Iemand enig idee waneer ICS uitkomt, en of hij uberhaupt als download op de note komt?
Hij komt sowieso, ik gok ergens begin februari ofzo, maar je weet het nooit natuurlijk...
nieuws: LG geeft duurdere smartphones update naar Android 4.0
Fabrikant Toestellen die officiële update krijgen Google Nexus S Samsung Galaxy S II, Galaxy Note, verder onbekend HTC Sensation, Sensation XE, Sensation XL, Rhyme, Evo 3D, verder onbekend Sony Ericsson '2011 Xperia-toestellen' (Arc, Arc S, Play, Ray, Neo, Neo V, Mini, Mini Pro) LG Optimus 2X Speed, Optimus Black, Optimus 3D, Optimus LTE, verder onbekend Motorola Onbekend, vermoedelijk Razr
[ Voor 74% gewijzigd door 42dpi op 29-11-2011 17:45 ]
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Nou alleen nog afwachten wanneer dat gaat gebeuren dan, had al wel wat speculaties gezien over december maar daar gaan we maar niet vanuit....
Verwijderd
Als je even nadenkt kun je je wel voorstellen dat niet iedereen de reviews van deze website leest. Daarbij was ik me nog niet eens van bewust van het feit dat er al een review over deze smartphone beschikbaar was.Prulleman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:12:
[...]
Als je de review op tweakers had gelezen had je dit al kunnen weten:
reviews: Groot, groter, Samsung Galaxy Note
253 minuten (4.2 uur) browser rundown test:
[...]
accu van de note is prima, accu tijd ook, alleen als het scherm constant aan is gaat het hard met een 5.3" scherm. probeer anders ook lagere helderheid en browser plugins die zwart en wit omdraaien
Beetje vooronderzoek kan natuurlijk nooit kwaad. Eigen initiatief wordt altijd gewaardeerd hier.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:11:
[...]
Als je even nadenkt kun je je wel voorstellen dat niet iedereen de reviews van deze website leest. Daarbij was ik me nog niet eens van bewust van het feit dat er al een review over deze smartphone beschikbaar was.
Verwijderd
Na het lezen en nog eens lezen is het mij duidelijk dat voor mij de Note en goed keuze is. Ik wil de Note ook zo snel mogelijk bestellen. Mar ik wil van het eerste moment af een protector er op. Kan iemand aangeven waar ik zo'n protector kan kopen?
Ebay. Volop keuze. Vaak met een week al in huis.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:48:
Na het lezen en nog eens lezen is het mij duidelijk dat voor mij de Note en goed keuze is. Ik wil de Note ook zo snel mogelijk bestellen. Mar ik wil van het eerste moment af een protector er op. Kan iemand aangeven waar ik zo'n protector kan kopen?
Verwijderd
Beter lezen, ik geef te kennen dat ik de review van tweakers niet gelezen had. Echter zijn er uiteraard andere reviews (geschreven door andere websites) wel gelezen. Vandaar ook mijn vraagstelling omdat het per website verschilt. Overigens de Note vandaag in handen gehad. In het echt lijkt het een stuk kleiner dan beschreven wordt. Totaal geen problemen met formaat.oknot schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:26:
[...]
Beetje vooronderzoek kan natuurlijk nooit kwaad. Eigen initiatief wordt altijd gewaardeerd hier.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 19:52 ]
Wie heeft er antwoord op mijn vraag?mastamasta schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:22:
Wat een geweldig toestel is dit. Heb hem nu 5 dagen in gebruik. Ook de batterijduur is super. Vandaag met normaal gebruik: 30 smsjes, 15 min bellen en 5 min internetten en 4 keer mijn agenda bijwerken na 12 uur nog 80% over. Echt super dus. Alles werkt een keer en alles doet het ook goed. Voor het eerst een mobiel waarbij alles in orde is.
Het toestel maakt prima foto's, maar mijn zoontje van 1 jaar oud wil nog wel eens bewegen, nu zit er een behoorlijke vertraging na het indrukken van de knop. Hoe kan ik dit oplossen? Bij mijn iphone 4 maakte hij namelijk de foto direct.
Klein tipje voor de mensen die zowel een iPad als een Note hebben:
Laad je telefoon op met je iPad power adapter
Geeft 2.1A in plaats van Samsung's 1A.
edit: ik weet niet of dit echt invloed heeft op de levensduur van je batterij. het lijkt mij dat hoe langzamer je de telefoon oplaadt, hoe beter... dus, op eigen risico uiteraard!
Laad je telefoon op met je iPad power adapter
edit: ik weet niet of dit echt invloed heeft op de levensduur van je batterij. het lijkt mij dat hoe langzamer je de telefoon oplaadt, hoe beter... dus, op eigen risico uiteraard!
[ Voor 36% gewijzigd door kwaza op 29-11-2011 20:52 ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Te veel ampère kan een batterij laten dood gaan en ergste geval opblazen, tis nooit aan te raden om adapters te gaan mengen, zelfde als met Ipad adapter je iphone opladen kan je Iphone te warm worden en dood gaan, het laad circuit is op de iphone anders dan op de ipad.kwaza schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:50:
Klein tipje voor de mensen die zowel een iPad als een Note hebben:
Laad je telefoon op met je iPad power adapterGeeft 2.1A in plaats van Samsung's 1A.
[ Voor 15% gewijzigd door 42dpi op 29-11-2011 21:24 ]
Je weet wel dat er Gorilla Glass op zit hè? Daarvoor heb je in feite geen screenprotectors nodig. Zie bijvoorbeeld het filmpje van Engadget hierover.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:48:
Laat dit soort berichten achterwege aub.
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 01-12-2011 17:40 ]
Weet het niet helemaal zeker maar ik heb het idee dat als je via instellingen, scenemodus, sport selecteert het toestel iets sneller de foto maakt. Mijn zoontje ligt al in bed dus heb het met hem niet kunnen testen maar ik heb net de kat het huis doorgejaagd terwijl ik foto's nam en het leek iets sneller te gaan. Geen wereld van verschil maar wel iets volgens mij.
Maar gorrila glass kan nog slijten, naar verloop van tijd kunnen er krasjes ontstaan.alex3305 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:40:
[...]
Je weet wel dat er Gorilla Glass op zit hè? Daarvoor heb je in feite geen screenprotectors nodig. Zie bijvoorbeeld het filmpje van Engadget hierover.
Mijn sgs heeft ook gorilla glass, van de 14 maanden dat ik hem heb, heeft er twee maand een protector opgezeten. Er zitten nu geen noemenswaardige krassen op, dus het is echt niet nodig.
