Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Ballebek schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:30:
Dit vind ik dan weer een gemiste kans voor de Galaxy Note Dock: Ondersteund alleen laden en geen data over de microUSB aansluiting aan de achterkant. :(
Data overzetten doen we tegenwoordig toch zeker wel draadloos?
Kabeltjes zijn zó 2005 8)7 .

(Knal zelf alles over wlan via Swiftp, maar ook genoeg alternatieven.)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend001
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07 21:13
Waar is de prijsvraag gebleven om hem te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigg Balls schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:28:
Zijn er mensen die hier mee fietsen als ze de telefoon in hun broekzak hebben? Ik vind het toestel echt huge. Wilde er 1 halen maar zie er toch vanaf.
Ik ben vandaag overgeschakeld van een Nokia N82 naar de Galaxy Note en het gaat met de Note zelfs beter dan met de N82, raar maar waar. Vooral het verschil in dikte maakt dat je er helemaal geen last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
SirNobax schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:43:
[...]

Data overzetten doen we tegenwoordig toch zeker wel draadloos?
Kabeltjes zijn zó 2005 8)7 .

(Knal zelf alles over wlan via Swiftp, maar ook genoeg alternatieven.)
Ja kan prima 8)7 doen maar er zijn genoeg werkplekken zonder WLAN waarmee je dus afhankelijk bent van een kabeltje...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die problemen hebben met de verstaanbaarheid bij het bellen,misschien het plastiek verwijderen dat op de metalen rand zit? Ben niet zeker of het de gaatjes ook afdekt.Had het al verwijderd voor ik de opmerkingen las

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al ergens voorbeeld foto's te zien van o.a macro, binnen en in schemer? Ik gebruik mijn telefooncamera nl heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
One click root beschikbaar. http://www.addictivetips....ith-one-click-on-windows/

Edit; net probleemloos geroot met deze methode. :)

[ Voor 18% gewijzigd door oknot op 20-11-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Laatst online: 05-05 17:03
Is Samsung altijd zo wazig m.b.t. software updates? Ik kan nog steeds niet updaten via KIES en de software updater op de Note zelf geeft ook aan dat er geen update is.

Ik vind dit allemaal maar een beetje apart zo... 8)7

Edit: Volgens een topic op het XDA forum moet je de region code op DBT (Duitsland) zetten en dan is de update -voor sommigen- wel beschikbaar.

Wellicht dat de melding dat je toestel geen software update via KIES ondersteunt niet helemaal juist is en dat Samsung eigenlijk bedoelt te zeggen dat er voor je toestel (i.e: de regio) nog geen update beschikbaar is.

Hoe dan ook, het loopt niet bepaald over van duidelijkheid bij Samsung...

[ Voor 49% gewijzigd door AmonTobin op 20-11-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn CSC code veranderd. Je kunt dit doen door : *#272*IMEI# (IMEI = je IMEI code)

Ik heb hem veranderd in DBT. Ik kreeg meteen een melding van Kies dat er een nieuwe firmware beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:39:
Ik heb net mijn CSC code veranderd. Je kunt dit doen door : *#272*IMEI# (IMEI = je IMEI code)

Ik heb hem veranderd in DBT. Ik kreeg meteen een melding van Kies dat er een nieuwe firmware beschikbaar was.
Voordat je dat doet, moet je er wel rekening mee houden dat je toestel teruggezet wordt naar fabrieksinstellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:49:
Is Samsung altijd zo wazig m.b.t. software updates? Ik kan nog steeds niet updaten via KIES en de software updater op de Note zelf geeft ook aan dat er geen update is.

Ik vind dit allemaal maar een beetje apart zo... 8)7
Ja, wanneer stappen ze bij Samsung nou eens volledig over naar OTA updates. Ik vind Kies persoonlijk ook een ramp om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GalaxyNote
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02 21:29
Terug naar de fabrieksinstelling is toch niet zo erg ? Kwestie van je persoonlijke voorkeuren weer opnieuw instellen, of bedoel je een complete wipe van je Note?

Waarom mag er trouwens in dit forum eigenlijk niet over geld gesproken worden? De prijs is toch dé belangrijkste informatie. (echt) Gratis wil iedereen hem natuurlijk wel en voor 1000 euro bijna niemand. Zal dit zijn om de functie van de pricewatch de beschermen?

[ Voor 194% gewijzigd door GalaxyNote op 21-11-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
GalaxyNote schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:12:
Terug naar de fabrieksinstelling is toch niet zo erg ? Kwestie van je persoonlijke voorkeuren weer opnieuw instellen, of bedoel je een complete wipe van je Note?
Factory reset (c.q: fabrieksinstelling) is al je geïnstalleerde apps en instellingen weg. Op zich geen ramp mits je overal een backup van hebt, maar je moet natuurlijk wel vantevoren wel weten dat dit nodig is, anders ben je al je data voor die app kwijt. Veel zaken worden automatisch gesynced met je Google account, maar applicaties moet je ook afzonderlijk backuppen (tenzij er een autobackup in zit, maar dan is het nog maar de vraag hoe recent de data daarin is). Ook is het best wel aardig wat werk om al je accounts weer in te stellen, van al je apps weer backups terug te zetten etc. Voor apps zoals XBMC en aMPDroid kun je geen backups terugzetten, dus moet je weer al je serverinstellingen handmatig invoeren etc...dus nee, het is geen wereldramp, maar wel strontvervelend...

