Onderaan deze pagina staat:truffel50 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:41:
[...]
Vreemd genoeg werkt Kies-backup niet bij mij. meer mensen dezelfde probleem?
Problemen met KIES horen in dit topic.
.....................
Onderaan deze pagina staat:truffel50 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:41:
[...]
Vreemd genoeg werkt Kies-backup niet bij mij. meer mensen dezelfde probleem?
[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 03-10-2012 08:47 ]
Ik niet ...onkeltje schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:20:
Ik gebruik nog altijd KIES voor mijn backups.
Dit lijkt me wel wat.FreshMaker schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:50:
[...]
Ik niet ...
Google Play: G Cloud Backup
Deze is minder opzichtig aanwezig, en kan het op schedule dagelijks laten uitvoeren
Ah. Ik denk dat het iets met de wacom laag te doen heeft eerlijk gezegd, hij 'gloeit' ook wat na als je hem net uit zet in het pikkedonker.Ken. schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:02:
[...]
Yep.. Heb mijn Note er al eens voor terug gestuurd, maar na reparatie had ik dezelfde vlekken op andere plekkenDenk dat ieder toestel het heeft, maar niet iedereen het ziet. Alleen in een compleet donkere ruimte met een zwart scherm zie je het goed.
Dat is AMOLED "Mura" (oid), doodnormaal en vrijwel elk toestel heeft dat in varierende vorm. De meeste schermen zullen donkere vlekken hebben zodra je een zwarte achtergrond bekijk in een pikdonkere kamer en dat kan zich ook tonen als horizontale lijnen die altijd te zien zijn. Komt blijkbaar omdat het organisch materiaal betreft.RielN schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:29:
Nog een vraag: wanneer ik het scherm heel erg donker heb en eigenlijk 'zwart' wil laten zien: In een donkere kamer zie ik dan nog zwartere vlekjes bij goed kijken. Kent iemand dit?
[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 06-10-2012 20:02 ]
Pentaxiaan
Op XDA zeiden ze in elk geval dat het te maken had met de lijmresten die je door het scherm heen zou zien.RielN schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:45:
[...]
Ah. Ik denk dat het iets met de wacom laag te doen heeft eerlijk gezegd, hij 'gloeit' ook wat na als je hem net uit zet in het pikkedonker.
Je ziet het ook alleen in zelfzame gevallen, niet storend.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Lookout (ook gratis app) komt ook automatisch met een waarschuwing indien een nummer op een website geklikt wordt.onkeltje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:26:
Dit bericht kreeg ik gisteren via Helpmij.nl
Kwetsbaarheid Android-telefoons te dichten met ESET app Auteur: ErpCity
Tijdens een kort geleden gehouden beveiligingsconferentie werd een enorme kwetsbaarheid van Android-telefoons aangetoond.
Met de Unstructured Supplementary Service Data (USSD) code is het mogelijk om een 'hard reset' uit te voeren, waardoor het toestel teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en een gebruiker alle instellingen, gegevens, foto’s en video’s kwijtraakt. Op populaire Android-toestellen kunnen kwaadwillenden nu op verschillende manieren onterecht deze USSD-code opdracht uitvoeren. Het bezoek aan een website is al genoeg om de code uit te laten voeren op een vatbare telefoon. Andere mogelijkheden zijn per SMS, QR code, NFC-toepassing of door op een link in de browser te klikken.
Het beveiligingslek van vele Android-toestellen, waardoor het dus mogelijk is om via één enkele regel code het toestel te wissen, is met de speciale app van ESET te dichten. De app is gratis beschikbaar in de Google Play store.
Met een QR code kan het toestel worden getest. Als het toestel kwetsbaar blijkt te zijn, kan de app ‘ESET USSD Control’ worden gedownload in de Google Play store. De app waarschuwt de gebruiker op het moment dat er een kwaadaardige code wordt gedetecteerd.
Ik wilde eens weten wat de mensen hier daarvan vinden.
Is dat inderdaad zo erg of is dit sterk overdreven.
Doet men er goed aan die installatie te doen of moeten we daar niet veel aandacht aan schenken?
Ik zie dat je daar 1GB beschikbare ruimte hebt.FreshMaker schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:50:
[...]
Ik niet ...