Als je heeeel goed kijkt zie je een paar hele oppervlakkige krasjes van 2-3cm. En ik ben niet superzuinig op mijn telefoon, dus het is niet per se nodig. Aan de andere kant kost het niets en zie je het niet (als je het er goed op krijgt)
Als je heeeel goed kijkt zie je een paar hele oppervlakkige krasjes van 2-3cm. En ik ben niet superzuinig op mijn telefoon, dus het is niet per se nodig. Aan de andere kant kost het niets en zie je het niet (als je het er goed op krijgt)
Ik heb voor mijn note diverse smartphone's gehad met gg en nog NOOIT een kras(je) erop gehad. Het is dus ook hoe je ermee omgaat. Ik neem hem om de 2 dagen af met een speciale spray en doekje en zorg ervoor dat mijn magische scroll vinger schoon is van zand/korrels blablabla, dan is de kans dat je een kras oploopt niet erg groot.418O2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:48:
Mijn sgs heeft ook gorilla glass, van de 14 maanden dat ik hem heb, heeft er twee maand een protector opgezeten. Er zitten nu geen noemenswaardige krassen op, dus het is echt niet nodig.
Ik heb het ooit ook geprobeerd om goed een protector erop te krijgen...wat een drama, bubbels hier, weer deraf en weer opniuw, werd en f*king frustie van en liet hem zo in de prullebak verdwijnen
[ Voor 10% gewijzigd door marcel23456 op 29-11-2011 23:21 ]
Verwijderd
Ik heb m`n note eergisteren van m`n bureau af laten stuiteren met de display vlak op de grond waar ook nog eens wat zand lag, tot m`n grote verbazing zaten de zandkorrels op m`n scherm maar toen ik die eraf veegde bleken er helemaal geen krassen op te zitten.
Ik was zeer verbaasd omdat ik hiervoor een Desire Z heb gehad en na mijn weten zit daar ook gorilla glass op maar die kreeg ik toch wel na een tijdje redelijk vol met krasjes.
Gelukkig was dit nu niet het geval want dan had m`n week al naar de filestijnen geweest hahaha!
Nog even over die browser die je dus kan instellen zodat je mobiele pagina`s niet krijgt maar de gewone website, dit is heb ik gezien maar tijdelijk als je je telefoon opnieuw opstart dan moet je die instelling weer toepassen.
Is er mischien een mogelijkheid om deze instelling permanent te maken of weet iemand een browser waarbij dit gewoon permanent in te stellen is...
Heb net een hard reset uitgevoerd op m`n telefoon, deze gaf na de reboot gelijk aan dat er een update was.
Tijdens het updaten stopte die er weer mee na 10% dus ben toch bang dat het ergens aan ligt, nou heb ik even in de programlist gekeken en de standaard apps die ik verwijderd had zijn niet terug geinstalleerd.
Ik had net het wilde idee om m te flashen met een stock rom maar weet niet of dat wel zo verstandig is en of ik dat risico wel wil lopen ivbm garantie enzo....
Had inmiddels wel al de stock rom gedownload maar heb ook geen idee hoe die erop te krijgen....
Ik was zeer verbaasd omdat ik hiervoor een Desire Z heb gehad en na mijn weten zit daar ook gorilla glass op maar die kreeg ik toch wel na een tijdje redelijk vol met krasjes.
Gelukkig was dit nu niet het geval want dan had m`n week al naar de filestijnen geweest hahaha!
Nog even over die browser die je dus kan instellen zodat je mobiele pagina`s niet krijgt maar de gewone website, dit is heb ik gezien maar tijdelijk als je je telefoon opnieuw opstart dan moet je die instelling weer toepassen.
Is er mischien een mogelijkheid om deze instelling permanent te maken of weet iemand een browser waarbij dit gewoon permanent in te stellen is...
Heb net een hard reset uitgevoerd op m`n telefoon, deze gaf na de reboot gelijk aan dat er een update was.
Tijdens het updaten stopte die er weer mee na 10% dus ben toch bang dat het ergens aan ligt, nou heb ik even in de programlist gekeken en de standaard apps die ik verwijderd had zijn niet terug geinstalleerd.
Ik had net het wilde idee om m te flashen met een stock rom maar weet niet of dat wel zo verstandig is en of ik dat risico wel wil lopen ivbm garantie enzo....
Had inmiddels wel al de stock rom gedownload maar heb ook geen idee hoe die erop te krijgen....
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:11 ]
Een stock rom heeft geen invloed op de garantie. Met een Unbranded of een Custom rom kan dit wel het geval zijn.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:24:
Ik gebruik Opera Mobile en dat is ten eerste al een veel fijnere browser dan de standaardbrowser (text reflow e.d.) maar die onthoudt je user-agent setting wel. Give it a tryVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:24:
Stock rom gaat je geen problemen opleveren lijkt me.Heb net een hard reset uitgevoerd op m`n telefoon, deze gaf na de reboot gelijk aan dat er een update was.
Verwijderd
Ik ben positief verrast over de battery life.
Ding staat nu 27 uur aan en heb ik nog 12% over.
Gebruik:
- Scherm aan: 4 uur en 40 minuten (helderheid vrij laag)
- Regelmatig browsen, Wordfeud, Tapatalk, Twitter
- Muziek: 2,5 uur PowerAMP
- Diverse SMSjes verstuurd
- Gisteren de hele avond aan WiFi aan
- Alleen 's-nachts data en WiFi uit
Moet wel gezegd dat ik weinig bel.
Ding staat nu 27 uur aan en heb ik nog 12% over.
Gebruik:
- Scherm aan: 4 uur en 40 minuten (helderheid vrij laag)
- Regelmatig browsen, Wordfeud, Tapatalk, Twitter
- Muziek: 2,5 uur PowerAMP
- Diverse SMSjes verstuurd
- Gisteren de hele avond aan WiFi aan
- Alleen 's-nachts data en WiFi uit
Moet wel gezegd dat ik weinig bel.
Je hebt sowieso een vrij heftige accu natuurlijk (2500mAh), maar ik merk zelf dat het heel veel uitmaakt hoe goed je bereik is. Als je telefoon constant switched tussen Edge/GPRS, 3G en HSDPA, dan gaat je accu heel snel leeg.
Hoe lang heb je hem? Want dat moet nog verbeteren namelijk.
Verwijderd
Ik heb Skyfire (Firefox) en ik kan me niet herinneren dat ik daar een keuze heb moeten maken. Volgens mij pakt die meteen de originele website en op een Sensation is dat al goed te doen dus op een Note is het helemaal goed te doen. Probeer gewoon Opera en Skyfire en kijk wat je het beste bevalt, de standaardbrowser van Android heb ik nog nooit gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:24:
Verwijderd
Sinds zaterdag. Dit was pas de eerste echte volle cycle.418O2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:
Je hebt sowieso een vrij heftige accu natuurlijk (2500mAh), maar ik merk zelf dat het heel veel uitmaakt hoe goed je bereik is. Als je telefoon constant switched tussen Edge/GPRS, 3G en HSDPA, dan gaat je accu heel snel leeg.
