Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47
Gianni Rombios schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:51:
Toch wel handig dus ben ook even gaan spitten. Ik probeer nu
KeepScreen (now free)
Eerste indruk is goed/werkt en ziet er netjes uit.
En na een reboot? Iemand meldt dat ie niet automagisch start na een reboot op zijn Galaxy.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dat klopt ja. By design denk ik. In het startscherm heb je start/stop service. Moet je na een reboot starten (of zodra je hem nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onkeltje schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:06:
[...]

Ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd dat de mogelijkheid om het scherm altijd aan te laten niet standaard op het apparaat zit. Ik zet mijn toestel altijd handmatig af als ik het niet gebruik dus mijn toestel staat altijd op max en dat is 10min.
Maar ja, ik ken heel veel mensen die hun toestel nooit afzetten ... dat gaat vanzelf uit zeggen ze dan.
Ik ken er zelfs die niet weten hoe ze het moeten uit zetten.
Ik vind het ook vervelend als mensen u iets laten zien en na 10 seconden gaat het scherm uit ... ze doen dat om de accu te sparen zeggen ze dan.
Dus, zet het apparaat af en het probleem is toch opgelost.
Maar ja, wie ben ik hé, ieder zijn eigen idee hé.
Ik ga dat app in ieder geval ook installeren, bedankt voor het naar voor halen van het probleem.
Zit er ook wel in, maar 'verstopt' achter - instellingen - display - timeout scherm
dus een beetje een omweg, om dat "even snel" te doen
Mijn custom rom heeft een setje snelkoppelingen in de status / dropdown, welke ik kan aanpassen.
Daarin zit ook een screen-timeout, welke ik van 30sec tot 10min kan laten switchen dmv indrukken.
maar toch vind ik mijn genoemde app handiger.

deze : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1677245
( voorbeeldje, niet mijn gebruikte rom, ik gebruik kingdroid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
FreshMaker schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 07:36:
[...]

Zit er ook wel in, maar 'verstopt' achter - instellingen - display - timeout scherm
dus een beetje een omweg, om dat "even snel" te doen
Mijn custom rom heeft een setje snelkoppelingen in de status / dropdown, welke ik kan aanpassen.
Daarin zit ook een screen-timeout, welke ik van 30sec tot 10min kan laten switchen dmv indrukken.
maar toch vind ik mijn genoemde app handiger.

deze : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1677245
( voorbeeldje, niet mijn gebruikte rom, ik gebruik kingdroid )
Bij de originele ICS rom kunt ge ook een handige widget plaatsen hoor.

Er zitten 8 icoontjes (knopjes) in die widget.

Met die widget heb je de mogelijkheid om; WIFI, GPS, Bluetooth, Sync, Helderheid, Time-out scherm, Tips
en Instellingen heel gemakkelijk te benaderen.
Met die Time-out kunt ge van 15sec tot 10min instellen.
Bij mij staat die widget altijd op het scherm en ik gebruik die ook veel.
Even de schermhelderheid instellen, zo gebeurd.
WIFI, GPS, Bluetooth op- of af-zetten, zo gebeurd .... heel handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I know, maar ik gebruik samsungs TouchWiz niet.

En buiten mijn klok en wifi-label heb ik een schone 'desktop'
Ik heb een hekel aan rommel op mijn startscherm, dus alles gebeurt vanuit mijn dockbar, en topmenu en appdrawers

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_741036ea.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door FreshMaker op 14-08-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
FreshMaker schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:01:
I know, maar ik gebruik samsungs TouchWiz niet.

En buiten mijn klok en wifi-label heb ik een schone 'desktop'
Ik heb een hekel aan rommel op mijn startscherm, dus alles gebeurt vanuit mijn dockbar, en topmenu en appdrawers

[afbeelding]
Ook een leuk idee, zo ziet ge maar dat ieder zijn voorkeur heeft waar hij zich goed mee voelt.
Het is een kwestie van ... gemak dient de mens vind ik. :z
Ik wil er ook wel eens een andere bediening opzetten maar er is zoveel keuze.
En ik mag kiezen wat ik wil, overal scheelt er wel ergens iets ... niets is volmaakt ... ik ook niet 8)7

Momenteel wacht ik weer braaf op de nieuwe update en misschien als die gebeurd is dat ik dan voor wat anders ga kiezen.
Tja na iedere grotere update kan ik weer van voor af aan beginnen organiseren en dat is nu ook weer niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

onkeltje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:24:
[...]

Ook een leuk idee, zo ziet ge maar dat ieder zijn voorkeur heeft waar hij zich goed mee voelt.
Het is een kwestie van ... gemak dient de mens vind ik. :z
Ik wil er ook wel eens een andere bediening opzetten maar er is zoveel keuze.
En ik mag kiezen wat ik wil, overal scheelt er wel ergens iets ... niets is volmaakt ... ik ook niet 8)7

Momenteel wacht ik weer braaf op de nieuwe update en misschien als die gebeurd is dat ik dan voor wat anders ga kiezen.
Tja na iedere grotere update kan ik weer van voor af aan beginnen organiseren en dat is nu ook weer niet echt mijn ding.
Je hoeft natuurlijk niet direct een andere rom te flashen om het uiterlijk aan te passen. Er zijn zat andere launchers die er prachtig uitzien en hartstikke goed werken op de Note en die kun je gewoon installeren zonder je apps kwijt te zijn. Vaak kun je in dat soort launchers al je instellingen opslaan zodat je na bijvoorbeeld een update of reset van je toestel direct weer al je widgets en icoontjes op de juiste plaats hebt staan als je de instellingen terugzet. Da's dus een kwestie van eenmalig alles zo zetten als je wilt.

Ik gebruik zelf nog steeds Apex Launcher, simpel, genoeg opties en supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:29:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet direct een andere rom te flashen om het uiterlijk aan te passen. Er zijn zat andere launchers die er prachtig uitzien en hartstikke goed werken op de Note en die kun je gewoon installeren zonder je apps kwijt te zijn. Vaak kun je in dat soort launchers al je instellingen opslaan zodat je na bijvoorbeeld een update of reset van je toestel direct weer al je widgets en icoontjes op de juiste plaats hebt staan als je de instellingen terugzet. Da's dus een kwestie van eenmalig alles zo zetten als je wilt.

Ik gebruik zelf nog steeds Apex Launcher, simpel, genoeg opties en supersnel.
Ja, Apex en Nova, ik heb ze beiden aangeschaft, en op het moment vindt ik Nova even beter, puur gevoelsmatig.

Beiden launchers geven de mogelijkheid om icons van andere launchers te gebruiken ( Go en AWD )

Beide launchers kun je backup-pen, en na een reinstall, en de restore van een titanium-backup, staan alle apps en widgets weer op de door jouw gekozen plek.

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_bd678799.png Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_3ece26cd.png

( een full restore na update of upgrade duurt een klein uurtje, maximaal, bij mij. er zijn periodes geweest dat ik na 2 dagen al een nieuwe rom of install doe )

[ Voor 24% gewijzigd door FreshMaker op 14-08-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Ik heb alternatieve taskbar (of hoe heet dat ding boven) met zelf instelbare icons om al die shizzle uit te schakelen of direct bij de settings te komen. Ik was op de Desire de MIUI rom gewend. Dát is echt een heerlijke rom met ook een eigen framework en heel veel handige functionaliteit. Hij is er inmiddels ook voor de Note, alleen is ie nog experimenteel en de specifieke Note apps werken niet meer omdat die leunen op Touchwiz. Dat vind ik dan weer jammer.

