Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ik zit zo wel heel erg te dubben. Ik weet eigenlijk wel dat ik hem wil gaan kopen, maar ik heb nu mijn twijfels over de mogelijke providers. Ik heb nu t-mobile w'nwplus, dus 3.6 Mbit. Een nieuwe verlenging naar t-mobile smart zou die 7.2 Mbit mogelijk maken en naar Vodafone zelfs 14.4 Mbit. Ik vraag me af of de foon cq de applicaties dat wel trekt.

En gezien de voorwaarden en prijzen van de nieuwe abbo's denk ik erover om gewoon de foon maar los te halen.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Je moet ook even naar de dekkingskaart van de provider kijken: heb je bij vodafone wel de maximale snelheid? Ik heb nu 14.4Mb max, maar in Enschede haal ik dat volgens de kaart ook wel... Er zijn genoeg plaatsen waar je dat niet haalt: dan in zo'n abbo gewoon niet handig..

Ik heb uiteindelijk wel de Nexus verkozen boven de Note, heb nu een Milestone die de helft van mijn spijkerbroeken heeft gesloopt. De Nexus is dan al een stapje groter, de Note is voor mij dan denk ik te groot. De Milestone is voor 1 broekzak al iets te groot, dus veel groter kan ik helaas niet hebben. Ben wel vrouw, maar absoluut geen fan van tasjes ed :P

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:31:
[...]
op de site van dynabyte staat 579. Wat voor actie is het?
Joost1991 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:57:
[...]
Zou ik ook willen weten.

Voor mensen die er nog één willen: Morgen en het weekend is de actie bij de Mediamarkt, extra korting. Zo is de Note nog maar 519 euro ;)
Eigenlijk een combinatie van 'acties. Ten eerste doet de Saturn (en Media Markt) aan pricematchen bij winkels binnen een straal van 15km. Daarnaast is er momenteel de '€15 per €100'-actie. Bij deze actie krijg je bij elke 100 euro die je besteed, 15 euro korting.

Wanneer je dus de Galaxy Note pricematched naar de Dynabyte (579 euro) en daarna per 100 euro, 15 euro korting krijgt (5 * 15 = 75 euro), betaal je dus 504 euro voor de Note :).

Met betrekking tot de Note vallen me een paar zaken op. Alle applicaties draaien heerlijk met de dual-core processoren, al kun je wel zien dat een paar applicaties hierop niet voorbereid lijken te zijn (Opera Mobile). Dat gaat hopelijk verbeteren met ICS.

Daarnaast is het scherm echt ontzettend prachtig, eigenlijk met geen pen te beschreven :9. Vooral de scherpte vind ik onovertroffen. Alleen valt me op dat niet alle applicaties even goed schalen. Sommige zaken zijn groter weergegeven, zoals Google Talk, en andere kleiner, zoals Opera Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Wat bedoel je precies met Opera Mobile? Bij mij ziet het er wel goed uit, alleen de 'speeddial' pagina benut niet alle ruimte, maar is wel netjes gecentreerd.
Het grootste verschil tussen vrouwen en elektronica is dat elektronica een stuk beter luistert na een goedgemikte mep en dat vrouwen daarna willen "praten" - Yofresh
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ik bedoel niet dat het er niet netjes uitziet, dat zeker wel. Maar in tegenstelling tot mijn oude toestel (Dell Streak met DPI 200) is bijvoorbeeld alles in Opera Mobile kleiner. Waarbij de tekstgrootte in Google Talk weer groter is.

Verder niet zeer storend ofzo, maar het viel me gewoon op dat programma's op verschillende manieren schalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
alex3305 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:51:
Ik bedoel niet dat het er niet netjes uitziet, dat zeker wel. Maar in tegenstelling tot mijn oude toestel (Dell Streak met DPI 200) is bijvoorbeeld alles in Opera Mobile kleiner. Waarbij de tekstgrootte in Google Talk weer groter is.

Verder niet zeer storend ofzo, maar het viel me gewoon op dat programma's op verschillende manieren schalen :).
Ah, op die manier...inderdaad, het is helaas nog een beetje 'early days' voor ons HD resolutie gebruikers. Volgens mij wordt dit in ICS allemaal automagisch beter geschaald, maar dat weet ik niet zeker (of het is makkelijker voor de developers om dit goed te programmeren).

-on a side note: op het XDA forum is al iemand bezig met een ICS port-

Ik heb bijv. de XBMC app en die ziet er niet uit op m'n Note...maar hij vult dan wel m'n hele scherm (wat wel zo fijn is), waar andere apps weer de 800x480 resolutie pakken en de helft van het scherm vullen, zo ook mijn favoriete launcher helaas (Launcher7)... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door AmonTobin op 25-11-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
AmonTobin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:00:
[...]

Ah, op die manier...inderdaad, het is helaas nog een beetje 'early days' voor ons HD resolutie gebruikers. Volgens mij wordt dit in ICS allemaal automagisch beter geschaald, maar dat weet ik niet zeker (of het is makkelijker voor de developers om dit goed te programmeren).
Ik hoop het wel :). Maar dat is afwachten. Je wilt namelijk geen tablet-achtige groottes op maar een 5" scherm, want dan krijg je onleesbare resultaten...
-on a side note: op het XDA forum is al iemand bezig met een ICS port-
Alleen is dat een Galaxy S2 dev die geen Note heeft. De eerste versie was dus ook b0rked. Ik zie overigens de thread ook zo snel niet meer staan. Zal me niets verbazen als die verwijderd is. Ik wacht gewoon nog even af en ben nog wel gelukkig met Gingerbread :).

Edit: Diezelfde user heeft ook al een underclock kernel gemaakt 'just for tests'. Alleen test ik niet graag zooi waarvan ik 1) het resultaat niet van ken en 2) van iemand die niet de juiste device heeft om op te ontwikkelen. Ik wacht wel :X.
Ik heb bijv. de XBMC app en die ziet er niet uit op m'n Note...maar hij vult dan wel m'n hele scherm (wat wel zo fijn is), waar andere apps weer de 800x480 resolutie pakken en de helft van het scherm vullen, zo ook mijn favoriete launcher helaas (Launcher7)... :'(
Launcher7 is inderdaad een moeilijke app :X. Maar goed, dan had je een Windows Phone 7 moeten kopen, zit je ook aan 800x480 gebonden :P.

[ Voor 10% gewijzigd door alex3305 op 25-11-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
alex3305 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:10:
[...]

Launcher7 is inderdaad een moeilijke app :X. Maar goed, dan had je een Windows Phone 7 moeten kopen, zit je ook aan 800x480 gebonden :P.
Ja, ik wacht ook wel even tot de wat stabielere ICS ports er zijn, voorlopig kan ik wel vooruit zo.

Ik vind WP7 zeker wel een fijn OS, maar ik mis dan nog een aantal apps die ik veel gebruik en die resolutie is inderdaad een groot minpunt voor mij. Maar goed, Android i.c.m. Launcher 7 is dan ook errug fijn, dus ik hoop dat die dev snel een update uitbrengt met support voor HD resoluties. :)

[ Voor 36% gewijzigd door AmonTobin op 25-11-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 15:09
Ik ben ook zeer blij met mijn Note!! Met name over de accu duur ben ik zeer tevreden!

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/281218.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door lakigucci op 25-11-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
alex3305 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:00:
het scherm echt ontzettend prachtig, eigenlijk met geen pen te beschrijven
Laat nu juist dit scherm wel met een pen te beschrijven zijn al met al een heerlijk toestel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Stuwie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:21:
[...]

Laat nu juist dit scherm wel met een pen te beschrijven zijn al met al een heerlijk toestel. ;)
Was eigenlijk pun intended :+. Overigens was ik eigenlijk benieuwd naar de S Pen SDK/API, alleen blijkt deze pas in December te komen :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
lakigucci schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:50:
Ik ben ook zeer blij met mijn Note!! Met name over de accu duur ben ik zeer tevreden!

[afbeelding]
Ik zit nu na 30 uur op 37% voor Spraakoproepen, 24% voor Android en 15% voor Weergave scherm.
Accu zit nog zeker voor 50% vol (als de levelmeter klopt).
Ben ook zeer aangenaam verrast over de accu duur na 2 weken gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss, ik heb mijn Note vandaag besteld! Hij wordt maandagmorgen thuis bezorgd. Ik ben super blij, kan haast niet wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
alex3305 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:00:
[...]

[...]

Eigenlijk een combinatie van 'acties. Ten eerste doet de Saturn (en Media Markt) aan pricematchen bij winkels binnen een straal van 15km. Daarnaast is er momenteel de '€15 per €100'-actie. Bij deze actie krijg je bij elke 100 euro die je besteed, 15 euro korting.

Wanneer je dus de Galaxy Note pricematched naar de Dynabyte (579 euro) en daarna per 100 euro, 15 euro korting krijgt (5 * 15 = 75 euro), betaal je dus 504 euro voor de Note :).
Moet je dit tegen hun zeggen of wat? Want kan op hun website niks hier over terug vinden.
Meer info graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Laatst online: 22-09-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0wleveL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-08 15:40
Xmoo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:54:
[...]

Moet je dit tegen hun zeggen of wat? Want kan op hun website niks hier over terug vinden.
Meer info graag.
Zojuist website van Dynabyte en Saturn gechecked en daarna telefonisch contact met Saturn gehad. Je moet bewijs meenemen dat de telefoon in de directe omgeving <- 15km en dan krijg je hem voor die prijs. De korting van de huidige actie gaat er dan inderdaad nog overheen.
Het moet voldoende zijn om een print van de pagina van dynabyte met huidige prijs mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ok, dus ik print de prijs van Dynabyte.nl en ga ermee naar de Mediamarkt.

Die 15 euro per 100 euro is ook bekend bij hun of moet je dat zelf tegen ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Vanaf nu geen berichten meer met prijs of leveringinformatie. Hier hebben we het shopping forum of een topic in Telecomproviders voor. Dit is het technische forum betreffende Galaxy Note!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Hulde voor vodafone dit keer, Dinsdag besteld en vandaag al geleverd.

Mijn eerste indruk, wat een bloedmooi scherm, zoals ik al eerder hebt gezegd heb ik heul veul telefoons gehad, maar dit is toch wel de absolute bom.

Snel is de samsung note zeker en met wifi n haalt hij bloedsnel aplicatie's op en installeerd deze bizar snel! Toestel gelijk voorzien van sygic Aura en de gps fix was binnen 1 sec aanwezig. verder draaid de note prima 720p af en dan komt de scherm resolutie toch wel enorm goed tot zijn recht.

De note maakt moeiteloo contact via dlna en daarmee kan ik moeiteloos films en dergelijke afspelen.

Dit was zo'n beetje mijn eerste ervaring. Over een dag of wat zal ik nog wat schrijven. De prijs is "pittig" maar hiervoor heb je absoluut iets magisch in handen. Mijn verwachtingen zijn iniedergeval zeker overtroffen.

Gr marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:04:
Run op galaxy note
5 november toen het alleen in Saturn (Hamburg) voor 449 euro te koop was.
YouTube: Der Run auf das Galaxy Note - Eröffnung des Saturn Hamburg am 5. November
Hopelijk ook zo een actie in Nederland.
Lol alleen al van de verzendkosten wat die mensen niet betalen, kun je al weer een paar notes halen. _/-\o_

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Is er een Nederlandse shop die silicon cases en screenprotectors op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Kun je de foto's in de fotogallerij direct naar dropbox sturen, dus komt er een dropbox icoon te voorschijn als mogelijkheid om foto's naar te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:14
Ken de galerij app van samsung niet, maar volgens mij is dat standaard voor android dat dit soort deel via app x in het hele os en alle apps beschikbaar zijn

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 21:31
mastamasta schreef op zaterdag 2november 2011 @ 12:13:
Kun je de foto's in de fotogallerij direct naar dropbox sturen, dus komt er een dropbox icoon te voorschijn als mogelijkheid om foto's naar te sturen?
Jazeker:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/wqvqwg3x0dngq0w/export_01.png

[ Voor 10% gewijzigd door CrisT op 26-11-2011 13:36 ]

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm net binnen. :)

Kom van de SGS1 en man, wat een verschil. Na een minuut of 5 vond ik mijn oude SGS1 al een gedateerde telefoon.
Prima met 1 hand te bedienen al is het soms even strekken naar de linker benedenhoek (ben rechts).

Meteen geroot (via zergRush exploit) en nieuwste firmware 2.3.6 KK9 erop gezet. Ging allemaal zonder moeite en ik ben echt een n00b.

Vraagje: Ik kom van Froyo op mijn SGS1 (don't ask, werkte voor mijn gevoel gewoon het lekkerst) en heb alle apps gebackupt via Titanium Backup Pro. Alleen de app data uiteraard, geen sys data. Kan ik die apps gewoon restoren, of krijg ik problemen omdat ik nu op Gingerbread zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Helemaal blij dat ie eindelijk binnen is, herkent ie geen van mijn simkaarten :(

Gevalletje DOA dus...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook even. Sim kaart even goed aangedrukt en opnieuw opgestart en hij pakte 'm.