Was in het begin te eager om te wachten totdat 'ie vol opgeladen was.
Opladen via USB gaat wel wat traag trouwens. Zou met de output van de USB port te maken kunnen hebben, maar ben hier geen expert in. Ik ga eens op onderzoek uit.
Verwijderd
Dus een stock rom zou geen problemen moeten opleveren volgens jullie, deze moet zie ik wel via odin erop gezet worden.... iemand hier ervaring mee?
en ik zal die browsers eens proberen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:34 ]
Odin werkt echt supermakkelijk. Ik weet niet of samfirmware die roms al serveert, maar het is vrij simpel... Je selecteert 3 files, zet je telefoon in download mode en gaan. Let wel even op de product/regiocode die je paktVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:34:
Dus een stock rom zou geen problemen moeten opleveren volgens jullie, deze moet zie ik wel via odin erop gezet worden.... iemand hier ervaring mee?
dan wordt het nog wel beter.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:34:
[...]
Sinds zaterdag. Dit was pas de eerste echte volle cycle.
Was in het begin te eager om te wachten totdat 'ie vol opgeladen was.
Opladen via USB gaat wel wat traag trouwens. Zou met de output van de USB port te maken kunnen hebben, maar ben hier geen expert in. Ik ga eens op onderzoek uit.
USB via een laptop of pc (of laptop op netstroom?)
[google=galaxy note download mode]
YouTube: How to Get Galaxy Note N7000 into Download Mode
http://techsharing.net/20...msung-galaxy-note-easily/
YouTube: How to Get Galaxy Note N7000 into Download Mode
http://techsharing.net/20...msung-galaxy-note-easily/
Put your Galaxy Note in download mode. To accomplish this, power off your Galaxy Note and then power it back on while holding volume down and home button together with power key,
[ Voor 126% gewijzigd door 418O2 op 30-11-2011 09:42 ]
Verwijderd
Oke heb dat voor elkaar, nou zie ik allemaal opties...
PIT
BOOTLOADER
PDA
PHONE
CSC
welke dingen moet ik selecteren want je had het over 3 bestanden maar ik ben bang dat ik zometeen de verkeerde dingen selecteer en m`n hele telefoon omzeep help...
PIT
BOOTLOADER
PDA
PHONE
CSC
welke dingen moet ik selecteren want je had het over 3 bestanden maar ik ben bang dat ik zometeen de verkeerde dingen selecteer en m`n hele telefoon omzeep help...
welke bestanden heb je? Dit is ook allemaal gewoon met google te vinden hoor, zo heel moeilijk is het niet. Daarbij staat het vaak ook wel op de site waar je het download uitgelegd.
Verwijderd
Ik was iet te snel met het wegklikken van de website na dat ik de download binnen had gehaald...DUMBASS ME
anyway de files....
CODE_N7000XXKJ1_CL627135_REV02_user_low_ship.tar.md5 863.391 kb
GT-N7000-MULTI-CSC-OXAKJ1.tar.md5 11.211 kb
KERNEL_N7000XXKJ1_CL627135_REV02_eng_mid_ship.tar.md5 8.201.kb
MODEM_N7000XXKJ1_REV_05_CL1067428.tar.md5 12.291 kb
Q1_20110914_16GB.pit 2.kb
Zat overgens geen instructie bij de download
ow en heb volgens mij de verkeerde ook nog eens gedownload -_-
N7000OXAKJ1
die heb ik gedownload, maar dat is denk ik niet de goeie
volgens mij moet ik deze hebben...
N7000XXKJ4
anyway de files....
CODE_N7000XXKJ1_CL627135_REV02_user_low_ship.tar.md5 863.391 kb
GT-N7000-MULTI-CSC-OXAKJ1.tar.md5 11.211 kb
KERNEL_N7000XXKJ1_CL627135_REV02_eng_mid_ship.tar.md5 8.201.kb
MODEM_N7000XXKJ1_REV_05_CL1067428.tar.md5 12.291 kb
Q1_20110914_16GB.pit 2.kb
Zat overgens geen instructie bij de download
ow en heb volgens mij de verkeerde ook nog eens gedownload -_-
N7000OXAKJ1
die heb ik gedownload, maar dat is denk ik niet de goeie

volgens mij moet ik deze hebben...
N7000XXKJ4
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:57 ]
Lees gewoon even de threads op XDA waar alles gewoon letterlijk staat uitgeschreven in plaats van de boel hier onder te spammen met je 41 posts in twee dagen..
Een forum is een discussieplaats over onderwerpen die meerdere mensen aanspreekt, dat is heel wat anders dus!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat er straks meer mensen zijn die de telefoon willen gaan flashen, mocht dit onderwerp dus al besproken zijn zoals nu gebeurd kennen mensen dat eens rustig doorlezen zonder het opnieuw te moeten vragen.
Deze informatie is echt op een miljoen plekken na te lezen. Daarbij is dat meer voor een Custom Rom topic.
Accu lijkt nu echt z'n 'draai' te hebben gevonden. Ik heb nauwelijks meer drain en bij normaal gebruik heb ik nu betere accuduur dan voorheen met m'n Desire HD...erg netjes.
Ben wel blij, want ik schrok toch wel een beetje in het begin, maar schijnbaar heeft die update van Samsung toch e.e.a. rechtgezet.
Overigens is de GPS ontvanger in de Note 10x beter dan die van de Desire HD. Ik krijg nu echt gewoon een 'instant fix'...erg over te spreken. Ook de bluetooth connectie met m'n auto werkt als een zonnetje, waar dat met de Desire HD altijd gehannus was. Die radio van de Note doet het erg goed moet ik zeggen.
Ben wel blij, want ik schrok toch wel een beetje in het begin, maar schijnbaar heeft die update van Samsung toch e.e.a. rechtgezet.
Overigens is de GPS ontvanger in de Note 10x beter dan die van de Desire HD. Ik krijg nu echt gewoon een 'instant fix'...erg over te spreken. Ook de bluetooth connectie met m'n auto werkt als een zonnetje, waar dat met de Desire HD altijd gehannus was. Die radio van de Note doet het erg goed moet ik zeggen.
[ Voor 34% gewijzigd door AmonTobin op 30-11-2011 10:47 ]
Verwijderd
Volgens mij is het niet helemaal goed gegaan hahaha
Hij gaf een fail aan in odin na het flashen en nu als ik me tel aanzet zegtie:
Firmware upgrade issue encountered please select recovery mode in kies and try again.
oeps!
Edit:
Volgens mij weet ik wat er fout is gegaan, ik heb in vergelijking tot degene op youtube bootloader als eerste optie en daar heb ik m`n code file op gezet wat dus op PDA had moeten komen nou eens kijken oftie het wel gaat doen!
Edit 2
Yeeeeejjjj hij doet t weer :D!!!
