Absoluut. Ik weet ook niet zeker of t daardoor komt. Maar het zou me ook weer niets verbazen. Om die reden heb ik dezelfde apps die ik overigens ook irritant vindt dan maar gefreezed ipv verwijdert. Als ik dan bij een eventuele volgende update het toestel verbindt met kies zet ik eerst alles terug en reset ik de boel. Mijn ervaring is dat ik dan de meeste kans maak op een geslaagde update zonder dat ik daarbij terug hoef te vallen op odin.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:35:
zou toch vaag zijn dat je door 5 standaard apps, die geen systeem functie hebben je niet meer zou kunnen updaten....
Misschien dat je per ongeluk de KIES app/driver/tool hebt gefreezed...
Verwijderd
ik heb niks gefreezed en heb ook geen rare dingen verwijderd, zoals ik zei alleen die standaard apps!
Niks gefreezed, geen andere apps of bestanden verwijderd.
Dan zou het toestel toch geen verbinding met kies kunnen maken? (denk ik)418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:42:
Misschien dat je per ongeluk de KIES app/driver/tool hebt gefreezed...
Verwijderd
zou het kunnen zijn omdat m`n batarij niet helemaal vol was, die zat op de 67% ofzo.
Me tel hangt nu onder de lader en hoopte eigenlijk dat hij het straks wel zal doen alstie op 100% is...
Me tel hangt nu onder de lader en hoopte eigenlijk dat hij het straks wel zal doen alstie op 100% is...
Out of ideas. Het zuigt in ieder geval voor je. Mischien even naar een samsung service center en daar je probleem voorleggen. Die gasten hebben mij ook al eens goed geholpen en deden ook niet moeilijk over roiten en flashen e.dVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:43:
ik heb niks gefreezed en heb ook geen rare dingen verwijderd, zoals ik zei alleen die standaard apps!
Volgens mij zou je met een te lage batterijspanning geen update kunnen doen. Dan zegt kies dat je batterij niet vol genoeg is.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:46:
zou het kunnen zijn omdat m`n batarij niet helemaal vol was, die zat op de 67% ofzo.
Verwijderd
Opzich zou t niet heeeeeeeel veel uitmaken denk ik, deze update was toch al niet veel bijzonders heb ik gelezen maar het gaat mij meer om de toekomstige updates die mischien wel van potentieel belang zijn voor de telefoon.
Als ik die straks ook niet kan ontvangen dan hebben we een uitdaging dacht ik zo hahahaha
Als ik die straks ook niet kan ontvangen dan hebben we een uitdaging dacht ik zo hahahaha
Verwijderd
Kies zei dat m`n telefoon up2date was, en m`n telefoon haalt wel een nieuwe update binnen OTA, maar die zegt weer tijdens het updaten dat de update niet kon worden uitgevoerd en dat ik het maar via een pc programma moet doen met kies ofzo.oknot schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:49:
[...]
Volgens mij zou je met een te lage batterijspanning geen update kunnen doen. Dan zegt kies dat je batterij nirt vol genoeg is.
Nu word je tegenwoordig zelfs door je mobieltje van het kastje naar de muur gestuurd hahahaha

Mischien straks eerst een factory reset uitvoeren voordat je opnieuw probeert te updaten. Baat het niet schaadt het niet.
Je zou bijna je good old NOKIA gaan missen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:51:
[...]
Kies zei dat m`n telefoon up2date was, en m`n telefoon haalt wel een nieuwe update binnen OTA, maar die zegt weer tijdens het updaten dat de update niet kon worden uitgevoerd en dat ik het maar via een pc programma moet doen met kies ofzo.
Nu word je tegenwoordig zelfs door je mobieltje van het kastje naar de muur gestuurd hahahaha
Verwijderd
Laten we daar maar niet over beginnen, hahahaha dan heb ik het over de N900.
Ik kreeg het goeie idee om er android op te zetten, alleen een beetje jammer dat ik android over m`n MAEMO besturings systeem had gezet en dus alleen nog android had waar ik niet mee kon bellen, smssen etc etc hahaha
Ik kreeg het goeie idee om er android op te zetten, alleen een beetje jammer dat ik android over m`n MAEMO besturings systeem had gezet en dus alleen nog android had waar ik niet mee kon bellen, smssen etc etc hahaha
Verwijderd
Dat is goed nieuws!Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:13:
Ik ondervind exact hetzelfde probleem als Nicksterrr!
Althans, in de zin dat het dat niet aan m`n root unroot kunsten ligt denk ik, of heb jij dezelfde capriolen uitgehaald als mij hahaha
Verwijderd
Hoe snel wen je aan Android als je het besturingssysteem van Apple gewend bent? Ik heb altijd een iPhone gehad namelijk, en mijn witte iPhone 4S is onderweg. Maar toch wil ik graag deze smartphone hebben. Overigens vraag ik mij af hoe snel een Samsung toestel in waarde daalt? Het positieve aan een iPhone is de waardevastheid. Na een jaar kun je het over het algemeen nog voor veel geld verkopen.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:18 ]
`Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:15:
Hoe snel wen je aan Android als je het besturingssysteem van Apple gewend bent? Ik heb altijd een iPhone gehad namelijk, en mijn witte iPhone 4S is onderweg. Maar toch wil ik graag deze smartphone hebben.
Snel! ik ben van 3g naar desire gegaan en van desire naar de note..
Verwijderd
Het enige waarover ik twijfel zijn mijn muziek albums. Kun je die makkelijk op een Samsung zetten zonder het handmatig er tijd aan kwijt te zijn. Het voordeel van iTunes is voornamelijk het syncen.joosthaarman schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:17:
[...]
`
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:19 ]
Kan je miss beter ff bekijken in de android market of daar goede recensies over zijnVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:22:
Is Doubletwist daar een goede vervanger voor?
https://market.android.co...lzdC5hbmRyb2lkUGxheWVyIl0.
Het nadeel van itunes is..... ITUNES!Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:19:
[...]
Het enige waarover ik twijfel zijn mijn muziek albums. Kun je die makkelijk op een Samsung zetten zonder het handmatig er tijd aan kwijt te zijn. Het voordeel van iTunes is voornamelijk het syncen.
Ik heb een iphone 3g gehad en ben vorig jaar overgestapt op een galaxy s en dat was een verademing. Niks geen kutprogramma waar je aan vast zit maar gewoon je bestanden in je phone kunnen slepen alsof het een usb stick was. Fantastisch. Ook gewoon overal. Dus iets vd computer van een vriend op je telefoon. Geen punt kan gewoon. Via bluetooth? Ook geen punt. Zeker sinds het met gingerbread het ook allemaal snel en lekker loopt ben ik helemaal fan. Nooit geen (cr)apple meer voor mij. (persoonlijke mening,wil geen fanboy discussie opstarten of zo)
Ik mag mijn Note terugsturen naar de webwinkel waar ik deze besteld heb.
