Dat is maar goed ook. Want als je het hebt uitgeschakeld moet je zolang op de terug-knop drukken.
En ja, ook wij moeten het tabje eerst activeren met de terug-knop.
En ja, ook wij moeten het tabje eerst activeren met de terug-knop.
Dat is niet waar. Het verbergen/verschijnen van het multiview-tabje met de terug-knop kan alleen als multiview is ingeschakeld (in de notification toggles).MEGATRON schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:41:
Dat is maar goed ook. Want als je het hebt uitgeschakeld moet je zolang op de terug-knop drukken.
[ Voor 75% gewijzigd door Dav1d op 23-02-2013 15:27 . Reden: verduidelijking ]
Leuk man gatheren
[ Voor 58% gewijzigd door 418O2 op 27-02-2013 10:27 ]
Repartition?? wat i dat?418O2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:26:
Odin. Nieuwe fw flashen. En repartition, volgens mij is alle data dan weg van de interne sd
Leuk man gatheren
Je zult vast niet heel toevallig USB debug aan hebben staan ofwel?migros schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:16:
Ik zit met een galaxy note waarvan het scherm kapot is. Het lukt me maar niet om bij de data te komen om deze te wissen zodat ik de gsm kan verkopen zonder te maken.
Op internet kan ik lezen dat ik dat via een hardreset kan doen, nou dat lukt dus ook niet zonder scherm. ik kan namelijk niet bij de data zonder dat ik het scherm ontgrendel. Heeft iemand voor mij een truukje waarmee het me wel lukt of een programma?
Si vis pacem, para bellum
Ik heb echt precies hetzelfdeVandread schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:10:
Fijn dat ook m'n accu spontaan is overleden na de update, zal wel toeval zijn.....
Scherm begon te trillen, telefoon begon uit te vallen, dus volgens google is dan m'n accu te oud.
Is ook een tikkie bol geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door Devrim op 09-03-2013 16:01 ]
Verwijderd
Gewoon snel vervangen, voel me wel tikkie opgelicht kijk bij webshop, 30 euro, ga naar die winkel.... 35 euro....Devrim schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:59:
[...]
Ik heb echt precies hetzelfdeOok schermtrillingen (backlight was net een disco feest) en ook spontaan uitvallen.
Ook ik heb mijn telefoon geupdate (ik ben daarna weer terug gaan naar Ginger Bread) en ook mijn accu is gewoon opgezwollen![]()
![]()
Echt belachelijk...
Is het eigenlijk wel veilig om die accu's nog te gebruiken? Straks lekt dat ding nog...
Zou het besmettelijk zijn?Devrim schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:59:
[...]
Ik heb echt precies hetzelfdeOok schermtrillingen (backlight was net een disco feest) en ook spontaan uitvallen.
Ook ik heb mijn telefoon geupdate (ik ben daarna weer terug gaan naar Ginger Bread) en ook mijn accu is gewoon opgezwollen![]()
![]()
Echt belachelijk...
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook geupdate naar 4.1.2. Maar geen idee hoe het uitmoet. Talkback staat uit.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:38:
Hoe kan ik in 4.1.2. zorgen dat bij iedere wisseling van pagina het paginanummer NIET wordt uitgesproken. Ik word gek van dat mens en ik kan geen instelling vinden om haar uit te schakelen.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Nou niet iets tegenvallen, zeg maar erg tegenvallen, ik red eind van de dag niet meer,terwijl ik dat na de upgrade naar 4.0.4 juist wel weer kon na de dramatisch slechte 4.0.3., ik zit te denken om een full wipe te doen, misschien dat het dan ook allemaal iets beter gaat draaien, ben niet helemaal tevreden nog over deze update.nokiaan958GB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:41:
Sinds vrijdag staat 4.1.2 er op.
In beleving valt de batterijduur nu iets tegen.
Voorheen kon ik net 2 dagen halen op een lading, nu niet meer![]()
Snap er niets van nu lijk na de update mijn taakbeheer App ook nog verdwenen te zijn
Ik mijn geval bedraagt het batterijgebruik van wifi 2 a 3% van het totaal.......................................dura schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:11:
Ik krijg prima batterijduur; maar wat me opviel is dat de wifi na de upgrade stond op altijd aan, ipv op alleen indien ingeschakeld, waar ie eerst wel op stond. Dat zou best weleens flink kunnen schelen in batterijduur.
[ Voor 4% gewijzigd door nokiaan958GB op 12-03-2013 23:16 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
En als advokaat van de duivel, WIE garandeert mij dat dit originele accu's zijn van Samsung ?Bas. schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:34:
Ik had ook last van een bolle accu met de problemen die hier beschreven worden.
Voor 14 euro (!) een originele accu besteld en mn foon werkt weer perfect!
http://www.mobilesupplies...0-eb615268vu-p-13527.html
Wil geen reclame maken hoorMaar is gewoon een erg nette prijs.
Verwijderd
Doe je dat via active defense - permission managing - locating?Get!em schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:00:
Via LBE alle location permissies van alle apps uitgezet. En dat scheelt dan weer vrij veel.
Oa google now was schuldig aan het locatie ophalen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 15:17 . Reden: vraag toegevoegd ]
[ Voor 19% gewijzigd door Get!em op 14-03-2013 15:58 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Vandread op 14-03-2013 16:24 ]
Verwijderd
@Get!em bedankt voor info. Heb even de Exynos Abuse app geinstalleerd om root te verkrijgen. Is wel heel simpel. Moet wel met safe kernel, maar ik flash toch zelf geen custom roms.Get!em schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:00:
Sinds kort toch maar LBE Security Master weer geinstalleerd (de vertaalde versie van het XDA forum). LBE Privacy Guard uit de Play NIET installeren! Die krijgt je telefoon in een bootloop!
Via LBE alle location permissies van alle apps uitgezet. En dat scheelt dan weer vrij veel.
Oa google now was schuldig aan het locatie ophalen.
Tja, ik hoop dat je inderdaad krijgt wat je verwacht dan, maar goed, zoals altijd ... een kopie is pas een kope als je helemaal kloptBas. schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:37:
Ik heb 'm vergeleken met m'n originele accu, maar alles lijkt te kloppen. Ook kwa afwerking enzo.Alleen de productie datum was anders.
Google Play: LBE Privacy GuardGet!em schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:44:
@Vandread
Zie mijn reactie veel eerder: LBE Privacy Guard zorgt op Jelly Bean ( dus alle android 4.1 en hoger) voor een bootloop. Nooit installeren dus.
De door jou genoemde site is juist, die doet het wel. Is een brak vertaalde versie, maar hij werkt uitstekend.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Verwijderd
Er is geen 'beste' manier.Gianni Rombios schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:01:
[...]
Wat is eigenlijk de beste manier om een stock rom te rooten? Welke heb jij gebruikt?
Weet niet wat jij daar ziet, maar dat is 7 maart 2012, en die crasht wel degelijk.Sinds 7 maart is de bootloop eruit, net even getest op mijn 4.1.2.
Maar alle leuke snufjes mist die play store versie.
[ Voor 18% gewijzigd door Get!em op 15-03-2013 14:24 ]
Lees even in dit topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2050297Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:29:
Ik las ook al in het forum van androidworld dat airview niet in de originele update is meegenomen.
Ik heb nu een probleem met mijn camera. niet alleen met de originele camera app, maar ook met diverse andere camera appjes.
Ik heb gisteren geroot met Exynos Abuse en bij superSU die vinkjes gezet zoals beschreven. Bij disable exploid. er stond bij: Note : This may break camera, but unchecking disable exploit make it working again.
Mijn camera werkte echter prima.
Daarna heb ik de JB update via kies geinstalleerd en vanaf dat moment werkt mijn camera niet meer.
Heb al een factory reset gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen.
Iemand een idee?