Hij gaf een fail aan in odin na het flashen en nu als ik me tel aanzet zegtie:
Firmware upgrade issue encountered please select recovery mode in kies and try again.
oeps!
Edit:
Volgens mij weet ik wat er fout is gegaan, ik heb in vergelijking tot degene op youtube bootloader als eerste optie en daar heb ik m`n code file op gezet wat dus op PDA had moeten komen nou eens kijken oftie het wel gaat doen!
Edit 2
Yeeeeejjjj hij doet t weer :D!!!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 10:58 ]
Sinds zes dagen ben ik de trotse bezitter van de Galaxy Note. Hiervoor bezat ik een Sony Ericsson W995. Mijn enige Androidervaring was op de HTC Desire van mijn vriendin. Van internetten daarop werd ik scheel door het kleine scherm en ik drukte vaak op de verkeerde links en letters. Daarom heb ik sinds de aankondiging met smart op de Note gewacht!
Gelukkig is mijn verwachting waargemaakt; de Note is een fantastische telefoon. Browsen gaat heerlijk en alles is goed leesbaar op het scherm. Ik heb nog niet een keer een verkeerde link aangeraakt. Ook voor het kijken van films is de schermgrootte erg prettig. Overigens gebruik ik nu bijna uitsluitend handschriftherkenning, wat bijna vlekkeloos werkt. Alleen mijn 'W' herkent hij nog wel eens moeilijk, maar wanneer ik deze wat scherper neerzet gaat dit ook prima.
Een van de voornaamste redenen dat ik dit toestel heb aangeschaft is de mogelijkheid tot het maken van notities. Ook hierover kan ik mijn tevredenheid uiten. Het schrijven gaat goed, al zou ik het liefst iets kleiner willen schrijven dan nu het geval is. Doordat ik het scherm niet probeer aan te raken en het schrijfoppervlak glad is, schrijf ik toch iets minder mooi dan met een echte pen op papier.
De button op de S Pen had wat mij betreft wel wat reliëf mogen hebben. Nu vind ik hem op de tast te lastig vindbaar en richt ik altijd mijn ogen even op de pen wanneer ik de button wil indrukken. Ook de power button had ik liever bovenop het toestel gezien in plaats van tegenover de volumeknop. Druk hem soms nog per ongeluk in.
Via Belcompany heb ik de officiële pouch besteld. Deze beschermt de telefoon goed. Echter past hij niet comfortabel meer in mijn broekzak, ook niet als ik mijn ruimste spijkerbroek draag. Wanneer je beweegt of gaat zitten, voel je de randen van de pouch in je been drukken. Overigens had ik dit ook niet verwacht.
Al met al een zeer tevreden gebruiker. Net als anderen in dit topic meldt KIES trouwens dat mijn toestel niet geschikt is voor updates en kan ik uitsluitend OTA updates installeren.
[Edit] Aan Catch-22 hieronder: dat heb ik inderdaad al gedaan. Ondanks dat lukt het me niet om zo klein als ik wil te schrijven
Gelukkig is mijn verwachting waargemaakt; de Note is een fantastische telefoon. Browsen gaat heerlijk en alles is goed leesbaar op het scherm. Ik heb nog niet een keer een verkeerde link aangeraakt. Ook voor het kijken van films is de schermgrootte erg prettig. Overigens gebruik ik nu bijna uitsluitend handschriftherkenning, wat bijna vlekkeloos werkt. Alleen mijn 'W' herkent hij nog wel eens moeilijk, maar wanneer ik deze wat scherper neerzet gaat dit ook prima.
Een van de voornaamste redenen dat ik dit toestel heb aangeschaft is de mogelijkheid tot het maken van notities. Ook hierover kan ik mijn tevredenheid uiten. Het schrijven gaat goed, al zou ik het liefst iets kleiner willen schrijven dan nu het geval is. Doordat ik het scherm niet probeer aan te raken en het schrijfoppervlak glad is, schrijf ik toch iets minder mooi dan met een echte pen op papier.
De button op de S Pen had wat mij betreft wel wat reliëf mogen hebben. Nu vind ik hem op de tast te lastig vindbaar en richt ik altijd mijn ogen even op de pen wanneer ik de button wil indrukken. Ook de power button had ik liever bovenop het toestel gezien in plaats van tegenover de volumeknop. Druk hem soms nog per ongeluk in.
Via Belcompany heb ik de officiële pouch besteld. Deze beschermt de telefoon goed. Echter past hij niet comfortabel meer in mijn broekzak, ook niet als ik mijn ruimste spijkerbroek draag. Wanneer je beweegt of gaat zitten, voel je de randen van de pouch in je been drukken. Overigens had ik dit ook niet verwacht.
Al met al een zeer tevreden gebruiker. Net als anderen in dit topic meldt KIES trouwens dat mijn toestel niet geschikt is voor updates en kan ik uitsluitend OTA updates installeren.
[Edit] Aan Catch-22 hieronder: dat heb ik inderdaad al gedaan. Ondanks dat lukt het me niet om zo klein als ik wil te schrijven
[ Voor 3% gewijzigd door xTino81 op 30-11-2011 11:47 ]
Die button is inderdaad lastig te bedienen.
Je kan in de S-Memo applicatie de dikte van de streep aanpassen he, heb je dat al geprobeerd?
Je kan in de S-Memo applicatie de dikte van de streep aanpassen he, heb je dat al geprobeerd?
Heeft iemand al een winkel de een originele accu van Samsung op voorraad heeft gevonden? Tot nu toe vind ik alleen winkels die zeggen "binnenkort op voorraad". Ik zou er namelijk graag nog een accu bij willen hebben.
Verwijderd
Hmmm best vreemd, heb m`n regio code veranderd naar DBT en nu zegt kies dat m`n apparaat geen software upgrades ondersteund en m`n telefoon zegt dat er geen updates zijn.....
ik gebruik nu
N7000XXXKJ1
ik gebruik nu
N7000XXXKJ1
Hebben jullie ervaring met de apps X-plane en Trainz (niet 'my first trainz set') op de Note?
Ik heb de Note geroot en Chainfire3D geïnstalleerd met de nodige plugins (voor nvidia/tegra2) maar als ik Trainz start krijg ik gelijk een zwart scherm. Ik denk wel dat het spel actief is, als ik taakbeheer bekijk zie ik de RAM fluctueren.
X-Plane crasht direct weer terug 'to desktop'. Op de wiki van X-plane vond ik het volgende: http://wiki.x-plane.com/X...app_crashes_on_startup.22.
Mijn Note zit echter op 2.3.5 en de market is versie 3.3.11, dat zou dus in orde moeten zijn.
X-plane werkt op powervr plugin. Trainz echter niet.
Iemand enig idee? (of ben ik gewoon het zaadje omdat de games voor tegra2 zijn?)