Voorlopig redt ik het nog wel zonder alternatieve rom. Geloof me, touchwiz is zo slecht nog niet. Dat brol dat HTC een user interface noemt is het meest ranzig dat ik ooit gezien heb. Vol met bloat en gewoon disfunctioneel. Misschien inmiddels verbeterd, maar ik begin er niet meer aan (kan gelukkig ook niet meer).
En Android is inmiddels ook een stuk volwassener geworden.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
mphilipp schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:54:
Ik heb alternatieve taskbar (of hoe heet dat ding boven) met zelf instelbare icons om al die shizzle uit te schakelen of direct bij de settings te komen. Ik was op de Desire de MIUI rom gewend. Dát is echt een heerlijke rom met ook een eigen framework en heel veel handige functionaliteit. Hij is er inmiddels ook voor de Note, alleen is ie nog experimenteel en de specifieke Note apps werken niet meer omdat die leunen op Touchwiz. Dat vind ik dan weer jammer.

Voorlopig redt ik het nog wel zonder alternatieve rom. Geloof me, touchwiz is zo slecht nog niet. Dat brol dat HTC een user interface noemt is het meest ranzig dat ik ooit gezien heb. Vol met bloat en gewoon disfunctioneel. Misschien inmiddels verbeterd, maar ik begin er niet meer aan (kan gelukkig ook niet meer).
En Android is inmiddels ook een stuk volwassener geworden.
Klopt ja, ik ben eigenlijk ook nog heel tevreden over de originele touchwiz. Er zitten misschien wat mindere dingen tussen maar ik ben er zo aan gewoon geraakt dat ik zelfs een beetje bang ben om aan wat anders te beginnen.
Maar misschien doe ik het toch nog eens puur uit neuwsgierigheid om te zien of andere mensen met andere ideeën misschien ook gelijk hebben. :)
Maar wat ik ook gebruik, het moet origineel blijven zonder XDA toestanden.
Ik heb vroeger ook een HTC gehad, ja een Qtek en ik moet zeggen, daar heb ik heel veel aan gebouwd en verbouwd maar die bevliegingen zijn bij mij een beetje voorbij. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onkeltje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:33:
[...]

Maar wat ik ook gebruik, het moet origineel blijven zonder XDA toestanden.
Dat is jouw keuze, maar in mijn ervaring is het dat tussen de door jou genoemde 'toestanden' goede alternatieven zitten, welke sneller updates, en soms zelfs betere functies bevatten dan de originele standaardsoftware.
problemen en bugs worden vlot gevonden, en hersteld ( mits je een goede developer erachter hebt zitten )

De Note is een prima toestel, maar de meegeleverde apps hoef ik niet, en wil ze niet eerst moeten uitzetten / verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
FreshMaker schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

Dat is jouw keuze, maar in mijn ervaring is het dat tussen de door jou genoemde 'toestanden' goede alternatieven zitten, welke sneller updates, en soms zelfs betere functies bevatten dan de originele standaardsoftware.
problemen en bugs worden vlot gevonden, en hersteld ( mits je een goede developer erachter hebt zitten )

De Note is een prima toestel, maar de meegeleverde apps hoef ik niet, en wil ze niet eerst moeten uitzetten / verwijderen.
Gij hebt volkomen gelijk hoor, XDA is inderdaad dikwijls ver voor op de originele software, ik zal dat zeker niet betwisten.

Ik noem het toestanden omdat het voor mij te veel moeite is om al die Engels-talige uitleg weer uit te pluizen.
Ik moet weer ergens van vooraf aan beginnen lezen en heel wat reacties doorlopen om ergens nog uit wijs te kunnen.
En dan al die roms die ze daar hebben waar de ene volgens zeggen nog beter is dan de andere,
nee, voor mij is al dat uitpluizen te veel geworden.
En voor ge dan een rom kunt gebruiken moet ge weer goed gaan uitpluizen hoe ge het apparaat moet unlocken of hoe noemen ze dat.
De tijd dat ik om 4uur smorgens ging slapen om om 7uur smorgens weer op te staan is voorbij.
Ik zat toen altijd aan de computer en ik heb heel wat progs geschreven in onderandere Delphi en altijd maar verbeteren. Was het niet voor mij dan was het voor een ander.
Tja, nu hoor ik terug bij het groepje "gewone" gebruikers en ik kan volop genieten van mijn Note ook al is de originele software misschien niet zo goed. :/
Nogmaals, gij heb wat XDA aangaat zeker gelijk hoor, dikwijls veel beter dan het originele, ik wil daar absoluut niet over in discusie gaan met niemand. :*)

Als ik misschien ergens duidelijke Nederlandstalige uitleg had die ik gewoon stap voor stap kon volgen dan zou ik waarschijnlijk te overhalen zijn.
Ja ik geef toe dat ik op dat gebied lui geworden ben en dat mijn prioriteiten nu anders zijn dan vroeger. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onkeltje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Als ik misschien ergens duidelijke Nederlandstalige uitleg had die ik gewoon stap voor stap kon volgen dan zou ik waarschijnlijk te overhalen zijn.
Ja ik geef toe dat ik op dat gebied lui geworden ben en dat mijn prioriteiten nu anders zijn dan vroeger. :?
ik zou bijna zeggen, ga naar de bakker, koop een paar koffiekoeken, en kom langs op een zondagmiddag.
nemen we een tas koffie, pintje en na een uurtje ben je het mannetje, en wijzig je je rom en instellingen met een oog dicht, en 2 vingers in de neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Voor dagelijks gebruik? Nee, die XDA roms zijn niet zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
FreshMaker schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:10:
[...]

ik zou bijna zeggen, ga naar de bakker, koop een paar koffiekoeken, en kom langs op een zondagmiddag.
nemen we een tas koffie, pintje en na een uurtje ben je het mannetje, en wijzig je je rom en instellingen met een oog dicht, en 2 vingers in de neus.
Ewel se dat vind ik heel vriendelijk hoor.
Ik zou uw die biertjes en koffiekoeken al bezorgen alleen al voor het aanbod. ;)
Maar helaas, zo erg heb ik het nu ook weer niet zitten hoor.
Ge moogt er hier altijd eentje komen drinken in mijn mooie tuin en daar moet je echt niets voor doen hoor ;)

Ge moet me hier zien zitten onder mijn zelf gemaakt prieeltje met een lekker glaasje wijn en mijn laptop voor mij .... gewoon te gek en veel beter dan gelijk welke rom :*)

Spijtig dat ik u geen DM kan sturen anders zou ik mijn adres doorgeven en dan kon ge hier een lekker glas komen drinken om u te bewijzen dat ik uw reacties zeker wardeer.

[ Voor 9% gewijzigd door onkeltje op 15-08-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RielN schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:01:
Voor dagelijks gebruik? Nee, die XDA roms zijn niet zoveel beter.
;)

Gelukkig is geloof en perceptie voor iedereen anders.
Misschien niet per definitie 'beter' maar wel beter aansluitend om mijn wensen, en inderdaad ... er zit héél veel rommel tussen de oogst, maar een paar ontwikkelaars / bouwers maken er wel wat goeds van, voor dagelijks gebruik

[ Voor 32% gewijzigd door FreshMaker op 15-08-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
FreshMaker schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:41:
[...]
problemen en bugs worden vlot gevonden, en hersteld ( mits je een goede developer erachter hebt zitten)
Het is inderdaad een keuze. En een mening. De een vindt iets prima om mee te werken, de ander wil het andersom hebben.

Ik sluit niet uit dat ik op termijn wel een keer een andere ROM wil. Maar dan wel een die uitontwikkeld is. Ik werk graag met het ding en heb geen zin (meer) in gekloot dat je 3x in de week moet flashen om het goed te krijgen. Sommige ontwikkelaars zijn iets te enthousiast met hun releases. En een aantal zou ik niet eens ontwikkelaars willen noemen, omdat ze uitgaan van andermans ROM, er iets uithalen, wat aan toevoegen en hupsakeee...wéér een rom. Moet je voor de gein eens kijken hoeveel er voor de Desire zijn. En dan tellen hoeveel unieke...dat zijn er een stuk minder. Maar goed, het begrip ontwikkelaar is aan inflatie onderhevig heb ik inmiddels geleerd ;)

Een goede, stabiele alternatieve rom zie ik wel zitten. Ik moet me er ooit nog een keer in gaan verdiepen.

• RielN
  • Laatst online: 18-08 23:57
FreshMaker schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:23:
[...]

;)

Gelukkig is geloof en perceptie voor iedereen anders.
Misschien niet per definitie 'beter' maar wel beter aansluitend om mijn wensen, en inderdaad ... er zit héél veel rommel tussen de oogst, maar een paar ontwikkelaars / bouwers maken er wel wat goeds van, voor dagelijks gebruik
Hoeveel wensen vervult een custom voor jouw precies? Sneller zijn ze niet of nauwelijks (niet merkbaar). Het rooten is handig in een enkel geval. Een concreet verschil tussen CM9 en de standaard ICS kan ik niet eens verzinnen.

De originele software doet vrijwel alles wat je wil imho.

OVerigens draai ik CM9 op dit moment naar tevredenheid, maar dat is omdat ik de interface wat mooier vind.

[ Voor 5% gewijzigd door RielN op 16-08-2012 01:35 ]

RielN schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:35:
[...]

Hoeveel wensen vervult een custom voor jouw precies? Sneller zijn ze niet of nauwelijks (niet merkbaar). Het rooten is handig in een enkel geval. Een concreet verschil tussen CM9 en de standaard ICS kan ik niet eens verzinnen.

De originele software doet vrijwel alles wat je wil imho.

OVerigens draai ik CM9 op dit moment naar tevredenheid, maar dat is omdat ik de interface wat mooier vind.
Zoals ik al eerder aangaf, is het een keuze, en een gevoelskwestie.
Ik heb diverse samsung toestellen gehad, waar ik me regelmatig 'ergerde' aan de samenstelling en koppeling naar functies die bijna verstopt waren, dat ik sinds de SGS al met customs werk.
de S-II heeft 24u met TW gedraaid, de Note hoogstens een uurtje.

De rom die ik nu gebruik is Kingdroid, en heeft niet de telegraaf, bol en nog wat native samsung apps die ik anders ook nooit gebruikte.
Deze start de install op met de zgn Aroma installer, waar je items kan laten verwijderen, en evt extra's kan toevoegen aan de basic rom.
keuze tussen de modems, dpi en kernel is ook daar in gemaakt.
( al is de spaanse menusetting daarin wel een beetje jammer, maar een keer met google translate ernaast kan je het de keer erna gewoon begrijpen )
de filemanager, samsung gallery, camera, audio en videospeler worden door mij niet gebruikt, en zijn vervangen door lichtere versies, die IK beter vindt
Het hebben van root is dan nodig om apps te verwijderen, en ook weer onhanig als je 'per ongeluk' het verkeerde weghaalt natuurlijk.
root heb ik nodig voor titanium backup / romtoolbox, 2 apps die ik voor onderhoud, backup en controle gebruik

Maar nogmaals, ik evangeliseer het gebruik van customs niet, en weet donders goed dat er een hele boel 'rommel' bij zit, OOK in de CMxx afgeleiden waar een groot deel niet (goed) functioneerd, en je dagelijks aan het updaten gaat.
Dus ik snap best wel dat er velen zijn met de originele roms, en er zeker tevreden mee zijn.
Maar het 'anxious' wachten en dagelijks checken van KIES om maar een .01 versie te mogen updaten begrijp ik dan weer niet

[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 16-08-2012 07:49 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik begrijp dat wel, er zijn velen die fabrieksgarantie ergens wel leuk vinden...!
Gianni Rombios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:16:
Ik begrijp dat wel, er zijn velen die fabrieksgarantie ergens wel leuk vinden...!
Heb je al eens gezien hoeveel er daadwerkelijk onder fabrieksgarantie valt ?
Ik lees regelmatig berichten dat de reparaitebedrijven altijd wel "bewijs" van vochtschade vinden.

al 4 personen met verschillende toestellen ( merken ) die 0,0x in de buurt van open water komen, die het toestel retour kregen met vermelding "waterschade, geen garantie"

En ga dan maar eens het tegendeel bewijzen, aangezien je zelf niet bij die sensor kan ( zonder garantie te verbreken )
DAT is kwalijker dan een custom-rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Mijn Samsung Galaxy Note is al 3x spontaan gereset dankzij dit warme weer :(

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!! waarschijnlijk presenteert Samsung de Galax Note 2 tijdens haar Unpacked event volgende week woensdag:
http://www.mijnsamsunggal...samsung-galaxy-note-2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Apie! schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 16:23:
Mijn Samsung Galaxy Note is al 3x spontaan gereset dankzij dit warme weer :(
Leg je 'm in de zon dan? Dat moet je nl niet doen. Met geen enkele smartphone trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het installeren van 4.0.4 krijg is steeds"null" wanneer ik iets typl bij google in de stock browser.
Heeft iemand hiervoor een oplossing? Google biedt geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Onlangs is mijn Note Android versie 4.0.3 spontaan rmet radio aan in de standby stand in korte tijd leeggelopen tot op 1%. :-( Het toestel was gloeiend heet rechts onder de camera (zit daar niet de processor). Bij controle van het accugebruik bleek Swype de boosdoener. Swype uitgeschakeld en accuverbruik bijgehouden gedurende een aantal dagen. Alles functioneert weer normaal?! Geen prettig idee dat dit kon (kan) gebeuren. :(

Vraag: Zijn er mensen met soortgelijke ervaring? Hoe heb je dit opgelost en welke Android versie draai je?

PS: in februari is hier al eerder in dit forum over geschreven door o.a. Bravo_Joe, de mogelijke oorzaak is toen niet achterhaald.

[ Voor 17% gewijzigd door JeeVee op 22-08-2012 10:42 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

JeeVee schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:25:
Onlangs is mijn Note Android versie 4.0.3 spontaan rmet radio aan in de standby stand in korte tijd leeggelopen tot op 1%. :-( Het toestel was gloeiend heet rechts onder de camera (zit daar niet de processor). Bij controle van het accugebruik bleek Swype de boosdoener. Swype uitgeschakeld en accuverbruik bijgehouden gedurende een aantal dagen. Alles functioneert weer normaal?! Geen prettig idee dat dit kon (kan) gebeuren. :(

Vraag: Zijn er mensen met soortgelijke ervaring? Hoe heb je dit opgelost en welke Android versie draai je?

PS: in februari is hier al eerder in dit forum over geschreven door o.a. Bravo_Joe, de mogelijke oorzaak is toen niet achterhaald.
Oorzaak kan liggen in apps die niet goed geprogrammeerd zijn.

Voorbeelden:
Het Weer (in nederland). App was tot een paar maanden geleden een grootverbruiker van data. De programmeur (zie topic hier op got) gebruikte een verkeerde methode om de reclame te tonen en bij afsluiten van de app (via terug of home knop) bleef de reclame opnieuw laden. Dit veroorzaakte batterij en data verbruik terwijl je niks actief had staan.

TomTom places. App sluit nu af met dubbeltik op terug knop. Doe je dit niet, dan zal de app blijven runnen en blijft GPS actief: gevolg batterij binnen no-time leeg. Je ziet dit alleen aan de actieve gps icoon, de app zelf is niet terug te vinden in actieve applicatie (taskmanager android).
In tegenstelling tot de normale Google Maps: als deze niet zichtbaar is, zal gps uitgaan (alleen bij navigatie blijft deze aan).

De Gelderlander (krant app). Oneindig dataverbruik en batterijverbruik door verkeerd programmeren.

Ik vermoed dat er bij jou dus een app is die een textbox input heeft die actief blijft, waardoor je toetsenbord open blijft staan op de achtergrond. Vervolgens zit swype aan de toetsenbord functie gekoppeld en zal swype dus geladen blijfen en batterij verbruiken.

Letop, het is puur op basis van redenering en eerder gelezen verhalen. Voor echte technische specs zul je bij android devs aan moeten kloppen.

Mogelijk dat je met betterbatterystats wel kunt achterhalen welke app zolang heeft aangestaan op de achtergrond (bij een volgende keer).

Wat al in basis kan helpen is de crap-apps opsporen die de popup reclames tonen en notifications mogen geven (bijv via de Lookout Ad scanner)

[ Voor 3% gewijzigd door Get!em op 22-08-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

JeeVee schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:25:

Ik heb het heel soms, dan blijft mijn toetsenbord hangen. Ook al sluit ik dan de app af, Swype blijft dan continu veel batterij vreten. Het gebeurd max 1 keer per maand bij zeer intensief gebruik, ik start hem dan even opnieuw op. Nieuwste Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Zelfde hier, swype bleef soms in stand-by hangen met als gevolg; battery drain. Door dit te voorkomen heb ik Swiftkey geïnstalleerd en ben daar er tevreden over. Deze blijft tot nu toe niet hangen - zoals het hoort.

[ Voor 7% gewijzigd door Rudios op 22-08-2012 12:41 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Rudios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:40:
Zelfde hier, swype bleef soms in stand-by hangen met als gevolg; battery drain. Door dit te voorkomen heb ik Swiftkey geïnstalleerd en ben daar er tevreden over. Deze blijft tot nu toe niet hangen - zoals het hoort.
Zelfde probleem. Ook ik heb ook swiftkey geinstalleerd in plaats van swype.

Ik meen me te herinneren dat dit een bevestigde bug was in Swype, en dat deze ook gefixed was. Omdat Swype niet van Samsung is duurt het alleen lang voordat deze versie doorgevoerd is in de Samsung firmware. Misschien dat het in een nieuwe versie opgelost zal zijn?

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:29

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ik ga binnenkort op vakantie en neem me Note natuurlijk mee, maar wil daar niet gaan internetten, alleen bellen of gebeld worden (heb geen zin in extra kosten), en heb nu gelezen dat ik door de powerknop kort in te drukken de dataverbindingstand uit kan schakelen, maar mijn vraag is, is dit genoeg of zijn er nog meer dingen doe ik uit kan/moet zetten zodat ik geen data verbruik tenzij ik natuurlijk gebruik maar van Wifi ???

Alvast bedankt voor het meedenken en de reactie's !!

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Verwijderd

robotjoek schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:33:
Ik ga binnenkort op vakantie en neem me Note natuurlijk mee, maar wil daar niet gaan internetten, alleen bellen of gebeld worden (heb geen zin in extra kosten), en heb nu gelezen dat ik door de powerknop kort in te drukken de dataverbindingstand uit kan schakelen, maar mijn vraag is, is dit genoeg of zijn er nog meer dingen doe ik uit kan/moet zetten zodat ik geen data verbruik tenzij ik natuurlijk gebruik maar van Wifi ???

Alvast bedankt voor het meedenken en de reactie's !!
Dat doe je toch in instellingen... Meer...Mobiele netwerken...Pakketgegevens uitvinken.
Google is je vriend :+
of je hebt vodafone smart
500mb en telefoonkosten in je bundel, in alle passportlanden

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:29

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

@ludoke1955, thx voor je reactie, das hetzelfde alleen op een andere manier uitgevoerd.

Thx !

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Euh.. roaming uitzetten? Dan is het in 1x klaar. Zodra je weer in NL bent, heb je weer internet. Via de powerknop kun je ook je data definitief uitzetten.

En inderdaad, VF Smart is ideaal. Zelf 1GB data in bundel (binnen en en 60 dagen buitenland), dus ik kan internetten wat ik wil. Dit jaar al in Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechie, Slowakije en Polen uitgetest :). Belgie is het langzaamst, daarna op veel plekken Duitsland (veel Edge)
Tsjechie en Slowakije is op veel plekken H+. Wet van remmende voorsprong geldt dus ook voor de mobiele netwerken :) (CZ en SK hebben een veel nieuwer netwerk dan D en B )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Er was eerder nog discussie over het batterijverbruik van de Note. Nou, hier doet hij het lang genoeg ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y5cYcDsOtpYORDjVW2JaoHQs/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GmkcBo92t3R1hzKyUUswDDjD/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HzshNXz3MkRJYwuHSufCS8Zz/thumb.png

En nee, dit zijn geen photoshops...

De NTPSync app had zojuist even een moment dat hij de klok moest bijstellen :) Ideale app voor de rooted Notes trouwens, zet je tijd gelijk met de atoomklok. De daarvan afgeleide: FasterGPS zorgt er daardoor tevens voor dat je sneller een FIX heb met je GPS, door in het buitenland een andere NTP server te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LOL jij hebt een 25 000 0000 mA accu? :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Geen Photoshops, maar wel een glitch :). Leuk datum en tijd aanpassen :). Ik haal momenteel zo'n anderhalve dag met JB (custom) en dat is een flinke batterijvreter :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Hmmm de usb ingang van mjin Galaxy Note is kapot gegaan en daarom laadde mijn telefoon niet meer. Heb hem hem enkele weken geleden naar de reparatiecentrum van Samsung gestuurd (Solid-Vision/gsmrepareren.nl).
Krijg nu een reactie dat het door 'verkeerd gebruik' komt. Ik heb Solid Vision een mail terug gestuurd met de vraag hoe ze aan deze conclusie zijn gekomen, aangezien een telefoon maar op één manier opgeladen kan worden.

Daarna contact opgenomen met Samsung en zij melden dat ik de reparatiecentrum om meer info kan vragen. En ook dat als ik er niet mee eens ben de telefoon ongerepareerd terug kan laten sturen (op mijn kosten) en dat ik een maitlje naar info@samsung.nl moet sturen, zodat er iemand van samsung naar kan kijken.

Beetje jammer, want ik ben ondertussen m'n telefoon kwijt. Ik zal de reactie van Solid Vision af moeten wachten

Update:
Solid Vision heeft een foto meegestuurd van de connector en geconcludeerd dat de connector beschadigd is en daarom niet onder de garantievoorwaarden valt. Ik kan het volgens hen bespreken met Samsung als ik er niet mee eens ben.

Mijn visie hierop is dat een connector inderdaad beschadigt raakt als je de connector er niet in krijgt en hem erin probeert te krijgen. Ik denk dat door het gebruik van de micro usb connector heel snel al last kan krijgen van het hefboom effect als je onvoorzichtig bent, aangezien het toestel best groot is.

Nouja samsung mailen dan maar...

[ Voor 25% gewijzigd door x-man op 28-08-2012 10:19 . Reden: update ]

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
x-man schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:29:
Hmmm de usb ingang van mjin Galaxy Note is kapot gegaan en daarom laadde mijn telefoon niet meer. Heb hem hem enkele weken geleden naar de reparatiecentrum van Samsung gestuurd (Solid-Vision/gsmrepareren.nl).
Krijg nu een reactie dat het door 'verkeerd gebruik' komt. Ik heb Solid Vision een mail terug gestuurd met de vraag hoe ze aan deze conclusie zijn gekomen, aangezien een telefoon maar op één manier opgeladen kan worden.

Daarna contact opgenomen met Samsung en zij melden dat ik de reparatiecentrum om meer info kan vragen. En ook dat als ik er niet mee eens ben de telefoon ongerepareerd terug kan laten sturen (op mijn kosten) en dat ik een maitlje naar info@samsung.nl moet sturen, zodat er iemand van samsung naar kan kijken.

Beetje jammer, want ik ben ondertussen m'n telefoon kwijt. Ik zal de reactie van Solid Vision af moeten wachten
Sorry dat ik mezelf moet quoten, maar dit is precies wat ik dus bedoelde !
De "macht" die de reparatiebedrijven hebben, is overweldigend.
Men krijgt de meest vreemde reacties terug, om de kosten alsnog maar te laten voldoen
FreshMaker schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Heb je al eens gezien hoeveel er daadwerkelijk onder fabrieksgarantie valt ?
Ik lees regelmatig berichten dat de reparaitebedrijven altijd wel "bewijs" van vochtschade vinden.

al 4 personen met verschillende toestellen ( merken ) die 0,0x in de buurt van open water komen, die het toestel retour kregen met vermelding "waterschade, geen garantie"

En ga dan maar eens het tegendeel bewijzen, aangezien je zelf niet bij die sensor kan ( zonder garantie te verbreken )
DAT is kwalijker dan een custom-rom

[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 27-08-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Voor 10 euro heb je overigens een nieuwe connector, alleen even iemand vinden die hem erop kan zetten voor je.