Even verder mee gespeeld en wat een heerlijk ding zeg. Hier kan je tenminste fatsoenlijk op browsen itt mijn SGS1.

Enige minpunt vind ik toch de geluidskwaliteit. Ik ben geen audiofiel, maar wel een kritische luisteraar. Nu wist ik dat ik na de SGS1 + Voodoo app wsl wel wat achteruit zou gaan, maar het valt me toch niet mee. Hoor vooral veel noise tijdens stiltes. En dat is via PowerAMP incl Ecci PR401 inears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Uiteraard geprobeerd om goed door te duwen en ook een andere simkaart.

Helaas zonder gewenst resultaat :(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:10:
Heb 'm net binnen. :)

Kom van de SGS1 en man, wat een verschil. Na een minuut of 5 vond ik mijn oude SGS1 al een gedateerde telefoon.
Prima met 1 hand te bedienen al is het soms even strekken naar de linker benedenhoek (ben rechts).

Meteen geroot (via zergRush exploit) en nieuwste firmware 2.3.6 KK9 erop gezet. Ging allemaal zonder moeite en ik ben echt een n00b.

Vraagje: Ik kom van Froyo op mijn SGS1 (don't ask, werkte voor mijn gevoel gewoon het lekkerst) en heb alle apps gebackupt via Titanium Backup Pro. Alleen de app data uiteraard, geen sys data. Kan ik die apps gewoon restoren, of krijg ik problemen omdat ik nu op Gingerbread zit?
Heb jij bereklauwen ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer sterkt aan het twijfelen om hem te kopen, hij is enkel hier in België precies nog nergens te verkrijgen. Heb al een Mediamarkt, Saturn, Van den borre geprobeerd, allemaal in Antwerpen. Nergens hadden ze hem al. Ten vroegste van 2 december.

Weet er iemand of die van amazone.de een toestel is met die EU block garantie? Ik kan ook nergens een contact functie vinden op die site om dit goed na te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Zojuist kreeg ik via ota een upgrade binnen. Nieuwe firmware is nu 2.3.6 weet iemand wat de verbeterpunten inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
marcel23456 schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:23:
Zojuist kreeg ik via ota een upgrade binnen. Nieuwe firmware is nu 2.3.6 weet iemand wat de verbeterpunten inhouden?
Security update, stelt voor de rest niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mails in de prullebak allemaal selecteren op te verwijderen lukt niet bij de note, vind dit wel veel werk worden zo :( of zie ik iets over het hoofd ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
  • Laatst online: 11:39
Ik ben van plan een Note aan te schaffen, maar heb een vraagje aan de mensen die van een Streak komen.
Momenteel gebruik ik een custom rom (Streakdroid 2.4.4), maar vind dat dit erg onstabiel is. Dit is voornamelijk de reden dat ik van toestel wil veranderen. De batterij is ook erg slecht.
Zijn er dingen die jullie missen van de Streak?
En voor alle gebruikers, hoe is het batterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07 18:00
Hier ook update naar android 2.3.6 n7000xxkka via ota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
OTA? Heeft samsung Kies de deur uit gedaan? *wishfull

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:43:
Ik ben zeer sterkt aan het twijfelen om hem te kopen, hij is enkel hier in België precies nog nergens te verkrijgen. Heb al een Mediamarkt, Saturn, Van den borre geprobeerd, allemaal in Antwerpen. Nergens hadden ze hem al. Ten vroegste van 2 december.

Weet er iemand of die van amazone.de een toestel is met die EU block garantie? Ik kan ook nergens een contact functie vinden op die site om dit goed na te vragen.
Ik heb hem hem hier gekocht:
http://www.f-mobile.be/sh...urer_id=15&product_id=230
Heb hem vorige week daar 599 betaald en staat nu 549 . Bij pdashop 699.
Had hem op 2 dagen binnen of je kan hem afhalen in Zonhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:24
forgeti schreef op zondag 27 november 2011 @ 08:23:
Hier ook update naar android 2.3.6 n7000xxkka via ota
op welke versie zat je hiervoor? ik kan hier nog niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Zijn er mensen die zowel een Galaxy Tab 10.1 of andere 10 inch tablet hebben en de Note? Hoe groot is de overlap? Ik twijfel of de Note wel voldoende extra brengt tov de Tab en of ik niet beter een Galaxy Nexus kan nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

sc0rpz schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:52:
Zijn er mensen die zowel een Galaxy Tab 10.1 of andere 10 inch tablet hebben en de Note? Hoe groot is de overlap? Ik twijfel of de Note wel voldoende extra brengt tov de Tab en of ik niet beter een Galaxy Nexus kan nemen...
Ik heb zowel de Galaxy Tab 10.1, de Galaxy Note, de Galaxy S2, en ik heb met de Nexus gespeeld (maar heb hem nog niet).

Het is maar waar je het voor wil gebruiken. Als je de Note als tablet wilt gebruiken, dan heb je de Tab al... Ik gebruik hem als telefoon/notepad, en daar is 'ie uitermate geschikt voor. (Ik gebruik de S2 voor persoonlijk, Note voor werk).

Als je de Tab gewend bent, dan heb je wel weer met de Note dat 'ie rap is. De Tab is gewoon schandelijk traag (Tegra2 :X).

Als je niet echt absoluut gisteren Android 4.0 nodig hebt, zou ik ook altijd de S2 nog verkiezen boven de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Jongens, ik zoek nog een goede Micro SD voor in mijn Note.
Hebben jullie aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lakigucci schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:25:
http://www.google.nl/#scl...1194&bih=610&pf=p&pdl=300

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
lakigucci schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:25:
pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt het 'nfc-tapping' in bij de share-opties? Ik had begrepen dat er geen nfc chip aanwezig was in de Note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:14:
Mails in de prullebak allemaal selecteren op te verwijderen lukt niet bij de note, vind dit wel veel werk worden zo :( of zie ik iets over het hoofd ?
Je ziet niks over het hoofd! wat je kan doen is een andere mail client installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
En toch heb ik niet zoveel deel opties. Vooral NFC tapping valt me op bij jou :|.

Hoe maak je op de Note eigenlijk screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
alex3305 schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:16:
[...]

En toch heb ik niet zoveel deel opties. Vooral NFC tapping valt me op bij jou :|.

Hoe maak je op de Note eigenlijk screenshots?
Met het pennetje! knopje indrukken en vast houden op het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij geen enkele webshop in de lijst leverbaar. Goede tip :P

(ok, voor het dubbele van de goedkoopste shop wel dan..)

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 27-11-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:28:
Ik ga voor deze houder van Brodit. Je kan er dan bijna blind op vertrouwen dat je dan kwaliteit krijgt voor ongeveer € 45,-- Nog geen leverdatum gezien maar hopelijk kan dit een mooi Sinterklaascadeautje worden.
Inmiddels hier te bestellen: http://www.broditnederlan...0_Brodit_accessoires.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Ken. schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:44:
[...]

Bij geen enkele webshop in de lijst leverbaar. Goede tip :P

(ok, voor het dubbele van de goedkoopste shop wel dan..)
Waar lees jij dat ze nergens leverbaar zijn dan? Je moet alleen een beetje geduld hebben, zo'n 2 tot 3 weken. Maar dan heb je wel een class 10 kaartje. Ik zou er op wachten. Voor dat geld zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nergens leverbaar op het moment van vragen bedoel ik uiteraard. Als ik hier om een kaartje zou vragen heb ik wel in mijn hoofd dat ik 'm binnen nu en een dag of twee wil bestellen. I'm impatient like that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
Ik heb deze "ADATA Secure Digital Micro (HC) 32GB CL4" doet zijn werk prima ,kost €33 bij Computerland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07 18:00
japiesa schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:48:
[...]

op welke versie zat je hiervoor? ik kan hier nog niet updaten.
Weet niet precies. Heb in iedergeval een nederlandse versie, gekocht bij belcompany. Dacht dat er eerst iets van xen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Stuwie schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:55:
Ik heb deze "ADATA Secure Digital Micro (HC) 32GB CL4" doet zijn werk prima ,kost €33 bij Computerland.
Ik heb op t moment ook nog een class 4 32gb kaartje maar als ik daar een serie of iets dergelijks op zet van +/- 15 gb, dan duurt het een eeuwigheid voordat het erop staat. Dat begint me ondertussen wel tegen te staan. Hoop dus over een week of wat die samsung class 10 te hebben, dan gaat het toch weer iets sneller. Ben overigens over het interne geheugen vd note qua snelheid wel tevreden. Dat is heel wat sneller dan de tab of de S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Ken. schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:04:
Nergens leverbaar op het moment van vragen bedoel ik uiteraard. Als ik hier om een kaartje zou vragen heb ik wel in mijn hoofd dat ik 'm binnen nu en een dag of twee wil bestellen. I'm impatient like that ;)
Kan ik in komen. Heb ik normaal gesproken ook last van,maar gezien de snelheid vh kaartje en het feit dat ik toch al een 32gb kaartje heb toch maar 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Darf schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:53:
[...]

Security update, stelt voor de rest niet veel voor.
Oké, heb wel het idee dat de batterij wel langer mee gaat, maar laten we het erop houden dat dit tussen mijn oren in zit O-)

Voor note bezitters die nog zoekende zijn voor een goede navigatie: ik heb navigon 4.0 erop gezet en ben hier zeer over te spreken. geen vastlopers, snelle herberekening, duidelijk plaatje als je de snelweg moet verlaten en vooral geinig, als je een straat/weg in moet noemt hij ook de naam erbij :Y Kortom, ik geef het een dikke 8+ geen 9 gezien je voor bepaalde dingen weer extra moet aankopen..jammer.

Nu enkelt nog hopen op een snelle upgrade naar android 4.0, daarmee zou het geheel echt af zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door marcel23456 op 27-11-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:00

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb mijn note nu al paar dagen echt veeel beter dan mijn oude GS1.

Hoe zit het met rooten iemand al ervaring veilig? er zijn al een methode maar is die een beetje brick proof?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb mijn telefoon in Nederland gekocht, maar bij die van mij staat xxkka. Welk land is dit. Ik heb zitten googlen, maar helaas geen serieuze hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
TerreurBV schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:46:
Ik heb mijn note nu al paar dagen echt veeel beter dan mijn oude GS1.

Hoe zit het met rooten iemand al ervaring veilig? er zijn al een methode maar is die een beetje brick proof?
Als je dubbel kan klikken op runme.bat moet het hiermee lukken...
http://www.addictivetips....ith-one-click-on-windows/

Veel simpeler kan niet, ging bij mij probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:56:
Hmmm, ik heb mijn telefoon in Nederland gekocht, maar bij die van mij staat xxkka. Welk land is dit. Ik heb zitten googlen, maar helaas geen serieuze hits.
http://samfirmware.webs.com/samsunglettercode.htm

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:56:
Volgens mij is xxkka turkeye, dat heb ik recentelijk gelezen op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Arif schreef op zondag 27 november 2011 @ 03:09:
Ik ben van plan een Note aan te schaffen, maar heb een vraagje aan de mensen die van een Streak komen.
Momenteel gebruik ik een custom rom (Streakdroid 2.4.4), maar vind dat dit erg onstabiel is. Dit is voornamelijk de reden dat ik van toestel wil veranderen. De batterij is ook erg slecht.
Zijn er dingen die jullie missen van de Streak?
En voor alle gebruikers, hoe is het batterijverbruik?
Ik ben overgestapt van de Streak naar de Note. Om even je eerste vraag te beantwoorden, de software van Samsung bevalt me tot nog toe erg goed. OTA updates werken gewoon en AllShare (DLNA client/server) en Kies OTA zijn leuke aanvullingen. Ook de Photo- en Movie Editor zijn erg goed om te gebruiken.

Nu heb ik vooral op de Streak met FroYo gewerkt, maar ben de laatste maand overgestapt naar StreakDroid 2.4.3 (niet 4 dus!) en die werkte voor mij erg goed. Ik had met mijn Streak een batterijduur van ongeveer anderhalve dag tot drie dagen. Dit haal ik met de Note nog niet, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er tot nog toe flink mee heb gespeeld :9.

Wat ik wel mis aan de Note is de fysieke (two stage) camera knop. Ook de unlock-knop kan voor sommige mensen - met kleine handen - op de verkeerde plek zitten. Als je echter gewend bent aan de Streak is dit an sich niet zo'n probleem. Ook voelt de Note wat plastic aan ten opzichte van de Streak, het ding is gewoon een heel stuk lichter en dat merk je gewoon meteen.

Wel is de Note in ongeveer alle andere opzichten een zeer aangename vooruitgang. Geen geklooi meer met custom DPI's bijvoorbeeld, dat is bij de Note gewoon al goed! Het scherm is adembenemend en de processorkracht is goed genoeg om 1080p met 5.1 geluid te kunnen afspelen. De flip-cover werkt gewoon lekker en alles voelt gewoon net wat beter aan.

Mocht je echter de huidige Streak op FroYo of GingerStreak 2.4.3 goed bevallen, dan zou ik daar voorlopig bij blijven, mits je de Note voor ongeveer 500 euro of minder kunt aankomen. Althans dat was mijn overweging. De adviesprijs van 750 euro is namelijk gewoonweg te hoog.

Als laatste opmerking wil ik overigens nog plaatsen dat je de Note door de fysieke afwerking wat meer in je broekzak voelt dan de Streak met z'n ronde hoeken. Vind ik niet echt een groot probleem, maar dat was zeker even wennen :).

Hopelijk kun je wat met dit advies :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
two stage camera knop?

De Note is overal voor ~540 euro te krijgen. En natuurlijk moet je geen andere tel. kopen als je tevreden bent met je huidige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige telefoon is dit. Ik heb net een iPhone 4S besteld bij Apple maar ik denk toch dat ik deze neem en de iPhone terugstuur. Een mooie multimedia apparaat. Kun je trouwens een microsim hiervoor gebruiken of dien je hiervoor een normale simkaart te hebben? Overigens vraag ik mij af of Samsung of Android een soortgelijke programma heeft als Apple met iTunes, zodat het zetten van video's en muziek gemakkelijk gaat.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
alex3305 schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:54:
[...]

Ik ben overgestapt van de Streak naar de Note. Om even je eerste vraag te beantwoorden, de software van Samsung bevalt me tot nog toe erg goed. OTA updates werken gewoon en AllShare (DLNA client/server) en Kies OTA zijn leuke aanvullingen. Ook de Photo- en Movie Editor zijn erg goed om te gebruiken.

Nu heb ik vooral op de Streak met FroYo gewerkt, maar ben de laatste maand overgestapt naar StreakDroid 2.4.3 (niet 4 dus!) en die werkte voor mij erg goed. Ik had met mijn Streak een batterijduur van ongeveer anderhalve dag tot drie dagen. Dit haal ik met de Note nog niet, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er tot nog toe flink mee heb gespeeld :9.

Wat ik wel mis aan de Note is de fysieke (two stage) camera knop. Ook de unlock-knop kan voor sommige mensen - met kleine handen - op de verkeerde plek zitten. Als je echter gewend bent aan de Streak is dit an sich niet zo'n probleem. Ook voelt de Note wat plastic aan ten opzichte van de Streak, het ding is gewoon een heel stuk lichter en dat merk je gewoon meteen.

Wel is de Note in ongeveer alle andere opzichten een zeer aangename vooruitgang. Geen geklooi meer met custom DPI's bijvoorbeeld, dat is bij de Note gewoon al goed! Het scherm is adembenemend en de processorkracht is goed genoeg om 1080p met 5.1 geluid te kunnen afspelen. De flip-cover werkt gewoon lekker en alles voelt gewoon net wat beter aan.

Mocht je echter de huidige Streak op FroYo of GingerStreak 2.4.3 goed bevallen, dan zou ik daar voorlopig bij blijven, mits je de Note voor ongeveer 500 euro of minder kunt aankomen. Althans dat was mijn overweging. De adviesprijs van 750 euro is namelijk gewoonweg te hoog.

Als laatste opmerking wil ik overigens nog plaatsen dat je de Note door de fysieke afwerking wat meer in je broekzak voelt dan de Streak met z'n ronde hoeken. Vind ik niet echt een groot probleem, maar dat was zeker even wennen :).

Hopelijk kun je wat met dit advies :).
Heel erg bedankt voor je antwoord :)

De voornaamste reden dat ik wil overstappen op de Note is eigenlijk dat er wel iets niet werkte of ontbrak in de meeste custom roms in de Streak wat mij irriteerde. Dit is met de komst van de GB custom rom nog erger geworden met batterijslurpende wifi (1 dag haal ik niet met mail en twitter updates).

De camera knop op de Streak vind ik eigenlijk maar irritant. Ik weet niet of dit bij ieder exemplaar zo is, maar als ik de knop helemaal wil indrukken moet ik redelijk veel kracht gebruiken, waardoor het toestel beweegt en de foto's bijna altijd wazig worden :D

De Note wilde ik vooral gaan gebruiken om N64oid en FPSE met bluetooth controllers te gebruiken met HDMI out. Heeft de Note eigenlijk een HDMI out mogelijkheid zonder een dock oid?

Iets anders wat mij mateloos irriteert is de 3.5mm output. Dat is zo laag dat ik mijn omgeving kan horen met het volume op maximum. Is dit beter bij de Note?

Nog iets wat ik me afvraag is, kan je op de Note de tekstgrootte instellen? Of zijn deze al goed leesbaar op de standaardinstellingen? Op de Streak zette ik altijd de DPI wat hoger wegens slecht zicht, maar dat propte alles op elkaar bij sommige apps :)

Nou ja, in het kort zijn er dus aardig wat dingen die ik niet erg fijn vind werken op de Streak. Eens tijd voor een nieuw toestel dus. Eigenlijk wilde ik wachten op de Padfone, maar het is niet echt duidelijk wanneer die gaat verschijnen :D
Focus en shoot :D

[ Voor 7% gewijzigd door Arif op 27-11-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:19:
Wat een geweldige telefoon is dit. Ik heb net een iPhone 4S besteld bij Apple maar ik denk toch dat ik deze neem en de iPhone terugstuur. Een mooie multimedia apparaat. Kun je trouwens een microsim hiervoor gebruiken of dien je hiervoor een normale simkaart te hebben? Overigens vraag ik mij af of Samsung of Android een soortgelijke programma heeft als Apple met iTunes, zodat het zetten van video's en muziek gemakkelijk gaat.
via android kan je gewoon Rockplayer oid gebruiken, dan kan je eigenlijk alles wel afspelen zonder de Apple restricties
Arif schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:26:

De Note wilde ik vooral gaan gebruiken om N64oid en FPSE met bluetooth controllers te gebruiken met HDMI out. Heeft de Note eigenlijk een HDMI out mogelijkheid zonder een dock oid?
Volgens mij heeft de note MHD oid, dus je hebt wel een samsung kabeltje nodig voor HDMI. Deze kan je via dealextreme volgens mij voor weinig wel krijgen
Nog iets wat ik me afvraag is, kan je op de Note de tekstgrootte instellen? Of zijn deze al goed leesbaar op de standaardinstellingen? Op de Streak zette ik altijd de DPI wat hoger wegens slecht zicht, maar dat propte alles op elkaar bij sommige apps :)
Is prima leesbaar en het zoomen werkt ook makkelijk natuurlijk. Kan je op de streak de lettergrootte niet ook gewoon aanpassen?
Focus en shoot :D
Dat doe je bij Samsungs door op het scherm te drukken. HW shoot button zou handig kunnen zijn idd.

In ICS (en in sommige alternatieve lockscreens zoals widgetlocker) kan je vanuit een gelockte tel trouwens wel gewoon direct de cameraapp openen, neem aan dat dat ook bij de ICS versie op de note komt.

edit: MHL dus. Wikipedia: Mobile High-definition Link
http://www.dealextreme.co...-mhl-adapter-white-101729 19$
http://www.dealextreme.co...-mhl-adapter-white-105223 15$, 12,55€
http://www.tinydeal.com/1...to-cad-59593-p-45355.html 10$

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 27-11-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
418O2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:32:
[...]

via android kan je gewoon Rockplayer oid gebruiken, dan kan je eigenlijk alles wel afspelen zonder de Apple restricties

[...]
Volgens mij heeft de note MHD oid, dus je hebt wel een samsung kabeltje nodig voor HDMI. Deze kan je via dealextreme volgens mij voor weinig wel krijgen

[...]
Is prima leesbaar en het zoomen werkt ook makkelijk natuurlijk. Kan je op de streak de lettergrootte niet ook gewoon aanpassen?

[...]

Dat doe je bij Samsungs door op het scherm te drukken. HW shoot button zou handig kunnen zijn idd.

In ICS (en in sommige alternatieve lockscreens zoals widgetlocker) kan je vanuit een gelockte tel trouwens wel gewoon direct de cameraapp openen, neem aan dat dat ook bij de ICS versie op de note komt.
Op de Streak werkte font size in Spare Parts niet eens :D
Voor GB gebruik ik momenteel RippleLock. Daar kan je 4 apps starten vanaf je lockscreen. Werkt best fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ja, de Dell Streak heeft een camera knop met twee 'stages', dus kun je half klikken om te focussen en doorklikken om te knippen.
De Note is overal voor ~540 euro te krijgen. En natuurlijk moet je geen andere tel. kopen als je tevreden bent met je huidige :)
Ik vind de telefoon geen 540 - 550 euro waard. Rond de 500 euro en minder vind ik het goed te doen.
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:19:
[...] Kun je trouwens een microsim hiervoor gebruiken of dien je hiervoor een normale simkaart te hebben?
Voor deze telefoon heb je een normale simkaart nodig. Maar er zijn ook adapters van micro-sim naar mini-sim.
Overigens vraag ik mij af of Samsung of Android een soortgelijke programma heeft als Apple met iTunes, zodat het zetten van video's en muziek gemakkelijk gaat.
Hoeft eigenlijk niet :). Want zowat alle formaten (die ik geprobeerd heb) worden gewoon out-of-the-box ondersteund :).
Arif schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:26:
[...]
Heel erg bedankt voor je antwoord :)

De voornaamste reden dat ik wil overstappen op de Note is eigenlijk dat er wel iets niet werkte of ontbrak in de meeste custom roms in de Streak wat mij irriteerde. Dit is met de komst van de GB custom rom nog erger geworden met batterijslurpende wifi (1 dag haal ik niet met mail en twitter updates).
Ik kan helaas nog weinig zeggen over de batterij. Die moet je toch nog 'inwerken' voordat deze goed presteert. Maar nu haal ik zo'n dag. De batterij is in ieder geval 2500mAh ipv 1500 - 1800 mAh bij de Streak.
De camera knop op de Streak vind ik eigenlijk maar irritant. Ik weet niet of dit bij ieder exemplaar zo is, maar als ik de knop helemaal wil indrukken moet ik redelijk veel kracht gebruiken, waardoor het toestel beweegt en de foto's bijna altijd wazig worden :D
Had ik niet :+. Maar goed, ik heb mijn Streak al eens helemaal uit elkaar gehaald en dan merk je ook dat na het in elkaar zetten de telefoon ook ineens heeeeel anders aanvoelt. Maar als je dan weer op bepaalde plaatsen goed drukt, dat dan de telefoon weer gewoon goed voelt. Het is gewoon een klik-telefoon qua bouwconstructie, en dat blijkt dus :).
Ja, er zijn twee kabels beschikbaar. Eén is voor micro usb > usb female en de ander voor micro usb > hdmi female. Deze kabeltjes zijn verkrijgbaar - althans wat ik had gevonden - vanaf ongeveer 5 tot 20 euro.
Iets anders wat mij mateloos irriteert is de 3.5mm output. Dat is zo laag dat ik mijn omgeving kan horen met het volume op maximum. Is dit beter bij de Note?
Geen idee, bij mij was het volume op de Streak eigenlijk altijd wel voldoende. Ook scheelt het als je de volboost-tweak installeerde :). Echter heb ik het volume op mijn Note nog niet getest..
Nog iets wat ik me afvraag is, kan je op de Note de tekstgrootte instellen? Of zijn deze al goed leesbaar op de standaardinstellingen? Op de Streak zette ik altijd de DPI wat hoger wegens slecht zicht, maar dat propte alles op elkaar bij sommige apps :) [...]
Dat kon bij de Streak ook niet hè :). Kan bij geen één Android telefoon, maar dat weet je natuurlijk. Zelf ben ik ook slechtziend en daarom heb ik in eerste instantie ook voor de Streak gekozen - en nu de Note - en ik moet zeggen dat de DPI van de Note (320 geloof ik) erg goed is. Het werkt niet goed in alle apps, maar de officiële apps en Samsung apps schalen ontzettend goed!

Apps die bijvoorbeeld wat minder schalen - en dus gewoonweg (veel) kleiner worden zijn Opera Mobile en Fieldrunners. Maar dit is meestal goed op te lossen. Ook de scherpte van het scherm helpt hierin erg mee :).
418O2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:32:
[...]

[...]
Op geen één Android telefoon is de font size standaard aan te passen. Alleen de scherm DPI, welke natuurlijk weer invloed heeft op de font size. Dat is ook een van de gebreken van Android :X.
Arif schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:41:
[...]

Op de Streak werkte font size in Spare Parts niet eens :D
Voor GB gebruik ik momenteel RippleLock. Daar kan je 4 apps starten vanaf je lockscreen. Werkt best fijn :)
De font size instellen in Spare Parts werkt op geen één telefoon. Het is specifiek bedoelt geweest om zaken te testen. De app is eigenlijk ook alleen maar voor de SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
Had ik niet :+. Maar goed, ik heb mijn Streak al eens helemaal uit elkaar gehaald en dan merk je ook dat na het in elkaar zetten de telefoon ook ineens heeeeel anders aanvoelt. Maar als je dan weer op bepaalde plaatsen goed drukt, dat dan de telefoon weer gewoon goed voelt. Het is gewoon een klik-telefoon qua bouwconstructie, en dat blijkt dus :).
Dat heb ik niet gedaan, maar de knoppen en de backplate verwijderen gaat wel redelijk stroef :D
Ja, er zijn twee kabels beschikbaar. Eén is voor micro usb > usb female en de ander voor micro usb > hdmi female. Deze kabeltjes zijn verkrijgbaar - althans wat ik had gevonden - vanaf ongeveer 5 tot 20 euro.
Een paar PS3 controllers van DX zou moeten werken toch? Anders zijn die kabeltjes wel te vinden op DX en soortgelijke :)
Geen idee, bij mij was het volume op de Streak eigenlijk altijd wel voldoende. Ook scheelt het als je de volboost-tweak installeerde :). Echter heb ik het volume op mijn Note nog niet getest..
Ik gebruik nu een FiiO E5, maar dan kan ik de oordopjes niet als headset gebruiken :(
De font size instellen in Spare Parts werkt op geen één telefoon. Het is specifiek bedoelt geweest om zaken te testen. De app is eigenlijk ook alleen maar voor de SDK.
Oh, dat wist ik niet eens! m'n enige Android ervaring is met de Streak tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:13:
[...]

Je ziet niks over het hoofd! wat je kan doen is een andere mail client installeren!
Ok, bedankt voor je reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Ik heb csc OXA maar ik kan er niet agter komen welk land hieraan verbonden is? ik heb nog geen update mogen ontvangen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
japiesa schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:51:
Ik heb csc OXA maar ik kan er niet agter komen welk land hieraan verbonden is? ik heb nog geen update mogen ontvangen in ieder geval.
XA Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, United Kingdom

waarschijnlijk
alex3305 schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:46:
[...]

Ja, de Dell Streak heeft een camera knop met twee 'stages', dus kun je half klikken om te focussen en doorklikken om te knippen.
Met de Samsung camera heb je touchfocus, kan je zelf het focuspunt bepalen (enigzins)
Ik vind de telefoon geen 540 - 550 euro waard. Rond de 500 euro en minder vind ik het goed te doen.
dat moet een ieder voor zichzelf beslissen natuurlijk. 550 of 500 euro, maakt mij persoonlijk weinig uit.
Op geen één Android telefoon is de font size standaard aan te passen. Alleen de scherm DPI, welke natuurlijk weer invloed heeft op de font size. Dat is ook een van de gebreken van Android :X.

[...]

Oke, ik heb dat nooit gechecked, want het is goed zo op mijn SGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehehe, hoe kan ik nou een turkse versie hebben -.-. Ik kocht een htc evo 3d in nl die bleek Frans en nu een note die is van Turks origine. Toen ik mijn note opstartte was alles in het Hebreeuws ;). In ieder geval ik hoop dat dit niet teveel effect heeft op de update snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
joosthaarman schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:33:
[...]

Met het pennetje! knopje indrukken en vast houden op het scherm!
De snelste manier is om met de zijkant van je hand een veeg beweging
over je scherm te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:07:
Hehehehe, hoe kan ik nou een turkse versie hebben -.-. Ik kocht een htc evo 3d in nl die bleek Frans en nu een note die is van Turks origine. Toen ik mijn note opstartte was alles in het Hebreeuws ;). In ieder geval ik hoop dat dit niet teveel effect heeft op de update snelheid.
Hebreeuws != Turks hè. Daarnaast kan het zijn dat de telefoon al eens is geretourneerd, maar dat maakt niet uit. Gewoon even fabrieksinstellingen terugzetten doen (nadat je de taal in hebt gesteld :X) en you're done :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
[quote]418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:55:
[...]

XA Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, United Kingdom

waarschijnlijk

En nederland heeft nog geen update? mijn doos staan allemaal hebreeuwse letters? Dus wss ook iets van turks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Stuwie schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:14:
[...]

De snelste manier is om met de zijkant van je hand een veeg beweging
over je scherm te maken. ;)
Hee dat is nieuw voor mij! nicee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Nederland - althans ik met XX geloof ik - heb wel al een update gehad naar 2.3.6. Er zullen wel verbeteringen inzitten, maar ze zijn me nog niet opgevallen :9.

Zijn er meer mensen die het jammer vinden dat het lockscreen met notificaties geen GMail en Talk ondersteund? Of überhaupt andere zaken dan SMS en gemiste oproepen (en misschien E-Mail, maar dat gebruik ik niet)?

Vind het namelijk een leuke aanvulling, maar het is jammer dat het dan maar - voor mij - 'half' werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
alex3305 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:20:
Nederland - althans ik met XX geloof ik - heb wel al een update gehad naar 2.3.6. Er zullen wel verbeteringen inzitten, maar ze zijn me nog niet opgevallen :9.

Zijn er meer mensen die het jammer vinden dat het lockscreen met notificaties geen GMail en Talk ondersteund? Of überhaupt andere zaken dan SMS en gemiste oproepen (en misschien E-Mail, maar dat gebruik ik niet)?

Vind het namelijk een leuke aanvulling, maar het is jammer dat het dan maar - voor mij - 'half' werkt.
Als je screen gelockt is krijg je toch gewoon een rondje met daar in aantal gemiste en rondje met sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin

Er zijn alternatieve lockscreens te verkrijgen, maar dan loop ik altijd tegen 2 problemen aan:

1. Hij schaalt niet goed door de resolutie
of
2. Het lockscreen verschijnt vaak pas later wanneer je het toestel ontwaakt.

Daarnaast zijn deze lockscreens te omzeilen door de home knop in te drukken. Ik weet niet precies waarom dit zo is of hoe je dit kunt verhelpen, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar volgens mij komt het door de wijze waarop de 3rd party lockscreens werken; die gebruiken een soort van workaround door zich als de default launcher in te stellen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat kwam ik met een lockscreen gisteren ook tegen, WidgetLocker deed het bij mij wel goed, die al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:35:
Dat kwam ik met een lockscreen gisteren ook tegen, WidgetLocker deed het bij mij wel goed, die al eens geprobeerd?
Die had ik wel al geprobeerd ja...volgens mij had ik daar hetzelfde mee. Wellicht dat ik die straks nog even probeer...kijken wat daar ook alweer mee was.

[ Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 28-11-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Net gebeld met de webwinkel gebeld waar ik het toestel vandaan heb en die sturen mij doodleuk naar een winkel toe zodat ze me daar wel kunnen laten zien hoe ik een simkaart in het toestel moet stoppen...

Als een toestel het met 3 verschillende simkaarten aangeeft dat ie geen simkaart kan vinden dan lijkt mij toch dat er iets hardwarematigs stuk is?

Voor de zekerheid nog even gezocht op Youtube gezocht naar een filmpje en daar zit de simkaart er even ver in als bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Alternatieve lockscreens zijn allemaal leuk en aardig, maar het werkt meestal - voor mij - toch net niet. Zo vond ik Widgetlocker met de ICS lock relatief traag werken ten opzichte van mijn oude Dell Streak. Daarnaast vind ik het een gemiste kans om apps zoals GMail, GTalk en eventueel WhatsApp niet standaard op te nemen in het lockscreen. Uiteindelijk is het gewoon een hoop meuk aan icoontjes toevoegen en de notificatie-area in de gaten houden.

Althans zo doet MissedIt het geloof ik ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa

Zijn er meer mensen die het jammer vinden dat het lockscreen met notificaties geen GMail en Talk ondersteund? Of ÃŒberhaupt andere zaken dan SMS en gemiste oproepen (en misschien E-Mail, maar dat gebruik ik niet)?

Nu is het idd nog niet heel interessant met die updates. Alleen volgend jaar met ICS wordt het wel belangrijk. Als het goed is krijgt dus XX eerder een update dan XA terwijl beide nederlandse versies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Thnx! Alleen jammer dat ze hem nergens op voorraad meer hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Lekker slim weer :P

http://www.amazon.com/San...TF8&qid=1322483573&sr=8-4

Via amazon een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Nooit wat besteld, zal een kijken hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Is dat niet gewoon class 2 ? of 4?

Niet dat je veel sneller nodig bent maar die kun je in Nederland ook wel bestellen voor 5 euro duurder...

[ Voor 14% gewijzigd door Aapie op 28-11-2011 13:40 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Net de note besteld na lang overwegen. Hoop dat hij alle verwachtingen waar gaat maken :) Ik kom vast vaak langs in dit topic na levering :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m`n telefoon als eerst geroot, toen een aantal standaard apps verwijderd die ik er graag af wilde hebben (social hub, Music hub, Reader hub en AP).
Vervolgens de telefoon ge-unroot, beide trouwens met de easy root one click root unroot dingie, vervolgens wilde ik m`n telefoon updaten OTA , haal de update binnen en start m en vervolgens kaptie de update af en start m`n telefoon op met de text.

kan de firmware niet bijwerken probeer het opnieuw met een pc programma (kies) of ga naar een samsung service centre.

Nou heb ik via kies geprobeerd om te updaten maar die zegt doodleuk dat ik de laatste firmware al heb, wat dus niet zo blijkt te zijn!

Firmware die ik nu draai is....

N7000XXKJ4

2.3.5

Iemand suggesties?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
joosthaarman schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:36:
[...]

Is dat niet gewoon class 2 ? of 4?

Niet dat je veel sneller nodig bent maar die kun je in Nederland ook wel bestellen voor 5 euro duurder...
Ik zou toch zeker wel sneller willen aanraden. 3a4mb kopieersnelheid is echt tenenkrommend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:45:
Ik heb vandaag m`n telefoon als eerst geroot, toen een aantal standaard apps verwijderd die ik er graag af wilde hebben (social hub, Music hub, Reader hub en AP).
Vervolgens de telefoon ge-unroot, beide trouwens met de easy root one click root unroot dingie, vervolgens wilde ik m`n telefoon updaten OTA , haal de update binnen en start m en vervolgens kaptie de update af en start m`n telefoon op met de text.

kan de firmware niet bijwerken probeer het opnieuw met een pc programma (kies) of ga naar een samsung service centre.

Nou heb ik via kies geprobeerd om te updaten maar die zegt doodleuk dat ik de laatste firmware al heb, wat dus niet zo blijkt te zijn!

Firmware die ik nu draai is....

N7000XXKJ4

2.3.5

Iemand suggesties?! 8)7
Geen suggesties,wel een vermoeden en dat ligt m in het feit dat je die standaard apps hebt verwijderd. Dat heb ik met mijn galaxy s ook eens gedaan en daarna ook gelijk gezeur met kies. Wat ik nu doe is, met titanium bac k up alle apps die ik niet gebruik freezen. Hiervoor moet je je telefoon wel geroot houden. Snap ook niet echt waarom je m niet gewoon geroot houdt. Mischien een idee om met odin naar 2.3.6 te flashen. Schijnt alleen wel zo te zijn dat je dat later terug kan zien. Wellicht vervelend voor eventuele garantie issues.

[ Voor 7% gewijzigd door oknot op 28-11-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het zo maar gebeuren dat m`n telefoon kaduuk gaat en terug moet naar samsung, heb der weinig trek an dat samsung straks garantie problemen gaat maken omdat m`n telefoon geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:33:
Ik zie het zo maar gebeuren dat m`n telefoon kaduuk gaat en terug moet naar samsung, heb der weinig trek an dat samsung straks garantie problemen gaat maken omdat m`n telefoon geroot is.
Rooten is niet verboden zo ver als ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou toch vaag zijn dat je door 5 standaard apps, die geen systeem functie hebben je niet meer zou kunnen updaten....

Het zou kunnen hoor, hou me ten goede.

Ik heb om precies te zijn, Boekenlezen ding verwijderd van bol, musichub,readerhub,socialhub,AP en linkedin en tweet sns weggehaald meer niet.... :?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:00

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

oknot schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:34:
[...]

Rooten is niet verboden zo ver als ik weet.
De ene zegt van wel de andere weer niet en dan lees ik verhalen over flash counters, ik wil mijn note ook geroot hebben net als mijn SG1 maar de note heb ik los gekocht dus dan heb niet zo zin mocht die kapot gaat geen garantie meer te hebben. (klinkt onlogish maar toch anders dan een telefoon van je provider ''krijgen'')

Wat ik las dat Samsung sinds 2.3.5 de bootloader zo heeft aangepast dat die niet meer terug te flashen is na orginele als je hem flasht met een custom loader.

[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 28-11-2011 14:40 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er geen loaders opgehad, alleen geroot, shit verwijderd, unroot.

Thats it...
Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.