Ik heb de Note geroot en Chainfire3D geïnstalleerd met de nodige plugins (voor nvidia/tegra2) maar als ik Trainz start krijg ik gelijk een zwart scherm. Ik denk wel dat het spel actief is, als ik taakbeheer bekijk zie ik de RAM fluctueren.
X-Plane crasht direct weer terug 'to desktop'. Op de wiki van X-plane vond ik het volgende: http://wiki.x-plane.com/X...app_crashes_on_startup.22.
Mijn Note zit echter op 2.3.5 en de market is versie 3.3.11, dat zou dus in orde moeten zijn.
X-plane werkt op powervr plugin. Trainz echter niet.
Iemand enig idee? (of ben ik gewoon het zaadje omdat de games voor tegra2 zijn?)
[ Voor 4% gewijzigd door Tyoi op 30-11-2011 13:25 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:12:
Hmmm best vreemd, heb m`n regio code veranderd naar DBT en nu zegt kies dat m`n apparaat geen software upgrades ondersteund en m`n telefoon zegt dat er geen updates zijn.....
ik gebruik nu
N7000XXXKJ1
[/quote
Dat is wel raar want ik heb ook de code veranderd en daarna heb ik kies op mijn pc geinstaleerd en de battery van de telefoon helemaal opgeladen en hij vond gelijk de nieuwe software wat ik eerst gedownload hebt en daarna heb ik het kunnen installeren.
ik gebruik nu
N7000XXXKJ1
[/quote
Dat is wel raar want ik heb ook de code veranderd en daarna heb ik kies op mijn pc geinstaleerd en de battery van de telefoon helemaal opgeladen en hij vond gelijk de nieuwe software wat ik eerst gedownload hebt en daarna heb ik het kunnen installeren.
@xTino81, waar zit eigenlijk die handschriftherkenning? Want dat krijg ik dus niet gevonden.
@Nicksterrr, je weet dat je flashen en bepaalde codes aanpassen funest kunnen zijn voor je telefoon? Op XDA staat dan ook duidelijk dat Odin niet aangeraden wordt!
@Nicksterrr, je weet dat je flashen en bepaalde codes aanpassen funest kunnen zijn voor je telefoon? Op XDA staat dan ook duidelijk dat Odin niet aangeraden wordt!
Misschien kom ik een beetje noobish over met deze vraag, maar....
Waarom zo lopen klooien met updates terwijl je dat via telefooninstellingen kan doen?
Is dit omdat je een Branded telefoon hebt of omdat je een custom rom wil installeren?
Ik heb nu gingerbread 2.3.6 N7000XXKK5 draaien (unbranded).
Waarom zo lopen klooien met updates terwijl je dat via telefooninstellingen kan doen?
Is dit omdat je een Branded telefoon hebt of omdat je een custom rom wil installeren?

Verwijderd
M`n telefoon geeft aan dat er geenupdates beschikbaar zijn, en aangezien ik nog op 2.3.5 draai is die er wel maar m`n telefoon ziet m niet ofzo...
Heb nu xxkj4 erop gezet en nu ziet ie dan EINDELIJK de update, ben nu de update aan het downloaden en nu maar hopen dat alles vlekkenloos verloopt haha!
En vervolgens kaptie weer de update af na 10% AARGHHH
Heb nu xxkj4 erop gezet en nu ziet ie dan EINDELIJK de update, ben nu de update aan het downloaden en nu maar hopen dat alles vlekkenloos verloopt haha!
En vervolgens kaptie weer de update af na 10% AARGHHH
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 14:04 ]
Is het niet gewoon handiger, om de memo app op toetsenbord te zetten en dan je toetsenbord op handschriftherkenning?xTino81 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:44:
Sinds zes dagen ben ik de trotse bezitter van de Galaxy Note... ""
Verwijderd
Haaaaaahaaaaaa m`n tel staat nu op XEO en krijg nu wel de update zonder problemen binnen!!!!
eindelijk, nou na al dat gepiel is het dan toch gelukt draai nu alleen niet meer op XEN maar op XEO en dat schijnt te werken!!!!!
eindelijk, nou na al dat gepiel is het dan toch gelukt draai nu alleen niet meer op XEN maar op XEO en dat schijnt te werken!!!!!
Hebben jullie hem geroot en toen de update binnen getrokken?
Mijn Note was wel geroot toen ik de update binnenhaalde. Maar heb hem niet geroot om de update binnen te kunnen halen. dat was voor backup doeleinden.TerreurBV schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:18:
Hebben jullie hem geroot en toen de update binnen getrokken?
Verwijderd
er staat onderaan root@DELL87 #2bokko! schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:53:
Misschien kom ik een beetje noobish over met deze vraag, maar....
[afbeelding]
wat houd dat in, dat heb ik er nu namelijk ook instaan....
Geen idee.... ik heb ´m niet geroot oid. Gewoon standaard update op m´n standaard telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:29:
[...]
er staat onderaan root@DELL87 #2
Hij werkt perfect en daar gaat het mij om...
Dat houdt in dat je "Root" rechten hebt op het toestel, dit stelt jou, en dus applicaties in staat om gegevens te lezen en veranderen in de rootdir, je zou dus eventueel systeemapplicaties kunnen verwijderen of veranderen, kunnen backuppen en andere zaken van het system aan te passen, zoals het framework.
Werkt hij goed? Doe dan ajb niet zoveel moeite, want het is het echt niet waard, het levert alleen maar ergenis en mogelijk een stukke telefoon op.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:29:
[...]
er staat onderaan root@DELL87 #2
Verwijderd
Hmm je heb m niet geroot en je heb m gewoon als standaard update binnen kregen dus dan zou je idd denken dat ie niet geroot is....bokko! schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:43:
[...]
Geen idee.... ik heb ´m niet geroot oid. Gewoon standaard update op m´n standaard telefoon.
Hij werkt perfect en daar gaat het mij om...
hoe zit dat dan, bokko heeft niks geroot en ik trouwens ook niet en dan zou je doormiddel van de update toch wel root rechten hebben?Darf schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:45:
Dat houdt in dat je "Root" rechten hebt op het toestel, dit stelt jou, en dus applicaties in staat om gegevens te lezen en veranderen in de rootdir, je zou dus eventueel systeemapplicaties kunnen verwijderen of veranderen, kunnen backuppen en andere zaken van het system aan te passen, zoals het framework.
Beetje rare reactie vind je niet, er valt mij iets op en wil graag het fijne ervan weten als je nou niks nuttig heb om op te reageren doe het dan ook niet....418O2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:46:
[...]
Werkt hij goed? Doe dan ajb niet zoveel moeite, want het is het echt niet waard, het levert alleen maar ergenis en mogelijk een stukke telefoon op.
Je hebt toch een rom geflashed via Odin? Blijkbaaar was deze prerooted.
Geen idee hoe Bokko er aan komt.
Ik heb mijn toestel via Vodafoon besteld en met nadruk gevraagd om een unbranded toestel... wellicht heeft dit er iets mee te maken.Darf schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:55:
Je hebt toch een rom geflashed via Odin? Blijkbaaar was deze prerooted.
Verwijderd
Ik heb een stockrom gedownload zonder root, en het zou toch een beetje vreemd zijn dat bokko een geroote firmware krijgt van samsung....
Ik heb m`n abbo verlengt bij vodafone maar heb de telefoon bij de phonehouse aangeschaft idd wellicht dat die dan unbranded zijn.
Mischien nog meer mensen die een los toestel hebben bij hun abbonement die dezelfde text hebben staan?
Ik heb m`n abbo verlengt bij vodafone maar heb de telefoon bij de phonehouse aangeschaft idd wellicht dat die dan unbranded zijn.
Mischien nog meer mensen die een los toestel hebben bij hun abbonement die dezelfde text hebben staan?
dat Root@dell staat altijd bij elke android telefoon. Is volgens mij de user waarmee de kernel werkt, ofzo. Zegt niets over of je root hebt.
Flashen van roms via Odin is niet aan te raden, want er zit een interne teller op je Note en die houd bij hoe vaak je nieuwe Android versies installeert. Als je toestel een keer kapot gaat en terug moet worden gestuurd naar Samsung kunnen ze zien dat je roms geflasht hebt en zouden ze kunnen zeggen dat je geen garantie meer hebt.
Je kan dan beter ClockWorkMod (CWM) Recovery installeren en via daar flashen. Op XDA staat daarover een handleiding.
Je kan dan beter ClockWorkMod (CWM) Recovery installeren en via daar flashen. Op XDA staat daarover een handleiding.
Loop je dan niet hetzelfde risico aangezien je dan nog steeds een andere rom aan het flashen bent?stephenophof schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:19:
Flashen van roms via Odin is niet aan te raden, want er zit een interne teller op je Note en die houd bij hoe vaak je nieuwe Android versies installeert. Als je toestel een keer kapot gaat en terug moet worden gestuurd naar Samsung kunnen ze zien dat je roms geflasht hebt en zouden ze kunnen zeggen dat je geen garantie meer hebt.
Hij telt het alleen als je een custom kernel flasht, zolang je alleen officiële firmware via odin flasht, dan telt hij het niet.stephenophof schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:19:
Verwijderd
En dat is wat ik heb gedaan, ik heb geen custom troep geinstalleerd alleen orginele stock firmwares-NRG- schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:23:
[...]
Hij telt het alleen als je een custom kernel flasht, zolang je alleen officiële firmware via odin flasht, dan telt hij het niet.
Heb vandaag de FlexiShield Skin voor Samsung Galaxy Note binnengekregen.
Zit zeer degelijk om de Note heen, het rubber is wel behoorlijk stroef waardoor de Note in mijn broekzak niet meer door/in de zak glijd maar een beetje geremd word.
Beschreming met name om de zijranden is perfect, de Note uit je handen laten glijden is fors afgenomen.
Ik verwacht eigenlijk ook dat de Note minder gevoelig is voor een regenbuitje tijdens bellen.
De Note is wel een stukje zwaarder geworden, 210 gram totaalgewicht Note/Skin.
Ik voel me een stuk prettiger met de skin, heb nu nog geen val gehad maar dat gaat op zeker geregeld gebeuren.
P.S., heb hem bij Mobilefun gekocht, word verstuurd uit Engeland, 5 dagen onderweg geweest.
Zit zeer degelijk om de Note heen, het rubber is wel behoorlijk stroef waardoor de Note in mijn broekzak niet meer door/in de zak glijd maar een beetje geremd word.
Beschreming met name om de zijranden is perfect, de Note uit je handen laten glijden is fors afgenomen.
Ik verwacht eigenlijk ook dat de Note minder gevoelig is voor een regenbuitje tijdens bellen.
De Note is wel een stukje zwaarder geworden, 210 gram totaalgewicht Note/Skin.
Ik voel me een stuk prettiger met de skin, heb nu nog geen val gehad maar dat gaat op zeker geregeld gebeuren.
P.S., heb hem bij Mobilefun gekocht, word verstuurd uit Engeland, 5 dagen onderweg geweest.
Klinkt goed, alleen zit ik met smart te wachten op de eerste onofficiele covers van bijvoorbeeld kevlar of koolstofvezel
. Krijgt het ding denk ik ook meer een RAZR-look.
Had ik ook liever gehad, maar aangezien ik als tuinder wat omstuimig met mijn telefoons omga (grond/zand/water/stoten/meststoffen/chemie) heb ik alvast een tijdelijke bescherming voor 10 Euro tot er wat beters op mijn pad komt.alex3305 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:20:
Klinkt goed, alleen zit ik met smart te wachten op de eerste onofficiele covers van bijvoorbeeld kevlar of koolstofvezel. Krijgt het ding denk ik ook meer een RAZR-look.
Tot die tijd erg tevreden,
PS, de lens kan met deze skin niet meer door de ondergrond geraakt worden mocht dat belangrijk zijn voor sommigen.
Verwijderd
heb je er toevallig een fotootje van....René van Gaalen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:58:
[...]
Had ik ook liever gehad, maar aangezien ik als tuinder wat omstuimig met mijn telefoons omga (grond/zand/water/stoten/meststoffen/chemie) heb ik alvast een tijdelijke bescherming voor 10 Euro tot er wat beters op mijn pad komt.
Tot die tijd erg tevreden,
PS, de lens kan met deze skin niet meer door de ondergrond geraakt worden mocht dat belangrijk zijn voor sommigen.
Nee, maar kijk hier maar even voor een indruk http://www.mobilefun.nl/3...g-galaxy-note---zwart.htm
Het is best wel vervelend dat de N7000 reboot als je de powerknop 10 seconden ingedrukt houdt, het gebeurd erg vaak dat hij reset in mijn zak doordat ik even laag zit of iets dergelijks.
Ik lijk wel de enige met dit probleem
Dit wil ik zeker wel onderschrijven, gisteren van mijn woonplaats vianen naar terschuur gereden om voor dochterlief een bb op te halen, en bij thuiskomst nog maar 32% over vanaf de 84%, ik gebruik navigon en deze gebruikt online data en ik zag dat de note vaak switchste tussen GPRS/3g en HSDPA. Mijn vermoeden zegt dat de note dan veel harder leeg raakt hierdoor.418O2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:
Als je telefoon constant switched tussen Edge/GPRS, 3G en HSDPA, dan gaat je accu heel snel leeg.
vandaag ben ik gewoon thuis, om 7.00 uur van de lader gehaald, en nu om 18.32 nog steeds 89% over.
[ Voor 8% gewijzigd door marcel23456 op 30-11-2011 18:32 ]
Even zoeken naar een andere versie....marcel23456 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:30:
[...]
Dit wil ik zeker wel onderschrijven, gisteren van mijn woonplaats vianen naar terschuur gereden om voor dochterlief een bb op te halen, en bij thuiskomst nog maar 32% over vanaf de 84%, ik gebruik navigon en deze gebruikt online data en ik zag dat de note vaak switchste tussen GPRS/3g en HSDPA. Mijn vermoeden zegt dat de note dan veel harder leeg raakt hierdoor.
vandaag ben ik gewoon thuis, om 7.00 uur van de lader gehaald, en nu om 18.32 nog steeds 89% over.
Ik gebruik ook navigon en bij mij wordt er geen online data gebruikt.
Desondanks gaat de batterij wel snel leeg tijdens navigeren...
Verwijderd
Graag dit soort onzinnige posts achterwege laten.
[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 30-11-2011 19:46 ]
Je hebt gelijk. Dat vind ik nogal een vaag design issue van Samsungsc00p schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:00:
Het is best wel vervelend dat de N7000 reboot als je de powerknop 10 seconden ingedrukt houdt, het gebeurd erg vaak dat hij reset in mijn zak doordat ik even laag zit of iets dergelijks.
Graag dit soort onzinnige posts achterwege laten.
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 30-11-2011 19:46 ]
Je bent niet de enige, ik heb nu ook al een paar keer gehad beetje iritant ja.sc00p schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:00:
Zojuist ook de update uitgevoerd naar 2.3.6, via de software update op het toestel zelf.
Zonder problemen, ben benieuwd of ik er wat van merk.
Tot nu toe vind ik de acccu vrij snel op raken, maar mischien verbeterd het nog wat (al dan niet met andere instellingen).
Tot nu toe vind ik de acccu vrij snel op raken, maar mischien verbeterd het nog wat (al dan niet met andere instellingen).
Misschien een goed idee voor degene met deze problemen om de skin waar ik eerder over schreef te gebruiken.TerreurBV schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:53:
Je bent niet de enige, ik heb nu ook al een paar keer gehad beetje iritant ja.
Met de skin om de rand moet ik namelijk flink op de aan/uit knop drukken om aan/uit te zetten omdat de knop nu verdiept in de siliconen ligt verstopt. Als ik met mijn vinger over de rechter zijkant schuif voel ik de knop niet, de knop ligt exact op gelijke hoogte met de skin.
Het lijkt mij uitgesloten dat met de skin om de Note in een broekzak zich zelf kan aan/uit schakelen.
Het gaat om deze skin voor de duidelijkheid, http://www.mobilefun.nl/3...g-galaxy-note---zwart.htm
Ik heb dit probleem vooral tijdens het bellen. Nu al 2x per ongeluk tijdens het bellen opgehangen omdat ik de powerknop bleek in te drukken. Met de galaxy S nooit last van gehad. Daar zat de power knop iets lager en lag die meer verzonken.sc00p schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:00:
Ik vind het geen probleem dat navigon data verbruikt. Ik heb een 2gb abbo waaraan ik altijd erg veel overhoud omdat ik buitenshuis weinig tot niets verbruik. het ging er even om dat tijdens het switchen van HSDPA/3g/GPRS de telefoon harder moet werken en daardoor sneller door zijn batterij heen raakt.bokko! schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:45:
[...]
Even zoeken naar een andere versie....
Ik gebruik ook navigon en bij mij wordt er geen online data gebruikt.
Desondanks gaat de batterij wel snel leeg tijdens navigeren...
Probeer dan eens hem vast op "GSM" te zetten tijdens het navigeren.
Hiermee heb je langzamer internet, maar nogsteeds de mogelijkheid tot gegevens verbinding en spraak.
Tevens zou deze het minste stroom moeten verbruiken. iig minder dan 3G. En zal hij ook ook niet switchen tussen de 3.
Hiermee heb je langzamer internet, maar nogsteeds de mogelijkheid tot gegevens verbinding en spraak.
Tevens zou deze het minste stroom moeten verbruiken. iig minder dan 3G. En zal hij ook ook niet switchen tussen de 3.
[ Voor 8% gewijzigd door lakigucci op 30-11-2011 21:42 ]
GPS kost sowieso vrij veel power, daar doe je weinig aan... Als je door gebieden rijdt met slechte ontvangt moet je hem gewoon vastpinnen op GSM, als je offline maps hebt in ieder geval.
Met google kan je kaarten downloaden he? Als je zorgt dat je route (en een stukje eromheen) alvast gedownload wordt heb je je internetverbinding ook niet nodig.
Met google kan je kaarten downloaden he? Als je zorgt dat je route (en een stukje eromheen) alvast gedownload wordt heb je je internetverbinding ook niet nodig.
Ik heb de autohouder er maar bij besteld vanwege het energieverbruik met GPS, gebruik navigatie vrijwel niet maar de fileinformatie is toch wel verrekte handig.
Met mijn iPhone is ie binnen 2 uur helemaal leeg en de oplossing die ik daar had ga ik nu niet meer toepassen
Met mijn iPhone is ie binnen 2 uur helemaal leeg en de oplossing die ik daar had ga ik nu niet meer toepassen

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Dankje weer wat geleerd.-NRG- schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:23:
[...]
Hij telt het alleen als je een custom kernel flasht, zolang je alleen officiële firmware via odin flasht, dan telt hij het niet.
Ik dacht dat ook bij officiële firmware die je via Odin flash ook het flashproces geteld werd en dat officiële firmware flashes alleen via de officiële firmware via Kies of over-the-air (ota) kon.
[ Voor 12% gewijzigd door stephenophof op 30-11-2011 22:16 ]
Thanxs, zal ik bij de volgende navigatie rit zeker eens proberenlakigucci schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:38:
Probeer dan eens hem vast op "GSM" te zetten tijdens het navigeren.

Verwijderd
Ik snap niet hoe iedereen 2.3.6 erop krijgt. Als ik kies voor Software-update en dan 'bijwerken' en OK komt er in mijn scherm toch echt te staan 'Geen update beschikbaar'. Moet ik mijn Note nog registreren oid?rube schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:58:
Zojuist ook de update uitgevoerd naar 2.3.6, via de software update op het toestel zelf.
Het kan zijn dan jou Note uit het buitenland is geimporteerd, en in dat land de update nog niet is vrijgeveven, Wat zijn de eerste 2 lettters van jou firmware code? Mijne zijn N7000"XX"KK5 en ik heb wel kunnen updaten.
Firmware version: N7000XXKK5.
N7000 = Type telefoon
XX = Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
K = 2011.
K = November.
5 = Version. (5e Gingerbread versie:)
1e: 2.3.0
2e: 2.3.3
3e: 2.3.4
4e: 2.3.5
5e: 2.3.6
Als je XD of XE heb je kans de de update daar nog niet voor is vrijgegeven (oostblok landen).
