso te weinig is, en dit is meteen niet relevant? Wat is er dan wel relevant aan de vorige pagina als ik vragen mag?

Dit begint met de dag lachwekkend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Recon24 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:44:
Wat een gezeik. Hoe lezen mods een topic? Vorige pagina volledige discussie tussen XSX externe geheugen vs PS5 uitbreidingslot.

Ik geef aan dat het verschil tussen 1TB en 825 beide niet groot is/beide sowieso te weinig is, en dit is meteen niet relevant? Wat is er dan wel relevant aan de vorige pagina als ik vragen mag?

Dit begint met de dag lachwekkend te worden.
Om concreet antwoord te geven op je vraag: Ik kan niet per se voor anderen spreken, maar in drukke topics lees ik meestal vanaf de eerste TR en een paar posts er voor omdat het gewoon geen doen is in die topics alles mee te krijgen. En ik ben zelf ook niet het meest geïnteresseerd in de nieuwe generatie consoles, dus nee, ik lees ook lang niet alles uit mijzelf in de topics voor de volgende generatie consoles.

De reden dat een deel van de posts waar jij op doelt is weggeknipt is, schat ik, (maar dit is mijn idee, @Geronimous kan het je beter vertellen) dat er daar expliciet de referentie naar de andere console word getrokken terwijl we op dit moment een beleid voeren dat dat niet de bedoeling is. Vervolgens ontstaat een hele felle discussie, waar we zeker op hebben moeten modereren. Het word dan gezien als onderdeel van het begin van die discussie en daarom word het ook weggeknipt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
@Recon24 Ik had de vorige pagina ook nog niet gelezen, beetje het beeld dat @Gropah schetst... maar ik las in deze discussie geen 'versus' verhaal, maar door je woordkeuze werd de discussie getorpedeerd. Heb je daar PM's over gestuurd met verdere uitleg

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Even een paar quotes uit de vorige pagina's dan:
En daarom hebben zowel de Xbox als PlayStation uitbreidbare opslag :z. Daarnaast is het met deze snelle SSD's niet meer nodig om assets meerdere keren op te slaan, waardoor games weer minder opslag gebruiken.

Zo gebruikt Spiderman een bepaalde assets bijvoorbeeld een paar honderd keer. Stel dat die asset 2,5 MB is: 2,5 x 200 = 500 MB. Doe dat een paar keer voor meerdere assets, dan zit je snel aan tientallen GB aan data wat overbodig is.
Zijn punt is dat je bij de xbox het geheugen kan uitbreiden met een externe ssd "stick". Die steek net als een usb stick, of een ouderwetse memory card in de voorkant van de xbox. Bij de ps5 kan je inderdaad ook het geheugen uitbreiden, maar dan zal je de playstation open moeten schroeven om de interne ssd te vervangen.
Ik ben heel benieuwd hoe duur die uitbreiding wordt voor de PS5 gezien het nieuwe tech is, en niet van Sony. Voor Xbox zag ik wel dat je kon uitbreiden met 1tb in een samenwerking met Seagate. En dat je die uitbreiding er makkelijk in kon pluggen als een ouderwetse cartridge. Die extra 1 tb vind ik echter ook heel weinig maar misschien wordt dat in de toekomst meer. Voor de PS5 is er weinig over bekend en ik denk dat weinig niet-Tweakers staan te springen om dat ding open te schroeven. Ik ga dat uiteraard wel doen zodra het kan, maar er is nog niks over bekend wat er straks op de markt komt.

Ik hoop dat je gelijk hebt dat de games niet zo groot hoeven te worden en dus niet honderden Gb’s per level zoals die dev dat zo ongeveer in het filmpje zegt. Dan is de grootte van de opslag misschien wel de bottleneck om spellen zo gedetailleerd als in de demo te laten zijn. Al denk ik dat er tegen die tijd al Pro versies van de consoles op de markt zijn met onder andere een grotere opslag
Zo waren er nog een paar.

Dat mijn laatste zin dan opeens een knip krijgt, en mensen schijnheilig gaan doen. Terwijl al de hele tijd een vergelijking aan de gang was.

Dit is gewoon zoeken naar problemen en "zelf" voor drama zorgen. Dat de woorden drama uit mijn text worden gepikt, terwijl dat niks met de algehele discussie had te maken. Het is wel duidelijk dat de mensen in de PS5 topic zich altijd een beetje moeten inhouden met wat ze blijkbaar posten want de andere kamp is veel te gevoelig namelijk (aah welke mod zij dat al eens eerder....??).

Of gevoelig als alleen bepaalde personen zoiets posten (moi), maar daar heb ik lak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

*edit

Sorry, ik zat in het verkeerde topic te kijken ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Superkiwi op 27-05-2020 11:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
dvdkiwi schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:53:
*edit

Sorry, ik zat in het verkeerde topic te kijken ;)
Ik zat al te zoeken naar een verwijderde of aangepaste reactie, maar kon niet echt wat vinden :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 13:01
Oh ja gezellig. Mijn post wordt weer aangepast door een mod, maar als ik een TR maak wordt er ook niks mee gedaan.

Wat heeft het precies voor nut als ik dag in dag uit dezelfde namen de boel zie verzieken?
We zitten hier toch niet in een kleuterklas? Ohh ik heb Nike kleding, jij niet, dus ik ben beter. :F
Geef die gasten eens gewoon een time out joh, problem solved.

Ik kom hier volgende week wel weer een kijkje nemen want het is dweilen met de kraan open, chapeau. :+

[ Voor 26% gewijzigd door Ambition88 op 28-05-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Geronimous schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:11:
[...]

[mbr]Goed, je klaagzang is gehoord, het mag nu langzaamaan wel wat minder.

Een annulering heeft ook tijd nodig om verwerkt te worden, en soms gebeurd het nu eenmaal dat een bestelling dan alsnog wordt verzonden. Als je je bestelling alsnog wilt annuleren moet je netjes contact opnemen met de helpdesk over wat te doen. Soms volstaat het weigeren van het aannemen van het pakket > die gaat dan retour en wordt de annulering automatisch verwerkt. Soms is het beter het pakket te ontvangen en terug te sturen. Nogmaals, regel dat met de klantenservice. En wees beleefd, want hoe dit verlopen is ligt allemaal buiten hun invloedssfeer.

Bij trackingnummers is het overigens algemeen bekend dat een statusverandering even kan duren voor je parcel door een sorteer en planingproces heen is. Soms duurt het 24 uur voor een trackingnummer actief is. De datum en het tijdstip van bezorging zijn altijd later bekend en kunnen wijzigen. Zo werkt het postsysteem nu eenmaal.[/mbr]
Ik had een apart topic aangemaakt om het over de leverproblemen te hebben. Dat topic is door jouw collega gesloten. Ik heb tot nu toe een hele negatieve ervaring met Nvidia en dat mag denk ik best gezegd worden om potentiële kopers te informeren en een tegenwicht te geven aan de hosanna die dit apparaat teweeg heeft gebracht. Hun slechte communicatie ligt weldegelijk binnen hun invloedssfeer.

Goed, dit is het laatste dat ik erover zeg, maar ik word wel een beetje moe van dat denigrerende van jou en de moderator die het andere topic sloot. Alsof ik bovenstaande niet zou begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Jackssonss schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:17:
[...]

Ik had een apart topic aangemaakt om het over de leverproblemen te hebben. Dat topic is door jouw collega gesloten. Ik heb tot nu toe een hele negatieve ervaring met Nvidia en dat mag denk ik best gezegd worden om potentiële kopers te informeren en een tegenwicht te geven aan de hosanna die dit apparaat teweeg heeft gebracht. Hun slechte communicatie ligt weldegelijk binnen hun invloedssfeer.

Goed, dit is het laatste dat ik erover zeg, maar ik word wel een beetje moe van dat denigrerende van jou en de moderator die het andere topic sloot. Alsof ik bovenstaande niet zou begrijpen...
Ik heb je reactie maar even verplaatst naar hier, het is niet de bedoeling om er in het topic over verder te gaan.

Ik heb de moeite genomen om uit te leggen niet om 'denigrerend' te zijn maar omdat ik dat opmaakte uit je posts. Als je toch al begreep dat je aan het klagen was over iets waar niemand, Nvidia noch DHl, invloed op heeft, dan had ik me de tijd die ik daarin stak kunnen besparen want dan was je aan het klagen om te klagen, en ook dat is ongewenst.

Andere gebruikers viel het op en beginnen zich te irriteren aan je geklaag in het topic. Je wist zelf al dat dat ongewenst was, want je was een los topic gestart. Dat dat topic om andere redenen werd gesloten betekent niet dat je dus maar alsnog verder moet gaan in het algemene topic.

Nogmaals: prima dat je je beklaagd over leverproblemen, en dat onbekend is wanneer wel wordt geleverd, maar dat is anders dan blijven klagen en ook over zaken waar niemand invloed op heeft.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Geronimous schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:33:
[...]

Ik heb je reactie maar even verplaatst naar hier, het is niet de bedoeling om er in het topic over verder te gaan.

Ik heb de moeite genomen om uit te leggen niet om 'denigrerend' te zijn maar omdat ik dat opmaakte uit je posts. Als je toch al begreep dat je aan het klagen was over iets waar niemand, Nvidia noch DHl, invloed op heeft, dan had ik me de tijd die ik daarin stak kunnen besparen want dan was je aan het klagen om te klagen, en ook dat is ongewenst.

Andere gebruikers viel het op en beginnen zich te irriteren aan je geklaag in het topic. Je wist zelf al dat dat ongewenst was, want je was een los topic gestart. Dat dat topic om andere redenen werd gesloten betekent niet dat je dus maar alsnog verder moet gaan in het algemene topic.

Nogmaals: prima dat je je beklaagd over leverproblemen, en dat onbekend is wanneer wel wordt geleverd, maar dat is anders dan blijven klagen en ook over zaken waar niemand invloed op heeft.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Aan de andere kant hoop ik ook dat je begrijpt dat zo'n belerend toontje averechts werkt.

Je zegt dat er niemand iets te verwijten valt, maar dan neem ik even aan dat je mijn posts niet gelezen hebt. Het gaat hier niet over het feit dat e.e.a. langer duurt dan gebruikelijk. Het gaat over het feit dat Nvidia haar klanten zou moeten informeren dat er leverproblemen zijn. Vanaf het moment dat ik besteld heb, heb ik alleen nog maar te maken gehad met voorbeelden van hoe je niet met je klant om moet gaan en dat heeft niks te maken met overmacht. Er zijn meerdere gebruikers die hetzelfde ervaren hebben, zie het andere topic.

Ik had het op prijs gesteld als je zou laten weten dat er nu genoeg geklaagd is. Om vervolgens met een belerend toontje mij uit te leggen hoe e.e.a. werkt zonder dat je de situatie kent vind ik ongepast. Dat je dan ook nog mijn reactie verwijderd en die van jou laat staan vind ik behoorlijk kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Effe serieus? Mijn berichten verwijderen in de XSX topic maar berichten van Xfans die al pagina's over de PS5 praten laten staan. Is het niet door ons toegestaan om een discussie te hebben? Lekker selectief posts weghalen, vooral die laatste want RRCreation had mijn bericht helemaal niet goed gelezen over VRS, waar ik helemaal niet zeg dat de XSX geen VRS had, maar op een argument waar Drakie beweert dat DF dit zou hebben bevestigd voor de PS5

Dus hier had ik gewoon een valide punt, maar mensen vallen al als haaien aan zonder tekst goed te lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bij deze wil ik even klagen over een ZEER storende gebruiker in het xbox topic. Nu probeert deze gebruiker moderatie te omzeilen en gaat verder trollen in prive berichten:

*knip* Het bericht is binnengekomen, maar dit soort spul zetten we niet publiekelijk op de schandpaal

Hebben we een nieuwe Faust (voor wie die nog kent) in de maak?

[ Voor 37% gewijzigd door Gropah op 13-06-2020 20:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
boe2 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:54:
Bij deze wil ik even klagen over een ZEER storende gebruiker in het xbox topic. Nu probeert deze gebruiker moderatie te omzeilen en gaat verder trollen in prive berichten:*knip*

Hebben we een nieuwe Faust (voor wie die nog kent) in de maak?
Je eigen schuld knakker. Je komt opeens onnodig lullen in een discussie terwijl je je niet in de discussie mengt maar gewoon iemand komt uitschelden. Wie verpest het dan hier denk je? Als je stoer wilt doen en gaan schelden...vooral doorgaan.

Dus ja dan krijg je van mij een bericht hierover. Er is 1 persoon die jankt dat mensen de topic uit moeten en dat ben jij.

Jullie voelen je werkelijk op elke opmerking aangevallen namelijk, maar ondertussen daar wel gezellig een 2e PS5 topic ervan maken en het afkraken, bashen, je onzekerheid laten strelen door vage tweets van Aaron Greenberg (om maar wat dingen te noemen). Drakie vraagt met zijn eigen gecreëerde discussie of die games van de PS5 op de XSX op 60 fps kunnen draaien.

Met andere woorden, daar mag men niet op reageren? Ik was niet de enige die erop reageerde, maar blijkbaar had hij al geen argumenten meer om het zichzelf te verdedigen..waardoor "PS5 is niet belangrijk dit en dat ging zeggen".

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 13-06-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Het is een valide discussie dat gezien het krachtsverschil dat series x meer FPS gaat doen. Ik snap niet dat je er elke keer een punt van maakt. FPS is een uitgangspunt voor ms en mag in de series x topic gewoon discussierbaar zijn. Je kan en mag ook zeker discussiëren dat een SSD voordeel heeft op de ps5 in de ps5 kroeg. Hoor je mij ook niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
@boe2 ik steun Recon hier wel in. Wat ik nu zeg heb ik ook al naar Geronimous aangegeven en dat is dat je in het xbox topic helemaal niets kunt zeggen zonder dat men zich aangevallen voelt. Je bent gelijk een trol, moet gelijk oprotten etc. Dat terwijl ik gewoon vanaf het begin af aan een xbox - 360 - one heb. Op de één of andere manier moet je dat altijd eerst bewijzen voordat je gehoord wordt. Kritische noot of weerwoord op een bullshit verhaal kan niet blijkbaar. Er zijn er echt een paar die onzin uit de duim zuigen en dat moeten we blijkbaar maar laten
gebeuren.

Daarnaast heb ik gewoon berichten gehad van mensen met een groene bril die verzoeken om mee te etteren maar die deel ik hier niet zoals jij nu doet. Beetje laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
drakiesoft schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:22:
Het is een valide discussie dat gezien het krachtsverschil dat series x meer FPS gaat doen. Ik snap niet dat je er elke keer een punt van maakt. FPS is een uitgangspunt voor ms en mag in de series x topic gewoon discussierbaar zijn. Je kan en mag ook zeker discussiëren dat een SSD voordeel heeft op de ps5 in de ps5 kroeg. Hoor je mij ook niet over.
Ik zeg ook niet dat het geen valide discussie is, maar waarom....waarom krabbel je iedere keer terug in een discussie als je argumenten op zijn? Valt me altijd op dat je dan begint te brabbelen, met dingen als "PS5 is niet belangrijk dit en dat RDNA1 toestanden haal je weer naar voren".

Merk gewoon dat jij ook nooit zou toegeven dat je er volledig naast zit. Men heeft vaker geroepen dat je nogal een handje hebt om maar alles van internet neer te kwakken, met als doel dat dit feiten zijn. En zodra @Kenny_026 je vraagt om je eigen geplukte argumenten eens uit te leggen..

Dan is meneer nergens meer te vinden, maar onderhand ben je wel zelf een hele discussie zelf aan het creëren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:27:
@boe2 ik steun Recon hier wel in. Wat ik nu zeg heb ik ook al naar Geronimous aangegeven en dat is dat je in het xbox topic helemaal niets kunt zeggen zonder dat men zich aangevallen voelt. Je bent gelijk een trol, moet gelijk oprotten etc. Dat terwijl ik gewoon vanaf het begin af aan een xbox - 360 - one heb. Op de één of andere manier moet je dat altijd eerst bewijzen voordat je gehoord wordt. Kritische noot of weerwoord op een bullshit verhaal kan niet blijkbaar. Er zijn er echt een paar die onzin uit de duim zuigen en dat moeten we blijkbaar maar laten
gebeuren.

Daarnaast heb ik gewoon berichten gehad van mensen die verzoeken om mee te etteren maar die deel ik hier niet zoals jij nu doet. Beetje laag...
In het PS5 topic gebeurd anders exact hetzelfde, iedere andere iets minder positieve mening wordt meteen afgeserveerd, en wordt je weggezet als een fan van de andere kant.

Dat terwijl er genoeg mensen zijn die fan zijn van beide, maar dat mag blijkbaar niet.

Buiten dat, het feit dat je berichten krijgt om mee te etteren zegt toch al meer dan genoeg.. Trieste zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Segafreak83 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:30:
[...]

In het PS5 topic gebeurd anders exact hetzelfde, iedere andere iets minder positieve mening wordt meteen afgeserveerd, en wordt je weggezet als een fan van de andere kant.

Dat terwijl er genoeg mensen zijn die fan zijn van beide, maar dat mag blijkbaar niet.

Buiten dat, het feit dat je berichten krijgt om mee te etteren zegt toch al meer dan genoeg.. Trieste zaak.
Dat is echt niet te vergelijken. Ik ben in de ps5 topics nog nooit een trol genoemd omdat ik zeg dat ik bepaalde features ook graag bij sony zie. Aan de andere kant echt aan de lopende band.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Recon24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:14:
[...]

Je eigen schuld knakker. Je komt opeens onnodig lullen in een discussie terwijl je je niet in de discussie mengt maar gewoon iemand komt uitschelden. Wie verpest het dan hier denk je? Als je stoer wilt doen en gaan schelden...vooral doorgaan.

Dus ja dan krijg je van mij een bericht hierover. Er is 1 persoon die jankt dat mensen de topic uit moeten en dat ben jij.
Ik denk niet dat je door hebt dat je nu wel heel hard aan het projecteren bent. De moderator die je commentaar verwijderd heeft zal dat kunnen beamen, maar ook hier kom je weer bijzonder agressief over. Vind je het dan gek dat mensen je niet in de thread willen? Zelfs wanneer ik de betere mens wil zijn door jouw tirade te negeren, kom je me evengoed in PM achterna. We zijn misschien allemaal iets te passioneel over spelconsoles, maar jij zit nog een stap verder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Segafreak83 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:30:
[...]

Klopt, maar nooit zo dat een hele topic op zijn achterste poot staat, en vaak ook totaal niet zo agressief dat het bijna een volledige verhoor is namelijk.

Verschil is gewoon duidelijk. XSX topic: Kritiek is totaal uit den boze, onderhand wel zelf heleboel onzin plaatsen over de concurrentie (en dat gaat pagina's lang door), reageert er iemand dan is dat al teveel want "Oohjee weerstand kunnen we niet hebben hoor".

Worden zelfs (vandaag nog) oude frustraties naar boven gehaald over die PS4 disk swap filmpje en dat Aaron Greenberg dus prima kinderachtige tweets daarom de wereld in mag gooien. Sorry hoor maar als die dingen nog steeds zo diep zitten, dan gaat dit een zware generatie worden voor sommigen..
boe2 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:36:
[...]

Ik denk niet dat je door hebt dat je nu wel heel hard aan het projecteren bent. De moderator die je commentaar verwijderd heeft zal dat kunnen beamen, maar ook hier kom je weer bijzonder agressief over. Vind je het dan gek dat mensen je niet in de thread willen? Zelfs wanneer ik de betere mens wil zijn door jouw tirade te negeren, kom je me evengoed in PM achterna. We zijn misschien allemaal iets te passioneel over spelconsoles, maar jij zit nog een stap verder.
Begin niet schelden, krijg je een klap terug om het zo even te zeggen. Of ren je in het echt ook weg nadat je iemand hebt uitgescholden? Zo zie ik dit namelijk. Was niets meer dan een drive by post van je om maar even extra druk te zetten op alles terwijl dat nergens voor nodig was. Je bemoeit je al niet met de discussie, dus waarom moet die discussie ophouden? Zelfs Drakie zegt dat het valide was (al kon hij het zelf niet meer afronden).

Excuses als ik te agressief over kwam, maar dat heb je zelf veroorzaakt.

[ Voor 31% gewijzigd door Recon24 op 13-06-2020 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
Ik denk dat je overmatig agressief bent in de discussie. Je snapt nog steeds niet dat als ik niet meer reageer dat een reden heeft? Als je de FPS discussie niet kan aanzien, waarom lees je hem dan? Je hebt zelf aangegeven geen interesse te hebben in de series x. Waarom kom je dan elke keer weer de discussie verstoren? Ik snap niet waarom je dat doet. Je wordt er niet beter van en wij hebben er geen behoefte aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:33:
[...]

Dat is echt niet te vergelijken. Ik ben in de ps5 topics nog nooit een trol genoemd omdat ik zeg dat ik bepaalde features ook graag bij sony zie. Aan de andere kant echt aan de lopende band.
Die mening mag je hebben, maar die deel ik echter niet. Zijn genoeg mensen in het PS5 topic die net op de grens gaan zitten en zelfs nog een mod op hun schouders hebben zitten, waar dingen van bepaalde mensen wèl toegelaten worden, maar als iemand anders het doet, dan is het ineens wèl grens overschrijdend gedrag..

En krijg je een reprimande of zelfs een ban om je oren. Gaat nergens over.

Ja, men heeft passie voor een bepaald product, helemaal prima, maar ze kunnen makkelijk naast elkaar bestaan, en dat is zelfs voor ons als consument alleen maar beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Recon24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:36:
[...]
Begin niet schelden, krijg je een klap terug om het zo even te zeggen. Of ren je in het echt ook weg nadat je iemand hebt uitgescholden? Zo zie ik dit namelijk. Was niets meer dan een drive by post van je om maar even extra druk te zetten op alles terwijl dat nergens voor nodig was. Je bemoeit je al niet met de discussie, dus waarom moet die discussie ophouden? Zelfs Drakie zegt dat het valide was (al kon hij het zelf niet meer afronden).
Kijk, hier zit dus een gigantisch probleem : ik was helemaal niet tegen jou aan het schelden. Niemand trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
drakiesoft schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:54:
[...]

Ik denk dat je overmatig agressief bent in de discussie. Je snapt nog steeds niet dat als ik niet meer reageer dat een reden heeft? Als je de FPS discussie niet kan aanzien, waarom lees je hem dan? Je hebt zelf aangegeven geen interesse te hebben in de series x. Waarom kom je dan elke keer weer de discussie verstoren? Ik snap niet waarom je dat doet. Je wordt er niet beter van en wij hebben er geen behoefte aan.
Gaan we de verhalen nu serieus omkeren? Is dit om jezelf in tedekken meneer? Ben je al die spam berichten van jezelf afgelopen jaar vergeten die je telkens stuurde (naja je reageerde op oude berichten) om een statement te maken? Last van korte termijngeheugen ofzo? Ik had je namelijk al een jaar geleden gereport totdat je je snuit opeens liet zien op de forums.
Ik denk dat je overmatig agressief bent in de discussie.
Zal vast zo zijn ja.
Je snapt nog steeds niet dat als ik niet meer reageer dat een reden heeft?
Ja ik snap het, je hebt niks meer te zeggen dan..dat was duidelijk en is altijd duidelijk te merken bij jou. Waarom denk je dat @Kenny_026 er toch nog even op inging om argumenten uit je te halen?
Als je de FPS discussie niet kan aanzien, waarom lees je hem dan?
Zullen we dit ook even omkeren? De vraag is al, waarom begin jij überhaupt daarover? Wat was de meerwaarde om games (die niet eens op de XSX komen) te vergelijken en met de hoop en met onderbuik gevoelens te zeggen "Deze gaan beter draaien op de XSX". Waar komt die onzin vandaan? Komt als onzekerheid over om je aankoop voor jezelf te verdedigen.
Je hebt zelf aangegeven geen interesse te hebben in de series x. Waarom kom je dan elke keer weer de discussie verstoren?
Eerdere spam berichten en discussies van jou op de frontpage en dat ging maanden door @bram1984 is getuige, geven aan dat jij daar 1 grote troll was. Daar gaf je al aan dat PS5 je niks interesseerde, maar je wel met links strooide van die Bluekneus en andere vage Xbox troll figuren die met RDNA1 poep berichten kwamen. Als jij geen interesse hebt in de PS5, waarom ben jij daar altijd zo mee bezig om dat met tweets aan te geven, links, of zelfs een hele posts waar je PS5 games naar voren haalt. Ja nu ga je opeens roepen dat de PS5 je wel interesseerde natuurlijk, zo doorzichtig ben je wel.

Ik heb nog niemand in de PS5 topic een tweet zien posten waar een PS head of youtuber de XSX te kakken zet. Ja die kunnen we posten maar we weten wat er dan gaat gebeuren. Niet 1 of 2 personen uit de XSX topic zullen erover vallen, maar meteen de gehele topic loopt dan leeg. Is andersom toch net iets ander.

Het probleem is altijd dat wanneer jij een discussie niet kan eindigen omdat je er gewoon totaal naast zit, ga je gelijk in het slachtoffer rol stappen.
Ik snap niet waarom je dat doet. Je wordt er niet beter van en wij hebben er geen behoefte aan.
Precies, daarom de vraag waarom je zelf constant troll of steek berichten rondom PS5 post, op verschillende en zelfs sneaky manieren? Wordt je daar beter van, voel je je daardoor beter? Kan de XSX alleen goed zijn als de PS5 faalt?

Kap eens met dat "ik doe niks, waar heb je het over". HEEL de PS5 topic ziet dat namelijk. Maar ik bespaar je bij deze over wat je een jaar geleden deed. Uiteindelijk zijn we allemaal gamers en willen we allemaal games spelen, maar stop met dat slachtoffer rol gedoe van je.
boe2 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:09:
[...]

Kijk, hier zit dus een gigantisch probleem : ik was helemaal niet tegen jou aan het schelden. Niemand trouwens.
Ow je had de verkeerde gequote?..nou goed om te horen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Recon24 op 13-06-2020 19:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Wat een niveau weer. Het is wel weer klaar nu.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is een Battle of the Tweakers boxing niet een leuke voor de afwisseling?

Ik ben net Butterbean.... en ik daag @drakiesoft uit 😊

@Bart ® , zo’n oneliner is makkelijk maar dit probleem zit heel breed, ook binnen heel Tweakers. En dat ga je nooit oplossen.

Waarom gaan jullie in het kroegentopic niet gewoon uit van de basis regels? Geen persoonlijke aanvallen/racisme/bedreigingen etc. En laat de rest gewoon gaan....

Als mensen zich storen aan de hoeveelheid zooi dan is er toch ook een officiele mededelingen topic waar de feitjes gepresenteerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:41:
Is een Battle of the Tweakers boxing niet een leuke voor de afwisseling?

Ik ben net Butterbean.... en ik daag @drakiesoft uit 😊

@Bart ® , zo’n oneliner is makkelijk maar dit probleem zit heel breed, ook binnen heel Tweakers. En dat ga je nooit oplossen.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat betekent niet dat dit topic daar dan de plek voor is om het uit te vechten.
Waarom gaan jullie in het kroegentopic niet gewoon uit van de basis regels? Geen persoonlijke aanvallen/racisme/bedreigingen etc. En laat de rest gewoon gaan....

Als mensen zich storen aan de hoeveelheid zooi dan is er toch ook een officiele mededelingen topic waar de feitjes gepresenteerd staan.
We hebben als mods onderling gesproken over die optie. Er is in het verleden ook al eens zo'n wartopic geweest. Was geen succes, dus dat gaan we niet herhalen. Op dit moment zijn er andere oplossingen waar we mee bezig zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er zijn er wel voor minder “op vakantie” geweest als ik dit zo lees. Wat een onbehoorlijkheid zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
@BM, ik snap je bericht, maar waar op Tweakers mag je dit wel verder oppakken? Je verwijst naar het Xbox draadje, maar daar mag je het niet over de PS5 hebben en het hele idee van het onderwerp is een (beargumenteerde) vergelijking.

Dit zijn citaten van 2 verschillende users over hetzelfde onderwerp:
MS dacht een goedkopere variant te hebben die ze onder de prijs van de PS5 konden gaan verkopen, maar nu is er ineens de DE versie die ook lager zal zijn qua prijs.
Dit is vooral veel speculatie van mijn kant, maar ik denk dat die PS5 DE voor iedereen best een grote verrassing is geweest en in het bijzonder voor MS.
Zelf ben ik het met beide niet eens, maar een bericht geformuleerd als feit vs mening maakt het wel een ander verhaal.

Er worden continue prijsvergelijkingen gemaakt in beide topics, waar dus ook de 'andere console' in wordt genoemd, maar daar mag je dan dus niet op reageren?

Console
ReleasePrijs (USD)
PlayStation1995$299
Nintendo 641996$199
PlayStation 22000$299
Xbox2001$299
GameCube2001$199
Xbox 3602005$299 / $399 (20GB)
PlayStation 32006$499 (20GB / $599 (60GB)
PlayStation 42013$399
Xbox One2013$499 / $399 (zonder Kinect)

Historie wijst erop dat zowel Sony als Microsoft wel eens te duur zijn geweest. Zo haalt men continue aan dat Sony heeft geleerd van de PS3, maar schijnbaar kan Microsoft niet hebben geleerd van de Xbox One. Je ziet het ook terug in de discussies over koeling, waarbij de PS4 Pro wordt aangehaald i.c.m. met de formfactor waaruit sommigen de conclusie trekken dat de PS5 een heethoofd moet zijn. Immers heeft Microsoft immers al "de perfecte formfactor" voor de best mogelijke koeling. Schijnbaar zitten op Tweakers experts die vinden dat ze meer weten dan 2 techgiganten met jaarlijkse market research budgetten van meerdere miljoenen en heel wat jaren ervaring in het bouwen van consoles, maar je mag er niet op reageren want dan wordt het een VS discussie.

Ik snap dat het niet realistisch is om iedere reactie waar een mening als feit wordt bestempeld eruit te filteren en/of dat iedere vorm van vergelijken tussen beide consoles al op voorhand wordt geknipt, maar zijn er opties buiten simpelweg de andere kant opkijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
@Paprika Je haalt een terecht punt aan, en ik zou graag zien dat hier goede inhoudelijke discussies over gevoerd kunnen worden.
Het 'probleem' is (imho) tweeledig: ervaring leert ons dat dit soort vergelijkingen en discussies vroeg of laat ontzettend ontsporen. Anderzijds (en dat zie je 1 jouw quotes ook terug) is dat er op aannames gediscussieerd word (vanuit beide kanten).

Beide zaken zorgen er voor dat we voor nu (helaas) hebben besloten om geen vs discussie toe te staan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Niet echt feedback, maar kan de topicwarning van dit topic gefixed worden?
Om de een of andere reden staat er html in, wat niet nodig is.

[Multi] Grand Theft Auto V Online

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Gefixed :)

Dit soort dingen kun je trouwens ook prima als topic report bij ons melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Gropah schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:12:
Gefixed :)

Dit soort dingen kun je trouwens ook prima als topic report bij ons melden
Thanks!

Daar twijfelde ik over, een TR gebruik ik eigenlijk alleen als er echt haast bij is of er stront aan de knikker is.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23

Wom

Vanwaar is mogelijkheid om +1 te geven uit het XSX kroegtopic gehaald? Mijn ego heeft die nodig :+

Andere topics zie ik ze wel staan, dus is iets enkel in dat topic?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Wom schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:34:
Vanwaar is mogelijkheid om +1 te geven uit het XSX kroegtopic gehaald? Mijn ego heeft die nodig :+

Andere topics zie ik ze wel staan, dus is iets enkel in dat topic?
* BM guilty. Ik heb 'm vanwege' gedoe' in het PS5 topic uitgezet, en om beide topic gelijk te behandelen is dat in het XSX topic ook gedaan. Dus niet enkel dat topic, maar wel bijna. ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best sneu dat mensen die niet mogen posten in bepaalde topics daar dan wel negatief gerichte posts gaan liken. Goede beslissing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:53:
Best sneu dat mensen die niet mogen posten in bepaalde topics daar dan wel negatief gerichte posts gaan liken. Goede beslissing dus.
Sneu? Je mag een post van iemand die een beargumenteerd verhaal probeert te vertellen in een blijkbaar "vijandige" omgeving toch best een like geven? Blijkbaar is een kritische blik van iemand die gewoon zijn ervaring deelt al meteen negatief.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-07-2020 20:07 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:02:
[...]

Sneu? Je mag een post van iemand die een beargumenteerd verhaal probeert te vertellen in een blijkbaar "vijandige" omgeving toch best een like geven?
Frequents XsX topic posters die niks in het ps5 topic posten en daar zelfs niet meer mogen posten gaan daar specifiek plusjes geven op posts met kritiek richting Sony.

Lijkt mij een uitgemaakte zaak waar wij niet omheen hoeven te draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2020 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:09:
[...]

Frequents XsX topic posters die niks in het ps5 topic posten en daar zelfs niet meer mogen posten gaan daar specifiek plusjes geven op posts met kritiek richting Sony.

Lijkt mij een uitgemaakte zaak waar wij niet omheen hoeven te draaien.
Ja, ik heb continue mijn tabblad van mijn browser open staan om te kijken of ik weer een plusje kan geven!!! Spannend!

En als je het dan echt wilt benoemen, benoem het dan goed, want het gebeurd in beide topics, maarja dat is dat blijkbaar niet boeiend genoeg voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:12:
[...]

En als je het dan echt wilt benoemen, benoem het dan goed, want het gebeurd in beide topics, maarja dat is dat blijkbaar niet boeiend genoeg voor je?
Zal vast ook gebeuren dus alleen maar beter dat plussen niet meer kan.

Prima oplossing dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2020 20:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
justifire schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:32:
[...]

Heeft er weer een modje op een verkeerde knop gedrukt ?
Slechte zaak zo’n half werkend forum :O
justifire schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:21:
[...]

Dus op een verkeerde knop gedrukt lijkt mij ?
Wat hebben we hier nou met een uit de hand gelopen TLOU2 discussie te maken ?
Ik zal even in het juiste topic op deze berichten reageren.

Zoals je een paar posts hierboven kunt zien heb ik die optie uitgezet. Hoewel de direct aanleiding in dit geval misschien het PS5 topic was had ik met waarschijnlijk zonder moeite in het XSX topic ook wel genoeg argumenten gevonden om deze optie uit te zetten.

En aangezien ik al lang genoeg mee loop om te weten wat er gebeurd als ik het in 1 topic wél en in het andere topic níet uitzet is die optie dus in beide topics uitgeschakeld. Ik had het ook graag anders gezien, maar kennelijk is het nodig.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

justifire

Shut up and squat !!

BM schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:31:
[...]

[...]

[...]

Ik zal even in het juiste topic op deze berichten reageren.

Zoals je een paar posts hierboven kunt zien heb ik die optie uitgezet. Hoewel de direct aanleiding in dit geval misschien het PS5 topic was had ik met waarschijnlijk zonder moeite in het XSX topic ook wel genoeg argumenten gevonden om deze optie uit te zetten.

En aangezien ik al lang genoeg mee loop om te weten wat er gebeurd als ik het in 1 topic wél en in het andere topic níet uitzet is die optie dus in beide topics uitgeschakeld. Ik had het ook graag anders gezien, maar kennelijk is het nodig.
Zet je ze in het Apple en Samsung topic dan ook even uit ?
En in het Audi en BMW topic ?
Ik kan jouw gedachten gang echt niet volgen maar het zal wel, jij bent de mod.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
justifire schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:57:
[...]
Ik ben erg groot voorstander van discussie's, maar dan moet het wel redelijk gebeuren. Dit is wat mij betreft niet echt redelijk.

En om inhoudelijk te reageren: ik vind niet dat je voorbeelden standhouden. Dit gaat om specifiek gedrag in specifieke topics. Specifieke topics waar eerder dingen zijn gebeurd in het ene topic om vervolgens ook in het andere topic te gebeuren. Meerdere keren. Dus als er zich iets heeft voorgedaan waarmee er kinderachtig word gedaan met likes in het ene topic en het daarom maar word uitgezet, dan snap ik absoluut dat BM het in het andere topic ook maar alvast heeft uitgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:31:
[...]

Zal vast ook gebeuren dus alleen maar beter dat plussen niet meer kan.

Prima oplossing dus.
Het gebeurd zeker.

Aenea in "[XSX] (ZT) Het aanloop naar release topic"

;)

Iets met pot en ketel enzo...

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-07-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk. iemand die iets corrigeert verdient geen plusje ? iets met spijkers en laag water.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2020 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:03:
[...]

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk. iemand die iets corrigeert verdient geen plusje ? iets met spijkers en laag water.
Genoeg gezegdes in de Nederlandse taal om de hypocrisie die er gewoon weg over en weer is op tweakers te beschrijven.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik zag dit toevallig bij actieve topics. Ik moest toch even een onafhankelijk mening van een Tweaker, die nooit in spielerij zit, geven. :+

Heel veel respect en thanks aan @Gropah @Bart ® @BM @Geronimous @Chaoss (en sorry als ik een mod vergeet).

Dat jullie zoveel moeite stoppen in zoveel mensen die zich eigenlijk eens diep moesten schamen om zo met elkaar om te gaan. In de ~12 (?) jaar dat ik op Tweakers zit, heb ik nog nooit zo'n bedroevend niveau gezien.

Eigenlijk zou ieder eens zijn eigen reacties door mensen die hun dierbaar zijn moeten laten lezen. Ik vraag mij af of ze je dan nog wel herkennen of zich afvragen wat de f. je aan het doen bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Douweegbertje schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:43:
Ik zag dit toevallig bij actieve topics. Ik moest toch even een onafhankelijk mening van een Tweaker, die nooit in spielerij zit, geven. :+
Zo te horen kom je ook nooit in het (feedback op moderatie in het) voetbaltopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
justifire schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:57:
[...]

Zet je ze in het Apple en Samsung topic dan ook even uit ?
Als daar tussen beide 'kampen' net zo kinderachtig gedaan word met duimpjes geven, en ik daar de rechten had, ja hoor, zonder twijfel
En in het Audi en BMW topic ?
Als daar tussen beide 'kampen' net zo kinderachtig gedaan word met duimpjes geven, en ik daar de rechten had, ja hoor, zonder twijfel
Ach komop :) Je loopt echt lang genoeg mee om te weten hoe het tussen Playstation en Xbox fans gaat hier op het forum. Dat was niet goed gegaan, dat weet jij, dat weet ik, en aangezien ik die ellende liever voor ben is deze keuze gemaakt. Mocht je het daar niet mee eens zijn en echt van mening zijn dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb kun je dat in 1e instantie bij @psychoclown aankaarten.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Douweegbertje schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:43:
Heel veel respect en thanks aan @Gropah @Bart ® @BM @Geronimous @Chaoss (en sorry als ik een mod vergeet).
Geen dank :).

Ik kijk hier toch ook wel met enige verbazing naar de mate van frustratie die sommige mensen hebben over het wegnemen van de mogelijkheid om op een duimpje te klikken in een topic. Is dat werkelijk zo belangrijk voor diegenen? :?

Cunning linguist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

Mensen willen graag bij groepen horen, en als die groep wil je graag de beste groep zijn en een manier om dat te bereiken is om andere groepen zwart te maken en te kleineren.
geloof, voetbal, religie, ras en dus zelfs ook consoles |:(

Maar puur zwart/wit gekeken is het dus menselijk gedrag, ik vond de suggestie om een gezins lid de reacties te laten lezen een hele mooie, maar dat zal in de praktijk weinig gebeuren, de meesten zullen er zo in zitten dat ze het niet merken door een 'warped' gevoel van rechtvaardigheid om hun 'clubje' te beschermen, of doen het gedrag zelfs bewust om te zieken/trollen whatever.

Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind om af en toe mijn steentje bij te dragen in de gewone topics, maar ik vind bovenstaande gedrag echt zo triest dat ik helaas het echt niet fijn vind om in de release topics rond te hangen en dat in goede banen moet proberen te lijden. Ik overweeg hierom zelfs om het rode jasje dan maar over te dragen aan iemand die daar wel beter mee om kan gaan!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bart ® schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:44:
[...]
(...) over het wegnemen van de mogelijkheid om op een duimpje te klikken in een topic. Is dat werkelijk zo belangrijk voor diegenen? :?
Soms is een duimpje geven een manier om aan te geven dat je het met iemand eens bent zonder diegene te hoeven quoten om vervolgens hetzelfde te zeggen als wat je met een simpel duimpje kunt doen. Het scheelt in mijn ogen een hoop (onnodige) posts.
Ik kan er ook voor kiezen om diegene niet te quoten maar dat zou dan weer de indruk kunnen wekken dat zijn/haar post niet gelezen is of dat het niemand interesseert.

Ik snap heel goed dat jullie in de betreffende topics de mogelijkheid (tijdelijk) uitgeschakeld hebben, toch is het voor de niet-gefrustreerde lezer een (klein) gemis ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Prima zaak, die duimpjes uit. Als je op een gegeven moment een patroon gaat zien in specifieke mensen die alleen maar een specifiek type post van specifieke personen een duimpje geven, dan weet je dat ze niet gerbuikt worden waarvoor bedoeld. Dan maar zo inderdaad. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Bart ® schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:44:
[...]

Geen dank :).

Ik kijk hier toch ook wel met enige verbazing naar de mate van frustratie die sommige mensen hebben over het wegnemen van de mogelijkheid om op een duimpje te klikken in een topic. Is dat werkelijk zo belangrijk voor diegenen? :?
Val jij als spielerij mod nu ook onder de CAO van de kleuteropvang?

:P

Wat een gezeik en gehaat man. Ik denk vaak "Ga lekker gamen en niet zo zaniken, dan kan @Bart ® ook gewoon een spelletje spelen in plaats van agentje te hoeven spelen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
dvdkiwi schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:41:
[...]

Soms is een duimpje geven een manier om aan te geven dat je het met iemand eens bent zonder diegene te hoeven quoten om vervolgens hetzelfde te zeggen als wat je met een simpel duimpje kunt doen. Het scheelt in mijn ogen een hoop (onnodige) posts.
Ik kan er ook voor kiezen om diegene niet te quoten maar dat zou dan weer de indruk kunnen wekken dat zijn/haar post niet gelezen is of dat het niemand interesseert.

Ik snap heel goed dat jullie in de betreffende topics de mogelijkheid (tijdelijk) uitgeschakeld hebben, toch is het voor de niet-gefrustreerde lezer een (klein) gemis ;)
Ik kan begrijpen dat het als een klein gemis wordt ervaren. Maar 'klein gemis' strookt niet met de emoties die hier in bepaalde reacties geuit worden ;).
418O2 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:04:
[...]

Val jij als spielerij mod nu ook onder de CAO van de kleuteropvang?

:P

Wat een gezeik en gehaat man. Ik denk vaak "Ga lekker gamen en niet zo zaniken, dan kan @Bart ® ook gewoon een spelletje spelen in plaats van agentje te hoeven spelen"
:D

Gelukkig zijn we hier met meer mods, dus ik kan af en toe nog gewoon een spelletje spelen hoor :P.

Maar goed, ik denk dat het duidelijk is waarom de duimpjes uit zijn. Volgende onderwerp :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:02:
Prima zaak, die duimpjes uit. Als je op een gegeven moment een patroon gaat zien in specifieke mensen die alleen maar een specifiek type post van specifieke personen een duimpje geven, dan weet je dat ze niet gerbuikt worden waarvoor bedoeld. Dan maar zo inderdaad. (y)
Blij dat je de reden snapt. Besef wel dat dit beide kanten op ging, over zowel positieve als negatieve berichten, en je daar zelf ook niet onschuldig aan was.

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
BM schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:25:
[...]

Blij dat je de reden snapt. Besef wel dat dit beide kanten op ging, over zowel positieve als negatieve berichten, en je daar zelf ook niet onschuldig aan was.
Absoluut. Dat ontken ik ook nergens. Wat zij kunnen, kan ik natuurlijk ook (kinderachtig, ik weet het). Je ziet ook meteen wie het erg vindt dat ze weg zijn en wie het geen bal interesseert. Het was de enige uiting om nog te kunnen trollen en die is nu ook weg. Goeie zaak dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:31:
[...]
Je ziet ook meteen wie het erg vindt dat ze weg zijn en wie het geen bal interesseert.
Jou interesseert het zeker geen bal, aangezien je hier twee posts over maakt ? :+

Ik vind het een slechte zaak, een forum waar je geen mening mag geven is in mijn optiek geen forum.
In Korea staan ze waarschijnlijk op de banken :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
justifire schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 18:55:
[...]

Jou interesseert het zeker geen bal, aangezien je hier twee posts over maakt ? :+

Ik vind het een slechte zaak, een forum waar je geen mening mag geven is in mijn optiek geen forum.
Best wel paradoxale reactie dit. Ik hoop dat je doorhebt hoe hard jezelf tegenspreekt in één zin.

[ Voor 7% gewijzigd door Bart ® op 08-07-2020 19:10 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
[...]

Naast de jij-bak van heb ik jou daar... Zoals ik gisteren ook al zei, discussie is prima, graag zelfs, maar dan moet het wel redelijk gebeuren. Laat ik daar nu ook fatsoenlijk bij doen. En het beleid van een forum vergelijken met het regime in Noord-Korea is dat allebei niet. Als je problemen hebt met het beleid dan hoor ik dat graag en ik ga graag die discussie aan, maar niet op deze manier. Kom met steekhoudende argumenten, onderbouwde meningen of nieuwe inzichten, dan kunnen we een goede discussie hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Correct. Een waarin ik aangeef dat ik het een goede zaak vind. Een ander als reactie op iemand die op mij reageert. Het zegt verder genoeg dat juist jij erover jankt. Al je troll lollies zijn van je afgepakt en nu sta je in een hoekje te schreeuwen en het forum met Korea te vergelijken. Chapeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

Het is wel weer klaar nu.

[ Voor 125% gewijzigd door Bart ® op 09-07-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
@Gropah
*knip

Zo'n afsluiter voegt niets toe aan de discussie. Net als de hele XSX vs PS vergelijking
Met het laatste stukje van je zin, lijkt het net alsof ik hier de gene was die een XSX vs PS vergelijking deed.

Terwijl de bron zelf zijn berichten zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Voor het gemak en de volledigheid: het gaat om dit bericht Recon24 in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"

Ik snap waar je vandaan komt, maar het was zeker onderdeel van een vs discussie en de moderatie ging voornamelijk over het eerste deel van de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Gropah schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:49:
Voor het gemak en de volledigheid: het gaat om dit bericht Recon24 in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"

Ik snap waar je vandaan komt, maar het was zeker onderdeel van een vs discussie en de moderatie ging voornamelijk over het eerste deel van de regel.
Net als mensen die afsluiten met dat soort clown smileys neem ik niet serieus. Op een gegeven moment moet je maar incasseren en ermee ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Was de duimpjes al kwijt in beide topics, fijn/jammer dat ik nu weet waardoor het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik weet dat moderators niet de meest slimme/succesvolle mensen zijn, maar ik had ze toch IETS zinniger verwacht. Ik mag halo niet vergelijken met call of duty :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
boe2 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 23:48:
Ik weet dat moderators niet de meest slimme/succesvolle mensen zijn, maar ik had ze toch IETS zinniger verwacht.
Als je behoefte hebt aan een antwoord/reactie zou ik je serieus aanraden dat met wat andere bewoordingen nog eens te proberen...

Xbox

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Duimpjes weer ingeschakeld ? Wordt het weer gedoogd of was het een foutje ?
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste