Waarom? Je kunt ook vliegtuigmodus aanzetten, dan verbruikt de Note ook zowat niets. Zelf vind ik de telefoon uitzetten 's nachts maar onnuttig.
Bij mij staat ie ook 24/7 aan maar voor degene die m graag uit zou willen zetten had het fijn geweest als het alarm dan nog gewerkt zou hebben toch? Persoonlijk zet ik ook de vliegtuigstand niet eens aan. Hij hangt toch aan de lader.alex3305 schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:16:
Waarom? Je kunt ook vliegtuigmodus aanzetten, dan verbruikt de Note ook zowat niets. Zelf vind ik de telefoon uitzetten 's nachts maar onnuttig.
3 dagen standby zonder spelen of bellen of gebeld worden: 18 % lijkt me zeer maar dan ook zeer netjes.
Leuk man gatheren
Onder wakelocks staat de tijd die bepaalde processen gebruiken op momenten dat je toestel eigenlijk in standby staat/zou moeten staan.Nachtaapje schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:39:
[...]
wat is dat juist?
allez of wat doet dat juist? zie hier bij mij wat staan van facebook???
In standby wordt een deel van de hardware op idle gezet, en de cpu terug geklokt, zodat het stroom verbruik laag is. Het kan zijn dat er een app op je toestel staat die bv over 24 uur, je toestel 2 uur uit zijn standby slaap houd, en daarmee 2 uur lang factor x meer stroom verbruikt. (ook wel standby drain genoemd)
meer info :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809
Ik heb mijn toestel los gekocht, dus simlock vrij.
Maar hoor sommige steeds typen over de 2.3.6 versie van android, ik probeer het ook te updaten maar krijg steeds de melding dat hij up to date is.
Mijn provider is Kpn, weet niet of dit er wat mee te maken heeft?
Maar hoor sommige steeds typen over de 2.3.6 versie van android, ik probeer het ook te updaten maar krijg steeds de melding dat hij up to date is.
Kan zijn dat je een buitenlandse versie hebt telefoons worden vaak geïmporteerd uit buurlanden en verschilt per land voor update, Moet je even kijken bij settings/over telefoon en dan onderaan bij Kernel versie wat staat er na N7000.Henkpaulus schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:18:
Ik heb mijn toestel los gekocht, dus simlock vrij.
Si vis pacem, para bellum
daar heb ik dit bij staan : xxxkj4-cl641703se.infra@sep42 #2
Die krastesten met een sleutel... Het is dat ik het zelf zie op een filmpje maar het scherm is (net als mijn iPhone 4) helaas niet compatible met de knoop van de binnenzak van 1 van mijn pakken. 
2 Krassen in het scherm that is.
2 Krassen in het scherm that is.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Mijn Jabra BT2080 werkt niet op mijn note. Hij vindt hem gewoon niet, weet iemand hoe dit te fixen is, want mijn omnia pro herkent hem wel. Bluetooth v3 note en jabra is v2 iemand die weet hoe je dit kan oplossen?
[ Voor 5% gewijzigd door Alessandr0 op 12-12-2011 23:05 ]
Heb ook wel eens zoiets gehad met m'n Desire, dat een apparaat wel gezien worrdt en dan een connectie na het koppelen ho maar. Dat kan je misschien oplossen door het apparaat via 3rd party software te koppelen. Ik heb het toen gedaan met Astro Explorer (het zou me niet verbazen als een ander appje het ook goed doet) Daarna dat appje verwijderen en de connectie bleef werken. Op een of andere manier gebeurt het aanmaken van een bluetooth pairing net anders.Alessandr0 schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:04:
Mijn Jabra BT2080 werkt niet op mijn note. Hij vindt hem gewoon niet, weet iemand hoe dit te fixen is, want mijn omnia pro herkent hem wel. Bluetooth v3 note en jabra is v2 iemand die weet hoe je dit kan oplossen?
Heb om het voor elkaar gekregen dat mijn telefoon nu na 8.45 uur op 90% batterij staat. (na 6.40 zelfs nog op 100% - bij geen gebruik - wel syncen van mail/calendar e.d.). Weet alleen niet precies waardoor het nu komt. Gister door een tip van Ken. de gsm/wdcma niet meer op auto laten staan - zag er niet echt uit dat dit het was. Thuisgekomen de batterij helemaal leeg laten lopen, en deze weer opgeladen zonder de telefoon aan te zetten. Hierna in de recovery gezocht naar de optie om de batterij te calibreren, maar niet gevonden (was laat, zal er vast wel ergens staan?
) maar wel de cache partitie geformateerd. Ik was erg verbaasd dat bij het wakker worden de batterij nog op 100% stond, en zag ook nergens meer dat deze awake is geweest tijdens de nacht. Wel 2 e-mails ontvangen.
Ben weer een happy camper - hopen dat het verbruik van de batterij goed blijft gaan.
Ben weer een happy camper - hopen dat het verbruik van de batterij goed blijft gaan.
w00t, netjes! De mijne gaat ook erg soepel. Gisteren redelijk veel gebruikt met drie kwartier aan Spotify muziek luisteren via 3G en een paar spellen spelen. Toen ik 'm aan de lader hing vannacht zat 'ie op 54%, waar ik 'm de afgelopen dagen met minder gebruik al rond 22:00u op <5% had zitten..
Wazig zou je toch echt de update moeten kunnen downloaden, heb je update via kies al geprobeerd?Henkpaulus schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:46:
daar heb ik dit bij staan : xxxkj4-cl641703se.infra@sep42 #2
Met kies staat er bij mij in het hoofdscherm dat de update via kies niet mogelijk isTerreurBV schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:15:
[...]
Wazig zou je toch echt de update moeten kunnen downloaden, heb je update via kies al geprobeerd?
Ik heb precies hetzelfde. Nagenoeg dezelfde info (xxkj4-cl641703se.infra@sep-42 #2). Ik heb hem verder ook simlock vrij gekocht (bij belsimpel) en gebruik vodafone. Via KIES op de PC krijg ik de melding dat updaten niet mogelijk is, en al probeer ik hem via wifi up te daten krijg ik de melding dat de firmware up-to-date isHenkpaulus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:36:
[...]
Met kies staat er bij mij in het hoofdscherm dat de update via kies niet mogelijk is

Behoorlijk raar ik heb hem bij Bol.com gekocht los zelfde ID als jullie hebben en gewoon kunnen updaten een week geleden.
TerreurBV, wat voor provider gebruik jij dan?
Ik heb de note bij de Saturn weg, en kon heel makkelijk via OTA de update binnenhalen, ik gebruik zelf Hi (KPN).
Ik heb de note bij de Saturn weg, en kon heel makkelijk via OTA de update binnenhalen, ik gebruik zelf Hi (KPN).
Ik heb T-mobile maar dat zou eigenlijk niet moeten uitmaken, volgens mij update die gewoon via de Samsung servers via WIFI.JensinatoR schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:44:
TerreurBV, wat voor provider gebruik jij dan?
Update checkt die op 213.71.30.137 / 213.71.30.150 en dat is een server van Samsung in Duitsland.
[ Voor 19% gewijzigd door 42dpi op 13-12-2011 18:09 ]
Ik heb hem ook bij bel simpel gekocht, zou het daaraan liggen?DDarkForce schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:20:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Nagenoeg dezelfde info (xxkj4-cl641703se.infra@sep-42 #2). Ik heb hem verder ook simlock vrij gekocht (bij belsimpel) en gebruik vodafone. Via KIES op de PC krijg ik de melding dat updaten niet mogelijk is, en al probeer ik hem via wifi up te daten krijg ik de melding dat de firmware up-to-date is
Dit is de melding die ik in Kies krijg :

Zou wel raar zijn maar wie weet..Henkpaulus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:18:
[...]
Ik heb hem ook bij bel simpel gekocht, zou het daaraan liggen?
Ik krijg precies dezelfde melding. En OTA zegt geen update beschikbaar...
Als je branded software hebt dan moet eerst Tmobile een update maken.TerreurBV schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:01:
[...]
Ik heb T-mobile maar dat zou eigenlijk niet moeten uitmaken, volgens mij update die gewoon via de Samsung servers via WIFI.
Update checkt die op 213.71.30.137 / 213.71.30.150 en dat is een server van Samsung in Duitsland.
Zo wacht iemand met een T-Mobile Galaxy S nu nog STEEDS op 2.3...
Ik heb hem gewoon los gekocht net als de andere die niet kunnen updaten terwijl ik dat wel kan.418O2 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:40:
[...]
Als je branded software hebt dan moet eerst Tmobile een update maken.
Zo wacht iemand met een T-Mobile Galaxy S nu nog STEEDS op 2.3...
Nope, het ligt niet aan Bel Simpel. Heb mijn Note er ook gekocht en kreeg de eerste dag de update binnen.Henkpaulus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:18:
[...]
Ik heb hem ook bij bel simpel gekocht, zou het daaraan liggen?
Ik heb ook een Note van Belsimpel kon ook niet updaten.na de volgende handelingen kan dit wel.
Verander je code in DTB dit doe als volg type op je telefoon dialer scherm het volgende in *#272*XXXX#
de XXXXX staat voor je eigen IMEI nr.Daarna krijg je een keuze tabel te zien kies voor DTB.
De telefoon word herstart naar de fabrieksinstellingen je bent dus alles kwijt.
Nu kan je via KIES updaten ,OTA ging bij mij niet.Succes
Verander je code in DTB dit doe als volg type op je telefoon dialer scherm het volgende in *#272*XXXX#
de XXXXX staat voor je eigen IMEI nr.Daarna krijg je een keuze tabel te zien kies voor DTB.
Op XDA staat weer een nieuwe officiële firmware. Dit keer uit India:
Android 2.3.6, met code KL3 (KJ = oktober, KK = november, KL = december)
-edit-
En een betaversie van ICS voor Galaxy S II is uitgelekt en dit geeft ons meer hoop voor een snelle release voor de Note, omdat:
a) (Onderdelen van) roms van de Galaxy S II redelijk goed zijn te porten naar de Note
b) dit aangeeft dat Samsung hard bezig is om ICS zo snel mogelijk vrij te geven voor de S II en Note.
Android 2.3.6, met code KL3 (KJ = oktober, KK = november, KL = december)
-edit-
En een betaversie van ICS voor Galaxy S II is uitgelekt en dit geeft ons meer hoop voor een snelle release voor de Note, omdat:
a) (Onderdelen van) roms van de Galaxy S II redelijk goed zijn te porten naar de Note
b) dit aangeeft dat Samsung hard bezig is om ICS zo snel mogelijk vrij te geven voor de S II en Note.
[ Voor 53% gewijzigd door stephenophof op 14-12-2011 20:45 ]
Ik heb dit gedaan en zodra ik weer internet verbinding had kreeg ik meteen de melding dat er een update was. Alleen kon ik na het downloaden van de update niet installeren, dat moest ik via KIES doen. Nu heb ik dat zojuist geprobeerd maar ik kan het niet installeren omdat hij vindt dat mn batterij niet genoeg opgeladen is (43%), ik ben hem nu dus aan het opladen. Ik laat nog weten of de update werkt!Stuwie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:50:
Ik heb ook een Note van Belsimpel kon ook niet updaten.na de volgende handelingen kan dit wel.
[EDIT] Telefoon opgeladen en update gedaan, geen problemen tijdens het update proces via KIES en ik draai nu 2.3.6 (N7000XXKK5 / GINGERBREAD.XXKK9)
@Henkpaulus Je kan dus denk ik zonder veel risico hetzelfde doen
[ Voor 10% gewijzigd door DDarkForce op 14-12-2011 23:21 ]
Gisteren zat de gsm bij me sleutels op zak. Nu zitten er 2 hele grote krassen in het scherm. hoe kom ik daar vanaf?
Gorillaglas my ass. Dat glas wat er op zit is nog minder dan die van de Nokia 3310 vroeger. Ik voel me echt genaaid.
Gorillaglas my ass. Dat glas wat er op zit is nog minder dan die van de Nokia 3310 vroeger. Ik voel me echt genaaid.
Leuk man gatheren
Gorilla glass of niet.. het komt niet eens bij me op om mijn telefoon in dezelfde zak als mijn sleutels te stoppen..
Het blijft glas natuurlijk. Het is sterker maar niet onverwoestbaar natuurlijk, sheesh
Het blijft glas natuurlijk. Het is sterker maar niet onverwoestbaar natuurlijk, sheesh
Blijf het shit vinden bij mijn Iphone4 had ik nooit last van sleutels in mijn zak. Bij deze zitten er echt twee hele diepe krassen in.
Leuk man gatheren
Lijkt mij ook erg vervelend, misschien kan je Samsung eens een mailtje sturen met een licht sarcastische vraag over hoe goed gorilla glas is, als ze overtuigd reageren dan mail je daarna of ze er dan ook garantie op leveren. Lijkt me een long shot, maar zoiets zou ik op z'n minst proberen.
Maar je bent dus wel echt alles kwijt? zoals email instellingen, apps, favorieten endergelijken?DDarkForce schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:09:
[...]
Ik heb dit gedaan en zodra ik weer internet verbinding had kreeg ik meteen de melding dat er een update was. Alleen kon ik na het downloaden van de update niet installeren, dat moest ik via KIES doen. Nu heb ik dat zojuist geprobeerd maar ik kan het niet installeren omdat hij vindt dat mn batterij niet genoeg opgeladen is (43%), ik ben hem nu dus aan het opladen. Ik laat nog weten of de update werkt!
[EDIT] Telefoon opgeladen en update gedaan, geen problemen tijdens het update proces via KIES en ik draai nu 2.3.6 (N7000XXKK5 / GINGERBREAD.XXKK9)
@Henkpaulus Je kan dus denk ik zonder veel risico hetzelfde doen
Verwijderd
Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet. Hier heeft niemand iets aan.
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 15-12-2011 19:43 ]
Zijn er nog mensen die de bijgeleverde (in sommige gevallen) flipcover gebruiken?
Ik gebruik em, goede protectie van het beeldscherm en nog steeds erg dun... Kep alleen wel het idee dat het achterkantje waar de cover aan vast zit niet goed vast 'klikt', hij sluit net niet goed aan
Daarnaast kun je wss die flipcover niet gebruiken icm met een dock... ofwel? (show me!)
Ik wil namelijk de combinatie =D
Niet doen, gebruik de topic report knop.
Ik gebruik em, goede protectie van het beeldscherm en nog steeds erg dun... Kep alleen wel het idee dat het achterkantje waar de cover aan vast zit niet goed vast 'klikt', hij sluit net niet goed aan
Daarnaast kun je wss die flipcover niet gebruiken icm met een dock... ofwel? (show me!)
Ik wil namelijk de combinatie =D
Niet doen, gebruik de topic report knop.
[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 15-12-2011 19:51 ]
Mijn batterij cover klikt wel goed vast maar ik heb nog enorm veel last van dat mijn cover kraakt. Dit vind ik redelijk vervelend, links boven in de hoek kraakt het meest. Meer mensen hier last van?
Die van mij lijkt links boven niet goed vast te klikken, waardoor er een krakend geluid vanaf komt als je er op drukt (klik-klak geluid oid). Dat bedoel je?
De andere cover die meegeleverd is is ook dunner en past wel precies in mijn geval...
De andere cover die meegeleverd is is ook dunner en past wel precies in mijn geval...
[quote]JensinatoR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:47:
Zijn er nog mensen die de bijgeleverde (in sommige gevallen) flipcover gebruiken?
[/quote
Wellicht een schot voor open doel maar heb je het achterkantje wel echt goed stevig aangedrukt? Ik gebruik m zelf ook en bij mij zit het vast als een huis. Zowiezo kraakt er tot nu toe niks aan mijn telefoon. Ik heb m nu ruim 1.5 mnd en gebruik m intensief. Ik heb overigens nog wel een neopreen hoesje waar de note met flipcover ingaat. Beschermt op die manier toch beter tegen zandkorrels dan alleen de flipcover doet.
[/quote
Wellicht een schot voor open doel maar heb je het achterkantje wel echt goed stevig aangedrukt? Ik gebruik m zelf ook en bij mij zit het vast als een huis. Zowiezo kraakt er tot nu toe niks aan mijn telefoon. Ik heb m nu ruim 1.5 mnd en gebruik m intensief. Ik heb overigens nog wel een neopreen hoesje waar de note met flipcover ingaat. Beschermt op die manier toch beter tegen zandkorrels dan alleen de flipcover doet.
Hier kraakt er ook helemaal niets met de flip cover. In het begin wel, maar het bleek dat ik de cover niet goed vast had zitten. Vooral in de hoeken waar hij aan je telefoon vastzit moet je de cover echt heel stevig aandrukken! De cover sluit namelijk wel goed aan, maar is nogal lastig goed vast te krijgen
.
Verwijderd
Opmerking over moderatie mag per DM, niet in het topic. Maak gebruik van de topic report knop als je je ergert.
[ Voor 120% gewijzigd door janvanduschoten op 15-12-2011 19:54 ]
Misschien een rare en simpele vraag maar zijn bij zo'n groot scherm de letters ook groter? Ik heb nu nog een HTC Desire en moet toch vaak mijn bril opzetten om de tekst te kunnen lezen.
Geen rare vraag
. Maar de letters zijn zeker wel iets groter dan op je HTC Desire. Wel is het zo dat niet op alle plekken de letters groter zijn. Echter heb je door de hoge pixeldichtheid wel een ontzettend scherp scherm, wat er weer voor zorgt dat alles een stuk scherper oogt en dus makkelijker te lezen is.
Overigens zit er wel tekstvergroting in Ice Cream Sandwich (Android 4), welke begin volgend jaar naar de Note komt
.
Overigens zit er wel tekstvergroting in Ice Cream Sandwich (Android 4), welke begin volgend jaar naar de Note komt
Verwijderd
commentaar op moderaties mag je via DM doen. In ieder geval niet in het topic zelf!Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:01:
Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet. Hier heeft niemand iets aan.
[ Voor 59% gewijzigd door PaT op 15-12-2011 20:46 ]
Oke thanks, ga hem dan maar eens morgen halen. Ik was eerst van plan om voor een Titan te gaan, maar wil toch eerst eens afwachten hoe dat met windows zich gaat ontwikkelen. Het voordeel van de Titan lijk mij wel de grote tiles, makkelijk te lezen zonder bril. Als je met Android 4 idd de tekst kunt vergroten dan is dit helemaal super.alex3305 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:10:
Geen rare vraag. Maar de letters zijn zeker wel iets groter dan op je HTC Desire. Wel is het zo dat niet op alle plekken de letters groter zijn. Echter heb je door de hoge pixeldichtheid wel een ontzettend scherp scherm, wat er weer voor zorgt dat alles een stuk scherper oogt en dus makkelijker te lezen is.
Overigens zit er wel tekstvergroting in Ice Cream Sandwich (Android 4), welke begin volgend jaar naar de Note komt.
Verwijderd
Ik zie maar steeds geen bijlagen bij agenda-items. Geen office-bestanden, geen bijgevoegde mail. Helemaal niets. Ik sync met exchange o.a. afspraken met bijlagen, maar ik zie deze bijlagen niet. Ook op de Note geen bijlagen in te voegen in de agenda. Hiervoor hoef ik toch geen app te kopen toch???
Dit bedoel ik inderdaad. Ik vind het redelijk storend. Ik probeer nog wel een de cover een beetje goed op zijn plaats te krijgen.JensinatoR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:34:
Die van mij lijkt links boven niet goed vast te klikken, waardoor er een krakend geluid vanaf komt als je er op drukt (klik-klak geluid oid). Dat bedoel je?
ik heb hem sinds maandag , en ik ben er erg blij mee.
toen ik hem net uit de doos haalde en vergeleek met een sgs2 toen had ik even twijfels . Maar die waren met een dag helemaal verdwenen.
Het wachten is nu op ICS
ik gebruik trouwens de flip cover , en vind hem alleen iets minder fijn vasthouden , maar het is bij mij noodzakelijk want anders hou ik geen scherm over
toen ik hem net uit de doos haalde en vergeleek met een sgs2 toen had ik even twijfels . Maar die waren met een dag helemaal verdwenen.
Het wachten is nu op ICS
ik gebruik trouwens de flip cover , en vind hem alleen iets minder fijn vasthouden , maar het is bij mij noodzakelijk want anders hou ik geen scherm over
Netwerk Engineer
Ja je bent alles kwijt, maar je kan ook veel backuppen naar je gmail. Favorieten enzo hoefde ik niet opnieuw toe te voegen. Ook contacten enzo werden gewoon teruggezet. Verder blijft alle data ook gewoon staan op je interne/sdcard geheugen. Was zo klaar met mn instellingen/achtergronden opnieuw instellen en mn apps weer installeren.Henkpaulus schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:53:
[...]
Maar je bent dus wel echt alles kwijt? zoals email instellingen, apps, favorieten endergelijken?
Net ook gta 3 geinstalleerd en wow..geweldige game op de note
Vandaag is de Note voor men vriendin aangekomen .
Na een half uurtje spelen zit ik te twijfelen om mijn SGS2 te verkopen en zelf ook een note te halen.
Het extra grote scherm is een plezier om op te surfen.
Na een half uurtje spelen zit ik te twijfelen om mijn SGS2 te verkopen en zelf ook een note te halen.
Het extra grote scherm is een plezier om op te surfen.
Ja, ik ook. Heb hem ook al meerdere keren los gemaakt, schoongemaakt, aangedrukt, in andere volgorde aangedrukt e.d. helpt allemaal niets. Het is vooral de linker bovenhoek (van achter gezien)japiesa schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:21:
Mijn batterij cover klikt wel goed vast maar ik heb nog enorm veel last van dat mijn cover kraakt. Dit vind ik redelijk vervelend, links boven in de hoek kraakt het meest. Meer mensen hier last van?
Ik heb er geen last van maar het is een raar idee bij zo'n dure telefoon.
Het komt dus bij meer note's voor. Ik ben eigenlijk aan het wachten op een metall battery cover. Ik hoop dat dan het probleem is verholpen.Kyoshi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:12:
[...]
Ja, ik ook. Heb hem ook al meerdere keren los gemaakt, schoongemaakt, aangedrukt, in andere volgorde aangedrukt e.d. helpt allemaal niets. Het is vooral de linker bovenhoek (van achter gezien)
Ik heb er geen last van maar het is een raar idee bij zo'n dure telefoon.
Ik heb GTA III 10yr aniversary edition geïnstalleerd om mijn note. Bij mij is het spel een beetje schokkerig, alsof hij steeds even een stuk wereld moet laden, iemand ook deze problemen? (Met chainfire3D, nVidia plugin)
Ik heb trouwens totaal geen problemen met de backcover. Ik zag wel dat als je hem ervanaf hebt gehad en er weer op zet dat het hoekje bij de pen even een extra duwtje nodig heeft.
Ik heb trouwens totaal geen problemen met de backcover. Ik zag wel dat als je hem ervanaf hebt gehad en er weer op zet dat het hoekje bij de pen even een extra duwtje nodig heeft.
[ Voor 29% gewijzigd door Tyoi op 16-12-2011 10:11 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Verwijderd
Bij mij loopt het eigenlijk heel vlot, soms wel even een framdrop maar zeker niet storend. Dit is altijd maar voor heel even. Ik heb wel geen geroot toestel en gebruik dus geen chainfire 3D of nVidia plugin.Tyoi schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:10:
Ik heb GTA III 10yr aniversary edition geïnstalleerd om mijn note. Bij mij is het spel een beetje schokkerig, alsof hij steeds even een stuk wereld moet laden, iemand ook deze problemen? (Met chainfire3D, nVidia plugin)
Zelf heb ik de Chainfire driver / plugin verwijderd en lijkt het ook wat soepeler te verlopen dan met.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:19:
[...]
Bij mij loopt het eigenlijk heel vlot, soms wel even een framdrop maar zeker niet storend. Dit is altijd maar voor heel even. Ik heb wel geen geroot toestel en gebruik dus geen chainfire 3D of nVidia plugin.
Daar is V&A voor, nooit in een topic
.
[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 17-12-2011 09:31 ]
Heb sinds kort ook de Note binnen, prachtig toestel.
Gelijk wat covers besteld via eBay, kosten geen drol, je moet er alleen ff op wachten.
Nu zag ik op eBay ook mooie setjes voor weinig.
Zoals een complete set met covers, pennen, extra accus, autooplader, etc, voor 25 dollars.
http://www.ebay.com/itm/9...ories&hash=item4ab1a902fa
Alleen ze vertikken het om die sets naar Nederland te sturen. Iemand eentje gevonden die WEL naar Nederland shipped?
Ik heb gevraagd aan diverse shops WAAROM ze niet shippen en ik kreeg dit als antwoord:
Thanks for your kind inquiry!
We are sorry as your country's custom is strict the parcel is easily been kept back, we usually don't ship there!
Much sorry for the inconvience!
Regards!
Sincerely,
Of komt het omdat ze geen accus versturen?
Want covers bestellen is geen enkel probleem (heb ik al vaker gedaan)
Gelijk wat covers besteld via eBay, kosten geen drol, je moet er alleen ff op wachten.
Zoals een complete set met covers, pennen, extra accus, autooplader, etc, voor 25 dollars.
Alleen ze vertikken het om die sets naar Nederland te sturen. Iemand eentje gevonden die WEL naar Nederland shipped?
Ik heb gevraagd aan diverse shops WAAROM ze niet shippen en ik kreeg dit als antwoord:
We are sorry as your country's custom is strict the parcel is easily been kept back, we usually don't ship there!
Regards!
Sincerely,
Of is dit wat:japiesa schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:44:
...
Ik ben eigenlijk aan het wachten op een metall battery cover. Ik hoop dat dan het probleem is verholpen.
http://www.ebay.com/itm/2...ories&hash=item4ab1f965ff
Zo'n extended life battery met een andere achterkant? Nadeel is natuurlijk wel dat de standaard covers niet meer passen...
Verwijderd
Ik heb de Note nu een paar dagen en nu valt me op in de battery stats, dat het android system het meest batterij slurpt en niet, wat je dus zou denken, het scherm op nummer 1.
android systeem 82%
weergave 12%
Heeft iemand een idee wat er op de achtergrond zou kunnen draaien?
Hij geeft niks aan namelijk.
android systeem 82%
weergave 12%
Verwijderd
Goede dag
Heb dit allemaal doorgelezen en ben van plan om ook de note te gaan kopen met abbenement van vadofone
Heb nu de samsung pixson 12 en kan eind januarie dan de note bestellen
Vraagje over de lether cases bestaan zo ook al voor de note waar je de micro sd in de lether case kan stoppen een paar ?
Heb dit allemaal doorgelezen en ben van plan om ook de note te gaan kopen met abbenement van vadofone
Vraagje over de lether cases bestaan zo ook al voor de note waar je de micro sd in de lether case kan stoppen een paar ?
Ik heb dit https://www.mobilefun.nl/...y-note-accessory-pack.htmehtweak schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:58:
Heb sinds kort ook de Note binnen, prachtig toestel.
Regards!
Sincerely,
Dat is wel een vreemde verhouding. Misschien kan je met een app als badass battery monitor kijken wat er op de achtergrond draait. Je kan daar doorklikken en uiteindelijk zelfs zien welke services er draaien.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:23:
Ik heb de Note nu een paar dagen en nu valt me op in de battery stats, dat het android system het meest batterij slurpt en niet, wat je dus zou denken, het scherm op nummer 1.
android systeem 82%
weergave 12%
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik zou bijna denken dat je een spam chinees bent.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:23:
Goede dag
Kudt, uitverkocht zoiets moest ik net hebben..
[ Voor 48% gewijzigd door 42dpi op 18-12-2011 16:29 ]
Ik vond nog een ander setje. Voor weinig:
http://www.ebay.com/itm/9...ories&hash=item35b7ed3f36
Ga eens proberen of ze die willen leveren...
Daar staat NL niet in de rejected lijst ( als je op shipping details klikt, zie je de exceptions )ehtweak schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:33:
Ik vond nog een ander setje. Voor weinig:
Maar vaak zijn de losse onderdelen goedkoper bij elkaar te sprokkelen.
( dan vervallen de shippingcosts )
Ik heb het setje net besteld. Idd, deze accepteren NL wel als bestemming.
Ach, voor 25 euro inclusief shipping. 2 accu's, een oplader, een autolader, een cover, 2 schermfolies, USB kabel en een leren hoesje. Daar kun je je geen buil aan vallen.
In Nederland kost één accu vaak al meer...
Ach, voor 25 euro inclusief shipping. 2 accu's, een oplader, een autolader, een cover, 2 schermfolies, USB kabel en een leren hoesje. Daar kun je je geen buil aan vallen.
Laat even weten als ze bevallen en hoe de kwaliteit is.ehtweak schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:49:
Ik heb het setje net besteld. Idd, deze accepteren NL wel als bestemming.![]()
Kan ff duren. Mijn ervaring is, dat er toch vaak 2-3 weken overheen gaan voordat het hier aankomt. Dus met de komende feestdagen zal het wel begin januari worden.TerreurBV schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:07:
[...]
Laat even weten als ze bevallen en hoe de kwaliteit is.
Maar tegen die tijd, zal ik er alhier ff melding van maken.
Verwijderd
De kernel geeft 42 % aan bij android systeem, dus die gebruikt het meest batterij!
Zou je dat niet kunnen resetten?
Weet iemand of je een écht Nederlandse versie krijgt bij Belsimpel? En bij Dixons?