Ik verwachtte zelf ook niet dat m'n toestel een factory reset zou krijgen toen ik de *#272*IMEI# aanpassing deed. Nu weet ik niet precies wat je met KIES allemaal kunt backuppen/restoren, ik heb het zelf nog niet echt gebruikt, maar dan geldt alsnog hetzelfde:

Als je het vantevoren weet, dan kun je een backup maken en later restoren. Maar voor de mensen die vrolijk bovenstaande code gaan invoeren en vervolgens erachter komen dat alles weg geef ik even een vriendelijke waarschuwing..als je het niet erg vindt...

[ Voor 9% gewijzigd door AmonTobin op 21-11-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Heb zelf interesse in de Galaxy Note. Heb hem al even in mijn handen gehad in de Media Markt, maar heb een paar vragen:

1) Ik lees soms op internet dat de belkwaliteit te wensen over zou laten. Is dat zo?

2) Heeft de telefoon een snelle GPS fix? Ik heb nu een iPhone 4 en daarbij heb ik eigenlijk direct een fix als ik locatievoorzieningen aanzet.

3) Als ik 10 smsjes, 15 min bel en 15 min mijn agenda bijwerk per dag, kan ik dan 2 dagen met de batterij doen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, want het lijkt me een super toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
1. Dat ligt volgens mij aan de simkaart meestal, als deze te oud is, krijg je dit.

2. Volgens mij is dat prima.

3. Zou wel moeten, ligt aan je bereik, schermhelderheid o.a. Als je de hele dag op een locatie bent waar heel slecht bereik is, zal je accu sneller leeg moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Bedankt voor je reactie. De belkwaliteit kan echter nooit afhankelijk zijn de simkaart, dat heeft helemaal niets met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Schijnt vaak wel het probleem op te lossen, geen idee hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Ik snap niet wat iedereen zit te prutsen met die updates. Onder instellingen > over het toestel > software update gewoon OTA updaten aanzetten, even controleren en hops downloaden maar. Geen Kies of iets nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

GalaxyNote schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:12:
*knip*

Waarom mag er trouwens in dit forum eigenlijk niet over geld gesproken worden? De prijs is toch dé belangrijkste informatie. (echt) Gratis wil iedereen hem natuurlijk wel en voor 1000 euro bijna niemand. Zal dit zijn om de functie van de pricewatch de beschermen?
In Telecomproviders mag er een levertijden topic worden geopend om prijzen en levertijden te bespreken. Dit topic is alleen bedoeld om het toestel zelf te bespreken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Vrijdag ook de Note in mijn handen gehad. Eerste indruk was wat groot! Maar went ook bijzonder snel. Kreeg hem zelfs in mijn broekzak met de veiligheidskabels van de MM er aan. Geloof dat dat wel goed zit. Een QWERTY toetsenbord heb ik iig niet meer nodig met zon scherm :D

Als ik dan kijk wat een tablet voor meerwaarde bied vind ik eigenlijk geen reden om daar voor te gaan naast een wat kleinere telefoon. De demotablets vond ik eerlijk gezegd ronduit traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Darf schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:14:
Ik snap niet wat iedereen zit te prutsen met die updates. Onder instellingen > over het toestel > software update gewoon OTA updaten aanzetten, even controleren en hops downloaden maar. Geen Kies of iets nodig.
Ik stel voor dat je voortaan het topic even goed doorleest voordat je iedereen van 'prutsen' beticht, dan had je begrepen dat de update voor die mensen ook niet beschikbaar is via een OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
AmonTobin schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:00:
[...]

Ik stel voor dat je voortaan het topic even goed doorleest voordat je iedereen van 'prutsen' beticht, dan had je begrepen dat de update voor die mensen ook niet beschikbaar is via een OTA update.
Ik heb anders gewoon de Nederlands CSC. ;w En nochtans zitten mensen te klagen dat ze Kies nodig hebben en dat Samsung wazig is met betrekking tot updates, maar dat is gewoon een kwestie van wachten totdat in jouw regio de update beschikbaar is. Dan is het gewoon een kwestie van Ja klikken en het is gedaan. Wil je dat niet, gebruik je Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Darf schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:22:
[...]

Ik heb anders gewoon de Nederlands CSC. ;w En nochtans zitten mensen te klagen dat ze Kies nodig hebben en dat Samsung wazig is met betrekking tot updates, maar dat is gewoon een kwestie van wachten totdat in jouw regio de update beschikbaar is. Dan is het gewoon een kwestie van Ja klikken en het is gedaan. Wil je dat niet, gebruik je Odin.
Leuk voor je dat het bij jou wel lukt, maar wat is dan je punt? Je komt aanzetten met: "niet prutsen, gewoon via OTA updaten" en ik geef aan dat dat dus ook niet kan en vervolgens ga je er maar op door dat het bij jou wel lukt... :?

En waar de verwarring onstaat is dat men aangaf dat de update via KIES beschikbaar was. vervolgens gaat men in KIES kijken en krijgt de melding dat hun toestel updaten via KIES niet ondersteunt. Nu blijkt dat Samsung eigenlijk probeert te zeggen dat de update nog niet beschikbaar is voor jouw regio...tja, dan vind ik het een beetje een onduidelijk geheel zo.

