Ja, de Dell Streak heeft een camera knop met twee 'stages', dus kun je half klikken om te focussen en doorklikken om te knippen.
De Note is overal voor ~540 euro te krijgen. En natuurlijk moet je geen andere tel. kopen als je tevreden bent met je huidige

Ik vind de telefoon geen 540 - 550 euro waard. Rond de 500 euro en minder vind ik het goed te doen.
Voor deze telefoon heb je een normale simkaart nodig. Maar er zijn ook adapters van micro-sim naar mini-sim.
Overigens vraag ik mij af of Samsung of Android een soortgelijke programma heeft als Apple met iTunes, zodat het zetten van video's en muziek gemakkelijk gaat.
Hoeft eigenlijk niet

. Want zowat alle formaten (die ik geprobeerd heb) worden gewoon out-of-the-box ondersteund

.
Arif schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:26:
[...]
Heel erg bedankt voor je antwoord
De voornaamste reden dat ik wil overstappen op de Note is eigenlijk dat er wel iets niet werkte of ontbrak in de meeste custom roms in de Streak wat mij irriteerde. Dit is met de komst van de GB custom rom nog erger geworden met batterijslurpende wifi (1 dag haal ik niet met mail en twitter updates).
Ik kan helaas nog weinig zeggen over de batterij. Die moet je toch nog 'inwerken' voordat deze goed presteert. Maar nu haal ik zo'n dag. De batterij is in ieder geval 2500mAh ipv 1500 - 1800 mAh bij de Streak.
De camera knop op de Streak vind ik eigenlijk maar irritant. Ik weet niet of dit bij ieder exemplaar zo is, maar als ik de knop helemaal wil indrukken moet ik redelijk veel kracht gebruiken, waardoor het toestel beweegt en de foto's bijna altijd wazig worden

Had ik niet

. Maar goed, ik heb mijn Streak al eens helemaal uit elkaar gehaald en dan merk je ook dat na het in elkaar zetten de telefoon ook ineens heeeeel anders aanvoelt. Maar als je dan weer op bepaalde plaatsen goed drukt, dat dan de telefoon weer gewoon goed voelt. Het is gewoon een klik-telefoon qua bouwconstructie, en dat blijkt dus

.
De Note wilde ik vooral gaan gebruiken om N64oid en FPSE met bluetooth controllers te gebruiken met HDMI out. Heeft de Note eigenlijk een HDMI out mogelijkheid zonder een dock oid?
Ja, er zijn twee kabels beschikbaar. Eén is voor micro usb > usb female en de ander voor micro usb > hdmi female. Deze kabeltjes zijn verkrijgbaar - althans wat ik had gevonden - vanaf ongeveer 5 tot 20 euro.
Iets anders wat mij mateloos irriteert is de 3.5mm output. Dat is zo laag dat ik mijn omgeving kan horen met het volume op maximum. Is dit beter bij de Note?
Geen idee, bij mij was het volume op de Streak eigenlijk altijd wel voldoende. Ook scheelt het als je de volboost-tweak installeerde

. Echter heb ik het volume op mijn Note nog niet getest..
Nog iets wat ik me afvraag is, kan je op de Note de tekstgrootte instellen? Of zijn deze al goed leesbaar op de standaardinstellingen? Op de Streak zette ik altijd de DPI wat hoger wegens slecht zicht, maar dat propte alles op elkaar bij sommige apps

[...]
Dat kon bij de Streak ook niet hè

. Kan bij geen één Android telefoon, maar dat weet je natuurlijk. Zelf ben ik ook slechtziend en daarom heb ik in eerste instantie ook voor de Streak gekozen - en nu de Note - en ik moet zeggen dat de DPI van de Note (320 geloof ik) erg goed is. Het werkt niet goed in alle apps, maar de officiële apps en Samsung apps schalen ontzettend goed!
Apps die bijvoorbeeld wat minder schalen - en dus gewoonweg (veel) kleiner worden zijn Opera Mobile en Fieldrunners. Maar dit is meestal goed op te lossen. Ook de scherpte van het scherm helpt hierin erg mee

.
Op geen één Android telefoon is de font size standaard aan te passen. Alleen de scherm DPI, welke natuurlijk weer invloed heeft op de font size. Dat is ook een van de gebreken van Android

.
De font size instellen in Spare Parts werkt op geen één telefoon. Het is specifiek bedoelt geweest om zaken te testen. De app is eigenlijk ook alleen maar voor de SDK.