Mijn Note is dus dood door waterschade en hem vervolgens aan het stroom hangen. een maatje van me is heel handig met telefoons en heeft een nieuw moederbord weten te regelen en we gaan hem weer levend proberen te krijgen, hopen dat het scherm nog werkt (lijkt wel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

418O2 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:09:
Voor 10 euro heb je overigens een nieuwe connector, alleen even iemand vinden die hem erop kan zetten voor je.

Mijn Note is dus dood door waterschade en hem vervolgens aan het stroom hangen. een maatje van me is heel handig met telefoons en heeft een nieuw moederbord weten te regelen en we gaan hem weer levend proberen te krijgen, hopen dat het scherm nog werkt (lijkt wel goed)
Solid Vision vraagt 70 euro voor reparatie incl. verzendkosten. 70 euro is niet veel geld en ik ben van het probleem af. Alleen ik vind het niet redelijk dat ik gestraft wordt, omdat volgens solid vision: "Bij vaak het koppelen en ontkoppelen van uw usb kan het zijn dat de connector beschadigd zal raken. Deze valt helaas volgens de voorwaarden van Samsung niet onder de garantie."

Ik heb de vraag of dit wel of niet klopt trouwens bij Samsung neergelegd en het is nu wachten op antwoord. Een telefoon hoort het in alle redelijkheid het langer te doen dan 8 maanden. Volgens de wet heb ik gewoon recht op garantie.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:10:
Yes!! waarschijnlijk presenteert Samsung de Galax Note 2 tijdens haar Unpacked event volgende week woensdag:
http://www.mijnsamsunggal...samsung-galaxy-note-2.htm
En waarschijnlijk kan je in deze links de livestream van dat event volgen. ;)

http://global.samsungtomorrow.com/?p=17504

https://www.facebook.com/SamsungMobi...66547110058162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
x-man schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:35:
[...]
Ik heb de vraag of dit wel of niet klopt trouwens bij Samsung neergelegd en het is nu wachten op antwoord. Een telefoon hoort het in alle redelijkheid het langer te doen dan 8 maanden. Volgens de wet heb ik gewoon recht op garantie.
Ben het volledig met je eens. Denk dat je volgens NL/EU recht minimaal mag verwachten dat een telefoon het 5 jaar doet. Accu's zijn daar om goede redenen van uitgesloten.

Een USB aansluiting is hufterproof ontworpen - alle USB connectoren die ik heb zijn wel eens misbruikt.
Zwakke schakel is de PCB aansluiting. Tenzij je de zaak echt fysiek verziekt hebt (lees behuizing rond connector kapot) heb je een goede zaak.

PS: Tip, postje op een facebook wall will dit soort zaken nogal een positief forceren.
PPS: Samsung mobile leest hier ongetwijfeld ook mee, dus niet te snel opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:33:
[...]
Een USB aansluiting is hufterproof ontworpen - alle USB connectoren die ik heb zijn wel eens misbruikt.
Zwakke schakel is de PCB aansluiting. Tenzij je de zaak echt fysiek verziekt hebt (lees behuizing rond connector kapot) heb je een goede zaak.
Je bedoelt denk ik de PCB zelf. De behuizing kun je niet zo snel beschadigen (tenzij je in het wild met je connector aan het prikken bent). Als ze zien dat die pcb bij de connector gewoon gescheurd of gebroken is, kunnen ze denk ik inderdaad wel misbruik aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
PCB breken of zelfs scheuren?

Lijkt me nogal moeilijk zonder de telefoon extern te beschadigen.
Zeker met dit soort modellen waar de montage zo nauwkeurig moet zijn.

[ Voor 189% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 28-08-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:34:
PCB breken of zelfs scheuren?

Lijkt me nogal moeilijk zonder de telefoon extern te beschadigen.
Zeker met dit soort modellen waar de montage zo nauwkeurig moet zijn.
Kweenie. Als je de kabel er in doet en er op gaat hangen oid. Of gewoon lomp doet (zoals sommigen helaas). Oppakken aan de connector enzo. Ik verzin ook maar wat. Geen idee hoe iemand zoiets voor elkaar zou kunnen krijgen, maar ik kijk nergens meer van op... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Gaat een mooie dag worden vandaag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harjo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Zojuist de vertegenwoordiger van Samsung in de winkel gehad

Vanavond word de galaxy note II gereleased

Zoals hij zelf zij

Sneller dan de galaxy s III beter beeldscherm betere camara

Ben benieuwd :D

Highflow Coolermaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:14

Yucko

One clown to rule them all !

Harjo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:16:
Zojuist de vertegenwoordiger van Samsung in de winkel gehad

Vanavond word de galaxy note II gereleased

Zoals hij zelf zij

Sneller dan de galaxy s III beter beeldscherm betere camara

Ben benieuwd :D
beter beeldscherm alsin non-pentile bedoel je? Ik hoop 't :) Ik vind het wel jammer dat het naar het schijnt toch 1280x720 wordt qua resolutie. Maar de camera zou ook op de Note II 8 MP bedragen, wat dus hetzelfde is als op de S3 .

edit:
* Yucko heeft laptop aan tv gehangen en zit er klaar voor op de bank ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 29-08-2012 19:03 . Reden: update :P ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harjo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
8 MP zegt niks he

gaat om de lens die er in zit

maarja we zullen zien :D

Highflow Coolermaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat is de presentatie?

19.00 uur dus. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Laatst online: 23-08 15:00
Kijk dit ziet er betrouwbaar uit: http://www.androidworld.n...aties-en-duidelijk-fotos/

Die 1,6 gHz is ook al een paar keer opgedoken in benches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de specs kloppen, dan is er weinig veranderd ten opzichte van de note 1.

Wil gaan overwegen of ik de nieuwe wil of bij de oude blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Note 2 is in mijn ogen geen flinke verandering tov de Note. Vooral niet als de Note ook JB krijgt.
1280*720 vind ik wel een beter formaat. 1280*800 op 5.3 inch is voor mij toch iets te wijd

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Er is vooral heel veel werk gemaakt van het verder integreren van de S-Pen in allerlei functies. Al zag ik gaandeweg de presentatie nog niet echt use-cases waar ik de Note nu voor gebruik. Eigenlijk vooral veel ruimte om te lezen en te browsen :P
Off topic, maar die Galaxy camera is wel echt nice :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
is het scherm nou Pen-tile of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ceze85 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:06:
is het scherm nou Pen-tile of niet?
De note 2 heeft super hd amoled als ik het goed heb, dus ja pentile :(

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
jip_86 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:04:
Er is vooral heel veel werk gemaakt van het verder integreren van de S-Pen in allerlei functies. Al zag ik gaandeweg de presentatie nog niet echt use-cases waar ik de Note nu voor gebruik. Eigenlijk vooral veel ruimte om te lezen en te browsen :P
Het is net als de Galaxy SIII, voornamelijk software grapjes/integratie/features toegevoegd. Maar ja, wat moet je nog qua hardware doen met zo'n ding?
Het is idd geen spectakel, maar wel weer een mooi ding

Ik heb het even gemist denk ik, maar heeft het nieuwe scherm nou wel meer DPI dan de Note 1? Ze hadden het volgens mij bewust niet over de resolutie in de presentatie. Beetje moeilijk uitleggen aan n00bs dat de teruggang in resolutie ook goed kan zijn. Als het scherm van betere kwaliteit is, merk je die paar pixels niet eens denk ik.

Evengoed geen echte redenen om mijn 1 te verkopen om een 2 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hij is dus smaller 16:9 ipv 16:10. Dat is opzich wel prettig want had soms wel eens wat moeite bij de rand te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:41:
[...]

Het is net als de Galaxy SIII, voornamelijk software grapjes/integratie/features toegevoegd. Maar ja, wat moet je nog qua hardware doen met zo'n ding?
Het is idd geen spectakel, maar wel weer een mooi ding

Ik heb het even gemist denk ik, maar heeft het nieuwe scherm nou wel meer DPI dan de Note 1? Ze hadden het volgens mij bewust niet over de resolutie in de presentatie. Beetje moeilijk uitleggen aan n00bs dat de teruggang in resolutie ook goed kan zijn. Als het scherm van betere kwaliteit is, merk je die paar pixels niet eens denk ik.

Evengoed geen echte redenen om mijn 1 te verkopen om een 2 te kopen.
van 285 naar 267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

mphilipp schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:41:
[...]

.... Als het scherm van betere kwaliteit is, merk je die paar pixels niet eens denk ik...
Ik heb nergens in de presentatie Super HD Amoled PLUS voorbij zien komen, alleen maar Super HD Amoled (zonder toevoeging van Plus dus). Ook de press-release rept nergens over de toevoeging PLUS dus ik vraag me af hoe Wout Funnekotter op de frontpage aan het Plus verhaal komt :?

edit:
Samsung NL op Facebook bevestigd dat het inderdaad een Super HD Amoled (en dus pentile) scherm is wat in de Note II zit.

Anyhow, scherm lijkt me niet echt van betere kwaliteit vergeleken met de Note 1 en wat mij betreft een flinke tegenvaller. Ik moet nog eens na gaan denken of ik wel wil gaan upgraden want de Note 1 is wat mij betreft snel genoeg en krijgt dus ook JB met veel (zo niet, alle) software features die de Note 2 ook gaat krijgen

[ Voor 22% gewijzigd door Yucko op 30-08-2012 05:01 . Reden: aanvulling nav reactie van Samsung NL (Facebook) ]

• Ceze85
Samsung heeft aan de vooravond van de IFA-elektronicabeurs in Berlijn de opvolger van de Galaxy Note aangekondigd. De Note II krijgt een 5,5" HD Super Amoled Plus-touchscreen met een resolutie van 1280x720 pixels en natuurlijk een stylus.

Daarmee heeft de nieuwe Note een andere beeldverhouding dan zijn voorganger, maar ook de technologie achter het scherm is anders. De aanduiding 'Plus' in de naam duidt erop dat de subpixels in een rgb-rangschikking zijn geplaatst, en niet in een rgbg-structuur, zoals bij de eerst Note. Dit zou voor een scherper beeld moeten zorgen en ook de kans op kleurzwemen bij het bekijken van heldere beelden moeten terugdringen
:>

• Yucko

Yucko

Ja leuk je quote nu uit het artikel wat Wout gepost heeft op de frontpage
Door Wout Funnekotter
Het gaat me dus erom dat zijn opmerking daarin aangaande het scherm niet lijkt te kloppen :*

@CeZe85 hieronder:
zie mijn eerdere post waar ik link naar een press-release van Samsung zelf. In die tekst wordt tot 2 maal toe toch echt HD Super AMOLED geschreven, alsmede in het Nederlandse persbericht.

bronnen:
linkje 1
The GALAXY Note II features a 5.5” (140.9mm) HD Super AMOLED screen, providing breathtaking visuals and crystal clear detail. Its 16:9 screen ratio ensures an immersive and enriched cinema-like video viewing experience, perfect for watching HD videos on-the-go
en verderop in hetzelfde document bij de spec-list:
Display: 5.5” HD Super AMOLED (1,280 x 720)
linkje 2
De nieuwe GALAXY Note II heeft een dunner, lichter en groter scherm gekregen. Het voordeel: je blijft heel mobiel en je hebt op het HD Super AMOLED scherm (5,55 inch) perfect zicht op al je nieuwe aantekeningen, schetsen, foto’s en video’s.

[ Voor 93% gewijzigd door Yucko op 30-08-2012 06:34 ]

• Ceze85
Display

Will the PenTile matrix pixel arrangement be replaced with a standard RGB one is the question we are asking before every Samsung flagship since those HD screens became all the rage. The 5.5" HD Super AMOLED screen on the Galaxy Note II is not only huge and with great contrast ratio, typical for the AMOLED series of Samsung, but it seems to employ a different pixel matrix arrangement, too.

While we were waiting with bated breath for Samsung to announce an HD Plus screen, meaning a regular RGB matrix, it seems to have quietly gotten rid of the typical PenTile arrangement with the Note II, yet employed something different than standard RGB stripes.

The pixel level zoom-in shows not the RGBG PenTile, but rather the blue stripes seemingly turned purpendicular to the red and green ones, yet overall we get the same amount of pixels as with RGB, not a third less due to the clever "screen door" arrangement of PenTile. We heard recently that Samsung might have improved on the traditional FMM production method for its AMOLED displays, which has allowed for higher pixel densities, so that might be it, in the new Note II.
zegt phone arena.

wie het weet mag het zeggen :o

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

jip_86 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:46:
Hij is dus smaller 16:9 ipv 16:10. Dat is opzich wel prettig want had soms wel eens wat moeite bij de rand te komen.
Volgens de geruchten die al een poos de ronde doen zou het scherm groter worden terwijl de afmetingen van het toestel hetzelfde zouden blijven. Die extra grootte voor het scherm zouden ze van de randjes om het scherm heen pikken. Minder breed zal het scherm dus niet worden, alleen iets hoger.

Ik had liever eenzelfde verhouding gezien als de huidige Note met minstens dezelfde resolutie. Het scherm vind ik nog steeds fantastisch en meer snelheid heb ik eigenlijk absoluut niet nodig. Ik ben geen die-hard gamer op m'n mobiel, dan vind ik de grootte van m'n iPad3 bijvoorbeeld veel geschikter en die is meer dan snel zat.

Voor mij zat de afweging mijn Note in te leveren echt in het scherm. Ik merk zelf absoluut geen enkel nadeel van het Pentile scherm en de pixel density is uitstekend. Een iets groter scherm maar veranderde verhouding en lagere resolutie zijn voor mij eigenlijk de redenen om de Note II lekker te laten voor wat hij is.

Met de custom JB roms die nu aan het verschijnen zijn en wellicht nog een officiële JB update kan de Note voor mij absoluut nog wel een tijdlang mee.

• Yucko

Yucko

Niet wellicht, 100% zeker want Samsung heeft tijdens de unveil van de Note 2 gezegd dat oa de originele Note en de S3 een update naar 4.1 krijgen ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Yucko op 30-08-2012 11:23 . Reden: typo :) ]

• mphilipp
Yucko schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:18:
[...]
Anyhow, scherm lijkt me niet echt van betere kwaliteit vergeleken met de Note 1 en wat mij betreft een flinke tegenvaller. Ik moet nog eens na gaan denken of ik wel wil gaan upgraden want de Note 1 is wat mij betreft snel genoeg en krijgt dus ook JB met veel (zo niet, alle) software features die de Note 2 ook gaat krijgen
Volgens mij is de Note2 ook niet bedoeld voor mensen die nu de Note1 hebben om te upgraden.
Het ding is een beetje onder handen genomen en net als de S3 heeft ie betere software gekregen die de verschillende features beter integreert. Het pennetje en het werken ermee is verbeterd, maar ook weer 80% softwaretruukjes. Helaas zijn een aantal niet mogelijk met ons pennetje, zoals dat hoveren en het automatisch op-poppen van het keuzescherm als je de pen eruit haalt. De rest wordt in no-time door de community in elkaar geknutseld moet je maar denken.

Het gezemel over pentile hou ik me verre van. Ik heb geen idee wat het scherm nu is, maar het is prima wat mij betreft. Ik ben geen pixel-peeper, zeker niet met mijn pda. Zolang het scherm waarop ik films kijk maar goed is. En dat is een plasma die niet in mijn kontzak past :+

De update naar Jelly Bean is op XDA al klaar. Duurt alleen nog even voordat het écht klaar is begrijp ik. Als Samsung 'm straks officiëel released. kan CM10 meteen worden bijgewerkt en dan hebben we een échte rom.

[ Voor 7% gewijzigd door mphilipp op 30-08-2012 07:53 ]

• Yucko

Yucko

Dat hoveren lijkt me juist wel mogelijk want de Note 1 heeft een optie dat je een stipje ziet wanneer jehet scherm nadert (wat je bij de Note 2 bij die hover functie ook ziet) :)

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Heeft de Note 2 een indicatie LED dat iemand weet?

Whole lot of stars ***

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
dat wil ik ook weten. Overigens is het wel jammer dat de led op de samsung telefoon niet zoals de blackberries geplaatst zijn zodat je ze ook van de bovenkant kunt zien, maar geen led is helemaal een gemis.

Dit zal waarschijnlijk mij telefoon worden, afhankelijk van de prijs en de levertijd. Kan eigenlijk bijna niet meer wachten want mijn huidige tel is aan het sterven.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mensen, kunnen jullie een Galaxy Note 2 topic aanmaken en daar deze vragen behandelen?
Dan blijft dit topic schoon.

Misschien kan een beheerder gelijk deze vragen overhevelen over de Note 2

• x-man

x-man

Proud newbie!

Ik vraag me af of de 3100mAh batterij van de Note II ook in het eerste model past.

[ Voor 3% gewijzigd door x-man op 30-08-2012 10:20 ]

• justice strike
  • Laatst online: 08-08 09:26
x-man schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:20:
Ik vraag me af of de 3100mAh batterij van de Note II ook in het eerste model past.
ik had begrepen dat er voor de note 1 ook een 3100 batterij bestond die past (zonder andere cover).

zit nu wel heel erg te tubben of ik wel of niet deze tel moet kopen. Zou idealiter 2 maanden moeten wachten om hem voor een fatsoenlijke prijs te kunnen krijgen. maargoed wel 2gb en dat helpt veel om hem lang te kunnen gebruiken (alsin voor een langere periode ivm software upgrade). De processor is dan niet eens zo belangrijk imho

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Het is geen pentile, maar ook geen RGB zie hier:

http://www.phonearena.com...e-II-specs-review_id33845

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/65956-thumb/note-II-one-x-pixels.jpg
While we were waiting with bated breath for Samsung to announce an HD Plus screen, meaning a regular RGB matrix, it seems to have quietly gotten rid of the typical PenTile arrangement with the Note II, yet employed something different than standard RGB stripes.

The pixel level zoom-in shows not the RGBG PenTile, but rather the blue stripes seemingly turned purpendicular to the red and green ones, yet overall we get the same amount of pixels as with RGB, not a third less due to the clever "screen door" arrangement of PenTile. We heard recently that Samsung might have improved on the traditional FMM production method for its AMOLED displays, which has allowed for higher pixel densities, so that might be it, in the new Note II.

Verwijderd

Ik wil mijn note verkopen. Ik heb hem zopas geregistreerd bij Samsung.
Ik wil graag dat de koper kan nagaan of het toestel is geregistreerd.
Weet iemand een link?

• mphilipp
Ik wordt zo simpel van dat geneuzel over pentile. Naar mijn idee is dat allemaal weer een typisch geval van internet napraterij. Iemand roept iets, en de hele wereld praat het na, zonder zelf op een reële manier ernaar te kijken. Zo gaat het overigens met van alles. Misschien dat je iets ziet met een vergrootglas, maar onder normale omstandigheden is het gewoon een prima scherm. Om een bron waar men er heel goed naar heeft gekeken aan te halen:
To save you the suspense we want to state clearly that at no point while using the 800x1280 pixels 5.3" screen on the Galaxy Note could we see any jaggies or the pattern of the pixels arrangement - even on individual letters at full zoom at the closest possible distance to our eyes we couldn't discern anything, let alone in normal use. Cold colors making white appear blueish ever since the Super AMOLED on the first Galaxy S - yes, that exists even in the new HD Super AMOLED , but details were the clearest we've seen on any AMOLED to date.
en
To wrap it up we'd say that the fears about PenTile appear hugely overblown when it comes to the new HD Super AMOLED technology, which delivers higher pixel density.
klik

• Ceze85
Heb je een Note? Kennelijk niet dus. Ik heb een Note en een SII, en je ziet wel degelijk verschil. Geen zin om voor de zoveelste keer in discussie te gaan, maar kennelijk heb je het nog noit zelf vergeleken, of je zicht is niet optimaal.

Jelleman, dat staat ook 2 posts boven je, wel ff lezen he gap. ;)

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Wat ik zo overal gelezen heb zit er geen notificatie LED op, staat nergens letterlijk, maar zie ook nergens dat het erop zit. Dus volgens mij zit het er niet op, dat is - voor mij althans - een gemiste kans.

Whole lot of stars ***

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Rudios schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:46:
Wat ik zo overal gelezen heb zit er geen notificatie LED op, staat nergens letterlijk, maar zie ook nergens dat het erop zit. Dus volgens mij zit het er niet op, dat is - voor mij althans - een gemiste kans.
Ik zie hier toch echt een blauw ledje even aan gaan... (rond 2:44m)

meh.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Oke thanks. Het valt me overigens op dat de icoontjes allemaal schaduw hebben, waardoor deze meer een 3D effect hebben. Is dit iets van Jelly Bean of zou dit iets specifieks van de Note II zijn?

Whole lot of stars ***

• mphilipp
Ceze85 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:53:
Heb je een Note? Kennelijk niet dus. Ik heb een Note en een SII, en je ziet wel degelijk verschil. Geen zin om voor de zoveelste keer in discussie te gaan, maar kennelijk heb je het nog noit zelf vergeleken, of je zicht is niet optimaal.
Nee, ik heb geen note. Ik ben net zo lang op mijn HTC Desire gaan zitten tot ie 5.3" was. Nou goed?
Ik vind het allemaal gezeik. Maar die discussie heb ik ook al lang gehad met al die zeurpieten die ruis zien in elke foto. Allemaal gezeur. Je moet met dat ding werken, niet met een vergrootglas naar het scherm gaan zitten staren. Koop een Eizo Colorgraphic als je echt zo kritisch bent op je beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

mphilipp schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:43:
[...]

Nee, ik heb geen note. Ik ben net zo lang op mijn HTC Desire gaan zitten tot ie 5.3" was. Nou goed?
Ik vind het allemaal gezeik. Maar die discussie heb ik ook al lang gehad met al die zeurpieten die ruis zien in elke foto. Allemaal gezeur. Je moet met dat ding werken, niet met een vergrootglas naar het scherm gaan zitten staren. Koop een Eizo Colorgraphic als je echt zo kritisch bent op je beeld.
;) ik geloof dat we redelijk dezelfde instelling hebben :)

Ook je eerdere mening over het elke week updaten van een custom rom deel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nAffie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:02:
[...]

Ik zie hier toch echt een blauw ledje even aan gaan... (rond 2:44m)

[video]
Heb je ook gezien wat hij op scherm schrijft? GALAXY NOTE II
Op de eerste Note zit géén led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Heb je ook gezien wat hij op scherm schrijft? GALAXY NOTE II
Op de eerste Note zit géén led.
De vraag was of de Note II dadelijk (in tegenstelling tot de Note 1) wel een notificatie-led heeft waarop nAffie reageerde met een youtube filmpje waarop je kunt zien dat er echt wel een ledje op de Note II zit.

Dus ik snap even niet wat je met jouw opmerking wil bereiken want we weten allemaal dat op de Note 1 geen led zit en dat je dus aangewezen bent op NoLED of iets soortgelijks

[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 01-09-2012 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Sorry dat ik even onderbreek.
Ik had nog een vraag in verband met de "oude" Note.
Is hier iemand die weet waar je cookies aanvaarden kunt op of af zetten?

Ik had vandaag iemand op bezoek voor wie ik even zijn account en zo moest instellen.
Hij had een 7" tabletje en dat draaide op Android 4.0.1 maar die instellingen kunnen toch zo veel niet afwijken denk ik.
Die persoon gebruikt enkel gmail. Dus ik op de browser even aanmelden bij Google.
Dan begint Google over, ge moet cookies toelaten om kunnen in te loggen.
Ik heb mij onnozel gezocht maar kon het nergens vinden. |:(
Nu ben ik op mijn Note gaan zoeken en daar vind ik het ook niet.
Ik dacht dat dat ergens moest zitten bij "Instellingen" en dan "Privacie" of "Toegankelijkheid".
Ik vind het nergens :( .... iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onkeltje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:07:
Sorry dat ik even onderbreek.
Ik had nog een vraag in verband met de "oude" Note.
Is hier iemand die weet waar je cookies aanvaarden kunt op of af zetten?

Ik had vandaag iemand op bezoek voor wie ik even zijn account en zo moest instellen.
Hij had een 7" tabletje en dat draaide op Android 4.0.1 maar die instellingen kunnen toch zo veel niet afwijken denk ik.
Die persoon gebruikt enkel gmail. Dus ik op de browser even aanmelden bij Google.
Dan begint Google over, ge moet cookies toelaten om kunnen in te loggen.
Ik heb mij onnozel gezocht maar kon het nergens vinden. |:(
Nu ben ik op mijn Note gaan zoeken en daar vind ik het ook niet.
Ik dacht dat dat ergens moest zitten bij "Instellingen" en dan "Privacie" of "Toegankelijkheid".
Ik vind het nergens :( .... iemand die kan helpen?
Op mijn S3 heb ik de instelling gevonden
Safari browser / google startpagina/ menu knop/ instellingen/privacy en beveiliging...daar kan je cookies aanzetten.
Voor de Note zal dat hetzelfde zijn vermits het gebeurd in de Google startpagina menu. ;)

Edit:

Even mijn Note bovengehaald die voor verkoop in de kast ligt...en het is precies hetzelfde

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:22:
[...]

Op mijn S3 heb ik de instelling gevonden
Safari browser / google startpagina/ menu knop/ instellingen/privacy en beveiliging...daar kan je cookies aanzetten.
Voor de Note zal dat hetzelfde zijn vermits het gebeurd in de Google startpagina menu. ;)

Edit:

Even mijn Note bovengehaald die voor verkoop in de kast ligt...en het is precies hetzelfde
Ge hebt gelijk, ik heb het nu ook nagegaan via uw aanwijzingen en inderdaad, daar zit het.

Ik zat maar te zoeken bij de instellingen van de Note zelf maar dat blijkt dan verkeerd te zijn.
Ik ben blij dat ik het nu weer weet, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man

x-man

Proud newbie!

x-man schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:29:

Update:
Solid Vision heeft een foto meegestuurd van de connector en geconcludeerd dat de connector beschadigd is en daarom niet onder de garantievoorwaarden valt. Ik kan het volgens hen bespreken met Samsung als ik er niet mee eens ben.

Mijn visie hierop is dat een connector inderdaad beschadigt raakt als je de connector er niet in krijgt en hem erin probeert te krijgen. Ik denk dat door het gebruik van de micro usb connector heel snel al last kan krijgen van het hefboom effect als je onvoorzichtig bent, aangezien het toestel best groot is.

Nouja samsung mailen dan maar...
Bij deze update:

Samsung geeft aan mee te gaan met de conclusie van Solid Vision.

Studentmobiel waar ik de Note gekocht heb kan de telefoon opsturen voor een second opinion naar Dynafix, maar ja dan ben ik hem weer kwijt + kosten en moeite. En volgens mij komen ze daar tot dezelfde conclusie.

Dus voor 70 euro maar laten repareren. Al ben ik er niet mee eens. Medewerker van Solid-Vision geeft wel aan dat ik naar de lader moet kijken, misschien dat daar iets mee is en voor de schade heeft gezorgt.

Ik ben persoonlijk nogsteed van mening dat de usb aansluiting nogal klein is in verhouding met het toestel en dat er heel snel een hefboomeffect kan onstaan. (Thuis heb ik een scheerapparaat met micro usb lader met een extra plastic aansluiting zodat de snoer goed vast zit.) Dus voorzichtigheid is geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
x-man schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:25:
[...]

[bla bla bla]

Ik ben persoonlijk nogsteed van mening dat de usb aansluiting nogal klein is in verhouding met het toestel en dat er heel snel een hefboomeffect kan onstaan. (Thuis heb ik een scheerapparaat met micro usb lader met een extra plastic aansluiting zodat de snoer goed vast zit.) Dus voorzichtigheid is geboden.
Ik ben het op dit punt niet met je eens.
Het is een fragiel onderdeel dus je moet de stekker er altijd voorzichtig in duwen en voorzichtig uittrekken zonder te veel kracht en zonder dit scheef te doen.

Of er in jouw geval sprake van garantie zou zijn kan ik niet beoordelen. Vraag mij trouwens af hoe zo'n club kan zien dat het door jou veroorzaakt is. Eigenlijk zou ik een foto van het onderdeel met toelichting van de technicus willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Mijn telefoon is aan vervanging toe en ben erg gecharmeerd van de Note (2), echter duurt het me wat te lang voordat de Note 2 verschijnt. In principe voldoet de Note 1 prima voor mijn gebruik, alleen vraag ik me af of de prijzen erg zullen gaan dalen als de Note 2 uitkomt. Wat denken jullie hiervan? Heb uiteraard geen zin om nu een tel. te kopen die over twee maanden 150 euro goedkoper is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Kijk naar het prijs verloop nu, zo zal het straks ongeveer ook wel gaan. Al was de introductieprijs destijds hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Denk dat je ook kan kijken naar de prijsverloop van de SIII. Die is ook pas recent gedaald meen ik mij te herinneren. Heeft heel wat maanden op een vast bedrag gestaan. Vind het jammer dat het niet duidelijk is wanneer de Note II nou precies uitkomt. Heb er eventueel ook interesse in, maar heb hem eerder deze maand nodig dan volgende maand. Mijn SII zou opzich wel vernieuwd kunnen worden, maar dan moet het bedrag ook niet te hoog zijn dat ik voor de Note II zal moeten bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Bedankt voor de reacties! Al doelde ik meer op dat als ik nu een Note 1 koop er bang voor ben dat deze na de release van de Note 2 erg in prijs zal gaan dalen, of hoef ik daar niet bang voor te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik kreeg net een melding van een update van 192mb, kon hem niet afmaken mijn collega's stonden voor de deur met de bus. Kreeg toen een melding dat update mislukt was en via kies op de computer moest doen.

Dus ben benieuwd als ik vanavond thuis kom van werk en de telefoon aansluit, iemand enig idee waar desert update over gaat? Draai nu namelijk 4.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb hem ook binnen... Interface update en volgens mij ook is de snelheid ook een stuk verbeterd! Draait iig een stuk beter. maar nog steeds 4.0.4.

Gevonden punten:
- De app drawer, nu met tabs (apps,widget,downloaded apps)
- Verwijderen van apps la ios...
- En de snelheid/soepelheid is tukken beter
- De galerij is veranderd(nog niet over uit of dit een verbetering is)

Nog meer...?

[ Voor 53% gewijzigd door Aapie op 05-09-2012 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Op de buitenlandse toestellen komt de een naar de andere update uit, terwijl mijn Nederlands toestel nog steeds op 4.03 zit. Eigelijk belachelijk natuurlijk.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Klopt, daarom heb ik de code veranderd naar de duitse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Denk dat ik dat ook maar ga doen inderdaad.

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.