Er zit bij sommige winkels standaard een flip-case bij van leer. Dan heb je geen extra leren hoesje meer nodig. Daarnaast staan op eBay en andere winkels genoeg lederen hoesjes, echte en neppen. Wat je met die MicroSD bedoelt, geen idee.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:23:
Goede dag
Nee. Dat is gewoon vooralsnog normaal. Je kunt automatisch updaten uitzetten bij Accounts en Synchronisatie en kijken of dat helpt, maar dan krijg je geen nieuwe berichten meer binnen. Daarnaast kun je beter kijken naar partial wakelocks, die slurpen een stuk meer batterij.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:36:
De kernel geeft 42 % aan bij android systeem, dus die gebruikt het meest batterij!
Ik weet het niet zeker. Maar mijn versie van de Note bij de Saturn was wel een echte Nederlands, namelijk XX, wat gewoon Europees is. Volgens mij verkopen ze bij Dixons dezelfde, aangezien je daar ook een flip-cover bijkrijgt, wat volgens mij standaard is bij de Europese modellen.Armada. schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:42:
Weet iemand of je een écht Nederlandse versie krijgt bij Belsimpel? En bij Dixons?
Hmm, ok. Wat zijn de voordelen van een native Nederlands toestel ten opzichte van een geimporteerde dan, op de flip-cover na? Ik kon hier niet echt een eenduidig antwoord op vinden.
Hi allemaal,
Ik ben van plan de SGII en de Note te kopen(Ya I know, geld te veel:P) Ik ben van plan de SGII als telefoon te gebruiken, en de Note al MP3/Media speler, ik luister bijna 24/7 muziek, heb dan geen zin in een telefoon die ik 2x per dag op moet laden.
Ik zou graag jullie opinie hier over willen weten, en werkt de Note ook zonder sim kaart?
Die zou ik dan puur als tablet gebruiken. Ja ik zou ook gewoon een puur tablet kunnen kopen, maar ik vind ze allemaal te groot 5" is voor mij perfect, alleen zijn er niet heel veel "current" devices met zo een afmeting.
Ik ben van plan de SGII en de Note te kopen(Ya I know, geld te veel:P) Ik ben van plan de SGII als telefoon te gebruiken, en de Note al MP3/Media speler, ik luister bijna 24/7 muziek, heb dan geen zin in een telefoon die ik 2x per dag op moet laden.
Ik zou graag jullie opinie hier over willen weten, en werkt de Note ook zonder sim kaart?
Die zou ik dan puur als tablet gebruiken. Ja ik zou ook gewoon een puur tablet kunnen kopen, maar ik vind ze allemaal te groot 5" is voor mij perfect, alleen zijn er niet heel veel "current" devices met zo een afmeting.
Zou ik niet doen. De meerwaarde van een apart mediadevice is dusdanig gering dat het niet opweegt tegen het ongemak van twee toestellen hebben, vind ik.
De gratis flip-cover en eventueel eerdere updates, maar dat is niet eens zeker. Dus heel zwart/wit gezien heb je niet echt voordelen. Een Note is gewoon een NoteArmada. schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:50:
Hmm, ok. Wat zijn de voordelen van een native Nederlands toestel ten opzichte van een geimporteerde dan, op de flip-cover na? Ik kon hier niet echt een eenduidig antwoord op vinden.
Als je dan toch een 5" tablet wilt, zou ik eerder voor een Dell Streak gaan kijken. Deze is ook 5", misschien iets meer oude generatie maar wel goedkoop te scoren. Of eventueel een Samsung Galaxy Player 5.0, als je die kunt vinden in Nederland. Daarnaast zou ik wel gewoon één device nemen... Twee devices is zo ongemakkelijk vind ikJungelman schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:53:
Hi allemaal,

Ninja-edit: Is dus wel te vinden in Nederland
[ Voor 9% gewijzigd door alex3305 op 18-12-2011 23:57 ]
Verwijderd
Waar kan ik die partial wakelocks vinden? En wat kan ik daar aan doen?thanx voor de reacties!
Je hebt ook gewoon media players met grote schermen.Jungelman schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:53:
Hi allemaal,
http://www.dynabyte.nl/archos-48-internet-tablet-500gb.html
Hehe het grappige is dat ik op dit moment al een Archos heb, maar die is van 2005 ish.TerreurBV schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:13:
[...]
Je hebt ook gewoon media players met grote schermen.
http://www.dynabyte.nl/archos-48-internet-tablet-500gb.html
Ik heb liever een speler die niet zo super oud is zodat ik die over een aantal jaar weer kan vervangen.
Ja ik twijfelde ook of ik de Dell Streak moest nemen, uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik hem iets te dik vind. Misschien dat ik hem later alsnog neem.alex3305 schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:55:
[...]
Als je dan toch een 5" tablet wilt, zou ik eerder voor een Dell Streak gaan kijken. Deze is ook 5", misschien iets meer oude generatie maar wel goedkoop te scoren. Of eventueel een Samsung Galaxy Player 5.0, als je die kunt vinden in Nederland. Daarnaast zou ik wel gewoon één device nemen... Twee devices is zo ongemakkelijk vind ik.
Ninja-edit: Is dus wel te vinden in Nederland. En een stuk goedkoper dan een Galaxy Note.
Ik had grappig genoeg ook al gekeken naar de Galaxy Player 5.0 @ mp3shop, ik dacht toen dat, dat de Note was, maar die was toen nog niet uit.
Maar ja, ik ben nog niet van plan de apparaten nu aan te schaffen maar over een maand of 2 minimaal, wie weet hoe duur de Note dan is. Want de Galaxy SII is nu al redelijk goedkoop vind ik, vooral als je vergelijkt met de iPhone.
Ik had btw gehoopt dat Archos een nieuwe 5" apparaat uit zou brengen met Gen 9, maar dat deden ze niet.
Misschien als ik over een aantal maanden zo ver ben heeft Archos al een Gen 10 aangekondigd en zit daar een 5" tussen, dan wacht ik daar wel op. But until then: Choices, choices, choices.
In the end heb ik liever een apparaat waarmee ik een aantal jaren mee door kan:P
Verwijderd
Als jullie de Note camera in actie willen zien..
http://www.flickr.com/pho...7/sets/72157628472555929/
Heb een week in NY rondgelopen en alleen foto's met mijn Note gemaakt. Altijd de automatische instellingen gebruikt en zelden de flash. Ook de standaard camera app gebruikt.
Best aardige resultaten!
Ook wat filmpjes gemaakt van een concert, maar het geluid is (zoals verwacht) een HEEL stuk minder dan mijn oude Galaxy S met Voodoo sound.
http://www.youtube.com/user/miesjel24?feature=mhee
http://www.flickr.com/pho...7/sets/72157628472555929/
Heb een week in NY rondgelopen en alleen foto's met mijn Note gemaakt. Altijd de automatische instellingen gebruikt en zelden de flash. Ook de standaard camera app gebruikt.
Best aardige resultaten!
Ook wat filmpjes gemaakt van een concert, maar het geluid is (zoals verwacht) een HEEL stuk minder dan mijn oude Galaxy S met Voodoo sound.
http://www.youtube.com/user/miesjel24?feature=mhee
Je zou het niet zeggen, maar de Note is echt even dik/dun als de Streak...het scheelt misschien 0.1 mm, wat dus gewoon te verwaarlozen is.Jungelman schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:57:
[...]
Hehe het grappige is dat ik op dit moment al een Archos heb, maar die is van 2005 ish.
Ik heb liever een speler die niet zo super oud is zodat ik die over een aantal jaar weer kan vervangen.
[...]
Ja ik twijfelde ook of ik de Dell Streak moest nemen, uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik hem iets te dik vind. Misschien dat ik hem later alsnog neem.
Door het design van de Note en de Streak is het beeld erg vertekend. Zelfs al liggen ze bij elkaar lijkt de Streak een stuk dikker, maar als je ze echt op een vlakke tafel naast elkaar neerlegt en je kijkt goed, dan zie je dat ze gewoon even dik/dun zijn.
Ik heb de SGS2, Note en TAB 10.1, en het is me duidelijk opgevallen dat ik sinds ik de Note heb beide anderen amper meer aanraak/aanzet. De TAB zou ik nog gebruiken om bijv. boeken te lezen, of tijdens een lange treinreis o.i.d. maar de behoefte aan de SGS2 is weg (iets wat ik me vooraf niet had kunnen voorstellen, want ik vond de SGS2 een super phone!).Jungelman schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:53:
Hi allemaal,
Ik zou de Note aanschaffen + een behoorlijke micro-sd kaart (heb zelf 64GB), en indien mogelijk tussendoor aan de lader hangen. Zelfs zonder lader moet je je best doen om hem na een dag beneden de 50% te krijgen, tenzij je langere tijd gaat zitten browsen op internet met een witte achtergrond. De geluidskwaliteit is prima, duidelijk beter dan op de SGS2.
In BetterBatteryStats. Kom op, zelf ook even wat inzet tonenVerwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:10:
Waar kan ik die partial wakelocks vinden? En wat kan ik daar aan doen?thanx voor de reacties!
Het scheelt inderdaad ongeveer .3mm. Maar als je een flip-cover eroverheen hebt. d is de Note overigens dikkerAmonTobin schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:31:
[...]
Je zou het niet zeggen, maar de Note is echt even dik/dun als de Streak...het scheelt misschien 0.1 mm, wat dus gewoon te verwaarlozen is.
Door het design van de Note en de Streak is het beeld erg vertekend. Zelfs al liggen ze bij elkaar lijkt de Streak een stuk dikker, maar als je ze echt op een vlakke tafel naast elkaar neerlegt en je kijkt goed, dan zie je dat ze gewoon even dik/dun zijn.
Hehe bedankt voor de informatie.Ettepet schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:27:
[...]
Ik heb de SGS2, Note en TAB 10.1, en het is me duidelijk opgevallen dat ik sinds ik de Note heb beide anderen amper meer aanraak/aanzet. De TAB zou ik nog gebruiken om bijv. boeken te lezen, of tijdens een lange treinreis o.i.d. maar de behoefte aan de SGS2 is weg (iets wat ik me vooraf niet had kunnen voorstellen, want ik vond de SGS2 een super phone!).
Ik zou de Note aanschaffen + een behoorlijke micro-sd kaart (heb zelf 64GB), en indien mogelijk tussendoor aan de lader hangen. Zelfs zonder lader moet je je best doen om hem na een dag beneden de 50% te krijgen, tenzij je langere tijd gaat zitten browsen op internet met een witte achtergrond. De geluidskwaliteit is prima, duidelijk beter dan op de SGS2.
Hoe zit het eigenlijk met jullie allemaal, wanneer jullie bellen houden jullie de telefoon gewoon aan je oor(duh?) Of gebruiken jullie een Bluetooth set vanwege de grote.
We zouden eigenlijk een poll hierover moeten maken want ben wel benieuwd.
Gewoon met de telefoon. Maar Jungelman, dit is geen vraag/antwoord topic
. En daarnaast, wat maakt dat nou uit hoe ik het doe of iemand anders het doet. Het gaat erom wat jij prettig vindt
.
Verwijderd
bedoel ermee is er al een fabrikant op de markt die in de beschermhoes/lether case vakjes heeft gemaakt waar je de micro sd kaartjes in kan stoppen zodat je telefoon in de beschermhoes/lethercase zit en de micro sd kaartjes er ook in kunnen in die vakjes zodat je ze allebij bij je hebt als je meerdere micro sd kaartjes hebtArmada. schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:50:
Hmm, heb hetzelfde 'probleem' met AOS die het meeste batterij % lijkt te verbruiken. Met BetterBatteryStats kan je zien dat suspend en events/0 het meeste gebruiken. Wakelocks had ik zelf nauwelijks. Heb van alles geprobeerd om de duur van de batterij te verlengen - meest effectieve leek bij mij te zijn het wipen van de cache partitie - dit is puur speculatief, maar baat het niet dan schaad het niet (sort off;)) : boot in recovery (volume omhoog + home knop + power on) en format de cache)Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:10:
AOS staat over het algemeen nogsteeds boven aan - dit is niet hoe ik het op mijn milestone ervaarde, maar de som is wel 100%. Als ik mijn telefoon meer gebruik dan komen er vanzelf andere processen meer naar voren (al soms helemaal niet). Zolang ik maar een dag haal zonder aan de lader te hangen ben ik wel tevreden (sync allemaal *aan*, wifi altijd aan, data altijd aan... heb hem niet voor niets natuurlijk
Ik ben wat ik hoor een van de weinig die de note gewoon in een hand kan houden, ik heb dan ook handen ten grote van een A4'tjeJungelman schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:14:
[...]
Hehe bedankt voor de informatie.
Hoe zit het eigenlijk met jullie allemaal, wanneer jullie bellen houden jullie de telefoon gewoon aan je oor(duh?) Of gebruiken jullie een Bluetooth set vanwege de grote.
We zouden eigenlijk een poll hierover moeten maken want ben wel benieuwd.
Niet bekend voor mij, maar waarom zou je dat willen dan? Je kunt dan toch veel beter een wat groter MicroSD kaartje kopen? Het verwisselen bij de Note is namelijk niet een van de gemakkelijkste zaken.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:05:
[...]
bedoel ermee is er al een fabrikant op de markt die in de beschermhoes/lether case vakjes heeft gemaakt waar je de micro sd kaartjes in kan stoppen zodat je telefoon in de beschermhoes/lethercase zit en de micro sd kaartjes er ook in kunnen in die vakjes zodat je ze allebij bij je hebt als je meerdere micro sd kaartjes hebt
Daarnaast kun je beter even zelf zoeken op eBay bijvoorbeeld.
Verwijderd
oke
had gehoopt dat ze in nederland te verkrijgen waren
dan maar inderdaad grote micro sd
andere vraag
ik heb op me pc silent fear internetradio kan ik die ook op me note zetten ?
andere vraag
Hallo, welkom op GoTVerwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:14:
oke
andere vraag
We verwachten hier wel dat gebruikers zelf inzet tonen en zelf proberen hun vraag te beantwoorden. De vraag die je stelt is eenvoudig te beantwoorden, je kunt het zelf proberen. Lees ook eens Het algemeen beleid, daar staat veel nuttige informatie in.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
In tegenstelling tot andere gebruikers ben ik zeer tevreden met mijn batterijduur. Wellicht heeft het met mijn gebruik te maken.

nog 40% te gaan

nog 40% te gaan
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Geen 3G en geen wifi zo te zien? Wel erg netjes
.
Verwijderd
Ja het heeft te maken met je gebruik want zover ik het zie heb je alleen gebruik gemaakt van wat bellen en wat muziek zitten luisteren want de weergave is laag.SgtStrider schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:41:
In tegenstelling tot andere gebruikers ben ik zeer tevreden met mijn batterijduur. Wellicht heeft het met mijn gebruik te maken.
[afbeelding]
nog 40% te gaan
Ik haal dit niet maar ik gebruik het ook om te internetten, gamen,tv kijken,bellen en radio via internet luisteren, ik gebruik het dan ook intensief waar hij ook bedoeld is.
Ik haal met mijn verbruik 1 dag maar ben toch gewnd om mijn foon elke nacht op te laden.
Tsja, zo kan ik het ook. Alles uitzetten en 3x in de week het scherm een paar seconden aanzetten.
"Kijk, ik doe 3 weken met m'n accu..."
Valt wel mee, als je 3G en wifi niet gebruikt kan je lang met de accu doen 3g en wifi verstoken veeeeel stroom.AmonTobin schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:01:
Tsja, zo kan ik het ook. Alles uitzetten en 3x in de week het scherm een paar seconden aanzetten.
Staan regelmatig aan, maar ik zet het ook weer uitalex3305 schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:58:
Geen 3G en geen wifi zo te zien? Wel erg netjes.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Ik wou net zeggen, TuneIn Radio werkt via 3G/WifiSgtStrider schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:34:
[...]
Staan regelmatig aan, maar ik zet het ook weer uit
4 dagen, damnSgtStrider schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:41:
[afbeelding]
nog 40% te gaan
Verwijderd
Ik ben eens op onderzoek geweest naar een bluetooth gamepad die werkt op de note, echter kwam ik niet heel ver.
Er zijn 2 soorten gamepads die allebij zouden moeten werken zonder problemen, maar de gamepads zijn of erg prijzig of niet meer te vinden.
Het gaat hier om de Phonejoy en de iControlPad, ik heb zelf al zitten pielen met de wiimote bluetooth dingie maar dit was niet echt een succes!
Weet iemand hier toevallig een andere goeie oplossing ZONDER dat ik m`n telefoon hoef te rooten oid?
Ik heb sinds kort de n64 emulator draaien op m`n note en vind dit prachtig, maar met de onscreen game controls werkt dit niet echt flawless.
Alle suggesties zijn welkom!
Er zijn 2 soorten gamepads die allebij zouden moeten werken zonder problemen, maar de gamepads zijn of erg prijzig of niet meer te vinden.
Het gaat hier om de Phonejoy en de iControlPad, ik heb zelf al zitten pielen met de wiimote bluetooth dingie maar dit was niet echt een succes!
Weet iemand hier toevallig een andere goeie oplossing ZONDER dat ik m`n telefoon hoef te rooten oid?
Ik heb sinds kort de n64 emulator draaien op m`n note en vind dit prachtig, maar met de onscreen game controls werkt dit niet echt flawless.
Alle suggesties zijn welkom!
Ik dacht dat dit al bekend was, maar dan toch in elk geval de bevestiging:
http://tweakers.net/nieuw...0-update-galaxy-s-ii.html
http://tweakers.net/nieuw...0-update-galaxy-s-ii.html
No matter the age, never lose the Kramer inside
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.