Dus inderdaad, zoals het er nu uitziet een kwestie van je CSC code aanpassen naar DBT, of even wachten tot de update vrijkomt voor de overige regio's. Overigens heb jij het over een Nederlands CSC? Welke code is dat als ik het vragen mag?

N.B: Wat Odin betreft, heb ik begrepen dat dit sterk afgeraden wordt omdat dit gevolgen kan (zal?) hebben voor je garantie.

[ Voor 4% gewijzigd door AmonTobin op 21-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:43:
[...]

Leuk voor je dat het bij jou wel lukt, maar wat is dan je punt? Je komt aanzetten met: "niet prutsen, gewoon via OTA updaten" en ik geef aan dat dat dus ook niet kan en vervolgens ga je er maar op door dat het bij jou wel lukt... :?

En waar de verwarring onstaat is dat men aangaf dat de update via KIES beschikbaar was. vervolgens gaat men in KIES kijken en krijgt de melding dat hun toestel updaten via KIES niet ondersteunt. Nu blijkt dat Samsung eigenlijk probeert te zeggen dat de update nog niet beschikbaar is voor jouw regio...tja, dan vind ik het een beetje een onduidelijk geheel zo.

Dus inderdaad, zoals het er nu uitziet een kwestie van je CSC code aanpassen naar DBT, of even wachten tot de update vrijkomt voor de overige regio's. Overigens heb jij het over een Nederlands CSC? Welke code is dat als ik het vragen mag?

N.B: Wat Odin betreft, heb ik begrepen dat dit sterk afgeraden wordt omdat dit gevolgen kan (zal?) hebben voor je garantie.
Ik heb de Galaxy1, de Galaxy2 gehad en heb nu de Note en heb met géén van de drie ooit via OTA kunnen updaten.
Dus zo gewoon gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:23:
[...]

Ik heb de Galaxy1, de Galaxy2 gehad en heb nu de Note en heb met géén van de drie ooit via OTA kunnen updaten.
Dus zo gewoon gaat het niet.
Toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Vandaag contact gehad met Brodit wanneer hun auto houder voor de Note op de markt komt.
Hallo,

Deze komen eraan. Ik verwacht dat ze met twee weken leverbaar zullen zijn.
Deze week komen ze bij ons op de site te staan.

Met vriendelijke groet,
www.BroditNederland.nl
Toch wel handiger als je reeds een brodit mounting setje hebt in de auto, Samsung zelf heeft voorlopig alleen maar een carkit met zuignap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Hoe doen jullie dat met sa cameralens? Als je hem meer legt op bijvoorbeeld een tafel dan,ligt hij altijd op je camera lens. Ik ben namelijk bang dat hij gaat beschadigen, en heb daar door een hoesje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Henkpaulus schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:19:
Hoe doen jullie dat met sa cameralens? Als je hem meer legt op bijvoorbeeld een tafel dan,ligt hij altijd op je camera lens. Ik ben namelijk bang dat hij gaat beschadigen, en heb daar door een hoesje besteld.
De cameralens ligt iets verzonken dus raakt deze de tafel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Hmz, heb zelf meer het idee als ik er zo naar kijk dat hij er wel degelijk op ligt, heb nu overigens ook mijn eerste krasje erop zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:22
Hij ligt er inderdaad gelijk aan de achterkant in en is dus erg krasgevoelig.
In afwachting van mn screenprotector heb ik het trouwens van het weekend voor elkaar gekregen om een kras op mn scherm te krijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02 10:38
oknot schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:26:
[...]

Ik zag op samsungmobile.nl dat er een auto houder van samsung zelf is. Hetzelfde model als die vd galaxy tab 7.0. Die houder heb ikzelf en is prima. Heb echter geen idee of de note houder al verkrijgbaar is. Samsung kennende zal dat wel niet.
De standaard houder (ECS-K1E1 ) is inderdaad een mooi houdertje. Deze heeft niet van die grote klemmen.

Ik gebruik de originele flip case voor de Galaxy note. Dit klepje zit vast aan de batterijklep en gaat volgens mij helaas niet passen in deze houder.

Er bestaan ook houders zonder klemmen (clingo), maar met een gel-systeem. Als ik de reviews lees laat deze lijmresten achter en kleeft de gel zo goed dat de batterijklep losgetrokken wordt.... gaat ´m niet worden dus.

Als iemand nog een mooie houder weet, liefst met een swivel functie, hoor ik het erg graag!
mavaee schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:03:
Hij ligt er inderdaad gelijk aan de achterkant in en is dus erg krasgevoelig.
In afwachting van mn screenprotector heb ik het trouwens van het weekend voor elkaar gekregen om een kras op mn scherm te krijgen... :(
De originele flip case voor de Galaxy note vervangt de originele batterijdeksel. Mijn cameralens ligt nu een milimeter verzonken. Voorkomt ook meteen krassen op je scherm.

[ Voor 21% gewijzigd door bokko! op 22-11-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
Henkpaulus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:31:
Hmz, heb zelf meer het idee als ik er zo naar kijk dat hij er wel degelijk op ligt, heb nu overigens ook mijn eerste krasje erop zitten :(
Ik gebruik de flipcase. Ging er voor het gemak vanuit dat die achterkant dezelfde dimensies had als de standaard achterkant. Helaas voor jou blijkt dat dus niet zo te zijn. Zie je het resultaat vd kras ook op de foto's?

Edit: lees nu dat bokko hetzelfde ook al had gepost. Dat komt ervan als ik ook niet eerst even de hele pagina lees. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door oknot op 22-11-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
bokko! schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:11:
[...]
Als iemand nog een mooie houder weet, liefst met een swivel functie, hoor ik het erg graag!
[...]
Ik heb ooit deze besteld bij 1dayfly:
http://www.1dayfly.com/nl...le-autohouder#description
bevalt erg goed voor mijn HD2, geen idee of de note erin past, maar wellicht dat je ergens een max breedte kan vinden. Erg stevige, stabiele houder, die goed blijft zitten op verschillende oppervlakten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
oknot schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:37:
[...]

Ik gebruik de flipcase. Ging er voor het gemak vanuit dat die achterkant dezelfde dimensies had als de standaard achterkant. Helaas voor jou blijkt dat dus niet zo te zijn. Zie je het resultaat vd kras ook op de foto's?

Edit: lees nu dat bokko hetzelfde ook al had gepost. Dat komt ervan als ik ook niet eerst even de hele pagina lees. 8)7
Gelukkig zit het krasje redelijk aan de buitenkant ben het glaasje, en dus geen last van slechtere foto's voor zover ik heb kunnen zien.
Maar vind het wel jammer,vooral omdat je dat volgens mij niet zo makkelijk kunt vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Ik krijg het maar niet voor elkaar dat het scherm aangaat met een melding als ik een nieuwe e-mailtje/sms/whatsapp msg o.d. krijg. Ik heb het geluid vrijwel altijd uitstaan (op werk) en aangezien de GNote geen notify ledje heeft zou ik graag zien dat het beeldscherm aangaat met een melding o.d.. Iemand enig idee hoe dat aan te zetten is? Lijkt me zo'n standaard optie.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Niet dus. Download NoLed uit de market anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Ik heb diverse android telefoons gezien én gehad, maar deze note is toch wel erg mooi. Daarom heb ik vandaag hem via een contractsverlening besteld. Het tekenen vind ik niet zo boeiend, het grote super amoled scherm, de snelle processor daarin tegen wél.

Nog een weekje geduld dan kan ik hier ook mijn ervaring plaatsen...

[/quote]Hmz, heb nu overigens ook mijn eerste krasje erop zitten
[quote]

Er ligt toch gorilla glass op? tenminste, wat ik uit talloze ervaringen lees wel.

[ Voor 23% gewijzigd door marcel23456 op 22-11-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
marcel23456 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:33:
Ik heb diverse android telefoons gezien én gehad, maar deze note is toch wel erg mooi. Daarom heb ik vandaag hem via een contractsverlening besteld. Het tekenen vind ik niet zo boeiend, het grote super amoled scherm, de snelle processor daarin tegen wél.

[quote]

Er ligt toch gorilla glass op? tenminste, wat ik uit talloze ervaringen lees wel.
Het zou fortified glass zijn net als op de Nexus.

http://www.phonearena.com...ss-look-silly-now_id23880

Vraag me af wat sommige met hun toestel doen om er krassen op te krijgen?

Edit:
Fortified Glass is natuurlijk gewoon versterkt glas waar ze naar verwijzen, niet een merk glas.

[ Voor 9% gewijzigd door -NRG- op 22-11-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
marcel23456 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:33:

[quote]

Dit ging om het glaasje wat over je camara lens zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
M'n accu doet het nu een stuk beter dan voorheen. Ik zit nu op 12h 9m en ik heb nog 60% over. Ik heb wifi sleep op 'never' gezet. Volgens wat online theorieën kun je beter wifi aan hebben dan 3G, ook wanneer het scherm uitstaat. Dat constant schakelen tussen wifi en 3G, alsmede de eigenschappen van zo'n 3G verbinding op zich (meer power nodig voor de verbinding en constant zoeken naar ideale zendmasten) is schijnbaar funest voor de accuduur, t.o.v. het maar aan laten staan van de wifi verbinding...

Ben wel tevreden zo. :)

[ Voor 35% gewijzigd door AmonTobin op 22-11-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
-NRG- schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:53:
[...]

Het zou fortified glass zijn net als op de Nexus.