Was nog even naar de Saturn hier in de stad geweest op hun verzoek en die waren het er mee eens dat mijn toestel niet goed is.
Ik heb een iPhone sinds dat de eerste generatie simlock vrij te maken was maar ben erg blij dat ik de overstap heb gemaakt. Wel heb ik tussendoor een Galaxy Tab 10.1 aangeschaft om te zien of ik er echt blij van zou worden. Sterker nog, had ik eerst alleen Apple in huis is het nu Android en Linux geworden (zelfs mijn vriendin heeft nu Android en Linux)...
Ik heb ook bij Salland 32GB Samsung kaartje, een Pouch (dan blijft ie tenminste netjes) en een car holder besteld; handig met Navigon.
Was nog even naar de Saturn hier in de stad geweest op hun verzoek en die waren het er mee eens dat mijn toestel niet goed is.
Ik ben (ondanks dat mijn Note doa is) erg onder de indruk hoe snel en soepel het toestel is.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:15:
Hoe snel wen je aan Android als je het besturingssysteem van Apple gewend bent?
Ik heb een iPhone sinds dat de eerste generatie simlock vrij te maken was maar ben erg blij dat ik de overstap heb gemaakt. Wel heb ik tussendoor een Galaxy Tab 10.1 aangeschaft om te zien of ik er echt blij van zou worden. Sterker nog, had ik eerst alleen Apple in huis is het nu Android en Linux geworden (zelfs mijn vriendin heeft nu Android en Linux)...
Ik heb ook bij Salland 32GB Samsung kaartje, een Pouch (dan blijft ie tenminste netjes) en een car holder besteld; handig met Navigon.
[ Voor 7% gewijzigd door Uberprutser op 28-11-2011 16:18 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
..en hoe snel wen je aan de grootte als je van de Desire komt?joosthaarman schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:17:
[...]
`
Heb 'm net besteld en ben nog steeds huiverig voor het formaat
Nou hij is wel een stuk groterKen. schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:23:
[...]
..en hoe snel wen je aan de grootte als je van de Desire komt?
Heb 'm net besteld en ben nog steeds huiverig voor het formaat

Hahaha, ja ik was gisteren even naar de Media Markt gegaan om het toestel toch eerst even IRL te zien voor ik 'm online zou bestellen. Toen ik een tijdje met de Note had gespeeld leek mijn Desire te zijn gekrompen inderdaad 
De eerste lachers stonden hier net al aan mijn bureau nadat ik de Note had besteld. Gaat snel
Ook dat zal wel weer wennen hehe.
De eerste lachers stonden hier net al aan mijn bureau nadat ik de Note had besteld. Gaat snel
Die lachers kopen vaak binnen paar maand het zelfde productKen. schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:41:
Hahaha, ja ik was gisteren even naar de Media Markt gegaan om het toestel toch eerst even IRL te zien voor ik 'm online zou bestellen. Toen ik een tijdje met de Note had gespeeld leek mijn Desire te zijn gekrompen inderdaad
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Ik heb vanmorgen mijn Note ontvangen. Mijn eerste reactie was: O M G. Ik wist dat hij groot was, en had hem ook al een paar keer op papier getekend met de exacte maten, maar jezus. Wat is dat ding toch groot als je 'm in je handen hebt (en een 3,7" scherm gewend bent).
Ik ben zeer, zeer, zeer tevreden over de Note. Het beeldscherm is prachtig en het toestel is ook nog eens supersnel. Binnen een uur van 20% naar 100% opgeladen. Dat gaat dus ook wel snel vind ik. En ik heb er een gratis Flip Cover bij gekregen, iets waarop ik al hoopte.
O ja, en voor de mensen die zich afvragen of hij in een ''strakke'' spijkerbroek past; het antwoord is JA (en dat is al vaak genoeg gezegd). Ik heb het zelf getest.
Tot zo ver mijn post, ik ga weer even met mijn Note spelen! Bye bye!
Ik ben zeer, zeer, zeer tevreden over de Note. Het beeldscherm is prachtig en het toestel is ook nog eens supersnel. Binnen een uur van 20% naar 100% opgeladen. Dat gaat dus ook wel snel vind ik. En ik heb er een gratis Flip Cover bij gekregen, iets waarop ik al hoopte.
O ja, en voor de mensen die zich afvragen of hij in een ''strakke'' spijkerbroek past; het antwoord is JA (en dat is al vaak genoeg gezegd). Ik heb het zelf getest.
Verwijderd
Haha nee ik heb helemaal niks gedaan met mijn toestel! Het enigste wat ik heb gedaan is de CSC code handmatig gewijzigd naar Duitsland, om zo de update te ontvangen. Hij stond bij mij op EUR.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:14:
[...]
Dat is goed nieuws!
Althans, in de zin dat het dat niet aan m`n root unroot kunsten ligt denk ik, of heb jij dezelfde capriolen uitgehaald als mij hahaha
Verwijderd
Dan kunnen we iig concluderen dat het niet aan m`n root kunsten heb gelegen, dat is alvast een hele gerust stelling!!!!
Nou ben ik dan wel nieuwschierig of er meer mensen zijn met dit vage voorval....
Nou ben ik dan wel nieuwschierig of er meer mensen zijn met dit vage voorval....
Is dit ook als je hem in een 'strakke' spijkerbroek hebt zitten en dan van staand naar een stoel gaat? Met fietsen misschien? (kom er hopelijk genoeg snel genoeg zelf achter dat het gewoon gaatVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:55:
Verwijderd
Dat weet ik niet, ik ga meestal zittend naar een stoel...localjoost.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:12:
[...]
Is dit ook als je hem in een 'strakke' spijkerbroek hebt zitten en dan van staand naar een stoel gaat? Met fietsen misschien? (kom er hopelijk genoeg snel genoeg zelf achter dat het gewoon gaat)

Dat vraag ik toch niet? Ik weet dat hij past in je broekzak, vraag me meer af hoe het comfort is als je gaat zitten.
ja dat ligt een beetje aan de wijdte van je broek en wat jij als comfortabel bestempelt he...
Ik vind het al oncomfortabel om met mijn SGS in mijn broekzak te zitten, die ligt dan ook altijd op mijn buro/asbak (in de auto)
Ik vind het al oncomfortabel om met mijn SGS in mijn broekzak te zitten, die ligt dan ook altijd op mijn buro/asbak (in de auto)
mijn kies geeft nog steeds aan dat mijn apparaat niet wordt ondersteunt voor een softwareupgrade?? ik snap dat niet hoor. PDA: N7000XXKJ4 Phone: N7000XXKJ4 CSC: N7000OXAKJ4 dit moet inmiddels toch up to daten zijn?