N7000 = Type telefoon
K = 2011.
K = November.
Als je XD of XE heb je kans de de update daar nog niet voor is vrijgegeven (oostblok landen).
[ Voor 48% gewijzigd door lakigucci op 30-11-2011 23:36 ]
Wellicht een beetje laat, maar Camera ZOOM FX heeft een mode om snel een heel stel foto's achterelkaar te maken. Zorg wel dat je voldoende licht hebt anders wordt elke foto van bewegende objecten zowiezo niks.mastamasta schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:26:
Wie heeft er antwoord op mijn vraag?
Verwijderd
Dat klopt niet helemaal, ik heb de mijnes op XEO gezet en dat is de code voor polen en heb gisteren de update zo binnen kunnen halen.lakigucci schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:20:
Het kan zijn dan jou Note uit het buitenland is geimporteerd, en in dat land de update nog niet is vrijgeveven, Wat zijn de eerste 2 lettters van jou firmware code? Mijne zijn N7000"XX"KK5 en ik heb wel kunnen updaten.
N7000 = Type telefoon
K = 2011.
K = November.
Wat me echter wel opviel was dat de update voor DTB en XEN 14,6 mb was en de update die ik binnen kreeg voor XEO was 15,2 mb.
De 14,6 update werd bij mij na 10% afgekapt en dan reboote m`n telefoon terwijl de 15,2 update in 1 x werkte, alleen stond m`n telefoon op pools toen ik hem opstarte.
Heb ook nog even gekeken op welke landen ik hem nu in kan stellen maar DBT en XEN staan er niet meer bij, echter stonden wel landen als Kroatië, Italië,Polen en nog een hele rits aan landen die ik in kon geven maar dus geen "buurlanden" meer terwijl ik nu ook op N7000XXKK5 draai.
Zijn er mischien mensen aanwezig die even de *#2728*imeicode# willen doen en even kijken op welk land hun telefoon nu staat en op welke landcodes ze kunnen instellen.
Ik heb mijne op dbt gezet. Ik kon ook kiezen uit xeo geloof ik. Maar ik heb maar voor dbt gekozen. Ik hoop dan ook dat ICS als eerste voor duitsland op het programma staat. Volgens mjj krijgt duitsland sowieso eerder updates dan nederland. Dus moet altijd positief uitpakkenVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:14:
[...]
Dat klopt niet helemaal, ik heb de mijnes op XEO gezet en dat is de code voor polen en heb gisteren de update zo binnen kunnen halen.
Wat me echter wel opviel was dat de update voor DTB en XEN 14,6 mb was en de update die ik binnen kreeg voor XEO was 15,2 mb.
De 14,6 update werd bij mij na 10% afgekapt en dan reboote m`n telefoon terwijl de 15,2 update in 1 x werkte, alleen stond m`n telefoon op pools toen ik hem opstarte.
Heb ook nog even gekeken op welke landen ik hem nu in kan stellen maar DBT en XEN staan er niet meer bij, echter stonden wel landen als Kroatië, Italië,Polen en nog een hele rits aan landen die ik in kon geven maar dus geen "buurlanden" meer terwijl ik nu ook op N7000XXKK5 draai.
Zijn er mischien mensen aanwezig die even de *#2728*imeicode# willen doen en even kijken op welk land hun telefoon nu staat en op welke landcodes ze kunnen instellen.
Verwijderd
Ik kreeg op dbt een kleinere update en die update kapte die af na 10% af, geen idee waarom die dat deed maar de update voor xeo werkte in mijn geval...
Nee, opzich is het ook geen probleem. Maar ik wilde graag een versie die geen data verbruikt als ik naar het buitenland ga.marcel23456 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:12:
[...]
Ik vind het geen probleem dat navigon data verbruikt. Ik heb een 2gb abbo waaraan ik altijd erg veel overhoud omdat ik buitenshuis weinig tot niets verbruik. het ging er even om dat tijdens het switchen van HSDPA/3g/GPRS de telefoon harder moet werken en daardoor sneller door zijn batterij heen raakt.
Verwijderd
Ik kan je sygic "aura" aanraden, prima werkende navigatie die de kaarten al van te voren op je kaart download er zit een downloader bij zodat je de kaarten van te voren kan downloaden en de kaart downloaden kost niks dat is een gratis service van sygic als je de applicatie heb aangeschaft.bokko! schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:07:
[...]
Nee, opzich is het ook geen probleem. Maar ik wilde graag een versie die geen data verbruikt als ik naar het buitenland ga.
Ik zal eens kijken, maar moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben over Navigon. Heb alle kaarten van Q2 2011 erop staan.
Het liefste wilde ik TomTom omdat ik hieraan gewend was, maar dit werkt helaas nog niet op Android.
Het liefste wilde ik TomTom omdat ik hieraan gewend was, maar dit werkt helaas nog niet op Android.
Verwijderd
Ik vind Sygic mooier, sneller en veel overzichtelijker dan tomtom maar dat ben ik dan he.... heb je trouwens een mailtje gestuurd!
Zolang Tomtom de enige is met een beetje werkbare HD Traffic stap ik nog niet over. Gebruik naast de Note gewoon nog een losse Tomtom aangezien deze beter werkt dan welk ander systeem dan ook.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:24:
Ik vind Sygic mooier, sneller en veel overzichtelijker dan tomtom maar dat ben ik dan he.... heb je trouwens een mailtje gestuurd!
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Sygic is ook in HD, en is ook voorzien van 3d gebouwen en dat heb ik zelf nog niet bij tomtom gezien...Stropdas schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:28:
[...]
Zolang Tomtom de enige is met een beetje werkbare HD Traffic stap ik nog niet over. Gebruik naast de Note gewoon nog een losse Tomtom aangezien deze beter werkt dan welk ander systeem dan ook.
Hier even een filmpje van hoe sygic ongeveer werkt en eruit ziet.
YouTube: Sygic Aura
oordeel zelf maar...
Het filmpje is uit 2010 ikzelf gebruik een iets nieuwere versie (2011) en dat ziet er nog net ff een tikkeltje gelikter uit en werkt nog soepeler, ik moet zeggen dat ik wel voor het eerst heb met de note dat de navigatie pijl nu echt schokloos over het beeld gaat en dat was met m`n desire z niet zo daar haperde die afentoe.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 10:35 ]
Even hier mijn hersenspinsel dumpen. Had een galaxy S en overgestapt naar galaxy s2. Bevalt prima! Heb beide toestellen nog. Heb ook sinds een half jaartje een iPad. Nu mijn idee. iPad en een van de telefoons weg...galaxy note er voor in de plaats. Dus een alles in 1 zegmaar. Gewoon altijd 1 apparaat bij me....iemand zelfde ideeen hierover? Ervaringen?
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.