http://www.phonearena.com...ss-look-silly-now_id23880

Vraag me af wat sommige met hun toestel doen om er krassen op te krijgen?
Dat type glas ken ik (nog) niet. Ik zal er zo eens op googleén. Ik heb zelf nooit geen krassen, ik ben dan ook wel iemand die elke 2 dagen met speciale doekjes en spray het scherm afneemt en ik doe hem altijd in een hoesje.
Henkpaulus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:42:
[...]
Dit ging om het glaasje wat over je camara lens zit.
Dat verklaart, ik zal er ook op letten, ben zéér benieuwdt naar dit toestel. Ik zie dat de firmware al achtjes aan richting 3.0 begint te lopen, en qua processor moet dit toestel ook wel nieuwe update's zoals android 4.0 aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Voor wat ik heb kunnen zien is het gewoon Gorilla Glass, maar dat was alleen even vasthouden bij de Media Markt. Ik heb daar mijn toestel (Dell Streak met Gorilla Glass) vergeleken met de Note. Nu alleen nog kijken voor een mooie prijs/garantie-verhouding op internet. Dat heb ik nog niet ergens kunnen vinden :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
alex3305 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:39:
Voor wat ik heb kunnen zien is het gewoon Gorilla Glass, maar dat was alleen even vasthouden bij de Media Markt. Ik heb daar mijn toestel (Dell Streak met Gorilla Glass) vergeleken met de Note. Nu alleen nog kijken voor een mooie prijs/garantie-verhouding op internet. Dat heb ik nog niet ergens kunnen vinden :X.
Hoe zie jij dan het verschil tussen gorilla glas en ander glas? Is gorilla glas als zodanig te herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week een Galaxy Note (GT-N7000), Android Version 2.3.5.
Ben van het toestel op zich heel tevreden, maar ben wat ongerust over het batterijgebruik van "Android OS", nu weet ik niet wat precies onder deze noemer valt, maar als ik dat bijvoorbeeld vergelijk een Galaxy SII, zie ik toch dat het daar een pak minder is en vooral het scherm veel batterij verbruikt.

Galaxy SII
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2qi7o5h.jpg

Note
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/29a791.png

Ik heb hierover al vanalles gelezen, maar niets echt met betrekking tot the Galaxy Note, dus wou ik hier even vragen of iemand anders hier ook last van heeft, wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn.

Alvast bedankt,

quodlibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

http://forum.xda-develope...p?p=18140918#post18140918 hier ins info over Android OS. Misschien dat je hier wat aan hebt. Klinkt voor mij als ik het snel begrijp als een driver die niet goed werkt

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Stropdas schreef op woensdag 23 november 2011 @ 07:54:
http://forum.xda-develope...p?p=18140918#post18140918 hier ins info over Android OS. Misschien dat je hier wat aan hebt. Klinkt voor mij als ik het snel begrijp als een driver die niet goed werkt
Dat beschrijft inderdaad een soortgelijk probleem bij een Galaxy SII, in mijn post beschrijf ik echter dit probleem bij een Galaxy Note, waarbij de SII die ik testte dit gedrag in veel mindere mate vertoont . De post of xda-developers geeft tevens niet echt een oplossing, en ik hoopte dat er misschien tweakers zouden zijn die wel een idee hadden van wat de oplossing zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe firmware 2.3.6 heeft een zeer positieve uitwerking op het batterij verbruik tegen over 2.3.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Is iemand er al achter hoe je e-mail in 1x als gelezen kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Andere e-mail client? Gaat volgens mij niet in de standaard meegeleverde. Er is geen optie 'selecteer meerdere' o.d.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:24
bij mij geeft kies aan dat er geen firmwareupgrades worden ondersteunt voor mijn galaxy note. weet iemand wat dit precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oknot schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:07:
[...]

Hoe zie jij dan het verschil tussen gorilla glas en ander glas? Is gorilla glas als zodanig te herkennen?
Als je een huissleutel eroverheen haalt, en er geen kras ontstaat, heb je Gorillaglas.
Wel een kras, heb je dubbel pech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ben ook wel benieuwd ja, hoe je dat in godsnaam kan "zien". Klinkt als bla namelijk.

Met de "sleuteltest" ben je sowieso de sjaak, ik heb nooit ervaren dat gorilla-glass minder snel krast. Wel een mooie marketing term.

[ Voor 44% gewijzigd door Ceze85 op 23-11-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
FreshMaker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:26:
[...]

Als je een huissleutel eroverheen haalt, en er geen kras ontstaat, heb je Gorillaglas.
Wel een kras, heb je dubbel pech :+
Ik ga t gelijk proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
In vergelijking met mijn Desire vind ik het glas bijzonder ,het vlekt niet en laat geen vinger afdrukken achter ,volgens mij zit er een speciale coating op.btw ik heb de note nu 2 weken ik vind hem geweldig de desire niet meer aangeraakt. :*)

• rube
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:49
Ik heb mijn Note nu een zo'n 36 uur, en erg mooi. :9
Echter, bij mij is de aansluiting voor de hoofdtelefoon nogal gevoelig. Als ik het stekkertje iets verdraai of er iets tegen aan duw is er geen "verbinding". Als ik dus loop met de note in mijn jas zak valt het geluid daardoor af en toe weg :( .
Is dit een bekend verschijnsel of is dit echt een probleem met mijn exemplaar? :S

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
rube schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:45:
Echter, bij mij is de aansluiting voor de hoofdtelefoon nogal gevoelig. Als ik het stekkertje iets verdraai of er iets tegen aan duw is er geen "verbinding". Als ik dus loop met de note in mijn jas zak valt het geluid daardoor af en toe weg :( .
Is dit een bekend verschijnsel of is dit echt een probleem met mijn exemplaar? :S
Geen probleem hier.
Probeer eerst eens een ander setje oordoppen.

• rube
René van Gaalen schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:53:
[...]

Geen probleem hier.
Zelfde probleem helaas.
Nog even afwachten of er meer zijn maar anders moet ik er waarshijnlijk mee terug :-(

• -NRG-
rube schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:00:
[...]

Zelfde probleem helaas.
Nog even afwachten of er meer zijn maar anders moet ik er waarshijnlijk mee terug :-(
Persoonlijk zou ik het probleem, of andere personen het nu ook hebben of niet, niet accepteren!
Het is een dure telefoon en dit is een probleem dat je er niet mee mag hebben.

Ik zou er dus mee terug gaan!

Ik ga vanavond ook mijn Galaxy Note ophalen >:)

• Darf
René van Gaalen schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:53:
[...]

Geen probleem hier.
Moet je hem niet doordrukken? Was altijd bij de Galaxy S ook zo.

• rube
Darf schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:44:
[...]

Moet je hem niet doordrukken? Was altijd bij de Galaxy S ook zo.
Yes :Y
Ik was te voorzichtig met mijn mooie spliksplinternieuw Note natuurlijk O-)

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Iemand ervaring met Amazon.de? Daar kost hij nog maar 513 euro. MAar ivm garantie etc twijfel ik toch wel...

• AmonTobin
Grappig is dat: Telkens wanneer ik de Note aan iemand laat zien, reageert die persoon zo van: "Dat past toch nooit in je broekzak?!"...

Dan demontreer ik het even en zien ze de Note moeiteloos in mijn broekzak verdwijnen en dan is het opeens van: "Ohhh, dat valt inderdaad erg mee!"...

Ik moet ook zeggen dat ik in het begin de Note nog wel in m'n (spijker-)broekzak voelde zitten, maar dat is nu ook over...het went erg snel. Tuurlijk, als ik er bewust aan denk voel ik hem wel zitten, maar anders echt niet.

Overigens ben ik erg te spreken over de Note, maar het achterkantje begint steeds losser te zitten en steeds meer te kraken, evenals de knoppen. Dat vind ik toch best wel storend...maar goed, wellicht went dat ook wel.

• alex3305
Xmoo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:01:
Iemand ervaring met Amazon.de? Daar kost hij nog maar 513 euro. MAar ivm garantie etc twijfel ik toch wel...
Ik zit zelf ook te twijfelen. De shops met de 'beste' prijzen hebben ofwel geen goede reviews ofwel kunnen mij eventueel geen abonnement bij Sizz aanbieden, welke toch een stuk goedkoper is dan Vodafone...

Alhoewel de prijs bij de Media Markt wel gruwelijk is gedaald (momenteel 599,-, afgelopen week in de winkel nog 749,-).

• Xmoo
Ik koop mijn toestellen altijd los.
Ken twee vrienden die hem via Amazon hebben. Binnen 6 dagen hadden ze de toestel thuis.
Enige wat ik mij dus afvraag is Garantie.

Of naar Amazon.de terug sturen? OF naar een Samsung repair center ofzo... Maarja ik ken er geen :S

Verwijderd

Sowieso alle grote phonehouse vestigingen kun je terecht voor garantie via Samsung.
Ook als hij daar niet gekocht is.

http://www.phonehouse.nl/snelle-reparatie/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 12:46 ]

• Xmoo
Ooh ok, goed om te weten. Nu wachten op de stufi en kopen maar :D

Verwijderd

Mocht het toch niet waar zijn, ik heb het van horen zeggen, kun je rechtstreeks met Samsung contact opnemen.

• Xmoo
Dat opsturen enzo hou ik niet echt van. Gewoon face to face afleveren...
Doet EuroTwice ook Samsung? Of HTC only...

• alex3305
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:01:
Mocht het toch niet waar zijn, ik heb het van horen zeggen, kun je rechtstreeks met Samsung contact opnemen.
Is niet helemaal duidelijk vind ik:
Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.

Verwijderd

Oei die had ik niet gelezen. Excuus, dan zou ik hem hier kopen, zal hier binnenkort ook wel voor een goede prijs verkrijgbaar zijn.

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb me telefoonhouder voor me auto binnen... Meteen ff snel getest en op het eerste gezicht lijkt het me een prima dingetje (http://www.ebay.com.au/it...iewItem&item=120801509015)

Alleen heb nu wel een dode hoek in me voorruit! :+

Verwijderd

Zit nog te twijfelen tussen de Note en Nexus. Maar denk dat mij voorkeur uit gaat na de laatste. Lijkt me wat langer meegaan in het smartphone geweld.

• -NRG-
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:58:
Zit nog te twijfelen tussen de Note en Nexus. Maar denk dat mij voorkeur uit gaat na de laatste. Lijkt me wat langer meegaan in het smartphone geweld.
Waarom zou de nexus langer mee gaan? Hij heeft een langzamere processor en mindere gpu.
De interface van android 4.0 zal dus op de Note/S2 nog soepeler lopen!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

HTC bied als dienst dat je je telefoon op afstand kan laten rinkelen of zelf kunt bijhouden waar je telefoon op dit moment is (op een overzich a-la google maps). Heeft Samsung/GNote ook zoiets?

6) You just checked it.

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:08
Tyoi schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:34:
HTC bied als dienst dat je je telefoon op afstand kan laten rinkelen of zelf kunt bijhouden waar je telefoon op dit moment is (op een overzich a-la google maps). Heeft Samsung/GNote ook zoiets?
http://www.samsungdive.com/DiveMain.do ;) Het kan!

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

• oknot
AmonTobin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:10:

Overigens ben ik erg te spreken over de Note, maar het achterkantje begint steeds losser te zitten en steeds meer te kraken, evenals de knoppen. Dat vind ik toch best wel storend...maar goed, wellicht went dat ook wel.
Ik zou als ik jou was terug naar de winkel gaan met je toestel,want het lijkt me niet in orde dat bij normaal gebruik de knoppen en achterkant zich gedragen zoals jij beschrijft bij jouw toestel. Klinkt een beetje als een maandagmorgen toestel. Ik heb het toestel nu 3 weken en gebruik m intensief(hij heeft mijn tab volledig vervangen) en alles zit nog net zo vast als op de 1e dag dat ik m kreeg. Dit had ik ook niet anders verwacht gezien de prijs en bouwkwaliteit. Dus gewoon een nieuwe eisen!!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

6) You just checked it.

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Dat SamsungDive ziet er goed uit en werkt prima, net geprobeerd.
Maar hoe zit het met het verbruik van de accu als deze functie altijd aanstaat?

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:08
René van Gaalen schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:37:
[...]

Dat SamsungDive ziet er goed uit en werkt prima, net geprobeerd.
Maar hoe zit het met het verbruik van de accu als deze functie altijd aanstaat?
Ik heb hem altijd aanstaan.. Als je via de site een command geeft, wordt er een signaal naar je mobiel gestuurd, alleen dan activeert het programma zich. Verder staat het (dacht ik) gewoon op non-actief (correct me if i'm wrong!). Mijn accu van mijn S2 gaat met intensief gebruik ongeveer 1 dag mee. (dat hebben de meeste S2's).

Verder heb ik op mijn S2 ingesteld dat als de simkaart verwisseld wordt, er een SMS gestuurd wordt na een aantal noodnummers. Volgens mij krijgen zij dan (nog niet geprobeerd) een bericht met daarin gegevens van de nieuwe simkaart. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd. ;)

** ik weet dat het hier over de Note gaat, maar ik heb een S2 en spreek vanuit deze ervaring

[ Voor 6% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 24-11-2011 15:58 ]

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Zoals ik het zie wordt er inderdaad niets gedaan op je mobile totdat dive hem echt aanspreekt. Het zou ook in je battery meter naar voren moeten komen als het wel bezig is.(maar valt volgens mij gewoon onder synchronisaties)

[ Voor 43% gewijzigd door Tyoi op 24-11-2011 16:01 ]

6) You just checked it.

Verwijderd

Ceze85 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:46:
Ben ook wel benieuwd ja, hoe je dat in godsnaam kan "zien". Klinkt als bla namelijk.

Met de "sleuteltest" ben je sowieso de sjaak, ik heb nooit ervaren dat gorilla-glass minder snel krast. Wel een mooie marketing term.
Geprobeerd?

Verwijderd

[quote]Stuwie schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:09:
In vergelijking met mijn Desire vind ik het glas bijzonder ,het vlekt niet en laat geen vinger afdrukken achter ,volgens mij zit er een speciale coating op.btw ik heb de note nu 2 weken ik vind hem geweldig de desire niet meer aangeraakt. :*)
[/quo

Dit scherm reinigt inderdaad erg gemakellijk,gewoon met zo een speciaal doekje ,en proper.
Is met apple ook zo.
Heb meerdere tabs en phones gehad maar als het op reinigen aankomt valt het toch wel op:Hogere prijs = makkelijker poetsen. Je kan blijven wrijven of je moet zo een spray erbij nemen,niet dus met de note(ook niet met de galaxy's)

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:57:
[...]

Ik heb ooit deze besteld bij 1dayfly:
http://www.1dayfly.com/nl...le-autohouder#description
bevalt erg goed voor mijn HD2, geen idee of de note erin past, maar wellicht dat je ergens een max breedte kan vinden. Erg stevige, stabiele houder, die goed blijft zitten op verschillende oppervlakten.
Bedankt,
1DAYFLY is vervlogen (na 1 dag) Het geldt nl. maar 1 dag

• 418O2
je kan hem ook wel elders kopen.

Verwijderd

rube schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:45:
als je de hoofdtelefoon insteekt is er op een moment dat je het gevoel hebt dat je hem er diep genoeg hebt ingestoken(zoals thuis?) en dan even de weerstand overwinnen, is maar 0.5 mm maar je moet gewoon doordrukken

Verwijderd

rube schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:00:
[...]

Zelfde probleem helaas.
Doordrukken er is een weerstand,je denkt dat hij erin zit maar is niet zo ,echt doooordrukken

Verwijderd

AmonTobin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:10:
Grappig is dat: Telkens wanneer ik de Note aan iemand laat zien, reageert die persoon zo van: "Dat past toch nooit in je broekzak?!"...

Dan demontreer ik het even en zien ze de Note moeiteloos in mijn broekzak verdwijnen en dan is het opeens van: "Ohhh, dat valt inderdaad erg mee!"...

Ik moet ook zeggen dat ik in het begin de Note nog wel in m'n (spijker-)broekzak voelde zitten, maar dat is nu ook over...het went erg snel. Tuurlijk, als ik er bewust aan denk voel ik hem wel zitten, maar anders echt niet.

Als ik eraan denk voel ik hem ook zitten,en s'morgens ook

Verwijderd

joosthaarman schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:51:
Ik heb me telefoonhouder voor me auto binnen... Meteen ff snel getest en op het eerste gezicht lijkt het me een prima dingetje (http://www.ebay.com.au/it...iewItem&item=120801509015)

Alleen heb nu wel een dode hoek in me voorruit! :+
Probeer eens een Ipad

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:03:
je kan hem ook wel elders kopen.
Linkje?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:53:
[...]

Bedankt,
1DAYFLY is vervlogen (na 1 dag) Het geldt nl. maar 1 dag
Ik ken het concept... Ik koop er namelijk wel eens wat, zoals dit product.
Verder heb je natuurlijk google om andere shops te vinden, 1 minuutje en je hebt deze:
http://www.mytrendyphone....nt-universele-62953p.html

En nogmaals ik weet niet of de note past

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 24-11-2011 17:54 ]

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:41:
[...]

Verder heb je natuurlijk google om andere shops te vinden, 1 minuutje en je hebt deze:
Super,bedankt

• AmonTobin
oknot schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:57:
[...]

Ik zou als ik jou was terug naar de winkel gaan met je toestel,want het lijkt me niet in orde dat bij normaal gebruik de knoppen en achterkant zich gedragen zoals jij beschrijft bij jouw toestel. Klinkt een beetje als een maandagmorgen toestel. Ik heb het toestel nu 3 weken en gebruik m intensief(hij heeft mijn tab volledig vervangen) en alles zit nog net zo vast als op de 1e dag dat ik m kreeg. Dit had ik ook niet anders verwacht gezien de prijs en bouwkwaliteit. Dus gewoon een nieuwe eisen!!
Dat is het probleem een beetje, ik hem 'm online gekocht, dus dan wordt het weer een lang verhaal (opsturen/retourneren etc). Maar goed, daar ga ik even over nadenken, want ik begrijp dus dat dit wellicht niet de regel is met dit toestel...

Met mijn Desire HD had ik ook 'last' van dit soort oneffenheden (klepjes die niet goed aansluiten/los zitten/kraken/piepen), maar dat bleek dus meer een design error te zijn waar alle Desire HD toestellen last van hadden (iig de eerste paar batches). Dus vandaar dat ik er in eerste instantie ook vanuit ga dat dit met de Note ook het geval is.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:10:
[...]

Als ik eraan denk voel ik hem ook zitten,en s'morgens ook
Hehe, grapjas... :+
Prulleman schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:41:
[...]

En nogmaals ik weet niet of de note past
En het afgezaagde Ebay
http://www.ebay.com/itm/H...ories&hash=item4aace0fd59

20.00 euro

Verwijderd

Ik ga voor deze houder van Brodit. Je kan er dan bijna blind op vertrouwen dat je dan kwaliteit krijgt voor ongeveer € 45,-- Nog geen leverdatum gezien maar hopelijk kan dit een mooi Sinterklaascadeautje worden.

• alex3305
Alhoewel het niet de bedoeling is om over prijzen te praten, wil ik toch even vermelden dat Saturn de prijs heeft aangepast naar 599,-. Ook zit er een gratis flip-cover bij.

Mocht je ook nog een Dynabyte in dezelfde stad hebben, zoals in Tilburg het geval is, dan is deze week met de actie de Note te krijgen voor 504,- euro inclusief dus de extra cover. Heerlijke deal en ik heb em dan ook gehaald :). Supermooie telefoon.

Verwijderd

alex3305 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:03:
Alhoewel het niet de bedoeling is om over prijzen te praten, wil ik toch even vermelden dat Saturn de prijs heeft aangepast naar 599,-. Ook zit er een gratis flip-cover bij.

Mocht je ook nog een Dynabyte in dezelfde stad hebben, zoals in Tilburg het geval is, dan is deze week met de actie de Note te krijgen voor 504,- euro inclusief dus de extra cover. Heerlijke deal en ik heb em dan ook gehaald :). Supermooie telefoon.
op de site van dynabyte staat 579. Wat voor actie is het?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 22:36 ]

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:31:
[...]

op de site van dynabyte staat 579. Wat voor actie is het?
Zou ik ook willen weten.

Voor mensen die er nog één willen: Morgen en het weekend is de actie bij de Mediamarkt, extra korting. Zo is de Note nog maar 519 euro ;)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• marcel23456
Joost1991 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:57:
[...]

Zou ik ook willen weten.

Voor mensen die er nog één willen: Morgen en het weekend is de actie bij de Mediamarkt, extra korting. Zo is de Note nog maar 519 euro ;)
Nog maar? omgerekend is het altijd nog ruim 1200 guldentjes :9 Grapje, maar het is en blijft natuurlijk ook niet niks. Ik heb daarom best en hoge pet op van dit toestel en ga der vanuit dat het kwalitatief en stukje hoogstaand vakwerk is.

vanmiddag achter glas bij de belcompany hem even lopen bekijken, euh, klein is die zeker niet, maar hij zet er wel gelikt uit. Nog even geduld en dan komt di hier ook binnen...tenminste...als vodafone en beetje tempo zet met de levering :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hij is vooral erg dun, heb hem zelf ook even in mijn broekzak gehad en dat past prima. Hij is dunner dan mijn galaxy s bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.