Verwijderd
Enorm comfortabel, zelfs als ik niemand ga bellen doe ik hem in m`n broekzak om van dat comfort te kunnen genieten!
Tis toch een stuk makkelijker om even naar de winkel te lopen en vragen of je de telefoon even vast mag houden en in je broekzak te doen en dan even te gaan zitten.
Dat weet je precies hoe het voelt, en of het je bevalt.
IK persoonlijk heb nooit last van m`n telefoon als die in m`n broekzak zit, en nou draag ik natuurlijk ook geen skinny jeans ofzo en ook geen wijde broeken.
Ik ben denk ik dan een "normale" broekendrager!
Tis toch een stuk makkelijker om even naar de winkel te lopen en vragen of je de telefoon even vast mag houden en in je broekzak te doen en dan even te gaan zitten.
Dat weet je precies hoe het voelt, en of het je bevalt.
IK persoonlijk heb nooit last van m`n telefoon als die in m`n broekzak zit, en nou draag ik natuurlijk ook geen skinny jeans ofzo en ook geen wijde broeken.
Ik ben denk ik dan een "normale" broekendrager!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 17:33 ]
Ik lees net dat Samsung De SDK voor de S-Pen heeft uitgebracht. We kunnen leuke dingen verwachten binnenkort
Verwijderd
Iemand de Android 2.3.6 update al binnengehaald voor de Galaxy Note. Ben benieuwd wat dit precies met zich meebrengt, aangezien de Galaxy S2 deze update ook krijgt in december.
Wat een geweldig toestel is dit. Heb hem nu 5 dagen in gebruik. Ook de batterijduur is super. Vandaag met normaal gebruik: 30 smsjes, 15 min bellen en 5 min internetten en 4 keer mijn agenda bijwerken na 12 uur nog 80% over. Echt super dus. Alles werkt een keer en alles doet het ook goed. Voor het eerst een mobiel waarbij alles in orde is.
Het toestel maakt prima foto's, maar mijn zoontje van 1 jaar oud wil nog wel eens bewegen, nu zit er een behoorlijke vertraging na het indrukken van de knop. Hoe kan ik dit oplossen? Bij mijn iphone 4 maakte hij namelijk de foto direct.
Het toestel maakt prima foto's, maar mijn zoontje van 1 jaar oud wil nog wel eens bewegen, nu zit er een behoorlijke vertraging na het indrukken van de knop. Hoe kan ik dit oplossen? Bij mijn iphone 4 maakte hij namelijk de foto direct.
Mijn batterij test: 1 uur youtuben, anderhalf uur navigeren van en naar Maarsenbroek, half uur internetten en mail checken. van 100% naar 54%! zéér netjes vind ik dit.
Dan de broekzak test: ook geen moeite mee. Ik draag normale spijkerbroeken en daar glijd die prima in en uit. Ook bukken en dergelijke hebben ik gedaan en ook dan geen problemen...waarvan akte
Het schijnen wat veiligheids iseu's te zijn en verder weet ik het eigenlijk niet. Ik heb al eerder gepost dat ik het idee hebt dat de batterij langer mee gaat dan op 2.3.5 maar kan ook tussen m;n oren in zitten.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:44:
Iemand de Android 2.3.6 update al binnengehaald voor de Galaxy Note. Ben benieuwd wat dit precies met zich meebrengt, aangezien de Galaxy S2 deze update ook krijgt in december.
Dan de broekzak test: ook geen moeite mee. Ik draag normale spijkerbroeken en daar glijd die prima in en uit. Ook bukken en dergelijke hebben ik gedaan en ook dan geen problemen...waarvan akte
[ Voor 72% gewijzigd door marcel23456 op 28-11-2011 20:35 ]
Ik ben zeer benieuwd of dit ook geldt als je er een pouch omheen hebt zitten.marcel23456 schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:27:
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Goed punt dat je aansnijd. Ik ben vanmiddag op city plaza de saturn en belcompany ingelopen, maar beide hadden nog geen beschermhoes ervoorBallebek schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:52:
[...]
Ik ben zeer benieuwd of dit ook geldt als je er een pouch omheen hebt zitten.

Ik heb vanavond Android 2.3.6 via een custom rom geflasht.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:44:
Weet niet of ik de naam mag noemen, maar die rom heet "ROMOW-KKA" en werkt hier uitstekend. Het voordeel aan die rom is dat er een aangepaste kernel bij in zit waarbij over- of onderklokken mogelijk is. Hier draait mijn Note nu op 1,7GHz en heb ik zover nog geen slechtere batterijprestaties meegemaakt, maar misschien is dat nog te vroeg om over te oordelen.
Over het algemeen brengt 2.3.6 een fix van een bug in Google Voice Search, maar Samsung zal verder nog wel het een en ander gesleuteld hebben. Wat ik merk is dat scrollen veel soepeler gaat (bijv. in de Android Market) en dat navigeren door de menu's nu écht snel gaat. Bij de stock rom vond ik dit altijd wat schokkerig.
Maar onthoud dat hierdoor je garantie er wel af gaat, maar mocht je iets met je toestel hebben is het nog mogelijk om je Note te un-rooten en de stock rom er op te zetten, zodat Samsung het waarschijnlijk niet door heeft dat je een custom rom hebt gedraaid.
Nu nog wachten op een custom rom van Ice Cream Sandwich, zal binnenkort wel verschijnen denk ik
ik heb net mijn csc aangepast naar DBT en draai nu ook android 2.3.6! deze gewoon officieel binnengehaald via KIES. ik heb verder nog geen verschil kunnen ontdekken. ik hoop dat dat DBT ook als eerste de update naar ICS krijgt. nu ben ik weer helemaal blij met mijn Note! hebben jullie trouwens ook dat het chromen/grijze rand een beetje vet wordt? zodat de mobiel een beetje uit je handen glijdtstephenophof schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:10:
[...]
Ik heb vanavond Android 2.3.6 via een custom rom geflasht.
Weet niet of ik de naam mag noemen, maar die rom heet "ROMOW-KKA" en werkt hier uitstekend. Het voordeel aan die rom is dat er een aangepaste kernel bij in zit waarbij over- of onderklokken mogelijk is. Hier draait mijn Note nu op 1,7GHz en heb ik zover nog geen slechtere batterijprestaties meegemaakt, maar misschien is dat nog te vroeg om over te oordelen.
Over het algemeen brengt 2.3.6 een fix van een bug in Google Voice Search, maar Samsung zal verder nog wel het een en ander gesleuteld hebben. Wat ik merk is dat scrollen veel soepeler gaat (bijv. in de Android Market) en dat navigeren door de menu's nu écht snel gaat. Bij de stock rom vond ik dit altijd wat schokkerig.
Maar onthoud dat hierdoor je garantie er wel af gaat, maar mocht je iets met je toestel hebben is het nog mogelijk om je Note te un-rooten en de stock rom er op te zetten, zodat Samsung het waarschijnlijk niet door heeft dat je een custom rom hebt gedraaid.
Nu nog wachten op een custom rom van Ice Cream Sandwich, zal binnenkort wel verschijnen denk ik
Ik heb de flipcase om de note en vervolgens het geheel weer in een neopreen hoesje (shocksock,ebay) en dat alles past probleemloos in mijn broekzak. Ook bukken etc geen probleem.marcel23456 schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:08:
[...]
Goed punt dat je aansnijd. Ik ben vanmiddag op city plaza de saturn en belcompany ingelopen, maar beide hadden nog geen beschermhoes ervoorEeen medewerker van saturn zei wel dat ze eraan kwamen maar kon niet een datum geven wanneer.
Edit: ik quote de verkeerde zie ik. Ik wilde antwoord geven op ballebeks vraag.

[ Voor 7% gewijzigd door oknot op 28-11-2011 21:21 ]
Nog een vraagje:
Ik ben op zoek naar een case/bumper voor de Galaxy Note waarbij het design van de telefoon zo veel mogelijk in tact blijft. Bijvoorbeeld zo'n bumper voor de iPhone 4. Daar houd je de originele achterkant nog en kun je vrijwel niet zien dat er bescherming om heen zit.
Weet iemand zo iets te vinden?
Ik ben op zoek naar een case/bumper voor de Galaxy Note waarbij het design van de telefoon zo veel mogelijk in tact blijft. Bijvoorbeeld zo'n bumper voor de iPhone 4. Daar houd je de originele achterkant nog en kun je vrijwel niet zien dat er bescherming om heen zit.
Verwijderd
ik heb de samsung note een week in huis in het begin kwam tie groot over maar ik ben al gewend geraakt want ik had hiervoor een htc hd2 maar deze bevalt natuurlijk beter.stephenophof schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:10:
[...]
Ik heb vanavond Android 2.3.6 via een custom rom geflasht.
is het moeilijk om deze rom erop te zetten, en hoe heb je dit voorme kaar gekregen, ik heb nu de de 2.3.6 versie xxkk5 erop.
ik heb op xda gekeken hoe je dit moet doen maar kom er niet uit.
Ik heb net zo'n unit besteld. Mét achterkant, maar wel transparant.stephenophof schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:31:
Nog een vraagje:
Zes euro inclusief verzendkosten.
http://stores.ebay.nl/FRE...p4634.c0.m14&_sop=2&_sc=1
[ Voor 36% gewijzigd door Ken. op 28-11-2011 23:47 ]
Verwijderd
Ik begin nu toch te twijfelen. Klopt het dat de batterijen na intensief (browser) gebruik na 4 á 5 uur volledig leeg is? Aangezien dat behoorlijk kort is zou dat een enorme teleurstelling zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 00:53 ]
Volgens mij is dat bij elke smartphone wel na een uur of 5 - 6 ja. Het scherm trekt of course veel stroom, maar ik heb nu de volgende stats: 16u 32m op accu: 43% over en dan heb ik mijn note nog maar een paar dagen in gebruikVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:52:
Ik begin nu toch te twijfelen. Klopt het dat de batterijen na intensief (browser) gebruik na 4 á 5 uur volledig leeg is? Aangezien dat behoorlijk kort is zou dat een enorme teleurstelling zijn.
Verwijderd
het hinten, linken of vernoemen naar warez is niet toegestaan op GoT, zie voor meer informatie het Het algemeen beleid
[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 29-11-2011 13:15 ]
Hij is na 5 uur inderdaad leeg. Dit is zeker niet "behoorlijk kort", mijn Galaxy S2 gaat met originele batterij niet langer mee. En volgens mij gaat een HTC Sensation XE o.i.d. ook niet veel langer mee. Voor een smartphone is het dus normaal. Ik denk dat je er alleen meer uit kan krijgen als je zelf de schermhelderheid gaat bedienen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:52:
Als je de review op tweakers had gelezen had je dit al kunnen weten:Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:52:
reviews: Groot, groter, Samsung Galaxy Note
253 minuten (4.2 uur) browser rundown test:
accu van de note is prima, accu tijd ook, alleen als het scherm constant aan is gaat het hard met een 5.3" scherm. probeer anders ook lagere helderheid en browser plugins die zwart en wit omdraaienIn deze test blijkt duidelijk dat het scherm van de Note stroom vreet: het toestel houdt het wel langer vol dan de S II, maar veel minder lang dan de andere concurrenten. Dat komt vermoedelijk door het vele wit in websites en tussen het laden van pagina's door: in amoled-schermen vergt het weergeven van wit meer energie dan de weergave van kleuren. Ook de processor lijkt van invloed: zowel de Note als de S II heeft een dualcore-soc, terwijl de beter presterende Nexus S een singlecore heeft.
Waar heb je je Note (met flipcover) vandaan Holvaro?Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:55:
Ik heb vanmorgen mijn Note ontvangen. Mijn eerste reactie was: O M G. Ik wist dat hij groot was, en had hem ook al een paar keer op papier getekend met de exacte maten, maar jezus. Wat is dat ding toch groot als je 'm in je handen hebt (en een 3,7" scherm gewend bent).
Ik kreeg hem van bol.com met flip cover alleen ik heb hem wel los gekocht.AjodokusK schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:16:
[...]
Waar heb je je Note (met flipcover) vandaan Holvaro?
Verwijderd
ik heb gisteren in totaal 70 minuten kunnen internetten en 10 minuten kunnen bellen en ik had nog 20% over.Prulleman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:12:
[...]
Als je de review op tweakers had gelezen had je dit al kunnen weten:
reviews: Groot, groter, Samsung Galaxy Note
253 minuten (4.2 uur) browser rundown test:
[...]
accu van de note is prima, accu tijd ook, alleen als het scherm constant aan is gaat het hard met een 5.3" scherm. probeer anders ook lagere helderheid en browser plugins die zwart en wit omdraaien
ik weet dus niet hoe je 250 minuten kan internetten of begrijo ik het verkeerd.
check de link in mijn post, tweakers heeft een praktijk test gedaan, check ook je scherm helderheid. geen idee hoeveel 250 nits is, maar dat zal wel redelijk medium zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:36:
[...]
ik heb gisteren in totaal 70 minuten kunnen internetten en 10 minuten kunnen bellen en ik had nog 20% over.
ik weet dus niet hoe je 250 minuten kan internetten of begrijo ik het verkeerd.
Let ook op je standby tijd he, deze 253 minuten internetten is aan 1 stuk door van 100% naar 0%.
Als jij om 7 uur je telefoon van de lader haalt en 's avonds nog 20% over hebt met 70 minuten internet en 10 minuten bellen is dit volgens mij best OK.