Google Play: G Cloud Backup
Deze is minder opzichtig aanwezig, en kan het op schedule dagelijks laten uitvoeren
Dat ligt aan je definitie van de backup.onkeltje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
Ik zie dat je daar 1GB beschikbare ruimte hebt.
Ik heb even nagekeken en blijkt dat ik 7GB vol heb op mijn Phone en SD.
Ik vrees dat 1GB dan toch niet genoeg gaat zijn.
Gewoon de leak flashen418O2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:00:
Wooohooo, ik heb mijn Galaxy Note terug. Maat van me heeft hem gefixt. Had tijdelijk een lumia 800, dat deed mij inzien hoe verschrikkelijk goed de Note + Android is...
Nu wachten op JB, dan is hij helemaal amazing!
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 02-11-2012 16:34 ]
Verwijderd
Samsung Flip 7
goed nieuwsHenkpaulus schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:33:
Samsung to update the Galaxy Note directly to Android 4.1.2” http://t.co/3dVOtINl
[ Voor 9% gewijzigd door Yucko op 09-11-2012 12:32 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Er is volgens Samsung een workaround voor het probleem toegevoegd aan hun driver code voor de eMMC chip. Maar Entropy512 claimt dat dit niet voldoende is om het probleem te omzeilen.Yucko schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:45:
Ik mag toch hopen dat de Note 2 een dergelijk probleem niet heeft, dus ik vraag me werkelijk af waarom het zo lang duurt voor Samsung om een kernel uit te brengen waar dat probleem niet meer in voorkomt
Ok, dan maar afwachten tot de juiste versie op de markt komt.418O2 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:48:
wat ben jij ook en figuur onkel haha
deze man geeft die firmware per ongeluk via fota gekregen. draait erg goed. er zij. al wat customroms gebasseerd op die rom gemaakt en dat loopt erg goed
Firmware Over The Air
[ Voor 27% gewijzigd door Get!em op 11-11-2012 13:35 ]
[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 14-11-2012 13:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 14-11-2012 13:40 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Verwijderd
Eringebrand is niet het goede woord. De pixels die lange tijd wit staan worden na verloop van tijd gelig van kleur. Google maar eens en je ziet meerdere klachten erover.418O2 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:34:
Wat is er ingebrand dan? De statusbalk?
hoe lang het duurt weet ik niet. of het terugkomt weet ik ook niet. Hoor er nooit iemand over namelijk
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 17:04 ]
Verwijderd
Is wel regelmatig gebruikt. Maar zoiets verwacht je niet binnen 1 jaar.418O2 schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:08:
Ja dat is idd wat anders. De blauwe subpixels degraderen sneller. Dan heb je hem ook wel goed veel gebruikt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 18:24 ]
Verwijderd
Hoe hoog heb jij je helderheid gezet? Ik had rond de 80% nu is het 50%.Sansar schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:34:
Ik heb de Note sinds eind maart van dit jaar. Na een paar weken heb ik de originele carkit houder gekocht.
Als je de Note daar in zet, verschijnt automatisch de Voice Talk applicatie.
Ik heb van ongeveer mei tot eind juli de telefoon dagelijks 2x op deze manier in de auto gebruikt, ongeveer 1.5 uur per rit.
De tekst "Voice Talk" en enkele andere buttonteksten van die toepassing is ingebrand en is duidelijk te zien op een witte achtergrond.
Dus na ongeveer 2 maanden al!
Verwijderd
Smartphones met IPS schermen hebben daar geen last van.418O2 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:42:
Als je 3 uur per dag op volle helderheid hetzelfde scherm hebt draaien, dan gaat dat wel inbranden, dat zal met een LCD niet anders zijn gok ik
ook hetzelfde scherm?Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:46:
[...]
Smartphones met IPS schermen hebben daar geen last van.
Ik had 2 jaar lang mijn HTC HD2 ook op 80% en geen problemen mee gehad.
Verwijderd
Nee een LCD scherm. Wil alleen aangeven dat amoled schermen snel in kwaliteit op achteruit kan gaan.
Helderheid staat bij mij op automatisch...Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:41:
[...]
Hoe hoog heb jij je helderheid gezet? Ik had rond de 80% nu is het 50%.
Ik gebruik Screen Filter daarmee heb je een extra dim screen functie die ook nog eens instelbaar is.works great 4 me!Sansar schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:14:
[...]
Helderheid staat bij mij op automatisch...
Oops. Ma bad maar screenfilter is er ook voor de Note 1
Verwijderd
Verwijderd
Wordt geen full brigtness meer hooguit 40%. Maar wil het idd vervangen voor een ips 1080p scherm.418O2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:18:
Mijne is min of meer vervangen.
Je kan dat wel doen, maar als jij 3 uur per dag hetzelfde scherm op volle brightness op hebt staan, is het zo terug. Dan kan je beter een LCD-toestel kopen.
Verwijderd
Daarom denk ik pas in Q2 2013. Of er moet meteen met BTW actie in januari een mooi model komen.418O2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:35:
Dat zal nog wel een maandje of 2 duren toch, voor er wat anders is?
Maar je hebt je telefoon in de carkit met hetzelfde scherm aan ofzo?
Screen Filter is idd een must have! Er zijn wel holo alternatieven maar die zijn minder handig voor zover ik ze ken.Tanakiam schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:11:
[...]
Oops. Ma bad maar screenfilter is er ook voor de Note 1
Verwijderd
Vraag me af of dat gaat lukkenVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:33:
[...]
Wordt geen full brigtness meer hooguit 40%. Maar wil het idd vervangen voor een ips 1080p scherm.
Alleen weet niet wanneer.
Ik heb zo'n probleem ook gehad met 2 telefoons. Staat die ringtone op een micro sd kaartje? Zo ja, zet hem dan eens op de tablet zelf.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:31:
Ik heb iedere keer dat ik mijn ringtone opnieuw moet instellen, ik wil een liedje van mijn MP3 en dat lukt dan, maar een paar dagen daarna gebruikt hij weer een eigen ringtone en moet ik het weer opnieuw instellen.
Iemand een oplossing?
Verwijderd
ligt aan je instellingen, als je mobiele gegevens aan hebt staan, op prepaid is dat bij de meeste providers een aardige kostenpostVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:36:
Ik heb sinds kort een note n7000 prepaid.
Mijn geld vliegt erdoor
Wie weet of er misschien verborgen dingen aanstaan die geld slurpen?
Of wat ik anders kan doen?
[ Voor 56% gewijzigd door 418O2 op 17-12-2012 00:20 ]
Reclames.nokiaan958GB schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:12:
Heeft iemand een idee waar het hoge verbruik van internet vandaan zou kunnen komen.
Zie nu dat na het laden hij opnieuw begint te tellen.418O2 schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:19:
Nee. Hoeveel schermtijd haal je? Welke software draai je?
Over die piep, ik ben blij dat die er uit is want ik werd er wel eens wakker van...
Ik haal meestal rond de 2.5 uur schermtijd op jelly bean
De eerste fix was ook al beschikbaar, maar het 'nieuws' over eenlek is op nu.nl vaak spannender ( vanwege android ) dan de oplossingnokiaan958GB schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:53:
Nu dit weer
Onze Note schijnt te lekken
http://www.nu.nl/gadgets/...msung-galaxy-en-note.html
[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 17-12-2012 13:23 ]
Ik dacht al, wat is het nat in mijn zak...nokiaan958GB schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:53:
Onze Note schijnt te lekken
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Is dat met Stock 4.0.4?FreshMaker schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:22:
Op mijn toestel blijft de camera werken ( front en rear )
Ik heb 4.1.2 ( - Rocket Rom )Get!em schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:48:
[...]
Is dat met Stock 4.0.4?
Ik heb ondertussen wel de Chainfire versie op mijn mobiel staan, die maakt de camera stuk...
Net even ingelezen. Het klopt. die link heeft een APK met andere werking. Mijn link is naar Chainfire, die is wat grondiger. Doordat die RyanZA minder streng is, werkt de camera nog wel.FreshMaker schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:53:
[...]
Ik heb 4.1.2 ( - Rocket Rom )
De link die ik gaf geeft bij mij zoals gezegd geen probleem
Hier terug te vinden:At the moment, Supercurio's method relies on Android starting it at boot, using the same method any Android app uses to launch at boot. There is no guaranteed order of these apps being launched, and as such, a malicious app could be executing malicious code before the exploit is disabled.
RyanZA's method relies on the same mechanism as well and as such is still vulnerable. Furthermore, unlike Supercurio's and my own patch, RyanZA's patch chmod's to 0600 while ours chmod to 0400. With 0600, system user can still run the exploit, so chaining a half-exploit that only gives system user followed by ExynosAbuse may still grant an attacker root access.
My method requires proper root and modifies /system, and disabling the exploit is done before any normal Android app (like those installed from the Play store) have a chance to execute their code. As long as you tell my app to disable the exploit at boot before you install a malicious app, and providing you do not grant a malicious app root (through SuperSU), this should protect against any exploit. Also note that after enabling applying the patch at boot, you can unroot in SuperSU again (SuperSU --> Settings --> Full Unroot) and the patch will keep working, but you'll be unrooted again (if you don't want root). On some devices it takes a reboot for SuperSU to truly disappear after that, by the way.
With my patch, I do advise testing the exploit was disabled after a reboot by running ExynosAbuse again, and verifying both checkboxes next to "Disable exploit" and "Disable exploit on boot" are enabled. These auto-detect the current state, and if the patch on boot was succesful both will be checked.
Is deze geschikt voor stock rom?Get!em schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:11:
[...]
Net even ingelezen. Het klopt. die link heeft een APK met andere werking. Mijn link is naar Chainfire, die is wat grondiger. Doordat die RyanZA minder streng is, werkt de camera nog wel.
[...]
Hier terug te vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2050297
Weet je wel dat het dat het ongezond schijnt te zijn de telefoon dicht bij je hoofd op je nachtkastje te leggen418O2 schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:19:
................
Over die piep, ik ben blij dat die er uit is want ik werd er wel eens wakker van...
.....................
Verwijderd
Verkeerde topic?Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:38:
Ik heb een smartphone gekocht op de site lightinthebox en het toestel geeft mij de boodschap no sim card detected. Sinds vorig week probeer ik daar iemand te contacteren maar het lukt mij niet. Zijn hier soms mensen die mij kunnen helpen. Het betreft N710 MT6575 Android 4.0 Dual Card Quand Band 5.3Inch QHD HD Capacitive Cell Phone(WIFI,FM,3G,GPS)#00437767
Hij ligt zelfs naast mijn kussen. En ja dat weet ik, en nee, ik geef niets.nokiaan958GB schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:50:
[...]
Weet je wel dat het dat het ongezond schijnt te zijn de telefoon dicht bij je hoofd op je nachtkastje te leggen
[ Voor 73% gewijzigd door 418O2 op 19-12-2012 09:39 ]
Zie nu dat er geen peil op te trekken is.nokiaan958GB schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:12:
...........
Tegenwoordig gebruik ik de Note voornamelijk om te bellen, soms een sms of cameragebruik, geen spelletjes, geen internet, geen muziek of video afspelen, de laaste week ook geen navigatie of Email gebruikt. Push email staat uit. Toch haal ik de laatste tijd de 2 dagen niet. Tegenwoordig heb ik hem op de "systeemenergiespaarstand" staan.
Onder batterij zie ik dat de volgende verbruiksstatistieken van de laatste week:
58% scherm
20% internet
Heeft iemand een idee waar het hoge verbruik van internet vandaan zou kunnen komen.
Don't kill the messenger418O2 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:03:
13 minuten schermtijd in 2 dagen? Dat is wel ERG weinig...
lol, als op mijn telefoon wifi + 3g zou uitstaan dan haal ik met gemak een paar dagen (haal nu al 2 dagen met middelmatig gebruik)nokiaan958GB schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:26:
[...]
Zie nu dat er geen peil op te trekken is.
Moet nu met 16% te gaan na 1d 2u 27m weer laden.
Nu:
27% spraakoproepen (21m 2s)
25% mobiel standby (1d 2u 27m)
17% telefoon standby (1d 2u 13m)
10% scherm (13m 20s)
Whole lot of stars ***
Das een zeer weloverwogen keuze:418O2 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:51:
Waarom heb je dan uberhaupt een smartphone?
Same here. Hij heeft 2 weken geleden een factory reset gehad. Eind van de middag is hij vaak al leeg.Ken. schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 03:51:
Ik weet even niet wat er met mijn Note aan de hand is op het moment:
Haal het eind van de dag niet eens meer met minimaal gebruik
Binnenkort maar eens een factory reset vrees ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Ken. op 22-12-2012 04:31 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq