Ik zit steeds te twijfelen om mijn Note terug te brengen naar de winkel.
Ik heb al een tijd een probleem met mijn batterij, een maand geleden is mijn oude batterij kapot gegaan.
De batterij werd heet, scherm begon te knipperen, telefoon viel uit en de batterij zelf was iets gezwollen.
Toen ben ik een nieuwe originele batterij gaan kopen en die doet het wel iets beter maar hij gaat nu veel sneller leeg met Wifi aan en als ik rond de 50% batterij over heb dan loopt die opeens heel snel leeg.
Ook als ik een minuut of 10 de telefoon gebruik gaat het ook allemaal erg snel.
En gister toen ik de batterij weer een beetje had opgeladen en van de lader had gehaald liep het percentage opeens weer van 40% naar 45%
Het is toch niet de bedoeling dat ik na een dikke 9 uur de batterij weer aan de oplader moet hangen als ik hem niet eens zo heel intensief heb gebruikt
Hier heb ik een screenshot van de batterij een tijd geleden (met nieuwe batterij)
Dit is toch veel te snel? of overdrijf ik nu?
Ik twijfel gewoon om hem terug te brengen, want ik lees vaak verhalen van mensen die het zelfde probleem hebben en ook de telefoon opsturen ter reparatie, en de een heeft geluk dat als ze hem terug krijgen dat hij weer prima loopt en andere hebben gewoon nog steeds dezelfde problemen..