Waar dan wellicht nog wat winst is te halen is push mail uitzetten en controleren of er geen apps zijn die onnodig veel wakelocks veroorzaken (checken met betterbatterystats)
Typ in je browser about:useragent in nu kan je kiezen hoe je browser zich moet gedragen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:10:
Ik heb trouwens nog even een vraagje, ik kom als android gebruiker van de desire z waarbij je de browser kon instellen.
Met instellen bedoel ik eigenlijk dat je een keuze kon maken om mobiele pagina`s te bekijken of de normale webpagina`s.
In het menu zat een optie om deze keuze te maken, echter heb ik die bij de browser van de note nergens kunnen ontdekken tot grote ergenis omdat ik sommige pagina`s juist niet wil zien op het mobiele formaat.
Bijvoorbeeld, als ik op applanet.net ga krijg ik nu automatisch een apk bij het openen van de website, echter op de desire z kon ik mobiele pagina`s uitvinken en kon ik dus gewoon op de website browsen zonder dat ik steeds die apk voor me neus kreeg.
Of weet iemand toevallig een alternatief kwa browser waarbij dit ook in te stellen is?
Is dit wat je bedoeld?
Verwijderd
Juistem!
Thnx!, Heb m nu op desktop gezet en krijg nu de "normale" webpagina`s te zien ipv de mobiele!
iemand trouwens een idee wat al die andere opties zijn....??
Thnx!, Heb m nu op desktop gezet en krijg nu de "normale" webpagina`s te zien ipv de mobiele!
iemand trouwens een idee wat al die andere opties zijn....??
Toestel aangekocht via amazon.de. Heb het ondertussen 2 weken in gebruik en ben behoorlijk onder de indruk van de kwaliteit en het gebruiksgemak van de note; hoop dat dit toestel succesvol is en later even kwaliteitsvolle opvolgers krijgt, want wil echt nooit meer terug naar die minischermpjes die je alleen met centimetersdikke vingers kan bedienen!
Wel n probleempje na de weekend; mn note is onderaan beetje nat geworden en nu begint de home toets het steeds moeilijker te doen, wellicht ten gevolge van oxidatie op de contacten.
Mijn vraag dus : hoe pak ik dit best aan? Batterij eruit, knop doorspuiten met contact clean oid en uitblazen met perslucht? Of raak ik zo van de regen in de drup?
Wel n probleempje na de weekend; mn note is onderaan beetje nat geworden en nu begint de home toets het steeds moeilijker te doen, wellicht ten gevolge van oxidatie op de contacten.
Mijn vraag dus : hoe pak ik dit best aan? Batterij eruit, knop doorspuiten met contact clean oid en uitblazen met perslucht? Of raak ik zo van de regen in de drup?
Of ter reparatie aanbieden of zelf los draaien en schoonmaken.Uitzonderling schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
Contact cleaner tussen je home button spuiten lijkt mij niet zo'n goed idee.
Alhoewel hier al meerdere topics over zijn geweest, zou ik de telefoon sowieso even (zonder batterij) in een bakje rijst plaatsen. Rijst neemt namelijk heel goed water op. Daarnaast zou je kunnen proberen je telefoon eventjes in een warme (50 - 70 graden) oven te leggen, zodat het water eruit kan. Doe dit (natuurlijk!) met beleid, ik weet namelijk niet hoe bijv. een AMOLED scherm zich gaat gedragen wanneer deze heel warm wordt.Uitzonderling schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
[...]
Vind ik zelf nogal kul dat verzekeren. Sowieso is het leentoestel wat je vaak krijgt maar een prut ding en je moet maar zien dat de verzekering er niet onderuit probeert te komen met allemaal smoesjes.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:13:
Heb je m niet verzekerd?!
Laatst is bijvoorbeeld spontaan het scherm van mijn Dell Streak gebarsten en hiervoor heb ik op eBay een nieuw schermpje besteld. Kosten: 30 euro en anderhalf uur pielen. Kan geen verzekering tegen op
Je hebt al geroot, dus als er al sprake is van garantieverlies door rooten, is dat al zoverVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:33:
Ik zie het zo maar gebeuren dat m`n telefoon kaduuk gaat en terug moet naar samsung, heb der weinig trek an dat samsung straks garantie problemen gaat maken omdat m`n telefoon geroot is.
Het terugzetten/verwijderen van de rootapplicatie doet daar weinig aan af
Dat soort apparatuur wat onder garantie 'kapot' gaat, gaat meestal wel in de eerste weken kapot.
Daarna is het 90% software, wat door de (technische) gebruiker zelf op te lossen is.
Enig hardware probleem wat na die tijd ontstaat, wordt toch wel afgewezen als klantfalen
(oa Dynafix is heel vlot met 'waterschades'
Verwijderd
Ik vraag me af of het nog te zien is dat de telefoon geroot is geweest, inprincipe is alles weer ongedaan gemaakt dus alles wat er aan root gebeuren is opgekomen is er ook weer vanaf gehaald.FreshMaker schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:19:
[...]
Je hebt al geroot, dus als er al sprake is van garantieverlies door rooten, is dat al zover
Het terugzetten/verwijderen van de rootapplicatie doet daar weinig aan af
Ik vindt het verliezen van je garantie bij rooten zo'n onzin, ik mag toch zelf wel bepalen wat ik op mijn aangekocht apparaat zet, zou wat zijn als Samsung/acer/HP/Dell mij geen garantie geeft op mijn laptop omdat ik Linux heb geïnstalleerd.
En het argument van je kan de telefoon kapot maken met een andere kernel of overclock applicatie dat kan ik ook met mijn laptop of desktop.
En rooten is bijna noodzakelijke zolang ze applicaties blijven mee geven als ''smsdiensten'' ''simtoolkit'' die gewoon niet te verwijderen zijn en als je ze in een mapje weg stopt zich dood leuk weer zelf tussen de applicaties zet Maleware gedrag bijna.
Dat zijn de zelfde praktijken als je vroeger had op telefoons met zo'n oo zo ''handig'' wap/GPRS shortkey die heel fijn net naast de knop zat voor opnemen zodat je die maar vaak genoeg perongeluk kon indrukken en de providers konden cashen.
En het argument van je kan de telefoon kapot maken met een andere kernel of overclock applicatie dat kan ik ook met mijn laptop of desktop.
En rooten is bijna noodzakelijke zolang ze applicaties blijven mee geven als ''smsdiensten'' ''simtoolkit'' die gewoon niet te verwijderen zijn en als je ze in een mapje weg stopt zich dood leuk weer zelf tussen de applicaties zet Maleware gedrag bijna.
Dat zijn de zelfde praktijken als je vroeger had op telefoons met zo'n oo zo ''handig'' wap/GPRS shortkey die heel fijn net naast de knop zat voor opnemen zodat je die maar vaak genoeg perongeluk kon indrukken en de providers konden cashen.
[ Voor 39% gewijzigd door 42dpi op 29-11-2011 13:36 ]
Waarschijnlijk wel, aangezien je apps hebt verwijderd die normaal "vast" staan.
En de apparatuur die de servicepunten gebruiken lezen meer uit dan het usbkabeltje wat je thuis gebruikt
( de root installeert naast superuser ook een ander restore menu -CWM- )
dus er zullen best wat aanwijzingen zijn die je kunnen verraden.
< het blijft giswerk, aangezien er weinig mensen exact op de hoogte zijn van de regeltjes die Samsung oplegt mbt rooten >
En de apparatuur die de servicepunten gebruiken lezen meer uit dan het usbkabeltje wat je thuis gebruikt
( de root installeert naast superuser ook een ander restore menu -CWM- )
dus er zullen best wat aanwijzingen zijn die je kunnen verraden.
< het blijft giswerk, aangezien er weinig mensen exact op de hoogte zijn van de regeltjes die Samsung oplegt mbt rooten >
Verwijderd
Van VodafoneAjodokusK schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:16:
[...]
Waar heb je je Note (met flipcover) vandaan Holvaro?
Heb m al es opengevezen, maar eens de schroefjes los, wist ik niet hoe dat verder moest en uit schrik om m helemaal te brikken maar niet te hard durven proberen en uiteindelijk onverrichter zake weer toegevezen. Mss vanavond es n demontagevideo zoeken en nog n poging doen.TerreurBV schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:09:
[...]
Of ter reparatie aanbieden of zelf los draaien en schoonmaken.
Contact cleaner tussen je home button spuiten lijkt mij niet zo'n goed idee.
Nee dat heb ik nietVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:13:
Heb je m niet verzekerd?!
Drogen en warmen heb ik al gedaan, maar nu, twee dagen later blijken de home knop toch moeilijk te werken en de schade dus gebeurt; zal m toch echt moeten openen en reinigen denk ik.alex3305 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:18:
Alhoewel hier al meerdere topics over zijn geweest, zou ik de telefoon sowieso even (zonder batterij) in een bakje rijst plaatsen. Rijst neemt namelijk heel goed water op. Daarnaast zou je kunnen proberen je telefoon eventjes in een warme (50 - 70 graden) oven te leggen, zodat het water eruit kan. Doe dit (natuurlijk!) met beleid, ik weet namelijk niet hoe bijv. een AMOLED scherm zich gaat gedragen wanneer deze heel warm wordt.
Bedankt voor jullie reacties.
Verwijderd
Ik vind t opzich niet zo raar dat ze je garantie laten verlopen als je je gsm geroot heb, zullen vast genoeg sjonnies zijn die m tijdens t overclocken net even teveel clocken en vervolgens de telefoon kapot maken.
Aan de andere kant heb ik alleen geroot om die standaard applicaties te verwijderen waarvan ik vind ik dat ze niet wil hebben op mijn toestel.
Ik ben wel van mening dat ze dit soort "spam" apps van je telefoon af moeten laten, of je de keuze en mogelijkheid geven om deze op de normale manier te kunnen verwijderen wat dus niet ging in dit geval.
Aan de andere kant heb ik alleen geroot om die standaard applicaties te verwijderen waarvan ik vind ik dat ze niet wil hebben op mijn toestel.
Ik ben wel van mening dat ze dit soort "spam" apps van je telefoon af moeten laten, of je de keuze en mogelijkheid geven om deze op de normale manier te kunnen verwijderen wat dus niet ging in dit geval.
Bricken is als de telefoon nog werkt maar software/kernel zo in de knoei zit dat die de zelfde eigenschappen heeft als een baksteen.Uitzonderling schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:33:
[...]
Heb m al es opengevezen, maar eens de schroefjes los, wist ik niet hoe dat verder moest en uit schrik om m helemaal te brikken maar niet te hard durven proberen en uiteindelijk onverrichter zake weer toegevezen. Mss vanavond es n demontagevideo zoeken en nog n poging doen.
[...]
Als je heel voorzichtig ben en niet te grof te werk gaan met goed gereedschap kan er weinig mis gaan.
sowieso kan ik je aanraden een nieuwe knop te bestellen en die gewoon te vervangen, zaak zijn de knopjes zoklein dat als ze kapot zijn ze ook echt kapot zijn en niet even te fixen zijn.
Ik koop de telefoon voor zijn hardware, ik koop geen telefoon dat de maker maar altijd kan bepalen wat ik wel en niet kan verwijderen en gebruiken, zie mijn voorbeeld van een laptop, telefoons hebben bijna de vergelijkbare specificaties en eigenschappen dus waarom zo'n verschil? consumenten moeten gewoon vrij zijn wat ze op hun telefoon willen draaien.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:38:
Ik vind t opzich niet zo raar dat ze je garantie laten verlopen als je je gsm geroot heb, zullen vast genoeg sjonnies zijn die m tijdens t overclocken net even teveel clocken en vervolgens de telefoon kapot maken.
En dat als een leek zijn telefoon opblaast door te overclocken dat kan een fabrikant echt wel zien en dan ben je gewoon je garantie kwijt dat lijkt me logisch.
[ Voor 41% gewijzigd door 42dpi op 29-11-2011 13:44 ]
Verwijderd
Je vergeet dat er een hele hoop software is die schadelijk kan zijn voor je toestel, mbt overclock software en als een telefoon goed doorgebakken is en niks meer doet dan kan de fabrikant niet meer zien of er met de settings van de kernel geklooid is...
en je koopt een telefoon voor z`n hardware zeg je, dus zonder enig besturings systeem zou je de telefoon ook aanschaffen?
en je koopt een telefoon voor z`n hardware zeg je, dus zonder enig besturings systeem zou je de telefoon ook aanschaffen?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 13:49 ]
Don't get me wrong ....Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:38:
I'm on your side !
Ik vind ook dat alle 'niet-critical' apps gewoon standaard verwijderd moeten kunnen worden.
Dat ze je niet toelaten dat je de dialler "zomaar" verwijderd, snap ik ook wel, maar die hubs en "addware" ..
En als hardware ... zou het 'simpel' zijn, dan zou ik het wel doen.
de Note, of SGS2 los, zonder software, met alleen CWM loader ... geeft me te denken ....
al vanaf scratch vrije keuze's ...
Android, Bada of WM7 < IOS >, vrij te downloaden, of tegen (geringe) betaling ... ik ben er voor hoor
[ Voor 14% gewijzigd door FreshMaker op 29-11-2011 13:57 ]
Verwijderd
Het enige waar ik ENORM van baal met deze foon is dat het gewone achter kapje te dun is en dat dus je camera lens altijd de tafel raakt waardoor ik nu krasjes heb op m`n glaasje van m`n lens EN dat m`n Pokerist Texas poker nu niet meer goed speelbaar is omdat de kaarten er niet goed op uitkomen en dus niet kan zien wat ik in m`n handen heb -_-
Dus hoop dat er snel een fiks voor komt, maar dat zal wel niet....
Verwijderd
Ik gebruik toch liever m`n telefoon direct vanuit de winkel ipv dat ik eerst naar huis moet met dat ding dan gaan lopen pielen met software wat uiteraard ook weer bepaalde problemen met zich mee brengt.FreshMaker schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:54:
[...]
En als hardware ... zou het 'simpel' zijn, dan zou ik het wel doen.
de Note, of SGS2 los, zonder software, met alleen CWM loader ... geeft me te denken ....
al vanaf scratch vrije keuze's ...
Android, Bada of WM7 < IOS >, vrij te downloaden, of tegen (geringe) betaling ... ik ben er voor hoor
maar dan ben ik....

Nog niet gevonden, maar ik heb voor de SGS2 een MESHcover, dan is de lens NET iets dieper verstopt, en raakt de tafel niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:59:
Het enige waar ik ENORM van baal met deze foon is dat het gewone achter kapje te dun is en dat dus je camera lens altijd de tafel raakt waardoor ik nu krasjes heb op m`n glaasje van m`n lens
De Note staat er (nog) niet tussen.
tegen 0.99$ was het geen slechte bescherming
ALS je de keuze zou hebben, zou ik er wel voor gaan, vrijheid in OS.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:01:
[...]
Ik gebruik toch liever m`n telefoon direct vanuit de winkel ipv dat ik eerst naar huis moet met dat ding dan gaan lopen pielen met software wat uiteraard ook weer bepaalde problemen met zich mee brengt.
maar dan ben ik....
Vandaar dat ik al zei - bij simpele mogelijkheid, en "de rest" krijgt gewoon de telefoon met OS mee, zoals die dat wenst
[ Voor 17% gewijzigd door FreshMaker op 29-11-2011 14:04 ]
Verwijderd
Wat een stelletje mongolen bij samsung, dit is iig de eerste en de LAATSTE keer dat ik iets van samsung heb gekocht!
Bel ze net op met 2 vragen, de eerste was of er een oplossing was voor het achterkapje dat m`n cameralens niet meer erbuiten valt zodat ik er geen krassen meer op kreeg.
Zegt die dame doodleuk, meneer u word aangeraden om de flipcover te gebruiken aangezien deze er ook standaard bij geleverd word en het andere achterkapje is niet van samsung en is dus ook niet door ons gemaakt.
Toen ik dr vertelde dat het achterkapje wel degelijk van samsung was en dat deze ook werd meegeleverd in de gesealde verpakking werd ze even stil, en zegt vervolgens "dan moet u maar naar de winkel gaan waar u het toestel heb gekocht en dan kunnen hun kijken wat ze hier mee aan kunnen".
Toen ik vroeg of de winkel soms andere priveleges had in vergelijking tot de klant die een product afneemt van samsung zei ze dat ze niet meer kon doen dan dat.
Vervolgens wilde ik weten hoe het kan dat de update niet goed uitpakte wist ze me te vertellen dat ik naar een samsung service punt moet gaan " 50 kilometer hier vandaan" en dat hun wel even de update zouden doen dan.
Toen vroeg ik of hun toevallig op een andere manier de update zouden doen dan dat ik heb gedaan wist ze me te vertellen dat de updates via kies of via wifi binnen komen.
Ik vertelde haar dat ik beide manieren al had geprobeerd en dat deze dus niet werkte, dus had het voor mij geenm nut om +-50 km te gaan reizen voor iets wat ze daar gaan doen wat ik zelf al gedaan heb.
Ze wenste verder niet in discussie te gaan en moest maar naar dat service punt gaan.
Einde gesprek.
Ik heb zelf een htc gehad, telefoon 3x voor reparatie de deur uitgedaan en altijd zonder enig probleem.
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!
K*D samsung!
Bel ze net op met 2 vragen, de eerste was of er een oplossing was voor het achterkapje dat m`n cameralens niet meer erbuiten valt zodat ik er geen krassen meer op kreeg.
Zegt die dame doodleuk, meneer u word aangeraden om de flipcover te gebruiken aangezien deze er ook standaard bij geleverd word en het andere achterkapje is niet van samsung en is dus ook niet door ons gemaakt.
Toen ik dr vertelde dat het achterkapje wel degelijk van samsung was en dat deze ook werd meegeleverd in de gesealde verpakking werd ze even stil, en zegt vervolgens "dan moet u maar naar de winkel gaan waar u het toestel heb gekocht en dan kunnen hun kijken wat ze hier mee aan kunnen".
Toen ik vroeg of de winkel soms andere priveleges had in vergelijking tot de klant die een product afneemt van samsung zei ze dat ze niet meer kon doen dan dat.
Vervolgens wilde ik weten hoe het kan dat de update niet goed uitpakte wist ze me te vertellen dat ik naar een samsung service punt moet gaan " 50 kilometer hier vandaan" en dat hun wel even de update zouden doen dan.
Toen vroeg ik of hun toevallig op een andere manier de update zouden doen dan dat ik heb gedaan wist ze me te vertellen dat de updates via kies of via wifi binnen komen.
Ik vertelde haar dat ik beide manieren al had geprobeerd en dat deze dus niet werkte, dus had het voor mij geenm nut om +-50 km te gaan reizen voor iets wat ze daar gaan doen wat ik zelf al gedaan heb.
Ze wenste verder niet in discussie te gaan en moest maar naar dat service punt gaan.
Einde gesprek.
Ik heb zelf een htc gehad, telefoon 3x voor reparatie de deur uitgedaan en altijd zonder enig probleem.
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!
K*D samsung!
Koop dan zo'n leren hoesje en leg die altijd onder je telefoon als je gaat gamen dit deed ik met mijn SG1 altijd.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:59:
Het enige waar ik ENORM van baal met deze foon is dat het gewone achter kapje te dun is en dat dus je camera lens altijd de tafel raakt waardoor ik nu krasjes heb op m`n glaasje van m`n lens EN dat m`n Pokerist Texas poker nu niet meer goed speelbaar is omdat de kaarten er niet goed op uitkomen en dus niet kan zien wat ik in m`n handen heb -_-
Bekras je de camera lens niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:45:
waarom moet ik hem onder m`n telefoon leggen als ik ga gamen....
Verwijderd
Als ga gamen heb ik m`n telefoon in m`n handen?
En m`n telefoon ligt de meeste van de tijd op tafel als ik bijvoorbeeld thuis of op me werk ben...maar zie het dan niet zitten om er een flipflopcovercase aan te hangen, ik heb liever dat samsung een iets dikker achterkapje laat maken en opstuurt maar dat zal wel niet gebeuren denk ik hahaha
En m`n telefoon ligt de meeste van de tijd op tafel als ik bijvoorbeeld thuis of op me werk ben...maar zie het dan niet zitten om er een flipflopcovercase aan te hangen, ik heb liever dat samsung een iets dikker achterkapje laat maken en opstuurt maar dat zal wel niet gebeuren denk ik hahaha
Knip je toch dat leren gedeelte af van de flipcover?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:48:
Als ga gamen heb ik m`n telefoon in m`n handen?
Je toon doet niet echt vermoeden dat je opbouwend bezig was.
Maar vrijwel alle telefoons hebben een uitstekende camera en ik moet zeggen dat ik er na dik een jaar met mijn SGS nog steeds geen problemen mee heb. En met mij miljoenen anderen, dus misschien ligt het aan jou.
daarbij heb jij een overeenkomst met een winkel en niet met samsung, dus die moeten je probleem oplossen.
Verder raad ik je aan je toon te matigen.
Maar vrijwel alle telefoons hebben een uitstekende camera en ik moet zeggen dat ik er na dik een jaar met mijn SGS nog steeds geen problemen mee heb. En met mij miljoenen anderen, dus misschien ligt het aan jou.
daarbij heb jij een overeenkomst met een winkel en niet met samsung, dus die moeten je probleem oplossen.
Verder raad ik je aan je toon te matigen.
Samsung servicepoints hebben de kennis om telefoons te flashen, dus ja daar zouden ze je idd kunnen helpen.
Verwijderd
Ik heb dat gisteren gedaan maar omdat er een opening zit waar het leer in gaat zit je daar constant met je vingers tegen aan wat een onprettig gevoel geeft.TerreurBV schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:55:
[...]
Knip je toch dat leren gedeelte af van de flipcover?
en om even op catch te reageren,
Volgens mij heb al meerdere posts voorbij zien komen over dit probleem, of ik heb niet goed gelezen of jij heb niet alles gelezen wat er in het topic geschreven is.
En je vergeet 1 belangrijk punt, de winkel is het aanspreekpunt maar JIJ als consument gaat een overeenkomst aan met een fabrikant op het moment dat JIJ een product koopt van hun!
Ik ben zelf eigenaar van een winkel, en werkt inmiddels 10 jaar als winkelier wat niet wil zeggen dat ik ALLES weet, maar ik wel weet hoe het erop aan komt kwa service en garantie.
Wat jij suggereert is dat de winkel met jou een overeenkomst heeft, maar hoe dan als de winkel failliet gaat... dan heb je dus nergens meer recht op....Je heb immers een overeenkomst met de winkel en niet met de fabrikant?!
Ja dan heb je pech, je houdt natuurlijk wel fabrieksgarantie.
Ik vind je trouwens niet erg snugger overkomen voor een winkelier. Help je je klanten ook op zo'n toon als het je niet zint?
Ik vind je trouwens niet erg snugger overkomen voor een winkelier. Help je je klanten ook op zo'n toon als het je niet zint?
Verwijderd
En dan al m`n stats van m`n games enzo kwijt zijn....ken zelf ook wel een hardreset uitvoeren maar dat wil ik dus voorkomen....Darf schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:03:
Samsung servicepoints hebben de kennis om telefoons te flashen, dus ja daar zouden ze je idd kunnen helpen.
Dan maak je een backup. Alhoewel je stats van je games zonder root niet kan backuppen.
Verwijderd
Gelukkig twijfelen m`n klanten niet aan wat ik ze vertel en aanraad, mochten ze dat toch wel doen dan heb ik ze iig op de juiste manier geinformeerd en kan daar nooit iets over gezegt worden.418O2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:06:
Ja dan heb je pech, je houdt natuurlijk wel fabrieksgarantie.
Toch wel een beetje raar dat je zegt van dan heb je pech, je houd natuurlijk wel je fabrieksgarantie.
Aangezien je geen winkel garantie meer krijgt tegenwoordig op dit soort apparatuur, zodra je je apparaat de winkel uit is gaat de garantie via de fabrikant, neem aan dat je dat toch wel weet....
Verwijderd
Goh!418O2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:09:
Dan maak je een backup. Alhoewel je stats van je games zonder root niet kan backuppen.
en dan zeggen dat ik niet zo snugger overkom....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 15:12 ]
Ben je bekend met de editbutton?
Maar wat wil je liever? Stats van 1 week gamen, of een werkende telefoon?
[ Voor 100% gewijzigd door 418O2 op 29-11-2011 15:19 ]
Verwijderd
Dat leek me toch wel duidelijk, anders had ik al wel een hardreset uitgevoerd, m`n telefoon werkt prima ik kan alleen de update niet uitvoeren omdat deze word afgekapt na 10%.418O2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:14:
Ben je bekend met de editbutton?
Wat ik dus redelijk vervelend vind, niet vanwege deze update maar voor de aankomende updates of die wel te installeren zijn.... ofniet maar dat zien we pas als die er zijn....
Maar waarom ben je nu zo boos? Ik lees uit de brei van je posts nl. 2 dingen
1. de camera steekt uit (zoals bij veel telefoons)
2. Je hebt allerlei apps lopen freezen en verwijderen en nu kan je niet meer updaten.
1. de camera steekt uit (zoals bij veel telefoons)
2. Je hebt allerlei apps lopen freezen en verwijderen en nu kan je niet meer updaten.
Verwijderd
Beetje vriendelijker ten opzichte van mensen die je proberen te helpen mag wel.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 29-11-2011 15:33 ]
Verwijderd
*weg* bij klachten kun je via DM contact opnemen.
[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 29-11-2011 15:55 ]
Ik heb je posts stuk voor stuk nagelopen, maar ik kom niet verder dan die 2 punten...
Verwijderd
*weg* commentaar op bijsturing mag via DM richting de betreffende Mod....
Catch, goed dat je bij die 2 punten blijft zoals ik net al zei je heb gelijk het ligt aan mij en je bent volkomen in je recht.
Catch, goed dat je bij die 2 punten blijft zoals ik net al zei je heb gelijk het ligt aan mij en je bent volkomen in je recht.
[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 29-11-2011 16:10 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar dit toestel in de dagelijkse praktijk, ik verwacht het eind deze week/begin volgende week.
Ik ga niet klooien met roms, heb dat wel gedan met mijn i9000, maar ik zit nu weer op standaard en dat is toch het zuinigst en stabielste.
Ik ga niet klooien met roms, heb dat wel gedan met mijn i9000, maar ik zit nu weer op standaard en dat is toch het zuinigst en stabielste.
Voorlopig nog niet418O2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:36:
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar dit toestel in de dagelijkse praktijk, ik verwacht het eind deze week/begin volgende week.
Nee ben er voorlopig nog wel even tevreden mee, ook de specifieke functies vind ik wel leuke toevoegingen
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.