Dan heb je mazzel gehad. Waarschijnlijk had je LBE nog geen root privileges gegeven.Gianni Rombios schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:32:
Aiai niet goed gekeken. Is inderdaad 2012... Ik had hem er alweer afgegooid maar kon toch normaal booten. Bedankt voor de root info!
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 17:21 . Reden: vraag over permissies teogevoegd ]
Kijk even in de topics van XDA met exynos abuse. In de eerste post staan links naar oplossingen via rechten zetten in RootExplorer. Daar zal je het vinden. Ik kan je helaas geen pasklaar antwoord erop geven.Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:48:
@Get!em
Weet jij hoe die permissies moeten staan read write and execute for owner, group and others.
Staat bij samsungcamera apk nu op read and write voor owner en read voor group and others. Moeten daar exe rechten bij?
Bij camera data staan alle mogelijke rechten bij alle groepen aan behalve write bij group and others
bij sammsung camera odex staan rechten hetzelfde als bij smsungcamera apk
Ik heb helaas ook dezelfde problemen. Na het lezen van meerdere posts met hetzelfde probleem meteen maar even een vervangende accu besteld. Heb m'n Note sinds begin november 2011 en vind dat de batterij het te kort uithoudt. Een batterij in zo'n high end apparaat moet het toch wel 2 jaar volhouden..gertvdijk schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:54:
Mijn Note kreeg ik in 35 minuten gebruik van 100% naar 1% batterijpercentage. Batterij bleek ook bol te staan en weergegeven batterijpercentage ging tevens tussendoor alle kanten op. Plots omhoog (!) en omlaag.
Nieuwe originele accu besteld en is weer helemaal in orde. Uurtje filmpje kijken gisterenavond (H/W decoding, lage helderheid, 1000kbit/s video) en was slechts 12% van het percentage af. Heerlijk.
Na ongeveer 400 cycles (schatting) is het op zich ook niet gek dat de accu wat minder was geworden, maar toch, valt me wel wat tegen.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Ik zie nu dat sinds de update de swype icon op het toetsenbord is verdwenenStuwie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:29:
[...]
Als je swype gebruikt op het toetsen bord swype icon ingedrukt houden dan kom je in de instellingen > Persoonlijk woordenboek
Als je samsung-toetsenbord gebruikt op het toetsen bord instellingen icon ingedrukt houden > XT9 geavanceerde instellingen > XT9 mijn woorden
btw ik gebruik versie 4.0.4
Hey, jij hebt er verstand vanGianni Rombios schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:43:
Ja tik er eens op dan zie je het verschil. Zet de spaarstand eens aan in het notificatie gebied.
Google Now uitschakelen:
1. lang drukken op de menu knop
2. daarna menuknop-instellingen
3. locatie en Google zoeken uitzetten onder GPS.
Na het lang indrukken van de menu-knop nog even op de G-knop onderaan je scherm klikken. Daarna, in Google Now, kun je bij instellingen rechtsboven de AAN naar UIT verschuivennokiaan958GB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:00:
[...]
Hey, jij hebt er verstand van![]()
Maar kom er met je aanwijzingen niet uit.
Bij stap 1. zie alle venster van schermen waar ik de afgelopen tijd ben geweest.
Waar zit dan de "menuknop-instellingen"? Als ik op de instellingenknop (links van de menuknop) tik gebeurt er ook niks
Swype Beta gewoon even downloaden. Is duidelijk beter. En ook net naar versie 1.4.9 verbeterd.nokiaan958GB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:49:
[...]
Ik zie nu dat sinds de update de swype icon op het toetsenbord is verdwenenOok mijn woordenlijst lijk ik met de update kwijt te zijn geraakt
![]()
Ook bij instellingen kan ik niet bij mijn Persoonlijk woordenboek komen.
Iemand een idee hoe dit bij de nieuwste Android moet ?
Hey bedankt!thisegzz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:10:
Sinds een paar dagen de officiele 4.1.2 update geinstalleerd, en daarna gelijk de SpeedMod kernel er overheen geflashed. Stuk sneller nu, telefoon voelt weer als nieuw!
[...]
Na het lang indrukken van de menu-knop nog even op de G-knop onderaan je scherm klikken. Daarna, in Google Now, kun je bij instellingen rechtsboven de AAN naar UIT verschuiven
Weet je zeker of Swype Beta 1.4 veilig is?Gianni Rombios schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:13:
[...]
Swype Beta gewoon even downloaden. Is duidelijk beter. En ook net naar versie 1.4.9 verbeterd.
Heb het geinstalleerd en werkt prima.Gianni Rombios schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:13:
[...]
Swype Beta gewoon even downloaden. Is duidelijk beter. En ook net naar versie 1.4.9 verbeterd.
zucht ... elke keer die rechtenkwestie ...nokiaan958GB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:47:
[...]
Weet je zeker of Swype Beta 1.4 veilig is?
Swype wil toegang tot:Normaal gesproken installeer ik alleen programma's die zoveel rechten vragen als ik er echt niet zonder kan
- persoonlijke gegeven
- uw locatie
- uw berichten
- netwerkcommunicatie
- telefoonoproepen
Wat een onnozele reactie.FreshMaker schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:49:
[...]
zucht ... elke keer die rechtenkwestie ...
"hoe weet je dat het veilig is"
Dat weet je niet ...
Maar een keyboard wat de genoemde toestemmingen niet krijgt, kan je niet gebruiken om een telefoonnummer te kiezen, te navigeren, of om je contactlijst te bewerken ...
Soms zou het ook gewoon "logisch" kunnen zijn als een app dat wil ..
Als Angrybirds 'ineens' root acces zou willen, ja DAN kan je twijfelen...
Nee is voor het SMS-en. Heb daar nog niet de mogelijkheid voor het aanmaken van een standaard handtekening ontdekt.......................Gianni Rombios schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:02:
Dat kun je ook wel in je email programma als vaste handtekening instellen? Ook een goede optie is Clipper.
Google Play: Clipper - Clipboard Manager
Geweldige workaroundGianni Rombios schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:15:
Open een nieuwe sms, type de handtekening. Selecteer alles, daarna kopiëren. Tap and hold in het sms venster achter je handtekening, selecteer klembord. Tap and hold de handtekening op het klembord. Vergrendel op klembord. Dan kun je hem zo tevoorschijn toveren.
[ Voor 21% gewijzigd door pafdaddy op 31-03-2013 14:04 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Navigeren, evt vaststellen dat je in het buitenland zit, en je misschien wel andere 'spraak' gebruikt ?nokiaan958GB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:54:
[...]
Wat een onnozele reactie.
Waarom zou je niet hoeven na te denken over de veiligheid.
Dit toestel gebruik ik zakelijk en wil zo weinig mogelijk risico's lopen.
Ik root niet en gebruik geen custom roms.
En leg jij mij eens uit waarom Swype toegang tot mijn GPS moet hebben
Gevonden!Gianni Rombios schreef op zondag 31 maart 2013 @ 01:40:
Maar kijk nog eens goed in instellingen van sms, er blijkt toch wel degelijk een handtekening optie in te zitten... (wist ik ook niet).
In Swype moet je zelf je taal kiezen. Hij doet dit niet automatischFreshMaker schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Navigeren, evt vaststellen dat je in het buitenland zit, en je misschien wel andere 'spraak' gebruikt ?
Overtrokken? Ben gewoon kritisch over wat ik op mijn Note zet.FreshMaker schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:54:Ik zeg niet dat je totaal geen veiligheid moet nemen, maar soms zijn de reacties zó immens overtrokken nav de permissie en mogelijkheden.
Sorry gaat mijn pet te boven wat je hier zegt.FreshMaker schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:54:Veiligheid en gezond verstand gaan samen, maar dat is 'ons' niet meer gegund om te verwachten
Bedankt voor je tip.Get!em schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:32:
Als je dan toch moeite hebt met de permissions, installeer dan de xda vertaalde versie van LBE Security Manager en manage daar de privacy gerelateerde permissies van alle apps. Oa IMEI, GPS, Contacten, SMS, Telefoon rechten kun je terugtrekken van de meeste apps zonder verlies aan functionaliteit. Uiteraard de apps die bij je contacten moeten komen voor hun eigen functie kun je toestaan.
Let op: ROOT required.
Ja, ik heb dit probleem eerder gezien. Dit komt voor wanneer één van de cellen van de accu zijn geknapt, de accu komt dan bol te staan. Ik zou zeker niet te lang wachten, want een geknapte accu kan end of life voor je Note betekenen. Een nieuwe accu heeft in zijn geval prima geholpen, accu duur weer helemaal als nieuw.virtualjoe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:26: Reparatiecentrum gaf gelijk aan dat de Accu kapot is vanwege "verdikking". En die valt niet onder garantie helaas. Meer Note's hier met dit probleem? En is het dan ook opgelost door een nieuwe accu?
Verwijderd
Yep. De mijne had hetzelfde helaas. Zelf een nieuwe (originele) accu gekocht en die deed het weer prima.virtualjoe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:26:
Na 1,5 jaar draaien heb ik nu ook het "screen flickering and fake battery drain" probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2070567 Reparatiecentrum gaf gelijk aan dat de Accu kapot is vanwege "verdikking". En die valt niet onder garantie helaas. Meer Note's hier met dit probleem? En is het dan ook opgelost door een nieuwe accu?
Ik heb ook een laad probleem. Mijn note gaat gewoon laden, maar tijdens het opstarten zie je het scherm flikkeren alsof er te weinig stroom is. Dan valt hij vervolgens ook uit. Kan ik voorkomen dat hij bij laden automatisch aangaat? Net een nacht aan de lader laten hangen, maar dan heeft ie dus steeds dezelfde cycli doorlopen (laden - starten - uitvallen, dat kan toch ook nooit goed zijn).Gadgeteer schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Gewoon in je eigen NOTE opladen lijkt me.
Hij zal als hij compleet leeg is niet direct aangezet kunnen worden maar na een aantal minuten opladen zal dat wel weer lukken.
bron: handleiding.. leest niemand dat ding?
[ Voor 11% gewijzigd door Jogai op 09-04-2013 08:30 ]
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Klinkt wel degelijk als soortgelijke symptomen. Probeer eens een nieuwe batterij of een batterij van een andere Note-gebruiker. Nieuwe kost €16 €19...Jogai schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:26:
Ik heb ook een laad probleem. Mijn note gaat gewoon laden, maar tijdens het opstarten zie je het scherm flikkeren alsof er te weinig stroom is. Dan valt hij vervolgens ook uit. Kan ik voorkomen dat hij bij laden automatisch aangaat? Net een nacht aan de lader laten hangen, maar dan heeft ie dus steeds dezelfde cycli doorlopen (laden - starten - uitvallen, dat kan toch ook nooit goed zijn).
[ Voor 14% gewijzigd door gertvdijk op 09-04-2013 10:19 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
[ Voor 27% gewijzigd door TweakerBas op 09-04-2013 09:53 ]
[ Voor 119% gewijzigd door Animal_X op 10-04-2013 21:01 . Reden: verkeerde topic... ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Nee, viel bij mij wel mee. Viel pas op toen ik de nieuwe batterij ermee vergeleek. De "battery health" was ondanks alles altijd "Good" en dat zegt dus helemaal niks overigens.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:38:
Valt dat "bol staan" staan echt keihard op?
Thanx, dat werkte. Het kostte alleen nogal wat moeite om in recovery te komen. Ik heb hem nu geboot in de officiele firmware van Samsung. Eens kijken hoelang ik het op stock software uit houd..Gianni Rombios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:06:
Vanuit recovery mode volume up + home + power nog eens reset to factory defaults kiezen. Dat was bij 4.0.4 iig de oplossing.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq