Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Kirretje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:30:
Even hier mijn hersenspinsel dumpen. Had een galaxy S en overgestapt naar galaxy s2. Bevalt prima! Heb beide toestellen nog. Heb ook sinds een half jaartje een iPad. Nu mijn idee. iPad en een van de telefoons weg...galaxy note er voor in de plaats. Dus een alles in 1 zegmaar. Gewoon altijd 1 apparaat bij me....iemand zelfde ideeen hierover? Ervaringen?
Lijkt me een prima idee. Ik heb de galaxy s, de galaxy tab en nu dus ook de Note. Sinds ik de Note heb gebruik ik mijn tab eigenlijk niet meer. Ik vind de 5,3" groot genoeg om lekker te kunnen browsen. Ook de resolutie helpt daaraan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02 10:38
Kirretje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:30:
Even hier mijn hersenspinsel dumpen. Had een galaxy S en overgestapt naar galaxy s2. Bevalt prima! Heb beide toestellen nog. Heb ook sinds een half jaartje een iPad. Nu mijn idee. iPad en een van de telefoons weg...galaxy note er voor in de plaats. Dus een alles in 1 zegmaar. Gewoon altijd 1 apparaat bij me....iemand zelfde ideeen hierover? Ervaringen?
Dat dacht ik ook, maar ik blijf mijn iPad in veel gevallen toch makkelijker vinden. Net even wat meer bedieningsgemak en het grotere scherm kijkt toch net even lekkerder. Ondanks dat de iPad een lagere resolute heeft. Vaak genoeg komt mijn laptop ook nog uit de kast.

Dit neemt niet weg dat de Note een geweldig apparaat is voor buiten de deur. T.o.v. de Galaxy S of S2 heeft de Note weer een aantal voordelen. De grootte en de resolutie van het schem was voor mij het grootste voordeel t.o.v. mijn oude toestel.

Het is een overweging die je zelf moet maken. Iedereen maakt er anders gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:24:
Ik vind Sygic mooier, sneller en veel overzichtelijker dan tomtom maar dat ben ik dan he.... heb je trouwens een mailtje gestuurd!
Geinstaleerd, NL map gedownload en vervolgens crast het programma direct na het opstarten, ook na een reboot.
Ik lees overigens in diverse comments dat veel anderen hetzelfde probleem hebben met andere smartphone's dan de Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Juist, thx voor berichten. Uiteraard zelf beslissen. Maar jullie kennen het gespeculeer in je hoofd wel al gadgetmensen :) leuk om andermans beweegredenen te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
René van Gaalen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
Geinstaleerd, NL map gedownload en vervolgens crast het programma direct na het opstarten
b.o.n.s schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:25:
Nog even terugkomend op Sygic navigatie. Ik heb hem werkend middels een fix welke terug te vinden is op het forum: http://support.sygic.com/...11_2_2_beta#reply_7303882

1. download de beta/fix: http://cdn.sygic.com/Andr...a010_test/Sygic_beta3.apk
2. verwijder Sygic en laat alle bestanden / mappen voor wat het is.
3. Installeer de .apk uit stap een, en hij werkt!

Mij Benelux Navigatie werkt nu in ieder geval! :D

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René van Gaalen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
[...]

Geinstaleerd, NL map gedownload en vervolgens crast het programma direct na het opstarten, ook na een reboot.
Ik lees overigens in diverse comments dat veel anderen hetzelfde probleem hebben met andere smartphone's dan de Note.
Heel simpel op te lossen, je heb vast de aura map op je geheugenkaart gezet zet deze op je telefoon geheugen en het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:27:
[...]

Heel simpel op te lossen, je heb vast de aura map op je geheugenkaart gezet zet deze op je telefoon geheugen en het probleem is opgelost.
Nee, alles staat in het telefoongeheugen opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vaag, ik heb weleens gehad dat ik de bestanden op m`n sd kaart had gezet en dat die dan crashte omdat hij ze in het telefoon geheugen zocht.
Enige wat ik dan moest doen is ff de hele aura map op m`n telefoon geheugen zetten en dan werkte die als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
Ik zit met een vraag, namelijk:

Is het mogelijk om te kiezen welk geheugen beschikbaar wordt gesteld bij USB opslag?

De reden waarom ik dit vraag:
Mijn autoradio is geschikt om muziek van USB opslag af te spelen. Als ik dit doe wordt het telefoongeheugen en het externe geheugen gebruikt. Als ik mijn telefoon dus via USB op mijn radio aansluit kan ik niet meer navigeren omdat mijn navigatieprogramma de interne geheugenkaart niet meer kan aanspreken.
Mijn muziek staat op de externe SD kaart en mijn navigatieprogramma inclusief de mappen staan op het telefoongeheugen.

Heb ook al op XDA gezocht, maar kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Gebruiken ze overigens dezelfde camera als de sgs2? Zelfde glaswerk? Ben namelijk over dr sgs2 fotos erg te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
bokko! schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:11:
Ik zit met een vraag, namelijk:

Is het mogelijk om te kiezen welk geheugen beschikbaar wordt gesteld bij USB opslag?

[,..]

Heb ook al op XDA gezocht, maar kan hier niets over vinden.
Nee, dit kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
Daar was ik al bang voor.... Eens kijken of ik media via bluetooth kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:14

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Kirretje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:11:
Gebruiken ze overigens dezelfde camera als de sgs2? Zelfde glaswerk? Ben namelijk over dr sgs2 fotos erg te spreken.
Bijna zelfde ja.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:32:
[...]

Sygic is ook in HD, en is ook voorzien van 3d gebouwen en dat heb ik zelf nog niet bij tomtom gezien...

Hier even een filmpje van hoe sygic ongeveer werkt en eruit ziet.

YouTube: Sygic Aura

oordeel zelf maar...

Het filmpje is uit 2010 ikzelf gebruik een iets nieuwere versie (2011) en dat ziet er nog net ff een tikkeltje gelikter uit en werkt nog soepeler, ik moet zeggen dat ik wel voor het eerst heb met de note dat de navigatie pijl nu echt schokloos over het beeld gaat en dat was met m`n desire z niet zo daar haperde die afentoe.
Ik bedoel file- en flitserinformatie en realtime alternatieve route voorstellen. Google Navigatie heeft ook fileinfo maar berekend geen alternatieve route. Voor flitsers is er wel een alternatief maar dat werkt vaak nog niet helemaal lekker. Tomtom had ik al en 50euro per jaar is veel maar een boete is nog meer dus dan is het het geld in mijn ogen wel waard.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon niet te hard rijden.... das nog veel goedkoper...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Bijna.....hmmm, ik moet vanavond maar eens kijken wat de resultaten zijn. Neem aan dat die er niet op achteruit zijn gegaan? Hoewel de lens in de galaxy nexus ook gewoon van mindere kwaliteit is....dus zou zo maar kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
bokko! schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:49:
[...]

Daar was ik al bang voor.... Eens kijken of ik media via bluetooth kan afspelen.
Dat kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
lakigucci schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:20:
Het kan zijn dan jou Note uit het buitenland is geimporteerd, en in dat land de update nog niet is vrijgeveven, Wat zijn de eerste 2 lettters van jou firmware code? Mijne zijn N7000"XX"KK5 en ik heb wel kunnen updaten.

Firmware version: N7000XXKK5.

N7000 = Type telefoon
XX = Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
K = 2011.
K = November.
5 = Version. (5e Gingerbread versie:)

1e: 2.3.0
2e: 2.3.3
3e: 2.3.4
4e: 2.3.5
5e: 2.3.6

Als je XD of XE heb je kans de de update daar nog niet voor is vrijgegeven (oostblok landen).
Hmm vreemd, ik heb N7000XXKJ4 en bij mij roept ie ook dat er geen update beschikbaar is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik HAD ook die versie, heb m toen ingesteld op XEO en toen opeens kwam de update binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
Ja, de Note ondersteunt dit wel, maar mijn radio denk ik niet. Even vragen bij de dealer of er een nieuwe update in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Iemand al geupdate met root behou je de root dan of, ik kan namelijke de update uitvoeren maar heb geen zin om weer mijn root kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
TerreurBV schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:39:
Iemand al geupdate met root behou je de root dan of, ik kan namelijke de update uitvoeren maar heb geen zin om weer mijn root kwijt te raken.
Dat maakt toch niet zo heel veel uit. Met 5min heb je je Note weer geroot.
Gevoelsmatig lijkt het me slimmer om eerst te unrooten dan te updaten en daarna weer te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Weet er iemand hoe je de sluitertijd van de camera kunt verlagen? Nu zit er soms een vertraging in als je de foto's neemt, nadat je op de knop hebt gedrukt waardoor de foto's soms bewogen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00
Dat is niet de sluitertijd hoor, de sluitertijd is de tijd dat de sluiter open is, wat je nu hebt, is dat hij probeert te focussen en dat duurt even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 15:09
Zjuist deze besteld

Afbeeldingslocatie: http://shimshop.net/samsung/samsung-galaxy-note/samsung-galaxy-note-dell-streak-5-inch-smart-phone-phones-black-white-hard-silicone-gel-case-cover-cases-covers-universal-dash-board-car-holder-mount-mounts-holders-cradle-afit3.jpg

Ben benieuwd of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:39:
Ik HAD ook die versie, heb m toen ingesteld op XEO en toen opeens kwam de update binnen....
Hoe verander je de code ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Ik denk via KIES register file...Zo ging dat vroeger iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
lakigucci schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:59:
Zjuist deze besteld

Ben benieuwd of het wat is.
`

Deze heb ik ook! Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
joosthaarman schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:25:
[...]

`

Deze heb ik ook! Werkt prima!
Ik ben heel blij dat te horen weet je dat? ;), Er zit altijd kans in dat het troep is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
lakigucci schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:30:
[...]

Ik ben heel blij dat te horen weet je dat? ;), Er zit altijd kans in dat het troep is...
Enige nadeel is dat er van dat plak gel onderzet en deze kan nog wel is rommel aantrekken! Maar kan je wel schoonmaken met water!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07 18:00
mastamasta schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:10:
Weet er iemand hoe je de sluitertijd van de camera kunt verlagen? Nu zit er soms een vertraging in als je de foto's neemt, nadat je op de knop hebt gedrukt waardoor de foto's soms bewogen is.
Je hebt toch wel door dat je op het scherm kan klicken om een focuspunt te kiezen. Als je daarna op de sluiterknop drukt klikt hij gelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
Hoewel je natuurlijk zelf moet weten wat je met je foon doet zou ik toch ff gedult hebben. Die update komt ook voor jou toestel binnen enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
forgeti schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:07:
[...]

Hoewel je natuurlijk zelf moet weten wat je met je foon doet zou ik toch ff gedult hebben. Die update komt ook voor jou toestel binnen enkele dagen.
Zo zie ik het ook! Als het nu een update naar 4.0 was had ik het waarschijnlijk ook gedaan, maar dit is een minuscule update als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Inderdaad een update waar je eigelijk niets van merkt ;). Lekker even wachten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
TerreurBV schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:39:
Geupdate met root.
Na update nog steeds root.
(Niet via KIES geupdate maar via Update functie van de Note zelf)

Geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Eximius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:46:
[...]

Geupdate met root.
Na update nog steeds root.
(Niet via KIES geupdate maar via Update functie van de Note zelf)

Geen problemen ondervonden.
Dankje, ik heb net geupdate na versie N7000XXKA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus 4 dagen mijn Note, en ik zit met een 'probleem'. Ik krijg van geen kanten een nieuw album met foto's in de Galerij gezet... Ik klik op 'Nieuw fotoalbum' in Kies, zet de foto's erin, en doe hem synchroniseren. Dit heeft geen effect, en de foto's staan iedere keer in de map 'Camera' in de Galerij. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt maar niet om een apart album in de Galerij.

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het is dan ook mijn eerste Android toestel. Kunnen jullie me advies geven? Ik heb trouwens een Mac, misschien maakt dat iets uit?

Voor de rest is het echt een prachtig toestel.

Groeten,
Hilvaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:01:
Ik heb nu dus 4 dagen mijn Note, en ik zit met een 'probleem'. Ik krijg van geen kanten een nieuw album met foto's in de Galerij gezet... Ik klik op 'Nieuw fotoalbum' in Kies, zet de foto's erin, en doe hem synchroniseren. Dit heeft geen effect, en de foto's staan iedere keer in de map 'Camera' in de Galerij. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt maar niet om een apart album in de Galerij.

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het is dan ook mijn eerste Android toestel. Kunnen jullie me advies geven? Ik heb trouwens een Mac, misschien maakt dat iets uit?

Voor de rest is het echt een prachtig toestel.

Groeten,
Hilvaro
Maakt met het programma "es file explorer" een map aan in /sdcard/DCIM/mapnaam/ en plaats hier de foto's in... Works for me Of gewoon usb kabel aan pc en browsen naar die map en daar de map aanmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Aapie op 01-12-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen SD kaart, maar ik gebruik het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:25:
Ik heb geen SD kaart, maar ik gebruik het interne geheugen.
Klopt ik ook! maar de note geeft dat aan als sdcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt! En is het gewoon te downloaden voor mac? Een linkje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:27:
Oke bedankt! En is het gewoon te downloaden voor mac? Een linkje misschien?
Die es file explorer is gewoon een app voor de Note! Maar je kan met de mac toch gewoon via de finder in de note browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja klopt ik zie het. Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enneuh, hoe zet ik de foto's' in deze map? Sorry, ik ben een android noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:33:
Enneuh, hoe zet ik de foto's' in deze map? Sorry, ik ben een android noob.
Nou je gaat met de "finder"naar /sdcard/DCIM/Denaamdiejeaandemapgeeft/" en kopieert de foto's van je mac naar deze map met "kopiëren" "plakken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat gaat via Kies neem ik aan? Want mijn Note komt nergens anders te staan op mijn mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:39:
En dat gaat via Kies neem ik aan? Want mijn Note komt nergens anders te staan op mijn mac.
Aaah oke.. nu snap ik je probleem ;) ff kijken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Nou als je in kies zit staat er bij de window versie "weergeven in explorer": Klik daar op en je kan in je telefoon browsen

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2hygydd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n button staat er bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Windows pc kopen ;)

Geintje, zal is ff verder kijken voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Miss is dit programma wat voor jou? Volgens mij speciaal voor de mac gebruikers..
http://www.android.com/filetransfer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'' Android File Transfer is an application for Macintosh computers (running Mac OS X 10.5 or later) you can use to view and transfer files between your Mac and an Android device (running Android 3.0 or later). ''

Mijne heeft Gingerbread...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:50:
'' Android File Transfer is an application for Macintosh computers (running Mac OS X 10.5 or later) you can use to view and transfer files between your Mac and an Android device (running Android 3.0 or later). ''

Mijne heeft Gingerbread...
Kan het zo snel ff niet vinden! Bed tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft niet, toch bedankt voor je hulp! Slaap lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt! Via de app zelf. Was gewoon even zoeken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#272*imeicode# imeicode moet uiteraard je eigen imei nr worden....

Onthoud wel dat je eerst de helezooi backupped want hij zal na het veranderen van de code terug gaan naar de fabrieksinstellingen en is je telefoon dus weer net zoals je m kreeg vanuit de winkel...
lakigucci schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:37:
Inderdaad een update waar je eigelijk niets van merkt ;). Lekker even wachten zou ik zeggen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik merk toch duidelijk dat m`n batterij duur een heel stuk verbeterd is en dan het scrollen in een aantal apps een stuk vloeiender gaat.

Voor de 1 is dit natuurlijk niet veel bijzonder, maar ik heb toch wel het gevoel dat de update zinvol geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
[b][message=37246631,noline]Nicksterrr schreef op vrijdag 02
[...]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik merk toch duidelijk dat m`n batterij duur een heel stuk verbeterd is en dan het scrollen in een aantal apps een stuk vloeiender gaat.

Voor de 1 is dit natuurlijk niet veel bijzonder, maar ik heb toch wel het gevoel dat de update zinvol geweest is.
Ik merk eerlijk gezegd weinig tot geen verschil in batterijduur. Het was toch ook alleen maar een security update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
oknot schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:30:
[...]
Ik merk eerlijk gezegd weinig tot geen verschil in batterijduur. Het was toch ook alleen maar een security update?
Het kan natuurlijk ook zijn dat sommige mensen denken dat de batterij langer meegaat door de update terwijl de Note in werkelijkheid langer meegaat omdat hij al wat langer in gebruik is.
Bij mij ging hij na een week aanzienlijk langer mee dan in het begin (bij het zelfde gebruik) en dat was voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ik ben erg tevreden over de batterij duur heb er gisteren 1 dag en 14 uur mee gedaan! En dat terwijl ik nog best veel internet en whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:16:
[...]
Hoe verander je die code? Bij mij staat er KOR.
Ik woon In Belgie,waarin verander ik die het best?
Kan je de stappen beschrijven om deze te wijzigen?

Onthoud wel dat je eerst de helezooi backupped want hij zal na het veranderen van de code terug gaan naar de fabrieksinstellingen en is je telefoon dus weer net zoals je m kreeg vanuit de winkel...

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

joosthaarman schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:31:
Ik ben erg tevreden over de batterij duur heb er gisteren 1 dag en 14 uur mee gedaan! En dat terwijl ik nog best veel internet en whatsapp
Dat allemaal in één dag? Knap! 8)7

Ik doe nu ongeveer 50 uur met 1 acculading. Dit is met InteractiveX als Governor en VR als I/O. Verder heb ik constant Gmail/Agenda/Contacten sync aan met GreenPower die om de 15 minuten eventjes data toelaat.
Helderheid van m'n scherm staat op 'half zonnetje' in de "Energieregeling" widget.

Ik gebruik mijn telefoon erg veel door de dag.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
joosthaarman schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:31:
Hebben jullie systeemspaarstand aan? Waarom wel/niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:16:
[...]

[...]

Hoe wijzig je die code eigenlijk? Bij mij staat er KOR.
Ik woon in Belgie,welke code gebruik ik best?
Kan je beschrijven hoe ik die code wijzig?
Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:10:
[...]

Bedankt alvast
DBT of XEO 1 van de 2 moet goed zijn volgens mij, als je geen opties heb om het in te stellen dan zou ik ook niet weten hoe het zou moeten, ja je kan de rom flashen maar tis maar net of je daar content mee bent...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:10:
[...]

Bedankt alvast
het staat toch duidelijk die code met je imei nr in de belfunctie intypen en daarna kan je het best voor dtb kiezen je krijgt eerst een duitse nenu daarna krijg je automatisch de taal van je proveder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaza schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:07:
[...]

Dat allemaal in één dag? Knap! 8)7

Ik doe nu ongeveer 50 uur met 1 acculading. Dit is met InteractiveX als Governor en VR als I/O. Verder heb ik constant Gmail/Agenda/Contacten sync aan met GreenPower die om de 15 minuten eventjes data toelaat.
Helderheid van m'n scherm staat op 'half zonnetje' in de "Energieregeling" widget.

Ik gebruik mijn telefoon erg veel door de dag.
Dat is knap als ik al een uur internet en 30 minuten bel en mijn mails heel de dag volg kom ik niet verder dan een dag

En bedoel je met interactievex wat houdt dat in.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Het ligt er heel erg aan of je op WiFi zit, of op HSDPA.

En dan maakt het ook nog heel veel uit hoe je bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:22:
[...]

Dat is knap als ik al een uur internet en 30 minuten bel en mijn mails heel de dag volg kom ik niet verder dan een dag
Ik heb alle bloatware verwijderd met Titanium Backup, de telefoon mijn eigen SD-kaart laten formatteren (schijnt ook te helpen).

Gebruik AbyssNote kernel versie 1.2 met dus InteractiveX (als batterij lang mee moet gaan) en soms SmartassV2 (als batterij minder belangrijk is) als Governor.

De rom die ik gebruik is de ICS-look rom van Romow (te vinden in developers forum op XDA-dev), met erna dus Titanium Backup alle bloatware eruitgehaald.

Mijn telefoon is nu helemaal naar wens _/-\o_ Retesnel en gaat lekker lang mee (voor een smartphone 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza

kwaza

418O2 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:25:
Het ligt er heel erg aan of je op WiFi zit, of op HSDPA.

En dan maakt het ook nog heel veel uit hoe je bereik is.
Jup, ik heb WiFi uit, tenzij dat ik van plan ben een app te installeren of een PDF-document wil downloaden. Op mijn school is de wifi-dekking toch niet genoeg, dus maak er weinig gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:18:
[...]

het staat toch duidelijk die code met je imei nr in de belfunctie intypen en daarna kan je het best voor dtb kiezen je krijgt eerst een duitse nenu daarna krijg je automatisch de taal van je proveder
Zoals gezegd er staat KOR,en voor de rest niets als ik erop klik gebeurt er niets en wanneer ik op KOR ga staan en houdt ingedrukt komt er Woord selecteren ,Alles selecteren enPlakken..
Onder KOR staat er rechts een button die uitgevinkt is en helemaal onderaan INSTALL en CANCEL.
Graag een uitleg stapsgewijs aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:35:
[...]

Zoals gezegd er staat KOR,en voor de rest niets als ik erop klik gebeurt er niets en wanneer ik op KOR ga staan en houdt ingedrukt komt er Woord selecteren ,Alles selecteren enPlakken..
Onder KOR staat er rechts een button die uitgevinkt is en helemaal onderaan INSTALL en CANCEL.
Stap 1:Telefoon flashen, of geduld hebben tot dat de update voor jouw telefoon gereleased word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:35:
[...]

als je die code in de belfunctie intypt krijg je een lijst zoals xeu dtb en nog andere je moet dan dtb kiezen en de rest moet je gewoon volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:50:
[...]

als je die code in de belfunctie intypt krijg je een lijst zoals xeu dtb en nog andere je moet dan dtb kiezen en de rest moet je gewoon volgen.
Dat klopt deels, ik had voor dat ik m`n rom had geflasht alleen XEN staan na de flash had ik een hele lijst.
Dus het kan zijn dat hij ook maar 1tje in het lijstje heb staan, en dan valt er weinig te kiezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:52:
[...]

Dat klopt deels, ik had voor dat ik m`n rom had geflasht alleen XEN staan na de flash had ik een hele lijst.
Dus het kan zijn dat hij ook maar 1tje in het lijstje heb staan, en dan valt er weinig te kiezen.....
Heb er inderdaad maar 1 instaan,sta op het punt SHEEPROM te flashen,hoop dat het helpt, iemand trouwens ervaring met die rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg te spreken over de batterijduur. Ik haal gemakkelijk twee dagen. Na één dag af en toe wat Facebooken, mails checken, WhatsAppen, een spelletje spelen, wat foto's maken en bewerken en ongeveer 15 min. bellen is er aan het einde van de dag nog ongeveer 54% batterij over. Ik zou dus makkelijk twee dagen kunnen halen, maar ik laad hem gewoon elke dag op. Is een gewoonte.

's Nachts verbruikt hij 0%. Laad ik hem op tot 100%, dan is hij 's morgens nog steeds 100%. Ik heb dan wel de vliegtuigmodus aan staan, zodat alle verbindingen uitgeschakeld zijn.

Echt een geweldige telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:52:
[...]

Sheep rom geflasht en krijg nu de hele lijst
Wat een fantastisch toestel ,waarom hebben ze dat niet vroeger uitgebracht?
Eerst de SG1 en de SG2 laten kopen ,clever zijn ze wel bij Samsung(en bij apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je nu ook de update binnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:45:
Krijg je nu ook de update binnen dan?
even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,dus

staat nu op DBT

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je m op gezet nu dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DBT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je m eens op XEO zet, of heb je die keuze niet.... en draaid die rom anders toevallig niet al op 2.3.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:51:
En als je m eens op XEO zet, of heb je die keuze niet.... en draaid die rom anders toevallig niet al op 2.3.6?
2.3.5za eens proberen op XEO .Zo terug

Géén EXO

Ik ben overigen niks kwijt na die wijzing ,niet na die sheep rom of de code wijziging,is dat normaal

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie draai je nu?

Ik draaide op XXKJ4 daarmee kreeg ik die update en op XXKJ1 kreeg ik de update ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:58:
Welke versie draai je nu?

Ik draaide op XXKJ4 daarmee kreeg ik die update en op XXKJ1 kreeg ik de update ook niet...
KJ4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dan weet ik het ook niet, heb je al via KIES geprobeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:00:
Hmm dan weet ik het ook niet, heb je al via KIES geprobeerd???
Er staat nu een custom rom op weet niet of dat lukt,zal eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een official rom met XXKJ4 erop gezet, toen werkte de update hoe dat zit met custom roms weet ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:05:
Ik had een official rom met XXKJ4 erop gezet, toen werkte de update hoe dat zit met custom roms weet ik niet....
Kies ondersteunt geen upgrades voor mijn toestel.
Ik laat het hier maar bij want 2.3.6 zou toch niks wezenlijks bijbrengen maar er waren een paar mensen die voet bij stuk hielden dat OTA mogelijk was via DBT,blijkbaar niet ,toch bedankt voor de opvolging en ik hoop dat ik in de toekomst nog beroep mag doen op Uw tussenkomst.
Mvg,

ludoke
by the way,wat een fantatisch toestel is het toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een update via DBT die na 10% ermee ophield toen ik de update van XEO binnen kreeg was deze in 1 x gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Vanaf nu graag ietwat minder oneliners, en wat meer zelf dingen proberen alvorens hier te posten. Zoals in Het algemeen beleid staat verwachten we eigen inzet en is GoT geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 02-12-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
*knipje*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 02-12-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 02-12-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 02-12-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavaee schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:48:
[...]

Ik heb deze telefoon gisteren en ben ook erg te spreken over de batterijtijd. Gisteren helemaal opgeladen en vanmorgen met 96% van mn nachtkastje gehaald. _/-\o_
Dat is even wat anders dan mijn energieverslindende Desire HD. :)
4% ontlading 's nachts terwijl je hem niet gebruikt? Is wel een beetje veel. Mijne ontlaadt 0% gedurende nacht. Dan staat wel vliegtuigmodus aan, je gebruikt je telefoon toch niet als je slaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maak een TR aub ipv te reageren.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 02-12-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En nu ontopic. We blijven niet aan de gang. Commentaar kan via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD was hierboven toch redelijk duidelijk of niet?

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 16-12-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat de Note vier Hubs heeft. De Social Hub, Music Hub, Readers Hub en Game Hub... Maar ik heb helemaal geen Game Hub?

Is deze niet beschikbaar voor de Note, of ontbreekt die app gewoon op mijn toestel en wat kan ik eraan doen?
Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.